Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 4 | قیمت یخچال فریزر خوب و خرید یخچال فریزر ⭐️, میزان امتیاز: و بیشتر

یخچال فریزر

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 197 تا

  1. یخچال فریزر ال جی 28 فوت GN-B702HLPL LG Refrigerator

    یخچال « GN-B702HLPL » از مدل های یخچال فریزر بالا و پایین شرکت ال جی است که با ظرفیت 28 فوت و در رنگ نقره ای بسیار شیک در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است. این یخچال دو درب از کمپرسور خطی هوشمند بهره می برد و سیستم توزیع هوای آن نیزMulti Air Flow می باشد که به وسیله این امکانات، به مکانی امن و تمیز برای نگهداری مواد غذایی و خوراکی شما تبدیل گشته است؛ علاوه بر این ها میکروب زدایی و ضد عفونی کردن محفظه های این یخچال توسط فیلتر Hygiene Fresh+ صورت می گیرد که به طور موثر تمام بوهای حاصل از خراب شدن غذا یا فاسد شدن انواع میوه و سبزی ها را می گیرد و از پخش شدن آن در یخچال جلوگیری می کند. ال جی می گوید که این فیلتر 99.99 درصد از باکتری ها را از بین می برد. یخچال فریزر GN-B702 دارای آبسردکن و یخ ساز می باشد که در هر شرایط آب خنک و تکه های یخ مورد نیاز شما را آماده می سازند.
    یکی از مزیت های این یخچال فریزر LG به نسبت یخچال های قدیمی وجود کشو شفاف Fresh O Zone است و همانطور که مشخص است دمای آن صفر درجه می باشد تا به این وسیله قابلیت نگهداری موادی مانند گوشت و ماهی را داشته باشد. فضای داخلی یخچال و فریزر بی 702 ال جی به طبقه ها و قفسه های شیشه ای دسته بندی شده و در قسمت فریزر آن نیز شما به یک کشو کوچک یخ ساز داخلی دسترسی خواهید داشت که به صورت دستی پر می شود و همواره یخ مورد نیاز برای نوشیدنی هایتان را مهیا می سازد.
    عملکرد یخچال GN-B702HLPL توسط کمپرسور اینورتر خطی « Inverter Linear Compressor » کنترل می شود که صرفه جویی در انرژی، طراوت مواد غذایی، سطح نویز و ظرفیت و دوام بیشتر را تنظیم خواهد کرد. یخچال فریزر بالا و پایین GN-B702HLPL شرکت ال جی محصولی خوش قیمت و با کیفیت است که در ابعاد 780 × 1800 × 730 میلی متر تولید شده و وزن آن نیز 80 کیلوگرم می باشد.
    • کمپرسور اینورتر خطی هوشمند
    • پشتیبانی از فناوری +Hygiene Fresh
    • دارای آبریز روی درب یخچال
    • فناوری Multi Air Flow
    • مجهز به صفحه نمایش و کنترل پنل بیرونی
    • قفسه های شیشه ای و ضد حرارت
    • دارای یخساز داخلی
    ‎ناموجود
  2. یخچال طرح ساید 24 فوت هیتاچی HITACHI REFRIGERATOR SIDE BY SIDE RW610

    • مجهز به کمپرسور اینورتر
    • دو فن خنک کنندگی
    • سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
    • قفسه های شیشه ای
    • یخ ساز به صورت پیچ و تاب
    • قابلیت بدون برفک
    ‎ناموجود
  3. یخچال مینی هیتاچی 180 لیتری RG200 Hitachi Refrigerator


    برای مکان های با مساحت کوچک و یا اتاق ها استفاده از یخچال های بزرگ کاری به صرفه نیست، به همین دلیل شرکت های مختلفی مانند هیتاچی دست به تولید یخچال هایی با سایز کوچک و قیمت مقرون به صرفه تر می پردازند تا در مکان های مانند دفاتر، هتل ها، مسافرخانه ها، خوابگاه و ... قابل استفاده باشد. این یخچال ها که به یخچال های کوچک و مینی معروف هستند، قادر به نگه داری اقلام پر مصرف شما خواهند بود. یکی از مدل های خوش ساخت شرکت هیتاچی یخچال مینی RG200 می باشد، این مدل با طراحی بسیار زیبا روانه بازار شده و بر خلاف اکثر یخچال های کوچک که از طراحی ساده و کلاسیک بهره می برند، این یخچال ظاهری جذاب دارد. هیتاچی با مهارت تمام توانسته به طراحی نقش و نگار ها با ترکیب رنگ های مشکی، طلایی، قرمز و آبی بپردازد. یکی از مهمترین ویژگی های این محصول، ظرفیت مناسب 180 لیتری و قفسه های داخلی می باشد. این قفسه ها که از جنس شیشه ی محکم ساخته شده اند قادر به تحمل وزن بالای 100 گرم را دارند. 
    وجود فریزر در بالاترین بخش این یخچال، امکان نگه داری اقلام منجمد را برایتان فراهم خواهد ساخت. یکی دیگر از مزیت های این یخچال کوچک که موجب حفظ و ماندگاری بالای مواد غذایی می شود، فیلتر بوزدای نانو تیتانیوم می باشد. مجهز شدن این مدل به واشر مقاوم « Mold Proof Gasket » از خروج هوای سرد داخلی به بیرون جلوگیری می کند.
    • دارای گنجایش 180 لیتر
    • مجهز به فیلتر بو زدا
    • دارای واشر محکم
    • طراحی زیبا و خواستنی
    • قفسه های شیشه ای مقاوم
    • مجهز به فریزر 
    • کشوی ذخیره سازی میوه جات
    • دارای 4 عدد قفسه بر روی درب
    ‎ناموجود
  4. یخچال فریزر بوش BOSCH REFRIGERATOR KGV330W30

    نوآوری های خلاقانه روز به روز به انسان نزدیک تر می شود. امروزه نیز کمپانی های بسیاری با ساخت یخچال های فریزر زیبا با طراحی فوق العاده توانسته اند پای محصولات خود را به خانه ها باز کنند. یکی از یخچال هایی که اخیرا در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است، ساخت کمپانی بوش با عنوان Bosch KGV330W30 می باشد که طراحی و ساختار زیبای آن موجب بخشیدن جلوه ای تازه و نوین به آشپزخانه ی شما است. این یخچال به یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف مجهز شده است . همچنین به دلیل این کمپرسور پر قدرت، هوای تولید شده در تمام قسمت های این یخچال خواهد پیچید و همچنین موجب می شود که هوای درون آن سالم و تازه باقی بماند. در نتیجه ی این عمل شما خواهید دید که مواد غذایی در طولانی مدت نیز سالم و تازه باقی خواهند ماند. این یخچال بوش KGV330W30 دارای قابلیت ضد برفک می باشد، با استفاده از این یخچال دیگر نیازی به تمیز نمودن قسمت فریزر نیست چرا که هیچ گونه برفکی در درون آن تشکیل نخواهد شد. این یخچال علاوه بر کارایی بالا، همچنین دارای طراحی فوق العاده ای نیز می باشد. بدنه ی این یخچال تماما با استفاده از فولاد ضد زنگ و بسیار مقاوم در برابر هر گونه ضربه و فشار می تواند مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. از نظر ظرفیت نیز این یخچال KGV330W30 بوش دارای فضای ذخیره سازی بسیار فشرده و گسترده ای می باشد، به دلیل وجود 3 عدد قفسه در قسمت فریزر شما می توانید به راحتی مواد غذایی منجمد شده را تا مدت طولانی در این قسمت ذخیره کنید. همچنین به دلیل قفسه های یخچال نیز شما قادر خواهید بود به راحتی هر گونه موادی را در این قفسه ها قرار دهید و نگران فضای داخلی نباشید.
     
    • مجهز به قابلیت انجماد سریع
    • سیستم خنک کنندگی بدون برفک
    • دارای 4 عدد کشو در قسمت فریزر و یخچال
    • دارای 4 عدد قفسه در قسمت یخچال
    • دارای لامپ های ال ای دی داخلی
    • دارای ظرفیت ذخیره سازی 31 فوت
    ‎ناموجود
  5. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-330RF

    یخچال و فریزر ها یکی از مهمترین دستگاه های موجود در هر منزل هستند . بهترین دستگاه ها را می توان با توجه به بازده انرژی آن ها و یا فضای ذخیره سازی در نظر گرفت .یخچال فریزرهای مدرن با قابلیت های چند کاره بودن و کنترل دما می توانند بهترین گزینه برای ذخیره سازی باشند . این دستگاه های مدرن بر خلاف دستگاه های قدیمی فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و دو قابلیت فریزر و یخچال را در یک جا جمع کرده اند .از آنجا که یخچال جایگاه ویژه و بسیاری را در آشپزخانه شما اشغال می کند از این رو نیاز به طراحی مدرن و شیکی دارد . تولید کنندگان یخچال ها را ببر اساس ظرفیت و قدرت آن ها دسته بندی و تولید کرده اند از این رو هر فردی می تواند دستگاه مناسب را برای اشپزخانه خود انتخاب نماید . یخچال فریزرها جزو بهترین دستگاه هایی هستند که هر فردی می تواند در منزل خود داشته باشید زیرا با  داشتن این دستگاه شما هر دو قابلیت را در اختیار داشته و دیگر لازم نیست تا به صورت جداگانه فریزر را تهیه و خریداری کنید . یخچال فریزر AL-330 RF یک دستگاه با طراحی فوق العاده است که فریزر آن در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار گرفته  است . این یخچال به همراه نور LED داخلی و کندانسور خارجی تولید شده است .داشتن این یخچال فریزر آلونسا به شما کمک می کند تا مواد غذایی خود را به صورت کاملا بهداشتی نگهداری کرده و ظرفیت گسترده ای را برای این مواد در اختیار داشته باشید .ویژگی های طراحی مانند دسته درب و پایه های یخچال راحتی کار با این دستگاه را برای شما تامین کرده اند.
    • دارای قابلیت یخ زدایی
    • فریزر با ظرفیت بالا و هوای خشک
    • دسته از جنس کروم و کلید قفل
    • مجهز به کندانسور خارجی
    • داری نورهای داخلی LED
    ‎ناموجود
  6. یخچال فریزر 145 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-146 RF

