Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 4 | قیمت لوازم خانگی خرید - kenwood, برند: kenwood

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه-kenwood

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 224 تا

  1. 1
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  6. ۶
  7. 7
  1. کاسه همزن کنوود KENWOOD BOWL MIXER 19659

    پیشرفت روز افزون فن آوری های مختلف در سراسر جهان انسان را به راحت طلبی وادار نموده است. کارهای آشپزخانه جزء اصلی ترین کارهایی می باشند که هر کدام از ما روزانه با آن سر و کار داریم. خوشبختانه آنقدر وسایل آسایش افزایش یافته اند که لوازمی همچون همزن ها در هر خانه ای یافت می شود. کمتر کسی پیدا می شود با این نوع دستگاه آشنایی نداشته باشد. مخلوط کن ها را ارائه متنوع آنها در بازار همراه با سری قابلیت ویژه در اختیار قرار خواهد گرفت. اما تنها ما در این جا به خود دستگاه اصلی اشاره نخواهیم داشت. خود دستگاه همزن به تنهایی قادر به انجام عملیات مناسب نمی باشد بلکه به وسیله کاسه آن می توان کار همزدن مواد را انجام داد. بدون شک می توان گفت ضمیمه همزن برقی کنوود جز اصلی دستگاه می باشد چون به وسیله آن می توان مواد داخلی را همزد. ما در این جا به معرفی کاسه مخصوص همزن اشاره خواهیم کرد. کاسه همزن کنوود 19659 یک نوع کاسه حرفه ای می باشد که برای دستگاه های مخصوص همزن در نظر گرفته شده است. کاسه همزن کنوود با اندازه بسیار بزرگی که دارد به راحتی محتویات را در خود جای خواهد داد. به سبب جنس پلاستیکی کاسه همزن کنوود مانع از شکنندگی آن خواهد شد.  
    • ظرفیت 4.3 لیتری
    • جنس پلاستیکی
    • ایده آل برای مخلوط کردن مواد
    • سبک وزن و قوی
    • شکل گردی مانند
    • قابلیت 2 دستگیره
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • قطر 17×23.5 سانتی متر
    ‎ناموجود
  2. نان پز و کیک پز کنوود KENWOOD BREAD MAKER BM200

    دستگاه نان ساز جمع و جور کنوود با مدل نامبر بی ام 200 یکی از محصولات مناسب برای تهیه انواع نان/ شیرینی و کیک های خوشمزه است که با استفاده از آن بدون نیاز به فر می توانید نان و کیک های مورد علاقه خود را تهیه کرده و لذت آشپزی را توسط آن تجربه کنید این محصول با قدرت و توان 730-613 وات، انرژی مناسب و کافی را در هنگام پخت و پز مواد غذایی ایجاد کرده و باعث می شود تا میزان مصرف را به کمترین سطح برساند. بنابراین می توانید آن را به راحتی در مصارف خانگی خود مورد استفاده قرار دهید و نانی تازه و تنوری را در وعده های غذایی خود سرو کنید. اگر به تهیه شیرینی های خانگی علاقه زیادی دارید می توانید Kenwood BM200 را سفارش داده و تنوع پخت و پز کیک های مورد علاقه خود را بدون نیاز به دستگاه های مایکروفر، تجربه کنید. همچنین این نان ساز امکان پختن انواع مربا های خوشمزه و لذیذ را فراهم کرده و در مدت زمان کمتری نسبت به اجاق گاز و یا سایر وسایل پخت و پز، تمامی این کار ها را انجام می دهد. بنابراین اگر به تهیه نان در منزل خود علاقه دارید، نان ساز کنوود BM200 را با قیمت بسیار مناسبی می توانید سفارش داده و در هر زمان از شبانه روز بدون محدودیت می توانید از آن استفاده کنید.
     
    • نان ساز منحصر به فرد با طراحی ایمن
    • توان 730-613 وات
    • ظرفیت 900 گرم
    • قابلیت ورز دادن خمیر
    ‎ناموجود
  3. کاسه همزن کنوود KENWOOD BOWL MIXER 26538

    همزن های کنوود سری KM دارای یک سری لوازم جانبی همراه و یک سری لوازم جانبی اختیاری هستند . این دستگاه ها با کارایی های بالایی که دارند می توانند یک کمک آشپز یا عضو اصلی در آشپزخانه شما باشند . این دستگاه می توانند همزن ، خرد کن ، مخلوط کن و یا آسیاب و آبمیوه گیری باشند که تمامی این عملیات در یک دستگاه با اندازه و ابعاد مناسب گرد هم آمده اند . یکی از اجزای اصلی این دستگاه ها کاسه همزن آن ها است . این کاسه ها در ابعاد و ظرفیت های متنوع ساخته می شوند که تمامی ان ها قابلیت نصب بر روی دستگاه اصلی را دارند . کاسه همزن  26538 یک کاسه با ظرفیت 6.4 لیتر و رنگ سفید می باشد و توانایی نگهداری حجم قابل توجهی از مواد غذایی را دارد . از این کاسه به علاوه اینکه می توان ان را بر روی دستگاه نصب کرد ، همچنین می توان برای همزن های دستی نیز استفاده کرد به این صورت این کاسه یک محفظه مناسب برای نگهداری هر نوع ماده غذایی سرد و گرم می باشد . طراحی این کاسه با دو دسته ضد حرارت و همچنین پایه برای نصب به دستگاه همراه است که حمل و شستن آن را بسیار راحت کرده است .
    • بدنه KENLYTE و دسته نگهداری
    • رنگ زیبا به همراه استحکام قابل قبول
    • ظرفیت 6.4 لیتر
    • شکل گرد و مناسب برای مدل های KM
    ‎ناموجود
  4. کاسه همزن کنوود Kenwood Bowl Mixer 36386

    همزن های سری KM  کنوود به همراه لوازم جانبی کامل و کاربردی ارائه شده اند . این سری دستگاه ها می توانند با لوازم جانبی خود بسیاری از کارهایی مانند آشپزی و شیرینی پزی را برای ما راحت تر کنند . در این مبحث می خواهیم به بررسی یکی دیگر از محصولات و لوازم جانبی این دستگاه ها بپردازیم . همانطور که در شکل دستگاه های KM مشاهده می کنید کاسه استیل آن ها یکی از اصلی ترین عضو این دستگاه ها می باشد .این کاسه در دستگاه ها به شکل ها و اندازه های مختلفی تولید و ارائه می شود که شما می توانید برای بهره برداری از ظرفیت بالاتری این کاسه را عوض کنید و ارتقا دهید .اگر کمی به دقت بنگریم تمامی مواد غذایی که ما روزانه در آشپزخانه تهیه و آماده می کنیم به نوعی به این دستگاه همزن مرتبط می باشد . همزن، ادغام مواد غذایی ، ترکیب و یا خرد کردن از کارهایی هستند که با این دستگاه های KM  و لوازم جانبی آن ها انجام می شود. در حالی که با این دستگاه ها می توانید خوشمزه ترین غذاها را در کمترین زمان آماده کنید همچنین یک فضا و محیط تمیز را نیز در اختیار خواهید داشت .این دستگاه شامل تیغه های فولادی است که این تیغه ها در داخل کاسه می توانند بهترین عملکرد را ارائه دهند . آشپزی به همراه این دستگاه های سری KM به صرفه ترین کارها می باشد و اجازه می دهد تا شما وقت بسیاری را که در آشپزخانه صرف می کردید هم اکنون بتوانید به کارهای دیگر برسید.  کاسه بزرگ و فولادی این دستگاه با قابلیت صد زنگ ، شستشوی راحت و همچنین دستگیره های بزرگ ، بهترین انتخاب برای میکس و هم زدن مواد غذایی است . ظرفیت کلی این کاسه 6.7 لیتر است و برای نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی نیز بسیار مفید است .خروجی این کاسه کاملا بزرگ است و به علاوه اینکه تیغه ها به راحتی در آن حرکت می کنند ،همچنین کاربر می تواند راحت مواد غذایی و خمیر های داخل ان را خالی کند.
    • بدنه استیل و ضد زنگ
    • ظرفیت 6.7 لیتر
    • دارای دسته کمکی
    • دهانه بزرگ و ظرفیت بسیار زیاد
    • مناسب مدل های km
    ‎ناموجود
  5. کتری برقی 1.7 لیتر کنوود KENWOOD KETTELSE SJ310

    وجود یک کتری برقی در خانه برای افرادی که مشغله های زیادی دارند می تواند ضروری باشد تا در مدت زمان باور نکردنی آب مورد نیاز شما را بجوشاند. کتری برقی کنوود kenwood SJ310 یک گزینه ی ایده ال برای خریداران می باشد که با توجه به قابلیت های ان می توان آن را در لیست انتخاب های خود بگذارید. با وجود یک صفحه ی المنت دار که در کف کتری اس جی 310 کنوود قرار می گیرد، از تماس مستقیم آب با المنت جلوگیری شده و به علاوه موجب رسوب که اغلب در مدل های پایین تر ان را مشاهده می کردیم ، در این کتری موجود نمی باشد. ظرفیت تقریبا 2 لیتری (1.7 لیتر) ان موجب شده است تا برای یک خانواده ی 4 تا 6 نفری مناسب باشد. این کتری برقی اب مورد نیاز شما را برای پخت و پز، درست کردن انواع سوپ،  قهوه و یا نسکافه ، کاپوچینو، چای و ... آماده می کند. طراحی این کتری به بهترین صورت ممکن انجام شده است. بدنه ای براق با دسته ای زیبا باعث زیبا شدن کتری شده است که نمای آشپزخانه ی شما را مدرن و به روز نشان می دهد. از مزیت هایی که این کتری SJ310 کنوود از ان بهره برده است می توان به متصل نبودن کابل برق به بدنه ی اصلی اشاره کرد. از این رو با قرار نمودن کتری بر روی صفحه ی المنت دار آب جوش آمده و شما با جدا نمودن کتری از صفحه می توانید به راحتی آب جوش را در ظرف مدنظر خود بریزید. این کتری زیبا و کار آمد را می توانید با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید و به صورت مداوم از ان استفاده کنید.
     
