Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 28 | قیمت تلویزیون 4k خرید

تلویزیون 4k

   

آیتم‌های 946 تا 980 از مجموع 1066 تا

  1. تلویزیون منحنی ال ای دی فورکی سه بعدی سونی SONY LED 3D ANDROID TV 4K 65S8505C

    شرکت سازنده ی سونی در تولید و ساخت تلویزیون های خود گام های زیادی را برداشته است تا بهترین تلویزیون و با امکانات منحصر به فرد و پیشرفته تولید و روانه کند که در سال 2015 تلویزیون هوشمند KD-S8505C را به صورت منحنی تعبیه کرده است. به علاوه این صفحه نمایش منحنی دارای اندازه ی 65 اینچ می باشد که قادر است تصاویر را با کیفیت رزولوشن 4K و با عمق زاویه ی دید گسترده را نمایش دهد و نیز این تلویزیون برای نمایش دادن رنگ های به صورت طبیعی تر و کاهش نویز تصاویر ها از یک پردازنده ی قوی X-PRO استفاده می کند. این تلویزیون می تواند فیلم های اکشن مورد علاقه ی شما را بدون حرکت های تاری به صورت سه بعدی و با سطح همه جانبه نمایش دهد که این قابلیت از نوع Active می باشد. همچنین این تلویزیون به صورت یک پارچه ساز می تواند تمام رابط های کاربری را در مدت زمان بسیار کمی اجرا کند در واقع اجرا کردن برنامه ها و سرگرمی ها توسط یک سیستم عامل با نسخه ی 5.1.1 صورت می گیرد و با استفاده از وای فای داخلی و مرورگر Opera تلویزیون هوشمند 65S8505C می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و شما نیز می توانید انواع برنامه ها و سرگرمی ها و شبکه ی اجتماعی را به صورت آنلاین در این تلویزیون هوشمند سونی مشاهده نمایید.
    • دارای صفحه نمایش منحنی 65 اینچی با نور پس زمنیه LED
    • قادر به زاویه دید گسترده و کیفیت رزولوشن 4K
    • مجهز به قابلیت سه بعدی
    • سیستم عامل آن آندروید نسخه ی 5.1.1
    • قدرت خروجی بلندگو 20 وات
    • قابلیت اشتراک گذاری به صورت بی سیم
    • دارای 4 پورت ورودی HDMI و3 پورت ورودی به نام USB
    • انرژی بهره وری آن A
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG LED TV 4K 43UF680

    یکی از مناسب ترین تلویزیون هایی که به تازگی در اختیار مشتریان علاقه مند به فن آوری های مدرن روز قرار داده شده، تلویزیون 43 اینچی  ال جی با شماره مدل یو اف 680 است که دارای امکانات فوق العاده پیشرفته ای می باشد که دارای امکانات مربوط به اینترنت Wifi است. تلویزیون هوشمند ال جی مجهز به رابط کاربری webOS است که توسط شرکت توسعه یافته ال جی برای این نوع از تلویزیون فراهم شده است. صفحه نمایش فوق العاده تلویزیون LG 43UF680 در رزولوشن3840 × 2160پیکسل بوده که کیفیت وضوح 4K را در اختیار بیننده گان قرار می دهد و باعث شده تا چهار برابر بیشتر از هر تلویزیون عادی به نمایش برنامه ها بپردازد. تلویزیون 43 اینچی ال جی مجهز به پنل  IPS 4Kمی باشد که به شما امکان می دهد تا رنگ های واقعی را توسط آن مشاهده کرده و با کیفیتی استثنایی از ضد ضربه بودن این پانل فوق العاده لذت ببرید. این در حالی است که شما می توانید به راحتی هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید از هر زاویه ای وضوح کاملی از نمایش برنامه های پخش شده را در اختیار داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون فوق العاده با کیفیت صدای ایده آل هستید می توانید با سفارش دادن LG 43UF680 از صدایی با قدرت خروجی 20W بهره مند شوید و بدون نویز از فراگیر بودن صوت فوق العاده آن لذت ببرید. از آنجا که این تلویزیون وضوح فوق العاده ای در نمایش برنامه ها دارد دارای تکنولوژی نرخ رفرش تصویر باشد و همین سبب شده تا تصاویر متحرک را با جزئیات بیشتری نمایش داده و از تاری دید در هنگام مشاهده جلوگیری می نماید.
     
    • تلویزیون هوشمند با طراحی فوق العاده
    • مجهز به رابط کاربری webOS 2.0  
    • استاندارد کیفیت نمایش 4K با رزولوشن3840 × 2160پیکسل
    • مجهز به  پنل IPS
    • تلویزیون 43 اینچی از نوع LED
    • مرورگر اینترنت وای فای
    • قابلیت DLNA
    • قدرت صوتی 20W
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی LG SMART 4K LED 55UH654V

    سال 2016 ال جی طبق روال طیف عظیمی از تلویزیون های میان رده و بالا رده خود را روانه بازار کرد تا همواره بتواند حضورش را در بازار رقابتی به صورت پر رنگ نشان دهد و به خوبی به نیاز کاربران از هر لحاظ پاسخ دهد. تلویزیون 55uh654 جز تلویزیون های عرضه شده در سال 2016 می باشند که همانند دیگر تلویزیون ها، این تلویزیون هم با طراحی جدیدی روانه بازار شده است. در واقع ال جی امسال طراحی متفاوتی را در تلویزیون هایش به کار گرفته و آن هم باریک تر کردن قاب اطراف صفحه نمایش و همچنین تغییر در طراحی پایه ها می باشد. بهبود در طراحی موجب شده شکل و شمایل تلویزیون های امسال دلنشین تر از قبل باشند. به علاوه ال جی در بخش صفحه نمایش این تلویزیون هم سنگ تمام گذاشته به طوری که یو اچ 654 با رزولوشن عالی فورکی و همچنین تکنولوژی هایی نظیر: HDR PRO، ColorPrime Pro، ULTRA Luminance، 3D color Mapping، Local Dimming ارائه شده است. تمامی این تکنولوژی ها در کنار هم موجب ارائه کیفیت تصویری عالی می شوند و می توان گفت فراتر از رده ای که تلویزیون در آن قرار دارد روی بخش صفحه نمایشش کار شده. به علاوه این تلویزیون ال ای دی از وای فای داخلی پشتیبانی می کند، این بدین معنیست که تلویزیون uh654 هوشمند است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ال جی با نصب سیستم عامل webOS 3.0 کار با تلویزیون را راحت تر نموده و دسترسی آسان به برنامه ها و بازی های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده. همچنین به موجب وجود وای فای داخلی در این تلویزیون ال جی، می توان از سایر امکانات اشتراک گذاری نظیر: WiDi، Miracast و DLNA استفاده نمود.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • قابلیت های WiDi، Miracast و DLNA
    • تکنولوژی HDR PRO
    • قابلیت ضبط بر روی هارد خارجی
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UH750

    در طی چند سال اخیر ال جی سعی کرده است نوآورانه ترین تلویزیون ها را تولید و روانه بازار کند. 49UH750 یکی از محصولات این کمپانی است که با ویژگی هایی از قبیل صفحه IPS، کیفیت تصویرULTRA HD ، سیستم عامل WebOS، قابلیت اتصال به اینترنت، گیرنده دیجیتال و اشتراک گذاری هوشمند تولید شده که در کنار طراحی زیبا و شیک، یک تلویزیون همه چیز تمام است. ضخامت کم بدنه، قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر و پایه های دو شاخه ای از ویژگی های طراحی زیبای این تلویزیون است. ال جی تلویزیون UH750 را با صفحه نمایشی 49 اینچی تولید کرده که دارای رزولوشن ULTRA HD 4K به همراه تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می باشد که چهار برابر وضوح بیشتر را ارائه می دهد. وجود این تکنولوژی ها موجب می شود تا تصاویر بر روی تلویزیون LED زیباتر و با کیفیت تر از همیشه خودنمایی کند. وظیفه ی پخش صدا در این تلویزیون هوشمند بر عهده ی اسپیکر های 10 واتی (جمعا 20 وات) می باشد. صفحه نمایش IPS علاوه بر ارائه ی محدوده دید گسترده تر، سبب مقاومت بیشتر پانل در برابر ضربه و فشار  خواهد شد. سیستم عامل webOS 3.0 را می توان قلب تپنده ی این تلویزیون دانست که استفاده از آن را برای شما بسیار جذابتر و ساده تر می کند. نگران نباشید، همه چیز در دسترس شماست! با قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند می توانید به محتوای اینترنت دسترسی داشته باشید و از دنیای مجازی بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچی لذت ببرید. این اتصال از طریق اترنت و Wi-Fi صورت خواهد پذیرفت. با اشتراک گذاری از طریق DLNA و Miracast می توانید محتوای موجود بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود را بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون یو اچ 750 ال جی نمایش دهید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال اشاره کرد که موجب می شود تا شبکه های دیجیتال بدون نیاز به دستگاه پخش خارجی بر روی تلویزیون شما پخش شود.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش IPS
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق DLNA و Miracast
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    • سیستم عامل WebOS
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون هوشمند ال ای دی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED 4K HD TV 40JU6600

    تلویزیون یکی از پر مصرف ترین و پر کاربرد ترین محصول در دنیای امروزه که هر یک از کاربران خانگی قادر به آن می باشند و شرکت های زیادی در این زمنیه فعالیت خود را به نمایش داده اند تا بهترین تلویزیون و با کیفیت بالا را برای آنها عرضه کنند در نتیجه شرکت سازنده ی سامسونگ در سال 2015 تلویزیون JU6600 را به صورت منحنی طراحی کرده است که صفحه نمایش این تلویزیون دارای یک رزولوشن فوق العاده  4Kو با اندازه ی 40 اینچ می باشد. به علاوه این تلویزیون برای بالا بردن کیفیت رنگ های خود از یک تکنولوژی منحصر به فرد به نام PurColour استفاده کرده است. یکی از ویژگی های این تلویزیون منحنی این است که قادر به یک فناوری صفحه ی مونیتورینگ می باشد که این فناوری به شما اجازه می دهد با یک حرکت لمسی فیلم و تصاویر را از گوشی تان به این تلویزیون سامسونگ اشتراک بگذارید.

    همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی می باشد و با متصل شدن اینترنت شما می توانید اطلاعات را از Netflix و ویدئو فوری آمازون و iPlayer بی بی سی دریافت کنید و نیز فیلم و کلوپ ها را از یوتیوب به صورت آنلاین مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های تلویزیون JU660040 می توان به پردازنده ی چهار هسته ای آن اشاره نمود که این پردازنده ی منجر به افزایش عملکرد می شود و حتی این پردازنده چهار هسته ای می تواند به راحتی قابلیت چند وظیفه ای، سوئیچینگ بین محتوا و مرورگر وب در زمان کمی اجرا کند.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه ی 40 اینچ
    • رزولوشن آن 4K و سرعت رفرش آن  Hz200
    • قادر به سیستم عامل Tizen و وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری آسان به کمک صفحه ی مونیتورینگ
    • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
    • دارای 4 پورت ورودی HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی ال جی LG LED 4K 55UF840

    ال جی تلویزیون 55UH840 را علاوه بر زیبایی ظاهری با امکانات و ویژگی های فراوان تولید کرده است. ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر از جمله ویژگی های این تلویزیون است که ظاهری شیک را به آن بخشیده است. کیفیت ULTRA HD 4K، پنل IPS، اسکن تصویر 1600Hz/PMI و موتور پردازش تصویر Triple XD همگی با هم کمک می کنند تا شما تصویری زیبا و با جزئیات کامل را مشاهده کنید. شاید فیلم و برنامه ی مورد علاقه ی شما با کیفیت اولترا اچ دی تولید نشده باشد؛ برای این منظور ال جی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته تا شما بتوانید از مشاهده ی فیلم های قدیمی با کیفیت بالاتر از آن چه که ضبط شده اند لذت ببرید. از دیگر ویژگی های تلویزیون که هنگام مشاهده برنامه ها و فیلم ها بسیار پر اهمیت است، وجود صدای شفاف می باشد. این ال ای دی ال جی دارای بلندگوهای دو کاناله با تکنولوژی صوتی اولترا سوراند «ULTRA Surround» می باشد، که این فناوری موجب می شود تا پخش صداهای بلند نیز گوش خراش نباشد. به لطف قابلیت اتصال به اینترنت می توانید با استفاده از WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA محتویات موجود بر روی تبلتها، گوشی های هوشمند و سایر دستگاههای سازگار را به سادگی بدون نیاز به کابل با تلویزیون هوشمند ال جی به اشتراک بگذارید. دیدن کلیپ ها و عکس های موجود در گوشی های هوشمند، بر روی نمایشگر 55 اینچی می توانید بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد. ال جی برای دسترسی سریع تر و آسانتر به برنامه ها، سیستم عامل  webOS 2.0 را برای این تلویزیونش در نظر گرفته است.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD K با قابلیت ارتقا کیفیت
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • اسکن تصویر  1600Hz/PMI
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری با WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون هوشمند ال جی LG SMART TV 4K 3D 55UH850

    55UH850 از سری تلویزیون های جدید شرکت ال جی است که در سال 2016 آن را تولید کرده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش IPS 4K با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K  می باشد که درخشندگی عالی، وضوح بالا و نمایان شدن جزئیات ریز از ویژگی های این پانل است. پنل IPS  علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه دید گسترده تر و مقاوت بالاتری در برابر ضربه را نسبت به پنل های معمولی ایجاد می کند. تصاویر و فیلم هایی که خود دارای کیفیت اولترا اچ دی هستند به صورت کاملا واضح و شفاف، بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند؛ علاوه بر این فیلم ها و برنامه هایی که دارای کیفیتی پایین تر هستند به کمک تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می توانند تقریبا نزدیک به 4K نمایش داده شوند. در کنار این کیفیت عالی تصویر، بلندگوهای 2.2 کاناله موجود است، که صدا را با توانی 40 واتی ارائه می دهند. به واسطه ی تکنولوژی ULTRA Surround و Clear Voice III صدا به صورت واضح و شفاف به گوش خواهید رسید. فراتر از نمایشگر! تکنولوژی سه بعدی PASSIVE در تلویزیون 55 اینچی یو اچ 850 ال جی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا هنگام مشاهده ی محتوا خود را درست وسط ماجرا احساس کنید. تنها با استفاده از 2 عدد عینک سه بعدی است که می توانید خود را کنار بازیگر و یا بازیکن مورد علاقه ی خود ببینید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون ال ای دی ال جی، قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که ویژگی هایی از جمله اشتراک گذاری هوشمند و قابلیت جست و جو در صفحات وب را برای تلویزیون ایجاد کرده است. این اتصال می تواند توسط شبکه ی Wi-Fi و یا پورت LAN صورت پذیرد. قلب این ال ای دی ال جی را می توان سیستم عامل آشنای WebOS دانست که کار با تلویزیون را بسیار ساده تر کرده است. با اضافه شدن طراحی شیک به واسطه ی ضخامت باریک، قاب فلزی فوق العاده باریک و پایه های زیبا به ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می توان این ال ای دی را تقریبا همه چیز تمام دانست.
     
    • صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD 4K
    • پنل IPS 4K
    • بلندگوهای 2.2 کاناله با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل WebOS 3.0
    • اشتراک گذاری هوشمند با DLNA، Miracast و WiDi
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG 4K 3D TV 49UH850

    ال ای دی ال جی 49UH850 یک تلویزیون 4K از سری تلویزیون های ساخته شده در سال 2016می باشد که با امکانات و تکنولوژی های متفاوت به عرضه تکنولوژی پا گذاشته است. این تلویزیون 49 اینچی فورکی از صفحه نمایش با کوانتومی IPS 4K ،فناوری سوپر HDR، تکنولوژی ColorPrime Plus ULTRA Luminance  بهره می برند که در کنار هم موجب کیفیت بالا و هرچه بیشتر صفحه نمایش می شوند، در واقع وجود برخی از ویژگی های اضافی در این نسل به نسبت نسل قبلی یعنی LG UH850 موجب تولید تصاویر روشن تر، واضح تر با رنگ دقیق و جزئیات بیشتر می شود به طوری که شما بدون استفاده از تکنولوژی سه بعدی نیز احساس می کنید در داخل صحنه پخش شده از تلویزیون ال ای دی ال جی قرار دارید. همچنین ال جی در بخش طراحی تلویزیون هم خوب ظاهر شده و آن را با قابی فلزی براق، همراه با ضخامت کم و پایه های منحنی فلزی ساخته است. از آن جایی که این تلویزیون در جایگاه بالاتر از بیشتر تلویزیون های ال جی نشسته، انتظار می رود که شرکت ال جی در بخش صدا نیز کم کاری نکند؛ به همین دلیل طبق عادت از کمپانی harman/kardon برای ارائه صدایی عالی کمک گرفته و طراحی این بخش را به دست متخصصین این کمپانی گذاشته است، پس بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله تلویزیون یو اچ 850 در کنار سیستم صوتی طراحی شده توسط هارمن کاردن، صدایی عالی را تولید می نمایند. علاوه بر بهبود بخش صفحه نمایش و صدا با بهبود بخش نرم افزاری یعنی سیستم عامل هم مواجه هستیم، در واقع تلویزیون جدید ال جی در بخش نرم افزاری یک گام پیشرفت داشته و سیستم عامل آن به webOS 3.0 ارتقاء پیدا کرده است. تکنولوژی سه بعدی پسیو در این تلویزیون سرگرمی دیگریست که با عمق دید مناسب و بدون تداخل فیلم های سه بعدی را پخش می نماید و از عینک سه بعدی بدون باتری بسیار سبک و ارزان بهره می برد.
    • دارای صفحه نمایش UHD با کوانتومی IPS 4K
    • مجهز به تکنولوژی سوپر HDR
    • سیستم صدای طراحی شده توسط harman/kardon
    • بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • طراحی زیبا با پایه های فلزی
    • 2 عدد عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال ای دی پاناسونیک فورکی 65EX750 Panasonic Smart LED

    تلویزیون « 65EX750 » پاناسونیک از سری ال ای دی های هوشمند سال 2017 و یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت به شمار می آید. تلویزیون 65 اینچ سری ای ایکس 750 به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ، مناسب فضاهایی با مساحت بالا می باشد و همین نیز موجب شده تا صفحه ای خیره کننده برای تماشای فیلم و محتوای تصویری فراهم سازد. تلویزیون LED پاناسونیک EX750 طبق انتظار کاربران از کیفیت تصویر 4K بهره می برد و تنها این نیست! بلکه همراه با این رزولوشن 2160 × 3840 پیکسلی، پاناسونیک از فناوری ها و قابلیت های دیگری همچون موتور پردازشگر تصویر Studio Colour HCX2 ، HDR، کاهش دهنده نویز و 4K Pure Direct رونمایی کرده است که پردازنده تصویر یکی از مهمترین ویژگی های این نمایشگر می باشد؛ این قابلیت بر اساس رنگ، سطح سیاهی و روشنایی محتوا را نشان می دهد و با تشخیص هوشمندانه ای که دارد کیفیتی درست و بهتر از تصاویر را به نمایش می گذارد. همراه با تصویر فوق العاده که از پنل تخت Super Bright پخش می شود می توان به بخش صدا نیز پرداخت که از دو عدد بلندگوی 10 وات تشکیل شده و جمعا 20 وات خروجی دارد؛ البته فراموش نکنید که نوع اسپیکرهای این تلویزیون 65 اینچ Full Range می باشند. 
    پاناسونیک، تلویزیون 65EX750 را به معنای واقعی هوشمند ساخته و برای آن از my Home Screen نسخه 2.0 استفاده کرده است و همراه با آن از یک پردازنده 4 هسته ای (Quad-Core Pro) نیز بهره برده تا در حین جستجو در سایت ها و فروشگاه های آنلاین، تلویزیون بتواند سرعت مناسبی را ارائه دهد. بد نیست بدانید که برای انتقال محتوا از تلویزیون به سایر دستگاه های دیجیتال مانند موبایل و برعکس، می توانید از قابلیت Mirroring نیز استفاده کنید که یک روش بی سیم و کاملا بی درد سر است. در رابطه با پورت ها و درگاه های ورودی نیز پاناسونیک برای تلویزیون TC-65EX750 کم کاری نکرده و از هر دو نوع USB وHDMI تعداد 3 ورودی تعریف کرده است.
    • پشتیبانی از وای فای و my Home Screen 2.0
    • پنل Super Bright و رزولوشن فورکی
    • پشتیبانی از HDR و ارتقای کیفیت تصویر
    • بلندگوهای فول رنج با قدرت 20 وات
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • 3 رابط HDMI و 3 پورت USB
    • تیونر دیجیتال ATSC/QAM
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی 50 اینچ سامسونگ فورکیSamsung 50au7000

    سیستم عامل تایزن
    کیفیت تصویر 4K
    تکنولوژی HDR
    قابلیت وصل شدن به وای فای
    مجهز به 3 پورت HDMI
    دارای 1 پورت USB
    توان خروجی صوتی 20 وا
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی 75 اینچ سونی هوشمند فورکی Sony 75x80j

    کیفیت تصویر فورکی
    مجهز به بلوتوث
    قابلیت وصل شدن به وای فای
    سیستم عامل آندروید
    پردازنده هشت هسته ای 
    توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED 3D 4k SMART 55ju6600

    امروزه تلویزیون یکی از وسایل های مهم و کاربردی در زندگی می باشد که کاربران روزانه از آن زیاد استفاده می کنند پس باید در انتخاب آن دقت شود. تلویزیون ju6600 یکی از تلویزیون های با کیفیت شرکت سامسونگ می باشد که دارای صفحه نمایش منحنی 55 اینچ می باشد. این منحنی زیبایی خاصی به تلویزیون داده است و علاوه براین دید عالی را در زاویه های مختلف برای کاربران فراهم می سازد. این تلویزیون هوشمند می باشد و با اتصال به اینترنت بدون سیم به راحتی می توانید محتوا را با کمک تلویزیون سرچ کنید. همچنین کیفیت 4k با رزولوشن 2160*3840  باعث می شود که تمام جزئیات با بهترین کیفیت نمایش داده شوند. کیفیت صفحه نمایش 4k چهار برابر بیشتر از صفحه نمایش های Full HD می باشد و رنگ ها به صورت واقعی و زنده نمایش داده می شوند.

    سامسونگ برای بالا بردن کیفیت در این تلویزیون از الگوریتم بهبود کیفیت تصویر پیشرفته،استفاده کرده است که با کمک آن رنگ ها به صورت پر جنب و جوش مشاهده می شوند. همچنین تکنولوژی blurClear با سرعت بالا تصاویر در حال حرکت را رفرش می کند و با استفاده از آن مشاهده فیلم هایی که دارای حرکات زیادی است بسیار واضح و دیدنی است و بدون هیچ تاری تمام جزئیات نشان داده می شود. همچنین پردازنده ای که در تلویزیون JU6600 استفاده شده است از نوع چهار هسته ای می باشد که با کمک آن تلویزیون ، عملکرد فوق العاده سریعی دارد. شما با یک بار استفاده از این تلویزیون متوجه کارکرد سریع و راحت آن خواهید شد و با استفاده از قابلیت چند وظیفه ای و سوئیچینگ بین محتوا و مرور وب تعامل نرم و راحتی دارد. با استفاده از رابط چند رسانه ای HDMI تلویزیون جی یو 6600 دنیای سرگرمی ها را با سرعت بالا به تلویزیون خود منتقل کنید. همچنین با استفاده از یو اس بی می توانید درایو حافظه یو اس بی یا دیسک سخت HDD را به تلویزیون متصل کرده و از مشاهده و آنی فیلم ها، عکس ها و یا موسیقی نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون هوشمند دارای برنامه های متنوعی مانند ورزشی، تناسب اندام ، آشپزی و برنامه آموزش هنر برای بچه ها می باشد که با کمک آن ها می توانید مطالب سرگرم کننده و آموزنده ای را در اوقات بیکاری مشاهده کنید.
    • پردازنده چهار هسته ای با قابلیت چند وظیفه ای برای تسریع عملکرد تلویزیون
    • صفحه نمایش منحنی 55 اینچ
    • وضوح تصویر 4K با رزولوشن2160*3840 پیکسل
    • نمایش بدون نویز تصاویر با سرعت رفرش  Hz200 CMR
    • دارای قابلیت تقویت عمق خودکار
    • دارای قابلیت هوشمند اتصال اینترنت به صورت بی سیم
    • قابلیت اتصال HDMI، کامپوننت، AV، USB
    • دارای تکنولوژی Tizan برای دسترسی سریع به محتوا
    • فن آوری ConnectShare Movie برای مشاهده فیلم های روی یو اس بی یا دیسک HDD
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی SONY LED 3D TV 4K 65X9000C

    سونی یکی از تولیدکنندگان حرفه ای در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی شخصی می باشد. محصولات با کیفیت او نامی معتبر را در سراسر جهان برای کاربران ساخته است. یکی از تولیدات اخیر این کمپانی می توان به تلویزیون آندرویدی و سه بعدی سونی 65X9000C اشاره کرد که از ساخت منحصر به فرد و با کیفیتی برخوردار است. این تلویزیون سونی از یک طراحی زیبا نیز برخوردار است که سونی این سبک جدید را برای تلویزیون های BRAVIA خود به کار برده است. کیفیت تصویر منحصر به فرد این تلویزیون باعث بیشتر شدن طرفداران آن شده است. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون 65 اکس 9000 از دیدن فیلم و برنامه های مورد علاقه ی خود لذت ببرید! شما می توانید به راحتی به دیدن فیلم های سه بعدی بپردازید و به یک تجربه ی جدید در اتاق نشیمن خود دست یابید. اگر رفتن به سینما برایتان سخت است با اندازه ی بزرگ نمایشگر 65 اینچی تلویزیون X9000C سونی شما می توانید یک سینمای بزرگ در خانه داشته باشید و همراه با خانواده از دیدن هر فیلمی لذت ببرید. به علاوه این تلویزیون از یک صدای فراگیر بسیار پیشرفته نیز برخوردار است که نهایت هیجان را در دیدن فیلم اعمال می کند. با استفاده از برنامه های موجود در منوی این تلویزیون شما قادر خواهید بود به راحتی به اینترنت از طریق وای فای متصل شوید و در وب سایت های مورد علاقه ی خود به جستجو و سرچ بپردازید. دیدن برنامه های داخل گوشی، عکس و ویدئو با استفاده از تکنولوژی هایی همچون صفحه آینه ای، امری بسیار آسان می باشد. همچنین وجود بسیاری از تکنولوژی ها می تواند علاوه بر تقویت رنگ نمایشگر، ویژگی های دیگری از تلویزیون را نیز تغییر و تقویت کند.
     
    • مجهز به قابلیت های برجسته همچون Screen Mirroring و تصویر در تصویر
    • دارای سبک بسیار جدید با طراحی زیبا
    • فناوری ClearAudio و همچنین سیستم صدای فراگیر
    • قابلیت نمایش رنگ های بسیار واقعی با قابلیت TRILUMINOS
    • دارای منوی آندرویدی
    • مجهز به سینما سه بعدی با تکنولوژی پسیو
    • دارای کنترل و پد لمسی برای کنترل آسانتر تلویزیون
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون هوشمند فورکی ال جی LG LED 4K TV 43UF690

    نهایت لذت در مشاهده ی فیلم و برنامه های مورد علاقه ی شما بر روی نمایشگری 43 اینچی! تلویزیون های ال جی مدل 43UF690 با کیفیت نمایشی ULTRA HD 4K موجب مشاهده ی عالی تصاویر و فیلم های 4K می شود. تصاویر با منابعی پایین تر از 4K، به کمک قابلیت های ارتقا کیفیت تصویر به صورت زیباتر و با کیفیت تر از قبل نمایش داده می شوند. این تلویزیون با تکنولوژی IPS علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه ی دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد؛ یعنی شما می توانید هر کجا که دوست دارید بنشینید و به مشاهده ی فیلم ها و برنامه های خود بدون از دست دادن کیفیت بپردازید. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون ال جی، تصاویری با حرکت های سریع مانند صحنه های اکشن و یا رویدادهای ورزشی را به صورت صاف و روان، بدون هیچ گونه تاری مشاهده کنید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون LED می توان به قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل webOS 2.0 و اشتراک گذاری هوشمند اشاره کرد. اتصال به اینترنت و جست و جو در صفحات وب بر روی نمایشگر 43 اینچی می تواند بسیار جذاب باشد. شما می توانید با استفاده از شبکه های وای فای موجود و پورت LAN به اینترنت متصل شوید تا از خدمات اینترنتی بهرمند شوید. همان طور که می دانید از ویژگی های که هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد، طراحی و شکل ظاهری است. این تلویزیون دارای نمایشگر 43 اینچی با قابی فوق العاده باریک به رنگ طلایی می باشد که بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد. صدا از طریق بلندگوهای دو کاناله به گوش خواهید رسید. سیستم صوتی تلویزیون UF690 ال جی دارای توانی برابر با 10 وات است که شاید برای شما کافی نباشد. شما می توانید با استفاده از پورت های صوتی آن را به دستگاه پخش کننده صوتی با توان خروجی بالاتر متصل کنید.
     
