Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 5 | قیمت تلویزیون 50 اینچ خرید تلویزیون 55 اینچ - سایر - هلند - مونتاژ مجارستان, کشور سازنده: سایر هلند مونتاژ مجارستان

تلویزیون 50 تا 59 اینچ

   

آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 318 تا

  1. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD TV 55J6200

    تلویزیون ها سامسونگ 55J6200  در سال 2015 به بازار عرضه شده است و با ویژگی های زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که ما در اینجا به بررسی آن می پردازیم. هر چند تلویزیون های این سری تقریبا مشابه هستند اما امکاناتی در هر کدام از این تلویزیون ها وجود دارد که باعث می شود تا کاربران بتوانند اطمینان حاصل کنند که یک دستگاه جدید و مدرن را در اختیار دارند .یک صفحه نمایش 55 اینچ ، رزولوشن FULL HD ، نرخ رفرش 200 هرتز و همچنین قابلیت های به اشتراک گذاری هوشمند و ویژگی هایی که برای ارائه بهتر تصویر در این تلویزیون در نظر گرفته شده اند می توانند دستگاه را به یک انتخاب عالی برای شما تبدیل کنند. به عنوان یک تلویزیون هوشمند این دستگاه 55 اینچی از قابلیت وای فای و اتصال اترنت بی سیم پشتیبانی می کند و باعث می شود تا شما به طیفی از اطلاعات و گزینه های اینترنت دسترسی داشته باشید مانند دسترسی به نرم افزار های توپی هوشمند .به علاوه به لطف این قابلیت این تلویزیون یک مرورگر کامل را در اختیار شما قرار می دهد که این نیز امکان کاوش کامل محتوای چند رسانه ای را برای شما فراهم می آورد .علاوه بر این اتصال وای فای در این تلویزیون اجازه می دهد تا شما به صورت معکوس بتوانید محتوای گوشی های خود را به تلویزیون انتقال دهید و یا از طریق این وای فای هر برنامه یا نم افزاری را که بخواهید از اینترنت دانلود کنید .همچنین به لطف پردازنده 4 هسته ای برای تصویر می تواند یک مشاهده همه جانبه و فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد و باعث شود تا برنامه های سنگین و با حجم بالا در یک مدت زمان کم اجرا شوند. طراحی و دیزاین این تلویزیون به نظر می رسد بسیار شیک و مدرن است زیرا هم پایه زیبایی دارد و هم با لایه الومینیومی قاب آن جلا داده شده است . در این تلویزیون سامسونگ J6200 که به همراه یک ریموت کنترل و پورت های جانبی ارائه شده است شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به راحتی پیاده سازی و اجرا کنید.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه گسترده 55 اینچ
    • صدای استریو DTS
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای فناوری تقویت گستردی رنگ ها
    • تلویزیون اسمارت و وای فای
    • صفحه نمایش تخت ال ای دی
    • پردازنده 4 هسته ای
    • ارائه شده به همراه بازی ها و نرم افزار های مورد نیاز
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون هوشمند فورکی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED UHD TV 50JU6400

    یکی از جدیدترین مدل های تلویزیون سامسونگ 50JU6400 می باشد که در سال 2015 به بازار ارائه شده است و به بهترین امکانات و تصویر همراه است. صفحه نمایش LED این تلویزیون می تواند تصاویر دنیای شما را روشن تر سازد و ویژگی هایی مانند افزایش کنتراست و رنگ های واقعی نیز در این تلویزیون کمک می کنند تا تصویر ارتقا یافته را در اختیار داشته باشید .کیفیت تصویر در این صفحه نمایش UHD4K می باشد . یکی از گزینه هایی که این تلویزیون را به یک دستگاه هوشمند و مدرن تبدیل کرده است ، اینترنت و سیستم عامل تایزن ان می باشد به وسیله این سیستم عامل به علاوه اینکه شما می توانید یک محیط گرافیکی و زیبا در داخل تلویزیون خود داشته باشید همچنین قادر خواهید بود تا به اینترنت و اطلاعات موجود در آن دسترسی داشته باشید . با این حال یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون این است که می تواند سیاهی و سفیدی کامل را بر روی صفحه نشان دهد. صفحه نمایش این تلویزیون 50 اینچ و همچنین طراحی ان با پیروی از سبک مدرن میتواند یک انتخاب مناسب برای اتاق نشیمن شما باشد . از سوی دیگر خریداران و کاربران این تلویزیون می خواهند که سرعت خوبی برای اجرای برنامه های خود داشته باشند که این نیز از طریق پردازنده 4 هسته ای ان امکان پذیر است . به وسیله این پردازنده شما می توانید بازی های گرافیکی و برنامه های کاربردی را به راحتی اجرا و پخش کنید .
    • کیفیت تصویر فوق العاده 4K
    • دارای 900PQI برای تصویر
    • تلویزیون هوشمند با برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی
    • قابلیت اتصال با پورت های HDMI
    • دارای صفحه نمایش 50 اینچ
    • مجهز به پردازنده 4 هسته ای سریع
    • قابلیت افزایش کنتراست و نمایش رنگ های واقعی
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 55J5100

    با نگاهی به تصاویر ایده آل و منحصر به فردی که توسط تلویزیون samsung 55j5100 نمایش داده می شود می توان آن را یکی از بهترین محصولات در بازار لوازم خانگی به شمار آورد که توسط شرکت طرح و توسعه سامسونگ در اختیار تمامی کاربران قرار داده شده است. این تلویزیون مجهز به نور پس زمینه LED برای نمایش برنامه ها می باشد. این تلویزیون نمایش برنامه ها را به صورت FULL HD در اختیار کاربران قرار می دهد که با رزولوشن فوق العاده پیشرفته 1920 x 1080 پیکسل می باشد که نرخ رفرش تصویر 100 هرتز باعث می شود تا تصاویر را با جزئیات کاملی نمایش دهد. تیونر های دیجیتالی در این تلویزیون سامسونگ J5100 عبارتند از DVB-T وDVB-C  که امکان پخش انواع کانال های زمینی را بدون محدودیت برای شما فراهم می کند. اگر می خواهید از کیفیت نمایش و همچنین میزان بازدهی صوتی برنامه هایی که توسط این تلویزیون پخش می شود بهترین کیفیت را احساس کنید می توانید با سفارش دادن تلویزیون 55 اینچی سامسونگ جی 5100 بالاترین سطح بازدهی را تجربه کرده و لحظاتی بسیار لذت بخش را در هنگام نمایش برنامه های ویدئویی احساس کنید. تلویزیون سامسونگ مجهز به موتور تصویر HyperReal است که باعث می شود طیف گسترده ای از انواع رنگ های زنده و طبیعی را با استفاده از آن تجربه کرده و در میزان کیفیت تصویر بهبود رنگ ها را در اختیار داشته باشید. قابلیت تصویر در تصویر را با استفاده از این تلویزیون می توانید تجربه کنید و تفاوت ویژه ای را توسط آن احساس کنید.
     
    • تلویزیون 55 اینچی تخت با طراحی مدرن
    • رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل
    • موتور تصویر HyperReal
    • نوع نمایش FULL HD
    • مجهز به دو پورت HDMI و USB
    • مجهز به صدای دالبی دیجیتال
    • کلاس بهره وری انرژی  A +
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون اندرویدی فول اچ دی توشیبا TOSHIBA SMART TV LED FULL HD 50L5550

    شرکت توشیبا یکی از نمونه بارز تولیدکنندگان کالاهای خانگی به شمار می رود که در زمینه محصولات خود بالاخص در زمینه طراحی و ساخت تلویزیون های سری جدید عرضه شده تدابیر هوشمندانه ای اندیشیده است . از سری تلویزیون های این شرکت می توان به تلویزیون سری جدید 55 اینچی ال5550 آن اشاره نمود. این نوع تلویزیون همگام با تکنولوژی های عصر امروزی طراحی شده است به صورتی که در کنار ایجاد محیطی لذت بخش برای خانواده ها در کنار هم با سری قابلیت های بسیار خوب این نوع تلویزیون اشنا خواهید شد که می توان بخش عظیمی از نیازهای شما به وسیله این نوع تلویزیون رفع شود. تکنولوژی هایی همچون قابلیت هوشمند بودن آن با اتصال به اینترنت امکان گشت و گذار در صفحات وب و دانلودهای عظیم برای شما به وجود خواهد آمد. تلویزیون هوشمند توشیبا led صفحه تختی می باشد که با وضوح 1080×1920 پیکسلی طیف وسیعی از رنگ های زنده و واقعی برنامه به وسیله کیفیت full hd در اختیار قرار خواهد داد. سیستم عامل آندروید 4.4.2 کیت کت تلویزین توشیبا سبب افزایش سطح بازدهی و همچنین کارایی فوق العاده سریع تمامی تنظیمات و بخش های آن می شود. نرخ حرکت تصویر به هنگام مشاهده ویدئو 200 هرتز می باشد که باعث کاهش میزان تاری و همچنین کوالتی چند برابری آن می شود. تلویزیون توشیبا دارای کنترل نور پس زمینه می باشد. قدرت صوتی فوق العاده بالای بلندگوهای تلویزین هوشمند toshiba l5550 در عین فراهم آوردن میزان شدت صوتی سعی در از بین بردن میزان اعوجاج موجود را دارد.  
    • طراحی مدرن و جذاب
    • اندازه 50 اینچی LED به همراه وضوح رنگ1080×1920 پیکسلی
    • سیستم عامل محبوب آندروید4.4.2 (کیت کت)
    • نرخ حرکت تصویر 200 هرتزی به منظور کاهش میزان تاری
    • کنترل نور پس زمینه هوشمند
    • قدرت صوتی فوق العاده بالا با قابلیت از بین بردن نویز
    • کیفیت full hd ویدئو با قابلیت حذف اعوجاج
    • کابل3 HDMI و کابل 2 USB
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون فول اچ دی اندرویدی توشیبا TOSHIBA FULL HD LED TV 55L5550

    توشیبا با تولید تلویزیون های هوشمند خود در میان کاربران توانسته تا رد پای خود را به جا بگذارد .طراحی شیک و امکانات این تلویزیون کاربران را قادر ساخته تا محیط زندگی و خانه خود را به یک محیط سرگرمی تبدیل کنند. تلویزیون توشیبا L555055 به همراه صفحه نمایش تخت و لبه های بسیار باریک طراحی شده که این لبه ها با براق بودن خود یک سایه زیبا بر فضا افکنده اند .قطعا می توان گفت که یک صفحه نمایش 55 اینچ گسترده و بزرگ است پس در این تلویزیون نیز شما می توانید از داشتن تصاویر واقعی و با گستردگی فراوان لذت ببرید . تلویزیون L5550 توشیبا مانند سایر تلویزیون های هوشمند امکانات سرگرمی چند بعدی را در اختیار شما قرار می دهد به همین دلیل امکاناتی مانند اینترنت و یا دسترسی به شبکه های اجتماعی می توانند برای شما راحت تر از هر دستگاه دیگری فراهم آید. توشیبا همراه به دنبال آن بوده تا تصویر واقعی و طبیعی را در تلویزیون های خود ارائه دهد و به همین دلیل نیز این دستگاه ها را با موتور های پردازش تصویر و یا سایر فناوری های پیشرفته تولید می کند. موتور پردازشگر CEVO  در تلویزیون ال 5550 قادر است تا وضوح و رنگ های بیشتری را در اختیار صفحه نمایش قرار دهد به علاوه قابلیت هایی که با سیستم عامل آندروید در این گوشی در اختیار شما قرار می گیرد بسیار قابل توجه است به وسیله این تلویزیون 55 اینچ و آندروید آن شما می توانید به راحتی به فیس بوک و یوتیوب دسترسی داشته باشید . یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون هوشمند اتصال های USB  و  HDMI هستند.
    • دارای صفحه نمایش با اندازه 55 اینچ
    • کیفیت تصویر FULL HD با وضوح 1080×1920 پیکسل
    • فناوری Cevo موتور پردازشگر تصویر
    • استفاده از سیستم عامل آندروید
    • فرکانس رفرش تصویر200 هرتز
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • تلویزیون های هوشمند، یوتیوب، فیس بوک آسان
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون فول اچ دی پاناسونیک PANASONIC LED TV 50C300

