Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 42 | قیمت لوازم خانگی خرید

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه

   

آیتم‌های 1436 تا 1470 از مجموع 2003 تا

  1. آبسردکن یخچال دار گوسونیک GOSONIC WATER DISPENSER GWD-565

    آب سرد کن گوسونیک با مدل نامبر GWD565 یکی از معتبر ترین محصولاتی است که می توانید از آن برای سریع تر گرم و سرد شدن آبی که در داخل محفظه قمقمه ای آن قرار دارد استفاده کرده و توان بسیار بالایی را توسط عملکرد آن تجربه کنید. این آب سرد کن دارای توان 100 وات برای سرد کردن آب می باشد که در فصل تابستان مناسب ترین گزینه برای استفاده های مداوم از آن می باشد بدون آنکه نیازی به یخچال داشته باشید. توان گرم کردن در این دستگاه به 500 وات می رسد که علاوه بر این تا مدت زمانی که نیاز باشد می تواند آن را گرم نگه دارد. این آب سرد کن جی دبلیو دی 565 گوسونیک دارای سینی ویژه ای در زیر شیر خروجی آب می باشد که از ریختن آب بر روی زمین به میزان بسیار زیادی جلوگیری می نماید. آبسرد کن گوسونیک GOSONIC با مدل نامبر GWD-565  یک وسیله کاملا مناسب و منحصر به فرد برای استفاده در منازل یا اماکن عمومی مانند اداره های دولتی/ مدارس و سایر فروشگاه های بزرگ می باشد. منبع تغذیه این آب سرد کن دارای حجم بسیار بالایی می باشد که می توانید به راحتی مقدار زیادی از آب را در داخل آن بریزید و با استفاده از دکمه هایی که برای ریختن آب به صورت فشاری برای آن فراهم شده می توانید سهولت استفاده را توسط آن تجربه نمایید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده در هر مکانی که به آن نیاز داشتید. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که در تولید این محصول تمامی توان خود را به کار برده ایم و تنها هدف شرکت جلب رضایت مشتریان می باشد.
     
    • دستگاه آب سردکن و گرم کن با طراحی منحصر به فرد
    • مجهز به چراغ نمایشگر
    • توان بالای کمپرسور
    • دارای مخزن آب ویژه
    • مجهز به محفظه یخچال
    ‎ناموجود
  2. سرویس چاقوی 6 تکه رویالتی لاین Royalty Line 5 Pcs Knife SetRL-SS501

    اقلامی همچون چاقوها و کاردها در هر زمانی مورد استفاده قرار می گرفتند. این نوع وسایل یکی از اصلی ترین اقلام ضروری هر شخص و خانواده ای به شمار می روند با استفاده از چاقو امکان بهره گیری از لذت و طعم واقعی مواد خرد شده فراهم می شود. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از چاقوها در انوع مختلف عرضه شده اند اما از سایر نظرها با هم کاملاً متفاوت می باشند. هر کدام از چاقوهای ارائه شده مزایا و معایب خاصی را دارند. از میان تمامی چاقوهای عرضه شده انتخاب یک نوع بسیار خوب آن کمی سخت به نظر می رشد اما ما در این بخش می خواهیم نوعی چاقو به شما ارائه دهیم که از سری مزیت های فوق العاده خوبی برخودار می باشد. استفاده از چاقوهای تک و جدا از هم علاوه بر اینکه از آن چون به عناوین مختلفی استفاده می کنید بلکه با رنگ های و طرح های مختلف تنها در طراحی نامناسب محیط تاثیر خواهند داشت. نوعی از چاقو که می خواهیم پیشنهاد دهیم تنها یک نوع چاقوی جداگانه نمی باشد بلکه تعریفی از چند نوع چاقوی مجزا هستند. ست 6 تکه چاقوی رویالتی لاین آر ال-اس اس501 شامل 5 عدد چاقو به همراه یک نوع پوست کن میوه ویژه در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. این سری چاقو همراه با سری مزیت های بسیار خوبی که دارند یک نوع آشپزی بسیار راحت و جذاب را به ارمغان خواهند آورد. مزیت هایی همچون کیفیت در جنس و تیغه ، دسته های قابل انعطاف و راحت باعث می شوند تا از کار با آنها لذت ببرید. علاوه بر کارایی مناسب ست 6 تکه چاقوی royality line rl-ss501  تنوعی زیبا به وسیله آنها ایجاد نمایید.   
    • طراحی راحت و ارگونومیک
    • قابلیت 5 تکه چاقوی کاربردی
    • قابلیت پوست کن میوه
    • جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  3. کیک پز کنوود KENWOOD CAKE SAUCEPANS EV200

     کیک پز برقی ای وی 200 یکی دیگر از محصولات شرکت کنوود می باشد که شما با استفاده از این  محصول کنوود  200 ای وی می توانید انواع کیک های خوشمزه را با استفاده از این دستگاه آماده کنید و از آن برای درست کردن انواع خمیرهای نان تازه از این دستگاه برقی استفاده کنید . کیک پز EV200 یکی از دستگاه های فوق العاده زیبا و بسیار  جمع و جور می باشد که شما با استفاده  از این دستگاه می توانید برای زیباتر شدن آشپز خانه ی خود از این محصول  خانگی و کاملا استادارد استفاده کنید. دستگاه نان ساز جمع و جور کنوود با مدل نامبر ای وی  200 یکی از مناسبترین محصولاتی می باشد که با استفاده از آن می توانید انواع نان های خوشمزه و کیک های شیرین با طعم های متفاوت  با آن آماده کنید  و ازآن برای مهمانهایتان از آن استفاده کنید. شما بدون نیاز به توستر و حتی فر و انواع  دستگاه های دیگر که برای  پختن انواع کیک ها طراحی و ساخته شده اند می توان از این دستگاه برقی با هزیبنه ی کم به راحتی این دستگاه را برای آشپزخانه تان تهیه کنید و از ان برای انواع کیک های خوش طعم و خوش رنگ استفاده کنید. شما با استفاده از این دستگاه برقی EV200 می توانید در مدت زمان بسیار کم شاهد پخته شدن کیک  دایره ای خود در این دستگاه باشید.
    • طراحی زیبا و بی نظیر
    • دارای میزان برق مصرفی 2000 وات
    • قابلیت پختن انواع کیک های خوشمزه  با طعم های متفاوت
    • ابعاد و وزنی مناسب
    • عملکرد گرم نگه داشتن
    • بدنه ای با رنگ مشکی براق
    ‎ناموجود
  4. توستر 34 لیتر کنوود KENWOOD OVEN OV351

    خرید یک فر برقی یا اجاق گاز می تواند یک خرید عالی برای هر آشپزخانه ای باشد . در قدیم دستگاه های گاز و فر به هم متصل شده بودند و این شاید کمی استفاده از ان ها را محدود می کرد اما امروزه هر کدام از این دستگاه ها به صورت جداگانه تولید و به فروش می رسند. دستگاه های فر برقی جزو دستگاه هایی هستند که کاربردهای زیادی دارند اما فضای نسبتا کمی اشغال می کنند . با این وجود داشتن یک فر برقی در آشپزخانه شما ضروری است . شما به احتمال زیاد تا بحال بسیاری از مواد غذایی را در داخل فر های برقی و مایکروفر تهیه و آماده کرده اید و تا حدی با طرز کار این دستگاه ها نیز آشنا هستید . فرهای برقی دستگاه هایی هستند که با استفاده از سنسورهای انتقال می توانند نیروی برق را به نیروی حرارتی تبدیل کنند و به این وسیله غذای داخل را پخته و آماده به شما تحویل بدهند . دستگاه های فر برقی در نکات کوچکی با هم تفاوت دارند که در این قسمت ما میخواهیم به معرفی فر برقی ov351 محصول کنوود بپردازیم . این دستگاه یک مینی فر با موتور توربو و فن آوری همرفت می باشد که اجازه می دهد تا بوی مواد غذایی کاملا جذب شود و در داخل هوا پخش نشود . ظرفیت کلی این فر برقی 34 لیتر است که با این فضا می تواند طیف وسیعی از مواد غذایی مانند ماهی ، گوشت ، مرغ ، شیرینی و انواع بیسکویت ها را در اختیار شما قرار دهد. شما به علاوه در این دستگاه می توانید مواد را نیز یخ زدایی کنید . ابعاد داخل فر به شما این امکان را می دهد تا غذاهایی مانند جوجه را کباب کنید و همچنین درب شفاف آن نیز امکان نظارت کامل بر مواد خوراکی و غذایی را برای شما فراهم می آورد . از امکانات فوق العاده این فر برقی همچنین می توان به تایمر 12 ساعته ان ،فن 1500 وات و همچنین کنترل درجه حرارت تا 280 درجه سانتی گراد را نام برد .
    • دارای قدرت انتقال حرارت 1500 وات
    • فر با قدرت 700 وات
    • امکان یخ زدایی و تفت دادن مواد غذایی
    • کوره همرفت برای پخت شیرینی و کیک ها
    • ظرفیت 34 لیتر
    • درب شفاف و بدنه فلزی
    ‎ناموجود
  5. رنده آشپزخانه فوما FUMA GRATER FU-389

    از جمله محصولاتی که بیشترین میزان کاربرد را در هر آشپزخانه ای می تواند داشته باشد و برای رنده کردن انواع مواد غذایی و سبزیجات به کار می رود رنده فوما با مدل نامبر اف یو- 389 است که می تواند کارآمد ترین ابزار کمک آشپزی به شمار بیاید. این رنده دارای بدنه ای منحصر به فرد با طراحی ایده آل است که به صورت تمام استیل بوده و مقاومت بالایی را در هنگام استفاده از آن ایجاد خواهد کرد. رنده چهار طرفه FUMA FU-389 با ساختار فوق العاده ای که دارد مقاوم ترین ابزار کمک آشپزی برای آشپزخانه های شما به شمار می آید. شما می توانید با استفاده از رنده آشپز خانه فوما مدل FU389 انواع مواد را که برای آشپزی های خود و یا درست کردن سالاد به آنها احتیاج دارید را به سادگی رنده کنید.
     
