Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 2 | قیمت خرید کلمن و فلاسک

کلمن و فلاسک

   

آیتم‌های 36 تا 38 از مجموع 38 تا

  1. ۱
  2. ۲
  1. فلاسک 1 لیتر فوما Fuma Vacuum Flask FU-601

    فلاسک یک وسیله ای است برای این که شما بتوانید انواع مایعات را در آن نگه داری کنید اما انتخاب با شما خواهد بود که بخواهید یک فلاسک سنتی را انتخاب کنید یا فلاسک های جدید و با اندازه کوچک را برای سفرهای خود تهیه نمایید. فلاسک های قدیمی و سنتی اندازه بزرگی داشتند و همین باعث می شد تا حمل و جابجایی آن ها کمی سخت شود اما فلاسک های سنتی با داشتن اندازه کوچک می توانند یک وسیله بسیار کاربردی برای شما باشند . فلاسک های جدید انواع مختلفی دارند و با ظرفیت های 0.5 تا 1.5 لیتر تولید می شوند . فلاسک فوما FU-601 با اندازه مناسب و بدنه استیل طراحی شده و می تواند مایعات مانند چای ، نسکافه و قهوه، آبمیوه و یا حتی سوپ را برای شما نگهداری کند. مدت زمانی که این فلاسک می تواند این مواد را بدون تغییر دما در خود حفظ کند 24 ساعت می باشد به همین جهت شما می توانید با این فلاسک به کوهنوردی  بروید و یا در مسافرت های روزانه خود از ان استفاده کنید. حمل و نگهداری این فلاسک بسیار راحت است و به وسیله دسته ان شما می توانید با یک دست آن را نگه دارید . پوشش داخلی استیل در این فلاسک مانع از بیرون رفتن دمای نوشیدنی می شود و شما اگر داغ ترین غذاها را در ان بریزید ، به راحتی می توانید بدنه ان را با دست لمس کنید. لایه هایی که در این فلاسک از تغییر دما جلوگیری می کنند چند لایه مختلف هستند که از ان ها می توان به پوشش مسی و یا لایه استیل اشاره کرد.
    • فلاسک با ظرفیت 1 لیتر
    • پوشش مسی داخلی
    • محفظه شیشه ای تمیز
    • بدنه استیل و نشکن
    • دسته راحت و درب محکم
    ‎ناموجود
  2. فلاسک 0.5 لیتری فوما FUMA 0.5L FLASK FU-500

    اگر به نوشیدن چای در کوه و یا  مسافرت علاقه دارید و میخواهید در روزهای سرد از نوشیدن چای و در روزهای گرم از نوشیدن آب خنک لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما فلاسک سرد و گرم فوما FU-500 می باشد. این فلاسک سرد و گرم فوما با تکنولوژی برتر ساخته شده است که به راحتی می تواند تا 24 ساعت آب را گرم و یا سرد نگه دارد. تکنولوژی ساخت آن به گونه ای است که دیواره ی داخلی ان با استفاده از استیل ضدزنگ ساخته شده است، این در حالی است که به وسیله ی فلز مس نیز آبکاری شده است. به همین دلیل می تواند تا مدت طولانی با همان دما آب و یا چای را نگه دارد. این یک وسیله ی کار آمد فوما FU500 برای تمام کسانی است که به مدت زیاد در جاده می مانند و یا به مدت زیاد دور از خانه خواهند بود که بدون شک نوشیدن یک لیوان چای گرم، خستگی آنها را بر طرف می کند. همچنین اگر قصد مسافرت دارید و یا به کوه نوردی علاقه دارید، این فلاسک با ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی در کیف شما جای خواهد شد و حمل آن آسان می باشد. به علاوه مجهز به یک درب محکم می باشد که می تواند از ریخته شدن آب به بیرون جلوگیری کرده و به علاوه مانع از سرد شدن آب شود. این در فشاری طوری ساخته شده است که با فشار دادن آن می توان آب را خارج نمود بدین ترتیب بخار خارج نشده و آب سرد نخواهد شد. فلاسک فوما FUMA Stainless Steel Travelling Flask FU-500 دارای طراحی زیبا و از اندازه ای جمع و جور برخوردار می باشد. با گنجایش ان به اندازه ی نیم لیتر که برابر با دو و نیم لیوان می باشد، به نظر می رسد آب مورد نیاز برای دو نفر فراهم می شود.
     
    • باز شدن با یک فشار
    • دارای گنجایش نیم لیتری
    • قابلیت نگه داری آب به صورت سرد و گرم
    • محافظ از جنس پی وی سی
    • دارای دیواره داخلی استیل مس اندود شده
    ‎ناموجود
  3. فلاسک 1.3 لیتری فوما FUMA 1.3L FLASK FU-602

    فوما یکی از شرکت های توسعه یافته در شرکت ژاپن می باشد که با کیفیت ترین محصولات خانگی را تولید کرده و بر همین اساس بیشترین تعداد مصرف کننده گان را به خود اختصاص داده است. فلاسک فوما با مدل نامبر اف یو- 602 یکی از محصولاتی است که در تمامی خانه ها ممکن است که به آن نیاز باشد. علاوه بر این با تهیه آن می توانید به راحتی آن را با خود به سر کار برده و یا در محیط های تفریحی آن را به همراه داشته باشید و از ظرفیت عالی 1.3L آن برای نوشیدن انواع مایعات بهره مند شوید. یکی از ویژگی های با اهمیت در فلاسکی که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده امکان سرد و گرم نگه داشتن تمامی مایعات و نوشیدنی هایی است که داخل آن نگه داری می شود طوری که به راحتی می توانید آن را برای نوشیدن یک فنجان چای گرم در هر ساعت از شبانه روز به کار برده و از کیفیت واقعی آن لذت ببرید.  فلاسک سرد و گرم fuma fu-602 با قیمت بسیار مناسب و در ابعاد فشرده ای در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این فلاسک دارای بدنه ای عایق در برابر سرما و گرما می باشد که از هدر رفتن دمای مایعی که در داخل آن قرار دارد جلوگیری می کند. در نتیجه استفاده از فلاسک FU602 فوما باعث می شود در تمامی فصول سال لذت نوشیدن گوارای مایعات مورد علاقه خود را تجربه کنید.
     
    • فلاسک سرد و گرم با طراحی مدرن
    • دارای بدنه عایق
    • درپوش ویژه و ضد نشت
    • ظرفیت 1.3 لیتر
    • با دستگیره مناسب جهت حمل راحت
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 36 تا 38 از مجموع 38 تا

  1. ۱
  2. ۲

قیمت فلاسک استیل خرید بهترین کلمن آب فروش فلاسک چای مشخصات انواع مدل لوازم آشپزخانه غیر برقی