    تلویزیون ال ای دی فول اچ دی پاناسونیک Panasonic 50C300 یکی از بهترین مدل های عرضه شده توسط کمپانی پاناسونیک می باشد که علاوه بر کیفیت عالی در ساخت، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این تلویزیون با وجود اینکه در رده ی تلویزیون های سه بعدی و یا اسمارت نمی باشد، اما دست کمی از انها ندارد و به یک سری از قابلیت ها مجهز شده است که کیفیت و کارایی ان را بالا می برد. این تلویزیون دارای تکنولوژی هایی مانند فول اچ دی با رزولوشن 1080 ×1920 پیکسل می باشد که می تواند کیفیت تصاویر عالی را برای شما فراهم آورد. با وجود صدای عالی با بلندگوهای 20 واتی این تلویزیون سی 300، کاملتر شده است که می تواند زمینه ی هیجان و سرگرمی فوق العاده ی شما را فراهم آورد. با توجه به نرخ رفرش تصویر به میزان 100 هرتز، که به نوبه ی خود در کیفیت تصویر نقش بالایی دارد، می توان گفت که شما با این تلویزیون 50 اینچی پاناسونیک می توانید فوتبال و فیلم های اکشن مورد علاقه ی خود را بدون تاری در تصاویر مشاهده نمایید بنابراین از این به بعد با این تلویزیون دیگر نگران کیفیت پایین در تماشای برنامه های زنده مانند فوتبال نباشید و خود را در استادیوم مسابقه تصور کنید! از دیگر ویژگی های این تلویزیون پاناسونیک C300 می توان به وجود دو عدد از گیرنده های دیجیتالی اشاره کرد، این تلویزیون مجهز به گیرنده ی تیونر دیجیتالی DVB-T / T2  می باشد بنابراین دیگر هزینه ی اضافی بابت خرید گیرنده ی صرف نخواهید کرد، با این گیرنده ی استانی می توانید کانالهای مورد علاقه ی منطقه ای خود را دریافت.
     
    • دارای وضوح صفحه 1080 × 1920 پیکسل
    • مصرف برق در حالت متوسط  تنها 125 وات
    • تعداد ورودی 2 عدد  HDMI و 1 عدد یو اس بی USB
    • میزان کنتراست بالا با زاویه دید 176 درجه
    • دارای قدرت خروجی بلندگو 20 واتی
    • تیونر دیجیتالی DVB-T / T2
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون فول اچ دی سه بعدی آندرویدی فیلیپس PHILIPS LED FULL HD 55PFK6550

    تلویزیون ها در زندگی انسان به منظور افزایش سطح اطلاعات و همچنین پیشبرد تعاملات فردی و اجتماعی بسیار تاثیر گذار می باشند. وجود برخی تلویزیون ها در حین کارایی مناسب همگام با تکنولوژی ای به روز موجب ارتقا دانش های مختلفی در زمینه های مختلفی فرهنگی ، اجتماعی خواهد شد. شرکت های تولید کننده کالاهای خانگی همواره با تولید محصولات خود باتوجه به فن آوری های مختلفی سعی در فراهم آوردن گزینه های مختلفی برای کاربران هستند. مثلاً کمپانی با سابقه فیلیپس که همواره در طول تاریخ با ساخت محصولات با کیفیت و به روز خود گامی موثر در جهت افزایش اعتبار شرکت خود برداشته است. سری تلویزیون های جدید این کمپانی می توان به تلویزیون هوشمند فیلیپس پی اف کی6550 اشاره نمود. تلویزیون 55 اینچی فیلیپس امکان اتصال به اینترنت و همچنین افزایش سرعت تمامی قسمت های خود را با قابلیت سیستم عامل آندروید فراهم آورد. وضوح صفحه نمایش باریک تلویزیون فیلیپس تصاویر فوق العاده واضح و غنی از رنگ های شاد در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون هوشمند فیلیپس بدون نیاز به اتصال گیرنده های اضافی قابلیت چندین گیرنده مجزا برای کاربر به وجود می آورد. شما با قابلیت  بلندگوهای فراگیر تلویزیون فیلیپس با افزایش حجم صوتی به صورت خودکار از صدایی غنی بی نصیب نخواهید ماند. امکان به اشتراک گذاری داده ها از طریق wi-fi direct با سرعت و کیفیت بالا انجام پذیر می باشد. وجود پورت های usb و hdmi می توان به افزایش سطح ذخیره سازی بیشتر به شما کمک کند. بهره گیری از امکانات ذکر شده در تلویزیون هوشمند philips pfk6550 می تواند محیطی غنی و افراطی از تمامی برنامه های مورد علاقه و سرگرم کننده در اختیار قرار بدهد.
    • دیزاین جذاب و خاص
    • داری تکنولوژی امبیلایت
    • دارای فناوری سه بعدی اکتیو
    • دارای سیستم عامل آندروید
    • وضوح 1080×1920 پیکسلی با فن آوری full hd
    • تلویزیون های هوشمند با قابلیت Wi-Fi
    • پردازنده دو هسته ای
    • دارای حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون سه بعدی هوشمند اندرویدی فیلیپس PHILIPS SMART LED 3D TV 55PUS7100

    یکی از تلویزیون های چشمگیر فیلیپس که به تازگی وارد بازار شده است، تلویزیون Philips 55pus7100 می باشد. این تلویزیون گل سر سبد تلویزیون های فیلیپس می باشد که به یک سری از قابلیت ها مجهز شده است و باعث کارایی و کیفیت تصویر فوق العاده ی آن شده است. یکی از قابلیت هایی ک مختص به این کمپانی می باشد، تکنولوژی Ambilight می باشد که می توان از ان به عنوان یک طراحی زیبا و منحصر به فرد یاد کرد. این تلویزیون به یک سری از لامپ های کوچک مجهز شده است که قادر است نور صفحه ی نمایشگر را به دیوار بتاباند و زیبایی چشمگیر و خیره کننده ای را ایجاد نماید. این تلویزیون از نرخ رفرش تصویر فوق العاده ی 800 هرتز برخوردار است بنابراین تصاویر در برنامه و فیلم ها را می تواند با سرعت بسیار بالایی تازه سازی نماید و از ایجاد تاری در هنگام پخش فیلم جلوگیری کند. همچنین این تلویزیون اسمارت پی یو اس 7100 فیلیپس با دارا بودن سیستم عامل چهار هسته ای آندروید شما را قادر می سازد تا همانند گوشی همراه خود، به راحتی برنامه ها و گزینه های تلویزیون را مورد استفاده قرار دهید. همچنین این سیستم عامل کاربر پسند دسترسی شما را به برنامه ها و لیست کانال ها آسانتر می سازد. شما می توانید تنها با اتصال به وای فای دایرکت، به  دنیای نامحدود اینترنت دسترسی پیدا کنید و در وب سایت های مورد علاقه ی خود به سرچ و جستجو بپردازید. از دیگر قابلیت های برجسته ی این تلویزیون سه بعدی فیلیپس PUS7100 که می توان به آن اشاره نمود، قابلیت سینما سه بعدی می باشد. اگر به تجربه ی کارهای هیجان انگیز علاقه دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از قابلیت سه بعدی این تلویزیون می باشد، با این قابلیت به دنیای پر از سرگرمی و هیجان سفر کنید و لحظات خوبی را داشته باشید.
     
    • پردازنده چهار هسته ای
    • قابلیت مکث تلویزیون در حال پخش
    • دارای اندازه ی نمایشگر 55 اینچی
    • دارای کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • مجهز به سیستم عامل آندروید ™ 5.0 (اب نبات چوبی)
    • دارای حافظه 16 GB
    • دارای تکنولوژی نور Ambilight  
    • فرکانس رفرش تصویر 800  هرتز
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون اندرویدی الترا اچ دی سه بعدی فیلیپس PHILIPS SMART TV 3D LED UHD 55PUS7150

    همیشه انتخاب یک تلویزیون با کیفیت مناسب و طراحی جدید یکی از دغدغه ‌های خریداران است . تلویزیون‌ های فیلیپس یکی از  بهترین انتخاب ‌ها برای افرادی هستند که می ‌خواهند یک کیفیت مناسب را تجربه کنند . تلویزیون فیلیپس 55PUS7150 با کیفیت تصویر  ULTRA HD و پردازشگر چهار هسته‌ ای فوق ‌العاده سریع تولید و ارائه شده است . صدا و تصویر قابل تنظیم در این تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تلویزیون را طبق سلیقه شخصی خود تنظیم کنید. یکی از قابلیت‌های بسیار مورد توجه در این تلویزیون PHILIPS  ویژگی AMBILIHGT  آن می‌باشد که از طریق این فناوری می ‌تواند روشنایی پویا و بسیار بالایی را برای فیلم ها و محتوا به ارمغان بیاورد. این تلویزیون فیلیپس دستگاه هوشمند است که امکان دسترسی به منابع اینترنت و یا شبکه ‌های اجتماعی را برای شما فراهم می‌کند . به علاوه به کمک این تلویزیون شما می‌توانید تصاویر به صورت سه‌ بعدی مشاهده کنید . اجرای بازی ها و برنامه‌های کاربردی در این تلویزیون توسط پردازنده و سیستم عامل آن انجام می‌شود . روشنایی تصاویر پردازش ویدیو ها در این تلویزیون بر روی صفحه نمایش 55 اینچی آن انجام می‌شود که این صفحه نمایش با وضوح تصویر فوق‌ العاده همراه است و دارای رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل است . در آخر می توان به نوار صدا در این تلویزیون اشاره کرد که ترکیبی از بلندگوهای 25 وات و فناوری‌های متعددی مانند بهینه سازی صدا می باشد و بدین وسیله  شما یک منبعی سرگرمی در منزل خود خواهید داشت  .
    • دارای فناوری سه ‌بعدی
    • کیفیت تصویر ULTRA HD
    • قابلیت AMBILIGHT  سه طرفه
    • تلویزیون هوشمند با اتصال وای فای
    • دارای سیستم عامل آندروید و پردازنده چهار هسته ‌ای
    • 16 گیگابایت حافظه داخلی
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون فول اچ دی هوشمند فیلیپس PHILIPS LED SMART TV 58PFT6509

    اگر به دنبال یک تلویزیون شیک و با امکانات فراوان هستید می توانید هم اکنون با سفارش دادن تلویزیون LED با کیفیت FULL HD فیلیپس   58PFT6509 اتاق نشیمن خود را به مکانی پر از سرگرمی های متنوع تبدیل نمایید. اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایل زیادی به پخش آنلاین برنامه های متنوع خود دارید ما به شما تلویزیون فیلیپس را سفارش می کنیم زیرا مجهز به قابلیت WiFi می باشد و امکان دسترسی شما را به انواع شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک/ اسکایپ و توییتر فراهم می کند. این تلویزیون مجهز به تیونرهای دیجیتالی مانند  DVB-T / T2 می باشد که باعث می شود تا از انواع کانال های متنوع بدون محدودیت بهره مند شوید. کیفیت تصاویر درخشان را با کنتراست باور نکردنی و رزولوشن 1920X1080P پیکسل را می توانید با استفاده از این تلویزیون پی اف تی 6509 تجربه کنید. یکی از قابلیت های بسیار با اهمیت در این تلویزیون امکان پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری  AVI /MKV/ MPEG-4 /AVC/ WMV9 / VC1/AAC/ MP3/ WMA است که باعث می شود سطح بالایی از انواع فایل های رسانه ای را برای شما پشتیبانی نماید. تلویزیون فیلیپس بسیار کم مصرف بوده و مجهز به حالت Eco جهت سازگاری با محیط زیست می باشد که در مقایسه با سایر میزان مصرف کمتری را به خود اختصاص داده است. بنابراین می توانید با خیال راحت و به طور مداوم به تماشای انواع برنامه های مورد علاقه خود مشغول شوید بدون آنکه نگران بالا رفتن هزینه های مصرفی در برق باشید. با توجه به داشتن سه پورت HDMI در تلویزیون PFT6509 فیلیپس می توان کیفیت صدا و تصویر را در سطح بالایی در اختیار داشته باشید و از این تفاوت منحصر به فرد که با سایر مدل های قدیمی تر تلویزیون ایجاد می کند لذت ببرید.
     
    • تلویزیون هوشمند فیلیپس با طراحی بدنه باریک
    • مجهز به قابلیت WiFi
    • موتور تصویر Pixel Plus HD
    • دارای فن آوری Ambilight
    • تلویزیون LED با کیفیت نمایش FULL HD
    • رزولوشن 1920X1080P پیکسل
    • نرخ رفرش تصویر 200 هرتز
    • مجهز به فن آوری MyRemote
    • قدرت خروجی 20W  
    • 3 پورت HDMI
    • تعداد 2 پورتUSB
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون سه بعدی فورکی اندرویدی فیلیپس Philips LED 3D TV Utra HD 55PUS7600

    از جمله سری جدید ترین تلویزیون های موجود در بازار می توان به تلویزیون بسیار پیشرفته و هوشمند فیلیپس پی یو اس7600 اشاره نمود. کمپانی فیلیپس تمامی تلاش خود را در قالب خواسته ها و نیاز های افراد در نظر گرفته است. از ریز ترین نکات تا بزرگ ترین و قابل توجه ترین آنها همگی سعی شده تا نوعی کاملاً خاص و متفاوت تر از قبل ارائه دهد. طراحی شکیل و خاص آن نمونه بارزی می باشد که سلایق مختلف به سوی آن گرایش پیدا می کنند. کیفیت تصویر 4k موجود در تلویزیون فیلیپس باعث افزایش چندین برابری سطح کیفیت تصاویر و برنامه ها می شود. اندازه صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس 55 اینچی طراحی شده است که به وسیله آن ریزترین مشاهدات از جلوی چشم پنهان نمی ماند. قدرت صوتی سه گانه بلندگوهای تلویزیون فیلیپس امکان انتقال صدایی واضح و رسا در اختیار قرار می دهد. پردازنده 4 هسته ای تلویزیون فیلیپس باعث افزایش سطح سرعت برنامه های کاربردی تلویزیون خواهد شد. همگام با سیستم عامل محبوب آندروید5.1  برای برنامه های کاربردی مانند دسترسی اسان به اینترنت و همچنین بازدید از فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد. تلویزیون هوشمند  philips pus7600 دارای قابلیت سه بعدی می باشد که امکان تبدیل دو بعدی به سه بعدی به آسانی فراهم خواهد شد. شرکت فیلیپس قابلیت Ambilight  را برای رده تلویزیون های جدید و پیشرفته آن تعریف کرده است که نوعی روشنایی خاص و زیبا در تلویزیون 55 اینچی فیلیپس به همراه خواهد داشت، با این ویژگی باعث تجربه دیدنی تر از برنامه ها به معرض نمایش گذاشته می شود. 
    • طراحی شکیل و مقاوم
    • وضوح صفحه نمایش 3840×2160 پیکسلی
    • فن آور بسیار پیشرفته 4k با قابلیت 4 برابری مشاهدات
    • قابلیت سه بعدی
    • دارای امبیلایت
    • قدرت صوتی سه گانه
    • پردازنده 4 هسته ای با تسریع بخشیدن عملکردهای تلویزیون
    • سیستم عامل آندروید ™5.1
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED 4K TV 55JS7200

    لذت بردن از نمایشی درخشان و صوتی بدون نویز را با تلویزیون هوشمند ال ای دی سامسونگ مدل JS7200 تجربه کنید. صفحه نمایش این تلویزیون دارای رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل می باشد و تصاویر دوست داشتنی با کیفیت SUHD فوق العاده شفاف را برای کاربران به نمایش می گذارد. این محصول جزء تلویزیون های سری 7 می باشد که با انواع فن آوری های پیشرفته و پردازنده چهار هسته ای تجربه چند رسانه فوق العاده ای را ارائه می سازد. نمایش چند رسانه ای در رنگ های غنی ارائه می شود که به تکنولوژی نانو کریستال مجهز شده است. با استفاده از فن آوری تقویت کننده کنتراست سامسونگ منبع محتوا با کنتراست و عمق بالا تماشای چند رسانه ای همه جانبه را برای کاربران فراهم می سازد. سرعت رفرش تصاویر 200 هرتز می باشد که با استفاده از این قابلیت مشاهده صحنه ها و تصاویر در حال حرکت مانند رویدادهای ورزشی و فیلم اکشن بدون تاری و با وضوح بالا انجام می شود. همچنین شما می توانید فیلم، رویدادهای ورزشی، و برنامه های تلویزیونی ضبط و ذخیره شده بر روی دیسک ها ، فلش USB و هارد دیسک را در این مجموعه تلویزیون تماشا کنید. با اتصال حافظه جانبی یا یو اس بی به تلویزیون JS7200 می توانید برنامه های مورد علاقه خود را بر روی حافظه جانبی ذخیره کنید و در مواقعی که وقت اضافی دارید به مشاهده آن ها بپردازید . قابلیت ضبط کردن برای افرادی که در هنگام پخش فیلم در منزل حضور ندارند بسیار مفید و ایده آل می باشد، شما هیچ کدام از برنامه های مورد علاقه تان را با استفاده از این قابلیت از دست نخواهید داد. همچنین با استفاده از رابط کاربری ساده شما می توانید با سرعت بالا و به راحتی به امکانات و ویژگی های تلویزیون دسترسی داشته باشید. همچنین شبکه بی سیم داخلی تلویزیون  JS7200 امکان اتصال بی سیم به وای فای و شبکه خانگی را فراهم می سازد. همچنین به صورت بی سیم می توانید مطالب را از گوشی های هوشمند به تلویزیون انتقال داده و بر روی صفحه نمایش گسترده مشاهده کنید. این تلویزیون همراه با پایه دارای وزن 17.7 کیلوگرم و ابعاد 1242.6 X 781.7 X 310.5 میلی متر می باشد و به راحتی قابل جابجایی می باشد.
    • دارای صفحه نمایش تخت با اندازه 55 اینچ
    • مشاهده تصاویر با وضوح Ultra HD / 4K HD
    • تکنولوژی رنگ نانو کریستال
    • موتور SUHD Remastering
    • طراحی فلزی بسیار زیبا و شیک
    • کاهش تصاویر در حال حرکت با وضوح حرکت 200 HZ CMR
    • دارای وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون هوشمند منحنی سه بعدی سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV 55H8000

    تلویزیون هوشمند سامسونگ 55H8000 دارای ویژگی های تلویزیون هوشمند ، کیفیت تصویر فول اچ دی پخش سه بعدی و طراحی منحنی است. طراحی منحنی در تلویزیون ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارند یک زاویه دید مناسب را نیز برای شما ارائه می دهند. این تلویزیون هوشمند H8000 سامسونگ دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل است که به همراه تکنولوژی های پیشرفته تقویت تصویر یک کیفیت عالی را برای شما ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون از فیلم های اکشن ، بازی های ورزشی و صحنه های پر جنب و جوش با کیفیت بالا بدون تاری تصویر لذت ببرید. این تلویزیون سامسونگ 55H8000 دارای قابلیت پخش تصاویر و فیلم های سه بعدی توسط عینک های سه بعدی اکتیو می باشد که شما می توانید با استفاده از این عینک ها با کیفیت بالا از مشاهده فیلم های سه بعدی با عمق مناسب لذت ببرید. ارسال اطلاعات و داده ها در این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از دو طریق بی سیم و با سیم انجام خواهد پذیرفت . شما می توانید با استفاده از تکنولوژی اسکرین میرورینگ محتویات روی تلفن همراه خود را بر روی نمایشگر بزرگتر ببینید و از آن ها لذت ببرید. این سری تلویزیون ها دارای نرخ رفرش تصویر 1000 هرتزمی باشد و همچنین این تلویزیون در اینچ 65 نیز ساخته و روانه بازار شده است.
     
    • دارای طراحی زیبا و شیک با پنل منحی
    • دارای اسکرین میرورینگ برای ارسال اطلاعات
    • کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • فرکانس رفرش تصویر 1000 هرتز
    • قابلیت کنترل با حرکت دست با استفاده از دوربین اختیاری
    • قابلیت پخش تصاویر و فیلم های سه بعدی با استفاده از عینک های سه بعدی اکتیو
    • قابلیت ضبط بر روی usb
    • دارای بلندگو های داخلی با توان خروجی صوتی 40 وات
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی آلونسا ALONSA AL-50 DLED TV

    با توجه به فن آوری های نوین و منحصر به فردی که در عرصه تولید تلویزیون های ال ای دی صورت گرفته می توان هر روز شاهد ورود انواع برند های معتبر در این زمینه باشیم که آلونسا یکی از این شرکت های معتبر است که تلویزیون DLED جدید خود را با مدل نامبر ای ال-50 را برای علاقه مندان به ابن نوع محصولات عرضه کرده است. این تلویزیون AL-50 دارای امکاناتی ویژه برای تمامی افرادی است که به دنبال مدل های LED با کارایی های پیشرفته می باشند. همانطور که می دانید یکی از قابلیت های اولیه در رابطه با کیفیت یک تلویزیون امکانات صدا و کیفیت صوتی آن است که هر اندازه بیشتر باشد امکان سفارش و خریداری آن افزایش می یابد. این تلویزیون 50 اینچی دارای رزولوشن   1920X1080 پیکسل می باشد که بسیار براق و با کیفیت تر از هر زمانی می توانید به نمایش برنامه های مورد نظر خود بپردازید. از دیگر امکانات این تلویزیون می توان به قابلیت اتصال پورت USB و HDMI توسط آن اشاره کرد. همچنین امکانات اتصال به اینترنت بی سیم WiFi را برای کاربران فراهم کرده و باعث می شود تا از امکانات هوشمندی که دارد به بهترین نحو بهره مند شوید.
     
    • تلویزیون DLED با طراحی جذاب و مدرن
    • دارای رزولوشن   1920X1080پیکسل
    • قابلیت اتصال پورت HDMI و یک پورت USB
    • کیفیت صدای عالی
    • نمایشگر 50 اینچی
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون هوشمند اندرویدی فیلیپس PHILIPS LED TV FULL HD 55PFT5500

    تلویزیون 55 PFT5500 از سری تلویزیون های سال 2015 ساخت کمپانی فیلیپس می باشد که این کمپانی این تلویزیون را با ویژگی ها و امکانات عالی و ویژه ای وارد بازار کرده است . یکی از ویژگی های مهم و عالی این تلویزیون هوشمند وجود پلت فرم کاربردی و عالی اندروید بر روی این تلویزیون می باشد که یک پلت فرم کاربر پسند همراه با برنامه های متنوع و عالی می باشد که استفاده و دسترسی به برنامه ها را بسیار ساده تر می کند. تلویزیون هوشمند 5500 فیلیپس دارای نمایشگر 55 اینچی همراه با یک طراحی زیبا و شیک می باشد . قاب باریک اطراف نمایشگر آن علاوه بر زیبایی خاص باعث می شود تا شما از مشاهده تصاویر با این تلویزیون بیشتر لذت ببرید. کیفیت تصویر در این تلویزیون فول اچ دی می باشد که یک کیفیت عالی و زیبا با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل را برای شما ارائه می دهد. همچنین با استفاده از موتور پردازشگر تصویر و فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز شما می توانید از کیفیت بهتری در این تلویزیون لذت ببرید. تلویزیون فیلیپس پی اف تی 5500 دارای یک سری کامل از پورتها برای اتصال به سایر دستگاه ها می باشد . شما می توانید با استفاده از کابل این تلویزیون را برای ارسال اطلاعات به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید . این تلویزون هوشمند همچنین دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای می باشد که شما می توانید از محتویات اینترنتی به صورت بی سیم استفاده کنید و به وب سایت ها و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید.
     
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • دارای پلت فرم کاربر پسند آندروید
    • وجود یک سری کامل از پورتها در پشت دستگاه
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    • موتور پردازش تصویر Pixel Plus HD
    • فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون فول اچ دی فیلیپس PHILIPS LED TV FULL HD 50PFT5100

    تلویزیون فول اچ دی LED TV فیلیپس با مدل نامبر Philips 50PFT5100 شما را به یک دنیای رویایی و پر از هیاهو خواهد برد. این تلویزیون با وجود اینکه فاقد قابلیت های هوشمند است اما به دلیل کارایی آسان و راحت در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. این تلویزیون ال ای دی ساخت کمپانی فیلیپس تصاویر را صاف با رنگ های درخشان و شفاف نشان می دهد چرا که دارای کیفیت تصویر فوق العاده با رزولوشن 1920 × 1080P می باشد. از دیگر ویژگی هایی که در این تلویزیون می توان به آن اشاره نمود، داشتن یک نمایشگر بزرگ با اندازه ی50 اینچ،  رفرش تصویر برابر با 100 هرتز  که این میزان کیفیت و رفرش تصویر حتی با اتصال تلویزیون به دستگاه های دیگر و نمایش فیلم و رسانه با استفاده از دی وی دی پلیر و یا بلوری نیز، این کیفیت و تصاویر حفظ خواهند شد. از ویژگی های کیفیت صدا پی اف تی 5100 فیلیپس و شنیداری در این تلویزیون 50 پی اف تی 5100 می توان به تکنولوژی های پاک کردن صدا، صدای فراگیر، قابلیت  تنظیم صدای باس و ... نیز اشاره نمود، با این ویژگی های صوتی بدون شک نیمی از هیجان که مربوط به کیفیت صدا می باشد، به راحتی مهیا خواهد شد. تعداد پورت ها و اتصالات در این تلویزیون 50 اینچی فیلیپس کافی به نظر می رسد چرا که دارای 3 عدد اتصال HDMI می باشد که شما را قادر می سازد تا نمایشگر لپ تاپ خود را بر روی تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین با جود پورت USB اتصالات فلش مموری ها و حتی کابل گوشی شما نیز برآورد خواهد شد. با استفاده از این تلویزیون فیلیپس Philips 50PFT5100 دنیایی از سرگرمی را همراه با خانواده و یا دوستان خود تجربه کنید!
     
    • طراحی نوین و بسیار زیبا
    • دارای پورت های USB و HDMI
    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920 × 1080P
    • دارای دو عدد بلندگو با قدرت خروجی برابر با 16 وات
    • مجهز به تکنولوژی پاک کردن صدا
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون منحنی او ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جیLG SMART TV OLED FULL HD 3D 55EG910

    غول کره ای ال جی در سال 2015 نیز مدل دیگری از تلویزیون های OLED منحنی خود را با نام 55EG910 معرفی کرده است. این تلویزیون نسبت به مدل نسل گذشته خود یعنی EC930 که در سال 2014 ارائه شد تغییرات مختلفی داشته است و در کل می توان گفت که از لحاظ کیفیت تصویر از این تلویزیون عملکرد بهتری ارائه می دهد و در بسیاری از ویژگی ها بهبود یافته است. یکی از بازرترین تغییرات، در طراحی بدنه تلویزیون می باشد. در این تلویزیون شکل و سبک پایه کاملا متفاوت می باشد و استایلی زیباتری به تلویزیون می دهد. علاوه بر این صفحه نمایش OLED همراه با طراحی منحنی موجب می شوند تا سطح کنتراست افزایش یابد و رنگ ها به صورت طبیعی تر نمایش داده شوند. به علاوه سیستم عامل WebOs تعبیه شده در ای جی 910 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی به برنامه ها و سایت های مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین ال جی همراه با این مدل خود ریموت کنترل هوشمند ارائه کرده است تا کاربران بتوانند به خوبی با تلویزیون تعامل برقرار کنند. تلویزیون هوشمند EG910 توانایی پخش تصاویر سه بعدی با کیفیت عالی را دارد و تکنولوژی پسیو به کار رفته در این تلویزیون تصاویر سه بعدی را با وضوح بالا و بدون تحریف برای شما پخش می نماید.
    • مجهز به صفحه نمایش منحنی OLED
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش گر تصویر uhd
    • مجهزبه وای فای داخلی و سیستم عامل هوشمند WebOs
    • توانایی نمایش تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا
    • دارای ریموت کنترل هوشمند
    • دارای فناوری Perfect Black
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون پاناسونیک فول اچ دی ال ای دی PANASONIC LED FULL HD TV 50C330M

    • دارای صفحه نمایش LED
    • رزولوشن FULL HD
    • بلندگوی های 20 واتی
    • دارای 2 عدد پورت USB
    • 2 عدد درگاه HDMI
    • قابلیت پخش فرمت های مختلف
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون پاناسونیک ال ای دی فورکی هوشمند PANASONIC LED SMART TV 50CR730B

    • طراحی شیک با نمایشگر منحنی
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • اسکن تصویر 1000 هرتز
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • حداکثر توان خروجی 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل FireFox
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  20. دارای کیفیت تصویر فورکی
  21. اسکن تصویر 2000 هرتز
  22. تکنولوژی HDR
  23. پردازنده 4 هسته ای
  24. پلت فرم my Home Screen
  25. مجهز به وای فای داخلی
  26. پنل Super Bright Panel
  27. دارای قابلیت های اشتراک گذاری Swipe & Share
  28. Easy Mirroring و DLNA
‎ناموجود
  • تلویزیون پاناسونیک فورکی هوشمند 55DX600B Panasonic Ultra HD 4K LED

    پاناسونیک هر ساله از تعداد زیادی تلویزیون های بالا رده در اینچ های مختلف رونمایی می کند و اینبار نیز با یکی دیگر از تلویزیون های ال ای دی به خانه هایتان می آید تا از کیفیت و امکاناتی که دارد به بهترین نحو بهره مند شوید. تلویزیون 55 اینچ DX600 پاناسونیک از کیفیت تصویر فورکی ( 4K Ultra HD ) با وضوح 3840× 2160 پیکسل برخوردار بوده و در کنار وضوح بی نظیر صفحه نمایش از کنتراست بالا و اسکن تصویر 800Hz بهره می برد. از ویژگی های دیگر این تلویزیون فورکی، هوشمند بودن و امکان اتصال به اینترنت Wi-Fi است تا از پخش فیلم های آنلاین و مرور در صفحات وب لذت ببرید. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه مجهز به 3 ورودی HDMI همراه با 2 پورت USB بوده و می توان گفت پاناسونیک از این جهت بسیار خوب عمل کرده است. خوب حالا می رسیم به خروجی صوتی تلویزیون که با توان 20 وات توسط دو بلندگوی ویژه از نوع Stereo، تولید شده و به فناوری صدای Dolby Digital مجهز می باشد. این تلویزیون پاناسونیک از یک پردازنده 4 هسته ای بهره می برد که از لحاظ سرعت عمل هنگام پخش برنامه ها بسیار مطلوب و ایده آل کاربران می باشد. طراحی زیبا و سفارشی با پایه های کمانی در ابعاد مناسبی تولید شده که توجه هر بیننده ای را به طرف خود جذب خواهد کرد. جالب است بدانید که این تلویزیون Panasonic مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T و DVB-C می باشد و برای پخش کانال های مختلف تلویزیون گزینه مناسبی به شمار می آید.
    • وضوح تصویر Ultra HD 4K
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    • گیرنده دیجیتال DVB-T و DVB-C
    • اتصال به اینترنت وای فای
    • توان صوتی 20 وات
    • پخش صدای دالبی دیجیتال
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اولد هوشمند ال جی OLED55C7V LG Smart 4K

    ال جی در سال 2017 از سری جدید تلویزیون هایش رونمایی کرد که ما در این بخش از بانه مارکت به بررسی مدل « 55C7V » از این سری می پردازیم. تلویزیون 55 سی 7 وی، یک تلویزیون OLED است که با صفحه نمایشی در اندازه 55 اینچ و کیفیت تصویر 4K UHD مجهز شده ؛ این تلویزیون به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش مناسب برای سالن های پذیرایی با مساحت گسترده می باشد و به بهانه طراحی زیبایی که دارد، نظر هر کاربری را به خودش جلب می کند. مهمترین مزیت oled در این تلویزیون، نمایش رنگ های سیاه با دقت بالاتر از حد معمولی است و این نیز به وسیله خاموش شدن پیکسل ها در حین نمایش رنگ مشکی جهت نوردهی بهتر است. بهره مندی تلویزیون 55C7V از امکانات تصویری دیگری مانند HDR-10 و سنسور روشنایی، باعث شده تا بیننده درک این نکته که کیفیت تصویر واقعا خوب است، برایش آسان شود. سیستم صوتی تلویزیون OLED ال جی قدرتی معادل 40 وات دارد که صدایی فراتر از انتظار و درخور دیگر قابلیت های تصویری تلویزیون در فضا پخش می کند به این ترتیب شما یک سیستم صوتی تصویری عالی و بی نقص در اختیار خواهید داشت. از دیگر ویژگی های صدای این تلویزیون می توان به فناوری تقویت صدای Clear Voice III، ساب ووفر 2.2hp و بلندگوهایی از نوع Dolby Atmos اشاره کرد؛ و حالا در بخش دیگری از امکانات این تلویزیون که مربوط به سیستم عامل و اتصالات است بد نیست بدانید که تلویزیون 55C7V از سیستم عامل webos 3.0 بهره می برد و این پلت فرم گسترده به کمک یک نوار منوی لانچر پیشرفته، از نسل های قبلی خودش پیشی گرفته؛ به واسطه این سیستم عامل شما می توانید به راحتی اپلیکیشن های مربوط به تلویزیون را دانلود و نصب کنید و یا توسط مرورگر، به صفحات اینترنتی و سایت ها دسترسی داشته باشید.
    سازگاری این تلویزیون 55 اینچ جدید ال جی با تیونر DVB - S2 امکان مشاهده کانال های جهانی را برایتان فراهم می سازد و به این ترتیب دیگر نیازی به خرید گیرنده مجزا نخواهید داشت. اتصالات در تلویزیون 55C7V ال جی به دو بخش سیمی و وایرلس دسته بندی می شوند که از مهمترین آن ها می توان به 4 ورودی HDMI، 3 پورت USB، پورت اترنت (RJ45 ) و خروجی صوتی دیجیتال نوری اشاره کرد؛ همچنین Wifi از نوع 802.11ac در تلویزیون هوشمند ال جی تعبیه شده تا دسترسی به سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین راحت تر باشد.
    • پشتیبانی از رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل
    • تکنولوژی صفحه نمایش OLED
    • سازگاری با HDR-10 در نمایشگر
    • سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • سازگاری با صفحه کلید و موس از طریق USB
    • قدرت خروجی صدای40 وات
    • دارای 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C / S2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی 55UJ752V LG Smart 4k

    یکی از محصولات با کیفیت و پر طرفدار شرکت ال جی که در سال 2017 روانه بازار شده، تلویزیون 55 یو جی 752 وی « 55UJ752V » می باشد که از کیفیت فورکی در صفحه نمایشش استفاده کرده و با پنل IPS توانسته در رده بهترین های این شرکت قرار بگیرد. تلویزیون 55 اینچ ال جی از فناوری هایی از جمله، HDR « محدوده دینامیکی بالا » و Dolby Vision، پنل فوق العاده روشن Ultra Luminance و دقت رنگ های واقعی در نمایشگرش پشتیبانی می کند تا به این صورت تصویری که نمایش می دهد، بسیار با کیفیت تر از حالت عادی باشد و این یعنی پیشرفتی چشمگیر به نسبت فول اچ دی های همین شرکت در سال های گذشته. در رابطه با HDR این تلویزیون می توان گفت که تلویزیون خوش ساخت ال جی با مدل یو جی 752 از HDR اکتیو به همراه فناوری Dolby vision پشتیبانی می کند و محتوای تصویری اش با این فناوری پردازش خواهند شد تا شفافیت و وضوح فوق العاده در صفحه به نمایش دربیاید. ال جی در این تلویزیون فناوری نامبرده را با Active HDR ارتقا داده تا تصاویر، واقعی تر از آنچه که هست خودنمایی کنند. Dolby Vision هم که نسخه ای اختصاصی از HDR است، تصاویر در آن به گونه ای بهینه سازی می شوند که احساس می کنید در دل فاجعه قرار گرفته اید و به راحتی صحنه های زنده را تجربه خواهید کرد. در قسمت سیستم صوتی، این تلویزیون هوشمند ال جی 20 وات صدا به همراه شفاف سازی و دالبی دیجیتال دارد؛ اگرچه گفته می شود که سیستم صوتی این تلویزیون در مقایسه با امکانات تصویری و طراحی اش در رده پایین تری جای گرفته، اما این شرکت با فناوری های پیشرفته و سیستم harman / kardon صدا را با تصویر در حال نمایش هماهنگ ساخته است.
    تلویزیون هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS 3.5 و یک پردازنده چهار هسته ای در قسمت نرم افزاری اش بهره می برد که این پلت فرم، یکی از جالب ترین امکاناتش به شمار می آید و قابلیت هایی از جمله بازی های متعدد یا فروشگاه آنلاین ال جی « LG Content Store » را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ در واقع می توان گفت که وب او اس نسخه 3.5 به نسبت ورژن قبلی اش یعنی 3.0 پیشرفت های چشمگیری داشته و در ادامه به بررسی تمامی این ویژگی ها می پردازیم. در بخش دیگری از قابلیت های این تلویزیون، اتصالاتی از جمله 4 رابط HDMI و 3 پورت USB را داریم که جزو اصلی ترین گزینه های اشتراک گذاری به حساب می آیند و امکان انتقال محتوا بین تلویزیون با سایر دستگاه های هوشمند را برای کاربر فراهم می سازند. بلوتوث، Wifi، مرورگر و Miracast از جمله رابط های وایرلس تلویزیون 55UJ752V هستند؛ همچنین این دستگاه از گیرنده های DVB-T2/C/S2 نیز بهره می برد.
    • صفحه نمایش بزرگ 3840 × 2160 پیکسلی
    • دارای پنل IPS و زاویه دید گسترده
    • مجهز به HDR Dolby Vision
    • خروجی صوتی 2.0 کاناله 20 وات
    • هوشمند به واسطه webOS 3.5
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-S2
    • 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی فیلیپس سه بعدی 55PUS8809 PHILIPS LED SMART 3D TV 4K

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی فیلیپس، 55PUS8809 است که با امکانات خوبی همراه شده. از ویژگی های خوبی که هنگام خرید تلویزیون بسیار حائز اهمیت است، کیفیت نمایش تصاویر است. از این رو کمپانی های مختلف تولید کننده همواره سعی می کنند تلویزیون هایشان را با تکنولوژی های تصویری متنوع تولید کنند تا شما از دیدن فیلم ها و برنامه ها لذت ببرید. فیلیپس تلویزیون 8809 را با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K تولید کرده که موجب نمایش عالی تصاویر از منابع فورکی می شود. برای نمایش بی نظیر تصاویر از منابعی پایین تر از 4K، از تکنولوژی های تصویری از قبیل موتور پردازشگر تصویر Perfect Pixel Ultra HD، اسکن تصویر 1000 هرتز، تکنولوژی Micro Dimming Pro و ... بهره گرفته. حداکثر توان صوتی در تلویزیون PUS8809 فیلیپس 30 وات است که مناسب و معقول است. 
    فیلیپس تلویزیونش را به سیستم عامل اندروید 4.2.2 (Jelly Bean) مجهز کرده تا رابط کاربری جذاب و ساده ای در اختیار داشته باشید. این تلویزیون با 1.6 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده تا بتوانید برنامه ها را بر روی آن ذخیره کنید. با قابلیت اشتراک گذاری از طریق میراکاست « Miracast » می توانید تبلت ها و گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید. آمبی لایت « Ambilight » از تکنولوژی های مختص فیلیپس است که با قرار گیری LED ها در قسمت پشت پنل تلویزیون، نور را مطابق با آن چه در حال پخش است، بر روی دیوار منعکس می کند. این مدل تلویزیون دارای تکنولوژی آمبی لایت سه طرفه است تا از سه جهت نور انعکاس پیدا کند. فیلیپس یک سری کامل از ورودی و خروجی های متنوع را بر روی این تلویزیون ال ای دی هوشمند گنجانده تا بتوانید آن را به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید. پردازنده 6 هسته ای، گیرنده های داخلی DVB-T/T2/C/S/S2، قابلیت اتصال به اینترنت و قابلیت ضبط از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون هوشمند 8809 فیلیپس است. 
    • کیفیت تصویر نمایشی فورکی
    • پردازشگر تصویر Perfect Pixel Ultra HD
    • اسکن تصویر 1000 هرتز
    • سیستم عامل محبوب و کاربردی اندروید
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • پردازنده 6 هسته ای
    • گیرنده های داخلی DVB-T/T2/C/S/S2
    • وجود تکنولوژی آمبی لایت 3 طرفه
    • وجود تکنولوزی سه بعدی Active 3D
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی KD-55XE8596 Sony 4K Android LED

    یکی از تلویزیون های متفاوت سری براویا سونی در سال 2017، تلویزیون « KD-55XE8596 » می باشد که از امکانات کاربر پسندی برخوردار است و ویژگی های آن در زمینه کیفیت تصویر و اسمارت بودن، شانس خریدش را به طور قابل توجهی افزایش داده است. 55XE8596 یک تلویزیون با صفحه نمایش 138.8 سانتی متری بوده که با ابعاد 123.2 cm × 77.2 × 25.2  و وزن 19.5 کیلوگرم در دسترس کاربران بانه مارکت قرار گرفته و اکنون ما می خواهیم با هم به بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی های این محصول سونی بپردازیم. ال ای دی جدید سونی یک تلویزیون هوشمند می باشد که با پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi و سیستم عامل Android دسترسی های کاربران را در زمینه اینترنت و سایت های جهانی گسترده می سازد؛ همچنین این تلویزیون هوشمند؛ از فروشگاه Google Play Store بهره می برد که امکان سرچ و دانلود انواع نرم افزار و برنامه ها را برای کاربر مهیا می سازد و کاربر می تواند این محتوای دانلود شده را در حافظه 16 گیگابایتی آن ذخیره نماید. از دیگر امکانات هوشمند در تلویزیون XE8596 می توان به سازگاری آن با دستگاه های اندروید و iOS ( از طریق نرم افزار Video & TV SideView ) و اشتراک گذاری از طریق Miracast و Photo Sharing Plus اشاره کرد.
    رزولوشن تصویر3840  ×  2160پیکسل یا به عبارتی دیگر کیفیت تصویر فورکی، تصویری شفاف و شارپ را در اختیار شما قرار می دهد و در کنار این، پردازنده محتوای تصویری 4K HDR Processor X1 که به گفته خود سونی در یک ثانیه، هزاران پردازش انجام می دهد، کمک می کند تا دقت و روشنایی تصویر بهبود یابد و رنگ ها را به صورت زنده تر بر روی صفحه نمایش LED نشان می دهد. دیگر مشخصات تصویری تلویزیون 4k سونی شامل فناوری رنگ TRILUMINOS، سازگاری با HDR، تکنولوژی رنگ های زنده « Live Colour »، حالت های مختلف تصویر، رفرش تصویر 1000Hz و فناوری بهبود دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO می باشند.
    در رابطه با درگاه های ارتباطی، بد نیست بدانید که تمامی تلویزیون های سری X85 سونی با 3 پورت USB و 4 درگاه HDMI مجهز شده اند که این خیال کاربر را از بابت پنل پورت ها راحت می سازد. خارج از بحث تصویر و ارتباطات، بد نیست سری هم بزنیم به کیفیت صدا که سونی در 55XE8596 که یکی از بهترین تلویزیون های 4K خودش است از دو بلندگوی 10 واتی استفاده کرده و فناوری های متعددی را با آن ها همراه ساخته به عنوان مثال پشتیبانی از فرمت های دالبی، ClearAudio+، صدای فراگیر مجازی، فرمت DTS و حالت های مختلف صدا، همه کمک می کنند تا در حین تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، از کیفیت بالای صدا لذت ببرید. با خرید تلویزیون سونی 55XE8596 و برخورداری از گیرنده های DVB-S/S2 و DVB-T/T2 دیگر نیازی به خرید جداگانه این دستگاه نخواهید داشت بلکه در هر لحظه می توانید تلویزیون را روشن کنید و به تماشای کانال مورد علاقه تان بنشینید.
    • دارای 16GB حافظه داخلی و پشتیبانی از Android
    • پشتیبانی از فروشگاه Google Play Store
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB
    • مجهز به قابلیت 4K HDR در نمایشگر Edge LED
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای دو بلندگوی 10 وات و فناوری ClearAudio+
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2/T/T2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UJ634V LG LED SMART 4K TV

    تلویزیون 55 اینچ 55UJ634V یکی از محصولات سال 2017 میلادی تولید شده توسط شرکت خوش نام ال جی (LG) است که با امکاناتی نظیر کیفیت تصویر بی‌نظیر، رابط کاربری ساده و جذاب، تنوع بالای درگاههای ارتباطی، ویژگی‌های هوشمند و طراحی زیبا و شیک همراه شده تا شما را مجذوب خود کند. نمایش بی نظیر تصاویر را در این تلویزیون ال ای دی ال جی مدیون کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) همراه با فناوری‌های تصویری همچون HDR10، Colour Master Engine و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler) هستیم که همواره شاهد تصاویر زیبا، با رنگهای طبیعی و زنده خواهیم بود. منابعی با رزولوشن 4K کاملاً زیبا و همراه با جزئیات باورنکردنی بر روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند؛ اما منابعی با رزولوشن پایین‌تر بر روی تلویزیون چگونه به تصویر کشیده خواهند شد؟ به لطف قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، فارغ از منابع تصویر، همچنان از دیدن تصاویر زیبا، شفاف و با کیفیت بر روی نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون ال جی لذت ببرید.‌ ال جی جهت پخش صدا از بلندگوی دو کاناله با حداکثر توان خروجی 20 وات بهره برده، اگر این میزان قدرت صدا برای تلویزیون LED شما کافی نیست می توانید با وجود پورت‌های موجود در پشت تلویزیون، آن را به یک سیستم صوتی قدرتمند‌تر مانند سینمای خانگی متصل کنید.‌ رابط کاربری ساده و جذاب را سیستم عامل webOS 3.5 در تلویزیون یو جی 634 فراهم می‌سازد. در این نسخه از سیستم عامل برخی از اشکالات نسخه‌ی قبلی اصلاح شده. ال جی برای اتصال تلویزیونش به اینترنت از پورت LAN و وای فای داخلی بهره گرفته. بر این اساس شما می‌توانید با وجود مرورگر اینترنت، هر آنچه که دوست دارید را بر روی نمایشگر بزرگ 55 اینچی سرچ کنید. قابلیت اشتراک گذاری هوشمند در تلویزیون  55UJ634V ال جی با استفاده از میرا کاست (Miracast) و WiDi در دسترس می باشد؛ میراکاست جهت اتصال گوشی و تبلت هوشمند و WiDi برای اتصال لپ تاپ‌ها. البته ناگفته نماند ال جی یک سری کامل از پورت‌ها را نیز بر روی تلویزیون قرار داده تا دستگاههای مانند دی وی دی پلیر، پخش کننده بلوری، سسیتم‌های صوتی، فلش مموری‌ها و ... را به آن متصل کنیم. این ورودی و خروجی‌ها شامل 3 عدد HDMI، 2 عدد USB، خروجی صوتی دیجیتال، کامپوننت، کامپوزیت، ورودی RF و پورت LAN می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های خوب تلویزیون  ال جی مدل UJ634 می توان به وجود گیرنده‌هایی همچون DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه‌های دیگر بی نیاز خواهند کرد.
    • قابلیت کیفیت تصویر 4K
    • موتور Colour Master Engine
    • تکنولوژی HDR10
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast و WiDi
    • گیرنده‌های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55UJ651V LG Smart 4K LED

    یکی از تلویزیون های هوشمند برند ال جی در سال 2017، تلویزیون هوشمند « 55UJ651V » می باشد که با یک صفحه نمایش تخت LED در اندازه 55 اینچ، مناسب سالن های پذیرایی و اتاق های بزرگ است. کیفیت تصویر این اسمارت تی وی ال جی، فورکی بوده و محتوای تصویری در آن با وضوح بالایی به نمایش در می آیند؛ در واقع رزولوشن تصویر 3840  ×  2160 پیکسل رقم زده شده است که البته فراموش نکنید از قابلیت « Active HDR » نیز پشتیبانی می کند که پردازش های انحصاری برای محتوای مورد علاقه بینندگان در زمینه کنتراست و رنگ را به همراه دارد. گفتنی است که قابلیت های صفحه نمایش تلویزیون 55UJ651V به همین جا ختم نمی شوند و می توان به « Resolution Upscaler » و پنل «ULTRA Luminance » نیز اشاره کرد. از پنل IPS 4K و کیفیت اولترا اچ دی تلویزیون ال ای دی ال جی UJ651V که بگذریم می رسیم به سیستم صوتی دستگاه که 20 وات قدرت خروجی دارد و با فناوری هایی نظیر « ULTRA Surround » صدایی واقعی و فراتر از تصور را به همراه محتوای تصویری در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که میدانید سیستم عامل در تلویزیون ها، از جالب ترین امکانات آن به شمار می آیند، در تلویزیون هوشمند 55UJ651V نیز webOS 3.5 به همراه برخی امکانات کاربر پسند گسترده شده تا به کمک نوار منوی لانچر، امکاناتی مانند برنامه های از پیش نصب شده و LG Content Store را در اختیارتان قرار دهد. برخورداری تلویزیون ال ای دی ال جی از گیرنده DVB- S2 خیال شما را از بابت دریافت کانال های جهانی راحت می سازد به طوری که نیازی به خرید گیرنده ندارید. در توضیح درگاه های ارتباطی می توان گفت که تلویزیون 55UJ651V کاملا غنی است! 4 رابط HDMI، دو ورودی USB، پشتیبانی از WiDi (PC به تلویزیون)، Simplink، Optical و ... طیف پورت های این دستگاه را تشکیل داده اند؛همچنین این ال ای دی LG، با قابلیت های صرفه جویی در انرژی نیز مجهز شده است.
    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840  ×  2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55UJ770 LG Smart 4K LED

    تلویزیون « 55UJ770 » از ال ای دی های شرکت ال جی در سال 2017 می باشد که با اندازه 55 اینچ و طراحی بسیار شیک در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است. کیفیت نمایش تصویر در این تلویزیون فورکی « 4K Ultra HD » است و این وضوح3840 × 2160 پیکسل را به همراه دارد که ال جی از آن جهت ارائه نمایشی فوق العاده استفاده می کند. یکی از ویژگی های اصلی این صفحه نمایش تخت LED، میزان تازه سازی پیکسل ها در آن است که 120 هرتز می باشد و در حرکت صاف و بدون نویز، به محتوای تصویری کمک می کند. تلویزیون هوشمند 55UJ770 ال جی در کنار کیفیت تصویر فوق العاده از فناوری هایی همچون « Active HDR with Dolby Vision »، « Wide Colour »، « Colour Master » و در کنارشان یک پنل IPS غافل نشده تا تماشای فیلم های قدیمی و جدید از لذت بخش ترین کارها برای کاربر باشد. . پا به پای تصویر، در تلویزیون 55UJ770 ال ای دی ال جی، یکی از دوست داشتنی ترین امکاناتش، سیستم عامل « webOS 3.5 » است؛ در این سیستم عامل می توان به راحتی اشتراک گذاری بی سیم انجام داد ( Screen Share ) و به شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین نیز دسترسی داشت. علاوه بر این، ال جی در این تلویزیون بیش از 50 «IP» رایگان در اختیار کاربران قرار داده تا هر لحظه به تماشای شبکه های مورد علاقه اش بپردازند و یا از تماشای برنامه های ورزشی و سرگرمی های کودکانه لذت ببرند. فراموش نکنید که سیستم عامل وب او اس ال جی از ریموت کنترل جادویی و قابلیت تشخیص صدا نیز پشتیبانی می کند.
    تلویزیون UJ770 ال جی از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات پشتیبانی می کند که به لطف فناوری هایی مانند « Clear Voice III »، اصوات و سیگنال هایی بدون نویز و شفاف به گوش کاربر می رساند. پنل ورودی و خروجی های تلویزیون LED ال جی سال 2017، بسیار گسترده است؛ 4 درگاه HDMI، 2 عدد USB، اترنت و Optical از جمله راه های ارتباطی سیمی با این تلویزیون هستند و در کنارشان نیز Bluetooth و Wi-Fi 802.11ac را می توان جهت انتقال و جابجایی داده ها به صورت وایرلس نام برد. در نهایت تلویزیون ال جی 55UJ770 در اندازه 1236 × 232.9 × 777.9 میلی متر و وزن 15.5 کیلوگرم یکی از بهترین های سال جدید این شرکت به شمار می آید.
    • کیفیت تصویر 4K Ultra HD 3840 x 2160
    • پشتیبانی از فناوری Active HDR
    • طراحی شیک با بدنه فلزی
    • فناوری تصویر ULTRA Luminance
    • مجهز به سیستم عامل webOS 3.5
    • دارای 2 اسپیکر 10 وات
    • پشتیبانی از فناوری صوتی Clear Voice III
    • دارای 4 درگاه HDM
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند 55EG9A7V LG SMART FULL HD OLED TV

    تلویزیون هوشمند OLED ال جی مدل 55EG9A7V به شما امکان می دهد از محتوا در رزولوشن FHD (1920x1080) لذت ببرید. کیفیت تصویر هیجان انگیز را با تلویزیون ال جی 55 اینچی OLED هوشمند تجربه کنید. با وجود ویژگی های تصویر از جمله قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)، موتور Color Master Engine و Pixel Diming تصاویر با وضوح و کیفیت هر چه بیشتر به نمایش گذاشته خواهند شد. منابعی با رزولوشنی کمتر از فول اچ دی، با وجود قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، بر روی تلویزیون نزدیک به FULL HD به نمایش گذاشته خواهند شد. این تلویزیون دارای طراحی فوق العاده نازک و زیبا است که با دکور خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون بر روی پایه ای بسیار شکیل و زیبا قرار می گیرد. این تلویزیون کیفیت تصویری برتر و صدای شفاف را ارائه می دهد. توان بالقوه تلویزیون هوشمند با وجود اسپیکر دو کاناله به گوش می رسد؛ وجود تکنولوژی های صوتی صدای فراگیر (Ultra Surround) و کاهش دهنده نویز (Clear Voice II)، صدایی واضح و شفاف را ارائه می دهد. از ویژگی‌های قابل توجه در این تلویزیون هوشمند می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت lan اشاره کرد. با این وجود شما می‌توانید با استفاده از مرورگر اینترنت در صفحات وب جستجو کنید. همچنین این قابلیت، اشتراک کذاری هوشمند را نیز فراهم می سازد. ال جی جهت سهولت در کاربری از سیستم عامل اختصاصیش با نام webOS 2.0 بهره گرفته؛ این نسخه از سیستم عامل در تلویزیون‌های سال 2015 میلادی ال جی گنجانده شده اند و حضور آن در این تلویزیون کمی تعجب آور می باشد. ال جی یک سری کامل از پورت‌ها را در این تلویزیون جدیدش گنجانده است تا بتوانید تلویزیون را به کنسول های بازی، دی وی دی پلیرها، دستگاه پخش بلوری، سینماخانگی، بلندگوهای خارجی، لپ تاپ ها و ... به سادگی متصل کنید. این پورت‌ها شامل HDMI، USB، پورت LAN و خروجی صوتی است. از دیگر ویژگی‌ های خوب این تلویزیون ال ای دی ال جی می توان به تیونرهای DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه گیرنده‌های خارجی بی نیاز می کند.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور Color Master Engine
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • کاهش دهنده نویز (Clear Voice II)
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل webOS 2.0
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 55MU8000 Samsung LED Tv

    سامسونگ در سال 2017 میلادی سری جدید تلویزیون هایش را با نام ام یو 8000 « 55MU8000 » معرفی کرد. این مدل تلویزیون با طراحی زیبا و ویژگی های خوب طراحی همراه شده. از جمله این ویژگی ها می توان به بدنه کم ضخامت، قاب باریک اطراف نمایشگر و قابلیت مسیر یابی توسط پایه ها اشاره کرد. این مدل تلویزیون با نمایشگر 55 اینچ تولید شده که دارای کیفیت نمایشی اولترا اچ دی فورکی است. از ویژگی های خوب تصویری می توان به قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، تکنولوژی HDR، مگا کنتراست « Mega Contrast »، داینامیک کریستال کالر « Dynamic Crystal Color »، یو اچ دی دایمینگ « UHD Dimming »، تقویت کنتراست و ... اشاره کرد.‌ با این وجود شما بدون توجه به منبع تصاویر، می توانید از نمایش زیبا لذت ببرید.‌
    یکی از ویژگی های خوب تلویزیون ها می توان به هوشمند بودن آن ها اشاره کرد. تلویزیون سامسونگ 55MU8000 با ویژگی های هوشمند تولید و طراحی شده است. با استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت، می توانید به  صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. رابط کاربری ساده و جذاب با وجود Tizen در اختیار شما قرار می گیرد. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده تر انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی های خوب می توان پردازنده 4 هسته ای، مجموعه کامل پورتها، توان صوتی 40 وات، گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و ... را نام برد. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • سیستم عامل Tizen
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    • گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
    • مسیریابی کابل ها توسط پایه
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی 55LV340v LG LED FULL HD

    55LV340C از تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی خوش نام ال جی است که با طراحی ساده تولید شده. قاب باریک اطراف نمایشگر، بدنه‌ی نسبتاً کم ضخامت و پایه‌های دو شاخه‌ای زیبا از ویژگی‌های طراحی این مدل تلویزیون ال جی است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای منزل شما تبدیل کرده است. نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون دارای کیفیت تصویر FULL HD (رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل) است که نمایشی زیبا را همراه با وضوح و جزئیات ریز فراهم می‌سازد. موتور پردازشگر تصویر تریپل اچ دی «Triple XD Engine»،  تکنولوژی Dynamic Color Enhancer و اسکن تصویر 60 هرتز نیز در نمایش هر چه زیباتر تصاویر، بی تاثیر نخواهد بود. صدا در این تلویزیون ال ای دی توسط بلندگو دو کاناله با حداکثر توان خروجی 20 وات به گوش می رسد. توسط کاهش دهنده نویز صدا «Clear Voice» صدایی پر وضوح را دریافت خواهید کرد. تصویر و صدای شفاف در کنار هم باعث می شوند از چندرسانه ای با کیفیت لذت ببرید. ال جی جهت اتصال تلویزیون LV340 به سایر دستگاهها، از یک سری پورتها بهره گرفته؛ HDMI جهت اتصال صدا و تصویر با کیفیت و سرعت بالا و همچنین USB برای اتصال فلش مموری ها و هارد اکسترنال. از دیگر پورتها می توان به کامپوننت، خروجی صوتی، آنتن و ... اشاره کرد. با این وجود می توانید کنسول های بازی، دی وی دی پلیرها و یا اسپیکر های خارجی را به این تلویزیون ال جی متصل کنید. شما می توانید با توجه به نیاز، تلویزیون ال وی 340 را بر روی دیوار منزل خود نصب کنید و یا آن را با استفاده از پایه‌های دو شاخه ای زیبا بر روی میز قرار دهید. از دیگر ویژگی های تلویزیون LED ال جی می توان به خاموش شدن خودکار، تایمر خواب، صرفه جویی در انرژی و USB Cloning اشاره کرد. اگر قصد خرید تلویزیون LV340C ال جی را دارید می توانید با قیمت مناسب آن را از بانه مارکت خریداری کنید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • تکنولوژی Dynamic Color Enhancer
    • توان خروجی 20 وات
    • کاهش دهنده نویز صدا «Clear Voice»
    ‎ناموجود
  • تلویزیون توشیبا هوشمند فورکی 55U7750 TOSHIBA LED TV 4K

    یکی دیگر از سری تلویزیونهای توشیبا مدل U7750 است که در اندازه های 43، 49، 55 و 65 اینچ تولید و در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین گزینه را خریداری کنید. این تلویزیون توشیبا با کیفیت تصویر اولترا اچ دی و موتور پردازشگر تصویر CEVO، تصاویر زیبا با رنگ های طبیعی و زنده را به نمایش می گذارد. صدا از طریق بلندگوهای داخلی با مجموع توان 16 وات (8W+8W) به گوش می رسد. صدا با وجود تکنولوژی های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال (DOLBY DIGITAL) و صدای فراگیر (SURROUND SOUND) شفاف و واضح پخش می شود. از ویژگی های قابل توجه این تلویزیون ال ای دی، می توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق شبکه وای فای اشاره کرد. با این وجود با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید در صفحات وب جستجو کنید و هر آنچه دوست دارید را مشاهده کنید. البته اتصال به اینترنت با استفاده از پورت LAN نیز در دسترس می باشد. جهت اتصال سایر دستگاهها از قبیل دی وی دی پلیر، کنسول بازی و... می توانید از پورتهایی خروجی دیجیتال صوتی، HDMI و USB کمک بگیرید. با استفاده از قابلیت اتصال MHL می توانید گوشی های خود را به تلویزیون متصل کنید تا هر آنچه که بر روی صفحه گوشی شما پخش می شود، بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نشان داده شود. اندازه 55 اینچی این تلویزیون برای اتاق ها و سالن هایی با متراژ نسبتاً بزرگ و متوسط بسیار مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های تلویزیون می توان به تیونر داخلی DVB-T/ T2 اشاره کرد؛ با این وجود شما برای پخش شبکه های دیجیتالی، به خرید دستگاهی جداگانه نیاز نخواهید داشت. این تلویزیون اسمارت با شکل و شمایلی زیبا طراحی شده تا مناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. شما می توانید تلویزیون 55U7750 توشیبا را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید.
    • دارای کیفیت تصویر 4K
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • دو بلندگوی 8 واتی
    • فناوری صوتی دالبی دیجیتال
    • از قابلیت اتصال از طریق MHL
    • تیونر داخلی DVB-T/ T2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون شارپ هوشمند فورکی SHARP LED SMART 4K TV 50UA440

    اگر به دنبال تلویزیونی نه چندان گران و با قیمت مناسب هستید که از امکانات روز دنیا بهره می برد تلویزیون شارپ 50UA440 می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد. این تلویزیون که در سال 2017 به بازار عرضه شده، دست کمی از سایر مدل های ال جی ندارد و می تواند به خوبی جواب گوی نیازهایتان باشد. UA440 با دارا بودن رزولوشن فورکی امکان ارائه جزئیات بیشتری را به نسبت تلویزیون های Full HD فراهم می کند. همچنین شارپ برای این که تصاویری با رنگ های واقعی و واضح ارائه دهد از چندین تکنولوژی کاربردی در این تلویزیون بهره گرفته. یکی از این فناوری ها ریج کالر « RICH COLOR » می باشد که با تولید رنگ های غنی و زیبا موجب می شود تصاویر به صورت واقعی و شگفت انگیز تر ظاهر شوند. موتور پردازشگر تصویر مستر انجین پرو « 4K Master Engine Pro» نیز کار افزایش کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. در واقع این موتور با تجزیه و تحلیل تمامی بخش های تصویر می تواند به ارتقاء تصاویر بی کیفیت بپردازد.
    برای این تلویزیون 50 اینچی از دو عدد بلندگوی 10 واتی که در مجموع خروجی 20 وات را تولید می کنند استفاده شده است. شارپ ادعا می کند طراحی انعکاسی به کار رفته در تلویزیون در کنار خروجی صدای 20 وات موجب افزایش کیفیت تصویر می شود. این تلویزیون در بخش سرگرمی هم خوب ظاهر شده و از وای فای داخلی و سیستم عامل ایزی اسمارت «  Easy Smart » و پردازنده ی چهار هسته ای بهره می برد. این پردازنده در کنار سیستم عامل به اجرای برنامه های مورد نظر کاربران می پردازند.
    • صفحه نمایش فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K Master Engine Pro
    • فناوری RICH COLOR
    • 2 عدد بلندگو با خروجی صدای 20 وات
    • وای فای داخلی
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • سیستم عامل Easy Smart
    ‎ناموجود
  • تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند فورکی 55PUS7502 PHILIPS LED 4K SMART TV

    سال 2017 میلادی فیلیپس سری جدید تلویزیون هایش را با امکانات متفاوت و در اندازه های مختلف وارد بازار کرد تا هر کاربر با هر سلیقه و نیازی بتواند مدل مورد نظر خود را خریداری کند. 55PUS7502 یکی از مدل های تولید شده این کمپانی است که با امکانات بی نظیری از قبیل کیفیت تصویر فورکی، توان صوتی بالا، گیرنده های داخلی کامل، پورتهای متنوع، اتصال به اینترنت، رابط کاربری جذاب و ... همراه شده تا تمامی نیازهای کاربران را برطرف سازد. تصاویر زیبا به واسطه‌ی تکنولوژی های تصویری از قبیل ، تکنولوژی HDR، حرکت طبیعی « Perfect Natural Motion »، میکرو دایمینگ پرو « Micro Dimming Pro » و همچنین موتور پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون 7502 تولید می شوند. این موتور پردازشگر تصویر جدید، 25 درصد قوی ار از سایر موتورهای قبلی، تصاویر را پردازش می کند. در کنار تصویر زیبا، شاهد صدایی پر قدرت و شفاف هستیم؛ صدا از طریق اسپیکر داخلی با حداکثر توان خروجی 45 وات به گوش می رسد که به واسطه‌ی تکنولوژی های صوتی از قبیل پاکسازی صدا « Clear Sound » و DTS-HD Premium Sound شفاف و واضح تولید می شود.
    یکی از جذاب ترین قسمت تلویزیون هوشمند PUS7502 فیلیپس، سیستم عامل پر کاربرد اندروید است که محیط کاربری ساده و جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با وجود فروشگاه گوگل پلی « Google Play  » به برنامه ها، بازی ها و فیلم ها دسترسی داشته باشید. با وجود حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت می توانید برنامه های متنوع زیادی را بر روی تلویزیون نصب کنید و یا محتوای زیادی را ذخیره کنید. از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون می توان به حضور گیرنده های DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2، قابلیت ضبط، پورتهای متنوع، اشتراک گذاری SimplyShare و ... اشاره کرد. وجود طراحی زیبا و ساده، تکمیل کننده این تلویزیون ال ای دی فیلیپس است که می تواند بسیار مناسب برای محیط کار و یا منزل شما باشد. وجود تکنولوژی Ambilight سه طرفه، فضایی زیبا و جذاب را فراهم می سازد. این تکنولوژی با حضور لامپ های LED، نور را مطابق با آنچه در صفحه نمایش در حال پخش است، بر روی دیوار منعکس می کنند.
    • کیفیت تصویر اولترا  اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر جدید P5 Perfect Picture
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • توان خروجی صوتی 45 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • قابلیط ضبط
    • حافظه داخلی 16 گیگابایت
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند فورکی 55PUS6412 PHILIPS LED 4K ANDROID

    سری تلویزیون های 55PUS6412 فیلیپس در سال 2017 میلادی تولید شده که با امکانات خوبی از قبیل کیفیت تصویر زیبا، رابط کاربری ساده، تیونرهای متنوع، حافظه داخلی زیاد، قابلیت اتصال به اینترنت و یک سری ویژگی های خوب همراه شده تا بتواند یکی از گزینه‌های مناسب برای سبد خرید شما باشد. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی در کنار موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD، تکنولوژی HDR و میکرو دایمینگ پرو (Micro Dimming Pro)، همگی دست به دست هم موجب نمایش بی نظیر تصاویر با وضوح بالا و رنگ های طبیعی و زنده خواهند شد. در کنار این ویژگی های خوب تصویری، شاهد تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر نیز هستیم تا منابعی با رزولوشنی کمتر از 4K با وضوح هر چه تمام تر بر روی نمایشگر این تلویزیون هوشمند به نمایش گذاشته شود. همان طور که می دانید در سال های اخیر کمپانی های تولید کننده تلویزیون ها برای ایجاد رابط کاربری ساده تر و جذاب تر از سیستم عامل اندروید بهره گرفته اند. فیلیپس نیز یکی از این کمپانی هاست که اکثر تلویزیون های هوشمندش را به این سیستم عامل مجهز کرده است. مدل PUS6412 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0 همراه شده. شما می توانید با حضور فروشگاه گوگل پلی (Google Play) به گسترده ای از بازی ها، برنامه ها، فیلم و موسیقی دسترسی داشته باشید.
    شما می توانید با استفاده از پورت LAN و یا وای فای داخلی به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر، از صفحات وب مورد علاقه‌ی خود دیدن کنید. فیلیپس تلویزیون 6412 را به سری کاملی از تیونر ها از قبیل DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2 مجهز کرده تا بتواند تمامی شبکه های دیجیتال را با کیفیت بالا و بدون نیاز به دستگاهی خارجی پخش کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون 4K می توان به قابلیت ضبط، حافظه داخلی 16 گیگابایت، پورتهای متنوع و  simpleshare اشاره کرد. در کل می توان گفت در این تلویزیون ال ای دی فیلیپس تمام ویژگی های خوب و کاربردی جمع شده تا جواب گوی تمامی نیاز های شما باشد. در این ال ای دی فیلیپس، صدا از طریق بلندگوی داخلی با حداکثر توان صوتی 20 وات به گوش می رسد. با استفاده از پورتهای موجود می توانید تلویزیون را به سیستم صوتی پر قدرت تری متصل کنید. تلویزیون pus6412 با طراحی ساده و در رنگ بدنه‌ی نقره ای و سیاه تولید شده که بر روی پایه ای ظریف و شیک قرار می گیرد. وجود تکنولوژی آمبی لایت (Ambilight) دو طرفه نیز فضای زیبا و جذابی را هنگام روشن شدن تلویزیون فراهم می سازد.
    • کیفیت تصویر 4K همراه قابلیت ارتقا کیفیت
    • موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • وجود تکنولوژی HDR
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • Ambilight دو طرفه
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی و پورت LAN
    • سیستم عامل اندروید مارشمالو 6.0
    •  16 گیگابایت حافظه داخلی
    • گیرنده های داخلی DVB T/C/T2/T2-HD/S/S2
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 141 تا 175 از مجموع 318 تا


    راهنمای خرید هوشمندانه با تکنولوژی‌های روز و قیمت‌های مناسب در بانه

    قیمت تلویزیون 50 اینچ 55 تا 59 اینچ خرید تلویزیون های جدید از بانه مارکت فروش و بررسی مشخصات بهترین مدل ال ای دی . تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی به انواع مدل‌های متنوعی تبدیل شده‌اند که از تکنولوژی‌های نوین مانند نانوسل، کیوند، کیولد و اولد بهره می‌برند. همچنین، سیستم‌های عامل متنوعی مانند اندروید و webOS نیز این تلویزيون‌ها را به یک تجربه هوشمند تبدیل می‌کنند. تلويزیون‌ها در این دسته از اندازه‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشای بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند. این تلويزیون‌ها با وضوح بالا و رنگ‌های زنده، تماشای محتواهای مورد علاقه را به یک سطح جدید می‌برند.
    در دسته‌بندی صفحه‌نمایش‌ها تلويزیون‌های این اندازه با تکنولوژی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. تکنولوژی‌هایی مانند نانوسل که بهبود در نمایش رنگ و کنتراست را ارائه می‌دهد، کیوند که به کاهش نور پس‌زمینه و افزایش تاریکی کمک می‌کند، کیولد که ترکیبی از نانوسل و کیوند است و اولد که تصاویر را با دقت بالا و رنگ‌های واقعی‌تر نمایش می‌دهد. همچنین تلويزیون ها با سیستم‌عامل های هوشمند مانند اندروید و webOS ارائه می‌شوند. این سیستم‌ها به کاربران امکان مرور وب، دسترسی به برنامه‌ها و نصب اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهند . قیمت تلویزیون 55 اینچ و قیمت تلویزیون 58 اینچ این دسته بسته به مدل، تکنولوژی صفحه‌نمایش و ویژگی‌های دیگر متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، لیست قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ را مشاهده کرده و با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
    تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی و تکنولوژی‌های متنوع، تجربه تماشایی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. انتخاب مدل، تکنولوژی و سیستم عامل مناسب بر اساس نیازها و سلیقه‌ی شما، اهمیت بسیاری دارد. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید قیمت و خرید تلویزیون ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ را با قیمت‌های رقابتی مشاهده و انتخاب نمایید.

    انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

    انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

    در دنیای پیشرفته امروز، تلويزیون‌های با اندازه‌ی صفحه نمایش بین 50 تا 59 اینچ به یک ابزار ضروری برای تفریح و اطلاعات تبدیل شده‌اند. این دسته از تلویزیون‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشا و ورود به دنیای محتواهای دیجیتال را به یک سطح جدید ارتقا می‌بخشند.از تلویزیون 50 اینچ تا 59 اینچ، با تنوعی از اندازه‌ها و تکنولوژی‌های صفحه نمایش عرضه می‌شوند که به انتخاب شما اجازه می‌دهد تا با توجه به فضای موجود در منزل و ترجیح‌های خود، بهترین مدل را انتخاب کنید. با قیمت‌هایی که از 50 تا 59 اینچ متغیر است، می‌توانید با بودجه خود، به تماشای محتواهای دلخواه بپردازید.
    تلویزیون‌های 55 اینچی با ابعاد مناسب و وضوح بالا، تماشا را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. قابلیت‌های تصویری برجسته، رنگ‌های زنده و کنتراست عالی، تماشای فیلم‌ها، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را به یک سرگرمی پویا تبدیل می‌کند. تلویزیون‌های 59 اینچ با صفحه نمایش بزرگتر، تمام واقعیت را به خانه شما می‌آورند. تصاویر بزرگ و واضح با رزولوشن بالا، به شما امکان می‌دهند تا به تماشای محتواهای مورد علاقه‌تان با کیفیتی استثنایی بپردازید.
    تلویزیون‌های این دسته با ترکیب تکنولوژی‌های ال ای دی و هوشمند، به شما تجربه‌ای یکتا از تماشای محتواهای اینترنتی، برنامه‌های تلویزيونی و دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف را ارائه می‌کنند. این تلویزيون‌ها با قابلیت‌های پیشرفته مانند اتصال به شبکه‌های اجتماعی و پخش محتواهای آنلاین، به شما اجازه می‌دهند تا بهترین تجربه تماشا را داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ با قیمت‌های رقابتی و ارزان را مشاهده و خریداری کنید. انتخاب مدل مناسب با توجه به نیازها و سلیقه‌ی شما، به یک تجربه تماشا خارق‌العاده تبدیل خواهد شد.

    پنل‌های متنوع تا تجربه تماشای هوشمندانه

    اگر به دنبال تلویزیونی در اندازه‌های 50، 55 یا 58 اینچ هستید، امروزه شما می‌توانید از پنل‌های متنوعی بهره ببرید. این تلويزیون‌ها با مجهز بودن به پنل‌های ال ای دی معمولی، اولد، کیولد و نانوسل در دو کیفیت تصویر 4k و 8k ساخته شده‌اند. اما لازم به ذکر است که تلویزیون‌های 8k به دلیل قیمت بالا و پذیرش کمتر از سوی بازار، تا به حال مورد توجه کمتری قرار گرفته‌اند.
    در خرید تلویزیون 55 اینچ ، مواردی مانند نوع صفحه‌نمایش، امکانات، طراحی و ساختار بدنه و دیگر جزئیات مهم محسوب می‌شوند. این عوامل به طور مستقیم بر تجربه تماشای شما تأثیر می‌گذارند. به‌یاد داشته باشید که امروزه، توانایی‌های هوشمند و اسمارت، قابلیت‌های بازی و گیم نیز از نیازهای اساسی کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوند. در انتخاب تلویزيون مناسب، این امکانات را در اولویت قرار دهید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، شما قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ، 55 اینچ و 58 اینچ با پنل‌های نانوسل و اولد و کیولد را مشاهده و بررسی کنید. با انتخاب و خرید تلویزیون 59 اینچ و اینچ های دیگر، تجربه تماشا و سرگرمی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.


    امکانات سایز(اندازه) تکنولوژی(فناوری بکار رفته) نوع استفاده مزایا معایب
    کیفیت تصویر 4K 50 اينچ LED خانگی وضوح بالا، هوشمندی عدم پشتیبانی از 8K
    کیفیت تصویر 8K 55 اينچ OLED خانگی واقع‌گرایی، رنگ‌های غنی قیمت بالا، مصرف بیشتر برق
    کیفیت تصویر 4K 58 اينچ QLED خانگی کنتراست بالا، روشنایی بالا اندازه بزرگ، وزن بیشتر
    کیفیت تصویر 8K 50 اينچ NanoCell خانگی وضوح بی‌نظیر، پشتیبانی از HDR قیمت بالا، نیاز به منبع محتوا
    کیفیت تصویر 4K 55 اينچ Android TV خانگی امکانات هوشمندی، تنوع اپلیکیشن‌ها مصرف بیشتر برق، پیچیدگی بعضی امکانات

    کیفیت تصویر و تجربه تماشای بی‌نظیر

    در مسیری از انتخاب تلویزیون از دسته 50 تا 59 اینچ، نیازمندی‌های شما به اهمیت زیادی می‌رسند. ابتدا به فضای خانه‌تان و محلی که تلویزيون قرار خواهد گرفت، توجه نمایید. مطمئن شوید که سایز تلویزيون با ابعاد اتاق هماهنگی دارد. به عنوان مثال، اگر در نظر دارید تلويزیون را در اتاق پذیرایی قرار دهید، فاصله مناسب از محل تماشا را به خوبی مشخص کنید.
    با وجود تنوع برندها و مدل‌های تلویزيون با طیف متنوعی از قیمت‌ها، انتخاب یک تلویزيون با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب می‌تواند چالشی باشد. در این مرحله، بهتر است تنوع مدل‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند یک گزینه جذاب باشد. اگر به دنبال تجربه تماشای واقعی و بی‌نظیر هستید، تلویزیون 58 اینچ با کیفیت تصویر Full HD می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این تلویزيون‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات متنوع، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را به شما هدیه می‌کنند. در انتخاب تلویزيون، مقایسه و بررسی مدل‌های مختلف از برندها و امکاناتشان بسیار مفید است. هر مدل ممکن است دارای ویژگی‌ها و امکاناتی منحصربه‌فرد باشد. به این منظور، بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ و 55 اینچ از برندها و مدل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا تصمیمی هوشمندانه‌تر و با توجه به نیازهای خود اتخاذ کنید.
    در پایان، انتخاب تلویزيونی که با نیازها و اولویت‌های شما سازگار باشد، اهمیت بسیاری دارد. عواملی چون قیمت، ابعاد، کیفیت تصویر و امکانات تلویزیون، در تعیین نهایی تاثیرگذار می‌باشند. با مرور و مقایسه قیمت‌ها و مشخصات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ در این فروشگاه اینترنتی را می‌توانید تصمیمی منطبق بر نیازهایتان اتخاذ کنید.

    امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچی

    در یک جهان پراز انتخاب‌ها و پیشرو در فروش، امکانات بی‌نظیری ، نظیر کیفیت تصویر، صدا، هوشمندی و بسیاری دیگر، تعیین‌کننده تجربه ما از دنیای تلویزيون می‌شوند. اگر به دنبال یافتن اطلاعات جامع درباره امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ هستید، این متن بازنگری جذاب و کامل از ویژگی‌های این تولیدات را به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های ال جی با صفحه‌نمایش‌های UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای Clear Voice III و DTS Virtual: X، به همراه امکانات هوشمندی نظیر جستجوی صوتی LG Voice Search و سیستم عامل webOS Smart TV، تجربه‌ی تماشایی را به ابعاد جدیدی می‌برند.محصولات سونی سال 2023 با نمایشگرهای OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، همچنین تکنولوژی جستجوی صوتی و سیستم عامل Google TV™، صدای Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کنند.
    این مدل ها با امکانات هوشمندی که دارند . در مقایسه با مدل‌های ساده، در سطح بالاتری قرار دارند. برندهای مطرح چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک، مدل‌های تلویزیون متعددی با سایز‌های 50، 52، 55 و 59 اینچ عرضه می‌کنند. هر یک از این تلويزیون‌ها با ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فردی ارائه می‌شوند. جهت دریافت اطلاعات دقیق تر و شناخت بهتر بازار، می‌توانید با مشاوران بانه مارکت در تماس باشید. این گام به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید که با نیازها و ترجیح‌های شما هماهنگ باشد.

    امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ

    راهنمای هوشمندانه برای انتخاب تلویزیون 50 تا 59 اینچ

    در دنیای گسترده تلويزیون‌ها با اندازه‌ها و امکانات متنوع، انتخاب یک تلویزيون مناسب از بین مدل‌های 50 تا 59 اینچ به یک وظیفه پیچیده تبدیل شده است. اینجا ما با ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد ویژگی‌ها و امکانات این دسته از تلويزیون‌ها، به شما در انتخاب مناسب کمک خواهیم کرد. اولین مرحله در انتخاب تلویزيون، تعیین نیازمندی‌ها و محیط محل قرارگیری آن است. مشخص کنید که تلویزيون در کدام اتاق قرار می‌گیرد و چه فاصله‌ای از محل تماشا دارید. با این اطلاعات می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را برای شرایط خود انتخاب کنید.
    هنگام انتخاب، به تنوع برندها و مدل‌ها دقت کنید. امکانات و قیمت تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ را با هم مقایسه کنید. برای انتخاب مدل با قیمت مناسب، به قیمت تلویزیون 59 اینچ و قیمت تلویزیون ال جی ۵۹ اینچ نگاه کنید. همچنین، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ نیز با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند یک انتخاب جذاب باشد. اگر به تجربه تماشای واقعی و شگفت‌انگیز دست پیدا کردند، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات پیشرفته انتخاب مناسبی به نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های 50-55-58 اینچ با توجه به نیازهای شما می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی باشند. برای انتخاب بهترین مدل، مطالعه و بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ از برندها و مدل‌ها توصیه می‌شود.
    در پایان، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های متنوع نیازمند مدیریت و بررسی دقیق است. قیمت تلویزیون 50 تا 59 اینچ ، سایز، کیفیت تصویر و امکانات از عوامل تاثیرگذار در این انتخاب هستند. با مشاهده قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ و خرید و قیمت تلویزیون 50 اینچ و 55 اینچ در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید تصمیم خود را با آگاهی بهتری اتخاذ کنید.

    جادوی تجربه تماشا در دنیای پویای ابعاد و فناوری‌های برتر

    در تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون با اندازه‌های 50 تا 59 اینچ، توجه به نکات اساسی می‌تواند تجربه تماشای شما را بهبود بخشد. برای شروع، لازم است نیازمندی‌ها و شرایط محیطی خود را دقیقاً شناسایی کنید. این شامل مکان قرارگیری تلويزیون و فاصله تماشا از آن است. با اطلاعات به دست آمده، می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را انتخاب کنید.
    مرحله بعد، مقایسه برندها و مدل‌های مختلف است. امکانات، کیفیت تصویر و قیمت تلویزیون 50-55-58 اینچ را با دقت بررسی کنید. انتخاب مدل با توجه به بودجه و نیازهای خود انجام دهید. همچنین، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات هوشمندانه می‌توانند انتخاب مناسبی برای تجربه تماشای واقعی را ارائه دهند. در نهایت، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های مختلف نیازمند توجه به عوامل چندگانه است. سایز، قیمت، کیفیت تصویر و امکانات هر یک از تلویزيون‌ها مواردی هستند که در تصمیم‌گیری تأثیرگذارند. با مطالعه قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ و قیمت تلویزیون 50 اینچ ال ای دی در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری انجام دهید و تجربه تماشایی بهتری را تجربه کنید. وبا بهترین قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند را خریداری کنید.


    سوالات متداول در مورد تلویزیون 50 تا 59 اینچ


    تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ چه ویژگی‌هایی دارند؟

    تلويزیون‌های 50 تا 59 اينچ با اندازه مناسبی برای اکثر اتاق‌ها طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی از جمله کیفیت تصویر بالا، امکانات هوشمندانه، وضوح 4K یا 8K و نرخ تازه‌سازی بالا را ارائه می‌دهند.

    چه برندها و مدل‌هایی از تلویزيون‌های 50 تا 59 اینچ معتبر هستند؟

    برندهای مطرحی چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس و هایسنس، مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ تولید می‌کنند.

    چه عواملی در انتخاب تلویزيون از میان تلویزیون‌های 50 تا 59 اينچ مهم است؟

    در انتخاب تلويزیون مناسب، سایز تلویزيون نسبت به ابعاد اتاق، کیفیت تصویر (4K یا 8K)، امکانات هوشمند، نوع پنل (مانند OLED، LED) و همچنین قابلیت‌های صدا مهم نقش دارند.