    یکی از مناسب ترین نمونه های یخچال بدون برفک که می تواند مناسب ترین گزینه برای انواع منازل مسکونی و حتی خوابگاه های دانشجویی باشد یخچال بدون CFC آلونسا با شماره مدل AL-146RF است که از امکانات فوق العاده ای برخودار است و با توان فوق العاده ای که برای کمپرسور آن فراهم شده امکان سرد و خنک نگه داشتن انواع مواد غذایی و حتی نوشیدنی های مختلف را برای شما فراهم می کند این در حالی است که از تبخیر رطوبت مواد غذایی نیز جلوگیری کرده و ماندگاری بسیار بیشتری را برای انواع سبزیجات و میوه های مورد علاقه شما فراهم می کند.ظرفیت کلی این یخچال 146RF آلونسا برابر با 145 لیتر است که حجم مناسبی از بارگیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. رنگ نقره ای و طراحی مدرن در این یخچال به گونه ای است که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان تهیه و تولید شده است و با ایمنی فوق العاده ای که دارد تمامی تست های عملکرد را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است. از دیگر شاخص های فوق العاده در این یخچال فریزر فن خنک کننده آن است که جریان هوای ایده آل و یکپارچه ای را برای سالم ماندن مواد غذایی بدون از دست دادن طعم و مزه اصلی آنها فراهم می کند. عملکرد بدون سر و صدا در یخچال ALONSA AL-146RF بر مبنای رعایت استاندارد های خاص صنعتی بوده و که به بهترین نحو می توانید از کارایی های ویژه آن بهره مند شوید. کشو ها و محفظه های داخلی یخچال با قابلیت ضد نشت ساخته شده که ایمنی زیادی را برای قرار دادن انواع بطری های آب در اختیار مصرف کننده گان قرار می دهد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مینی در ابعادی فشرده
    • ظرفیت 145 لیتر
    • مجهز به فن خنک کننده قدرتمند
    • بدون برفک
    • عاری از CFC
    • محفظه های مستحکم و ضد نشت
    ‎ناموجود
  7. یخچال فریزر بکو BEKO REFRIGERATOR CH146121DE

    ساختار و پیکر بندی عالی با بودجه ای مناسب، از جمله معیار هایی است که برای یک یخچال فریزر در نظر گرفته می شود و بر همین اساس نیز شما می توانید از آن را برای آشپزخانه خود سفارش داده و از عملکرد های ایده آل و بهبود یافته ای که برای آن در نظر گرفته شده به بهترین نحو بهره مند شوید. یخچال فریزر دو درب بکو با مدل نامبر سی اچ146121دی ایی، یکی از مناسب ترین یخچال های خانگی است که به تازگی با امکاناتی فوق پیشرفته در اختیار مشتریان قرا گرفته است. این یخچال با ظرفیت 610 لیتر، به شما امکان می دهد تا از آن برای نگه داری انواع مواد غذایی بهره مند شوید و از کیفیت و سلامت تمامی اقلام خوراکی خود لذت ببرید این در حالی است که از طعم و مزه اصلی میوه و سبزیجات داخل آن نیز کاسته نخواهد شد. از دیگر مزیت های ویژه ای که این یخچال فریزر بکو مدل CH146121DE مجهز به آن شده است امکانات درب ضد باکتری و سیستم یخ زدایی سریع برای حذف برفک و عدم به وجود آمدن می باشد. همچنین با میزان صدای بسیار کمی که دارد می توانید به راحتی آن را در آشپزخانه قرار  داده و با آرامش بیشتری به کار های خود بپردازید. یخچال فریزر BEKO CH146121DE، با داشتن سیستم آبریز امکان تهیه آب سرد و گوارایی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول کم مصرف ساخته شده توسط کشور ترکیه می باشد که با قیمتی مناسب در رنگ سفید زیبا و خیره کننده ای در اختیار مشتریان قرار داده شده است بنابراین می توانید آن را سفارش داده بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • یخچال فریزر با طراحی زیبا و ایمن
    • قابلیت ضد باکتری و بدون برفک
    • بهره وری سطح انرژی A+
    • فن خنک کننده توانمند
    • قابلیت آبریز
    • محفظه های ضد نشت
    • دستگیره درب ضد باکتری
    ‎ناموجود
  8. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-240 RF

    محیط های کاری و اداری از انجا که افراد روزانه در آن مشغول به کارند، به یخچال های بزرگ ساید بای ساید و یا یخچال های فریزر بزرگ نیازی نخواهند داشت و تنها کافی است یخچال بتواند میوه ها و سایر مواد غذایی را برای مدت کوتاهی سالم و تازه نگه دارد. از این رو کمپانی آلونسا برای یخچال های سری جدید خود که مناسب برای خانواده های کم جمعیت، ساختمان های اداری و مکانهای آموزشی است. یکی از این یخچال ها، یخچال دو درب آلونسا ALONSA AL240 می باشد که از اندازه و ابعاد استاندارد و فشرده ای برخوردار است. این ابعاد جمع و جور باعث شده است تا در فضاهای کوچک نیز جای زیادی را اشغال نکند. یخچال آلونسا ای ال 240، دارای یک کمپرسور کم مصرف و کم صدا می باشد که با قدرت خنک کنندگی فوق العاده ای می تواند هوای خنک را در تمام قسمت های یخچال جریان دهد از این رو مواد غذایی سالم و تازه بدون از دست رفتن رطوبت میوه و سبزیجات برای شما فراهم می کند. این یخچال همچنین از طراحی و کیفیت بالایی در ساخت برخوردار است و بدنه ی آن از جنس فولاد ضد زنگ، بسیار مقاوم و با دوام ساخته شده از که در برابر ضربه و فشار می تواند مقاومت بالایی را ارائه نماید. درب های این یخچال دارای دستگیره های کروم می باشند. همچنین درب ها به صورت برگشت پذیر طراحی شده اند تا سهولت کاربر در استفاده از آن تامین شود. کارایی عالی بدون یخ زدگی مواد غذایی، تولید حداقل گازهای مضر و ویژگی های سازگار با محیط زیست از قابلیت های این یخچال است.
     
    • طراحی بسیار زیبا با کمپرسور کم صدا
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • درب های برگشت پذیر
    ‎ناموجود
  9. یخچال فریزر 30 فوت بکو Beko Refrigerator CN163223DE

    معمولا فضای داخلی یخچال ها بعد از مدتی استفاده، بوی ناخوشیندی به خود می گیرد از این رو شما مجبور خواهید بود که هر از چند گاهی اقدام به تمیز نمودن آن کنید. اما کمپانی معتبر بکو با طراحی نوآورانه ی خود اخیرا دست به ساخت یخچال هایی با تکنولوژی مدرن زده که این مشکلات را رفع کرده است. یکی از تولیدات کمپانی بکو در این زمینه، می توان به یخچال فریزر BEKO CN163223DE اشاره نمود که به تکنولوژی های بهداشتی و ضد باکتری مجهز است. این یخچال دارای یک کمپرسور پر قدرت می باشد که می تواند با تغذیه ی مستقیم از ولتاژ برق شهری، به راحتی هوای درون یخچال را همواره در حالت گردش نگه دارد تا مواد غذایی به صورت سالم و تازه باقی بماند. از ویژگی های بهداشتی در این یخچال می توان به وجود یک فیلتر در درون یخچال اشاره کرد که این فیلتر موجب می شود که بوی بد و ناخوشایند ناشی از ترکیب بوی مواد غذایی در درون یخچال CN163223DE بکو از بین برود، همچنین باکتری های درون یخچال نیز توسط این فیلتر از بین خواهند رفت که در مجموع این عملیات، مواد غذایی سالم با طعم و بوی تازه می باشد، همچنین طول عمر این مواد غذایی به نسبت سایر مواد غذایی ذخیره شده در یخچال های دیگر نیز به مدت بیشتری افزایش خواهد یافت. این یخچال بکو علاوه بر کارایی، از نظر طراحی و ساختار نیز می توان گفت در رده ی بالایی قرار گرفته است. بدنه ی یخچال بکو CN163223DE با استفاده از فولاد ضد زنگ و بسیار مستحکم ساخته شده است ، همچنین درب آن دارای واشر ضد باکتری می باشد که از ورود باکتری های محیط به درون یخچال جلوگیری می کند. بر روی درب این یخچال یک آبریز موجود می باشد که می تواند آب سرد و خنک را با راهی آسان، در گرمای تابستان و یا هر موقعی برای شما مهیا سازد که این می تواند ایده ال برای هر خانواده ای باشد.
     
    • دارای عملکرد بدون برفک
    • مجهز به نمایشگر و قسمت ابریز بر روی بدنه
    • مصرف انرژی کم با وجود کلاس انرژی A +
    • دارای حالت اکو سازگار با محیط زیست
    • فیلتر رفع کننده ی بو و ضد باکتری
    ‎ناموجود
  10. یخچال فریزر 195 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-195 RF

    همانطور که می دانید نیازهای افراد متنوع می باشد و هر کس مطابق با سلیقه خود انتخاب های متنوعی دارد. کمپانی آلونسا نیز بنا به خواست افراد انواع یخچال را در اندازه و سایز های مختلف طراحی کرده است که یکی از این یخچال های جمع و جور با ابعاد کوچکتر می توان به یخچال فریزر Alonsa AL-195RF اشاره نمود. این یخچال فریزر به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید تمام مواد غذایی و خوراکی خود را در آن ذخیره نمایید ، این یخچال می تواند مواد را تا مدت طولانی به صورت سالم و مفید در خود نگه دارد و در واقع دلیل محبوبیت این یخچال در میان کاربران نیز این ویژگی منحصر به فرد است.  کمپرسور این یخچال 195RF آلونسا با تولید حداقل گازهای مضر و همچنین مصرف کم انرژی یکی از کمپرسور هایی که از عملکرد سازگار با محیط زیست برخوردار شده است. یخچال فریزر آلونسا دارای دو درب می باشد که درب بالایی برای فریزر و درب پایینی به روی قفسه های یخچال باز خواهد شد. این یخچال همچنین دارای پایه های قابلی تنظیم است که شما م توانید ارتفاع یخچال را به دلخواه خود تنظیم نمایید. بدنه ی آن با استفاده از فولاد ضد زنگ و بسیار مقاوم طراحی شده است که در برابر هر گونه ضربه و فشار می تواند با دوام باشد. از دیگر ویژگی های این یخچال ای ال 195 آر اف آلونسا می توان به فضای ذخیره سازی آن که برابر با 195 لیتر می باشد اشاره نمود، با وجود قفسه های درون یخچال و همچنین بر روی درب شما می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود و بطری های نوشیدنی را در این قسمت ها ذخیره نمایید.
     
    • بدون تولید CFC و آلاینده های خطرناک
    • مجهز به قابلیت یخ زدایی
    • دارای کمپرسور کم صدا و کم مصرف
    • دارای ظرفیت ذخیره سازی برابر با 195 لیتر
    ‎ناموجود
  11. یخچال فریزر آلونسا ALONSA 230 LITER REFRIGERATOR & FREEZERS AL-231RF

    شاید در طول تاریخ انسان فکر نمی کرد که وسایلی طراحی شوند تا به وسیله انها امکان نگه داری مواد غذایی فراهم شود به همین منظور از روش های بسیار قدیمی برای نگه داری مواد خوراکی خود استفاده می کردند. این روش ها به صورتی بود که تمامی مواد اعم از مایع و جامد با دخالت یکدیگر نگه داری می شدند. اما با پیشرفت های مختلف سبب شد تا شخص از انواع یخچال ها در منزل استفاده نماید. بدون شک یخچال یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشد که در هر خانه ای علاوه بر یک عدد گاهی از دو نوع متفاوت بهره می برند. کیفیت بالای مواد خوراکی در گرو یخچال ی باشد پس با یک انتخاب هوشمندانه مواد غذایی خود را در برابر سایر آسیب ها حفظ نمایید. یخچال فریزر آلونسا ای ال-231آر اف با قابلیت دو نوع درب آن امکان قرار گیری مواد جامد و مایع را به صورت جدا فراهم می آورد. بهره گیری از یک نوع کمپرسور مناسب باعث می شود تا مواد با کیفیت بسیار بالا نگه داری شوند. ظرفیت کلی یخچال آلونسا 230 لیتر در نظر گرفته شده است. سطح کلی یخچال فریزر آلونسا متشکل از چند نوع قفسه مجزا می باشد که با قابلیت هوای بسیار خنک از ورود بو و گازهای ناسالم به آنها جلوگیری به عمل می آورد. قسمت فریزر یخچال آلونسا با قابلیت یخ زدایی مانع از یخ زدگی مواد خواهد شد. از دیگر ویژگی هی یخچال alonsa al-231rf قفل درب آن می باشد. به وسیله طراحی بسیار زیبای یخچال آلونسا علاوه بر کارایی های خوبی که از خود ارائه می دهد امکان تغییر دکور محیط را برای شما به وجود می آورد.  
    • طراحی زیبا و مدرن
    • ظرفیت 230 لیتری
    • اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    • قابلیت یخ زدایی
    • قابلیت قفل درب
    • دو نوع درب مجزا
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  12. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-310 RF

    خانه های نقلی و کوچک، خانواده های کم جمعیت، فضای نا کافی برخی از آشپزخانه ها، کمپانی ها را وادار به ساخت یخچال هایی کرده است که از اندازه ای بسیار کوچکتر برخوردار باشند. یکی از این یخچال های فشرده و جمع و جور ساخت کمپانی آلونسا با مدل نامبر ALONSA AL310 می باشد که بسیار مناسب برای خانه ها کوچک، هتل ها، مسافر خانه ها، بیمارستان و یا ساختمان های اداری است. این یخچال به گونه ای طراحی شده است تا اندازه ی فشرده ی آن تاثیر منفی بر روی عملکرد این یخچال نداشته باشد. این یخچال AL-310 آلونسا همچنین دارای یک کمپرسور پر قدرت و کم مصرف می باشد که می تواند با مصرف حداقل انرژی، دمای خنک مورد نیاز شما را تولید کند سپس با استفاده از فن خنک کننده آن را در تمام قسمت های درونی به صورت یکنواخت پخش خواهد کرد از این رو میوه ها و مواد غذایی ذخیره شده در این یخچال به صورت سالم و تازه باقی خواهند ماند. این یخچال از گاز مبرد سازگار با محیط زیست بهره برده است که کمپرسور آن با تولید حداقل گازهای مضر می تواند نقشی اساسی در کاهش گازهای کل خانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می گردند داشته باشد. از نظر طراحی همچنین این یخچال دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد؛ بدنه ی آن با استفاده از فولاد ضد زنگ به گونه ای طراحی شده است تا در برابر هر گونه فشار، ضربه و حتی خراش نیز مقاوم باشد. دستگیره ی این یخچال ای ال 310 آلونسا به زیبایی آن افزوده است چرا که به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است که به راحتی در دست قرار خواهد گرفت.
     
    • کمپرسور کم صدا و کم مصرف
    • قابلیت یخ زدایی سریع
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • درب های برگشت پذیر با دستگیره ی مدرن
    ‎ناموجود
  13. یخچال ویترینی 500 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-500 SCF

    یکی از یخچال هایی که در زمینه ی کسب و کار یاری دهنده ی مردم می باشد، یخچال ویترین ها هستند که اغلب شاهد دیدن انها در مغازه ها، سوپر مارکت ها، قنادی و یا فست فود ها هستیم. اما کمپانی آلونسا در این زمینه نیز قدم نهاده است و با تولید سری های جدید از یخچال های ایستاده، ویترینی و یا نوشیدنی توانسته است به جمع تولید کنندگان در این زمینه اضافه شود. یکی از یخچال های  ایستاده ی نوشیدنی ساخت کمپانی آلونسا یخچال ALONSA AL-500SCF می باشد که با گنجایش بالا برابر با 500 لیتر در اختیار مشتریان قرار گرفته است. این یخچال به یک کمپرسور کم مصرف، کم صدا و با عملکرد بالا مجهز شده است که می تواند نیروی خنک کنندگی فوق العاده ای در تمام قسمت های آن ایجاد نماید. این کمپرسور به صورت یکنواخت هوای خنک را در تمامی قسمت های یخچال پراکنده می سازد و در نتیجه ی این امر، خنک کنندگی تمام مواد درون یخچال می باشد که باعث می شود آبمیوه و نوشیدنی ها خنک و سرد شوند. کمپرسور این یخچال ای ال 500 اس سی اف آلونسا با استفاده از ولتاژ استاندارد برق شهری می تواند فعالیت داشته باشد. این یخچال می تواند جایگزین مناسبی برای سایر یخچال های پر مصرف دیگر باشد. از نظر طراحی همچنین این یخچال دارای زیبایی و ساختار لوکس می باشد. یخچال ایستاده ی نوشیدنی مجهز به پایه های لرزش گیر و چرخ دار است که می تواند از سر خوردن و لغزیدن یخچال بر روی انواع سطوح جلوگیری به عمل آورد. بدنه ی این یخچال آلونسا ALONSA AL-500SCF از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم ساخته شده است همچنین در دیواره های آن از فوم های عایق حرارت استفاده شده است تا بتوان از خروج سرما و اتلاف انرژی ، جلوگیری شود.
     
    • سیستم خنک کننده بهینه سازی شده
    • دارای ابعاد و اندازه ی فشرده با طراحی زیبا
    • ظرفیت برابر با 500 لیتر
    • پایه های چرخ دار و لرزشگیر
    • استفاده از کمپرسور با عملکرد بالا
    ‎ناموجود
  14. یخچال فریزر 320 لیتر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-301

    یخچال ها به عنوان بخشی از زندگی انسان از توجه و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. در واقع می توان گفت کیفیت یخچال آلونسا در گرو انتخاب یک نوع یخچال مناسب و حرفه ای می باشد. اگر یک نوع یخچال فریزر را در دسترس داشته باشید می توانید مواد را بدون داخل همدیگر در داخل هر کدام از قسمت های مربوط خود ذخیره نمایید. برای اینکه یک نوع یخچال مناسب جهت ذخیره مواد غذایی در اختیار داشته باشید باید اول به نکاتی از قبیل موتور، تعداد قفسه ها و همچنین نحوه خنک کنندگی آن توجه نمود. درست است که بسیاری از یخچال ها با برندها و قابلیت های ویژه عرضه بازار شده اند اما با ید این نکته را در نظر داشت که تنها بخشی از آنها بهترین عملکرد را از خود ارائه می دهند. این بار کمپانی آلونسا بسیار متفاوت تر از قبل به سراغ مشتریان خوش سلیقه آمده است. افرادی که علاوه بر اهمیت به کارایی مناسب یخچال زیبایی را مد نظر قرار می دهند یخچال فریزر آلونسا ای ال-301 آر اف گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع یخچال با ظرفیت 320 لیتری عرضه بازار شده است. به وسیله ارائه انرژی از طریق موتور قدرتمند یخچال آلونسا مکان طراوت بخشیدن به مواد غذایی به وجود خواهد آمد. قابلیت یخ زدایی از بارزترین ویژگی های یخچال فریزر آلونسا به شمار می رود. جنس قفسه های فولادی یخچال فریزر آلونسا امکان قرار گیری میزان حجم زیادی از مواد خوراکی را برای کاربر فراهم می اورد. به منظور اطمینان کامل از بسته شدن درب این نوع یخچال به وسیله قفل مخصوص به خود بسته خواهد شد.       
    • ظرفیت 320 لیتر
    •  یخ زدایی خودکار
    • قابلیت قفل به منظور بستن درب
    • قابلیت باز شدن درب به راحتی
    • پایه قابل تنظیم
    • جنس قفسه ها از فولاد
    ‎ناموجود
  15. یخچال 195 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-196

    یخچال و فریزر از لوازم ضروری در هر آشپزخانه ای می باشند . اینکه آیا شما یک یخچال با اندازه کوچک میخواهید یا یک یخچال بزرگ با امکانات بیشتر ، به سلیقه و همچنین هزینه و پول شما بر می گردد . همانطور که میدانید یخچال ها در اندازه های متفاوتی وجود دارند به علاوه یخچال های مدرن و ساید بای ساید نیز امکاناتی فراتر از یک دستگاه خنک کننده را با خود به همراه دارند . اما این دستگاه ها برخی محدودیت های نیز مانند .مانند اندازه بزرگ و غیر قابل جابجایی همچنین هزینه بالای آن ها .اگر شما به دلایلی به دنبال یک یخچال کوچک با کارایی بالا هستید می توانید از یخچال های از یخچال های آلونسا بهره ببرید. این یخچال ها در اندازه های کوچک و متفاوت طراحی شده اند و برای هر آشپزخانه ای مناسب می باشند .یخچال آلونسا AL-196 یک دستگاه با ظرفیت 195 لیتر به همراه فریزر بزرگ طراحی شده است .فناوری هایی که در این یخچال 195 لیتری ALONSA به کار رفته به شما امکان بهره برداری عالی در طول زمان را می دهد. در هر دوی محفظه های این یخچال و فریزر قابلیت بدون CFC وجود دارد و می توان ارتفاع قفسه ها را تنظیم نمود . فضای داخلی این یخچال با قفسه هایی مناسب دسته بندی شده است تا شما راحت تر بتوانید هر نوع ماده غذایی را در داخل ان قرار دهید .داشتن این یخچال آلونسا به شما کمک می کند تا مواد غذایی و میوه های خود را از خراب شدن و فاسد شدن محافظت کنید و هر لحظه سبزی هایی تازه را در دسترس داشته باشید . درباره ویژگی های طراحی در این یخچال می توان گفت که به شیوه کاملا مدرن و کارا طراحی شده است . پایه های قابل تنظیم و همچنین دسته هایی راحت برای باز کردن درب ها از قابلیت های طراحی در این یخچال می باشند به علاوه درب یخچال نیز با داشتن قفسه ها برای شما امکان ذخیره کردن نوشیدنی ها و سایر مواد خوراکی را فراهم می آورد.
    • یخچال فریزر با ظرفیت 195 لیتر
    • بدون CFC قابلیت یخ زدایی
    • دارای درب هایی محکم و دسته راحت
    • پایه ها و طبقه هایی قابل تنظیم
    • وزن و ابعاد مناسب برای جابجایی راحت
    • دارای لامپ های LED کم مصرف و روشن
    ‎ناموجود
  16. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-56RF

    شرکت ای آنقدر که به تولید محصولات گوناگون برای منزل اهمیت داده اند به همان اندازه نیز برای مکان هایی همچون انواع ادارجات و بخش های خصوصی نیز تدابیر بسیار مناسبی اندیشیده اند. این مکان ها به لحاظ نحوه فعالیت های مختلف کاری نیازمند برخی امکانات هستند که در کنار آن به قسمت خوراک و خوراک خود جهت انرژی لازم نیاز دارند. از جمله مهمترین محصولی که برای هر نوع اداره بسیار لازم و ضروری می باشد بهره گیری از یک نوع یخچال می باشد. یک یخچال حرفه ای که به وسیله آن از سایر مزایای خوبی که دارد بهره مند گردید. برای اینکه به صورت کاملاً هوشمندانه یک نوع یخچال مناسب را تهیه نمایید در این جا می خواهیم به معرفی نوعی از بهترین و با کیفیت ترین یخچال ها به همراه امکانات خاص خود را در اختیار شما قرار دهیم. یخچال کوچک و جمع و جور آلونسا ای ال-56آر اف با اندازه مناسب خود قابلیت استفاده دز مکان های خاص را برای شما به وجود خواهد آورد. طراحی تخت و کم جاگیر یخچال آلونسا امکان راحت قرار گیری در آبدارخانه ادراه را برای شما به وجود خواهد آورد. به وسیله درجه حرارت موجود بر روی یخچال کوچک آلونسا امکان تنظیم درجه ان برای شما به وجود خواهد آمد. ترموستات قابل تنظیم یخچال آلونسا امکان تنظیم درجه یخچال را به آسانی فراهم می آورد. درب مغناطیسی یخچال کوچک alonsa al-56rf از هدر رفتن هوای داخلی جلوگیری به عمل می آورد.       

    طراحی تخت و کم جاگیر
    کنترل درجه حرارت مکانیکی
    ترموستات قابل تنظیم
    اطمینان کامل از وجود هر گونه گاز
    درب مغناطیسی
    قابلیت بار کوچک
    ‎ناموجود
  17. یخچال رومیزی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-55 RF

    ساختمان های اداری و یا مکان های آموزشی که افراد در ان مشغول به کارند، معمولا به وسایلی نیاز خواهند داشت تا مواد خوراکی و یا آب خنک را برای انها نگه داری کند. امروزه کمپانی های سازنده انواع و اقسام آب سرد کن ها، چای سازهای کوچک، یخچال ها و... را برای این گونه اماکن تولید می کنند اما در واقع همانطور که می دانید به دلیل تنوع این محصولات انتخاب کمی سخت به نظر می آید. یکی از این تولید کنندگان عرضه ی این محصولات آلونسا می باشد که با توجه به نام معتبری که دارد می توان در مورد کیفیت محصولات آن اطمینان حاصل نمود. یخچال و کوچک و جمع و جور آلونسا ALONSA AL55 مناسب برای هر مکانی است. این یخچال اندازه ای فشرده دارد که فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. به دلیل ابعاد کوچک این یخچال ای ال 55 آر اف، استفاده از آن در مکانهایی با ابعاد کوچک نیز امکانپذیر است. این یخچال از قابلیت های ویژه ای همانند یخ زدایی خودکار، ترموستات قابل تنظیم و همچنین عملکرد بدون برفک برخوردار است که همین موجب شده است تا کارایی بهتر با عملکرد فوق العاده ای را فراهم اورد. این یخچال آلونسا AL55 برخلاف سایر یخچال های دیگر دارای ویژگی سازگاری با محیط زیست می باشد و به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه گاز گلخانه ای که موجب تخریب لایه ی اوزون می باشد، تولید نکند. از نظر طراحی همچنین باید گفت طراحی آن ساده و زیبا به نظر می رسد، بدنه ی آن از جنس فولاد ضد زنگ بسیار مقاوم و با دوام طراحی شده است که در برابر هر گونه خراش و ضربه مقاوم است.
     
    • درب برگشت پذیر با پایه های قابل تنظیم
    • عملکرد بدون تولید CFC
    • دارای ظرفیت 55 لیتری
    • طراحی کم صدا و بسیار زیبا
    • قابلیت یخ زدایی خودکار
    ‎ناموجود
  18. یخچال فریزر آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-350 RF

    یخچالی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد دارای امکاناتی بسیار پیشرفته با قابلیت های فوق العاده ای است که می توانید آن را برای نگه داری انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار داده و در عین حال از فاسد شدن آنها نیز جلوگیری کنید. یخچال فریزر آلونسا با مدل نامبر ای ال- 350 آر اف، مجهز به سیستم یخ زدایی ویژه و بدون برفک است که به ماندگاری مواد غذایی شما بسیار کمک خواهد کرد و باعث می شود لذت آشپزی را با مواد خوراکی سالم بدون از میان رفتن ارزش غذایی در اختیار داشته باشید. تمامی محفظه و کشو هایی که برای این یخچال فراهم شده از موادی سالم و بهداشتی بوده که می توانید به محض آلوده شدن آنها را در آورده و شستشو دهید. ایمنی ساختار و با دوام بودن در نحوه عملکرد را تنها با استفاده از این یخچال فریزر تجربه کنید. با  توجه به نور داخلی یخچال فریزر ALONSA AL-350RF می توانید دسترسی کاملی به انواع مواد غذایی داشته باشید و یا در زمانی که اتاق تاریک است نیز بدون محدودیت میوه ها و سبزیجات را از داخل کشو ها بیرون بیاورید. فناوری های توسعه یافته برای کاهش هزینه های انرژی، یکی از ایده آل های فوق العاده ای است که برای این یخچال فریزر ALONSA AL-350RF در نظر گرفته شده باعث می شود به میزان بسیار زیادی از هدر رفتن انرژی صرفه جویی شود و با سطح سر و صدای کمی که دارد از ایجاد نویز در هنگام عملکرد جلوگیری خواهد کرد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی شیک و مدرن
    • بدون برفک
    • سیستم یخ زدایی
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  19. یخچال فریزر مینی آلونسا ALONSA REFRIGERATOR & FREEZERS AL-145

    یخچال های مینی یک نوع دیگر از یخچال های کاربردی هستند. اگر چه این یخچال ها اندازه و ظرفیتی کوچکتر دارند اما می توانند همان توابع مفید و کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند .مینی یخچال ها یک نوع از خنک کننده ها هستند که برخی از ان ها به همراه فریزر ارائه شده اند و می توان در ان ها انواع نوشیدنی ها و مواد غذایی را قرار داد .بنابراین بهترین استفاده را از این یخچال ها می توانید داشته باشید. اگر شما نیاز به یک یخچال کوچک دارید می توانید یخچال های مینی آلونسا را برای ذخیره سازی مواد غذایی مورد نیاز خود انتخاب کنید. یخچال مینی AL-145 یکی دیگر از این دستگاه های کوچک است که با ظرفیت 145 لیتر همراه می باشد و دارای کنترل درجه حرارت به صورت مکانیکی است . شما در این یخچال می توانید آبمیوه و یا میوه و ساندویچ های خود را نگهداری کنید. از قابلیت های فراوانی که این یخچال در اختیار شما قرار می دهد می توان به یخ زدایی خودکار ،عملیات بی سر و صدا و بدون نویز و همچنین سیستم انرژی کارامد اشاره کرد. یک ویژگی بسیار مناسب در این یخچال مینی آلونسا این است که می توان گوشت و یا یخ مورد نیاز خود را در قسمت جا یخی آن ذخیره کرد پس با داشتن این مینی یخچال شما دیگر به دستگاه دیگری برای نگهداری مواد غذایی نیازی نخواهید داشت . این یخچال با ظرفیت خود تنها می تواند برای یک یا دو نفر مناسب باشد .طراحی و پایه های قابل تنظیم در این دستگاه یخچال فریزر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در روی هر سطحی قرار دهید و استفاده کنید.
    • مینی یخچال با ظرفیت 145 لیتر
    • ترموستات قابل تنظیم
    • کنترل درجه حرارت مکانیکی
    • قابلیت یخ زدایی خودکار و بدون CFC
    • کارایی بی سر و صدا
    • دارای گاز مبرد R134A
    ‎ناموجود
  20. یخچال ایستاده الونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-250SCF

    تولید کننده ی الونسا در زمینه ی ساخت و ساز یخچال های فروشگاهی با کیفیت بالا نیز فعالیت خود را به نمایش داده است که یخچال مدل AL-250 SCF را به صورت ایستاده و تک درب طراحی کرده است. از آنجایی که این یخچال نامبرده به صورت تک درب می باشد، این یخچال ایستاده نیز یک میزان ظرفیت مناسب 250 لیتر را برای کاربران عرضه داده است و آنها با خیال راحت می توانند انواع نوشیدنی های شامل: انواع آبمیوه، نوشابه، رانی، شیر، آب معدنی و غیره با اندازه های مختلف بر روی چهار قفسه های آن به صورت مرتب قرار دهند. همچنین این یخچال الونسا به شما اجازه می دهد به راحتی آن را به کمک چهار چرخه ی از نوع پلاستیک جابجا نمایید و آن را در گوشه ی مد نظر قرار دهید. یکی از ویژگی های یخچال ای ال – 250 اس سی اف می توان به قفل دستگیره ی آن اشاره نمود در واقع این دستگیره از خارج شدن هوای خنک کننده ی این یخچال تک درب به سمت بیرون جلو گیری می کند به طور خلاصه این قفل درب مانع خراب شدن نوشیدنی های موجود در آن می شود. این یخچال نامبرده نیز به لطف یک موتور کمپرسور با قدرت عالی می تواند هوای سرد و خنک کننده را برای نوشیدنی ها ایجاد کند که این هوای سرد و خنک کننده توسط لوله های جریان هوا با فشار زیادی به داخل این یخچال ایستاده AL-250 SCF منتقل می شود در واقع این انتقال هوای سرد و خنک کننده تخت فشار زیادی ممکن است هوای داغ را تولید کند و با استفاده از کندانسور LG داخلی آن این هوای داغ دوباره به هوای سرد تبدیل می شود.
    • میزان ظرفیت موجود 250 لیتر
    • مناسب برای انواع نوشیدنی ها با اندازه های متفاوت
    • مجهز به کندانسور LG با یک قدرت عالی
    • دارای یک درب و 4 قفسه با اندازه ی یکسان
    • قابل جابجایی آسان توسط 4 چرخه ی پلاستیک
    • مجهز به قفل دستگیره
    • اندازه و وزن آن جمع و جور و سبک
    ‎ناموجود
  21. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-590NW

    • طراحی متفاوت و ایستاده
    • حجم کلی یخچال:20 فوت
    • کنترل الکتریکی برای نمایش درجه حرارت
    • تکنولوژی آنتی باکتریال برای حذف میکروارگانیسم های موجود
    • قابلیت آب سرد کن برای بهره گیری از آبی کاملاً خنک
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم 3d جریان هوا
    • سیستم کنترل فازی برای تطابق یخچال
    • کلاس بهره وری انرژیB
    ‎ناموجود
  22. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR 632L FR-640K

    آشپزخانه قلب خانه و خانواده است و جایی است که بیشتر لوازم پخت و پز شامل لوازم بزرگ مانند یخچال و اجاق و لوازم آشپزخانه کوچکتر مانند ماشین های قهوه ساز، مایکروویو و دیگر لوازم خانگی کوچک در ان جای گرفته است. اگر تصمیم به تعویض یخچال خود دارید و یا برای خرید یخچال جدید اقدام کرده اید کافی است با مشخصات یخچال های مختلف ساخت کمپانی دوو آشنا شوید. یکی از یخچال های ساخت این کمپانی یخچال فریزر Daewoo 640K / 641K می باشد. با وجود ساید بای ساید نبودن این یخچال اما فضای ذخیره سازی گسترده ی آن شما را قادر می سازد تا بتوانید به میزان زیادی مواد غذایی را در ان ذخیره سازی نمایید. این یخچال با وجود فضای ذخیره سازی گسترده و عملکرد فوق العاده با قابلیت از بین بردن باکتری ها، از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این یخچال دوو 640K دارای قفسه و محفظه های بزرگ می باشد و همچنین فریزر ان در قسمت بالا قرار گرفته است . فریزر این یخچال دارای سیستم بدون برفک و فراست می باشد از این رو شما دیگر نیازی به تمیز نمودن یخچال نخواهید داشت. همچنین در این یخچال تهویه ی هوای سرد و خنک همواره انجام می شود و با جریان دهی هوای سرد مانع از ایجاد باکتری و بوی بد خواهد شد. از این رو مواد غذایی در درون این یخچال به بهترین صورت نگه داری خواهند شد و حتی در نگه داری با مدت زمان طولانی، طراوت و تازگی مواد غذایی، میوه و سبزیجات به خوبی حفظ خواهد شد. طراحی زیبای این یخچال اف آر 640 دوو می تواند چیدمان و خانه ی شما را بسیار زیباتر کند.
     
    • دارای سیستم بدون برفک
    • رفع کننده بوی بد آنتی بیوتیک
    • عملکرد بدون CFC
    • یخ زدایی خودکار
    • دارای ظرفیت یخچال و فریزر 632لیتری
    • طراحی زیبا و شیک
    • دارا فضای ذخیره سازی گسترده با 5 قفسه
    • دارای محفظه های کنترل رطوبت برای حفظ میوه و سبزیجات
    ‎ناموجود
  23. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-455N

    زیبایی و عملکرد فوق العاده و همچنین فضای ذخیره سازی یخچال های ساید بای ساید، باعث شده است امروزه آنها را در اکثر خانه ها ببینیم، اما این یخچال ها با توجه به بزرگتر بودن گاه مناسب برای چیدمان خانه هایی نیستند که فضای کمتری دارند و گاه افراد به دلیل هزینه ی زیاد آنها، قادر به خرید این نوع یخچال ها نمی باشند. از این رو ما به شما یک یخچال زیبا و لوکس را معرفی می کنیم که علاوه بر زیبایی از فضای ذخیره سازی گسترده و همچنین عملکرد ویژه ای برخوردار می باشند. یخچال Daewoo rn-455n ساخت کمپانی دوو می باشد که می توان قابلیت های زیادی برای آن یافت. کمپانی دوو این یخچال را با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته است تا بتوان برای مدت زمان دو برابر بیشتر میوه و سبزیجات و همچنین مواد غذایی را همواره تازه نگه داشت. یخچال فریزر دوو آر ان-455 ان دارای یک کمپرسور کم صدا و کم مصرف می باشد که نسبت به کمپرسور های یخچال های معمولی قادر به بهینه سازی در مصرف برق می باشد؛ به همین دلیل این یخچال دارای برچسب بهینه سازی در مصرف انرژی A + می باشد. علاوه بر این یخچال دارای گاز و یا عامل برودتی R-600a می باشد که به میزان بیشتری نسبت به گازهای دیگر سازگار با محیط زیست می باشد. از ویژگی های طراحی در این یخچال می توان به نمایشگر ال ای دی لمسی و بسیار زیبا اشاره کرد، همچنین این یخچال دارای یک محفظه ی بزرگ برای ذخیره سازی میوه و سبزیجات می باشد که می تواند از کاهش ویتامین و آب میوه و سبزیجات جلوگیری کند.
     
    • مجهز به سیستم ضد یخ
    • دارای تکنولوژی جریان هوای چند جهته
    • دارای مصرف انرژی کم با کلاس انرژی A +
    • دارای عامل برودتی R-600a  و سازگار با محیط زیست
    • دارای هشدار درب باز
    • خنک کنندگی فوق العاده در چند دقیقه
    • دارای ظرفیت فریزر 90 لیتری و یخچال 268 لیتری
    ‎ناموجود
  24. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-405N

    اگر می خواهید متناسب با تکنولوژی های پیشرفته و مدرن روز از محصولات خانگی استفاده نمایید. می توانید هم اکنون با سفارش دادن یخچال فریزر دوو با مدل، آر ان 405 ان بیشترین تنوع را تجربه کنید. از امکانات و ویژگی های برجسته در این یخچال فریزر سیستم هوا با جریان فوق العاده سرمایشی است که به شما امکان می دهد تا برای مواد غذایی شما دوام بسیار زیادی را به ارمغان بیاورد. یخچال و فریزر دوو مجهز به سیستم جریان هوای 3D برای تولید همه جانبه دمای سرد در داخل یخچال می باشد که موجب ماندگاری بالای مواد غذایی خواهد شد. یخچال فریزر DAEWOO RN-405N یک سیستم سرمایشی خانگی متشکل از یک محفظه عایق بندی حرارتی می باشد که با پمپ حرارتی (مکانیکی، الکترونیکی) ویژه ای که برای آن فراهم شده موجب انتقال حرارت از داخل یخچال به محیط خارجی می شود به طوری که داخل یخچال تا دمای زیر صفر می رسد. علاوه بر این با تبرید ویژه ای که برای قسمت فریزر آن قرار داده شده باعث ماندگاری و عدم آب شدن یخ های آن می شود طوری که با تولید درجه دمای بسیار پایین از تکثیر باکتری ها و مواد فاسد نیز جلوگیری می کند. بنابراین می توان مطمئن شد که این یخچال نرخ فساد را به میزان زیادی کاهش داده و دمایی مطلوب و ماندگار را در تمامی قسمت ها فراهم می نماید. این یخچال فریزر آر ان 405 ان دوو عاری از هر گونه گاز CFC است که مضر ترین گاز برای محیط زیست به شمار می آید بنابراین می توانید این هم اکنون این محصول پر فروش و کم مصرف را با نازل ترین قیمت از ما سفارش داده و از امکانات و تجهیزاتی که سبب افزایش سطح سلامت شما و خانواده تان می شود لذت ببرید. یکی از بارزترین مشخصه های این یخچال اتوماتیک تعداد زیاد محفظه های آن است که می توانید بدون نیاز به دو یخچال گوناگون از همین مدل برای ذخیره سازی تمامی مواد غذایی خود استفاده کنید. محفظه های تخم مرغ که بر روی قسمت داخلی درب قرار داده شده مکان مناسب و ایده آلی را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به صدای بسیار آهسته یخچال دوو مدل RN405N اشاره کرد که باعث می شود با آرامش بیشتری به کارهای خود بپردازید و یا بچه های خود را بخوابانید. سطح سر و صدا در این یخچال 44 دسی بل است که در مقایسه با مدل های معمولی از میزان صدای بسیار کمی برخوردار می باشد.
     
    • یخچال فریزر با دو درب مستقل
    • طراحی و دیزاین ایده آل
    • ظرفیت کلی 365 لیتر
    • مجهز به سیستم های سرمایشی
    • محفظه های شیشه ای نشکن و ضد نشت
    • سطح انرژی A/A+
    • کم صدا و بدون برفک
    • صفحه نمایش با نور
    ‎ناموجود
  25. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-421N

    اگر در بازار به دنبال یک یخچال می گردید که از آن بتوان هم به عنوان فریزر و هم به عنوان یخچال استفاده کرد، به طوری که دارای فضای ذخیره سازی گسترده نیز باشد، ما به شما یخچال فریزر RN-421N را معرفی می کنیم. این یخچال یکی از بهترین یخچال های ساخت کمپانی دوو می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و همچنین طراحی منحصر به فرد، توانسته است نظر افراد را به خود جلب کند. یخچال دوو آر ان-421 ان به یک کمپرسور قدرتمند مجهز شده است که می تواند به راحتی جریان هوای سرد را همواره در درون یخچال جاری سازد. به علاوه این جریان هوای سرد می تواند رطوبت را در میوه ها و سبزیجات باقی بگذارد در حالی که با حفظ رطوبت همواره تازگی و طراوت میوه و سبزیجات نیز حفظ خواهد شد. از دیگر ویژگی های این کمپرسور می توان به مصرف برق بسیار کم، و همچنین تولید حداقل میزان سطح صدا اشاره کرد. همچنین کمپرسور این یخچال فریزر دوو می تواند از یخ زدگی میوه و سبزیجات حتی در فریزر نیز جلوگیری به عمل آورد. فضای ذخیره سازی این یخچال 421N دوو بسیار گسترده می باشد طوری که به راحتی می توان به میزان دلخواه مواد غذایی را در ان قرار نهاد و از حفظ تازگی انها اطمینان حاصل کرد. شما می توانید در قسمت بالایی آن مواد غذایی و باقی مانده ی غذاها را قرار دهید که این قسمت یخچال می باشد، در حالی که قسمت پایینی آن مناسب برای قرار نهادن مواد یخ زده و منجمد می باشد به طوری که گوشت و سبزیجات یخ زده در این قسمت به خوبی نگه داری می شوند.
     
    • طراحی زیبا و جادار
    • دارای مصرف بسیار کم با کلاس انرژی A
    • مجهز به سیستم ضد یخ
    • ترموستات قابل تنظیم با سنسور های الکترونیکی در یخچال
    • مجهز به تکنولوژی جریان هوای چند جهته
    • دارای ظرفیت خالص یخچال 242 لیتر
    • داری ظرفیت خالص فریزر 90 لیتر
    • جعبه ی بزرگ سبزیجات و میوه
    ‎ناموجود
  26. یخچال فریزر دوو 641 لیتر DAEWOO REFRIGERATOR FN-651NW

    یخچال های ساید بای ساید به دلیل ابعاد بزرگتر و قیمت بالاتر، معمولا خرید آنها برای اکثریت افراد مقدور نمی باشد. از این رو کمپانی های سازنده ی لوازم خانگی دست به ساخت انواع دیگر یخچال ها، با نام یخچال های فریزر زده اند که به نظر می رسد طرفدار این نوع یخچال ها هم از نوع ساید بای ساید کمتر نمی باشد. یخچال فریز FN-651NW ساخت کمپانی دوو می باشد که هم اکنون در سراسر جهان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از فضای ذخیره سازی وسیع آن به راحتی مواد غذایی مانند انواع گوشت، لبنیات ، میوه و سبزیجات و سایر مواد فاسد شدنی را دران تا مدت زمان زیادی نگه داری کنید. یخچال دوو اف ان ٦٥١ ان دبلیو دارای تکنولوژی های مدرنی می باشد که باعث سالم و تازه ماندن مواد غذایی می شود به علاوه مدت زمان نگه داری این مواد نیز افزایش می یابد. این یخچال فریزر مجهز به یک کمپرسور کم مصرف می باشد که در عین حال می تواند عملکرد منحصر به فردی را ارائه نماید.به دلیل کم مصرف بودن این یخچال قطعا هزینه های ناشی از مصرف برق نیز کاهش می یابد. این یخچال همچنین دارای کنترل الکترونیکی و نمایشگر ال ای دی می باشد که می توان با نمایشگر ال ای دی آن اطلاعاتی مانند میزان درجه ی دمای داخل  فریزر و یخچال را به دست آورد.از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به طراحی شیک و مدرن آن اشاره کرد.یخچال دوو FN-651NW از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و همچنین بدنه و محفظه های درون یخچال طوری ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاومت بالایی داشته باشد.برای روشنایی داخلی این یخچال از لامپ های کوچک ال ای دی استفاده شده است که این لامپ های کوچک علاوه بر مصرف کمتر انرژی، مزیت های دیگری نیز نسبت به لامپ های معمولی دارند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. به طور کلی این یخچال دارای مزیت ها و فضای ذخیره سازی گسترده ای می باشد که نیازهای یک خانواده ی متوسط را برطرف می سازد.
     
    • دارای سطح نویز بسیار کم
    • دارای برچسب انرژی و بهینه سازی A/A+
    • مجهز به سیستم جریان هوای چند جهته
    • طراحی بسیار زیبا و شکیل
    • دارای ابریز بر روی درب اصلی
    • سیستم بدون برفک
    • نمایشگر ال ای دی و کنترل الکترونیکی
    ‎ناموجود
  27. یخچال فریزر 641 لیتر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FN-650NT

    یکی از پیشرفته ترین یخچال هایی که به تازگی در اختیار مشتریان قرار داده شده، یخچال فریزر دوو می باشد که دارای امکانات بسیار منحصر به فرد و قابل توجهی می باشد که به شما امکان می دهد تا از آن به طور مداوم برای تازه تر ماندن انواع مواد غذایی خود بهره مند شوید. این یخچال خانگی DAEWOO FN-650NT گزینه ای بسیار مناسب برای نگهداری مواد خوراکی به شمار می آید که مجهز به تعداد زیادی از انواع کشو و محفظه های مقاوم و شیشه ای ایمن است که بسیار جادار می باشند و در عین حال به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و یا در هنگام نیاز مورد شستشو قرار دهید. ظرفیت کلی یخچال فریزر دوو اف ان- 650 ان تی برابر با 641 لیتر می باشد، بنابراین می توانید با توجه به این حجم وسیعی که به آن اختصاص داده شده انواع مواد غذایی و خوراکی های مورد علاقه خود را در داخل آن قرار داده بدون آنکه نگران پایین آمدن ارزش غذایی و یا از بین رفتن طراوت و تازگی آنها باشید. ظرفیت قسمت فریزر 181 لیتر و به قسمت یخچال 460 لیتر اختصاص داده شده است. این در حالی است که بسیاری ازمدل های معمولی از این حجم گسترده برخوردار نمی باشد و موجب شده تا مشتریان زیادی این یخچال فریزر مدرن را سفارش داده و از آن بر اساس نیاز های خود استفاده کنند. سیستم های خنک کننده ای برای این یخچال 650NT دوو قرار داده شده است باعث می شود تا شرایط خنک کننده ای ایده آن را در اختیار مصرف کننده گان قرار دهد طوری که در قسمت یخچال جریان هوایی متعادل بدون آنکه مواد غذایی منجمد شده و در قسمت فریزر نیز دمایی خشک و بسیار سرد و مطلوب را جهت فریز کردن تمامی مواد غذایی گوشتی و یا سبزیجاتی که برای منجمد شدن در آن قرار داده شده به وجود بیاورد.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مستقل
    • کلاس مصرف انرژی A
    • موقعیت فریزر در بالا
    • حجم کل 641 لیتر
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • کم صدا و پر توان
    ‎ناموجود
  28. یخچال فریزر 480 لیتر دوو Daewoo Refrigerator FR-255

    شرکت سازنده ی دوو همانند سایر محصولات دیگر یخچال فریزر FR-253 را امکانات ویژه و با کیفیت بالا ارائه کرده است که این یخچال فریزر به صورت دو درب می باشد در واقع این درب به وسیله دو دستگیره ی داخلی باز می شود. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این یخچال فریزر این است که مجهز به یک هشدار درب است در نتیجه اگر درب شما  به مدت طولانی بسته نشود این هشدار به صدا در می آید تا درب آن بسته شود. همچنین یخچال فریزر دوو FR-253 دارای یک طراحی شیک و مدرن اما در حین حال ساده می باشد و این یخچال فریزر دو درب دوو نیز از اندازه و وزن مناسب و نسبتا سبک ساخته شده است و دکوراسیون آشپزخانه ی خود را شیک و مدرن سازید. یخچال فریزر دوو اف آر 253 مجهز به 4 قفسه و یک وضوح کشو و 6 بالکن درب از جنس شیشه و پلاستیک محکم می باشد. از آنجایی که این یخچال فریزر دارای سطح  سر و صدای کمی است بلکه این یخچال فریزر دوو از یک انرژی بهره وری A/ +Aبرای مصرف برق خود استفاده می کند در واقع یخچال فریزر دسته ی از انرژی کم مصرف ها می باشد. یخچال فریزر دو درب اف آر 253 دارای یک گاز یک کلروفلوئوروکربن ها (CFCs) است که باعث سوراخ کردن لایه ی ازن می باشد که این گاز در موتور آن قرار گرفته است. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این یخچال فریزر دو درب دوو این است که قادر به فناوری یخ زدایی و بدون برفک می باشد در واقع هر دو فناوری باعث می شود فضای بیشتری را برای شما فراهم کنند اما هر یک از آنها کار خاصی را برای شما انجام می دهد. همچنین درجه ی حرارت و فن خنک کننده ی یخچال فریزر FR-253 می توان کنترل شود به طور کلی این یخچال فریزر به صورت مکانیکی کنترل می شود. از دیگر ویژگی این یخچال فریزر دو درب می توان به نورپردازی از نوع LED اشاره کنیم.
    • دارای ظاهر زیبا و بی نظیر
    • کنترل درجه حرارتی به صورت مکانیکی
    • یخ زدایی به صورت خودکار
    • تکنولوژی بدون برفک
    ‎ناموجود
  29. یخچال فریزر 480 لیتر دوو Daewoo Refrigerator FR-590NT

    یخچال فریزر دوو FR-590NT مجهز به تکنولوژی های روز دنیا همراه با قابلیت های ویژه می باشد تا شرایط ایده آل برای ذخیره انواع مواد غذایی را برای شما فراهم کند. یکی از تکنولوژی های مهم و به روز در این یخچال کنترل فازی می باشد. کنترل فازی شرایط هوای خارجی یخچال را تشخیص داده و بر اساس آن، و به کمک منطق فازی و شبکه عصبی دمای داخلی یخچال و فریزر را تنظیم می نماید تا دمای مناسب برای نگه دارای مواد غذایی را ایجاد نماید. از دیگر ویژگی های مهم تعبیه شده در داخل یخچال 590 ان تی جریان هوای چند گانه و بدون فراست می باشد. وجود فن خنک کننده در داخل یخچال موجب می شود هوای داخلی به طور یکنواخت در سراسر یخچال پخش شوند و همچنین ویژگی بدون برفک نیز علاوه بر این که محیط ایده آل برای دوام بیشتر مواد غذایی را فراهم می کند بلکه مانع از یخ زدن و خراب شدن این اقلام می شود. طراحی زیبا و شیک این یخچال فریزر همراه با ظرفیت نگه داری 480 لیتر از دیگر ویژگی های اساسی در این دستگاه می باشد. شما می توانید به راحتی انواع خوراکی ها و اقلام بزرگ را در داخل FR590NT نگه داری نمایید و از در دسترس بودن همیشگی مواد غذایی در منزل خود لذت ببرید.
    • دارای گنجایش کل 480 لیتر
    • مجهز به تکنولوژی کنترل فازی
    • دارای قابلیت فن خنک کننده هوا به صورت سه بعدی
    • بدون برفک
    • قفسه های قابل جابجایی
    • ضد باکتری رفع کننده بوی بد(اختیاری)
    ‎ناموجود
  30. یخچال فریزر بدون برفک DEAWOO REFRIGERATOR FR-390

    شرکت سازنده ی دوو نیز در زمنیه ی یخچال فریزر فعالیت خود را به نمایش داده است که یخچال فریزر FR-390 را به صورت دو درب طراحی کرده است و مدل مشابه ی این یخچال فریزر FR-360 می باشد که شما به کمک دو دستگیره خارجی به راحتی می توانید درب این یخچال فریزر را باز و بسته نمایید. همچنین بدنه ی این یخچال فریزر دوو از یک جنس عالی ضد زنگ فولاد و با رنگ سفید ورنی ساخته شده است. علاوه بر این که یخچال فریزر اف آر 390 از یک جنس عالی برخوردار می باشد بلکه اندازه و وزن  این یخچال فریزر مناسب و نسبتا سبک می باشد و میزان ظرفیت ذخیره سازی کل آن 338 لیتر و میزان ظرفیت ناخالص این یخچال فریزر دو درب 396 لیتر است. به علاوه این یخچال فریزر دوو قادر به 3 قفسه از جنس شیشه ی محکم و یک مخزن کشو و 6 بالکن قابل تنظیم می باشد و با این تعداد قفسه ها و بالکن ها شما به راحتی می توانید انواع مواد غذایی و نوشیدنی را به مدت طولانی در آن نگه داری نمایید. یخچال فریزر دو درب دوو نیز دارای یک انرژی بهره وری نسبتا کم مصرف به نام B می باشد.

    همچنین یخچال فریزر دوو FR-390-360 مجهز به یک موتور  کمپرسور فوق العاده و یک گاز کلروفلوئوروکربن ها (CFCs) است در واقع این گاز کلروفلوئوروکربن در داخل موتور آن قرار گرفته است که منجر به سرد شدن یخچال فریزر می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این یخچال فریزر دو درب این است که قادر به پوشش ضد باکتری می باشد که این پوشش ضد باکتری از خراب شدن مواد غذایی شما به مدت طولانی جلوگیری می کند. همچنین یخچال فریزر FR-390 دارای یک فناوری بدون برفک و اتاق سرد است که این فناوری بدون برفک از برف کردن داخل فریزر آن جلو گیری کند و اتاق سرد نیز مخصوص فریزر این یخچال فریزر دو درب می باشد. از دیگر ویژگی های یخچال فریزر دو درب دوو اف آر  390 این است که مجهز به یک جریان هوای چند گانه می باشد که این جریان هوا چندگاه باعث می شود هوای سرد به صورت یکسان در تمام قفسه ها و بالکن ها و مخزن کشو پخش شود.
    • دارای یک موتور کمپرسور و گاز CFC
    • مجهز به فناوری بدون برفک و اتاق سرد
    • قادر به پوشش ضد باکتری و جریان هوا چند گانه
    • انرژی بهره وری آن B
    • میزان فضای ذخیره کردن مواد غذایی 338 لیتر
    • دارای 3 قفسه و یک مخزن کشو و 6 بالکن قابل تنظیم
    ‎ناموجود
  31. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FF-130

    امروزه یخچال های زیادی با برندهای مختلف وارد بازار شده اند که کاربران با کمک آن ها می توانند مواد غذایی را بدون فاسد شدن در آن نگه داری کنند. این فریزر برای خانواده هایی که از مشکل کمبود جا در یخچال فریزر خود شکایت دارند بسیار مناسب و ایده آل می باشد. ساخت این نوع فریزر ها، به صورت تکی توسط کمپانی دوو با شماره مدل FF-130 صورت گرفته است. بنابراین افرادی که علاوه بر فضای یخچال فریزر خود ، به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی نیاز دارند می توانند این فریزر کارآمد و مفید را با قیمت مناسب خریداری کنند. فریزر جدای FF-130 دوو فضای بزرگی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با ظرفیت خالص 110 لیتر ، اقلام گوناگونی از مواد را به صورت سالم برای مدت زمان زیادی نگهداری می کند. فریزر کامپکت FF-130 دارای 5 عدد کشو بزرگ و جادار می باشد که هوای سرد و خنک در داخل هر کدام از این کشو ها به صورت همه جانبه جریان می کند. این کشو ها از مواد با کیفیت و شفافی ساخته شده اند و به راحتی مواد غذایی داخل آن قابل مشاهده می باشد. باز و بسته کردن کشو های فریزر اف اف 130 راحت و آسان انجام می گیرد و برای تمیز کردن آن ها می توان با نیروی کمی آن را بیرون آورد. کمپانی دوو برای ساخت این فریزر از قابلیت ها و امکانات گسترده ای استفاده کرده است. یکی از قابلیت های بارز در فریزر FF130 قابلیت ضد برفک می باشد که این قابلیت باعث می شود تا مواد غذایی داخل فریزر دچار یخ زدگی نشوند، همچنین دیگر نیازی به آب کردن و خالی کردن مواد داخل فریزر جهت تمیز کردن و زدودن یخ آن نیست. این فریزر به صورت اتوماتیک یخ ها را از بین می برد و به صورت خودکار مجددا شروع به کار می کند.
    • طراحی ویژه صفحه پشت فریزر
    • یخ زدایی و شروع به کار مجدد به صورت اتوماتیک
    • پایه های قابل تنظیم
    • محفظه انجماد سریع
    • فریزر تمیز برای ذخیره سازی مواد غذایی
    • فریزر 100% بدون برفک
    • طراحی قابل برگشت درب
    ‎ناموجود
  32. یخچال رومیزی دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-063

    یخچال 3 فوت FR-063  یک دستگاه نگهداری مواد غذایی با اندازه و ابعاد مناسب می باشد . این دستگاه را به دلیل همین اندازه منحصر بفرد می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد . مکان هایی مانند فروشگاه های بزرگ ، منازل، هتل ها و یا رستوران ها می توانند از این یخچال استفاده کنند. امکانات این یخچال با توجه به اندازه آن بسیار کافی و منحصر بفرد هستند. دو طبقه بسیار مناسب و جادار برای نگهداری میوه ها و مواد خوراکی و همچنین یک درب با ظرفیت کافی برای ذخیره انواع بطری های آب و نوشیدنی . افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند ، این دستگاه می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد زیرا هم فضای بسیار کمی را اشغال می کند و هم می تواند تمامی غذاهای مورد نیاز شما را نگهداری کند .طراحی کوچک و مناسب این یخچال و همچنین پایه های آن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ان را در هر گوشه ای از اتاق و یا آشپزخانه خود قرار دهید. پایه های این یخچال به راحتی توسط کاربر قابل تنظیم هستند و شما می توانید با توجه به شیب زمین این یخچال را به وسیله این پایه ها نصب و راه اندازی کنید. درب تمام فوم این یخچال و نداشتن cfc باعث شده است تا استفاده از دستگاه راحت تر باشد به همین دلیل می توانید این یخچال را در سریعترین وقت در اختیار داشته باشید . به علاوه سطح بیرونی و بدنه این یخچال دارای قابلیت ضد لکه است و به راحتی با یک پارچه تمیز خواهد شد . در ب این یخچال دوو برگشت پذیر است و می تواند بطری های آب را به راحتی در خود جای دهد . این یخچال دوو طیف گسترده ای از تنظیمات درجه حرارت را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با توجه به نوع مواد غذایی که در آن قرار می دهید درجه حرارت را تنظیم نمایید . یک قفل و قابلیت متوقف کننده درب نیز در این یخچال استفاده از ان را برای کاربران راحت تر کرده اند .
    • دارای قفل درب و قابلیت برگشت پذیری
    • فناوری متوقف کننده درب
    • بدون cfc
    • قابلیت نگهداری 2 لیتر آب در درب
    • پایه های قابل تنظیم
    • قابلیت کنترل درجه حرارت
    ‎ناموجود
  33. یخچال تکی 120 لیتری دوو Daewoo Refrigerator FR-15

    کمپانی دوو برای جلب رضایت مشتریان خود علاوه بر ساخت یخچال فریزر ها و یخچال های ساید بای ساید به ساخت و تولید یخچال ها و فریزر های تکی نیز پرداخته است. یخچال اف آر 15 دوو در دو مدل FR-15A و FR-15B تولید و روانه بازار شده است که دارای دو رنگ سفید و سیاه می باشد . این یخچال با ابعاد جمع و جور مناسب برای اشخاصی است که می خواهند در یک فضای کوچک حجم نسبتا زیادی از مواد غذایی را نگه داری کنند. طراحی و دیزاین شیشه ای یخچال FR-15 دوو بسیار شیک و مدرن است . این یخچال زیبا ایده آل برای فضاهای کوچک مانند دفاتر، آزمایشگاه ها، مدارس، خوابگاه و غیره می باشد. قسمت های داخلی یخچال دوو FR-15 دارای قفسه ها و کشوهای مجزایی برای نگه دارای انواع مواد غذایی می باشد که شما می توانید هر نوع مواد غذایی را در قسمت مجزایی نگه داری کنید. قفسه های این یخچال قابل تنظیم و ضد نشت می باشند.
     
    • کنترل درجه حرارت تمام برد
    • قاب باریک درب شیشه ای
    • محفظه فریزر تمام عرض
    • مجهز به قفسه های قابل تنظیم و ضد نشت و کشو شفاف
    • لولا برگشت پذیر
    • پایه قابل تنظیم جهت تراز کردن محصول
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    • ظرفیت 120 لیتر
    ‎ناموجود
  34. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-147

    یکی از لوازم خانگی مدرن و شکیل دوو یخچال فریزر FR-147 یا FR-146 می باشد. این محصول در اندازه ای کوچک با ظرفیت بالا تولید شده است و در مکان هایی که مواد کمی را داخل یخچال می گذارند زیاد از این نوع یخچال استفاده می کنند. با استفاده از تنظیم دما در 7 درجه می توان غذا و نوشیدنی های خود را برای مدت زمان زیادی داخل یخچال به صورت خنک نگه داری کرد و از محفظه فریزر گسترده برای نگهداری مواد غذایی منجمد استفاده کرد. کاربران می توانند موادی مانند گوشت ، ماهی و سبزیجات را در این بخش به شکل فریز و منجمد شده نگهداری کنند. یخ زدایی این یخچال به صورت دستی قابل انجام می باشد که با کمک سینی یخ ، آب یخ های ذوب شده جمع آوری می شود و مانع از ورود آن به داخل یخچال می شود. این سینی کشویی ، به راحتی بیرون می آید و با لبه هایی که در اطراف آن وجود دارد آب و یخ آن نمی ریزد. بخش فریزر و یخچال این محصول دارای یک درب می باشد و که با باز کردن آن می توان به هر دو بخش اصلی دسترسی دشت. این یخچال با طراحی جمع و جوری که دارد فضای کمی از محیط را به خود اختصاص می دهد. از پایه های قابل تنظیم در این یخچال فریزر می توان برای تراز کردن آن استفاده کرد و باعث بهبود عملکرد دستگاه شد. یخچال فریزر دوو مدل اف آر-147 جزء محصولات مقرون به صرفه می باشد که با کاهش هزینه های مصرف برق هزینه های برق مصرفی شما را به حداقل می رساند و از محیط زیست حفاظت خواهد کرد. گنجایش و ظرفیت کلی این یخچال فریزر 140 لیتر بوده و وزن آن 25 کیلو گرم می باشد بنابراین به راحتی قابل جابجایی می باشد. کمپانی دوو برای ساخت این محصول از یک کمپرسور قدرتمند و با کیفیت استفاده کرده است که صدای و مصرف انرژی آن به نسبت پایین می باشد.
    • طراحی زیبا و جمع و جور
    • دارای 7 دمای قابل تنظیم  
    • قابلیت ذخیره سازی بطری 2 لیتری
    • پایه های قابل تنظیم
    • متوقف کننده درب
    • کمپرسور خنک کننده
    • یخ زدایی دستی
    ‎ناموجود
  35. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-330

    از جمله اصلی ترین محصولاتی که لازمه زندگی هر شخص و خانواده ای می باشد یخچال می باشد. انتخاب نوعی با کیفیت بسیار مهم است چون به وسیله یخچال امکان نگه داری مواد غذایی بسیار زیاد برای ما فراهم خواهد شد. به وسیله یخچال فریزر دوو اف آر -330 از کیفیت و ارزش غذایی خود اطمینان کامل حاصل خواهیم کرد. هر نوع یخچال به نوبه خود سعی در حفظ ارزش مواد را داراست اما تکنولوژی های به کار رفته در آن نیز باعث می شود تا هر چه بهتر مواد غذایی را به صورت سالم در دسترس قرار دهند. استفاده از تکنولوژی های خاصی همانند بدون برفک ، قابلیت چند جریانی هوا و نیز ایمنی قفسه ها باعث شده تا کاربران زیادی اقدام به خرید و تهیه یخچال فریزر  daewoo fr-330 داشته باشند. ظرفیت خالص و کلی یخچال فریزر دوو 277 لیتر می باشد که مقدار زیادی از اقلام را با حفظ درجه حرارت مطلوب و متعادل در خود نگه داری خواهد کرد. یخچال فریزر دوو همراه دو قسمت جدا از هم قابلیت نگه داری مواد غذایی را فراهم می آورد. علاوه براین به وسیله سیستم یخ سازی اختیاری به صورت دستی می توان همیشه یخ در اختیار داشت. یخچال فریزر دوو بسیار مناسب برای هر خانه و خانواده ای می باشد که به وسیله آن کیفیت مواد غذایی خود را تضمین کنند.   
    • طراحی منحصر بفرد و ایستاده
    • ظرفیت کلی 277 لیتری
    • تکنولوژی انتی باکتریال
    • قابلیت بدون برفک
    • سیستم چند جریانی هوا
    • قفسه های شیشه ای
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 106 تا 140 از مجموع 197 تا

قیمت یخچال فریزر خوب و خرید یخچال فریزر ارزان همراه انواع یخچال فریزر ال جی و لیست قیمت روز یخچال فریزر سامسونگ و بوش ایرانی و خارجی در دسترس است.