Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 49 | قیمت لوازم خانگی خرید

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه

   

آیتم‌های 1681 تا 1715 از مجموع 2003 تا

  1. دستگاه چرخ گوشت فوما FUMA MEAT GRINDER FU-819

    چرخ گوش فوما با مدل نامبر اف یو- 819 یکی از وسایل مورد نیاز برای تمامی آشپزخانه و خانم های کد بانویی می باشد که مایلند از وسایل مدرن جهت سرعت دادن به آشپزی خود استفاده کنند. این چرخ گوشت با امکانات مناسبی که دارد یکی از ایده آل ها از لحاظ قدرت و سرعت برای چرخ کردن انواع بافت گوشت به شمار می آید. چرخ گوشت FUMA FU-819 مجهز به دو دور سرعت متفاوت با تیغه برش استیل ضد زنگ و بدنه ای فولادی می باشد که مقاوم ترین محصول نسبت به سایر مدل قدیمی به شمار می آید. از مزیت های این چرخ گوشت می توان به کم مصرف بودن آن اشاره کرد که به شما امکان می دهد تا در هر زمان از شبانه روز حتی زمانی که استفاده از انرژی در بالاترین سطح خود قرار دارد آن را روشن کرده و بدون نگرانی از نوسانات ولتاژ، مورد استفاده قرار داد. یکی از قابلیت های چرخ گوشت فوما FU819 تابع معکوس می باشد که باعث می شود تا در زمانی که چرخ گوشت به دلیل قرار گرفتن استخوان داخل گوشت در لا به لای تیغه های آن به طور ناگهانی در هنگام عملکرد توقف کرد آن را با استفاده از دکمه معکوس راه اندازی نمایید. تمامی این تجهیزات به طور یکجا در این مدل قرار داده شده و می تواند شما را برای چرخ کردن انواع مختلف گوشت یاری دهد، بدون آنکه نیازی به خریداری گوشت چرخ کرده در بازار باشد. این چرخ گوشت اف یو 819 فوما را می توانید هم اکنون با قیمت بسیار مناسبی از ما سفارش داده و متناسب با نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. از این محصول می توان در انواع منازل/ رستوران ها و حتی کافی شاپ های مدرن برای تهیه انواع استیک توسط برش های گوشتی که تهیه می کند مورد استفاده قرار دهید.
     
    • چرخ گوشت مدرن با ساختاری متفاوت
    • مجهز به تیغه برش استیل
    • با تابع معکوس
    • دو دور سرعت
    • قدرت 3000 وات
    ‎ناموجود
  2. چرخ گوشت 3000 وات فوما FUMA SWING MEAT 3000 WATT FU-818

    چرخ گوشت یکی از وسایل های مفید و ضروری در هر آشپزخانه ای می باشد که گذشته نیز از آن برای چرخ کردن و قیمه کردن گوشت استفاده می شد. اکثر خانم ها برای افزایش بهداشت و کیفیت تمایل دارند تا گوشت چرخ کرده خود را در منزل درست کنند، بنابراین برای این کار به چرخ گوشتی با عملکرد و قدرت بالا نیاز دارند. آماده کردن گوشت چرخ کرده باعث می شود تا کاربران از سلامت بیشتری برخوردار باشند و هزینه های اضافی را که بابت خرید گوشت چرخ کرده آماده می پردازند را پس انداز کنند. چرخ گوشت FU-818 یکی از مدل های قدیمی شرکت فوما می باشد که دارای عملکرد و کارایی بالایی می باشد . جنس بدنه این چرخ گوشت از استیل ضد زنگ می باشد و در برابر هر نوع رطوبت و خوردگی مستحکم می باشد. توسط سینی که برای آن در نظر گرفته شده می توان گوشت ها را به داخل چرخ گوشت هدایت کرد. جنس این سینی از فولاد ضد زنگ است که در اندازه بسیار مناسب تولید شده است. برای این مدل سه صفحه ی شبکه ای ضد زنگ جهت چرخ کردن گوشت در سه اندازه بزرگ ، متوسط و درشت قرارداده شده است که با قرار گیری هر کدام از این صفحه های شبکه ای می توان اندازه گوشت را به دلخواه تعیین کرد. کدبانوهای ایرانی با استفاده از چرخ گوشت اف یو 818 فوما طعم خاص و خوشمزه ای به غذاهایشان خواهند داد.  دو سرعت متفاوت برای این چرخ گوشت در نظر گرفته شده است که با استفاده از کلید چرخان کنترل سرعت می توان هر کدام از دو حالت سرعت را انتخاب کرد. همچنین قابلیت حرکت معکوس یکی از ویژگی هایی مهم در چرخ گوشت FU-818 است که هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه کرد. از این قابلیت می توان برای مواقعی که چربی حرکت تیغه را کند می کند می توان استفاده کرد. چرخ گوشت FU-818 با استفاده از موتوری با قدرت و توان  3000 وات قادر است عملیات چرخ کردن گوشت را انجام دهد. این چرخ گوشت یکی از محصولات کارا و مفید شرکت فوما می باشد که قیمت بسیار مناسبی دارد.
    • دارای دو دور سرعت
    • مجهز به عملکرد معکوس
    • تیغه برش از جنس استیل زد زنگ
    • دارای حداکثر قدرت 3000 وات
    • مجهز به مدار قطع کن داخلی
    • سه تیغه برش با اندازه های کوچک ، متوسط و درشت
    ‎ناموجود
  3. دستگاه خردکن فوما FUMA SUPER HEAVY DUTY CHOPPER FU-491

    سفارش و خریداری شما را در تهیه دستگاه خردکن فوما با شماره مدل اف یو- 491 همواره تحسین کرده و به شما اطمینان می دهیم که در حین تولید آن تنها هدف شرکت جلب رضایت مشتریان بوده و غیر از این هدف دیگری را نداشته ایم. این محصول به عنوان یکی از مدل های فوق العاده در کمک آشپزی در تمامی آشپزخانه ها به شمار می آید که می توانید آن را متناسب با نیاز های خود مورد استفاده قرار داده و انواع دانه های درشت و سفت را توسط آن خرد کرده، سپس در تهیه غذاهای خوشمزه به کار ببرید. این محصول با توان 300 وات قدرتی فوق العاده را در هنگام عملکرد ارائه می دهد، طوری که میزان مصرف انرژی را نیز به پایین ترین سطح می رساند. آسیاب FUMA FU-491 مجهز به تیغه های برش فولادی و ضد زنگ است که از ظرافتی بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال استحکام فوق العاده ای را به آن اختصاص داده اند. علاوه بر این با توجه به ساخت و ساز منحصر به فردی که برای این محصول فراهم شده می توانید به آسانی آن را بعد از استفاده پاک کرده بدون آنکه اثری از مواد خرد شده بر روی تیغه و یا ظرف داخلی آن باقی بماند. این خرد کن ایده آل FU491 فوما را می توان در انواع کافی شاپ ها مورد استفاده قرار داد و از کارایی ویژه آن نیز لذت ببرید.
     
    • دستگاه خردکن با طراحی مدرن
    • سرعت عملکرد مناسب
    • توان 300 وات
    • مجهز به تیغه های فولادی
    ‎ناموجود
  4. ترازو عقربه ای فوما FUMA MECHANICAL KITCHEN SCALE FU-935

    با وجود ترازو های مخصوص در آشپزخانه شما می توانید به طور دقیق وزن مواد غذایی را اندازه گیری کنید . به این ترتیب شما می توانید طبق دستورات کتاب آشپزی با همان میزان دقیق مواد غذایی آشپزی کنید . شما می توانید با استفاده از ترازوهای خانگی غذا های با کیفیت تری را آماده کنید. در اینجا ما می خواهیم ترازو فوما مدل FU-935 را معرفی کنیم . فوما یکی از برندهای معتبر در ساخت لوازم خانگی می باشد که لوازم خانگی با کیفیت بالای را تولید و روانه بازار می کند . این لوازم خانگی فوما ساخت کشور ژاپن هستند که از کیفیت بالای ساخت برخوردارند. این ترازوی آشپزخانه از نوع ترازوهای عقربه ای می باشد که دارای یک کاسه از جنس استیل است و شما می توانید انواع مواد را با آن به طور دقیق اندازه گیری کنید. جنس استیل این کاسه باعث می شود تا بسیار مقاوم در برابر ضربه و خوردگی باشد. جنس محکم و مقاوم این ترازو باعث می شود تا شما مدت زمان زیادی آن را در آشپزخانه خود داشته باشید و از آن استفاده کنید. ترازو فوما FU935 مناسب برای افرادی است که در خانه به پخت انواع کیک و شیرینی مشغول هستند . با استفاده از این ترازو می توانند با وزن دقیق مواد بهتر کیک و شیرینی بپزند. همچنین استفاده از این ترازوها برای افرادی که دارای رژیم غذایی خاصی هستند بسیار لازم و ضروری است زیرا آن ها باید وزن دقیق موادی را که مصرف می کنند در دست داشته باشند . شما می توانید با استفاده از ترازوی عقربه ای FU-935 فوما به سادگی وزن دقیق را بخوانید. این ترازو دارای ظرفیت حداکثر 5 کیلوگرم است . یعنی شما می توانید مواد غذایی تا 5 کیلوگرم را با این ترازو وزن کنید.
     
    • دارای حداکثر ظرفیت 5 کیلوگرم
    • مجهز به کاسه ای از جنس استیل ضد زنگ و خوردگی
    • دارای طراحی زیبا و شیک با رنگ بدنه مشکی
    • دارای صفحه عقربه ای با اندازه مناسب
    ‎ناموجود
  5. قهوه ساز فوما FUMA COFFEE MAKER FU-907

    فصول مختلف سال و به ویژه فصل گرما در کنار زمستان پر برف وجود نوشیدنی هایی که بتواند گرمای مناسبی به آدم بدهد بسیار لازم و ضروری می باشد.  به منظور لذت بردن از انواع نوشیدنی ها نیاز به لوازمی می باشد که بدون دخالت آدمی خود به صورت خودکار قادر به تولید و ارائه آن باشد. نوشیدنی هایی همچون چای و قهوه با در نظر گرفتن شرایط اشخاص نیاز به مدت زمان بسیار طولانی می باشد تا از این نوع نوشیدنی بسیار گرم و لذیذ بهره مند شویم. نوشیدنی های گرمی همچون چای و قهوه که به صورت قطع در هر جا و مکانی قابل دسترسی می باشد بدون پرداخت هزینه اضافی و تنها با یک اشاره در منزل قابل نوشیدن می باشد ، به همین دلیل کمپانی فوما با ارائه نوعی کاملاً خاص و منحصر بفرد یک نوع قهوه ساز کار را برای تمامی اشخاص چه شاغل و چه بچه ها بسیار راحت کرده است. قهوه ساز فوما اف یو-907 با قابلیت حداکثر ظرفیت 13 فنجان قهوه را داراست. مخزن داخل قهوه ساز فوما از نایلون می باشد که قابلیت شستوشوی فیلتر آن به راحتی در اختیار قرار می گیرد. سطح کلی دستگاه به صورتی در نظر گرفته شده است که با درخشندگی مناسبی قابلیت مشاهده سطح آب را برای ما به ارمغان خواهد آورد. قهوه ساز فوما علاوه بر تولید قهوه قابلیت تولید چای را در اختیار کاربر قرار می دهد. تنها کافی است که مخزن قهوه ساز را از آب پر کنید سپس به وسیله دکمه روشن با قدرت فوق العاده بالای موتور آن د عرض چند ثانیه کوتاه فنجان های چایی و قهوه را در اختیار قرار می دهد. شما نیز با قابلیت بسیار خوب قهوه ساز fuma fu-907 همراه با خانواده خود از فنجان های گرم قهوه و چایی نهایت لذت را ببرید.
    • طراحی زیبا با بدنه مقاوم
    • نشانگر سطح آب
    • قابلیت سوئیچ روشن و خاموش
    • ظرفیت 13 فنجان
    • فیلتر نایلونی قابل شستوشو
    • تمیز کردن آسان و قابل شستوشو
    • ویژه برای قهوه
    • ویژه برای چای
    • قدرت 780 تا 920 وات
    ‎ناموجود
  6. همزن و میکسر دستی کاسه دار فوما FUMA HAND MIXER FU-167

    همزن برقی فوما FU-167 به همراه کاسه چرخان دارای یک سری از ویژگی های قابل توجه است که به شما اجازه می دهد تا دستورالعمل های تهیه خمیر نان و مایه کیک و شیرینی را به سرعت و به آسانی پیاده کنید. کاسه این همزن به دلیل عمق مناسبی که دارد از ریخت و پاش مواد به بیرون جلوگیری می کند همچنین تیغه های متفاوت که به همراه این دستگاه تعریف شده اند باعث می شوند تا از همزن برای هم زدن موادی مانند مواد بیسکویت، خمیر نان و یا پوره سیب زمینی استفاده کنید. کاسه این همزن با قابلیت چرخشی بودن استفاده را برای شما راحت کرده است . یکی از مزیت های این همزن این است که کاسه ان به راحتی قابل جدا شدن است و شما می توانید آن را در داخل ماشین ظرفشویی تمیز کنید. از امکاناتی که این همزن کاسه دار در اختیار شما قرار می دهد تنظیمات سرعت در ان می باشد . با استفاده از این قابلیت برای هر موادی که در داخل کاسه قرار دارد می توان سرعت متناسب را انتخاب نمود .در مورد طراحی این همزن می توان گفت که با رنگ سفید و آبی یکی از زیباترین وسایل آشپزخانه شما خواهد شد .همچنین یک دسته افقی با اندازه مناسب باعث می شود تا در هنگام کار بتوانید راحت آن را بگیرید و از جابجا شدن تیغه ها و موتور جلوگیری کنید.
    • دارای موتور 500 وات
    • 5 حالت سرعت مختلف
    • کاسه چرخان با ظرفیت مناسب
    • ست های هوکس و پیترز
    • بدنه پلاستیکی محکم
    ‎ناموجود
  7. همزن برقی کاسه دار فوما FUMA HAND MIXER FU-344

    با پیشرفت های مختلفی که شرکت ها در زمینه تولیدات انواع لوازم آشپزخانه به عمل آورده اند می توان گفت کمک قابل توجهی به تمامی کاربران در سراسر دنیا شده است. توجه به رفاه حال کاربران در هنگام پخت و پز از بارزترین این کمک ها می باشد. استفاده از لوازمی همچون انواع همزن ها بدون شک کار را بسیار راحت خواهد کرد. همزن برقی تکی فوما اف یو-344 در خدمت جامعه بشری می باشد تا به وسیله ان امکان هم زدن هر نوع ماده خوراکی را داشته باشند. استفاده و به کار گیری از موتوری بسیار قدرتمند علاوه براین که به کیفیت و کارایی هر چه بهتر همزن کمک خواه کرد بلکه باعث روند تسریع کار همزن می شوید. موتور قدرتمند توربوی همزن برقی  فوما قابلیت رساندن چندین برابری انرژی را خواهد داشت. همزن فوما دارای 5 سطح قدرت می باشد که به وسیله هر کدام به صورت دلخواه امکان مخلوط کردن مواد را به ارمغان می آورد. همچنین سطح های قدرت همزن فوما به حدی در هنگام کار به حدی قدرتمند عمل می کنند که قابلیت همزدن یک جای حجم زیادی از مواد را داراست. ظرفیت کاسه همزن برقی فوما 7/1لیتر است که قابلیت ذخیره نمودن حجم زیادی از مواد را در داخل خود دارد. با استفاده از همزن برقی FUMA FU-344 بدون استفاده از چند نوع همزن دیگر تنها با در مدت زمان بسیار کمی مواد مختلفی اعم از مواد کیک ، شیرینی و حتی غذاهای های مورد علاقه خود را به وسیله آن مخلوط کنید.      
    • حداکثر قدرت 500 وات
    • کنترل 5 سرعته با توربو
    • ظرفیت کاسه 7/1 لیتری چرخان استیل
    • ذخیره سازی هوشمند
    ‎ناموجود
  8. توستر 1500 واتی فوما FUMA TOASTER 4SLICE FU-931

    قرار گیری در عصر جدید امروزی انسان را وادار به استفاده از بالاترین امکانات سطح رفاهی می کند. استفاده از لوازمی که بتوانند کار اشخاص را در زمینه های آشپزی بسیار راحت کنند سبب شده تا گرایش آنها به این قبیل لوازم بسیار بالا رود. کالاهای خانگی از آن دسته لوازمی می باشند که وجود انها در هر خانه و آشپزخانه ای می تواند کمک قابل توجهی به اشخاص بکند. استفاده از لوازم بسیار کاربردی همچون انواع دستگاه های که بتوانند انواع نان ها را اعم از نان باگت و با یا بسیار کوچک و نازک را در مدت زمان بسیار کوتاهی برای شما گرم خواهد کرد. شرکت فوما که همواره در ارائه محصولات خانگی با کیفیت خود پیشتاز بوده است این بار نیز با تولید یک نوع توستر کاملاً خاص و منحصر بفرد گامی موثر در جهت رفع نیازهای بشری برداشته است. توستر فوما اف یو-9312 همراه با قابلیت های بسیار خوبی که دارد مناسب برای سلیقه های مختلف طراحی شده است. جنس بدنی بسیار مقاوم و جمع و جور آن به راحتی خود را در کنار دیگر لوازم آشپزخانه جای خواهد کرد. به وسیله توستر فوما همزمان می توان چهار تکه نان را گرم نمود. توستر فوما دارای قابلیت هایی از جمله کنترل توقف ، دوباره گرم نمودن و یخ زدایی می باشد که به وسیله چراغ نمایشگر LED ان می توان به صورت دلخواه هر کدام از این نوع گزینه ها را انتخاب نمود. با استفاده زا توستر FUMA FU-931 در مدت زمان بسیار کمی نان های بسیار سفت و یخ زده خود را گرم کنید و برای خانواده خود صبحانه عالی فراهم آورید.
    • جنس بدنی مقاوم و طراحی جمع و جور
    • نور چراغ LED
    • قابلیت گرم نمودن چهار تکه توستر
    • توقف کنترل / دوباره گرم / یخ زدایی
    • قدرت 1500 واتی
    ‎ناموجود
  9. دستگاه توستر نان فوما FUMA TOASTER FU-932

    همه ی ما در هنگام آماده کردن صبحانه و یا یخ زدایی کردن نان هایی که در داخل فریزر قرار گرفته اند به دستگاه هایی مانند فر و توستر نیاز داریم از این رو کمپانی های متعددی این دستگاه ها را با اندازه ها و کاربردهای متفاوتی تولید کرده اند. توستر های نان به دسته های ساده و پیشرفته تقسیم می شوند که برخی از آن ها دارای توابع و دکمه هایی هستند برای عملیات مختلف مانند یخ زدایی و گرم کردن می باشند. فوما این توستر FU-937 را با اندازه مناسب و جهت برشته کردن و گرم کردن نان ها تولید کرده است. در ابتدا می توان به این نکته اشاره کرد که این توستر را به دلیل اندازه مناسب می توان به راحتی بر روی میز صبحانه و یا در هر جایی از آشپزخانه خود قرار دهید و تنها با استفاده از یک پریز میتواند منبع انرژی و برق خود را تامین کرده و نان برشته شده و مورد علاقه شما را بر روی میز صبحانه آماده کند. حفره های بزرگ این توستر اجازه می دهند تا شما تکه های نان با اندازه های مختلف را در داخل ان ها قرار دهید همچنین در این قسمت میله های فلزی باعث می شوند تا نان سریعتر از زمان معمول گرم و یا برشته شود. از ویژگی های بارز در این توستر نان فوما خاصیت گرم کننده BUA می باشد .به علاوه بدنه این توستر از استیل مقاوم و ضد خش ساخته شده است . در قسمت پایین این توستر یک سینی جهت جمع آوری خرده نان ها برای جلوگیری از ریختن ان ها بر روی زمین قرار داده شده است . همچنین تعداد درجه هایی که در توسط یک دکمه چرخان وجود دارند این امکان را به کاربر می دهند تا برای برشته کردن نان ها درجه مناسب و دلخواه را انتخاب نماید این کار از سوزاندن نان ها در هر مرحله از تست جلوگیری می کند . در قسمت چراغ های نشانگر این دستگاه یک دکمه STOP وجود دارد که برای جلوگیری از سوختن نان ها می توان از این دکمه استفاده کرد.
    • دارای 2 جایگاه نان
    • بدنه استیل
    • دارای قابلیت کنترل یخ زدایی
    • امکان گرم کردن نان ها
    • قدرت 850 وات
    ‎ناموجود
  10. چرخ گوشت 3000 وات فوما FUMA MEAT GRINDER FU-346

    چرخ گوشت ها یکی از پر کاربرد ترین ابزارها در هر آشپزخانه ای می باشند که کدبانوهای ایرانی برای تهیه ی گوشت چرخ کرده برای درست کردن انواع غذاهای ایرانی و یا سایر غذاها از ان استفاده می کنند. چرخ گوشت 3000 واتی فوما مدل FU-346 یکی از این چرخ گوشت های پر کاربرد می باشد که با توجه به قدرت و توان فوق العاده ی ان بدون شک در آشپزخانه بدون استفاده نمی ماند. این چرخ گوشت با توجه به اندازه ی مناسب و استانداردی که دارد علاوه بر اینکه در هر بار پروسه ی چرخ کردن، میزان گوشت زیادی را در خود جای دهد، همچنین  جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نخواهد کرد و حتی در داخل کابینت نیز جای ان را می توانید تعیین کنید. این چرخ گوشت فوما FU346همچنین دارای ظاهری مدرن و زیبا می باشد و بدنه ی ان با وجود پلاستیکی بودن آن، از مقاومت بالایی برخوردار است. این چرخ گوشت زیبا دارای عملکرد معکوس نیز می باشد بنابراین حتی می توان مواد سفت و یخ زده را نیز با استفاده از آن خرد و ریز نمود. با استفاده از این عملکرد معکوس دیگر هیچ ماده ای در بین تیغه های ان گیر نخواهد کرد. این چرخ گوشت دارای 3 عدد تیغه ی متفاوت می باشد که می توان با استفاده از ان ها در هر سایزی گوشت و مواد را به راحتی چرخ کرده و ریز کرد. این تیغه ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و بسیار مقاوم می باشند و در اثر استفاده ی طولانی مدت به هیچ عنوان ساییده و فرسوده نخواهند شد. با استفاده از دکمه های مکانیکی این چرخ گوشت اف یو 346 فوما امکان تنظیم سرعت نیز برای شما فراهم می شود.
     
    • دارای حداکثر قدرت 3000 واتی
    • قابلیت عملکرد معکوس
    • دارای سه نوع تیغه ی مجزا ساخته شده از فولاد ضدزنگ
    • بدنه استیل و پلاستیک
    • قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
    ‎ناموجود
  11. دستگاه مخلوط کن و آسیاب کن فوما FUMA SUPER BLENDER AND GRINDER FU-337

    فوما یکی از بهترین شرکت ها در عرصه تولید لوازم خانگی بوده که دارای بهترین امتیاز از لحاظ رعایت کردن استانداردهای جهانی می باشد. یکی از محصولاتی که امکان استفاده و کاربردهای آن در آشپزخانه منازل و کافی شاپ ها بسیار زیاد است دستگاه خرد کن فوما با شماره مدل اف یو- 337 است که مجهز به قابلیت های بسیار زیاد با امکانات خاص می باشد که می تواند توسط آن آب انواع میوه ها و مرکبات را بگیرید و انواع آبمیوه های متنوع را به وسیله آن تهیه نمایید. این آبمیوه گیری مجهز به قابلیت دو سرعته برای استفاده به صورت متنوع می باشد که از هر حالت که خواستید می توانید بهره مند شوید. علاوه بر این با داشتن موتور پر قدرت با توان 400 وات، نیروی کافی را برای گرفتن آب انواع میوه و سبزیجات را فراهم کرده بدون آنکه میزان مصرف را افزایش دهد. بنابراین اگر به دنبال بهترین محصول با توان بالا و کم مصرف هستید با سفارش دادن خرد کن و آسیاب FUMA FU-337 به تمامی این امکانات می توانید دسترسی داشته باشید. از دیگر امکاناتی که برای این محصول در نظر گرفته شده ظرف شیشه ای ویژه و پر حجم آن است که دارای درجه بندی برای اندازه دقیق آبمیوه هایی است که توسط آن تولید کرده اید. بنابراین می توانید به راحتی انواع آبمیوه ها را توسط آن تهیه کرده و از اعضای خانواده خود و حتی مهمان هایتان پذیرایی کنید. این دستگاه خرد کن FU337 فوما می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن آن با انواع مدل های قدیمی و سنتی به شمار بیاید چراکه علاوه بر گرفتن آب میوه ها دارای قطعه ای مخصوص برای آسیاب کردن انواع آجیل و دانه های روغنی مانند بادام/ پسته و گردو می باشد که بسیار مجهز تر از هر زمانی در اختیار کاربران قرار داده شده است. بنابراین می توانید بهترین نتیجه را توسط عملکرد های خاص آن به دست آورید.
     
    • خردکن و آسیاب کن فوما با طراحی مدرن
    • دارای ظرف شیشه ای
    • دارای بدنه استیل با استحکام بالا
    • قدرت 400 وات
    • دو سرعته
    ‎ناموجود
  12. دستگاه آبسردکن فوما FUMA WATER DISPENSER FU-6005

    نوشیدن اب سرد و یا نوشیدنی های گرم، روزانه هر فرد به طور متوسط حداقل یک لیوان مصرف می کند از این رو دستگاه های سرد کننده و گرم کننده ی آب نیز برای سهولت دسترسی به آب طراحی و وارد بازار شده اند. فوما یکی از این کمپانی های سازنده ی دستگاه های سرد و گرم می باشد. آب سرد کن رومیزی fuma fu-6005 نیز توسط این کمپانی ساخته و به تولید انبوه رسیده است. شما می توانید با استفاده از قابلیت های گرم کنندگی و سرد کنندگی آب، در این اب سرد کن رومیزی برای مکانهای مختلفی بهره ببرید. آب سرد کن فوما 6005 از یک طراحی مختلف برخوردار است که دارای ابعاد جمع و جور می باشد بنابراین می توان آن را در مکانهای کوچک اداری و یا حتی مصارف خانگی نیز به کار برد. همچنین جنس بدنه ی این آبسرد کن فوما از پلاستیک LC ساخته شده است که می تواند بسیار مقاوم در برابر حرارت و ضربه باشد. با وجود یک کمپرسور قدرتمند در این آب سرد کن، شما می توانید همواره آب خنک و گوارا، و همچنین آب داغ و گرم را در اختیار داشته باشد. کمپرسور آبسردکن FU6005 فوما دارای قدرت گرمایی 500 وات و قدرت سرمایی 85 وات می باشد بنابراین گرم و سرد نمودن آب در کمترین زمان ممکن نیز امکان پذیر می باشد. برای این آب سرد کن یک محفظه ی آب در نظر گرفته شده است که شما می توانید آن را از آب پر نموده و بر روی آب سرد کن قرار دهید، همچنین ظرفیت آب داغ 5 لیتر در ساعت می باشد و برای ظرفیت آب سرد میزان 2 لیتر در ساعت در نظر گرفته شده است.
     
    • ظرفیت آب داغ 5 لیتر در ساعت و ظرفیت آب سرد 2 لیتر در ساعت
    • دارای جنس بدنه ی پلاستیک LC
    • دارای نگهدارنده ی لیوان
    • قابلیت گرم نمودن آب از دما 88 تا 92 درجه سانتی گراد
    • قابلیت سرد نمودن آب از دما 6 تا 10 درجه سانتی گراد
    • داری عملکرد سرد و گرم
    • دارای قدرت گرمایی 500 وات و قدرت سرمایی 85 وات
    ‎ناموجود
  13. سرویس قابلمه 36 تکه فوما Fuma 36Pcs Cookware Set FU-849

    فوما همواره یکی از بهترین تولید کنندگان وسایل آشپزخانه بوده است و سعی بر این داشته تا بهترین وسایل خانگی و اشپزخانه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این بار فوما با تولید سری قابلمه و ماهی تابه ها در اندازه های مختلف توانسته تا رضایت کاربران را جذب کند و با مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت را در اختیار ان ها قرار دهد. سرویس قابلمه FU-849 شامل 36 تیکه کامل تشکیل شده از قابلمه ، ماهیتابه ، تخم مرغ پز و همچنین کف گیر و زود پز می باشند. این سری می تواند در آشپزخانه شما را از هر نوع وسیله دیگری برای پخت و پز بی نیاز کند .اجزای مختلف این سری فوما هر کدام کاربردهای بسیار مفیدی دارند . یک کباب پز با درب شیشه ای 32 سانتی متری در میان اجزای این سری گنجانده شده است همچنین ماهیتابه های آن با اندازه های مختلف تولید شده اند . بدنه محکم، ضد زنگ و خش این قابلمه ها و ماهیتابه ها باعث می شود تا شما بتوانید سال ها در آشپزخانه خود از آن ها استفاده کنید به علاوه درب شیشه ای این قابلمه ها این امکان را به شما می دهد تا هر لحظه از پخت غذا را نظاره گر باشید و برای هر بار سر زدن به غذا نیاز نباشد درب آن را بردارید. به کمک این سری شما می توانید به علاوه قابلمه و ماهی تابه یک زود پز را نیز در اختیار داشته باشید . زود پز در این ست باعث می شود تا زمانی که برای پخت غذا عجله دارید بتوانید در کمترین مدت زمان غذای پخته و آماده را در اختیار داشته باشید. به همراه این ست همچنین یک ماهیتابه دو طرفه نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت .
    • دارای قابلمه زود پز با ظرفیت 6 لیتر
    • مجهز به 8 ست گارگت
    • کباب پز با درب شیشه ای 32 سانتی متری
    • دارای ماهیتابه در اندازه های مختلف
    • تخم مرغ پز الکتریکی
    ‎ناموجود
  14. قهوه ساز 1.5 لیتر کنوود KENWOOD COFFEE MACHINE ES460

    در جامعه امروزی و مخصوصاً در میان ما ایرانیان استفاده از نوشیدنی های بسیار مختلف باعث می شود تا کاربران برای رفع خستگی خود از نوشیدنی های بسیار گرم و آرام بخش استفاده نمانید. حتماً فکرتان به سمت چای کشیده خواهد شد اما به جز فنجان چای می توان جایگزین دیگری برای رفع خستگی خود بیابید. استفاده از فنجان های بسیار گرم و حرارت دیده قهوه گزینه ای بسیار مناسب می باشد. استفاده از روش های قدیمی برای تهیه قهوه پیشنهاد مناسب نمی باشد چون در عصر کنونی با بهره گری از تکنولوژی های گوناگون کار انسان بسیار راحت می شود. امروزه قهوه سازها در انواع و اقسام متنوعی وارد بازار شده اند. بسیاری از قهوه سازها همراه با چند نوع قابلیتی که دارند می توانند بهترین کارایی برای اشخاص فراهم آورند. قهوه ساز ها در اصل کار تهیه قهوه را انجام خواهند داد ، اما بسیاری دیگر به دلیل امکاناتی پیشرفته ای که دارند امکان تولید مواد دیگری از قبیل کاپوچینو را نیز فراهم می آورد. قهوه سازی که در این بخش می خواهیم معرفی کنیم یک نوع قهوه ساز می باشد که از امکانات بسیار بالایی برخودار می باشد. همان طور که از شکل قهوه ساز کنوود ایی اس460 پیداست بدون شک می توان دریافت که چه نوع قابلیت هایی را برای کاربر فراهم می آورد. ظرفیت کلی قهوه ساز کنوود 1.6 لیتر در نظر گرفته شده است. مخزن آب قهوه ساز کنوود به صورتی می باشد که به راحتی از خود دستگاه جدا خواهد شد. به وسیله قدرت فوق العاده بالای قهوه ساز کنوود با حداکثر انتقال انرژی مورد نیاز به فنجان های قهوه و کاپوچینو دسترسی کامل پیدا خواهید کرد. بدون دخالت دست تنها با یک فشار بسیار ساده قهوه مورد نظر و گرم خود را در اختیار خواهید داشت.    
    • قابلیت تولید قهوه و کاپوچینو
    • رنگ  خاکستری براق
    • ظرفیت  1.6 لیتر
    • مخزن آب جدا شدنی
    • حداکثر قدرت 1100 وات
    ‎ناموجود
  15. چای ساز دیجیتالی فوما FUMA DIGITAL TEA MAKER FU-889

    با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف می توان هر روز شاهد فن آوری های نوین در این عرصه و کالا هایی بود که وارد بازار لوازم خانگی می شوند. یکی از محصولاتی که بنابه سفارش مشتریان تهیه و تولید شده است چایی ساز  دیجیتالی فوما اف یو- 889 می باشد که دارای امکانات بی شمار و قابل توجهی می باشد که می توانید با سفارش دادن آن بدون نیاز به سماور های بزرگ و جادار، در هر زمانی از شبانه روز توسط آن چایی دم کرده و یا برای مهمان ها یتان از طبخ سریع و عملکرد آن لذت ببرید. این چایی ساز فوما FU-889 با توان 2000 وات یک محصول بسیار قدرتمند برای تمامی کسانی می باشد که مایلند چایی را در مدت زمان کمی دم کنند. چایی ساز فوما قابلیت نگه داری دمای چایی و آب جوش در 100 وات را دارد که همین مانع از سرد شدن چایی خواهد شد. از دیگر ویژگی های با اهمیت در این دستگاه امکان تنظیم حرارت آن می باشد که به شما امکان می دهد دمای چایی و آب موجود در کتری را در دمای مورد نظر خود قرار دهد تا از هدر رفتن انرژی به میزان بسیار زیادی صرفه جویی شود. چایی ساز Fuma fu-889 مجهز به فیلتر تفاله های چایی می باشد که از جنس استیل براق و ضد زنگ ساخته شده است و تمامی معیار های سلامتی بهداشت را برای آن در نظر گرفته اند. بنابراین می توانید هم اکنون با سفارش دادن اینترنتی این دستگاه با قیمت مناسبی که دارد، از تمامی مزیت های آن بهره مند شوید و برای همیشه از مدل های قدیمی و سنتی چایی ساز خداحافظی کنید. از این چایی ساز می توانید در خانه/ محل کار و یا انواع کافی شاپ های مدرن نیز استفاده کنید.
     
    • چایی ساز با طراحی مدرن و ساختار فشرده
    • قدرت 2000 وات
    • مجهز به کنترل دیجیتالی
    • امکان تنظیم حرارت
    • گرم نگه داشتن در 100W
    ‎ناموجود
  16. همزن دستی فوما FUMA HAND MIXER FU-829

    • دارای قدرت 250 واتی
    • قابلیت تنظیم سرعت در 5 سطح
    • دارای اندازه ای استاندارد و جمع و جور
    • دارای دو عدد میله ی پره ای
    • دارای دو عدد میله ی مارپیچ
    ‎ناموجود
  17. همزن دستی کاسه دار فوما FUMA HAND MIXER FU-741

    کمپاین ژاپنی فوما یکی از تولید کنندگان محصولات خانگی امروزه با عرضه ی یک سری از محصولات خود توانسته است به راهکار های جدیدی دست یابد. یکی از تولیدات این کمپانی همزن کاسه دار فوما FU-741 می باشد که دارای یک کاسه ی تمام استیل و تیغه های فولاد ضد زنگ می باشد. شما می توانید با قابلیت های این همزن کاسه دار چرخان به راحتی به همزن انواع مواد غذایی و حتی مواد یخ زده بپردازید. این همزن برقی دارای توان بالای 500 وات می باشد. با این توان بالا تهیه ی خمیر مورد نیاز برای غذا و شیرینی به راحتی صورت می گیرد. به علاوه هم زدن و مخلوط کردن مواد در کوتاه ترین زمان ممکن، صورت می گیرد. شما می توانید این هم زن دستی FU741 فوما را در 5 سطح سرعت تنظیم نمایید. اگر می خواهید مواد غذایی و یا تخم مرغ به آرامی هم زده شوند، از سرعت های پایین ان می توانید استفاده کنید، این در حالی است که شما می توانید از سرعت بالاتر ان برای مواد سفت و یخ زده نیز استفاده کنید. همزن کاسه دار فوما اف یو- 741 همچنین با وجود میله هم زن و میله خمیر ساز شما را قادر می سازد تا به راحتی علاوه بر درست کردن مایع کیک و خمیر، بتوانید مواد را نیز با هم مخلوط کنید. این همزن برقی فوما از یک طراحی زیبا نیز برخوردار می باشد. برای برخی از قسمت های آن از استیل ضدزنگ و همچنین برخی از قسمت های ان از پلاستیک مرغوب مشکی رنگ استفاده شده است. شما می توانید همچنین همزن را از کاسه جدا نموده و به عنوان همزن دستی نیز استفاده کنید.
     
    • دارای حداکثر قدرت 500 وات
    • کنترل  سرعت در 5 سطح
    • مجهز به کاسه ی چرخان استیل
    • دارای ظرفیت کاسه ی 1.7 لیتری
    • دارای میله هم زن و میله خمیر ساز
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    ‎ناموجود
  18. همزن کاسه دار فوما FUMA HAND MIXER FU-343

    همزن دستی فوما اف یو-343 یکی از مدل های جدید و مدرن همزن در بازار محصولات خانگی به شمار می آید که از توان و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این همزن برقی مجهز به امکانات ویژه ای برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی می باشد که می توانید از آن در ساخت انواع سس و یا خمیر های کیک استفاده کنید بدون آنکه نیازی به فشار آوردن بر نیروی مچ دست خود داشته باشید. این محصول دارای کنترل 5 سرعته برای عملکردی سریع و فوق العاده است که در مدت زمان کمی حجم مواد غذایی داخلی کاسه را برای شما به حالت یک نواخت و کاملا یک دستی در می آورد. کاسه چرخان استیلی همزن FUMA FU-343 دارای ظرفیت 1.7 لیتر است که با عمق ویژه ای که دارد مانع از ریختن مواد در هنگام میکس و مخلوط کردن آنها می شود. از چنگک این دستگاه می توانید به صورت جداگانه نیز استفاده کرده و با قدرت بالایی که برای موتور آن فراهم شده نتیجه ای مطلوب را از کار خود به دست آورید. از دیگر مزیت هایی که می توان در مورد این محصول به آن اشاره کرد وزن سبک و فشرده بودن ساختار بدنه و طراحی آن است که بدون آنکه نیازی به فضای زیادی داشته باشد می توانید آن را به راحتی در گوشه ای از آشپزخانه خود و یا بر روی کابینت قرار داده و از آن در هر زمانی که نیاز بود استفاده کنید. این همزن فوما FU343 فوما کم مصرف بسیار کم صدا و سازگار با محیط زیست می باشد که میزان مصرف انرژی را در پایینترین سطح ممکن قرار می دهد. بنابراین اگر از مدل های قدیمی و بدل در بازار که امکان از کار افتادن آن بسیار بالا است خسته شده اید می توانید با سفارش دادن این محصول بهترین نتیجه را توسط آن به دست آورید.   
     
    • همزن ویژه با طراحی منحصر به فرد
    • مجهز به کاسه دوار 1.7 لیتری
    • دارای کنترل 5 سرعته
    • کم صرف و پر توان
    • سبک جهت استفاده راحت
    ‎ناموجود
  19. گوشت کوب برقی 350 وات فوما FUMA BLENDER SET FU-168

    گوشت کوب های برقی از ان دسته از محصولات خانگی می باشد که زیاد در آشپزخانه ضروری نمی باشند اما با وجود اینکه می تواند در سرعت بخشیدن به درست کردن هر نوع غذا و خوراکی موثر باشد، می توان در هر آشپزخانه ای وجود ان را مفید دانست. یکی از کمپانی های تولید کننده فوما می باشد که گوشت کوب های ان از نظر عملکرد و کارایی در رده ی بالایی قرار دارند. گوشت کوب تکی Fuma fu-168 از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به قیمت بسیار پایین و مناسب ان می توان ارزش خرید این گوشت کوب را نسبت به قیمتش بالا دانست. این گوشت کوب با وجود قدرت موتور 350 وات می تواند عملکرد فوق العاده ای را برای له کردن و پوره کردن انواع مواد به اعمال برساند. به علاوه شما می توانید از دو سطح قدرت موتور ان استفاده کنید. برای مواد نرم تر مانند سیب زمینی و برای ساخت پوره ی سیب زمینی آب پز می توانید از سرعت کمتر موتور ان استفاده نمایید در حالی که سرعت توربوی این گوشت کوب فوما FU-168  مناسب برای مواد سخت تر و حتی مواد یخ زده ای است که می خواهید انها را به صورت له شده در اورده و غذای مدنظر خود را درست کنید. شما همچنین می توانید با توجه به حجم مواد نیز از سرعت کم و یا حداکثر قدرت موتور ان نیز استفاده نمایید. این گوشت کوب اف یو 168 فوما با وجود اینکه دارای بدنه ای پلاستیکی می باشد اما پلاستیک ان بسیار مرغوب بوده و می تواند مقاوم در برابر هرگونه فشار و ضربه ای نیز باشد. اگر می خواهید یک گوشت کوب جمع و جور با قیمت ارزان و مناسب، و در عوض با کارایی و عملکرد فوق العاده در آشپزخانه خود داشته باشید کافی است هم اکنون با ما تماس گرفته و این محصول را سفارش دهید.
     
    • دارای قدرت 350 واتی
    • موتور پر قدرت با صدای کم
    • دارای قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
    • طراحی فشرده و مناسب
    • مناسب برای له کردن مواد و رست کردن انواع پوره
    ‎ناموجود
  20. دستگاه چایی ساز فوما FUMA TEA MAKER FU-212

    دستگاه چایی ساز FUMA FU-212 یکی از دستگاه چایی ساز هایی می باشد که شما با استفاده از ان می توانید به راحتی انواع چایی را به وسیله ی این چایی ساز اماده کنید و از داشتن ان با کیفیت بسیار بالا لذت ببرید.  این دستگاه دارای 2 کتری بسیار ویژه و ظرف قوری متوسط می باشد که شما با استفاده از این قابلیت می توانید با کیفیت بسیار بالا از این قابلیت استفاده کنید و از داشتن آن با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنید. ظرفیت این چایی ساز 1.7 لیتر است و در قوری 1.2 لیتر می باشد.  که نزدیک 10 لیوان متوسط می توانید آن را پر از چایی کنید. در این جا لازم است به یکی دیگر از قابلیت های این چایی ساز 212 اشاره ای مختصری داشته باشیم شما با استفاده از این چایی ساز دارای قطعات  بسیار محکم می باشد. شما با استفاده از این دستگاه چایی ساز می توانید با کیفیت بالا علاوه بر تمامی موارد از این چایی ساز حرفه ای برای انواع نوشیدنی های گرم مانند قهوه  و دم نوش ها استفاده کنید. این چایی ساز دارای طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که شما با استفاده از آن می توانید آن را برای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. مقاومت بالای قوری شیشه ای این چایی ساز FU-212 به گونه ای طراحی شده است که بتواند در برابر حرارت بسیار مقاوم باشد.شما با استفاده از این  کتری و قوری می توانید با کیفیت بسیار بالا  برای انواع دم نوش و چایی های  خوش طعم  استفاده کنید. یکی دیگر از قابلیت های این چایی ساز فوما دارای کتری 360 درجه می باشد که قابلیت چرخش  با طراحی منحصر به فرد  را  می تواند برای  شما ایجاد کند.   اگر به دنبال یک کتری با کیفیت مناسب و عالی می باشید می توانید در در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    • طراحی ویژه و منحصر به فرد
    • کتری دارای ظرفیت ظرفیت 7/1 لیتر بدنه فولادی ضد زنگ
    • صفحه نمایش دیجیتال با درجه حرارت قابل تنظیم
    • درجه حرارت قابل تنظیم بین 50 تا 85 درجه سانتیگراد
    • کتری 360 درجه قابلیت چرخش با طراحی منحصر به فرد
    ‎ناموجود
  21. قابلمه 16 سانتی متری فوما Fuma Cookware FU-486

    قابلمه و ماهی تابه ها یکی از قدیمی ترین لوازمی می باشند که از زمان های دور توسط بشریت مورد استفاده قرار گرفته اند. اما با پیشرفت تکنولوژی، جنس و مواد به کار رفته در تولید این محصول نیز تغییر یافت تا بتواند غذا ها علاوه بر این که پخت بهتری داشته باشد، در مدت زمان کمتری نیز پخته شوند. قابلمه ی تکی FUMA FU-486 بدون شک در هر آشپزخانه ای بدون استفاده نمی ماند. این قابلمه ی تکی دارای اندازه ای مناسب و ایده آل می باشد که شما را قادر می سازد برای خانواده ی خود بتوانید غذاها و خورش را تهیه نمایید. از آنجا که جنس این قابلمه FU486 فوما چدنی می باشد بنابراین می تواند گزینه ی خوبی برای انتقال حرارت و گرما باشید و همچنین می تواند حرارت را به خوبی در خود نگه دارد بنابراین غذاهایی مانند انواع خورش و انواع پلو در این قابلمه ی چدنی فوما FUMA FU-486 به راحتی طبخ و پخته می شوند. به علاوه این قابلمه ی چدنی بسیار ایده ال برای پخت های طولانی می باشند و غذاهایی که نیاز به پخت طولانی تری دارند با استفاده از این قابلمه به خوبی پخته خواهند شد. این قابلمه از اندازه ای مناسب برخوردار است و در ان با وجود انحنا و گودی زیاد می تواند مانع از پاشیده شدن غذای در حال جوش به بیرون شود.
     
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
    • دارای پوشش سرامیکی فوما
    • دارای دستگیره های راحت و زیبا
    • درب نقره ای و محکم
    • جنس چدنی و بسیار مقاوم
    ‎ناموجود
  22. سرویس قابلمه 25 پارچه فوما Fuma 25 Pieces Cookware Set FU-671

    جنس سرویس قابلمه 25 تکه ای فوما اف یو- 671 از چدن می باشد که در برابر هر نوع آسیب و ضربه های احتمالی مقاومت بالایی را از خود نشان داده که باعث ماندگاری و طول عمر آنها خواهد شد. سرویس پخت و پزی که هم اکنون در اختیار شما قرار داده شده ساخت بهترین برند های خارجی در بازار لوازم خانگی محسوب می شود که از توانسته یکی از پر پروش ترین سرویس های قابلمه به شمار بیاید و تعداد زیادی از مشتریان را به طرف خود جذب نماید. پوشش داخلی دو لایه با درب های مقاومی که برای قابلمه ها قرار داده شده مقاوم در برابر حرارت مستقیم می باشد و در برابر سایر مدل های قدیمی از دوام بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین جنس با ماندگاری بالا در ظروف پخت و پز می باشید می توانید سرویس قابلمه FUMA FU-671 را سفارش داده و بر اساس نیاز های خود از آن در کارهای مربوط به آشپزی های روزانه خود استفاده نمایید. با توجه به قابلمه عمیق 28 سانتی متری در این سرویس می توان انواع خورش های خوشمزه و یا برنج را برای اعضای خانواده و مهمان های خود آماده کنید و لذت آشپزی را به خانه های خود بیاورید. این سرویس مجهز به ست ملاقه و کف گیر 7 تکه ای مناسبی است که می تواند یکی از پر کاربرد ترین لوازم در آشپزخانه به شمار بیاید. بنابراین می توانید با سفارش دادن این سرویس قابلمه FU671 فوما از تمامی این تجهیزات ویژه نیز بهره مند شوید. با تهیه این سرویس فشرده و ایده آل می توانید دکوراسیون مناسبی را برای فضای آشپزخانه خود به ارمغان بیاورید و از ریخت و پاش در تهیه مدل های متنوع قابلمه و ماهی تابه نیز جلوگیری کنید چراکه این سرویس مجهز به تمامی ظروف مورد نیاز مشتریان جهت کارهای پخت و پز می باشد که در یک ست کامل عرضه شده است.
     
    • ست قابلمه 25 تکه ای چدنی با طراحی مدرن
    • ظرف کباب پز
    • مجهز به کفی ایده آل برای پخت سریع
    • دارای ست ملاقه 7 تکه ای
    • دارای تابه دو طرفه
    ‎ناموجود
  23. گوشت کوب برقی سه کاره فوما Fuma Hand Blender FU-619

    یکی از وسایل جدید که برای تمامی آشپزخانه ها یک محصول کمک آشپز محسوب می شود و کارایی های فوق العاده ای نیز به آن اختصاص داده اند ست گوشت کوب برقی FUMA FU-619 می باشد که شامل سه ست ویژه با همزن/ خرد کن و مخلوط کن می باشد و توسط آنها می توانید انواع مواد غذایی را در داخل آن قرار داده و از هر کدام از این ست های ویژه بر اساس نحوه عملکردی که دارد مورد استفاده قرار دهید. این ست ویژه مجهز به ظرف مخلوط کن برای قرار دادن انواع مواد غذایی در داخل آن می باشد که توسط آن می توانید انواع مواد را در مدت زمان کمی با قابلیت کنترل دو سرعته بودن آن سریع ترین نتیجه را به دست آورید. این گوشت کوب برقی مناسب برای کسانی است که به نحوه مخلوط کردن مواد بسیار اهمیت می دهند و مایلند تا در آشپزخانه خود این کار را انجام دهند. توانایی ورز دادن و مخلوط کردن به کمک محورهای فلزی مقاومی که بر روی دسته همزن قرار گرفته باعث می شود تا به صورت ایده آل از نتیجه عملکردی که در اختیار شما قرار می دهد، لذت ببرید. این ست یکپارچه FU-619 فوما را می توانید در خانه و حتی انواع رستوران های سنتی و کافی شاپ های مدرن مورد استفاده قرار دهید و از تهیه مواد ترکیبی سالم تری که جلو چشم خودتان تهیه می شود لذت ببرید. ست مخلوط کن برقی فوما با مدل نامبر اف یو- 619 مجهز به گوشت کوب برقی ویژه ای می باشد که می توانید از آن در تهیه انواع حلیم و کوبیدن مواد گوشتی بهره مند شوید و لذت آشپزی را توسط آن تجربه کنید. سبک آشپزی خود را می توانید تنها با استفاده از این ست ویژه متفاوت سازید بدون آنکه نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای تهیه آن داشته باشید.
     
    • گوشت کوب برقی سه کاره با طراحی مدرن
    • قابلیت هم زن/ خرد کن و مخلوط کن
    • مجهز به کنترل دو سرعته
    • ساخته شده از مواد اولیه و بهداشتی
    • مجهز به ظرف اضافی برای ریختن مواد
    • سبک و کم حجم
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  24. سرویس قابلمه 23 پارچه فوما Fuma 22 Pieces Cookware Set FU-447

    سرویس قابلمه چدن 23 تیکه فوما اف یو- 447 یکی از سرویس های پخت و پز در عرصه لوازم خانگی به شمار می آید که به تازگی در اختیار تمامی خانم های کدبانو و سایر افرادی که به ظروف آشپزی خود اهمیت می دهند قرار داده شده است. این سرویس ویژه مجهز به شیر جوش 16 سانتی متری و انواع قابلمه های متنوع در سایز های مختلف می باشد که به شما امکان می دهد تا انواع غذاهای خوشمزه خود را در داخل آنها بپزید و نتیجه آشپزی ایده آلی را توسط آن تجربه نمایید. علاوه بر این مجهز به 7 قطعه لوازم آشپزخانه می باشد که از انواع قاشق های ویژه و مخصوص سرویس قابلمه می باشد تا از خراش برداشتن آن با سایر لوازم فلزی جلوگیری شود. سرویس قابلمه FUMA FU-447 که از فن آوری های نوین در ساخت آن استفاده شده دارای 4 عدد قابلمه در اندازه های 20/ 24/ 28 سانتی متری است که یکی از آنها از عمق بالایی برخوردار می باشد و به شما امکان می دهد تا انواع خورش های لذیذ را برای مهمان هایتان در داخل آن بپزید بدون آنکه نیازی به استفاده از سایر وسایل پخت و پز داشته باشید. این سرویس از قابلمه دارای کباب پز جداگانه با درب شیشه ای 32 سانتی متری است که مناسب با نیاز مشتریان فراهم شده است. تمامی این قطعات سرویس قابلمه FU447 فوما دارای جنس بسیار مقاوم و مستحکمی است که در برابر حرارت مستقیم نیز از روکش رنگ و بازدهی کیفیت آن کاسته نخواهد شد همین باعث شده تا تعداد بیشتری از افراد آن را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهند. این سرویس مناسب برای تمامی آشپزخانه های مدرن بدون و حتی در انواع رستوران ها نیز می توان از آن استفاده کرد.
     
    • سرویس قابلمه چدنی با طراحی مدرن
    • شامل 23 تکه
    • مجهز به تابه دوطرفه
    • مجهز به 7 قطعه لوازم آشپزخانه
    • کباب پز با درب شیشه ای
    • مقاوم در برابر حرارت مستقیم
    • روکش لعاب دار نچسب
    ‎ناموجود
  25. همزن دستی فوما FUMA HAND MIXER FU-166

    امروزه یکی از محصولاتی که به عنوان کمک وسایل آشپزی در آشپزخانه شناخته می شود میکسر دستی فوما با مدل نامبر اف یو- 166 می باشد که از بهترین تجهیزات برای افزایش سطح عملکرد در آن به کار رفته است. این میکسر مجهز به دسته ای ویژه با دستگیره ای ایده آل جهت به کارگیری راحت تر از آن در کارهای مخلوط کردن مواد غذایی مانند مایه و خمیر انواع کیک و شیرینی های خوشمزه می باشد. میکسر دستی FUMA FU-166 مجهز به دو محور فلزی مقاوم از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در برابر رطوبت و حتی شستن مداوم با آب و مواد شوینده نیز کیفیت ساختاری اولیه خود را از دست نخواهد داد چرا که از بهترین مواد اولیه صنعتی ساخته شده و همین سبب افزایش سطح ایمنی و بهداشت آن می باشد. در نتیجه می توانید با خیال راحت آن را برای مخلوط کردن و ورز دادن انواع مواد غذایی استفاده نمایید. این دستگاه با چرخش فوق العاده ای که در هنگام عملکرد تولید می کند باعث می شود تا محور های فلزی همزن به گردش در بیاید و در مدت زمان کوتاهی تمامی مواد غذایی را برای شما مخلوط کرده و یک مایه یکدست و یکنواخت را دراختیار کاربران قرار دهد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به ساختن انواع کیک و دسرهای خوشمزه در آشپزخانه خود عادت دارند می توانید این محصول ایده آل را به صورت اینترنتی از ما سفارش داده و از قابلیت های ویژه ای که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. از این همزن FU166 فوما می توانید در خانه/ انواع رستوران و کافی شاپ های مدرن استفاده کنید.
     
    • همزن ویژه با سبک طراحی مدرن
    • قدرت 350 وات
    • کنترل 5 سرعته  
    • سوئیچ توربو
    • مجموعه همزن با مخلوط کن
    • صدای آهسته در هنگام عملکرد
    ‎ناموجود
  26. سرویس قابلمه 22 پارچه فوما Fuma 22 Pieces Cookware Set FU-921

    سرویس تابه و قابلمه فوما مدل FU-921 شامل یک مجموعه کامل و کاربردی برای پخت انواع مواد غذایی می باشد . طراحی زیبا و شیک این سرویس قابلمه جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما می بخشد. این سرویس قابلمه 22 تکه شامل تعدادی قابلمه با درب های از جنس شیشه و استیل می باشد که شما می توانید از قسمت شیشه ای آن مراحل پخت مواد غذایی را مشاهده کنید.شما می توانید با استفاده از سرویس کامل با قابلمه هایی در اندازه های مختلف انواع مواد غذایی را در منزل به سادگی آماده کنید. علاوه بر ظاهر زیبا و مدرن ، این وسایل دارای کیفیت و ساخت عالی و با دوام بسیار بالا می باشند به طوری که شما می توانید مدت زیادی از آن ها در آشپز خانه منزل خود استفاده کنید. این سرویس اف یو 921 فوما دارای روکش نچسب می باشند که با کیفیت و دوام بالایی ساخته شده اند و باعث می شود تا مواد غذایی هنگام پخت به آن نچسبد و شما بتوانید به سادگی آن را تمییز کنید . این سرویس قابلمه FU-921 فوما شامل 4 عدد قابلمه ، دو ماهی تابه ، آبمیوه گیری دستی و سرویس کفگیر و ملاقه می باشد . شما می توانید به سادگی انواع مواد غذایی را با این سرویس قابلمه و تابه فوما در سریعترین زمان ممکن آماده سرو کنید.
     
    • شامل 22 ست کامل
    • شیر جوش 16 سانتی متری
    • قابلمه 24 / 28 سانتی متری
    • ماهی تابه 24 سانتی متری
    • ماهی تابه گریل 24 سانتی متری
    • شامل آبمیوه گیری دستی
    • دارای سرویس کفکیر و ملاقه
    ‎ناموجود
  27. اجاق گاز صفحه ای توکار یانان YANAN GAS STOVE G-330

    یکی از بهترین برند های ایرانی که در تولید اجاق گاز قدم برداشته است، کمپانی یانان می باشد. اجاق گاز yanan g330 توسط این کمپانی با بهترین مواد درجه یک و بهترین تکنولوژی های روز ساخته شده است. اجاق گاز یانان دارای قطعات با کیفیت و بسیار مرغوب ایتالیایی می باشد بنابراین می توان در مورد کیفیت ساخت و تولید آن مصمم بود. این اجاق گاز زیبای کمپانی یانان جی 330 دارای 5 شعله  می باشد، این شعله ها با فاصله ی مناسبی از هم دیگر قرار گرفته اند بنابراین شما می توانید به صورت همزمان پخت غذاهای مختلف را بر روی اجاق گاز اعمال کنید. این اجاق گاز زیبا بدون شک با وجود طراحی بسیار زیبا می تواند محیط خانه ی شما را بسیار زیباتر نمایش دهد. با وجود شبکه های چدنی این اجاق گاز جی 330 یانان قابلمه و ماهی تابه ها به راحتی بر روی شعله ها قرار می گیرند به علاوه از لرزش انها جلوگیری می شود. این اجاق گاز دارای شعله هایی با اندازه های متفاوت می باشد بنابراین این امکان را برای شما فراهم می اورد تا بتوانید از قابلمه های بزرگ و کوچک برای پخت غذا استفاده نمایید. در مرکز یک شعله ی دوگانه سوز قرار گرفته است که می تواند شعله های قدرتمند پخت غذا ها را سریعتر اعمال کند. یانان  g330 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک اجاق گاز ایده ال باشد که بدون شک سالیان طولانی می توان ان را مورد استفاده قرار داد.
     
    • دارای یک شعله ی دوگانه سوز
    • مجهز به 5 عدد شعله با سایز های مختلف
    • شبکه های چدنی محکم با استحکام زیاد
    • دارای 5 عدد ولوم چرخشی تنظیم حرارت
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای بدنه ی استیلی
    ‎ناموجود
  28. آبسردکن سرد و گرم گوسونیک Gosonic Dispenser GWD-538

    بدون شک همه ما با آبسردکن ها تا حدی آشنایی داریم و می دانیم که یک دستگاه مناسب جهت تهیه آب سرد و گرم مورد نیاز افراد در طول روز است .در اصل آبسردکن ها از دو دسته تشکیل می شوند . نوع اول آبسردکن های بطری دار هستند و نوع دیگر آن ها نیز آبسردکن هایی هستند که به طور مستقیم به منبع آب شهری وصل می شوند که هر دوی ان ها را می توان در هر مکانی مانند منازل ، شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار داد. نوع معمول ان ها یعنی آبسردکن های بطری دار رایج ترین نوع آبسردکن است که افراد در مکان های مختلفی استفاده می شود و شرکت های مختلفی این نوع آبسردکن ها را تولید می کنند. دستگاه GWD-538 یک آبسردکن بطری دار است که به همراه یک کمپرسور قدرتمند و امکان تهیه آب سرد و گرم تولید شده است . این مدل آبسردکن گوسونیک می تواند در هر یک ساعت حدود دو لیتر آب سرد و پنج لیتر آب گرم را در اختیار شما قرار دهد. قسمت های مهم و کاربردی این آبسردکن شامل یک مخزن ،سینی واقع در زیر شیرهای آب ،دکمه ها و صفحه نمایش و همچنین دکمه های مربوطه برای خروجی آب می باشند. هر کدام از این اجزا به شما کمک می کنند تا راحت تر بتوانید آب سرد یا گرم مورد نیاز خود را با این دستگاه تهیه کنید. به عنوان مثال به وسیله دکمه آب گرم می توانید مقدار آب مورد نیاز برای چای یا نوشیدنی های گرم را در دسترس داشته باشید و یا در صفحه نمایش ان بتوانید حالت فعال شده برای آب گرم و سرد را مشاهده نمایید. یکی دیگر از قسمت های بسیار کاربردی و مهم در این آبسردکن مخزن پایین یا یخچال ان می باشد. این یخچال کوچک به دو طبقه تقسیم بندی شده است و مناسب برای نگهداری موادی مانند شیر ، خوراکی ها و یا میوه ها می باشد .
    • مجهز به حالت سرد و گرم
    • دارای یخچال
    • قابلیت تهیه 5 لیتر آب گرم در ساعت
    • مجهز به صفحه نمایش بزرگ و کنترل پنل
    • دارای سینی جهت جلوگیری از چکه آب
    • مجهز به چراغ های نشانگر
    ‎ناموجود
  29. آب سرد کن گوسونیک GOSONIC DISPENSER GWD-539

    معمولاً جهت استفاده از آب سرد به منظور رفع تشنگی و همچنین آب جوش جهت تهیه چای در مکان های عمومی و شرکت هایی مانند مدارس ، بانک ها و سایر ادارات دولتی و خصوصی آب سرد کن مورد استفاده قرار می گیرد. وجود بطری های آب و پارچ های آب توصیه نمی شود چون در کمترین زمان ممکن آب خنک گرم خواهد شد لذا استفاده از اب سرد در محیط کاری و آموزشی بسیار لازم و ضروری می باشد. استفاده از نوعی آب سرد کن که در عین ارائه دو نوع اب سرد و گرم نقش یک یخچال را برایتان بازی کند موجب ایجاد تنوعی جدید خواهد شد. آب سرد کن gosonic gwd-539 پیشنهادی عالی و مناسب برای خواسته های شما می باشد. موتور قدرتمند آب سرد کن گوسونیک همراه با تولید و ارائه حداکثر قدرت خنک کنندگی سعی در ارائه تولید هوای مطلوب و مناسب با تمامی قسمت های آب سرد کن و یخچال می باشد. ظرفیت مخزن اب سرد کن گوسونیک بسیار مناسب برای نگه داری میزان اندازه زیادی از اب می باشد که می توان تا چند روز از آبی کاملاً تمیز و پاکیزه بهره مند شد. دماهای در اختیار آب سرد کن گوسونیک به صورتی در نظر گرفته شده اند که قابلیت سرد ترین و گرم ترین آب را در اختیار خواهد گذاشت. منبع آب سرد کن گوسونیک جی دبلیودی-539 از برق تغذیه می کند و مثلاً همراه با ولتاژهای استاندارد انرژی کمی به هدر خواهد داد.
    • ظرفیت مخزن آب سرد 2 لیتر در ساعت
    • ظرفیت مخزن آب گرم 5 لیتر در ساعت
    • قابلیت تولید آب سرد و گرم
    • ویژگی یخچال به منظور نگه داری مواد خوراکی
    • کمپرسور قدرتمند جهت خنک کنندگی
    ‎ناموجود
  30. آب سرد کن سرد و گرم نیکای NIKAI DISPANSER NWD1206N

    به منظور استفاده از آب سرد و خنک در بسیاری از مکان ها به منظور بهره بردن از آن لازم به استفاده آب سرد کن می باشیم. گاهی اوقات در محل کار خود به منظور رفع تشنگی نیاز به در اختیار داشتن آب سرد می باشیم که وجود یخچال با اشغال فضای زیاد در محل چندان جالب به نظر نمی رسد. پس برای در دسترس داشتن آبی سرد و خنک با استفاده از آب سرد کن مشکل به خوبی رفع خواهد شد. آب سرد کن nikai nwd1206n گزینه ای بسیار مناسب برای این کار می باشد چون آب سرد کن نیکای علاوه بر بهره بردن از آب سرد می توان آبی داغ در اختیار داشت. آب سرد کن نیکای بسیار مناسب برای انواع شرکت های خصوصی و دولتی می باشد و همزمان می توان از دو نوع آب سرد و گرم به خوبی برخودار شد. آب سرد کن نیکای به سبب دو قابلیت بودن آن از سایر مدل های متمایز می باشد. تازه فقط همین نیست آب سرد کن نیکای دارای یخچال کوچک و مناسبی می باشد که می توان مواد غذای و میوه های مورد نظر محل کار خود را داخل آن جاسازی کنید. کمپرسور خنک کننده آب سرد کن نیکای با خنک نگه داشتن محل داخلی یخچال و همچنین مخزن اب سرد کن قابلیت میکروب زدایی از خود نشان می دهد که باعث می شود تا مواد غذایی و هر نوع میوه بدون کپک گرفتن و حفظ ارزش غذایی همچنان با کیفیت باقی بمانند. ظرفیت مخزن آب سرد کن نیکای ان دبلیو دی1206ان 16 لیتر است که قابلیت ذخیره میزان آب زیادی را داراست.
    • دیزاین ایستاده با سر و صدای کم
    • آب سردکن یخچال دار
    • آب سرد و گرم
    • کمپرسور خنک کننده
    • کابینه ذخیره سازی
    • آخرین طراحی تک شیر
    • جنس فولاد ضد زنگ
    • ظرفیت مخزن 16 لیتر
    • طراحی ضد باکتری
    • مخزن ذخیره سازی فنجان
    ‎ناموجود
  31. فلاسک 1 لیتر فوما Fuma Vacuum Flask FU-601

    فلاسک یک وسیله ای است برای این که شما بتوانید انواع مایعات را در آن نگه داری کنید اما انتخاب با شما خواهد بود که بخواهید یک فلاسک سنتی را انتخاب کنید یا فلاسک های جدید و با اندازه کوچک را برای سفرهای خود تهیه نمایید. فلاسک های قدیمی و سنتی اندازه بزرگی داشتند و همین باعث می شد تا حمل و جابجایی آن ها کمی سخت شود اما فلاسک های سنتی با داشتن اندازه کوچک می توانند یک وسیله بسیار کاربردی برای شما باشند . فلاسک های جدید انواع مختلفی دارند و با ظرفیت های 0.5 تا 1.5 لیتر تولید می شوند . فلاسک فوما FU-601 با اندازه مناسب و بدنه استیل طراحی شده و می تواند مایعات مانند چای ، نسکافه و قهوه، آبمیوه و یا حتی سوپ را برای شما نگهداری کند. مدت زمانی که این فلاسک می تواند این مواد را بدون تغییر دما در خود حفظ کند 24 ساعت می باشد به همین جهت شما می توانید با این فلاسک به کوهنوردی  بروید و یا در مسافرت های روزانه خود از ان استفاده کنید. حمل و نگهداری این فلاسک بسیار راحت است و به وسیله دسته ان شما می توانید با یک دست آن را نگه دارید . پوشش داخلی استیل در این فلاسک مانع از بیرون رفتن دمای نوشیدنی می شود و شما اگر داغ ترین غذاها را در ان بریزید ، به راحتی می توانید بدنه ان را با دست لمس کنید. لایه هایی که در این فلاسک از تغییر دما جلوگیری می کنند چند لایه مختلف هستند که از ان ها می توان به پوشش مسی و یا لایه استیل اشاره کرد.
    • فلاسک با ظرفیت 1 لیتر
    • پوشش مسی داخلی
    • محفظه شیشه ای تمیز
    • بدنه استیل و نشکن
    • دسته راحت و درب محکم
    ‎ناموجود
  32. آبمیوه گیر 4 کاره فوما FUMA SUPER JUICER FU-802

    آبمیوه گیر فوما FU-802 دارای یک طراحی زیبا و شیک با بدنه استیل ضد زنگ می باشد که مقاومت و استحکام زیادی را ایجاد کرده است و باعث می شود تا شما بتوانید مدت زمان زیادی را بدون خراب شدن و یا آسیب دیدن از آن استفاده کنید. این آبمیوه گیر دارای تیغه و فیلتر استیل می باشد که عملکرد فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت . آب میوه گیر FU802 فوما دارای یک پارچ دسته دار 1 لیتری با درپوش محافظ است که این درپوش از ریختن آب میوه ها به بیرون ظرف جلوگیری می کند. همچنین دارای یک ظرف تفاله گیر با ظرفیت 2 لیتر است که شما می توانید بی وقفه آب میوه ها را بگیرید . شما می توانید قطعات را به سادگی بعد از اتمام کار جدا کرده و آن ها را در ظرفشویی قرار دهید. موتور قدرتمند 800 واتی ، این آبمیوه گیر فوما FU-802 را برای گرفتن آب انواع میوه های نرم و سفت مانند گلابی ، سیب ، انگور ، هندوانه و ... مناسب کرده است و باعث ارائه بهترین نتیجه برای مصارف خانگی می شود. شما می توانید با استفاده از دو سرعت موجود آب انواع میوه ها را بگیرید و از آب میوه های طبیعی در منزل لذت ببرید. شما علاوه بر گرفتن آب میوه می توانید از این دستگاه برای آماده کردن انواع دسرهای خوشمزه استفاده کنید.
     
    • 4 عملکرد در یک دستگاه
    • بدنه ، فیلتر و تیغه استیل ضد زنگ
    • لامپ LED
    • قابلیت آب سیب و گلابی
    • مخزن یک لیتری آب میوه
    • مخزن دو لیتری جمع آوری پالپ
    • 800 وات توان
    • آبمیوه گیر مناسب برای اکثر میوه جات
    ‎ناموجود
  33. اجاق گاز رومیزی جنرال فورس GENERAL FORCE GAS STOVE F35

    از آنجایی که تعداد شعله های در اجاق گاز های بسیار مهم می باشد کمپانی جنرال فورس تمام اجاق گازهای رومیزی را به صورت 5 شعله ای طراحی کرده است که اجاق گاز رومیزی F35 نیز یکی از این اجاق گازهای جنرال فورس می باشد در نتیجه با این تعداد شعله های مناسب و با اندازه ی استاندارد شما به صورت همزمان می توانید چندین غذاهای متنوع از جمله سنتی و جدید را برای خانواده و دوستان تان در کمترین آماده کنید و از خوردن این غذاهای مختلف همراه خانواده تان لذت ببرید. به علاوه شعله های این اجاق گاز توکار از نوع پلوپزوسط و با قدرت 5/4 کیلو وات است و مدل شیر و سر شعله های آن DEFENDI ایتالیا می باشد. یکی از ویژگی های اجاق گاز صفحه ای اف 45 نسبت به اجاق گازهای معمولی این است که قادر به یک ترموکوپل و فندک به صورت خودکار ORKLY اسپانیا می باشد با نگه داشتن دکمه ی فندک شعله ی این اجاق گاز روشن می شود. همچنین هر یک از شعله های آن دارای یک ولوم مخصوص به خود است که شما به کمک این ولوم ها می توانید شعله های اجاق گاز توکار F35 جنرال فورس را کنترل نمایید. از آنجایی که این اجاق گاز صفحه ای مجهز به امکانات ویژه ای می باشد نیز طراحی و ظاهر آن بسیار شیک و شگفت انگیز می باشد و جنس این اجاق گاز رومیزی از نوع یک شیشه ی محکم و حرارتی است. همچنین اندازه ی این اجاق گاز توکار به صورت استاندارد و متناسب می باشد که اجاق گاز رومیزی F35 به راحتی می توانید بر روی انواع کابینت های ام دی اف نصب شود.
    • دارای اندازه ی 90 سانتی متر
    • قادر به ترموکوپل و فندک خودکار ORKLY اسپانیا
    • نوع شبکه های شعله ی آن چدن
    • دارای 5 شعله ی از نوع پلوپزوسط و با قدرت 5/4 کیلو وات
    • مدل شیر و سر شعله ها آن DEFENDI ایتالیا
    • جنس بدنه آن شیشه ی نشکن حرارتی
    ‎ناموجود
  34. اجاق گاز صفحه ای توکار دینو Dino Gas Stove DI-508S

    اجاق گاز ها از وسایلی هستند که وجود آن ها در هر خانه ای کاملا ضروری است. همچنین نوع طراحی این اجاق گاز ها با توجه به سلایق و نیاز بشر همواره در حال تغییر است. امروزه بیشتر افراد برای دستیابی به دکوراسیونی مدرن از وسایل مدرن و امروزی تر در منزل و اشپزخانه خود استفاده می نمایند. اجاق گاز های توکار نیز از وسایلی هستند که علاوه بر این که نیاز افراد را در پخت و پز برطرف می نمایند بلکه حالتی زیبا و مدرن تر به آشپزخانه ها می بخشند. اجاق گاز صفحه ای توکار مدل di-508s نیز به صورت کاملا زیبا و مدرن طراحی شده است. رنگ این اجاق گاز نقره ای می باشد و رو شعله های ان به صورت مربعی شکل طراحی شده اند که زیبایی خاصی به ان داده است. علاوه بر این بر روی این اجاق گاز 5 عدد شعله با اندزه های مختلف تعبیه شده است که امکان پخت و پز راحت را برای شما به ارمغان می اورد. همچنین محل قرار گیری دکمه های تنظیم درجه حرارت 508 اس نیز طوری است که به راحتی امکان تنظیم حرارت را برای شما فراهم می کند. به علاوه از انجایی که اندازه اجاق گاز ها در انتخاب ان ها نقش مهمی دارند این اجاق گاز از اندازه 800 میلی متر بهره می برد.
    • دارای 5 عدد شعله با اندازه های مختلف
    • دارای اندازه 800 میلی متر
    • دارای رو شعله های مربعی شکل
    • مجهز به شعله پخت سریع
    • جنس بدنه استیل
    ‎ناموجود
  35. اجاق گاز صفحه ای توکار دینو DINO GAZ STOVE DI-503S

    اجاق گازهای جدید صفحه ای به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند که می توانند شیشه ای یا استیل باشند .اجاق گازهای استیل کارایی و مقاومت بسیار بالایی دارند به همین دلیل کاربران بیشتری نیز نسبت به اجاق گاز های صفحه ای شیشه ی دارند. اجاق گاز دینو DI-503S سک اجاق گاز کاربردی به همراه یک سینی استیل و 5 شعله کاربردی می باشد .به وسیله این اجاق گاز شما می توانید هر نوع غذایی را تهیه و آماده کنید زیرا قادر است قابلمه هایی با اندازه متفاوت را در خود جای دهد .به علاوه این اجاق گاز با توجه به استاندارد های امنیتی ساخته شده است که از این استانداردها می توان به ترموکوپل اشاره کرد که این قطعه باعث می شود تا اجاق گاز کارکردی با امنیت بالا داشته باشد . به همراه عملکرد عالی در این اجاق گاز، طراحی مدرن نیز می توان کاربران را جذب کند زیرا صفحه استیل با رنگ نقره ای و شعله ها با قاب مشکی یک ظاهر زیبا به این اجاق گاز بخشیده اند .قاب محافظ شعله های این اجاق گاز دینو از فلز ضد زنگ ساخته شده است و به راحتی تمیز می شوند .در یک پنل بزرگ این اجاق گاز تعدادی دکمه برای تعین سطح شعله ها را به شما ارائه می دهد .این دکمه های فلزی با درجه بندی مناسب طراحی شده اند و به راحتی جهت تنظیم شعله ها چرخش دارند . یک قابلیت دیگر که د این اجاق گاز باعث راحتی در کار می شود نصب و راه اندازی آسان آن است .
    • دارای 5 شعله مختلف
    • مجهز به صفحه استیل ضد زنگ
    • دارای دکمه های فلزی ضد زنگ
    • اندازه مناسب و استاندارد 860 میلی متر
    • دارای شعله سه حلقه
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1681 تا 1715 از مجموع 2003 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی