Product was successfully added to your shopping cart.

samsung

samsung

samsung

   

آیتم‌های 666 تا 700 از مجموع 1229 تا

  1. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 3 ان 9006 SAMSUNG GALAXY NOTE 3 N9006 16GB

    گوشی N9006 یک محصول جدید و با طراحی استاندارد است که توسط سامسونگ تولید و به بازار ارائه شدهاست . N9006 گوشی نوت 3  می باشد که با تمام امکانات و قابلیت های خود جزو بهترین گوشی های سامسونگ به حساب می آید . یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن فول اچ دی در این گوشی قابلیت اصلی آن است . طراحی و گزینه های سخت افزاری این دستگاه در رده بهترین ها قرار گرفته در پشت گوشی یک قاب چرم مانند و قاب زیبا و فلزی می توانند از گزینه های قابل توجه در طراحی این گوشی باشند. به همراه طراحی فوق العاده و همه پسند در این گوشی N9006  ، سیستم عامل قابل ارتقا و پردازنده 4 هسته ای نیز در بالا بردن سطح این گوشی بی دخیل نبوده اند. این گوشی به کمک این امکانات می تواند تازه ترین برنامه های روز را دانلود و در اختیار کاربران خود قرار دهد و به واسطه واحد گرافیکی قدرتمند قادر خواهید بود تا انواع بازی ها را بر روی ان اجرا کنید. سری گوشی های نوت سامسونگ نه تنها شور و شوق زیادی در بین کاربران برای استفاده ایجاد کرده اند بلکه امکانات جدیدی را نیز با خود به همراه دارند به عنوان مثال قلم و دیجیتایزر صفحه نمایش باعث شده اند تا این گوشی با سایر گوشی های هوشمند متفاوت به نظر بیاید . سامسونگ در هر مرحله از تولید گوشی های خود نهایت سعی اش بر این بوده تا دوربین هایی با کیفیت بالا برای ان ها انتخاب کند .این امر باعث شده تا در سری نوت 3 برای گوشی های خود دوربین 13 مگاپیکسلی را انتخاب نماید . به همراه این دوربین اصلی یک دوربین 2 مگاپیکسلی نیز برای عکس های سلفی وجود دارد.
    • صفه نمایش سوپر AMO LED با پشتیبانی از 16 میلیون رنگ
    • سیستم عامل آندروید با رابط کاربری توچ وایز
    • پردازنده چهار هسته ای با واحد گرافیکی
    • دوربین 13 مگاپیکسلی و ضبط ویدیو با کیفیت 30 و 60 و 120 fps
    • دارای وای فای و وای فای دایرکت
    • باتری 3200 میلی آمپری قدرتمند
    ‎ناموجود
  2. گوشی موبایل سامسونگ بی 110 دو سیم کارته SAMSUNG MOBILE PHONE B110

    گوشی های ساده در عین اینکه از ساخت مقاومی برخودار می باشند می توانند تا چندین سال به صورت مداوم کارایی بسیار خوبی از خود ارائه دهند. گوشی های مختلفی با انواع و اقسام برندها وارد بازار شده اند اما هر کدام از آنها از مزایای خاص مربوط به خود برخودار می باشند. شرکت سامسونگ این بار با ارائه نوعی متفاوت و ساده از گوشی های تولیدی خود رونق زیادی به بازار بخشیده است. شما با قابلیت گوشی سامسونگ بی110آشنا خواهیم کرد. قابلیت باند 2g از مهمترین ویژگی های گوشی سامسونگ به شمار می رود. اندازه صفحه نمایش گوشی سامسونگ 1.52 اینچی در نظر گرفته شده است که با وضوح128×128 پیکسلی آن امکان بهره گیر میزان درخشندگی مناسب برای کاربر به وجود می آید. حافظه دفترچه تلفن گوشی سامسونگ بیش ا 100 نام و شماره مخاطبین مختلف ر در خود ذخیره خواهد کرد. حافظه داخلی گوشی samsung b110  امکان ذخیره نمودن سایر برنامه ها همچون انواع آنها را به خوبی در خود جای می دهد. با استفاده از صداهای مختلف پلی فونیک قسمت صوتی گوشی سامسونگ می توان به صورت دلخواه چند آهنگ را برای زنگ مخاطبین تعیین نمود. قابلیت پورت usb از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ به شمار می رود که امکان استفاده بیشتر موسیقی ها را برا شما به وجود می آورد. باتری مناسب لیتیوم یونی در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ با ظرفیت 800 میلی آمپری می توان تا چندین ساعت پشت سر هم و بدون شارژ کارایی خوبی از خود ارائه دهد.
    • طراحی مقاوم و جمع و جور
    • سرعت باند 2g 900 تا 1800
    • اندازه صفحه نمایش 1.52 اینچ با وضوح 128×128 پیکسل
    • حافظه دفتر تلفن  100مخاطب
    • حافظه داخلی  600 کیلوبایت
    • صدا انواع  پلی فونیک، آهنگ های زنگ MP3
    • قابلیت پورت usb
    • باتری لیتیوم یون با ظرفیت800 میلی آمپر ساعت
    ‎ناموجود
  3. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 4 ان 910 دو سیم کارته SAMSUNG GALAXY NOTE 4 N910

