Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 26 | قیمت ابزار آلات خرید ابزار الات

اشتراک برای فید RSS

ابزار آلات

   

آیتم‌های 876 تا 910 از مجموع 965 تا

  1. دستگاه جوش اینورتر اینکو INGCO INVERTER WELDING MACHINE ING-MMA2006

    دستگاه جوش ING-MMA2006 اینکو یک دستگاه صنعتی به همراه موتور قدرتمند اینورتر می باشد که میتواند در کارگاه های جوشکاری و یا سایر مشاغل مربوط به جوش انواع فلز ها کاربرد داشته باشد . این دستگاه با وزن مناسب و به همراه بسته بندی می تواند یک وسیله کاربردی و مفید باشد که می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد.از ویژگی های این دستگاه می توان به فن خنک کننده و ولتاژ مناسب آن اشاره کرد.موتور قدرتمند دستگاه جوش اینکو مدل ING-MMA2006 از نوع اینورتر می باشد که این موتور به علاوه تامین قدرت کافی برای دستگاه دارای مصرف برق بسیار کم است به طوری که نسبت به سایر موتور های AC می توان برای مدت زمان طولانی تری از ان استفاده کرد.این دستگاه جوش دارای کابل و انبر جوش وارت و ماسک جوشکاری است که می تواند امنیت کاربر را در هنگام جوشکاری تامین کند.از دیگر لوازم این دستگاه می توان چکش و برس را به عنوان وسلیله های کمکی نام برد. دستگاه جوش کاری ام ام ای 2006 اینکو همچنین دارای یک کنترل کننده دما می باشد که قادر است تا درهنگام کار دمای دستگاه را کنترل کند و از داغ شدن بیش از حد قطعات ان جلوگیری شود.

     

    • دستگاه صنعتی با 200 آمپر
    • ولتاژ اولیه 85 ولت
    • قابل حمل با وزن بسیار سبک 5 کیلوگرم
    • دارای موتور قدرتمند با تکنولوژی اینورتر
    • مجهز به فن خنک کننده
    • کنترل کننده دما

                رنگ :

    ‎ناموجود
  2. دستگاه صنعتی سنگ تراشی 240 ولت اینکو INGCO INDUSTRIAL MASONRY AG9508.1

    دستگاه صنعتی سنگ  تراشی  AG9508.1از جمله بهترین محصولاتی است که تا به حال شرکت اینکو توانسته با تولید آن نظر بسیاری از افراد جامعه را به این دستگاه جلب کند. علاوه بر این به وسیله این دستگاه می توان تمام سلیقه خود را در آن گنجاد بلکه با نهایت کارایی عمل می کند. شرکت INGCO این بار در صدد تولید نوعی دستگاه مخصوصی بر آمده که نازک کاری و ظریف کاری برای افراد خوش سلیقه قابل اهمیت است. دستگاه مینی فرز صنعتی اینکو مدل آ جی 9508.1 دارای ویژگی های خاص مربوط به خود است. دستگاه مینی فرز صنعتی دارای ولتاژ 220 تا 240 ولت می باشد. همچنین دارای سرعت بسیار بالایی می باشد که در هر دقیقه 11000 دور قار به چرخش است.

    اصلی ترین قسمت این دستگاه که کار را انجام می دهد صفحه آن با قطر 125 میلی متر است. از بهترین ویژگی های این دستگاه صنعتی سنگ بری قطر شفت ها با اندازه 14 میلی متری می باشد. هنگامی که می خواهید سنگی برش دهید با قرار دادن صفحه بر روی سنگ شفت می تواند به راحتی صفحه را بر روی سنگ به منظور عملکرد بهتر قرار دهد. با فعال کردن قفل کن در دستگاه سنگ بری  INGCO مدل AG9508.1 در دسترس کودکان قرار نمی گیرد. همچنین این دستگاه دارای سیستم ایمنی خاموش شونده است که در برابر خطرات احتمالی خود به صورت خودکار خاموش می شود. دستگاه سنگ بری اینکو مدل آ جی 9508.1 قادر است تا دسته کمکی در سه جهت راست ، چپ و بالا نصب شود. با تهیه این دستگاه دیگر نگران جلوه دادن شکل های زیبا بر روی اتاق خود نباشید.
    • دارای ولتاژ 220-240 ولت
    • دور در حالت آزاد 11000 دور در دقیقه
    • قطر صفحه 125 میلی متری با عملکرد فوق العاده
    • قطر شفت  14 میلی متری و قابل تغییر بر اساس کار مخصوص به خود
    • دارای قفل کن محور
    • سیستم ایمنی خاموش شونده
    • امکان نصب دسته کمکی در سه جهت
    ‎ناموجود
  3. دستگاه کمپرسور باد 12 ولت اینکو INGCO AIR COMPRESSOR AAC1401

    دستگاه کمپرسور پمپ باد فندکی AAC1401 یک دستگاه برای استفاده های روزانه مانند بادکردن لاستیک پنچر ، توپ ها و یا لاستیک دوچرخه است . این دستگاه که به طور قابل حمل تولید و ارائه شده است می تواند یک دستگاه سبک برای استفاده های روزانه شما باشد . این دستگاه باقدرت 12 ولت می تواند در انواع شغل های مکانیکی و پنچرگیری ها کاربردهای مفیدی داشته باشد . با داشتن دستگاه کمپرسور بادی ای ای سی 1401 اینکو شما می توانید در مسافرت های خود نیز ان را با خود به همراه داشته باشید . این دستگاه کمپرسور باد دارای تعدادی لوازم جانبی مانند سر لوله ها ، کابل اتصال ، انبر و یک شیلنگ می باشد که با استفاده از این ابزارها می توانید از دستگاه برای انواع کارها استفاده کنید .دستگاه کمپرسور باد اینکو مدل AAC1401 باعث می شود تا کارهایی که شما مجبورید با دست ان ها را انجام دهید بتوانید با این دستگاه در مدت زمان کمتر و با سرعت بیشتری به انجام برسانید . دستگاه کمپرسوربادی اینکو همچنین به همراه یک بسته بندی ارائه شده است که با استفاده از این قابلیت راحت تر قابلیت حمل دارد و با داشتن بدنه استیل می تواند اطمینان و استحکام را برای شما به ارمغان بیاورد.
     
    • دارای حداکثر جریان هوا 35 لیتر در دقیقه
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی
    • دارای شیلنگ 1.5 متری
    • 3 متر سیم جهت اتصال
    • بدنه استیل
    ‎ناموجود
  4. اره فارسی بر 1400 وات اینکو INGCO MITRE SAW PBMIS14002

    شرکت اینکو INGCO با ساخت انواع ابزارآلات صنعتی اعم از ابزار های کشاورزی، ساختمانی و ... به یکی از برندهای معتبر و با تنوع محصولات تبدیل شده است که تولیدات این کمپانی به تمام کشورهای دنیا صادر می شود. یکی از بهترین محصولات این کمپانی در ابزار آلات صنعتی اره فارسی بر PBMIS14002 می باشد که می تواند عملکرد شما را در برش فارسی، برش چوب و ایجاد شیار و یا حتی مرتب سازی برش چوب، بسیار با کیفیت تر و با سرعت بیشتر کند. این محصول برای تمام مشاغلی که با برش یک قطعه ی کوچک چوب تا قطعات بزرگ سر و کار دارند مناسب می باشد. استفاده از اره های سنتی و سایر اره ها برای برش فارسی و چوب و الوار، امری بسیار وقت گیر و تاقت فرسا می باشد اما کافی است یک بار قطعه ی چوب مورد نظر خود را با استفاده از اره فارسی بر اینکو برش دهید تا با لذت بردن از کار با کیفیت و سرعت بالا، به شغل خود بیشتر علاقه پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از این ابزار در هر زاویه ای، برش های مختلف را ایجاد کنید. تیغه ی این اره با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توان با استفاده از آن قطعه چوب های مکعبی را در هر اندازه ای به راحتی به صورت های افقی و یا مورب برش داد.
    • دارای سرعت حرکت 2800 دور در دقیقه
    • مجهز به تیغه ی 255 میلی متری از جنس فولاد ضدزنگ
    • سرعت بیشتر و عملکرد بهتر با اره ی فارسی بر
    • دارای دسته ی نرم و راحت
    • قدرت 1400 وات
    • عرض برش 55 میلی متر و عمق برش 45 درجه
    ‎ناموجود
  5. دستگاه فرز انگشتی اینکو INGCO MILLING FINGER 4002

    برای سایش و کنده کاری بر روی لوازم تزئینی منزل خود نیاز به یک نوع دستگاه بسیار کار آمد مثل دستگاه صنعتی فرز انگشتی دارید. همان طور که از نامش پیداست یک دستگاه صنعتی می باشد و برای تمامی افراد کاربردهای بسیار خوبی دارد. شرکت اینکو که همواره کیفیت و عملکرد محصولات تولیدی خود زبان زد خاص و عام است این بار نیز با ارائه نوعی کاملاً متفات تر از دیگر تولیدات خود توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. هر استاد کار ماهری برای جلا دادن به انواع آهن و فلزها نیاز به نوعی دستگاه مخصوص برای این کار دارند. دستگاه فرز انگشتی اینکو مدل پی دی جی 4002 دارای قابلیت ها و ویژگی های بسیار زیادی می باشد. از این دستگاه می توان برای ریزه کاری و نازک کاری بر روی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

