Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 9 | قیمت خرید ظروف پذیرایی

آشپزخانه غیر برقی

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 392 تا

  1. سرویس چاقو آشپزخانه ی رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-SS500

    ست چاقوی RL-SS500 رویالتی لاین یک مجموعه کامل از چاقوی های کاربردی را شامل می باشد که هر کدام از آن اندازه و طراحی مختلفی دارند. این ست با طراحی بسیار زیبایی که دارد دکوراسیون آشپزخانه شما را زیبا و بی نظیر می کند. این چاقو ها دارای 6 پارچه می باشند که برای مصارف خانگی بسیار کاربردی و مفید می باشد. جنس تیغه های این چاقو ها از استیل ضد زنگ می باشد که توسط آن تیغه ها دارای مقاومت بالایی می باشند. دسته ی هر کدام از چاقو های  RL-SS500رویالتی لاین با تیغه ی چاقو یکپارچه است و با استفاده از روکش مخصوص سیلیکون دسته به رنگ مشکی امکان لغزش را در هنگام کار تا حد چشمگیری کاهش می دهد. با استفاده از این دسته هایی که دارای طراحی ارگونومیک می باشند می توان مواد غذایی را به راحتی و با اطمینان بالا برش داد. آماده کردن انواع سالاد ، غذا با استفاده از این ست چاقو بسیار خوش آیند و لذت بخش است و در طول آشپزی مچ دست و انگشتانتان احساس خستگی و ناراحتی نخواهد کرد. این مجموعه شامل پنج چاقوی مختلف و یک عدد پوست کن می باشد. چاقو سرآشپز ، چاقوی نان ، چاقوی برش ( خرد کن) دارای اندازه 20.3 سانتی متر می باشد و اندازه چاقوی کاربردی 12.7  سانتی متر و طول چاقوی پوست گیر 8.7  سانتی متر می باشد، که از هر کدام از آن ها می توان برای انجام کارخاصی استفاده کرد. همانطور که می دانید پوست گرفتن مواد غذایی باید با دقت بالا انجام شود تا هم مواد غذایی تلف نشود و هم در مدت زمان کمی بتوان غذاها و سالادهای متنوعی را آماده کرد. با استفاده از یک عدد پوست گیر که همراه با مجموعه چاقوی RL-SS500 رویالتی لاین آمده است می توان پوست گیری مواد غذایی را سریع و راحت انجام داد.
    • طراحی بسیار زیبا و شیک
    • مجهز به تیغه های فوق العاده تیز از جنس استیل ضد زنگ
    • دارای دسته ارگونومیک یکپارچه با تیغه
    • دارای پوشش سیلیکون دستگیره برای جلو گیری از لغزش
    • مجهز به یک عدد پوست گیر جهت پوست گیری راحت و سریع مواد غذایی
    • قابل استفاده برای مصارف خانگی
    • مجهز به چاقوی سرآشپز ، نان و برش با طول 20.3 سانتی متر
    • چاقوی خرد کن با طول8 اینچ
    • چاقوی کاربردی با طول12.7   سانتی متر
    • چاقوی پوست گیر با اندازه 8.7  سانتی متر
    ‎ناموجود
  2. سرویس چاقو آشپزخانه ی رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-CW5BU

    از آنجایی که در هر آشپزخانه ای حداقل دو یا چند چاقو با عملکرد های و برند های مختلف وجود دارد بنابراین شرکت سازنده ی رویالیتی لاین برای کاربران حرفه ای و خانگی خود سری سرویس چاقو ها با اندازه و کارایی مختلف ارائه داده است که شما به صورت اختیاری می توانید یکی از سرویس های آن را تهیه نمایید. یکی از مدل های سرویس چاقو ها این تولید کننده ی نامبرده مدل RL-CW5BU می باشد که این سرویس چاقو آشپزخانه دارای چهار چاقو های با اندازه و عملکرد متفاوت و یک پوست کن با دسته ی ارگونومیک و خوش رنگ آبی است. از سوی دیگر طراحی دسته های آن باعث می شود شما بدون لغزش و با سرعت بالا بتوانید مواد غذایی مد نظر را برش دهید. همچنین تیغه های این سرویس چاقو نامبرده از یک جنس فولاد ضد زنگ و محکم ساخته شده است به طور کلی این جنس از یک کیفیت بالا و تیزی برخوردار می باشد که شما به مرور زمان زیادی می توانید تمام مواد غذایی و انواع گوشت و میوه های سفت بزرگ را بدون له شدن آنها در مدت زمان کمی برش دهید. یکی از ویژگی های قابل توجه ی تیغه های این سرویس چاقو رویالیتی لاین این است که مجهز به یک پوشش ضد باکتری می باشد که منجر به بالا رفتن بهداشتی چاقو ها می شود.
    • دارای 4 چاقو با عملکرد های مختلف
    • مجهز به یک پوست کن خوش دست
    • دسته آن ارگونومیک  و خوش رنگ
    • جنس به کار رفته در تیغه ها فولاد ضد زنگ و تیز
    • مجهز به پوشش ضد باکتری
    • جنس دسته های آن پلاستیک نرم
    ‎ناموجود
  3. سرویس چاقو آشپزخانه ی تیتانیوم رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-TB3

    چاقوی آشپزخانه RL-TB3 ساخت کمپانی ROYALTY LINE می باشد که دارای 3 عدد چاقو با اندازه ها و طراحی مختلف می باشد. این چاقو ها از مواد تیتانیوم ساخته شده اند و دارای دسته ای قرمز به همراه تیغه ای با مقاومت و استحکام بالا می باشد. مواد غذایی را می توان با دقت بالا با استفاده از ست چاقوی RL-TB3 به راحتی برش داد و سبزیجات و میوه ها را با استفاده از آن ها برش و یا خرد کرد. این چاقو ها با وزن سبک و دسته ارگونومیکی که دارند به راحتی در دست جای می گیرد و برای مدت زمان زیادی بدون خستگی می توان با آن کار کرد. با استفاده از پایه مغناطیسی می توان در هر نقطه از آشپزخانه چاقو ها را آویزان کرد. برای راحتی استفاده از چاقو، دسته این چاقو ها را با استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا پوشش داده اند تا با دست مرطوب و خیس نیز بتوان به راحتی چاقو را در دست قرار داد. دکوراسیون آشپزخانه شما با استفاده از این چاقو ها بسیار زیبا و شیک خواهد شد و به راحتی می توان آن ها را جلو دست قرار داد. تیغه های این چاقو در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و با یک حرکت می توانند انواع مواد غذایی را برش دهند. آماده کردن غذا با داشتن ست چاقوی آشپزخانه ی RL-TB3 بسیار راحت و با کیفیت انجام می گیرد. ست چاقوی آشپزخانه تیتانیوم RL-TB3 اندازه های متفاوتی دارند . یکی از آن ها که اندازه آن از بقیه بزرگتر دارای طول 20 سانتی متر است که به چاقوی همه کاره معروف است و  برای برش گوشت ، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می گیرد، چاقوی دومی به چاقوی آشپزی معروف است و کاربران با استفاده از آن می توان در تهیه غذا هر نوع مواد غذایی را با آن برش دهند. چاقویی که اندازه ان به نسبت چاقو های دیگر کوچکتر است به چاقوی کنده کاری معروف است که با کمک آن می توان هر نوع پوست میوه و مواد غذایی را به راحتی جدا کرد. 
    • چاقوی همه کاره با اندازه 20 سانتی متر  
    • چاقوی آشپزی با طول 18 سانتی متر
    • چاقوی کنده کاری با طول  13 سانتی متر
    • دارای پایه ی مغناطیسی جهت نگه داری چاقو ها در هر نقطه از آشپزخانه
    • ساخته شده از مواد اب کیفیت تیتانیوم
    • دارای تیغه های فوق العاده تیز و بران
    • مجهز به پوشش پلاستیکی دستگیره جهت راحتی کار و جلوگیری از لغزش
    ‎ناموجود
  4. سرویس چاقو آشپزخانه ی رویالتیRoyalty Kitchen Knife Service Version RL-K9C

    یکی از پر کاربرد ترین و ضروری ترین وسایل آشپزخانه، چاقو ها می باشد که در هر آشپزخانه ای حداقل دو چاقو مختلف وجود دارد در نهایت شرکت رویالتی لاین سرویس چاقو های مختلفی برای کاربران حرفه ای یا خانگی تولید و عرضه کرده است.  یکی از مدل های سرویس چاقو های این تولید کننده ی نامبرده می توان به  مدل RL-K9C اشاره نمود که این سرویس چاقو مجهز به 9 چاقو  با اندازه ها و عملکرد های متفاوت می باشد. به علاوه این 9 چاقو ها عبارت از چاقو نان 20 سانتی متر ، چاقو آشپزی، کارد بزرگ میوه ها، چاقو لایه بردار گوش ها، سنگ چاقو تیز کن با طول 22 سانتی متر، چاقو قصابی 23 سانتی متر، چاقو ژامبون گوشت خرگوش، ساطور با طول 16 سانتی متر و در آخر چنگال دو شاخه گوشت است که تمام این چاقو ها به لطف یک کیف سیاه رنگ  و محکم در یکجا نگه داری می شوند تا شما به راحتی بتوانید آنها را پیدا کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه ی این سرویس چاقو آشپزخانه ای این است که به کاربران خانگی خود اجازه می دهد انواع میوه های سفت ، انواع گوشت های نازک و ضخیم، سبزیجات، مواد غذایی را با سرعت بالا برش دهند.
    • جنس به کار رفته چاقو ها فولاد ضد زنگ و تیز
    • دسته ی آنها دارای رنگ قهوه ای و از جنس چوب
    • تعداد کل چاقو های آن  7 عدد
    • مجهز به سنگ چاقو تیز کن22 سانتی متر
    • دارای یک چنگال دو شاخه ی
    • نگه داری تمام تکه ها در یک کیف محکم
    ‎ناموجود
  5. ست چاقو رویالتی Royalty Knife Sets RL-KSS804