    سامسونگ گوشی گلکسی نوت 4 را در تاریخ 3 سپتامبر سال 2015 به بازار ارائه داد که یکی از گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ در این سال بود. گوشی NOTE4 حامل تعدادی ویژگی و کمی تغیرات نسبت به گوشی های قبلی سامسونگ است که در اینجا ما به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد. همانطور که سامسونگ در سایت رسمی خود اشاره کرده است این دستگاه دارای صفحه نمایش با اندازه 5.7 اینچ و رزولوشن 1440×2560 پیکسل می باشد صفحه نمایش این گوشی از نوع SUPER AMO LED و قادر به نمایش 16 میلیون رنگ است که نمایش هر تصویر با جزئیات کامل را به دنبال دارد. این صفحه نمایش در برابر NOTE 3 بزرگتر است و امکانات بیشتری را نیز به همراه دارد بنابراین در این صفحه تصاویر واضح تر نشان داده می شوند. نمایش با وضوح بالا در این گوشی یک ویژگی برجسته و همه پسند برای آن است اما از این قابلیت که بگذریم می توانیم به پردازنده و حافظه ان اشاره کنیم. پردازنده 4 هسته ای Qualcomm Snapdragon 805 ،3 گیگابایت حافظه RAM  و دوربین عقب یا اصلی 16 مگاپیکسلی یک گزینه ایده آل از این گوشی ساخته اند. دوربین این گوشی پیشرفته با امکاناتی همانند تثبیت کننده نوری همراه است و یک دوربین 4 مگاپیکسلی در جلو نیز به همراه ان است .سامسونگ گلکسی نوت 4 به صورت دو سیم کارت و تک سیم کارت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که در اینجا این گوشی می تواند دو سیم کارت را پشتیبانی کند. این گوشی سامسونگ به همراه آخرین فناوری های طراحی به بازار ارائه شده است . قاب فلزی و طراحی استاندارد ، این گوشی را به یکی از زیباترین گوشی های سامسونگ تبدیل کرده است .
    • صفحه نمایش 5.7 اینچ QHD با رزولوشن 2560×1440 پیکسل
    • سیستم عامل آندروید کیت کت 4.4 با قابلیت TouchWiz UI
    • پشتیبانی از شبکه LTE Cat 6
    • پردازنده چهار هسته ای 2.7GHz Krait 450 را CPU و پردازنده گرافیکی Adreno 420
    • 3GB رم داخلی
    • دوربین 16MP با OIS های 2160p
    • دارای قلم S
    • اسکنر اثر انگشت با پشتیبانی پی پال و دسترسی حالت خصوصی
    ‎ناموجود
  4. گوشی موبایل سامسونگ جی 610 Samsung Mobile phone J610

    تلفن سامسونگ جی 610 در سال 2008 راه اندازی شده و یکی از بهترین تلفن هایی است که به صورت بسیار جمع و جور و فشرده تر از هر مدل دیگری در اختیار کاربران قرار داده شده است. برترین رابط بصری گرافیکی در عرصه تلفن های همراه به شمار می آید که بسیار آسان و ملودیک با قابلیت پلی فونیک اجازه می دهد تا شما برای انتخاب هر یک از موارد کاربردی به راحتی آن را در دسترس داشته باشید. گوشی موبایل   Samsung J610اتصال به کامپیوتر شما را به راحتی فراهم کرده طوری که می توانید با یکUSB  تمامی فایل های رسانه ای خود را بر روی آن انتقال داده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین تلفن همراه سامسونگ جی 610مجهز به قابلیت بلوتوث می باشد که در این تلفن همراه امکان ارسال و دریافت انواع فایل ها را به صورت بی سیم در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از ویژگی های این تلفن همراه، دوربین 2 مگاپیکسلی آن است که به شما امکان می دهد نه تنها عکس بلکه فیلم های شما را در فرمت محبوب MPEG4، ضبط نماید. سپس بلافاصله آنها را از طریقMMS  با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. کیفیت صوتی در این موبایل j610 سامسونگ در سطح ایده آلی قرار گرفته است و مجهز به انواع زنگ ویبریشن/ دانلود پلی فونیک/ آهنگ های زنگ MP3 می باشد که تنوع بی نظیری را از لحاظ انتخاب آهنگ های زنگ در اختیار کاربران قرار می دهد.

    تلفن همراه با طراحی کشویی
    صفحه نمایش  1.9 اینچی
    رزولوشن 220x176  پیکسل
    دوربین 2 مگاپیکسلی
    پشتیبانی از بلوتوث
    باتری 800 mAh
     MP3پلیر و پخش رادیو
    ‎ناموجود
  5. گوشی موبایل هوشمند سامسونگ گلکسی جی 5دو سیم Samsung Smart Phone Galaxy J5 J500H

    تولیدات تمام کمپانی ها در سال های اخیر رو به افزایش می باشد، سامسونگ یکی از این کمپانی هایی می باشد که سعی در افزایش تولیدات خود برای تولید بهترین محصولات می باشد. این کمپانی در ژوئن 2015 یکی دیگر از محصولات خود را با عنوان گوشی هوشمند سامسونگGalaxy J5 وارد بازار کرده است تا طرفداران خود را با قابلیت های جدید این گویش حیرت زده کند. این گوشی با قابلیت های بی شماری که دارد بر خلاف تصور، دارای قیمت بسیار مناسب و ایده آلی برای تمامی افراد می باشد. در واقع با این قیمت شما می توانید این گوشی زیبا دارای سه رنگ متفاوت می باشد به علاوه دارای نمایشگر بزرگ 5.0”/5.5” Super AMOLED می باشد. پردازنده ی چهار هسته ای این گوشی جی 500 می تواند شما را در به اجرا در اوردن برنامه ها یاری نماید. به علاوه با وجود سیستم عامل آندروید اب نبات چوبی شما با ساده ترین منوها سر و کار خواهید داشت از این رو قادر خواهید بود به راحتی از این گوشی استفاده کنید.  از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.9 اشاره نمود که قادر است با کیفیت فوق العاده ای فیلم و عکس های شما را به ثبت برساند. همچنین دوربین ثانویه ی این گوشی داری کیفیت 5 مگاپیکسل می باشد. با این وجود عکس های سلفی شما با وضوح بالاتر و روشن تر ذخیره خواهند شد. شما می توانید با استفاده از قابلیت فلاش که بر روی قاب جلویی موجود می باشد حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر روشن و زیبایی را تهیه نمایید. گوشی سامسونگ گلکسی جی 5 مدل جی 500 به یک باتری لیتیوم یون مجهز شده است که از ظرفیت 2600 میلی آمپر برخوردار است. با استفاده از این باتری می توانید تا زمان 18 ساعت بدون خاموش شدن گوشی، به مکالمه بپردازید و این فوق العاده به نظر می رسد. همچنین برای پخش موسیقی 62 ساعت و می تواند تا 13 ساعت، پخش ویدئو را بر عهده گیرد.
     
