Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 8 | قیمت اتو بخار خرید اتو پرس

اشتراک برای فید RSS

اتو پرس و اتو بخار

   

آیتم‌های 246 تا 280 از مجموع 311 تا

  1. اتو بخار پرسی فوما 2500 وات FUMA PRESSING PLATE FU-2600

    امروزه استفاده از اتو های پرسی در حال افزایش است ، با این روند تا چند سال دیگر در هر خانه ای می توانیم یکی از ان ها را ببینیم. اتو پرس 26 اینچ فوما مدل FU-2600 یکی از اتو پرس های ساخت کمپانی ژاپنی فوما می باشد که از قابلیت ها و کارایی های فوق العاده ای و شما را قادر می سازد تا به صورت حرفه ای تر و در زمان کمتری،  لباس های خود را اتو کنید. با استفاده از این اتو پرسی دیگر لازم نیست لباس ها را به اتوکشی ببرید، چرا که این اتو می تواند به صورت حرفه ای لباس های شما را اتو نماید، این در حالی است که هزینه های اضافی بابت خشک شویی به شدت کاهش می یابد. به علاوه این اتو با میزان کم مصرف برق، به نسبت سایر اتو های معمولی، در یک رده ی بالایی قرار گرفته و استفاده از ان به صرفه تر خواهد بود. اما این اتوی فوما اف یو 2600 نسبت به اتوهای کوچک دستی قیمت بالاتری داشته که با توجه به کارایی و عملکرد بالای آن، این قیمت بسیار مقرون به صرفه و معقول به نظر می رسد. استفاده ای راحت در کوتاه ترین زمان، این اتو پرس فوما را محبوب ساخته است، کافی است اتو را به برق بزنید تا به حرارت مناسب برسد، پارچه ی مدنظر خود را بر روی صفحه قرار دهید و صفحه ی دیگر را بر روی پارچه فشار دهید، در یک چشم بر هم زدن و بدون نیاز به کشیدن صفحه ی اتو بر روی پارچه، لباس شما اتو و مرتب خواهد شد. این اتو مناسب برای کسانی است که روزانه به میزان زیادی لباس برای اتو کردن دارند اما وقت کم اجازه ی استفاده از اتوی دستی کوچک را به انها نمی دهد، بنابراین با تهیه ی این اتوی پرسی فوما FU-2600  می توانند در چند دقیقه تمام لباس های خود را اتو کنند.
     
    • نتایج حرفه ای در زمان کمتر
    • دارای نمایشگر کنترل دیجیتال
    • دارای صفحه ی پرس با اندازه ی 7 برابر بزرگتر از اتو های دستی استاندارد
    • بخار خروجی قدرتمند تنها با فشار یک دکمه
    • توان خروجی 2500 وات
    • دارای سایز صفحه پرس 23.2 × 10
    ‎ناموجود
  2. اتو بخار دستی فوما FUMA STEAM IRON FU-241

    لباس های اتو کشیده و مرتب، باعث می شود فرد مسئولیت پذیر، مثبت و مودب به نظر برسد. از این رو هر کس باید سعی کند همیشه مرتب و آراسته باشد، آراستگی با استفاده از اتو بخار فوما Fuma Full Function Steam Iron FU-241 راحت می باشد، تنها کافی است به اتو کشیدن لباس هایتان در کمترین زمان مشغول باشید، این اتوی زیبا می تواند اتو کردن لباس ها را آسانتر سازد. با وجود یک کفه ی سرامیکی در این اتو بخار، لباس ها با هر جنس، و با هر ضخامتی را می توان به راحتی اتو نمود تا چین و چروک از آنها زدوده شود. این کفه ی سرامیکی از براق شدن پارچه های مشکی و یا تیره جلوگیری می کند و با داشتن سوراخ هایی بر روی کف که به صورت مناسب این سوراخ ها در کنار هم دیگر قرار گرفته شده اند، اتو راحت تر تاثیر خود را بر روی لباس ها ایجاد می کند، همچنین با اتو کشیدن با استفاده از قدرت بخار در این اتو فوما FU241 می توانید باکتری های مضر بر روی لباس ها را از انها دور نمایید که بهداشت و سلامت شما نیز حفظ می شود. این اتو بخار مجهز به قابلیت بخاردهی به صورت عمودی نیز می باشد بنابراین عملکرد بهتر با قدرت بخار امکانپذیر خواهد بود. شما می توانید با تنظیم حرارت این اتو، هر نوع پارچه و البسه را با استفاده از ان اتو کشی نمایید. به عنوان مثال شما می توانید از قدرت و حرارت کم اتوی بخار دستی فوما اف یو 241 برای لباس های ظریف استفاده کنید در حالی که قدرت بخار بیشینه ی آن مناسب برای اتو کشی لباس های ضخیم و کلفت مانند شلوار جین می باشد.
     
    • دارای کف سرامیکی
    • دارای حالت های اتوکشی خشک، بخار، کنترل بخار متغیر، قدرت زیاد بخار، بخار عمودی
    • مجهز به سیستم تمیز کنندگی خودکار
    • طراحی زیبا به همراه اندازه ای استاندارد
    • دارای قدرت خروجی 2000 وات
                 رنگ : 
    ‎ناموجود
  3. اتو بخار دستی 1800 وات فوما FUMA STEAM IRON HANDY FU-365

    تولید کننده ی فوما برای کاربران خانگی اتو بخاری ها خود را به صورت دستی طراحی کرده است که اتو بخاری دستی مدل FU-365 جز یکی از مدل های شرکت سازنده ی فوما به حساب می آید که این اتو بخاری دستی دارای حداکثر قدرت 1800 وات می باشد که شما به لطف این قدرت عالی می توانید چین و چروک انواع اقلام و البسه های مورد نیاز را از بین ببرید به طور کلی این اتو بخاری دستی فوما موجب به زیبا و مرتب نمودن ظاهر لباس های شما می شود. به عبارت دیگر این اتو بخاری نیز می تواند پرده ها و ملافه های شما را صاف کند و حتی این اتو بخاری دستی نیز می تواند انواع میکروب های لباس ها را از بین ببرد. یکی از ویژگی های اتو بخاری دستی فوما FU-365 می توان به عملکرد خود تمیز کنی اشاره نمود در نهایت با این ویژگی، دیگر لازم به تمیز بودن آن به صورت دستی نخواهد بود. همچنین این اتو بخاری قادر به بخاری عمود می باشد که شما بسته به نیاز خود می توانید آن را انتخاب کنید در واقع این نوع بخاری منجر به اتو کشی سریع می شود و حتی شما می توانید  بخار متغییر  این اتو بخاری فوما را کنترل نمایید. جنسی که برای کف آن در نظر گرفته شده است از نوع پوشش سرامیک می باشد که این پوشش باعث می شود لباس های شما هر چه زود تر و به صورت دقیق تر صاف شود.
    • حداکثر قدرت آن 1800 وات
    • مجهز به عملکرد خود تمیز کنی
    • جنس کف به کار رفته پوشش سرامیک
    • قادر به کنترل بخار متغییر  و بخار عمودی    
    • امکان زیاد کردن قدرت بخار آن
    ‎ناموجود
  4. اتو پرس 1600 وات نیوال newal Ironing presses nwl-764

    معمولا برای اتو کردن پارچه های بزرگ از جمله ملافه ها یا پرده ها و غیره با اتو های بخاری کوچک بسیار زمان بر می باشد و برای اتو کردن این پارچه های نیاز به یک اتو پرس بزرگ می باشد و کار کردن با این اتو پرس های بزرگ نیاز به افراد حرفه ای است زیرا کار کردن با این نوع اتو پرس بسیار مشکل می باشد در نتیجه شرکت نیوال اتو بخاری پرش خود را با اندازه ی بسیار مناسب و با مدل های مختلف تولید و روانه کرده است که اتو بخاری برشNWL-764 یکی از این مدل های شرکت نیوال می باشد که دارای یک قدرت بسیار مناسب 1600 وات است که شما با این قدرت عالی با یک انفجار بخار قدرتمندی به صورت عمود تمام سطح های پارچه ی مورد نظر را در کمترین زمان و سریع اتو می کند. به عبارت دیگر این اتو بخاری پرس به صورت یک فشار کامل تمام لباس ها مانند: کتان و نخی و پشمی را با یک بخار خروجی به صورت خودکار برای شما اتو می کند و تمام چین و چروک های لباس شما را از بین می برد در نتیجه بخار آن در کمترین زمان آماده می شود که این مدت زمان 4 دقیقه است. یکی از ویژگی های شگفت انگیز اتو بخاری برش ان دبلیو ال 764 این است که Presure آن به صورت خودکار و 45 کیلو متر می باشد. از آنجای که این دستگاه بخاری پرس دارای یک سیستم خودکار به علاوه یک امنیت الکترونیکی است که به شما اجازه می دهد اتو کشی خود را بدون نگرانی انجام دهید. همچنین اتو بخاری برشNWL-764 دارای یک طراحی بسیار شیک و مدرن و از یک جنس مرغوبی ساخته شده است و دسته ی آن به صورت ارگونومی طراحی شده است که شما به سیله این دسته به راحتی می توانید آن را هدایت کنید. یکی از ویژگی های قابل توجه اتو پرس NWL-764 قادر به یک ظرفیت مخزن آب مناسب می باشد که شما به صورت مجدد در هر زمان باید آن را پر کنید به علاوه این مخزن آب قابل جدا شدن است و این اتو بخاری برش ان دبلیو ال 764 یک پایه محکم به همراه دارد که شما به وسیله ی این پایه می توان به صورت ایستاده اتو کشی خود را انجام دهید.
    • Presure خودکار 45 کیلو متر
    • امنیت الکترونیکی و سیستم خودکار
    • فشار کامل برای اتو کردن و بخار خروجی خودکار
    • آماده شدن بخار در مدت زمان 4 دقیقه
    • دارای قدرت 1600 وات
    • انفجار بخار قدرتمند و اتو کشی آسان و سریع
    • مناسب برای پارچه های کتان و پشمی و نخی و غیره
    • مخزن آب قابل جدا شدن و در مجدد در هر زمان پر شود
    ‎ناموجود
  5. اتو بخار دستی نیوال Newal Iron nwl-733

    یکی دیگر از محصولاتی که به تازگی توسط شرکت نیوال در اختیار مشتریان قرار داده شده اتو بخار NWL-733 است که دارای مشخصه های بسیار برجسته و منحصر به فرد می باشد و به شما امکان می دهد تا به صورت مداوم از آن استفاده نمایید و چروک هایی که در هنگام شستشوی لباس ها ممکن است به وجود بیاید را بر طرف کرده و ظاهری مناسب را برای تمامی لباس های شما به وجود می آورد. این اتو مجهز به کفی سرامیک است و بسیار مسطح می باشد و که با استفاده از دسته ای که برای آن قرار داده شده به شما امکان می دهد تا راحت تر از هر زمان دیگری آن را به کار بگیرید و متناسب با نیاز های خود از آن استفاده نمایید. یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای که برای این مدل NWL-733 نیوال قرار داده شده سیستم اسپری آب آن است که شرایطی ایده آل را برای اتو زدن لباس های ضخیم و کلفت در اختیار شما قرار می دهد.  قدرتی که با استفاده از این اتو فراهم می شود 2200 وات است و دارای سیستم کنترل ترموستات می باشد که تمامی اینها باعث می شود تا بازدهی بسیار بالایی را با استفاده از این اتو تجربه کنید بدون آنکه نگران افزایش یافتن هزینه های ماهیانه در مصرف برق باشید. کابل برقی که برای این مدل فراهم شده است امکان 380 درجه چرخش را فراهم می کند و همین باعث می شود تا به راحتی لباس های خود را از هر زاویه ای اتو کنید بدون آنکه محدودیتی را در هنگام استفاده از آن تجربه کنید. اتو newal مدل ان دابلیو ال - 733 است که توسط مهندسان بسیار مجرب و کارامد در راستای جلب رضایت مشتریان تهیه و تولید شده است و دارای دوام بسیار زیادی نیز می باشد.
     
    • اتو بخار شیک و مدرن
    • قابلیت اسپری آب
    • دارای کفی سرامیک
    • سیستم بخار فوق العاده قوی
    • دارای قدرت 2200 وات
    • امکان کنترل ترموستاتیک
               رنگ : 
    ‎ناموجود
  6. اتو بخار نیوال Newal Steam Iron NWL-734

    نیوال با به کار گیری و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز اتو های خود را در کلاس ها و سطح های مختلفی ارائه داده است .اتو بخارهای نیوال با قدرت و توان های بالا تولید می شوند و همچنین قابلیت های دیگری را نیز دارا هستند که باعث می شوند تا اتو طول عمر بیشتری داشته باشد .کف اتو ، سیستم بخار و همچنین سوراخ هایی که بخار از آن ها خارج می شود از مهمترین نکاتی هستند که در هر اتو قابل توجه هستند و هر فردی در هنگام انتخاب اتو به این نکات توجه ویژه ای  دارد. در اتو بخار NWL-734 شما می توانید یک دسته کاملا خوش دست ، و مخزن آب را در اختیار داشته باشید. دسته این اتو به دلیل داشتن روکش پلاستیکی کاملا ضد لغزش بوده و شما می توانید در راحت ترین شرایط با آن کار کنید .به علاوه این اتو دارای یک دهانه بزرگ برای پر کردن مخزن آب می باشد و یک دکمه برای تنظیم بخار در حالت MIN  و  MAX .صفحه فولادی و همچنین پایه این اتو به شما کمک می کنند تا هم لباس ها را بهتر اتو کنید و هم  به راحتی بتوانید اتو را بر روی میز آن قرار دهید .یک سیستم تمیز کردن خودکار در اتو بخار نیوال قرار داده شده است که این سیستم از جمع شدن باکتری و رسوب در داخل مخزن جلوگیری می کند. اتو بخار نیوال با قدرت 2200 وات می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای اتو کردن لباس ها در بهترین حالت می باشد و می تواند با بخار قوی باعث صاف شدن و از بین رفتن تمام چرک های لباس شود.
    • دارای سیستم بخار فوق العاده
    • مجهز به سیستم اسپری آب
    • دارای تمیز کردن خودکار
    • مجهز به کنترل ترموستات برای ثابت نگه داشتن حرارت
    • قدرت واقعی 2200 وات
    • دارای قابلیت بدون رسوب
    ‎ناموجود
  7. اتو بخار پرسی نیوال Newal Steam Press Iron nwl-761

    اتو پرسی نیوال NWL-761 با توجه به عملکرد فوق العاده و طراحی جدیدی که دارد اخیرا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این اتو بخار پرسی به گفته ی کمپانی نیوال از یک طراحی بسیار جدید برخوردار است که می توان از آن به عنوان یکی از تولیدات و محصولات منحصر به فرد این کمپانی یاد کرد. این اتو پرسی نیوال مدل ان دبلیو ال 761 دارای نمایشگر بر روی قسمت پشتی می باشد که در حین اتو کشی البسه می توانند بسیار یاری دهنده باشد. با استفاده از این اتو شما می توانید با سرعت بسیار بیشتری به اتو کردن لباس ها بپردازید، در واقع با یک بار فشار دادن سطح این اتو بر روی لباس های خود شما می توانید به میزان 7 برابر نسبت به اتوهای دستی کوچک سرعت خود را افزایش دهید. همچنین این اتو NWL761 نیوال دارای گزینه های بیشتری برای اتو کشی انواع جنس پارچه ها می باشد که شما را قادر می سازد از دماهای متفاوت برای پارچه های ابریشم، پشم، کتان و نخ و یا پلاستیکی و نایلونی استفاده کنید. عملکرد این اتو نسبت به قیمت مقرون به صرفه ی آن بسیار بالاتر می باشد که از مزیت های فوق العاده ی آن به شمار می آید. بنابراین شما می توانید با سفارش این اتو بخار پرسی ، از امکانات فوق العاده ی آن برخوردار شوید.
     
    • مخزن آب قابل جدا شدن برای پر کردن مجدد در هر زمان
    • دارای فشار اتوماتیک 45 کیلوگرم با هر بار فشار
    • قابلیت خروج بخار به صورت خودکار برای نتایج اتو کشی مطلوب
    • مجهز به سیستم Auto-off
    • طراحی جدید  و دارای نمایشگر
    • قابلیت آماده سازی بخار تنها در 4 دقیقه
    ‎ناموجود
  8. اتو بخار نیوال Newal Steam Iron NWL-707

    از آنجا که اتو های کوچک در هر خانه ای یک وسیله مورد نیاز هستند و کاربران روزانه به طور متوسط یک بار از این دستگاه ها استفاده می کنند ، نیوال به همراه سایر لوازم خانگی که تولید و ارائه داده است ، انواع اتو بخارها را با کیفیت ها و رنگ های متعدد در اختیار کاربران خود قرار داده .اتو بخار NWL-707 با قدرت بخار فوق العاده و یک سیستم کفی سرامیک می تواند بهترین نتیجه و کارایی را در اختیار شما قرار دهد. صفحه سرامیک این اتو باعث شده است تا در وزن و طراحی این اتو نکاتی مانند سبک بودن وزن و طراحی زیبا برجسته شوند. سیستم بخار این اتو بخار با قدرت بالا می تواند به همراه اتو و صفحه سرامیکی صاف شدن فوق العاده را برای تمامی قسمت های لباس های شما فراهم آورد . به این دلیل که این اتو دارای قابلیت هایی مانند ضد رسوب  ترموستات جهت کنترل درجه حرارت است شما می توانید از تمیز و صاف بودن لباس های خود اطمینان کامل داشته باشید و به راحتی بتوانید حتی ضخیم ترین لباس های خود را با این اتو صاف کنید .قدرت اصلی این اتو 2200 وات است که می توان گفت نسبت به بسیاری از اتو های بازار قدرت بیشتری دارد .به علاوه این امکانات و کارایی بالا این اتو بخار نیوال دارای یک دسته محکم و ضد لغزش است. در هنگامی که شما با این اتو کار می کنید از این دسته استفاده می کنید .این کمپانی این دسته و اتو را به گونه ای ساخته است که به طور ثابت در دست کاربر قرار می گیرد و اجازه می دهد تا بدون صرف انرژی اضافی از دستگاه استفاده کنید. از دیگر امکانات این اتو بخارNWL-707 محفظه آب و دکمه تنظیم حرارت آن می باشند .
    • دارای سیستم شات بخار فوق العاده
    • مجهز به کفی سرامیک و ضد خش
    • دسته راحت و ضد لغزش
    • سیستم اسپری آب قوی
    • سیستم تمیز کردن خودکار
    • قدرت 2200 وات
                          رنگ:
    ‎ناموجود
  9. اتو بخار پرس نیوال Newal Steam Press Iron NWL-762

    با افزایش جمع و زیاد شدن مقدار زیادی از انواع لباس های ضخیم بیشتر اوقات نیاز به نوعی اتو می باشد که حتی ضخیم ترین لباس ها را با کیفیت بسیار بالا اتو کند. کمپانی نیوال انواع مختلفی از اتو پرس ها را تولید و وارد بازار کرده است،  اما نوع اتو پرس nwl-762 از جمله اتوهایی می باشد که اشخاص در سراسر جهان به منظور اتو کردن انواع لباس های ضخیم مورد استفاده قرار می دهند. با استفاده از سیستم امنیتی الکتریکی مانع از وقوع خطرات احتمالی می شود. اتو پرس newal nwl-762 دارای سیستم اتوماتیک خاموشی می باشد. با استفاده از قدرت موتور 1600 واتی حداکثر بخار برای انجام عملیات هر چه بهتر را برای ما به وجود می آید. بخار بسیار قوی توسط اتو پرس نیوال ان دبلیو ال-762 در 4 دقیقه انجام می گیرد که نهایت صافی و دقت عمل در لباس ها را به ارمغان می آورد. بخار تولید شده به وسیله اتو پرس نیوال به استفاده از نوعی خروجی مناسب به صورت خودکار خارج می شود. این نوع اتو پرس دارای مخزن اب است که در هر زمان قابل جدا شدن و پر کردن مجدد در هر زمان می شود.    
    • دارای امنیت الکتریکی و سیستم خودکار خاموش
    • تولید بخار پرقدرت روی پارچه
    • تولید بخار آماده در 4 دقیقه
    • دارای بخار خروجی به صورت خودکار و فشار برای اتو کردن کامل
    • مخزن اب قابل جدا شدن برای پر کردن مجدد در هر زمان
    • قدرت موتور 1600 واتی
    ‎ناموجود
  10. اتو پرس فلزی نیوال NEWAL IRONING PRESSES METAL NEOL NWL-765

    با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های اتو پرس مختلفی وارد بازار شدند که برای مصارف خانگی و کسب درآمد نیز از آن استفاده می شود. اتو پرس های نیوال با سابقه فروش چند ساله جزء محصولات با کیفیت در بازار هستند و از کیفیت و کارایی بالایی بهره می برند. مدل NWL-765 با تولید بخار و فشار خروجی به صورت اتوماتیک نتایج باورنکردنی را برای کاربران فراهم می سازد. قدرت خروجی آن برابر 2200 وات و میزان فشار اتوماتیک آن 45 کیلوگرم می باشد. با اتصال دستگاه به برق در مدت 4 دقیقه دستگاه بخار لازم را جهت اتوکشی راحت تر تولید می کند و با انفجار قدرتمند بخار چروک لباس ها را از بین می برد. اتو کردن لباس ها و پارچه های مختلف با استفاده از این دستگاه کاری راحت و آسان است و با کمک سطح بزرگ مدت زمان اتو کردن به حداقل می رسد. در صورتیکه اتو پرس NWL-765 نیوال زیاد روشن باشد و یا روی لباس ها باقی بماند به صورت خودکار با استفاده از سیستم امنیتی الکترونیکی اتو پرس خاموش می شود و از سوختگی پارچه ها و مصرف برق زیاد جلوگیری می کند.
    • دارای سیستم امنیت الکترونیکی و سیستم خودکار خاموش کردن
    • انفجار قدرتمند بخار
    • تولید بخار آماده در دقیقه 4
    • تولید بخار و فشار خروجی به صورت خودکار برای نتیجه اتو کردن کامل
    • مخزن آب قابل جدا شدن برای پر کردن مجدد در هر زمان
    • دارای قدرت خروجی 2200 وات
    • فشار اتوماتیک 45 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  11. بخار شو و اتو بخار کارچر با توان مصرفی 1800 وات Steam Cleaner Karcher SC 3.100 B

    دستگاه KARCHER SC 3.100 B یک دستگاه تمیز کننده نسل جدید و کارآمد با بخار آب است که با دقت هر گونه آلودگی را از روی سطوح پاک می کند و در برابر هر نوع سختی و سطوح آشپزخانه، حمام و غیره مقاوم است. این دستگاه بخارشوی به آسانی پنجره ها و آینه ها را می شوید و علاوه براین برای اتو کردن نیز استفاده می شود. با استفاده از دستگاه KARCHER 3100 می توان تمام خانه را با دقت و کیفیت بالا تمیز کرد و هر گونه آلودگی را برطرف کرد. با روشن کردن دستگاه مدت زمان 6 دقیقه طول می کشد تا بخار پاک کن گرم شود و برای شروع تمیز کاری آماده شود. این دستگاه را هر خانم خانه دار و شاغلی برای سرعت بخشیدن به کارهای نظافت لازم دارد و با امکانات و کارایی بالایی که دارد از آن برای حذف رسوبات آهکی در حمام استفاده می شود. این دستگاه دارای لوازم جانبی زیادی است که با استفاده از آن می توان انواع کاشی و سرامیک را بدون هیچ زحمتی پاک کرد. میزان قدرت بخار در دستگاه بخار شوی اس سی3.100بی را می توان بسته به سطوح به دلخواه خود تنظیم کرد.

    اتو کردن با این دستگاه مدت زمان کار را کاهش می دهد و 50٪ باعث صرفه جویی در زمان می شود. با استفاده از کنترل روی دسته به راحتی طول لوله بخار برای راحتی بیشتر تنظیم می شود. با تولید دستگاه بخار شوی KARCHER SC3 دیگر وقت آن رسیده است که برای کارهای نظافت و حذف گرد و خاک ، چربی ، آلودگی و باکتری ، مواد شوینده شیمیایی و خشن را که برای سلامتی بسیار مضر هستند را کنار بگذارید و از روش های مفید و سالم استفاده کنید که علاوه بر قدرت تمیزکنندگی بالا مدت زمان کمی از وقت شما را هدر می دهد. با استفاده از این دستگاه و تجهیزات داخل آن محیطی زندگی سالم و تمیزی را تجربه کنید و ایمنی و سلامت خانواده و فرزندان خود را تضمین کنید. این دستگاه با استفاده از سیستم قفل کودک و شیر ایمنی، سلامت افراد را در هنگام استفاده از محصول بالا برده و فرزندان کوچک در سلامت و ایمنی کامل به سر می برند.  
    • دارای صفحه فولاد ضد زنگ
    • حداکثر  فشار بخار(بار) 3.5 و زمان گرم شدن 6 دقیقه
    • حداکثر قدرت و حرارت 1800 وات
    • قابلیت اتو کردن راحت و آسان با صرفه جویی در وقت
    • دارای مخزن بخار 1 لیتری برای گرم کردن سریع
    • قابلیت تمیز کردن با بخار انواع سطوح مانند فرش و موکت ، مبل با پرده ، شستشوی پارکت و سنگ ، شیشه و آینه
    • دارای قفل کودک جهت افزایش ایمنی با شیر اطمینان حرارتی
    • کنترل جریان بخار بر روی دسته و قفل شو
    • قابلیت ضد آلرژی برای کشتن میکروب، باکتری ، ویروس، گرد و غبار
    ‎ناموجود
  12. اتو بخار فیلیپس Philips Steam Iron GC2930

    امروزه یکی از وسایل بسیار پر کاربردی که در هر خانه ای می تواند کاربرد داشته باشد اتو بخار است که به شما امکان می دهد تا هر زمانی که به آن نیاز داشتید از آن استفاده نمایید. از این اتو می توانید برای اتو زدن انواع لباس ها با هر فرم و مدلی که دارند استفاده کنید و در نهایت نتایج اتو زدنی که با استفاده از Philips GC2930 در اختیارتان قرار می گیرد به شما امکان می دهد تا فرم اصلی لباس ها همچنان محفوظ بماند و بدون نگرانی و با خیال راحت آن را به کار ببرید. یکی دیگر از قابلیت های برجسته ای که می توان در اتو gc2930 فیلیپس به آن اشاره کرد کیفیت بخار متغیر آن است که باعث می شود متناسب با جنس هر لباسی که اتو می زنید آن را به کار ببرید. علاوه بر این دارای سیستم کالک برای تمیز کردن داخل اتو بوده و به شما امکان می دهد تا از فرسایش آبی که در داخل آن میریزید جلوگیری نماید. کفی این اتو از جنس  SteamGlide بوده که با سرعت بسیار بالایی می تواند از به وجود آمدن انواع چین و چروک نیز جلوگیری نماید. دسته ای که برای این مدل قرار داده شده دسترسی بسیار آسان تری را در اختیار کاربران قرار می دهد و شامل ظرفیت مخزن آب300  میلی لیتر می باشد که می توانید مدت زمان بیشتری با همان مقدار آبی که در آن قرار دارد استفاده نمایید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به قابلیت سازگار با محیط زیست اتو بخار فیلیپس مدل جی سی 2930 اشاره کرد که میزان برق و انرژی بسیار کمتری را نسبت به سایر مدل ها مصرف کرده و باعث می شود هزینه بسیار کمتری را در فیش ماهیانه خود تجربه نمایید.
     
    • اتو بخار با طراحی شیک و مدرن
    • دارای قدرت 2200 W
    • تامین بخار تا 35 گرم در دقیقه
    • وزن 1.2  کیلوگرم
    • سیستم افزایش بخار
    • بخار عمودی
    ‎ناموجود
  13. اتو بخار دستی فیلیپس Philips Steam Iron GC4850

    اتو بخار فیلیپس GC4850 از یک صفحه آهنی ، مخزن آب و دکمه های تنظیم حرارت تشکیل شده است .این اتو نسبت به سایر دستگاه های فیلیپس دارای وزن کمی است به طوری که هر فردی می تواند به راحتی از آن استفاده کند .طراحی و امکانات این دستگاه باعث می شود تا کوچک ترین خطوط لباس های شما کاملا صاف شوند. از آنجا که تمامی محصولات فیلیپس با بدنه و طراحی منحصر بفردی همراه هستند این اتو بخار نیز دارای طراحی زیبا و صفحه اهن محکمی است .این صفحه به طور ضد ضربه و خش تولید شده است و می تواند بهترین کارایی را برای شما داشته باشد .امکاناتی که این اتو در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود تا شما بتوانید هر نوع لباسی را با آن اتو کنید و با داشتن بخار فوق العاده کمک می کند تا حتی ضخیم ترین پارچه ها نیز به راحتی صاف و اتو شوند. از لحاظ طراحی این اتو دارای طراحی بسیار استاندارد با برجستگی ها و خطوط نازک است که این جذابیت ویژه ای به آن بخشیده است و در نتیجه کاربر می تواند از داشتن یک دستگاه بی نظیر بهره ببرد. قسمت سر صفحه اهنی این اتو به طوری طراحی شده است که کاملا مناسب برای اتو کردن بین دکمه های لباس و یا نقاطی از لباس است که دسترسی به آن ها سخت است .در زیر صفحه اهن این اتو بخار فیلیپس شما می توانید حفره هایی را مشاهده کنید که این حفره ها برای ارائه بهتر بخار بر روی تمامی قسمت های لباس طراحی شده اند .این اتو بخار با قدرت 2600 وات و قدرت بخار 50 گرم در هر دقیقه می تواند برای منازل و یا حتی مغازه ها مناسب باشد و از آنجا که کاربر می تواند به راحتی قدرت این بخار را در مواقع لزوم افزایش دهد کمک شایانی به اتو کردن بهتر لباس ها می کند.
    • دارای قدرت 2600 وات
    • مجهز به حداکثر قدرت بخار 180 گرم در هر دقیقه
    • مخزن شفاف با ظرفیت بالا
    • مجهز به سیستم ضد رسوب
    • صفحه آهنی ضد خش
    • دارای بخار در نوک اتو برای ارائه نتایج بهتر
    ‎ناموجود
  14. اتو بخار فیلیپس Philips Steam Iron GC2910

    برای از بین بردن سطح چین و چروک لباس ها نیاز به نوعی اتو می باشد که باتوجه به عملکرد سریع کار را با کیفیت بالا انجام دهد. نوعی اتو که کیفیت لباس هار ا از بین نبرد. اتوی بخار فیلیپس جی سی2910 از سری لوازم خانگی و بسیار ضروری می باشد که تمامی اشخاص به صورت معمول در طول روز نیاز مبرم به ان دارند. اتو بخار فیلیپس از سری قابلیت های مخصوصی برخوردار می باشد که همگی آنها سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین لباس ها را دارد. با قدرت موتور2100 واتی انرژی مورد نیاز را از طریق برق موجود انتقال می دهد. با قدرت بخار 30 گرم در دقیقه بخار مورد نیاز را به سطح لباس می رساند که در نتیجه ان پارچه های صاف را تحویل می دهد. ظرفیت مخزن اب آن 300 میلی لیتری است که بدون پر کردن به صورت مداوم حجم زیادی از پارچه و لباس ها را برای ما اتو می کند. با استفاده از قابلیت سیستم ضد چکه از ریختن آب روی لباس جلوگیری می کند. با خیال راحت لباس های خود را به دست اتو بخار Philips gc2910 بسپارید ، پشیمان نخواهید شد و به همیشه لباس هایی بسیار صاف در اختیار خواهید داشت.        
    • دارای قدرت 2100 واتی جهت انجام عملیات
    • قدرت بخار 30 گرم در دقیقه
    • ظرفیت مخزن 300 میلی لیتری
    • قابلیت سیستم ضد چکه برای جلوگیری از ریزش آب روی لباس
    ‎ناموجود
  15. اتو بخار 2400 وات فیلیپس Philips Steam iron GC3740

    اگر می خواهید در تمامی طول روز لباس هایی اتو شده و مرتب داشته باشید و از چروکیده ماندن آنها خسته شده اید، می توانید با سفارش دادن اتو بخار PHILIPS GC3740 چین و چروکی که در لباس ها ایجاد می شود را برای همیشه از بین ببرید و فرم ویژه ای را به مدل لباس های خود ببخشید تا آراسته تر از هر زمان دیگری به چشم بیایید. سیستم های ویژه ای که برای این اتو قرار داده شده به شکا امکان می دهد تا متفاوت تر از هر زمانی تجربه اتو کردن منحصر به فردی را احساس کنید. از گرفتن راحت و مناسب دسته ای که برای آن ایجاد شده تا افزایش بخار ناشی از میزان آبی که در داخل مخزن آن می ریزید همگی باعث بهبود ضریب کیفیت در اتو کردن لباس ها خواهد شد که در نهایت نتیجه ای بی عیب و نقص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر تمامی این موارد می توان در اتو بخار فیلیپس GC3740 به میزان صرفه جویی آن در مصرف انرژی اشاره کرد که به صورت خودکار 25% از هدر رفتن انرژی جلوگیرزی خواهد کرد و همین باعث افزایش بازدهی در حین عملکرد خواهد شد. از دیگر امکانت بسیار قابل توجه که در سایر اتوهای قدیمی ایجاد نشده سیستم کالک فعال است که جهت تمیز کردن مخزن اتو برای از میان بردن رسوب و سایر ناخالصی ها می شود. بنابراین می توانید با سفارش دادن این اتو برای همیشه از به وجود آمدن لایه های رسوب جلوگیری کنید. بنابراین می توانید  هم اکنون اتو بخار فیلیپس، مدل جی سی 3740 را با قیمت بسیار مناسب و ارزان قیمتی سفارش داده و از آن برای تمامی مدت استفاده کنید.
     
    • قابلیت سیستم کالک فعال
    • طراحی دسته ویژه برای گرفتن راحت و استفاده آسان
    • سیستم بخار قطره ای و اسپری جهت از میان برداشتن چین و چروک
    • قابلیت افزایش بخار تا 140 گرم
    • دارای بخار عمودی
    • اتو کردن بی عیب و نقص
    • قدرت 2400 وات
    • صرفه جویی در مصرف انرژی
    • دارای کفی SteamGlide
    ‎ناموجود
  16. اتو بخار 2400 وات فیلیپس Philips Steam iron GC3803

    اتو بخار یکی از وسایل ضروری هر خانه ای می باشد تا افراد همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. اما استفاده از یک او بخار قدرتمند علاوه بر خراب نکردن لباس، عمر استفاده از آن هم طولانی می باشد که می توان سال های طولانی تری از آن استفاده کرد. استفاده از تکنولوژی های به روز در محصولات فیلیپس به خوبی دیده می شود، بنابراین اتو بخارGC3803    PHILIPSنیز از ویژگی های مدرن و به روزی برخوردار است که می تواند عملیات و استفاده از اتو را بسیار اسان تر سازد. این اتو بخار فیلیپس از ویژگی های توانمند دیگری مانند بخار لحظه ای 140 گرم بر دقیقه، بخار مداوم 40 گرم بر دقیقه، قدرت 2400 وات ، عملیات اسپری بخار و آب برخوردار است. با کمک قابلیت خاموش شدن خودکار در این اتو بخار فیلیپس ، هنگامی که شما از دستگاه استفاده نمی کنید، دستگاه می تواند به صورت خودکار خاموش شود تا علاوه بر ذخیره سازی بخار، میزان مصرف برق اتو نیز به حداقل برسد. از ویژگی های دیگر این اتو جی سی 3803 می توان به کفه ی مختص به کمپانی فیلیپس به نام اسلیم گلاید اشره کرد. این کفه بسیار مقاوم در برابر خراش می باشد و همچنین با بخار مداوم می تواند عملیات چروک زدایی را بسیار روان تر و آسان تر سازد. شما می توانید بسته به نوع پارچه و لباس، میزان قدرت و بخار اتو را با استفاده از دکمه ی چرخشی موجود بر بدنه به راحتی تنظیم کنید، با این کار دیگر لباس های زیبا و گران بهای شما خراب نخواهند شد. با استفاده از اتو بخار فیلیپس 3GC380 زیبایی را به لباس های خود هدیه دهید!
     
    • اتوکشی سریع و قدرتمند برای حذف چین ها
    • قابلیت خاموش و روشن شدن به صورت خودکار
    • مجهز به سیستم تمیز سازی خودکار
    • داری کفی مخصوص کمپانی فیلیپس اسلیم گلاید
    • قابلیت آنتی کالک
    • طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند
    • خوش دست و سبک
    • دارای قابلیت اتو کشی به صورت عمودی با بخار دهی عمودی
    • قابلیت تنظیم برای انواع جنس پارچه
    ‎ناموجود
  17. اتو بخار فیلیپس Philips Steam iron GC3811

    طی چند سال اخیر جامعه رو پیشرفت رفته که در کنار آن توقعات افراد نیز افزایش یافته است. کابران زیادی به دنبال محصولی با کیفیت برای رفع چین و چرکی لباس های خود هستند ، برای همین کمپاین فیلیپس سعی در برطرف نمودن نیازهای آنها کرده است. این شرکت نوعی اتو تولید کرده است که کار کاربران را در زمینه چروکی لباس از بین ببرد. اتوبخار فیلیپس جی سی3811 از سری محصولاتی با کارایی بسیار خوب می باشد کهنه تنها لباس ها را در مدت زمان بسیار کمی اتو می کمند بلکه بدون از دست رفتن کیفیت آنها به شیوه ای بسیار حرفه ای عمل خواهد کرد. اتو بخار فیلیپس با طراحی هوشمندانه و استاندارد تولید شده است. از ویژگی های اتو بخار فلیپس می توان به قدرت بخار آن اشاره کرد. حداکثر قدرت بخار این اتو 160 گرم بر دقیقه می باشد. تابش بخار این اتو به صورت عمودی است که به صورت مناسبی قادر به اتوی انواع لباس ها می باشد. ترموستات اتوبخار فیلیپس به راحتی قابل تنظیم می باشد. به وسیله نشانگر led به هنگام خاموشی به صورت دستی و حتی به صورت خودکار نمایش داده می شود. عملکرد این اتوبخار به صورتی می باشد که تا 45 ثانیه قادر به ارائه حداکثر بخر می باشد و بعد از آن دوباره شروع به کار خواهد کرد. با استفاده از تنظیم اتو بخار فیلیپس بر روی گزینه سازگار با محیط در مصرف انرژی کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
    • طراحی هوشمندانه و فوق العاده شیک
    • ظرفیت 300 میلی لیتری مخزن آب
    • حداکثر قدرت بخار 160 گرمی
    • عملکرد بخار به صورت عمودی
    • ترموستات قابل تنظیم
    • نشانگر led به صورت خودکار روشن و خاموش می شود
    • زمان حرارت 45 ثانیه
    • قدرت موتور 2400 واتی
    • قابلیت eco به منظور کاهش مصرف انرژی تا 20 درصد
    ‎ناموجود
  18. اتو بخار فیلیپس Philips Steam iron GC3593

    اتو بخار GC3593 فیلیپس یکی از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی است.از انجا که فیلیپس به کیفیت و کارایی وسایل توجه بسیار دارد ، این اتو بخار را نیز به همراه عملکرد بالایی ساخته است که همین باعث می شود تا شما راحت تر بتوانید از ان برای استفاده های روزانه خود بهره ببرید .این اتو بخار با فناوری های جدیدی مانند سیستم جلوگیری از چکه کردن آب و یا صفحه اهنی می تواند یک انتخاب کاملا مناسب باشد. بدنه و قطعات این اتو بخار از مواد بسیار با کیفیت بالا ساخته شده اند به طوری که این اتو می تواند طول عمر بالایی داشته باشد .انواع اتو بخار با ویژگی های متعددی تولید و ساخته می شوند که این اتو با صفحه اهنی و ضد خش خود می تواند یکی از بهترین تولیدات فیلیپس باشد. یکی از نکاتی که در هر اتو باعث می شود تا دستگاه عملکرد و کارایی بهتری داشته باشد بخار ان می باشد .این اتو قادر است تا در هر یک دقیقه 40 گرم بخار تولید کند و به این وسیله باعث شود تا لباس از هر گونه چروک عاری باشد .بخار عمودی یکی دیگر از ویژگی های این اتو بخار است در این حالت که روشی مدرن است ، اتو به وسیله ان می تواند حتی ضخیم ترین پارچه را نیز صاف کند و چروک های ان ها را از بین ببرد.یک کابل برق که منبع تغذیه این اتو می باشد با یک قابلیت چرخش 360 درجه می تواند کار با دستگاه را برای شما بسیار راحت تر کند.این اتو بخار فیلیپس دارای قدرت 2400 وات می باشد که با این وجود می توان گفت که دارای قدرت بالایی است و شما می توانید از ان برای اتو کردن و صاف کردن انواع پارچه های کتانی و نازک نیز استفاده کنید.اگر شما بخواهید این اتو را برای لباس های بسیار ضخیم استفاده کنید ، در این حالت می توانید با فشار دادن دکمه بخار ان این مقدار را 150 گرم بخار در دقیقه برسانید که این میتواند یک گزینه ایده آل در این اتو باشد .
    • دارای حداکثر قدرت بخار 150 گرم در دقیقه
    • اتو با قدرت 2400 وات
    • صفحه آهنی ضد زنگ و خش
    • دارای سیستم ضد چکه
    • مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار
    • اتو کردن امن و راحت
    • مجهز به مخزن 300 میلی لیتر  ضد رسوب
    ‎ناموجود
  19. اتو بخار فیلیپس Philips Steam Iron GC4914

    لباس هایی که در طول روز می پوشیم نیاز به اتو کردن دارند و برای این کار از دستگاه های اتو بخارمتنوعی استفاده می کنیم. اتوبخارهایی که تولید می شوند با مقدار بخار مشخص و ویژگی های ظاهری ارائه شده اند که اتو بخار فیلیپس GC4914 یکی از اتوهای جدیدی است که می تواند روزانه در هر محیطی برای صاف کردن چین و چروک انواع لباس ها مورد استفاده قرار گیرد .این اتو بخار فیلیپس به دلیل این که یک دستگاه جدید و مدرن است با طراحی زیبایی همراه است .قسمت صفحه این اتو بخار از آهن ضد خش و ضد رسوب تشکیل شده است که با این وجود شما می توانید بهترین استفاده را در دراز مدت از این اتو بخار داشته باشید .قسمت آب پاش و بخار این اتو با قدرت زیادی همراه است و کمک می کند تا تمامی چروک های باقی مانده در لباس ها به راحتی صاف شوند.بدون خطر سوختگی لباس ها و یا آسیب دیدن آنها ، با این دستگاه اتو کردن از همیشه راحت تر خواهد بود. محفظه آب این اتو با ظرفیت مناسب350 میلی لیتر از یک نوع پلاستیک شفاف درست شده است که شما می توانید از مقدار آب باقی مانده همیشه اطلاع داشته باشید.به دلیل اینکه این اتو و محفظه آن ضد رسوب است حتی اگر آب مصرفی اتو در داخل محفظه نیز باقی بماند شما می توانید از نداشتن رسوب آن اطمینان حاصل کنید .قدرت کلی این اتو بخار فیلیپس 2600 وات است که در یک چشم به هم زدن می تواند تمام چروک های لباس را صاف کند.
    • دارای قدرت ارائه بخار قوی و زیاد
    • اتو کردن امن بدون خطر سوختگی
    • صفحه اهنی ضد زنگ و محکو
    • مصرف آب بسیار کم و تولید بخار بالا
    • قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار صفحه اهنی
    • صفحه با شاخص نور هوشمند
    • خروجی بخار تا 50 گرم در دقیقه
    • بخاردهی لحظه ای 190 گرم
    ‎ناموجود
  20. اتو بخار بوش 2400 وات BOSCH Steam Iron TDA502411E

    • دارای طراحی زیبا و ارگونومیک
    • دارای کفه ای با منافذ و کانال های ریز و درشت جهت توزیع بخار ایده آل و فوق العاده
    • دارای قابلیت هایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمنی کاربران
    • دارای حداکثر قدرت 2400 وات
    • دارای ضربه بخار قدرتمند جهت اتو کشیدن بسیار راحت
    • مجهز به خاموش شدن خودکار برای کاهش مصرف انرژی
    • تامین بخار تا 40 گرم/ متر
    • دارای بخار عمودی برای اتو کردن پرده ها و لباس های آویزان
    ‎ناموجود
  • اتو بخار بوش 3200 وات BOSCH Steam Iron TDI903231A

    • میزان ظرفیت مخزن آب 400 میلی لیتر
    • دارای جریان بخار 65 گرم / دقیقه
    • کنترل درجه حرارات آن قابل تنظیم
    • دارای یک عمکرد برای تمیز کردن خود
    • بخار آب udar200 گرم / دقیقه
    • دارای قدرت 3200 وات و طول سیم آن 2.5 متر
    ‎ناموجود
  • اتو بخار بوش 3000 وات BOSCH Steam Iron TDA50301

    • دارای صفحه آهنی مناسب و محکم
    • دکمه برای تنظیم درجه گرما
    • دسته خوش دست و وزن مناسب
    • دارای قسمکت آب پاش مجهز
    • دارای محافظ کابل برق در انتهای کابل
    • طراحی استاندارد جهت اتو کردن راحت تر
    • قدرت 3000 وات
    ‎ناموجود
  • قیچی پی وی سی بر اتوماتیک اینکو INGCO PVC AUTOMATIC SCISSORS HPC0543

    امروزه با پیشرفت جامعه بشری نیاز انسان به ابزار الات صنعتی بسیار به چشم می خورد. بسیاری از اشخاص مشغول در حرفه های ساخت و تولید نماها از جمله پی وی سی بر روی سطح دیوار ساختمان ها و منازل نیاز به یک وسیله کاربردی برای برش دادن قسمت های اضافی آن خواهند داشت. ما به شما یک محصول کاملاً متفاوت و نیز با کارایی بی نظیر را پیشنهاد می دهیم. قیچی پی وی سی بر اتوماتیک اینکو مدل اچ پی سی 0543 کاری از کمپانی اینکو می باشد که با ارائه این نوع ابزار صنعتی توانسته رضایت مهندسان پی وی سی ساز را به خود جلب کند. این نوع دستگاه کاملاً صنعتی می باشد و با اندازه 193 میلی متری در بازار عرضه می گردد. همچنین برای برش دادن محل های مورد نظر دارای قطر مناسب 3 تا 42 میلی متری است. فنر متحرک موجود در این قیچی جهت فشار به آن از استحکام خوبی برخوردار است که امکان فشار دادن به بالا و پایین را به راحتی فراهم می کند. قیچی پی وی سی بر اتوماتیک INGCO  مدل HPC0543 در اندازه مناسب 0.520 کیلوگرمی عرضه می گردد.
    • قیچی حرفه ای با ظاهر صنعتی
    • تولید شده در اندازه 193 میلی متری
    • دارای قطر برش 3 تا 42 میلی متر با کارایی فوق العاده
    • فنر تعبیه شده متحرک در داخل قیچی جهت باز شدن راحت تر دهانه آن
    • ارائه شده در دو نوع رنگ زرد مایل به نارنجی و طوسی
    • وزن مناسب 0.250 کیلو گرمی با امکان حمل بسیار آسان
              رنگ:
    ‎ناموجود
  • دستگاه اتوماتیک پمپ آب اینکو INGCO AUTOMATIC PUMP CONTROL WAPS001

    سالهای زیادی است که برای دینام های آب درانواع مکان ها از اتوماتیک های گوناگون استفاده می شود .در انواع ساختمان ها و خانه هایی که از دینام آب استفاده می کنند نیاز به یک دستگاه اتوماتیک آب دارند .این اتوماتیک یک دستگاه کوچک است و به دینام آب وصل میشود که باعث می شود تا فشار آب بیشتر شود تا از دینام شما بتوانید در ساختمان های تقریبا کوچک و مسافت های طولانی تری برای پیشبرد آب استفاده کنید.می توان گفت که همه ی اتوماتیک ها تقریبا عملکردی مشابه دارند فقط در تولید صدا کمی با هم فرق دارند. اتوماتیک WAPS001 اینکو به طور خودکار با فشار یک سوئیچ باعث می شود تا دینام روشن شود.این اتوماتیک همچنین با ولتاژ 220 – 240 ولت و فرکانس 50 – 060 هرتز روشن خواهد شد.از مزایای دستگاه اتوماتیک دینام اینکو مدل WAPS001 می توان به این نکته اشاره کرد که تیوب ندارند که این باعث می شود تا از خرابی زود رس انها جلوگیری شود.همچنین این اتوماتیک WAPS001 اینکو در هنگام روشن بودن دینام سر و صدای زیادی را تولید نمی کند که این باعث می شود تا شما بتوانید در مکان های مختلفی از آن استفاده کنید.
     
    • دارای حداکثر جریان 10 آمپر
    • حداکثر فشار آب 10 بار
    • قدرت 1100 وات
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی
    • فرکانس 50 – 60  هرتز
    • دارای درجه حفاظت IP65

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  • شیلنگ ویبراتور اینکو INGCO VIBRATEUR VBP0381

    اینکو ساخت محصولات جدید خود را با کیفیت بالاتر شروع کرده است تا به شهرت جهانی دست یابد و اعتبار خود را در بین مصرف کنندگان افزایش دهد. محصولات صنعتی، باغبانی و کشاورزی این شرکت از نظر کیفیت در ساخت و مواد استفاده شده در جایگاه والایی قرار دارد. از محصولات آن ویبراتور های بنزینی و برقی و شلنگ های آن به صورت جداگانه می باشد و که این دستگاه ها می توانند برای افراد که کار آنها ساخت و ساز ساختمان است، نقش مفیدی را ایفا کنند. شیلنگ ویبراتور اینکو VBP0381 را می توان به یک محصول ویژه در بین سایر شیلنگ های ویبراتور معرفی کرد. این وسیله ی پر کاربرد به عنوان ضروری ترین قطعه ی دستگاه ویبراتور وظیفه ی اصلی را بر عهده دارد. کمپانی اینکو همچنین اندازه و طول شیلنگ را نیز در نظر گرفته است تا مناسب برای انواع مشاغل حرفه ای باشد. از ویژگی های فیزیکی اینکو وی بی پی 0381 می توان به جنس بدنه ی فوق العاده قوی و انعطاف پذیر آن اشاره کرد که حتی در برابر ضربه و فشارهای زیاد هیچ اسیبی نخواهد دید.
    • دارای طول زیاد 6 متری
    • قابلیت استحکام در برابر فشارهای زیاد و سخت
    • ضخامت بالا جهت وارد کردن ارتعاش 1.2 میلی متری
    • جنس بدنه ی پلاستیکی فشرده با قسمت هایی از فلز
    • سبک و کم حجم
    ‎ناموجود
  • ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک دلمونتیWASHING MACHINE DL-800

    ماشین ظرفشویی نمایشگرLED مدل DL-800 دلمونتیDELLONGHE
    • دارای نمایشگر LED وقفل کودک
    • طرح زیبا و کیفیت بالا در دو رنگ سفید و سیلور
    • 6نفره و 8 نفره با سیستم الکترونیکی
    • ماشین ظرف شویی تمام اتوماتیک دلمونتی دارای 6 برنامه شستشو
    • دارای سنسور تنظیم فشار آب
    • مجهز به میکرو فیلتر و عملکرد سه گانه
    ‎ناموجود
  • اتو بخار دسینی STEAM IRON DESSINI DS-5020

      • بخار خشک با پوشش منحنی soleplate
      • میکرو اسپری
      • جمع شدن خودکار سیم
      • تمیز کردن خود
      • جت بخار
      • انفجار قدرتمند بخار
      • جریان بخار عمودی
      • با طراحی روز
      • دکمه cintrol برای بخار متغیر
    ‎ناموجود
  • اتو بخار ناسا STEAM IRON NASA Ns-401

      • ایجادحجم بالایی از بخار
      • دارای سیستم تمیزکنندگی است که دریچه های بخار اتو را از وجود رسوب آب و نا خالصی پاک می کند و مانع گرفتگی دریچه ها می شود
      • صفحه فلزی این اتو با روکشی نچسب جهت جلوگیری از سوختن لباسها محافظت شده است
      • این اتو دارای سیم جمع کن می باشد
      • سطح سرامیک منحصر به فرد (Ultra glide)
      • بخار عمودی تابع
    ‎ناموجود
  • اتو بخار سینبو STEAM IRON SINBO SSI-2855

      • کف سرامیکی
      • به طور مداوم بخار
      • ایمنی و امنیت
      • سیستم خود تمیز کردن
      • دسته تاشوندارد
      • سیم پیچ خودکار ندارد
      • سیستم ضد چکه
      • ضربه بخار، بخار عمودی
      •  اتو کردنی دارم
      • شات قوی از بخار
    ‎ناموجود
  • اتو بخار تفال STEAM IRON TEFAL 300

      • سیستم ضد چکه
      •  عملکرد اسپری
      •  چرخش کابل
      • سیستم حفاظت
      • Auto steam تنظیم بخار خودکار خروجی
      • جریان بخار عمودی
      • ظرفیت مخزن آب350 میلی لیتر
      • خود تمیز کردن
      • دسته ژله ای
      • پایه سرامیک
    ‎ناموجود
  • اتو بخار تفال STEAM IRON TEFAL FV5265

      • سیستم جدید Aquaspeed اضافی پر کردن مخزن آب به طور مستقیم از شیر یا بطری فقط در 5 ثانیه
      • پاشنه اضافی بزرگ با مواد ضد لغزش برای کاهش سقوط وافزایش ثبات
      • عملکرد خود تمیز کردن
      • سیستم Ultra Cord با عملکرد قفل
      • فوق العاده مقاومت در برابر خراش
      • اسپری
      • انتشار بخار آب
    ‎ناموجود
  • اتو بخار تفال STEAM IRON TEFAL T-130

      • حداکثر قدرت2500 وات
      • قابلیت ضد چکه
      • تمیز کردن قابلیت خود   
      •  بخار شات + اسپری
      • شات عمودی بخار
      •  کفه از جنس تفلون
      • اتو کردن لباسها را با تنظیم بخار بصورت اتوماتیک
    ‎ناموجود
  • اتو بخار تفال STEAM IRON TEFAL 3510

      • مقاومت در برابر خراش
      •  بی نظیر
      • انتشار بهینه بخار با میکرو سوراخ
      • آسان برای تمیز کردن
      •  طراحی پاشنه بازبا سیستم Easy cord
      • شات بخار: 90g/min
      • جریان بخار عمودی
      • عملکرد اسپری
      • قابلیت خود تمیز کردن
    ‎ناموجود
  • اتو بخار کنود STEAM IRON KENWOOD KI-2877

      • عمودی بخار SF
      • خود تمیز کردن سیستم SF
      • ایمنی سوئیچ خاموش بله
      • سیم کابل شبکه
      •  ایمنی خاموش شدن
      •  پوشش سطح کار پوشش نچسب
    ‎ناموجود
  • اتو بخار کنود STEAM IRON KENWOOD ST848

      • قدرت 2400 وات
      • دارای فشار بخار عمودی
      • کف استیل ضد خش
      • دارای سیستم خود تمیزکن ازآهک و رسوبات آب
      • وجود سیستم ضد رسوب به منظور جلوگیری از رسوب آهک و پر شدن منافذ بخار کف اتو
      • دارای دو منفذ اسپری آب تعبیه شده در سمت چپ و راست اتو
      • قابلیت بخاردهی عمودی و فشار بخار پرس به منظور بخاردهی آسان البسه آویزان
      • فشار بخار 25 میلی گرم در دقیقه با 45 دقیقه فشار پرس
      • سیستم مخصوص خاموش کن ایمنی اتوماتیک با زنگ و چراغ هشدار
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 246 تا 280 از مجموع 311 تا

    قیمت اتو بخار خرید اتو پرس از بانه مارکت مشخصات بهترین مدل اتوبخار فیلیپس فکر و پاناسونیک فروش اتوپرس ژانومه و دلمونتی