    • رنده آشپزخانه با طراحی ایمن
    • تیغه های متنوع چهار طرفه
    • امکان تمیز کردن آسان
    • دسته پلاستیکی ضد لغزش
    ‎ناموجود
  6. رنده آشپزخانه فوما FUMA GRATER FU-392

    رنده چهار طرفه آشپزخانه فوما مدل، اف یو- 392 دارای تیغه هایی فوق العاده با توان برش دادن انواع میوه و سبزیجات مختلف مانند پیاز/ سیب زمینی/ هویج و دیگر مواد غذایی متنوع می باشد که می توانید با استفاده هر طرف آن یک نوع از برش را در اختیار داشته باشید. اندازه 4 طرفه این رنده اف یو 392 فوما برابر با 9 اینچ است که در هر چهار طرف رنده قرار دارد و با طراحی ایده الی که برای آن فراهم شده به شما امکان می دهد تا سهولت استفاده توسط آن را تجربه کنید. این محصول کامل ترین نوع رنده به شمار می آید و یکی از ابزار های آشپزخانه بسیار ویژّه و کارآمد است که با توجه به نیاز و سفارش مداوم مشتریان در اختیار مصرف کننده گان قرار گرفته است. این رنده FU392 فوما بسیار مقاوم و مستحکم است که در وزن و ابعاد فشرده ای می توانید آن را تهیه کرده و در هر آشپزخانه از آن استفاده کنید.
     
    • رنده 4 طرفه با طراحی مدرن
    • دارای تیغه های برنده و ضد سایش
    • کم وزن و کارآمد
    • امکان تمیز کردن راحت
    ‎ناموجود
  7. دستگاه همزن برقی مواد غذایی کنوود KENWOOD ELECTRIC FOOD MIXER MACHINE KM615

    امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید لوازم و ابزار آلات خانگی فعالیت دارند و همه آن ها به نحوی برای ارتقاء کیفیت آشپزی در تلاش هستند. کمپانی کنوود یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در جهان است که محصولات با کیفیتی را برای کاربران ارائه می دهد. همزن برقی KM615 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که با قابلیت های هم زدن، ورز دادن و مخلوط کردن، تهیه انواع خمیر کیک ، شیرینی ، نان ، انواع نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه برای کاربران فراهم می سازد. با اتصال یک سری از لوازم جانبی اختیاری به همزن برقی کی ام615 کنوود می توان از دستگاه همزن برقی به عنوان چرخ گوشت با دو صفحه ریز و درشت، مخلوط کن ، آب میوه گیر، آب مرکبات گیر ، آسیاب و پاستا ساز استفاده کرد و وظایف مختلفی را با آن ها انجام داد. 20 قطعه لوازم جانبی اضافی برای این محصول وجود دارد که در این بسته بندی گنجانده نشده است و شما باید در بازار به صورت جداگانه آن ها را خریداری کنید و از سایر قابلیت ها و امکانات ویژه دستگاه بهره ببرید. همراه با دستگاه میکسر برقی KM615 کنوود یک کاسه با ظرفیت 6.7 لیتر وجود دارد که مواد غذایی زیادی را می توان در آن جای داد. این کاسه با توجه به جنس فولادی و استیل در برابر هر گونه خط و خراش و رطوبت مقاومت است و با مواد غذایی واکنش نمی دهد. لوازم و اتصالات فلزی به همراه موتور قدرتمند همگی کمک می کند تا کیفیت و دوام محصول افزایش یابد و با قابلیت اطمینان بالا بتوان از دستگاه استفاده کرد. این همزن کاسه دار چند منظوره با قدرت موتور 800 وات عملکرد بی نظیری دارد و به صورت کاملا حرفه ای و پیشرفته طراحی شده است. سری های این همزن برقی در سه نوع بادکنی، خمیر زن قلاب دار و سریK  تولید شده اند که بسته به نوع و حجم مواد، می توان از هر کدام از آن ها استفاده کرد. برای کاسه درپوشی شفاف تولید شده است که مواد غذایی داخل کاسه بدون پاشیده شدن به بیرون ، به راحتی مخلوط شوند. از قابلیت های ویژه ی این دستگاه می توان به عملکرد پالس (ضربه ای) و قابلیت کنترل الکترونیکی سرعت متغیر اشاره کرد. کلید چرخانی که بر روی دستگاه وجود دارد این امکان را فراهم می سازد که بتوان سرعت دستگاه را کنترل کرد تا مواد غذایی با کیفیت بهتری آماده گردند.
    • دارای عملکرد پالس (ضربه ای) و قابلیت کنترل الکترونیکی با سرعت متغیر
    • دارای کاسه ای با ظرفیت 6.7 لیتر از جنس استیل
    • مجهز به درپوش شفاف برای جلوگیری از پاشیده شدن مواد درون کاسه به بیرون
    • دارای بدنه پلاستیکی سفید
    • مجهز به موتور قدرتمند با توان 800 وات
    • قابلیت اتصال به لوازم جانبی اختیاری برای استفاده از سایر قابلیت های دستگاه
    • قابلیت استفاده راحت و آسان
    • دارای سه سری همزن خمیر زن ، سری K و سری بادکنکی
    ‎ناموجود
  8. فلاسک 1.6 لیتری فوما Fuma Vacuum Flask FU-461

    • بخش داخلی و خارجی از استیل
    • 24 ساعت گارانتی آب با پوشش مسی
    • ظرفیت 1.6 لیتری
    • عرضه شده در رنگ های آبی و سیاه
    ‎ناموجود
  9. ماهیتابه دو طرفه فوما FUMA DOUBLE FRY PAN FU-366

    گوشت و سیب زمینی سرخ شده شاید از غذاهای مورد علاقه بسیاری از ما باشد به همین دلیل هر فردی در آشپزخانه خود نیاز به ماهیتابه ها برای سرخ کردن مواد غذایی دارد .ماهیتابه ها انواع مختلفی دارند اما با توجه به نیاز خود می توانیم بهترین نوع را انتخاب کنیم تا خوشمزه ترین غذا را برای خود و خانواده تهیه کنیم. به علاوه ماهیتابه های معمولی ،ماهیتابه های دو طرفه یا ماهیتابه های رژیمی نوع دیگری از ماهیتابه ها هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع ماهیتابه به دلیل مصرف کمتر روغن نسبت به سایر ماهیتابه ها طرفداران بیشتری دارند و امروزه به علاوه در آشپزخانه های منازل همچنین در آشپزخانه انواع رستوران و ساندویچی ها از این نوع ماهیتابه استفاده می شود. ماهیتابه FU-366 یکی دیگر از محصولات با کیفیت فوما می باشد که با پوشش سرامیکی تولید شده است. این ماهیتابه به راحتی قابل شستشو است  و قابلیت پخت و پز بر روی انواع اجاق گازها را دارد . پس بدون توجه به نوع اجاق گازتان شما می توانید از این ماهیتابه در منزل خود استفاده کنید .به علاوه کیفیت بالا در بدنه این ماهیتابه باعث شده تا رنگ داخل و بدنه آن ثابت باقی بماند. سرخ شدن مواد در این ماهیتابه در واقع بین دو لایه آن صورت می گیرد و این کار از پخش شدن بو و روغن در آشپزخانه جلوگیری می کند همچنین طعم واقعی مواد غذایی حفظ می شوند. قفل موجود بر روی درب این ماهیتابه نه تنها از پخش شدن دود و بوی غذا جلوگیری می کند همچنین باعث می شود تا روغن داخل ماهیتابه بر روی گاز پخش نشود. داخل این ماهیتابه کاملا نچسب است و اجازه سرخ کردن و تفت دادن هر نوع ماده غذایی را برای شما فراهم می آورد.
    • دارای پوشش سرامیک فوما
    • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
    • بدنه با کیفیت بسیار بالا
    • پوشش سرامیک واقعی
    • دارای پوشش نچسب
    ‎ناموجود
  10. توستر 23 لیتری فوما FUMA OWEN WITH ROTISSERIE GRIIL FU-112

    یک پخت و پز عالی به علاوه اینکه به مهارت نیاز دارد ،همچنین نیازمند یک آشپزخانه پیشرفته است . امروزه آشپزخانه ها با وسایل برقی و کاربردی زیادی مجهز شده اند که به کاربران امکان تنوع در آشپزی و همچنین یک سطح بالاتر در پخت و پز را می دهند. فرهای برقی در سطوح مختلف تولید و روانه بازار می شوند که این دستگاه ها قابلیت های فراوانی دارند . ویژگی هایی مانند جوجه گردان و تهیه انواع کیک و شیرینی با این فرها امکان پذیر است. فوما نیز با پیشرفت تکنولوژی و ارتقای محصولات خود این دستگاه ها را تولید کرده و آن را در اختیار کاربران قرار داده . فر برقی FU-112 به همراه یک اجاق جوجه گردان و قابلیت تنظیم دما برای مواد غذایی مختلف یک دستگاه به صرفه و مناسب است . برای هر خانواده ای که به تهیه شیرینی و کیک علاقه دارند می تواند این دستگاه کاربرهای مفیدی داشته باشد . این فر برقی در دو رنگ مشکی و سفید موجود است . دکمه تنظیم دما در این فر به شما امکان تنظیم دما از 100 تا 250 درجه سانتی گراد را می دهد .همچنین سه حالت حرارت کم ، متوسط و بالا در این فر قابل کنترل هستند. برای غذاها و شیرینی های مختلف در این فر دماهای مختلفی نیز نیاز است از این رو با استفاده از دکمه مربوطه می توان تا یک ساعت دستگاه را تنظیم نمود که پس از این 60 دقیقه دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد .
    • دارای طراحی با دوام و مطمئن
    • فر با تمام قدرت
    • امکان تنظیم دما از 100 تا 250 درجه سانتی گراد
    • سه حرارت مختلف
    • دارای گریل چرخان
    • ظرفیت 23 لیتر
    ‎ناموجود
  11. توستر 30 لیتری فوما FUMA OWEN WITH ROTISSERIE GRIIL FU-114

    چند سالی است که استفاده از انواع و اقسام فرها در میان خانه ها ایرانی بسیار پرطرفدار  شده است. سری های مختلفی از این دسته فرها عرضه بازار شده اند که از جمله قابل توجه ترین آنها می توان به توسترهای رومیزی اشاره نمود. توستر رومیزی فوما اف یو-114 از کاربردی ترین توسترهایی می باشد که به صورت کلی می تواند کار چند تا فر را به صورت همزمان برای شما انجام دهد. توستر فوما همراه با امکانات خوبی که دارد بسیار مناسب برای هر خانه ای می باشد. با در اختیار داشتن توستر فوما دیگر نیازی به استفاده از روش ها قدیمی همچون استفاده از اجاق گاز و یا فرهای مختلفی نخواهید بود. تمامی مواد غذایی خوشمزه و خوش طعم مورد علاقه خود را به وسیله توستر حرفه ای فوما بپزید و از خوردن آنها نهایت لذت را ببرید. طراحی بادوام تمامی قطعات توستر فوما باعث می شود تا به صورت همیشگی و سالیان زیاد با طول عمر بسیار بالا کارایی فوق العاده خوبی از خود ارائه دهد. ظرفیت داخلی توستر فوما 30 لیتر می باشد که همزمان می توان حجم زیادی از انواع گوشت ها را به وسیله انها برشته نمود. به وسیله هر کدام از دکمه های عملیاتی موجود بر روی توستر فوما می توان تنظیماتی از قبیل تنظیم درجه حرارت و گرما ، تنظیم تایمر و روشن و خاموش نمودن دستگاه را بر روی آن اعمال نمود. قدرت فوق العاده بالای توستر fuma fu-114 از طریق المنت های داخلی قادر به انتقال حرارت به تمامی نواحی توستر خواهد شد که در نتیجه مواد خوراکی خوشمزه ای از قبیل انواع کیک ها را در اختیار کاربر قرار داد.           
    • طراحی با دوام
    • ظرفیت 30 لیتری
    • قدرت فوق العاده بالا
    • کنترل درجه حرارت 100 تا 250 درجه سانتی گراد
    • قابلیت تنظیم گرما باتوجه به محیط
    • قابلیت تنظیم تایمر 60 دقیقه ای
    • چراغ نشانگر قدرت
    ‎ناموجود
  12. توستر 1480 وات فوما FUMA OVEN FU-485

    برخی از خانم ها علاقه ی زیادی به پختن انواع غذاهای زیادی دارند در واقع پختن غذاهای مختلف و متعدد بر روی یک اجاق گاز بسیار زمان بر است بنابراین برای این خانم ها شرکت سازنده ی فوما بهترین توستر و با امکانات فوق العاده عرضه کرده است که توستر مدل FU-485 یکی از مدل های این شرکت می باشد. این توستر نامبرده از یک قدرت عالی 1480 وات برای قدرت گرمایش استفاده می کند که این توستر می تواند انواع غذاهای خام شما را دریافت کند و آن را به صورت کامل پخته شده و سریع به شما تحویل می دهد. همچنین بر روی بدنه ی این توستر فوما تعدادی از ولوم های چرخشی وجود دارد که شما به کمک یکی از این ولوم های چرخشی می توانید مدت زمان تا 60 دقیقه انتخاب کنید و به لطف ولوم چرخشی دیگر شما می توانید میزان درجه ی حرارت گرمایش آن را انتخاب کنید در نتیجه حداقل میزان  درجه ی حرارت گرمایش  100 درجه و حداکثر میزان درجه ی حرارت گرمایش 250 درجه می باشد به طور کلی انتخاب درجه حرارت گرمایش و مدت زمان آن بستگی به میزان خام بودن غذای شما دارد.
    • دارای قدرت گرمایش 1480 وات
    • میزان درجه ی حرارت 100 درجه تا 250 درجه
    • قادر به یک چراغ نشانگر قدرت
    • دارای دو طبقه ی حرارتی
    • خاموش شدن آن به صورت خودکار
    • مدت زمان آن 60 دقیقه
    • طراحی با طول عمر بالا و امن
    ‎ناموجود
  13. توستر 30 لیتری فوما FUMA OVEN FU-300

    یکی از دستگاه مهم و کاربردی که امروزه در اکثر خانه ها وجود دارد دستگاه توستر می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات پیشرفته ای می باشد. کاربران از توستر استفاده های زیادی می برند و برای پختن مواد غذایی و درست کردن کیک و شیرینی از آن استفاده می شود. توستر FU-300 از نوع رومیزی می باشد و بر روی کابینت آشپزخانه قرار می گیرد . با توجه به وزن مناسبی که دارد می توان به راحتی آن را جابجا کرد . گنجایش این توستر 30 لیتر می باشد و با ظرفیت بالایی که دارد می توان مواد غذایی زیادی را با آن تهیه کرد. توستر اف یو 300 از مواد با کیفیت و مرغوب در رنگ بندی های مختلف، مشکی و نقره ای تولید و روانه بازار شده است. شما می توانید با توجه به سایر لوازم خانگی خود هر کدام از این رنگ توستر را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. همچنین می توانید چربی ها و بقایای مواد غذایی داخل توستر را توسط دستمالی مرطوب به صورت عالی تمیز کنید. این توستر با اتصال به برق کار می کند و انرژی کمی را برای پختن مواد غذایی مصرف می کند. شما می توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و فرنگی را با استفاده از این توستر در مدت زمان کمی بپزید.

    در ساخت این دستگاه از المنت های حرارتی استفاده شده است که با استفاده از آن ها حرارت سیستم به صورت عالی تامین می شود. درب شیشه ای این توستر مشاهده مراحل پختن مواد غذایی را برای کاربران فراهم می سازد. این درب با استفاده از دستگیره ای که دارد به راحتی باز و بسته می شود. همچنین قابلیت جوجه گردان این توستر جوجه کباب خوشمزه ای را برای کاربران آماده می کند. شما می توانید جهت درست کردن پیتزا ، کیک و شیرینی های خوشمزه و پخت سایر مواد از سینی که همراه بسته بندی محصول وجود دارد استفاده کنید. این سینی دارای قابلیت نسوز است و بقایای مواد غذایی به راحتی روی آن تمیز می شود. توسط دو طبقه سینی که در این توستر وجود دارد می توان ارتفاع سینی پخت را به دلخواه تعیین کرد و یا از دو سینی در هنگام پخت استفاده کرد. با استفاده از کلید چرخان تایمر و دما سنج می توان تنظیمات مربوط به پخت مواد غذایی را به راحتی تنظیم کرد. این دکمه های در سمت راست بدنه توستر اف یو 300 وجود دارد و دارای طراحی با دوام و ایمنی می باشند.
    • طراحی بسیار زیبا و بادوام
    • فر با قدرت 1480 وات
    • مجهز به گریل روتیسری
    • طراحی با دوام و مطمئن
    • ظرفیت 30 لیتر
    • هدایت حرارتی هوا
    • دارای دو طبقه
    ‎ناموجود
  14. توستر 42 لیتر فوما FUMA OVEN WITH CONVENTION FU-613

    توستر FUMA FU-613 یکی از مجهز ترین محصولاتی است که می توانید آن را برای انواع کارهای آشپزی مانند سرخ کردن/ توست کردن انواع ساندویچ و همچنین گریل کردن مواد گوشتی به کار می رود. اگر از آن دسته خانواده هایی هستید که به کیفیت پخت و سلامت مواد خوراکی در وعده های غذایی خود اهمیت می دهید ما به شما تهیه و سفارش این دستگاه توستر را پیشنهاد می کنیم که از حرارت مستقیم توسط المنت های ویژه ای که در داخل آن قرار داده شده، استفاده می کند. این در حالی است که امینت سلامت در این توستر بسیار بیشتر از دستگاه های مایکروویو می باشد که توسط امواج مغناطیسی به تهیه و پخت مواد غذایی عمکلرد می نماید و عوارض نا به هنجاری را نیز به وجود می آورد. علاوه بر این می توان به طراحی مستحکم دستگاه توستر FU613 فوما اشاره کرد که در برابر سایر مدل های قدیمی تر و معمولی از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد. این توستر دارای سینی های ویژه ای برای قرار دادن انواع ظرف های متنوع جهت پخت و پز می باشد که می توانید به طور همزمان چندین نوع مواد غذایی خوشمزه را توسط آن تهیه کنید. دستگاه توستر فوق العاده فوما با مدل نامبر اف یو- 613 با قدرت 2000W وات یکی از پر فروش ترین محصولات برای پخت و پز و کارهای کمک آشپزی در بازار لوازم خانگی به شمار می آید که میزان مصرف انرژی را در سطح پایینی قرار داده است. یکی از مزیت های با اهمیت در این محصول ظرفیت بالای 42 لیتری آن است که می توانید حجم بالایی از انواع مواد غذایی را توسط آن پخته و یا به صورت بریان در بیاورید بدون آنکه نیازی به استفاده از سایر دستگاه های گران قیمت جهت پخت و پز داشته باشید.  
     
    • توستر فوما با طراحی ایمن
    • دارای بدنه استیل بادوام و مستحکم
    • قدرت 2000 وات
    • عملکرد گریل
    • با ظرفیت 42L
    • تهیه و پخت انواع کیک های خوشمزه
               رنگ : 
    ‎ناموجود
  15. رنده برقی 16 کاره فوما FUMA ELECTRIC SLICER FU-751

    از میان لوازم آشپزخانه، معمولا رنده ها از لوازم پر کاربرد تلقی می شوند که می توانند سرعت فرد را در تهیه ی سالاد تا چند برابر افزایش دهند. به نظر می رسد رنده ها هم از طرح قدیمی خود یعنی همان ظاهر سنتی خارج شده اند و نمونه ی برقی ان ها نیز تولید شده راست. یکی از این رنده های برقی ، رنده برقی 16 کاره فوما Fuma Electric Slicer FU-751 می باشد که با وجود اینکه از اندازه ی بسیار کوچکی برخوردار است اما می تواند یکی از ضروری ترین وسایل آشپزخانه ی شما باشد. این رنده در تسریع بخشیدن به خرد و ریز کردن مواد غذایی مخصوصا سبزیجات نقش بسیار مناسبی را ایفا می کند. همچنین با صفحه هایی که دارد می تواند مواد را در هر سایز و هر شکل، برش دهد و ریز نماید. رنده ریز، رنده درشت، نگینی، چیپس، خلال و مکعب یک سری از صفحه های این رنده برقی فوما FU751 فوما می باشد که امکان درست کردن هر نوع سالادی را برای شما در کمترین زمان فراهم می آورد. این رنده ی فوما دارای یک موتور کم مصرف و در عین حال پر قدرت با توان 30 وات می باشد که می تواند با سرعت فوق العاده ای مواد نرم و سفت را به راحتی برش داده و نگینی خرد نماید. دیگر استفاده از چاقو مقرون به صرفه نیز، با استفاده از این رنده ی برقی شما قادر خواهید بود در زمان خود صرفه جویی نمایید. همچنین آشپزی برای شما به یک کار لذت بخش تبدیل می شود. این رنده ی منحصر به فرد اف یو 751 توسط یک کمپانی ژاپنی به نام فوما FUMA تولید شده است که این کمپانی از بهترین مواد برای ساخت محصولات خود استفاده کرده است. به علاوه فوما در این رنده ی خود نیز از بهترین مواد استفاده کرده است و می تواند گزینه ای مقاوم و ایده ال برای هر آشپزخانه ای باشد.
     
    • دارای توان 30 واتی
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
    • قابلیت 16 کار متفاوت
    • قابلیت رنده ریز، رنده درشت، نگینی، چیپس، خلال و مکعب
    • داری محفظه ی نگه داری مواد رنده شده
    • استفاده و تمیز نمودن آسان
    ‎ناموجود
  16. اجاق گاز رومیزی جنرال فورس GENERAL FORCE GAS STOVE F34

    شرکت جنرال فورس یکی از شرکت های بسیار معتبر در کل دنیا  می باشد و یکی از سرشناس ترین کمپانی های جهان است.این شرکت توانسته در تمام زمینه های  نقش بسیار مهمی داشته باشد. این شرکت توانسته در بیشتر لوازم برقی نقشی به سزایی داشته باشد و می توان گفت در تمام زمینه ها نقش افرینی داشته است. ما در این جا می خواهیم به یکی دیگر از محصولات این شرکت معتبر را به شما دوستداران و علاقه مند به لوازم خانگی معرفی کنیم . این محصول چیزی جز مدل  اف 34  که  یکی از اجاق  گاز های رومیزی جنرال فورس با کیفیت بسیار بالا  می باشد. اگر به دنبال  یک  اجاق گاز رومیزی اف 34  با کیفیت بالا می باشید. و می خواهید در هنگام  آشپزی با خیال اسوده آشپزی کنید  ما این  محصول F34  را به شما  معرفی می کنیم که شما با استفاده از این  محصول شیک و زیبا بتوانید با کیفیت بسیار بالا از  تمام قابلیت های آن استفاده کنید و از  آشپزی کردم با آن لذت ببرید. اف 34  یکی از گازهای بسیار شکیل می باشد که با استفاده از آن می توانید برای دکوراسیون آشپزخانه تان از ان استفاده کنید. این گاز اف 34  دارای اندازه ی بسیار جمع و جور 90 سانتی متر است. همچنین به آسانی می توانید آن را در اشپزخانه تان نصب کنید و با دیگر وسایل آشپزخانه تان ان را ست کنید. اگر به دنبال  یک اجاق گاز با کیفیت بالا  می باشید می توانید در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید و از این اطلاعات برای شناخت بهتر این محصول با ما همراه باشید.
    • گاز 5 شعله با طراحی زیبا
    • ترموکوپل و فندک اتوماتیک  ORKLY
    • نوع شعله ها پلوپز وسط و با قدرت 4 کیلو وات
    • دارای شبکه ی از نوع  چدن
    • 5 شعله با اندازه های مختلف
    • جنس بدنه آن شیشه ی نشکن حرارتی
    • مجهز به شعله پخت سریع
    • قابلیت  توکار
    ‎ناموجود
  17. قهوه ساز و اسپرسوساز جنرال فورس GENERAL FORCE COFFEE AND ESPRESSO FCM501S

    شرکت سازنده ی جنرال فورس دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز مدل FCM501S نیز همانند سایر محصولات دیگر به صورت لمسی طراحی کرده است. همچنین این دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز از یک طراحی حرفه ای و شگفت انگیز ساخته شده است در واقع این قهوه ساز و اسپرسوساز به صورت توکار می باشد بنابراین به راحتی می تواند در داخل انواع کابینت های قرار بگیرد به طور کلی این قهوه ساز و اسپرسوساز توکار برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند دکوراسیون آشپزخانه ی خود را شیک و حرفه ای کنند. علاوه بر این که دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز اف سی ام 501 اس جنرال می تواند انواع قهوه و اسپرسوساز را برای شما آماده کنند بلکه این قهوه ساز و اسپرسوساز توکار به کمک سیستم بخار مخصوص، کاپوچینو را برای شما در کمترین زمان و با مزه ی عالی آماده می کند و از تجربه کردن این کاپوچینو گرم با طعم عالی لذت ببرید. یکی از ویژگی های این قهوه ساز و اسپرسوساز توکار می توان به 9 زبان بین المللی آن اشاره نمود که شما به راحتی می توانید این زبان ها را تغییر دهید. همچنین قهوه ساز و اسپرسوساز FCM501S قادر به یک سیستم عملکرد آب جوش می باشد و شما به راحتی می توانید تانکر آب آن را جا به جا نمایید. این دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز توکار جنرال فورس مجهز آب کشی و تمیز کنندگی به صورت خودکار می باشد که بعد از اتمام درست کردن قهوه یا اسپرسوساز می توانید از این قابلیت برای تمیز کردن آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این قهوه ساز و اسپرسوساز توکار این است که آسیاب و قهوه ی در شش سطح آن قابل تنظیم می باشد حتی دستگاه قهوه ساز و اسپرسوساز توکار FCM501S جنرال فورس می تواند غلظت قهوه از جمله نرمال و متوسط و زیاد را تنظیم کند. علاوه بر این که این قهوه ساز و اسپرسوساز توکار می تواند به راحتی غلظت قهوه را تنظیم کند بلکه این قهوه ساز و اسپرسوساز به شما اجازه می دهد میزان و مقدار قهوه از 30 تا 240  درجه سانتی گراد را به صورت دلخواه انتخاب کنید.
    • دارای صفحه نمایش لمسی
    • قابلیت تنظیم آسیاب و قهوه در شش سطح
    • مجهز به تغییر زبان تا 9 زبان بین المللی
    • تانکر آب آن قابل جا به جایی
    • قابلیت تنظیم غلظت قهوه از جمله نرمال و متوسط و زیاد
    • آب کشی و تمیز کنندگی آن به صورت اتوماتیک
    • قادر به سیستم عملکرد آب جوش و سیستم بخار مخصوص کاپوچینو
    • قابلیت تنظیم میزان و مقدار قهوه از 30 تا 240  درجه سانتی گراد
    ‎ناموجود
  18. اجاق گاز توکار صفحه ای اسپارک SPARK GAS STOVE SPA802

    اگر قصد خرید یک اجاق گاز جدید را دارید و از اجاق گاز مبله و بزرگ خود خسته شده اید، ما به شما پیشنهاد می کنیم با خرید اجاق گاز صفحه ای اسپارک SPA802، یک نمایی شیک را در آشپزخانه ی خود تجربه کنید. این اجاق گاز صفحه ای علاوه بر اینکه دارای طراحی شیک و زیبا می باشد، می تواند عملکردی منحصر به فرد را ارئه نماید. همچنین اگر آشپزخانه ی شما کوچک می باشد، این اجاق گاز صفحه فضای کمی را اشغال می کند بنابراین فضای آشپزخانه ی شما بسیار بزرگتر دیده خواهد شد. آشپزی کردن با این اجاق گاز به دلیل وجود دو عدد شعله ی بزرگ سه گانه سوز بسیار راحت می باشد و تنها در مدت زمان کوتاهی می توانید طبخ مواد غذایی را اعمال سازید. این اجاق گاز صفحه ای اسپارت اس پی ای 802 همچنین دارای دو عدد شعله ی بزرگ نیز می باشد که مجهز به شعله پخش کن هایی با طراحی خلاقه است، بنابراین شما می توانید برای طبق و پخت مواد غذایی درون قابلمه های بزرگ از این شعله های بزرگ استفاده کنید. محافظ و یا شبکه های چدنی این اجاق گازها با طراحی بسیار زیبایی به صورت جداگانه برای هر یک از شعله ها قرار گرفته شده است بنابراین ثبات قابلمه و ماهی تابه ها بدون لرزش در هنگام آشپزی، حفظ خواهد شد.  جنس اجاق گاز اسپارک شیشه ای می باشد اما این شیشه ی بسیار مقاوم می باشد و طوری طراحی شده است که در برابر حرارت و فشار بتواند بالاترین مقاومت را از خود نشان دهد. همچنین شما می توانید بعد از هر مرتبه آشپزی کردن به راحتی آن را از هر گونه لکه ی چربی و یا لکه های مواد غذایی تمیز سازید. طراحی شیک و زیبا و نمای آشپزخانه ای مدرن با استفاده از اجاق گاز صفحه ای اسپارت SPA802 ممکن می باشد.
     
    • مجهز به 5 عدد شعله
    • صفحه شیشه ای نشکن و مقاوم
    • طراحی جمع و جور و بسیار شیک
    • دارای دو عدد شعله ی سه گانه سوز
    • مجهز به دو عدد شعله ی بزرگ
    • دارای شبکه های چدنی زیبا و جداگانه
    ‎ناموجود
  19. سرویس قابلمه استیل 19 پارچه فوما FUMA COOKWARE STYLE FU-1008

    یکی از وسایل ضروری و لازم در هر آشپزخانه ای قابلمه می باشد که با کمک آن می توانیم غذاهای لذیذ و خوشمزه ای را درست کنیم. از نکات مهمی که در هنگام خرید قابلمه باید به آن توجه کرد نوع مواد سازنده و کیفیت و اندازه های آن می باشد. ظروف فوما ساخت کشور آلمان بوده و جزء برندهای معروف و شناخته در سطح دنیا می باشد. ظروف استیل فوما از مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده است و برای مدت زمان طولانی قابل استفاده می باشند. سرویس قابلمه FUMA FU-1008 دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ می باشد و شامل اندازه های مختلف قابلمه ، ماهی تابه ، ملاقه ، کف گیر ، همزن دستی و آبکش می باشد . این سرویس یک محصول ایده آل و زیبا برای آشپزخانه و پخت و پز انواع غذا می باشد . اندازه قابلمه های این سرویس 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد و تنوع در اندازه قابلمه ها باعث شده است تا این محصول برای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت بسیار ایده آل باشد. همراه داشتن 7 قطعه ابزار آشپزخانه در هنگام آشپزی بسیار کاربردی بوده و ست شدن این هفت قطعه ملاقه ، کف گیر و همزن با قابلمه ها آشپز خانه شما را مدرن و زیبا می سازد. قابلمه های استیل اف یو 1008 فوما را می توان برای انواع اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی استفاده کرد و داخل ماشین ظرف شویی به راحتی شستشو داد.
    • دارای 19 پارچه استیل ضد زنگ
    • قابلمه 16 سانتی متری دسته دار
    • دارای قابلمه های 16، 20، 24، 26 سانتی متری
    • ماهی تابه 24 سانتیمتری همراه با درب
    • مجهز به 7  قطعه ابزار مفید و کارآمد آشپزی
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی
    • قابل استفادهخ برای اجاق های گازی ، الکترونیکی و هالوژنی
    ‎ناموجود
  20. سرویس قابلمه چدن فوما FUMA COOKWARE SET FU673

    شرکت سازنده ی فوما بهترین و مدرن ترین سرویس قابلمه را برای کاربران خانگی عرضه کرده است در نتیجه سرویس قابلمه ی مدل FU673 شامل یکی از مدل های سرویس قابلمه ی فوما می باشد که این سرویس داری کارایی و طول عمر نسبتا بالایی دارد اما طول عمر آن به نحوه ی شستن آنها بستگی دارد. همچنین سرویس قابلمه ی اف یو 673 قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی با قطرهای متفاوت می باشد در نتیجه قطر قابلمه ی بزرگ آن 32 سانتی متر و قابلمه ی متوسط این سرویس 28 سانتی متر و قطر قابلمه ی نسبتا متوسط آن 24 سانتی متر و قابلمه ی نسبتا کوچک این سرویس 20 سانتی متر و قطر قابلمه کوچک آن 16 سانتی متر است. به عبارت دیگر قطر ماهی تابه ی دو طرفه ای این سرویس 32 سانتی متر می باشد در واقع همه ی این قابلمه ها و ماهی تابه رژیمی از یک پوشش فوق العاده سرامیک و یک روکش نچسب ساخته شده اند به طور کلی این پوشش مدرن ترین و پیشرفته ترین ظروف ها می باشد. علاوه بر این سرویس FU673 دارای یک طراحی جدید و ورنی است بلکه قابلمه های این سرویس بسیار محکم می باشد و به راحتی می توانند حرارت شان انتقال دهند. یکی از ویژگی های قابلمه ی سرویس 873 این است که به راحتی می توانند در ماشین ظرف شویی شستشو نمایند و این سرویس برخلاف ظروف های دیگر می تواند بر روی گازهای گازهای هالوژن و گازهای برقی و حتی گازهای معمولی به کار بروند. همچنین سرویس قابلمه های FU673 برای دسته ی افرادی مناسب می باشد که به سلامت خود بسیار اهمیت می دهند و یا دوست دارند غذاهای سالم برای خانواده شان درست کنند در واقع این سرویس مواد سرطان زا را وارد بدن شما نمی کنند. از آنجایی که این سرویس فوما قادر به 5 قابلمه و یک ماهی تابه رژیمی می باشد بلکه سرویس فوما FU673 مجهز به 7 عدد ملاقه ی آشپزی کردن است.
    • دارای 5 قابلمه با قطر های متفاوت
    • قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • نوع پوشش آنها سرامیک محکم
    • قادر به یک ماهی تابه با قطر 32 سانتی متر
    • مجهز به  7 عدد سرویس ملاقه ها
    ‎ناموجود
  21. سرویس قابلمه 14 پارچه فوما FUMA 14 PCS COOKWARE SET FU-831

    برای انتخاب ابزارهای آشپزخانه باید دقت زیادی به خرج داد. جهت افزایش سلامتی بدن ، پختن غذاها باید به روشی ارگونومیک و سالم صورت گیرد تا در دراز مدت دچار بیماری نشوید. امروزه در بازار سرویس قابلمه های فراوان و متنوعی وجود دارد که در ساخت هر نوع از مواد خاصی استفاده شده است. طبق مطالعاتی که انجام شده است قابلمه های استیل از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با مواد غذایی واکنش نمی دهد. سرویس قابلمه 14 پارچه FU-831 دارای قابلمه هایی از جنس استیل با اندازه های مختلف 16، 20، 24، 26 سانتی متر می باشد که از هر کدام از آن ها برای پختن غذا استفاده می شود. همچنین شیر جوش 16 سانتی متری در این سرویس کاربردهای زیادی مانند داغ کردن روغن ، گرم کردن شیر و انواع مایعات دارد. ماهی تابه های 24 و 26 سانتی متری در این سرویس دارای عمق زیادی بوده و برای سرخ کردن و تفت دادن بسیار مفید و ایده آل می باشند. کفه دوبل این قابلمه ها در برابر حرارت های بالا ، مقاوم بوده و حرارت را به صورت مساوی به تمام کفه منتقل می کند. دیگ بخار 26 سانتی متری در سرویس قابلمه FU-831 باعث پخت سریع و آسان مواد غذایی می شود و کاربران در مدت زمان اندکی می توانند حبوبات ، انواع گوشت و سایر مواد غذایی را بپزند. تمام قابلمه دارای دسته بوده و وزن بسیار مناسبی دارند و به راحتی شسته و جابجا خواهند شد. سبد آبکش برای پختن برنج ، شستن سبزیجات و سایر مواد غذایی استفاده می شود.
    • ساخته شده از استیل با دوام و محکم با طراحی زیبا
    • دارای کف دوبل بسیار محکم
    • مجهز به شیرجوش با اندازه 16 سانتی متر
    • دارای قابلمه هایی با اندازه 16، 20، 24، 26 سانتی متر
    • ماهی تابه عمیق 24 و 26 سانتی متری
    • مجهز به دیگ بخار26 سانتی متری
    ‎ناموجود
  22. سرویس قابلمه با درب فلزی 10 پارچه 10 FUMA PIECES10 COOKWARE SET Fu-672

    در زمان های قدیم قابلمه های تفلون زیادی در بازار وجود داشت که طرفداران زیادی داشت. اما بعد از مدتی با پخش خبر سرطان زا بودن این قابلمه ها، استفاده از قابلمه های تفلون تا حد بالایی افزایش پیدا کرد. بعد از آن قابلمه های چدنی با کیفیت عالی وارد بازار شدند و مردم هم اکنون نیز از آن ها استفاده می کنند. کمپانی فوما سرویس قابلمه 10 پارچه FU-672 را در رنگ مشکی و طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند وارد بازار کرد. این کمپانی در بین مردم از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار بوده و محصولات آن دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این قابلمه های از جنس چدن با پوشش ویژه سرامیکی می باشد و در شکل دایره ای تولید و وارد بازار شد. طراحی گرد این قابلمه ها باعث می شود که مواد غذایی بیشتری داخل آن قرار گیرد و در هنگام پخت و پز به صورت جمع و جور بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی قرار گیرد. سرویس قابلمه چدن FU-672 به صورت یکنواخت حرارت را به تمام قسمت ها منتقل می کند و غذا در آن برای مدت زمان طولانی گرم باقی می ماند. جنس این قابلمه های از مواد با کیفیتی ساخته شده است که در برابر خوردگی و ضربه مقاومت بالایی دارد و لب پر نخواهد شد. این قابلمه ها دارای قابلیت نسوز و نچسب هستند و با مقدار کمی روغن قادرند که مواد غذایی را سر خ کنند. همچنین می توان برای پخت و پز در داخل فر نیز از آن ها استفاده کرد. دسته این قابلمه ها نیز از جنس سایر بدنه می باشد و در هنگام حرارت بوی نامطبوعی در اثر داغ شدن آن ها پخش نخواهد شد. همراه با این سرویس 5 قابلمه همراه با درب مخصوص وجود دارد که اندازه این قابلمه های 16 ، 20 ، 24 و 32 سانتی متر می باشد. سایز بندی مختلف این قابلمه برای خانواده های متوسط و مهمان ها کم مناسب و ایده آل است. سرویس قابلمه چدن 10 پارچه چدن اف یو 672 فوما قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی را دارد و در برابر درجه حرارت بالا مقاومت بالایی دارد.
    • طراحی زیبا و شیک
    • شامل 5 عدد قابلمه
    • قابلمه هایی با اندازه های 16 / 20 / 24 / 28 و 32 سانتیمتر
    • ساخته شده از چدن با پوشش ویژه سرامیکی
    • قابل شستشو با ظرفشویی
    • قابل استفاده بر روی اجاق های پخت و پز گازی ، برقی و هالوژنی
    • دارای 2 مجموعه در هر کارتن
    ‎ناموجود
  23. ست قاشق، چنگال و چاقوی تاشو مسافرتی Fooding Spork Knife Set

    استفاده از حداقل فضا و استفاده از وسایل جمع و جور برای سبک تر شدن وزن کوله پشتی، از اهمیت بالایی برخوردار است تمامی دکترها پیشنهاد می کنند که وزن کوله پشتی تنها یک سوم وزن بدن باشد. از این رو انتخاب وسایل برای کوهنوردی می تواند مانع از سنگین شدن کوله و وارد شدن ضربات به کمر و پشت شما باشد. یکی از وسایلی که اخیرا توسط کمپانی ها تولید شده است، یک ست قاشق چنگال تاشو سرهم می باشد که علاوه بر اینکه از وزن بسیار کمتری برخوردار است، همچنین جای بسیار کمی را در کیف یا کوله پشتی شما اشغال خواهد کرد. این ست بسیار پر کاربرد برای کوهنوردی و یا مسافرت است که می تواند همیشگی همراه شما باشد، این ست درست همان چیز هایی است که شما برای غذا خورد و یا پوشت کندن و باز نمودن درب نوشابه در مسافرت و یا کوهنوردی به آن نیاز خواهید داشت. اگر می خواهید قاشق مخصوص خود را همیشه در مسافرت همراه داشته باشید ی توانید روی این ست حساب باز کنید. به دلیل کم حجم و کم وزن آن، می توانید در کیف، کوله پشتی و یا حتی در جیب ژاکت خود نیز آن را نگه دارید. شستشوی آسان، جنس مرغوب و استفاده از استیل در ساخت آن، از دیگر ویژگی های این پکیج می باشد.
     
    • ست قاشق ، چنگال و کارد تاشو چهار منظوره
    • طراحی بسیار کم حجم و مدرن و زیبا
    • ساخته شده از استیل ضد زنگ
    • مناسب برای کوهنوردی، مسافرت یا پیک نیک
    ‎ناموجود
  24. چاقوی تاشو چند کاره برونینگ Browning Multi-Function Folding Knif

    چاقوی برونینگ یکی از چاقو های بسیاری کاربردی موجود در بازار است که دارای قابلیت تا شدن می باشد. این چاقو با طراحی ارگونومیک و کیفیت بالای مواد سازنده در اکثر کارهای می توان مورد استفاده قرار گیرد. بدنه این چاقو از فولاد ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم  است. تیغه ی چاقوی برونینگ بسیار تیز و بران است و تمام اشیاء سفت و سخت با استفاده از آن برش داده می شوند. کاربرانی که مشغول به حرفه باغبانی و کشاورزی هستند برای قطع کردن شاخه درختان و کارهای باغداری این چاقو برایشان بسیار کاربردی و مفید است. چاقوی برونینگ را در مکان آشپزخانه برای کارهای آشپزی و خرد کردن می توان استفاده کرد و یا در کوهونوردی برای برش طناب و سایر اجسام مورد استفاده قرار داد. طراحی این چاقو به صورت ویژه و منحصربفرد صورت گرفته است.  در طراحی تیغه ی چاقوی برونینگ یک طرف لبه تیز و بران ساخته شده است. با استفاده از دکمه ای که بر روی تیغه وجود دارد می توان تیغه چاقو را باز و بسته کرد. قابلیت تا شدن در چاقوی برونینگ به کاربران در نگه داری و حمل و نقل چاقو بسیار کمک می کند. بر روی دسته روکش چوبی قرار گرفته است تا استفاده از چاقو در هنگام برش راحت تر شود و چاقو در دست سر نخورد. جهت آویزان کردن چاقو می توان از سوراخی که بر روی دسته چوبی قرار دارد استفاده کرد و طناب را به راحتی به چاقو گره زد. در هر نوع شرایط آب و هوایی بارانی ، برفی و آفتابی می توان از این چاقو برای انجام کارها استفاده کرد. نوک تیز چاقو برای کارهای حفاری در چوب و سایر مواد دیگر بسیار ایده آل طراحی شده است. با استفاده از قفل چاقو در هنگام کار ، چاقو بسته خواهد شد، تا زمانی که دکمه انتهای تیغه فشار داده نشود چاقو باز یا بسته نخواهد شد. در هنگام کار با چاقو دست دچار ترک و تاول نخواهد شد و در مدت زمان کمی کارهای برش با کمک چاقوی BROWNING انجام خواهد شد.
    • طراحی  بسیار شیک و محکم
    • قابل استفاده درهر نوع شرایط آب و هوایی
    • دارای سوراخی بر روی بدنه جهت آویزان کردن راحت و آسان
    • تیغه فولادی محکم و بادوام با قابلیت ضد زنگ و خوردگی
    • مجهز به دسته چوبی جهت جلوگیری از لیز خوردن
    • دارای قابلیت تا شدن جهت جمع و جور کردن محصول
    ‎ناموجود
  25. اجاق گاز کوهنوردی و کمپینگ Gas Stove Mountaineering BRS-12

    گشت و گذار و کمپینگ که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند، خود دارای مشکلاتی دارد که باعث دشوار بودن آن خواهد شد. یکی از این مشکلات کمبود جا برای قرار نمودن وسایل مورد نظر می باشد، که هر کس می تواند یک کوله پشتی را حمل نمایید. این محدودیت در فضا منجر به ساخت وسایل پر کاربرد تر در اندازه و سایز کوچکتر شد که شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به تحمل وزن بسیار زیاد، راحتی وسایل مورد نیاز خود را حمل کنید. یکی از این وسایل، اجاق گاز مسافرتی می باشد که با اندازه ی جمع و جوری که دارد شما را قادر می سازد تا به راحتی در کوله پشتی خود ان را به کوهنوردی ببرید و یا حتی در مسافرت ها به جای حمل اجاق گازهای سنگین ، از این اجاق گاز استفاده کنید. علاوه بر اینکه این اجاق گاز از اندازه ای بسیار فشرده بر خور دار است، همچنین دارای قدرت شعله ی بالایی نیز می باشد، که می تواند 1 لیتر آب را در حدود تنها 2 دقیقه بجوشاند و این فوق العاده  به نظر می رسد.  شما می توانید از انواع سوخت های مایع مانند بنزین، نفت و هر سوخت مایع دیگر از ان استفاده کنید، بنابراین محدودیت برای استفاده از این اجاق گاز وجود ندارد. کافی است سوخت را در مخزن قرار دهید و از قدرت و حرارت فوق العاده ی آن برای پخت و گرم نمودن غذاها، در سرمای کوهستان و هر جایی استفاده کنید. طراحی و ترکیب این اجاق گاز مسافرتی بسیار فشرده  می باشد و پایه ها و پره های آن قابل تنظیم می باشند و شما می توانید به راحتی آن ها را باز و یا بسته و جمع کنید تا جای کمتری بگیرد.
     
    • انعطاف پذیری پایه و پره ها
    • حداکثر مصرف با شعله ی کم تا 10 ساعت
    • طراحی فشرده و جمع و جور
    • مناسب برای استفاده در محیط داخلی و خارجی
    • تغذیه از انواع سوخت های مایع
    ‎ناموجود
  26. چاقوی شکاری Hs Hunting Knife

    یکی از ابزار هایی که ممکن است بیشتر کوهنوردان و حتی افراد عادی به آن نیاز داشته باشند چاقوی شکار مخصوصی است که به تازگی توسط شرکت های معتبر اروپایی تهیه شده در اختیار مشتریان و سایر افراد قرار گرفته است. این چاقو دارای لبه ای برنده و تیز با دسته ای ضد لغزش می باشد که می توانید به راحتی آن را در میان دستان خود گرفته و برای بریدن و یا قطعه قطعه کردن هر چیزی مورد استفاده قرار دهید. این ابزار کاربردی با تیغه ویژه ای که دارد در برابر هر گونه سایش و یا فرسودگی مقاومت می نماید و می توانید از آن برای تمامی طول عمر خود از کارایی های آن بهره مند شوید. از این محصول می توان برای استفاده های چند منظوره و یا کارایی های فوق العاده ای به کار برد و نتیجه عالی را توسط آن تجربه کنید.
     
    • چاقوی شکار با طراحی ایمن
    • مناسب برای شکار و کمپینگ
    • سبک و فشرده
    • با دسته فوق العاده خوشدست
    ‎ناموجود
  27. اجاق گاز کوهنوردی کمپسور CAMPSOR GAS STOVE CAMPSOR-3

    از زمان اختراع اجاق گاز های قابل حمل در قرن 19، طیف گسترده ای از انواع اجاق های حرفه ای و تخصصی به بازار لوازم کوهنوردی اضافه شد که طرح ها و مدل هایی ویژه را برای استفاده راحت تر در میان کاربران قرار دادند. ساختار استوانه ای شکل در اجاق گاز CAMSOR-3  بسیار چشمگیر و خیره کننده است که می توان گفت بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان تهیه و تولید شده است. علاوه بر این از قطعات بسیار با دوام و از موادی اولیه برای کاربردهای حرفه ای ساخته شده که مدت های زیادی از آن می توانید استفاده کنید بدون آنکه از کیفیت و کارایی های آن کاسته شود. بدنه دو جداره با ساختار متفاوتی که دارد می تواند ایمن و بسیار ضد نشت به شمار بیاید. این اجاق گاز را می توانید برای کار های پخت و پز در محیط های بیرون از منزل و یا پختن مواد غذایی به کار ببرید و با توان فوق العاده حرارتی که دارد بهترین نتیجه پخت و پز را توسط آن تجربه کنید. این اجاق گاز کمپسور مجهز به سر شعله های فولادی ضد زنگ بوده که در برابر حرارت بسیار و رطوبت مقاومت زیادی ایجاد می کند.
     
    • اجاق گاز حرفه ای با طراحی با دوام
    • دارای میله نگه دارنده فولادی
    • بدنه مقاوم و ضد نشت
    • سبک و کم حجم
    ‎ناموجود
  28. اجاق گاز کوهنوردی بوستر Booster Gas Stove BRS-8

    اگر تاکنون از وسایل بزرگ و جادار جهت پخت و پز در محیط های تفریحی و کمپینگ ها استفاده می کردید ما به شما اجاق گاز سبک و فشرده کوهنوردی Booster BRS-8 را سفارش می دهیم که دارای تجهیزات فوق العاده با کارایی مناسب می باشد که می توانید از آن به راحتی در محیط های باز استفاده کنید و از ایجاد حرارت فوق العاده و دمای مناسب آن بهره مند شوید. این اجاق گاز بی آر اس 8 با سوخت بنزین سفید تغذیه می شود و تمامی امکانات یک محصول فوق العاده را به خود اختصاص داده است. این اجاق گاز حرفه ای دارای میله های نگه دارنده قابلمه و ظروف پخت و پز با مقاومت بسیار زیاد می باشد که در برابر فشار استحکام زیادی را ایجاد می نماید. همچنین مجهز به سطح حرارتی بالا با مصرف کم است که به شما اجازه می دهد مدت های زیادی از آن استفاده کنید بدون آنکه میزان مصرف آن کاهش یابد و یا در مصرف انرژی زیاده روی کند. اثرات فوق العاده ای که این اجاق گاز بوستر BRS-8 در هنگام حرارت و گرم کردن مواد غذایی ایجاد می کند یکی از مزیت های ویژه ای است که مورد توجه صاحبان صنعت و تکنولوژی قرار گرفته است. بنابراین می توانید هم اکنون آن را با مناسب ترین قیمت از ما سفارش داده و در هر مکانی بر اساس نیاز های خود از آن استفاده کنید.
     
    • اجاق گاز حرفه ای با طراحی مقاوم
    • قدرت حرارت بالا
    • منبع سوخت بنزینی
    • شعله پخش کن فولادی
    • نوع سوخت نفت سفید
    ‎ناموجود
  29. آبمیوه گیر پرو وی جویسر Pro V Juicer Ibili

    یکی از روش های آسان برای گرفتن آب میوه ها، استفاده از دستگاه های آبمیوه گیر و بلندر دستی و خانگی Pro V _ ibili می باشد که با یک طراحی ساده و زیبا هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته اند. این آبمیوه گیرپرو وی در عین حالی که از یک طراحی بسیار ساده و با وزن و ابعاد مناسب و استاندارد برخوردار است، همچنین می تواند کارایی فوق العاده ای داشته باشد. با استفاده از این آبمیوه گیری علاوه بر این که محیط آشپزخانه ی شما اشغال نخواهد شد چرا که آبمیوه گیری های معمولی از اندازه ای بسیار بزرگتر برخوردارند، همچنین اندازه ی استاندارد آن باعث شده اند تا کارایی آن فوق العاده باشد و در کمترین زمان و با سهولت، آب هر نوع میوه ای را بگیرید. با وجود استفاده از تیغه ی فولاد ضد زنگ، شما حتی می توانید آب سبزیجاتی همانند هویج را نیز با آن بگیرید. استفاده از این آبمیوه گیری پرو وی جویسر Ibili بسیار آسان است و آب میوه ها تماما به داخل مخزن تعبیه شده می ریزد، این مخزن به گونه ای طراحی شده است که خود همانند یک پارچ کوچک باشد و بتوان به راحتی آبمیوه را به داخل لیوان ریخت.
     
    • صفحه ی تیغه ای ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • مناسب برای میوه های پرتقال، انگور، کیوی، خربزه و یا سایر میوه ها و سبزیجات
    • عملکرد با فشار کم دست
    • روشی آسان، سریع و عملی برای گرفتن آب میوه ها
    • طراحی جمع و جور و مناسب
    ‎ناموجود
  30. اجاق گاز کوهنوری و کمپینگ Gas Stove Mountaineering

    اجاق گازی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد یکی از ابزار منحصر به فرد برای کوهنوردی است که امکان زود پختن انواع مواد غذایی را برای شما فراهم می کند. از این اجاق خوراک پزی فشرده حتی در ماهیگیری نیز می تواند مناسب ترین گزینه به شمار بیاید. بسیار سبک وزن بوده و داری سر شعله دو جداره فوق العاده است که به راحتی می توانید بر روی آن به گرم کردن مواد غذایی و یا پختن آنها بپردازید علاوه بر این امکان حمل و جا به جایی راحتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین با سرعت بالای پخت و پز می توانید کیفیت ویژه ای را برای پختن مواد غذایی و یا گرم کردن توسط آن بهره مند شوید. این اجاق گاز برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب می باشد و با قیمت مناسبی که دارد می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. با سیستم فوق العاده ای که دارد می توانید به راحتی آن را روشن کرده و از ضد نشت بودن آن نیز بهره مند شوید. سر شعله فولادی با شعله پخش کن فوق العاده در این پیک نیک از جنس ضد زنگ می باشد که می توانید به راحتی از آن برای پخت و ز مواد خوراکی استفاده کنید و در مدت زمان کمی غذایی سالم و مقوی را تهیه کنید.
     
    • اجاق گاز کوهنوردی با طراحی ایمن
    • مناسب برای محیط های باز و مکان های تفریحی
    • سبک وزن
    • سرعت پخت و پز عالی
    • با سر شعله فولادی
    ‎ناموجود
  31. اجاق گاز کمپینگ و کوهنوردی Gas Stove Mountaineering

    پیشرفت های تکنولوژی امروزه شامل تمام وسایل شده است که باعث راحت تر شدن زندگی خواهد شد. یکی از وسایلی که امروزه در دنیای کوهنوردی و مسافرتی انقلاب به پا کرده است، اجاق های گاز مسافرتی می باشند که باعث شده اند تا در پیک نیک و مسافرت ها با حداکثر صرفه جویی در وقت و فضا بتوان نیاز خود را بر آورده کرد. این اجاق گاز کوچک و حرفه ای یکی از نمونه های اجاق گازها می باشد که با وجود اندازه ی تنها 16 × 16 × 10 سانتی متری با وزن 416 گرم می تواند ابزاری بسیار مفید برای علاقمندان به کوهنوردی و یا پیک نیک باشد. این اجاق گاز کوچک از یک کپسول کوچک تغذیه می کند که باعث می شود و پخت و پز آسان را حتی در محیط خارجی برای شما فراهم می کند. کم حجم و سبک بودن آن باعث شده است تا مناسب برای قرار گیری در کوله پشتی و یا کیف مسافرتی شما باشد. اگر می خواهید به همراه دوستانتان به یک تفریح و پیک نیک چند روزه بروید، نیازی به حمل وسایل و اجاق گاز بزرگ ندارید، با این اجاق گاز در فضای ذخیره سازی اطراف خود صرفه جویی کنید. شما می توانید در فضای باز، در بیرون و یا داخل چادر از قدرت فوق العاده ی این اجاق گاز کوچک استفاده کنید و راحتی را برای خود مهیا سازید. این اجاق دارای یک فندک می باشد که شما می توانید بدون نیاز به کبریت و یا هر وسیله ی دیگر، آن را روشن کنید. طراحی هوشمندانه ی این اجاق گاز به همراه زیبایی و کیفیت باعث شده است تا به یک وسیله ی مفید و ضروری تبدیل شود.
     
    • کم حجم و سبک  با طراحی زیرکانه
    • تغذیه از یک کپسول کوچک
    • مناسب برای کوهنوردی و پیک نیک
    • دارای فندک بر روی سر آن
    • قابلیت استفاده در فضای باز و بسته
    ‎ناموجود
  32. دستگاه گریل کنوود Kenwood Grill HG166

    یکی دیگر از وسایل کاربردی که توسط کمپانی کنوود ساخته شده است گریل اچ جی 166 می باشد. این دستگاه می تواند در مهمانی ها مانند یک دستیار حرفه ای عمل کند. در واقع شما می توانید با استفاده از این  باربیکیو در حیاط منزل خود به درست کردن انواع کباب های خوشمزه و سالم بپردازید بدون این که نیاز باشد بابت کباب ها هزینه بالایی پرداخت نمایید. صفحه گریل این باربیکیو از جنس آلومینیوم نچسب با قابلیت جدا شدن ساخته شده است به طوری که مانع از چسبیدن مواد غذایی و خراب شدن ان ها می شود. همچنین قابلیت جدا شدن نیز این امکان را برای شما فراهم می کند به راحتی بتوانید آن را شستشو دهید. به علاوه اندازه سطح کباب کن گریل کنوود HG166  30* 22.5 سانتی متر است. بدین معنی در مدت زمان کمی قادر به آماده کردن مقدار زیادی کباب خواهید بود. همچنین شما می توانید به دلخواه خود و با کمک 6 حالت ترموستات درجه مورد نظر خود را برای کباب کردن گوشت های خود تنظیم کنید. همچنین وجود دریچه خروج روغن موجب می شود تا کباب هایی بدون روغن و سالم برای شما طبخ شوند. جنس بدنه خارجی این گریل نیز از استیل ضد زنگ ساخته شده است به طوری که دوام بالای دستگاه را فراهم می کند. به علاوه درب ان نیز مجهز به لولای شناور است امکان باز کردن درب تا زاویه 90 تا 180 درجه را به شما می دهد تا بتوانید در هنگام کار به کباب هایتان تسلط بیشتری داشته باشید.
    • جنس صفحه گریل آلومینیوم نچسب قابل جدا شدن
    • قابلیت تنظیم حرارت تا 6 درجه
    • توان مصرفی 1600 وات
    • دارای بدنه نقره ای با پوشش استیل
    • دارای درب لولایی با زاویه 90 تا 180 درجه
    • دارای دریچه خروج روغن و سینی چکه
    ‎ناموجود
  33. غذاساز چند منظوره کنوود Kenwood Food processors FP940

    یکی از پر کاربرد ترین دستگاه ها که سهولت، سرعت و مهارت را در هنگام آشپزی برای شما به ارمغان می اورند غذاساز ها می باشند. غذاساز کنوود fp940 نیز با دارا بودن طیف گسترده ای از ویژگی های کاربردی به راحتی تمامی نیاز های شما را در هنگام آشپزی بر طرف می نماید. برای این دستگاه چندمنظوره یک سری از لوازم جانبی طراحی شده است که با تهیه و نصب ان ها بر روی دستگاه قادر خواهید بود اعمال مختف مانند رنده کردن، همزدن، خرد کردن، گرفتن آب میوه و غیره انجام دهید. به عبارت دیگر با تهیه این غذاساز لازم نیست دستگاه های مانند خرد کن، همزن و ابمیوه گیر های جداگانه را تهیه نمایید. این غذاساز هم در هزینه های شما صرفه جویی به عمل می اورد و هم فضای بیشتری را در محیط آشپزخانه برای شما فراهم می نماید. موتور اف پی 940 دارای قدرت 800 وات می باشد و در تمام مراحل عملکرد عالی را به ارمغان می آورد و با یک سرعت ثابت انجام کار های مختلف را برای شما امکان پذیر می سازد. همچنین بدنه این دستگاه از جنس استیل با دوام ساخته شده است که با دارا بودن رنگ نقره ای جلوه ای زیباتر به آشپزخانه تان می بخشد. کاسه همراه fp940 دارای ظرفیت 3 لیتر می باشد که امکان ذخیره حجم زیادی از مواد غذایی را فراهم می کند.
    • موتور قدرتمند و حرفه ای 800W
    • بدنه فلزی براق با کیفیت بالا
    • ظرفیت کاسه 3 لیتر
    • سرعت خودکار با تابع پالس
    • قسمت ذخیره سازی کابل
    • تمیز کردن آسان طراحی
    ‎ناموجود
  34. آبمیوه گیری 850 وات کنوود Kenwood Juicers JE810

    میوه ها از موادی هستند که دارای ویتامین های زیادی هستند و برای بدن بسیار مفید هستند. آب میوه نیز تمامی املاح و ویتامین های داخل میوه ها را داراست و بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند در طول زور حداقل یک لیوان آب میوه بنوشند. همچنین به دلیل اینکه آبمیوه های تولید شده توسط کارخانه جات ها دارای مواد نگه دارنده می باشد امکان دارد بر روی سلامتی در دراز مدت تاثیر داشته باشند. استفاده از آبمیوه گیر ها علاوه بر این که هزینه را تا حدی برای شما کاهش می دهد آب میوه تازه و سالم را نیز برای شما به ارمغان می اورد. آبمیوه گیر JE810 که از ساخته های شرکت کنوود می باشد با دارا بودن ویژگی های کاربردی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در مدت زمان کمی بتوانید آبمیوه زیادی را تهیه نمایید. در واقع قدرت 850 وات همراه با دو دور سرعت عمل آبمیوه گیری انواع میوه ها را برای شما تسهیل می بخشد. جی ای 810 دارای مخزن ذخیره سازی اب 1 لیتر و تفاله 3 لیتر می باشد به طوری که شما می توانید به صورت پشت سر هم حجم زیادی از اب میوه را تهیه نمایید. به علاوه بدنه این دستگاه از جنس استیل ساخته شده است که موجب استحکام و دوام بالای آن می شود. همچنین کنوود به مسئله امنیت نیز در این دستگاه اهمیت بالایی داده است به طوری که تا درب بسته نشود دستگاه روشن نخواهد شد.
    • دارای دو سرعت مختلف برای گرفتن اب هر دو میوه نرم و سخت
    • محفظه آب 1 لیتر
    • دارای ظرف نگه دارای تفاله 3 لیتر
    • ایمنی بالا
    • تمیز کردن آسان قطعات داخلی
    • دارای قدرت 850 وات
    ‎ناموجود
  35. بخارپز 900 واتی کنوود KENWOOD FOOD STEAMER FS460

    امروزه با بالا رفتن سرعت تکنولوژی و فن آوری های نوین در عرصه تولید وسایل کمک آشپزی می توان بیشتر از هر زمان دیگری نیاز و سفارش مشتریان را مورد توجه قرار داد. بخار پر کنوود با مدل نامبر اف اس 460 با قدرت موتور 900 وات است که توان ویژه ای را برای بخار پز کردن سریع تر مواد غذایی فراهم می کند. در بخار پز KENWOOD با شماره مدل FS460 که توسط یک عنصر گرمایش900W  قدرتمند راه اندازی می شود امکان حصول اطمینان از پخت و پز را به صورت کارآمد فراهم می کند و تمامی این عملیات را بسیار سریع با شروع فوری بدون تاخیر انجام می دهد. بنابراین می توانید در این محصول ایده آل، چرخه پخت و پز را به صورت کامل تجربه کنید. سه لایه سبد شفاف اجازه می دهد چندین نوع غذا را به صورت بخار پز شده در اختیار داشته باشید، به عنوان مثال؛ ماهی/ مرغ/ سبزیجات/ میوه/ پودینگ ها/برنج و حتی تخم مرغ را نیز در آن به صورت بخار پز شده در بیاورید. به لطف این فن آوری عملیاتی بخار سریع می توانید به صورت بهینه از مواد غذایی سالم و کاملا مغذی در برنامه روزانه وعده های غذایی خود استفاده کنید. علاوه بر این می توان در بخار پز کنوود FS460 به 6 برنامه مختص پخت و پز آن اشاره کرد که تنوع کاملی را برای مصرف کننده گان به ارمغان می آورد و به شما امکان می دهد تا به راحتی توسط دکمه هایی که بر روی پانل نمایش آن وجود دارد برای ایجاد پخت و پزی ایده آل استفاده کنید.
     
    • بخار پز با طراحی شیک و منحصر به فرد
    • توان 900W
    • صفحه نمایش دیجیتال الکترونیکی
    • عملکرد سریع بخار پز کردن
    • سه سبد ویژه با ظرفیت 2.5/ 2.7/ 3.5 لیتر
    • 6 برنامه پخت و پز
    • قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی
    • کاسه برنج 1.2 لیتر
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1436 تا 1470 از مجموع 2003 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی