Product was successfully added to your shopping cart.

kenwood

kenwood

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 315 تا

  1. 1
  2. ...
  3. ۵
  4. ۶
  5. ۷
  6. ۸
  7. ۹
  1. غذاساز کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR KM816

    یکی از وسایل بسیار کاربردی که به صورت مناسب مورد استفاده قرار می گیرد لوازم اشپزخانه می باشند. تولید عمده لوازم آشپزخانه در طی چندین سال اخیر رشد چشمگیری به خود داشته است. این نوع لوازم کاربردی که توسط کمپانی های با سابقه تولید می شوند با دخول آنها در کنار دیگر لوازم آشپزخانه به صورت چشمگیری کمک بسیاری به افراد نموده اند. لوازمی همچون همزن ها در تهیه مواد خوراکی شخص را بسیار یاری خواهد داد. تنها توجه به ظاهری این نوع لوازم بسیار کاربردی در اولویت قرار نمی گیرد بلکه مواردی همچون کیفیت بدنی آنها و همچنین چند نوع قابلیتی آنها بسیار مورد توجه قرار می گیرد. همزن برقی کنوود کی ام816 یک پکیجی کامل می باشد که علاوه بر کار همزدن مواد با قابلیت مخلوط کن در اختیار کاربر قرار می گیرد. قدرت موتور ست همزن برقی کنوود 800 واتی می باشد که قادر به ارائه حداکثر انرژی و نیروی قوی می باشد. ظرفیت کاسه همزن 6.7 لیتر از مواد را در داخل خود به خوبی جای خواهد داد. همچنین ظرفیت کاسه مخلوط کن آن 1.2 لیتری بسیار مناسب برای مخلوط کردن انواع میوه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با در اختیار داشتن ست همزن برقی و مخلوط کن KENWOO KM816 گزینه مناسبی برای اشخاص که زمان زیادی برای مخلوط کردن مواد خوراکی خود در منزل را نخواهند داشت. با استفاده از ست همزن برقی کنوود با صرف هزینه بسیار کمی جهت تهیه آن از سایر مزایای بسیار خوب این پکیج کامل نهایت استفاده را ببرید.       
    • جنس بدنه فلزی
    • قدرت موتور 800 واتی
    • ظرفیت کاسه 6.7 لیتری
    •  جنس کاسه فولاد ضد زنگ
    • ظرفیت مخلوط کن 1.2 لیتری
    • رنگ زیبای نقره ای
    ‎ناموجود
  2. بستنی ساز کاسه دار کنوود KENWOOD BOWL OF ICE CREAM MAKER A956

    از آنجایی که در سال های گذشته ی هیچ دستگاه ی بستنی ساز وجود نداشت در نتیجه برای درست کردن بستنی ها مراحل های زیادی را طی می کردند و مواد اولیه ی را در داخل یک ظرف کوچک می ریختن سپس این ظرف را دوباره در داخل یک ظرف بزرگتر قرار می دادن و همزمان با ظرف داخلی، مواد اولیه ی موجود را به هم میزدن در نهایت این کار تا زمانی ادامه می دادن که همه ی مواد اولیه ی موجود سفت شود اما بر خلاف این کار تولید کننده ی کنوود دستگاه های غذا ساز را با مدل های مختلف و با کیفیت عالی تولید و روانه کرده است در واقع تجاری کنوود برای دستگاه غذا ساز مدل های KM001  و KM002  یک کاسه ی فوق العاده A956 با ظرفیت 1 لیتر در نظر گرفته است که تمام مواد غذایی اولیه بستنی ها در داخل آن قرار می گیرد تا بتواند انواع بستنی های از جمله فالوده ، بستنی های میوه ای ، سنتی ، شکلاتی را در مدت زمان بسیار کمی برای شما آماده کند. به علاوه این کاسه می تواند انواع شربت های به لطف دستگاه های غذا ساز مخصوص به خود به صورت طبیعی و با مزه باور نکردنی درست کند. همچنین این کاسه از یک جنس عالی و مرغوبی به نام پلاستیکی ساخته شده است و یکی از ویژگی های این کاسه ی بستنی ساز می توان به قابلیت شستشو آن در ماشین ظرف شویی اشاره نمود. همچنین این کاسه ی بستنی ساز مجهز به یک خنک کننده ی ظرف حرارتی می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و شگفت انگیز این کاسه ی کنوود این است که مواد انجماد ایجاد شده به مدت 18 ساعت حالت خود را از دست نمی دهد.
    • میزان ظرفیت آن 1 لیتر
    • دارای دو دستگیره خوش دست
    • مناسب برای انواع بستنی ها و شربت ها
    • قادر به خنک کننده ی ظرف حرارتی
    • مواد انجماد ایجاد شده به مدت 18 ساعت
    • جنس به کار رفته ی کاسه ی آن پلاستیکی
    • مناسب برای غذا ساز KM001  و KM002 
    ‎ناموجود
  3. قهوه ساز 1500 وات کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM900

    قهوه ساز کنوود سی ام 900 دارای ساختاری فوق العاده با قدرت 1550W است که می توانید از آن برای آماده کردن نوشیدنی گرم مورد علاقه خود همچون قهوه و یا نسکافه، استفاده کنید و از سرعت عمل بالای آن لذت ببرید. این دستگاه مناسب برای مصارف خانگی می باشد که دارای قابلیت های فراوانی برای راحت تر استفاده کردن از آن به جای مدل های قدیمی و سنتی تر قهوه ساز می باشد.  علاوه بر این دارای سیستم گرمایش دوقلو برای جوش آمدن سریع تر آب است که توسط ترموستات قدرتمندی که برای آن فراهم شده در مدت زمان کمی نوشیدنی مورد علاقه شما را تهیه می کند. قهوه ساز کنوود CM900 با داشتن قابلیت 2 ساعت خاموش شدن به صورت اتوماتیک به طور قابل توجهی از هدر دادن مصرف انرژی صرفه جویی می کند. مقیاس De-scale نشان دهنده هشدار در هنگام جوش آمدن آب است که داشتن این قابلیت سبب افزایش یافتن طول عمر دستگاه خواهد شد. این قهوه ساز دارای سوئیچ ON / OFF با نشانگر نور نئون آبی است که بر روی بدنه دستگاه قرار داشته و به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول کم مصرف کنوود CM900 را برای مصارف خانگی سفارش داده و از امکانات فوق العاده آن بهره مند شوید.
     