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • موتور True 4K
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی 10 وات
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون سونی هوشمند اولترا اچ دی 43X8000E SONY Smart 4K Android

    • رزولوشن صفحه نمایش 2160×3840 پیکسل
    • صدای دالبی دیجیتال با توان صوتی 20 وات
    • موتور پردازنده تصویر 4K X-Reality PRO
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • حافظه ذخیره سازی 16 گیگابایت
    • گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • دارای 3 پورت USB و 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اولترا اچ دی فورکی سامسونگSAMSUNG SMART LED TV 4K 48JU6400

    • تلویزیون هوشمند با طراحی لوکس
    • کیفیت صفحه نمایش 4k
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر UHD Up-scaling
    • رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • کیفیت صدای دالبی با توان خروجی 20 وات
    • قابلیت اتصال wi-fi
    • دارای نور پس زمینه LED
    • قابلیت اکو سنسور  جهت صرفه جویی در مصرف قدرت
    • مجهز به چهار پورت HDMI و سه ورودی USB
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی 55MU7000 Samsung LED

    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای مستقیم
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری بلوتوث و DLNA
    • رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل 
    • صفحه نمایش LED با کیفیت فورکی
    • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB
    • موتور پردازشگر UHD Up-Scaling
    • سیستم صوتی قدرتمند 20 واتی
    • دارای قابلیت Dimming و HDR
    • مجهز به فناوری Smart View
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سونی فورکی هوشمند SONY KD-65X7000E

    • صفحه نمایش 65 اینچ
    • کیفیت تصویر فوق‌العاده 4K
    • خروجی صدا 20 وات
    • فناوری صوتی ClearAudio+ برای شفاف و رسا بودن صدا
    • رزولوشن  3840 x 2160پیکسل
    • موتور پردازش 4K X-Reality PRO
    • فناوری Live Colour  برای دقیق تر نشان دادن رنگ ها
    • دارای سیستم‌عامل جذاب اندرویدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اولترا اچ دی سه بعدی شارپ SHARP LED 3D TV 4K 50UE1M

    شارپ یکی از تولید کننده های تلویزیون های هوشمند می باشد .این تولید کننده در تولید تلویزیون ها به کیفیت تصویر و طراحی ان ها اهمیت فراوانی داده است .تلویزیون 50UE1M یکی از محصولات شارپ می باشد که همانند سایر تلویزیون های این تولید کننده از طراحی زیبا و منحصر بفردی برخوردار است که با یک قاب باریک و پایه زیبا همراه است.با داشتن این تلویزیون شارپ شما می توانید از تمامی امکانات و قابلیت های یک دستگاه هوشمند بهره ببرید.تلویزیون شارپ 50UE1M کیفیت شگفت انگیز و نواورانه را ابداع کرده است که می تواند تصاویر با رنگ وضوح مناسب ارائه دهد.به علاوه با استفاده از سیستم عامل اندورید در این تلویزیون هوشمند شما می توانید تمامی برنامه های مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید .در این تلویزیون شارپ سریعترین و قدرتمندترین پردازنده چهار هسته ای برای پردازش تصاویر قرار داده شده است که با استفاده از این فناوری نیز شما می توانید تصاویر را با کیفیت عالی مشاهده کنید.یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون سه بعدی یو ای 1 ام شارپ کنترل با حرکت و لمس با استفاده از ریموت کنترل جادویی است .همچنین با استفاده از این ریموت کنترل شما می توانید با فرمان های صوتی نیز تلویزیون خود را کنترل کنید.این تلویزیون هوشمند را شما می توانید به اینترنت وصل کنید و از داده ها و محتوای موجود در اینترنت بهره ببرید .در این تلویزیون کاربر می تواند با استفاده از گزینه های اتصال مانند USB , HDMI به راحتی داده ها را انتقال دهد و بین شبکه های اجتماعی و یا سایر دستگاه ها محتوا را به اشتراک بگذارد.
     
    • صفحه نمایش LED  با اندازه 50 اینچ
    • دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش سریع
    • عملکرد کنترل صوتی
    • نمایش تصاویر سه بعدی
    • لینک MHL با قدرت انتقال بالا
    • قابلیت وای فای
    • سیستم عامل اندروید و فروشگاه برنامه
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی سه بعدی اولترا اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV 4K 55PUS8909C

    شرکت فیلیپس یکی از تولید کنندگان تلویزیون می باشد که با کیفیت عالی و پیشرفته تلویزیون های زیادی را وارد عرصه تکنولوژی کرده است و با تولید تلویزیون های خمیده تمام شرکت های تجاری را به چالش فرا خوانده است. با پیشرفت علم و فن آوری کمپانی فیلیپس تلویزیون های فوق العاده زیبا و با کیفیت را وارد بازار می کند. تلویزیون فیلیپس 55PUS8909C دارای قابلیت اولترا HD 4K می باشد که باعث می شود تا تصاویر ، فیلم ها و سرگرمی ها با کیفیت بالا و شفاف مشاهده شوند و تمام جزئیات با دقت بالا نمایان شوند. قابلیت 4K یکی از بهترین تکنولوژی های کیفیت تصویر است که دارای تعداد 3840 x 2160 پیکسل با کیفیت ULTRA HD 4K است. همچنین با اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی می توان بدون اتصال به سیم به دستگاه های هوشمند متصل شد و عکس ها و فیلم ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به اشتراک گذاشت. علاوه بر کیفیت تصویر 4K در تلویزیون 8809 فیلیپس امکان پخش تصاویر سه بعدی بلو ری را برای کاربران فراهم می سازد. تعداد پیکسل ها در این تلویزیون  4 برابر کیفیت FULL HD می باشد ، این افزایش و تراکم پیکسل ها باعث کیفیت فوق العاده تصاویر می شود. جهت کنترل از راه دور تلویزیون PUS8909C فیلیپس می توان از کنترل جادویی استفاده کرد . کار کردن با کنترل جادویی فیلیپس کاری راحت و آسان است و افراد با یک نگاه می توانند از تمام امکانات تلویزیون استفاده کنند.
     
    • مجهز به تکنولوژی آمبیلایت
    • مشاهده تصاویر با وضوح فوق العاده ULTRA HD 4K
    • قابلیت پخش فیلم های سه بعدی بلو ری با وضوح اولترا HD
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • مجهز به وای فای داخلی جهت دسترسی به سرگرمی ها و اطلاعات اینترنت
    • دارای تکنولوژی های اشتراک گذاری DLNA و Wi Di جهت اتصال بی سیم و تبادل اطلاعات
    • دارای کنترل از راه دور جادویی با کارکرد راحت و آسان
    • دارای تیونر های دیجیتالی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی اولترا اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV 4K 55JU7000

    تلویزیون سامسونگ مدل JU7000 دارای صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ ال ای دی با رزولوشن الترا اچ دی می باشد. طراحی تلویزیون بسیار زیبا و مناسب دکوراسیون های مدرن و شیک می باشد. لبه های تیره و باریک صفحه نمایش این تلویزیون در برابر ضربه ها تلویزیون را محافظت می کند. از امکانات این تلویزیون 55JU7000 می توان به قابلیت سه بعدی آن اشاره کرد. کاربران با استفاده از قابلیت سه بعدی اکتیو با کیفیت FULL HD می توانند تصاویر و فیلم های مورد علاقشان را به صورت سه بعدی مشاهده کنند. همچنین با استفاده از قابلیت های به اشتراک گذاری می توانند فیلم ها و محتوای خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ به اشتراک بگذارند و از دیدن فیلم ها در جمع های دوستانه و خانوادگی لذت ببرند. تلویزیون JU7000 سامسونگ جزء تلویزیون های سری هفت می باشد که با استفاده از امکانات پیشرفته و عالی ساخته شده است. همچنین در این تلویزیون برنامه های سرگرم کننده جذاب و بسیار کاربردی وجود دارد و کاربران با کمک آن می توانند اوقات فراغت خود را با سرگرمی های جذاب پر کنند. با استفاده از پردازنده چهار هسته ای و رابط کاربری تایزن به راحتی می توان به منوها و برنامه های مختلف روی تلویزیون دسترسی داشت. کنترل این تلویزیون جی یو 7000 در مقایسه با کنترل های دیگر دارای اندازه کوچکتر و ضخامت کمتری است. این کنترل به راحتی در دست جا می شود و وزن سبکی دارد. کاربران با کمک آن می توانند برنامه های خود را از راه دور با سرعت بالا به صورت دقیق اجرا کنند.
     
    • دارای صفحه نمایش 55 اینچ
    • دارای قابلیت سه بعدی اکتیو
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت صفحه نمایش 4K
    • دارای سیستم عامل تایزن
    • دارای تکنولوژی های برتر برای افزایش کیفیت تصویر
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فورکی سه بعدی سونی SONY LED 3D ANDROID TV 4K 55X8505C

    کمپانی سونی سال 2015 خود را با ساخت محصولات بهتر با کارایی فوق العاده شروع کرده است. این کمپانی به تلویزیون های جدید خود یک سری ویژگی های هوشمند و خلاقانه را اضافه کرده است و این تلویزیون ها را با مدل نامبر پسوند C مشخص کرده است. تلویزیون X8505C با اندازه ی صفحه نمایشگر 55 اینچ یکی از این تلویزیون های هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد می باشد. با گزینه هایی از کیفیت نمایش و تصویر مانند وضوح 3840x2160 پیکسل، نمایش اولترا اچ دی، تکنولوژی نور پس زمینه لبه روشن، تکنولوژی کاهنده نور اضافه و همچنین زاویه دید 178 درجه، شما می توانید از دیدن برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. با این کیفیت عالی و منحصر به فرد هنگامی که شما از یک زاویه ی 45 درجه به تلویزیون نگاه کنید، رنگ های سفید روشنایی خود را از دست نخواهند داد و همچنین رنگ های تیره نیز همچنان با همان عمق تیرگی خود باقی می مانند از این رو شما حتی در زوایای مختلف قادر به دیدن بهترین تصویر خواهید بود، به علاوه  این تلویزیون به صورت خودکار می تواند با کاهش نور خیره کننده از خستگی و اذیت چشم جلوگیری کند. ارتقای کیفیت تصویر فول اچ دی به اولترا اچ دی در این سری نیز دیده می شود. تلویزیون اکس 8505 سی از سری براویای سونی می باشد و برخی از خصوصیات این تلویزیون مشترک با سری آن است. ابعاد جمع و جور و طراحی شیک این تلویزیون مناسب برای افرادی است که به دکوراسیون خانه ی خود اهمیت می دهند و می خواهند فضای خانه ی خود را بسیار مدرن تر کنند. تلویزیون هوشمند سونی دارای برنامه های متنوع و جالبی مانند یوتیوب، فیس بوک و Netflix است و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را با استفاده از وای فای دارد. بدون شک طراحی و کیفیت ساخت عالی این تلویزیون مورد پسند برای افراد مشکل پسند خواهد بود.
    • دارای کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن 3840x2160 پیکسل
    • کیفیت تصویر فوق العاده با تولید رنگ های طبیعی
    • توانایی رفرش تصویر 800Hz و زاویه دید 178 درجه
    • قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از Wi-Fi
    • مجهز به تکنولوژی3D  فعال
    • زبان فارسی ندارد
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • دارای قابلیت هایی همچون سینما واقعی 24p، تصویر در تصویر، تایمر خواب و...
    • طراحی شیک و مدرن با صفحه نمایشگر 55 اینچی
    • سبک و کم حجم با وزن 21 کیلوگرم
    • موتور پردازشگر 4K X-Reality PRO™
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی سه بعدی فورکی سامسونگ SAMSUNG SMART TV 4K LED 3D 55JS8000

    در سال 2015 سامسونگ تلویزیون مدل  js8000 را با تکنولوژی SUHD به سری محصولات دیگر خود افزوده است. این کمپانی از این تلویزیون  در نمایشگاه IFA پرده برداری نموده است و در این نمایشگاه جی اس 8000 را به عنوان اولین تلویزیون SUHD تخت خود معرفی نمود. این تلویزیون همراه با آخرین ویژگی های تایزن تولید و عرضه شده است. همچنین کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4k می باشد و به رزولوشن  Ultra HD و تکنولوژی UHD و فناوری CMR و میکرو Dimming و فرکانس 1200Hz مجهز می باشد که همه اینها باعث می شود تصویر را به کیفیت عالی و وضوح بالا مشاهده کنید. همچنین شما می توانید فیلم و عکس های خود را توسط Quick Connect به اشتراک بگذارید که این اشتراک گذاری توسط بلوتوث 4.0 صورت می گیرد.یکی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون بخش امنیت می باشد که شما می توانید به سه طریق تشخیص چهره و تشخیص صدا و دادن رمز به تلویزیون js8000 به راحتی امنیت دهید به علاوه این تلویزیون دارای وای فای می باشد و به کمک آن شما به راحتی می توانید تمام برنامه ها وسرگرمی های مورد علاقه خود را در اینترنت مشاهده نمایید. تلویزیون js8000 دارای Multi-Link Screen لینک چند صفحه ای می باشد که شما می توانید به صورت همزمان چند صفحه را مشاهده نمایید . همچنین این تلویزیون دارای Morning Brief می باشد که صبحگاه شما را به صورت دقیق برنامه ریزی می کند که باعث می شود شما احساس عالی داشته باشید و شما می توانید سرگرمی های مورد علاقه همراه دوستان تان را انتخاب کنید و همراه دوستان تان لذت ببرید. این تلویزیون دارای کنترل هوشمند می باشد که ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.
    • کیفیت صفحه نمایش 4K
    • تکنولوژی پردازش تویر UHD
    • دارای میکرو Dimming
    • اشتراک گذاری Quick Connect
    • دارای امنیت تلویزیون
    • لینک چند صفحه ای Multi-Link Screen
    • دارای کنترل هوشمند
    • سیستم عامل Tizen
    • دارای 3 بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فورکی سونی SONY LED TV ULTRA HD 3D 75X8500C

    کمپانی سونی درسال 2015 سری جدیدی از تلویزیون های هوشمند خود را با ویژگی های جدید و کاربردی وارد بازار کرده است که تلویزیون مدل X8500C نیز جزء این مدل های جدید می باشد. اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 75 اینچ می باشد و این تلویزیون دارای کیفیت تصویر  4kو موتور پردازش تصویر X-Reality PRO و تکنولوژی  TRILUMINOS ™و فرکانس 800Hz می باشد که همگی اینها باعث می شود تصویر به صورت زنده و واضح برای شما پخش شود. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون x8500c  داشتن سیستم عامل اندروید می باشد که توسط این سیستم عامل و وای فای داخلی تلویزیون می توانید به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید همچنین شما می توانید تمام برنامه ها و سرگرمی ها مورد نظر مانند: فیس بوک اسکایپ وغیره  را با کیفیت عالی مشاهده نمایید به علاوه این تلویزیون بسیار باریک و نازک طراحی شده است که صفحه نمایش این تلویزیون از قاب بسیار باریک نیز تشکیل شده است و تلویزیون x8500c دارای یک پایه بسیار باریک از جنس فلز می باشد. همچنین بلندگوی های این تلویزیون از فناوری S-Force Front+ و فناوری صوتی +Clear Audio  پشتیبانی می کند که این دو فناوری باعث می شود صدا به صورت واضح پخش کند و صدا را برای شما به بهترین کیفیت پخش کند . یکی از خصوصیات دیگر تلویزیون x8500c دارای جستجوی صوتی BRAVIA می باشد که به شما این امکان را می دهد که توسط صدای خود به جستجوی داخل تلویزیون بپردازید ولذت ببرید. به علاوه شما می توانید تمام فیلم و عکس و برنامه های خود از گوشی یا تبلت تان به داخل تلویزیون اشتراک بگذارید به شرطی که این اشترک گذاری به دو صورت می گیرد اولا به صورت بدون کابل (Screen Mirroring) دوما به صورت با کابل(MHL) می باشد.
    • کیفیت صفحه نمایش 4K
    • دارای موتور X-Reality PRO و تکنولوژی TRILUMINOS  ™
    • فرکانس 800Hz
    • سیستم عامل اندروید
    • فناوری صوتی  +Clear Audio+
    • سه بعدی
    • جستجوی صوتی BRAVIA
    • اشتراگ گذاری Screen Mirroring و MHL
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی اولترا اچ دی فورکا سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV 4K 50JU7000

    تلویزیون هوشمند سه بعدی سامسونگ مدل JU7000 از سری تلویزیون های سامسونگ سال 2015 است که شامل کیفیت تصویر UHD می باشد. این تلویزیون هوشمند به همراه تکنولوژی های به کار رفته برای ارتقا کیفیت تصویر ، یک تصویر عالی و ایده آل را برای شما نمایش می دهد. تلویزیون جی یو 7000 سامسونگ دارای بلندگو قدرتمند با توان خروجی 20 وات می باشد که یک صدای عالی را در اختیار شما قرار می دهد بنا براین با کیفیت عالی تصویر و صدا در این تلویزیون می توانید از سرگرمی های خود لذت ببرید. این تلویزیون سامسونگ دارای امکانات زیادی از قبیل استفاده از اینترنت می باشد که شما می توانید با استفاده از شبکه های وای فای موجود به اینترنت دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از امکانات تلویزیون هوشمند 50JU7000 سامسونگ پخش سه بعدی تصاویر و فیلم ها می باشد که باعث می شود تا شما تصاویر و فیلم های سه بعدی را با کیفیت بالا مشاهده کنید . همچنین می توانید از پورتهای موجود در قسمت پشت تلویزیون برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده کنید.
     
    • دارای نمایشگر 50 اینچ با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • فرکانس رفرش تصویر 1000 هرتز برای نمایش عالی تصاویر متحرک
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • استفاده از MHL برای ارسال اطلاعات
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG SMART LED 3D TV 55JS9000

    تلویزیون سامسونگ 55JS9000  یک تلویزیون منحنی همراه با اخرین فناوری ها است که با داشتن این تلویزیون شما می توانید اخرین تکنولوژی ها را در منزل خود داشته باشید .با داشتن اتصال اینترنت و صفحه نمایش منحنی شما می توانید بهترین انتخاب را تجربه کنید . تلویزیون جی اس 9000 سامسونگ با صفحه نمایش 55 اینچ می تواند تصاویر و محتوا را در بهترین رزولوشن نمایش دهد.این مدل تلویزیون 55JS9000  در یک بدنه فلزی ،براق و شیک طراحی شده است که با دکور خانه شما هماهنگ و مناسب خواهد بود و با بدنه زیبا و محکم خود می تواند یک انتخاب برای استفاده های طولانی مدت باشد .صفحه نمایش منحنی این تلویزیون سامسونگ اجازه می دهد تا شما یک مشاهده همهجانبه را تجربه کنید، به این معنی که شما در حال مشاهده این تلویزیون تصویر و فیلم ها را کاملا واقعی احساس خواهید کرد. این تلویزیون  هوشمند JS9000 سامسونگ  با استفاده از فناوری نانو کریستال، که می تواند یک تصویر زیبا، غنی و درست را در اختیار شما قرار دهد می تواند رنگ تازه ای به زندگی شما ببخشد . کیفیت برتر تصویردر این تلویزیون  به شما تصاویری با درخشندگی فوق العاده را ارائه می دهد. این تلویزیون سه بعدی همراه با یک ریموت کنترل طراحی شده است که با استفاده از این ریموت کنترل می توانید تنظیمات دستگاه را در اختیار داشته باشید .با استفاده از این کنترل می توانید نوار منوی تلویزیون هوشمند  خود را فعال کنید که با فعال کردن این منو در پایین صفحه نمایش شما تمام برنامه های مورد علاقه خود و محتوای اینترنت را در دسترس خواهید داشت .
     
    • دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • قابلیت اتصال به کامپیوتر  4 ×HDMI و 3 × USB
    • صفحه نمایش 55 اینچی با پنل Ultra Clear Pro
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • بلندگوهای قدرتمند با توان خروجی صوتی 60 وات
    • دارای قالیت تصویر در تصویر
    • پایه زیبا و شکیل
    ‎ناموجود
  • تلویزیون شارپ اندروید فورکی 50UE630X SHARP LED ANDROID TV 4K

    • دارای صفحه نمایش فورکی
    • مجهز به پردازنده ی X4 Master Engine Pro
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل اندروید
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی اولترا اچ دی سونی SONY LED TV 4K 49X8300C

    تلویزیون X8300C محصول شرکت سونی و همراه با یک صفحه نمایش 49 اینچ تولید شده است.این تلویزیون جهت ارائه تصویری بهتر ،کیفیت ارتقا یافته و تصاویر طبیعی تر نسبت به سایر تلویزیون های برند های مختلف تولید و ارائه شده است.با داشتن این تلویزیون شما می توانید به دنیای مدرن و تکنولوژی نیز دسترسی داشته باشید .بدنه باریک و طراحی مناسب این تلویزیون باعث شده تا هر فردی از داشتن ان لذت ببرد .درمقایسه با سایر تلویزیون ها ، این تلویزیون سونی  دارای تصویر بهتر و امکانات فراتر است که شما می توانید محتوای موجود در گوشی های خود را به صفحه نمایش 49 اینچ ان انتقال دهید . تلویزیون سونی ایکس 8300 سی دارای قابلیت سازگاری با گوشی های اندروید و هوشمند جدید است و با استفاده از فناوری های خود قادر است تا صفحه نمایشی گسترده را برای شما فراهم اورد تا از مشاهده محتوای مورد علاقه خود بیشتر لذت ببرید .این تلویزیون سونی با کیفیت تصویر 4K و موتور پردازشگر تصویر می تواند به یکی از بهترین انتخاب های شما تبدیل شود و یک گزینه عالی باشد برای کسانی که می خواهند کیفیتی عالی و تصویری با بهبود رنگ کامل را در خانه خود تجربه کنند. در این تلویزیون 49X8300C برای انتقال داده ها اتصالات متعددی قرار داده شده اند که کاربر می تواند با استفاده از این گزینه ها از هر دستگاه هوشمندی که بخواهد محتوای مورد نظر خود را به صورت بی سیم و یا با استفاده از کابل انتقال دهد و بر روی صفحه نمایش ان مشاهده کند .
     
    • تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 4K
    • صفحه نمایش باریک 4K UHD  و 49 اینچ
    • فناوری حرکت اسکن XR800 هرتز  
    • پردازنده اختصاصی 4K X1 جهت نمایش تصاویر بهتر در تاریک ، رنگ، کنتراست و وضوح بیشتر
    • نرم افزار پردازشگر 4K و X-Reality
    • دارای تکنولوژی LED EDGE
    • گوگل پلی با محتوای بیشتر و سرگرمی زیاد
    • گوگل CAST  نرم افزار CAST / محتوا و برنامه تلویزیون
    • جستجو برای اطلاعات از طریق صدا
    • تکنولوژی بلندگو های قدرتمند برای صدای غنی و وضوح بالا
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED 4K TV 43UH651

    تلویزیون ال جی 43UH651 از سری تلویزیون های ال ای دی ال جی در سال 2016 می باشد که همراه با مدل های بسیاری که از لحاظ  قیمت، کیفیت تصویر و امکانات با هم تفاوت دارند، روانه بازار شده است. این تلویزیون در رده متوسط به بالا جای دارد و می توان گفت ال جی به خوبی بر روی این تلویزیون در این رده کار کرده است. همچنین توجه شرکت ال جی به بخش کیفیت تصویر در تلویزیون 43UH651 هم غیر قابل انکار است به طوری که در صفحه نمایش آن از ویژگی های جدیدی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده شده است. در این تلویزیون از رزولوشن بالای فورکی (3840*2160) بهره گرفته شده و تکنولوژی هایی مانند HDR PRO (برای تنظیم روشنایی و وضوح ایده آل)، ColorPrime Pro( برای ارائه تصاویر با طیف وسیعی از رنگ ها)، ULTRA Luminance (برای افزایش کنتراست) موجب ایجاد کیفیت تصویر عالی می شوند. زاویه دید هم در این تلویزیون ال ای دی ال جی چشم گیر است به طوری که حتی با مشاهده از زوایای تند تر رنگ ها همچنان واقعی به نظر می رسند. در کنار این ها، شرکت ال جی همچنان سعی در ارائه تلویزیون هایش با شکل و شمایل خواستنی دارد به این ترتیب تلویزیون یو اچ 651 را با قاب براق فلزی نقره ای و بسیار نازک عرضه کرده تا بتواند دکوری زیباتر به اتاق نشیمن طرفدارانش ببخشد. مجهز بودن این تلویزیون به وای فای داخلی هم، مزیت دیگر این تلویزیون است که برای کاربران به همراه دارد، سیستم عامل webOS 3.0 هم تعامل کاربران با تلویزیون هوشمند را راحت تر می نماید.
    • دارای رزولوشن فورکا 3840*2160 پیکسل
    • مجهز به وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • مجهز به تکنولوژی ColorPrime Pro ، HDR PRO
    • زاویه دید مناسب
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی LED 3D TV ULTRA HD 4K 55X8500C

    سونی براویا KD-55X8500C  یک تلویزیون هوشمند  3D LED TV می باشد که برای ارتقاء تجربه مشاهده شما طراحی شده است. این تلویزیون سونی کیفیت تصویر واضح و روشن را فراهم می کند  باعث می شود تا فیلم ها و محتوای نمایش داده شده طبیعی و زنده بنظر برسند . تلویزیون سونی ایکس 8500 سی همراه با یک صفحه نمایش 138.8 سانتی متر با زاویه دید گسترده طراحی شده است.تلویزیون سونی  با پلت فرم خارجی سیستم عامل آندروید و کیفیت تصویر 4K ارائه شده است تا جهان گسترده ای از سرگرمی ها رابرای شما نشان دهد و شما بتوانید برنامه های کاربردی را به دلخواه از اینترنت دانلود و نصب کنید . برای لذت بردن از هر ساعت مشاهده این تلویزیون شما می توانید برنامه های کاربردی مورد نیاز خود را در این دستگاه ذخیره کنید .شما همچنین می توانید به راحتی به طیف وسیعی از سرگرمی ها دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را از سایر دستگاه های اندروید به این تلویزیون انتقال دهید.از قابلیت های تلویزیون 55X8500C سونی می توان به پردازشگر تصویر 4K اشاره کرد که باعث می شود تا تصویری واضح تر را مشاهده کنید . در این تلویزیون با استفاده از فناوری های صوتی و ویژگی باس رفلکس می تواند صدایی با کیفیت عالی را فراهم آورد و محتوایی مطابق با میل خود را در دسترس داشته باشید .همچنین با استفاده از تجزیه و تحلیل تصاویر شما می توانید تصاویر را به صورت زنده و واقعی دریافت کنید .
     
    • تلویزیون اندروید با سرگرمی های بی پایان
    • تصاویر روشن، رنگ های زنده با کنتراست بالا
    • تصویر4K  و پردازنده X1 قوی
    • وضوح تصویر  4K با  X-REALITY  PRO
    • تجربه صدای غنی با پاک کردن صوتی +
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • قابلیت ضبط برنامه ها
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فورکی سونی SONY SMART TV LED 4K 3D 65X8500C

    به تازگی سونی تلویزیون X8500C با صفحه نمایش ال ای دی در سه اندازه صفحه نمایش 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ وارد بازار کرده است. تلویزیون 65X8500C دارای صفحه نمایش ال ای دی با اندازه 65 اینچ می باشد. برای اتاق نشیمن  و فضاهای بزرگ این تلویزیون انتخاب مناسب است. این تلویزیون دارای قابلیت های و امکانات متنوعی می باشد که استفاده کردن از آن با رضایت کل اعضای خانواده همراه است.  تکنولوژی 4K در تلویزیون های سونی تصاویر را با کیفیت بسیار بالا نشان می دهد و تجربه های جدید و الهام بخش را برای همه اعضای خانواده شما به ارمغان می آورد. برای بهترین بازدهی و کیفیت تصویر 4K پردازشگرهایی اختصاصی وجود دارد که هر کدام عملکرد خاصی دارند و در مجموع تصویری با کنتراست و وضوح بالا و رنگ های طبیعی ایجاد می کند. همچنین در این تلویزیون با استفاده از برنامه های کاربردی مانند Google Play ، Google Cast می توانید محتوا سرگرم کننده را جستجو و مشاهده کنید. تکنولوژی سه بعدی یکی دیگر از قابلیت هایی است که مکان زندگی شما را به فضایی دلنشین و سرگرم کننده تبدیل می کند.
    • دارای طراحی باریک با صفحه نمایش 65 اینچی 4K UHD
    • دارای تکنولوژی تصویربرداری با سرعت800 هرتز
    • دارای پردازنده اختصاصی 4K با دستاوردهای X1 تاریک هر تصویر، رنگ، کنتراست، وضوح
    • مجهز به پردازشگر عکس  Pro 4K X-REALITY
    • دارای تکنولوژی نور پس زمینه لبه LED
    • دارای سیستم عامل اندروید
    • جستجو محتوای سرگرم کننده بیشتر و غنی با Google Play
    • مجهز به نرم افزار Google Cast برای محتوا برنامه های تلویزیون
    • مجهز به جستجو صدا برای پیدا کردن اطلاعات از طریق صدا
    • دارای تکنولوژی 3D
    • دارای فناوری جدید کانال های خنک کننده بلندگو برای واضح و روشن شدن صدا
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی سونی SONY SMART TV LED 3D 4K 55X9000

    تلویزیون جدید و ULTRAHD  یک سرگرمی قابل توجه درخانه شما به حساب می آید  این تلویزیون تصاویر را در قالب 4K برای شما نمایش می دهد .علاقه مندان به ورزش و فوتبال می توانند به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را در این تلویزیون مشاهده کنند. این تلویزیون سونی همراه با یک صفحه نمایش 55 اینچی تولید و طراحی شده است و صدای تولید شده در سیستم صوتی این دستگاه با استفاده از فناوری های جدید ،فوق العاده است.در این تلویزیون سونی شما می توانید تصاویر سه بعدی را با استفاده از عینک های 3D مشاهده کنید که این تصاویر و فیلم ها بعد جدیدی به سرگرمی های شما می افزاید .این تلویزیون سونی همچنین دارای گزینه های اتصال برای انتقال و به اشتراک گذاری داده ها است .در این تلویزیون هوشمند سونی شما می توانید از طریق دسترسی به اینترنت به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و یا از شبکه های اجتماعی بهره ببرید.
    • تصاویر شارپنس  4K
    • Blu-ray بزرگ و ارتقاء یافته
    • تصاویر سه بعدی اکتیو
    • فرکانس رفرش تصویر 800 هرتز
    • دارای پخش  صدای عالی با بلندگوی های  2.2ch
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • صفحه نمایش با تکنولوژی TRILUMINOS
    • دارای ویژگی های اسکرین میرورینگ، MHL، Photo Share
    • حالت فوتبال و Social Viewing
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 4K 65UF851

    تلویزیون UF851 ال جی دارای صفحه نمایش بزرگ 65 اینچ می باشد که برای منازل بزرگ با دکوراسیون شیک و مدرن بسیار هماهنگی دارد. این تلویزیون با طراحی زیبا و منحصربفرد و پایه های دوشاخه ای توجه کاربران را به خود جلب می کند. با استفاده از قابلیت سه بعدی تلویزیون یو اف 851 ال جی می توانیم از مشاهده فیلم های سه بعدی با استفاده از عینک های آن نهایت لذت را ببریم. همچنین تصاویر با وضوح 3840 x2160 پیکسل و نسبت 16:9 به صورت شفاف و روشن با کیفیت عالی نمایش داده می شوند. بلندگوی داخلی در تلویزیون 65UF851 ال جی صدا را با قدرت 20 وات به صورت همه جانبه پخش می کند. از قابلیت های دیگر تلویزیون UF851 می توان به قابلیت های اتصال IC / کامپوننت / HDMI، اتصال شبکه بی سیم، تیونرهای دیجیتالی  اشاره کرد. با اتصال به اینترنت توسط این تلویزیون شما می توانید از خدمات اینترنتی بر روی یک نمایشگر بزرگ 65 اینچی لذت ببرید.
     
    • دارای صفحه نمایش گسترده در اندازه 65 اینچ
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی پنل IPS
    • دارای وضوح فوق العاده  4Kبرای مشاهده تصاویر با کنتراست بالا و دقیق
    • مجهز به پلت فرم webOS 2.0
    • طراحی فوق العاده باریک و زیبا
    • دارای کنترل جادویی برای کنترل کردن تلویزیون از راه دور
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  • تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED ULTRA HD 55HU9000

    کمپانی سامسونگ سری تلویزیون های اولترا اچ دی9000 خود را به نام سری HU در سال 2014-2015 روانه بازار کرد. این تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر تقریبا مشابه اند اما امکانات و قابلیت، آنها را متفاوت ساخته است. سامسونگ معتقد است که این تلویزیون گل سر سبد سایر تلویزیون های این سری می باشد. سامسونگ HU9000 دارای صفحه نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن فوق العاده ی 2160 × 3840 و داری تکنولوژی تقویت رنگ گسترده پلاس می باشد که مشا را قادر می سازد برنامه های مورد علاقه ی خود را در بهترین کیفیت تصویر همراه با رنگ های روشن و زندگی مانند، مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. این تلویزیون منحنی دارای قابلیت سه بعدی نیز می باشد که شما را قادر می سازد با فیلمم های سه بعدی و عمق زیاد تجربه ی هیجان انگیزی را داشته باشید. علاوه بر کیفیت تصویر چه در حالت سه بعدی و چه در حالت فیلم های معمولی، این تلویزیون دارای طراحی منحصر به فردی همراه با پایه ی شیکی است که بی تردید در دکوراسیون خانه ی شما بدون تاثیر نمی ماند. با استفاده از این تلویزیون هوشمند و منحنی شما می توانید به اینترنت وصل شوید و به راحتی ایمیل های خود را چک کنید، در وب سایت های اجتماعی عضو شوید، به بازی آنلاین بپردازید و یا از دیدن فیلم های آنلاین لذت برید. این تلویزیون باریک دارای دو بلندگوی پر قدرت با سیستم صدای فوق العاده و توان خروجی 20 وات می باشد که می تواند صدای با کیفیت را برای شما تامین کند.
    • دارای کیفیت تصویر 4K UHD با رزولوشن 2160 × 3840
    • پاک کردن نرخ 1200 هرتز بر ثانیه
    • دارای تکنولوژی 3D فعال با 4 جفت عینک
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی صوتی 20 وات
    • تلویزیون هوشمند با پلت فرم Smart Hub
    • وای فای داخلی و اشتراک گذاری هوشمند و مرورگر وب
    • ریموت کنترل هوشمند و کنترل با صدا و اشاره گر
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی اولترا اچ دی فورکی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UF671

    تلویزیون ال جی  UF671دارای طراحی زیبا و مدرنی دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح در اندازه 49 اینچ همراه با نور پس زمینه ال ای دی می باشد. بلندگوی 2 کاناله آن صدا را به صورت همه جانبه پخش می کند. با استفاده از تکنولوژی مسترینگ تصویر 850 PMI می توان کیفیت تصویر قابل مشاهده را بهبود و بالا برد. با تلویزیون یو اف 671 ال جی از مشاهده فیلم ها و سرگرمی های خود با کیفیت 4K Ultra HD و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچ لذت ببرید. با استفاده از تکنولوزی های ارتقا کیفیت تصویر در این تلویزیون ال جی شما می توانید از کیفیت عالی تصاویر لذت ببرید. با استفاده از تکنولوژی تغییر رزولوشن کیفیت تصویر به صورت چشمگیری بالا می رود. تلویزیون 49UF671 ال جی با وجود طراحی زیبا در مقایسه با تلویزیون های قیمت مناسبی دارد.
     
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح  49 اینچ با رزولوشن 4K ULTRA HD
    • سازگار با انرژی استار برای حفاظت از محیط زیست
    • ارای موتور پردازش تصویر Tru- ULTRA HD
    • دارای بلندگوهایی با توان صوتی 20 وات
    • دارای شاخص  مسترینگ تصویر 850 PMI
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 946 تا 980 از مجموع 1066 تا


    قیمت تلویزیون 4k خرید از بانه مارکت

    تلویزیون‌های 4K با تصاویری چهار برابر با رزولوشن تلويزیون‌های Full HD (1080p) به شما اجازه می‌دهند تا تماشایی بی‌نظیری را تجربه کنید. تکنولوژی تلویزيون به سرعت در حال تغییر و بهبود است. تلویزيون‌های فورکی یا همان (UHD) با کیفیت تصویر بی‌نظیر، رزولوشن بالا و واقعیت بصری شگفت‌انگیزی به تجربه تماشای ما اضافه کرده‌اند. ال جی و سونی به عنوان دو برند بزرگ در بازار تلویزيون‌های فورکی شناخته می‌شوند. در سال‌های اخیر، این دو شرکت تلویزيون‌های با کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌های پیشرفته به بازار عرضه کرده‌اند. قیمت تلویزیون 4K سال 2023 - 2022 ال جی، سونی متناسب با اندازه صفحه نمایش، ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های اختصاصی آن‌ها متغیر است. مدل‌های OLED این برندها تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده‌تری ارائه می‌دهد و در نتیجه قیمت بالاتری دارند. در مقابل، مدل‌های LED قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.
    برای خرید تلویزیون 4k ارزان از این برندها، می‌توانید به فروشگاه‌ مراجعه کرده و همچنین، از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه بهره ببرید.برای خرید تلویزیون 4K Ultra HD، ابتدا باید نیازهای خود را تعیین کنید. آیا به یک تلویزيون با صفحه نمایش بزرگ و گستره رنگی وسیع نیاز دارید یا یک مدل کوچک‌تر و اقتصادی‌تر برای اتاق کوچکتان مناسب‌تر است؟ آیا به ویژگی‌های اضافی مانند فرکانس تازه‌سازی تصویر بالا یا قابلیت‌های هوش مصنوعی علاقه دارید؟ پس از تعیین نیازهای خود، به تحقیق در مورد مدل‌ها و برندهای مختلف بپردازید. قیمت تلویزیون 4k خرید از بانه مارکت بررسی مشخصات بهترین و جدیدترین مدل تلویزیون های فورکی 4k ultra hd.

    قیمت تلویزیون 4k خرید

    قیمت بهترین برندهای تلویزیون 4k

    بهترین برند تلویزیون‌های 4K که معمولاً از نظر کیفیت تصویر، عملکرد، و امکانات پیشرفته ای دارند. این برندها با سال‌ها تجربه در صنعت تلویزيون و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن شناخته شده‌اند. سامسونگ (Samsung) یکی از برندهای برتر در صنعت تلویزيون‌های فورکی است. این تلویزيون دارای مدل‌هایی با تکنولوژی‌های نمایش برتر مانند QLED و OLED است. تلویزیون 4k سامسونگ با عملکرد بالا، رنگ‌ زنده و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته دارد. برندسونی (Sony) با رزول وشن فورکی دارای تصویر با کیفیت بالا و از از HDR پشتیبانی می کند و برخی از مدل‌ها از تکنولوژی OLED استفاده می‌کنند. ال‌جی (LG) نیز در تولید تلویزيون‌های فورکی و OLED شناخته شده است. این برند تلویزيون‌هایی با رزولوشن بالا، تصاویر با کیفیت، و تکنولوژی‌های نمایش پیشرفته دارد. قیمت تلویزیون 4K Ultra HD نیز بستگی به اندازه صفحه نمایش و ویژگی‌های که دارد،  متغیر خواهد بود. برای خرید تلویزیون 4k دیجی تال، به فروشگاه‌های مراجعه کنید.
    پاناسونیک (Panasonic) یکی از برندهای ژاپنی که تصاویر با کیفیت، سیستم‌های صوتی برتر و از HDR اچ دی آر پشتیبانی می کند. شارپ (Sharp) با کیفیت و عملکرد خوبی تلویزیون UHD 4K را تولید می‌کند. هایسنس (Hisense) یک برند چینی معتبر است که قیمت تلویزیون 4K مقرون به‌صرفه می باشد و درخشانی در عرصه تلویزيون‌های هوش مصنوعی دارد. فیلیپس (Philips) تلویزيون‌های فورکی را با کیفیت و همراه با تکنولوژی‌های پیشرفته ارائه می‌دهد و از تکنولوژی Ambilight برای تجربه تماشایی جذاب استفاده می‌کند. اگر به دنبال خرید جدیدترین مدل های ال ای دی و ال سی دی  هستید برندهای مختلف را بررسی و مقایسه کنید. برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و شیائومی به طور مداوم مدل‌های جدیدی را معرفی می‌نند که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری برخوردار هستند. اگر به خرید تلویزیون فورکی با ویژگی‌های برتر علاقه دارید، به مدل‌های تازه‌تر نگاهی بیندازید. تلویزیون 4k شیائومی قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

    کیفیت تصاویر و صدا در تلویزیون فورکی

    تلویزيون‌های فورکی باعث بهبود چشمگیری در کیفیت تصاویر و صدا می‌شوند. با پشتیبانی از HDR به معنای نمایش تفاوت‌های رنگی بیشتر در مناطق تاریک و روشن تصاویر است. این تکنولوژی تصاویر با کنتراست بالا و جزئیات بیشتری را نمایش می‌دهد. برخی از تلویزيون‌های فورکی دارای فرکانس تازه‌سازی تصویر 60 هرتز و 120 هرتز هستند که به شما تجربه تماشایی با حرکت‌های نرم و پردازش سریع تصاویر دیجیتالی را ارائه می‌دهند. حالت‌های تصویر مختلف امکان تنظیم تصویر به صورت بهینه برای محتوای مشخص می‌دهد. برای مثال، حالت سینمایی یا حالت ورزشی.  برای بهینه‌سازی کیفیت تصویر و صدا، ممکن است نیاز به کالیبراسیون دقیق داشته باشید. تلویزيون‌های با پنل LED از یک سیستم پس‌زمینه نوری LED برای نمایش تصاویر استفاده می‌کند. با انتخاب گزینه مناسب ، خرید و قیمت تلویزیون 4k به نسبت 8K ارزان تر است. مطمئن شوید که تلویزیون شما از استانداردهای HDR مانند Dolby Vision یا HDR10 پشتیبانی می‌کند.
    تلویزيون های با پنل QLED از تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) برای بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کنند. تصاویر با رنگ‌های زنده‌تر، کنتراست بالا و روشنایی بهتری را ارائه می‌دهد. تلویزيون‌های فورکی اغلب دارای سیستم‌های صوتی پیشرفته‌ای هستند که به شما امکان پخش صدا با کیفیت بالا و صدای سینمایی را می‌دهد. برخی از مدل‌ها از تکنولوژی‌های مانند Dolby Atmos دالبی آتموس پشتیبانی می‌کنند که صدای سه‌بعدی را ایجاد می‌کند. بعضی از تلویزيون‌های فورکی دارای پشتیبانی از صدای فراگیر یا همچون DTS:X هستند که تجربه صدای فضایی و سه‌بعدی را افزایش می‌دهد. برخی از تلویزيون‌های فورکی دارای تکنولوژی‌های حذف نویز صدا هستند که از بهبود کیفیت صدا و کاهش تداخل‌های صوتی در زمان پخش فیلم‌ها و برنامه‌ها اطمینان می‌دهد.  اگر کیفیت صدای تلویزيون شما برای تماشای فیلم‌ها و بازی‌ها کافی نیست، می‌توانید به سیستم‌های صوتی خارجی مانند ساندبار یا سیستم صوتی خانگی ارتقاء دهید تا تجربه صدای سینمایی بهتری داشته باشید.


    نوع تلویزیون 4K امکانات توان صوتی سایز (اندازه) نوع استفاده مزایا معایب
    تلویزیون LED 4K کیفیت تصویر خوب، قیمت مناسب متوسط 55 اینچ کاربری عمومی قیمت مناسب، مصرف انرژی کمتر کنتراست معمولی، زاویه دید محدود
    تلویزیون OLED 4K تصویر با کیفیت عالی، کنتراست بالا بالا 65 اینچ تماشای فیلم و بازی کنتراست بسیار بالا، زمان پاسخی سریع قیمت بالا، نسبت به تصاویر مشهودتر است
    تلویزیون QLED 4K رنگ‌های زنده‌تر، کنتراست بالا متوسط 75 اینچ کاربری عمومی کیفیت تصویر فوق‌العاده، رنگ‌های زنده قیمت بالا، وزن بیشتر
    تلویزیون Curved 4K تجربه تماشای منحصر به فرد متوسط 55 اینچ تماشای فیلم و ورزش احساس توسعه فضا، زاویه دید گسترده انتخاب‌پذیری ممکن است کاهش یابد
    تلویزیون Mini LED 4K کنتراست بالا، کیفیت تصویر برتر بالا 65 اینچ تماشای فیلم و بازی کنتراست بسیار بالا، نور پس‌زمینه بهتر قیمت بالا، وزن بیشتر

    ویژگی ها و مشخصات تی وی 4K خرید

    تلویزيون‌های 4K فورکی (قابل انعطاف) یکی از نوآوری‌های جذاب در دنیای تکنولوژی تلویزيون هستند. این تلویزيون‌ها از صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر برای ارائه تجربه تماشایی بی‌نظیری استفاده می‌کنند. رخی از تلویزيون‌های فورکی دارای سیستم‌های عامل هوشمند آندروید Android وب اوس Webos تایزن Tizen هستند که امکانات هوش مصنوعی مانند تشخیص صدا، تشخیص تصویر و بهینه‌سازی تصویر را فراهم می‌کنند. این تلویزيون‌ها دارای پورت‌ها و اتصالات متنوعی هستند که به شما امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌ها، و کامپیوترها را می‌دهند. تلویزيون‌های فورکی اغلب دارای وای‌فای و پورت‌های اترنت هستند که به شما امکان دسترسی به محتوای آنلاین، مرورگر وب و اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهند. با توجه به قیمت تلویزیون فورکی 4K ارزش خرید دارد. تلویزيون‌های ال‌ای‌دی (LED) و ال‌سی‌دی (LCD) نیز در بازار وجود دارند. تلویزيون‌های فورکی با کنترل از راه دور هوش مصنوعی ارتباط دارند که تجربه کاربری را تسهیل می‌کند. خدمات پخش ویدئویی مانند Netflix، Amazon Prime Video، و Disney+و YouTube برخی از محتواهای 4K را ارائه می‌دهد. برنامه‌های تلویزيونی و فیلم‌های Blu-ray با کیفیت 4K در دسترس هستند. بسیاری از تلویزيون‌های فورکی از دستیارهای صوتی مانند آمازون الکسا Google Assistant، Amazon Alexa گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند. با استفاده از صدا دستورات را اجرا کنید، سوالات خود را پرسیده و کنترل اجزای تلویزيون را بهبود بخشید. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلویزيون، به روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای تلویزيون‌های فورکی ارائه می‌دهند. این به روزرسانی‌ها می‌توانند توانایی‌ها و امکانات تلویزيون را بهبود بخشند و امکان دسترسی به ویژگی‌های جدید را فراهم کنند. باتوجه به قیمت و خرید تلویزیون ال‌ ای‌ دی و ال‌ سی‌ دی برای منزل ، گزینه ای ایده ال است. از تلویزیون 32 اینچ 4k به بالا موجود هست.

    راهنمای خرید تلویزیون فورکی

    جدیدترین راهنمای خرید تلویزیون 4K را برای انتخاب تی وی مناسب در نظر بگیرید. تلویزيون‌های فورکی می‌توانند از تکنولوژی‌های نمایش مختلفی مانند OLED، QLED و LED استفاده کنند. هر یک از این تکنولوژی‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. اندازه تلویزيون بستگی به مکان نصب و فاصله تماشا دارد. به عنوان راهنمای عمومی، برای اتاق‌های کوچکتر، یک تلویزیون 43 تا 55 اینچ مناسب است. اتاق‌های بزرگتر نیاز به تلویزیون‌های 65 اینچ یا بزرگ‌تر دارند. با پشتیبانی از HDR تفاوت‌های رنگی بیشتر و جزئیات بیشتر در مناطق تاریک و روشن تصاویر نشان داده می شود. تلویزيون با فرکانس تازه‌سازی تصویر بالا (معمولاً 120 هرتز یا بیشتر) تجربه تماشای بازی‌های با حرکت سریع و فیلم‌های با حرکت روان‌تری را ارائه می‌دهد.سیستم‌های عامل ها امکان دسترسی به برنامه‌ها و خدمات آنلاین را فراهم می‌کند. مطمئن شوید که تلویزيون دارای تعداد کافی پورت‌های HDMI، USB، و پورت‌های اتصال به اینترنت (Wi-Fi و Ethernet) است تا به دستگاه‌های مختلف و اتصال به شبکه اینترنتی امکان دهد. قبل از خرید، نظرات کاربران و بررسی‌های مستقل را برای مدل‌های مورد نظرتان مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره عملکرد و کیفیت آنها بدست آورید. قبل از خرید تلویزیون 4K جدید، به دقت انواع مدل‌ها را بررسی کرده و نیازها و ترجیحات خود را در نظر بگیرید.

    خرید تلویزیون 4k


    سوالات متداول در مورد تلویزیون 32 اینچ شیائومی


    تلویزیون فورکی و رزولوشن 4K چیست؟

    تلویزيون فورکی و رزولوشن 4K به وضوح دقیق تصاویر در تلویزيون اشاره دارند. رزولوشن تصویر به تعداد پیکسل‌هایی اشاره دارد که در هر اینچ از صفحه تلویزيون وجود دارد. عبارت "فورکی" به معنای رزولوشن افقی حدود 4000 پیکسل است و به عنوان 3840x2160 پیکسل شناخته می‌شود. به طور معمول، تلویزيون‌های فورکی دارای رزولوشن 3840x2160 پیکسل هستند که در مجموع 8،294،400 پیکسل را نشان می‌دهند. این تعداد پیکسل بسیار بیشتر از تلویزيون‌های Full HD با رزولوشن 1920x1080 پیکسل است، که در مجموع 2،073،600 پیکسل را نمایش می‌دهد. با رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بیشتر، کیفیت تصویر بهتر، و تفاوت‌های زیادتری به وضوح قابل مشاهده هستند. این وضوح بالا به تلویزيون‌ها امکان ارائه تجربه تماشایی بهتری از محتواهای با کیفیت بالا مانند فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی با رزولوشن بالا را می‌دهد.

    تلویزیون 4K چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

    تلویزيون فورکی یک نوع تلویزيون با وضوح تصویر فورکی است که تصاویر با رزولوشن بسیار بالا را نمایش می‌دهد. مزایا شامل کیفیت تصویر عالی و جزئیات واضحتر هستند، اما معایب ممکن است شامل قیمت بالا و مصرف بیشتر انرژی باشد

     چگونه تلویزیون 4K را به یک دستیار صوتی مثل Siri یا Google Assistant متصل کنیم؟

     برای اتصال تلویزيون به دستیارهای صوتی، معمولاً از تکنولوژی‌های همچون Amazon Alexa یا Google Assistant استفاده می‌شود. با اتصال تلویزيون به این دستیارها، می‌توانید دستورات صوتی را برای کنترل تلویزيون ارسال کنید.