Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 6 | قیمت یخچال بالا پایین و خرید یخچال بالا و پایین ⭐️

یخچال بالا پایین

   

آیتم‌های 176 تا 193 از مجموع 193 تا

  1. 1
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  6. ۶
  1. یخچال فریزر 593 لیتری ال جی LG REFRIGERATOR GN-M702G

    یخچال ها یکی از مهم ترین وسایل هر آشپزخانه می باشند و به طور کلی باید گفت که بدون وجود یخچال، آشپزخانه معنا و مفهومی ندارد. اما شما می توانید ب یک انتخاب درست، تا سالیان طولانی از خرید مجدد یخچال بی نیاز باشید. یکی از یخچال هایی که می توان روی عملکرد بالای ان حساب باز کرد می توان به یخچال فریزر LG GN-M702G اشاره کرد که به یک موتور پر قدرت مجهز شده است و هوای سرد درون یخچال را می تواند به صورت فوق العاده ای تولید و به راحتی پخش کند. این یخچال ام 702 جی ال جی مجهز به قابلیت خنک کنندگی به صورت سه بعدی می باشد که با سرعت بالایی می تواند باعث خنک شدگی یخچال شده و از ایجاد برفک در فریزر این یخچال جلوگیری کند. علاوه بر این قدرت خنک کنندگی فوق العاده، یک طراحی فوق العاده و زیبا نیز برای این یخچال در نظر گرفته شده است. این یخچال دو درب دارای اندازه ای استاندارد و مناسب می باشد که از جنس بدنه ای بسیار محکم و مقاوم نیز ساخته شده است به همین دلیل می تواند حتی در برابر ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. از دیگر ویژگی هایی که برای طراحی این یخچال در نظر گرفته شده است می توان به نمایشگر آن نیز اشاره ای داشته باشیم چرا که با وجود این نمایشگر شما می توانید از اطلاعاتی مانند دمای درون یخچال اطلاع داشته باشید. برای روشنایی این یخچال ال جی مدل M702G از چراغ های ال ای دی کوچک استفاده شده است، و این به دلیل مصرف کمتر از چراغ ها به نسبت چراغ های دیگر می باشد، همچنین این چراغ ها روشنایی بالایی دارند.
     
    • دارای ظرفیت 593 لیتری
    • جنس بدنه ای محکم با طراحی زیبا و جمع و جور
    • قابلیت خنک کنندگی سه بعدی
    • قفسه های شیشه ای با چراغ ال ای دی
    • دارای سیستم خنک کنندگی بدون برفک
    ‎ناموجود
  2. یخچال فریزر ال جی LG REFRIGERATOR GL-B492G

    یخچال فریزر ال جی با شماره مدل جی ال- بی 492 جی یکی از مناسب ترین محصولات برای مصارف خانگی به شمار می آید که با حجم و ظرفیت مناسبی که دارد امکان نگه داری انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات/ میوه ها و انواع آشامیدنی های خوشمزه را فراهم می کند. این یخچال بدون برفک را با ظرفیت 422 لیتر مناسب ترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد چرا که به اندازه کافی و مناسب می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به سالم ماندن مواد غذایی و حفاظت از آنها بسیار اهمیت می دهید می توانید از همین لحظه با سفارش دادن این یخچال فریزر سبکی نوین را برای ارتقای سطح بهداشت مواد مغذی خود به ارمغان بیاورید. این یخچال فریزر B492G الجی داری سطح مصرف انرژی A + با کمپرسور اینورتر است که میزان مصرف انرژی را به حداقل رسانده و باعث می شود تا در هزینه های ماهیانه شما نیز صرفه جویی شود. علاوه بر این به لطف جریان هوای ویژه ای که در تمامی قسمت های یخچال ایجاد می شود بازدهی و کیفیت مواد غذایی را تا حد زیادی افزایش می دهد. یخچال فریزر LG GL-B492G مجهز به سیستم خنک کننده ویژه برای عدم از دست رفتن رطوبت میان مواد غذایی می باشد و باعث می شود تا از رشد باکتری و مواد مضر و فاسد به میزان زیادی جلوگیری شود. این یخچال با طراحی ویژه دارای دو درب فوق العاده با وزنی سبک و ایده آل است که امکان جا به جایی راحت تری را فراهم می کند.
     