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
    • وزن 1.2 کیلوگرم با اندازه ای استاندارد
    • دارای گنجایش 1.7 لیتری
    • بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ با قسمت هایی از پلاستیک فشرده
    • دارای محفظه ی جمع شدن کابل برق
    ‎ناموجود
  6. پلوپز 6.4 لیتر کنوود KENWOOD RICE MAKER RC327

    پخت و پز آسان و بدون دردسر با استفاده از سری جدید محصولات کنوود به سادگی امکانپذیر می باشد. یکی از محصولات کمپانی کنوود که برای آشپزی می تواند یاری دهنده ی خانم ها باشد، پلوپز kenwood RC327 می باشد که در بین کارایی بالای آن و قیمت مناسب، توازن بر قرار شده است. این پلوپز به یک سری از برنامه های پخت و پز مجهز شده است می تواند پخت انواع پلوهای ایرانی و خارجی را در مدت زمان کمتری مهیا سازد. این پلوپز حرفه ای کمپانی کنوود به یک سری از قابلیت ها مجهز شده است که در این میان می توان به قابلیت گرم نگه داشتن غذا و خاموش شدن خودکار اشاره کرد. بعد از آماده شدن غذا، این پلوپز کنوود آر سی 327 به صورت خودکار خاموش می شود و نکته ی جالب این جاست که تا 2 ساعت همواره غذا گرم و خوش طعم باقی می ماند. این پلوپز به المنت های حرارتی با حداکثر قدرت 900 وات مجهز شده است که پخت غذا را در مدت کوتاه تر به راحتی امکان پذیر می سازد. شما می توانید حالت های فعال بودن پخت و پز را با نشانگر لامپ کوچک قرمز رنگ مشاهده کنید در حالی که نشان گر گرم نکه داشته شدن غذا با لامپ کوچک کهربایی نمایش داده می شود. از نظر طراحی باید گفت که این پلو پز RC327 در رده ی بالایی قرار گرفته است ، بدنه ی این پلوپز از ترکیب پلاستیک با فولاد ضد زنگ ساخته شده است که علاوه بر مقاومت بالا باعث شه است تا این پلو پز همچنین وزن کمی را به خود اختصاص دهد. همچنین این پلوپز به دستگیره های عایق حرارت، پایه بدون لغزش و دریچه ی بخار مجهز شده است.
     
    • قابلیت گرم نگه داشتن خودکار
    • خاموش شدن خودکار بعد از اماده شده برنج
    • دستگیره های عایق حرارت، پایه بدون لغزش و دریچه ی بخار
    • حداکثر قدرت900 واتی
    • درب شیشه ای عایق
    • دارای ظرفیت 6.4 لیتر و 14 فنجان برنج
    ‎ناموجود
  7. ساندویچ ساز کنوود kenwood Sandwich Maker SM606

    از آنجایی که میزان خوردن ساندویچ ها در دنیای امروزه بالا می باشد ممکن است برخی از آنها به صورت بهداشتی آماده نشود و باعث به خطر انداختن سلامتی شما شوند در نهایت تولید کننده ی کنوود برای دسته ی افراد علاقه مند، دستگاه ساندویچ ساز را با مدل های مختلف و به صورت حرفه ای طراحی کرده است که ساندویچ ساز SM606 یکی از این مدل های نامبرده ی کنوود می باشد. به علاوه این دستگاه ساندویچ ساز همانند سری لوازم خانگی کنوود به صورت چند منظوره تعبیه شده است که کاربران ویژه به کمک این دستگاه ساندویچ ساز نامبرده می توانند انواع ساندویچ ها با شکل های مختلف از جمله ساندویچ مرغ، ساندویچ ماکارونی، ساندویچ همبرگر، ساندویچ سیب زمینی ، ساندویچ هات داگ و غیره با مزه ی متفاوت تر و باور نکردنی در منزل خود بپزند و حتی این ساندویچ ساز می تواند انواع ساندویچ های مثلثی و وافل های خوشمزه برای شما آماده کند به طور کلی با فراهم نمودن دستگاه ساندویچ  ساز کنوود اس ام 606 در منزل خود می توانید انواع ساندویچ ها و تکه های گوشت و فیله مرغ  سالم را در کمترین زمان آماده کنید. همچنین این ساندویچ ساز نامبرده برای عملکرد بالا و سریع خود از یک موتور با قدرت بالا 1800 وات استفاده می کند. این دستگاه ساندویچ ساز به کاربران خود اجازه می دهد به وسیله ی  لولا شناور برنامه ی مورد نیاز بر اساس ساندویچ موجود انتخاب نمایند در واقع تعداد برنامه ای که این ساندویچ ساز کنوود دارا می باشد 7 برنامه با تنظیمات مختلف است.
    • قدرت آن 1800 وات و میزان ولتاژ آن 230-240 ولت
    • میزان ظرفیت آن 4 تکه
    • قادر به 7 برنامه ی با تنظیمات مختلف
    • مجهز به دو نشانگر گریل صفحه و روشن بودن دستگاه
    • صفحه ی آن نچسب ، غیر چوبی و صاف
    • ذخیره سازی کابل برق در زیر خود
    • کنترل درجه حرارت متغیر
    • دارای دکمه ی قفل درب در هنگام پخت و پز
    ‎ناموجود
  8. دستگاه قهوه ساز کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM070

    قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سطح جهان است. اگر می خواهید در طول روز پر انرژی باشید با نوشیدن یک فنجان قهوه روز خود را آغاز کنید. اما درست کردن قهوه به سادگی چای و یا سایر نوشیدنی ها نیست و درست کردن آن، نیاز به تخصص خاص دارد. اگر شما از درست کردن قهوه عاجزید و یا وقت درست کردن آن را ندارید ما راهی ساده تر را به شما پیشنهاد می کنیم. قهوه ساز kenwood CM070 می تواند بهترین و سریع ترین راه برای درست کردن قهوه باشد. کافی است آب و قهوه را در مخزن های مخصوص که در داخل قهوه ساز تعبیه شده اند بریزید، در چند دقیقه بعد قهوه ی گرم و خوش طعم و مزه ی ان اماده ی نوشیدن می باشد. این دستگاه با حداکثر قدرت 650 واتی قادر است تا در مدت زمان کمی قهوه ای با مرغوبیت بالا را تحت فشار بالا تولید کند از این رو عطر و طعم قهوه ای متفاوت را تجربه خواهید کرد. یکی از قابلیت هایی که این قهوه ساز به آن مجهز شده است سیستم ضد چکه می باشد که از چکیده شدن حتی یک قطره قهوه و یا آب جلوگیری می کند. این قهوه ساز کنوود سی ام 070 از یک طراحی شیک و منحصر به فرد برخوردار است که می تواند ظاهر زیبایی به نمای آشپزخانه ی شما ببخشد. به علاوه با وجود نشان گر میزان آب بر روی مخزن آب که از پلاستیک نیمه شفاف طراحی شده است شما می توانید از میزان آب درون مخزن نیز اطلاع یابید. به علاوه وجود یک دکمه ی روشن و خاموش زیبا بر روی بدنه نیز خود نمایی می کند، به همراه این قهوه ساز کنوود CM070 یک قوری ساخته شده از شیشه ی محکم و نشکن نیز ارائه شده است که قهوه ی اماده شده مستقیما به درون قوری می ریزد.
     
    • طراحی زیبا با وزن تنها 0.95 کیلوگرم
    • دارای قوری شیشه ای همراه با بسته بندی
    • محفظه ی جمع شدن کابل برق
    • مجهز به سیستم ضد چکه
    • دارای نشان گر میزان آب و دکمه ی روشن/ خاموش
    • جنس بدنه ی ساخته شده از پلاستیک محکم و فشرده
    ‎ناموجود
  9. پارچ مخلوط کن کنوود Kenwood Bol Blender A993A

    اغلب مردم می خواهند که دستگاه های همه کاره و پر کاربرد برای منزل و آشپزخانه های خود تهیه کنند که این ممکن است هزینه زیادی برای کاربران در بر داشته باشد . اما این بار کنوود با تولید دستگاه های چند کاره مدل KM توانسته است تا با مناسب ترین هزینه تمامی دستگاه های مورد نیاز شما را در آشپزخانه جمع آوری کند. دستگاه های KM در واقع یک دستگاه همزن یا مخلوط کن هستند که می توانند لوازم جانبی زیادی را پشتیبانی کنند . این لوازم جانبی جهت راحتی کار کاربران و اینکه دیگر افراد به دستگاه های دیگری نیاز نداشته باشند طراحی شده اند . طراحی دستگاه های KM به گونه ای است که می توان انواع لوازم جانبی مانند همزن ، مخلوط کن ، پاستا ساز ،آبمیوه گیری و بسیاری از لوازم جانبی دیگر را به آن وصل کرد و این باعث می شود تا شما یک دستگاه همه کاره و بسیار کاربردی در منزل خود داشته باشید . مخلوط کن ها یکی از دستگاه هایی هستند که می توانند به این دستگاه KM وصل شوند و توسط موتور قدرتمند آن ادغام و مخلوط کردن مواد غذایی را انجام دهند . بسیاری از کمپانی ها این دستگاه های مخلوط من را به صورت جداگانه تعریف و تولید کرده اند اما کنوود این دستگاه را به عنوان یک لوازم جانبی برای دستگاه های KM طراحی کرده است . این مخلوط کن با ظرفیت 1.2 لیتر و بدنه شیشه ای یک دستگاه مناسب برای تهیه انواع میلک شیک ها ، انواع سوپ، سس ها و مخلوط میوه ها می باشد . ابعاد این مخلوط کن مناسب با ابعاد خود دستگاه های KM طراحی شده است و همچنین به راحتی قابلیت باز شدن از هم را دارد که به این ترتیب شستن و تمیز کردن ان راحت تر خواهد بود.
    • بلندر با ظرفیت 1.2 لیتر
    • ظرف شیشه ای و بدنه پلاستیکی
    • مناسب برای تمامی مدل های KM کنوود
    • دسته راحت و درب محکم
    • باز کردن و شستن راحت
    ‎ناموجود
  10. توستر نان کنوود KENWOOD TOASTER TT980