    از دیگر مزیت های این دستگاه فرز انگشتی صنعتی INGCO مدل PDG400 دارای سه تیغه اضافی می باشد که هر کدام از آنها خود برای کارهای مخصوصی استفاده می شوند. همچنین سرعت چرخش این نوع دستگاه 27000 دور در دقیقه می باشد. دستگاه فرز انگشتی اینکو مدل پی دی جی 4002 مجهز به گیر بوکس فلزی همراه با لرزش کمتر و افزایش طول عمر است. اندازه قطر این دستگاه صنعتی 25 میلی متر است که با توجه به کار های مورد نیاز اندازه آن تغییر داده می شود.    
    • طراحی زیبا با دسته ای راحت و قابل انعطاف
    • ابزار گیری با اندازه 6 میلی متر
    • حداکثر سرعت چرخش 27000 دو ردر دقیقه
    • مجهز به گیر بوکس فلزی و لرزش کم جهت افزایش طول عمر
    • دارای قطر سنگ زنی 25 میلی متری
    ‎ناموجود
  6. دریل برقی 280 وات اینکو INGCO DERILL ED2801

    دریل ED2801 توسط کمپانی اینکو ساخته شده است به عبارت دیگر کمپانی اینکو این دریل را طوری طراحی کرده است؛ علاوه بر این که  استادکاران برای کارهای صنعتی خود استفاده می کند بلکه کاربران معمولی نیز می توانند از این دریل بسته به نیاز کار خود، استفاده نمایند.همچنین کمپانی اینکو از رنگ های ثابت زرد و سیاه برای محصولات خود استفاده کرده است به همین دلیل نیز در دریل  ED2801از این دو رنگ استفاده کرده است. علاوه از این دریل برای سوراخ کاری ، باز و بستن پیچ گوشتی ها استفاده می شود.از دیگر ویژگی های دریل ED2801 دارای وزن کم و سبک می باشد به همین دلیل به راحتی می توانید آن جا به جا نمایید.همچنین این دریل به گونه ای طراحی شده است که دکمه پاور بر روی دسته آن قرار گرفته است که با انگشت اشاره خود می توان آن را روشن و خاموش کرد . همچنین یکی از قسمت اصلی این دریل سه نظام می باشد که مته و پیچ گوشتی بر روی این سه نظام قرار می گیرد و شما به راحتی می توانید توسط فشار دست خود مته ها و پیچ گوشتی ها را عوض کنید. به علاوه دریل ED2801 توسط سیم برق کار می کند که بر خلاف دریل شارژی به باتری نیاز ندارد در نتیجه این دریل نیاز به وقت، برای پر نودن باتری ندارد به همین  دلیل شما می توانید در هر زمان از این دریل به راحتی استفاده نمایید.
    • دارای سرعت 1200-350 دور در دقیقه
    • دارای قدرت 280 وات
    • اندازه ی قطر سه نظام 10 میلی متر
    • قابلیت راست گرد و چپ گرد
    • دارای وزن کم وسبک بودن برای حمل ونقل

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  7. دستگاه جوش اینورتر 160 آمپر اینکو INGCO INVERTER WELDING MACHINE ING-MMA1606

    شرکت اینکو ابزاری به نام دستگاه جوش را تولید و روانه بازار کرد. دستگاه جوش اینکو مدل ING-MMA1606  به منبع تغذیه مجهز شده است که با استفاده از آن امکان جوشکاری در جریان های بالا فراهم می شود. این دستگاه دارای قابلیت اینورتر است و توسط ریکتیفایر و سوئیچ جریان متناوب AC را به جریان خروجی مستقیم  (DC)تبدیل می کند. در جریان های متناوب که ولتاژ و مقدار جریان خروجی متناوب بوده آن ها را تنظیم می کند و با استفاده از برنامه های کامپیوتری ، مراحل انجام کار با دستگاه جوش را کنترل می کند. دستگاه جوش کاری ING-MMA1606  اینکو دارای طراحی جمع و جوری می باشد و در مقایسه با دستگاه های سنتی جوش وزن سبکتری دارد. تکنولوژی اینورتر بکار برده شده در این دستگاه باعث می شود مصرف برق تا حد قابل توجهی کاهش یابد وعلاوه بر کاهش مصرف انرژی با کمک خاموش و روشن کردن موتور جریان را کم می کند و ودر نتیجه باعث عمر طولانی دستگاه می شود. قابلیت اینورتر در این دستگاه حالت باعث ایجاد صدای پایینی می شود و کاربران در هنگام کار احساس ناراحتی نخواهند داشت. این دستگاه الکترونیکی در مقابل جریان های سه فاز مقاوم بوده و به راحتی می تواند سرعت موتور دستگاه های سه فاز را کنترل کرد. دستگاه اینورتر ام ام ای 1606 اینکو را تمام استادکاران جوشکار ، صافکار و تمام کسانی که با جوش کردن آهن سروکار دارند استفاده می کنند حتی افراد عادی برای مصارف خانگی می توانند از این دستگاه پر کاربرد و مفید استفاده کنند.

     

    • دارای موتور قدرتمند با تکنولوژی اینورتر
    • دارای حوزه جریا 10-160 آمپر
    • دارای ظرفیت توان ورودی  KVA 6.3
    • دارای کابل و انبر جوش و ارت
    • مجهز به ماسک جوشکاری
    • دارای چکش و برس مخصوص
    • رنگ : 
    ‎ناموجود
  8. کمپرسور بادی اینکو INGCO COMPRESSOR AC20246

    به نظر می رسد کمپانی اینکو برای مصرف کننده های خود خبرهای جدید از تولیدات اخیر خود دارد! این کمپانی محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه تکنولوژی روز دنیا ، و با صادرات محصولات خود به تمام کشورها، توانسته است به شهرتی جهانی دست یابد. یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی کمپرسورهای بادی با قدرت ها و ظرفیت های متفاوت می باشد که با توجه به قدرت و فشار برای مصارف گوناگون و مناسب برای تمام افراد با توجه به نیاز آنها می باشد. کمپرسور باد INGCO AC20246 با اندازه جمع و جور و فشار نسبتا قوی توسط این کارخانه تولید شده است که می توان برای مصارف گوناگون صنعتی و یا حتی خانگی از آن استفاده کرد. این کمپرسور علاوه بر حمل آسان با استفاده از چرخ های تراکتوری، اتصال انواع دستگاه های بادی را نیز ساپورت می کند بنابراین می توان این دستگاه را چندمنظوره نامید. از ویژگی های قابل تعریف در این کمپرسور می توان به ظرفیت مخزن بالا، تنظیم فشار خودکار، فیلتری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار اشاره کرد. شما می توانید کارهای تاقت فرسای گذشته را که علاوه بر انرژی، وقت شما را نیز می گیرد، با عملکرد سریعی با استفاده از این کمپرسور به راحتی انجام دهید و در نهایت از کیفیت کار خود لذت ببرید.
    • دارای چرخ های تراکتوری برای حمل آسان
    • مجهز به تنظیم کننده ی فشار به صورت خودکار
    • مجهز به فیلتر برای  جلوگیری از ورود گرد و عبار
    • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های بادی
    • دارای حداکثر فشار 8 بار
    • وزن سبک نسبت به سایر کمپرسورها

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  9. دستگاه جوش اینورتر آی ان جی ام ام آ 2508 اینکو INGCO WELDING MACHINE ING-MMA2508

    دستگاه جوش اینورتر اینکو ام ام آ 2508 با امکاناتی نظیر کابل وانبر جوش وارت و ماسک جوشکاری و همچنین چکش و برس مخصوص می باشد که می توان از ان برای جوشکاری های حرفه ای استفاده کرد و از نمایشگر دیجیتالی آن جهت تسریع در روند کارهایتان، بهره مند شد. دستگاه جوش،  معمولا به عنوان جریان ثابت (CC) و یا ولتاژ ثابت (CV) طبقه بندی می شود و در حال حاضر یک ابزار ثابت و کاملا متفاوت با ولتاژ خروجی خود برای حفظ یک جریان ثابت در نوسان است. ماسک مخصوص جوشکاری به عنوان یک محافظ عمل کرده و باعث می شود تا شدت نور ناشی از جوش فلزات به چشم کاربران آسیب نرساند و نیز از گزند براده های آهن جلوگیری می کند. قابلیت فن خنک کننده در این دستگاه باعث می شود در هنگام عملکرد، مانع از داغ شدن زیاد ان شود.

    برای جوشکاری معمولا از یک منبع انرژی با ولتاژ ثابت استفاده می کنند و در حال حاضر ممکن است با یک ولتاژ سنجش از فیدر سیم قابل کنترل باشد. دستگاه جوش اینورتر 250 میلی آمپر دارای فن آوری IGBT است که بهترین گزینه برای استفاده های صنعتی به شمار می آید و متناسب با استانداردهای ویژه و مدرن روز طراحی شده است. جوش دادن انواع فلز های اهنی را می توان با استفاده از MMA2508 انجام داد و استحکام بالایی را توسط ان به وجود آورد. فن آوری موتور این دستگاه از نوع اینورتر TIG است که مقاومت بالایی را در هنگام عملکرد ارائه می دهد و از ولتاژ بسیار مناسبی، فراهم شده است.
    • طراحی فشرده و مجهز
    • ورودی ولتاژ دوگانه
    • ولتاژ ورودی 220/380 ولت
    • جریان خروجی 250-30A
    • دارای کابل و انبر جوش
    • چکش و برس مخصوص
    • دارای  نمایشگر دیجیتالی
    ‎ناموجود
  10. بکس بادی 1.2 اینچ اینکو INGCO AIR IMPACT WRENCH AIW12561

    شرکت INGCO هر ساله دست به ساخت ابزارآلات حرفه ای با کیفیت بالا و هزینه ی مقرون به صرفه می زند. این شرکت نیز همانند مارک های بوش، ها Makita، استنلی ابزار های با کیفیت بالا عرضه می کند و به رضایت کاربران اهمیت ویژه ای می دهد. INGCO معتقد است که یک دستگاه علاوه بر این که کیفیت بالا عملکرد عالی باید داشته باشد بلکه از ظاهر زیبا و عمر طولانی نیز برخوردار باشد. به همین دلیل تمام تیم INGCO توجه زیادی به جزئیات هر ابزار می نمایند تا محصولی کاربردی با عملکرد عالی را ارائه دهند. دستگاه بکس بادی AIW12561 نیز محصول ابزارآلات این کمپانی می باشد که با کمک کمپرسور بادی کار می کند و برای بستن پیچ ها و مهره های تایر ماشین به کار می رود. بکس بادی 12561 دارای حداکثر گشتاور 567.0 نیوتون متر و سرعت 7500 دور در دقیقه است. تنها با یک فشار کوچک می توانید در عرض چند دقیقه پیچ ها و ومهره های زیادی را به کمک این بکس باز و بسته نمایید.
    • دارای سرعت 7500 دور در دقیقه
    • اندازه کارتریج 1/2 "
    • حداکثر گشتاور 567.0 نیوتون متر
    •  دارای خاصیت معکوس
    • فشار هوا 6.2 (بار) – 90PSI

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  11. دریل شارژی پیچ گوشتی اینکو INGCO DRILL CDT08180

    دریل شارژی پیچ گوشتی CDT08180 که ساخته شده توسط شرکت INGCO می باشد از جمله بهترین و باکیفیت ترین ابزرا های صنعتی به شما می رود که از امکانات و قابلیت های خوبی برخوردار است. همچنین دریل شارژی اینکو مدل  سی دی تی 08180 با کیفیت مقرون و به صرفه تولید و وارد بازار شده است. این کمپانیدر تلاش است تا با ارائه نوعی دریل کاملاً خاص نسبت به دیگر مدل دریل های موجود در بازار که نه تنها از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برحوردار است بلکه دارای ظاهری زیبا و با دوام می باشد. دریل شارژی اینکو مدل سی دی تی 08180 دارای مزیت های بسیار خوبی می باشد که از جمله آنها می توان از این دریل برای کارهای ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

    ممکن است شما بخواهید بر ریو دیوار سوراخی ایجاد کنید پس این دریل شارژی کار را برای شما بسیار راحت می کند. همچنین از دریل شارژی INGCO CDT08180 برای کارهای جوشکاری و نیز سوراخ کردن حفره های آب به کار می رود. این دریل با استفاده از باتریNi-Cd   با طول عمر بسیار وطلانی تغذیه می کند. علاوه بر این دارای کارتریج با حداکثر سرعت 10 میلی متر است. این دریل به وسیله گشتاور موجودی که برای آن در نظر گرفته شده است کارایی خوبی دارد که حداکثر سرعت گشتاور نیز 15+1 نانو متری می باشد. سرعت این دریل به حدی زیاد است که می توان در هر دقیقه 550 دور در دقیقه بچرخد.
    • طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • دریل شارژی با طراحی شیک و دوام بسیار
    • سرعت چرخش 550 دور در دقیقه
    • باتری قابل جا به جایی Ni-Cd  با سرعت ولتاژ ولتاژ: 220-240 ولت  
    • حداکثر گشتاور  15+1 نانو متری
    ‎ناموجود
  12. دستگاه اره فارسی بر 1800 وات اینکو INGCO MITRE SAW BM2S18004

    دستگاه اره فارسی بر BM2S18004 اینکو یکی از دستگاه های حرفه ای صنعتی برش چوب می باشد که با نام فارسی بر معروف است. دستگاه فارسی بر دارای قابلیت برش 45 درجه در جهت چپ یا راست می باشد. همچنین وزن این دستگاه تقریبا 19 کیلوگرم و وزن آن همراه با بسته بندی 21 کیلوگرم است. از قابلیت های ویژه دستگاه اره اینکو مدل BM2S18004 می توان به سیستم قفل کن سریع اشاره کرد . کاربران می توانند با استفاده از این قفل، محور چرخان را در حالت ثابت قرار دهند تا در هنگام تعویض صفحه با مشکلی مواجهه نشوند. بدنه این ابزار از جنس فلز آلومینوم طراحی شده است که با استفاده آن می توان تمام کارهای سنگین را به راحتی و در مدت زمان اندکی انجام داد. اندازه اره این دستگاه 254 میلی متر است با کمک آن می توان برش هایی دقیق در اندازه 90x305 میلی متر ایجاد کرد. طراحی فلزی دستگاه اره فارسی بر بی ام 2 اس 18004 اینکو باعث افزایش طول عمر و کارایی دستگاه می شود دقت برش در این ابزار بسیار بالا است بنابراین می توانید  قطعات را با استفاده از این ابزار به صورت دقیق برش داد. موتور این دستگاه دارای عملکرد فوق العاده ای با توان خروجی 1800 وات می باشد همچنین سرعت آن در حالت دور آزاد 4500 دور در دقیقه می باشد.
     
    • دارای توان 1800 وات و مناسب برای انواع کارهای سخت
    • دارای سرعت در حالت آزاد rpm4500
    • درای بدنه آلومینیومی محکم و بادوام
    • دارای سیستم قفل کن سریع
    • دارای دسته با قابلیت برش 45 درجه در جهت راست و چپ
    • مجهز به سیم پیچ مسی
    • دارای چراغ کار برای انجام روشنایی

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  13. دستگاه سشوار صنعتی 200 وات اینکو INGCO INDUSTRIAL DRYING HG20008.1

    از جمله مهمترین محصولات صنعتی برای حرارت دادن و گرم کردن مواد در صنایع مختلف و کارگاه هایی مانند شیشه بری و چسباندن روکش بر روی سطوح مختلف سشوار صنعتی INGCO مدل HG20008.1 است. از سری محصولات کمپانی معتبر چینی دستگاه سشوار صنعتی هرماه با حالت ها مختلف گرمایشی است.  این بار نیز مانند سری محصولات تولید وارد بازار شده قبلی شرکت اینکو با طراحی و پیاده کردن یک نوع مدل فوق العاده کاربردی به رفع نیازهای افرادی مانند مهندسین و استادکاران ماهر پرداخته است.سشوار صنعتی INGCO مدل HG20008.1 قابلیتهای فراوانی در زمینه صنعتی را داراست.این سشوار همان طور که از نامش پیداست یک محصول تولید گرمایش و البته از نوع صنعتی می باشد. سشوار صنعتی اینکو مدل اچ جی 20008.1 از نظر کارایی بسیار شبیه به شسوارهای معمولی و مورد استفاده تمامی افراد جامعه است. از جمله مهترین و قابل توجه ترین ویژگی های این سشوار قابلیت تولید هوایی گرم در محدوده خواسته شده است.

    این دستگاه بسیار مورد استفاده برای افراد خبره در زمینه صنایعی مانند شیشه و تولید لامپ های کم مصرف ، خشک کردن حالت دادن به مواد مانند پلیمرها نی کاربرد دارد. منبع تغذیه سشوار صنعتی اینکو مدل اچ جی 20008.1 برق 2000واتی است. به وسیله میزان ولتاژ در نظر گرفته شده با سرعت بالا قادر به ارائه حداکثر کارایی و خدمات خواهد بود. علاوه بر این دارای سه نوع خروجی جریان هواست که از 350 تا 500 لیتر در دقیقه هوا را خارج می کند. از دیگر ویژگی های این سشوار کم وزن و کم جاگیری آن می باشد. همچنین دارای بدنه فلزی بسیار زیبا و مقاوم است.
    • طراحی شیک  و قابل انعطاف
    • دارای قدرت 200 وات با رساندن حداکثر انرژی
    • درجه حرارت های 80 تا 600 درجه سانتی گراد با تولید گرمای فوق العاده
    • مجهز به 3خروجی جریان هوا از 350 تا 500 لیتر در دقیقه
    ‎ناموجود
  14. اره فارسی بر2000 وات اینکو INGCO MITRE SAW MTS20001

    اره فارسی بر از دستگاه های برش چوب است که روی بازوهای ان میله های متحرکی قرار داده شده اند تا به راحتی لایه های چوب را برش دهد.دستگاه اره MTS20001 اینکو را به دلیل این که بیشتر درکارهای زاویه بری استفاده می شود اره فارسی بر نام گذاشته اند . با استفاده از این اره به راحتی می توان مواد مورد نظر را در زاویه های مختلف برش دهید . این دستگاه فارسی بر اینکو دارای یک اهرم تنظیم است که با استفاده از ان می توان چوب را در زیر صفحه تنظیم کرد و در زوایای مختلف آن را برش داد .این دستگاه همچنین دارای گیره هاییست که با استفاده از ان ها می توان به راحتی چوب را بر روی صفحه محکم کرد. دستگاه اره برقی اینکو مدل MTS20001 دارای قدرت 2000  وات و سرعت بالا برای برش می باشد . این دستگاه به همراه یک میز برش تولید شده است که قادر است تا با استفاده از این میز در ابعاد مختلف چوب را برش دهد . موتور بسیار قدرتمند اره فارسی بر ام تی اس 20001 اینکو می تواند به سرعت و عملکرد بالای دستگاه کمک کند . این دستگاه اره فارسی بر صنعتی دارای یک سیستم قفل کن سریع همراه با بدنه الومینیومی و سیم پیچی مسی است.
     
    • دارای موتور بسیار قدرتمند با توان 2000 وات
    • دارای سرعت 4200 دور در دقیقه
    • مجهز به سیستم قفل کن سریع
    • دارای بدنه الومینیومی
    • همراه با میز برش
    • قابلیت برش با ابعاد متفاوت
    ‎ناموجود
  15. دستگاه جوش 400 آمپر سه فاز اینکو INGCI WELDING MACHINE ING-MMA4008

    دستگاه های جوش معمولا برای کار های جوش کاری و وصل فلزات کاربرد دارد. این دستگاه برای اکثریت مردم کاربرد دارد و حتی اشخاصی که حرفه ای نیستند با رعایت نکات ایمنی می توانند از آن استفاده نمایید. دستگاه جوش ING-MMA4008 که ساخت شرکت اینکو می باشد به تکنولوژی اینورتر مجهز شده است. این تکنولوژی برای این سیستم مزیت های زیادی به همراه دارد. تکنولوژی اینورتر با تبدیل جریان برق ای سی به دی سی موجی می شود کارایی سیستم بالا رود و همچنین دستگاه مصرف برق کمتری داشته باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه جوش ام ام ای 4008 اندازه جمع و جور و قابل حمل ان می باشد. به کمک دسته های طراحی شده بر روی این سیستم قادر خواهید بود آن را از مکانی به مکان دیگر جابجا کنید. علاوه بر این دستگاه دارای خروجی جریان 20 – 400 امپر می باشد. شما می توانید به راحتی و بسته به نیاز خود آمپر برق مورد نظر را برای عمل جوش کاری تنظیم نمایید. همچنین وجود فن قدرتمند با ورود جریان هوا به داخل سیستم کارایی و عملکرد عالی را در هر زمان فراهم می کند.
    • جریان خروجی  20-400آمپر
    • دارای تکنولوژی اینورتر
    • مجهز به فن خنک کننده
    • ویژگی Direct current
    • دارای نمایشگر دیجیتالی
    • اندازه الکترود های قابل استفاده 1.6-5.0 میلی متر

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  16. دستگاه دمنده و مکنده اینکو INGCO BLOWER 750W AB7501

    دستگاه دمنده و مکنده اینکو مدل AB7501 یک ابزار ضروری و مورد نیاز برای هر خانه ای می باشد. در هنگام تمیز کردن انواع وسایل خانگی مانند کابینت ها و یا کمدهایی که دسترسی به همه ی گوشه های ان ها راحت نیست شما می توانید از این دستگاه استفاده کنید.این دستگاه با قدرت مکش و دمندگی عالی قادر به کشش انواع گرد و غبار از روی وسایل می باشد.همچنین با استفاده از دستگاه دمنده AB7501 اینکو شما می توانید برگ ها و خرده چوب های داخل باغ را تمیز کنید. با انتخاب این دستگاه در حالت های مختلف راحت ترین روش را برای تمیز کردن مکان های مختلف منزل خود برگزیده اید . این دستگاه در یک عملیات سریع تنظیم پیوسته جریان هوا را تامین می کند و باعث می شود تا با این جریان سریع هوای کافی برای عملیات دمیدن فراهم شود . دستگاه ای بی 7501 اینکو همچنین دارای یک حالت مکش است که این حالت به همراه یک کیسه برای نگهداری گرد و غبار ارائه شده است . این دستگاه دارای یک لوله انعطاف پذیر است که این لوله دارای ارتفاع مناسب می باشد و می توان از آن برای تمیز کردن هر مکانی که به آن دسترسی ندارید استفاده کنید. این دستگاه دمنده و مکنده همچنین دارای یک دسته و یک موتور قدرتمند است که این موتور قادر است تا قدرت کافی را به ویژه در هنگام مکش برای دستگاه فراهم آورد.
     
    •  دارای قدرت 750 وات
    • تعداد دور های متغیر 0-13000 دور در دقیقه
    • دارای کلید تنظیم سرعت
    • لوازم جانبی
    • دارای کیسه برای عمل مکش

                رنگ : 

    ‎ناموجود
  17. دستگاه اور فرز مشتی پی ال ام 500 وات اینکو INGCO ROUTER ANGLE MILLING OVER PLM5002

    این دستگاه کاملا صنعتی بوده و دارای ساخت و سازی مجهز و مقرون به صرفه می باشد که کاربران می توانند از ان متناسب با نوع حرفه ای که دارند، استفاده کنند. علاوه بر این دارای قدرت 500 وات است که یک محصول بسیار کم مصرف به شمار می آید . از این ابزار می توان برای حرفه نجاری به دفعات بسیاری استفاده کرد. قطر کلت دستگاه PLM5002 6 میلی متر است . دارای دور در حالت آزاد 33500 دور در دقیقیه می باشد و در زمان کمی می تواند عملکرد ویژه ای را در اختیار شما قرار دهد. شیار هایی که به وسیله این ابزار ایجاد می شود از ظرافت و دقت بالایی برخوردار است. علاوه بر این دارای سه عدد لوازم جانبی برای انواع کاربردها در صنعت های متفاوت می باشد.

    بنابراین هم اکنون می توانید ان را با قیمت مناسبی سفارش داده و متناسب با نیاز های خود از ان استفاده کنید. عملکرد این دستگاه در مقایسه با مدل های سنتی از امتیاز ویژه ای برخوردار است که دیگر نیازی به استفاده از وسایل اضافی برای شیار دادن و سوراخ کردن دقیق لایه های چوبی ندارید و تنها با فشار دادن یک دکمه تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار توسط شرکت اینکو ساخته و طراحی شده است که به صورت توسعه یافته ای در جهت پیش برد فن اوری های مدرن روز به کار می رود. معمولا فرز دستی را در منبت کاری، طراحی دکوراسیون چوبی منازل و سایر وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می دهند و مناسب برای افرادی است که با این گونه هنر های چوبی سر و کار دارند.سیستم الکترو مغناطیسی که در محصولات اینکو فراهم شده است برای فروش بیشتر با قیمت مناسب است.
    • طراحی فشرده و مناسب
    • قدرت انرژی 500 وات
    • دارای قطر کلت 6 میلی متر
    • قابلیت 33500 دور در دقیقه
    • دارای ولتاژ 220-240  ولت
    • تنظیم دنده عالی و منحصر به فرد
    ‎ناموجود
  18. دستگاه سنباده لرزان 450 وات اینکو INGCO CUPS SHAKY RS4501.2

    از جمله پرکاربردترین ابزارهای صنعتی شرکت معتبر INGCO دستگاه سنباده لرزان RS4501.2 می باشد. شرکت چینی اینکو کیفیت و عملکرد فوق العاده خوب را مد نظر قرار داده است. همچنین با تولید و ارائه این نوع دستگاه کاملاً خاص و متفاوت نیازهای تمامی افراد برای انجام کارهای خود به این دستگاه رفع شده است. این دستگاه دارای کاربردهای فراوانی از جمله صاف و سیقل دادن سطوح مختلف مانند انواع دیوارها و حتی سقف های منازل است. این دستگاه با کاربردها و مزیت های بسیار خوب برای افرادی مانند نجارها و جوشکارها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