    • یخچال فریزر با طراحی مدرن
    • ظرفیت کلی 422 لیتر
    • کلاس انرژی A +
    • کمپرسور اینورترSMART   
    • قفسه های شیشه ای با 150 کیلوگرم ظرفیت بار
    ‎ناموجود
  3. یخچال فریزر ال جی 330 لیتر 13 فوت LG REFRIGERATOR 13 FOOT GL-E402R

    یکی از وسایل های لازم و ضروری در هر آشپزخانه ای یخچال می باشد که با استفاده از آن می توان مواد غذایی را برای مدت زمان زیادی بدون فاسد شدن نگه داری کرد. یخچال فریزرهای GL-E402R / GL-E372R /  GL-E322R ساخت شرکت ال جی می باشد که همگی آن ها دارای امکانات خاص و مشابهی هستند. یخچال فریزر GL-E402R با طراحی زیبا و کلاسیک که دارد گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما می باشد. دکوراسیون آشپزخانه شما با استفاده از یخچال فریزر جی ال ایی 402 آر بسیار زیبا و منحصربفرد خواهد شد. این یخچال با توجه به کارایی بالا و طراحی شکیل و برازنده ای که دارد از قیمت بسیار مناسبی بهره می برد و افراد می توانند جهت نگه داری سالم مواد غذایی خود به صورت سالم و بهداشتی این یخچال را جایگزین یخچال های قدیمی کنند. بخش یخچال و فریزر این یخچال با استفاده از دو درب از یکدیگر جدا شده اند. هر کدام از این درب ها دارای دستگیره های شکیل و محکمی هستند که با استفاده از آن باز و بسته کردن درب به راحتی انجام می شود. با توجه به اینکه ظرفیت کل این یخچال 330 لیتر است شما می توانید از این یخچال برای خانواده های کم جمعیت استفاده کنید. در این یخچال یک سیستم تصفیه هوا وجود دارد که 99.999٪ از باکتری ها، گرد و غبار ، قارچ ها و میکروب ها را از بین می برد و باعث می شود که مواد غذایی به صورت سالم و بهداشتی برای مدت زمان زیادی نگه داری شود. با استفاده از عایقی که برای یخچال GL-E372R استفاده شده است درب به صورت محکم بسته می شود و هوای سرد داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود.

    همچنین این پوشش مانع از ورود باکتری های موجود در هوا به داخل یخچال خواهد شد و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی باقی می مانند. یخ سازی با قابلیت جدا شدن برای این یخچال در نظر گرفته شده است که در بخش فریزر قرار دارد. حالت انجماد سریع در این یخچال به مدت زمان مشخص توان موتور را افزایش می دهد و مواد غذایی با سرعت بیشتری منجمد می شود. منطقه ای جدا و ویژه برای نگه داری مواد غذایی به صورت با طراوت و تازه با درجه حرارت معین وجود دارد. این محفظه در داخل بخش یخچال قرار دارد و درجه حرارت آن نسبت به سایر قفسه ها و محفظه های دیگر یخچال جدا و مستقل می باشد. سیستم خنک کننده درب باعث می شود که دمای هر نقطه از محفظه های یخچال با هم یکنواخت باشد و مواد غذایی که در داخل محفظه های درب یخچال نگه داری می شود به صورت سالم باقی بمانند. قابلیت ضد برفک در یخچال ال جی مدل GL-E322R باعث شده است از تجمع برفک در بخش درونی یخچال و فریزر خودداری شود و بتوان از یخچال به صورت تمیز و جادار استفاده کرد. سیستم خنک کننده با درجه حرارت معینی که دارد غذای گرم داخل محفظه یخچال را سریع خنک می کند. در ساخت یخچال GL-E372R ال جی از لامپ های کوچک و فشرده، سازگار با محیط زیست استفاده شده است. این لامپ ها فضای بسیار کم از یخچال را اشتغال می کند و با استفاده از آن شما می توانید از حداکثر فضای داخل یخچال استفاده کنید. کمپرسور یخچال GL-E322R ال جی در قلب یخچال وجود دارد. میزان مصرف این کمپرسور A است و سطح سر و صدای پایین آن کمک می کند تا کاربران بدون هیچ مشکلی از یخچال برای نگه داری مواد غذایی استفاده کنند.
    • طراحی زیبا و منحصربفرد به همراه دستگیره های بلند و شکیل
    • مجهز به یخ ساز با قابلیت جابجا شدن راحت
    • مجهز به موتوری قدرتمند ، بدون لرزش ، کم صدا و کم مصرف اینورتر
    • دارای قابلیت ضد برفک برای جلوگیری از تجمع یخ در بخش یخچال و فریزر  
    • بهره برداری از لامپ های کم مصرف و فشرده جهت روشنایی داخل یخچال
    • فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh برای از بین بردن میکروب ، قارچ و باکتری ها
    ‎ناموجود
  4. یخچال فریزر 150 لیتری آلونسا ALONSA REFRIGERATOR AL-151 RF