    توستر نان کنوود با شماره مدل تی تی 980 یکی از مناسب ترین دستگاه ها برای برشته کردن نان برای مصارف خانگی می باشد که می توانید از آن به راحتی انواع نان های لواش/ بربری و دیگر نان های مورد استفاده روزانه خود را توسط آن به حالت برشته در آورده و در وعده های غذایی خود بگنجانید . این دستگاه دارای دو اسلات ویژه برای قرار دادن 4 تکه نان با اندازه های مختلف می باشد که می به صورت اتوماتیک آنها را برشته کرده و بالا می آورد. توستر کنوود KENWOOD TT980 دارای تنظیمات تایمر الکتریکی بوده که به راحتی می توانید انواع نان ها را در داخل آن قرار داده و بدون نگرانی از سوخته شده آنها را به صورت برشته از آن لذت ببرید. این محصول مجهز به قابلیت یخ زدایی برای نان هایی که در داخل یخچال نگه داری می شوند و همچنین مجهز به قابلیت گرم کردن نان می باشد. یکی از شاخص های با اهمیت در هنگام خریداری یک توستر قدرت و توان آن است که در این توستر تی تی 980 برابر با 900 وات می باشد و همین باعث شده تا یک محصول بسیار کم مصرف در برابر سایر مدل های قدیمی به شمار بیاید. بنابراین می توانید آن را تهیه کرده و با ولتاژ استاندارد برق شهری نصب و راه اندازی نمایید و از نان های برشته ای که تولید می کند برای انواع ساندویچ های خوشمزه استفاده کنید طوری که انگار نان تازه ای را از نانوایی تهیه کرده اید.  
     
    • توستر نان با طراحی ایمن و مدرن
    • حداکثر قدرت900W
    • قابلیت دوباره گرم کردن نان
    • دکمه یخ زدایی
    • بدنه عایق و خنک
    • حالت اتوماتیک بالا و پایین
    • تایمر الکترونیکی
    • دارای دو محفظه برای 4 تکه نان  
    ‎ناموجود
  11. دستگاه پلوپز 3.5 لیتری کنوود KENWOOD RICE COOKERS RC310

    پلو پز کنوود با مدل نامبر آر سی 310 یکی از مناسب ترین محصولات کمک آشپزی برای تمامی سر آشپزهای حرفه ای می باشد که مایلند سبک متفاوت تری را در وعده های خوراکی خود تجربه کرده و غذایی سالم و خوشمزه را برای اعضای خانواده تهیه کنند. این پلوپز کنوود مدل RC310 با توان 640-760 وات مناسب ترین گزینه برای پخت برنج می باشد که می توانید با ولتاژ 240-220 ولت آن را راه اندازی کرده و سرعت قابل توجهی را برای پخت مواد غذایی داخل آن فراهم می کند. بنابراین اگر از مورد استفاده قرار دادن پلوپز های سنتی و معمولی خسته شده اید و به دنبال یک محصول ایده آل برای طبخ پلو و خوشمزه تر شدن آن هستید می توانید هم اکنون با سفارش دادن پلو پز KENWOOD RC310 راز آشپزی را یک بار دیگر در آشپزخانه خود تجربه کنید. این پلو پز امکان پخت برنج را بدون آنکه نیازی به باز کردن درب آن باشد را فراهم می کند طوری که با استفاده از آن دیگر نیازی به استفاده از قابلمه و یا سایر ظروف پخت و پز نخواهد بود.
     
    • پلوپز با طراحی ایمن
    • دارای ظرفیت 10 فنجان برنج
    • ظرفیت کاسه 3.5 لیتر
    • قدرت 760-640 وات
    ‎ناموجود
  12. ساندویچ ساز کنوود kenwood Sandwich Maker SM416

    اگر چه ساندویچ ساز از وسایل لازم و ضروری در آشپزخانه نمی باشد اما با استفاده از آن می توان انواع ساندویچ های خوشمزه و سالم را در منزل تهیه کرد. اکثر کودکان و حتی بزرگسالان و افراد مسن نیز به ساندویچ علاقه دارند. برای تهیه ساندویچ های خانگی خوشمزه می توان از دستگاه های مخصوص ساندویچ ساز استفاده کرد. دستگاه های ساندویچ ساز با استفاده از انرژی الکتریکی المنت های حرارتی را داغ می کند و مواد غذایی را در مدت زمان کمی می پزد. ساندویچ ساز SM416 کنوود دارای دو صفحه نچسب گریلی می باشد که با استفاده از این صفحه های حرارتی دو طرفه ساندویچ خام به صورت کامل پخته و برشته می شود. این صفحه ها از جنس نسوز بوده و مواد غذایی به آن ها نمی چسبد بنابراین به راحتی می توان باقی مانده مواد غذایی روی صفحات، را تمیز کرد. با استفاده از قفل مخصوصی که بر روی درب وجود دارد می توان دو صفحه را بر روی یکدیگر قرار داد. این صفحه ها به چهار تکه برش تقسیم شده اند که با کمک آن ها می توان 4 اسنک مثلثی شکل را درست و آماده کرد. با استفاده از چراغ نمایشگر قرمز و سبز رنگی ، که بر روی بدنه ساندویچ ساز SM416 وجود دارد می توان از وضعیت روشن و خاموش بودن دستگاه اطلاع داشت. هنگامی که کابل برق دستگاه را به پریز برق متصل می کنید چراغ قرمز دستگاه روشن خواهد شد. روشن شدن چراغ قرمز رنگ به این معنی است که دستگاه در روشن است و کم کم صفحه ها گریلی نچسب شروع به داغ شدن خواهند کرد. در هنگام داغ شدن صفحات با استفاده از المنت ها چراغ سبز رنگ نیز فعال خواهد شد. وقتی که حرارت این المنت های صفحات به اندازه ای معین رسید چراغ نشانگر سبز رنگ حرارت خاموش می شود. با گرم شدن صفحه ها دستگاه ساندویچ ساز آماده استفاده می شود و شما می توانید ساندویچ های خام را داخل ساندویچ ساز قرار دهید. مواد خامی مانند سوسیس، کالباس ، پنیر پیتزا و غیره در لابلای تکه های نان قرار می گیرند و با استفاده از حرارت المنت ها پخته خواهند شد. با قرار دادن مواد خام در دستگاه ساندویچ ساز و می توانید در مدت زمان کمی به ساندویچ های خوشمزه ای دسترسی داشته باشید.  
    • دارای موتور با توان 1800 وات
    • دارای صفحه های غیر قابل جدا شدن 4 تکه ای
    • صفحات سنتی برش مورب
    • دارای نشانگر شاخص قدرت
    • دسته ارگونومیک ضد حرارت
    • قابل استفاده با ولتاژ 240-220 ولت
    ‎ناموجود
  13. قهوه ساز 1.7 لیتر کنوود Kenwood Coffee Maker 1.7 Liter CM652

    نوشیدن یک فنجان قهوه در طول روز باعث می شود که خستگی کل روز رفع شود . درست کردن قهوه به روش دستی گاهی اوقات خسته کننده و طاقت فرسا است. امروزه دستگاه هایی تولید شده اند که با استفاده از آن می توان در مدت زمان کمی قهوه ها را به سادگی بدون نیاز به دم کردن تهیه کرد. قهوه ساز CM652 یکی از محصولات کاربردی و پیشرفته کمپانی کنوود می باشد که دارای امکانات و قابلیت های منحصربفردی می باشد. این دستگاه به صورت اتوماتیک قهوه های خوشمزه ای را برای کاربران و افراد شاغل آماده می کند. افرادی که از خستگی ناشی از کار کردن زیاد رنج می برند و درست کردن قهوه به روش قدیمی و دستی برایشان غیر ممکن است می توانند با استفاده از دستگاه قهوه ساز برقی CM652 کنوود قهوه های را به روش ساده ای آماده کنند. قهوه ساز سی ام 652 به× قوری از جنس شیشه ای مجهز شده است که دارای نشانگر هایی بر روی بدنه می باشد که با کمک آن ها می توان میزان سطح آب را اندازه گیری کرد. قوری قهوه ساز با ظرفیت 1.7 لیتر قادر است تعداد 15 / 20 فنجان قهوه را برای مهمان های و اعضای خانواده تان آماده کند. قهوه ساز CM652 کنوود با استفاده از دکمه ای روشن خاموش روی بدنه به راحتی قابل استفاده می باشد. برای راحتی بیشتر کمپانی کنوود دستگاه قهوه ساز CM652 را به فیلتری از نوع متحرک مجهز کرده است تا کاربران بتوانند در مدت زمان کمی قهوه های خوش طعمی را آماده کنند. بدنه پلاستیکی این دستگاه در رنگ مشکی و قسمت بالا از صفحه فلزی نقره ای تولید شده است. این قهوه ساز با طراحی بسیار زیبا و شیکی که دارد جلوه خاص و مدرنی به آشپزخانه شما می بخشد. از قابلیت های ویژه این قهوه ساز می توان به سیستم ضد چکه و صفحه داغ ترموستاتیک اشاره کرد. سیستم ضد چکه مانع از چکیده شدن و تجمع ذرات آب در اطراف دستگاه خواهد شد، همچنین با کمک صفحه داغی که در زیر قوری قرار دارد، می توان قهوه آماده شده را برای کاربران به صورت گرم نگه داشت.
    • دارای سیستم ضد چکه برای جلوگیری از تجمع قطرات آب در اطراف دستگاه
    • مجهز به سبد فیلتر متحرک
    • دارای صفحه داغ ترموستاتیک جهت دم کردن و گرم نگه داشتن قهوه
    • مجهز به محفظه سیم جمع کن جهت جمع کردن کابل برق دستگاه
    • دارای قوری شیشه ای با ظرفیت 1.7 لیتر
    • دکمه روشن و خاموش جهت استفاده راحت و سریع
    • دارای نشانگر لوله ای میزان سطح آب
    ‎ناموجود
  14. قهوه ساز 1000 وات کنوود Kenwood Coffee Maker CM851

    از آنجایی که درست کردن قهوه ها با روش سنتی اولا نیاز به افراد حرفه ای خواهد بود دوما زمان زیادی را صرف می کند تا قهوه ی شما از یک طعم عالی و خوشمزه برخوردار باشد و ممکن است خانوم های شاغل علاقه ی زیادی به درست کردن انواع قهوه داشته باشند اما وقت زیادی به درست کردن قهوه ی مورد علاقه نداشته باشند اما شرکت سازنده ی کنوود برای این دسته از خانوم علاقه مند دستگاه قهوه ساز با طراحی متفاوت  و پیشرفته ارائه داده است که یکی از دستگاه های قهوه ساز این تولید کننده ی نامبرده می توان به قهوه ساز مدل CM851 اشاره نمود. این دستگاه قهوه ساز نامبرده به شکل کمدی پیشرفته طراحی شده است که از رنگ سیاه زیبا و نقره ای میکسر برای متفاوت و شیک بودن نمای جلوه ی خود استفاده کرده است در واقع این قهوه ساز کنوود به دو قسمت اصلی تقسیم شده است که قسمت بالایی مخصوص به مخزن قهوه ساز آن می باشد و بخش پایین آن برای نگه داری از کتری طراحی شده است. به علاوه میزان ظرفیتی که برای کتری آن در نظر گرفته است 1.25 لیتر می باشد و این دستگاه قهوه ساز امکان 15/10 عدد فنجان قهوه را برای کاربران خود فراهم کرده است که آنها به صورت دلخواه می توانند میزان سطح آب و تعداد فنجان قهوه را مشخص کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه قهوه ساز کنوود سی ام 851 این است مجهز به یک سیستم ضد چکه می باشد.
    • میزان ظرفیت آن 1.25 لیتر
    • قابلیت 15/10 عدد فنجان قهوه
    • مجهز به فیلتر قابل جدا شدن
    • دارای سوئیچ روشن/خاموش
    • قادر به نشانگر سطح آب
    • ذخیره سازی کابل برق
    • مجهز به سیستم ضد چکه
    ‎ناموجود
  15. قهوه ساز 980 واتی کنوود KENWOOD COFFEE MAKER CM662

    قهوه ساز کنوود سی ام 662 با توان 980 وات و طراحی زیبا و کاربردی برای شما امکان آماده کردن قهوه را در مدت زمان بسیار کم فراهم می کند . با استفاده از این قهوه ساز شما می توانید هر زمانی که بخواهید از نوشیدن قهوه گرم لذت ببرید. قهوه یکی از نوشیدنی های مورد علاقه اکثر افراد می باشد . شما می توانید با استفاده از قهوه ساز CM662 کنوود در کمترین زمان ممکن قهوه را آماده کنید . نوشیدن قهوه بعد از کار طولانی و خسته کننده در طول روز می تواند به شما در رفع خستگی کمک کند . همچنین می توانید برای جمع های دوستانه خود با این قهوه ساز قهوه آماده کنید و از نوشیدن قهوه در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید. این قهوه ساز نیز مانند سایر قهوه ساز های دیگر دارای یک مخزن آب با دسترسی آسان می باشد. شما می توانید با استفاده از این قهوه ساز حداکثر 20 فنجان قهوه را آماده کنید. برای این دستگاه قهوه ساز یک فیلتر جدا شونده قابل تعویض قرار داده شده است. قهوه ساز کنوود مدل CM662 مجهز به یک قوری شیشه ای با گنجایش عالی می باشد.
     
    • دارای حداکثر ظرفیت 20 فنجان
    • دارای نشانگر آب بر روی بدنه
    • دارای ترموستات اتوماتیک
    • قوری شیشه ای مندرج
    • نمای استیل
    • سیستم ضد چکه
    • فیلتر جدا شونده قابل تعویض
    • قابلیت برنامه ریزی تایمر
    ‎ناموجود
  16. دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی 500 واتی کنوود KENWOOD BLENDER BL440

    • قدرت موتور آن 500 وات
    • مجهز به عملکرد پالس
    • میزان ظرفیت مخلوط کن 2 لیتر و میزان ظرفیت مایع کاسه 1.5 لیتر
    • قطعات آن قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
    • قادر به توانایی خرد کردن میوه های یخ زده
    • پاهای آن در هنگام کار کردن ضد لرزش
    • دارای قابلیت ذخیره سازی طول کابل
    ‎ناموجود
  17. تصفیه آب خانگی 1.1 لیتری کنوود KENWOOD WATER FILTRATION WF96

    روند تصفیه آب امروزه و با وجود داشتن آب های ناسالم در نقاط مختلف جهان یک امر ضروری و مورد نیاز است . هدف از تصفیه آب از بین بردن نا خالصی ها و مواد شیمیایی در آن است که این کار به روش های مختلف و برای مقاصد مختلف نیز انجام می شود به این معنی که به علاوه اینکه افراد بخواهند آب آشامیدنی را تصفیه کنند همچنین گاهی اوقات برای مصارف پزشکی ، کشاورزی و همچنین مصارف صنعتی آب ها را تصفیه می کنند . بسیاری از مکان ها از روش های هزینه بردار برای تصفیه آب  استفاده می کنند. اما برای تصفیه آب لوله کشی و آب های خانگی مردم از روش های معمول و کم هزینه استفاده می کنند . روش های تصفیه آب خانگی مانند فیلترهای تصفیه می توانند در این راه بسیار مفید و موثر باشند . یکی از این روش ها استفاده از فیلترهای آب کوزه ای است . استفاده از این روش به علاوه اینکه یک روش بسیار کم هزینه است همچنین بسیار ساده است و هر فردی می تواند بدون نیاز به تجهیزات اضافی از این روش استفاده کند. در این روش فیلتری که برای تصفیه آب استفاده می شود در داخل یک پارچ قرار گرفته و هنگامی که شما پارچ را پر از آب کنید ابتدا آب در داخل این فیلتر عبور می کند و همین باعث می شود تا آب آشامیدنی شما از هر گونه نا خالصی و مواد آسیب رسان تمیز شود .
    • دارای شاخص کارتریج
    • کارتریج نیترات ویژه
    • مخزن آب 1.1 لیتری
    • درب محکم برای آب
    • قابلیت شستشو در ظرفشویی
    ‎ناموجود
  18. همزن برقی 400 وات کنوود KENWOOD MIXER MX275

    همزدن و ورز دادن خمیر کیک و نان با دست بسیار سخت و خسته کننده می باشد . شما می توانید با استفاده از همزن های برقی موجود در بازار این کار خسته کننده و وقت گیر را در کوتاهترین زمان ممکن با ارائه نتیجه بسیار عالی انجام دهید.همزن برقی کنوود مدل MX275 یک همزن فوق العاده برای آماده کردن خمیر کیک ، نان، خمیر پیتزا و پوره سیب زمینی است که شما می توانید به آسانی از این دستگاه فوق العاده برای پخت نان ، انواع کیک و غذا ها استفاده کنید. با استفاده از این همزن کنوود مدل ام ایکس 275 دیگر با همزن های دستی خداحافظی کنید. این همزن برقی با توان موتور 400 وات و انتخاب 6 سطح سرعت همزدن انواع مواد غذایی را برای شما بسیار ساده کرده است . شما می توانید با توجه به نوع مواد و میزان آن سرعت مناسب را انتخاب کنید و از نتیجه عالی آن بهرمند شوید. علاوه بر کارایی فوق العاده همزن برقی mx275 کنوود این دستگاه دارای طراحی شیک و مدرنی است که به آشپزخانه شما جلوه ای زیبا می بخشد . جنس بدنه این دستگاه از فلز بسیار با دوام و مستحکم ساخته شده است . همچنین این دستگاه همراه با یک کاسه مناسب از جنس فلز ضد زنگ تولید شده است که این کاسه دارای گنجایش 4 لیتر است و دارای یک دسته عالی است که قرار دادن کاسه بر روی دستگاه و حمل آن را بسیار ساده کرده است.
        
    • دارای بدنه فلزی محکم و با دوام
    • کاسه استیل ضد زنگ دسته دار 4 لیتری
    • دارای 6 سطح انتخاب سرعت
    • موتور قدرتمند 400 واتی
    • کم صدا و کم مصرف
    ‎ناموجود
  19. دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی 525 واتی کنوود KENWOOD BLENDER BL566

