Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 5 | قیمت تلویزیون 40 اینچ خرید تلویزیون 49 اینچ - سایر - هلند - مونتاژ مجارستان, میزان امتیاز: و بیشتر , کشور سازنده: سایر هلند مونتاژ مجارستان

تلویزیون 40 تا 49 اینچ

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 387 تا

  1. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG FULL HD LED TV 40J5170

    تلویزیون فول اچ دی سامسونگ در اندازه صفحه نمایش 40 اینچ و در رنگ سیاه توسط شرکت سامسونگ اخیرا روانه بازار شده است که این تلویزیون سامسونگ 40J5170 یک تلویزیون ساده با امکانات متوسط است و میتواند نیازهای کاربران خود را به خوبی برآورده کند. فول اچ دی تی وی سامسونگ با کیفیت بالا و رزولوشن 1080×1920 نمایش تصاویر را واضح تر می کند. ارائه ی یک تصویر فوق العاده و و فول اچ دی شما را قادر می سازد که از نظاره ی تصاویر شفاف لذت ببرید و یک حالت سینمایی را در خانه خود تجربه کنید. با تلویزیون سامسونگ  J5170 شما خود را در یک دنیای سینمایی کاملا متفاوت احساس کرد. همچنین این تلویزیون امکانات خوبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با کمک ویژگی تصویر در تصویر به صورت همزمان 2 تصویر مختلف را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین با خروجی صدای 20 وات نیز از مشاهده فیلم های پخش شده لذت ببرید. از دیگر ویژگی های جی5170 برچسب انرژی +A و سنسور اکو می باشد. این دو ویژگی باعث بهره وری در مصرف انرژی می شوند.
    • دارای نمایشگر فول اچ دی LED
    • مجهز به موتور پردازش تصویر HyperReal
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر
    • برچسب انرژی +A و سنسور اکو
    • پخش فرمت های مختلف

                   رنگ: 

    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LX341

    امروزه تلویزیون شامل یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای برای تامین سرگرمی و تفریح خانواده ها است که با وجود مدل های مختلف تلویزیون ها، انتخاب یک تلویزیون خوب، امری بسیار دشوار می باشد. یک سینما خانگی گسترده در اتاق نشیمن می تواند تجربه ای باور نکردی را برای هر کدام از اعضای خانواده شما به ارمغان بیاورد که کمپانی ال جی با طرح مدل های مختلف خود توانسته است تلویزیون هایی مناسب با هر نوع سلیقه ای تولید کند. شرکت ال جی یکی از تلویزیون های خود را با مدل 49lx341 روانه بازار کرده است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. این تلویزیون با وضوح 1920x1080 پیکسل و با کیفیت فول اچ دی، قادر به تولید تصاویر باور نکردنی، واقعی و با کنتراست بالا می باشد. به علاوه این تلویزیون دارای حالت های مختلف پخش تصویر و فیلم است که شما می توانید بنا به حالات نور محیط و به دلخواه خود حالت هایی همانند استاندارد، اخبار، موسیقی، سینما، ورزش، بازی را انتخاب کنید. این تلویزیون مجهز به اسکن تصویر 60فریم بر ثانیه می باشد که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و صحنه های سریع و اکشن و همچنین برنامه های ورزشی را نگاه کنید و از دیدن انها لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای بلندگوهای 20 واتی می باشد و می تواند با استفاده از قابلیت پاک کردن صدا، به صورت خودکار صدای پس زمینه را کاهش و صدای گوینده و اشخاص را بالا ببرد.
    • دارای صفحه نمایش 49 اینچی
    • دارای وضوح 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به رفرش تصویر 60 هرتز
    • قدرت بلنگوهای 20 واتی و 6 حالت صدا
    • مجهز به سیستم موتور تصویر XD Triple
    • دارای تقویت رنگ پویا تصاویر

                    رنگ: 

    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG LED 3D FULL HD TV 49LB620

    انتخاب تلویزیون مناسب همیشه دشوار است به خصوص با توجه به اندازه و تجهیزات مختلفی که وجود دارد، باید دقیقا آنچه باشد که شما دنبال آن هستید؛ اما کمپانی ال جی تمام شک های شما را برطرف کرده است و یک دنیای رنگارنگ را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد. ال جی ال بی 620 به طور عمده دارای یک صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب است، که انتخابی ایده آل برای افرادی است که به انتخاب های خود بسیار اهمیت می دهند. ال جی تی وی شامل تمام توابع اساسی لازم مانند یک پانل فول اچ دی، رادیو سه گانه (DVB-T)، نور پس زمینه ال ای دی مستقیم و فن آوری سینما سه بعدی و امکان تغییر فیلم های دو بعدی به سه بعدی است. با وجود سه تیونر در این تلویزیون شما می توانید از بین کانال های گیرنده، تلویزیون کابلی و یا DVB-T با اسلات CI + ، نوع نمایش برنامه های خود را انتخاب کنید. این تلویزیون دارای کارت خوان هوشمند است که شما می توانید کانال های رمزدار پولی را با آن باز کنید و از دیدن برنامه های فوق العاده ی آن لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای ماشین زمان است که با ضبط و ثبت ویدئو ها در حافظه ی USB، به شما امکان می دهد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را از دست ندهید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نگه دارید و مکث کنید و یا به عقب برگردانید و از اول آنها را ببینید.
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به فناوری سه بعدی با عینک های سه بعدی تکنولوژی پسیو
    • اندازه صفحه نمایش  49اینچ و 124 سانتی متر
    • دارای صفحه نمایش با چراغ  LEDمستقیم و پنل IPS
    • مجهز به سیستم فراگیر صوتی با قدرت بلندگوهای 20 واتی
    • دارای رفرش تصویر 50 هرتز

                      رنگ: 

    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی شارپ SHARP LED TV FULL HD 40LD265

    تلویزیون یک فن آوری محبوب است که ما را قادر می سازد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه ی خود را بر روی صفحه ی نمایشگر مشاهده کنیم و یا به تماشای دیسک های DVD و Blu-ray بنشینیم و از بازی های ویدئویی از این طریق لذت ببریم، این قابلیت ها و امکانات را هر تلویزیونی می تواند ارائه دهد اما باید به این نکته دقت داشته باشیم کدام تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر و همچنین قدرت صدا و یا امکانات جانبی بهتر هستند. از سری تلویزیون های عرضه شده توسط کمانی شارپ LD265 می باشد که علاوه بر امکانات و قابلیت های ویژه ای که دارد می تواند تصاویر و فیلم های شما را با رزولوشون  1920 x 1080با فرمت فول اچ دی و اندازه صفحه ی 40 اینچ به نمایش بگذارد و نهایت هیجان و سرگرمی را برای شما فراهم آورد؛ همچنین با وجود گیرنده های متعددی که دارد می تواند کانالها و شبکه های مختلفی را دریافت کند. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون شارپ با نرخ فریم 100 هرتز بر ثانیه حتی از دیدن فیلم هایی با حرکت سریع مانند فیلم های اکشن و یا برنامه های ورزشی مانند فوتبال لذت ببرید. این تلویزیون با وجود دو پورت HDMI و یک پورت USB شما را قادر می سازد به راحتی داده ها و تصاویر و فیلم های خود را انتقال دهید و یا صفحه ی موبایل، تبلت، کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ خود را بر روی تلویزیون 40 اینچی خود مشاهده کنید. اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و عالی هستید، می توانید با سفارش و خرید تلویزیون ال دی 265 آن را در درب خانه ی خود تحویل بگیرید و از قابلیت ها و کیفیت تصاویر آن لذت ببرید.
    • دارای اندازه صفحه نمایش 40 اینچ
    • دارای پنل کامل FULL HD (1920 x 1080)
    • مجهز به تیونرهای HD (DVB-T / DVB-T2 / DVB-C)
    • دارای نرخ حرکت 100Hz  حرکت فعال برای تولید صاف مثل تصاویر متحرک
    • دارای پورت USB برای پخش چند رسانه ای
    • مجهز به دو عدد ورودی  HDMI

                         رنگ:

    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی شارپ SHARP LED 3D TV FULL HD LC-40LE458X

    تلویزیون شارپ دارای بسیاری از امکانات ویژه و پیشرفته می باشد که می توانید ان را در اتاق نشیمن خود قرار دهید و از امکانات و ویژگی های برجسته ان لذت ببرید.این تلویزیون 40 اینچی با پنل  LEDو کیفیت وضوح تصویر 1920 x 1080 پیکسلی، کاملا فول اچ دی می باشد و برای برای نمایش برنامه های تلویزیونی و مورد علاقه شما می تواند طیفی گسترده از رنگ های متنوع را ارائه دهد طوری که جذابیت نمایش را در بالاترین سطح به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید از ان برای ایجاد سرگرمی های جدید در اتاق نشیمن خود بهره مند شوید.علاوه بر تمامی این موارد، تلویزیون شارپ شامل پورت های HDMI و یک پورت USB می باشد که نسبت به سایر تلویزیون ها از امکانات ویژه و قابل توجهی برخوردار می باشد.

    قدرت فرکانس 100مگاهرتزی این تلویزیون برای سرعت در اجرای برنامه ها بسیار موثر می باشد. از دیگر امکانات ویژه این تلویزیون قابلیت سه بعدی ان می باشد و به شما امکان می دهد تا هیجان بیشتری را در هنگام مشاهده برنامه های مورد علاقه خود به دست بیاورید.این تلویزیون مناسب و سازگار برای کانال های صوتی ARC است و کیفیت ویژه صوتی و تصویری را از طریق کابل های ویژه کامپوزینت و کامپوننت برای بازدهی بیشتر کیفیت رسانه های صوتی و تصویری امکان پذیر می باشد.در نتیجه می توانید هم اکنون با سفارش دادن این محصول ویژه از امکانات نامحدود ان بهره مند شوید و بدون پرداختن هزینه های اضافی سرگرمی های جذاب و منحصر به فردی را به خانه خود بیاورید. اندازه این صفحه نمایش 40 اینچ می باشد و دارای بهترین کیفیت اندازه برای مشاهده پخش برنامه هایی است که در حال نمایش هستند. بنابراین شما می توانید ان را تهیه کنید و از پخش برنامه های مورد علاقه خود بر روی ان لذت ببرید.
    • اندازه صفحه نمایش 40 اینچ با کیفیت وضوح تصویر 1920x 1080p
    • USBبرای پخش چند رسانه ای
    • امکانات اینترنت بی سیم wi-fi
    • دارای صفحه نمایش FULL HD
    • مناسب برای پخش 3D
    • دارای فرکانس 100 مگاهرتز
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فیلیپس PHILIPS LED SMART TV 42PFL7108

    با تجزیه و تحلیل تلویزیون فیلیپس مدل  PFL7108به این نتیجه می رسیم که این تلویزیون از نظر کیفیت و امکانات یک محصول خاص است. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 42 اینچ می باشد. با استفاده از قابلیت های خاص این تلویزیون و کیفیت بالای آن هیچ وقت از خرید آن پشیمان نخواهید شد. PFL7108 یک تلویزیون هوشمند 42 اینچ با کیفیت FULL HD ساخت شرکت فیلیپس می باشد. این تلویزیون دارای فن آوری 3D می باشد که با استفاده از آن با بالاتربن کیفیت از مشاهده تلویزیون لذت می برید. تلویزیون سه بعدی 42 اینچ 7108 فیلیپس به یک دوربین ویدئو کنفرانس از طریق برنامه اسکایپ مجهز شده است. همچنین با استفاده از کنترل از راه دور این تلویزیون که شامل صفحه کلید حرفی و عددی می باشد می توانید به چت و وب گردی در اینترنت بپردازید. علاوه بر ویژگی های ذکر شده این محصول دارای Wi-Fi یکپارچه و قابلیت 3D passive می باشد. با استفاده از این قابلیت ها از مشاهده فیلم ها و تصاویر سه بعدی نهایت لذت را ببرید.
     
    • دارای صفحه نمایش سه بعدی ال ای دی 42 اینچ
    • دارای برچسب مصرف انرژی + A
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • مشاهده تصاویر و فیلم ها با رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل
    • مجهز به وب کم بر روی بدنه تلویزیون برای مکالمات تصویری
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • برنامه MY Remote
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون فیلیپس ال ای دی PHILIPS LED TV 40PFL6709

    تلویزیون فیلیپس 6709 با طراحی مناسب و ابعاد باریک و براق باعث شده تا این تلویزیون به یک گزینه ایده آل برای خانه های شما تبدیل شود .این تلویزیون یک دنیای جدید رو به تکنولوژی های هوشمند است  که باعث می شود تا شما با یک رابط کاربری ساده بیشتر اشنا شوید . این تلویزیون دارای یک عملکرد کاربرد ی و بالاست که باعث کشف یک تجربه دقیق خواهد شد و دارای امکاناتی فراتر از تلویزیون های سنتی است . تلویزیون فیلیپس مدل PFL6709 دارای یک ابعاد مناسب و قاب بسیار باریک است که باعث می شود تا شما هنگام استفاده از این تلویزیون دید گسترده تری داشته باشید و با هیجان بیشتری محتوای مورد علاقه خود را مشاهده کنید.این تلویزیون دارای تنظیمات اینترنت سریع است که کاربر می تواند با استفاده از ان به اینترنت و محتوای ان دسترسی داشته باشد .همچین این دستگاه هوشمند با مدل نامبر 6709 دارای برنامه MY REMOTE برای تعامل بهتر با تلویزیون و برنامه های ان است . با استفاده از گزینه های اتصال در این تلویزیون شما می توانید محتوای مورد نظر خود را به اسانی به اشتراک بگذارید .
     
    • طراحی منحصر بفرد و قاب بسیار باریک همراه با بدنه باریک
    • تلویزیون هوشمند
    • برنامه MYREMOTE
    • وای فای و وای فای میراکست
    • PMR 600 هرتز
    • حرکت دیجیتال طبیعی برای تصاویر در حال حرکت
    • موتور پردازش تصویر Pixel precise HD
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون فیلیپس ال ای دی سه بعدی PHILIPS LED 3D TV FULL HD 40PFL6609

    تلویزیون 40 اینچ فیلیپسPFL6609  سری جدید2014  همراه با طراحی زیبایی و مدرن ارائه شده است .این تلویزیون با ابعاد و وزن مناسب بر روی یک پایه زیبا قرار گرفته و مجهز به یک قاب بسیار نازک در اطراف خود می باشد. تصویرارائه شده در این تلویزیون فیلیپس به دلیل قابلیت Ambilight  به طور فوق العاده ای واضح است که این قابلیت باعث می شود تا شما با استفاده از چراغ های LED هیجان بیشتری در فیلم و تصویر مشاهده کنید . تلویزیون هوشمند6609  فیلیپس همچنین دارای  یک پورتال خدمات سرگرمی جدید مانند Netflix و Spotify می باشد که امکان مشاهده فیلم ها و سرگرمی ها را از این طریق برای شما فراهم می آورد  و با استفاده از تابع جدید Multiroom  در این دستگاه هوشمند شما می توانید برای به اشتراک گذاری محتوا و داده های خود در شبکه ها اقدام کنید .با استفاده از این قابلیت کاربر قادر است تا به صورت بی سیم برنامه های زنده تلویزیونی را در بین دستگاه ها به اشتراک بگذارد .صفحه نمایشFULL HD تلویزیون پی اف ال 6609 فیلیپس با رزولوشن 1920 ×1080  پیکسل قادر به نمایش محتوا با بالاترین جزئیات می باشد و شما می توانید فیلم های مورد علاقه خود را با اشتیاق بیشتری بر روی صفحه نمایش 40 اینچ این دستگاه مشاهده کنید.
     
    • مجهز به قابلیت Ambilight برای ارائه تصویر شفاف تر
    • موتور پیکسل تصویر دقیق HD
    • Multiroom تلویزیون
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای ویژگی  Miracast
    • قابلیت پخش فیلم ها و تصاویر سه بعدی
    • قابلیط ضبط بر روی USB
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون سه بعدی ال ای دی فول اچ دی ال جی LG SMART LED TV FULL HD 3D 42LF650

    اگر در بازار به دنبال تلویزیون اسمارت با امکانات فوق العاده از هر نظر می باشید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سه بعدی و هوشمند ال جی LF650 می باشد. کمپانی ال جی با تولید سری تلویزیون های LF یک بار دیگر اعتبار خود را در میان کاربران خود کسب کرده است، سری تلویزیون های LF علاوه بر طراحی منحصر به فرد در قسمت پایه ها و پنل، دارای کیفیت عالی و ویژه ای از نظر پخش تصاویر می باشد. از قابلیت های اسمارت در این تلویزیون می توان به پشتیبانی از وای فای و اتصال به اینترنت و همچنین برنامه ها کاربردی و سرگرم کننده ی آن اشاره کرد. شما قادر خواهید بود با استفاده از این تلویزیون به راحتی در صفحات وب به جستجو و سرچ بپردازید و یا از پخش ویدئوهای آنلاین و یا بازی های آنلاین لذت ببرید. تلویزیون ال اف 650 دارای سیستم عامل WEB OS 2.0 می باشد که این سیستم عاملِ آسان و کاربرپسند می تواند شما را در تنظیمات تلویزیون و همچنین اجرای برنامه ها یاری دهد. این تلویزیون دارای بلندگوهای پر قدرتی می باشد که می تواند به صورت همه جانبه ای صدا را در اتاق شما پخش کند. از جمله ی قابلیت های دیگر تلویزیون ال اف650 ، گیرنده های DVB-T2 و DVB-T ، نرخ رفرش تصویر 100 هرتز، صرفه جویی هوشمند در انرژی و ... می باشد. این تلویزیون 42 اینچی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با وضوح 1080 × 1920 پیکسل می باشد. همچنین شما می توانید با ال اف 650 در دنیای سه بعدی، هیجان فوق العاده ای را با کیفیت تصویر و عمق سه بعدی منحصر به فرد تجربه کنید.
    • امکان تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    • دارای سیستم عامل راحت و کاربر پسند WEB OS 2.0
    • توانایی ضبط فیلم و ویدئوها بر روی USB فلش
    • دارای حالت هوشمند صدا
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچی با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • مجهز به موتور پردازش تصویر Triple XD
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround Plus
    • دارای وای فای داخلی و پورت LAN

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی سونی SONY LED TV FULL HD 40R353

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی همواره تلویزیون ها یکی از پرطرفدارترین لوازم سرگرمی به شمار می آیند . تلویزیون ال ای دی 40R353 ساخت کمپانی سونی می باشد که این کمپانی این تلویزیون خود را با طراحی زیبا و ساده همراه با طیف گسترده از ویژگی ها تولید و روانه بازار کرده است. تلویزیون آر 353 سونی دارای نمایشگر 40 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل می باشد که باعث می شود تا شما تصاویر را با کیفیت و وضوح عالی مشاهده کنید. این میزان رزولوشن تصویر وضوحی دو برابر بیشتر از تلویزیون های اچ دی را فراهم می کند. در کنار وضوح فوق العاده تصویر این تلویزیون 40R353 سونی دارای بلندگوهایی 10 واتی با تکنولوژی صوتی Clear Phase و دالبی دیجیتال پلاس می باشد که صدای غنی تر و واضح تر را می توانید از آن دریافت کنید. در قسمت پشت پنل یک سری از ورودی و خروجی ها قرار داده شده است که شما می توانید از این طریق دستگاههای سازگار را به تلویزیون 40 اینچ ال ای دی آر 353 سی سونی  متصل کنید و از مشاهده فیلم ها ، کلیپ ها و عکس ها بر روی نمایشگر بزرگ 40 اینچ با کیفیت بالا لذت ببرید.
     
    • نمایشگر 40 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای پورت های HDMI و USB
    • اسپیکر های 10 واتی با توان خروجی 10 وات
    • تکنولوژی صوتی دالبی دیجیتال پلاس
    • با فرکانس رفرش تصویر XR 100 هرتز
    • طراحی زیبا و ساده
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی فورکی ال جی LG LED TV 49UF670

    شرکت ال جی تجربه بهترین تصویرو صدا را در یک تلویزیون HD 4K  با کیفیت تصویر فوق العاده گردآوری کرده است.ال جی UF670 یک تلویزیون 49 اینچ همراه با تصویر شگفت انگیز و امکانات ویژه برای کاربران خود است . این تلویزیون هوشمند  49 اینچ از صفحه نمایش گسترده ای با وضوح ULTRAHD  ورزولوشن 3840 x 2160  پیکسل بهره می برد.طراحی بیرونی این تلویزیون بسیار شیک است و بر روی یک پایه محکم و زیبا قرار گرفته است.  این تلویزیون ال جی مجهز به پنل IPS LED  که در این فن آوری دقت رنگ واقعی و زاویه دید گسترده ای برای رنگ و کنتراست دقیق از تمام زاویه ها ارائه می شود. از ویژگی های دیگر این تلویزیون  موتور4K  ، موتور  XD سه گانه، upscalar 4K، PMI 850، ضدای فراگیر مجازی، ریموت کنترل، حالت بالیوود، حالت کریکت، لینک هوشمند تلفن همراه، صرفه جویی در انرژی هوشمند، سنسور سازگار با محیط زیست ، ضبط فیلم  USB و تمامی گزینه های دیگری است که شما در یک تلویزیون نیاز دارید .
     
    • پنل IPS HD 4KUltra
    • موتور حقیقی  4K و PMI 900
    • پنل حفاظتی
    • حالت کریکت و حالت بالیوود
    • صدای مجازی با دو بلندگو 20 واتب
    • رزولوشن 4K
    • بایگانی ژنراتور رنگ
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 42LX320

    یکی از محصولات جدید ال جی الکترونیک تلویزیون 42lx320 می باشد که اخیرا توسط این شرکت کهن کار روانه بازار شده است. سری تلویزیون های lx دارای کیفیت تصویر بالا می باشند و مناسب برای افرادی می باشد که امکانات جانبی تلویزیون را مدنظر ندارند و فقط به کیفیت تصاویر و ویژگی های مربوط به فیلم توجه دارند. از جمله ی ویژگی های فوق العاده در این تلویزیون می توان به ویژگی های تصویری آن اشاره کنیم، تلویزیون LX320 با سطح وضوح تصویر 1080 *1920 پیکسلی با کیفیت فول اچ دی در یک صفحه نمایشگر 42 اینچی می تواند به شما امکانات فوق العاده ای را عرضه کند. از ویژگی های دیگر تصویری می توان از نرخ فریم 60 هرتز بر ثانیه و نسبت ابعاد 16: 9، می توان نام برد؛ به علاوه این تلویزیون دارای زاویه ی دید 178 درجه می باشد که شما را قادر می سازد از هر زاویه ای تصاویر را با بهترین کیفیت تماشا کنید. شما می توانید با نصب ال ایکس 320 در محیط هایی مانند هتل ها و سالن ها، به مهمانان خود خوش آمد بگویید. با تلویزیون ال اکس 320 شما دیگر قادر نخواهید بود گیرنده ای جداگانه بخرید، این تلویزیون دارای گیرنده ی زمینی DVB-T و همچنین گیرنده ی دیجیتالی DVB-C می باشد. با ال اکس 320 می توانید در خانه ی خود بنشینید و دنیایی پر از هیجان را تجربه کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.
    • دارای پانل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • دارای تکنولوژی نور پس زمینه LED مستقیم
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • عملکرد هوشمند صرفه جویی در انرژی با کلاس بهره وری انرژی A +
    • دارای حالت هتل پیشرفته
    • دارای شبیه سازی با USB
    • اندازه صفحه نمایش 42 اینچ و 106 سانتی متر
    • دارای گیرنده دیجیتال سه گانه

                           رنگ:

    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی100 هرتز پاناسونیکPANASONIC LED FULLHD 200HZ TV 42AS600

    تلویزوین پاناسونیک42A600 از بیشترین امکانات صنعتی و پیشرفته مطابق با استانداردهای ویژه صنعتی ایجاد شده است و در نتیجه در شمار بهترین برند های مدرن و ویژه روز قرار گرفته است صفحه نمایش مورب این تلویزیون 42  اینچی بسیار مسطح و شگف انگیز می باشد و در نهایت به بهبود تصاویر نمایش داده شده کمک می کند. پاناسونیک TX-42AS600 با صفحه نمایش فول اچ دی و کیفیت 1080p است و دارای نرخ رفرش تصویر کیفیت تصویری که این تلویزیو.ن ارائه می دهد بیشتر از هر مدل دیگر است و دارای بلندگوهای جلو با قدرت و توان  20 W است که موجب کاهش میزان نویز می شوند و وضوح بسیار زیادی را با رزولوشن 1920 x 1080P را در اختیار کاربران قرار می دهد.

    میزان رفرش تصویر 100 هرتز است بنابراین با این تکنولوژی های وسیع و پیشرفته که برای این تلویزیون ایجاد شده است میتوان از امکانات ارتباطی ان نیز بهره مند شد که عبارتند از کابل USB و کامپوننت مشترک با کامپوزیت و همچنین دو عدد پورت HDMI که با استفاده از ان بهترین کیفیت صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار می دهد.پاناسونیک TX-42AS600 یک مدل اولیه با وضوح استاندارد و کاملا فول اچ دی دارای اسکن پیشرفته و سازگار با محیط زیست می باشد. با استفاده از خدمات پیشرفته اینترنت می توانید از به اشتراک گذاشتن فایل های صوتی و تصویری با افراد دیگر لذت ببرید.کارت حافظه SD برای کانال های کد گذاری شده است و باعث می شود تا انها را به راحتی پخش کند.این تلویزیون دارای قفل کودک برای عدم دسترسی کودکان به تنظیمات داخلی ان می باشد.
    • طراحی زیبا و فوق العاده زیبا
    • قاب بسیار باریک
    • اندازه صفحه نمایش 42 اینچ
    • تکنولوژی نور پس زمینه LED
    • دارای رزولوشن تصویر   1920x1080P
    • فن آوری به بهبود انتقال تصویر 100هرتز
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi
    • قابلیت HDMI و USB2.0
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LF5500

    کمپانی ال جی الکترونیک یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت ها در سراسر جهان می باشد که هر کدام از ما حداقل یکی از محصولات ال جی را در خانه ی خود داریم، این کمپانی معروف با عرضه ی کالاهای با کیفیت که دارای تکنولوژی های بروز نیز می باشند، سعی بر این دارد تا زندگی انسان ها را زیباتر و راحت تر کند؛ از این رو هر روزه شاهد محصولات جدید ال جی خواهیم بود. سری تلویزیون های ال جی ال اف نیز به همین منظور با کیفیت عالی و قیمت مناسب وارد بازار شده اند. تلویزیون ال جی LF5500 اگر چه جزو تلویزیون های هوشمند این کمپانی نمی باشد اما دست کمی هم از دیگر تلویزیون ها ندارد و در رده ی خود، علاوه بر طراحی زیبا ، از کیفیت تصویر عالی نیز برخوردار است. این تلویزیون دارای موتور پردازشگر تصویر سه گانه ی XD می باشد به همین جهت نسبت به سایر تلویزیون ها از رنگ، کنتراست و وضوح تصویر بهتری بر خوردار می باشد. همچنین از قابلیت های صوتی در این تلویزیون می توان به بلندگوهای پر قدرت با قدرت خروجی 20 وات، همراه با تکنولوژی پاک کردن صدا اشاده کرد.  این تکنولوژی پیشرفته با کاهش صدای پس زمینه و افزایش صدای انسان به صورت کاملا خودکار، یک کیفیت صوتی عالی را ارائه می دهد. با پورت های متعدد ال جی ال اف 5500 شما قادر خواهید بود به راحتی صفحه نمایشگر موبایل، لپ تاپ، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتالی را بر روی این تلویزیون به اجرا دربیاورید و از بازی کردن و فیلم دیدن در یک صفحه ی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.
    • مجهز به موتور XD سه گانه
    • دارای کیفیت تصویر FHD در اندازه 49 اینچی با وضوح تصویر 1920 x 1080
    • دارای پورت USB 2.0 و قابلیت پشتیبانی از فیلم ها و سایر محتوا
    • نرخ رفرش 60 هرتز
    • مجهز به تکنولوژی پاک سازی صدای 2
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی 10 وات

                             رنگ:

    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی فیلیپس PHILIPS SMART TV LED FULLHD 48PFS8209

    تلویزیون فیلیپس 48PFS8209 اینچ یک تلویزیون اندروید همراه با کیفیت تصویر بسیار خوب است که می تواند یک منبع سرگرمی برای تمام اعضای خانواده باشد .تلویزیون فیلیپس PFS8209 دارای یک تابع 3Dهمراه با جزئیات کامل و قابلیت AMBILIGHT 4طرفه می باشد .این تلویزیون یک نسخه کامل از صفحه نمایش  FULL HDو یک ریموت کنترل جادویی تولید شده است که قادر است تا تمام انتظارات شما را برآورده سازد.در اصل شما می توانید هر برنامه اندروید را که بخواهید بر روی این تلویزیون پیاده سازی کنید .همچنین می توانید از برنامه های از پیش نصب شده مانند گوگل کروم،توابع جستجو،فیلم و بازی ها استفاده کنید .علاوه بر این تلویزیون هوشمند 8209 همچنین دارای 1.6 گیگابایت حافظه داخلی است که با استفاده از این حافظه راحت تر می تواند برنامه ها را اجرا و راه اندازی کند .رابط کاربری این تلویزیون با استفاده از سیستم عامل اندروید بسیار پیشرفته است و می تواند بسیار جذاب وسرگرم کننده برای کاربران خود باشد.در این تلویزیون با خیال راحت شما می توانید از مشاهده تصاویر سه بعدی لذت ببرید و تصاویر دو بعدی را به تصاویر سه بعدی تبدیل کنید .
    • صفحه نمایش با کیفیت  FULLHD
    • دارای سیستم عامل آندروید
    • تلویزیون هوشمند 3D
    • قدرت صدا 30 وات
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 800 هرتز PMR
    • دارای ویژگی امبیلایت 4 طرفه
    • دارای وای فای داخلی
    • موتور پردازشگر تصویر Perfect Pixel HD

                         رنگ: 

    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS TV LED FULL HD 40PFL3108

    تلویزیون PHILIPS 40PFL3108 همراه با صفحه نمایش LED، 40 اینچ (102 سانتی متر)،نسبت تصویر 16: 9،رزولوشن 1920X1080، full HDTV، کیفیت (p 1080 ( و طراحی فوق العاده باریک تولید شده است و کیفیت تصویر مناسبی را در رده خود ارائه می دهد. این تلویزیون دارای امکاناتی همچون  DVB-T / T2 / C و فن آوری دیجیتال کریستال پاک و RMR 100 هرتز می باشد . این تلویزوین 40 اینچ فیلیپس توانایی پخش چند رسانه ای با پشتیبانی از MP3، MPEG4،  JPEG و سایر فرمت ها را دارد. قدرت صدا در این تلویزیون همراه با دو بلندگوی 18W  ارائه می شود ودارای  فناوری هایی همچون پاک کردن صدا می باشد.در کنار این کیفیت تصویر در هنگام مشاهده فیلم ها شما می توانید از کیفیت صدای خوبی را نیز بهره مند شوید. در تلویزیون 3108 با استفاده از اتصالاتی همچون USB  و ورودی های HDMI  شما می توانید به راحتی داده ها را به صفحه نمایش تلویزیون انتقال دهید .از دیگر قابلیت های این تلویزیون را می توان نام برد.
    • صفحه نمایش ال سی دی با نور پس زمینه LED
    • قطر اینچ 40 - 102سانتی متر
    • پشتیبانی کامل از محتوای 1080p HD
    • دارای رزولوشن 1920x1080 (16: 9)
    • گیرنده تلویزیون های دیجیتال (DVB-T2)
    • تماشای یک ویدیو از درایوهای USB-
    • دو ورودی HDMI
    • اسکن تصویر 100 هرتز

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی فورکی ال جی LG LED TV 4K 49UF690

    تلویزیون LG LED 49 UF690T سرگرمی را برای خانه های شما به ارمغان می آورد و با داشتن صفحه نمایش49 اینچ خود قادر است تا تصاویر و فیلم ها را با بالاترین کیفیت نمایش دهد.بنابراین این تلویزیون شما رابا کیفیت عالی صفحه نمایش آشنا می کند همچنین با کیفیت 4K ULTRA HD بر روی صفحه نمایش باعث می شود تا شما جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده کنید و وضوح بیشتری را دریافت کنید . این تلویزیون یو اف 690  ال جی دارای طراحی مدرن همراه با گوشه های گرد است که حداکثر زیبایی را به ان بخشیده است.با داشتن این تلویزیون در اتاق نشیمن خود شما می توانید سینمای واقعی را تجربه کنید . این تلویزیون هوشمند UF690 ال جی دارای قابلیت هایی از جمله WEBOS ،4K60P ،ریموت کنترل جادویی و اشتراک گذاری هوشمند است که با تمام این امکانات شما می توانید بهترین استفاده را از این تلویزیون ببرید .در این تلویزیون با استفاده از امکاناتی همچون وای فای مستقیم به راحتی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه های مورد نظر خود را از این طریق دریافت کنید .همچنین این تلویزیون هوشمند با استفاده از بلندگو های قدرتمند خود قادر است تا صدایی فوق العاده و شگفت انگیز را تولید کند .
     
    • دارای پنل IPS 4K
    • سیستم عامل WEBOS 2.0
    • ریموت کنترل جادویی
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای میراکست و MHL
    • موتور پردازش تصویر سه گانه
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکا
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال جی اولترا اچ دی فورکی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UF671

    تلویزیون ال جی  UF671دارای طراحی زیبا و مدرنی دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح در اندازه 49 اینچ همراه با نور پس زمینه ال ای دی می باشد. بلندگوی 2 کاناله آن صدا را به صورت همه جانبه پخش می کند. با استفاده از تکنولوژی مسترینگ تصویر 850 PMI می توان کیفیت تصویر قابل مشاهده را بهبود و بالا برد. با تلویزیون یو اف 671 ال جی از مشاهده فیلم ها و سرگرمی های خود با کیفیت 4K Ultra HD و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچ لذت ببرید. با استفاده از تکنولوزی های ارتقا کیفیت تصویر در این تلویزیون ال جی شما می توانید از کیفیت عالی تصاویر لذت ببرید. با استفاده از تکنولوژی تغییر رزولوشن کیفیت تصویر به صورت چشمگیری بالا می رود. تلویزیون 49UF671 ال جی با وجود طراحی زیبا در مقایسه با تلویزیون های قیمت مناسبی دارد.
     
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح  49 اینچ با رزولوشن 4K ULTRA HD
    • سازگار با انرژی استار برای حفاظت از محیط زیست
    • ارای موتور پردازش تصویر Tru- ULTRA HD
    • دارای بلندگوهایی با توان صوتی 20 وات
    • دارای شاخص  مسترینگ تصویر 850 PMI
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سه بعدی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 3D 40H7000

    عملکرد چشمگیر شرکت سامسونگ در زمینه ی تولید محصولات جدید با استفاده از فن آوری های بروز، سراسر جهان را فراگرفته است. در هر جای دنیا این محصولات با کیفیت یافت می شود؛ سابقه ی کهنِ این شرکت و استفاده ی همگان از حداقل یک محصول سامسونگ، بهترین تضمین برای پی بردن صحت و اعتماد به محصولات سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ 40H7000 نیز یکی از مواردی است که هر فردی می تواند با قیمت مقرون به صرفه ای آن را تهیه نماید و از قابلیت ها و امکانات آن بهره مند شود. این تلویزیون به شما امکان لذت بردن از مشاهده ی تصاویر و فیلم ها را با نهایت کیفیت و با رنگ های براق و زیبا، فراهم می کند. تلویزیون H7000 دارای پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که می  تواند دستورات و عمل های مدنظر شما را با سرعت خوبی آماده سازی و اجرا کند. با وجود پلت فرم Smart Hub شما قادر خواهید بود به راحتی هر تنظیمی را بر روی تلویزیونِ خود اجرا سازید و همچنین به صورت سریعی به ویژگی های هوشمند اچ 7000 دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این سامسونگ تی وی شما می توانید بازی های مورد علاقه ی خود را سریع و راحت بر روی صفحه ی نمایشگر بزرگ این تلویزیون نمایش دهید و از بازی های پر از هیجان همراه با دوستان خود لذت ببرید. این تلویزیون مجهز به فناوری ها و تکنولوژی هایی برای بهبود کیفیت تصویر می باشد و شما را قادر می سازد که بتوانید از فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود را در بهترین کیفیتِ فول اچ دی و حداکثر وضوح تصویر 1920 x 1080 پیکسل لذت ببرید.
    • دارای وضوح تصویر عالی با فناوری های بهبود کیفیت مانند فن آوری کاهنده سگمنتال، فناوری رنگ گسترده پلاس و...
    • کیفیت تصویرعالی همراه با وضوح 1920 *1080 پیکسل
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای محتوای غنی سیستم تلویزیون هوشمند
    • وای فای داخلی و پلت فرم هوشمند
    • مجهز به سینما سه بعدی و امکان تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    • ریموت کنترل هوشمند
    • پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون هوشمند فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG TV FULL HD LED 40H5303

    کمپانی سامسونگ نسل جدید از تلویزیون ها را اخیرا وارد بازار کرده است که تلویزیون سامسونگ مدل 40H5303 از سری 5 این کمپانیِ کره ای می باشد. این تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون ها از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که همین ویژگی ها این تلویزیون را بسیار متفاوت ساخته است بطوری که مناسب با سلیقه ی هر فردی می باشد. با این تلویزیون اسمارت شما می توانید به اینترنت وصل شوید و از برنامه های از قبل نصب شده در صفحه ی اصلی تلویزیون بهره ببرید. شما با استفاده از این تلویزیون می توانید ایمیل های خود را چک کنید، با دوستان خود مکالمه داشته باشید، فیلم ها و بازی های آنلاین را به اجرا دربیاورید و یا حتی تصاویر و فیلم های خود را با دوستان و خانواده در وب سایت های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تلویزیون H5303 دارای پلت فرم Smart Hub با پردازنده ی 4 هسته ای می باشد که می تواند محتوای مورد نیاز شما را با سرعت خوبی آماده سازی کند. از دیگر قابلیت های این تلویزیون می توان به وجود تعدادی پورت و ورودی مفید، موتور پردازشگر تصویر HyperReal ، بلندگوهای پر قدرت 20 واتی، گیرنده های دیجیتالی DVB-C, DVB-T ، قابلیت تصویر در تصویر و همچنین منوی چند زبانه ی این تلویزیون اشاره کرد. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای پانل TFT در اندازه ی 40 اینچ و 102 سانتی متر با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل می باشد، تصاویر واقعی، رنگ های درخشان با کیفیت فوق العاده ی فول اچ دی را با تلویزیون اچ 5303 تجربه خواهید کرد.
    • دارای کیفیت تصویر FullHD با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل و مگا Contrasto Dinamico
    • پاک کردن حرکت نرخ 100 هرتز بر ثانیه
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر
    • مجهز به تکنولوژی تقویت گسترده رنگ پلاس Wide Color Enhancer (Plus)
    • تلویزیون هوشمند: interfaccia pagine 2 با پردازنده ی 2 هسته ای
    • دارای دو بلندگوی صوتی با قدرت خروجی 10 W X 2
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV FULL HD 49LF6200

    تلویزیون LF6200 با آرم شرکت ال جی دارای یک صفحه نمایش 49 اینچ تخت است و بر روی دو پایه زیبا و محکم قرار گرفته .این تلویزیون بر روی صفحه نمایش 49 اینچی خود دارای پنل ضد ضربه IPS  است و اتصالاتی همچون USB  و HDMI که باعث می شوند تا اطلاعات را به این دستگاه انتقال داد و یا ضبط و ذخیره کرد.با داشتن تلویزیون ال جی مدل ال اف 6200 شما می توانید فضای مدرنی را برای خانه خود ایجاد کنید و یک دستگاه متناسب با دکوراسیون منزل خود داشته باشید در این تلویزیون ال جی شما می توانید با استفاده  از تابع 3D تصاویر سه بعدی را با جزئیات کامل مشاهده کنید و از مشاهده ان ها لذت ببرید .همچنین این دستگاه LED دارای گزینه هایی مانند توابع صرفه جویی در انرژی است که باعث می شود تا شما بتوانید با خیال راحت مدت ها از ان استفاده کنید .سنسور حرکتی ECO یکی دیگر از گزینه های قابل توجه تلویزیون 49LF6200 می باشد که با استفاده از این تابع شما می توانید تصاویر در حال حرکت را با دقت و وضوح بیشتری مشاهده کنید .به علاوه ارائه تصویری شفاف و عالی این تلویزیون قادر است تا صدایی فراگیر و همه جانبه را همراه با محتوا برای شما تولید کند.
     
    • سینما 3D
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • تولید صدای فراگیر و همه جانبه
    • تکنولوژی دالبی دیجیتال
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    • تابع انرژی SAVING
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 42LX330

    انتخاب یک تلویزیون خوب با تنوعی که امروزه شاهد آن هستیم، همچنین امکانات و قابلیت های زیادی که تلویزیون ها دارند؛ بی شک امری دشوار است. اگر شما به دنبال تلویزیونی با امکانات محدود اما کیفیت تصویر و نمایش عالی و قیمت مناسب هستید این مدل می تواند ایده آل باشد. کمپانی ال جی الکترونیک تلویزیون 42LX330 را در کیفیت و وضوح عالی با امکانات کمتر و قیمت مقرون به صرفه ای ارائه داده است، این تلویزیون با رزولوشن 1920 *1080  پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز بر ثانیه، نسبت ابعاد 16: 9 و همچنین نور پس زمینه ی ال ای دی مستقیم می باشد که می تواند حداکثر کیفیت تصویر را برای شما تولید کند. با این تلویزیون ال جی شما می توانید حتی از فاصله ای دور تمام جزئیات تصاویر را ببینید و از فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. این تلویزیون با صفحه نمایشگر تخت، دارای زاویه ی دید گسترده ای می باشد که شما را قادر می سازد از تمام جهات تصاویر را ببینید. همچنین وجود قابلیت هایی مانند قابلیت شبیه سازی با یو اس بی، پورت های یو اس بی و HDMI، قابلیت خوش آمدگویی خودکار و ... این تلویزیون را در جایگاه بالایی قرار داده است. تلویزیون lx330 همچنین با موتور پردازشگر تصویر XD سه گانه می تواند تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را تولید کند. این تلویزیون دارای بلندگوهای پر قدرت 20 واتی در سمت راست و چپ تلویزیون می باشد ککه شما می توانید به راحتی حالت صدا و میزان صوت را انتخاب کنید.
    • دارای اندازه ی نمایشگر 42 اینچ با کیفیت فول اچ دی
    • دارای رزولوشن1920 *1080  پیکسل با نور پس زمینه ی مستقیم ال ای دی
    • شکل ها صفحه تخت با زاویه ی دید عمودی 178 درجه
    • دو عدد بلندگو پر قدرت با میزان صوت خروجی 20 وات
    • دارای قابلیت هایی همچون: شبیه سازی با USB ، خوش امدگویی خودکار، تقویت رنگ پویا، اسکن پیشرفته ی تصویر و ...
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD TV 48J5000

    شرکت چند ملیتی و بین المللی سامسونگ بار دیگر با عرضه ی یک تلویزیون جدید به بازار تکنولوژی توانست طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. بدون تردید هر کسی در خرید لوازم مورد نیاز خود دارای سلیقه ها و نظر های خاصی می باشد که این کمپانی سعی کرده است با تولید محصولات متفاوت هر سلیقه ای را در بر گیرد. تلویزیون 48J5000 تولید شرکت سامسونگ سری 5 نیز از قابلیت های ویژه بی بهره نمانده است. این تلویزیون مناسب برای افرادی است که بیشتر کیفیت تصویر و صدا را در خرید خود مدنظر دارند و به امکاناتی همچون قابلیت سه بعدی و اسمارت بودن تلویزیون زیاد اهمیت نمی دهند. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون که شامل گیرنده ی استانی می باشد به راحتی فرکانس های منطقه و استانی خود را دریافت کنید و از برنامه های زنده و هیجان انگیز لذت ببرید. همچنین وضوح تلویزیون و کیفیت تصاویر ان به قدری بالا می باشد که شما را قادر می سازد حتی از فاصله ی دور به راحتی تمام جزئیات فیلم ها و تصویر برایتان قابل مشاهده باشد. با وجود پورت ها و تصالاتی همچون درگاه HDMI و یا USB ، سهولت نمایش فیلم و تصاویر و یا حتی نمایش صفحه ی گوشی بر روی تلویزیون 48 اینچی برای شما فراهم خواهد شد. صفحه نمایش تخت با ضخامت نازک این تلویزیون شما را قادر می سازد به راحتی تلویزیون خود را توسط یک براکت به دیوار نصب کنید، که در این صورت شما فضای بیشتری نیز خواهید داشت. همچنین این تلویزیون با کلاس انرژی ++A در رده ی تلویزیون های کم مصرف جهانی قرار دارد که به طور چشمگیری به معنای سازگار بودن تلویزیون با محیط زیست می باشد.
    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با وضوح  1080P
    • مجهز به تیونر HD مولتی مدیا
    • مجهز به بهبود دهنده گسترده رنگ (پلاس)
    • دارای موتور پردازنده ی ویدئویی HyperReal
    • توانایی سازگار بودن با محیط زیست و دارای کلاس بهره وری انرژی A ++
    • دارای دو بلندگوی پر قدرت با خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون اندرویدی اولترا اچ دی سونی SONY LED TV 4K 49X8300C

    تلویزیون X8300C محصول شرکت سونی و همراه با یک صفحه نمایش 49 اینچ تولید شده است.این تلویزیون جهت ارائه تصویری بهتر ،کیفیت ارتقا یافته و تصاویر طبیعی تر نسبت به سایر تلویزیون های برند های مختلف تولید و ارائه شده است.با داشتن این تلویزیون شما می توانید به دنیای مدرن و تکنولوژی نیز دسترسی داشته باشید .بدنه باریک و طراحی مناسب این تلویزیون باعث شده تا هر فردی از داشتن ان لذت ببرد .درمقایسه با سایر تلویزیون ها ، این تلویزیون سونی  دارای تصویر بهتر و امکانات فراتر است که شما می توانید محتوای موجود در گوشی های خود را به صفحه نمایش 49 اینچ ان انتقال دهید . تلویزیون سونی ایکس 8300 سی دارای قابلیت سازگاری با گوشی های اندروید و هوشمند جدید است و با استفاده از فناوری های خود قادر است تا صفحه نمایشی گسترده را برای شما فراهم اورد تا از مشاهده محتوای مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید .این تلویزیون سونی با کیفیت تصویر 4K و موتور پردازشگر تصویر می تواند به یکی از بهترین انتخاب های شما تبدیل شود و یک گزینه عالی باشد برای کسانی که می خواهند کیفیتی عالی و تصویری با بهبود رنگ کامل را در خانه خود تجربه کنند. در این تلویزیون 49X8300C برای انتقال داده ها اتصالات متعددی قرار داده شده اند که کاربر می تواند با استفاده از این گزینه ها از هر دستگاه هوشمندی که بخواهد محتوای مورد نظر خود را به صورت بی سیم و یا با استفاده از کابل انتقال دهد و بر روی صفحه نمایش ان مشاهده کند .
     
    • تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 4K
    • صفحه نمایش باریک 4K UHD  و 49 اینچ
    • فناوری حرکت اسکن XR800 هرتز  
    • پردازنده اختصاصی 4K X1 جهت نمایش تصاویر بهتر در تاریک ، رنگ، کنتراست و وضوح بیشتر
    • نرم افزار پردازشگر 4K و X-Reality
    • دارای تکنولوژی LED EDGE
    • گوگل پلی با محتوای بیشتر و سرگرمی زیاد
    • گوگل CAST  نرم افزار CAST / محتوا و برنامه تلویزیون
    • جستجو برای اطلاعات از طریق صدا
    • تکنولوژی بلندگو های قدرتمند برای صدای غنی و وضوح بالا
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون هوشمند اندرویدی سونی SONY LED 3D TV 49X8500C

    نمایش و مشاهده هر چیزی را که می خواهید با این تلویزیون سونی49X8500C  تجربه کنید .این تلویزیون سونی سری براویا همراه با نور پس زمینه LED و صفحه نمایش 49 اینچی ارائه و تولید شده است که این صفحه نمایش گسترده قادر است تا همه تصاویر را به طور واضح و شفاف برای شما نمایش دهد . تلویزیون سه بعدی ایکس 8500 سونی با کیفیت تصویر 4K  و فناوری های پیشرفته ای که دارد می تواند تصاویر را بدون تارشدگی نشان دهد .از دیگر قابلیت های این تلویزیون سونی کیفیت صدای فوق العاده آن است که با استفاده از باس رفلکس می تواند همزمان با نمایش محتوا صدایی فراگیر و فوق العاده را نیز تولید کند. با داشتن این تلویزیون هوشمند سونی مدل 49X8500C شما می توانید از دسترسی به اینترنت و سایت های اجتماعی لذت ببرید و محتوای مورد علاقه خود را از این طریق دانلود کنید .از دیگر قابلیت های این تلویزیون براویا می توان به ویژگی موتور پردازشگر تصویر،فناوری پاک سازی صدا،توابع صوتی ، سیستم عامل اندروید و اتصالات بی سیم اشاره کرد که با استفاده از این ویژگی ها شما می توانید هر انچه را که می خواهید بر روی صفحه نمایش دستگاه خود داشته باشید .
     
    • پردازنده 4K تراشه X1
    • فن آوری صفحه نمایش  TRILUMINOS
    • تلویزیون با سیستم عامل اندروید
    • باس رفلکس بلندگو برای صدای باس بهتر
    • فناوری ClearAudio +
    • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر 4K
    • نمایش سه بعدی
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون ال ای دی هوشمند سه بعدی سونی SONY LED 3D TV FULL HD 42W807B

    آنچه را که در این تلویزیون مشاهده می کنید کاملا با احساس شما هماهنگ است.سونی یک تلویزیون سه بعدی 42 اینچ با مدل نامبر 42W807 ارائه داده است که فناوری های جدیدی را برای نمایش تصویر ،طراحی زیبا و پایه منحصر بفرد و قابلیت های صوتی ارائه داده است.کنتراست قابل توجه،تصویر واقعی و طراحی زیبا این تلویزیون را یک انتخاب عالی و گزینه مناسب برای شما رقم زده است .طراحی زیبا و فوق العاده تلویزیون دبلیو 807 سونی باعث شده تا شما با هر دکوراسیون خانه ای بتوانید از ان استفاده کنید .این تلویزیون سونی W807 برای ارائه تصویر مناسب فناوری هایی را همراه با ان تولید کرده است که این فناوری هاباعث می شوند تا شما به راحتی تصویری شگفت انگیز را در اختیار داشته باشید.از ویژگی های این تلویزیون می توان به نرخ حرکت 400 هرتز ،فناوری X-Reality PRO  و اتصالات اشاره کرد.که طیف گسترده ای از امکانات و ارتباطات را برای کاربران خود فراهم می اورد .تنها با یک کلیک در این تلویزیون می توانید تمام محتوای گوشی هوشمند خود و یا تبلت را انتقال دهید و در صفحه نمایش آن ببینید.
     
    • دارای نمایشگر 42 اینچ با کیفیت فول اچ دی
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت
    • ویژگی های تلویزیون هوشمند
    •  4پورت HDMI
    • موتور پردازش تصویر X-Reality PRO  
    • کابل MHL جهت انتقال اطلاعات
    • قابلیت پخش سه بعدی
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی SONY LED TV FULL HD 3D 43W800C

    تلویزیون اندروید سه بعدی سونی، متشکل از بهترین فن آوری های مدرن و پیشرفته است که دسترسی به دنیای فیلم، نمایش های تلویزیونی، موسیقی و برنامه ها را از طریق گوگل در اختیار شما قرار می دهد طوری که ساعت های زیادی را می توانید با استفاده از ان سرگرم شوید.شما همچنین می توانید طیف گسترده ای از اطلاعات را با اتصال به اینترنت در اتاق نشیمن خود هماهنگ سازی کرده و انها را با دوستان و اشنایان خود به اشتراک بگذارید. خدماتی که توسط این تلویزیون در اختیار شما قرار داده است متناسب با نیاز کاربران و حفظ حریم خصوصی انها می باشد.
    در دسترس بودن تمامی برنامه های مناطق مختلف را تنها با استفاده از این تلویزیون تجربه کنید. قابلیت سه بعدی این تلویزیون به شما امکان می دهد تا تمامی برنامه ها را واقعی تر از همیشه و با هیجان بیشتری مشاهده کنید.سونی W800C با رزولوشن کاملا فول اچ دی و کیفیت وضوح تصویر 1080x 1920 پیکسلی، جزئیات بیشتری را در نمایش برنامه ها ارائه می دهد.پورت هایی که برای این تلویزیون فراهم شده اند تعداد زیادی هستند از جمله پورت های HDMI ، USB و کابل های کامپوزیت و کامپوننت که برای افزایش کیفیت نمایش به کار می روند. زاویه دید افقی نسبت تصاویر را با نرخ رفرش مناسبی در اختیار کاربران قرار  می دهد و همین موجب شده است تا تعداد زیادی از مصرف کنندگان را به طرف خود جذب کند.
    • دارای طراحی زیبا و بی نظیر
    • مجهز به صفحه نمایش 43  اینچی از نوع  FULLHD با ررزولوشن  تصویر 1080×1920
    • دارای طراحی زیبا و بسیار باریک ال ای دی
    • پردازنده جدید و حرفه ای تصویر X-Reality
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • مشاهده تصاویر زنده و سه بعدی با استفاده از قابلیت 3D
    • قابلیت اتصال آسان و به اشتراک گذاری داده ها از طریق NFC
    • کنترل از راه دور تلویزیون خود را با گوشی ها یا تبلت های هوشمند
    • دارای قابلیت اتصال4 پورت HDMI  و 2 پورت  USB
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سونی SONY SMART TV FULL HD LED 48W700C

    سونی در سال 2015 با اضافه نمودن یک سری امکانات جدید به تلویزیون هایش توانسته همواره محصولات خود را در سراسر جهان محبوب تر سازد.  این کمپانی این رده از محصولاتش را با سری C مشخص نموده است. مدل تلویزیون 48W700C نیز که جزء سری C این کمپانی می باشد امکانات و ویژگی های کیفیت عالی را برای شما ارائه می دهد. این تلویزیون دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD می باشد و مجهز به موتور X-Reality Proمی باشد که باعث می شود تصویر را به صورت طبیعی برای شما نمایش دهد . همچنین این تلویزیون دارای زاویه دید عالی می باشد که شما می توانید از هر زاویه تصویر را به بهترین کیفیت مشاهده نمایید. به علاوه شما می توانید توسط وای فای داخلی تلویزیون W700C را بدون هیچ مشکلی به اینترنت وصل نمایید. این اتصال به شما اجازه می دهد تمام برنامه ها و سرگرمی های مورد علاقه خود را در اینترنت مشاهده نمایید. به علاوه طراحی لبه های صفحه نمایش تلویزیون W700C بسیار نازک می باشد و این تلویزیون دارای پایه بسیار زیبا و از جنس فلز می باشد. یکی از ویژگی مهم این تلویزیون این است که می توانید تصاویر یا فیلم های خود از گوشی یا تبلت به داخل تلویزیون W700C به اشتراک بگذارید و مشاهده نمایید.
    • کیفیت تصویر Full HD
    • دارای موتور X-Reality Pro
    • وای فای داخلی
    • لبه های صفحه نمایش نازک
    • اسکن تصویر Motionflow XR 200 Hz
    • اشتراگ گذاری Screen Mirroring و MHL
    • گیرنده دیجیتال DVBT2
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون هوشمند ال ای دی ال جی LG SMART LED TV FULL HD 43LF631

    کشف یک فرصت جدید با تلویزیون 43LF631 ال جی و مشاهده خواهید کرد هر انچه را که می خواستید. تکنولوژی LED یک تصویر با کیفیت جدید است. LG 43LF631 دارای یک صفحه نمایش با تکنولوژی LED BACKLIGHT ، به عنوان یک تجربه جدید است  که کیفیت تصویر ارائه شده  را افزایش می دهد و تصویری روشن و شفاف ارائه می دهد. در انتخاب یک تلویزیون باید این را به یاد داشته باشید که شما ان را برای مدت طولانی انتخاب می کنید بنابراین باید دقت قابل توجهی به ان داشته باشید و درست انتخاب کنید. تلویزیون ال جی مدل LF631 دارای تمامی توابع و ویژگی های استانداردی است که شما از یک دستگاه تلویزیون انتظار دارید.همچنین دارای تمامی گزینه های اتصالات مفید برای انتقال داده از این دستگاه به سایر دستگاه ها و یا برعکس است . تلویزیون ال اف 631 ال جی با استفاده از قابلیت های مدرن خود می تواند یک مرکز سرگرمی در خانه شما باشد کاربر می تواند برای مدت طولانی از این تلویزیون برای بازی ها و فیلم ها بهره ببرد. با داشتن این تلویزیون هوشمند ال جی  اشتراک گذاری و اتصال به دستگاه های درون خانه با حساب کاربری خود راحت تر می شود، شما می توانید با ورود به سیستم به سرگرمی های زیادی دسترسی داشته باشید.
     
    • نمایشگر 43 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • پنل فوق العاده مستحکم و ضد ضربه IPS
    • دارای رابط کاربری webOS 2.0 برای راحتی استفاده
    • صدای فراگیر مجازی با تکنولوژی پاک سازی صدا
    • صرفه جویی در مصرف انرژی
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED TV 46H5303

    تلویزیون سامسونگ  H5303 46inch با صفحه نمایش LED و کیفیت  FULL HD یک دستگاه هوشمند است که یک دروازه جدید را به روی سرگرمی های متعدد و همه جانبه برای شما می گشاید. این تلویزیون با داشتن قاب باریک یک تصویر خیره کننده با کیفیتFULL HD  را نمایش می دهد .این تلویزیون سامسونگ 46inch می تواند تصاویررا با وضوح 1920 ×1080  پیکسل بر روی صفحه نمایش بزرگ نشان دهد. تلویزیون اچ 5303 دارای ویژگی هایی مانند موتور  HyperRealمی باشد که یک تجربه همه جانبه و خیره کننده را همراه با تصاویر و فیلم ها ارائه می دهد.تصاویر موجود بر روی صفحه نمایش این تلویزیون با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ارائه می شوند که باعث می شود تا این تصاویر و محتوا با کیفیتی مناسب همراه شوند.علاوه بر این ، این تلویزیون سامسونگ مدل 46H5303 دارای نرخ حرکت 100 هرتز و نمایش جزئیات کامل می باشد که با این امکانات شما می توانید حتی محتوای گوشی های خود را نیز در این تلویزیون مشاهده کنید.اتصالاتی همانند USB , HDMI که در این تلویزیون وجود دارند به کاربر این امکان را می دهند تا بتواند محتوای مورد نظر را از هر دستگاهی به این تلویزیون انتقال دهد.به علاوه دراین تلویزیون با استفاده از دو بلندگوی 10 وات و صدای DTS شما می توانید صدایی فراگیر ، فوق العاده و بدون نویز را همراه با محتوای مورد علاقه خود مانند فیلم ها و موسیقی ها بشنوید.
     
    • دارای 2 پورت USB
    • دارای2  پورت HDMI  برای انتقال اطلاعات
    • صفحه نمایش گسترده 46 اینچ
    • صفحه نمایش با کیفیت FULL HD
    • گستردگی رنگ ها برای ارائه تصاویری بهتر
    • انتقال انواع فایل ها از طریق USB
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سونی SONY SMART TV LED FULL HD 40W600B

    تلویزیون های جدید سونی با سری براویا نام گذاری شده اند، که بهترین تلویزیون ها را در این مجموعه می توان یافت؛ این تلویزیون ها از طراحی ویژه و منحصر به فرد برخوردار می باشند که هم اکنون در تمامی بازار موجود می باشند. تلویزیون 40 اینچی براویا 40W600B نیز از این سری می باشند و گزینه های صوتی تصویری مشابهی با آن دارد. این تلویزیون از کیفیت عالی در ارائه ی فیلم و تصویر دارد و با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل می تواند تصاویری بسیار شبیه به واقعیت را نمایش دهد. زاویه دید   178 درجه، تکنولوژی نور پس زمینه ال ای دی، نرخ تازه سازی200  هرتز و نسبت تصویر 16: 9 با حالت های نمایش فیلم و تصویر،  کیفیتی تصاویر فوق العاده را در این تلویزیون 40 اینچی جای کرده است. این تلویزیون همچنین از یک طراحی بی نظیر با پایه ی فلزی برخوردار می باشد که حالتی مدرن و زیبا را به خود گرفته است. از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون تیونر ها و توابع دیگر تلویزیون مانند تایمر، قطع خودکار، تقویت کننده صدا و... می باشد و که در کارایی بیشتر تلویزیون نقش بسزایی دارد. سونی برای این دسته از تلویزیون های خود یک سری ویژگی های صوتی را نیز تعریف کرده است که می توانند کیفیت صدایی فوق العاده و بسیار نزدیک به واقعیت تولید و با نهایت قدرت 16 وات پخش کنند؛ این تکنولوژی که پاک کردن صوتی پلاس نام دارد یک تجربه ی بی نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این تلویزیون دارای منوی چند زبانه می باشد و شما را قادر می سازد تا زبان مدنظر خود را انتخاب کنید؛ شما هم اکنون می توانید تنها با یک تماس دبلیو 600 بی خود را سفارش دهید.
    • مجهز به نرخ فریم 200 هرتز
    • مجهز به سیستم صوتی ClearAudio +
    • دارای رزولوشن  1920 *1080 پیکسل با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به دو عدد بلندگو با قدرت خروجی 8 وات
    • دارای 2 عدد پورت USB و 4 عدد درگاه HDMI
    • ساخته شده مطابق با استاندارد ENERGY STAR
    • دارای وای فای داخلی و شبکه سرگرمی های سونی
    • دارای طراحی جمع و جور با وزن سبک
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی پاناسوینک PANASONIC TV FULL HD LED 42A400

    تلویزیون پاناسونیک ویرا 42A400  جزء ارزان ترین تلویزیون های 42 اینچ  کمپانی پاناسونیک می باشد که در محدوده 2014 توسط این کمپانی عرضه شده است. به نظر می رسد این تلویزیون با وجود این که از مدل های با قیمت مقرون به صرفه می باشد از طراحی زیبایی برخوردار است و از قاب باریک و پایه محکمی برخوردار است که با هر اتاق و نوع دکوراسیون های امروزی متناسب است. همچنین تلویزیون ای 400 کیفیت تصویر مناسبی را نیز برای کاربران ارائه می دهد. این تلویزیون مجهز به فن آوری پانل ال سی دی LED می باشد که رنگ های بسیار روشن و جزئیات تیز را ارائه می دهد. با یک صفحه نمایش مورب 42 اینچ و با صدای مجازی صوتی شما می توانید تجربه مشاهده فیلم ها را مانند سینما در خانه داشته باشد. همچنین از طریق پورت HDMI شما می توانید هر دستگاه دیگر مانند دی وی دی، پخش کننده های Bluray و غیره را با کیفیت تصویر نهایی با تلویزیون خود وصل نمایید و با کمک پورت USB به پخش محتویات دستگاه های ذخیره سازی بر روی این سیستم بپردازید.
    • گیرنده تلویزیون دیجیتال DVB-T2
    • اندازه صفحه نمایش 42 اینچ
    • وضوح فول اچ دی (1920 * 1080px)
    • تکنولوژی اسکن 100Hz
    • طراحی قاب نازک
    • بلندگو های 20 وات و پردازش صدای  V-Audio
    • نرم افزار مدیا پلیر: تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و عکس
    • 2 HDMI، پورت USB 1
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 42LF5600

    ال جی تلویزیون های زیادی را با اینچ های متفاوت تولید و ارائه داده است که تلویزیون 42LF5600  یکی از این گزینه های مناسب است و به عنوان یک تلویزیون با کیفیت خوب و کیفیت مناسب ارائه شده است.طراحی این تلویزیون در یک سبک ساده و مدرن ارائه شده است.این تلویزیون یک دستگاه مناسب برای اتاقها وخانه هایی با روشنایی متفاوت است که قادر است تا با استفاده از صفحه نمایش 42 اینچ خود تصاویر را با کیفیت خوبی نمایش دهد.تلویزیون ال جی مدل LF5600 با کیفیت صفحه نمایش FULL HD ارائه شده است  که با استفاده از این امکانات شما می توانید از این تلویزیون به طور کامل بهره ببرید و تصاویر مورد نیاز خود را بتوانید بر روی این صفحه نمایش پخش و اجرا کنید.از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به موتور پردازشگر تصویر و فرکانس رفرش تصویر اشاره کرد که با استفاده ازاین ویژگی ها قادر است تصویری متناسب با سیلقه کاربر را ارائه دهد.این تلویزیون ال اف 5600 ال جی بر روی یک پایه به رنگ مشکی قرار گرفته و دور ان را نیز یک قاب بسایر باریک گرفته است .این تلویزیون را شما همچنین می توانید بر روی دیوار نیز نصب کنید .به علاوه در این تلویزیون شما می توانید از گزینه های اتصال ان نیز بهره ببرید که در قسمت پنل پشت ان قرار گرفته اند و برای شما امکان ارسال و دریافت داده ها را با سایردستگاه ها فراهم می اورد .
     
    • صفحه نمایش با کیفیت FULL HD
    • دارای وضوح 1080×1920 پیکسل
    • دارای موتور XD سه گانه برای پردازش تصویر
    • سینمای واقعی 24 P
    • حالت هوشمند صرفه جویی در انرژی
    • دارای پورت UDB  برای انتقال ودریافت عکس و صوت
    • دارای دو ورودی HDMI برای انتقال فایل های چند رسانه ای
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULLHD 49UF6900

    شرکت فوق العاده معتبر ال جی همواره با تولید و ارائه نوعی محصولات خاص و منحصربفرد خود سعی در به وجود آوردن محیطی کاملاً شاد و لذت بخش در محیط خانه کرده است. شرکت ال جی که همیشه کیفیت را در اولویت تولید محصولات خود قرار داده است این باز نیز با ارائه نوعی کاملاً متفاوت تر از قبل و نسبت به سایر برندهای موجود در میان مردم بسیار عامه پسند شده است. تلویزیون LG مدل  UF6900 با طراحی منحصر بفرد و بسیار مناسب برای اتاق نشیمن تولید شده است. تلویزیون ال جی در اندازه 49 اینچی طراحی شده است. وضوح این تلویزیون 1080*1920 با دید فوق العاده شفاف می باشد. با قابلیت فوق العاده خوب IPS از صفحه نمایش در برابر ضربه و خدشه محافظت می کند. به وسیله صدای فراگیر و همه جانبه با قدرت 20 واتی محیط منزل خود را بسیار لذت بخش کنید. تلویزیون ال جی مجهز به اشتراک گذاری هوشمند به منظور اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات می باشد. قابلیت 4K کیفیت تصویر فوق العاده فراتر از درخشش دیگر صفحه نمایش ها را فراهم می کند. امکان انتقال داده ها از طریق کابل HDMI و USB بر روی تلویزیون برای ما فراهم می شود. به وسیله ی سیستم عامل WEBOS میزان کیفیت صدا ، تصویر و رنگ های واقعی را بالا می برد. به وسیله کنترل از راه دور و انتقال فرکانس های آن در فاصله بسیار طولانی نیز به خوبی عمل می کند. با در اختیار داشتن تلویزیون ال جی مدل یو اف 6900 هم از مزایا و ویژگی های خوب آن برخوردار می شوید و هم همراه با خانواده خود از محیطی کاملاً لذت بخش بهره می برید.     
    • طراحی مناسب و بسیار شیک
    • مجهز به صدای فراگیر و همه جانبه برای شنیدن صدایی فوق العاده
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند به منظور بهره برداری سایرین از اطلاعات
    • قابلیت 4K کیفیت تصویر فوق العاده فراتر از درخشش دیگر صفحه نمایش ها
    • سیستم عامل بسیار پیشرفته WEBOS
    • کنترل از راه دور با گیرایی فاصله بسیار زیاد با ابعاد مناسب
             رنگ: 
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون هوشمند فول اچ دی ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 3D 47LB675

    جهان امروزه در حال رشد می باشد و دستگاه های مختلف با فناوری های جدید هر روز وارد عرصه تکنولوژی می شوند. در این راستا نیز شرکت های تولید کننده تلویزیون ها نیز برای ارائه بهترین محصولات خود تلاش زیادی می کنند. کمپانی ال جی نیز با تولید سری محصولات خود مخصوصا در حیطه تولید تلویزیون توانسته سهم بسزایی را در بازار فروش تلویزیون ها در دست بگیرد. تلویزیون LB675 که از محصولات این برند معتبر می باشد از اندازه ی صفحه نمایش 47 اینچ و با کیفیت Full HD برخوردار است که را در سال 2014 تولید و روانه شده است. به عبارت دیگر این تلویزیون با استفاده از پانل IPS و نرخ تجدید MCI 700 باعث می شود تصاویر و رنگ ها را به صورت زنده و واضح  مشاهده نمایید. همچنین تلویزیون جی بی 675 از یک حسگر اکو برای تشخیص نور پس زمینه خود استفاده می کند که براساس محیط نور پس زمینه خود را تنظیم می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون این است که دارای ویژگی سه بعدی می باشد که این سه بعدی نسبت به سه بعدی های معمولی دارای زاویه دید عالی و کیفیت تصویر طبیعی می باشد. همچنین با این تلویزیون شما به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و تمام برنامه ها و سرگرمی ها و فیلم ها و غیره را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های دیگر تلویزیون LB675 گیرنده ی DVB-T و DVB-T2 و DVB-C و DVB-S2 می باشد که به راحتی امکان دریافت تمام کانال های استانی و جهانی را برای شما امکان پذیر می سازد.
    • دارای کیفیت صفحه نمایش Full HD
    • اندازه ی صفحه نمایش 47 اینچ
    • دارای یک پانل IPS
    • دارای فرکانس MCI 700
    • دارای قابلیت سه بعدی
    • دارای کنترل جادوی
    • دارای سیگنال های گیرنده ی دیجیتال DVB-T و DVB-T2 و DVB-C و DVB-S2
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 387 تا


انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

قیمت تلویزیون 40 اینچ و 49 اینچ خرید از بانه مارکت . قیمت تلویزیون 40 اینچ 43 تا 49 خرید از بانه مارکت بررسی مشخصات تلویزیون های پرفروش ال ای دی . در دنیای پر از انتخاب‌ها، خرید تلویزیون می‌تواند یکی از تصمیمات مهم در زندگی خانوادگی باشد. اندازه تلویزیون، به ویژه در بازه 40 تا 49 اینچ، به شکل چشمگیری تاثیر بر تجربه تماشای تلویزیون دارد. اگر به دنبال خرید تلویزیون 49 اینچ با کیفیت و جزء انتخاب‌های برجسته خود هستید یا به دنبال انتخاب مناسب در میان خرید و قیمت تلویزیون ۴۰ اینچ تا ۴۹ اینچ با قیمت‌های متنوع و دقیق می‌گردید، در این مقاله، ما به بررسی جزییات خرید تلویزيون‌های این دسته می‌پردازیم.
از خرید تلویزیون 43 اینچ 49 اینچ تا مدل هایی با ابعاد مختلف اینترنتی و فیزیکی، همه اطلاعاتی که برای خرید واقعاً هوشمندانه نیاز دارید را در اختیارتان قرار خواهیم داد.با ما همراه باشید تا در جهت انتخاب بهترین تلویزیون از 40 تا 49 اینچ، از نکاتی که باید در نظر داشته باشید تا قیمت‌های مختلف و خرید مناسب را بشناسیم و تصمیم درستی را انجام دهیم. خرید و قیمت تلویزیون 48 اینچ تا تلویزیون‌های متنوع 40 تا 49 اینچ را بررسی می‌کنیم تا شما بتوانید با اطمینان کامل، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. ,قیمت تلویزیون 40-43-49 اینچ را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید . و بهترین تلویزیون 40تا 49 اینچ را انتخاب کنید.

انتخاب هوشمندانه و بهینه برای تجربه تماشای لذت‌بخش

راهنمای خرید تلویزيون: انتخاب هوشمندانه و جذاب از مدل‌های برتر در بانه

درصورتی که در پی خرید تلویزیون برای فضای هال یا پذیرایی خود هستید، تلویزیون هایی با ابعاد 40 تا 49 اینچ به‌عنوان دو انتخاب پرطرفدار در بازار معرفی می‌شوند. همچنین، اگر برای فضایی مخصوص به اتاق کار یا اتاق خوابتان نیاز به تلویزيون دارید، سایزهای 40 اینچ، 42 اینچ و 43 اینچ انتخاب‌های مناسبی به‌نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های با ابعاد 42، 47، 48 و 40 اینچ نیز به‌عنوان گزینه‌هایی قابل توجه در نظر گرفته می‌شوند.
در این دسته از تلویزيون‌ها، برندهای معروفی همچون سامسونگ با مدل‌ها و سری‌های متنوع، ال‌جی با تکنولوژی‌های ال‌ای‌دی متمایز، تلویزیون‌های سونی با کیفیت برتر تصویر، تلویزیون‌های شیائومی با ارزش و توانایی، فیلیپس با نوآوری‌های خاص، پاناسونیک با عملکرد استثنایی، شارپ و توشیبا حضور دارند. شما به‌راحتی می‌توانید به لیست مدل‌ها و قیمت‌های مختلف تلویزیون‌های سامسونگ، سونی، ال‌جی و دیگر برندها با اندازه‌های مختلف دسترسی داشته باشید. این تنوع از مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توضیحات دقیق و نقدها، انتخاب خرید تلويزیون را برای شما ساده‌تر می‌کند. کیفیت تصویر و عملکرد تلویزیون‌های سامسونگ، سونی و ال‌جی نسبت به سایر رقبا بهتر و برتر به‌نظر می‌رسد. انتخاب مدل مناسب از این برندها به ویژه بر اساس نیازها و فضای موجود در منزل، تجربه تماشای بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.
اطلاعات فنی مختلف این تلویزيون‌ها توسط شرکت‌های معتبری مانند سونی، سامسونگ، ال‌جی، فیلیپس، پاناسونیک، توشیبا و شارپ در ابعاد مختلف ارائه می‌شود تا مشتریان بتوانند با توجه به ابعاد محیط خود، انتخاب بهتری داشته باشند. این تنوع در مدل‌ها، سری‌ها، قیمت‌ها و برندها با توجه به توضیحات و بررسی‌های دقیق، به شما در انجام خرید هوشمندانه‌تر کمک خواهد کرد. با این حال، انتخاب نهایی بر اساس نیازها و اولویت‌های شما خواهد بود.

انتخاب هوشمندانه از برندهای برجسته و قابلیت‌های فوق‌العاده

در دنیای پررونق تکنولوژی، انتخاب تلويزیون مناسب در ابعاد 40 تا 49 اینچ یک مسئله اساسی برای ارتقای تجربه تماشا و سرگرمی خانوادگی است. در این بازه ابعادی، برندهای مختلفی با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد حضور دارند که انتخاب شما را متحول می‌کند. ما در اینجا به بررسی تعدادی از برندهای محبوب و پرطرفدار در این دسته اندازه می‌پردازیم:
1. ال‌جی (LG):
ال‌جی با مجموعه‌ای از تلویزيون‌های با کیفیت و انعطاف‌پذیر در این بازه ابعادی حضور دارد. از تلویزیون‌های LED تا OLED و با ویژگی‌های مانند تصویر با کیفیت بالا و صداهای پرافراز، ال‌جی انتخابی محبوب برای علاقه‌مندان به تجربه تماشای شگفت‌انگیز است.
2. سامسونگ (Samsung):
سامسونگ با تکنولوژی‌های پیشرفته خود در تولید تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ به عنوان یکی از پیشروها در این عرصه شناخته می‌شود. تصویر واضح، رنگ‌های زنده، و قابلیت‌های هوش مصنوعی از ویژگی‌های جذاب این برند می‌باشد.
3. شیائومی (Xiaomi):
شیائومی با تلویزيون‌های با کیفیت و قیمت مناسب در این رده اندازه حضور دارد. این برند با ارائه تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات هوش مصنوعی، گزینه‌ای برای کسانی است که به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌گردند.
4. سونی (Sony):
سونی با تلويزیون‌های خود با کیفیت تصویر استثنایی و صدای واضح در این دسته ابعادی استاندارد است. فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته و امکانات اتصال به اسپیکرها و دستگاه‌های خارجی از ویژگی‌های این برند محسوب می‌شود.
5. هایسنس (Hisense):
هایسنس با تلویزیون‌های پیشرفته و قیمت‌های جذاب در این رده اندازه نیز شناخته می‌شود. تلویزیون‌های هایسنس اغلب دارای تکنولوژی‌های مدرنی همچون 4K و HDR می‌باشند.
از خرید و قیمت تلویزیون 40 تا 49 اینچ گرفته تا انتخاب تلویزیون‌های 47 و 48 اینچ، تنوعی از گزینه‌ها با ویژگی‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهند.



امکانات سایز (اندازه) تکنولوژی نوع استفاده مزایا معایب
کیفیت تصویر 40 تا 49 اينچ 4K, Full HD تماشای عمومی تصاویر واضح و با کیفیت ممکن است زاویه دید محدودی داشته باشد.
امکانات هوشمندی 40 تا 49 اينچ اتصال به اینترنت، استریمینگ تماشای آنلاین دسترسی به برنامه‌های مختلف، استفاده آسان ممکن است به اینترنت پرسرعت نیاز داشته باشد.
قدرت صدا 40 تا 49 اينچ Dolby Audio, Dolby Atmos تجربه صوتی صدای با کیفیت و قدرت بالا ممکن است نیاز به تنظیمات تطبیقی داشته باشد.
تکنولوژی نمایش 40 تا 49 اينچ OLED, LED تماشای فیلم تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا تصاویر رنگی و واقعی با کنتراست بالا
پورت‌های ورودی 40 تا 49 اينچ HDMI, USB اتصال دستگاه‌ها امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف تعداد پورت‌های مختلف ممکن است محدود باشد.


قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

در دسته تلویزیون‌های اندازه 40 تا 49 اینچ، انواع امکانات مدرن و پیشرفته به شکلی منحصربه‌فرد در هر برند حضور دارند. برای مثال، تلویزیون‌های 49 اینچ ال‌جی با امکاناتی همچون تصاویر با کیفیت UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای بلند و واضح با فناوری Clear Voice III و DTS Virtual: X، امکان جستجو با صدای LG Voice Search، برنامه‌ای هوشمند به نام Smart ThinQ و سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار هستند.
همچنین، تلویزیون 48 اینچ سونی در مدل‌های سال 2022 با استفاده از تکنولوژی نمایشگر OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده تصویر Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، امکان جستجو با صدا (Voice Search)، سیستم عامل Google TV™ و تکنولوژی‌های صوتی Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه تماشای بی‌نظیری را فراهم می‌کند. در رده 43 اینچی، تلویزيون‌ها امکانات هوشمندی دارند که سطح آنها را نسبت به مدل‌های ساده بالا می‌برد. کیفیت تصویر در این تلویزيون‌ها نیز بسته به مدل مختلف، از Full HD تا 4K، متغیر است. به عنوان مثال، تلویزیون 43 اینچی سونی با سیستم عامل اندروید ارتقاء کیفیت را با قیمتی بیشتر ارائه می‌دهد اما از نظر امکانات بهتر است.
برندهای معروفی همچون ال‌جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک در اندازه‌های 43، 42، 47 و 49 اینچ تلویزیون تولید می‌کنند. اما هر برند به تناسب با سبک و نیازهای خاص مشتریان، طراحی و امکاناتی را ارائه می‌دهد. بنابراین، برای دریافت اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون 47 اینچ و قیمت تلویزیون 42-43-46 اینچ ، می‌توانید با مشاوران ما در بانه مارکت تماس بگیرید. آنها به شما راهنمایی کاملی در خرید مناسب و هوشمندانه‌ای خواهند داد.

بررسی کامل مزایا و معایب تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ از بین محصولات تلویزيونی پرطرفدار و پرفروش به حساب می‌آیند. این دسته از تلویزيون‌ها به عنوان یک انتخاب متوسط بین اندازه‌های کوچک‌تر و بزرگتر، به تازگی محبوبیت زیادی بین مشتریان پیدا کرده‌اند. اینجاست که مزایا و معایب این نوع تلویزيون‌ها به چشم می‌آیند.
مزایا:
1. تجربه تماشا: تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 اینچ تجربه تماشای واقعی‌تری را در مقایسه با اندازه‌های کوچک‌تر فراهم می‌کنند. تصاویر بزرگتر و واضح‌تر، تماشای فیلم‌ها و برنامه‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.
2. تنوع قابلیت‌ها: اغلب تلویزيون‌های این دسته با قابلیت‌های هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ، نرم‌افزارهای کاربردی و همچنین پشتیبانی از ورودی‌های مختلف مانند HDMI و USB ارائه می‌شوند.
3. قیمت مناسب: به‌طور معمول، تلویزیون‌های اینچ‌های 40 تا 49 اینچ با قیمتی معقول‌تر نسبت به اندازه‌های بزرگتر به فروش می‌رسند. این انتخاب مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند تجربه تماشا در ابعاد بزرگتر را با بودجه‌ای محدود داشته باشند.
معایب:
1. زاویه دید: تلویزيون‌های که ابعاد کمی بزرگتر دارند ممکن است دارای مشکلاتی در زاویه دید باشند، به طوری که اگر از زاویه‌های مختلف تماشا کنید، کیفیت تصویر کاهش می‌یابد.
2. مصرف انرژی: به‌طور معمول، تلویزيون‌های بزرگتر انرژی بیشتری مصرف می‌کنند نسبت به اندازه‌های کوچکتر. این ممکن است به مصرف بیشتر انرژی و هزینه‌های بالاتر در طول زمان منجر شود.
در نهایت، خرید تلویزیون 47 اینچ به توجه به نیازها و شرایط شخصی شما واقع می‌شود. تجربه تماشای بهتر، امکانات هوشمند، قیمت مناسب و محدودیت‌های فضایی مواردی است که باید در انتخاب نهایی در نظر گرفته شود. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و قیمت تلویزیون 42 اینچ وخرید و قیمت تلویزیون 47 اینچ Full HD و سایر اندازه‌ها، می‌توانید به لیست کامل قیمت تلویزیون های 40 اینچ مراجعه کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

قابلیت‌های مدرن تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ

تجربه‌های جذاب در اندازه‌های متوسط

در مجموعه تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، دنیایی از تجربه‌های تماشایی و امکانات هوشمندی منتظر شماست. این دسته از تلویزیون‌ها با تنوعی از ابعاد و مشخصات، به تازگی جایگاه محبوبی در بازار تلويزیون‌ها به دست آورده‌اند. با خرید تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49، شما به یک تجربه تماشا با کیفیت واقعی در اندازه‌های متوسط دست خواهید یافت. تصاویر با دقت بالا، رفرش ریت مناسب و فناوری‌های نمایش مدرن، به شما امکان می‌دهد تا به دنیایی پر رنگ و واقعیت نزدیک شوید.
با توجه به امکانات هوشمندی، این تلویزيون‌ها به شما امکاناتی همچون اتصال به اینترنت، دسترسی به برنامه‌های مختلف، استریمینگ و دستیابی به محتواهای آنلاین را می‌دهند. با خرید تلویزیون 48 اینچ و خرید تلویزیون 40 اینچ ، شما به یک جهان هوشمند و متنوع وارد خواهید شد.به عنوان نکته، انتخاب تلويزیون مناسب نیازمند بررسی دقیق نیازها و ترجیحات شماست. با خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر اينچ‌های این دسته، شما به تعادلی بین اندازه و کیفیت تصویر دست خواهید یافت. در نهایت، اطلاعات دقیق و قیمت تلویزیون‌های با اينچ‌های مختلف را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت بدست آورید تا انتخاب بهتری داشته باشید. برای خرید تلویزیون 40 اینچ و سایر مدل‌ها، به مشاوره فروشندگان متخصص واجد تجربه در این زمینه مراجعه کنید تا تجربه‌ی تماشایی خوبی را با خرید مناسبی تجربه کنید. خرید و قیمت تلویزیون 40 اینج و سایزهای دیگر را می توانید در سایت بانه مارکت مشاهده کنید .


سوالات متداول در مورد تلویزیون 40 تا 49 اینچ


تلویزیون‌های 40 تا 49 اینچ چه ویژگی‌هایی را دارند؟

تلویزيون‌های 40 تا 49 اینچ با تصاویر واضح و رفرش ریت مناسب، امکانات هوشمندی همچون اتصال به اینترنت، استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های مختلف را دارا هستند.

چرا تلویزیون‌های با اینچ‌های 40 تا 49 برای خرید توصیه می‌شوند؟

این تلویزيون‌ها ترکیبی از تجربه تماشای بهتر در اندازه‌های متوسط، امکانات هوشمندی و قیمت مناسب را ارائه می‌دهند که به خریداران انتخابی هوشمندانه ارائه می‌دهد.

آیا تلويزیون‌های 40 تا 49 اینچ قابلیت اتصال به اینترنت دارند؟

بله، تلویزيون‌های این اندازه دارای قابلیت اتصال به اینترنت هستند و از امکانات هوشمندی مانند استریمینگ و دسترسی به برنامه‌های آنلاین بهره می‌برند.