    امروزه وسایل های آشپزی زیادی برای راحتی کار آشپزی تولید شده اند که هر کدام به نوبه خود در انجام کارهای مربوط به آشپزی سهم دارند. یکی از وسایل های لازم در آشپزی که با استفاده از آن می توان مواد خوراکی را خرد و ریز کرد چاقو می باشد. ست چاقوی 8 پارچه RL-KSS804 رویالتی لاین مجموعه ای بسیار کامل از انواع چاقو را در اختیار کاربران قرار می دهد که با استفاده از آن می توان مواد غذایی مانند نان ، سبزی ، میوه ، گوشت ، پیاز و سایر مواد دیگر را خرد کرد. با استفاده از این چاقو دیگر نگران خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی خود نباشید این ست کامل رویالتی تمام نیاز های شما را به راحتی انجام می دهد. آشپزی کردن با استفاده از ست چاقوی ROYALTY LINE RL-KSS804 بسیار لذت بخش است و در کمترین مدت زمان انجام می گیرد. برای طبخ بیشتر مواد غذایی ، مراحل خرد کردن وجود دارد که بسته به نوع غذا در هر شکل و نوعی خرد کردن انجام می گیرد. سرویس چاقوی 8 تکه رویالتی لاین مدل RL-KSS804 با طراحی بسیار زیبا و منحصربفردی که دارد طراحی آشپزخانه شما را بسیار شیک و زیبا می کند. تیغه های این چاقو از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که با صیقل کاری عالی تیزی چشمگیری دارد. دسته ای که برای این چاقو ها طراحی شده است دارای طراحی ارگونومیک بوده و در هنگام کار با دست خیس مانع از لغزش چاقو خواهد شد. این ست شامل قطعاتی مانند چاقوی برش نان ، چاقوی ساطور گوشت ، چاقوی سر آشپز ، چاقوی سبزی ، چاقوی همه کاره ، سوهان و قیچی می باشد که همگی آن ها به صورت جمع و جور بر روی پایه ای بسیار زیبا با قابلیت چرخش 360 درجه قرار خواهند گرفت. ست 8 تکه رویالتی لاین مدل RL-KSS804 در رنگ قرمز بسیار خوش رنگی تولید شده است که با قرار دادن آن بر روی کابینت به راحتی می توان آن را در هنگام آشپزی در دسترس داشت. این محصول یک مجموعه بی نظیر و عالی برای آشپز های حرفه ای و مبتدی می باشد و با کمک آن به راحتی می توان از پس مهمان های بسیار زیاد به راحتی برآمد.
    • شامل 8 قطعه مفید و کارا
    • دارای تیغه های فولادی فوق العاده تیز و بران
    • مجهز به دسته ارگونومیک ضد لغزش
    • دارای پایه ای با قابلیت چرخش 360 درجه برای استفاده راحت و آسان
    • شامل چاقو های برش نان ، سبزی ،سر آشپز ، چند کاره ، ساطور گوشت
    • مجهز به قیچی جهت برش مرغ و سایر مواد
    • دارای قابلیت تیز کردن تیغه ها به صورت دستی با استفاده از سوهان همراه
    ‎ناموجود
  6. ماهیتابه دوطرفه فوما FUMA DOUBLE FRY PAN FU-466

    پختن غذاهای در چند صد یال اخیر و زمان پیدایش انسان کماکان مرسوم بوده است. به وسیله روش هایی مختلفی همچون استفاده از انواع قابلمه های قدیمی و انواع ماهی تابه ها جهت پخت غذا شکم خود را سیر می کردند ، اما با تغییر و تحولی فوق العاده عظیم در زمینه گسترش فرهنگ شهری نشینی کم کم افراد روی به تهیه انواع محصولاتی کردند که کمپانی های مختلف تولید کرده بودند. روش هایی که به وسیله آن بدون صرف هزینه زیاد از انواع غذاها با استفاده از میزان روغن بسیار کم بهره مند شوند. کمپانی فوما همواره در زمینه طراحی و ساخت انواع لوازم بالاخص لوازم بسیار کاربردی آشپزخانه گامی موثر برداشته است. از دیگر محصولات معرفی شده توسط این شرکت می توان به ماهی تابه های دوطرفه آن اشاره نمود. ماهی تابه فوما اف یو-466 همراه با ویژگی های فوق العاده خوبی که دارد شما ار طعم واقعی مواد غذایی بی بهره نخواهد گذاشت. از این نوع ماهی تابه بدون روغن خود به خود عمل خواهد کرد و بدون سرف روغن بسیار کمی قادر به پخت انواع غذاها خواهد بود. طراحی خوش دست و مقاوم ماهی تابه فوما باعث می شود تا به صورت همیشگی و مدام مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از پوشش داخلی ریخته ای ماهی تابه فوما به سرعت مواد جذب آن خواهند شد و با کیفیت بسیار بالا قادر به ارائه انواع کیک های خوشمزه خواهد بود. سطح بیرونی ماهی تابه فوما به صورتی طراحی شده است که بر روی هر نوع اجاق گازی همانند اجاق گاز هالوژنی ؛ الکتریکی و معمولی کیفیت بالای غذا را به ارمغان خواهد آورد.
    • طراحی خوش دست و کیفیت ساخت بالا
    • پوشش سرامیکی
    • قابلیت شستشو به آسانی
    • قابلیت استفاده بر روی اجاق گاز هالوژنی ؛ الکتریکی و گاز معمولی
    • 8 قطعه ریخته ای تحت فشار
    • پوشش نچسب
    ‎ناموجود
  7. سرویس چاقوی 6 تکه رویالتی لاین Royalty Line 5 Pcs Knife SetRL-SS501

    اقلامی همچون چاقوها و کاردها در هر زمانی مورد استفاده قرار می گرفتند. این نوع وسایل یکی از اصلی ترین اقلام ضروری هر شخص و خانواده ای به شمار می روند با استفاده از چاقو امکان بهره گیری از لذت و طعم واقعی مواد خرد شده فراهم می شود. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از چاقوها در انوع مختلف عرضه شده اند اما از سایر نظرها با هم کاملاً متفاوت می باشند. هر کدام از چاقوهای ارائه شده مزایا و معایب خاصی را دارند. از میان تمامی چاقوهای عرضه شده انتخاب یک نوع بسیار خوب آن کمی سخت به نظر می رشد اما ما در این بخش می خواهیم نوعی چاقو به شما ارائه دهیم که از سری مزیت های فوق العاده خوبی برخودار می باشد. استفاده از چاقوهای تک و جدا از هم علاوه بر اینکه از آن چون به عناوین مختلفی استفاده می کنید بلکه با رنگ های و طرح های مختلف تنها در طراحی نامناسب محیط تاثیر خواهند داشت. نوعی از چاقو که می خواهیم پیشنهاد دهیم تنها یک نوع چاقوی جداگانه نمی باشد بلکه تعریفی از چند نوع چاقوی مجزا هستند. ست 6 تکه چاقوی رویالتی لاین آر ال-اس اس501 شامل 5 عدد چاقو به همراه یک نوع پوست کن میوه ویژه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. این سری چاقو همراه با سری مزیت های بسیار خوبی که دارند یک نوع آشپزی بسیار راحت و جذاب را به ارمغان خواهند آورد. مزیت هایی همچون کیفیت در جنس و تیغه ، دسته های قابل انعطاف و راحت باعث می شوند تا از کار با آنها لذت ببرید. علاوه بر کارایی مناسب ست 6 تکه چاقوی royality line rl-ss501  تنوعی زیبا به وسیله آنها ایجاد نمایید.   
    • طراحی راحت و ارگونومیک
    • قابلیت 5 تکه چاقوی کاربردی
    • قابلیت پوست کن میوه
    • جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  8. فلاسک 1.6 لیتری فوما Fuma Vacuum Flask FU-461

    • بخش داخلی و خارجی از استیل
    • 24 ساعت گارانتی آب با پوشش مسی
    • ظرفیت 1.6 لیتری
    • عرضه شده در رنگ های آبی و سیاه
    ‎ناموجود
  9. ماهیتابه دو طرفه فوما FUMA DOUBLE FRY PAN FU-366

    گوشت و سیب زمینی سرخ شده شاید از غذاهای مورد علاقه بسیاری از ما باشد به همین دلیل هر فردی در آشپزخانه خود نیاز به ماهیتابه ها برای سرخ کردن مواد غذایی دارد .ماهیتابه ها انواع مختلفی دارند اما با توجه به نیاز خود می توانیم بهترین نوع را انتخاب کنیم تا خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده تهیه کنیم. به علاوه ماهیتابه های معمولی ،ماهیتابه های دو طرفه یا ماهیتابه های رژیمی نوع دیگری از ماهیتابه ها هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع ماهیتابه به دلیل مصرف کمتر روغن نسبت به سایر ماهیتابه ها طرفداران بیشتری دارند و امروزه به علاوه در آشپزخانه های منازل همچنین در آشپزخانه انواع رستوران و ساندویچی ها از این نوع ماهیتابه استفاده می شود. ماهیتابه FU-366 یکی دیگر از محصولات با کیفیت فوما می باشد که با پوشش سرامیکی تولید شده است. این ماهیتابه به راحتی قابل شستشو است  و قابلیت پخت و پز بر روی انواع اجاق گازها را دارد . پس بدون توجه به نوع اجاق گازتان شما می توانید از این ماهیتابه در منزل خود استفاده کنید .به علاوه کیفیت بالا در بدنه این ماهیتابه باعث شده تا رنگ داخل و بدنه آن ثابت باقی بماند. سرخ شدن مواد در این ماهیتابه در واقع بین دو لایه آن صورت می گیرد و این کار از پخش شدن بو و روغن در آشپزخانه جلوگیری می کند همچنین طعم واقعی مواد غذایی حفظ می شوند. قفل موجود بر روی درب این ماهیتابه نه تنها از پخش شدن دود و بوی غذا جلوگیری می کند همچنین باعث می شود تا روغن داخل ماهیتابه بر روی گاز پخش نشود. داخل این ماهیتابه کاملا نچسب است و اجازه سرخ کردن و تفت دادن هر نوع ماده غذایی را برای شما فراهم می آورد.
    • دارای پوشش سرامیک فوما
    • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
    • بدنه با کیفیت بسیار بالا
    • پوشش سرامیک واقعی
    • دارای پوشش نچسب
    ‎ناموجود
  10. سرویس قابلمه استیل 19 پارچه فوما FUMA COOKWARE STYLE FU-1008

    یکی از وسایل ضروری و لازم در هر آشپزخانه ای قابلمه می باشد که با کمک آن می توانیم غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را درست کنیم. از نکات مهمی که در هنگام خرید قابلمه باید به آن توجه کرد نوع مواد سازنده و کیفیت و اندازه های آن می باشد. ظروف فوما ساخت کشور آلمان بوده و جزء برندهای معروف و شناخته در سطح دنیا می باشد. ظروف استیل فوما از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده است و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند. سرویس قابلمه FUMA FU-1008 دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ می باشد و شامل اندازه های مختلف قابلمه ، ماهی تابه ، ملاقه ، کف گیر ، همزن دستی و آبکش می باشد . این سرویس یک محصول ایده آل و زیبا برای آشپزخانه و پخت و پز انواع غذا می باشد . اندازه قابلمه های این سرویس 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد و تنوع در اندازه قابلمه ها باعث شده است تا این محصول برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت بسیار ایده آل باشد. همراه داشتن 7 قطعه ابزار آشپزخانه در هنگام آشپزی بسیار کاربردی بوده و ست شدن این هفت قطعه ملاقه ، کف گیر و همزن با قابلمه ها آشپز خانه شما را مدرن و زیبا می سازد. قابلمه های استیل اف یو 1008 فوما را می توان برای انواع اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی استفاده کرد و داخل ماشین ظرف شویی به راحتی شستشو داد.
    • دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ
    • قابلمه 16 سانتی متری دسته دار
    • دارای قابلمه های 16، 20، 24، 26 سانتی متری
    • ماهی تابه 24 سانتیمتری همراه با درب
    • مجهز به 7  قطعه ابزار مفید و کارآمد آشپزی
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
    • قابل استفادهخ برای اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی
    ‎ناموجود
  11. سرویس قابلمه چدن فوما FUMA COOKWARE SET FU673

    شرکت سازنده ی فوما بهترین و مدرن ترین سرویس قابلمه را برای کاربران خانگی عرضه کرده است در نتیجه سرویس قابلمه ی مدل FU673 شامل یکی از مدل های سرویس قابلمه ی فوما می باشد که این سرویس داری کارایی و طول عمر نسبتا بالایی دارد اما طول عمر آن به نحوه ی شستن آنها بستگی دارد. همچنین سرویس قابلمه ی اف یو 673 قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی با قطرهای متفاوت می باشد در نتیجه قطر قابلمه ی بزرگ آن 32 سانتی متر و قابلمه ی متوسط این سرویس 28 سانتی متر و قطر قابلمه ی نسبتا متوسط آن 24 سانتی متر و قابلمه ی نسبتا کوچک این سرویس 20 سانتی متر و قطر قابلمه کوچک آن 16 سانتی متر است. به عبارت دیگر قطر ماهی تابه ی دو طرفه ای این سرویس 32 سانتی متر می باشد در واقع همه ی این قابلمه ها و ماهی تابه رژیمی از یک پوشش فوق العاده سرامیک و یک روکش نچسب ساخته شده اند به طور کلی این پوشش مدرن ترین و پیشرفته ترین ظروف ها می باشد. علاوه بر این سرویس FU673 دارای یک طراحی جدید و ورنی است بلکه قابلمه های این سرویس بسیار محکم می باشد و به راحتی می توانند حرارت شان انتقال دهند. یکی از ویژگی های قابلمه ی سرویس 873 این است که به راحتی می توانند در ماشین ظرف شویی شستشو نمایند و این سرویس برخلاف ظروف های دیگر می تواند بر روی گازهای گازهای هالوژن و گازهای برقی و حتی گازهای معمولی به کار بروند. همچنین سرویس قابلمه های FU673 برای دسته ی افرادی مناسب می باشد که به سلامت خود بسیار اهمیت می دهند و یا دوست دارند غذاهای سالم برای خانواده شان درست کنند در واقع این سرویس مواد سرطان زا را وارد بدن شما نمی کنند. از آنجایی که این سرویس فوما قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی می باشد بلکه سرویس فوما FU673 مجهز به 7 عدد ملاقه ی آشپزی کردن است.
    • دارای 5 قابلمه با قطر های متفاوت
    • قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • نوع پوشش آنها سرامیک محکم
    • قادر به یک ماهی تابه با قطر 32 سانتی متر
    • مجهز به  7 عدد سرویس ملاقه ها
    ‎ناموجود
  12. سرویس قابلمه 14 پارچه فوما FUMA 14 PCS COOKWARE SET FU-831

    برای انتخاب ابزارهای آشپزخانه باید دقت زیادی به خرج داد. جهت افزایش سلامتی بدن ، پختن غذاها باید به روشی ارگونومیک و سالم صورت گیرد تا در دراز مدت دچار بیماری نشوید. امروزه در بازار سرویس قابلمه های فراوان و متنوعی وجود دارد که در ساخت هر نوع از مواد خاصی استفاده شده است. طبق مطالعاتی که انجام شده است قابلمه های استیل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با مواد غذایی واکنش نمی دهد. سرویس قابلمه 14 پارچه FU-831 دارای قابلمه هایی از جنس استیل با اندازه های مختلف 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد که از هر کدام از آن ها برای پختن غذا استفاده می شود. همچنین شیر جوش 16 سانتی متری در این سرویس کاربردهای زیادی مانند داغ کردن روغن ، گرم کردن شیر و انواع مایعات دارد. ماهی تابه های 24 و 26 سانتی متری در این سرویس دارای عمق زیادی بوده و برای سرخ کردن و تفت دادن بسیار مفید و ایده آل می باشند. کفه دوبل این قابلمه ها در برابر حرارت های بالا ، مقاوم بوده و حرارت را به صورت مساوی به تمام کفه منتقل می کند. دیگ بخار 26 سانتی متری در سرویس قابلمه FU-831 باعث پخت سریع و آسان مواد غذایی می شود و کاربران در مدت زمان اندکی می توانند حبوبات ، انواع گوشت و سایر مواد غذایی را بپزند. تمام قابلمه دارای دسته بوده و وزن بسیار مناسبی دارند و به راحتی شسته و جابجا خواهند شد. سبد آبکش برای پختن برنج ، شستن سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده می شود.
    • ساخته شده از استیل با دوام و محکم با طراحی زیبا
    • دارای کف دوبل بسیار محکم
    • مجهز به شیرجوش با اندازه 16 سانتی متر
    • دارای قابلمه هایی با اندازه 16، 20، 24، 26 سانتی متر
    • ماهی تابه عمیق 24 و 26 سانتی متری
    • مجهز به دیگ بخار26 سانتی متری
    ‎ناموجود
  13. سرویس قابلمه با درب فلزی 10 پارچه 10 FUMA PIECES10 COOKWARE SET Fu-672

    در زمان های قدیم قابلمه های تفلون زیادی در بازار وجود داشت که طرفداران زیادی داشت. اما بعد از مدتی با پخش خبر سرطان زا بودن این قابلمه ها، استفاده از قابلمه های تفلون تا حد بالایی افزایش پیدا کرد. بعد از آن قابلمه های چدنی با کیفیت عالی وارد بازار شدند و مردم هم اکنون نیز از آن ها استفاده می کنند. کمپانی فوما سرویس قابلمه 10 پارچه FU-672 را در رنگ مشکی و طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند وارد بازار کرد. این کمپانی در بین مردم از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات آن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این قابلمه های از جنس چدن با پوشش ویژه سرامیکی می باشد و در شکل دایره ای تولید و وارد بازار شد. طراحی گرد این قابلمه ها باعث می شود که مواد غذایی بیشتری داخل آن قرار گیرد و در هنگام پخت و پز به صورت جمع و جور بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی قرار گیرد. سرویس قابلمه چدن FU-672 به صورت یکنواخت حرارت را به تمام قسمت ها منتقل می کند و غذا در آن برای مدت زمان طولانی گرم باقی می ماند. جنس این قابلمه های از مواد با کیفیتی ساخته شده است که در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و لب پر نخواهد شد. این قابلمه ها دارای قابلیت نسوز و نچسب هستند و با مقدار کمی روغن قادرند که مواد غذایی را سر خ کنند. همچنین می توان برای پخت و پز در داخل فر نیز از آن ها استفاده کرد. دسته این قابلمه ها نیز از جنس سایر بدنه می باشد و در هنگام حرارت بوی نامطبوعی در اثر داغ شدن آن ها پخش نخواهد شد. همراه با این سرویس 5 قابلمه همراه با درب مخصوص وجود دارد که اندازه این قابلمه های 16 ، 20 ، 24 و 32 سانتی متر می باشد. سایز بندی مختلف این قابلمه برای خانواده های متوسط و مهمان ها کم مناسب و ایده آل است. سرویس قابلمه چدن 10 پارچه چدن اف یو 672 فوما قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد و در برابر درجه حرارت بالا مقاومت بالایی دارد.
    • طراحی زیبا و شیک
    • شامل 5 عدد قابلمه
    • قابلمه هایی با اندازه های 16 / 20 / 24 / 28 و 32 سانتیمتر
    • ساخته شده از چدن با پوشش ویژه سرامیکی
    • قابل شستشو با ظرفشویی
    • قابل استفاده بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی
    • دارای 2 مجموعه در هر کارتن
    ‎ناموجود
  14. ست قاشق، چنگال و چاقوی تاشو مسافرتی Fooding Spork Knife Set

    استفاده از حداقل فضا و استفاده از وسایل جمع و جور برای سبک تر شدن وزن کوله پشتی، از اهمیت بالایی برخوردار است تمامی دکترها پیشنهاد می کنند که وزن کوله پشتی تنها یک سوم وزن بدن باشد. از این رو انتخاب وسایل برای کوهنوردی می تواند مانع از سنگین شدن کوله و وارد شدن ضربات به کمر و پشت شما باشد. یکی از وسایلی که اخیرا توسط کمپانی ها تولید شده است، یک ست قاشق چنگال تاشو سرهم می باشد که علاوه بر اینکه از وزن بسیار کمتری برخوردار است، همچنین جای بسیار کمی را در کیف یا کوله پشتی شما اشغال خواهد کرد. این ست بسیار پر کاربرد برای کوهنوردی و یا مسافرت است که می تواند همیشگی همراه شما باشد، این ست درست همان چیز هایی است که شما برای غذا خورد و یا پوشت کندن و باز نمودن درب نوشابه در مسافرت و یا کوهنوردی به آن نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید قاشق مخصوص خود را همیشه در مسافرت همراه داشته باشید ی توانید روی این ست حساب باز کنید. به دلیل کم حجم و کم وزن آن، می توانید در کیف، کوله پشتی و یا حتی در جیب ژاکت خود نیز آن را نگه دارید. شستشوی آسان، جنس مرغوب و استفاده از استیل در ساخت آن، از دیگر ویژگی های این پکیج می باشد.
     
    • ست قاشق ، چنگال و کارد تاشو چهار منظوره
    • طراحی بسیار کم حجم و مدرن و زیبا
    • ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • مناسب برای کوهنوردی، مسافرت یا پیک نیک
    ‎ناموجود
  15. چاقوی تاشو چند کاره برونینگ Browning Multi-Function Folding Knif

    چاقوی برونینگ یکی از چاقو های بسیاری کاربردی موجود در بازار است که دارای قابلیت تا شدن می باشد. این چاقو با طراحی ارگونومیک و کیفیت بالای مواد سازنده در اکثر کارهای می توان مورد استفاده قرار گیرد. بدنه این چاقو از فولاد ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم  است. تیغه ی چاقوی برونینگ بسیار تیز و بران است و تمام اشیاء سفت و سخت با استفاده از آن برش داده می شوند. کاربرانی که مشغول به حرفه باغبانی و کشاورزی هستند برای قطع کردن شاخه درختان و کارهای باغداری این چاقو برایشان بسیار کاربردی و مفید است. چاقوی برونینگ را در مکان آشپزخانه برای کارهای آشپزی و خرد کردن می توان استفاده کرد و یا در کوهونوردی برای برش طناب و سایر اجسام مورد استفاده قرار داد. طراحی این چاقو به صورت ویژه و منحصربفرد صورت گرفته است.  در طراحی تیغه ی چاقوی برونینگ یک طرف لبه تیز و بران ساخته شده است. با استفاده از دکمه ای که بر روی تیغه وجود دارد می توان تیغه چاقو را باز و بسته کرد. قابلیت تا شدن در چاقوی برونینگ به کاربران در نگه داری و حمل و نقل چاقو بسیار کمک می کند. بر روی دسته روکش چوبی قرار گرفته است تا استفاده از چاقو در هنگام برش راحت تر شود و چاقو در دست سر نخورد. جهت آویزان کردن چاقو می توان از سوراخی که بر روی دسته چوبی قرار دارد استفاده کرد و طناب را به راحتی به چاقو گره زد. در هر نوع شرایط آب و هوایی بارانی ، برفی و آفتابی می توان از این چاقو برای انجام کارها استفاده کرد. نوک تیز چاقو برای کارهای حفاری در چوب و سایر مواد دیگر بسیار ایده آل طراحی شده است. با استفاده از قفل چاقو در هنگام کار ، چاقو بسته خواهد شد، تا زمانی که دکمه انتهای تیغه فشار داده نشود چاقو باز یا بسته نخواهد شد. در هنگام کار با چاقو دست دچار ترک و تاول نخواهد شد و در مدت زمان کمی کارهای برش با کمک چاقوی BROWNING انجام خواهد شد.
    • طراحی  بسیار شیک و محکم
    • قابل استفاده درهر نوع شرایط آب و هوایی
    • دارای سوراخی بر روی بدنه جهت آویزان کردن راحت و آسان
    • تیغه فولادی محکم و بادوام با قابلیت ضد زنگ و خوردگی
    • مجهز به دسته چوبی جهت جلوگیری از لیز خوردن
    • دارای قابلیت تا شدن جهت جمع و جور کردن محصول
    ‎ناموجود
  16. چاقوی شکاری Hs Hunting Knife

    یکی از ابزار هایی که ممکن است بیشتر کوهنوردان و حتی افراد عادی به آن نیاز داشته باشند چاقوی شکار مخصوصی است که به تازگی توسط شرکت های معتبر اروپایی تهیه شده در اختیار مشتریان و سایر افراد قرار گرفته است. این چاقو دارای لبه ای برنده و تیز با دسته ای ضد لغزش می باشد که می توانید به راحتی آن را در میان دستان خود گرفته و برای بریدن و یا قطعه قطعه کردن هر چیزی مورد استفاده قرار دهید. این ابزار کاربردی با تیغه ویژه ای که دارد در برابر هر گونه سایش و یا فرسودگی مقاومت می نماید و می توانید از آن برای تمامی طول عمر خود از کارایی های آن بهره مند شوید. از این محصول می توان برای استفاده های چند منظوره و یا کارایی های فوق العاده ای به کار برد و نتیجه عالی را توسط آن تجربه کنید.
     
    • چاقوی شکار با طراحی ایمن
    • مناسب برای شکار و کمپینگ
    • سبک و فشرده
    • با دسته فوق العاده خوشدست
    ‎ناموجود
  17. ماهیتابه 28 سانتی متری فوما Fuma Shallow Casserole FU-763

    خانم های خانه داری که هر روز مجبور به درست کردن غذا در منزل می باشد به دنبال وسایلی هستند که در حین آشپزی سهولت و راحتی را برای آن ها فراهم کنند، مخصوصا برای وسایلی که جز موارد ضروری در آشپزخانه ها می باشد. ماهیتابه ها نیز جز آن دسته از وسایلی هستند که وجود آن ها در داخل آشپزخانه بسیار ضروری است و به طور مکرر مورد استفاده قرار می گیرد. اما انتخاب یک ماهیتابه خوب می تواند در نتایج آشپزی بسیار تاثیر گذار باشد. به طوری که ماهی تابه هایی که از کیفیت خوبی برخوردار نیستن طبیعتاً باعث خراب شدن غذا های شما می شوند. ماهیتابه تولید شده توسط کمپانی فوما با مدل نامبر fu-763 طوری طراحی شده است که سهولت و نتایج عالی را در هر زمان برای شما فراهم کند. این ماهیتابه دارای بدنه داخلی و خارجی از جنس سرامیک می باشد. این نوع جنس باعث می شود تا بدنه در برخورد با دیگر لوازم آشپزخانه خش نخورد و یا مواد غذایی داخل آن به سطوح نچسبد. همچنین با این جنس مرغوب به راحتی می توانید آن را تمیز نمایید و با در ظرف شویی قرار دهید. اندازه ماهی تابه اف یو 763 28 سانتی متر می باشد و مناسب برای سرخ کردن و پخت و پز انواع مواد غذایی است به طوری که شما در مدت زمان کمی قادر به طبخ مواد غذایی خواهید بود. همچنین وجود درب همراه این ماهی تابه مانع از خروج بخار به بیرون می شود و پخت هالی را برای شما فراهم می کند.
    • دارای پوشش سرامیکی
    • مجهز به درب برای پختن عالی
    • قابل شستشو در ظرف شویی
    • مواد با کیفیت بالا
    • پخت بر روی اجاق گاز های هالوژنی، الکتریکی، گازی
    ‎ناموجود
  18. ماهیتابه فوما FUMA DEEP FRY PAN 28CM FU-670

    ماهی تابه ها و قابلمه ها از سری لوازمی می باشند که در طول دوران مورد استفاده بوده اند. تاریخچه این نوع لوازم به دوران بسیار دور بر می گردد. با وجود اینکه هنوز در جوامع قدیمی آنچنان که باید تکنولوژی در میان جامعه جا باز نکرده بود اما باز این نوع لوازم بسیار به صورت معمولی مورد استفاده قرار می گرفتند. ماهی تابه ها جز اصلی ترین اقلامی به شمار می روند که در عصر حاضر نیز در میان خانواده ها به منظور پخت و پز غذا مورد استفاده می باشند. امروزی شکل ماهی تابه ها به صورت کلی تغییر کرد است و در انواع و اقسام مختلفی در بازار موجود می باشند. شرکت فوما جزء بهترین شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید محصولات خانگی در میان اقشار مختلف جامعه جای خود را به صورت بسیار مطلوبی باز نموده است. این باز نیز با اراده نوعی ماهیتابه از انواع مختلف خود به سراغ مشتریان خوش سلیقه آمده است تا کارایی ها فوق العاده مناسبی از خود ارائه دهد. ماهی تابه فوما اف یو-670 یک نوع ماهی تابه حرفه ای می باشد که همراه با جنس نچسب چدن هر نوع مواد غذایی را بدون چسبندگی در خود مورد پخت و پز قرار می دهد. ماهی تابه فوما به راحتی بر روی هر نوع گازی اعم از اجاق گاز معمولی ، برقی و هالوژنی جهت پخت و پز قرار گرفته خواهد شد. بوسیله پوشش سرامیکی کف ماهی تابه FUMA FU-670 با برخورد مستقیم کف ماهی تابه اجاق گاز مانع از دست رفتن کیفیت ساخت آن خواهد شد. به وسیله طراحی کم جاگیر ماهی تابه فوما به راحتی از آن در هر جا استفاده نمایید.
    • طراحی کم جاگیر و دارای درب محکم
    • جنس چدن و نچسپ
    • پوشش سرامیکی
    • قابل استفاده روی اجاق گازی، اجاق برقی و اجاق هالوژنی
    • کیفیت بالا
    ‎ناموجود
  19. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS606

    اگر به کالاهای تولید شده در عصر حاضر نگاه کنیم در خواهیم یافت که همگی آنها به نوعی کاربردهای ویژه ای دارند. در طول تاریخ به دلیل نبود امکانات انسان تنها به زندگی ساده و معمولی خود اکتفا می کرد اما با تحولی شگرف در عصر تکنولوژی نیازهای انسان افزایش یافتند. این نیازها در زمینه های مختلفی همچون تولیدات لوازم آشپزخانه بسیار به چشم می خورند. هر نوع کالایی که توسط شرکت ها تولید و ارائه می شود خود از سری قابلیت های متنوع و مناسبی برخودار می باشند که کار انسان را بسیار راحت می نمایند. درست است که از محصولاتی همچون ترازوها در طول دوران های مختلف استفاده می شد اما نوع این ترازوهای باز بسیار مناسب نبودند. ترازوهایی با اندازه بزرگ و سنگین که تنها در مغازه ها برای اندازه گیری مواد مورد استفاده قرار می گرفتند. روش های معمولی کنار گذاشته شدند و با ارائه نوعی ترازوی پیشرفته کاربر خود به تنهایی قادر به گرفتن اندازه مواد می باشد. ترازوی های آشپزخانه که در بازار عرضه شده اند نمونه بارزی می باشند که کاربر به وسیله انها دیگر نیازی به استفاده از ترازوهای بیرون از منزل نخواهد بود. ترازویی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد یک نوع ترازوی آشپزخانه به اندازه کوچک و سبک وزن می باشد که به وسیله آن امکان اندازه گیری مواد غذایی در منزل را فراهم می آورد. ترازوی الکترونیکی کنوود دی اس606 قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم از مواد را داراست. برای صفحه مقاوم ترازوی الکترونیکی کنوود فرقی نمی کند که چه نوع موادی را به وسیله آن بسنجید چون این نوع ترازو وزن دقیق را در اختیار قرار خواهد داد.
    • طراحی زیبا و شیک
    • ترازوی الکترونیکی
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    • دقت اندازه گیری 1 گرم
    • صفحه شیشه ای
    ‎ناموجود
  20. ماهی تابه برقی 2000 وات کنوود KENWOOD ELECTRIC WOK EW200

    یکی از محصولات مدرن که متناسب با نیاز سر آشپز های حرفه ای تولید شده و می تواند کمکی اساسی برای سبک آشپزی های خانگی شما به شمار آید ، ماهی تابه برقی کنوود با شماره مدل ایی دابلیو 200 است که مجهز به قابلیت های بسیار ویژه می باشد و می توانید آن را برای پخت و بریان کردن مواد غذایی بدون نیاز به روغن مورد استفاده قرار داد که می تواند مناسب ترین گزینه برای افرادی باشد که به کیفیت سلامت خود اهمیت داده و یا مجبور به گرفتن رژیم هستند. بنابراین می توانیم به صراحت بگوییم که وجود این دستگاه برای هر خانه ای ضروری می باشد. شرکت کنوود از توسعه یافته ترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی می باشد که در تهیه کیفیت این لوازم بیشتر از هر چیزی جلب رضایت مشتریان را مورد توجه قرار داده است. بنابراین می توانید این تابه برقی کم مصرف EW200 را برای تهیه انواع غذاهای گوشتی به صورت کم چرب مورد استفاده قرار دهید و لذت آشپزی را توسط آن تجربه کنید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت خود و اعضای خانواده تان بسیار اهمیت می دهید و از پخت غذاهای پر چرب جلوگیری می کنید می توانید با تهیه تابه برقی KENWOOD EW200 بهبود کیفیت در آشپز های رژیمی و سالم را توسط آن تجربه کنید.
     
    • ماهی تابه با درب شیشه ای/ طراحی شیک
    • دارای سینی دندانه دار
    • قدرت و توان 2000W
    • مناسب برای پخت انواع غذاهای گوشتی و سبزیجات
    • پر توان و کارآمد
    ‎ناموجود
  21. ماهی تابه برقی رژیمی 1700 وات کنوود KENWOOD HEALTH GRILL HG230

    کنوود این بار در میان محصولات خود یک ماهیتابه بهداشتی برای سرخ کردن مواد غذایی را ارائه داده است . این سرخ کن برقی با یک پنجره یا لایه شیش ای در جلو می تواند به شما در طبخ کامل استیک ، ماهی ، مرغ و سبزیجات کمک کند . این سرخ کن از چند لایه تشکیل شده است که این لایه ها با یک کوره الکتریکی 1700 وات گرم می شوند . سرخ کن HG230 کاربردهای بسیار زیادی می تواند برای شما داشته باشد و به دلیل داشتن ماهیتابه نچسب ،برای سرخ کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی می توان از ان استفاده کرد . امروزه ماهیتابه های رژیمی به دلیل جذب روغن بسیار کمتر نسبت به سایر دستگاه ها بیشر استفاده می شوند . این سرخ کن کنوود نیز برای سرخ کردن مواد غذایی چربی و روغن بسیار کمی را به کار می برد و همین باعث می شود تا شما غذایی سالم تری را با خانواده خود سرو کنید . صفحه نچسب این سرخ کن دارای کانال ها و شیارهایی است که از طریق این کانال ها چربی های اضافه مواد را به سینی پایینتر انتقال می دهد که این نیز می تواند گرما و رطوبت مواد غذایی را حفظ کند. سرخ کن کنوود  HG230 به همراه یک درب شیشه ای شفاف طراحی شده است . این درب به حفظ گرمای داخلی کمک می کند و همچنین اجازه می دهد تا شما مراحل پخت غذای خود را از این طریق مشاهده کنید . به همراه این درب ، گنجاندن یک دسته عایق بر روی ان حمل و برداشتن درب را راحت تر می کند و شما می توانید حتی زمانی که داغ است نیز درب و سینی ان را بردارید . در این سرخ کن همچنین امکان کنترل درجه حرارت نیز برای شما فراهم است و به شما این امکان را می دهد تا وعده های غذایی را طبق میل خود آماده کنید.
    • ایده آل برای استیک، مرغ، ماهی یا سبزیجات
    • دارای سینی چکه برای جذب روغن و آب اضافی مواد
    • درب شیشه ای برای مشاهده پخت و پز
    • تمیز کردن و شستن راحت به وسیله جدا کردن قسمت های مختلف
    • دسته درب و سینی برای حمل راحت
    • کنترل درجه حرارت متغییر
    • قدرت 1700 وات
    ‎ناموجود
  22. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS600

    تمام محصولات اشپزخانه  یکی از لوازم خیلی ضروری برای خانه و خانواده ای می باشد.  تمام مردم دنیا در حد توان خود از وسایل اولیه برای اشپزخانه ی خود از ان استفاده می کنند.  شما با استفاده از  وسایل آشپزخانه می توانید سرعت بالاتری و در پختن مواد غذایی خود داشته باشید. همچنین با استفاده از این وسایل شپزخانه می توانید مرتب و به صورت بهداشتی تر عمل کنید. تمام وسایل آشپزخانه از دستگاه های تشکیل شده است که برای هر آشپزخانه ای لازم و ضروری می باشد. شرکت کنوود یکی دیگر از محصولات خود را با نام دستگاه دیجیتالی ترازو DS600 طراحی و ان را به شیوه ای بسیار زیبا  طراحی و وارد بازار جهان کرده است. این ترازو بسیار شبیه به ترازوی 607 می باشد که با توجه به شباهت بسیار زیاد دارای یک سری تفاوت هایی می باشد که یکی از تفاوت ها دارای وزن و ابعادی مناسب نیستن از لحاظ ظاهری به نسبت یک مقداردر پایه ی ان ها تغییراتی انجام شده است.برگردیم به 25 سال قبل!! در گذشته شرکت های خارجی و ایرانی ترازوهایی بسیار بزرگ و سنگین طراحی میکردند که هر کسی قادر به برداشتن ان نبود اماد بعد سال همین شرکت های خارجی و ایرانی با تفکر بیشتر توانسته ترازوی خانگی تولید و طراحی کنند که دارای وزن مناسب و ابعاد  متناسب باشد. شما با استفاده از این ترازوهای سال گذشته می توانستید به صورت دقیق وزن مواد غذایی خود را بگیرید. اما بعد سال و با پیشرفت تکنولوژی شرکت کنوود توانست انواع ترازوهای  با کیفیت بسیار بالا و عالی طراحی کند که شما با استفاده از این دستگاه  دی سی 600 بتوانید با کیفیت بسیار بالا زا تمام امکانات ان که یکی از امکانات این دستگاه وزن گرفتن دقیق مواد غذایی و هر وسیله ی سبک دیگری می باشد که می تواند ان را به صورت دقیق برای شما  وزن کند. در این جا لازم است به طراحی  و دیزاین آن اشاره ای مختصری در این جا داشته باشیم. که شما با استفاده از این محصول می توانید از آن برای دکوراسیون آشپزخانه تان از آن استفاده کنید. این ترازو یک ترازوی زیبا  و با کیفیت و از جنس بسیار مرغوب طراحی شده است که شما با استفاده از آن می توانید با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنید. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید از آن برای وزن کردن انواع میوه ها و لوازم خانگی کوچک از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک ترازوی با کیفیت می باشید می توانید در ادامه بیشتر با مطالب این دستگاه دی سی 600  همراه باشید.
    • طراحی بسیار شیک و زیبا
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایش دیجیتالی lcd
    • دارای پنل شیشه ای
    • جنس پایه از پایه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  23. چاقوی برقی کنوود KENWOOD ELECTRIC KNIVES KN150

    خرد و ریز کردن مواد غذایی یکی از کارهای تکراری در آشپزی است که هیچگاه تمامی ندارد. اما گاه با خلق روش ها و ایده های جدید می توان وقت کمتری برای این کار گذاشت ، به علاوه در خرد کردن مواد غذایی دقت بیشتری به خرج داد و ظاهر مواد را زیباتر کرد تا کیفیت آشپزی شما افزایش یابد. چاقوی سر آشپز kenwood kn150 که توسط کمپانی کنوود عرضه شده است یکی از بهترین گزینه برای خانم ها و یا سر آشپزهایی است که روزانه با خرد کردن حجم زیادی از مواد سر و کار دارند. این چاقوی آشپزی برخلاف دستگاه های خرد کن و غذاساز ها که به دلیل وجود موتور بزرگتر در اندازه های بزرگ طراحی شده اند، از اندازه ای بسیار کوچک برخوردار است که بدون شک در مدت کوتاهی به چاقوی آشپزی مورد علاقه ی شما تبدیل خواهد شد. این وسیله ی کارآمد کنوود KN150 را می توان همواره جلو دست خود گذاشت و در مدت زمان کمی  پیاز، سیب زمینی و یا هر نوع مواد اولیه ی دیگر برای غذا ها اماده کرد. اگر به علت استفاده از چاقو در طولانی مدت ، مچ دست شما ساییده شده و درد دارد؛  اما همواره استفاده از چاقو کی ان 150 را به سایر دستگاه های خرد کن و مخلوط کن ترجیح می دهید، تنها کافی است این چاقوی برقی را در دست بگیرید و روشن کنید؛ بدون نیاز به حرکت دست شما شاهد حرکت افقی چاقو خواهید بود دقیقا همانند اینکه چاقو را در دست تکان دهید! با این حرکت افقی شبیه سازی شده از چاقوی معمولی، برای افرادی که مچ دستشان درد می کند، شما قادر خواهید بود در مدت زمان کمی به راحتی برش و خرد کردن انواع مواد را اعمال کنید.
     
    • دارای دکمه ی روشن/ خاموش
    • محافظ  تیغه
    • دارای تیغه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • قابلیت شستشوی تیغه در ظرفشویی
    • طراحی جمع و جور، استاندارد و زیبا
    ‎ناموجود
  24. چاقو برقی کنوود KENWOOD ELECTRIC KNIVES KN450

    یکی از محصولاتی که توسط کنوود جهت استفاده های کمک آشپزی در اختیار تمامی مصرف کننده گان حرفه ای قرار گرفته، چاقوی برقی چند منظوره، کا ان 450 است با سرعت بالا و راحتی در نحوه استفاده به صورت بسیار ایمن طراحی شده و کارایی های فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است. یکی از مزیت های این چاقو، تیغه فوق العاده برنده و مقاوم آن است که می تواند مواد غذایی منجمد داخل فریزر را به راحتی برش داده و قطعه قطعه نماید. چاقوی KENWOOD KN450 برای خرد کردن انواع مواد غذایی همچون گوشت/ سبزیجات و نان می باشد که به صورت بسیار کارآمد در اختیار مشتریان قرار گرفته است. یکی از مزیت های این چاقو روکش فوق العاده ای است که بر روی آن کشیده شده که مقاومت بسیار بالایی را برای آن به ارمغان می آورد علاوه بر این به راحتی می توانید آن را شستشو داده و برای مصارف بعدی از آن به صورت سالم و کاملا بهداشتی استفاده نمایید. عملکرد و کارایی این چاقو برقی با تیغه فوق العاده تیز و برنده ای که دارد به شما امکان می دهد تا مواد غذایی را که مستقیما از فریزر بیرون می آورید را به تکه تکه کرده و برای پخت و پز از آنها استفاده نمایید. قدرت و توان این چاقو کی ان 450 کنوود برابر با 100 وات است که بسیار کارآمد بوده و در نتیجه انرژی بالایی را برای برش دادن انواع مواد غذایی فراهم می کند. علاوه بر این میزان مصرف برق را نیز در پایین ترین سطح قرار داده و همین باعث شده تا یک محصول بسیار کم مصرف به شمار بیاید. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی از ما سفارش داده و بر اساس نیاز های خود در آشپزخانه و حتی کارگاه های آشپزی نیز مورد استفاده قرار دهید.
     
    • کارد برقی چند منظوره با طراحی ساده
    • جهت برش دادن مواد سخت چون برش گوشت یخ زده/مرغ و نان  
    • قدرت 100W
    • مجهز به تیغه های دندانه دار و متحرک
    • دارای دکمه روشن خاموش
    ‎ناموجود
  25. ترازوی دیجیتالی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS607

    محصولات آشپزخانه همگی به نوعی راه گشای مشکلات اشخاص در سراسر دنیا می باشند. بسیاری از لوازم آشپزخانه سبب راحت تر کردن کار اشخاص خواهند شد. به دلیل تغییر و تحولاتی عظیم و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های گوناگون دسترسی سریع و آسان به سایر کالاها بسیار راحت شده است. لوازم خانگی همچون ترازوها دیجیتالی قدمتی دیرینه دارند که به شکل های مختلفی در طول زمان از آنها استفاده می شده است. این نوع ترازوها در اصل به شکل ترازوهای بسیار بزرگ و فضا گیر استفاده می شدند. ترازوهای که جای بسیار زیادی را اشغال می کردند. اما امروزه ترازوهای به شکل های گوناگون و در انواع و اقسام مختلف عرضه شده اند. ترازوهای کوچک و بسیار زیبا که به راحتی در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. ترازوی دیجیتالی آشپزخانه کنوود دی اس607 به صورتی بسیار حرفه ای همراه با قابلیت های مخصوصی که دارد یک نوع اندازه گیری منصفانه را در اختیار قرار می دهد. ترازوی کنوود نمونه بارزی از دسته ترازوهایی می باشد که به صورت معمول برای اندازه گیری مواد غذایی به کار می رود. ترازوی کنوود همان طور که از نامش پیداست یک نوع ترازوی دیجیتالی می باشد که به وسیله صفحه نمایش آن میزان وزن مواد را در اختیار قرار می دهد. ترازوی کنوود قابلیت اندازه گیری مواد تا 3 کیلوگرم را داراست. جنس کلی ترازوی کنوود به حدی مقاوم می باشد که با قرار گیری حجم زیادی از مواد به راحتی وزن را تحمل خواهد کرد. با تهیه ترازوی دیجیتالی kenwood ds607 بدون نیاز به دیگر ترازوها وزن دقیق مواد غذایی را در دست داشته باشید.
    • طراحی بسیار شیک
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    •  دارای صفحه نمایش دیجیتالی lcd
    • پنل شیشه ای
    • جنس پایه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  26. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS700

    تا زمانی که شما در آشپزخانه خود و به طور روزانه آشپزی کنید به یک مقیاس برای اندازه گیری مواد غذایی خود نیاز دارید و این مقیاس نیز تنها با استفاده از ترازو های دیجیتال حاصل می شود . به کمک این ترازوها شما حتی کوچکترین و کم حجم ترین مواد را نیز می توانید وزن کنید و هر ماده غذایی را با اندازه مناسب خود در قابلمه بریزید . ترازوهای آشپزخانه به دلیل اینکه به دقت بسیار زیادی نیز دارند ، نتیجه تحقیقات دانشمندان در طی چند سال اخیر هستند . می توان گفت که اکثر ترازوها به وسیله باتری هایی کار می کنند که قابل تعویض هستند و شما می توانید به راحتی این باتری ها را از بازار تهیه کنید. این بار کنوود نیز از این پیشرفت بی بهره نبوده است و به تولید این دستگاه ها با بیشترین و دقیق ترین امکانات پرداخته است . ترازوی آشپزخانه DS700 یک دستگاه و محصول کنوود می باشد که دارای امکاناتی قابلیت اندازه گیری وزن تا 3 کیلوگرم را دارد . این ترازو توسط باتری های AAA کار می کند و دارای یک صفحه شیشه ای بسیار زیبا می باشد . جهت صرفه جویی در میزان مصرف باتری ها ، این ترازو به طور خودکار پس از مدتی که از ان استفاده نشود خاموش می شود . این قابلیت می تواند تقریبا نیمی از مصرف باتری شما را بهبود بخشد . کنوود برای این ترازو صفحه نمایش دیجیتال را طراحی کرده است. به همراه این صفحه نمایش شیشه ای شما یک دکمه روشن و خاموش کردن لمسی را نیز در اختیار خواهید داشت . با این ترازو شما می توانید وزن تمامی مواد غذایی موجود در آشپزخانه را در دست داشته باشید . به دلیل اینکه دقت اندازه گیری این ترازو 1 است شما می توانید حتی مقدار قهوه ای را که می خواهید درست کنید با این دستگاه اندازه گیری نمایید .
    • دارای صفحه شیشه ای و مدور
    • صفحه نمایش دیجیتال و دکمه لمسی
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • قابلیت بار تا 3 کیلوگرم
    • دقت اندازه گیری 1 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  27. ماهی تابه برقی کنوود KENWOOD HEALTH GRILL HG250

    زندگی سالم وابسته به غذاهای سالم می باشد، اگر شما هم از ان دسته از افرادی هستید که به سلامت بدنی خود و خانواده بسیار اهمیت می دهید بهتری است تابه ی برقی کمپانی کنوود با مدل نامبر HG 250 را امتحان کنید. خوردن غذاهای بدون سوختگی و ترد، انواع کباب با کمترین میزان روغن با استفاده از این تابه ی برقی به سهولت قابل اعمال است. این تابه از یک طراحی فوق العاده برخوردار است که می توان با استفاده از توان حرارتی فوق العاده ی 200 واتی آن، به راحتی انواع غذاها را گریل و برشته کنید. این تابه ی الکترونیکی و کباب پز کنوود HG250 دارای یک صفحه ی گریل می باشد که ناحیه ای از این صفحه شیار دار و قسمت دیگر ان به صورت ساده و بدون شیار طراحی شده است از این رو می توان هم به صورت استیک های شیار دار مواد را کباب کرد و برای برخی دیگر مواد از طبخ ساده بهره برد که این تفاوت تنها در ظاهر مواد می باشد و تفاوت چندانی در طعم نخواهد داشت. در قسمت زیر این صفحه ی شیار دار یک سینی چکه قرار داده شده است که به منظور قرارگرفتن تمام آب و روغن مواد غذایی بر روی آن تعبیه شده است. به همین دلیل آب و روغن اضافه بر روی سینی قرار می گیرند، به همین جهت از کثیف شدن اطراف تابه جلوگیری می شود، شما می توانید سینی چکه و صفحه ی شیار دار را به راحتی جا نموده و در زیر شیر آب و یا به وسیله ی ماشین ظرف شویی، شستشو دهید. کباب نمودن ماهی، گوشت مرغ و یا گوشت قرمز، انواع سبزیجات و سیفی جات با استفاده از این کباب پز کنوود 250 امکان پذیر می باشد.
     
    • مناسب برای طبخ استیک، کباب نمودن ماهی، انواع گوشت ، انواع سبزیجات و سیفی جات
    • دارای ترموستات برای جلوگیری از نوسانات برق
    • حداکثر قدرت 2000 وات
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرف شویی
    • مجهز به صفحه ی شیب دار و سینی جمع کن روغن
    ‎ناموجود
  28. سرویس قابلمه چدن فوما fuma 38Pcs Cookware Set fu-850

    بدون شک می توان گفت لوازم خانگی از سری محصولاتی بسیار کاربردی می باشند که همگی ما در طول روز با آنها سر و کار خواهیم داشت. لوازمی همچون سرویس های قابلمه اگر به صورت هوشمندانه انتخاب شوند می توانند تا سالیان سال برای شما عملکرد بسیار خوبی به ارمغان بیاورند. شرکت فوق العاده معتبر فوما که همواره در سری محصولات خانگی نقش پررنگی را نسبت به سایر شرکت داشته است این بار دست به تولید سری قابلمه های با دوام و با کیفیت زده است که همگی آنها را می توان در یک پکیج کامل در اختیار داشت. سرویس قابلمه fuma fu-850 در خدمت آشپزخانه و خانم های کدبانو می باشند تا به وسیله هر کدام از آنها لذت آشپزی را به صورت کامل احساس کنند. هر کدام از این ست 38 تکه قابلمه چدن از مواد بسیار عالی و بادوام تولید شده اند. شامل دو نوع ماهی تابه سر باز می باشد که به وسیله انها می توان انواع غذاهای مانند نیمرو و غذاهای مورد نظر خود را بپزید. یک ماهی تابه دو لایه بدون روغن نیز در این سری 38 تکه موجود می باشد که بسیار مناسب برای پخت غذاهای بدون آب مانند انواع ماهی ها و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد. کباب پز مخصوص شیشه ای جهت کباب نمودن کباب در اختیار قرار می گیرد. سری قابلمه 38 تکه فوما اف یو-850 علاوه براین دارای یک زود پز 6 لیتری می باشد که امکان پخت زمان بر ترین غذاها را در مدت زمان بسیار کمی در دسترس قرار می دهد. تخم مرغ پز الکتریکی در این سری 38 تکه موجود می باشد که قابلیت آب پز نمودن تخم مرغ را فراهم می آورد کاردک و ملاقه 7 پارچه ای نیز دی این سری قابلمه دیده می شوند.
    • مواد چدن و بسیار مقاوم
    • شامل 38 تکه
    • ماهی تابه 16 سانتی متری
    • ماهی تابه عمیق 44 و 28 سانتی متری
    • ماهی تابه دو درب
    • ماهی تابه 16 ،20 ،24 ،28 سانتی متری
    • کباب پز با درب شیشه ای
    • زود پز 6 لیتری
    • تخم مرغ پز الکتریکی
    ‎ناموجود
  29. فلاسک 1 لیتر فوما Fuma Vacuum Flask FU-605

    فلاسک ها از وسایلی هستند که در نگه داری مواد مایع گرم و سرد مانند چایی و آب کاربرد بالایی دارند. انواع فلاسک های مختلف در بازار موجود می باشد که هر کدام از جنس و مواد مختلفی ساخته شده است. در فلاسک فوما fu-605 از ویژگی خلاء استفاده شده است تا حرارت داخل فلاسک به بیرون منتقل نشود. در این ویژگی بین محفظه شیشه ای داخلی و بدنه خارجی قسمتی وجود دارد که عاری از هر گونه هوا می باشد و مانند یک عایق عمل می کند. به همین دلیل فوما ادعا می کند که اب سرد و یا جوش نگه داری شده در داخل این فلاسک تا ظرف 24 ساعت همچنان گرم و سرد باقی می ماند. همچنین فلاسک اف یو 605 از اندازه جمع و جوری برخوردار است به طوری که شما می توانید به راحتی ان را حمل نمایید و هر کجا که خواستید ببرید. با میزان ظرفیت 1 لیتر این فلاسک نیز شما می توانید تا 4 فنجان آب را در داخل آن نگه داری کنید. جنس بدنه خارجی این مدل نیز از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است تا از محفظه داخلی در برابر ضربه محافظت نمایید و طول عمر بالای فلاسک را به ارمغان اورد.
    • دارای ظرفیت 1 لیتر
    • 24 ساعت تضمین سرد و گرم نشدن مایعات داخلی
    • مواد کیفیت بالا با طول عمر بالا
    • دارای قسمت  خلاء
    • جنس محفظه داخلی شیشه ای
    ‎ناموجود
  30. سرویس ظروف غذا خوری آرکوپال 26 پارچه فوما FUMA OPAL GLASS SET FU-872

    ظروف غذاخوری FU 872  دارای یک سری سرویس های مجزا و بسیار تک می باشند که شما می توانید با استفاده از این سرویس آرکوپال با کیفیت بالا از تمام  اجزای این سرویس آرکوپال از آن استفاده کنید. با استفاده از این ظروف غذا خوری می توانید از هر کدام این سرویس ها را که مناسب  مهمانهایتان می دانید از ان استفاده کنید. این ظروف  دارای 26 پارچه می باشد. این سرویس غذاخوری 26 پارچه دارای  طراحیی بی نظیری می باشد  طراحی کاملا  شیک و شکیل . شما از این ظرف و ظروف های 26  پارچه می توانید برای مهمانهایتان از آن استفاده کنید و بعد از شستن ان را در داخل بوفه ی منزلتان قرار دهید. که می تواند در کوراسیون منزلتان نقش به سزایی داشته باشد.این ست غذاخوری  دارای انواع ظروف بزرگ و کوچک می باشد که شما می توانید در هر کدام از این ظرف ها که بخواهید در داخل آن غذا میل کنید. برای معرفی بیشتر این  مدل fu-872 دارای دیس برنج، بشقاب، فنجان، بشقاب خورش، بشقاب  پلو خوری، لیوان، قندان ، پیاله کوچک و بزرگ برای سالاد و آش و سوپ طراحی شده است که شما می توانید از هر کدام که بخواهید از آن استفاده کنید.  این سرویس مخصوص مهمانی های دوست داشتنی شما طراحی شده است و به خصوص برای  خانواده های پرجمعیت  که از سرویس ظرف های زیادی استفاده می کنند ساخته و طراحی شده است. اگر به دنبال  یک سرویس آرکوپال با کیفیت و جنس مرغوب می باشید می توانید در ادامه ی  مطالب با ما همراه باشید.
    • دارای لیوان با کیفیت بالا
    • طراحی زیبا و ظریف
    • مقاوم به گرما
    • مقاوم به سرما
    • کاملا مستحکم شده
    • رنگ ثابت
    • مناسب برای مایکروفر
    • مناسب برای ماشین ظرف شویی
    • تمیز کردن آسان
    • 2  ست در هر کارتن
    ‎ناموجود
  31. فلاسک 3.2 لیتری فوما Fuma Twin Air Pot Series FU-836

    بسیاری از اشخاص برای خلاصی از دغدغه فکری در محل کار و یا جاهای دیگری خارج از منزل به جای استفاده از وسایل برقی و گرما زا جهت تهیه نوشیدنی های گرمی همچون چای از فلاسک استفاده نمایند. فلاسک ها در دنیای امروز یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین محصولاتی به شمار می روند که با استفاده از آنها امکان تجربه یک سفر عالی به ارمغان خواهد آمد. بسیاری از فلاسک های امروزی در طرح و مدل های مختلف تولید شده اند که هر کدام با کارایی مخصوص به خو عمل خواهند کرد. بسیاری از مدل های قبلی تولید شده دارای قابلیت یک فلاسکی بودند. برای بهره وری هر چه مناسب تر شرکت فوما نوعی فلاسک را تولید کرده است که با کارایی مناسب آن نیازهای بخش عظیمی از افراد را به خوبی برطرف خواهد کرد.  فلاسک فوما اف یو-836 با ویژگی ها بسیار خوبی که دارد شما را از استفاده آن پشیمان نخواهد کرد. از بهترین مزیت های فلاسک فوما قابلیت دو قلو بودن آن می باشد. فلاسک فوما با قابلیت دو نوع فلاسکی آن از همه نظر نسبت به سایر مدل ها بهتر عمل خواهد کرد. ظرفیت فلاسک فوما نسبت به تک فلاسکی ها دو برابر می باشد. همچنین جنس فلاسک فوما شیشه ای می باشد که مانع از تغییر حرارت داخلی خواهد شد. فلاسک فوما به صورت تضمینی اطمینان از ماندگاری 24 ساعته در آب در همان حالت اولیه را برای شما به ارمغان خواهد اورد. با قرار گیری آب در هر کدام از فلاسک های fuma fu-836 به صورت تضمینی در طول سفر امنیت و آرامش را برای شما به وجود خواهد آورد.   
    • درب جدا شو برای تمیز کردن اسان
    • قابلیت دو قلو بودن
    • دارای ظرفیت 1.6×2 لیتر هر کدام از فلاسک ها
    • جنس مخزن داخلی شیشه ای
    • کیفیت استیل بالا
    • قابلیت ماندگاری آب تا 24 ساعت در حالت اولیه
    ‎ناموجود
  32. فلاسک 3 لیتری فوما Fuma Vacuum Air Pot FU-3000

    در طول تاریخ به منظور گردش و تفریح افراد از فلاسک های مختلفی استفاده می کردند. اما با گذشت زمان نوع و کارایی انها با هم بسیار فرق کرده اند. به عنوان مثال تا چند دهه اخیر تنها از فلاسک به منظور بهره گیری از آب سرد استفاده می شد ، اما امروزه انواع مختلفی از فلاسک ها وارد بازار شده اند که علاوه بر ارائه آب شما را از آب گرم بهره مند خواهد کرد. استفاده و به کار گیری از نوعی فلاسک که بتواند وعده کامل نوشیدنی های بسیار گرم و دلچسب را در کنار خانواده خود تجربه کنید تنها به وسیله فلاسک فوما ا یو3000 ممکن خواهد شد. فلاسک اف یو-3000 از دیگر محصولات تولیدی کمپانی فوما می باشد که این شرکت به صورت کاملی کیفیت را در اولویت محصولات تولیدی خود گنجانده است. بهترین مزیت فلاسک فوما قابلیت ارائه هر دو نوع آب سرد و گرم با کیفیت بسیار بالا می باشد. فلاسک فوما با ظرفیت 3 لیتری آن قادر به ارائه هر دو نوع آب سرد و گرم می باشد. به منظور خطر ریختن آب آن را با قفل ایمنی بی خطری مجهز نموده اند. قابلیت ماندگاری آب در فلاسک فوما تا 24 ساعت است به صورت که شما می توانید تا 24 ساعت از هر دو نوع اب سرد و گرم به وسیله فلاسک فوما با همان درجه گرمی و سردی به صورت کاملاً بهداشتی بهره مند شوید. جنس داخلی فلاسک فوما را به صورتی طراحی کرده اند که مانع از بیرون رفتن میزان خنک کنندگی و گرمای آن خواهد شد. پمپاژ آسان و قدرتمند فلاسک فوما در مدت زمان بسیار کمی آب گرم جهت تهیه چای در اختیار قرار خواهد داد.
    • طراحی ضد ضربه
    • دو عایق برای حفظ حداکثر درجه حرارت گرم و یا سرد
    • پوشش درونی و بیرونی نشکن از جنس استیل
    • دیواره داخلی از جنس استیل همراه با پوشش مسی
    • قابلیت بهره گیری از نوشیدنی های داغ
    • ظرفیت3.0 لیتری
    • قفل مخصوص بی خطر
    • پمپاژ آسان و قدرتمند
    • پوشش قابل جابجایی آسان برای تمیز کردن
    • قابلیت ماندگاری آب تا 24 ساعت در حالت اولیه
    ‎ناموجود
  33. فلاسک دوقلوی 2 لیتر فوما Fuma Twin Air Pot Series FU-768

    پس از تولید فلاسک های مسافرتی با ظرفیت های مناسب فوما انواع فلاسک های و قلو را نیز به بازار ارائه داده است . این فلاسک های دو قلو مناسب برای گردش و پیک نیک های خانوادگی می باشند هر کدام از این فلاسک ها ظرفیت 1 لیتر را دارا هستند که می توانند حامل نوشیدنی های سرد و گرم باشند . هر کدام از این محفظه ها با فشار دادن دکمه موجود بر روی درب ان ها می توانند مقدار درخواستی نوشیدنی را به شما تحویل دهند. این فلاسک ها به دلیل اینکه بدنه استیل دارند ف تغییر دمای نوشیدنی های داخل آن ها تقریبا غیر ممکن است به همین علت شما می توانید در تمام فصل های سال از این فلاسک استفاده نمایید همچنین این مواد بدنه ان ها بسیار مقاوم و محکم می باشد . در داخل این فلاسک ها یک پوشش نقره ای قرار گرفته است که فضای شیشه ای فلاسک را در برگرفته . فضای داخلی این فلاسک شیشه ای است به همین دلیل نوشیدنی ها و مواد داخل ان تمیز تر هستند و به راحتی نیز تمیز می شوند. برای تمیز کردن راحت تر این فلاسک ها درب ان ها طوری طراحی شده است که از بدنه جدا می شود و این کمک می کند تا راحت تر بتوانید ان را در زیر شیر آب بگیرید . فلاسک FU-768 می تواند تا 24 ساعت گرما و سرمای داخل محفظه ها را نگه دارد. این فلاسک بر روی یک پایه قرار گرفته و به وسیله دسته محکم به راحتی قابل حمل می باشد .
    • داری بدنه استیل با کیفیت بالا
    • داخل شیشه ای با پوشش نقره ای
    • درب جدا شو برای تمیز کردن آسان
    • 24 ساعت گارانتی دما
    • ظرفیت 2 لیتر
    ‎ناموجود
  34. فلاسک مسافرتی فوما Fuma Stainless Steel Travelling Flask FU-350

    افراد در طول تاریخ و به منظور بهره گیری از آب سرد و گرم با استفاده از مشک های مخصوص آب آن را به تمامی نواحی مختلف حمل می کردند اما خوشبختانه طی سیر عظیمی از تولیدات انبوه امروزی آسایش و راحتی به حدی برای شخص فراهم شده است که تنها با یک وسیله بسیار کوچک و در عین حال با کیفیت بسیار بالا در هنگام سفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند گردند. استفاده از لوازمی همچون فلاسک های مسافرتی در طول زندگی به کاربر این امکان را می دهد تا به وسیله آن علاوه بر آب گرم از آبی سرد و خنک نیز بهره ببرید. فلاسک مسافرتی فوما اف یو-350 محصولی کاملاً متفاوت با کارایی ها ویژه ای که دارد در خدم جامعه بشری قرار گرفته است. جنس بادوام و قوی فلاسک فوما در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی به صورت کامل از خود محافظت خواهد کرد. ظرفیت داخلی فلاسک فوما 0.35 لیتر در نظر گرفته شده است که امکان جاگیری حجم زیادی از آب برای هر نوع شخصی را به ارمغان خواهد آورد. جهت بیرون امدن سریع و اسان آب از فلاسک فوما به وسیله روزنه باریکی آب در اختیار قرار می گیرد. از بهترین مزیت های فلاسک مسافرتی fuma fu-350 قابلیت دوام کیفیت آن می باشد. فلاسک فوما تا 24 ساعت از آب را به همان حالت گرم و یا سرد در خود حفظ خواهد کرد. بنابراین استفاده از این نوع فلاسک جهت مسافرت های طولانی مدت مناسب می باشد به صورتی که در هر زمان که بخواهید سریع و بی دردسر از فنجان های چای با آب گرم بهره مند خواهید شد.
    • طراحی بادوام و ضد ضربه
    • ظرفیت 0.35 لیتری
    • سطح داخلی تمام استیل با پوشش مسی
    • دارای یک روزنه
    • قابلیت دوام خنک کنندگی و گرمایشی 24 ساعته
    ‎ناموجود
  35. فلاسک استیل مسافرتی فوما Fuma Travelling Flask FU-800

    کمپانی فوما فلاسک های مسافرتی را در اندازه ها و با ظرفیت های مختلف تولید کرده است که این مجموعه از پر کاربرد ترین لوازم سفر می باشند. افرادی که زیاد به مسافرت می روند و یا اهل کوهنوردی هستند فلاسک ها بهترین انتخاب برای آن ها هستند زیرا فلاسک های مسافرتی علیرغم اینکه کوچک هستند و فضای کمی را در کیف شما می گیرند اما می توانند نوشیدنی سرد و یا گرم مورد نیاز شما را در خود نگهداری کنند . فلاسک FU-800 یکی دیگر از محصولات این کمپانی می باشد که بسیار خوش دست و قابل حمل است . این فلاسک می تواند تا مدت زمان 24 ساعت نوشیدنی را بدون تغییر دما در خود نگه دارد و این مناسب برای پروازهای طولانی مدت، کوهنوردی و یا مسافرت های بین شهری می باشد .استیل بودن این فلاسک به همراه پوشش مسی می تواند یکی از مزیت های مهم آن باشد زیرا هم دوام زیادی دارد و هم از شکستن این قسمت جلوگیری شود. کار کردن با این فلاسک بسیار راحت است به وسیله یک دکمه فشاری کوچک شما می توانید چای یا نوشیدنی موجود در ان را در داخل لیوان بریزید. این دکمه به دلیل استحکام و بدون درز می تواند در ماشین ، اتوبوس و یا در هنگام راه رفتن به شما کمک می کند تا چای و نوشیدنی سرد را در اختیار داشته باشید . در فلاسک فوما FU-800 با ایجاد و به کار گیری فناوری هایی مانند ایجاد خلا در کف فلاسک، تولید کنندگان سعی بر این داشته اند تا بهترین محصول را به کاربر تحویل دهند .
    • دارای کیسه PVC
    • فضای داخلی استیل با پوشش مسی
    • قابلیت نگهداری نوشیدنی سرد و گرم
    • دارای 24 ساعت تضمین دما
    • دکمه فشاری برای دسترسی راحت
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 392 تا

قیمت لوازم خانگی و آشپزخانه غیربرقی خرید از بانه مارکت مشخصات فروش وسایل غیر برقی آشپزخانه