    • قهوه ساز با طراحی مدرن
    • ظرفیت مخزن شیشه ای 1.25 لیتر
    • قدرت 1500 وات
    • سوئیچ ON / OFF با نشانگر نور نئون آبی
    • ترموستات Optitemp
    • سیستم گرمایش دوقلو
    ‎ناموجود
  4. لوازم جانبی صافی دستگاه همزن و پوست کن کنوود KENWOOD ACCESSORICES SMOOTHNESS A930

    همانطور که هر آشپز می داند، بافت و ظاهر نیز به اندازه عطر و طعم آن مهم می باشد. در هر آشپزخانه ای دستگاهی برای هم زدن ، صاف کردن و غربال زدن مواد ، لازم و ضروری است . با استفاده از دستگاه همزن و غربال حرفه ای کنوود تمام نیازهای الک کردن ، هم زدن و مخلوط کردن به صورت راحت برای شما انجام خواهد شد. ست لوازم جانبی صافی و همزن A930 کنوود شامل کاسه ، صافی و تیغه می باشد که بر روی دستگاه های همزن و پوست کن برقی قابل استفاده می باشد. با نصب قطعات و لوازم جانبی A930  بر روی دستگاه همزن و غربال برقی و روشن کردن آن تیغه به آرامی می چرخد و پوست مواد را جدا می کند و سپس با خرد کردن و عبور دادن از صفحه غربال ، مواد صاف و یکنواختی را در اختیار کاربران قرار می دهد. تیغه موجود در ست لوازم جانبی A930 کنوود به صورت ویژه و خاص طراحی شده است و هم مواد را خرد می کند و هم مواد صاف و غربال شده ای را به صورت صاف و یکنواخت در اختیار کاربران قرار می دهد. با خرید صافی و غربال A930 کنوود و نصب آن بر روی دستگاه های همزن برقی ، می توان انواع دسر ها ، نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه  را درست کرد. همچنین درست کردن انواع بستنی ، سوپ ، خورش میوه ، شربت ، سس و غذای کودک با استفاده از صافی و غربال ای 930 کنوود بسیار راحت امکان پذیر است. این صافی برای خرد کردن بیسکویت و الک کردن آرد بسیار کاربردی و مفید است. صفحه های غربال دارای طراحی دایره ای شکل می باشند و از جنس محکم و ضد زنگ ساخته شده اند. توسط این صفحه های غربال می توان جهت درست کردن کیک و نان، آرد را به راحتی الک کرد. صفحه های غربال در دو نوع متوسط و درشت برای این دستگاه در نظر گرفته شده اند که از صفحه غربال ریز می توان برای میوه های نرم مانند تمشک و توت فرنگی استفاده کرد. این میوه ها به صورت عالی پوره می شوند البته باید از قبل برگ ، ساقه و قسمت های اضافی را از آن جدا کرد تا میوه ها به صورت ایده آل تبدیل پوره به شوند. صفحه دیگر این دستگاه دارای سوراخ های درشت تری نسبت به صفحه ی قبلی است که با عنوان صفحه غربال درشت نام برده می شود. این صفحه میوه های آب پز شده مانند آلو و زرد آلو را کاملا مخلوط  و صاف می کند و آن را به صورت پوره و حالت سس در می آورد. همچنین می توانید با استفاده از تیغه ها پوست سیب زمینی آب پز و یا گوجه فرنگی را به راحتی جدا می شود و سس های خوشمزه و تمیزی با استفاده از این لوازم جانبی درست خواهند شد. با تولید دستگاه های چند کاره همزن برقی و لوازم جانبی A930 توسط کمپانی کنوود درست کردن انواع کیک ، دسر ، سس ، رب و غذاهای خوشمزه به کاری راحت و آسان تبدیل شده است. همچنین غذاهای مقوی و متنوعی را می توان برای کودکان خرد سال و یا افراد پیر و مسنی که قادر به خوردن غذا با دندان را ندارند را در مدت زمان کمی با آن درست کرد. کاسه ای که مواد غربال شده داخل آن می ریزد از بدنه دستگاه جدا خواهد شد و به راحتی می توان مواد داخل آن را تخلیه کرد و آن را تمیز شستشو داد.
    • مجهز به کاسه ای جت قرار گیری صفحه های غربال
    • قابل استفاده برای تهیه سوپ و الک کردن آرد
    • دارای دو صفحه صافی و سوهان برای انواع میوه ها و سبزیجات  
    • دو نوع صفحه صافی با سوراخ های ریز و درشت برای صاف
    • صاف کردن و مخلوط کردن میوه های نرم به صورت ایده آل
    ‎ناموجود
  5. غذا ساز کنوود KENWOOD MIXER KM620

