Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 9 | قیمت یخچال فریزر در گناوه و خرید یخچال ساید از گناوه ⭐️

قیمت یخچال در گناوه

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 500 تا

  1. یخچال فریزر آلونسا ALONSA 230 LITER REFRIGERATOR & FREEZERS AL-231RF

    شاید در طول تاریخ انسان فکر نمی کرد که وسایلی طراحی شوند تا به وسیله انها امکان نگه داری مواد غذایی فراهم شود به همین منظور از روش های بسیار قدیمی برای نگه داری مواد خوراکی خود استفاده می کردند. این روش ها به صورتی بود که تمامی مواد اعم از مایع و جامد با دخالت یکدیگر نگه داری می شدند. اما با پیشرفت های مختلف سبب شد تا شخص از انواع یخچال ها در منزل استفاده نماید. بدون شک یخچال یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشد که در هر خانه ای علاوه بر یک عدد گاهی از دو نوع متفاوت بهره می برند. کیفیت بالای مواد خوراکی در گرو یخچال ی باشد پس با یک انتخاب هوشمندانه مواد غذایی خود را در برابر سایر آسیب ها حفظ نمایید. یخچال فریزر آلونسا ای ال-231آر اف با قابلیت دو نوع درب آن امکان قرار گیری مواد جامد و مایع را به صورت جدا فراهم می آورد. بهره گیری از یک نوع کمپرسور مناسب باعث می شود تا مواد با کیفیت بسیار بالا نگه داری شوند. ظرفیت کلی یخچال آلونسا 230 لیتر در نظر گرفته شده است. سطح کلی یخچال فریزر آلونسا متشکل از چند نوع قفسه مجزا می باشد که با قابلیت هوای بسیار خنک از ورود بو و گازهای ناسالم به آنها جلوگیری به عمل می آورد. قسمت فریزر یخچال آلونسا با قابلیت یخ زدایی مانع از یخ زدگی مواد خواهد شد. از دیگر ویژگی هی یخچال alonsa al-231rf قفل درب آن می باشد. به وسیله طراحی بسیار زیبای یخچال آلونسا علاوه بر کارایی های خوبی که از خود ارائه می دهد امکان تغییر دکور محیط را برای شما به وجود می آورد.  
    • طراحی زیبا و مدرن
    • ظرفیت 230 لیتری
    • اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    • قابلیت یخ زدایی
    • قابلیت قفل درب
    • دو نوع درب مجزا
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  2. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-310 RF

    خانه های نقلی و کوچک، خانواده های کم جمعیت، فضای نا کافی برخی از آشپزخانه ها، کمپانی ها را وادار به ساخت یخچال هایی کرده است که از اندازه ای بسیار کوچکتر برخوردار باشند. یکی از این یخچال های فشرده و جمع و جور ساخت کمپانی آلونسا با مدل نامبر ALONSA AL310 می باشد که بسیار مناسب برای خانه ها کوچک، هتل ها، مسافر خانه ها، بیمارستان و یا ساختمان های اداری است. این یخچال به گونه ای طراحی شده است تا اندازه ی فشرده ی آن تاثیر منفی بر روی عملکرد این یخچال نداشته باشد. این یخچال AL-310 آلونسا همچنین دارای یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف می باشد که می تواند با مصرف حداقل انرژی، دمای خنک مورد نیاز شما را تولید کند سپس با استفاده از فن خنک کننده آن را در تمام قسمت های درونی به صورت یکنواخت پخش خواهد کرد از این رو میوه ها و مواد غذایی ذخیره شده در این یخچال به صورت سالم و تازه باقی خواهند ماند. این یخچال از گاز مبرد سازگار با محیط زیست بهره برده است که کمپرسور آن با تولید حداقل گازهای مضر می تواند نقشی اساسی در کاهش گازهای کل خانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می گردند داشته باشد. از نظر طراحی همچنین این یخچال دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد؛ بدنه ی آن با استفاده از فولاد ضد زنگ به گونه ای طراحی شده است تا در برابر هر گونه فشار، ضربه و حتی خراش نیز مقاوم باشد. دستگیره ی این یخچال ای ال 310 آلونسا به زیبایی آن افزوده است چرا که به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است که به راحتی در دست قرار خواهد گرفت.
     
    • کمپرسور کم صدا و کم مصرف
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • درب های برگشت پذیر با دستگیره ی مدرن
    ‎ناموجود
  3. یخچال ساید بای ساید 28 فوت سامسونگ Samsung Side By Side RS54HDRPBSR

    یخچال RS54HDRPBSR از نوع یخچال های ساید بای ساید ساخت کمپانی سامسونگ می باشد که این کمپانی این یخچال را با رنگ بدنه سفید و ظاهری بسیار شیک و عالی تولید کرده است. این یخچال ساید بای ساید دارای ظرفیت 28 فوت می باشد که این یک میزان عالی برای ذخیره سازی مواد غذایی می باشد. در درون محفظه های یخچال و فریزر این دستگاه طبقه ها و کشوهای متعددی جهت ذخیره سازی انواع مواد غذایی قرار داده شده است . بر روی درب قسمت فریزر این دستگاه یک کنترل پنل عالی قرار داده شده است و در زیر آن نیز قسمت آبریز موجود می باشد که شما می توانید به آب خنک و یخ های خرد شده در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. یخچال ساید بای ساید سامسونگ آر 54 دارای کلاس بهره وری انرژی A+++ می باشد که این بهره وری انرژی در این یخچال باعث می شود تا مصرف انرژی بسیار پایین باشد و در هزینه های شما بسیار صرفه جویی شود. از دیگر ویژگی های این یخچال ساید بای ساید سامسونگ می توان به قابلیت بدون برفک ، لامپ داخلی ، آلارم درب باز و ... اشاره کرد. در قسمت یخچال یک کشو بزرگ جهت نگه دارای میوه و سبزیجات قرار داده شده است که میوه و سبزیجات در این کشو تازه و سالم باقی خواهند ماند . قرار دادن میوه و سبزیجات در این کشو باعث می شود تا طبقه ها جهت نگه دارای سایر مواد غذایی خالی باقی بمانند.
     
    • دارای حداکثر ظرفیت 28 فوت
    • طراحی زیبا و مدرن
    • بسیار کم مصرف با کلاس بهره وری انرژی A+++
    • دارای آلارم هشدار دهنده درب باز
    • بدون برفک
    • دارای نمایشگر LED بر روی درب اصلی
    • مجهز به آبریز برای استفاده از آب خنک و یخ خرد شده
    ‎ناموجود
  4. یخچال ساید بای ساید 29 فوت آ ایی گ AEG REFRIGERATOR S66090XNS1

    یخچال ساید بای ساید AEG با مدل نامبر اس66090ایکس ان اس1، یکی از محصولات فوق العاده با تجهیزات پیشرفته می باشد که تمامی قابلیت های حرفه ای را برای ماندگار و سالم نگه داشتن انواع مواد غذایی را به خود اختصاص داده است. ظرفیت کلی این یخچال برابر با 29 فوت است و با داشتن انواع محفظه و حتی دو درب آسان باز شو به شما امکان می دهد تا بار گذاری کامل تری را توسط آن تجربه نمایید و از دسترسی راحتی که در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد لذت ببرید. طراحی هم عصر با ساختاری خلاقانه بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان بوده طوری که می توان آن را با دکور آشپزخانه به صورت نوسازی شده قرار داد و از برجستگی های ایده آل که در پیکر بندی آن به کار رفته لذت ببرید. فن آوری ترکیبی کنترل دیجیتال دما توسط سنسورهای الکترونیکی در یخچال ساید بای ساید S66090XNS1 آ ای گ سبب ایجاد جریان هوای مناسبی می شود که برای حفظ درجه حرارت بسیار سازگار تر از سایر مدل های قدیمی به شمار می آید و در نهایت باعث می شود تا از مواد غذایی تازه تری برای ترکیب انواع وعده های غذایی خود به کار ببرید. با بهره گیری از فن آوری های پیشرفته ای که در جهت طراحی منحصر به فرد کنترل پانل یخچال آ ا گ S66090XNS1 ایجاد شده می توانید از با فشار دادن اهرم آن در یک چشم به هم زدن آب گوارا و خرده های مکعبی یخ را در اختیار داشته باشید. ظرفیت خالص فریزر 179 لیتر می باشد و با داشتن محفظه های ضد نشت امکان نگه داری و ذخیره سازی مواد غذایی را با ایمنی بالایی فراهم خواهد کرد.
     
    • محفظه های ضد نشت و جادار
    • قابلیت مینی بار
    • مجهز به پنل آبریز و یخ ساز
    • فناوری بدون برفک  
    • یخ زدایی اتوماتیک
    • سطح مصرف انرژی A +
    ‎ناموجود
  5. یخچال ویترینی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-350SCF

    از جمله سیستم های انجماد فوق العاده کارآمد که در مغازه های سوپری مورد استفاده قرار می گیرد یخچال ایستاده آلونسا با شماره مدل ای ال-350اس سی اف، است که یکی از محصولات برتر در این عرصه به شمار می آید و به شما امکان می دهد تا انواع مواد غذایی را در داخل آن قرار داده تا مدت های زیادی آن را با کیفیت بالایی نگه داری نماید و از فاسد شدن آنها نیز جلوگیری کند. از این یخچال ویترینی AL350SCF آلونسا می توانید برای قرار دادن انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار دهید. این یخچال مجهز به یک درب شیشه ای و 5 نوع محفظه جادار است و با ظرفیت کلی 350 لیتر امکان قرار دادن انواع اقلام خوراکی بسته بندی شده را برای مصرف کننده گان فراهم می کند. این محصول ویژه دارای قفل دستگیره بسیار مجهزی است که از باز ماندن درب و یا باز شدن آن توسط بچه های کوچک جلوگیری خواهد کرد و با درب شیشه ای شفاف و مقاومی که دارد امکان بهتر مشاهده کردن و انتخاب راحت تر نوشیدنی ها و سایر اقلام خوراکی که در داخل آن قرار دارد را فراهم می نماید. نقش اصلی در این یخچال حرفه ای، از میان بردن انواع میکروب ها و مواد فاسد شدنی می باشد و همین سبب ماندگاری بیشتر مواد غذایی خواهد شد. در واقع می توان به طور مداوم همواره کیفیت/ سلامت و تازگی مواد غذایی را توسط جریان هوایی که به وسیله فن های خنک کننده ایجاد می شود در اختیار داشته باشید. یخچال ایستاده نوشیدنی ALONSA AL-350SCF بر اساس استاندارد های صنعتی روز تولید شده و یک محصول ایده آل برای تمامی فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی به شمار می آید.  
     
    • یخچال ایستاده با طراحی مقاوم و شیک
    • دارای 5 محفظه مناسب و جادار
    • ظرفیت کلی 350 لیتر
    • همراه با قفل دستگیره
    ‎ناموجود
  6. یخچال ویترینی 500 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-500 SCF

    یکی از یخچال هایی که در زمینه ی کسب و کار یاری دهنده ی مردم می باشد، یخچال ویترین ها هستند که اغلب شاهد دیدن انها در مغازه ها، سوپر مارکت ها، قنادی و یا فست فود ها هستیم. اما کمپانی آلونسا در این زمینه نیز قدم نهاده است و با تولید سری های جدید از یخچال های ایستاده، ویترینی و یا نوشیدنی توانسته است به جمع تولید کنندگان در این زمینه اضافه شود. یکی از یخچال های  ایستاده ی نوشیدنی ساخت کمپانی آلونسا یخچال ALONSA AL-500SCF می باشد که با گنجایش بالا برابر با 500 لیتر در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این یخچال به یک کمپرسور کم مصرف، کم صدا و با عملکرد بالا مجهز شده است که می تواند نیروی خنک کنندگی فوق العاده ای در تمام قسمت های آن ایجاد نماید. این کمپرسور به صورت یکنواخت هوای خنک را در تمامی قسمت های یخچال پراکنده می سازد و در نتیجه ی این امر، خنک کنندگی تمام مواد درون یخچال می باشد که باعث می شود آبمیوه و نوشیدنی ها خنک و سرد شوند. کمپرسور این یخچال ای ال 500 اس سی اف آلونسا با استفاده از ولتاژ استاندارد برق شهری می تواند فعالیت داشته باشد. این یخچال می تواند جایگزین مناسبی برای سایر یخچال های پر مصرف دیگر باشد. از نظر طراحی همچنین این یخچال دارای زیبایی و ساختار لوکس می باشد. یخچال ایستاده ی نوشیدنی مجهز به پایه های لرزش گیر و چرخ دار است که می تواند از سر خوردن و لغزیدن یخچال بر روی انواع سطوح جلوگیری به عمل آورد. بدنه ی این یخچال آلونسا ALONSA AL-500SCF از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم ساخته شده است همچنین در دیواره های آن از فوم های عایق حرارت استفاده شده است تا بتوان از خروج سرما و اتلاف انرژی ، جلوگیری شود.
     
    • سیستم خنک کننده بهینه سازی شده
    • دارای ابعاد و اندازه ی فشرده با طراحی زیبا
    • ظرفیت برابر با 500 لیتر
    • پایه های چرخ دار و لرزشگیر
    • استفاده از کمپرسور با عملکرد بالا
    ‎ناموجود
  7. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-250 RF

    یکی از نیازهای اصلی انسان، نیاز به خوراک است، در گذشته تنها راهی که برای ماندگاری مواد غذایی صورت می گرفت قرار دادن مواد غذایی  در  زیر برف ها و به صورت طبیعی بود. اما امروزه بشر پا به دوران مدرن و تکنولوژی گذاشته است که به اختراع وسیله ای به نام یخچال منجر شده است. یخچال های امروزی نیز نسبت به چند سال قبل و اجداد خود چه از لحاظ ظاهری و چه عملکرد تغییر کرده اند. اخیرا کمپانی آلونسا در این زمینه تولیداتی عرضه نموده است که یخچال فریزر Alonsa AL-250RF را در این میان می توان نام برد. این یخچال دارای طراحی و اندازه ای فشرده و جمع و جور است و مناسب برای آشپزخانه های کوچک با متراژ طراحی شده است. این یخچال فریزر آلونسا ای ال 250 ار اف دارای یک کمپرسور با دوام ، کم مصرف و کاملا سایلنت می باشد که با توان فوق العاده ی خود می تواند هوای درون یخچال را هماره خنک نکه دارد تا مواد غذایی تا مدت طولانی تری در درون آن باقی بمانند. یکی دیگر از ویژگی های این کمپرسور می توان به عملکرد بدون برفک و ضد یخ زدگی آن اشاره نمود که در نتیجه ی این تکنولوژی ها، مواد غذایی سالم و تاره باقی خواهند ماند چرا که در این یخچال از یخ زده شدن میوه و یا سبزیجات که علل اصلی فاسد شدن آنها می باشد، خبری نیست. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان قفسه ها و فضای ذخیره سازی گسترده را نام برد. قفسه های این یخچال و محفظه ی میوه و سبزیجات نیز از اندازه ای استاندارد برخوردار است که به راحتی می تواند نیاز یک خانواده ی کم جمعیت را برطرف سازد. این یخچال AL-250 RF آلونسا با ابعاد جمع و جور به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید برای هر جایی و حتی ساختمان های اداری، مدارس و آبدارخانه ی دانشگاه ها نیز به کار ببرید. راحتی و کارایی فوق العاده، ماندگاری مواد غذایی تا طولانی مدت را از این یخچال فریزر بخواهید.
     
    • دارای قفسه ها و محفظه ی میوه و لامپ داخلی
    • دارای قابلیت بدون برفک
    • طراحی زیبا و نوین
    • پایه های لرزش گیر با دستگیره ی کروم
    • ابعاد و اندازه ی جمع و جور
    ‎ناموجود
  8. یخچال فریزر 230 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-230 RF

    قبل از اینکه شما شروع به خرید برای لوازم آشپزخانه جدید می کنید باید مطمئن شوید که یک محصول توانمند با در نظر گرفتن تمامی جنبه های عملکرد آن را تهیه کرده اید. علاوه بر این حتی باید فضای مناسبی را نیز برای قرار دادن آن در کنار سایر لوازم آشپزخانه مورد توجه داشته باشید. سفارش دادن یخچال فریزر بدون برفک آلونسا با شماره مدل ای ال-230آر اف، می تواند به عنوان یک جایگزین ایده آل برای سایر یخچال های معمولی باشد. حجم مناسبی که برای محفظه و کشو های داخل یخچال فراهم شده امکان قرار دادن انواع میوه ها و سبزیجات را به راحتی در اختیار کاربران قرار می دهد طوری که حتی می توانید بر روی آنها ظروف بزرگ شیر/ آب و انواع آبمیوه و قوطی های نوشیدنی را قرار دهید. قابلیت رفع کننده بوی بد به منظور حفظ طعم اصلی غذا و عطر خاص آن را تنها توسط این یخچال منحصر به فرد تجربه کنید. این یخچال فریزر حرفه ای AL-230 RF آلونسا مجهز به فن خنک کننده جریان هوا در هر دو قسمت داخل یخچال و محفظه فریزر می باشد که باعث می شود مواد غذایی مدت زمان بیشتری در داخل یخچال باقی بماند بدون آنکه طعم و مزه و یا بوی آنها از بین برود. ظرفیت کلی یخچال ALONSA AL-230RF برابر با 230 لیتر است و مجهز به ترموستات قابل تنظیم جهت بهبود عملکرد کلی یخچال و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد که بازتاب و تاثیر فوق العاده ای برای سفارش دادن آن توسط مشتریان می تواند داشته باشد. بنابراین می توانید این یخچال فریزر بدون CFC را جهت مصارف خانگی مورد استفاده قرار دهید.
     
    • یخچال فریزر با طراحی نوآورانه
    • ظرفیت کلی 230 لیتر
    • مجهز به ترموستات قابل تنظیم
    • محفظه های ضد نشت
    • بدون برفک
    ‎ناموجود
  9. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS 140 LITER AL-140SF

    امروزه به دلیل مشغله های زیاد، خرید روزانه مواد غذایی امکان پذیر نیست و افراد مجبورند که مواد غذایی را به صورت یکجا خریداری کنند و آن را با استفاده از یخچال فریزر نگه داری کنند. فریزر یکی از وسایل های لازم و ضروری در هر آشپزخانه ای می باشد و نگه داری مواد غذایی توسط آن به صورت سالم و بهداشتی انجام می گیرد. تنوع فریزر های امروزی در حد چشمگیری افزایش یافته است، اکثر ان ها به صورت مستقل و جداگانه و برخی دیگر همراه با یخچال خواهند آمد و در اندازه و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. فریزر AL-140 SF آلونسا یک فریزر مستق و جدا می باشد که دارای ظرفیت 140 لیتر با 4 عدد کشو شفاف می باشد. درب شفاف این کشو ها انتخاب و دسترسی به مواد غذایی را برای کاربران راحت می کند. این فریزر با ابعاد و اندازه مناسبی که دارد در کنار یخچال فریزر در نگه داری مواد غذایی بسیار مناسب است. بنابراین به عنوان فریزر دوم و کمکی می توان از این دستگاه فریزر در منزل استفاده کرد. این فریزر در سوپر مارکت ها و مکان های فروش گوشت و مواد غذایی استفاده می شود و کارایی بالای آن کمک بسیاری به کاربران جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی خواهد کرد. این فریزر بدون گاز CFC می باشد و درب آن از قابلیت جدا شدن بهره می برد. طراحی فریزر AL-140 SF آلونسا با کمک دستگیره ی زیبا بسیار زیبا و مدرن شده است و دکوراسیون آشپزخانه شما شیک و منحصربفرد خواهد شد. پایه های جلوی این فریزر دارای قابلیت تنظیم شدن می باشند و فریزر را به صورت متعادل و تراز نگهداری می کنند. سطح انرژی این فریزر پایین است و با اتصال کابل برق فریزر به برق شهری با ولتاژ240-220 ولت و  فرکانس 50/60 هرتز می توان از فریزر استفاده کرد.
    •  ظرفیت 140 لیتر با 4 کشو شفاف
    • عاری از گاز CFC
    • درب قابل جدا شدن
    • کشو شفاف جهت انتخاب و دسترسی راحت و آسان
    • دارای دسته ای زیبا با طراحی مدرن
    • ارتفاع پایه های جلوی قابل تنظیم
    ‎ناموجود
  10. یخچال فریزر 320 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-301

    یخچال ها به عنوان بخشی از زندگی انسان از توجه و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در واقع می توان گفت کیفیت یخچال آلونسا در گرو انتخاب یک نوع یخچال مناسب و حرفه ای می باشد. اگر یک نوع یخچال فریزر را در دسترس داشته باشید می توانید مواد را بدون داخل همدیگر در داخل هر کدام از قسمت های مربوط خود ذخیره نمایید. برای اینکه یک نوع یخچال مناسب جهت ذخیره مواد غذایی در اختیار داشته باشید باید اول به نکاتی از قبیل موتور، تعداد قفسه ها و همچنین نحوه خنک کنندگی آن توجه نمود. درست است که بسیاری از یخچال ها با برندها و قابلیت های ویژه عرضه بازار شده اند اما با ید این نکته را در نظر داشت که تنها بخشی از آنها بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند. این بار کمپانی آلونسا بسیار متفاوت تر از قبل به سراغ مشتریان خوش سلیقه آمده است. افرادی که علاوه بر اهمیت به کارایی مناسب یخچال زیبایی را مد نظر قرار می دهند یخچال فریزر آلونسا ای ال-301 آر اف گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع یخچال با ظرفیت 320 لیتری عرضه بازار شده است. به وسیله ارائه انرژی از طریق موتور قدرتمند یخچال آلونسا مکان طراوت بخشیدن به مواد غذایی به وجود خواهد آمد. قابلیت یخ زدایی از بارزترین ویژگی های یخچال فریزر آلونسا به شمار می رود. جنس قفسه های فولادی یخچال فریزر آلونسا امکان قرار گیری میزان حجم زیادی از مواد خوراکی را برای کاربر فراهم می اورد. به منظور اطمینان کامل از بسته شدن درب این نوع یخچال به وسیله قفل مخصوص به خود بسته خواهد شد.       
    • ظرفیت 320 لیتر
    •  یخ زدایی خودکار
    • قابلیت قفل به منظور بستن درب
    • قابلیت باز شدن درب به راحتی
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  11. یخچال 195 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-196

    یخچال و فریزر از لوازم ضروری در هر آشپزخانه ای می باشند . اینکه آیا شما یک یخچال با اندازه کوچک میخواهید یا یک یخچال بزرگ با امکانات بیشتر ، به سلیقه و همچنین هزینه و پول شما بر می گردد . همانطور که میدانید یخچال ها در اندازه های متفاوتی وجود دارند به علاوه یخچال های مدرن و ساید بای ساید نیز امکاناتی فراتر از یک دستگاه خنک کننده را با خود به همراه دارند . اما این دستگاه ها برخی محدودیت های نیز مانند .مانند اندازه بزرگ و غیر قابل جابجایی همچنین هزینه بالای آن ها .اگر شما به دلایلی به دنبال یک یخچال کوچک با کارایی بالا هستید می توانید از یخچال های از یخچال های آلونسا بهره ببرید. این یخچال ها در اندازه های کوچک و متفاوت طراحی شده اند و برای هر آشپزخانه ای مناسب می باشند .یخچال آلونسا AL-196 یک دستگاه با ظرفیت 195 لیتر به همراه فریزر بزرگ طراحی شده است .فناوری هایی که در این یخچال 195 لیتری ALONSA به کار رفته به شما امکان بهره برداری عالی در طول زمان را می دهد. در هر دوی محفظه های این یخچال و فریزر قابلیت بدون CFC وجود دارد و می توان ارتفاع قفسه ها را تنظیم نمود . فضای داخلی این یخچال با قفسه هایی مناسب دسته بندی شده است تا شما راحت تر بتوانید هر نوع ماده غذایی را در داخل ان قرار دهید .داشتن این یخچال آلونسا به شما کمک می کند تا مواد غذایی و میوه های خود را از خراب شدن و فاسد شدن محافظت کنید و هر لحظه سبزی هایی تازه را در دسترس داشته باشید . درباره ویژگی های طراحی در این یخچال می توان گفت که به شیوه کاملا مدرن و کارا طراحی شده است . پایه های قابل تنظیم و همچنین دسته هایی راحت برای باز کردن درب ها از قابلیت های طراحی در این یخچال می باشند به علاوه درب یخچال نیز با داشتن قفسه ها برای شما امکان ذخیره کردن نوشیدنی ها و سایر مواد خوراکی را فراهم می آورد.
    • یخچال فریزر با ظرفیت 195 لیتر
    • بدون CFC قابلیت یخ زدایی
    • دارای درب هایی محکم و دسته راحت
    • پایه ها و طبقه هایی قابل تنظیم
    • وزن و ابعاد مناسب برای جابجایی راحت
    • دارای لامپ های LED کم مصرف و روشن
    ‎ناموجود
  12. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-56RF

    شرکت ای آنقدر که به تولید محصولات گوناگون برای منزل اهمیت داده اند به همان اندازه نیز برای مکان هایی همچون انواع ادارجات و بخش های خصوصی نیز تدابیر بسیار مناسبی اندیشیده اند. این مکان ها به لحاظ نحوه فعالیت های مختلف کاری نیازمند برخی امکانات هستند که در کنار آن به قسمت خوراک و خوراک خود جهت انرژی لازم نیاز دارند. از جمله مهمترین محصولی که برای هر نوع اداره بسیار لازم و ضروری می باشد بهره گیری از یک نوع یخچال می باشد. یک یخچال حرفه ای که به وسیله آن از سایر مزایای خوبی که دارد بهره مند گردید. برای اینکه به صورت کاملاً هوشمندانه یک نوع یخچال مناسب را تهیه نمایید در این جا می خواهیم به معرفی نوعی از بهترین و با کیفیت ترین یخچال ها به همراه امکانات خاص خود را در اختیار شما قرار دهیم. یخچال کوچک و جمع و جور آلونسا ای ال-56آر اف با اندازه مناسب خود قابلیت استفاده دز مکان های خاص را برای شما به وجود خواهد آورد. طراحی تخت و کم جاگیر یخچال آلونسا امکان راحت قرار گیری در آبدارخانه ادراه را برای شما به وجود خواهد آورد. به وسیله درجه حرارت موجود بر روی یخچال کوچک آلونسا امکان تنظیم درجه ان برای شما به وجود خواهد آمد. ترموستات قابل تنظیم یخچال آلونسا امکان تنظیم درجه یخچال را به آسانی فراهم می آورد. درب مغناطیسی یخچال کوچک alonsa al-56rf از هدر رفتن هوای داخلی جلوگیری به عمل می آورد.       

    طراحی تخت و کم جاگیر
    کنترل درجه حرارت مکانیکی
    ترموستات قابل تنظیم
    اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    درب مغناطیسی
    قابلیت بار کوچک
    ‎ناموجود
  13. یخچال فریزر 150 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-150

    یخچال ها دستگاه هایی هستند که برای نگه داری و جلوگیری از فاسد شدن و خراب شدن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند از این رو با توجه به سلیقه کاربران در اندازه های متفاوتی تولید می شوند .برخی از یخچال ها با اندازه های کوچک برای مکان هایی مانند محل کار تولید می شوند که ظرفیت کمتری نسبت به  دیگر یخچال ها دارند . یخچال AL-150 RF یک دستگاه کوچک با ظرفیت 150 لیتر و یک فریزر کوچک بهترین انتخاب برای مکان هایی کوچک است. این مینی یخچال آلونسا در رنگ سفید و به صورت دو درب تولید شده است و بر روی پایه هایی محکم و کاربردی قرار گرفته .در میان یخچال های کوچک این یخچال آلونسا بهترین گزینه است زیرا فضای بسیار کمی را می گیرد و همچنین دارای دو محفظه جداگانه است. محفظه یخچال این دستگاه در سه طبقه بزرگ و جادار و یک قفسه میوه دسته بندی شده است .شما با خیال راحت می توانید هر نوع ماده غذایی و حتی قابلمه های کوچک را نیز در این یخچال جایگذاری کنید. داخل فریزر این یخچال دارای قابلیت بدون برفک است و یک دسته زیبا و مدرن برای باز کردن آن وجود دارد. از آنجا که این دستگاه یک مینی یخچال است به راحتی قابلیت جابجا شدن دارد و می توان ان را در هر نقطه ای از  منزل خود قرار دهید .در قسمت جلویی این یخچال آلونسا امکان تغییر ارتفاع پایه ها وجود دارد که به این وسیله می توان یخچال را بر روی هر سطحی به صورت صاف قرار داد .این یخچال آلونسا با ابعاد 510 * 560 * 875 میلی متر و وزن 27 کیلوگرم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
    • مینی یخچال با ظرفیت 150 لیتر
    • بدون CFC و برفک
    • دارای قفل درب
    • دسته های زیبا و خوش دست
    • پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع
    • طراحی تخت برای تمیز کردن آسان
    • فضای گسترده و قفسه های قابل تنظیم
    ‎ناموجود
  14. یخچال رومیزی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-55 RF

    ساختمان های اداری و یا مکان های آموزشی که افراد در ان مشغول به کارند، معمولا به وسایلی نیاز خواهند داشت تا مواد خوراکی و یا آب خنک را برای انها نگه داری کند. امروزه کمپانی های سازنده انواع و اقسام آب سرد کن ها، چای سازهای کوچک، یخچال ها و... را برای این گونه اماکن تولید می کنند اما در واقع همانطور که می دانید به دلیل تنوع این محصولات انتخاب کمی سخت به نظر می آید. یکی از این تولید کنندگان عرضه ی این محصولات آلونسا می باشد که با توجه به نام معتبری که دارد می توان در مورد کیفیت محصولات آن اطمینان حاصل نمود. یخچال و کوچک و جمع و جور آلونسا ALONSA AL55 مناسب برای هر مکانی است. این یخچال اندازه ای فشرده دارد که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. به دلیل ابعاد کوچک این یخچال ای ال 55 آر اف، استفاده از آن در مکانهایی با ابعاد کوچک نیز امکانپذیر است. این یخچال از قابلیت های ویژه ای همانند یخ زدایی خودکار، ترموستات قابل تنظیم و همچنین عملکرد بدون برفک برخوردار است که همین موجب شده است تا کارایی بهتر با عملکرد فوق العاده ای را فراهم اورد. این یخچال آلونسا AL55 برخلاف سایر یخچال های دیگر دارای ویژگی سازگاری با محیط زیست می باشد و به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه گاز گلخانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می باشد، تولید نکند. از نظر طراحی همچنین باید گفت طراحی آن ساده و زیبا به نظر می رسد، بدنه ی آن از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم و با دوام طراحی شده است که در برابر هر گونه خراش و ضربه مقاوم است.
     
    • درب برگشت پذیر با پایه های قابل تنظیم
    • عملکرد بدون تولید CFC
    • دارای ظرفیت 55 لیتری
    • طراحی کم صدا و بسیار زیبا
    • قابلیت یخ زدایی خودکار
    ‎ناموجود
  15. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-350 RF

    یخچالی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد دارای امکاناتی بسیار پیشرفته با قابلیت های فوق العاده ای است که می توانید آن را برای نگه داری انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار داده و در عین حال از فاسد شدن آنها نیز جلوگیری کنید. یخچال فریزر آلونسا با مدل نامبر ای ال- 350 آر اف، مجهز به سیستم یخ زدایی ویژه و بدون برفک است که به ماندگاری مواد غذایی شما بسیار کمک خواهد کرد و باعث می شود لذت آشپزی را با مواد خوراکی سالم بدون از میان رفتن ارزش غذایی در اختیار داشته باشید. تمامی محفظه و کشو هایی که برای این یخچال فراهم شده از موادی سالم و بهداشتی بوده که می توانید به محض آلوده شدن آنها را در آورده و شستشو دهید. ایمنی ساختار و با دوام بودن در نحوه عملکرد را تنها با استفاده از این یخچال فریزر تجربه کنید. با  توجه به نور داخلی یخچال فریزر ALONSA AL-350RF می توانید دسترسی کاملی به انواع مواد غذایی داشته باشید و یا در زمانی که اتاق تاریک است نیز بدون محدودیت میوه ها و سبزیجات را از داخل کشو ها بیرون بیاورید. فناوری های توسعه یافته برای کاهش هزینه های انرژی، یکی از ایده آل های فوق العاده ای است که برای این یخچال فریزر ALONSA AL-350RF در نظر گرفته شده باعث می شود به میزان بسیار زیادی از هدر رفتن انرژی صرفه جویی شود و با سطح سر و صدای کمی که دارد از ایجاد نویز در هنگام عملکرد جلوگیری خواهد کرد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی شیک و مدرن
    • بدون برفک
    • سیستم یخ زدایی
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  16. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRS-T24HA

    یخچال های ساید بای ساید امروزه طرفدارهای زیادی پیدا کرده است و در اکثر خانه های این یخچال های زیبا یافت می شود. یخچال های ساید بای ساید علاوه بر زیبایی و تغییر نمای خانه، می توانند فضای ذخیره سازی گسترده تری را ارائه نمایند. یخچال دوو frs-t24ha یکی از بهترین یخچال های کمپانی دوو می باشد که از طراحی بسیار شیکی برخوردار است و میتوان با استفاده از ظرفیت 686 لیتری ان؛ میزان زیادی از مواد را تا مدت زیادی، نگه داری و حفظ نمود. بر روی در این یخچال شما می توانید هوم بار را مشاهده نمایید که به منظور دسترسی راحت تر به انواع نوشیدنی و آب سرد، بر روی در تعبیه شده است. همچنین شما می توانید یک نمایشگر ال سی دی را بر روی درب مشاهده نماید که اطلاعاتی مانند میزان درجه ی سرد بودن هوای درون یخچال و همچنین درجه ی سرد بودن آّب، آب سرد کن را برای شما به نمایش می گذارد. یخچال دوو اف آر اس- تی 24 اچ ای دارای یک کمپرسور کم مصرف می باشد که عملکرد منحصر به فردی را ارائه می دهد، این کمپرسور همواره هوای درن یخچال را سرد نگه می دارد و توسط فن هایی ان را در فضای درون یخچال مانند قفسه و کشوها به جریان در می اورد، این امر موجب می شود تا مواد غذایی تا مدت زمان بیشتری سالم بمانند، همچنین در محفظه ی میوه و سبزیجات ، این جریان دهی همواره باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات خواهد شد. یخچال ساید بای ساید دوو frs-t24ha دارای تکنولوژی های مدرنی می باشد که عملکرد آن را بالا می برند، یکی از این تکنولوژی ها، فناوری نانو سیلور می باشد که به منظور از بین بردن باکتری و عوامل بیماری زا با استفاده از خواص نقره در این یخچال تعبیه شده است.
     
    • تغذیه از برق شهری با ولتاژ 240 - 220 ولت ~ 50 هرتز
    • مجهز به تکنولوژی نانو سیلور
    • دارای دو عدد فن خنک کننده چند جهته
    • سیستم بدون برفک
    • مبرد سازگار با محیط زیست
    • دارای هوم بار بر روی درب
    • طراحی بسیار جذاب و زیبا با رنگ نقره ای
    • دارای ظرفیت 686 لیتری
    ‎ناموجود
  17. یخچال فریزر مینی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-145

    یخچال های مینی یک نوع دیگر از یخچال های کاربردی هستند. اگر چه این یخچال ها اندازه و ظرفیتی کوچکتر دارند اما می توانند همان توابع مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند .مینی یخچال ها یک نوع از خنک کننده ها هستند که برخی از ان ها به همراه فریزر ارائه شده اند و می توان در ان ها انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی را قرار داد .بنابراین بهترین استفاده را از این یخچال ها می توانید داشته باشید. اگر شما نیاز به یک یخچال کوچک دارید می توانید یخچال های مینی آلونسا را برای ذخیره سازی مواد غذایی مورد نیاز خود انتخاب کنید. یخچال مینی AL-145 یکی دیگر از این دستگاه های کوچک است که با ظرفیت 145 لیتر همراه می باشد و دارای کنترل درجه حرارت به صورت مکانیکی است . شما در این یخچال می توانید آبمیوه و یا میوه و ساندویچ های خود را نگهداری کنید. از قابلیت های فراوانی که این یخچال در اختیار شما قرار می دهد می توان به یخ زدایی خودکار ،عملیات بی سر و صدا و بدون نویز و همچنین سیستم انرژی کارامد اشاره کرد. یک ویژگی بسیار مناسب در این یخچال مینی آلونسا این است که می توان گوشت و یا یخ مورد نیاز خود را در قسمت جا یخی آن ذخیره کرد پس با داشتن این مینی یخچال شما دیگر به دستگاه دیگری برای نگهداری مواد غذایی نیازی نخواهید داشت . این یخچال با ظرفیت خود تنها می تواند برای یک یا دو نفر مناسب باشد .طراحی و پایه های قابل تنظیم در این دستگاه یخچال فریزر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در روی هر سطحی قرار دهید و استفاده کنید.
    • مینی یخچال با ظرفیت 145 لیتر
    • ترموستات قابل تنظیم
    • کنترل درجه حرارت مکانیکی
    • قابلیت یخ زدایی خودکار و بدون CFC
    • کارایی بی سر و صدا
    • دارای گاز مبرد R134A
    ‎ناموجود
  18. یخچال ایستاده الونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-250SCF

    تولید کننده ی الونسا در زمینه ی ساخت و ساز یخچال های فروشگاهی با کیفیت بالا نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که یخچال مدل AL-250 SCF را به صورت ایستاده و تک درب طراحی کرده است. از آنجایی که این یخچال نامبرده به صورت تک درب می باشد، این یخچال ایستاده نیز یک میزان ظرفیت مناسب 250 لیتر را برای کاربران عرضه داده است و آنها با خیال راحت می توانند انواع نوشیدنی های شامل: انواع آبمیوه، نوشابه، رانی، شیر، آب معدنی و غیره با اندازه های مختلف بر روی چهار قفسه های آن به صورت مرتب قرار دهند. همچنین این یخچال الونسا به شما اجازه می دهد به راحتی آن را به کمک چهار چرخه ی از نوع پلاستیک جابجا نمایید و آن را در گوشه ی مد نظر قرار دهید. یکی از ویژگی های یخچال ای ال – 250 اس سی اف می توان به قفل دستگیره ی آن اشاره نمود در واقع این دستگیره از خارج شدن هوای خنک کننده ی این یخچال تک درب به سمت بیرون جلو گیری می کند به طور خلاصه این قفل درب مانع خراب شدن نوشیدنی های موجود در آن می شود. این یخچال نامبرده نیز به لطف یک موتور کمپرسور با قدرت عالی می تواند هوای سرد و خنک کننده را برای نوشیدنی ها ایجاد کند که این هوای سرد و خنک کننده توسط لوله های جریان هوا با فشار زیادی به داخل این یخچال ایستاده AL-250 SCF منتقل می شود در واقع این انتقال هوای سرد و خنک کننده تخت فشار زیادی ممکن است هوای داغ را تولید کند و با استفاده از کندانسور LG داخلی آن این هوای داغ دوباره به هوای سرد تبدیل می شود.
    • میزان ظرفیت موجود 250 لیتر
    • مناسب برای انواع نوشیدنی ها با اندازه های متفاوت
    • مجهز به کندانسور LG با یک قدرت عالی
    • دارای یک درب و 4 قفسه با اندازه ی یکسان
    • قابل جابجایی آسان توسط 4 چرخه ی پلاستیک
    • مجهز به قفل دستگیره
    • اندازه و وزن آن جمع و جور و سبک
    ‎ناموجود
  19. یخچال 625 لیترساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE REFRIGERATOR FRS-T24DA

    یخچال FRS-T24DA یکی دیگر از محصولات کمپانی دوو می باشد که جهت ارائه خدمات به کاربران تولید شده است . این یخچال یک یخچال ساید بای ساید است و می تواند عملکردی به نسبت بهتر از سایر یخچال های معمولی داشته باشد .به همراه این دستگاه قابلیت ها و امکانات جدید عرضه شده اند مانند فناوری آنتی باکتریال و یا بدون CFC که این فناوری ها می توانند به شما کمک کنند تا یک دستگاه تمیز در منزل خود داشته باشید و همواره غذاهای خود را به صورت تازه و طبیعی در یخچال نگهداری کنید .با نگاه به این یخچال ساید بای ساید دوو می توان این نکته را فهمید که در ساخت و طراحی آن از گزینه های پیشرفته و مدرنی استفاده شده است به طوری که هم اندازه مناسبی دارد و هم کار کردن با آن بسیار راحت است. به وسیله آب سرد کن و یخ ساز اتوماتیک در این یخچال شما می توانید همیشه به آب سرد و یخ برای نوشیدنی های خود دسترسی داشته باشید همچنین به وسیله صفحه نمایش و دکمه های آن شما این امکان را خواهید داشت تا بتوانید به راحتی درجه حرارت فریزر و یخچال را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید . در داخل فریزر این دستگاه شما هیچ گونه برفک و یا یخ اضافه را مشاهده نخواهید کرد که این کمک می کند تا اندازه محفظه گسترده تر باشد و شما بتوانید یخ و مواد خوراکی بیشتری را در آن جای دهید .سیستم این یخچال دوو طوری طراحی شده است که به راحتی می توان هر ماده غذایی را در داخل آن قرار داد و همچنین قفسه های شیشه ای این یخچال هم عایق دما و حرارت هستند هم می توانند در مقابل رطوبت نشت نداشته باشند . ظرفیت کلی این یخچال 625 لیتر و ظرفیت فریزر آن به تنهایی 231 لیتر می باشد .
    • دارای قفسه های شیشه یا ایمنی
    • بدون برفک و CFC
    • درب محکم و تمیز
    • فناوری نانو و ضد باکتری
    • دارای یخ ساز اتوماتیک و آب سرد کن
    • دارای 2 فن خنک کننده جریان هوا
    ‎ناموجود
  20. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator RFF-25A1D

    یکی از محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی شده یخچال ساید بای ساید DAEWOO RFF-25A1D است که براساس ساختارهای مدرن و پیشرفته در اختیار مشتریان قرار داده شده است و مجهز به امکانات فوق‌العاده پیشرفته ایی می‌باشد که می‌توانید از آن به طور مداوم استفاده نمایید بدون آنکه از کیفیتی برای آن تعریف شده کاسته شود. استفاده از این یخچال فریزر به شما امکان می‌دهد تا انواع مواد غذایی که در داخل آن قرار دارد به مدت زیادی سالم باقی بماند و  سالم و از ارزش غذایی  آنها نیز به میزان بسیار زیادی بهره مند شوید. ساید بای ساید دوو مجهز به پنل نمایش با نور LED است که با شفافیت بالایی که دارد به شما امکان می دهد تا تمامی تنظیمات مربوط به قسمت یخچال و فریزر آن را به راحتی مشاهده کنید و حتی درجه دمای یخچال و فریزر را تعیین نمایید. این یخچال ساید بای ساید مجهز به سه درب ویژه و مستحکم است که می توانید به راحتی آن را باز و بسته کرده و بارگذاری ویژه ای را برای تمامی موادی که در داخل آن قرار داده اید تجربه نمایید. ظرفیت کلی یخچال فریزر 738 لیتر است که حجم بالایی را به خود اختصاص داده است و میزان ظرفیتی که برای قسمت فریزر این ساید بای ساید دوو RFF-25A1D در نظر گرفته شده برابر با  217 لیتر می باشد. سیستم آبریز و یخساز باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان بازدهی بالایی را با خدمات و عملکردهایی که ارائه می‌دهد را با استفاده از آن تجربه کنید. شرکت دوو با تولید یخچال ساید بای ساید آر اف اف- 25 ای 1 دی، سایت توانسته گامی بزرگ را در مسیر تکنولوژی های نوین اگر برداشته و موفق تر از هر برند دیگری به ارائه امکانات با کیفیت بپردازد. بنابراین شما از این لحظه می‌توانید با سفارش دادن یخچال ساید بای ساید وو فضای آشپزخانه خود را به مکانی سالم جهت نگهداری تمامی مواد اقلام خوراکی ضروری خود تبدیل کنید.
     
    • طراحی مدرن با سه درب مجزا
    • ساید بای ساید با روشنایی داخلی LED
    • حجم کلی 738 لیتر
    • مجهز به سیستم بدون برفک و فیلتر ضد باکتری
    • قابلیت آبریز و یخ ساز
    • قفسه‌های شیشه ای ضد نشت و قابل شستشو
    ‎ناموجود
  21. یخچال ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRN-Y22F2

    یخچال های ساید بای ساید جزو یخچال هایی هستند که در قرن اخیر تولید و به بازار ارائه شده اند .از آنجای یکه در هر منزلی وجود یخچال و فریزر با هم ضروری است تولید کنندگان امکانات این دو را با هم یکجا جمع کرده اند و به کاربران تحویل داده اند. یخچال FRN-Y22F2 یک یخچال ساید بای ساید است که به همراه امکاناتی مانند آبریز و هوم بار ارائه شده است .این امکانات در این یخچال این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به طور مدرن و به صرفه از یخچال خود استفاده کنید .فضای بزرگ و گسترده و بدنه شیک و خوشرنگ در این یخچال ساید بای ساید می تواند از گزینه های مورد توجه در این دستگاه باشد .در داخل تجهیزات و موتور این یخچال FRN-Y22F2 یک فن توربو قرار دارد .این فن در واقع هم می تواند سرعت موتور را افزایش دهد و هم باعث شود تا هوای خنک با سرعت بیشتری در بین قفسه ها و طبقه های این دستگاه پخش شود . این یخچال پیشرفته ساید بای ساید دوو کاملا بدون برفک است که هم فریزر و هم یخچال آن این قابلیت را دارا هستند . یک کمپرسور قدرتمند در این یخچال کمک می کنند مواد غذایی از تازگی بیشتری برخوردار باشند و همچنین سرعت بیشتری را به دستگاه و خنک کننده می بخشد. یخ ساز اتوماتیک و آب سرد کن در این یخچال ساید بای ساید باعث می شود تا هم یخچال عملکرد بهتری داشته باشد و هم کاربران سریعتر به آب و یخ مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .در این یخچال ساید بای ساید همچنین یک صفحه نمایش و کنترل پنل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما از این قسمت می توانید تنظیمات درجه حرارت را تغییر دهید . فضای داخلی این یخچال ساید بای ساید طوری طراحی شده است که می توان مواد غذایی را به صورت مرتب در آن قرار داد .
    • دارای فن توربو
    • ویژگی بدون برفک
    • کمپرسور قدرتمند
    • یخ ساز اتوماتیک و آب سردکن
    • قفسه های شیشه ای و عایق
    • سطح نویز بسیار پایین
    • ضد نشت و رطوبت
    ‎ناموجود
  22. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-590NW

    • طراحی متفاوت و ایستاده
    • حجم کلی یخچال:20 فوت
    • کنترل الکتریکی برای نمایش درجه حرارت
    • تکنولوژی آنتی باکتریال برای حذف میکروارگانیسم های موجود
    • قابلیت آب سرد کن برای بهره گیری از آبی کاملاً خنک
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم 3d جریان هوا
    • سیستم کنترل فازی برای تطابق یخچال
    • کلاس بهره وری انرژیB
    ‎ناموجود
  23. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR 632L FR-640K

    آشپزخانه قلب خانه و خانواده است و جایی است که بیشتر لوازم پخت و پز شامل لوازم بزرگ مانند یخچال و اجاق و لوازم آشپزخانه کوچکتر مانند ماشین های قهوه ساز، مایکروویو و دیگر لوازم خانگی کوچک در ان جای گرفته است. اگر تصمیم به تعویض یخچال خود دارید و یا برای خرید یخچال جدید اقدام کرده اید کافی است با مشخصات یخچال های مختلف ساخت کمپانی دوو آشنا شوید. یکی از یخچال های ساخت این کمپانی یخچال فریزر Daewoo 640K / 641K می باشد. با وجود ساید بای ساید نبودن این یخچال اما فضای ذخیره سازی گسترده ی آن شما را قادر می سازد تا بتوانید به میزان زیادی مواد غذایی را در ان ذخیره سازی نمایید. این یخچال با وجود فضای ذخیره سازی گسترده و عملکرد فوق العاده با قابلیت از بین بردن باکتری ها، از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این یخچال دوو 640K دارای قفسه و محفظه های بزرگ می باشد و همچنین فریزر ان در قسمت بالا قرار گرفته است . فریزر این یخچال دارای سیستم بدون برفک و فراست می باشد از این رو شما دیگر نیازی به تمیز نمودن یخچال نخواهید داشت. همچنین در این یخچال تهویه ی هوای سرد و خنک همواره انجام می شود و با جریان دهی هوای سرد مانع از ایجاد باکتری و بوی بد خواهد شد. از این رو مواد غذایی در درون این یخچال به بهترین صورت نگه داری خواهند شد و حتی در نگه داری با مدت زمان طولانی، طراوت و تازگی مواد غذایی، میوه و سبزیجات به خوبی حفظ خواهد شد. طراحی زیبای این یخچال اف آر 640 دوو می تواند چیدمان و خانه ی شما را بسیار زیباتر کند.
     
    • دارای سیستم بدون برفک
    • رفع کننده بوی بد آنتی بیوتیک
    • عملکرد بدون CFC
    • یخ زدایی خودکار
    • دارای ظرفیت یخچال و فریزر 632لیتری
    • طراحی زیبا و شیک
    • دارا فضای ذخیره سازی گسترده با 5 قفسه
    • دارای محفظه های کنترل رطوبت برای حفظ میوه و سبزیجات
    ‎ناموجود
  24. یخچال 537 لیتر ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-U20I

    شرکت معتبر دوو این بار نیز باز هم دست نوعی کالای کاربردی و با کیفیت زده است. اگر می خواهید از طعم و مزه واقعی غذاهای خیالتان راحت باشد کار خود را به دست یخچال ساید بای ساید frs-u20i بسپارید. به منظور نگه داری طولانی مدت سایر مواد خوراکی از قبیل انواع غذاهای همچون گوشت ، ماهی و یا سایر غذاهای آبکی نیاز به یخچال ساید بای ساید می باشد که علاوه بر نگه داری هر چه با کیفیت تر آنها در رفع بوی بد و همچنین میزان خنک کنندگی بسیار مناسب ما را یاری دهد. یخچال ساید بای ساید با اندازه بسیار بزرگی که دارد قابلیت نگه داری تمامی مواد غذایی را برای کاربر فراهم می آورد. تمامی قسمت های یخچال ساید باید چه داخل و چه بیرون به صورتی کاملاً حرفه ای طراحی شده اند. با قابلیت کنترل دما به صورت الکتریکی امکان تغییر آن را به راحتی فراهم خواهد شد. تکنولوژی نانو سیلور در یخچال ساید بای ساید دوو اف آر اس –یو20 آی سی تی کمک به از بین بردن هر نوع باکتری و قارچ در داخل قفسه های یخچال خواهد کرد. قابلیت بدون برفک قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید دوو ار یخ زدن نواحی مختلف قفسه های آن جلوگیری به عمل می آورد. همان طور که مواد غذایی خود را داخل یخچال ساید بای ساید جهت انجامد می کنید به همان سریعی نیز قابلیت انجماد را به وجود می آورد. قسمت فریزر یخچال ساید بای ساید دوو خود به صورت خودکار قادر به یخ زدایی سریع می باشد. همراه دو فن خنک کننده هوا محیط داخلی یخچال و فریزر همواره به صورت متعادل و مناسب خنک خواهند ماند. قفسه های نگه دارنده مواد غذایی شیشه ای می باشند که با ایمنی کامل قادر به ذخیره مواد غذایی بسیار زیادی هستند.
    • طراحی کاملاً براق و سفید
    • تکنولوژی نانو سیلور ضد باکتری
    • قابلیت کنترل دمای الکتریکی
    • قابلیت بدون برفک
    • امکان انجماد سریع
    • یخ زدایی به صورت خودکار
    • مجهز به دو فن خنک کننده جریان هوا
    • قفسه های شیشه ای کاملاً ایمن
    ‎ناموجود
  25. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRS-27F

    اگر از یخچال قدیمی خود خسته شده اید و قصد خرید یک یخچال زیبا و با طراحی شیک دارید، Daewoo FRS-27F می تواند یکی از انتخاب های شما باشد، چرا که علاوه بر زیبایی، از عملکرد خاص و منحصر به فرد همراه با یک فضای ذخیره سازی وسیع برخوردار است. این یخچال دارای تکنولوژی های پیشرفته ای است تا مواد غذایی را برای مدت طولانی تری، سالم و تازه نگه دارد. یکی از این تکنولوژی های یخچال ساید بای ساید دوو جریان هوای چند جهته می باشد که کمپرسور این یخچال با جریان دهی مناسب هوای سرد، و با به چرخش در آوردن هوای سرد، از ایجاد بوی نامطبوع در درون محفظه های یخچال و همچنین فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد. از دیگر ویژگی های این یخچال سیستم ضد یخ و برفک می باشد. با این سیستم شما دیگر نیازی به تمیز نمودن محفظه ی فریزر ندارید چرا که هیچ گونه برفکی به خود نخواهد گرفت. به علاوه این یخچال ساید بای ساید اف ار اس 27 اف دوو می تواند از یخ زدگی مواد غذایی جلوگیری کرده تا مواد با طراوت تر باشند. این یخچال می تواند با مصرف میزان بسیار کمتری از انرژی و همچنین سطح تولید نویز بسیار کم، بهترین عملکرد را اعمال کند. با وجود کمپرسور اینورتر [اختیاری] بهره وری در مصرف انرژی به میزان بیشتری صورت می گیرد و همچنین این یخچال دارای کلاس انرژی A + / A می باشد. از ویژگی های مربوط به دیزاین ر یخچال ساید بای ساید دوو FRS-27F می توان به دستگیره ها بسیار زیبا و جنس بدنه ی محکم اشاره کرده. این یخچال مجهز به درب کوچکتر و یا محفظه ی نوشیدنی و همچنین آب سرد کن می باشد که امکان دسترسی به آب حتی در روز های گرم تابستان را تنها با فشار یک اهرم، امکانپذیر می کند.
     
    • مجهز به آب سردکن
    • دارای سطح نویز بسیار کم
    • دارای عملکرد آنتی باکتریال
    • مجهز به محفظه ی مخصوص نوشیدنی بر روی درب
    • دارای جریان هوای چند جهته
    • سیستم بدون برفک
    • دارای نمایشگر ال ای دی با کنترل پنل لمسی
    • کلاس انرژی A + / A
    • دارای کمپرسور اینورتر [اختیاری]
    ‎ناموجود
  26. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRN-X22B1

    امروزه یخچال ها در هر خانه ای یافت می شوند زیرا جزو لاینفک وسایل خانگی محسوب می شوند و آشپزخانه بدون یخچال، مفهوم و معنایی ندارد. با توجه به نیاز های مختلف مردم، تولید یخچال های گوناگون توسط کمپانی های مختلف، روز به روز رو به افزایش است و هر کدام سعی دارند تا به بهترین صورت ممکن تولیدات خود را ارئه نمایند. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo fRN-X22B1 یکی از این یخچال های کارا با عملکرد حرفه ای می باشد که  به تکنولوژی های روز دنیا، مجهز شده است. این یخچال دارای سیستم توربو یا همان خنک کنندگی فوق العاده و با سرعت می باشد، به صورتی که اگر در اثر باز بودن زیاد درب، داخل یخچال گرم شود، با فعال نمودن این گزینه شما قادر خواهید بود با سرعت فضای درونی یخچال را خنک کرده تا یخ مواد ذوب نشود که باعث فاسد شدن مواد غذایی خواهد شد. همچنین این یخچال ساید بای ساید X22B1 دوو دارای  کمپرسور اینورتر [اختیاری] می باشد که دارای عملکرد و خنک کنندگی فوق العاده ای است و همچنین به میزان بسیار کمتری نسبت به سایر کمپرسور های یخچال های معمولی، برق مصرف خواهد کرد که در رده ی لوازم کم مصرف نیز قرار دارد و دارای کلاس انرژی و بهره وری A + / A می باشد. از ویژگی های طراحی یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRN-X22B1 می توان به بدنه ی مقاوم و محافظ قطعات درونی اشاره کرد که از بهترین جنس و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. به علاوه این یخچال دارای فضای ذخیره سازی گسترده ای می باشد که مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد. اگر وقت زیادی برای خرید مواد غذایی ندارید می توانید برای کل هفته خرید کنید یخچال خود را به یک فروشگاه خانگی تبدیل کنید.
     
    • مجهز به سیستم توربو-X خنک کننده
    • دارای سیستم بدون فراست
    • کلاس انرژی و بهره وری A + / A
    • دارای سیستم داخلی فیلتر آب [اختیاری]
    • تکنولوژی نانو سیلور آنتی باکتریال( اختیاری)
    • دارای چراغ و دکمه های لمسی
    • طراحی بسیار زیبا با فضای ذخیره سازی 622 لیتری
    ‎ناموجود
  27. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side Refrigerator FRN-Y22D2

    روش های مختلفی برای نگه داری مواد غذایی موجود است اما امروزه ذخیره سازی در یخچال یکی از معمول ترین روش ها می باشد که در سراسر جهان از ان استفاده می شود . کارایی بالای یخچال، کمپانی ها را به ساخت انواع مدل در رنگ ها و سایزهای مختلف وا داشته است. کمپانی دوو یکی از این کمپانی های تولید کننده می باشد که کالاهای با کیفیت خود را در سراسر جهان پراکنده ساخته است. یخچال ساید بای ساید دوو daewoo frn-y22d2 از طراحی زیبا و با کیفیتی برخوردار است، با توجه به نام معتبر کمپانی دوو، کیفیت بالای ساخت از آن انتظار می رود. ساید بای ساید دوو مدل frn-y22d2  دارای کمپرسور اینورتر ( اختیاری) می باشد که این خود به معنی کاهش میزان زیادی هزینه از مصرف انرژی می باشد. با توجه به کمپرسور اینورتر آن، این یخچال دارای کلاس انرژی و بهره وری A + / A ++ می باشد. یخچال دوو از امکانات ویژه ای نیز برخوردار است که در این جا به برخی از انها اشاره خواهیم کرد. اگر داخل یخچال به دلیل قطعی برق و یا هر دلیل دیگری، هوای سرد را از دست داده است، به منظور جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی، شما می توانید با استفاده از حالت هوای خنک توربو، در مدت زمان بسیار کمتری، هوای درونی یخچال را سرد سازید. این یخچال ساید بای ساید دوو Y22D2 یکی از بهترین یخچال ها می باشد که مجهز به قسمت آبریز است. از ویژگی های دیگر در طراحی آن می توان به نمایشگر ال ای دی و دکمه های لمسی اشاره کنیم. با استفاده از این نمایشگر شما می توانید اطلاعاتی مربوط به ویژگی های عملکرد در این یخچال را به دست آورید. به عنوان مثال میزان دمای سرد و منفی، و یا فعال بودن برخی از حالت ها قابل رویت است.
     
    • دارای کلاس انرژی و بهره وری A + / A ++
    • دارای کمپرسور اینورتر ( اختیاری)
    •  سطح نویز بسیار پایین
    • دارای سیستم یخساز اتوماتیک
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • دو درب و زیبا
    • دارای ابعاد متناسب با طراحی شیک
    • دارای ظرفیت 608 لیتری
    ‎ناموجود
  28. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-455N

    زیبایی و عملکرد فوق العاده و همچنین فضای ذخیره سازی یخچال های ساید بای ساید، باعث شده است امروزه آنها را در اکثر خانه ها ببینیم، اما این یخچال ها با توجه به بزرگتر بودن گاه مناسب برای چیدمان خانه هایی نیستند که فضای کمتری دارند و گاه افراد به دلیل هزینه ی زیاد آنها، قادر به خرید این نوع یخچال ها نمی باشند. از این رو ما به شما یک یخچال زیبا و لوکس را معرفی می کنیم که علاوه بر زیبایی از فضای ذخیره سازی گسترده و همچنین عملکرد ویژه ای برخوردار می باشند. یخچال Daewoo rn-455n ساخت کمپانی دوو می باشد که می توان قابلیت های زیادی برای آن یافت. کمپانی دوو این یخچال را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته است تا بتوان برای مدت زمان دو برابر بیشتر میوه و سبزیجات و همچنین مواد غذایی را همواره تازه نگه داشت. یخچال فریزر دوو آر ان-455 ان دارای یک کمپرسور کم صدا و کم مصرف می باشد که نسبت به کمپرسور های یخچال های معمولی قادر به بهینه سازی در مصرف برق می باشد؛ به همین دلیل این یخچال دارای برچسب بهینه سازی در مصرف انرژی A + می باشد. علاوه بر این یخچال دارای گاز و یا عامل برودتی R-600a می باشد که به میزان بیشتری نسبت به گازهای دیگر سازگار با محیط زیست می باشد. از ویژگی های طراحی در این یخچال می توان به نمایشگر ال ای دی لمسی و بسیار زیبا اشاره کرد، همچنین این یخچال دارای یک محفظه ی بزرگ برای ذخیره سازی میوه و سبزیجات می باشد که می تواند از کاهش ویتامین و آب میوه و سبزیجات جلوگیری کند.
     
    • مجهز به سیستم ضد یخ
    • دارای تکنولوژی جریان هوای چند جهته
    • دارای مصرف انرژی کم با کلاس انرژی A +
    • دارای عامل برودتی R-600a  و سازگار با محیط زیست
    • دارای هشدار درب باز
    • خنک کنندگی فوق العاده در چند دقیقه
    • دارای ظرفیت فریزر 90 لیتری و یخچال 268 لیتری
    ‎ناموجود
  29. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-405N

    اگر می خواهید متناسب با تکنولوژی های پیشرفته و مدرن روز از محصولات خانگی استفاده نمایید. می توانید هم اکنون با سفارش دادن یخچال فریزر دوو با مدل، آر ان 405 ان بیشترین تنوع را تجربه کنید. از امکانات و ویژگی های برجسته در این یخچال فریزر سیستم هوا با جریان فوق العاده سرمایشی است که به شما امکان می دهد تا برای مواد غذایی شما دوام بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد. یخچال و فریزر دوو مجهز به سیستم جریان هوای 3D برای تولید همه جانبه دمای سرد در داخل یخچال می باشد که موجب ماندگاری بالای مواد غذایی خواهد شد. یخچال فریزر DAEWOO RN-405N یک سیستم سرمایشی خانگی متشکل از یک محفظه عایق بندی حرارتی می باشد که با پمپ حرارتی (مکانیکی، الکترونیکی) ویژه ای که برای آن فراهم شده موجب انتقال حرارت از داخل یخچال به محیط خارجی می شود به طوری که داخل یخچال تا دمای زیر صفر می رسد. علاوه بر این با تبرید ویژه ای که برای قسمت فریزر آن قرار داده شده باعث ماندگاری و عدم آب شدن یخ های آن می شود طوری که با تولید درجه دمای بسیار پایین از تکثیر باکتری ها و مواد فاسد نیز جلوگیری می کند. بنابراین می توان مطمئن شد که این یخچال نرخ فساد را به میزان زیادی کاهش داده و دمایی مطلوب و ماندگار را در تمامی قسمت ها فراهم می نماید. این یخچال فریزر آر ان 405 ان دوو عاری از هر گونه گاز CFC است که مضر ترین گاز برای محیط زیست به شمار می آید بنابراین می توانید این هم اکنون این محصول پر فروش و کم مصرف را با نازل ترین قیمت از ما سفارش داده و از امکانات و تجهیزاتی که سبب افزایش سطح سلامت شما و خانواده تان می شود لذت ببرید. یکی از بارزترین مشخصه های این یخچال اتوماتیک تعداد زیاد محفظه های آن است که می توانید بدون نیاز به دو یخچال گوناگون از همین مدل برای ذخیره سازی تمامی مواد غذایی خود استفاده کنید. محفظه های تخم مرغ که بر روی قسمت داخلی درب قرار داده شده مکان مناسب و ایده آلی را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به صدای بسیار آهسته یخچال دوو مدل RN405N اشاره کرد که باعث می شود با آرامش بیشتری به کارهای خود بپردازید و یا بچه های خود را بخوابانید. سطح سر و صدا در این یخچال 44 دسی بل است که در مقایسه با مدل های معمولی از میزان صدای بسیار کمی برخوردار می باشد.
     
    • یخچال فریزر با دو درب مستقل
    • طراحی و دیزاین ایده آل
    • ظرفیت کلی 365 لیتر
    • مجهز به سیستم های سرمایشی
    • محفظه های شیشه ای نشکن و ضد نشت
    • سطح انرژی A/A+
    • کم صدا و بدون برفک
    • صفحه نمایش با نور
    ‎ناموجود
  30. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-421N

    اگر در بازار به دنبال یک یخچال می گردید که از آن بتوان هم به عنوان فریزر و هم به عنوان یخچال استفاده کرد، به طوری که دارای فضای ذخیره سازی گسترده نیز باشد، ما به شما یخچال فریزر RN-421N را معرفی می کنیم. این یخچال یکی از بهترین یخچال های ساخت کمپانی دوو می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین طراحی منحصر به فرد، توانسته است نظر افراد را به خود جلب کند. یخچال دوو آر ان-421 ان به یک کمپرسور قدرتمند مجهز شده است که می تواند به راحتی جریان هوای سرد را همواره در درون یخچال جاری سازد. به علاوه این جریان هوای سرد می تواند رطوبت را در میوه ها و سبزیجات باقی بگذارد در حالی که با حفظ رطوبت همواره تازگی و طراوت میوه و سبزیجات نیز حفظ خواهد شد. از دیگر ویژگی های این کمپرسور می توان به مصرف برق بسیار کم، و همچنین تولید حداقل میزان سطح صدا اشاره کرد. همچنین کمپرسور این یخچال فریزر دوو می تواند از یخ زدگی میوه و سبزیجات حتی در فریزر نیز جلوگیری به عمل آورد. فضای ذخیره سازی این یخچال 421N دوو بسیار گسترده می باشد طوری که به راحتی می توان به میزان دلخواه مواد غذایی را در ان قرار نهاد و از حفظ تازگی انها اطمینان حاصل کرد. شما می توانید در قسمت بالایی آن مواد غذایی و باقی مانده ی غذاها را قرار دهید که این قسمت یخچال می باشد، در حالی که قسمت پایینی آن مناسب برای قرار نهادن مواد یخ زده و منجمد می باشد به طوری که گوشت و سبزیجات یخ زده در این قسمت به خوبی نگه داری می شوند.
     
    • طراحی زیبا و جادار
    • دارای مصرف بسیار کم با کلاس انرژی A
    • مجهز به سیستم ضد یخ
    • ترموستات قابل تنظیم با سنسور های الکترونیکی در یخچال
    • مجهز به تکنولوژی جریان هوای چند جهته
    • دارای ظرفیت خالص یخچال 242 لیتر
    • داری ظرفیت خالص فریزر 90 لیتر
    • جعبه ی بزرگ سبزیجات و میوه
    ‎ناموجود
  31. یخچال ساید بای ساید ال جی LG SIDE BY SIDE GR-J297

    از جمله محصولاتی که به عنوان یکی از وسایل مورد نیاز در تمامی آشپزخانه ها به شمار می آید، یخچال ساید بای ساید ال جی با شماره مدل جی آر- جی 297 است که مجهز به امکانات منحصر به فرد با کمپرسور خطی اینورتر است که سبکی نوین را در مقایسه با سایر مدل های معمولی یخچال های ساید بای ساید به خود اختصاص داده و همین باعث می شود تا تعداد بیشتری از مشتریان آن را سفارش داده و مدت های زیادی از امکانات ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده بهره مند شوند چرا که میزان مصرف انرژی را به کمترین میزان می رساند. این یخچال ساید بای ساید جی آر جی 297 ال جی مجهز به قابلیت آب ریز و یخ ساز است که در مدت زمان کمی آبی سرد و گوارا با قطعه های مکعبی و خورد شده یخ را تهیه می کند. با توجه به خنک کننده کمپرسور اینورتر خطی که در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی ایجاد شده می توان به راحتی از قابلیت صرفه جویی در انرژی و دوام موتور آن بهره مند شد و بدون نگرانی از بالا رفتن هزینه های مصرفی از کارایی فوق العاده ای که برای شما به ارمغان می آورد لذت ببرید. یخچال ساید بای ساید LG GR-J297 با ظرفیت کلی 842 لیتر دارای کشو و محفظه های پلاستیکی با طراحی منحصر به فردی است که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و ضد نشت می باشد. همچنین به راحتی می توانید آنها را شستشو داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. ظرفیت کلی این یخچال برابر با 842 لیتر است که بیشترین حجم را در برابر سایر مدل های قدیمی به خود اختصاص داده است.
     
    • یخچال ساید با ی ساید با طراحی مدرن
    • مجهز به چند سیستم جریان هوا و خنک کننده
    • بدون برفک
    • ظرفیت کلی 842 لیتر
    • مجهز به سیستم آبریز و یخ ساز
    • دارای محفظه های ضد نشت
    ‎ناموجود
  32. یخچال فریزر دوو 641 لیتر DAEWOO REFRIGERATOR FN-651NW

    یخچال های ساید بای ساید به دلیل ابعاد بزرگتر و قیمت بالاتر، معمولا خرید آنها برای اکثریت افراد مقدور نمی باشد. از این رو کمپانی های سازنده ی لوازم خانگی دست به ساخت انواع دیگر یخچال ها، با نام یخچال های فریزر زده اند که به نظر می رسد طرفدار این نوع یخچال ها هم از نوع ساید بای ساید کمتر نمی باشد. یخچال فریز FN-651NW ساخت کمپانی دوو می باشد که هم اکنون در سراسر جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از فضای ذخیره سازی وسیع آن به راحتی مواد غذایی مانند انواع گوشت، لبنیات ، میوه و سبزیجات و سایر مواد فاسد شدنی را دران تا مدت زمان زیادی نگه داری کنید. یخچال دوو اف ان ٦٥١ ان دبلیو دارای تکنولوژی های مدرنی می باشد که باعث سالم و تازه ماندن مواد غذایی می شود به علاوه مدت زمان نگه داری این مواد نیز افزایش می یابد. این یخچال فریزر مجهز به یک کمپرسور کم مصرف می باشد که در عین حال می تواند عملکرد منحصر به فردی را ارائه نماید.به دلیل کم مصرف بودن این یخچال قطعا هزینه های ناشی از مصرف برق نیز کاهش می یابد. این یخچال همچنین دارای کنترل الکترونیکی و نمایشگر ال ای دی می باشد که می توان با نمایشگر ال ای دی آن اطلاعاتی مانند میزان درجه ی دمای داخل  فریزر و یخچال را به دست آورد.از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به طراحی شیک و مدرن آن اشاره کرد.یخچال دوو FN-651NW از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همچنین بدنه و محفظه های درون یخچال طوری ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی داشته باشد.برای روشنایی داخلی این یخچال از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده شده است که این لامپ های کوچک علاوه بر مصرف کمتر انرژی، مزیت های دیگری نیز نسبت به لامپ های معمولی دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. به طور کلی این یخچال دارای مزیت ها و فضای ذخیره سازی گسترده ای می باشد که نیازهای یک خانواده ی متوسط را برطرف می سازد.
     
    • دارای سطح نویز بسیار کم
    • دارای برچسب انرژی و بهینه سازی A/A+
    • مجهز به سیستم جریان هوای چند جهته
    • طراحی بسیار زیبا و شکیل
    • دارای ابریز بر روی درب اصلی
    • سیستم بدون برفک
    • نمایشگر ال ای دی و کنترل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  33. یخچال فریزر 641 لیتر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FN-650NT

    یکی از پیشرفته ترین یخچال هایی که به تازگی در اختیار مشتریان قرار داده شده، یخچال فریزر دوو می باشد که دارای امکانات بسیار منحصر به فرد و قابل توجهی می باشد که به شما امکان می دهد تا از آن به طور مداوم برای تازه تر ماندن انواع مواد غذایی خود بهره مند شوید. این یخچال خانگی DAEWOO FN-650NT گزینه ای بسیار مناسب برای نگهداری مواد خوراکی به شمار می آید که مجهز به تعداد زیادی از انواع کشو و محفظه های مقاوم و شیشه ای ایمن است که بسیار جادار می باشند و در عین حال به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و یا در هنگام نیاز مورد شستشو قرار دهید. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوو اف ان- 650 ان تی برابر با 641 لیتر می باشد، بنابراین می توانید با توجه به این حجم وسیعی که به آن اختصاص داده شده انواع مواد غذایی و خوراکی های مورد علاقه خود را در داخل آن قرار داده بدون آنکه نگران پایین آمدن ارزش غذایی و یا از بین رفتن طراوت و تازگی آنها باشید. ظرفیت قسمت فریزر 181 لیتر و به قسمت یخچال 460 لیتر اختصاص داده شده است. این در حالی است که بسیاری ازمدل های معمولی از این حجم گسترده برخوردار نمی باشد و موجب شده تا مشتریان زیادی این یخچال فریزر مدرن را سفارش داده و از آن بر اساس نیاز های خود استفاده کنند. سیستم های خنک کننده ای برای این یخچال 650NT دوو قرار داده شده است باعث می شود تا شرایط خنک کننده ای ایده آن را در اختیار مصرف کننده گان قرار دهد طوری که در قسمت یخچال جریان هوایی متعادل بدون آنکه مواد غذایی منجمد شده و در قسمت فریزر نیز دمایی خشک و بسیار سرد و مطلوب را جهت فریز کردن تمامی مواد غذایی گوشتی و یا سبزیجاتی که برای منجمد شدن در آن قرار داده شده به وجود بیاورد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مستقل
    • کلاس مصرف انرژی A
    • موقعیت فریزر در بالا
    • حجم کل 641 لیتر
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • کم صدا و پر توان
    ‎ناموجود
  34. یخچال 624 لیتر ساید بای ساید دوو DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-24HD

    دوو FRS-24HD یخچالی جادار و مناسب با ظرفیت 624 لیتر می باشد، که قابلیت نگهداری بیشترین مواد غذای را به بهترین نحو دارد. همچنین قفسه های داخلی قابل جابجایی همراه با کشوهای متعدد در داخل این یخچال امکان سازماندهی خوراکی هایتان را در این یخچال به خوبی فراهم می کند. همچنین یخچال ساید بای ساید دوو مدل FRS-24DD دارای هوم بار می باشد. هوم بار نیز امکان نگه داری مواد و خوراکی ها پر مصرف را برای شما فراهم می کند تا به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشید و مانع از گرم شدن هوای داخلی یخچال شوید. ویژگی های منحصر به فرد یخچال نامبرده به همین جا ختم نمی شود، این یخچال ساید با ساید با استفاده از سیستم خنک کننده بدون برفک طراوت و تازگی مواد غذایی را همواره حفظ می نماید و مانع از برفک زدن دیواره های داخلی یخچال و مواد غذایی ذخیره شده در داخل یخچال می شود. همچنین 24 اچ دی دارای دو عدد فن خنک کننده جدا برای قسمت های یخچال و فریزر نیز می باشد. این ویژگی نیز به هوای خنک متناسب با قسمت های یخچال و فریزر تولید می نماید و شرایط عالی را برای نگه دارای مواد غذایی فراهم می کند تا اقلامی مانند: میوه ها، سبزیجات، گوشت و غیره تا مدت طولانی همچنان با طراوت و تازه باقی بمانند.
    • دارای هوم بار
    • سیستم خنک کننده با 2 فن جداگانه
    •  بدون برفک
    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • دارای قفسه های قابل تنظیم
    • ظرفیت خالص 624 لیتر
    ‎ناموجود
  35. یخچال ساید بای ساید دوو Daewoo Side By Side 603L FRS-24DD

    با پیشرفت جوامع و مدرن شدن زندگی اشخاص وقت کمتری برای صرف کردن در خانه و کارهای مربوط به منزل خواهند داشت به همین دلیل روز به روز دستگاه هایی تولید می شوند که در وقت افراد تا حد زیادی صرفه جویی می نمایند. خرید مواد غذایی برای منزل نیز یکی از کارهای وقت بر است که اشخاص روزانه با آن مواجه هستند. اما وجود یک یخچال جا دار این مشکل را به خوبی حل می نمایند و یک بار خرید و ذخیره احتیاجات خانواده در داخل یخچال بسیار به صرفه خواهد بود. یخچال ساید بای ساید دوو frs-24dd با دارا بودن ظرفیت ذخیره سازی 603 لیتر فضای ایده آل و مناسب برای ذخیره انواع مواد غذایی را فراهم می نماید. همچنین این یخچال با ظاهر زیبایی که دارد رنگ و نمای شیک به آشپزخانه شما خواهد بخشید. شما می توانید با آب سرد کن و یخ ساز آن به راحتی و در هر زمان، به یخ و آب سرد و گوارا دسترسی داشته باشید. همچنین یخچال 24 دی دی دارای 2 فن جداگانه می باشد که به صورت مجزا دو قسمت یخچال و فریزر را خنک می نماید. به علاوه ویژگی بدون برفک نیز علاوه بر این که ماندگاری بالای مواد غذایی را فراهم می کند، بلکه با کمک این تکنولوژی دیگر نیازی به پاک نمودن برفک توسط خودتان نخواهد بود.
    • دارای ظرفیت خالص کل 603 لیتر
    • دارای آب سرد کن و یخ ساز
    • بدون برفک
    • دارای 2 فن جداگانه برای خنک سازی
    • قفسه های با قابلیت تنظیم ارتفاع
    • طراحی زیبا و شیک
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 500 تا

قیمت یخچال در گناوه و خرید یخچال ساید از گناوه موجود است. فروش یخچال فریزر در گناوه اصل با قیمت ارزان و ساید بای ساید خوب برند اصلی سامسونگ ال جی بوش در دسترس است.