    امروزه لوازم خانگی کاربردی زیادی تولید و وارد بازار شده اند که با استفاده از آن ها می توان انواع مواد غذایی را در مدت زمان کمی آماده کرد. مخلوط کن BL566 کنوود یکی از محصولات پر کاربرد آشپزخانه می باشد که در مدت زمان کمی انواع مایعات و میوه های نرم را با هم مخلوط می کند و در تهیه نوشیدنی های سرد و خنک و معجون های خوشمزه بسیار کاربردی و مفید است. از این مخلوط کن می توان برای تهیه انواع سوپ ، پوره بچه و خرد کردن انواع میوه ، سبزی و یخ استفاده کرد. با استفاده از مخلوط کن BL566 کنوود نیز می توان انواع آجیل مانند مغز گردو ، پسته ، بادام و  .. را خرد و آسیاب کرد. اجزاء اصلی یک مخلوط کن شامل موتور قدرتمند ، تیغه های محکم ، پارچ های مخلوط کن و غیره می باشد. این مخلوط کن نسبت به سایر مخلوط کن های دیگر طرز کار بسیار راحتی دارد و همگی افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مخلوط کن و آسیاب  BL566 کنوود با دارا بودن موتوری قدرتمند با توان 525 وات مراحل مخلوط کردن مواد سفت و نرم را در مدت زمان چند دقیقه انجام می دهد. این مخلوط کن دارای دو سرعت متغیر می باشد که برای خرد کردن انواع مواد متنوع قابل استفاده می باشد. مخلوط کن و آسیاب BL566 با توجه به سرعت و کارایی بالایی که دارد سطح و سرو صدای آن پایین است. پارچی که برای این مخلوط کن در نظر گرفته شده است از جنس شیشه شفاف می باشد و از ظرفیت 1.5 لیتر بهره می برد. پارچ مخلوط کن دارای دستگیره ای ارگونومیک بوده و به راحتی از بدنه جدا می شود. با قرار دادن درب بر روی پارچ ، می توان انواع نوشیدنی ها را به صورت سالم و خنک در یخچال نگه داری کرد. پایه هایی که مخلوط کن بر روی آن قرار دارد ضد لغزش بوده و لرزش های ایجاد شده را کاهش می دهد. تیغه ای که در آب میوه گیر BL566 استفاده شده است از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است و انواع مواد سفت و نرم را به راحتی خرد می کند. بیشتر کاربران طرفدار محصولاتی هستند که پیچیدگی زیادی ندارند و به راحتی قطعات و تیغه های آن را بتوان از هم جدا و دوباره به هم متصل کرد. این مخلوط کن با طراحی بسیار ساده و کوچکی که دارد به راحتی قابل استفاده می باشد و فضای کمی از آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد. همچنین قابلیت شستشو و تمیز کردن بدنه دستگاه به راحتی میسر خواهد بود، افراد با جدا کردن پارچ مخلوط کن به سادگی می توانند نسبت به شستشوی آن اقدام کنند.  
    • دارای طراحی جمع و جور و ساده
    • 2 سرعت پلاس پالس قابل تنظیم
    • ساخته شده از مواد سازنده کروم
    • پارچ شیشه ای با ظرفیت 1.5 لیتر  
    • مجهز به موتوری قدرتمند با توان 525 وات
    • قابل استفاده برای مخلوط کردن انواع مایعات و مواد سفت و نرم
    • قابلیت شستشوی راحت
    ‎ناموجود
  20. توستر 1080 وات کنوود KENWOOD TOASTER TT635

    در ایامو القدیم اکثر مردم برای پختن نان و گرم کردن ان از اجاق گاز یا برروی اتش این عمل را انجام می دادند. که این روش یکی از سخت ترین روش هایی است برای گرم کردن غذا و نان! با این حساب اکثر مردم هنوز هم از روش های مختلفی برای گرم کردن نان لواش و سنگک خود استفاده می کند. ما برای گرم کردن به نان لواش و یا نان توست احتیاج به انرژی گرمایی داریم که من در این جا چند چند تا از روش های قدیمی را برای شما یاد آوری  میکنم. روشهایی از قبیل گرم کردن در برروی اجاق گاز، گرم کردن برروی  منقر آتش، گرم کردن برروی چراغ  و... که همه ی این موارد در زمان های قدیم صورت میگرفت . با پیشرفت فناوری و تکنولوژی که رو به روز چیزاهای زیادی  وارد بازار جهانی می شود. امروزه  شرکت های بزرگی در لوازم خانگی نقشی اساسی برای ساختن انها دارند. مهندسین گوناگونی در کل جهان هستند که برای ساختن انواع لوازم خانگی برای بهتر ساختن و به روز تر هر کاری می کنند. که محصول فوق العاده ای تحویل دهند. و از جهت سود اوری برای خودشان نقش به سزایی داشته باشد. دستگاه کنوود TT635  یکی از دستگاه برقی می باشد که باید حتما دارای کابل باشد که به انرژی برق به ان برسد و باعث گرم شدن المنت های غیر قابل رویت ان شروع به انرژی حرارتی کند که بتواند نان توست هایی که برروی میله های باریک ان قرار گرفته است  بتواند در کمتر از چند دقیقه گرم نگه دارد. تی تی 635 دارای ظاهر فوق العاده جمع و جور و شیک می باشد که شما می توانید از ان برای دکوراسیون برای آشپزخانه تان ئ تغییر و تحول اساسی از این محصولی 635 استفاده کنید. این محصول نقش به سزایی در منزل و اشپزخانه ی شما دارد که باعث میشود برای صرف صبحانه بدون نیاز به صف نانوایی نان لواش  را بر روی ان داغ  خود را در کمتر از چند دقیقه گرم کنید و از خوردن ان لذت ببرید.
    • طراحی زیبا و بسیار جمع و جور
    • قدرت انرژی گرمایی 1080 وات
    • امکان یخ زدایی  برروی میله های باریک
    • دارای وزن و ابعاد بسیار مناسب
    • دارای بدنه ی سفید براق
    ‎ناموجود
  21. همزن دستی کنوود KENWOOD HAND MIXER HM326

    مخلوط کردن و میکس کردن گاه با دست نتایج مطلوبی به آشپز نخواهد داد و از کیفیت آشپزی می کاهد. درست کردن کیک ، خمیر پیتزا و یا نان و همچنین انواع شیرینی و دیگر غذاها به یک هم زن با قدرت بالا نیاز دارد. شما می توانید با استفاده از هم زن دستی HM326 در مدت زمان کوتاهی انواع مواد غذایی را له و مخلوط نمایید. طرز کار این همزن بسیار ساده می باشد و حتی افراد ناشی نیز می توانند از ان استفاده کنند. به علاوه با وجود پره های قابل تعویض ان، می توان به قابلیت های ان افزود. هم زن های برقی بزرگ که جای زیادی را در آشپزخانه ی شما می گیرند، برای غذاهایی که نیاز به هم زدن کمی دارند را استفاده نکنید، شما می توانید از این همزن جمع و جور که با ابعاد استاندارد و فشرده در اختیار کاربران قرار گرفته شده است، استفاده کنید. این همزن اچ ام 326 کنوود به یک موتور پر قدرت 150 واتی مجهز شده است که با تغذیه از برق شهری می تواند کارایی خود را ارئه دهد. همچنین شما می توانید بسته به نوع مواد در حال هم زدن سرعت موتور را افزایش یا کاهش دهید چرا که این همزن دارای قابلیت تنظیم سرعت در 3 سطح می باشد. موادی مانند تخم مرغ برای کیک و شیرینی را می توان با سرعت بالا هم زد تا تخم مرغ به صورت یکنواخت و کامل زده شود. شما می توانید از پره های متنوع در این دستگاه کنوود HM326 برای هم زدن مواد مختلف استفاده کنید، به عنوان مثال شما می توانید با تعویض پر، حتی خمیر را هم زده و ان را ورز دهید تا برای پخت اماده شود. این قابلیت مناسب برای خمیر کیک و شیرینی، پیتزا و یا نان می باشد .
     
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
    • دارای پره های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • قابلیت تنظیم سرعت در 3 سطح
    • دارای موتور پر قدرت با توان 250 وات
    ‎ناموجود
  22. ماهی تابه برقی رژیمی 1700 وات کنوود KENWOOD HEALTH GRILL HG230

    کنوود این بار در میان محصولات خود یک ماهیتابه بهداشتی برای سرخ کردن مواد غذایی را ارائه داده است . این سرخ کن برقی با یک پنجره یا لایه شیش ای در جلو می تواند به شما در طبخ کامل استیک ، ماهی ، مرغ و سبزیجات کمک کند . این سرخ کن از چند لایه تشکیل شده است که این لایه ها با یک کوره الکتریکی 1700 وات گرم می شوند . سرخ کن HG230 کاربردهای بسیار زیادی می تواند برای شما داشته باشد و به دلیل داشتن ماهیتابه نچسب ،برای سرخ کردن و کباب کردن انواع مواد غذایی می توان از ان استفاده کرد . امروزه ماهیتابه های رژیمی به دلیل جذب روغن بسیار کمتر نسبت به سایر دستگاه ها بیشر استفاده می شوند . این سرخ کن کنوود نیز برای سرخ کردن مواد غذایی چربی و روغن بسیار کمی را به کار می برد و همین باعث می شود تا شما غذایی سالم تری را با خانواده خود سرو کنید . صفحه نچسب این سرخ کن دارای کانال ها و شیارهایی است که از طریق این کانال ها چربی های اضافه مواد را به سینی پایینتر انتقال می دهد که این نیز می تواند گرما و رطوبت مواد غذایی را حفظ کند. سرخ کن کنوود  HG230 به همراه یک درب شیشه ای شفاف طراحی شده است . این درب به حفظ گرمای داخلی کمک می کند و همچنین اجازه می دهد تا شما مراحل پخت غذای خود را از این طریق مشاهده کنید . به همراه این درب ، گنجاندن یک دسته عایق بر روی ان حمل و برداشتن درب را راحت تر می کند و شما می توانید حتی زمانی که داغ است نیز درب و سینی ان را بردارید . در این سرخ کن همچنین امکان کنترل درجه حرارت نیز برای شما فراهم است و به شما این امکان را می دهد تا وعده های غذایی را طبق میل خود آماده کنید.
    • ایده آل برای استیک، مرغ، ماهی یا سبزیجات
    • دارای سینی چکه برای جذب روغن و آب اضافی مواد
    • درب شیشه ای برای مشاهده پخت و پز
    • تمیز کردن و شستن راحت به وسیله جدا کردن قسمت های مختلف
    • دسته درب و سینی برای حمل راحت
    • کنترل درجه حرارت متغییر
    • قدرت 1700 وات
    ‎ناموجود
  23. همزن دستی 3 سرعته کنوود KENWOOD MIXER HM320

    از جمله ابزار های مختص کمک آشپزی می توان به میکسر دستی کنوود با مدل نامبر اچ ام 320 اشاره کرد که می توانید از آن برای هم زدن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی همچون: شیر، آرد، تخم مرغ و تمامی موادی که در ساخت سس/ چاشنی های خوشمزه و یا انواع دسر ها به کار می روند مورد استفاده قرار داد. میکسر کنوود  HM320را می توان به عنوان ابزاری حرفه ای برای تمامی آشپزخانه ها سفارش داد و با دسته پلاستیکی ضد زنگی که دارد امکان راحت تر در دست گرفتن را در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد، به این معنا که حتی در آشپزخانه کوچک خود نیز می توانید آن را به راحتی در داخل کمد قرار داد تا در دسترس داشته باشید. موتوری که برای این همزن اچ ام 320 کنوود فراهم شده قطعا از قدرتمند ترین قطعات ساخته شده که انجام مخلوط کردن مواد را به راحتی انجام خواهد داد. این موتور با قدرت 250W علاوه بر کارایی که دارد از لحاظ مصرف نیز اصول اولیه کیفیت را مدنظر داشته و به همین سبب کم مصرف تر از سایر مدل های معمولی به شمار می آید. 3 سرعته بودن کنوود/ حالت تاشو و عملکرد همزن فوق العاده KENWOOD HM320 به صورت همسان شده ای فراهم آمده که به راحتی می توانید آن را متناسب  با نیاز های خود مورد استفاده قرار داد. این محصول را می توانید هم اکنون با قیمت مناسبی از ما سفارش داده و متناسب با نیاز های خود در مصارف خانگی از آن استفاده کنید.
     