    یکی از محصولاتی که توسط شرکت توسعه یافته KENWOOD در اختیار مصرف کننده گان قرار داده شده و مناسب برای تمامی آشپزخانه ها می باشد غذا ساز کنوود با شماره مدل کا ام 620 است. این دستگاه با قدرت و توان 800 وات یکی از کارآمدترین محصولات برای هم زدن انواع مواد غذایی و تهیه خمیر برای پخت کیک/ دسرهای خوشمزه و سایر مواد خوراکی متنوع می باشد. قدرت بالا و سرعت ایده آلی که دارد می تواند مناسب ترین گزینه برای مواد سفتی باشد که در داخل آن قرار دارد طوری که باعث می شود در مدت زمان کمی، خمیر یکنواخت و یک دستی را برای شما فراهم کند. کاسه ی این همزن با ظرفیت 6.7 لیتر تهیه شده که امکان نگه داری انواع مواد خوراکی را دارد و بسیار جادار و مناسب عرضه شده است. طراحی غذاساز KENWOOD KM620 با روکش سفید بسیار براق و درخشانی است که ساختاری مدرن و ایده آل را برای آن به ارمغان آورده است. بنابراین اگر به دنبال لوازم آشپزخانه با قیمت مناسب و ایمنی بالا هستید می توانید با سفارش دادن این محصول به طور مداوم برای کارهای آشپزی خود استفاده کرده لذت آشپزی کردن را در خانه خود تجربه کنید. میزان مصرف انرژی در این همزن برقی KM620 کنوود بسیار کمتر از سایر مدل های قدیمی بوده و این مشخصه یکی از مزیت های آن در مقایسه با همزن های معمولی به شمار می آید. علاوه بر این می توان به میزان صدای آهسته آن اشاره کرد که بسیار آهسته به عملکرد می پردازد و باعث می شود تا با آرامش بیشتری کارهای خود را در آشپزخانه انجام دهید. شما می توانید با خرید جداگانه آبمیوه گیر ، مخلوط کن ، پاستا ساز و سایر لوازم دیگر از این دستگاه کارآمد برای سایر کارهای دیگر استفاده کنید.
     
    • همزن کاسه دار با طراحی زیبا
    • قدرت 800W
    • ظرفیت کاسه 6.7L
    • مناسب برای هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی
    ‎ناموجود
  6. غذا ساز چند منظوره کنوود KENWOOD FOOD PROCESSOR FP479

    امروزه با توجه به پیشرفتت امکانات و تکنولوژی در تمامی عرصه های لوازم خانگی می توان هر روزه شاهد سری جدیدی از این کالا ها باشیم که برای کمک به تسریع آشپزی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. از جمله این محصولات می توان به غذا ساز کنوود با شماره مدل اف پی 479 اشاره کرد که مجهز به امکانات فوق العاده ویژه ای برای تمامی کسانی است که به محصولات مدرن و پیشرفته علاقه دارند و دوست دارند تا هر روز سبک های ویژه ای را در هنگام آشپزی کردن تجربه کنند. این غذا ساز با قدرت موتور 550 وات بسیار پر توان و مناسب می باشد که سطح صرف را در پایین ترین میزان قرار می دهد. غذا ساز چند منظوره kenwood FP479 یک دستگاه پر کاربرد و چند کاره است که مناسب ترین گزینه برای مصارف خانگی به شمار می آید. دکمه کنترل سرعت در این محصول به شما امکان می دهد تا به راحتی میزان سرعت و توان آن را تغییر داده و یا جهت خاموش روشن کردن از آن استفاده کنید. این دستگاه به راحتی کار یک همزن ایده آل/ مخلوط کن و آب میوه گیری را برای شما انجام می دهد در نتیجه با استفاده از آن می توانید بدون خریداری دستگاه های جداگانه جهت این کار، تنها این محصول را خریداری کرده و به صورت یکجا از تمامی قابلیت های آن بهره مند شوید. تمامی قسمت های تشکیل دهنده این دستگاه غذا ساز FP479 کنوود به راحتی جدا شده که به شما امکان می دهد آن را پس از هر بار استفاده مورد شستشو قرار دهید. علاوه بر این دارای 2 کنترل سرعت ویژه است که می توانید به طور متغیر آن را مناسب با نیاز های خود به کار ببرید.
     
    • غذا ساز چند منظوره با طراحی شیک و فوق العاده
    • قدرت موتور 550 وات
    • 2 کنترل سرعت
    • پارچ مخلوط کن مدرج
    • مناسب برای مصارف خانگی
    • قطعات جدا شونده و قابل شستشو
    ‎ناموجود
  7. محفظه مخلوط کن کنوود KENWOOD BLENDERS A994A

    خرد کردن مواد غذایی برای آشپزی و یا مخلوط کردن مواد، یکی از مهم ترین مراحل برای یک آشپزی حرفه ای است. از این رو باید در خورد و تهیه ی مواد اولیه ی هر غذا دقت کرد. یکی از مخلوط کن های حرفه ای در بازار Kenwood A994A می باشد که توسط کمپانی معتبر کنوود ساخته و در اختیار همگان قرار گرفته است. این مخلوط کن از یک طراحی زیبا و ساخته شده از بهترین مواد تشکیل شده است. مخزن اصلی ان از جنس شیشه ی بسیار مقاوم و نشکن ساخته شده است و دارای ظرفیت 1.2 لیتری می باشد. درست کردن انواع مواد مانند پوره ها، خامه و سس دیگر نیاز به مخلوط کردن با دست نمی باشند، کافی است مواد را در داخل مخزن این مخلوط کن قرار دهید و ان را روشن نمایید تا با قدرت فوق العاده ای تمام مواد خرد و مخلوط شوند. درست کردن کوکتل های شیری، سوپ، سس مایونز، خرده نان و آجیل با استفاده از این خرد کن کنوود A994A آسان می باشد. این خرد کن یک وسیله ای جمع و جور با اندازه ای استناندارد می باشد که در مدت زمان کوتاهی به وسیله ی خورد کن محبوب شما تبدیل خواهد شد، کافی است ان را یک بار مورد استفاده قرار دهید. شما حتی می توانید با استفاده از این دستگاه مخلوط کن انواع نوشیدنی های خنک را با آن درست کنید، بدون شک نوشیدن یکم لیوان شیر موز، شیر خرما و یا هر نوشیدنی در فصل گرما می تواند لذت فوق العاده ای داشته باشد. شما حتی می توانید از این دستگاه کنوود ای 994 ای با وارد نمودن ضربه از آن به عنوان خرد کن برای خرد کردن یخ و یا موادی مانند مغز های پسته و یا گردو استفاده کنید.
     