    یخچال فریزر آلونسا با مدل نامبر ای ال-151 آر اف، برآمده از تکنولوژی برتر و توسعه یافته روز می باشد که به راحتی می توانید آن را مدت های زیادی مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه از کارایی های ویژه آن کاسته شود و یا مانند بیشتر مدل های معمولی نیاز به تعویض قطعات اصلی آن باشد. از این یخچال ایده آل می توان برای نگه داری انواع بطری های نوشیدنی و سایر مواد خوراکی/ میوه ها و انواع سبزیجات مورد استفاده کرد و کیفیت و ماندگاری مواد غذایی را تنها توسط آن تجربه کنید. این یخچال فریزر فوق العاده AL-151 RF دارای محفظه ها و کشو های جادار و ضد نشتی است که با ایمنی زیادی می توانید انواع بطری های نوشیدنی را بر روی آن قرار دهید. یخچال فریزر ALONSA AL-151RF با ظرفیت 150 لیتری دارای کمپرسور فوق العاده ای است که ساخت کشور ایتالیا می باشد و از امکاناتی مجهز برخوردار است که بدون برفک بوده و با سیستم یخ زدایی ویژه ای که دارد از به وجود آمدن لایه های یخ اضافی در داخل محفظه فریزر جلوگیری خواهد کرد. با توجه به ساختار مناسبی که برای بدنه یخچال در نظر گرفته شده می توانید به راحتی و تنها با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنید. از دیگر ویژگی های قابل ذکر در این محصول سیستم عاری از CFC آن است که بر اساس معیار های سلامت و سازگار با محیط زیست ایجاد شده چرا که این گاز مخرب به میزان بسیار زیادی به لایه اوزون صدمه می رساند. بدنه فولادی با ابعاد فشرده و جمع و جود علاوه بر این وزن سبک آن به شما امکان می دهد تا همواره آن را به آسانی جا به جا کرده و در قسمتی از آشپزخانه قرار دهید.
     
    • یخچال فریزر با طراحی فشرده
    • ظرفیت کلی 150Litr
    • قابلیت یخ زدایی
    • دارای قفسه های فلزی
    • بدون CFC
    ‎ناموجود
  5. آبسرکن یخچال دار فوما FUMA WATER DISPENSER FU-5000

    اگر از مدل های قدیمی و بی کیفیت آب سرد کن های معمولی خسته شده اید و به دنبال بهترین گزینه برای استفاده از آن در منزل/ محیط کار/ مکان های عمومی و تجاری و یا در مدارس می باشید، ما به شما تهیه آب سردکن مجهز به یخچال اف یو- 5000 را سفارش می کنیم که دارای امکاناتی مجهز و بسیار پیشرفته در مقایسه با سایر مدل های قدیمی می باشد. این آبسردکن فوما FU-5000 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک با مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت می باشد که با براق بودن خاصی که دارد امکان راحت تر تمیز شدن را در اختیار کاربران قرار می دهد. قدرت بالای سرما و گرمایی آب در این مدل به سبب بهبود عملکرد کمپرسور آن می باشد که به طور چشمگیری از میزان مصرف کمتری نیز برخوردار می باشد. این آب سرد کن داری محفظه ویژه یخچال در قسمت پایین آن است که امکان باز و بسته کردن راحت تری را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این با استفاده از سینی چکه گیر می توان از ریختن ناگهانی آب بر روی زمین جلوگیری می کند.  آب سردکن با یخچال FUMA FU-5000 دارای ظرفیت آب گرم 5 لیتر در هر ساعت بوده که بیشترین حجم ذخیره سازی را نسبت به سایر مدل های قدیمی به خود اختصاص داده است.
     
    • قابلیت آب سردکن و آب گرمکن
    • کمپرسور سرمایی عالی
    • دارای نگه دارنده فنجان
    • طراحی زیبا با بدنه پلاستیکی
    • دارای مخزن استیل
               رنگ : 
    ‎ناموجود
  6. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR RN-425N

    دوو RN-425N ترکیبی از یک دستگاه یخچال و فریزر است که با ویژگی هایی همچون برچسب انرژی A+ و ظرفیت 20 فوت تولید و ارائه شده است .نگهداری مواد غذایی و انجماد سریع آن ها از قابلیت های آن می باشد به طوری که می تواند به همراه این امکانات مواد غذایی و خوراکی کاملا تمیز و بهداشتی  را در اختیار کاربران خود قرار دهد. طبقه های این یخچال همگی از شیشه نشکن و شفاف ساخته شده اند که مناسب برای نگهداری هر نوع ماده غذایی و نوشیدنی هستند .میوه ها و یا سبزیجات مورد علاقه خود را می توانید به صورت تازه همیشه در این یخچال داشته باشید و یا از داشتن نوشیدنی هایی خنک لذت ببرید . از آنجا که این یخچال فریزر دوو مطابق با ویژگی های مدرن طراحی و ساخته شده است دارای ویژگی هایی مانند بدون برفک و جریان هوای چند گانه است در صورتی که شما مواد غذایی را در این یخچال قرار دهید بعد از چند روز نیز می توانید با استفاده از این فناوری ها غذا را به صورت تازه و آماده در دسترس داشته باشید .به علاوه فناوری ها و خصوصیات ، این یخچال از ویژگی های طراحی مناسبی نیز برخوردار است و می تواند با هر آشپزخانه و یا دکوری ست شود . درب استیل و بدنه محکم این یخچال دوام زیادی به آن بخشیده  حتی کار کردن با آن را نیز راحت کرده است . در این یخچال فریزر دو و شما می توانید یک صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل را نیز برای تنظیمات درجه حرارت استفاده کنید .حداقل و حداکثر دمای یخچال و فریزر را از این قسمت می توان دریافت کرد . قسمت فریزر این یخچال دارای فضای کافی برای منجمد کردن موادی مانند گوشت و سبزیجات می باشد که دارای یک زنگ هشدار و درب بسیار محکم است.
    • دارای فناوری بدون برفک و جریان چند گانه
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • تولید نویز و صدای کم
    • درب استیل و محکم
    • خنک کننده بسیار بالا
    • طبقه های شیشه ای عایق رطوبت و دما
    ‎ناموجود
  7. آبسرکن فوما یخچال دار FUMA WATER DISPENSER FU-6000

    یکی از محصولاتی که ممکن است در تمامی آشپزخانه ها به آن نیاز باشد و یا حتی در محیط های اداری مورد استفاده قرار بگیرد، آب سرد کن فوما با مدل نامبر اف یو- 6000 می باشد. این محصول مجهز به امکانات مدرن و پیشرفته ای برای ارائه کیفیت برتر در مقایسه با سایر مدل های قدیمی و بدل می باشد. تمامی موادی که برای ساخت قطعات آن به کار رفته از مواد اولیه و صنعتی می باشد که شرکت فوما معیار های بهداشتی و سلامت را در هنگام ساخت آن، مورد توجه قرار داده است. این دستگاه دارای قدرت سرمایی و گرمایی بالا برای مقدار آبی است که در داخل مخزن آن قرار دارد. یکی از امکانات ویژه در این دستگاه، قسمت نگه دارنده فنجان می باشد که در طرف راست آب سرد کن واقع شده که امکان دسترسی راحت تر را برای تهیه آب سرد و گرم را در اختیار کاربران قرار می دهد. مخزن آب سرد کن FUMA FU-6000 از جنس استیل بوده و دارای بدنه ای پلاستیکی LC مقاوم می باشد که در برابر هر نوع ضربه ای مقاومت می نماید بدون آنکه خراشی بر آن وارد شود. آب سردکن فوما مجهز به سینی مناسب برای قسمت زیر شیر آب است که مانع از ریختن آب بر روی کف زمین خواهد شد. از این دستگاه FU6000 فوما می توانید در خانه/ اماکن عمومی و حتی مدارس نیز  استفاده کنید. این محصول کم مصرف با بازدهی بالای انرژی را می توانید با قیمت بسیار مناسبی از ما سفارش داده و از آن بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • آبسردکن فوما با طراحی ایمن و بادوام
    • قدرت گرمایی و سرمایی ایده آل
    • مجهز به مخزن استیل
    • دارای کمپرسور سرمایی عالی
    • قدرت گرمایشی 500 وات
    • قدرت سرمای 85 وات
               رنگ : 
    ‎ناموجود
  8. یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-530

    اگر از بازدهی و کیفیت پایین یخچال فریزر های قدیمی خسته شده اید و می خواهید از مدل های پیشرفته و توسعه یافته یخچال استفاده نمایید، می توانید هم اکنون یخچال فریزر DAEWOO FR-530 را با تمامی امکانات و قابلیت هایی که برای آن فراهم شده سفارش دهید و از کاربردهای اصلی آن لذت ببرید. این مدل قرار بسیار متفاوت تر از سایر مدل های قدیمی عرضه شده و دارای مقاومت زیادی می باشد که به شما امکان می دهد مدت های زیادی از آن استفاده نمایید بدون آنکه از کیفیتی که برای آن قرار داده شده بکاهد. یکی از مشخصه هایی که در انتخاب یک یخچال فریزر نقش اساسی دارد قابلیت بدون cfc یخچال فریزر است که بر مبنای استانداردهای زیست محیطی می باشد. علاوه بر این دارای سیستم هوای 3D است که باعث می شود جریان هوای بسیار یک نواخت و متعادلی در تمامی قسمت های یخچال فریزر ایجاد شود که سبب ماندگاری و دوام بالای مواد غذایی خواهد شد. قفسه های این یخچال فریزر دوو مدل FR530 مجهز به منفذهای بسیار ویژه ای است که باعث می شود تا هوا به لا به لای موادی که به صورت فشرده در داخل آنها قرار داده شده، وارد شود تا از فساد و رشد باکتری های مضر نیز جلوگیری شود. تمامی اجزای تشکیل دهنده این یخچال فریزر از بهترین مواد و بر اساس طراحی مهندسان خبره فراهم آمده که باعث می شود طول عمر دستگاه نیز به میزان بسیار زیادی افزایش یابد. این یخچال مجهز به دو درب مجزا است که با توجه با قابلیت بازگشت پذیری درب ها می توانید از بسته شدن آنها و کیپ بودن آن بیشترین کیفیت را تجربه نمایید. یخچال فریزر دوو با مدل نامبر اف آر- 530 دارای ظرفیت کلی 534 لیتر است که میزان 148 لیتر را به قسمت فریزر آن اختصاص داده اند و دارای ظرفیت 386 لیتر برای یخچال می باشد. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول پر فروش و بسیار ویژه را با قیمت مناسب و ارزان قیمتی سفارش دهید و لذت یک زندگی راحت را با بهترین وسایل خانگی که در اختیار شما قرار می دهیم تجربه نمایید. این یخچال و فریزر به عنوان بخشی اصلی از لوازم خانگی ضروری به شمار می آید که به شما امکان می دهد تمامی مواد غذایی را در داخل آن قرار داده تا از آن برای مدت های زیادی استفاده نمایید بدون آنکه از  نیازی به استفاده از محصولات مشابه وجود داشته باشد و یا نگه داری مواد از فساد را با محدودیت مواجه سازد . این یخچال فریزر با ساخت و ساز مجهز و کمپرسور عالی که برای آن قرار داده شده است یکی از بهترین برندها در بازار لوازم خانگی محسوب شده که توانسته تعداد زیادی از مشتریان را به طرف خود جذب کند.
     
    • یخچال فریزر با ظرفیت کلی 534 لیتر
    • طراحی شیک با روکش رنگ سفید
    • مجهز به سیستم بدون برفک
    • جریان هوای 3D
    • مجهز به قابلیت رفع کننده بوی بد
    • محدوده یخچال فریز با طراوت ویژه
    • حداقل درجه حرارت در فریزر -18 ° C
    ‎ناموجود
  9. یخچال فریزر 24 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT63FM

    • طراحی شده در اندازه 24 فوتی
    • دارای تکنولوژی سیستم خنک کننده
    • بدون برفک با قابلیت چند جریانی هوا
    • پوشش ضد باکتری به منظور محافظت از مواد غذایی
    • قفسه های شیشه ای با مقاومت بسیار بالا
    • قابلیت نانو سیلور به منظور رفع کنندگی بوی بد
    • دارای صفحه نمایش دیجیتالی از نوع led
    • یخ سازی به صورت خودکار تنا با یک چرخش ساده
    • بهینه سازی مصرف انرژی +A
    • قابلیت زنگ هشدار به هنگام باز بودن درب
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر دوو DAEWOO REFRIGERATOR FR-631

    امروزه یخچال ها یکی از پر کاربرد ترین لوازم آشپزخانه محسوب می شوند و به دلیل روشن بودن همیشگی باید مصرف برق کمتری نسبت به سایر لوازم خانگی داشته باشد؛ از این رو انتخاب یک یخچال با عملکرد بالا و در عین حال مصرف کمتر برق، دشوار می باشد. کمپانی دوو با تولید سری جدید یخچال های خود انتخاب را آسانتر نموده است چرا که با کمی تحقیق بسته به نیاز خود می توان بهترین انتخاب را داشت که تا مدت ها از آن راضی بود. یخچال Daewoo FR-631 یکی از این یخچال ها می باشد که با توجه به مصرف کمترین میزان برق، بالاترین عملکرد ممکن را در رده ی یخچال های همسان دارد. این یخچال دارای یک موتور پر قدرت می باشد که می تواند جریان هوای سرد را به صورت یکنواخت در سراسر قفسه ها و  کشو ها به گردش در آورد؛ با این گردش همیشگی هوای سرد، بوی نامطبوع از بین رفته و تازگی مواد غذایی حفظ خواهد شد. همچنین این یخچال FR631 دوو دارای ظرفیت گسترده نیز می باشد که شما را قادر می سازد تنها یک روز برای تمام هفته خرید کنید که این خود در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. خرید یخچال های ساید بای ساید برای یک خانواده ی کم جمعیت و همچنین برای خانه های با آشپزخانه های کوچک، مناسب نمی باشد از این رو اگر شما می خواهید هزینه ی کمتری بابت خرید یک یخچال منحصر به فرد پرداخت نمایید، ما به شما یخچال فریزر دوو اف آر-631 را معرفی می نماییم. علاوه بر عملکرد، یخچال دوو از یک طراحی زیبا نیز برخوردار است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.
     
    • دارای سیستم بدون برفک
    • دارای مبرد R600a و سازگار با محیط زیست
    • کلاس انرژی مصرف A/A +
    • دارای قفسه هایی با تکنولوژی شیشه های امن
    • دارای حالت خواب
    • عملکرد آنتی باکتریال
    • جریان هوای سه بعدی
    ‎ناموجود
  • یخچال سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RR92EESL1

    • طراحی جذاب و مدرن
    • یخچال تک درب  
    • ظرفیت خالص 350 لیتر
    • سطح انرژی +A
    • نور داخلی LED
    • صفحه نمایش ویژه
    • جریان چندگانه سیستم خنک کننده
    • محفظه ها و قفسه های ویژه و ضد نشت
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 26 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT5982ATBSL

    • یخچال فریزر با طراحی عالی و سبک مدرن
    • محفظه های جادار و ضد نشت
    • مجموع ظرفیت یخچال فریزر 560 لیتر
    • قابلیت کنترل رطوبت
    • نور داخلی LED  
    • امکانات آبریز ویژه  
    • صفحه نمایش دیجیتال
    • کمپرسور اینورتر
    • کم مصرف
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 18 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT45

    • دارای ظرفیت 18 فوت
    • دارای عملکرد بدون برفک
    • دارای قفسه های شیشه ای و مقاوم در برابر حرارت و ضدخش
    • دارای قفسه های متعدد و مختص به انواع مواد غذایی
    • قابلیت ذخیره سازیبا حداکثر ظرفیت مخزن 360 لیتر
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر 16 فوت سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR RT41K

    • طراحی با ابعاد جمع و جور
    • ظرفیت کلی یخچال 327 لیتر
    • ظرفیت فریزر 95 لیتر
    • ظرفیت یخچال 232 لیتر
    • سنسورهای رفع بوی بد و باکتری های مضر
    • قابلیت یخ ساز
    • امکان حفظ رطوبت بین مواد غذایی
    • قفسه و محفظه های جا دار و مقاوم
    ‎ناموجود
  • یخچال سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR SIDE BY SIDE 36FOOT RR35H66107F

    یخچال SAMSUNG  مدل RR35H66107F یکی از بهترین و پرکاربردترین یخچال های است که توسط کمپانی سامسونگ تولید شده است. یخچال سامسونگ ندل آر آر 35 اچ 66107 اف با توجه به نیاز های روزانه مردم برای انباشته کردن تمام محصولات خوراکی خود می تواند پاسخ گویی تمام نیازهای آنها باشد. ظرفِت این یخچال 348 لیتر است. همچنین این یخچال 36 فوت می باشد که با استفاده از این ویژگی ها و ظرفیت های زیاد می توان مواد و غذایی و لبنی زیادی را در آن ذخیره سازی کرد. علاوه بر این جنس یخچال SAMSUNG  مدل RR35H66107F از فولاد ضد زنگ است که در برابر شرایط دمایی بسیار مقاوم است.

    همچنین این یخچال دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد بر روی درب این یخچال یک فیلتر مخزن آب قرار گرفته است که به صورت خودکار آبریز است و  با استفاده از آن می توان  از آبی خنک بهره برد. علاوه بر این قابلیت تولید یخ به صورت خودکار را داراست. همچنین داخل یخچال نیز ظاهر زیبایی دارد که شامل چندین قفسه است. این دارای 6 قفسه می باشد که هر کدام از این قفسه ها خود به تنهایی کاربردهای زیادی دارند.  قفسه ای برای نگه داری مواغدایی غذایی آماده، قفسه ای برای نگه داری مواد لبنی، همچنین دارای قفسه ای است برای نگه داری تخم مرغ و از همه آنها مهم تر مجهز به قفسه ای است که مواد غذایی غذایی را انجماد کند بدون اینکه کیفیت مواد از دست برود. شما می توانید با در اختیار داشتن یخچال SAMSUNG مدل  RR35H66107F از بابت کیفیت مواد غذایی خود مطمئن باشید  و نگران از دست رفتن ارزش غذایی آنها نباشید. 
    •  دارای صفحه نمایش از نوع LED
    • دارای فیلتر آبریز است
    • مجهز به قابلیت قفل
    •  تولید خودکار یخ
    • مجهز به قفسه لبنیات برای نگه داری مواد لبنی
    • مجهز به قفسه انجماد مواد غذایی
    • داری قفسه های شیشه ای برای نگه داری مواد غذایی
    • مجهز به خنک کنندگی زیاد
    • 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش با نصب رایگان  (با پرداخت هزینه)
               رنگ: 
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر پروفیلو PROFILO REFRIGERATOR NO-FROST DF1029W3VV

    یخچال PROFILO  مدل DF1029W3VV یکی از بهترین و باکیفیت ترین یخچال های موجود در بازار است که با بهترین تکنولوژی روز ساخته شده است. این یخچال دارای چندین ویژگی خاص و منحصر به فرد است. حجم کل این یخچال 217 لیتر است که حجم بسیاری زیادی می باشد. این یخچال دارای 6 قفسه می باشد که با توجه به این میزان حجم می توان مواد غذایی و لبنی و سبزیجات و میوه های زیادی را در داخل قفسه های آن جاسازی کرد. یخچال پروفیلو مدل دی اف 1029 دبلیو 3 وی وی دارای قابلیتی است که می تواند خود به صورت خودکار یخ را به آب تبدیل کند بدون زمان صرف کنیم تا یخ آب شود. همچنین بیرون آوردن یخ در این یخچال به صورت دستی امکان پذیر می باشد. یخچال پروفیلو بدون برفک است. ظرفیت قفسه فریزر 198 لیتر می باشد که با این میزان ظرفیت می توان مواد بسیار زیادی را در داخل آن نگه داری کرد. همچنین این یخچال خاصیت خنک کنندگی سیستم را دارد. خنک کنندگی در این یخچال به صورت یکنواخت به تمام نقاط یخچال و قفسه های آن نفوذ می کند و بوهای بد موجود در یخچال را می گیرد.

    همچنین در از بین بردن باکتری و میکروب موجود در یخچال نقش بسزایی را ایفا می کند و شما با خیال راحت می توانید به مدت چندین هفته تمام مواد غذایی خود را در آن قرار دهید بدون اینکه آسیبی به کیفیت آنها وارد شود. علاوه بر این با توجه به ظرفیت آن می توان در 24 ساعت 22 کیلو گرم از مواد غذایی را در زمان بسیار کمی در قسمت فریزر با سرعت بالایی انجماد کرد. در قسمت داخلی این یخچال دارای لامپ ال ای دی می باشد  که نور بسیار زیادی از خود ساتع می کند به طوری که تمام گوشه های یخچال را برای شما روشن می کند و می توان همه چیز را صورت دقیق و واضح مشاهده کرد. یخچال PRIFILO  مدل DF1029W3VV مجهز به یک سیستم هشدار دهند می باشد هنگامی که در یخچال به مدت زیادی باز بماند یخچال به وسیله پانل های کنترل از خود صدایی ایجاد می کند و همچنین نور ال ای دی آن نیز روشن می شود این از نشانه های هشدار یخچال است. علاوه بر این ها دارای حسگر هوشمند سزگار با محیط است.
     
    • طراحی زیبا  و بی نظیر
    • قابلیت یخ آب کردن به صورت خودکار
    • قابلیت یخ زدایی به صورت دستی
    • بدون برفک با حداکثر دما خنک کنندگی
    • ظرفیت انجماد در 24 ساعت 22 کیلوگرم قابلیت
    • دارای ظرفیت بزرگ محفظه فریزر 198 لیتری
    • دارای حجم کلی 217 لیتری برای ذخیره تمام مواد غذایی
    • دارای باز شدن درب با اندازه 90 درجه
    • مجهز به سیستم هشدار دهنده
    • دارای حسگر هوشمند برای مطابقت با شرایط
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر بوش 36 فوت GSN36VW30-KSV36VW30 REFRIGERATOR bosch

    یخچال فریزر بوش « GSN36VW30-KSV36VW30» از مدل های با کیفیت تولید شده شرکت نامبرده می باشد که با ظرفیت اصلی 36 فوت و دو پنل جداگانه در اختیار کاربران قرار گرفته است. این یخچال دو قلو در رنگ سفید طراحی شده و امکان نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی را دارد که این مقدار بین طبقات شیشه ای و قفسه های روی درب تقسیم شده است. از امکانات اصلی یخچال دوقلوی سفید رنگ KSV36VW30 پشتیبانی از قابلیت بدون برفک « noFrost » می باشد که از یخ زدگی قسمت های مختلف فریزر و یخچال جلوگیری خواهد کرد؛ همچنین قفسه نگهداری میوه و سبزی VitaFresh و قفسه نگهداری بطری های نوشیدنی و آب، علاوه بر اینکه سعی در طراوت و تازگی مواد خوراکی دارند، فضای بیشتری نیز در اختیار شما برای ذخیره سایر مواد غذایی قرار می دهند. یخچال فریزر 36 فوت بوش با برچسب A++ یکی از کم مصرف ترین محصولات لوازم خانگی به شمار می آید؛ البته سیستم خنک کننده چندگانه نیز در این میان بی تاثیر نیست چونکه توسط فن هایی که در اختیار دارد هوای خنک و سرد را به طور یکنواخت در تمامی نقاط پخش می کند. یکی از ویژگی های اصلی یخچال فریزر GSN36VW30-KSV36VW30 بوش این است که حتی در هنگام قطعی برق نیز از مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز شما در برابر گرما محافظت می کند و این به مدت 19 ساعت انجام می شود. در پایان جالب است بدانید که یخچال 36 فوت بوش تنها 39 دسی بل نویز تولید می کند و به خاطر این مقدار ناچیز باید به تولید کننده اش آفرین گفت.
    • قابلیت خنک نگه داشتن مواد تا 19 ساعت با قطع برق
    • دارای سیستم بدون برفک نوفراست«noFrost»
    • مجهز به سیستم خنک کنندگی چند گانه
    • بهره گیری از برچسب انرژی A++
    • گنجایش یخچال و فریزر 585 لیتر
    • بهره گیری از صفحه نمایش LED
    • میزان سر و صدا 19 دسی بل
    • بهره گیری از زنگ هشدار درب
    • مجهز به حسگر هوشمند دما
    ‎ناموجود
  • یخچال فریزر هیتاچی 24 فوت R-B410PUQ6 Hitachi Refrigerator

    کمپانی چند ملیتی هیتاچی یکی از تولید کننده های برجسته لوازم خانگی در سراسر جهان به شمار می آید که هر ساله با تولید انواع لوازم خانگی به مشتریان در یک انتخاب بهتر کمک می کند. این شرکت معتبر اینبار با یخچال فریزر 24 فوت R-B410PUQ6 Hitachi به خانه هایتان می آید تا طراوت و تازگی را برای سالم تر ماندن مواد غذایی به شما هدیه دهد. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود. این یخچال فریزر مجهز به کمپرسور اینورتر بوده که از لحاظ قدرت و انرژی در سطح بالایی قرار داشته و در عین حال نیز میزان مصرف را بسیار پایین نگه می دارد. سنسور ECO THERMO مجهز به قفسه های شیشه ای کاملا ضد نشت و جادار و از همه مهمتر قابل شستشو می باشد که قابلیت نگه داری خوراکی ها، انواع سبزیجات و میوه ها را به راحتی فراهم می کند. خوب حالا می رسیم به کلاس مصرف انرژی A +++ که نشان دهنده کم مصرف بودن یخچال است. اگر به سلامت خود و اعضای خانواده تان اهمیت می دهید می توانید با سفارش دادن این یخچال فریزر فوق العاده مواد غذایی روزانه تان را با طراوت و تازگی بیشتری مصرف کنید بدون آنکه از بوی بد ناشی از باکتری های بیماریزا خبری باشد چراکه این یخچال هیتاچی R-B410 مجهز به فیلتر نانو تیتانیوم ( Nano Titanium ) بوده و در کنار آن از فن خنک کننده قدرتمند بهره می برد. البته جالب است بدانید که در محفظه فریزر نیز قابلیت انجماد سریع به فریز کردن مواد غذایی کمک کرده و از اینرو مواد گوشتی و سایر خوراکی ها، مدت زمان بیشتری نگه داری خواهد شد. گذشته از تمامی این ویژگی های برجسته داشتن یک طراحی زیبا و چشم نواز ممکن است توجه هر بیننده ای را به طرف خود جلب کند بنابراین شما با سفارش دادن این یخچال فریزر از سایت بانه مارکت می توانید با قیمت مناسبی یخچال فریزر مورد نیازتان را تهیه کنید. 
    • ظرفیت کلی 24 فوت 
    • مجهز به کمپرسور اینورتر
    • سنسور ECO THERMO
    • قفسه های شیشه ای مستحکم و ضد نشت  
    • با گاز مصرفی R-600a
    • خنک کننده قدرتمند و انجماد سریع
    • کلاس مصرف انرژی A +++
    • مجهز به فن هوشمند اینورتر
    • دارای فیلتر نانو تیتانیوم
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 176 تا 193 از مجموع 193 تا

    1. 1
    2. ۲
    3. ۳
    4. ۴
    5. ۵
    6. ۶

    لیست قیمت یخچال بالا پایین و خرید یخچال بالا و پایین خارجی را ببینید. انواع یخچال بالا پایین فریزر سامسونگ خوب و بالا پایین ال جی ارزان و بوش را بخرید.