    • میکسر دستی با قدرت 250 وات
    • قابلیت کنترل 3 سرعته
    • مجهز به پره های فلزی ضد زنگ
    • کم صدا و پر توان
    ‎ناموجود
  24. ساندویچ ساز کنوود KENWOOD SANDWICH MAKER SM400

    خوشبختانه امروزه امکانات آنقدر زیاد شده که کاربر در منزل خود بدون دخالت دست و تنها به وسیله انرژی برقی قادر به تهیه مواد غذایی می باشد. مواد غذایی همچون انواع ساندویچ ها به وسیله استفاده از دستگاه های ساندویچ ساز امکان پذیر می باشد. تهیه ساندویچ در منزل بسیار بهتر از تهیه آن در بیرون از منزل می باشد. باتوجه به اینکه ساندویچ های بیرون از منزل بسیار راحت و ساده در اختیار قرار می گیرند اما آن طور که می خواهیم کیفیت بالا را در اختیار قرار نمی دهند. با استفاده از دستگاه های ساندویچ ساز هر نوع ساندویچی را در اشکال و اندازه مختلف به صورت دلخواه تهیه نمایید. ارائه ساندویچ های بسیار لذیذ و خوش طعم به وسیله استفاده از دستگاه های ساندویچ ساز امکان پذیر می باشد. دستگاهی همانند ساندویچ ساز کنوود اس ام400 همراه با سطح مثلثی مانند آن امکان تهیه تکه های بسیار عالی و کوچک ساندویچ را در دسترس قرار خواهد داد. ساندویچ ساز کنوود قابلیت اراده دو ساندویچ بزرگ را فراهم می اورد. انرژی مصرفی ساندویچ ساز کنوود در مقایسه با دیگر محصولات بسیار ک می باشد. همان طور که دستگاه ساندویچ ساز کنوود از اندازه کوچکی برخودار می باشد به هان اندازه نیز انرژی بسیار کمی را هدر خواهد داد. میان وعده های غذایی سالم و خوشمزه به وسیله ساندویچ های مقوی تکمیل بخش سفره های شما خواهد بود. شما نیز با استفاده از دستگاه ساندویچ ساز kenwood sm400 طعم واقعی و سالم ساندویچ ها را به وسیله استفاده از آن به خوبی تجربه نمایید.
    • طراحی مقاوم و جمع و جور
    • قابلیت ارائه دو تکه ساندویچ
    • متشکل از صفحات مورب سینی
    • قابلیت قرار گیری بر روی پایه مخصوص
    • دستگیره نرم و انعطاف پذیر
    ‎ناموجود
  25. کتری برقی کنوود KENWOOD KETTLES 2200W SJ375

    کتری برقی کنوود  اس جی375  یکی از کتری هایی می باشد که  با استفاده از آن در آشپزخانه تان به راحتی می توانید انواع نوشیدنی داغ  را با استفاده از آن ایجاد کنید. استفاده از این کتری می تواند در سرعت  و عملکرد بهتر در آشپزخانه به شما تا 80 درصد به شما کمک کند. کتری در زمان های بسیار گذشته برروی  اجاق گازها یا برروی آتش  اماده می کردند خب این روش در روش کار ساز بوده اما در عصر امروز مردم ایرانی و خارجی  قادر به این همه سختی نیستن به همین خاطر انواع شرکت های بزرگ که هر کدام برای همدیگر یک رقیب تلقی می شود انوع کتری ها را ساختند و ان را وارد بازار  جهان کردند. در عصر امروز انواع کتری ها تولید و ساخته شده است و در انواع مختلف بزرگفکوچک، طراحی زیبا و متوسط  تولید و روانه کل بازار شده است. امروزه به هر مغازه ی لوازم خانگی بروید انواع کتری های مورد استفاده و استاندارد و غیر استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد. که در این جا لازم است در هنگام خرید لوازم کتری های خانگی بسیار دقت کنید. از لحاظ طراحی این کتری برقی SJ375  باید گفت دارای ظاهر استوانه ای شکل بسیار زیبا می باشد. همچنین به صورت دایره ای شکلی طراحی شده است. همچنین دارای دو رنگ فوق العاده سنگین و جذاب می باشد که در وسط کتری نمای آن سفید و دسته ی کتری برقی مشکی براق می باشد همچنین دارای پایه ی مشکی  می باشد که از دو رنگ بسیار زیبا تشکیل شده است. شما با استفاده از این کتری برقی اس جی 375 می توانید با قدرت و کیفیت بسیار بالا از تمام قابلیت های آن استفاده کنید. یکی دیگر از ویژگی های این کتری برقی دارای  یک شیشه ی شفاف می باشد که برروی ان یک سری درجه بندی حک شده است که به شما نشان می دهد که چه مقدار آب تصفیه شده در داخل  ظرف کتری استوانه ای ریخته اید. شما با استفاده از ان می تواند میزان آب مصرفی خود را برروی آن ببینید و این یکی از ویژگی های بارز این کتری SJ375 می باشد .
    • طراحی زیبا و استوانه ای شکل
    • نگه داری آب  با ظرفیت  1.7 لیتر
    • وزن و ابعاد مناسب
    • مجهز به بدنه فولاد ضد زنگ
    • دسته برای نگهداری و تمیز کردن راحت تر
    • کابل برق و قابلیت تنظیم طول آن
    ‎ناموجود
  26. دستگاه مخلوط کن 350 واتی کنوود KENWOOD BLENDER BL336

    له و پوره کردن مواد غذایی، خرد و ریز نمودن میوه و سبزیجات و یا مواد سالاد، درست کردن سس ، انواع سوپ، انواع نوشیدنی و حتی غذای کودک بدون وجود یک دستگاه خرد کن می تواند امری طاقت فرسا و وقت گیر باشد. اما شما می توانید با صرف هزینه ای به صرفه تمام این کارها را در ظرف مدت زمان کمی انجام دهید. بلندر کنوود kenwood BL336 دارای یک موتور پر قدرت 350 وات می باشد که شما را قادر می سازد با سرعت فوق العاده ای به مخلوط کردن و تهیه ی انواع نوشیدنی و پوره بپردازید. این مخلوط کن و بلندر علاوه بر اینکه می تواند کیفیت آشپزی شما را بهبود بخشد، همچنین می تواند باعث افزایش شما در روند آشپزی باشد. شما می توانید پیاز، سیب زمین و یا هویج مورد نیاز برای غذا را با استفاده از این بلندر کنوود بی ال 336 غذاهای زیبا و مرتب را به سفره ی شما می آورد بنابراین شما می توانید خانواده و حتی مهمانان خود را غافلگیر کنید. این مخلوط کن دارای یک سرعت می باشد و شما را قادر می سازد تا انواع مواد غذایی را با همان سرعت له و پوره کند. طراحی زیبای بدنه ی این مخلوط کن و خرد کن کنوود BL336، آن را در میان طرفداران محبوب اخته است، طراحی مدرن آن بدون شک در خانه ی شما بی تاثیر نخواهد بود. همچنین بدنه ی اصلی این مخلوط کن با استفاده از فولاد ضد زنگ و بسیار محکم با رنگ نقره ای ساخته شده است، همچنین یک پارچ مدرج شیشه ای بسیار مقاوم با ظرفیت 1 لیتر نیز به همراه این مخلوط کن موجود می باشد.
     
    • دارای تیغه های ساخته شده فلز ضد زنگ
    • 1 سرعته
    • دارای قابلیت یخ شکن، اسموتی ساز
    • قدرت توان 350 واتی
    • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  27. پارچ تصفیه آب 2.25 لیتر کنوود KENWOOD WATER FILTRATION WF990

    اگر از آب شهری استفاده می کنید حتما تا به حال گرد و غبار موجود در آب را با چشمان خود دیده اید. این موضوع وقتی برای شما بیشتر معلوم می شود که توسط دستگاه های پیشرفته به آب نگاه کنید، قطعا متوجه وجود یون های مضر و انگل های زیادی خواهید شد که عامل اصلی بیماری ها همین موجودات ریز می باشند. اما نگران نباشید، بعضی از وسایل اگر چه از ظاهر بسیار ساده ای برخوردارند اما می توانند زندگی شما را نجات دهند. بنابراین ما می خواهیم با معرفی پارچ تصفیه ی آب kenwood WF990 سلامت شما را در برابر آب الوده تضمین کنیم. این پارچ تصفیه ی اب خانگی که از ساختار نه چندان پیچیده ای تشکیل شده است، ساخت کمپانی کنوود می باشد و طوری طراحی شده است که زیبایی به همراه کارایی بالای ان باشد. همانطور که میدانید تصفیه های آب که به لوله کشی وصل می شوند از قیمت بالایی برخوردارند ، اما این پارچ تصفیه ی اب با قیمت ارزان تر در اختیار همگان قرار گرفته است و می توان مدت طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. یکی از مزیت هایی که این پارچ تصفیه آب WF990 کنوود نسبت به پارچ های دیگر برای شما به ارمغان اورده است، وجود یک نمایشگر بر روی درب می باشد که می تواند عمر باقی مانده ی فیلتر را برای شما نمایش دهد. این نمایشگر ال سی دی دیجیتالی نمایش ارقام را به صورت واضح نشان می دهد. دسته ی ارگونومیکی برای حمل راحت تر پارچ، طراحی زیبا با ابعاد استاندارد از دیگر ویژگی های برتر این پارچ نسبت به سایر می باشد. این پارچ اب کنوود دبلیو اف 990 همچنین از بدنه ای ساخته شده از پلاستیک فشرده و بسیار مرغوب تشکیل شده است که می تواند مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشار داشته باشد.
     