    • دارای مخزن شیشه ای دسته دار
    • دارای ظرفیت 1.2 لیتری
    • مخلوط کردن انواع مواد
    • قابلیت خرد و له کردن مواد
    ‎ناموجود
  8. قهوه ساز 1.5 لیتر کنوود KENWOOD COFFEE MACHINE ES460

    در جامعه امروزی و مخصوصاً در میان ما ایرانیان استفاده از نوشیدنی های بسیار مختلف باعث می شود تا کاربران برای رفع خستگی خود از نوشیدنی های بسیار گرم و آرام بخش استفاده نمانید. حتماً فکرتان به سمت چای کشیده خواهد شد اما به جز فنجان چای می توان جایگزین دیگری برای رفع خستگی خود بیابید. استفاده از فنجان های بسیار گرم و حرارت دیده قهوه گزینه ای بسیار مناسب می باشد. استفاده از روش های قدیمی برای تهیه قهوه پیشنهاد مناسب نمی باشد چون در عصر کنونی با بهره گری از تکنولوژی های گوناگون کار انسان بسیار راحت می شود. امروزه قهوه سازها در انواع و اقسام متنوعی وارد بازار شده اند. بسیاری از قهوه سازها همراه با چند نوع قابلیتی که دارند می توانند بهترین کارایی برای اشخاص فراهم آورند. قهوه ساز ها در اصل کار تهیه قهوه را انجام خواهند داد ، اما بسیاری دیگر به دلیل امکاناتی پیشرفته ای که دارند امکان تولید مواد دیگری از قبیل کاپوچینو را نیز فراهم می آورد. قهوه سازی که در این بخش می خواهیم معرفی کنیم یک نوع قهوه ساز می باشد که از امکانات بسیار بالایی برخودار می باشد. همان طور که از شکل قهوه ساز کنوود ایی اس460 پیداست بدون شک می توان دریافت که چه نوع قابلیت هایی را برای کاربر فراهم می آورد. ظرفیت کلی قهوه ساز کنوود 1.6 لیتر در نظر گرفته شده است. مخزن آب قهوه ساز کنوود به صورتی می باشد که به راحتی از خود دستگاه جدا خواهد شد. به وسیله قدرت فوق العاده بالای قهوه ساز کنوود با حداکثر انتقال انرژی مورد نیاز به فنجان های قهوه و کاپوچینو دسترسی کامل پیدا خواهید کرد. بدون دخالت دست تنها با یک فشار بسیار ساده قهوه مورد نظر و گرم خود را در اختیار خواهید داشت.    
    • قابلیت تولید قهوه و کاپوچینو
    • رنگ  خاکستری براق
    • ظرفیت  1.6 لیتر
    • مخزن آب جدا شدنی
    • حداکثر قدرت 1100 وات
    ‎ناموجود
  9. دستگاه همزن و میکسر کنوود KENWOOD MIXER MX272

    بدون شک غذا ساز و میکسرها یکی از ضروری ترین لوازم در هر آشپزخانه می باشند از این رو انتخاب و خرید آن ها نیز بسیار مهم است . یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب یک میکسر سرعت و قدرت آن می باشد . میکسر MX272 یکی دیگر از دستگاه های مفید و کاربردی کنوود است  که می توان گفت یک دستگاه مورد استفاده در هر آشپزخانه می باشد از این رو داشتن این دستگاه می تواند در آشپزی کمک بسیاری به شما داشته باشد . کنوود همواره محصولات خود را با بالاترین کیفیت ممکن می سازد همچنین قدرت در این دستگاه ها و محصولات در مرحله اول قرار دارد. این دستگاه میکسر نیز با موتور 400 وات و بدنه تمام فلزی طراحی شده است . موتور این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و می تواند در سریعترین زمان ممکن تمام مواد غذایی داخل کاسه را با هم ادغام کند. فلز به کار رفته در ساخت این دستگاه استحکام بالایی به آن بخشیده است . به همراه بدنه این میکسر کاسه آن نیز که از فلز ساخته شده است با ظرفیت 4 لیتر می تواند مواد غذایی زیادی را در خود جای دهد. این کاسه همچنین دارای یک درب شفاف می باشد که علاوه بر اینکه شما می توانید از این طریق مواد داخل آن را به خوبی مشاهده کنید همچنین از ریخت و پاش مواد داخل ظرف جلوگیری می کند. بر روی بدنه این همزن کنوود شما می توانید 12 حالت کنترل مختلف را برای غذاها تنظیم کنید که این باعث می شود تا غذاها با توجه به نیاز آن ها ادغام شوند نه بیشتر . این همزن به همراه یک میله استیل طراحی شده است که در دو جهت قابلیت چرخش دارد و این می تواند به میکس کردن سریعتر مواد غذایی کمک کند . این دستگاه با رنگ زرد و طراحی شده و بر روی پایه هایی قرار گرفته است که از ارتعاش دستگاه در هنگام روشن بودن جلوگیری می کند .
    • دارای بدنه تمام فلزی
    • موتور قدرتمند 400 وات
    • کاسه همزن 4 لیتر
    • 12 سرعت مختلف برای موتور
    • میله استیل با چرخش دو طرفه
    ‎ناموجود
  10. جارو شارژی کنوود Kenwood Vacuum Cleaner HV190

    • دارای قدرت 105 وات موتور
    • مجهز به مخزن قابل شستشو
    • قبل حمل و راحت برای استفاده
    • قابل نصب بر روی دیوار
    • قابل استفاده برای سطوح خشک و مرطوب
    • دارای باتری با ولتاژ 14.4 ولت
    ‎ناموجود
  11. چرخ گوشت کنوود KENWOOD MEAT GRINDER MG470

    • طراحی منحصر به فرد
    • تیغه های برش مستحکم
    • 2 نازل برای پخت سوسیس
    • 3 فولاد توری
    • طراحی مقاوم و مستحکم
    • سرعت بالا در عملکرد
    • قابلیت دکمه معکوس
    • قدرت 1500 وات
    ‎ناموجود
  12. دستگاه آب میوه گیری 60 وات کنوود Kenwood Juicer Je280

    • موتوری قدرتمند با قدرت 60 وات
    • مجهز به قطعات قابل جابجا و شستشو در ماشین ظرفشویی
    • مخزن شفاف آبمیوه با ظرفیت 1 لیتری
    • قابل استفاده برای برای عصاره گیری انواع مرکبات
    • مجهز به درپوشی شفاف جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه
    • فیلتر تفاله گیر فلزی برای تهیه آب میوه سالم
    ‎ناموجود
  13. مایکروویو کنوود 25 لیتری KENWOOD MICROWAVE OVEN MW598

    امروزه به دلیل افزایش بیش از حد میزان آلودگی ناشی از فرایندهای آلاینده صنعتی به خصوص در شهر های بزرگتر، استفاده از محصولاتی که حداقل آلودگی را به همراه داشته باشند بسیار مورد توجه قرار می گیرند؛ به همین دلیل استفاده از مایکروفر برای طبخ مواد غذایی به جای انرژی های دیگر بسیار مفید می باشد. مایکروفر MW598 از جمله مایکروفرهای منحصر به فرد در بازار می باشد که توسط کمپانی کنوود با ظرفیت 25 لیتری عرضه شده است. از ویژگی های خارق العاده در این مایکروویو می توان به سینی دوار بزرگ با اندازه ی قطر 315 میلی متر و 8 برنامه ی پیش فرض برای پخت و پز راحتر، قابل تنظیم در 5 سطح قدرت گرما و حرارت (جهت گرم کردن مجدد، یخ زدایی مواد منجمد، بخارپز کردن، سرخ کردن و...)، تنظیم برای یخ زدایی اشاده کرد. این مایکروفر ام دبلیو 598 دارای دستگیره ی ارگونومیکی بسیار راحتی جهت باز کردن درب آن می باشد به علاوه شما می توانید از دکمه های راحت این مایکروویو برای انتخاب برنامه ها و همچنین دمای حرارت مدنظر خود استفاده کنید. با توجه به بررسی های انجام شده توسط کمپانی کنوود، این دستگاه مایکروفر با عملکرد عالی مایکروفر MW598 که دارد در هر سه ثانیه یکبار در سراسر جهان به فروش می رسد. با عملکرد با کیفیت و حفظ آب و مواد مغذی در این مایکروویو شما می توانید لذت بردن از عطر و طعم واقعی غذاها و پخت عالی را تجربه کنید.
    • دارای ظرفیت 25 لیتری
    • مجهز به 8 برنامه ی پیش فرض برای آشپزی
    • دارای صفحه بزرگ ال ای دی برای مشاهده ی برنامه ها و زمان باقی مانده
    • دارای گریل 1100 وات
    • قابلیت تنظیم در 5 سطح قدرت و گرما
    • دارای عملکرد گرم کردن مجدد غذاها
    • دو حالت یخ زدایی مواد منجمد
    • دارای قفل ایمنی کودک

                   رنگ:

    ‎ناموجود
  14. مایکروفر 42 لیتری کنوود KENWOOD MICROWAE OVEN MWL426

    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • 10 سطح تنظیم حرارت
    • مجهز به قابلیت های گرم کردن مجدد غذا
    • دارای یخ زدایی مواد منجمد در دمای کم و سرعت زیاد
    • تاخیر در شروع پخت
    • دارای ظرفیت مخزن 42 لیتری
    • دارای تنظیم تایمر تا 99 دقیقه
    • مجهز به 8 برنامه ی پیش فرض
    ‎ناموجود
  15. سشوار 3000 وات کنوود Kenwood Hair Dryer KW-8470

    با توجه به اینکه امروزه تمایل به زندگی راحت و استفاده از وسایلی که در راحت تر شدن زندگی افراد نقش زیادی دارد و همچنین در این عرصه کیفیت کالا نیز مورد نظر تمامی صاحبان صنایع مختلف می باشد می توانید هم اکنون با سفارش دادن سشوار کنوود مدل کا دابلیو- 8470 با کیفیت ترین محصول را به خانه های خود بیاورید و آن را برای مدت های زیادی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کیفیت اصلی که برای آن در نظر گرفته شده کاسته شود. سشوار پر فروش KENWOOD KW-8470 می تواند به راحتی نیاز های شما را در رابطه با خشک کردن موها و یا حالت دادن به آنها را به راحتی برطرف نماید و در نتیجه مناسب ترین گزینه برای استفاده های مداوم شما و اعضای خانواده تان به شمار می آید. با انتخاب این محصول ما به شما اطمینان می دهیم که تنها هدف شرکت تنها جلب رضایت مشتریان بوده و جز این مقصور دیگری را در تهیه و تولید محصولات خود نداشته ایم. یکی از قابلیت های بسیار برجسته ای که می تواند در خرید یک سشوار نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد کم صدا بودن آن است که باعث می شود تا در هر زمان از شبانه روز از آن استفاده نمایید. علاوه بر این بسیار کم مصرف و دارای توان بسیار بالایی در خشک کردن و از میان بردن رطوبت موجود بعد از حمام دادن موها می باشد، این سشوار دو موتوره را می توانید با خیال راحت هم اکنون آن را با قیمت مناسبی که دارد سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید. توان و قدرتی که توسط این سشوار تولید می شود برابر با 3000 وات است که در برابر سایر مدل های قدیمی از بیشترین میزان برخوردار بوده اما در عین حال میزان بسیار کمتری از انرژی را هدر می دهد. با توجه به قدرتمند بودن جریان هوایی که توسط این سشوار ایجاد می شود، در زمان خشک شدن موها 50 درصد در وقت و انرژی صرفه جویی کرده و میزان بسیار کمتری از الکتریسیته ساکن را در موهای شما به وجود خواهد آرود که باعث می شود از شکنندگی موها نیز جلوگیری شود.
     
    • سشوار مناسب برای خشک کردن انواع موهای حساس
    • مجهز به دکمه freeze جهت سرد کردن
    • قدرت انرژی 3000 وات
    • دو موتوره
    • مناسب برای مصرف خانواده
    • دمای مناسب و متغیر برای خشک کردن موها
    ‎ناموجود
  16. قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM461

    از جدید ترین محصولاتی که با قابلیت و امکانات فراوانی توسط شرکت کنوود تولید شده است سیستم قهوه ساز سی ام 461 است که مناسب با آخرین فن آوری های مدرن روز تهیه شده و در اختیار مشتریان خاص خود قرار گرفته است. قهوه ساز کنوود با حداکثر قدرت 900 وات توان بالایی را برای جوش آوردن آب لازم جهت دم کردم انواع نوشیدنی های گرم را فراهم می کند. با ظرفیت دیگ قهوه 1.5 لیتر است که حدود 10 تا 15 فنجان نوشیدنی را می تواند تهیه کند. علاوه بر این مجهز به پانل دیجیتالی ویژه ای است که درجه بندی خاصی را به آن اختصاص داده اند و با شاخص نور مناسبی که دارد به شما امکان می دهد تا در هر شرایطی تنظیمات مربوط به قهوه ساز را در اختیار داشته باشید علاوه بر این قهوه ساز CM461 کنوود دارای قابلیت خاموش شدن خودکار برای پایین آوردن میزان مصرف انرژی می باشد. بنابراین می توانید هم اکنون آن را تهیه کرده و با طراحی فوق العاده شیک و مدرنی که برای آن فراهم شده دکوراسیون زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد. این محصول کم مصرف را می توانید در جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار داده و از داشتن آن لذت ببرید. شرکت کنوود همواره به سلیقه و نیاز مشتریان توجه کرده و ما نیز جلب رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده ایم. بنابراین می توانید قهوه ساز کنوود مدل CM461 را با قیمت مناسبی سفارش داده و در مدت زمان کمی تحویل بگیرید.
     
    • قهوه ساز اتوماتیک با طراحی مدرن
    • حداکثر قدرت 900 وات
    • با ظرفیت 1.5 لیتر
    • مجهز به فیلتر آب
    ‎ناموجود
  17. سشوار کنوود Kenwood Hair Dryer kw-8600

    استفاده از یک سشوار که دارای عملکرد عالی باشد علاوه بر اینکه می تواند موها را به بهترین حالت خشک کند؛ در زیبایی و تقویت مو نیز بسیار موثر است. امروزه با توجه به مدل های مختلفی از سشوار که ارائه شده اند، انتخاب یک سشوار با عملکرد بالا دشوار می باشد. از این رو با تحقیقات لازم برای انتخاب یک سشوار خوب بسته به نوع مو امری ضروری می باشد. شما می توانید سشوار  Kw-8600 کنوود را در انتخاب های خود قرار دهید چرا که با وجود کیفیت آن و دما و سرعت قابل تغییر، این سشوار مناسب برای هر نوع جنس مویی می باشد. با تهیه ی این سشوار تمام اعضای خانواده می توانند از ان استفاده کنند و از قابلیت های آن بهرمند شوند. سشوار کنوود کی دبلیو-8600 می تواند علاوه بر خشک کردن مناسب موهای شما، درخشندگی و حالتی بسیار زیبا به موهای شما ببخشد. اگر از وز شدن موهای خود خسته شده اید می توانید با استفاده از این سشوار مشکل خود را حل نمایید، چرا که با وجود فیلتر سرامیکی و با تکنولوژی تولید یون منفی این سشوار می تواند موهای شما را تقویت داده و باعث زیباتر شدن آنها بشود. این سشوار 8600 کنوود از یک طراحی شیک و ارگونومیک برخوردار است که می تواند از فشار بر دست مخصوصا ناحیه ی مچ جلوگیری کند. بنابراین حتی اگر در مدت زمان طولانی با آن کار کنید، دست های شما خسته نخواهد شد. این سشوار بدون شک با تنها یک بار استفاده از سشوار Kw-8600، وجود آن را در میان لوازم و دستگاه های آرایشی خود ضروری خواهید دانست.
     
    • قابلیت تنظیم سرعت و دما
    • دارای قدرت موتور 3000 وات با مصرف کم انرژی
    • دارای تکنولوژی توزیع حرارت
    • جلوگیری از وز شدن موها
    • خشک کردن مو ،صاف کردن، حالت دادن و براق کردن
    • دیزاینی کاملاً شیک و ارگونومیک
    ‎ناموجود
  18. اسپیکر خودرو کنوود KENWOOD CAR SPEAKER KFC-6979IE

    • اسپیکر خودرو KFC-6979IE  با طراحی زیبا و فشرده
    • حداکثر قدرت خروجی 240  وات
    • امپیدانس 4 اهمی
    • محدوده فرکانس 28 - 28000 Hz
    • حساسیت صوتی 93 دسی بل
    ‎ناموجود
  • اسپیکر خودرو کنوود Kenwood Car Speaker KFC-1694PS

    • دارای قدرت حداکثر  240 وات
    • دو عدد بلندگو با طراحی و ظاهر شیک
    • دارای اندازه برد1- 9 / 16 اینچ
    • سبک و کم حجم
    • مجهز به امپدانس اسمی 4 اهمی
    ‎ناموجود
  • دستگاه پخش خودرو کنوود Kenwood Car Audio KDC-U2059R

    • مجهز به قابلیت اتصال به iPod / iPhone
    • دارای ورودی USB   فلش و همچنین AUX
    • دارای حداکثر قدرت خروجی با  4 عدد خروجی 50 واتی
    • دستگاه پخش KDC-U2059 کنوود با قابلیت تنظیمات ساب ووفر
    • مجهز به رادیو AM / FM
    • قابلیت پخش آهنگ از گوشی های هوشمند آندرویدی
    ‎ناموجود
  • دستگاه پخش ماشین کنوود KENWOOD CAR AUDIO KDC-U2363G

    • دیزاین مناسب و اندازه استاندارد
    • دارای صفحه نمایش با قابلیت پخش نور به صورت همزمان
    • پورت USB به منظور انتقال اطلاعات روی دستگاه پخش
    • قابلیت اتصال گوشی آندرویدی
    • قابلیت پخش دیسک CD با کیفیت بالا
    • دارای رادیو FM  برای پخش کانال های رادیویی
    • قابلیت پخش فرمت های MP3 ، WMA، WAV
    • ریموت کنترل با انتقال اشعه درفاصله طولانی
    ‎ناموجود
  • توستر کنوود KENWOOD MO690

      • رموستات دارد
      • تمیزکردن آسان
      • آون چند منظوره : بریان کردن، پختن، گریل، تست نان، و جوجه گردان
      • طبقات و پوشش های داخلی دارای پوشش نچسب برای تمیز کردن آسان
      • سینی فر دارای عمق مناسب برای بریان کردن انواع سبزیجات و گوشت
      • تایمر 35 دقیقه ای با قطع کن زنگ دار
      • چراغ نمایشگر روشن بودن دستگاه
    ‎ناموجود
  • باند ماشین خربزه ای کنوود کا اف ایکس اچ کیو718 KENWOOD MELON BAND KFX-HQ718

    • حالت باند مخروط ووفر از RVO
    • لاستیک آجدار برای افزایش دوام و کیفیت صدا
    • مهر و موم اکسترود جامد با لبه لاستیک
    • با کیفیت بالای صدا
    • 3 اسپیکر کواکسیال
    • قطر ووفر مخروطی  PBO: 7 × 10اینچ (175 × 250 میلی متر)
    • محدوده فرکانس: 22-33000 هرتز
    • قدرت امتیاز / حداکثر 80/320 W
    • حساسیت 93 دسی بل
    • کابل بلندگو (4.5M)
    ‎ناموجود
  • دستگاه پخش خودرو کنوود KENWOOD CAR AUDIO KDC-U2263B

    گاهی اوقات وجود یک دستگاه پخش صوتی در خودرو بسیار لازم و ضروری می باشد . خصوصا برای افرادی که به سفرهای طولانی می روند و یا زمان زیادی را در ترافیک هستند می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد زیرا گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه شما می تواند در درون خودرو بسیار لذت بخش باشد و مسیر کوتاهتر به نظر برسد. استفاده از دستگاههای پخش خودرو می تواند در سفرها شما را همراهی کند و یک خاطره زیبا و عالی را هنگام رانندگی برای شما فراهم کند. دستگاه پخش خودرو KDC-U2263 ساخت شرکت کنوود با طراحی زیبا و کاربردی می باشد که همواره می تواند همراه شما در اتومبیل شما باشد . با استفاده از اتصالات این دستگاه پخش می توانید انواع آهنگ ها و فایل های صوتی خود را در خودرو پخش کنید و از گوش دادن به آن ها لذت ببرید . دستگاه پخش صوتی یو 2263 کنوود دارای حداکثر توان خروجی 50 × 4 وات می باشد که یک صدای قدرتمند و واضح را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با استفاده از پورت USB بر روی این دستگاه پخش U2263 کنوود فلاش مموری ها را به دستگاه متصل کرده و از شنیدن محتویات آن لذت ببرید. همچنین قابلیت گوش دادن به رادیو نیز در این دستگاه پخش کنوود قرار داده شده است که شما می توانید به شبکه های رادیویی مورد علاقه خود گوش دهید.
     
    • قابلیت پخش رادیو FM
    • دارای توان ماکزیمم 50 × 4 وات
    • وجود پورت USB , AUX
    • دارای نمایشگر دیجیتال
    • پنل جلو قابل جدا شدن
    • قابلیت پخش فرمت های MP3 WAV
    ‎ناموجود
  • اسپیکر خودرو کنوود KENWOOD SPEAKER CAR KFC-HQR7100

    بلندگوهای کنوود  KFCHQR7100یک سیستم بلندگوی توسعه یافته برای ارائه تعادل کامل بین عملکرد و وضوح صدا می باشند که در ماه سپتامبر2015 تولید و ارائه شده است. این بلندگوها همراه با کیفیت بالا ساخته شده اند که درساخت آن ها از الیاف کربن استفاده شده است. امپدانس این سیستم بلندگوها از 3 اهم با حساسیت 83db و پاسخ فرکانس بین 63 هرتز تا 20000  هرتز است . اسپیکر کواکسیال HQR7100 کنوود دارای بلندگوهای با قدرت 600 وات می باشد که این بلندگوها قادرند تا صدایی با کیفیت بالا و واضح را تولید کنند.پوشش این بلندگو ها از جنس فیبر کربنی است که باعث می شود تا شما صدایی بدون نویز و بدون ارتعاش رادر هر شرایطی بشنوید. طراحی وظاهر بلندگوی اچ کیو آر 7100 کننود سیاه و براق به شکل بیضی می باشد.
     
    • صفحه کربن فیبر شیشه ای 7x10inch
    • فیلم های میانی مخروطی 70 میلی متری
    • دارای کیفیت X'over
    • پوشش قاب همراه با پودر اسپلی
    • ظاهری سیاه و براق
    ‎ناموجود
  • اتو بخار کنود STEAM IRON KENWOOD KI-2877

      • عمودی بخار SF
      • خود تمیز کردن سیستم SF
      • ایمنی سوئیچ خاموش بله
      • سیم کابل شبکه
      •  ایمنی خاموش شدن
      •  پوشش سطح کار پوشش نچسب
    ‎ناموجود
  • اتو بخار کنود STEAM IRON KENWOOD ST848

      • قدرت 2400 وات
      • دارای فشار بخار عمودی
      • کف استیل ضد خش
      • دارای سیستم خود تمیزکن ازآهک و رسوبات آب
      • وجود سیستم ضد رسوب به منظور جلوگیری از رسوب آهک و پر شدن منافذ بخار کف اتو
      • دارای دو منفذ اسپری آب تعبیه شده در سمت چپ و راست اتو
      • قابلیت بخاردهی عمودی و فشار بخار پرس به منظور بخاردهی آسان البسه آویزان
      • فشار بخار 25 میلی گرم در دقیقه با 45 دقیقه فشار پرس
      • سیستم مخصوص خاموش کن ایمنی اتوماتیک با زنگ و چراغ هشدار
    ‎ناموجود
  • اتو بخار کنود STEAM IRON KENWOOD ST-542

      • بخار 2200 وات
      • بخار ارگونومیک و دکمه اسپری
      • اسپری آب زاویه دار برای موارد سمج
      • خود – پاک کن تابع
      • ضد چکه تابع جلوگیری از لکه های آب در دمای پایین
      • ایمنی با هشدار صوتی Bleepand نور نئون خاموش
      • چرخش 360
      • دوباره پر کردن آب عقب برای سهولت استفاده و دسترسی
      • جریان بخار عمودی برای گردیده بخار لباس حلق آویز
    ‎ناموجود
  • مایکروویو کنوود Microwave KENWOOD 757

      • نمایشگر دیجیتالی
      • پخت و پز و گرم کردن همه مواد غذایی
      • آسان تمیز به سطح فولاد ضد زنگ داخلی
      • سطح خارجی به رنگ نقره ای رنگ
      •  16 برنامه مختلف برای پخت و پز و گرمایش
      • امکان پخت و پز با وزن و زمان
      • امکان برنامه کار معوق
      • تابش نور داخلی به صورت خودکار به داخل در حین پخت
      • پایان پخت و پز با سیگنال هشدار دهنده سمعی
      • قفل کودک
    ‎ناموجود
  • جارو برقی کنود Vacuum Cleaner KENWOOD VC-2778

      • جاروبرقی مدرن بدون کیف و خلاء سیستم مکش گرد و خاک، دوگانه و انتقال به یک کیسه و یا جیب یک بار مصرف
      • دارای یک مخزن قابل حمل جمع آوری آب و خاک
      • قدرت: 2400 W
      • بسته ظرفیت کیسه های یک بار مصرف: 2.8 لیتر
      • لوله خلاء تلسکوپی
    ‎ناموجود
  • بخارشوی کنوود Steam Cleaner Kenwood SC590

      • مناسب برای بخارشو کردن سطوح سخت و احیای کرک قالی
      • مناسب برای بخارشو کردن شیشه درب ها ، پنجره ها و آینه
      • مناسب برای شستشوی اثاثیه منزل و مبلمان
      • بدون نیاز به افزودن مواد شوینده
      • قابلیت از بین بردن چربی های مقاوم و دوده
      •  مناسب برای از بین بردن انواع حشرات ریز و باکتریها
      • تفنگ پرتاب بخار متصل به دستگاه
      • مجهز به کلیه لوازم لازم برای نظافت در منزل همراه با کیف مخصوص نگهداری قطعات
    ‎ناموجود
  • بخارشوی کنوود Steam Cleaner Kenwood SC850

      • دارای سیم جمع کن
      • نمایشگر درجه فشار بخار
      • چراغ خالی بودن مخزن آب
      • چراغ روشن بودن دستگاه
      • تنظیم میزان بخار
      • مجهز به لوازم فرعی جهت تمیز کردن انواع سطوح
    ‎ناموجود
  • بخارشوی کنوود Steam Cleaner Kenwood SC750

      •  قدرت 1600 وات
      • فشار بخار قابل تنظیم
      • ظرفیت مخزن آب 1.2 لیتر
      • دارای درجه تنظیم بخار
      • نشانگر میزان فشار بخار
      • بخار دهی لباس ، غبار روبی و نظافت پرده ها  و سایر اسباب خانه
      •  سری مخصوص کف و زوایا برای پاک کردن درزها و شکاف ها
    ‎ناموجود
  • بخارشوی کنوود Steam Cleaner Kenwood SC650

      • قدرت: 1200 وات
      • فولاد زنگ نزن
      • وزن کم و عملکرد راحت
      • درب پوش ایمنی مخزن
      • برس برای تمیز کردن کاشی و سرامیک
      •  کیف مخصوص نگهداری اجزا
    ‎ناموجود
  • جاروبرقی کنوود Vacuum Cleaner KENWOOD TP-VC-603

      • 3-5 لایه سیستم فیلتراسیون
      • کنترل سرعت الکترونیکی
      • سیم جمع کن خودکار
      • قدرت مکش بالا
      • فیلترHEPAقابل شستشو
      • امکانات و شماتیک
      • ولتاژ 220-240V
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 315 تا

    1. 1
    2. ...
    3. ۵
    4. ۶
    5. ۷
    6. ۸
    7. ۹