    • گرافیک آدرنو 306
    • سیستم عامل اندروید 5.1 آب نبات چوبی
    • دارای صفحه نمایش 5 اینچی
    • مجهز به باتری لیتیوم یون 2600 میلی آمپر
    • 8 گیگابایت حافظه داخلی، قابل ارتقا تا 128GB
    • دارای تکنولوژی نور Supe AMOLED با کیفیت HD
    • پردازنده 1.2 گیگاهرتز چهار هسته ای
    • دارای رم 1.5 گیگابایت
    • دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی با فلاش LED
    • دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی
    ‎ناموجود
  6. سینمای خانگی سامسونگ Sansung Home Theater HT-J5150

    کمپانی سامسونگ به تازگی با تولید یک سینما خانگی جدید به سیستم های خانگی خود کمک کرده است تا این دسته از تولیدات خود را نیز ارتقا دهد. سامسونگ به نظر می رسد این بار نیز از تکنولوژی هایی برای افزایش کیفیت صوت استفاده نموده است. اگر قصد خرید یک سینما خانگی دارید کافی است به توضیحات سینما خانگی SAMSUNG HT-J5150K نگاهی بیندازید، تا با قابلیت های آن آشنا شوید. این سینما خانگی به قدرت بلندگوهای 1000 وات مجهز شده است که می تواند صدای باس و قدرتمندی را ارائه نماید. شما می توانید با قرار نهادن هر یک از این بلندگوها در یک قسمت مناسب، شاهد تقویت صدا تا حد زیادی شوید. این سینما خانگی همچنین می تواند دیسک های سی دی و بلوری و دی وی دی را به راحتی پخش کند، کیفیت تصاویر و صوت آن از حد زیادی برخوردار می باشد. بنابراین شما می تواند همراه با این سینما خانگی از پخش صوت های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. یکی از تکنولوژی های این سینما خانگی، فناوری  Crystal Amp Pro، می باشد. با به کار بردن این تکنولوژی توسط کمپانی سامسونگ به راحتی می توان دریافت که این کمپانی به سیستم های صوتی خود همانند سیستم های تصویری نیز اهمیت داده است. این فناوری می توان کیفیت صدا را تا حد چشمگیری افزایش دهد، و به طور معجزه آسایی شما را در شنیدن صوت و موسیقی حیرت زده کند. این سینما خانگی همچنین از طراحی شیک و زیبایی برخوردار شده است که می تواند به سادگی خانه ی شما را زیبا و دلنشین سازد و دکوراسیون مدرنی به آن ببخشد.
     
    • دارای کانال 5.1 با قدرت خروجی صدا 1000 وات
    • قابلیت ضبط بر روی USB
    • مجهز به تکنولوژی Crystal Amp Pro به منظور تقویت صدا
    • دارای صدای فراگیر DTS دیجیتال
    • دارای قابلیت تنظیم شخصی کاربر EQ
    ‎ناموجود
  7. گوشی موبایل سامسونگ بی 350 SAMSUNG MOBILE PHONE B350

    سامسونگ،B350E  یکی از گوشی هایی است که توسط همین کمپانی طراحی و به تولید انبوه رسیده است. با وجود اینکه این گوشی از قابلیت هوشمند بدون بهره مانده است و از طراحی قدیمی و سنتی برخوردار است، بنابراین می تواند با قابلیت های ویژه ای که دارد بسیار مناسب برای افرادی باشد که میانه ی خوبی با گوشی های هوشمند ندارند و ترجیح می دهند از همین گوشی های ساده تر استفاده کنند. با این وجود همچنین این گوشی می تواند گزینه ای مناسب برای افرادی باشد که در کنار گوشی هوشمند خود می خواهند یک گوشی دوم نیز داشته باشند. این گوشی بی 350 دارای یک نمایشگر 2.4 اینچی می باشد و به علاوه صفحه کلید ان جزیره ای می باشد بنابراین امکان تایپ راحت تر را برای شما فراهم می سازد که با گذر زمان سرعت بسیار بیشتری در تایپ پیدا خواهید کرد. همچنین این گوشی دارای برنامه های پیش فرض می باشد که از قبل بر روی آن نصب شده است، این برنامه های شما را قادر می سازند تا علاوه بر ایجاد سرگرمی، بتوانید به اینترنت وصل شده و از دنیای گسترده ی اینترنت به راحتی تمام بر خوردارد باشید. گوشی بی 350 در کنار این امکانات همچنین به یک باتری 1200 میلی ‌آمپر مجهز شده است که علاوه بر قابل شارژ و جا به جایی می توان به مدت دو روز گوشی را در حالت آماده باش نگه دارد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به پشتیبانی از کارت حافظه ‌ی microSD تا حجم 16 گیگا بایت نیز اشاره نمود.
     
    • پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 2G
    • دارای فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 0.312 گیگاهرتز
    • پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا حجم 16 گیگابایت
    • نمایشگر 2.0 تا 2.4 اینچی
    • دارای دوربین 2 مگاپیکسلی
    ‎ناموجود
  8. دی وی دی پلیر سه بعدی سامسونگ SAMSUNG DVD PLAYER BD-H5500

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه ی ما از کمپانی های تولید کننده انتظار داریم تا با تولید بهترین محصولات ما را غافلگیر کنند. سامسونگ اخیرا با تولید بهترین محصولات خود موفق به این امر شده است و توانسته است قابلیت هوشمند را حتی در دی وی دی پلیر های خود نیز بگنجاند. دی وی دی پیلیر Samsung BD-H5500 Smart Blu-ray Player یکی از بهترین دی وی دی پلیر های تولید کننده ی این کمپانی می باشد که به نظر می رسد از قابلیت هایی همچون اسمارت، اتصال به اینترنت و پخش فیلم های به صورت سه بعدی نیز برخوردار می باشد. با وجود این قابلیت ها سامسونگ توانسته است زمینه ی تفریح خانواده ها را بدون نیاز به سینما رفتن تامین سازد. این دی وی دی پلیر سامسونگ BD-H550، شما را قادر می سازد تا به بیش از 100 برنامه ی محبوب همانند فیس بوک، یوتیوب و Accu Weather و همچنین Netflix و... دسترسی داشته باشید. این دی وی دی پلیر همچنین با قابلیت پشتیبانی از فیلم های بلوری و سه بعدی می تواند فیلم ها را با تصویر شفاف و کنتراست بالا، واضح تر و چشمگیر تر نمایش دهد. این دی وی دی پلیر همچنین با وجود قابلیت اتصال به دیوایس های مختلف، می تواند محتوای اشتراک گذاشته شده را به راحتی پخش نماید تا بتوانید با کیفیت بسیار ایده الی پخش نمایید. این دستگاه پخش دی وی دی علاوه بر قابلیت های بسیار از یک طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبا برخوردار است که می توان با تلویزیون شما ترکیب بسیار منحصر به فرد را داشته باشد. این دستگاه سامسونگ دی وی دی پلیر اچ 5500 دارای جنس بدنه ی بسیار محکم با طراحی بسیار زیبا و مدرن می باشد. به علاوه حالت دکمه های و محفظه ی دیسک دی وی دی و سی دی بسیار زیبا طراحی شده است. همچنین بر روی بدنه می توان اتصالات و پورت های مانند پورت USB و پورت HDMI را نیز مشاهده نمایید.
     
    • طراحی فشرده و بسیار سبک
    • قابلیت پخش فیلم های Blu-ray و دی وی دی پلیر با بهترین کیفیت
    • تصویر ایده آل فول اچ دی با رزولوشن تصویر 1920 × 1080 پیکسل
    • منوهای کاربر پسند
    • پخش USB
    • قابلیت پشتیبانی از سه بعدی
    ‎ناموجود
  9. سینمای خانگی 120 وات سامسونگ SAMSUNG SOUNDBAR 2.1CH HW-H355

    • سینما خانگی سامسونگ با طراحی شیک و برازنده
    • توان خروجی صوتی 120 وات
    • کیفیت صدای 3D
    • پشتیبانی از بلوتوث
    • مجهز به صدای دالبی دیجیتال
    • دارای بلندگوهای 1.2 کاناله
    ‎ناموجود
  10. سیستم سینما خانگی سه بعدی سامسونگ SAMSUNG HOME TEATER 500W HT-F4550

    هنگامی که صحبت از سیستم های صوتی به میان اید، برندهای زیادی را می توانیم نام ببریم که تولیدات بیشماری دارند اما سیستم های صوتی و سینما خانگی کمپانی سامسونگ یکی از بهترین محصولات در بازار سینما خانگی به شمار می آیند. یکی از این محصولات سامسونگ، سینما خانگی 5.1 کاناله ی هوشمند سه بعدی با مدل نامبر HT-F4550 می باشد. این سینما خانگی بدون شک می تواند فضا و جو مناسب برای شما را تامین سازد. همچنین این سینما خانگی از قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد که می تواند با تولید صدای فراگیر و فوق العاده، مهمانی های شما را هیجان انگیز تر کند. با وجود قابلیت سه بعدی شما می توانید هنگامی که به یک فیلم سه بعدی نگاه می کنید با ایجاد صدا از 4 طرف خود، هیجانی فوق العاده را تجربه نمایید. همچنین سینما خانگی اچ تی-اف 4450 سامسونگ دارای قابلیت های به اشتراک گذاری محتوا از طریق شبکه ی DLNA نیز می باشد. با این وجود شما می توانید با ایجاد یک شبکه در بین دستگاه ها و دیوایس هایی که این قابلیت را دارا هستند، محتوای اشتراک گذاری شده را مشاهده و صدا را با بهترین کیفیت ممکن پخش کند. با استفاده از 4 عدد بلندگو در این سینما خانگی شما قادر خواهید بود تا با قرار دادن مناسب این باند ها در گوشه های اتاق و یا نشیمن خود، صدایی با کیفیت عالی را به وجود آورید. قدرت این سینما خانگی 500 وات با پشتیبانی از فرمت های صوتی AAC، FLAC، LPCM، MP3، WMA می باشد بنابراین امکان پخش تمام فایل های صوتی نیز موجود می باشد. با استفاده از این سیستم سینما خانگی سامسونگ HT-F4550 از صدای موسیقی و فیلم بدون کیفیت خداحافظی کنید و از وضوح صدای عالی لذت ببرید.
     
    • قابلیت پشتیبانی از فیلم های Blu-ray
    • دارای قدرت RMS 500 وات
    • دارای رادیو FM و پشتیبانی از گروههای موسیقی
    • فرمت های صوتی قابل پشتیبانی شامل AAC، FLAC، LPCM، MP3، WMA
    • دارای قابلیت سه بعدی
    • مجهز به 4 عدد بلندگو
    • دارای بلندگوهای 5.1 کاناله
    ‎ناموجود
  11. گوشی سامسونگ 2 سیم کارت گلکسی جی1 مینی SAMSUNG 8GB GALAXY J1 MINI

    گوشی موبایل  Galaxy J1 miniتوسط کمپانی سامسونگ در خط گوشی های هوشمند وارد بازار شد . این سری از گوشی ، در رده ی گوشی های بالا رده ای مانند J7 و پایین رده ای مثل  J3 قرار گرفته و دارای امکانات گسترده ای می باشد. گوشی جی وان مینی به صفحه نمایش لمسی با اندازه 4.3 اینچ و رزولوشن 800 *480 پیکسل مجهز شده است و با کیفیت عالی تصاویر و ویدیو ها را برای کاربران به نمایش می گذارد. این مدل گوشی دارای چیپ ست های  SC8830  Spreadtrum با پردازنده چهار هسته ای و فرکانس GHz 1.5 داده ها با سرعت بالا پردازش می کند. سیستم عاملی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، سیستم عامل اندروید با ورژن 5.1.1 می باشد که دارای کارایی بسیار راحت و ساده ای می باشد. این گوشی دارای امکاناتی مثل اینترنت ، Wi-Fi ، بلوتوث و یو اس بی می باشد که با استفاده از آن ها می توان به دستگاه های خارجی متصل شد و بازی ها و برنامه های مورد علاقه را به گوشی خود منتقل داد. با دوربین 5 مگاپیکسلی عقب این گوشی می توان تصاویر و منظره های زیبا را عکس برداری کرد. همچنین برای گرفتن سلفی دوربین جلوی VGA بسیار پر کاربرد و مفید است. این گوشی با توجه به امکانات گسترده ای که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد . حافظه RAM این گوشی 1 گیگابایت همراه با حافظه داخلی 8 گیگا بایت ، فضای ذخیره سازی ایده آلی را برای نگهداری عکس ، ویدیو ، بازی و برنامه ها فراهم می سازد.
    • دارای پردازنده 4 هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز
    • مجهز به حافظه رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگا بایت
    • دارای دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی VGA
    • دارای سیستم عامل پیش فرض آندروید v5.1
    • صفحه نمایش لمسی  4.3 اینچ با نمایش217 پیکسل در اینچ
    • مشاهده تصاویر با کیفیت عالی و 16 میلیون رنگ
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون هوشمند ال ای دی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED 4K HD TV 40JU6600

    تلویزیون یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین محصول در دنیای امروزه که هر یک از کاربران خانگی قادر به آن می باشند و شرکت های زیادی در این زمنیه فعالیت خود را به نمایش داده اند تا بهترین تلویزیون و با کیفیت بالا را برای آنها عرضه کنند در نتیجه شرکت سازنده ی سامسونگ در سال 2015 تلویزیون JU6600 را به صورت منحنی طراحی کرده است که صفحه نمایش این تلویزیون دارای یک رزولوشن فوق العاده  4Kو با اندازه ی 40 اینچ می باشد. به علاوه این تلویزیون برای بالا بردن کیفیت رنگ های خود از یک تکنولوژی منحصر به فرد به نام PurColour استفاده کرده است. یکی از ویژگی های این تلویزیون منحنی این است که قادر به یک فناوری صفحه ی مونیتورینگ می باشد که این فناوری به شما اجازه می دهد با یک حرکت لمسی فیلم و تصاویر را از گوشی تان به این تلویزیون سامسونگ اشتراک بگذارید.

    همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی می باشد و با متصل شدن اینترنت شما می توانید اطلاعات را از Netflix و ویدئو فوری آمازون و iPlayer بی بی سی دریافت کنید و نیز فیلم و کلوپ ها را از یوتیوب به صورت آنلاین مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های تلویزیون JU660040 می توان به پردازنده ی چهار هسته ای آن اشاره نمود که این پردازنده ی منجر به افزایش عملکرد می شود و حتی این پردازنده چهار هسته ای می تواند به راحتی قابلیت چند وظیفه ای، سوئیچینگ بین محتوا و مرورگر وب در زمان کمی اجرا کند.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه ی 40 اینچ
    • رزولوشن آن 4K و سرعت رفرش آن  Hz200
    • قادر به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری آسان به کمک صفحه ی مونیتورینگ
    • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
    • دارای 4 پورت ورودی HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  13. دوربین دیجیتالی سامسونگ SAMSUNG CAMERA DIGITAL 16.0 MP DV180

    سال ها پیش سامسونگ در اوایل زمان تاسیس جزء شرکت های صادراتی محسوب می شد و امروزه به بزرگترین شرکت در زمینه تولید محصولات الکترونیکی تبدیل شده است. کیفیت بالای محصولات این شرکت زبانزد مردم شده و طرفداران خاص خود را دارد.  با گسترش روز افزون علم و فناوری نیاز بشر به وسایل پیشرفته بالا می رود . امروزه دوربین های دیجیتالی سرو صدای زیادی در بازار ایجاد کرده اند. هر شخصی برای عکاسی و ثبت خاطره ها نیاز به یک دستگاه عکاسی دارد تا با کمک آن بتواند از منظره ها و  صحنه های زیبا عکس برداری کند. دوربین عکاسی و فیلم برداری DV180 سامسونگ دارای دو صفحه نمایش یکی در جلوی دوربین و دیگری در پشت می باشد. صفحه نمایش جلوی دوربین که دارای کیفیت عالی می باشد برای گرفتن سلفی های بسیار جذاب و با کیفیت طراحی شده است. شما با استفاده از این صفحه نمایش می توانید عکس های گرفته شده با دوربین را ، با دقت بالا بررسی و یا ویرایش کنید. همچنین تنظیم دوربین با استفاده از این صفحه نمایش کاری بسیار راحت و آسان می باشد و تمام افراد می توانند با آن کار کنند. کیفیت یا رزولوشن عکس های این دوربین با استفاده از یک سنسور تصویر از نوع CCD با اندازه 1 / 2.3 اینچ در حدود 16 مگا پیکسل می باشد. سنسورهای CCD در دوربین DV180 کارایی بالایی دارند و در طول مدت زمان عمر دستگاه نیاز به تعویض ندارند. شما در هر زمانی که بخواهید، می توانید با خیال راحت تصاویر با کیفیتی را با این دوربین عکس برداری کنید. تکنولوژی بی سیم وای فای یکی از قابلیت های ویژه در دوربین DV180 سامسونگ می باشد که امکان به اشتراک گذاری تصاویر گرفته شده با دوربین را بدون اتصال سیم برای کاربران فراهم می سازد. شما می توانید همزمان چند تصویر را از طریق Wi-Fi با سرعت بالا بین دستگاه های هوشمند به اشتراک بگذارید. سیستم ضد لرزش یا تثبیت کننده نوری تصویر به صورت هوشمند لرزش دست عکاس را در هنگام فیلم برداری کاهش می دهد و تصاویری با کیفیت و بدون تاری تولید می کند. با استفاده از قابلیت تراز سفیدی می توان میزان زردی تصاویر را کاهش داد و تصاویری شفاف و واضح را عکس برداری کرد. جهت تغییر فاصله کانونی لنز دوربین نسبت به سوژه مورد نظر می توان از زوم اپتیکال 5x در دوربین استفاده کنید و اشیاء دور را با استفاده از آن بدون از دست دادن کیفیت بزرگنمایی کنید.  
    •  
    • طراحی زیبا و منحصربفرد
    • صفحه نمایش ال سی دی دو گانه
    • سنسورهای CCD با اندازه 1 / 2.3 اینچ و کیفیت 16 مگا پیکسل
    • هوشمند خودکار
    • دارای قابلیت وای فای مستقیم برای به اشتراک گذاری بی سیم عکس ها و فیلم ها
    • سیستم تثبیت کننده نوری تصویر
    • پشتیبان گیری خودکار بر روی کامپیوتر
    • منظره یاب از راه دور
    • برنامه SkyDrive مایکروسافت
    • قابلیت AllShare 2.2
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی 50 اینچ سامسونگ فورکیSamsung 50au7000

    سیستم عامل تایزن
    کیفیت تصویر 4K
    تکنولوژی HDR
    قابلیت وصل شدن به وای فای
    مجهز به 3 پورت HDMI
    دارای 1 پورت USB
    توان خروجی صوتی 20 وا
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سامسونگ کیولد هوشمند 75 اینچ Samsung Smart 75Q60A

    • کیفیت تصویر فورکی
    • مجهز به سیستم عامل تایزن
    • دارای وای فای و بلوتوث
    • پردزانده تصویر Quantum Processor Lite 4K
    • فناوری Quantum Dot
    • تکنولوژی HDR
    • دستیار Bixby
    ‎ناموجود
  16. ماشین لباسشویی درب از بالا سامسونگ Samsung Top Loading WA15P9WEP

    • طراحی استاندارد و مناسب با توجه به نحوه عملکرد بسیار خوب آن
    • صفحه نمایش دیجیتالی برای مشاهده درجه حرارت و دما
    • دارای سرعت بسیار بالای چرخش 700 دور در دقیقه
    • قابلیت خشک کنندگی فیلتر هوا در داخل ماشین
    • ظرفیت شست و شو 13 کیلوگرمی
    • قابلیت قفل کودک به منظور حفاظت در برابر خطرات احتمالی
    • سنسور سازگار با محیط برای صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید 32 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RFG28MESL

    قبل از انتخاب یک نوع یخچال فریزر منحصر به فرد تنها معیاری که باید در نظر داشت ایمنی بالا و بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. یخچال ساید بای ساید سامسونگ با مدل نامبر آر اف جی 28 ام ایی اس ال، با ظرفیت کلی 32 فوت مناسب با نیاز کاربران ساخته شده و با امکانات فوق العاده ای که دارد از هر جهتی توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این یخچال ایده آل مجهز به قابلیت سیستم خنک کننده با جریان هوای ویژه ای است که توسط فن های توانمند صورت می گیرد. همچنین از دیگر امتیازات آن می توان با ویژگی بدون برفک و امکانات کنترل رطوبت آن اشاره کرد که سبب ماندگاری مواد غذایی به میزان بسیار زیادی خواهد شد بدون آنکه طعم و مزه اصلی آنها را از بین ببرد. گاز مبرد که در این یخچال سامسونگ RFG28MESL مورد استفاده قرار می گیرد از نوع  R134A می باشد که بسیار استاندارد با محیط زیست است. کنترل پانل با روشنایی نور LED و قابلیت آبریز و یخ ساز به طور اتوماتیک است و در هر زمانی که به آن نیاز داشتید می توانید آبی گوار، خنک و همچنین خورده های یخ را برای نوشیدنی های خود آماده نمایید. یخچال ساید بای ساید 4 در SAMSUNG RFG28MESL، از تابع صرفه جویی در مصرف انرژی برخودار بوده و در نتیجه بسیار سازگار با محیط زیست می باشد. علاوه بر این با سطح صدای بسیار کمی که دارد به شما امکان می دهد از آن با آرامش بیشتری استفاده کنید. تعداد قفسه های بسیار زیادی که برای این یخچال فراهم شده و با قابلیت ضد نشتی که دارد باعث می شود انواع مواد غذایی را متناسب با نیاز خود در داخل آنها قرار دهید.
     
    • مجهز به کنترل پانل LED با تابع های لمسی
    • قابلیت آبریز و یخ ساز اتوماتیک
    • ظرفیت کلی 32 فوت
    • سیستم یخ زدایی بدون برفک
    • کم صدا و با مصرف انرژی سازگار با محیط زیست
    • فن خنک کننده کارآمد
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 6 کیلویی سامسونگ SAMSUNG WASHING DOOR HIGH MACHINE WA80V3

    • حل کنندگی بالای مواد شوینده داخل آب جهت صرفه جویی در مواد شوینده
    • قفل خودکار و سیستم راه اندازی مجدد
    • درب از بالا و طراحی ارگونومیک
    • صفحه نمایش دیجیتالی گسترده جهت اطلاع از مراحل شستشو
    • دیگ الماس جهت عملکرد شستشوی بهتر و جلوگیری از خراب شدن لباس ها
    • دارای ظرفیت 6 کیلوگرم
    • مجهز به سیستم هوای توربو
    • دارای قابلیت صرفه جویی در آب
    ‎ناموجود
  • ماشین لباس شویی 17 کیلوگرم سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WD1172XVMXS

    • میزان ظرفیت خشک شدن 9کیلو گرم
    • ظرفیت ماشین لباسشویی 17 کیلو گرم
    • حداکثرسرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
    • یک فناوری حباب سازگار با محیط زیست
    • دارای یک نمایشگر از نوع G. LED و رنگ حروف های آن قرمز
    • یک تکنولوژی VRT ™ برای شستشوی آرام
    • یک موتور دیجیتال اینورتر با دوام بالا
    • استفاده از درام الماس 36٪ سوراخ کوچک
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 24 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT63FM

    • طراحی شده در اندازه 24 فوتی
    • دارای تکنولوژی سیستم خنک کننده
    • بدون برفک با قابلیت چند جریانی هوا
    • پوشش ضد باکتری به منظور محافظت از مواد غذایی
    • قفسه های شیشه ای با مقاومت بسیار بالا
    • قابلیت نانو سیلور به منظور رفع کنندگی بوی بد
    • دارای صفحه نمایش دیجیتالی از نوع led
    • یخ سازی به صورت خودکار تنا با یک چرخش ساده
    • بهینه سازی مصرف انرژی +A
    • قابلیت زنگ هشدار به هنگام باز بودن درب
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR 38FOOT RF905

    یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RF905QBLAXW  دارای یک فضای شگفت انگیز 38 فوت برای بزرگترین خانواده ها طراحی شده است.این یخچال با قفسه ها و جعبه هایی که اشکال و اندازه های مختلف برای هر محصول را دارند ،تولید شده است.بدنه  شیک یخچال ساید بای ساید چهار درب سامسونگ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.  به رغم اندازه نسبتا بزرگ آن، این یخچال یک گزینه فوق العاده برای هر آشپزخانه است. برای به حداکثر رساندن حجم داخلی، این یخچال با استفاده از یک توسعه منحصر به فرد از شرکت سامسونگ و فناوری حداکثر فضا ، که به لطف یک روش خاص از عایق بندی طراحی شده است، می تواند ضخامت دیواره را بدون به خطر انداختن اندازه کلی یخچال و فریزر را کاهش دهد. یخچال ساید بای ساید سامسونگ FR905 دارای طراحی منحصر به فرد و محفظه یخچال و فریزر دارای حجم زیاد بدون دیواره می باشد، که برای بسته های بزرگ از محصولات و اندازه های سفارشی ایده آل است و فریزر، نیز دارای چند حالت تنظیمات دما است. با این حال، کاربران می توانند، در صورت لزوم، محفظه خنک کننده توسط محفظه فریزر را افزایش دهند. شکی نیست که وسعت فضا در این یخچال ساید بای ساید به اندازه کافی  و مناسب برای مقابله با هجوم زیادی از مهمانان در طول یک جشن و یا خانواده های پر جمعیت است. و یا شما می توانید بخشی از یخچال ساید بای ساید را به محصولات دیگر اختصاص دهید.با داشتن یخچال  اف ار 905 شما می توانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز خود را در ان جایی دهید و دیگر نگران خشک شدن و یا خراب شدن این مواد غذایی نباشید .
    • ظرفیت 38 فوت
    • صفحه نمایش و کنترل پنل
    • فناوری خنک کننده سه گانه
    • دو کمپرسور اینورتر جداگانه
    • انتخاب حالت سرد برای محفظه ها
    •  13 سنسور برای تثبیت دما
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان (به صورت اختیاری با پرداخت هزینه)
                        رنگ:
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید 28 فوتی سامسونگ SAMSUNG SIDE BY SIDE RF62NEPN

    • دارای ظرفیت 28 فوت
    • دارای سیستم پوشش سلامت ضد باکتری نانو سیلور
    • مجهز به قفسه شیشه ضد نشت
    • دارای تکنولوژی سیستم خنک کننده دو قلو
    • باز شدن راحت و آسان درب با استفاده از دستگیره های بلند
    • دارای قفسه های تاشو
    • مجهز به سیستم یخ ساز
    • دارای لامپ های ال ای دی کم مصرف و با دوام
    • دارای جریان هوای چند گانه
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید 31 فوتی سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RS727CQRASL

    • طراحی شیک و جذاب
    • ساید بای ساید با نور داخلی LED
    • ظرفیت کلی 31 فوت
    • بدون برفک و فیلتر ضد باکتری
    • قابلیت آبریز و یخ ساز
    • دارای بوفه مینی بار
    • محفظه و کشوهای ضد نشت، شفاف و قابل شستشو
    • سطح انرژی A +
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر تک درب سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RZ90EERSL

    • دارای موتور قوی  کمپرسور
    • نمایشگر دیجیتالی LED برای نمایش درجه حرارات و قفل کودک
    • قابلیت جریان هوا چندگانه
    • حجم محفظه ی آن 277 L
    • میزان ظرفیت انجماد آن 17 کیلوگرم / روز
    • کلاس انرژی بهره وری آن A++
    • سطح سر و صدای آن 41 دسی بل
    • حداقل درجه حرارت فریزر -24 °С
    • دارای یک درب و یک دستگیره خارجی ارگونومی
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید سامسونگ Samsung Side Bye Side RS30PKASL

    • طراحی حرفه ای و مناسب
    • اندازه مناسب 30 فوتی با ظرفیت جاگیری مواد 765 لیتری
    • قابلیت 4 قفسه با امکان گذاشتن محتویات زیاد
    • بدون برفک و آب سرد کن با ارائه آبی فوق العاده خنک
    • توانایی یخ سازی سریع
    • کمپرسور اینویتر
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید 22 فوت سامسونگ SAMSUNG SIDE BY SIDE RF260BEAESI

    • دارای بدنه ضد زنگ از جنس استنلس استیل
    • دارای سیستم خنک کننده دو قلو پلاس
    • دارای تکنولوژی یخ ساز برای تولید یخ به صورت سریع و راحت
    • ظرفیت 22 فوت جهت نگه داری مواد غذایی
    • دارای روشنایی LED جهت افزایش دید مواد در تاریکی و زیبایی محصول
    • دارای طراحی زیبا و مدرن همراه با درب فرانسوی
    • مجهز به زنگ هشدار باز ماندن درب تا دو دقیقه
    • برآورد سالانه مصرف برق 620 کیلووات ساعت
    ‎ناموجود
  • یخچال سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RR92EESL1

    • طراحی جذاب و مدرن
    • یخچال تک درب  
    • ظرفیت خالص 350 لیتر
    • سطح انرژی +A
    • نور داخلی LED
    • صفحه نمایش ویژه
    • جریان چندگانه سیستم خنک کننده
    • محفظه ها و قفسه های ویژه و ضد نشت
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر تک درب سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RA19PTSW

    • دارای طراحی بسیار کوچک و جمع و جور
    • توانایی عملکرد فوق العاده با صرفه جویی در انرژی
    • مجهز به سیستم خنک کنندگی سریع و مستقیم
    • دارای حداکثر ظرفیت 177 لیتر
    • دارای وزن تنها 36 کیلوگرم
    • مجهز به قفسه ها و محفظه های روی درب و مختص به میوه و سبزیجات
    ‎ناموجود
  • یخچال ساید بای ساید فرنچ سامسونگ SAMSUNG STDE BY SIDE RL67DERS

    • دارای سیستم خنک کننده دو گانه
    • سیستم بدون برفک
    • دارای جریان چندگانه
    • مجهز به آبریز و آب سرد کن
    • بدنه استیل و طراحی استاندارد
    • چراغ LED برای روشنایی بهتر
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 26 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT5982ATBSL

    • یخچال فریزر با طراحی عالی و سبک مدرن
    • محفظه های جادار و ضد نشت
    • مجموع ظرفیت یخچال فریزر 560 لیتر
    • قابلیت کنترل رطوبت
    • نور داخلی LED  
    • امکانات آبریز ویژه  
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • کمپرسور اینورتر
    • کم مصرف
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 18 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT45

    • دارای ظرفیت 18 فوت
    • دارای عملکرد بدون برفک
    • دارای قفسه های شیشه ای و مقاوم در برابر حرارت و ضدخش
    • دارای قفسه های متعدد و مختص به انواع مواد غذایی
    • قابلیت ذخیره سازیبا حداکثر ظرفیت مخزن 360 لیتر
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 16 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT41K

    • طراحی با ابعاد جمع و جور
    • ظرفیت کلی یخچال 327 لیتر
    • ظرفیت فریزر 95 لیتر
    • ظرفیت یخچال 232 لیتر
    • سنسورهای رفع بوی بد و باکتری های مضر
    • قابلیت یخ ساز
    • امکان حفظ رطوبت بین مواد غذایی
    • قفسه و محفظه های جا دار و مقاوم
    ‎ناموجود
  • کهنه شوی سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WT16J7

    • مجهز به سیستم خشک کن با هوای توربو
    • دارای شستشوی 60 دقیقه ای با خشک کن و چرخش 15 دقیقه ای
    • طراحی بسیار زیبا ، جدید و کاملا مدرن
    • دارای حداکثر ظرفیت 16 کیلوگرم
    • مجهز به فیلتر پرز دو طرفه
    • دارای پنجره ی شفاف و قابل مشاهده ی عملیات شستشو
    • مجهز به پایه ضد زنگ
    ‎ناموجود
  • کهنه شوی دوقلو سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WT13J7

    • طراحی جمع و جور
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • شیلنگ تخلیه آب سرد و گرم
    • دارای پنجره شفاف بر روی درب
    • امکان شستشو و چرخش
    • فیلتر دوگانه شستشو
    • قابلیت AIR TURBO جهت صرفه جویی در وقت
    • کم مصرف و بهینه
    • دارای پایه های ضد زنگ
    • فیلتر پرز دو راهه
    ‎ناموجود
  • مایکروفر سامسونگ Samsung Microwave ME731K

    • دارای ظرفیت 20 لیتر
    • سیستم توزیع سه گانه برای پخت و پز بهتر
    • فضای داخلی سرامیکی و ضد لکه
    • دارای قابلیت یخ زدایی سریع
    • چراغ های نشانگر LED
    • طراحی استاندارد و ابعاد مناسب
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 666 تا 700 از مجموع 1229 تا