    • دسته ارگونومیک گرفتن راحت
    • پوشش دهانه انتگرال مانع از ورود گرد و غبار به آب
    • پایه بدون لغزش
    • ظرفیت مخزن آب فیلتر شده 1.25 لیتر و ظرفیت مجموع 2.25 لیتری
    • نمایشگر ال سی دی جهت نمایش عمر باقی مانده ی فیلتر
    • گیره درب بالا برای آسان پر کردن با یک دست
    ‎ناموجود
  28. سرخ کن برقی کنوود KENWOOD DEEP FRYER DF520

    به مرور زمان و رشد جمعیت به ویژه در شهرها میزان سطح اگاهی ها و فرهنگ های نیز جای خود را در میان عموم مردم باز کردند. در این میان همراه با فن آوری های خلاقانه بسیاری از شرکت ها کمک زیادی به صنعت آشپزخانه شده است. استفاده از لوازمی که هر نوع خانم آشپزی به منظور حل و رفع نیازهای خود در طول روز به ان نیاز داشته باشد بسیار لازم و ضروری می باشد. در همین بحث آشپزی، شاید بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری اصلاً فرصت پرداختن به کارهای منزل را نخواهند داشت. به همین دلیل با ورود حجم کثیری از لوازم آشپزخانه کمک بسیار زیادی به اشخاص در زمینه های مختلفی شده است. کار اشپزی در اصل کاری سخت و در واقع می توان گفت کاری سخت نباشد اما باتوجه به نیاز و سلایق امروزی در این امور گاهی به منظور پخت غذاهایی همچون انواع غذای سرخ شده بدون شک بسیار سخت است. این نوع غذاهای چون باید به صورت کامل سرخ شوند انرژی بسیار زیادی می خواهند. سرخ کن های برقی آمده اند تا کار شمار را راحت نمایند. سرخ کن برقی کنوود دی اف520 بدون دخالت دست و تنها به وسیله قدرت مورد نیاز قادر به سرخ کردن مواد غذایی خواهد بود. سرخ کن برقی کنوود همراه با یک سری قابلیت ویژه در اختیار کاربر قرار می گیرد. این قابلیت ها شامل کنترل پنل لمسی آن می باشد. از طریق کنترل لمسی به کاربر زمان تعویض روغن نمایش داده خواهد شد. قابلیت زنگ هشدار در هنگام اتمام کار به صدا در خواهد آمد. قابلیت فیلتر نیز به منظور گرفتن بوی ناسالم عمل خواهد کرد.  
    • ساخت و دیزاین حرفه ای
    • ظرفیت 2.5 لیتری با قابلیت جا گیری 1.2 کیلوگرم غذا
    • جنس بدنه پلاستیکی
    • نشانگر تعویض روغن
    • مناسب برای ماشین ظرف شویی
    • قابلیت زنگ هشدار
    • قابلیت فیلتر به منظور گرفتن بوی بد
    • کنترل دما
    • عملکرد تایمر
    ‎ناموجود
  29. ضمیمه همزن استیل کنوود KENWOOD BOWL TOOLS SSTM

    پره هایی که برای یک همزن وجود دارد، با بستن به محل مخصوص کارایی همزن را بالا می برند. کمپانی کنوود نیز با یک بسته بندی منحصر به فرد سه عدد سری را تولید و عرضه نموده است تا کارایی همزن های را بالاتر ببرد. این پره های برای هم زدن و ورز دادن انواع مواد مانند خمیر و مایع کیک ها می باشند هم چنین یک سری مخصوص مخلوط کردن هم در این مجموعه ی kenwood SSTM قرار گرفته است. این پره ها با استفاده از بهترین مواد و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند که می توانند کارایی بالایی داشته باشند. با وجود اینکه این پره ها ضد سایش، خوردگی و فرسودگی می باشند شما می توانید سالیان طولانی از ان ها برای مخلوط و هم زدن استفاده کنید. استفاده از این سری های کنوود SSTM بسیار آسان می باشد، کافی است سری قبل را از همزن و یا دستگاه مخلوط کن جدا نموده، و تنها با یک بار پیچاندن پره به محل قرار گیری ان، شاهد قرار گرفتن راحت آن بر روی دستگاه و به راحتی با آنها کار کنید. با استفاده از این پره ها شما می توانید سریع تر از هر زمان دیگر بدون خسته شدن دست و عضلات مچ خمیر کیک، پیتزا و یا نان را ورز دهید و به راحتی آن را مخلوط کنید. به علاوه درست کردن انواع سس با استفاده از این سری و پره ها امری آسان می باشد.
     
    • سری های SSTM  کنوود ضد زنگ با جنس فولاد
    • مناسب برای مخلوط کردن، ورز دادن،  هم زدن و قابلیت نصب برای تمام همزن های کنوود
    • مناسب برای استفاده در تمامی ظروف
    • ضد سایش و خوردگی
    ‎ناموجود
  30. ترازوی آشپزخانه کنوود KENWOOD KITCHEN SCALES DS600

    تمام محصولات اشپزخانه  یکی از لوازم خیلی ضروری برای خانه و خانواده ای می باشد.  تمام مردم دنیا در حد توان خود از وسایل اولیه برای اشپزخانه ی خود از ان استفاده می کنند.  شما با استفاده از  وسایل آشپزخانه می توانید سرعت بالاتری و در پختن مواد غذایی خود داشته باشید. همچنین با استفاده از این وسایل شپزخانه می توانید مرتب و به صورت بهداشتی تر عمل کنید. تمام وسایل آشپزخانه از دستگاه های تشکیل شده است که برای هر آشپزخانه ای لازم و ضروری می باشد. شرکت کنوود یکی دیگر از محصولات خود را با نام دستگاه دیجیتالی ترازو DS600 طراحی و ان را به شیوه ای بسیار زیبا  طراحی و وارد بازار جهان کرده است. این ترازو بسیار شبیه به ترازوی 607 می باشد که با توجه به شباهت بسیار زیاد دارای یک سری تفاوت هایی می باشد که یکی از تفاوت ها دارای وزن و ابعادی مناسب نیستن از لحاظ ظاهری به نسبت یک مقداردر پایه ی ان ها تغییراتی انجام شده است.برگردیم به 25 سال قبل!! در گذشته شرکت های خارجی و ایرانی ترازوهایی بسیار بزرگ و سنگین طراحی میکردند که هر کسی قادر به برداشتن ان نبود اماد بعد سال همین شرکت های خارجی و ایرانی با تفکر بیشتر توانسته ترازوی خانگی تولید و طراحی کنند که دارای وزن مناسب و ابعاد  متناسب باشد. شما با استفاده از این ترازوهای سال گذشته می توانستید به صورت دقیق وزن مواد غذایی خود را بگیرید. اما بعد سال و با پیشرفت تکنولوژی شرکت کنوود توانست انواع ترازوهای  با کیفیت بسیار بالا و عالی طراحی کند که شما با استفاده از این دستگاه  دی سی 600 بتوانید با کیفیت بسیار بالا زا تمام امکانات ان که یکی از امکانات این دستگاه وزن گرفتن دقیق مواد غذایی و هر وسیله ی سبک دیگری می باشد که می تواند ان را به صورت دقیق برای شما  وزن کند. در این جا لازم است به طراحی  و دیزاین آن اشاره ای مختصری در این جا داشته باشیم. که شما با استفاده از این محصول می توانید از آن برای دکوراسیون آشپزخانه تان از آن استفاده کنید. این ترازو یک ترازوی زیبا  و با کیفیت و از جنس بسیار مرغوب طراحی شده است که شما با استفاده از آن می توانید با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنید. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید از آن برای وزن کردن انواع میوه ها و لوازم خانگی کوچک از آن استفاده کنید. اگر به دنبال یک ترازوی با کیفیت می باشید می توانید در ادامه بیشتر با مطالب این دستگاه دی سی 600  همراه باشید.
    • طراحی بسیار شیک و زیبا
    • قابلیت اندازه گیری تا 3 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایش دیجیتالی lcd
    • دارای پنل شیشه ای
    • جنس پایه از پایه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  31. محفظه مخلوط کن استیل کنوود KENWOOD BLENDERS A996A

    اغلب مخلوط کن ها دارای پارچ های شیشه ای و اغلب دیگر از پارچ های پلاستیکی فشرده برخوردار می باشند. کمتر مخلوط کن های دارای پارچ های استیلی می باشد. اما ما در ان جا می خواهیم شما را امیدوار کنیم که می توانید برای مخلوط کن کنوود خود پارچ استیلی تهیه نمایید. پارچ استیلی مخلوط کن kenwood A996A از طراحی زیبا و ایده ال همراه با کارایی فوق العاده بالایی طراحی شده است که شما را قادر می سازد حتی مواد صفت و سخت مانند یخ را با مخلوط کن خود ریز و سایر مواد را هم زده و مخلوط نمایید. این ایده ی جالب پارچ استیلی که از جانب کمپانی کنوود عرضه شده است در واقع تهیه و خرد نمودن موادی مانند یخ و یا میوه های خشک و مغز گردو، بادام، پسته و... با استفاده از این مخلوط کن به سادگی قابل خرد و ریز نمودن می باشد در حالی که در پارچ های شیشه ی به دلیل برخورد محکم مواد سفت با بدنه  پارچ امکان هر اتفاقی وجود دارد. این پارچ A996A کنوود همانطور که شاره شد دارای جنس بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ و بسیار مقاوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشار دارد. گنجایش 1.5 لیتر با اندازه و سایز مناسب این پارچ مخلوط کن را به یک خرید استثنایی تبدیل کرده است. یک تیغه در قسمت انتهای این پارچ کنوود ای 996 ای توسط یک قسمت پیچی وصل می شود. این تیغه که با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است از کارایی فوق العاده ای برخوردار می باشد. تیغه ی ساخته شده از فولاد حتی با استفاده ی مداوم و برای خرد نمودن مواد سفت نیز ساییده نخواهد شد.
     