    علاوه بر این شما نیز با تهیه و در اختیار داشتن این نوع دستگاه به راحتی سطوح مختلف و مجسمه های منزل خود را به وسیله آن صاف کنید. دستگاه صنعتی سنباده لرزان اینکو مدل آر اس 4501.2 با سرعت و کارایی فوق العاده خوب در مدت زمان کمی و با سرعت بالایی جاهای مور نظر را سیقل می دهد. سرعت چرخش در این دستگاه 4000 تا 13000 دور در دقیقه می باشد. منبع تغیه این دستگاه از برق با قدرت ورودی 450وات می باشد. همچنین دستگاه سنباده لرزان مجهز به صفحه سایشی با قطر 150 میلی متر برای صافی و سایش حتی جاهای بسیار بزرگ و با ارتفاع بلند به کار می رود. شما با تهیه این نوع دستگاه به راحتی سطوح مختلف را بدون پرداخت هزینه گزاف و هدر دادن مصرف انرژی اشکال را به دلخواه خمود در بیاورید.
    • طراحی شیک با بدنده راحت و قابل جا به جایی
    • دارای قدرت برق 450 وات
    • مجهز به قطر صفحه سایش در 150 میلی متر
    • سرعت بالای 4000 تا 13000 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  19. اره گرد بر اینکو 2000 وات INGCO CIRCULAR SAW CS2351

    اره گرد بر نوعی اره است که از آن برای برش های عرضی-طولی- مایل و ایجاد شیار در چوب و فلز و سایر مصالح استفاده می شود. اره گرد بر CS2351 اینکو با داشتن تیغه هایی که دارد می تواند عمیق ترین برش ها را در مواد و مصالح مورد نظر شما ایجاد کند . با داشتن این اره شما امکان برش با زاویه های مختلف را دارید و می توانید از این دستگاه برای کارهای سخت و سنگین نیز استفاده کنید.این اره برقی دارای یک موتور قدرتمند است که قدرت فوق العاده ای را برای دستگاه فراهم می کند. اره گرد بر اینکو مدل CS2351 دارای دو عدد گیره نگهدارنده و حداکثر سرعت 4200 دور در دقیقه می باشد.از این دستگاه بیشتر در کارهای ساختمان سازی و نجاری ها استفاده می شود و کاربرد مفیدی برای کار در این سازمان ها دارد. برای این اره شما می توانید مطابق با نیاز خود انواع تیغه ها را عوض کنید که این کار باعث می وشد تا برای برش مواد و مصالح مورد نیاز خود سرعت بیشتری داشته باشید و انرژی کمتری نیز مصرف کنید. برش سنگ های ساختمانی و قطعات کوچک فلز مانند الومینیوم با استفاده از دستگاه گرد بر سی اس 2351 اینکو به راحتی امکان پذیر است.اره گرد بر CS2351 با قدرت 2000 وات می تواند نماد یک دستگاه پر قدرت و پرکاربرد باشد که شما حتی می توانید در کارهای غیر صنعتی از آن استفاده کنید.این دستگاه همچنین در یک کیف ابزار بسته بندی شده است.
     
    • دارای قدرت 2000 وات
    • تعداد دور4200 دور در دقیقه
    • امکان برش با دو زاویه مختلف
    • امکان تعویض انواع تیغه
    • عمق برش 45 درجه 60 میلی متر
    • عمق برش 90 درجه 85 میلی متر

              رنگ :

    ‎ناموجود
  20. دستگاه اره پروفیل بر 2200 وات اینکو INGCO CUT OFF SAW COS4051

    در صنعت برش کاری و نجاری از انواع اره های مختلف استفاده می شود .اما این کمپانی اینکو برای برش فلزات نیز اره هایی را تولید کرده است که با استفاده ازاین نوع اره ها می توان انواع فلزات را به شکل های مختلف برش داد .از این نوع اره ها می توان اره پروفیل بر 2200 وات COS4051 را نام برد که این اره می تواند کاربردهای مفیدی در صنعت ساختمان سازی و تاسیسات داشته باشد. با استفاده از اره برقی COS4051 اینکو شما می توانید آهن الات متفاوت ، درب و پنجره ها و انواع مواد فلزی را بسازید . با دارا بودن قدرت بالا و صفحه های متفاوت برای برش اهن می تواند مناسب انواع حرفه ها و کارهای سخت و سنگین باشد. با استفاده از این دستگاه شما می توانید انواع لوله ها،نبشی و پروفیل ها را ایجاد و تولید کرد و از آن ها در صنعت ساختمان سازی استفاده کرد.این دستگاه اره پروفیل بر سی او اس 4051 اینکو دارای یک موتور القایی بسیار قدرتمند می باشد و قادر است تا در زاویه های مختلف 45 درجه نبشی ها را در سمت های راست و چپ برش دهد. همچنین این دستگاه دارای یک دکمه قفل کن است که با استفاده از این دکمه می توانید بدون نگه داشتن دکمه شروع دستگاه روشن باشد.
     
    • دارای موتور القایی بسیار قدرتمند
    • دارای قدرت 2200 وات
    • مجهز به صفحه 405 میلی متر
    • نویز کم
    • سرعت  2280 دور در دقیقه

              رنگ :

    ‎ناموجود
  21. اره کاشی بر1400 وات اینکو INGCO TILE SAW MC14008

    اره کاشی مدل MC14008  که محصول کمپانی اینکو می باشد ، دستگاهی حرفه ای و ایده آل برای برش کاشی، سنگ، سرامیک، گرانیت، بلوک، موزاییک، آجر و سنگ مرمر است. این دستگاه که از نوع دستی می باشد به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل جابجایی می باشد و با وزن مناسب و دسته ارگونومیک که دارد راحتی هنگام کار را برای کاربران فراهم می کند. همچنین این دستگاه به دلیل اینکه در کار های برش مورد استفاده قرار می گیرد و برش کاشی و سرامیک نیاز به دقت بالایی دارد باید از میزان سرعت و نیروی لازم برخوردار باشد. به همین دلیل اره کاشی بر MC14008  با سرعت 11000 دور در دقیقه و قدرت 1400 W طراحی شده است. همچنین همراه این اره کاشی بر یک تیغه ارائه شده است که دارای اندازه 20*110 میلی متر است که برای برش کاشی و سرامیک های شما کاملا تیز و برنده می باشد. با این خصوصیات این دستگاه قادر است حداکثر عمق برش 34 میلی متر را برای شما ارائه دهد
    • دارای قدرت موتور 1400 وات
    • سایز تیغه 110 میلی متر
    • دور در حالت آزاد 11000 دور در دقیقه
    • عمق برش 34 میلی متر
    • طراحی جمع و جور و قابل جابجایی
    • قابلیت تنظیم عمق برش

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  22. سنگ رومیزی دو طرفه 520 وات اینکوINGCO BENCH GRINDER BGL85201

    دستگاه سنگ رومیزی دو طرفه انیکو مدل BGL85201 دارای صفحه های سنگی به قطر 200 میلیمتر می باشد که برای کارهایی مانند تیز کردن چاقو، اره و سایر وسایل می باشد. این یکی از ابزار های صنعتی پیشرفته می باشد که با استفاده از آن می توانید با انرژی کم و در مدت زمان کمی کارهای خود را انجام دهید. بر روی بدنه دستگاه کلیدی برای خاموش و روشن کردن دستگاه وجود دارد. صفحه سنگ های دو طرفه دارای سرعت های یکنواختی هستند و هر دوی آن ها با هم به چرخش در می آیند. محفظه های شیشه ای در این دستگاه از ورود ضرات اضافی به داخل چشم جلوگیری می کند و امینت کار را بالا می برد. جنس شیشه ای صفحه های محافظ در دستگاه سنگ رومیزی BGL85201 اینکو باعث می شود که به راحتی در هنگام کار بتوان صفحه ها را مشاهده کرد و قدرت دید را افزایش داد. این دستگاه ساکت و بدون لرزش است و کار کردن با آن لذت بخش است. با قرار دادن دستگاه بر روی میز در هر زاویه ای که مایلید می توانید از دستگاه استفاده کنید. همچنین با استفاده از ابزارهای همراه با محصول می توان مواد سفت و سخت را به راحتی تیز کرد. دستگاه سنگ رومیزی بی جی ال 85201 اینکو در جعبه رنگی بسته بندی شده است و حمل و نقل آن به راحتی انجام می شود. برای جلوگیری از خطرات و آسیب های جدی در هنگام کار باید سنگ هایی متناسب بر روی دستگاه نصب شود .
    • مجهز به موتور قدرتمند با توان خروجی 520 وات
    • دارای سنگ های سمباده با قطر 200 میلی متر
    • دارای قاب محافظ چشم تاشو برای اطمینان بیشتر
    • مجهز به چراغ کار برای استفاده راحت در نور کم و شب
    • دارای ابزار لازم جهت تیز کردن متریال ها با سختی بالا
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  23. اره افق بر 800 وات اینکو INGCO RECIPROCATING SAW RS8001

    کمپانی انکو با تولید محصولات با کیفیت خود اخیرا با نامی معتبر در میان افراد جهان شناخته شده است. این کمپانی محصولات خود را بر اساس استاندارد های جهانی تولید می کند. این کمپانی خود می گوید به جای تبلیغات پر هزینه تلویزیونی و رادیویی سعی بر این دارد تا با ساخت کالای با کیفیت تر، مزایای مصرف کنندگان خود را در نظر بگیرد. همچنین کالاهای صنعتیِ این کمپانی علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشند به طوری که تمام استادکاران و یا افراد دیگر بتوانند برای اسانتر کردن کار خود آنها را تهیه نمایند. از ابزارآلات تولید شده توسط این شرکت، اره افق بر با مدل RS8001 می باشد که کیفیت و قدرت آن تنها با استفاده از دستگاه معلوم می شود. اگر شما در شغل و یا حرفه ی خود مدام در حال برش فلز و یا چوب با استفاده از اره ی دستی هستید، حال می توانید با استفاده از این اره افقی بر اینکو که می تواند نقش یک اره ی همه کاره را برای شما ایفا کند، علاوه بر سهولت در کار می توانید با سرعت و دقت بیشتری کارهای برشی خود را انجام دهید. کار کردن با این اره ی قدرتمند با حرکت رفت و برگشت 2800 بار در دقیقه امری بسیار لذت بخش خواهد بود که باعث می شود کارهای تاقت فرسای خود را با سرعت چندین برابر اعمال کنید، همچنین کار با این اره موجب تمیزی و مرتب در آمدن برش می شود که در نهایت رضایت شما را به همراه دارد.
    • دارای طراحی ارگونومیکی با وزن سبک و کم حجم حتی برای کارهای طولانی
    • مجهز به سیستم سه نظام SDS و مناسب برای تعویض راحت تیغه ها
    • مناسب برای برش در چوب و فلزات تنها با تعویض تیغه
    • دارای موتور قدرتمند با قدرت 800 وات با ولتاژ 220-240 ولت
    • قابلیت عملکرد در 4 وضعیت

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  24. چکش تخریب صنعتی 1100 وات 10 ژول INGCO DRILL HAMMER INDUSTRIAL PDB11002

    چکش تخریب صنعتی مدل پی دی بی 11002  ارائه ای از کمپانی معتبر INGCO می باشد. برای تخریب انواع دیوارها و حتی ساختمان های با ارتفاع بلند نیاز به وسیله ای صنعتی می باشد. شرکت اینکو محصولات زیادی را با کارایی و کیفیت بسیار خوبی تولید و وارد بازار کرده است اما با تولید و طوراحی نوعی محصول صنعتی کاملاً خاص و منحصر به فرد توانسته نیازهای تمامی افراد جامعه که به یک همچین محصولی لازم دارند را در پیش برد کارهای روزانه خود یاری دهد. چکش تخریبی صنعتی اینکو مدل پی دی بی 11002 که دارای بدنه ای فلزی با طراحی بسیار متفاوت تر نسبت به دیگر محصو لات تولید و موجود در بازار است نه تنها از آن ها شیک تر است بلکه کیفیت  عملکرد این چکش قابل مقایسه با آنها نیست. چکش تخریب صنعتی INGCO  مدل PDB 11002دارای کاربردها و قابلیت های خاص و مربوط به خود می باشد. ممکن است شما برای تخریب دیوار و از نو ساختن آن نیاز به محصول صنعتی و کاملاً منحصر بفرد باشید پس ما به شما چکش تخریب اینکو را پیشنهاد می دهیم که هم صنعتی می باشد و هم می تواند با نهایت کیفیت برای شما کارایی داشته باشد. علاوه بر این مصرف برق در این چکش صنعتی به حدی کم است که با ولتاژ قدرت تخریب 220-240 ولت کار شما را در حداکثر کارکرد انجام می دهد.  همچنین حداکثر سرعت آن 50 هرتز می باشد. قدرت ضربه ورودی در چکش تخریبی INGCO مدل PDB11002 1100 وات می باشد. سرعت در این چکش تخریب به حدی است که در هر دقیقه 3000 ضربه به دیوار وارد کند. نیروی ضربه وارد شده در این چکش تخریبی 10 ژول می باشد.
    • طراحی منحصر بفرد با بدنه فلزی
    • ولتاژ قدرت تخریب  220-240 ولت با حداکثر کارایی
    • دارای قابلیت حداکثر سرعت  50 هرتز  با کیفیت بسیار بالای کارکرد
    • قدرت ضربه ورودی  1100 وات و قدرتمند
    • مجهز به  قابلیت  ضربه ی 3000 هزار  بر میلی متر  معکب
    • حداکثر وارد کردن ضربه  10 ژول
    ‎ناموجود
  25. اره صنعتی پروفیل بر 2350 وات اینکو INGCO MAIN PERSIAN SAWS COS3558

    یکی دیگر از انواع محصولات صنعتی که شرکت اینکو با افتخار آن را تولید و وارد بازار کرده است. دستگاه صنعتی اره پروفیل بر INGCO مدل COS3558 یک نوع ابزار صنعتی اره برای برش انواع لوله ها و نبشی ها به کار می رود. این نوع دستگاه اره از قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی می باشد . از این ابزار برای صنایت مختلفی همچون دورد گری ، نجاری و لوله کشی ساختمان ها  مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین دستگاه صنعتی اره پروفیل بر اینکو مدل سی او اس 3558 بسیار مورد استفاده افراد خبره در صنایعی مانند لوله ها و نبشی های آهنی است. با در اختیار داشتن این نوع دستگاه علاوه بر اینکه از مزایای خوب آن برخوردار می شوید بلکه در صرفه جویی زمان و انرژی نیز کمک بسیار زیادی می کند.

    طراحی دستگاه اره پروفیل بر INGCO مدل COS3558 ظاهری کاملاً صنعتی دارد. دستگاه صنعتی اره پروفیل بر صنعتی با برق کار می کند که حداکثر انرژی مورد نیاز را می رساند. علاوه بر این صفحه ای مخصوص برش با اندازه 355 میلی متر است. از بهترین ویژگی های دستگاه صنعتی اره پروفیل بر اینکو مدل سی او اس 3558 سرعت فوق العاده بالا 3400 دور در دقیقه آن است. موتور این دستگاه با کارایی بسیار خوب عملکردهای بسیار خوب را به ما ارائه می دهد. علاوه بر این به وسیله سوهان مخصوص اره تیز کنی صفحه این دستگاه قابل تیز شدن است. این دستگاه اره پروفیل بر INGCO مدل COS3558 به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد و همچنین از مزایای خوب آن به راحتی برخوردار می شوید.
    • طراحی صنعتی با ظاهری فوق العاده شیک
    • دارای قدرت برق 2350 وات با رساندن حداکثر انرژی مورد نیاز
    • مجهز به صفحه ای با اندازه 355 میلی متر برای برش سطوح مختلف
    • سرعت فوق العاده بالای چرخش 3400 دور در دقیقه
    ‎ناموجود
  26. دستگاه فرز سنگ بری 1250 وات اینکو INGCO ANGEL GRINDER AG23508

    فرز های سنگی در دو نوع آهنگری و فریز سنگی با تعداد دورهای متفاوت تولید شده اند.  فرز سنگی  AG23508اینکو با دور 6300 یکی از قدرتمندترین ابزار های صنعتی می باشد. این فرز سنگی با تعداد دور صفحه حالت آزادrpm  6300 جزء فرز های سنگی محسوب می شود و برای کارهای سنگ بری و تراشکاری به کار می رود. هر کدام از این فرزها را باید برای کار مخصوص خود بکار ببرید در صورتی که از فرز آهنگری برای کارهای سنگ بری استفاده شود به دلیل اینکه تعداد دور صفحه ی فرز آهنگری نسبت به سنگی بیشتر است استفاده از آن خطرناک است و برش ها با سرعت به سمت کاربر پرتاب می شود و سلامتی آن ها را تهدید می کند. دسته کمکی  AG23508 را در سه جهت می توان نصب کرد بناربراین کاربران چپ دست و راست دست به دلخواه می توانند دسته کمکی را در مکان های مخصوص نصب کنند. شرکت اینکو سلامتی کاربران را در اولویت قرار داده و برای این ابزار صنعتی قفل کن محور و سیستم ایمنی خاموش شونده قرار داده است. قطر صفحه ی آن 230 میلی متر وقطر شفت های دستگاه در حدود  14 میلی متر می باشد. موتور دستگاه ای جی 23508 اینکو بسیار قدرتمند است و عملکرد بالایی دارد و همچنین قدرت خروجی این دستگاه برابر 2350 وات می باشد.   
     
    • دارای موتور قدرتمند با توان 2350 وات
    • قطر صفحه 230 میلی متر
    • حداکثر سرعت در حالت آزاد 6300 دور در دقیقه
    • قطر شفت 14 میلی متر
    • دارای قفل کن محور و سیستم خاموش شونده و تعویض زغال
    • دارای دسته گردان با قابلیت نصب در سه نقطه
    ‎ناموجود
  27. دستگاه دمنده و مکنده 400 وات اینکو INGCO BLOWER AB4018

    INGCO یکی از تولید کننده های ابزارالات صنعتی با کیفیت در سراسر جهان است، که هر ساله طیف گسترده ای از لوازم صنعتی و جانبی را ارئه می دهد. این کمپانی علاوه بر این که به فکر ارائه محصولاتی با کیفیت است به طراحی و سبک تر بودن آن ها نیز اهمیت می دهد مخصوصا برای محصولاتی که بیشتر با دست سروکار دارند. دستگاه دمنده و مکنده AB4018 نیز جزء این ابزار ها است که کاربران آن را در هنگام کار مدام در دست می گیرند. به همین دلیل این دستگاه طوری طراحی شده است که مانع از خستگی زود هنگام شما هنگام کار با ان می شود. همچنین دستگاه ای بی 4018 با قابلیت مکش و دمش که دارد طوری طراحی شده است که به راحتی گرد و غبار و یا براده های چوب را از روی سطوح مختلف جمع آوری می کند و محیطی تمیز را برای شما به ارمغان می اورد. علاوه بر این میزان قدرت 400W در نظر گرفته شده برای این محصول برای انجام این گونه کار ها بسیار مناسب می باشد و قدرت لازم را برای عمل مکش و دمش فراهم می نماید.
    • دارای قدرت 400 وات
    • جریان هوای 3 متر مکعب در دقیقه
    • دور در حالت آزاد 13000 دور در دقیقه
    • کلید کنترل هوا با قابلیت مکش و دمیدن
    • دارای کیسه جمع اوری گرد و غبار

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  28. دستگاه فرزآهنگری 2350 وات اینکو INGCO ANGEL GRINDER AG23508.2

    در گذشته برش انواع برش کاری ها با استفاده از سمباده های دستی انجام می شد که این کار هم زمان گیر بود و هم انرژی زیادی لازم داشت.اما امروزه با استفاده از دستگاه های برش سنگ مینی با اندازه مناسب ، کار برش راحت تر می شود و شما می توانید با این دستگاه انواع سنگ ها و فلزات را برش دهید. دستگاه فرز آهنگری اینکو مدل AG23508.2 با مصرف انرژی کم می تواند  یکی از دستگاه های اصلی مورد نیاز شما باشد.این دستگاه با قدرت بالا یک دستگاه برای برش آهن است و بااستفاده از یک صفحه برش می تواند سرعت کافی را برای برش این مواد فراهم اورد .قدرت دستگاه فرز آهنگری AG23508.2 اینکو 2350وات است و قطر صفحه آن 180 میلی متر که سرعت بالایی دارد و می تواند تعداد دورهای زیادی در طول کار بچرخد . در این دستگاه به راحتی می توان صفحه برش را عوض کرد و از آن برای برش انواع مواد آهنی استفاده کرد.این دستگاه فرز آهنگری را تمامی افرادی که با کارهای صنعتی سروکار دارند می توانند استفاده کنند.همچنین دسته این دستگاه دارای دسته قابل تعویض است که در سه جهت مختلف می توان دسته آن را نصب کرد.این دستگاه برش سنگ به همراه لوازم جانبی و کیف ابزار ارائه شده است که با استفاده از این کیف به راحتی می توان دستگاه را نگهداری و حمل کرد و از ابزارهای متفاوت آندر صورت نیاز و مطابق با میل خود استفاده کنید.

     

    • دارای قدرت 2350وات
    • تعداد 8000 دور در حالت آزاد
    • دارای قفل کن محور
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی
    • سرعت بسیار بالای صفحه برش

             رنگ : 

    ‎ناموجود
  29. دستگاه سنگ رومیزی دو طرفه 350 وات INGCO BENCH GRINDER BGL63501

    با پیشرفت تکنولوژی ابزارها و دستگاه هایی نیز جهت اسایش و راحت تر شدن کار انواع مشاغل تولید و ساخته شده است. با داشتن این ابزارها امروزه شما می توانید در مدت زمان کم و با مصرف انرژی اندکی کارهای خود را پیش ببرید و در کسب و کار خود به صورت حرفه ای عمل کنید. یکی از این دستگاه ها ، دستگاه سنگ رومیزی BGL63501 اینکو می باشد. دستگاه سنگ رومیزی بیشتر برای صاف کردن انواع مصالح ساختمانی و مواد فلزی استفاده می شود.دستگاه سنگ رومیزی اینکو مدل بی جی ال 63501 مجهز به محافظ چشم تاشو و دو سنگ در دو طرف دستگاه است که جهت ایمنی کاربران در هنگام کار از این درپوش محافظ استفاده می شود.قطر هر کدام از سنگ های سمباده این دستگاه 150 میلی متر است و این سنگ ها قادر به چرخش 2950 دور در دقیقه هستند که با این سرعت می توانند مناسب انواع مشاغل و کاربردهای صنعتی باشند. بر روی بدنه این دستگاه در قسمت بالای آن یک چراغ جهت روشنایی محیط قرار داده شده است که این چراغ می تواند نور کافی را در هنگام کار برای شما تامین کند .پس شما می توانید در هر محیطی از این دستگاه سنگ رومیزی استفاده کنید .همچنین در دو طرف این سنگ ها لایه های محافظ وجود دارند که از پرتاب ذرات مواد به طرف کاربر جلوگیری می کنند و اجازه می دهند تا شما با خیال راحت تری از این دستگاه استفاده کنید .
     
    • دارای قدرت350 وات
    • تعداد 2950 دور درحالت آزاد
    • دارای قاب تاشو برای محافظ چشم
    • بسته بندی شده در جعبه رنگی
    • مجهز به چراغ روشنایی

              رنگ : 

    ‎ناموجود
  30. دستگاه پولیشر 1200 وات اینکو INGCO POLISHING SEARCH AP12001

    دستگاه پولیشر اینکو  AP12001 با قطر صفحه سایش 180 میلی متر دارای قدرت پاک کنندگی جلادهندگی بسیار زیادی است که برای انواع سطوح به کار می رود و بیشترین کیفیت را در میزان پاک کنندگی لوازم، برای شما به ارمغان می آورد.این دستگاه به شما امکان می دهد تا بدون استفاده از نیروی عضلانی مچ دست خود، به راحتی و با فشار دادن یک دکمه، راه اندازی کنید، این شرکت به طور منظم توسعه یافته ترین و متحول ترین امکانات را در لوازم خود به وجود آورده طوری که طرفداران خاصی را هر ساله به طرف خود جذب می کند و امروزه توانسته یکی از بزرگترین تامین کنندگان در بازار تجهیزات صنعتی و ساخت و ساز به شمار بیاید.

    علاوه بر این با میزان مصرف انرژی متعادلی که دارد هر روزه و به طور مداوم می توان از ان بهره مند شد و متناسب با نیاز های خود ان را به کار ببرید. میزان مصرف برق در این دستگاه مناسب با نیرویی است که در هنگام عملکرد بر شیء وارد می کند طوری که به سرعت ان را جلا می دهد بدون اینکه دیگر نیازی به پاک کردن دوبار جسم مورد نظر باشد. قدرتAP12001 بیشتر از سایر دستگاه های عرضه شده و سنتی در داخل بازار است و میزان کمتری از انرژی را در حین عملکرد هدر می دهد.با استفاده از قابلیت متغیر سرعت می توان برای نتیجه بهتر، حالت چرخش را به حداقل رساند که این سبب حفظ پد سنباده خواهد شد. آلودگی سطوح نیز یکی دیگر از علل منجر به چرخش دستگاه است که هرچه سطوح بیشتر آلوده باشد میزان چرخش نیز افزایش می یابد. بنابراین با استفاده از این دستگاه آ پی12001 مطمئن شوید که تمام سطوح رنگی و غیره را به صورت یکسان جلا می دهد و موجب صرفه جویی در وقت نیز خواهد شد.
    • طراحی مناسب و کارامد
    • دارای استارت آرام و بدون ضربه
    • قابلیت کنترل سرعت
    • قدرت انرژی 1200 وات
    • دور در حالت آزاد 3800- 1500  
    ‎ناموجود
  31. دستگاه اور فرز نجاری 1600 وات اینکو INGCO ROUTER ANGLE GRINDER RT16008

    در میان انواع دستگاه های نجاری ،اره ها و فرزها ، یک نوع دستگاه جدید اور فرز نجاری تولید شده است که کاربرد این دستگاه بیشتر در نجاری ها و منبت کارها می باشد. دستگاه اور فرز RT16008 اینکو یکی از فرزهای دستی می باشد که معمولا در هر صنعتی که با چوب و ابزار چوبی سر و کار داشته باشد کاربرد های فراوانی دارد. درصنعت نجاری کارهایی هست که نمی توان با اره و یا دریل انجام داد.در نتیجه این ابزار دستی که سرعت زیادی هم دارد می تواند به شما کمک کند تا طرح و یا شکل مورد نظر خود را بر روی چوب و انواع لایه های تخته در بیاورید.از دستگاه اور فرز نجاری اینکو مدل RT16008 عموما  افرادی که با چوب سر و کار دارند و به هنرهای چوبی علاقه دارند استفاده می کنند .در نجاری ها این دستگاه می تواند برای ایجاد شیار و یا لبه زدن مواد و لایه های چوبی استفاده می شود که با داشتن این دستگاه صنعت کار می تواند به علاوه داشتن یک طرح ساده بر روی سطح مورد نظر انواع طرح های زیبا و ساده را پیاده سازی کند.در این دستگاه دو دسته جهت نگهداری در هنگام کار وجود دارد و بدنه فلزی آن می تواند به شما این امکان را بدهد تا به یک دستگاه اصلی و مورد نیاز شما در هر کارگاهی باشد.از دیگر امکانات دستگاه فرز نجاری ار تی 16008 اینکو می توان به کیلد خاموش/روشن کردن دستگاه اشاره کرد .از انجا که این دستگاه جهت کارهای تزئینی نیز استفاده می شود ،دارای جای تیغه های متفاوتی است که می توان انواع تیغه ها با طرح های متفاوت را بر روی ان نصب کرد.
     
    • دارای موتور قدرتمند با توان 1600 وات
    • سرعت 11000 -28000 دور در دقیقه
    • بسته بندی شد ه در جعبه رنگی
    • مجهز به قفل کن
    • دارای دو چراغ LED
    • 9عدد لوازم جانبی

               رنگ : 

    ‎ناموجود
  32. اره عمود بر 750 وات اینکو INGCO ELECTRONIC JIGSAW JS7503

    اره ی عمود بر JS7503 که ساخت کمپانی اینکو می باشد برای برش انواع مختلف چوب مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در انجام کار های ظریف کاری مانند معرق کاری، منبت کاری و ترسیم الگو های پیچیده بر روی چوب بسیار کاربرد داشته باشد و گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به این گونه کار ها باشد. این دستگاه علاوه بر این که توانایی برش انواع چوب با ضخامت های مختلف را داراست قادر است مواد فلزی کم ضخامت را نیز برای شما برش دهید. همچنین موتور قدرتمند 750 واتی جی اس 7503 نیز میزان انرژی مورد نیاز برای کار برش را فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این اره برقی امکان تنظیم سرعت های مختلف بر روی دستگاه می باشد. به عبارت دیگر شما می توانید بسته به نوع کار خود میزان سرعت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و کار های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و با کمک این دستگاه بر روی چوپ اثر های خارق العاده خلق نمایید.
    • دارای دور در حالت آزاد 3000-500 حرکت عمودی
    • طول تیغه اره در چوب 110 میلی متر
    • طول تیغه اره در فلز 10 میلی متر
    • مجهز به موتور با توان 750 وات
    • دارای سرعت متغیر و چهار حرکت دورانی
    • برش مورب 0 تا 45 درجه

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  33. اره گرد بر 1300 وات اینکو INGCO CIRCULAR SAW CS1858

    شرکت اینکو یک شرکت قابل اعتماد در زمینه ی ساخت و تولید تجهیزات صنعتی می باشد و سری لوازم ابزار آلات خود را با طراحی زرد رنگی تولید کرده است که کیفیت و قدرت در عملکرد آن نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. اره گرد بر مدل CS1858 یکی از تولیدات این کمپانی است که مناسب برای کارهای چوبی سخت و سنگین می باشد. با استفاده از این اره گرد شما می توانید برش های بزرگ به صورت عرضی، طولی و مایل برای انواع الوار و چوب ایجاد کنید. با استفاده از این دستگاه صنعتی شما قادر خواهید بود به جای استفاده از روش های قدیمی و سنتی برش چوب از این دستگاه در مدت زمان کوتاه تری هر نوع چوبی را به راحتی برش دهید. استفاده از این دستگاه نیازی به جابه جایی الوار یا صفحات چوبی ندارد و تنها کافی است اره گرد بر سی اس 1858 را روی سطح مدنظر خود بکشید تا به راحتی شاهد برش های منظم باشید.
    • مناسب برای انواع برش های طولی و عرضی و اریب و ایجاد شیار
    • دارای قدرت1300 وات برای بریدن انواع تخته های چوبی بزرگ
    • برش قابل تنظیم به صورت اریبی از 0 تا 45 درجه
    • دارای قطر تیغه 185 میلی متر
    • وزن سبک و دارای طراحی ارگونومیکی برای کارهای طولانی

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  34. فرز انگشتی 130 وات اینکو INGCO MINI DRILL MG1301.1

    کمپانی اینکو دائما در حال گسترش فهرست تولیدات صنعتی خود می باشد تا نیاز های مصرف کنندگان و آسانتر شدن کار آن ها را تامین کند. در حال حاضر این کمپانی مشغول به تولید انواع کمپرسور، لوازم جوشکاری، جک بالا برنده، پمپ، تجهیزات حرارتی، لوازم و ابزار آلات نیروگاه های برق، دیزل ژنراتور، انواع مینی فرز و فرز انگشتی، میکسر بتن، ملات، لوازم ارتعاش دهنده و چکشی، چکش جک، ابزار قدرت و... می باشد. فرز انگشتی بلند INGCO MG1301.1 یکی از ابزارآلات صنعتی تولید شده توسط این کمپانی می باشد که شما را قادر می سازد با روشی بسیار راحت تر از قبل برای تراش کاری و سوراخ های گشاد در چوب و فلز استفاده کنید. شما می توانید از فرز انگشتی که دارای قدرت بالا و انواع لوازم جانبی می باشد برای براده برداری بر روی فولاد و یا آلیاژهای آلمینیوم و چوب و... به کار می رود. روش های سنتی و قدیمی برای سمباده روی چوب و الوار علاوه بر این که وقت و زمان زیادی را میگیرند، دقت و ظرافت در کار نیز از کیفیت کمی برخوردار می باشد اما با این فرز انگشتی ام جی 1301.1 شما قادر خواهید بود با سرعت دو برابر بیشتر و دقت بالا، تمام کارهای مربوط به ماشین کاری را بدون سایش و خوردگی در کار اعمال کنید. این فرز دارای فلوت هایی با سایز مختلف جهت انجام انواع ظریف کاری روی تعداد زیادی از مواد مانند فلزات، فلزات غیر آهنی، شیشه، چوب، پلاستیک و... می باشد.
    • دارای سرعت متغیر برای کار های مختلف
    • دارای سرعت در حالت آزاد 30000- 8000  دور در دقیقه
    • توانایی قدرت 130  وات و مصرف برق 130  وات
    • دارای شفت انعطاف پذیر و متحرک
    • دارای طراحی راحت برای استفاده در مدت زمان طولانی
    • سبک و کم حجم جهت حداکثر کنترل حین عملیات کندکاری و سمباده زنی

                    رنگ:

    ‎ناموجود
  35. دریل بتن کن سه کاره اینکو INGCO DRILL SDSPLUS RGH9002

    این دستگاه منحصر به فرد سه کاره مناسب برای انواع مشاغل مربوط به کارهای صنعتی و الکتریکی می باشد که کاربردهای فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. طوری که بدون نیاز به فشار مچ دست و انرژی بسیار می توانید تنها با لمس یک دکمه ان از سرعت بالای ان در ایجاد حفره در دیوارهای بتنی و سنگ تراشی استفاده کرد و بهترین نتیجه را در کار خود تجربه کنید. قدرت برق در این ابزار حرفه ای 800 وات است یعنی میزانی بسیار کمتر از سایر مدل های عرضه شده را به ان اختصاص داده اند. این ابزار ویژه را مناسب با شغلی که دارید مورد استفاده قرار دهید. آر جی 9002 تعادل زیادی را در هنگام چرخش جهت کندن دیوارهای بتی و سنگی ایجاد می کند که انرژی کمتری را در هنگام عملکرد به وجود می اورد.

    RGH9002 دارای سه عدد مته ، 2 قطعه برای تخریب دیوار و 4 شیار و سیستم سه نظام است که بهترین عملکرد را در اختیار کاربران قرا می دهد . با توجه به نیروی گشتاور این دستگاه می توان حفره هایی بزرگ و کوچک را در هر قسمت از دیوار ایجاد کرد و از توانی که برای ان قرار داده شده است لذت ببرید. حالت مته این دستگاه برای انواع مشاغل استفاده می شود، و در کل بسیاری از قابلیت های دیگر را نیز ارائه می دهد.حتی دیوارهای سفت و سخت را تخریب می کند، در مقابل سایر مدل های عرضه شده بهترین کیفیت را متناسب با قیمتی دارد، فراهم می کند. بنابراین هم اکنون می توانید ان را سفارش داده و از ان مناسب با نیاز خود استفاده کنید. این دریل سه کاره دارای دو دور SDS PLUS است و بیشترین عملکرد را فراهم می کند.
    • دارای طراحی فوق العاده زیبا و با کیفیت
    • مجهز  به ساخت و سازبسیار قدرتمند
    • طراحی فشرده و مناسب
    • دور در حالت آزاد 0-1300 دور در دقیقه
    • دارای 3 عدد مته و 2 دعدد قلم تخریب
    • 4 شیار سیستم سه نظام
    • قدرت برق 800 وات
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 876 تا 910 از مجموع 965 تا

لیست قیمت ابزار آلات و خرید ابزارآلات برقی و شارژی را بررسی کنید. مشخصات بهترین مدل مجموعه ابزار فروش دریل اره کارواش و سنگ فرز در دسترس است.