Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت یخچال فریزر در بانه و خرید یخچال ساید از بانه اصلی ⭐️

قیمت یخچال در بانه

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 500 تا

  1. یخچال فریزر 480 لیتر دوو Daewoo Refrigerator FR-255

    شرکت سازنده ی دوو همانند سایر محصولات دیگر یخچال فریزر FR-253 را امکانات ویژه و با کیفیت بالا ارائه کرده است که این یخچال فریزر به صورت دو درب می باشد در واقع این درب به وسیله دو دستگیره ی داخلی باز می شود. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این یخچال فریزر این است که مجهز به یک هشدار درب است در نتیجه اگر درب شما  به مدت طولانی بسته نشود این هشدار به صدا در می آید تا درب آن بسته شود. همچنین یخچال فریزر دوو FR-253 دارای یک طراحی شیک و مدرن اما در حین حال ساده می باشد و این یخچال فریزر دو درب دوو نیز از اندازه و وزن مناسب و نسبتا سبک ساخته شده است و دکوراسیون آشپزخانه ی خود را شیک و مدرن سازید. یخچال فریزر دوو اف آر 253 مجهز به 4 قفسه و یک وضوح کشو و 6 بالکن درب از جنس شیشه و پلاستیک محکم می باشد. از آنجایی که این یخچال فریزر دارای سطح  سر و صدای کمی است بلکه این یخچال فریزر دوو از یک انرژی بهره وری A/ +Aبرای مصرف برق خود استفاده می کند در واقع یخچال فریزر دسته ی از انرژی کم مصرف ها می باشد. یخچال فریزر دو درب اف آر 253 دارای یک گاز یک کلروفلوئوروکربن ها (CFCs) است که باعث سوراخ کردن لایه ی ازن می باشد که این گاز در موتور آن قرار گرفته است. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این یخچال فریزر دو درب دوو این است که قادر به فناوری یخ زدایی و بدون برفک می باشد در واقع هر دو فناوری باعث می شود فضای بیشتری را برای شما فراهم کنند اما هر یک از آنها کار خاصی را برای شما انجام می دهد. همچنین درجه ی حرارت و فن خنک کننده ی یخچال فریزر FR-253 می توان کنترل شود به طور کلی این یخچال فریزر به صورت مکانیکی کنترل می شود. از دیگر ویژگی این یخچال فریزر دو درب می توان به نورپردازی از نوع LED اشاره کنیم.
    • دارای ظاهر زیبا و بی نظیر
    • کنترل درجه حرارتی به صورت مکانیکی
    • یخ زدایی به صورت خودکار
    • تکنولوژی بدون برفک
    ‎ناموجود
  2. یخچال فریزر 480 لیتر دوو Daewoo Refrigerator FR-590NT

    یخچال فریزر دوو FR-590NT مجهز به تکنولوژی های روز دنیا همراه با قابلیت های ویژه می باشد تا شرایط ایده آل برای ذخیره انواع مواد غذایی را برای شما فراهم کند. یکی از تکنولوژی های مهم و به روز در این یخچال کنترل فازی می باشد. کنترل فازی شرایط هوای خارجی یخچال را تشخیص داده و بر اساس آن، و به کمک منطق فازی و شبکه عصبی دمای داخلی یخچال و فریزر را تنظیم می نماید تا دمای مناسب برای نگه دارای مواد غذایی را ایجاد نماید. از دیگر ویژگی های مهم تعبیه شده در داخل یخچال 590 ان تی جریان هوای چند گانه و بدون فراست می باشد. وجود فن خنک کننده در داخل یخچال موجب می شود هوای داخلی به طور یکنواخت در سراسر یخچال پخش شوند و همچنین ویژگی بدون برفک نیز علاوه بر این که محیط ایده آل برای دوام بیشتر مواد غذایی را فراهم می کند بلکه مانع از یخ زدن و خراب شدن این اقلام می شود. طراحی زیبا و شیک این یخچال فریزر همراه با ظرفیت نگه داری 480 لیتر از دیگر ویژگی های اساسی در این دستگاه می باشد. شما می توانید به راحتی انواع خوراکی ها و اقلام بزرگ را در داخل FR590NT نگه داری نمایید و از در دسترس بودن همیشگی مواد غذایی در منزل خود لذت ببرید.
    • دارای گنجایش کل 480 لیتر
    • مجهز به تکنولوژی کنترل فازی
    • دارای قابلیت فن خنک کننده هوا به صورت سه بعدی
    • بدون برفک
    • قفسه های قابل جابجایی
    • ضد باکتری رفع کننده بوی بد(اختیاری)
    ‎ناموجود
  3. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-T20DA

    یکی از وسایل های ضروری و لازم در هر آشپزخانه ای یخچال می باشد که در طول شبانه روز از آن استفاده می شود. بنابراین در هنگام خرید باید به ظرفیت و میزان مصرف برق آن بسیار توجه کرد. خانواده هایی که تعداد اعضای آن ها بیشتر است باید یخچال هایی با ظرفیت بالا بخرند تا برای ذخیره سازی مواد غذایی دچار دردسر و مشکل نشوند. یخچال ساید بای ساید FRS-T20DA توسط شرکت سازنده دوو با ظرفیت 556 لیتر تولید و روانه بازار شد. این یخچال با استفاده از تکنولوژی آب سرد کن و یخ ساز اتوماتیک نحوه ی استفاده راحت و آسانی دارد. با کمک این قابلیت باز و بسته کردن درب اصلی به حداقل رسیده و مصرف انرژی موتور کاهش می یابد. همچنین صفحه نمایش یخچال ساید بای ساید دوو از نوع ال سی دی بوده و در بالای قسمت آبریز وجود دارد. این صفحه نمایش با نور پس زمینه و دکمه های بسیار دقیق و حساس کمک می کند تا دمای یخچال را در حد متعادل و مطلوبی قرار دهیم. یخچال ساید بای ساید FRS-T20DA توسط تکنولوژی ضد باکتری نانو سیلور 99.9 درصد از باکتری های موجود در هوا را از بین می برد و مانع از انتشار آن ها نیز خواهد شد. در تولید یخچال های قدیمی از گاز CFC استفاده می کردند که این گاز برای مخرب لایه اوزون بوده و با محیط زیست سازگاری ندارد . اما در یخچال ساید بای ساید FRS-T20DA دوو از گاز مبرد R600a به مقدار معین استفاده شده است که هیچ آسیبی برای محیط زیست ندارد. سیستم هشدار باز بودن درب در مواقعی که فراموش کنید که درب یخچال را به صورت کامل ببندید شما را از باز بودن آن آگاه می سازد. این سیستم از ورود هوای گرم به داخل یخچال جلوگیری می کند و مصرف برق را به حداقل می رساند. نوع کمپرسور موجود در این یخچال از نوع اینورتر بوده و دارای مزیت های ویژه ای مانند صدای پایین ، مصرف کم ، کارایی و عملکرد بالا برای یخچال FRS-T20DA می شود. وجود دو فن خنک کننده هوای سرد را در بین قسمت های مختلف به جریان در می آورد مانع از ایجاد برفک در یخچال فریزر خواهد شد. قابلیت ضد برفک در اکثر یخچال های پیشرفته و مدرن دوو گنجانده شده است که با استفاده از آن موتور مصرف پایینی دارد و فضای بیشتری از یخچال ساید بای ساید قابل استفاده می باشد. قفسه های شیشه ای با قابلیت ضد نشت ، محفظه میوه و سبزی ، محفظه لبنیات ، بطری ها و قفسه های داخل یخچال ساید بای ساید اف آر اس تی20دی ای باعث ذخیره سازی مواد غذایی زیادی می شود.
    • صفحه نمایش ال سی دی بر روی درب
    • قفسه های شیشه ای با منیت بالا
    • دارای تکنولوژی نانو سیلور ضد باکتری
    • دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک
    • سیستم ضد برفک همراه با دو فن خنک کننده برای جریان هوا
    • بدون گاز CFC
    • زنگ هشدار باز بودن درب
    ‎ناموجود
  4. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO Refrigerator Side By Side FRS-20FD

    در دنیای امروزی رسیدن به رشد و تعالی فرهنگی از جمله مهمترین خصیصه هایی می باشد که در ذات هر شخصی نهاده شده است. برای رسیدن به فضا و همچنین امکاناتی که شما را در تکامل اهدافتان یاری دهند نیاز به نوعی فن آوری خاص می باشد که کمپانی ها به همین منظور آنها را در اختیار جامعه قرار می دهند. با تولید حجم زیادی از لوازم خانگی و بسیار کاربردی از جمله انواع یخچال نیاز افراد به انباشته کردن مواد خوراکی خود تا حدی رفع شده است اما انتخاب کالای معتبر و همچنین آگاه شدن از قابلیت های گوناگون آن باعث شده تا اشخاص درصدد تهیه نوعی برآیند که امکانات خوبی را در اختیار قرار دهد. به عنوان مثال کمپانی دوو از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه ساخت و تولید محصولات با کیفیت بوده است. محصولاتی که با روانه آن به بازار نه تنها به خوبی توانسته نیازهای افراد را برطرف کند بلکه با اعتماد سازی محبوبیت خاصی کسب کرده است. یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس-20 اف دی از سری کالاهای تولیدی می باشد که همراه با تکنولوژی های روز دنیا پاسخ گوی نیاز تمامی اقشار جامعه است. از مهمترین نکاتی که در ساید بای ساید دوو بیشتر از همه به چشم می خورد ظرفیت بزرگ 513 لیتری ان می باشد. قفسه های شیشه ای مواد از ایمنی کاملی برخوردار می باشند که قابلیت نگه داری هر نوع ماده خوراکی برای کاربر فراهم می آید. به وسیله یخ ساز خودکار آن می توان از تکه قالب های کوچک یخ بهره مند شد. آب سرد کن یخچال ساید بای ساید دوو این امکان به کاربر می دهد تا همیشه از آبی کاملاً خنک بهره مند شود. قابلیت بسیار خوب هوم بار روی درب ساید بای ساید دوو امکان دسترسی سریع و آسان فرد به مواد خوراکی و انواع تنقلات را فراهم می آورد. برای یخچال ساید بای ساید دوو همراه با دو فن خنک کننده قادر به سرد نمودن تمامی بخش های آن خواهد بود. هنگام فعالیت موتور ساید بای ساید daewoo frs-20fd در حالی که سطح سر و صدای کمی از خود ساتع می کند با حداکثر قدرت انرژی کارایی خوبی ارائه می دهد. به لطف مصرف انرژی بسیار کمی که یخچال ساید بای ساید دوو هدر می دهد می توان در هر زمان و هر لحظه از عملکرد خوب آن بهره مند شد.      
    • ظرفیت بزرگ513 لیتری
    • دیزاین فوق العاده شیک
    • دارای قابلیت هوم بار
    • نمایشگر ال ای دی
    • یخ ساز اتوماتیک و آب سردکن
    • 2 فن خنک کننده جریان هوا و بدون برفک
    • قفسه های شیشه ای ایمن
    • قفسه های دندانه دار مخصوص بطری های شیشه ای
    • مصرف کم انرژی
    • سطح سر و صدای کم
    ‎ناموجود
  5. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE 534L FRS-20BD

    از سری محصولاتی که در هر خانه به صورت قطع دیده می شود یخچال می باشد. یخچال ها در زندگی روزمره انسان نقش تعیین کننده ای ایفا خواهند کرد چون به وسیله یخچال می باشند که مواد از سطح کیفیت بالا برخوردار خواهند بود. از سری کالاهای تولید شده توسط کمپانی دوو یخچال ساید بای ساید FRS-20BD می باشد. این نوع یخچال در مقایسه با دیگر یخچال های عرضه شده به بازار از سری قابلیت هایی برخوردار می باشد که باعث شده در میان مردم به صورت بسیار خوبی جا بیفتد. با تسلط داشتن بر نحوه عملکرد بسیار خوب ساید بای ساید دوو می توان با تضمین کامل مواد خوراکی خود را به دست ان بسپارید. از سری خصوصیات یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس-20 بی دی می توان به کمپرسور قدرتمند آن اشاره داشت. کمپرسور ساید بای ساید دوو قادر به انتقال میزان قدرت به دو فن خنک کننده آن می باشد که در نتیجه آن باعث ایجاد هوایی کاملاً سرد در داخل محفظه های یخچال خواهد شد. یخچال ساید بای ساید دوو بدون برفک بوده و می توان حجم زیادی از مواد انجمادی را با خیال راحت در داخل محفظه های فریزر آن انباشته کرد. قفسه های ساید بای ساید دوو همراه با ظرفیت 534 لیتری آنها قابلیت نگه داری حجم زیادی از مواد غذایی را فراهم می آورند. به وسیله نمایشگرLED آن می توان از دمای یخچال آگاهی کامل یافت.
    • ظرفیت کلی 534 لیتری
    • طراحی ایستاده همراه با درب تخت
    • نمایشگر ال ای دی
    • بدون برفک
    • 2 فن خنک کننده جریان هوا
    ‎ناموجود
  6. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE FRS-2421

    در جامعه امروزی با گسترش حجم زیادی از مواد خوراکی اعم از مواد کوچک و بزرگ نیاز به نوعی یخچال پرکاربردی می باشد که همراه با تکنولوژی های روز دنیا، تمامی قوانین و اصول رعایت شده به کاربر القا نماید. اصولی همچون میزان خنک کنندگی زیاد، تکنولوژی هایی که مانع از تشکیل باکتری در فظای داخلی شود و سایر خصوصیاتی که هر شخص در زندگی روزانه خود به آن نیاز داشته باشد. شرکت دوو همانند قبل این باز نیز افتخار دارد تا نوعی کالای منحصر بفرد عرضه مشتریان خوش سلیقه خود بکند. مزیت بسیار خوب یخچال ساید بای ساید DAEWOO FRS-2421 نسبت به سایر مدل های تولید شده کارایی آن می باشد. ساید بای ساید دوو در واقع دو نوع کارایی خوب به عمل می آورد در حالی که تنها با یک طراحی جمع و جور و یکدست طراحی شده است. به جای استفاده از دو نوع درب جدا از هم هر ماده ذوب شده و انجمادی تا حدودی با هم در ارتباط هستند. با ظرفیت کلی 624 لیتری آن امکان ذخیره هر نوع ماده ای حتی مواد بسیار حساس را همراه با دو فن خنک کنندگی مناسب در داخل خود جای خواهد داد. شما به وسیله یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس-2421 به صورت کامل همراه با قفسه های ایمنی آنها مواد مایع و جامد خود را به خیال راحت در داخل آن قرار دهید. با استفاده از فن آوری نانو سیلور مواد غذایی خود با اطمینان کامل در معرض باکتری های قرار گرفته نمی شوند. دیگر نگران یخ زدن قفسه های فریزر ساید بای ساید دوو نباشید چون با قابلیت بدون برفک ان مواد به صورت کامل از یخ زدن مصون می مانند.   
    • ظرفیت کلی 624 لیتری
    • فن آوری نانو نقره ضد باکتری
    • صفحه نمایش ال سی دی
    • قابلیت بدون برفک
    • 2 فن خنک کننده جریان هوا
    ‎ناموجود
  7. یخچال ساید بای ساید 585 لیتری دوو Daewoo Side By Side FRS-20HD

    یخچال های ساید بای ساید ساخت کمپانی دوو از طراحی بسیار زیبا و بی نظیر برخوردارند که این طراحی زیبا در مدل  frs-20hdدوو دیده می شود. به طور کلی می توان این یخچال ها، یخچال هایی زیبا با عملکرد فوق العاده دانست چرا که این کمپانی از نهایت خلاقیت و طراحی هوشمندانه برای افزایش کارایی و فضای ذخیره سازی استفاده کرده ست. یخچال دوو 20 اچ دی دارای بدنه ی فولاد ضد زنگ و بسیار مقاوم می باشد و به علاوه قفسه و محفظه های این یخچال طوری طراحی شده است که فضای گسترده ای برای ذخیره سازی داشته باشند. این یخچال ساید بای ساید همچنین به یک کمپرسور کم مصرف و کم صدا مجهز شده است که می تواند فضای داخلی یخچال را همواره خنک و مناسب برای نگه داری مواد غذایی نگه دارد. اگر شما به قفسه ی میوه و سبزیجات این یخچال ساید بای ساید 20HD دقت کنید، به طراحی هوشمندانه ی دوو پی خواهید برد، چرا که این کشو طوری طراحی شده است که با حفظ  آب میوه و سبزیجات، آنها را تازه و با طراوت نگه دارد که این خود باعث سالم مانع مواد نیز خواهد شد. همچنین این یخچال دوو Daewoo frs-20hd دارای عملکرد سازگار با محیط زیست می باشد و می تواند مانع از ایجاد گازهای مضر و آلاینده های خطرناک شود؛ بنابراین این یخچال می تواند با عملکردی فوق العاده مانع از تخریب لایه ی اوزون گردد. با استفاده از این یخچال، مواد غذایی ، لبنیات، میوه و سبزیجات سالم خواهند ماند بنابراین شما می توانید سلامت را به خانواده و کودکان خود هدیه دهید!
     
    • دارای درب های تخت و زیبا
    • مجهز به نمایشگر LED
    • دارای هوم بار بر روی درب یخچال
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • بدون تولید CFC
    • دارای 2 عدد فن خنک کننده ی چند جهته
    • دارای ظرفیت 585 لیتری
    ‎ناموجود
  8. یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو Deawoo Side By Side Frs-T20fa

    یخچال ساید بای ساید FRS-T20FA با طراحی ویژه و امکانات گسترده توسط شرکت دوو تولید و روانه بازار شد. ظرفیت این یخچال 656 لیتر بوده و فضای گسترده ای در بخش فریزر و یخچال برای نگهداری مواد غذایی ارائه می کند. دسترسی به مواد غذایی با استفاده از روشنایی لامپ های ال ای دی داخل یخچال بسیار  راحت و آسان شده است. این لامپ ها دارای مصرف انرژی بسیار پایین و روشنایی بالایی می‌باشند و استفاده از یخچال را در تاریکی برای کاربران آسان کرده است. از قابلیت های بارز و آشکار در طراحی بیرونی این یخچال می توان به قسمت آبریز ، یخ ساز اتوماتیک و مینی بار اشاره کرد که با کمک آن ها دستیابی به یخ و آب و نوشیدنی های خنک در لحظه ای فراهم می شود. تکنولوژی ضد برفک از قابلیت های ویژه این یخچال می باشد که مصرف انرژی را پایین آورده و باعث می شود تا از حداکثر فضا استفاده شود. همچنین زنگ هشدار یا باز بودن درب برای مواقعی که درب برای مدتی کامل بسته نشده بسیار کاربردی و مفید است. این هشدار با ایجاد صدای آژیر کمک می کند تا شما را از باز بودن درب یخچال آگاه سازد. قابلیت آنتی باکتری نانو سیلور میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد و از انتشار آن ها جلوگیری می کند. مواد غذایی به کمک این ویژگی سالم باقی خواهند ماند و سلامت افراد حفظ خواهد شد. موتور اینورتری که در ساخت یخچال ساید بای ساید اف آر اس تی 20 اف ای استفاده شده از نوع اینورتر می باشد که باعث می شود تا سطح سرو صدای یخچال کاهش یافته و موتور کارایی بالا و به صرفه ای داشته باشد.
    • صفحه نمایش ال سی دی
    • آبریز و یخ ساز اتوماتیک
    • تکنولوژی ضد برفک همراه با 2 فن خنک کننده برای جریان هوا
    • بدون گاز CFC
    • قفسه های شیشه ای مستحکم
    • سطح سرو صدای پایین
    • تکنولوژی نانو سیلور ضد باکتری
    ‎ناموجود
  9. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side FRS-20DD

    از جمله محصولاتی که به تازگی در بازار لوازم خانگی به سبب امکانات ویژه ای که دارد معتبر تلقی شده است یخچال پیشرفته و هوشمند ساید بای ساید دوو با مدل نامبر اف آر اس- 20 دی دی، می باشد که متشکل از مجموعه ای قابلیت های کاملا توسعه یافته و فن آوری شده ای است که توانسته امتیاز بهترین برند را به خود اختصاص دهد. بر اساس آزمایش های انجام شده ای که کارشناسان بر روی کمپرسور این یخچال انجام داده اند ثابت شده که این محصول مجهز به سیم پیچی دقیق با توان عملکرد بالا و قدرت چندین برابر یک کمپرسور معمولی است و از این لحاظ نیز بسیار کم مصرف به شمار می آید و تعداد زیادی از مشتریان آن را سفارش داده اند. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که با تهیه این ساید بای ساید فوق العاده ، سبک جدیدی از تکنولوژی های مدرن روز را می توانید به خانه های خود بیاورید. این یخچال ساید بای ساید دوو FRS-20DD مجهز به 2 فن ویژه جریان هوا برای ایجاد دمایی متعادل و کارآمد برای قسمت های مستقل یخچال و فریزر می باشد و باعث می شود تا بازدهی بالایی را با استفاده از این قابلیت تجربه کرده و مواد غذایی سالم و با طراوتی را در طول روز و حتی هفته ها در اختیار داشته باشید. بدون آنکه از ارزش افزوده مواد خوراکی، میوه و سبزیجات داخل آن کاسته شود. از دیگر ویژگی های ساید بای ساید Daewoo FRS-20DD قابلیت بدون برفک آن می باشد همچنین با استفاده از سیستم آنتی باکتریایی آن می توان به میزان قابل توجهی از بوی بدی که ممکن است به وجود بیاید جلوگیری کرده و فضایی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده ای را برای ماندگاری بالای مواد خوراکی ایجاد نماید. بنابراین اگر به دنبال تفاوتی اساسی در نحوه عملکرد یخچال خود می باشید می توانید هم اکنون با سفارش دادن ساید بای ساید دوو تجربه یک زندگی راحت و آسوده را به خانه های خود بیاورید. این یخچال منحصر به فرد با حجم کلی 556 لیتر است که در برابر سایر مدل های قدیمی میزان بالایی از ظرفیت را به خود اختصاص داده است و باعث می شود تا مواد بیشتری را در داخل آن نگه داری کنید.
     
    • یخچال فریزر با حجم کلی 556 لیتر
    • طراحی بر سبک زیبایی شناسی کلاسیک
    • صفحه نمایش LED
    • قابلیت یخ ساز و آبریز اتوماتیک
    • بدون برفک
    • 2 فن جریان هوا قدرتمند
    • کم مصرف
    ‎ناموجود
  10. یخچال ساید بای ساید 621 لیتر دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-T24HDO

    وجود یخچال ها در داخل هر خانه ای امری ضروری می باشد و در این راستا یک یخچال زیبا با طراحی مدرن نیز می تواند تاثیری بالایی بر دکوراسیون آشپزخانه داشته باشد. یخچال ساید بای ساید FRS-T24HDO توسط کمپانی دوو به صورت کاملا زیبا و ماهرانه طراحی شده است. این یخچال از ترکیب دو رنگ مدرن و امروزی مشکی و نقره ای ایجاد شده است و بر روی آن نیز نقش و نگار های مختلف طراحی شده است که زیبایی آن را دو چندان نموده است. همچنین این یخچال بی نظیر با ظرفیت خالص 621 لیتر امکان ذخیره هر نوع مواد غذایی اعم از سبزیجات، مواد منجمد و خوراکی های مختلف را برای به ارمغان می اورد. همچنین وجود محفظه های منحصر به فرد نیز در این یخچال این امکان را برای شما فراهم می کند تا به دلخواه خود درجه مورد نیاز برای مواد غذایی داخل ان را تنظیم نمایید. . به علاوه T24HDO با دارای بودن تکنولوژی های مختلف امکان ذخیره طولانی مدت مواد غذایی را برای شما فراهم می کند. به عبارت دیگر ویژگی ضد باکتری(اختیاری) و بدون برفک طعم واقعی غذا ها را برای مدت طولانی حفظ می نمایند. علاوه بر این به دلیل به کار بردن کمپرسور همراه با فن ویژه در یخچال ساید بای ساید دوو تی 24 اچ دی او موجب بهره وری انرژی و کم صدا بودن یخچال می شوند. این یخچال از هر لحاظ بی نظیر است و می تواند به خوبی به نیاز های شما پاسخ دهد.
    • دارای طراحی شیک و مدرن
    • گنجایش یخچال 621 لیتر
    • صفحه نمایش LCD و قفل پنل
    • ویژگی ضد باکتری و بو(اختیاری)
    • بدون برفک و انجماد سریع
    • دارای محفظه با قابلیت تنظیم دما
    • کم مصرف و بی صدا
    • دارای هوم بار
    ‎ناموجود
  11. یخچال ساید بای ساید دوو 656 لیتر Daewoo Side By Side FRS-24FD

    یکی از لوازم خانگی که در آشپزخانه ها نقش به سزایی دارد، یخچال می باشد. امروزه استفاده از یخچال های ساید بای ساید در اکثر خانه ها یافت می شود از این رو با توجه به طرفداران زیاد این نوع یخچال ها، کمپانی های زیادی دست به تولید یخچال های ساید بای ساید با ظرفیت و مدل های مختلف و زیبا زده اند. دوو یکی از کمپانی های معتبر در این زمینه می باشد که با ارائه ی یخچال های فریزر خود توانسته است، قدمی نوین بردارد. یخچال ساید بای ساید دوو FRS-24fd یکی از تولیدات شرکت Daewoo می باشد که به یک سری از قابلیت ها و تکنولوژی ها مدرن مجهز شده است. این یخچال مجهز به یک کمپرسور با عملکرد بالا می باشد که می تواند با مصرف انرژی کم و سطح نویز و صدای بسیار آهسته، میزان درجه ی هوای مناسب برای خنک سازی فضای درونی یخچال را تامین نماید تا از فاسد و خراب شدن مواد غذایی جلوگیری و همچنین به سالم و تازه ماندن این مواد کمک کند. ظرفیت گسترده ی این یخچال ساید بای ساید 24FD دوو 656 لیتری می باشد، بنابراین نگران فضای ذخیره سازی نباشید، چرا که شما می توانید با هر بار خرید کردن، قفسه و محفظه ها را از مواد غذایی پر کرده و تا مدت زیادی از آنها استفاده کنید. با استفاده از محفظه ی مخصوص میوه و سبزیجات، شما می توانید به هر میزان که بخواهید مواد را در آنها قرار دهید، با ایجاد هوای سرد توسط کمپرسور، و پخش آن با استفاده از دو عدد فن پخش کننده ی هوای چند جهته، آب درون میوه ها از بین نخواهد رفت و همواره تازه و سالم باقی می مانند. این یخچال دوو اف آر اس 24 اف دی در واقع به سالم ماندن مواد غذایی تا مدت زمان زیادی کمک می کند ، بنابراین با خوردن میوه ها و سبزیجات سالم، سلامتی را به خانواده ی خود هدیه دهید!
     
    • دارای یخ ساز اتوماتیک
    • مجهز به آب سرد کن اتوماتیک
    • سیستم بدون فراست
    • دو عدد فن خنک کننده چند جهته
    • بدون تولید CFC
    • دارای ظرفیت 656 لیتری
    • طراحی بسیار زیبا و شیک
    • مجهز به هوم بار و ابریز
    • دارای نمایشگر ال ای دی و دکمه های الکترونیکی
    ‎ناموجود
  12. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side 585L FRS-2021

    یکی از بهترین محصولاتی که توسط شرکت دوو در اختیار تمامی مشتریان قرار داده شده یخچال ساید بای ساید daewoo FRS-2021 است که مجهز به پیشرفته ترین امکانات نسبت به مدل های قدیمی تر می باشد. عملکرد و میزان کیفیت این یخچال با استفاده از فن دوگانه ای است که به صورت حرفه ای برای هر دو طرف یخچال و محفظه فریزر ایجاد شده که باعث می شود تا دمایی ایده آل را برای بهره وری ویژه تمامی محصولات نگه داری شده در آن را در اختیار داشته باشید. سیستم بدون برفک در این یخچال به گونه ای است که باعث می شود همواره میوه ها و سبزیجات تازه ای استفاده کنید و در پخت انواع غذاهای مورد علاقه خود آنها را مورد طبخ قرار دهید. تجربه یک زندگی سالم را با مواد غذایی سالم و بدون باکتری فاسد را تنها توسط این یخچال فریزر می توانید در اختیار داشته باشید. این یخچال مجهز به کنترل پنل ایده آل با نور نمایش LCD است که روشنایی قابل توجهی را برای استفاده راحت تری در اختیار کاربران قرار می دهد. تمامی دکمه هایی که برای این پنل قرار داده شده که به شما امکان می دهد تا تنظیماتی کلی را برای هر دو قسمت یخچال و فریزر در اختیار داشته باشید بدون آنکه نیازی به باز کردن درب یخچال باشد. قابلیت بدون برفک در این ساید بای ساید FRS-2021 دوو می تواند عملکرد ویژه ای را ارائه دهد و همچنین باعث می شود تا میزان انرژی کمتری را هدر داده بدون آنکه نیازی به خراشیدن برفک های اضافی وجود داشته باشد. از دیگر مزیت های ویژه این یخچال میزان صدای پایین و مصرف کم کمپرسور آن است که به صورت بسیار پیشرفته و قابل توجهی در اختیار کاربران قرار داده شده است که مانع از هدر دادن حجم بالایی از انرژی خواهد شد. این یخچال بسیار کم صدا بوده و به نحوی سازماندهی شده است که باعث می شود تا میزان سر و صدای ناشی از عملکرد را به میزان بسیار زیادی کاهش دهد. میزان رطوبت در یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس- 2021 به طور ویژه ای کنترل شده می باشد که سطح مصرف انرژی را نیز جهت حفظ منابع طبیعی و صرفه جویی در پول مصرف کنندگان را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. ساخت و ساز مستقل این ساید بای ساید به گونه ای می باشد که قسمت فریزر در سمت چپ آن واقع شده و ظرفیت 215 لیتر را نیز به خود اختصاص داده است. بنابر تمامی این ویژگی های کلی می توانید به بهترین نحو از تمامی این قابلیت ها بهره مند شوید. قیمت مناسب و ارزان این محصول یکی دیگر از مزیت های آن نسبت به سایر کالاهای مشابه آن می باشد.
     
    • طراحی ویژه با دو درب بازگشت پذیر
    • مجهز به سیستم نانو سیلور
    • قابلیت بدون برفک
    • دو خنک کننده ویژه
    • یخچال ساید بای ساید با ظرفیت کلی 585 لیتر
    • بدون CFC
    ‎ناموجود
  13. یخچال ساید بای ساید 513 لیتر دوو DAEWOO SIDE BY SIDE REFRIGERATOR FRS-2011

    یخچال FRS-2011 یکی از دستگاه های ساید بای ساید محصول دوو است که صفحه نمایش دیجیتال، کنترل فازی و نداشتن CFC از امکانات آن می باشند .در این یخچال شما می توانید هر لحظه به مواد غذایی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید زیرا هم فضای گسترده ای را برای ذخیره مواد ارائه داده و هم درجه خنک کنندگی مناسب را دارا است. فن آوری هایی مانند هوم بار و آب سردکن که یک سیستم تامین آب آشامیدنی سرد است باعث شده اند تا این دستگاه در رده بهترین یخچال های ساید بای ساید دوو قرار گیرد یخچال 2011 مانند دیگر دستگاه های یخچال ساید بای ساید دارای دو محفظه جداگانه فریزر و خنک کننده است که با استفاده از امکانات خود می تواند هر دو محفظه را سرشار از هوای خنک کند. در داخل یخچال محفظه ها و مکان های به خصوص زیادی تعبیه شده اند به این معنی که شما می توانید هر نوع مواد خوراکی و یا غذا را سر جای خود و به طور منظم قرار دهید و نگران کم بودن فضا و جا برای این مواد نباشید .همچنین در قسمت فریزر نیز محفظه ها با داشتن هوای خشک از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. یخچال دوو FRS-2011 با مصرف انرژی بسیار کم و ظرفیت کلی 556 لیتر بهترین دستگاه برای نگهداری و ذخیره مواد غذایی در هر خانواده ای می باشد . در این یخچال ساید بای ساید دوو همچنین شما می توانید از گزینه هایی مانند سیستم خنک کننده بدون برفک نیز در این یخچال بهره ببرید . با کمک امکاناتی که این یخچال در اختیار شما قرار می دهد می توانید درجه  دما و خنک کنندگی را نیز تعین کنید به عنوان مثال می توانید یک دمای کم را برای محفظه یخچال و فریزر انتخاب کنید تا هم مصرف انرژی کمتر شود و هم یخچال کارایی بالاتری داشته باشد .
    • دارای آب سرد کن و یخ ساز
    • مجهز به هوم بار
    • مصرف بسیار کم انرژی
    • فناوری بدون برفک
    • قفسه های شیشه ای ایمنی
    • محفظه سرد با ظرفیت 370 لیتر
    ‎ناموجود
  14. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE 603L FRS-2431

    یکی از سری محصولاتی که هم اکنون در سراسر دنیا مورد استفاده کاربران قرارگرفته شده است یخچال ساید بای ساید daewoo frs-2431 می باشد. امروز همان طور که خود شاهد پیشرفت های گوناگون در زمینه های مختلفی همچون صنعت هستیم کار و تلاش بی شائبه کمپانی ها در این بین بی نتیجه نبوده است. بدون شک همگی می دانند که کمپانی ها به صورت همیشگی با ابداع و نوآوری خلاقانه محصولات خود سعی در فراهم آوردن بهترین زمینه رفاه و آرامش دارد. یخچال ها از اصلی ترین کالاهایی می باشند که زندگی روزانه اشخاص بسته به آن می باشد. انتخاب نوعی یخچال دز میان تمامی محصولات عرضه به بازار کار مشکلی می باشد. برای حل این مشکل ما به شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم. یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس-2431 همراه با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. تکنولوژی هایی که با یک بار استفاده از آن هرگز پشیمان نخواهید شد. تکنولوژی بسیار پیشرفته نانو سیلور در یخچال ساید بای ساید دوو این امکان را فراهم می آورد تا فظای داخلی یخچال از هر نوع میکرو و باکتری مصون بماند. قابلیت یخ ساز یخچال ساید بای ساید دوو همیشه حجم زیادی از یخ های پاکیزه را به ارمغان می آورد. به بهره گیری از آب سرد در فصول مختلف سال و به ویژه در فصل تابستان آبی کاملاً خنک در دسترس قرار خواهد گرفت. با قابلیت بدون برفک یخچال ساید بای ساید دوو تمامی مواد غذایی خود را بدون برفک در قسمت فریزر آن قرار دهید.  
    • طراحی حرفه ای و خوش سبک
    • مجهز به تکنولوژی نانو سیلور ضد باکتری
    • صفحه نمایش lcd جهت اطلاعات دما و درجه حرارت
    • قابلیت یخ ساز به صورت اتوماتیک
    • بهره گیری از اب سرد کن
    • قابلیت بدون برفک
    • 2 فن خنک کننده جریان هوا
    ‎ناموجود
  15. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRS-2041

    یخچال ها یکی اساسی ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شوند از این رو باید دقت بالایی در انتخاب یک یخچال ایده آل بسته به نیاز های خانواده داشت. یخچال های ساید بای ساید یکی انواع یخچال ها می باشند که در طول چند دهه ی اخیر اکثر کمپانی ها، ایده های خلاقانه ای برای تولید آنها ارائه داده اند. یخچال ساید بای ساید FRS-2041 یکی از محصولات کمپانی Daewoo می باشد که علاوه بر طراحی زیبا و منحصر به فرد، از عملکرد بالایی نیز برخوردار می باشد. این یخچال به یک کمپرسور کم مصرف مجهز شده است که کارایی یخچال را بالا می برد. کمپرسور یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo FRS-2041 با تولید جریان هوای سرد و انتشار آن به محفظه و قفسه های یخچال، قادر به از بین بردن بو نامطبوع ناشی از ترکیب بوی مواد غذایی در یخچال خواهد شد. به علاوه این یخچال می تواند زمان نگه داری مواد غذایی منجمد و غیر منجمد را تا حد زیادی افزایش دهد به طوری که دیگر شما می توانید هر روز را به خرید مواد غذایی اختصاص ندهید. به علاوه محفظه و کشوی مختص به میوه و سبزیجات در یخچال ساید بای ساید دوو 2041 طوری طراحی شده است که مانع از، از بین رفتن آب مواد شود که این خود باعث تازگی و طراوت میوه و سبزیجات خواهد شد. همچنین این یخچال مجهز به فناوری نانو سیلور می باشد که علاوه بر خاصیت انتی باکتریال، می تواند تازگی مواد را حفظ کند. اگر وقت کافی برای خرید ندارید؛ شما می توانید به جای خوردن میوه و سبزیجات یخ زده، با استفاده از این یخچال هر روز از خوردن مواد غذایی تازه و سالم لذت ببرید و سلامت را به خانواده و کودکان خود هدیه دهید!
     
    • دارای ولتاژ جهانی 240 - 220 ولت ~ 50 هرتز
    • دو عدد فن خنک کننده چند جهته
    • سیستم بدون فراست
    • مجهز به تکنولوژی نانو سیلور
    • بدون تولید CFC و سازگار با محیط زیست
    • دارای ظرفیت 585 لیتری
    • طراحی بسیار زیبا و جذاب
    • دارای هوم بار و نمایشگر ال سی دی بر روی درها
    ‎ناموجود
  16. یخچال ساید بای ساید 656 لیتر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FRS-2441

    یخچال های ساید با ساید امروزه کاربران زیادی دارند زیرا یک دستگاه همه کاره برای نگهداری و ذخیره مواد غذایی هستند .شما هر نوع مواد غذایی خام یا پخته را می توانید در این یخچال نگهداری کنید .یخچال های ساید بای ساید دوو با ظرفیت های متعددی تولید و روانه بازار می شوند که اغلب ان ها ظرفیت زیادی دارند و می توانند مواد غذایی فراتر از انتظار شما را نگهداری کنند . مواد غذایی که می خواهید در این یخچال های دوو نگهداری می کنید می توانند در بهترین شرایط با طعم و مزه واقعی حفظ شوند .طراحی داخلی و درب یخچال ها یکی از مهمترین گزینه های یخچال است و اینکه درب یخچال تا چه زاویه ای می تواند باز شود کمک زیادی به شما می کند. یخچال FRS-2441 که یکی از این یخچال های ساید بای ساید است به همراه امکاناتی همچون ضد باکتری بودن و هوم بار تشکیل شده است .امکانات عرضه شده در این یخچال ساید بای ساید بهترین کارایی را برای ان فراهم آورده اند .یک صفحه نمایش ال سی دی ، دکمه های کنترل پنل و همچنین بدنه محکم از دیگر ویژگی های ظاهری این یخچال هستند .در داخل یخچال نیز به همراه موتور قدرتمند دو عدد فن خنک کننده و توزیع کننده جداگانه قرار داده شده اند .خنک کنندگی این یخچال به وسیله این فن های خنک کننده چند برابر افزایش یافته است و در هر کدام از محفظه ها هوای خنک به راحتی در جریان است . از دیگر امکانات این یخچال ساید بای ساید قابلیت تغییر قفسه ها و طبقه های آن و داشتن محفظه میوه و سبزی می باشد که در این صورت شما می توانید استفاده بهینه و راحت تری از فضای این یخچال داشته باشید .
    • مجهز به فناوری آنتی باکتریال
    • دارای صفحه نمایش ال سی دی
    • دارای قابلیت ضد برفک
    • مجهز به هوم بار
    • دارای دو فن خنک کننده جریان هوا
    ‎ناموجود
  17. یخچال ساید بای ساید دووDaewoo Side By Side Refrigerator FRS-T24BA

    اگر می خواهید از تکنولوژی های مدرن و ویژه برای استفاده از وسایل خانگی خود استفاده نمایید می توانید هم اکنون با سفارش دادن یخچال ساید بای ساید دو درب DAEWOO frs-t24ba  از امکاناتی که در اختیار کاربران شما قرار می دهد بیشترین عملکرد را تجربه کنید. این یخچال مناسب برای تمامی کسانی است که به تغذیه و سلامت مواد غذایی خود اهمیت می دهند. از این جهت می توانید بهترین عمکرد و کارایی را توسط آن تجربه نمایید. ظرفیت و حجم کلی که برای این محصول ایجاد شده برابر با 686 لیتر می باشد. ظرفیت قسمت فریزر برابر با 256 لیتر است که می توانید از آن برای نگه داری انواع مواد گوشتی مانند ماهی و مرغ و حتی انواع سبزیجات استفاده نمایید. علاوه بر این با توجه به حجم بالایی که برای تمامی محفظه های قسمت یخچال ایجاد شده می توانید از ظرفیت آن به بهترین نحو استفاده نمایید. مدل یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس- تی 24 بی ای، طوری است که توانسته امتیاز بهترین برند را به خود اختصاص دهد و در برابر سایر رقبای خود موفقیت زیادی را کسب کند. کم مصرف بودن این یخچال به شما امکان می دهد تا از آن با خیال راحت استفاده کنید بدون آنکه نگران بالا رفتن فیش ماهیانه خود باشید. بنابراین می توانید با قیمت مناسبی آن را هم اکنون سفارش دهید و از تعداد زیاد قفسه هایی که برای آن قرار داده شده جهت نگه داری انواع مواد غذایی خود بهره مند شوید. این یخچال دوو T24BA بدون گاز مضر CFC بوده که متناسب با طرفداران محیط زیست طراحی شده و باعث می شود تا به راحتی آن را مورد استفاده قرار دهید. عملکرد تبرید در این مدل به گونه ای است که در فصول گرم سال نیز از سطح بالایی که برای آن فراهم شده کاسته نمی شود و مراقبت در ذخیره سازی را به میزان بسیار زیادی برای انواع مواد غذایی فراهم می کند. میوه هایی مانند موز، آناناس و یا گوجه فرنگی را به راحتی در دمایی متعادل برای حفظ فضای کیفیت آنها فراهم کرده که سبب نگه داشتن میزان رطوبت بین آنها خواهد شد.
     
    • یخچال فریزر با حجم کلی 686 لیتر
    • طراحی شیک با دو درب شفاف
    • کم مصرف و بی صدا
    • قفسه های ایمن از جنس شیشه مقاوم
    • مجهز به قابلیت نانو SILVER
    • نور نمایش LCD
    • بدون برفک
    • دو فن خنک کننده قوی
    ‎ناموجود
  18. یخچال فریزر بدون برفک DEAWOO REFRIGERATOR FR-390

    شرکت سازنده ی دوو نیز در زمنیه ی یخچال فریزر فعالیت خود را به نمایش داده است که یخچال فریزر FR-390 را به صورت دو درب طراحی کرده است و مدل مشابه ی این یخچال فریزر FR-360 می باشد که شما به کمک دو دستگیره خارجی به راحتی می توانید درب این یخچال فریزر را باز و بسته نمایید. همچنین بدنه ی این یخچال فریزر دوو از یک جنس عالی ضد زنگ فولاد و با رنگ سفید ورنی ساخته شده است. علاوه بر این که یخچال فریزر اف آر 390 از یک جنس عالی برخوردار می باشد بلکه اندازه و وزن  این یخچال فریزر مناسب و نسبتا سبک می باشد و میزان ظرفیت ذخیره سازی کل آن 338 لیتر و میزان ظرفیت ناخالص این یخچال فریزر دو درب 396 لیتر است. به علاوه این یخچال فریزر دوو قادر به 3 قفسه از جنس شیشه ی محکم و یک مخزن کشو و 6 بالکن قابل تنظیم می باشد و با این تعداد قفسه ها و بالکن ها شما به راحتی می توانید انواع مواد غذایی و نوشیدنی را به مدت طولانی در آن نگه داری نمایید. یخچال فریزر دو درب دوو نیز دارای یک انرژی بهره وری نسبتا کم مصرف به نام B می باشد.

    همچنین یخچال فریزر دوو FR-390-360 مجهز به یک موتور  کمپرسور فوق العاده و یک گاز کلروفلوئوروکربن ها (CFCs) است در واقع این گاز کلروفلوئوروکربن در داخل موتور آن قرار گرفته است که منجر به سرد شدن یخچال فریزر می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال فریزر دو درب این است که قادر به پوشش ضد باکتری می باشد که این پوشش ضد باکتری از خراب شدن مواد غذایی شما به مدت طولانی جلوگیری می کند. همچنین یخچال فریزر FR-390 دارای یک فناوری بدون برفک و اتاق سرد است که این فناوری بدون برفک از برف کردن داخل فریزر آن جلو گیری کند و اتاق سرد نیز مخصوص فریزر این یخچال فریزر دو درب می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دو درب دوو اف آر  390 این است که مجهز به یک جریان هوای چند گانه می باشد که این جریان هوا چندگاه باعث می شود هوای سرد به صورت یکسان در تمام قفسه ها و بالکن ها و مخزن کشو پخش شود.
    • دارای یک موتور کمپرسور و گاز CFC
    • مجهز به فناوری بدون برفک و اتاق سرد
    • قادر به پوشش ضد باکتری و جریان هوا چند گانه
    • انرژی بهره وری آن B
    • میزان فضای ذخیره کردن مواد غذایی 338 لیتر
    • دارای 3 قفسه و یک مخزن کشو و 6 بالکن قابل تنظیم
    ‎ناموجود
  19. یخچال ساید باید ساید 504 لیتر DAEWOO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE FRS-U20F

    امروزه با پیشرفت علم و فن آوری یخچال های زیادی وارد بازار شده است که هر کدام دارای طراحی ویژه و مشخصی هستند. یخچال ساید بای ساید FRS-U20F یکی از محصولات زیبا و منحصربفرد شرکت دوو می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای می باشد. طراحیdoor in door در یخچال FRS-U20F بسیار خلاقانه صورت گرفته و ظاهری شیک و مدرن به دستگاه بخشیده است. کسانی که می خواهند آشپزخانه ای زیبا و مدرن داشته باشند می توانند با انتخاب این محصول جلوه ی خاصی به فضای آشپزخانه خود بدهند. در این یخچال ساید بای ساید قابلیت های آبریز و هوم بار باعث قرینه شدن طراحی بیرون یخچال شده است. این تکنولوژی ها به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند به آب و نوشیدنی های خنک دسترسی داشته باشند. موتور این یخچال دارای برچسب مصرف انرژی A می باشد و از سطح سرو صدای پایینی برخوردار است.

    هوای سرد و خنک به صورت یکنواخت و همه جانبه در تمام قفسه ها و محفظه ها جریان دارد و باعث می شود تا مواد غذایی به صورت سالم و تازه باقی بمانند. از قابلیت های این یخچال می توان به تکنولوژی ضد برفک و همچنین تنظیم درجه داخل فریزر و یخچال با استفاده از کنترل پنل روی آبریز آن اشاره کرد. با استفاده از کنترل رطوبت و دما می توان ماندگاری مواد غذایی را افزایش داد. شما می توانید با فشار دادن دکمه های روی کنترل پنل به راحتی درجه دو بخش فریزر و یخچال را تغییر داد. یخچال ساید بای ساید اف آر اس یو 20 اف دارای ظرفیت فریزر 184 لیتر و ظرفیت یخچال 357 لیتر می باشد که نگه داری و دسترسی به مواد غذایی با استفاده از گنجایش بالای آن بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین وجود صفحه نمایش با نور پس زمینه امکان مشاهده اطلاعات را به صورت واضح و دیجیتالی برای کاربران ارائه می کند.
    • دارای طراحی مدرن و منحصربفرد
    • قابلیت بدون برفک
    • یخ ساز و آبریز اتوماتیک با قابلیت تصفیه آب
    • محفظه ویژه هوم بار برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها با دسترس پذیری آسان
    • برچسب مصرف انرژی A
    • قفسه های ضد نشت و قابل تنظیم
    • کمپرسور قدرتمند و کم صدا
    ‎ناموجود
  20. یخچال ساید بای ساید 765 لیتر دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-27G

    یخچال های ساید بای ساید امروزه با امکانات متعددی ساخته می شوند که بعضی از این دستگاه ها یک به همراه قابلیت های ثابت خودشان یک هوم بار را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند. در ابتدای معرفی این محصول FRS-27G می توانیم به ویژگی های عمومی آن که اشاره کنیم که ظرفیتی حدود 764 لیتر را دارد و یک یخچال ساید بای ساید است . یخچال های ساید بای ساید یک سری از ویژگی های مخصوص را دارا هستند که هر کدام از آن ها را شما می توانی با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این یخچال دوو به می توان به خنک کنندگی عالی با استفاده از جریان چند گانه هوا اشاره کرد که در این حالت فن قادر است تا از تمامی جهات یخچال و قفسه های آن را خنک نگه دارد .از آنجایی که تمامی یخچال های ساید بای ساید ویژگی بدون برفک را دارا هستند این یخچال نیز می تواند سرعت انجماد بالا و سریع را به واسطه این قابلیت برای مواد فراهم آورد . چند قفسه شفاف و کشو در این یخچال ساید بای ساید امکان ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی و خوراکی را برای شما فراهم می آورند .در قسمت بیرونی و بر روی درب های این یخچال یک آبریز و هوم بار قرار گرفته اند. اگر از این یخچال استفاده کنیم در می یابیم که این قسمت ها می توانند به طور قابل توجهی هم در افزایش طول عمر یخچال و هم در مصرف بهینه انرژی به ما کمک کنند .هوم بار این یخچال تنها با یک فشار کوچک انگشت شما باز خواهد شد و شما می توانید به هر نوشیدنی که در ان ذخیره کرده اید بدون باز کردن درب یخچال دسترسی داشته باشید .
    • دارای فناوری جریان هوای چندگانه
    • فریزر بدون برفک
    •  قفسه و طبقه های شیشه ای
    • یخ ساز و آب سرد کن
    • صفحه نمایش و کنترل پنل لمسی
    • سطح سر و صدای بسیار کم
    ‎ناموجود
  21. یخچال ساید بای ساید 656 لیتری دووDaewoo Side By Side Refrigerator FRS-T24FA

    اگر از استفاده کردن از مدل های قدیمی و پیش پا افتاده یخچال خسته شده اید می توانید با سفارش دادن این یخچال ساید بای ساید پیشرفته و حرفه ای با تمامی امکاناتی که برای آن تعریف شده لذت یک زندگی ایده آل را با استفاده از آن تجربه نمایید. بدون برفک بودن ساید بای ساید Daewoo frs-t24FA از جمله قابلیت های است که آن را متفاوت تر از سایر مدل های قدیمی عرضه کرده است. یخچال ساید بای ساید دوو با شماره مدل اف آر اس تی 24 اف ای، مجهز به ساخت و ساز گسترده با فن آوری های مدرنیزه ای می باشد که سرعت قابل توجهی را جهت فریز کردن انوع مواد غذایی در محفظه فریزر آن به ارمغان می آورد. این یخچال بدون CFC می باشد که به شما امکان می دهد با خیال راحت در تمامی مدت از آن استفاده نمایید بدون آنکه نگران آسیب رساندن آن به محیط زیست باشید چرا که این گاز بسیار خطرناک بوده و آسیبی جدی به شمار می آید. محفظه های شیشه ای در این یخچال ساید بای ساید تی 24 اف ای از جنس ایمن و بسیار مقاوم است که به راحتی می توانید آنها را جا به جا کرده و یا ارتفاع آنها را تنظیم نمایید. این یخچال ساید بای ساید مجهز به کنترل پنل نمایش با دکمه های ویژه و نور پس زمینه است که شفافیت و درخشندگی بسیاری را در اختیار مصرف کننده گان قرار داده طوری که به راحتی می توانید از آن در یک فضای تاریک و کم نور نیز استفاده نمایید. دکمه های پنل دیجیتالی ساید بای ساید برای ایجاد تنظیماتی کلی از محفظه یخچال و فریزر می باشد که سهولت استفاده را بدون نیاز به باز کردن درب های آن در اختیار کاربران قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این یخچال T24FA می توان به سیستم بوفه و مینی  بار آن اشاره کرد که بر مبنای ساختار زیبایی شناسی مدرن و پیشرفته ای ساخته شده که زیبایی های ظاهری یخچال را چند برابر کرده است. تمامی بدنه و قسمت های لبه یخچال بسیار دقیق و شیک طراحی شده که جلوه ای چشمگیر و خیره کننده را به آن بخشیده است. بنابراین می توانید هم اکنون این یخچال ساید بای ساید کم مصرف را با قیمت مناسبی از ما سفارش داده و تا آخر عمر از آن استفاده نمایید بدون آنکه نیازی به تعویض و یا تعمیر قطعات اصلی آن باشد.
     
    • ظرفیت کلی 656 لیتر
    • محفظه های بزرگ و جادار   
    • دو فن جداگانه خنک کننده
    • بدون CFC
    • قفسه های شیشه ای ایمن
    • کم مصرف و بدون صدا
    • یخ ساز و آبریز
    • صفحه نمایش با نور LCD
    • مجهز به Homebar
    • مجهز به آنتی باکتریایی نانو سیلور
    ‎ناموجود
  22. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO REFRIGERATOR FRS-X22D3

    یخچال های ساید بای ساید جزو معدود دستگاه هایی هستند که در سال 2015 پیشرفت و کاربران زیادی داشته اند و با ورود این نوع یخچال ها به دنیای محصولات خانگی کاربران دیگر از یخچال های قدیمی استفاده نمی کنند . یخچال ساید بای ساید یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه ای است و همچنین می تواند یک دکور زیبا در فضا باشد . به عنوان مثال درب های این نوع یخچال ها خود می تواند یک محافظ واقعی برای دستگاه باشد همچنین بسیاری از مصرف کنندگان و کاربران ترجیح می دهند به جای اینکه یک فریزر را جداگانه خریداری کنند ان را در یک سمت یخچال خود داشته باشند .به علاوه پیکربندی این نوع یخچال های ساید بای ساید این امکان را برای کاربران فراهم می آورد تا بتوانند محصولات و مواد غذایی با توجه به طبقه های آن مرتب کنند . امروزه با تحقیقات فراوان مشخص شده است که یخچال های سای بای ساید بیشترین مصرف کننده ها را دارند  .یخچال FRS-X22D3 یک یخچال ساید بای ساید و محصول کمپانی DAEWOO می باشد . ما در این یخچال می توانیم امکاناتی همچون قفسه های قابل تنظیم، آبسردکن و یخ ریز و همچنین کنترل دما و رطوبت را در اختیار داشته باشیم .به وسیله این یخچال صرفه جویی در فضا و انرژی بسیار کار راحتی خواهد بود. یکی از مهمترین ملاحظات در هر یخچال، مقدار غذایی است که می تواند نگهداری یا ذخیره کند که این یخچال دوو با در اختیار قرار دادن فضای گسترده می تواند ظرفیتی حدود 608 لیتر را فراهم آورد . این 608 لیتر به درستی در داخل یخچال و فریزر تقسیم بندی شده است و با امکاناتی مانند فن توربو و ویژگی بدون برفک که در اختیار یخچال قرار گرفته است شرایط مناسبی را برای خنک نگه داشتن مواد غذایی فراهم می آورد .
    • دارای فن خنک کننده توربو
    • بدون برفک در حالت استاندارد و کامل
    • محفظه نگهداری نوشیدنی
    • صفحه نمایش و چراغ نشانگر LED
    • یخساز اتوماتیک و آبسردکن
    • زنگ هشدار برای دما
    • قفسه های عایق نشت و حرارت
    • سطح نویز بسیار پایین
    ‎ناموجود
  23. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRS-X22F3

    یکی از بهترین محصولاتی که هم ‌اکنون در اختیار مشتریان قرار داده شده یخچال ساید بای ساید دوو با مدل نامبر FRS-X22F3 که مجهز به بهترین امکانات می‌باشد. این یخچال دارای قابلیت های بی شماری از جمله سیستم جریان هوا با استفاده از فن های دو گانه می باشد که باعث می‌شود دمایی ایده آل را برای یخچال فراهم آورد بدون آنکه رطوبت میان مواد غذایی از میان بردارد. اگر از ان دسته افرادی هستید که به دنبال یخچال های ایده آل با عملکرد چند گانه یخچال و فریزر هستید و دوست دارید به طور مداوم از آن استفاده نمایید بدون آنکه محدودیتی در ارائه عملکرد آن به وجود بیاید می توانید هم اکنون این یخچال را سفارش داده و از بازدهی فوق العاده ای که دارد بیشترین کیفیت را تجربه کنید. این یخچال از قسمت های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از آنها برای عملکرد خاصی می‌باشد که خدمات فوق العاده برجسته ای را می توانید با استفاده از آن تجربه نمایید. تمامی قفسه ها و محفظه های یخچال دوو اف آر اس- ایکس 22 اف 3 از جنس شیشه بسیار ایمن و توسعه یافته ای است که در برابر نشت و هر گونه خراشیدگی مقاومت بالایی را به ارمغان می آورد. با استفاده از این یخچال می توانید همواره از مواد غذایی سالم با ارزش افزوده بالایی که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به قابلیت Homebar یخچال ساید بای ساید دوو اشاره کرد که جهت مورد استفاده قرار دادن سریع انواع بطری های نوشیدنی و سایر اقلام ضروری است که در داخل آن قرار داده می‌شود که می‌توانید با بهره گیری از آن به راحتی با فشار دادن اهرمی که جهت باز کردن آن ایجاد شده از در دست داشتن سریع مواد داخل آن لذت ببرید. این یخچال دارای ظرفیت کلی 608 لیتر است که در مقایسه با سایر مدل های قدیمی از گنجایش بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از مزیت های این یخچال نسبت به سایر مدل ها میزان مصرف انرژی آن است که در سطح استاندارد و صنعتی قرار داده شده است. این یخچال x22f3 دوو بسیار کم مصرف می باشد و مجهز به فن خنک کننده X توربو است که باعث تولید میزان بالای انرژی و صرفه جویی در آن خواهد شد. ما همواره به شما استفاده از این کالای پر فروش و منحصر به فرد را تأکید می کنیم چراکه از  متخصصین مجرب و خبره برای تولید و ساخت تمامی قطعات آن بهره گیری شده است. سطح مصرف انرژی یخچال ساید بای ساید دوو FRS-X22F3، A/A+ است که از مدل های قدیمی کم مصرف تر به شمار می آید. به لطف تجهیزات این یخچال می توان از عدم سر و صدای ناشی از عملکرد آن نیز لذت ببرید و با آرامش بیشتری در آشپزخانه خود به کارهای روزانه مشغول باشید.
     
    • یخچال ساید بای ساید با ظرفیت کلی 608 لیتر
    • دکمه تنظیم دما برای یک محفظه فریزر و یخچال
    • مجهز به امکانات Homebar
    • بدون CFC
    • بدون برفک
    • جریان هوا با فن های ویژه
    • سطح مصرف انرژی A/A+
    • قفسه های شیشه ای و ایمن
    ‎ناموجود
  24. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FF-130

    امروزه یخچال های زیادی با برندهای مختلف وارد بازار شده اند که کاربران با کمک آن ها می توانند مواد غذایی را بدون فاسد شدن در آن نگه داری کنند. این فریزر برای خانواده هایی که از مشکل کمبود جا در یخچال فریزر خود شکایت دارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد. ساخت این نوع فریزر ها، به صورت تکی توسط کمپانی دوو با شماره مدل FF-130 صورت گرفته است. بنابراین افرادی که علاوه بر فضای یخچال فریزر خود ، به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند می توانند این فریزر کارآمد و مفید را با قیمت مناسب خریداری کنند. فریزر جدای FF-130 دوو فضای بزرگی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با ظرفیت خالص 110 لیتر ، اقلام گوناگونی از مواد را به صورت سالم برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. فریزر کامپکت FF-130 دارای 5 عدد کشو بزرگ و جادار می باشد که هوای سرد و خنک در داخل هر کدام از این کشو ها به صورت همه جانبه جریان می کند. این کشو ها از مواد با کیفیت و شفافی ساخته شده اند و به راحتی مواد غذایی داخل آن قابل مشاهده می باشد. باز و بسته کردن کشو های فریزر اف اف 130 راحت و آسان انجام می گیرد و برای تمیز کردن آن ها می توان با نیروی کمی آن را بیرون آورد. کمپانی دوو برای ساخت این فریزر از قابلیت ها و امکانات گسترده ای استفاده کرده است. یکی از قابلیت های بارز در فریزر FF130 قابلیت ضد برفک می باشد که این قابلیت باعث می شود تا مواد غذایی داخل فریزر دچار یخ زدگی نشوند، همچنین دیگر نیازی به آب کردن و خالی کردن مواد داخل فریزر جهت تمیز کردن و زدودن یخ آن نیست. این فریزر به صورت اتوماتیک یخ ها را از بین می برد و به صورت خودکار مجددا شروع به کار می کند.
    • طراحی ویژه صفحه پشت فریزر
    • یخ زدایی و شروع به کار مجدد به صورت اتوماتیک
    • پایه های قابل تنظیم
    • محفظه انجماد سریع
    • فریزر تمیز برای ذخیره سازی مواد غذایی
    • فریزر 100% بدون برفک
    • طراحی قابل برگشت درب
    ‎ناموجود
  25. یخچال ساید بای ساید 32 فوت دوو DAEWOO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE FRSU20GA

    یخچال frs-u20ga  دوو یکی دیگر از یخچال های ساید باید ساید می باشد. که مناسب برای هر آشپزخانه ای می باشد. شما با استفاده از این یخچال ساید باید ساید می توانید با کیفیت بالا  از تمام قابلیت های آن با کیفیت بالا  استفاده کنید و از داشتن ان با کیفیت بالا لذت ببرید. یکی  دیگر از قابلیت هخایب این یخچال ساید باید ساید  دارای  طرتاحی فوق العاده زیبا و با کیفیتی می باشد. این یخچال ساید باید ساید دوو مناسب برای خانواده  های پر جمعیت می باشد. frs-u20  دارای محفظه های فراوانی برای انواع خوراکی های موجود و مواد غذایی  می باشد که هر نوع مواد غذایی و خوراکی را می توانید در داخل آن جا دهید. یخچال اف ار اس یو 20 دوو دارای یک آب ریز برروی درب می باشد که با استفاده از این آبریز می توانید همیشه اب خنک  همراه با قطعه های یخ  در داخل  محفظه داشته باشید.یکی دیگر از قابلیت های این یخچال ساید باید ساید  دارای  مصرف انرژی بسیار کم  است. که شما با استفاده  از آن می توانید در مصرف انرژی به وسیله ی این دستگاه صرفه جویی کنید. باری اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر این ساید بای ساید می توانید در ادامه ی مطالب با ما همراه باشید.
    • آبسردکن و یخ ساز
    • قفسه ها و کشوهای شیشه ای
    • قابلیت بدون برفک
    • قفل کودک
    • گارانتی 18 ماه و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان ( اختیاری با پرداخت هزینه)
    ‎ناموجود
  26. یخچال رومیزی دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-063

    یخچال 3 فوت FR-063  یک دستگاه نگهداری مواد غذایی با اندازه و ابعاد مناسب می باشد . این دستگاه را به دلیل همین اندازه منحصر بفرد می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . مکان هایی مانند فروشگاه های بزرگ ، منازل، هتل ها و یا رستوران ها می توانند از این یخچال استفاده کنند. امکانات این یخچال با توجه به اندازه آن بسیار کافی و منحصر بفرد هستند. دو طبقه بسیار مناسب و جادار برای نگهداری میوه ها و مواد خوراکی و همچنین یک درب با ظرفیت کافی برای ذخیره انواع بطری های آب و نوشیدنی . افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند ، این دستگاه می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد زیرا هم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و هم می تواند تمامی غذاهای مورد نیاز شما را نگهداری کند .طراحی کوچک و مناسب این یخچال و همچنین پایه های آن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ان را در هر گوشه ای از اتاق و یا آشپزخانه خود قرار دهید. پایه های این یخچال به راحتی توسط کاربر قابل تنظیم هستند و شما می توانید با توجه به شیب زمین این یخچال را به وسیله این پایه ها نصب و راه اندازی کنید. درب تمام فوم این یخچال و نداشتن cfc باعث شده است تا استفاده از دستگاه راحت تر باشد به همین دلیل می توانید این یخچال را در سریعترین وقت در اختیار داشته باشید . به علاوه سطح بیرونی و بدنه این یخچال دارای قابلیت ضد لکه است و به راحتی با یک پارچه تمیز خواهد شد . در ب این یخچال دوو برگشت پذیر است و می تواند بطری های آب را به راحتی در خود جای دهد . این یخچال دوو طیف گسترده ای از تنظیمات درجه حرارت را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با توجه به نوع مواد غذایی که در آن قرار می دهید درجه حرارت را تنظیم نمایید . یک قفل و قابلیت متوقف کننده درب نیز در این یخچال استفاده از ان را برای کاربران راحت تر کرده اند .
    • دارای قفل درب و قابلیت برگشت پذیری
    • فناوری متوقف کننده درب
    • بدون cfc
    • قابلیت نگهداری 2 لیتر آب در درب
    • پایه های قابل تنظیم
    • قابلیت کنترل درجه حرارت
    ‎ناموجود
  27. یخچال تکی 120 لیتری دوو Daewoo Refrigerator FR-15

    کمپانی دوو برای جلب رضایت مشتریان خود علاوه بر ساخت یخچال فریزر ها و یخچال های ساید بای ساید به ساخت و تولید یخچال ها و فریزر های تکی نیز پرداخته است. یخچال اف آر 15 دوو در دو مدل FR-15A و FR-15B تولید و روانه بازار شده است که دارای دو رنگ سفید و سیاه می باشد . این یخچال با ابعاد جمع و جور مناسب برای اشخاصی است که می خواهند در یک فضای کوچک حجم نسبتا زیادی از مواد غذایی را نگه داری کنند. طراحی و دیزاین شیشه ای یخچال FR-15 دوو بسیار شیک و مدرن است . این یخچال زیبا ایده آل برای فضاهای کوچک مانند دفاتر، آزمایشگاه ها، مدارس، خوابگاه و غیره می باشد. قسمت های داخلی یخچال دوو FR-15 دارای قفسه ها و کشوهای مجزایی برای نگه دارای انواع مواد غذایی می باشد که شما می توانید هر نوع مواد غذایی را در قسمت مجزایی نگه داری کنید. قفسه های این یخچال قابل تنظیم و ضد نشت می باشند.
     
    • کنترل درجه حرارت تمام برد
    • قاب باریک درب شیشه ای
    • محفظه فریزر تمام عرض
    • مجهز به قفسه های قابل تنظیم و ضد نشت و کشو شفاف
    • لولا برگشت پذیر
    • پایه قابل تنظیم جهت تراز کردن محصول
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    • ظرفیت 120 لیتر
    ‎ناموجود
  28. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-147

    یکی از لوازم خانگی مدرن و شکیل دوو یخچال فریزر FR-147 یا FR-146 می باشد. این محصول در اندازه ای کوچک با ظرفیت بالا تولید شده است و در مکان هایی که مواد کمی را داخل یخچال می گذارند زیاد از این نوع یخچال استفاده می کنند. با استفاده از تنظیم دما در 7 درجه می توان غذا و نوشیدنی های خود را برای مدت زمان زیادی داخل یخچال به صورت خنک نگه داری کرد و از محفظه فریزر گسترده برای نگهداری مواد غذایی منجمد استفاده کرد. کاربران می توانند موادی مانند گوشت ، ماهی و سبزیجات را در این بخش به شکل فریز و منجمد شده نگهداری کنند. یخ زدایی این یخچال به صورت دستی قابل انجام می باشد که با کمک سینی یخ ، آب یخ های ذوب شده جمع آوری می شود و مانع از ورود آن به داخل یخچال می شود. این سینی کشویی ، به راحتی بیرون می آید و با لبه هایی که در اطراف آن وجود دارد آب و یخ آن نمی ریزد. بخش فریزر و یخچال این محصول دارای یک درب می باشد و که با باز کردن آن می توان به هر دو بخش اصلی دسترسی دشت. این یخچال با طراحی جمع و جوری که دارد فضای کمی از محیط را به خود اختصاص می دهد. از پایه های قابل تنظیم در این یخچال فریزر می توان برای تراز کردن آن استفاده کرد و باعث بهبود عملکرد دستگاه شد. یخچال فریزر دوو مدل اف آر-147 جزء محصولات مقرون به صرفه می باشد که با کاهش هزینه های مصرف برق هزینه های برق مصرفی شما را به حداقل می رساند و از محیط زیست حفاظت خواهد کرد. گنجایش و ظرفیت کلی این یخچال فریزر 140 لیتر بوده و وزن آن 25 کیلو گرم می باشد بنابراین به راحتی قابل جابجایی می باشد. کمپانی دوو برای ساخت این محصول از یک کمپرسور قدرتمند و با کیفیت استفاده کرده است که صدای و مصرف انرژی آن به نسبت پایین می باشد.
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای 7 دمای قابل تنظیم  
    • قابلیت ذخیره سازی بطری 2 لیتری
    • پایه های قابل تنظیم
    • متوقف کننده درب
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    ‎ناموجود
  29. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-330

    از جمله اصلی ترین محصولاتی که لازمه زندگی هر شخص و خانواده ای می باشد یخچال می باشد. انتخاب نوعی با کیفیت بسیار مهم است چون به وسیله یخچال امکان نگه داری مواد غذایی بسیار زیاد برای ما فراهم خواهد شد. به وسیله یخچال فریزر دوو اف آر -330 از کیفیت و ارزش غذایی خود اطمینان کامل حاصل خواهیم کرد. هر نوع یخچال به نوبه خود سعی در حفظ ارزش مواد را داراست اما تکنولوژی های به کار رفته در آن نیز باعث می شود تا هر چه بهتر مواد غذایی را به صورت سالم در دسترس قرار دهند. استفاده از تکنولوژی های خاصی همانند بدون برفک ، قابلیت چند جریانی هوا و نیز ایمنی قفسه ها باعث شده تا کاربران زیادی اقدام به خرید و تهیه یخچال فریزر  daewoo fr-330 داشته باشند. ظرفیت خالص و کلی یخچال فریزر دوو 277 لیتر می باشد که مقدار زیادی از اقلام را با حفظ درجه حرارت مطلوب و متعادل در خود نگه داری خواهد کرد. یخچال فریزر دوو همراه دو قسمت جدا از هم قابلیت نگه داری مواد غذایی را فراهم می آورد. علاوه براین به وسیله سیستم یخ سازی اختیاری به صورت دستی می توان همیشه یخ در اختیار داشت. یخچال فریزر دوو بسیار مناسب برای هر خانه و خانواده ای می باشد که به وسیله آن کیفیت مواد غذایی خود را تضمین کنند.   
    • طراحی منحصر بفرد و ایستاده
    • ظرفیت کلی 277 لیتری
    • تکنولوژی انتی باکتریال
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم چند جریانی هوا
    • قفسه های شیشه ای
    ‎ناموجود
  30. یخچال فریزر دوو Daewoo Refrigerator FR-130

    کمپانی دوو طی سالها تلاش بی وقفه و پشتکار عالی همواره با ارائه محصولات با کیفیت خود سعی در رفاه حال افراد جامعه می کند. هر نوع محصولی که توسط این شرکت تولید شده اند از کوچکترین محصولات خود گرفته تا بزرگ ترین آنها که یخچال فریزر می باشند از تمامی قطعات مناسب و استاندارد استفاده نموده است. اصلی ترین محصولاتی که نقش بسیار پررنگی در زندگی روزانه افراد دارند یخچال فریزرهای با کیفیتی می باشند که توسط شرکت دوو ساخته شده اند. دیگر نگران فاسد شدن و از دست رفتن کیفیت مواد غذایی خود نباشید چون به لطف سیستم خنک کنندگی فوق العاده خوبی که یخچال فریزر دوو اف آر-130 می تواند هم قسمت یخچال و هم قسمت فریزر را به صورت مناسبی خنک نگه می دارد. یخچال فریزر دوو دارای قابلیت بدون برفک می باشد که از یخ بستن نواحی مختلف فریزر جلو گیری به عمل می اورد. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوو 120 لیتر می باشد که در هر کدام از قفسه های آن توده ای از اقلام زیادی جای خواهند شد. کلاس بهره وری انرژی یخچال فریزر دوو A می باشد که همراه با ولتاژهای مناسب قادر به ارائه حداکثر نیرو می باشد. یخچال فریزر دوو با حالت ایستاده می تواند محیطی متفاوت به آشپزخانه شما بدهد.   
    • طراحی ایستاده و منحصر بفرد
    • ظرفیت کلی 120 لیتری
    • قابلیت بدون برفک جهت محافظت از ارزش مواد غذایی
    • قابلیت دو نوع درب مجزا
    • قفسه های محکم جهت نگه داری مواد غذایی
    • کلاس بهره وری انرژیA
    ‎ناموجود
  31. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-380

    یخچال فریزرهای جدید دوو با امکاناتی مانند خنک کننده های فوق العاده و یا قابلیت بدون برفک ساخته و ارائه می شوند که این برخلاف دستگاه های خنک کننده قدیمی می تواند روش استفاده راحت تری را برای کاربران فراهم آورد . این یخچال فریزر دارای دو درب ، آبسردکن و همچنین قفسه های شیشه ای به همراه قاب طراحی شده است . با داشتن دو محفظه جداگانه برای فریزر و یخچال شما می توانید در صورت نیاز از هر کدام از این قسمت ها استفاده کنید بدون هدر دادن انرژی . آبسردکن این یخچال فریزر این امکان را برای ما فراهم می آورد تا برای دسترسی به آن خنک کمتر درب یخچال را باز کنیم و بتوانیم از راحت ترین روش به آب مورد نیاز دسترسی داشته باشیم .به علاوه این قسمت باعث می شود تا گاز و هوای خنک داخل یخچال کمتر هدر برود. ظرفیت کلی این یخچال فریزر 380لیتر می باشد که می تواند مواد غذایی زیادی را در خود نگهداری کند. قفسه های بزرگ و گسترده این دستگاه باعث می شوند تا شما بتوانید تمامی مواد غذایی مورد نیاز روزانه خود را در این یخچال نگهداری کنید . طراحی کلی این یخچال یک طراحی شیک و مدرن است به همراه درب های محکم و دسته های خوش دست . به علاوه در این یخچال فریزر گزینه های سلامت و امنیتی زیادی نیز وجود دارد .به عنوان مثال این یخچال بدون گاز CFC است همچنین قابلیت آنتی باکتریال را دارا می باشد به این ترتیب می تواند غذاهایی سالم و تازه را در اختیار شما قرار بدهد . در داخل این یخچال به علاوه فضا برای نگهداری غذاها شما همچنین می توانید از کشوی بزرگ آن برای ذخیره میوه ها و سبزیجات نیز بهره ببرید .
    • دارای ظرفیت 380 لیتر
    • قابلیت بدون برفک
    • مجهز به آب سرد کن خارجی
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    • آنتی باکتریال
    • حالت صرفه جویی در انرژی
    ‎ناموجود
  32. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-360

    از دیگر لوازم خانگی بسیار ایده آلی که به تازگی وارد بازار محصولات خارجی شده است یخچال فریزر DAEWOO FR-360 است که مجهز به امکانات توسعه یافته و مجهزی می باشد و گزینه ای بسیار ایده آل برای جایگزین قرار دادن سایر مدل های قدیمی یخچال فریزر به شمار می آید. این یخچال بر اساس ساختار زیبایی شناسی مدرن و بر اساس سلیقه کاربران ارائه شده است که به شما امکان می دهد تا از طراحی های شیک و قابل توجه تمامی قسمت های تولید شده آن لذت ببرید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و بر اساس نیاز های خود از آن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می دهیم که اگر از نحوه عملکرد یخچال های قدیمی خسته شده اید می توانید با صرف قیمت ناچیز و اندکی دوو اف آر- 360 را تهیه نمایید. یخچال فریزر دوو از با کیفیت ترین یخچال هایی است که باعث می شود تمامی مواد خوراکی شما را به بهترین شکل نگه دارای کند بدون آنکه از طراوت و تازگی آن کاسته شود و یا در مزه آنها تغیری ایجاد نماید. شما می توانید همواره سلامتی خود را با به کار گیری این یخچال تضمین کرده و همچنین ارزش مواد غذایی خود را نیز در بالاترین سطح قرار دهید. از مزیت های دیگر این یخچال فریزر حجم بالایی است که به آن اختصاص داده شده که دارای ظرفیت کلی 361 لیتر می باشد و با ارائه سیستم بدون برفکی که دارد توانسته به تازگی تعداد بسیار زیادی از مشتریان را به طرف خود جذب نماید و ایده آل ترین مدل برای سفارش دادن به شمار بیاید. علاوه بر این یخچال فریزر دوو مجهز به جریان هوای ویژه و ایده آل برای سالم ماندن مواد غذایی می باشد که با استفاده از فن های خنک کننده ای که برای موتور آن ایجاد شده باعث می شود هوای خنک و متعادلی را به طور مساوی برای ماندگار تر شدن انواع اقلام خوراکی ایجاد می کند. این یخچال فریزر کم مصرف باعث می شود تا به راحتی آن را مداوم مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه نگران بالا رفتن هزینه های مصرفی در انرژی برق و فیش ماهیانه خود باشید. علاوه بر تمامی این موارد می توان به عاری بودن آن از گاز CFC اشاره کرد که مضر می باشد. این یخچال فریزر دوو مدل fr360 سازگار با محیط زیست می باشد و بسیار کم مصرف تر از سایر مدل های قدیمی عرضه شده و در اختیار مصرف کننده گان قرار داده شده است. میزان مصرف انرژی سالانه در این یخچال فریزر 450 کیلو وات ساعت است که میزان مصرف کمی را به خود اختصاص داده و باعث می شود تا هزینه های مصرفی برق را نیز چندین برابر کاهش دهد. بنابراین می توانید آن را به راحتی با استفاده از ولتاژ استاندارد برق شهری نصب و راه اندازی نمایید و از قابلیت کنترل نوسان آن بیشترین بهره را ببرید. این یخچال فریزر بر اساس جدیدترین سبک های فن آوری شده ایجاد شده که توانسته در برابر سایر رقبای خود برترین امتیاز را به خود اختصاص دهد.
     
    • یخچال فریزر دو درب با ساختاری مردن
    • بی صدا و کم مصرف
    • ظرفیت کلی 361 لیتر
    • سیستم آنتی باکتریایی
    • مجهز به قابلیت از بین بردن بوهای بد
    ‎ناموجود
  33. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-291

    اگر به دنبال راه حل هایی برای ارتقا و پیشرفت در آشپزخانه خود هستید ، محصولات دوو یکی از بهترین انتخاب ها هستند . ماشین های لباسشویی ،قهوه سازها، جاروبرقی و یا یخچال ها از تولیدات این کمپانی هستند که باعث می شوند تا شما از بهترین راه حل ها برای تمیز نگه داشتن آشپزخانه خودتان استفاده کنید .یخچال فریزرهایی که دوو تولید می کند می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند زیرا به علاوه اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند همچنین می توانند یک کارایی بسیار بالا را در خنک کردن و نگهداری مواد غذایی مورد علاقه شما ارائه دهند. آشپزخانه در واقع قلب خانه است و جایی است که می توان گفت بیشترین تعداد از وسایل خانگی را در خود جای می گیرد .با در نظر گرفتن تمامی نیازهای خود برای یک یخچال می توانید دستگاه مور علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید . یخچال فریزر FR-291 یکی دیگر از محصولات دوو می باشد که همانند سایر دستگاه های مدرن دارای قابلیت بدون برفک است .طراحی داخلی و شکل قرار گرفتن قفسه ها در این یخچال به گونه ای است که شما می توانید هر نوع مواد غذایی را در آن جایگذاری کنید یک جعبه شفاف و بزرگ در قسمت پایین این یخچال و یک فضای مناسب در قسمت فریزر ان می تواند تکمیل کننده یک دستگاه خنک کننده مدرن باشد .قفسه های این یخچال به راحتی قابل جابجایی هستند پس شما برای نگهداری ظروف بزرگ نیز مشکلی نخواهید داشت . این یخچال را به دلیل طراحی مناسب و استاندارد می توانید در هر گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید .
    • دارای سیستم ضد برفک
    • طراحی مناسب و منحصر بفرد
    • تمیز کردن راحت
    • فضای مناسب برای نگهداری نوشیدنی
    • روشنایی کامل و مصرف انرژی بهینه
    • درب محکم و دسته خوش دست
    • بهره وری انرژی+ A
    ‎ناموجود
  34. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-350

    برای خرید یک یخچال خوب معمولا چه معیارهایی در نظر می گیرید؟ معیارهای انتخاب یخچال بسته به نیازهای افراد متغیر می باشند از این رو کمپانی ها با تولید انواع و اقسام مدل های یخچال، انتخابی صحیح را برای کاربران به امری دشوار تبدیل کرده اند پس برای خرید یک محصول از قبل باید اطلاعاتی به دست آورد که ما در این جا به بحث در مورد یخچال DAEWOO FR-350 خواهیم پرداخت. این یخچال قبل از هر چیزی و در یک نگاه کلی شیک به نظر می رسد به طوری که بدون شک مورد پسند اکثر افراد خواهد بود. حالت دستگیره و درب آن نیز با نهایت سلیقه ساخته شده است که باید طراح آن را تحسین نمود. با ظاهر مدرن آن، بدون شک آشپزخانه ی شما نیز چیدمان و دکور بسیار زیباتری به خود خواهد گرفت. علاوه بر طراحی، DAEWOO FR-350 همچنین از یک عملکرد و کارایی بالا برخوردار است که به یک کمپرسور کم مصرف مجهز شده است. این کمپرسور دارای برچسب انرژی کم مصرف نیز می باشد که این خود به منظور بهره وری در مصرف برق نیز می باشد. دیگر نگران فاسد شدن میوه و مواد غذایی نباشید؛ با تکنولوژی هوای سه بعدی تمام قسمت های درونی و قفسه های یخچال همواره سرد و خنک باقی می مانند که از فاسد شدن مواد جلوگیری می شود. به علاوه در درون محفظه ی میوه و سبزیجات در یخچال فریزر اف آر 350 دوو شما می توانید از داشتن میوه و سبزیجاتی با طراوت و تازه برخوردار باشید؛ پس دیگر شما مجبور نیستید وقت زیادی را بر خریدن مواد برای مصارف روزمره اختصاص دهید چرا که تنها با یک بار خرید می توانید با استفاده از این یخچال برای کل هفته مواد داشته باشید و یخچال خود را پر از مواد غذایی کنید تا به یک فروشگاه خانگی تبدیل شود!
     
    • سیستم خنک کنندگی چند جریانی هوا
    • طراحی مدرن و فوق العاده زیبا
    • سطح صدای بسیار کم
    • ظرفیت بزرگ و مناسب 351 لیتری
    • قابلیت بدون برفک
    • کلاس بهره وری انرژی مناسب
    ‎ناموجود
  35. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-4506N

    شرکت دوو fr-4506n یخچال فریزی است که دارای  قابلیت های بسیار زیادی می باشد.  بشرکت دوو آن را برای طرفدارن خود با کیفیت بالا طراحی کرده است که می تواند به شما در نگهداری بهتر مواد غدایی سهم به زایی داشته باشید. شما با استفاده از این یخچال به آسانی می توانید  تمام مواد غذایی را  با کیفیت بالا در آن نگه داری کنید. یکی دیگر از ویژگی های بارز این یخچال فریزر این است که شما با استفاده  از آن می توانید  از طبقه های شیشه نشکن ان تمام  مواد غذایی را بر روی آن قرار دهید. این یخچال فریزر همگی از شیشه نشکن و شفاف ساخته شده اند که مناسب برای نگهداری هر نوع ماده غذایی می باشند .سبزیجات  را می توانید به مقدار کم  خریداری کنید و ان را در یخچال  قسمت پایین قرار دهید و به صورت تازه  مصرف کنید. این یخچال اف آر 4506 ان  فریزر مانع ار رشد باکتری ها و میکروب ها میشود. یعنی اگر شما به مدت دو هفته در منزل حضور نداشته باشید می توانید با خیال اسوده منزل را ترک نمایید. و تمام مواد غذایی خود را در داخل یخچال فریزر دو درب قرار دهید. یخچال فریزر  4506 ان دوو از طراحی مدرنی ساخته شده است که مانع از بروز برفک میشود. و هوای چند گانه ای را در محیط یخچال فریرز ایجاد می کند.  از دیگر خصوصیات این یخچال فریزر دارای طراحی بسیار شکیلی می باشد که مناسب برای هر منزلی می باشد و میتوانید آن را با هر آشپزخانه ای در قسمتی از آشپزخانه ست کنید. و نمای زیبایی را به  آشپزخانه ی خود بدهید .برای اطلاعات بیشتر می توانید با با همراه باشید.
    • دارای قابلیت دو درب مستقل
    • یخچال فریزر با طراحی شیک و مدرن و زیبا
    • بدون ایجاد برفک  برفک
    • جادار و محکم
    • دارای 1موتور کمپرسور
    • کلاس انرژی مصرف B
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 500 تا

قیمت یخچال در بانه و خرید یخچال ساید از بانه و فروش یخچال فریزر در بانه در دسترس است. کالای اصلی و ساید بای ساید خوب و ارزان سامسونگ ال جی بوش بخرید.