    • مناسب برای تمام مخلوط کن های کنوود با پیشوند KM
    • دارای اندازه ای استاندارد با جنس بدنه ی ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • تیغه فولاد ضد زنگ نتایج بسیار عالی در هر ثانیه
    • گنجایش 1.5 لیتری
    ‎ناموجود
  32. سرخ کن کنوود KENWOOD DEEP FRYER DF530

    سرخ کن DF530 یک دستگاه بسیار کاربردی به همراه لوازم جانبی مورد نیاز شما د ر آشپزخانه است که عملیاتی مانند سرخ کردن غذاها را بسیار ساده می کند و شما می توانید در یک مدت زمان بسیار کم گوشت ، مرغ و یا هر نوع ماده غذایی قابل سرخ کردن را در این دستگاه سرخ و برشته کنید . سرخ کن های جدید و مدرن که در آشپزخانه ها استفاده می شوند ویژگی های بسیار مفیدی دارند از این رو تولید کنندگان نیز این دستگاه ها را با امکانات پیشرفته تولید خواهند کرد و آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهند . یکی از مزایای استفاده از سرخ کن ها این است که برخلاف ماهیتابه های معمولی ، روغن داغ در ان ها بر روی در و دیوار آشپزخانه پخش نمی شود و درب محکم سرخ کن از این عمل جلوگیری می کند . این سرخ کن کنوود نیز همچنین با امکانات پیشرفته و کاربردی مانند محفظه جداگانه در داخل برای سرخ کردن و درب شفاف طراحی شده است . استفاده از این سرخ کن کار بسیار آسانی است . برای بهره بدن از این سرخ کن ابتدا روغن مورد نیاز را در داخل محفظه آن بریزید و یک نکته بسیار مهم نیز این است که این دستگاه به روغن زیادی نیاز ندارد و شما می توانید با کمترین مقدار روغن ماده غذایی خود را در آن سرخ کنید . سپس منتظر می مانید تا روغن داغ شود و به درجه حرارت خود برسد . هنگامی که چراغ آن روشن شد شما می توانید مواد غذایی را در داخل آن قرار دهید . این مدل سرخ کن یک مدل جدید و منحصر بفرد است که دارای ظرفیت 2.5 لیتر می باشد و با قدرت 2000 وات همراه است .
    • دارای ظرفیت 2.5 لیتر برای روغن
    • ظرفیت 1.3 کیلوگرم برای مواد غذایی
    • قدرت 2000 وات
    • تایمر به همراه تن آماده
    • درب شیشه ای شفاف و امن
    • محفظه عمیق و مجهز
    ‎ناموجود
  33. ضمیمه همزن های کنوود KENWOOD BOWL TOOLS SSTC

    از جمله ابزار هایی که می توان آن را برای دستگاه همزن کنوود مورد استفاده قرار داد سری های همراه با آن است که دارای پره های مقاوم برای راحت تر مخلوط کردن انواع مواد غذایی و هم زدن و ورز دادن می باشد. این سری های کنوود SSTC به صورت مقاوم و کارآمد تهیه شده که به راحتی می توانید آنها را تعویض کرده و ار هر کدام بر اساس نحوه کارایی که دارد بهره مند شوید. این سری های کنود SSTC مستحکم از جنس فولاد ضد زنگ بوده و پر کاربرد ترین ابزار برای کارهایی مانند هم زدن در انواع کاسه های استیل می باشد چرا که اگر از آن در کاسه های شیشه استفاده شود احتمال ضربه و آسیب را برای ظرف های شیشه ای ایجاد خواهد کرد. این ابزار های کمک آشپزی از جمله وسایلی است که ممکن است در تمامی آشپزخانه ها به آن نیاز باشد بنابراین ما آنها را به خانه های شما آورده این تا روند آشپزی خود را بسیار سریع تر از هر زمان دیگری تجربه کرده از وقت و زمان خود به میزان زیادی صرفه جویی نمایید.
     
    • پره های همزن SSTC کنوود با طراحی عالی
    • مناسب برای هم زدن/ مخلوط کردن/ ورز دادن
    • بدنه استیل ضد زنگ
    • قابل استفاده در کاسه های استیل
    ‎ناموجود
  34. سرخ کن 2000 وات کنوود kenwood Deep Fryer DF560

    تا قبل از چند دهه پیش استفاده و به کارگیری کالاهایی همچون سرخ کن ها برقی به ندرت در آشپزخانه خانه های ایرانی یافت می شد، این در حالی بود که پیشرفت عمل و فن آوری به خوبی جای خود را در میان مردم باز نکرده بود. طی چن سال اخیر همه چیز تغییر کرد و این ناشی از روند روبه رشد فن آوری جامع و کاربردی بود. به صرفه بودن سرخ کن های برقی در بسیاری از مواقع بسیار مهم تاثیر گذار است. کاهش میزان انرژی از دست رفته و از همه مهمتر صرفه جویی در وقت از دلایل رونق گرفتن ورود این نوع کالاهای به خانه ها شده است. ما در این بخش به معرفی نوعی سرخ کن می پردازیم که همراه با ویژگی های بسیار خوب آن با اطمینان کامل وقت بسیار زیادی را در اختیار شما جهت انجام دیگر کارها قرار خواهد داد. سرخ کن برقی کنوود دی اف560 از دسته سرخ کن های با کیفیتی می باشد که تنها با تنظیمات مورد نظر از طریق کنترل های لمسی آن کار سرخ کردن مواد غذایی را به وجود خواهد آورد. به وسیله تایمر الکتریکی موجود بر روی سرخ کن امکان تنظیم دقیقه مورد نظر جهت سرخ کردن را به آن بدهید. فیلتر موجود سرخ کن برقی کنوود به منظور حذف بو و حرارت اضافی به خوبی عمل خواهد کرد. قابلیت زنگ هشدار سرخ کن کنوود هنگام پایان کار سرخ کن خود به صورت خودکار زنگ خواهد زد. ظرفیت کلی سرخ کن kenwood df560 2.5 لیتر می باشد که به وسیله حرارت و روغن مورد نیاز در کمترین زمان ممکن تمامی مواد غذایی شما را با کیفیت پخت بالا و عالی در اختیار قرار خواهد داد.  
    • طراحی شیک و حرفه ای
    • جنس کاسه آلومینیوم
    • مجهز به تایمر الکترونیکی
    • دکمه پخش تک لمسی
    • فیلتر بو به منظور حذف بوهای ناسالم
    • کاسه مناسب جهت شستوشو در ظرف شویی
    • قابلیت زنگ هشدار
    • ظرفیت 2.5 لیتر
    • مصرف برق 2000 وات
    ‎ناموجود
  35. قهوه ساز 1000 وات کنوود Kenwood Coffee Maker CM375

    دستگاه قهوه سازی که شما برای منزل و  آشپز خانه خود انتخاب می کنید یک تصمیم کاملا شخصی است و هر فردی بر ر وی مزیت ها و ویژگی های خاصی در این دستگاه بیشتر تمرکز دارد اما داشتن ویژگی هایی مانند دم کردن سریع و همچنین کیفیت قهوه ای که این دستگاه آماده می کند می تواند جزو مهمترین ویژگی های آن باشد . قهوه ساز CM375 یک کار شگفت انگیز و محصول عالی با بدنه فولاد ضد زنگ است که به عنوان یک دستگاه یا یک خدمت بزرگ می تواند در منزل شما مورد استفاده قرارگیرد . دستگاه های قهوه ساز در واقع می تواند کار شما را که با دست بخواهید  انجام دهید، در چند دقیقه با صرف کمترین زحمت و هزینه به انجام برساند. داشتن این دستگاه قهوه ساز می تواند بسیار به شما کمک کند چه شما تنها باشید و یا با خانواده این دستگاه می تواند قهوه مورد نیاز شما را تامین و تهیه کند . این قهوه ساز آسان برای استفاده و همچنین آسان برای تمیز کردن و یک دستگاه سریع با قدرت و کارایی بالا است . این دستگاه در برابر هزینه ای که برای ان پرداخت می کنید ، دستگاه بسیار مناسب و کارآمدی است و به دلیل داشتن بدنه براق فلزی و یک قوری بسیار زیبا می تواند به راحتی با دکور آشپزخانه شما هماهنگ شود. قوری این قهوه ساز دارای ظرفیت 6 فنجان می باشد و حداکثر قدرت دستگاه 1000 وات است که قدرت آماده کردن قهوه برای یک خانواده تقریبا 6 نفری و کمتر را دارد . از دیگر قابلیت های این دستگاه قهوه ساز شاخص سطح آب ، نشانگر نور داخلی ، آهک زدایی خودکار در محفظه آب ، سیستم ضد چکه ، محفظه نگهداری کابل برق ،تابع گرم کردن آب و دیگر توابع مفید را می توان نام برد.
    • قهوه ساز با قدرت 1000 وات
    • بدنه فولادی و قوری شیشه ای با ظرفیت 6 فنجان
    • سیستم ضد چکه
    • نشانگر سطح آب باقی مانده
    • فناوری آهک زدایی خودکار
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 224 تا

  1. 1
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  6. ۶
  7. 7
قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی