Product was successfully added to your shopping cart.

samsung

samsung

samsung

   

آیتم‌های 806 تا 840 از مجموع 1230 تا

  1. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 6 اج Samsung galaxy s6 edge G928

    با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فن آوری های بسیار گسترده ای که در عرصه بازار موبایل ایجاد شده می توان هر روز شاهد ورود نسل جدیدی از موبایل های اندروید باشیم. یکی از محصولات بسیار ویژه ای که هم اکنون در اختیار تمامی علاقه مندان به گوشی های موبایل قرار داده شده، تلفن همراه گلکسی اس 6 اج پلاس است. این موبایل هوشمند دارای تعداد بی شماری از انواع امکانات و قابلیت های بسیار ویژه است که به صورت حرفه ای در اختیار تمامی کاربران قرار داده شده است. شرکت سامسونگ یکی از بهترین برند هایی است که توانسته امکانات بسیار ویژه ای را برای انواع موبایل هایی که تولید کرده قرار دهد و بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد. این موبایل دارای صفحه نمایش 5.7 اینچ است که 75.6 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه آن را تشکیل داده است. علاوه بر این با رزولوشن  x 25601440 پیکسل، کیفیت بسیار بالایی از انواع تصاویر را در اختیار کاربران قرار می دهد. کیفیت دوربین اصلی در این موبایل GALAXY S6 EDGE فوق العاده بالا است که به شما امکان می دهد تا تصاویری با کیفیت 16 مگاپیکسل را با استفاده از آن عکس برداری کنید. سیستم عاملی که برای این موبایل فراهم شده از نوع Android OS، V5.1.1 (اب نبات چوبی) با پردازنده 4 هسته ای می باشد که به شما امکان می دهد تا سرعت بالایی را در هنگام اجرای انواع برنامه ها و نرم افزار ها فراهم کنند. این موبایل مجهز به امکاناتی مانند شارژ بی سیم می باشد که می توانید بدون کابل شارژ آن را به راحتی شارژ نمایید و از آن استفاده کنید. موبایل سامسونگ گلکسی اس 6 اج پلاس یک سیم کارته بوده و دارای امکان ارتباط بی سیم   Wi-Fi 802.11، است که به راحتی می توانید با استفاده از آن سرعت بالایی از اینترنت را در اختیار داشته باشید و انواع نرم افزار ها جذاب مانند تلگرام و واتس آپ را بر روی گوشی خود نصب و راه اندازی نمایید. جنس باتری سامسونگ 3000mAh لیتیوم یون می باشد که به شما امکان می دهد تا 25 ساعت را از آن استفاده کنید.
     
    • طراحی جذاب و کاربر پسند
    • سیم کارت نانو
    • صفحه نمایش لمسی با رزولوشن x 2560 1440 پیکسل
    • صدای بلندگو DB65
    • مجهز به سیستم شارژ بی سیم
    • دو پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز و 2.1 گیگاهرتز
    • بستر های نرم افزاری سیستم عامل Android OS، V5.1.1
    • دوربین اولیه 16 مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک و فلش LED
    • حافظه داخلی  GB 64 و 4 GB RAM
    ‎ناموجود
  2. سینمای خانگی 1330 وات سامسونگ SAMSUNG HOME THEATRE BLU-RAY 3D F9750

    کمپانی سامسونگ که همواره در عرصه تولید لوازم خانگی دیجیتال پیشتاز بوده است و در تولید سینمای خانگی نیز دست بالایی دارد و با خلق سینمای خانگی HT-F9750W این واقعیت را اثبات نموده است. این سینمای خانگی علاوه بر این از ظاهر بسیار دل ربا و شیک برخوردار است از امکانات و ویژگی های بسیاری برخوردار است. سینمای خانگی های 2.1 کاناله احتمالا نمی تواند صدا را در سطح بالایی ارائه دهد، اما توسط سیستم چند کاناله سامسونگ اف 9750 صدا به صورت واقعی و همه جانبه پخش می شود. این سیستم علاوه بر پخش 2 بعدی قابلیت پخش 3D Blu-ray  با کیفیتHD   FULLرا نیز فراهم می کند. همچنین از صفحه نمایش 4K با کیفیت Ultra HD و هزاران ویژگی های دیگر کالاهای سامسونگ پشتیبانی می کند. با سینمای خانگی 9750 می توانید به خدمات آنلاین سامسونگ، جریان رسانه های DLNA، Wi-Fi و اتصال بلوتوث دسترسی داشت و همچنین به عنوان یک کلاچ به پردازش دیجیتالی صدا (DSP) می پردازد. سیستم پخش F9750 سامسونگ با پشتیبانی از صدای 7.1 مجهز به پخش کننده هایی جلویی می باشد.
    • دارای طراحی شیک و مدرن و بلندگو های بی سیم
    • دارای قابلیت هوشمند به اشتراک گذاری عکس، فیلم و موسیقی    
    • قابلیت پخش  قابلیت پخش 3D Blu-ray با کیفیت  FULL HD
    • دارای قابلیت های اتصال وای فای مستقیم ، بلوتوث و DLNA
    • مجهز به مرورگر وب
    • دارای تقویت کننده کریستال پلاس
    • قابلیت پخش صدای فراگیر سه بعدی

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  3. تلویزیون هوشمند فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG TV FULL HD LED 40H5303

    کمپانی سامسونگ نسل جدید از تلویزیون ها را اخیرا وارد بازار کرده است که تلویزیون سامسونگ مدل 40H5303 از سری 5 این کمپانیِ کره ای می باشد. این تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون ها از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که همین ویژگی ها این تلویزیون را بسیار متفاوت ساخته است بطوری که مناسب با سلیقه ی هر فردی می باشد. با این تلویزیون اسمارت شما می توانید به اینترنت وصل شوید و از برنامه های از قبل نصب شده در صفحه ی اصلی تلویزیون بهره ببرید. شما با استفاده از این تلویزیون می توانید ایمیل های خود را چک کنید، با دوستان خود مکالمه داشته باشید، فیلم ها و بازی های آنلاین را به اجرا دربیاورید و یا حتی تصاویر و فیلم های خود را با دوستان و خانواده در وب سایت های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تلویزیون H5303 دارای پلت فرم Smart Hub با پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که می تواند محتوای مورد نیاز شما را با سرعت خوبی آماده سازی کند. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به وجود تعدادی پورت و ورودی مفید، موتور پردازشگر تصویر HyperReal ، بلندگوهای پر قدرت 20 واتی، گیرنده های دیجیتالی DVB-C, DVB-T ، قابلیت تصویر در تصویر و همچنین منوی چند زبانه ی این تلویزیون اشاره کرد. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای پانل TFT در اندازه ی 40 اینچ و 102 سانتی متر با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل می باشد، تصاویر واقعی، رنگ های درخشان با کیفیت فوق العاده ی فول اچ دی را با تلویزیون اچ 5303 تجربه خواهید کرد.
    • دارای کیفیت تصویر FullHD با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل و مگا Contrasto Dinamico
    • پاک کردن حرکت نرخ 100 هرتز بر ثانیه
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر
    • مجهز به تکنولوژی تقویت گسترده رنگ پلاس Wide Color Enhancer (Plus)
    • تلویزیون هوشمند: interfaccia pagine 2 با پردازنده ی 2 هسته ای
    • دارای دو بلندگوی صوتی با قدرت خروجی 10 W X 2
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سه بعدی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 3D 40H7000

    عملکرد چشمگیر شرکت سامسونگ در زمینه ی تولید محصولات جدید با استفاده از فن آوری های بروز، سراسر جهان را فراگرفته است. در هر جای دنیا این محصولات با کیفیت یافت می شود؛ سابقه ی کهنِ این شرکت و استفاده ی همگان از حداقل یک محصول سامسونگ، بهترین تضمین برای پی بردن صحت و اعتماد به محصولات سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ 40H7000 نیز یکی از مواردی است که هر فردی می تواند با قیمت مقرون به صرفه ای آن را تهیه نماید و از قابلیت ها و امکانات آن بهره مند شود. این تلویزیون به شما امکان لذت بردن از مشاهده ی تصاویر و فیلم ها را با نهایت کیفیت و با رنگ های براق و زیبا، فراهم می کند. تلویزیون H7000 دارای پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که می  تواند دستورات و عمل های مدنظر شما را با سرعت خوبی آماده سازی و اجرا کند. با وجود پلت فرم Smart Hub شما قادر خواهید بود به راحتی هر تنظیمی را بر روی تلویزیونِ خود اجرا سازید و همچنین به صورت سریعی به ویژگی های هوشمند اچ 7000 دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این سامسونگ تی وی شما می توانید بازی های مورد علاقه ی خود را سریع و راحت بر روی صفحه ی نمایشگر بزرگ این تلویزیون نمایش دهید و از بازی های پر از هیجان همراه با دوستان خود لذت ببرید. این تلویزیون مجهز به فناوری ها و تکنولوژی هایی برای بهبود کیفیت تصویر می باشد و شما را قادر می سازد که بتوانید از فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود را در بهترین کیفیتِ فول اچ دی و حداکثر وضوح تصویر 1920 x 1080 پیکسل لذت ببرید.
    • دارای وضوح تصویر عالی با فناوری های بهبود کیفیت مانند فن آوری کاهنده سگمنتال، فناوری رنگ گسترده پلاس و...
    • کیفیت تصویرعالی همراه با وضوح 1920 *1080 پیکسل
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای محتوای غنی سیستم تلویزیون هوشمند
    • وای فای داخلی و پلت فرم هوشمند
    • مجهز به سینما سه بعدی و امکان تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    • ریموت کنترل هوشمند
    • پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J6300

    سامسونگ در میان تلویزیون های سری 6 خود یک تلویزیون منحنی 6300 را ارائه داده است که این تلویزیون منحنی یک دنیای جدید از تجربه ها و سرگرمی های همه جانبه را در اختیار شما قرار می دهد .طراحی این تلویزیون به سبک منحنی جدید و هوشمند است وشکل ظاهری و بدنه فلزی این دستگاه می تواند یک انتخاب عالی را برای شما رقم بزند که شما می توانید به عنوان یک تلویزیون هوشمند قرن جدید از آن استفاده کنید . تلویزیون جی 6300 سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید پردازنده 4هسته ای و فرکانس تصویر 120 هرتز می تواند تصویر عالی و بدون نویز را بر روی صفحه نمایش نشان دهد.همچنین این تلویزیون منحنی سامسونگ میتواند طیف گسترده ای از دسترسی ها به اینترنت و سایر دستگاه ها را برای شما فراهم اورد .به علاوه کیفیت تصویر عالی در این تلویزیون شما همچنین میتوانید از کیفیت صدای مناسب نیز بهره ببرید . اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای و انتقال داده ها را در این تلویزیون سامسونگ مدل 50J6300 به راحتی می توان انجام داد.این تلویزیون سامسونگ J6300 همراه با ضخامت بسیار کم خود دارای اتصالاتی است که با استفاده از این گزینه ها شما می توانید با استفاده از کابل و یا به صورت بی سیم داده ها را از این تلویزیون انتقال دهید و یا محتویات سایر دستگاه ها را در این تلویزیون پخش کنید .همچنین در این تلویزیون شما به راحتی می توانید فیلم ها و اهنگ ها را با استفاده از پورت USB ضبط و ذخیره کنید .
     
    • دارای صفحه نمایش منحنی 50 اینچی با کیفیت تصویر  FULL HD 1080P
    • دارای تقویت گسترده رنگ
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • نرخ حرکت 120هرتز
    • مجهز به سنسور اکو
    • قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر کامل وب
    • اتصال و اشتراک گذاری فیلم
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED ULTRA HD 55HU9000

    کمپانی سامسونگ سری تلویزیون های اولترا اچ دی9000 خود را به نام سری HU در سال 2014-2015 روانه بازار کرد. این تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر تقریبا مشابه اند اما امکانات و قابلیت، آنها را متفاوت ساخته است. سامسونگ معتقد است که این تلویزیون گل سر سبد سایر تلویزیون های این سری می باشد. سامسونگ HU9000 دارای صفحه نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن فوق العاده ی 2160 × 3840 و داری تکنولوژی تقویت رنگ گسترده پلاس می باشد که مشا را قادر می سازد برنامه های مورد علاقه ی خود را در بهترین کیفیت تصویر همراه با رنگ های روشن و زندگی مانند، مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. این تلویزیون منحنی دارای قابلیت سه بعدی نیز می باشد که شما را قادر می سازد با فیلمم های سه بعدی و عمق زیاد تجربه ی هیجان انگیزی را داشته باشید. علاوه بر کیفیت تصویر چه در حالت سه بعدی و چه در حالت فیلم های معمولی، این تلویزیون دارای طراحی منحصر به فردی همراه با پایه ی شیکی است که بی تردید در دکوراسیون خانه ی شما بدون تاثیر نمی ماند. با استفاده از این تلویزیون هوشمند و منحنی شما می توانید به اینترنت وصل شوید و به راحتی ایمیل های خود را چک کنید، در وب سایت های اجتماعی عضو شوید، به بازی آنلاین بپردازید و یا از دیدن فیلم های آنلاین لذت برید. این تلویزیون باریک دارای دو بلندگوی پر قدرت با سیستم صدای فوق العاده و توان خروجی 20 وات می باشد که می تواند صدای با کیفیت را برای شما تامین کند.
    • دارای کیفیت تصویر 4K UHD با رزولوشن 2160 × 3840
    • پاک کردن نرخ 1200 هرتز بر ثانیه
    • دارای تکنولوژی 3D فعال با 4 جفت عینک
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی صوتی 20 وات
    • تلویزیون هوشمند با پلت فرم Smart Hub
    • وای فای داخلی و اشتراک گذاری هوشمند و مرورگر وب
    • ریموت کنترل هوشمند و کنترل با صدا و اشاره گر
    ‎ناموجود
  7. تبلت سامسونگ پی 2000 SAMSUNG SMART TABLET P2000

    سامسونگ تبلت p2000 را با طراحی زیبا و منحصر بفرد در رنگ های سیاه و سفید وارد بازار کرد. این تبلت هوشمند سامسونگ دارای دوربین جلو و عقب می باشد. صفحه نمایش تبلت پی 2000 سامسونگ  لمسی از نوع خازن با اندازه 9 اینچ است. این صفحه نمایش با رزولوشن 800 × 480 پیکسل تصاویر را با کیفیت مناسب نشان می دهد. برای پردازش داده ها و عملیات از  پردازنده دوهسته ای Intel Core Duo با سرعت Ghz 1.00 استفاده می کند. سیستم عامل این تبلت هوشمند p2000 سامسونگ  اندروید نسخه  4.2 می باشد و یک رابط کاربری خوب را برای استفاده از تبلت فراهم می کند. این تبلت دارای قابلیت های دیگری مثل وای فای، بلوتوث, رادیو FM، GPS ، پورت یو اس بی 2.0 و سنسور G می باشد. با همه ی این امکانات شما می توانید از انجام کارها با یک تبلت عالی و شیک لذت ببرید.
     
    • دارای صفحه نمایش لمسی  9 اینچی از نوع خازنی
    • مجهز به دوربین اصلی 2 MP و دوربین جلو 1.3 MP
    • دارای  حافظه رم 512 MB و حافظه ذخیره سازی  4GB
    • پشتیبانی از کارت حافظه از نوع microSD تا 32 گیگا بایت
    • دارای سییستم عامل اندروید 4.2
    • دارای قابلیت های Wi-Fi و بلوتوث و FM و GPS
    • دارای رنگ بندی سفید، سیاه
    ‎ناموجود
  8. تبلت سامسونگ گلکسی تب 4 SAMSUNG GALAXY TAB 4 T530

    تبلت هوشمند T530 سامسونگ یک تجربه و یک روش کاملا جدید برای انجام وظایف کاری، تماشای فیلم، بازی، و غیره است. این تبلت سامسونگ همراه با امکانات کامل و یک صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی طراحی شده است، این تبلت یک قطعه از فن آوری به روز است که قابلیت های پخش و اجرای متوازن فیلم ها همراه با تجربه های چند رسانه ای نهایی را به شما می دهد و برای آن طراحی شده است که تمامی امکانات یک دستگاه هوشمند را در اختیار شما قرار دهد.  تبلت سامسونگ مدل T530 همچنین مجهز به یک قطعه پردازنده چهار هسته ای میباشد که دارای سرعت روشن شدن 1.2 گیگاهرتز است که با استفاده از این سرعت خود می تواند هر برنامه ای را به راحتی اجرا کند و بازی ها را برای شما پخش کند. این تبلت همچنین دارای یک باتری قدرتمند 6800  میلی آمپر است که با استفاده از این باتری قدرتمند شما می توانید مطمئن شوید که سرگرمی های خود را بدون وقفه  در این تبلت اجرا می کنید . با استفاده از تبلت سامسونگ گلکسی تب 4 شما می توانید از سایت های مختلف دیدن کنید، در حالی که همزمان برنامه های مختلف چند رسانه ای و متناوب را اجرا می کنید و می توانید بین وظایف به راحتی سوئیچ کنید. این تبلت یک راه عالی برای لذت بردن از فیلم های مورد علاقه خود و اجرای بازیها است و با نسبت تصویر 16:10 قادر است تا به طور کامل تصاویر را با جزئیات نمایش دهد.
     
    • کیفیت ساخت و بدنه عالی همراه با  طراحی باریک و سبک
    • مصرف بسیار کم انرژی
    • مدت زمان اجرای باتری بسیار خوب
    • صفحه نمایش روشن و خوانا 10.1 اینچی
    • عملکرد قابل اعتماد وسریع توسط پردازنده چهار هسته ای
    • دارای دوربین 3.15 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در قسمت جلو
    • بلندگوهای استریو
    • ذخیره سازی قابل ارتقا تا 64 گیگابایت توسط کارت حافظه

              رنگ: 

    ‎ناموجود
  9. دستگاه دی وی دی پلایر سامسونگ SAMSUNG DVD PLAYER E699

    دی وی دی E699 محصول شرکت سامسونگ است که همراه با طراحی شیک و مناسب تولید شده است.این دستگاه پخش BLUE RAY  دارای امکاناتی همچون پخش فایل های دیویکس و اتصالاتی همچون USB  است .در این DVD  پلیر شما می توانید فایل های مورد علاقه خود را به صورت فشرده داشته باشید تا هم حجم کمتری اشغال کنند و هم در مصرف انرژی با این دستگاه صرفه جویی شود.این دستگاه با رنگ مشکی و بدنه براق طراحی شده که مجهز به دکمه هایی جهت تنظیمات و راحت ترشدن کار با این دستگاه است .در قسمت جلوی دستگاه DVD پلایر ای 699 سامسونگ یک پورت USB  قرار دارد که با استفاده از این پورت می توانید سایر دستگاه ها را به این DVD وصل کنید و فیلم های مورد علاقه خود را از این طریق با بالاترین کیفیت پخش کنید.همچنین این DVD از امکاناتی همچون خروجی کامپوننت و کامپوزیت بهره می برد. با داشتن دستگاه دی وی دی پلایر E699 سامسونگ شما می توانید محتوای مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت و وضوح بر روی صفحه تلویزیون مشاهده کنید .این دستگاه DVD قادر است تا فیم ها را با کیفیت 1080 پیکسل بر روی صفحه نشان دهد .
     
    • پخش فیلم  و ویدیو با کیفیت 1080 پیکسل
    • دارای پورت USB  با قدرت انتقال بالا
    • دارای خروجی کامپوزیت و کامپوننت
    • قابلیت فشرده سازی فایل ها
    • قابلیت پشتیبانی از زیر نویس
    • قابلیت خوانایی دیسک های خدشه دار

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV HD 32J4170

    کمپانی کره ای سامسونگ با سابقه ی کهن در تولید محصولات با کیفیت خود، اعتمادی درخشان در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان دارد، این کمپانی بار دیگر محصولات خود را بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته است و سعی بر این دارد که تخیلات ما را به واقعیت تبدیل کند؛ از این رو تلویزیون های خود را بنا به خواست مصرف کنندگان تولید می کند. سری تلویزیون های جدید این کمپانی شامل ویژگی های کیفیت تصویر عالی و مصرف کم انرژی می باشد و دارای قیمت مقرون به صرفه ای می باشد که هر فردی می تواند آن را تهیه کند. مدل 32 اینچ J4170 نیز از این ویژگی ها بی بهره نمانده است و علاوه بر کیفیت عالی در ارائه ی تصاویر، از طراحی شیک و زیبا نیز برخوردار می باشد. این تلویزیون مجهز به قابلیت های متعددی از جمله پاک نمایش دیجیتال، جستجوی خودکار کانال، خاموش شدن حالت خودکار، قابلیت اشتراک گذاری با یو اس بی و همچنین قابلیت عکس از صفحه می باشد. از ویژگی های تصویری در این تلویزیون نیز می توان به موتور تصویر HyperReal، وضوح 1366 *768 و رفرش تصویر 100 هرتز بر ثانیه اشاره کرد. شما می تواند بسته به نوع برنامه ی در حال اجرا، از حالت های پخش فیلم و یا برنامه ی ورزشی برای تقویت کیفیت تصویر بهره مند شوید. این تلویزیون مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصاویر بسیار بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند و تلویزیون خود را بیشتر برای دیدن فیلم و برنامه های مورد علاقه ی خود مورد استفاده قرار می دهند.
    • قابلیت اشتراک گذاری با یو اس بی (ConnectShare ™ (USB 2.0
    • دارای صفحه نمایش 32 اینچی با وضوح 1366 *768
    • مجهز به موتور تصویر HyperReal
    • توانایی رفرش تصویر با سرعت 100 هرتز بر ثانیه
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی صوتی 20 وات
    • مجهز به قابلیت هایی همچون: عکس از صفحه ی اسکرین، اتصال و اشتراک گذاری ™ (HDD)، جستجوی خودکار کانال، خاموش شدن حالت و...
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر

                           رنگ:

    ‎ناموجود
  11. دستگاه چاپگر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SAMSUNG LASER PRINTER ML-2160

    شرکت سامسونگ چاپگر ML-2160 را با طراحی شیک و جمع و جور با هزینه کم وارد بازار کرد. این چاپگر یک انتخاب ایده آل و ارزان قیمت برای کاربران خانگی و اداری می باشد. طراحی جمع و جور و مناسب این پرینتر برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مفید است و فضای کمی را اشغال می کند. چاپگر ال ام 2160 سامسونگ برای استفاده شخصی نیز طراحی شده است و در هر ماه قادر به چاپ10000 صفحه می باشد. این چاپگر دارای ویژگی هایی برای مدیریت آسان می باشد. با استفاده از توابع مفید می توان از دستگاه به راحتی استفاده کرد. همچنین کیفیت و عملکرد بالایی دارد و به سرعت عملیات چاپ را با صرفه جویی در انرژی انجام می دهد. پرینتر لیزری سامسونگ  ML-2160 قادر به تحمل طیف گسترده ای از رسانه های چاپی برای انعطاف پذیری در چاپ می باشد، اگرچه که تنها شامل یک تابع و یک حافظه کوچک داخلی 8 مگابایتی است.
     
    • دارای طراحی جمع و جور و مناسب برای مکان ها و دفترهای کوچک
    • دارای چاپ لیزری  B / W
    • انجام عملیات چاپ و کپی با سرعت 20 صفحه در دقیقه
    • دارای حداکثر 10000 صفحه در هر ماه
    • سازگار با محیط زیست
    • چاپ تصاویر با رزولوشن 1200 × 1200 dpi
    • دارای حداکثر اندازه کاغذ چاپ A4 (210 × 297 میلی متر)
    • دارای پردازنده ای با سرعت 300 مگا هرتز و حافظه 8 مگابایت برای پردازش عملیات
    • دارای سرعت چاپ تا 20 صفحه در دقیقه
    ‎ناموجود
  12. چاپگر سامسونگ لیزری سه کاره SAMSUNG PRINTER COLOR MULTIFUNCTION CLX-3305FW

    سامسونگ چاپگر رنگی CLX-3305 FW را برای استفاده های روزانه و به صورت کاملا پیشرفته طراحی کرده است.این چاپگر در رنگ بدنه شیری وصفحه نمایش و کنترل پنل مشکی موجود می باشد.این چاپگر مسلما به اندازه کافی کوچک است  برای به اشتراک گذاشتن و قرار دادن آن بر روی  یک میز یا کنار کامپیوتر تا استفاده از آن راحت تر شود، این پرینتر سامسونگ CLX-3305FW  می تواند به صورت یک MFP  لیزری رنگی شخصی و یا یکMFP  مشترک در یک دفتر کوچک و خانه مناسب باشد. با ظرفیت مناسب کاغذ خود این چاپگر می تواند یک گزینه ایده ال برای هر فردی باشد .وزن بسیار سبک یکی دیگر از مزیت های این چاپگر می باشد .پس می تواند تمامی وظایف کپی ،پرینت و اسکن را به صورت کامل انجام دهد .با استفاده از این چاپگر رنگی 3305 سامسونگ شما می توانید تصاویر رنگی و متن های گرافیکی را از کامپیوتر خود ارسال کرده و ان ها را چاپ کنید و یا می توانید از این دستگاه به عنوان یک دستگاه مستقل پرینت استفاده کنید .این دستگاه چاپ دارای یک صفحه نمایش همراه با نور پس زمینه سبز و کنترل پنل است که این کنترل پنل مجهز به دکمه های زیادی جهت تنظیمات دستگاه می باشد.همچنین این کنترل پنل دارای تعدادی دکمه های شماره گیری است که با استفاده از ان شما می توانید تعداد صفحه ها را تعین کنید .این چاپگر همچنین دارای قابلیت چاپ دوپلکس است و از وای فای پشتیبانی می کند که باعث می شود تا به اسانی به اینترنت وصل شود .
     
    • صفحه نمایش و کنترل پنل به همراه دکمه ECO
    • اتصال USB  
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • طراحی ارگونومیک
    • تونر پلیمریزه
    • سرعت چاپ رنگی 4 صفحه در دقیقه و  سرعت چاپ سیاه وسفید تا 19 صفحه در دقیقه
    • تکنولوژی چاپ لیزری
    • دارای صفحه نمایش LCD

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال ای دی سه بعدی سامسونگ SAMSUNG SMART TV LED 3D FULL HD 65J6400

    از زمانی که اولین تلویزیون ها اختراع شدند تا به امروز، ما شاهد تغییرات و پیشرفت های بسیاری در تلویزیون ها بوده ایم؛ همچنین کمپانی های تولید کننده ی تلویزیون دائما در حال رقابت برای ارائه ی بهترین نوع تلویزیون و استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها می باشند. از این رو شرکت سامسونگ نیز با تولید تلویزیون های جدید خود وارد این رقابت شده است. سامسونگ تلویزیون جدید خود را به نام 65J6400 با کیفیت فول اچ دی اخیرا وارد بازار کرده است که دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد به علاوه از قابلیت های خوبی برخوردار می باشد. از جمله ی ویژگی های این تلویزیون می توان از Wi-Fi ، ویژگی های پاک کردن حرکت نرخ، تماشای فیلم با استفاده از اتصال USB همچنین پردازنده ی چهار هسته ای برای عملکرد سریع تر نام برد. همچنین تلویزیون جی 6400 دارای قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی می باشد و شما را با کیفیت سه بعدی عالی به یک دنیای پر از هیجان خواهد برد. این تلویزیون 65 اینچ دارای حداکثر وضوح صفحه نمایش 1920 *1080 پیکسل می باشد که شما قادر خواهید بود فیلم ها و برنامه های مورد علاقه ی خود را در کیفیت فوق العاده مشاهده کنید و از دیدن رنگ های زنده و پر جنب و جوش که شباهت زیادی به واقعیت دارند لذت ببرید. از ویژگی های دیگر در این تلویزیون می توان به سیستم صدای فراگیر اشاره کرد که این سیستم صدای فوق العاده می تواند به صورت همه جانبه صدا را منتشر کند طوری که شما خود را در یک فضای کاملا متفاوت حس کنید و از شنیدن صدای واضح و رسا لذت ببرید.
    • توانایی پشتیبانی از تصاویر سه بعدی با عمق سه بعدیِ زیاد
    • دارای کیفیت تصویر  Full HDبا وضوح صفحه نمایش 1920 *1080 پیکسل
    • وجود پورت های متعدد مانند 4 عدد پورت HDMI،سه عدد پورت  USB
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی و  65اینچ
    • طراحی زیبا و جمع و جور با وزن تنها 27.6 کیلوگرم
    • دارای قابلیت های هوشمند مانند اتصال به وای فای، مرورگر وب، برنامه های کاربردی و...

                         رنگ:

    ‎ناموجود
  14. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG FULL HD LED TV 50J5170

    تلویزیون سامسونگ 50J5170 دارای ویژگی های بسیار زیبا و منحصر به فرد است. مدل تخت این تلویزیون دارای کیفیت وضوح تصویر FULLHD  پیکسل 1920×1080 پیکسل است. با استفاده از تکنولوژی این صفحه نمایش، تصاویر را می توانید بیش از حد واقعی و طبیعی مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون جذاب، قدرت صوتی و فراگیر ان است که دارای قدرت خروجی صوتی 2x10 W است و همچنین شامل سیستم صدای دالبی دیجیتال برای تجربه وضوح صدایی عالی می باشد.سامسونگ با داشتن نسبت کنتراست 200 هرتز و رزولوشن FULLHD به شما امکان می دهد تا مدت های زیادی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بنشینید و از آنها با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

    آنها را با کیفیت منحصر به فردی مشاهده کنید.اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 82 سانتی متر(50 اینچ) می باشد و دارای بدنه ای بلند و باریک است که می توانید با اتصال گیرنده های متنوع به آن از سایر امکانات ارتباطی آن بهره مند شوید.بنابراین می توانید هم اکنون این تلویزیون را با قیمت مناسبی سفارش دهید و از امکانات ویژه ان بهره مند شوید. سایر کاربردهای این تلویزیون عبارتند از کنترل از راه دور که می توانید تمامی کانال ها را در کوتاه ترین زمان، عوض کنید و نیز تایمر آن را برای خاموش کردن خودکار آن، به کار ببرید.امکانات تله تکست که همواره با دادن اطلاعات مفید می تواند به سرگرمی های این تلویزیون بیافزاید.
    • طراحی زیبا و فوق العاده شیک
    • دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسب
    • صفحه نمایش 50 اینچی LED  FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB,DVB-T,DVB-C
    • دارای تنوع کیفیت با حالت های متفاوت
    • قابلیت ConnectShare با کیفیت مناسب
    ‎ناموجود
  15. گوشی موبایل سامسونگ SAMSUNG MOBILE PHONE S5233

    سامسونگ استار S5233 یک گوشی در سطح بالا با رابط لمسی کاربری کامل و ویژگی های دوربین بهبود یافته است. این گوشی دارای اندازه تقریبا کوچک وطراحی شیک و شکل مربع می باشد  و در رنگ های سیاه و سفید ارائه شده است. سامسونگ استار S5233 دارای قابلیت TouchWiz V1.0 که یک کاربرد همهجانبه را برای این گوشی به ارمغان آورده است. و با رابط کاربری بصری آسان برای استفاده و میانبر هایی برای ارائه امکانات است.صفحه نمایش این گوشی با نمایش 262 رنگ می تواند روشنایی بهبود یافته ای را برای تصاویر  تولید کند.این گوشی همراه با پشتیبانی از صفحه کلید QWERTY تایپ و ورود متن را بیش از حد برای کاربران راحت کرده است.این گوشی دارای یک صفحه نمایش با حالت چرخش تصاویر (افقی و عمودی) می باشد که برای نمایش محتوا در سایز های بزرگتر طراحی شده است.همچنین پنل ویجت ها که شامل ساعت، زمانبندی و برنامه های کاربردی است جذابیت زیادی به صفحه نمایش لمسی گوشی اس 5233 سامسونگ بخشیده است. این گوشی سامسونگ همچنین دارای دوربین 3 مگاپیکسلی با قابلیت های بهبود یافته مانند فوکوس و تشخیص لبخند می باشد. پخش کننده MP3، کتابخانه موسیقی و رادیو FM با RDS از ویژگی هدای دیگر این گوشی هستند.گوشی سامسونگ S5233 یک گوشی ایده آل برای طرفداران تکنولوژی با طراحی شیک است.
     
    • دارای نمایشگر لمسی خازنی 3 اینچی
    • قابلیت نصب کارت حافظه microSD تا 16 گیگابایت
    • دارای حافظه داخلی 84 مگابایت
    • دوربین 3 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص لبخند
    • قابلیت فیلم برداری با سرعت 15 فریم بر ثانیه
    • دارای رادیو FM
    • دارای حسگر شتابسنج
    • باتری لیتیوم یونی 1000 MAH
    ‎ناموجود
  16. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی گرند پرایم جی 531 SAMSUNG GALAXY GRAND PRIME G531 8GB

    سامسونگ گلکسی  گرند پرایم نوع 4G   که اولین بار در هند راه اندازی شده است مجهز به یک سیستم عامل آندروید آب نبات چوبی است.  این گوشی سامسونگ دارای یک صفحه نمایش QHD 5 اینچ (540×960 پیکسل) می باشد و توسط یک پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی با 1 گیگابایت حافظه RAM  طراحی شده است و همچنین برای انجام عملیات گرافیکی  دارای یک واحد گرافیکی (GPU) 400 MP2 است. گوشی همراه G531 سامسونگ با یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فلاش طراحی شده است و یک صفحه نمایش و دوربین جلو5 مگاپیکسلی با زاویه باز برای گرفتن تصاویر سلفی دارد.این گوشی سامسونگ مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که کاربر با توجه به نیاز خود می تواند این حافظه را تا 64 گیگابایت ارتقا دهد .گزینه های اتصال این گوشی شامل 4G LTE، 3G، HSPA +، GPRS / EDGE، Wi-Fi و GPS / AGPS، بلوتوث و میکرو  USB می باشند که از فایل های چند رسانه ای مانند موسیقی و فیلم نیز پشتیبانی می کنند.همچنین این گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم G531 دارای یک باتری 2600 میلی امپر ساعتی است که می تواند تا 17 ساعت مکالمه بدون نیاز به برق و شارژ را برای شما فراهم کند.سامسونگ گلکسی G531  G4 قابل اجرا بر روی اندروی 5.1 می باشد.
     
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت و قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه
    • نمایشگر 5 اینچی TFT
    • دارای دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED
    • دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی
    • سیستم عامل اندروید Android 5.1 Lollipop
    • دارای مکان یاب GPS, Glonass
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتز
    ‎ناموجود
  17. دوربین دیجیتال عکاسی سامسونگ SAMSUNG DIGITAL CAMERA ES80

    دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ مدل ES80 دارای لنز حسگر تصویر CCD با دقت موثر 12.2 مگاپیکسل است که دارای  زوم اپتیکال 5 برابر می باشد . دوربین سامسونگ ES80 دارای یک نمایشگر 2.4 اینچیLCD  که باعث بهبود کنتراست و تولید رنگ عالی می شود که اجازه می دهد تا شما از دیدن یک تصویر عریض تر و روشن تر لذت ببرید. ال سی دی به طور هوشمند روشنایی محیطی را تشخیص داده و روشنایی ال سی دی را برای بهینه سازی مشاهده تصاویر تنظیم می کند. شما می توانید فیلم ها را با کیفیت  640 * 480 و سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کنید. شما حتی می توانید با استفاده از زوم اپتیکال 5 برابر سوژه ها را کاملا نزدیک کنید و آن ها را با کیفیت خوب عکس بگیرید.  شما می توانید گزینه های دوربین ای اس 80 را از طریق منوی سیستم که دارای متن بزرگ است به آسانی تنظیم کرد .
     
    • دارای حسگر CCD  با دقت 12.2 مگاپیکسل
    • دارای زوم اپتیکال 5 برابر
    • کیفیت فیلم برداری 640 * 480 پیکسل
    • سرعت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه
    • دارای تثبیت کننده تصویر
    • نمایشگر LCD با اندازه 2.4 اینچی

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  18. دوربین عکاسی دیجیتال سامسونگ 16.4 مگاپیکسلی SAMSUNG SMART CAMERA WB2200F

    دوربین دیجیتال 16.4 مگاپیکسلی سامسونگ مدل WB2200F دارای لنز قدرتمند همراه با زوم اپتیکال 60 برابری می باشد که شما می توانید با استفاده از این دوربین سوژه ها را به اندازه کافی زوم کنید و از آن ها با کیفیت بالا عکس بگیرید. با این دوربین فیلم برداری شما می توانید فیلم های خود را با کیفیت فول اچ دی با سرعت بالا بگیرید . شما می توانید تمامی لحظات شیرین و خاطره انگیز را ثبت کنید.دوربین دبلیو بی 2200 اف دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای است که شما می توانید با استفاده از وای فای می توانید تصاویر را به اشتراک بگذارید. این دوربین هوشمند WB2200F سامسونگ دارای لنز BSI CMOS با دقت 16.4 مگاپیکسل می باشد که شما می توانید با استفاده از این لنز عکس های شگفت انگیزی بگیرید. این دوربین دارای تثبیت کننده تصویر می باشد که شما می توانید تصاویر را بدون تاری تصویر بگیرید.
     
    • ضبط ویدئو با کیفیت FULL HD
    • ضبط فیلم با سرعت 30 فریم بر ثانیه
    • تکنولوژی بیسیم از نوع Wi-Fi
    • دارای لنز BSI CMOS با دقت 16.4 مگاپیکسل
    • دارای نمایشگر 3 اینچی
    • دارای منظره یاب (چشمی)
    • دارای تثبیت کننده تصویر
    ‎ناموجود
  19. گوشی موبایل تاشو سامسونگ SAMSUNG MOBILE PHONE A600

    سامسونگ به عنوان بخشی از بسته های ارتقاء خاص خود، با حداکثر نظم این تلفن  A600 را ارائه داده است.که با صفحه نمایش بهبود یافته،که اطراف ان را یک فضای محکم قرار گرفته است تولید شده است. از نظر شکل و اندازه، این مدل گوشی سامسونگ ای 600 دارای صفحه نمایش 2 اینچ ، شبیه گوشی قدیمی تر SPH-A400 می باشد .همچنین این گوشی سامسونگ یک تلفن با کیفیت صدای عالی و عمر باتری مناسب تولید و طراحی شده است.یکی از قابلیت های این گوشی صفحه نمایش چرخان ان است که می توانید در هنگام عکس گرفتن از ان استفاده کنید. گوشی همراه ای 600 سامسونگ دارای یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس می باشد که شما می توانید لحظات شیرین و به یادماندنی را با این دوربین عکس بگیرید. گوشی موبایل A600 سامسونگ همچنین دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی تماس ها می باشد .
     
    • صفحه نمایش رنگی 2 اینچی
    • دارای دوربین 0.3 مگاپیکسلی
    • باتری لیتیوم یونی با 2.7 ساعت مکالمه
    • 16 صدای زنگ پلی فونیک
    • دارای ساعت با زنگ هشدار
    • قابلیت ذخیره سازی 500 مخاطب در دفترچه تلفن
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG FULL HD LED TV 40J5170

    تلویزیون فول اچ دی سامسونگ در اندازه صفحه نمایش 40 اینچ و در رنگ سیاه توسط شرکت سامسونگ اخیرا روانه بازار شده است که این تلویزیون سامسونگ 40J5170 یک تلویزیون ساده با امکانات متوسط است و میتواند نیازهای کاربران خود را به خوبی برآورده کند. فول اچ دی تی وی سامسونگ با کیفیت بالا و رزولوشن 1080×1920 نمایش تصاویر را واضح تر می کند. ارائه ی یک تصویر فوق العاده و و فول اچ دی شما را قادر می سازد که از نظاره ی تصاویر شفاف لذت ببرید و یک حالت سینمایی را در خانه خود تجربه کنید. با تلویزیون سامسونگ  J5170 شما خود را در یک دنیای سینمایی کاملا متفاوت احساس کرد. همچنین این تلویزیون امکانات خوبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با کمک ویژگی تصویر در تصویر به صورت همزمان 2 تصویر مختلف را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین با خروجی صدای 20 وات نیز از مشاهده فیلم های پخش شده لذت ببرید. از دیگر ویژگی های جی5170 برچسب انرژی +A و سنسور اکو می باشد. این دو ویژگی باعث بهره وری در مصرف انرژی می شوند.
    • دارای نمایشگر فول اچ دی LED
    • مجهز به موتور پردازش تصویر HyperReal
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر
    • برچسب انرژی +A و سنسور اکو
    • پخش فرمت های مختلف

                   رنگ: 

    ‎ناموجود
  21. دوربین عکاسی دیجیتال هوشمند سامسونگ 14.2 مگاپیکسل SAMSUNG SMART CAMERA WB250F

    سامسونگ در چند سال گذشته احیای خط تولید تصویربرداری خود را سپری کرده است. با این دوربین جدید WB250، سامسونگ شهرت خود را به عنوان یک پیشرو در تولید دوربین های هوشمند بیشتر کرده است. این دوربین کاربران را قادر به سرعت انتقال تصاویر از دوربین به تلفن یا تبلت کرده است که این تکنولوژی باعث می شود به اشتراک گذاری تصاویر راحت تر از همیشه باشد. سامسونگ  WB250F یک دوربین دیجیتال کامپکت دلپذیری با  زوم اپتیکال18X و 14.2 مگاپیکسلی حسگر CMOS ، مجموعه ای از گزینه های Wi-Fi و ضبط فیلم  HD FULL و یک رابط صفحه نمایش لمسی ترکیبی است. این دوربین دارای یک پورت USB است که با یک درب پلاستیکی پوشیده شده است.  در یک نگاه دوربین دبلیو بی 250 یک دوربین بسیار پیشرفته به نظر می رسد. این دوربین WB250F با داشتن استاندارد های کلی،نسبتا کوچک است. از نظر ویژگی سازگار با محیط زیست ،این دستگاه دارای بسته بندی کوچک  که به سادگی قابل حمل می باشد . دوربین با یک پورت  USB و شارژر و سی دی نرم افزار ها طراحی شده است.همچنین در این دوربین امکان ویرایش دستی نرم افزار ها وجود دارد و دارای یک کتابچه راهنما که می توان از طریق ان راحت تر با این دوربین کار کرد.شما می توانید با استفاده از اتصالات بی سیم در این دوربین عکس ها و فیلم ها را در بین شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و یا داده ها (عکس و فیلم ) را به طور مستقیم به کامپیوتر خود ارسال کنید.
     
    • سنسور 14.2مگاپیکسل، 1 / 2.3 اینچ CMOS پشت روشن (16 مگاپیکسل کل)
    • دارای نمابشگر 3 اینچ ال سی دی لمسی، 460K نقطه
    • فرمت فایل (JPEG / H.264 AAC (.MP4
    • اندازه بالاترین رزولوشن عکس4320×3،240  پیکسل و فیلم 1.920 ×1080 در 30fps
    • تثبیت تصویر اپتیکال و دیجیتال
    • باتری قابل شارژ یون لیتیوم، 300 عکس
    • رسانه های ذخیره سازی SD / SDHC / SDXC
    ‎ناموجود
  22. گوشی موبایل ساموسنگ گلکسی کور پرایم جی 361 SAMSUNG GALAXY CORE PRIME G361

    سامسونگ گوشی گلگسی G361 را در نوامبر 2014 عرضه کرده است. این گوشی نسبت به گلکسی Grand Prime تغییراتی داشته است و سامسونگ در Core Prime از دوربین و پردازنده بهتری استفاده نموده است و ان را به عنوان یک جایگزین کوچکتر از گلکسی Grand Prime می توان دانست. این گوشی با پردازنده ی چهار هسته ای  1.2GHz  تقریبا همان چیزی بود که طرفداران آن انتظار داشتند. با فهرست و محتوای آسان این گوشی به شما امکان می دهد به راحتی در تمام قسمت های آن به جستجو و گردش بپردازید، تنظیمات را شخصی سازی کنید، به بازی مشغول باشید و یا در اینترنت جستجو و سرچ کنید. شما میتوانید از دیدن فیلم های آنلاین و یا سریال، موسیقی های مورد علاقه ی خود و بیش از از یک میلیون برنامه های کاربردی که شما می توانید دانلود کنید، لذت ببرید. همچنین با دوربین 5 مگاپیکسلی می توانید عکس های زیبا و خاطره انگیزی را به ثبت برسانید. از دیگر ویژگی های جی 361 باتری لیتیوم یون 2000 میلی امپر می باشد که تا 60 ساعت امکان پخش موسیقی را به شما می دهد و تا 13 ساعت انرژی مورد نیاز برای مکالمه مکرر را فراهم می کند.
    • صفحه نمایش TFT 4.5 اینچی 480 * 800
    • سیستم عامل آندروید کیت کت v4.4 با قابلیت TouchWiz UI
    • پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز
    • پردازنده گرافیک Adreno 306
    •  حافظه 1GB، حافظه داخلی 8GB و اسلات کارت حافظه microSD
    • دوربین 5MP با فالش LED، قابلیت فیلمبرداری 720p؛ دوربین جلو2MP
    • وای فای داخلی، بلوتوث 4.0؛ GPS؛ پورت microUSB، رادیو FM
    • باتری 2000mAh

                رنگ: 

    ‎ناموجود
  23. یخچال ساید بای ساید سامسونگ زد7 30 فوت SAMSUNG REFRIGERATOR SIDE BY SID 7Z RSH7ZNPN

    از امکانات این یخچال فریزر ساید بای ساید دارای وزن 123 کیلوگرم درابعاد بسیار مناسب 710*1.789*912 میلی متر می باشد. شما به وسیله این یخچال فریزر می توانید تمام مواد غذایی شامل سبزیجات،میوه جات، خوراکی ها، حبوبات و هر مواد غذایی را در درون آن با خیال آسوده قرار دهید.مهمترین نکته قابل اشاره دارای لامپ‌های LED می باشد که در داخل یخچال فریزر تعبیه شده است، که می تواند زیبایی خاصی را به داخل یخچال بدهد. همچنین این لامپهای LED دارای طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های عادی می باشد. و یکی دیگر از امکانات این یخچال فریزر دارای قابلیت یخ ساز می باشد که می تواند در ابعاد مناسب برای شما یخ تولید کند همچنین این یخچال فریزر این امکان را به شما می دهد که در گرم نگه داشتن مواد غذایتان به شما کمک فراوانی می کند. این یخچال فریزر دارای 30 فوت با فبلترهای آنتی باکتریال است که ساخت شرکت کره  می باشد.
     
    • مجهز به نمودار مصرف انرژی A+و دارای 30 فوت و دارای مجموع یخچال فریزر 515 لیتر
    • دارای سیستم روشنایی LEDاز نوع لامپ کم مصرف داخلی
    • مجهز به سیستم کنترل رطوبت برای نگه داری مواد غذایی و طول عمر آن در داخل یخچال فریزر
    • دارای فیلتر آب(تصفیه آب ) و دارای گاز مبرد R-600A
    • مجهز به سیستم هوشمند تنظیم رطوبت و دما
    • مجهز به یخ ساز خودکار  و آب ریز با ابعاد بسیار مساوی و دقیق
    • دارای 4 طبقات درب مجزا همراه با 5 قفسه برای نگه داری مواد غذایی و سبزیجات
    ‎ناموجود
  24. ماشین لباسشویی 8 کیلو سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WF8702

      • اضافه کردن پوشاک:بله
      • قفل کودک:بله
      • 598mm عرض خالص
      • نرم کننده:بله
      • پیش شستشو:بله
    ‎ناموجود
  25. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 5 جی 500 SAMSUNG GALAXY J5 J500

    شرکت سامسونگ با راه اندازی گوشی های گلگسی سری J در ژوئن 2015، تمرکز بر روی دوربین این گوشی ها را برای همگان روشن ساخت. گوشی های سری جی دارای دوربین های با کیفیتی همراه با فلش LED هستند. سامسونگ گلگسی J5-J500  مجهز به صفحه نمایش اچ دی و بزرگ 5 اینچی (720 × 1280 پیکسل) است و در ان از تکنولوژی Supe AMOLED استفاده شده است. این تکنولوژی موجی می شود تصاویر با رنگ های زنده و کنتراست بالا خود را نمایان سازند. پردازنده ی 1.2 گیگاهرتز چهار هسته ای Snapdragon 410 و همچنین حافظه داخلی 1.5GB RAM این امکان اجرای برنامه ها با سرعت بالا را برای شما به ارمغان می اورد. همچنین گرافیک گوشی جی500 ، Adreno 306 است که شما می توانید بازی های دلخواه و مورد علاقه خود را به اجرا در بیاورید. دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی جی 5 نیز امکان گرفتن عکس های با کیفیت را در هر شرایط نوری به شما می دهد و با حافظه داخلی 8 گیگابایت قادر خواهید بود هر نوع داده ای را بر روی گوشی خود ذخیره نمایید.
    • صفحه نمایش 5 اینچی HD با تکنولوژی
    • پردازنده 1.2 گیگاهرتز چهار هسته ای Supe AMOLED
    • دارای پردازنده چهار هسته ای و رم 1.5 گیگابایت
    • گرافیک آدرنو GPU306
    • دوربین 13 مگاپیکسلی عقب با فلاش LED
    • دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی با فلش LED
    • باتری 2600 میلی آمپر
    • 8 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقا تا 128GB
    • سیستم عامل اندروید 5.1

                    رنگ: 

    ‎ناموجود
  26. گوشی موبایل سامسونگ اس 5233 استار SAMSUNG S5233 STAR

    سامسونگ S5233 به عنوان یکی از ارزان ترین و یکی از اولین مدل هایی که دارای قابلیت  TouchWiz در بین گوشی ها است، توسط شرکت سامسونگ در سال 2009 روانه بازار شده است. این گوشی مربعی شکل و جمع جور اس5233 سامسونگ دارای رنگ های سیاه و سفید براقی است که ظاهر آن را تکمیل تر کرده است. گوشی سامسونگ دارای ویدجت هایی مانند ساعت، زمانبندی، پخشMP3 ، رادیو  FMو  RDSاست که وجود این ویدجت ها به افزایش جذابیت و استفاده ی مفید هر چه بیشتر از گوشی سامسونگ می انجامد و شما می توانید به دلخواه خود تنظیمات ها را شخصی سازی کنید.. صفحه نمایش ال سی دی با اندازه 7.62cm و 3 اینچ، رنگ ها و تصاویر را با وضوح خوب و درخشانی نمایش می دهد. وجود سیستم عامل جاوا و باتری قابل شارژ سامسونگ استار اس 5233 را به یک گوشی موبایل آیده آل برای تمامی مصرف کنندگان تبدیل کرده است. علاوه بر این دوربین 3 مگاپیکسل و دکمه شاتر در star s5233 امکان گرفتن عکس های فوری را در هر زمان به شما می دهد.
    • پشتیبانی از تکنولوژی GSM و GPRS / EDGE
    • مجهز به صفحه نمایش لمسی 3 اینچی TFT
    • فضای ذخیره سازی50MB و اسلات کارت حافظه microSD (تا 16GB)
    • دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و قابلیت تشخیص لبخند
    • دارای بلوتوث 2.1 با A2DP، USB V.2.0
    • سنسور شتاب سنج، رادیو FM با RDS
    • باتری 1000 میلی آمپر ، تا 800 ساعت در حالت آماده باش

                 رنگ: 

    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J5100

    شرکت سامسونگ در سال 2015 ، محصولی با نام j5100  را در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید کرد، ما در حال حاضر به شرح کلی از قابلیت ها و امکانات j5100  به طور خلاصه می پردازیم.تلویزیون سامسونگ J5100  دارای کیفیت تصویر فول اچ دی برای درخشش کامل تصاویر را ارائه می دهد که باعث می شود فیلم ها، برنامه ها و بازی ها بیشتر هیجان انگیزباشند. دو بلندگو  20 W برای ارائه  صدا وجود دارند که یک بعد جدید به سرگرمی های شما اضافه می کنند.این تلویزیون سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای  باعث بهبود و گستردش رنگها می شود و با استفاده از فناوری های جدید کیفیت تصویر را بالا می برد، با استفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث نمایش جزئیات و ارائه  رنگ در حقیقی ترین شکل ممکن می شود. منابعی مانند فیلم ها و بازی های از طریق دو پورت HDMI  با کیفیت بالا در تلویزیون جی 5100 سامسونگ پخش می شوند تماشای فیلم و بازی های ویدئویی با کیفیت HD در بهترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل 50J5100 دارای قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها است که به شما اجازه می دهد تا محتوایی مانند بازی ،فیلم، موسیقی و عکس) ذخیره شده در یک دستگاه USB، پس از اتصال مستقیم آن به تلویزیون) را پخش کنید. هم اکنون  به سرعت و به راحتی شما می توانید عکس هایی از دوستان و یا فیلم های تعطیلات خود را  به اشتراک بگذارید.
     
    • نمایشگر 50 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش تصویر HyperReal براتی نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای مگا کنتراست
    • بلندگوهای 2 کاناله 20 واتی با فن آوری دالبی دیجیتال
    • قابلیط ضبط برنامه ها بر روی فلاش USB
    • دارای حالت های سینما و ورزشی برای نمایش بهتر
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD TV 32J5100

    اعتماد بین المللی نام تجاری SAMSUNG باعث شده است که این شرکت به یک واحد تولید کننده تلویزیون های استثنایی تبدیل شود. سری 5 تلویزیون های 2015 سامسونگ ترکیب کاملی از امکانات کاربردی و طراحی شیک می باشند. تلویزیون 32J5100 سامسونگ با دارا بودن صفحه نمایش LED FULL HD و موتور پردازشگر Hyper Real یک سطح کاملا جدید از تجربه را در هنگام تماشای فیلم برای شما فراهم می کند. این تلویزیون دارای قابلیت ضبط تصویر نمایش داده در صفحه نمایش است و می توانید به راحتی با فشار تنها یک دکمه لحظات تلویزیونی مورد علاقه خود را ضبط و دوباره بر روی صفحه نمایش پخش نمایید. شما حتی می توانید با کیفیت بالا، صدا و موسیقی برنامه ی مورد علاقه ی تلویزیون را ضبط کنید و هرگاه بخواهید دوباره پخش کنید. همچنین این تلویزیون شامل برخی از گزینه های مفید مانند حالت سینمایی و حالت کریکت است و با ویژگی تصویر در تصویر نیز قادر خواهید بود دو منبع مختلف را به طور همزمان بر روی تلویزیون مشاهده نمایید.
    • نمایشگر ال ای دی فول اچ دی 1920 *1080
    • نرخ تجدید - پاک کردن نرخ حرکت 100 هرتز
    • امکان ضبط تصاویر و صدا
    • موتور پردازشگر Hyper Real
    • دارای حالت کریکت و مد بازی
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 40J5000

    از سری تلویزیون های میان رده سال 2015 سامسونگ، 40J5000 است که با امکانات اولیه و قیمت ارزان عرضه شده. به نظر می رسد هدف سامسونگ از ساخت تلویزیون های رده متوسط به پایین، در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار باشد تا حتی در میدان رقابتی تلویزیون های رده متوسط جا نماند. به عقیده ی ما، قیمت وسوسه انگیزی که 40J5000 دارد جای خالی بسیاری از امکانات را پر کرده و بر همین اساس کنار آمدن با نبودن وای فای، رزولوشن فورکی و بسیاری قابلیت های دیگر در این تلویزیون آسانتر خواهد بود. سبک طراحی این تلویزیون هم برای کسانی که دوستار تلویزیون های سامسونگ هستند، کاملا آشناست، تلویزیونی با ضخامت نه چندان زیاد بر روی پایه های پرانتزی.
    همانطور که انتظار می رود رزولوشن به کار رفته برای این مدل Full HD است. سامسونگ در کنار این رزولوشن از موتور HyperReal بهره گرفته تا خروجی مناسبتری را در بخش کیفیت تصویر ارائه دهد. قابلیت های دیگر نظیر Wide Colour Enhancer Plus هم بهبود کیفیت تصویر را برای این تلویزیون به همراه دارد. آیا برایتان پیش امده در هنگام مشاهده فوتبال و یا صحنه های اکشن با تاری تصویر مواجه شده اید؟ سامسونگ برای رفع این مشکل از اسکن تصویر 100 هرتز بهره گرفته است. خوشبختانه باید گفت، در هنگام مشاهده مسابقات ورزشی با این تلویزیون، با تاری مواجه نخواهید بود؛ به همین دلیل می توان گفت سامسونگ J5000 انتخاب خوبی برای تماشای مسابقات فوتبال و ... است. لازم به ذکر است خروجی صدای در نظر گرفته شده برای این تلویزیون 20 وات می باشد که این هم در رده آن چشمگیر است. با تمام تفاسیر بالا می توان گفت: اگر به دنبال تلویزیونی با قیمت مناسب هستید تنها این تلویزیون 40 اینچی پاسخگوی نیاز شماست.
    • دارای رزولوشن صفحه نمایش 1920 ×  1080پیکسل
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت پخش فرمت های مختلف
    • 2 عدد HDMI و 1 عدد USB
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD 43J5100

    شرکت سامسونگ تا کنون تلویزیون های زیادی را تولید و روانه بازار کرده است. افرادی که از تلویزیون سامسونگ استفاده کرده اند همیشه شاهد کیفیت این دستگاه شده اند و رضایت و خرسندی خود را در رابطه با کارایی آن اعلام کرده اند. سامسونگ تلویزیون 43 اینچ مدل J5100 را با ویژگی های کنتراست پویا و تجربه های سرگرم کننده با کیفیت FULL HD تولید و روانه بازار کرد. از ویژگی های دیدنی و جذاب این تلویزیون چراغ پانل آن است که به تولید یک طیف وسیعی از رنگ ها در مقایسه با تلویزیون های LCD معمولی می پردازد. کاربران با استفاده از تلویزیون سامسونگ مدل جی 51000 می توانند فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت Full HD مشاهده کنند. همچنین دو پورت HDMI گنجانده شده روی بدنه تلویزیون امکان اتصال منابع و دستگاه های جانبی را برای کاربران به طور هم زمان فراهم می سازد. علاوه براین با کمک دو پورت USB فیلم ها و تصاویر روی دیسک سخت خارجی با کیفیت بالا ارائه می شوند. وجود اسپیکر های دوکاناله و صدای دالبی دیجیتال در این تلویزیون 43J5100 صدایی با کیفیت واضح و رسا را در اختیار بینندگان قرار می دهد و هیجان فیلم ، برنامه و بازی ها را دوچندان می کند.
     
    • تلویزیون ال ای دی با کیفیت FULL HD
    •  Multi-System سازگار
    • صفحه نمایش FULL HD 43 اینچی با رزولوشن  x 10801920 پیکسل
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • تقویت گسترده رنگ پلاس
    • دارای قابلیت ConnectShare Movie
    • دارای 1 عدد پورت ویدیو کامپوننت و 2 عدد USB و دو عدد پورت HDMI
    • دارای بلندگوهای دوکاناله 10 واتی مجهز به تکنولوژی دالبی دیجیتال
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 32J5170

    تلویزیون سامسونگ مدل 32 اینچی جی 5170 یک تجربه نفس گیر ارائه می دهد که اجازه می دهد تا شما خود را در یک دنیای کاملا متفاوت احساس کنید. همچنین رنگ های غنی، تصاویر شفاف و با کیفیت FULL HD تجربه عالی را برایتان به نمایش می گذارد . این تلویزیون دارای فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز می باشد که صحنه های پر جنب و جوش را با کیفیت تصویر بهتر نمایش می دهد. با تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مدل J5170 فیلم های مورد علاقه خود را با دید دیگری تماشا می کنید.  شما می توانید با تلویزیون 32J5170 سامسونگ فیلمها ، موسیقی ها و عکسهای خود را که بر روی فلاش USB است به سادگی پخش کنید و از دیدن و شنیدن آن ها بر روی نمایشگر بزرگتر لذت ببرید. شما می توانید بر روی این تلویزیون با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر دو تصویر همزمان را مشاهده کنید. با قابلیت صرفه جویی در انری با این تلویزیون ها میزان هزینه ها را کاهش دهید.
     
    • نمایشگر 32 اینچی با کیفیت فول اچ دی
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • موتور تصویر HyperReal
    • دارای کنتراست Mega Contrast
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    • دارای قابلیت تصویر در تصویر
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 40J5100

    تلویزیون سامسونگ 40J5100 نسل جدیدی از تلویزیون های FULLHD LED  می باشد که به تازگی وارد عرصه تقاضا شده است.این تلویزیون یکی ازتلویزیون های فوق العاده شیک است که دارای طراحی جدید و زیبا نسبت به سال گذشته می باشد و قابلیت های برجسته ای نسبت به  سایر تلویزیون ها دارد، که با الگوی جدید خود امکانات پیشرفته ای مانند حالت سینما و نیز حالت کریکت را در اختیار کاربران قرار داده است.برای مثال  وقتی شما مشغول تماشای تلویزیون هستید، با فشار یک دکمه می توانید تصاویر صحنه ها و یا موسیقی مورد علاقه خود را بر روی دستگاه تلویزیون یا هر گیرنده ای که به آن متصل است ذخیره کنید و آنها را به فایل دیگری انتقال دهید. این تلویزیون مجهز به قطعه هایی از خازن است که مانع از خطرات اتصال ناشی ازصوانح رعد و برق تا 15KV می شود. از ویژگی های بارز تلویزیون سامسونگ J5100 فول اچ دی قابلیت ConnectShare Movie دارد،که شما می توانید با اتصال به این قابلیت که دارای نرخ رفرش تصویر 100 هرتزی می باشد، برای افزایش کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون می باشد و همچنین می تواند از طریق USB  داده ها را بر روی تلویزیون پخش کند.تلویزیون 42 اینچی جی5100 در رنگ های سیاه و سفید وارد بازار شده است.
    • طراحی زیبا و بی نظیر
    • نمایشگر 40 اینچی با کیفیت فول اچ دی
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • موتور تصویر HyperReal
    • دارای کنتراست Mega Contrast
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    ‎ناموجود
  33. گوشی موبایل سامسونگ بی 100 SAMSUNG MOBILE PHONE B100

    سامسونگ در ماه June سال 2008 یک گوشی مفید و کارامد به نام B100 روانه بازار کرد. سامسونگ SGH-B100  دارای دو باند GSM و صفحه نمایش 1.52 با رزولوشن است 128x128 پیکسل  می باشد و قادر به نمایش محتویات صفحه نمایش بع صورت رنگی می باشد. همچنین بی 100 از پیام های MMS وSMS, EMS پشتیبانی می کند و یک گوشی مناسب جهت استفاده ی امور عادی برای همگان باشد. شما همچنین می توانید با استفاده از دفترچه تلفن این گوشی به میزان زیادی مخاطبین داشته باشید و شماره ها را ذخیره کنید. عمر باتری طولانی و 64 آهنگ پی فونیک برای این گوشی موبایل بسیار مفید و کارا است. شما همچنین می توانید در کنار گوشی هوشمند خود این گوشی ساده را نیز برای استفاده ی همیشگی داشته باشید.
    • دارای صفحه نمایش رنگی با رزولوشن 128 *128
    • حافظه 30 تماس گرفته شده، 30 دریافتی، 30 تماس ناموفق
    • پشتیبانی از جاوا
    • باتری 1000 میلی امپر لیتیوم یون
    • زمان استندبای تا 450 ساعت
    • پشتیبانی از باند شبکه GSM 900 / 1800

              رنگ: 

    ‎ناموجود
  34. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 3 ای 300 SAMSUNG GALAXY A3 A300 16GB

    کمپانی سامسونگ برخلاف سایر گوشی های دیگر خود گوشی گلکسی A3 خود را با بدنه فلزی ساخته است که باعث می شود که استحکام و مقاومت این گوشی بیشتر شود. همچنین این گوشی دارای یک طراحی زیبا و جمع و جور است که استفاده از آن را بسیار راحتتر کرده است. گوشی همراه GALAXY A3 سامسونگ دارای یک نمایشگر 4.5 اینچی با کیفیت 540 ×  960پیکسل است است که دارای یک محافظ نمایشگر می باشد که صفحه را در برابر خش و ضربه ها محافظت می کند. این گوشی همچنین دارای یک عملکرد خوب به واسطه داشتن پردازنده 4 هسته ای 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم یک گیگابایت می باشد که باعث می شود تا تمامی عملیات انجام شده یا گوشی شما بدون تاخیر و به صورت روان و صاف انجام پذیرد. گوی همراه سامسونگ مدل A300 دارای دو دوربین قدرتمند است . دوربین های این گوشی 8 و 5 مگاپیکسلی می باشند که شما می توانید عکس هایی با کیفت بالا را با آن ها ثبت کنید.

     

    • نمایشگر 4.5 اینچی با یک محافظ نمایشگر برای محافظت در برابر خش و ضربه ها
    • دارای پردازنده چهار هسته ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز
    • حافظه داخلی 16 گیگابایت و قابلت ارتقا حافظه توسط کارت حافظه تا 64 گیگابایت
    • دوربین 8 مگاپیکسل پشت با فلاش LED و فکوس خودکار
    • دوربین جلو 5 مگاپیکسلی مناسب برای عکس های سلفی
    • دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت
    • دارای بدنه فلزی همراه با ضخامت کم 7 میلیمتر

             رنگ : 

    ‎ناموجود
  35. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 4 ان 910 سی SAMSUNG 32GB GALAXY NOTE 4 N910C

    گوشی همراه گلکسی نوت 4 مدل N910C یک دستگاه از سری گوشی های گلکسی سامسونگ است.این دستگاه هوشمند با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED به عنوان یک فبلت طراحی شده است. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 2560 × 1440 پیکسل با ارائه تصاویری برای لذت بردن شما از ان ها است. با قلم S در تلفن همراه هوشمند سی سامسونگ  شما آزادانه می توانید بخش های مختلف یک متن بر روی صفحه نمایش انتخاب کنید و متن های بزرگ و پر محتوا را به راحتی مرور کنید. شما حتی می توانید یادداشت های خط ناخوانا و یادداشت  بر روی عکس ها با استفاده از این قلم S ویرایش کنید. این دستگاه دارای یک طراحی زیبا، همهجانبه و آسان برای استفاده با آندروید Kitkat و سیستم عامل v4.4 نصب شده است. دوربین 16 مگاپیکسلی  OIS (تثبیت کننده تصویر نوری)، با ویژگی های فوکوس خودکار سریع و HDR ضبط زنده خیره کننده به گرفتن  تصاویر واقعی زندگی و فیلم ها کمک می کند. این تلفن همراه همچنین دارای یک دوربین جلو 3.7MP و زاویه رو به جلو دوربین برای عکسبرداری "سلفی" برای برقراری تماس های ویدئویی است. شما می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید در خانه ها، ادارات، ویا هر جای دیگری که دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G است و یا در جاهایی که به شبکه بی سیم وای فای دسترسی داشته باشید. یک حافظه 3GB RAM فعالیت های چند وظیفه ای یکپارچه را بدون هر گونه تاخیر قابل توجه و یا اشکالات آسان کرده است. به غیر از NFC، بلوتوث و USB، تلفن همچنین دارای یک LED مادون قرمزاست، که شما را قادرمی سازد تا از این گوشی به عنوان یک کنترل از راه دور استفاده کنید. وزن بسیار کم و ابعاد این گوشی باعث شده است که به راحتی بتوان این گوشی را باخود حمل کرد و یا ان را در دست گرفت.
     
    • نمابشگر QHD لمسی خازنی Super AMOLED با محافظ صفحه نمایش Gorilla Glass 4
    • سیستم عامل آندروید کیت کت v4.4  با رابط کاربری TouchWiz UI
    • پردازنده چهار هسته ای 2.7 گیگاهرتز
    • حافظه داخلی 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایت  
    • دوربین 16مگاپیکسلی با  OIS و دوربین جلو 3.7 مگاپیکسلی
    • Wi-Fi ، Wi-Fi Direct و DLNA
    • مکان یاب  GPSبا A-GPS و GLONASS
    • قابلیت نصب کارت حافظه  microSD
    • دارای قلم  S
    • قابلیت پیشرفته چند پنجره پشتیبانی از چند وظیفه
    • اسکنر اثر انگشت با پشتیبانی پی پال و دسترسی حالت خصوصی
    • پورت microUSB 2.0 با میزبان USB ، MHL 2.0 ، بلوتوث  V4.0 ، NFC
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 806 تا 840 از مجموع 1230 تا