Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 16 | قیمت تلویزیون 50 اینچ خرید تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون 50 تا 59 اینچ

   

آیتم‌های 526 تا 560 از مجموع 802 تا

  1. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG SMART LED TV FULL HD 50J5500

    • جهز به قابلیت Wi-Fi Direct
    • طراحی زیبا و فوق العاده
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920 ×1080 پیکسل
    • کم مصرف و دارای عملکرد سازگار با محیط زیست
    • قابلیت صدای دالبی
    • دارای سه پورت HDMI و دو پورت USB
    • دارای پردازنده ی 4 هسته ای با مرورگر وب
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی LG SMART 4K LED 55UH654V

    سال 2016 ال جی طبق روال طیف عظیمی از تلویزیون های میان رده و بالا رده خود را روانه بازار کرد تا همواره بتواند حضورش را در بازار رقابتی به صورت پر رنگ نشان دهد و به خوبی به نیاز کاربران از هر لحاظ پاسخ دهد. تلویزیون 55uh654 جز تلویزیون های عرضه شده در سال 2016 می باشند که همانند دیگر تلویزیون ها، این تلویزیون هم با طراحی جدیدی روانه بازار شده است. در واقع ال جی امسال طراحی متفاوتی را در تلویزیون هایش به کار گرفته و آن هم باریک تر کردن قاب اطراف صفحه نمایش و همچنین تغییر در طراحی پایه ها می باشد. بهبود در طراحی موجب شده شکل و شمایل تلویزیون های امسال دلنشین تر از قبل باشند. به علاوه ال جی در بخش صفحه نمایش این تلویزیون هم سنگ تمام گذاشته به طوری که یو اچ 654 با رزولوشن عالی فورکی و همچنین تکنولوژی هایی نظیر: HDR PRO، ColorPrime Pro، ULTRA Luminance، 3D color Mapping، Local Dimming ارائه شده است. تمامی این تکنولوژی ها در کنار هم موجب ارائه کیفیت تصویری عالی می شوند و می توان گفت فراتر از رده ای که تلویزیون در آن قرار دارد روی بخش صفحه نمایشش کار شده. به علاوه این تلویزیون ال ای دی از وای فای داخلی پشتیبانی می کند، این بدین معنیست که تلویزیون uh654 هوشمند است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ال جی با نصب سیستم عامل webOS 3.0 کار با تلویزیون را راحت تر نموده و دسترسی آسان به برنامه ها و بازی های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده. همچنین به موجب وجود وای فای داخلی در این تلویزیون ال جی، می توان از سایر امکانات اشتراک گذاری نظیر: WiDi، Miracast و DLNA استفاده نمود.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • قابلیت های WiDi، Miracast و DLNA
    • تکنولوژی HDR PRO
    • قابلیت ضبط بر روی هارد خارجی
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون سه بعدی ال جی LG 3D LED FULL HD 55LF653

    یک تلویزیون میان رده با تمام امکانات! در حقیقت می توان این شعار را برای تلویزیون 55LF653 سر داد و به کسانی که به دنبال تلویزیون با تمامی امکانات موجود ولی در محدوده قیمت مناسب هستند مژده داد. این تلویزیون در اندازه 55 اینچی بسیار بزرگ به نظر می رسد و برای اتاق های نشیمن با مساحت بزرگ، بسیار ایده آل است. در کنار این تلویزیون lg 55LF653 که در سال 2015 توسط ال جی تولید شده بسیاری از امکانات روز را پشتیبانی می کند. این تلویزیون ال ای دی به وای فای داخلی مجهز شده و در گروه تلویزیون های اسمارت قرار دارد، این ویژگی بدنه نیاز به اتصال سیمی امکان دسترسی به اینترنت را فراهم می کند و سرگرمی بی نهایتی را برای کاربران فراهم می آورد؛ سیستم عامل webOS 2.0 هم موجب می شود به راحتی بتوان با تلویزیون ارتباط برقرار کرد و به برنامه های مورد دلخواه دسترسی داشت. همچنین مجهز بودن این تلویزیون به سه بعدی پسیو نیز از دیگر مزیت های LG LF653 به شمار می آید. بیشتر اشخاص به دنبال چنین تلویزیونی هستند که از تمامی امکانات بهره مند باشد ولی در کنار آن نیز قیمتش به صرفه باشد. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون ال اف 653 هم در حد ایده آل است و شرکت ال جی برای آن رزولوشن 1920*1080 پیکسل همراه با فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز را در نظر گرفته است.  
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • سه بعدی پسیو
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی ال جی LG LED 4K 55UF840

    ال جی تلویزیون 55UH840 را علاوه بر زیبایی ظاهری با امکانات و ویژگی های فراوان تولید کرده است. ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر از جمله ویژگی های این تلویزیون است که ظاهری شیک را به آن بخشیده است. کیفیت ULTRA HD 4K، پنل IPS، اسکن تصویر 1600Hz/PMI و موتور پردازش تصویر Triple XD همگی با هم کمک می کنند تا شما تصویری زیبا و با جزئیات کامل را مشاهده کنید. شاید فیلم و برنامه ی مورد علاقه ی شما با کیفیت اولترا اچ دی تولید نشده باشد؛ برای این منظور ال جی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته تا شما بتوانید از مشاهده ی فیلم های قدیمی با کیفیت بالاتر از آن چه که ضبط شده اند لذت ببرید. از دیگر ویژگی های تلویزیون که هنگام مشاهده برنامه ها و فیلم ها بسیار پر اهمیت است، وجود صدای شفاف می باشد. این ال ای دی ال جی دارای بلندگوهای دو کاناله با تکنولوژی صوتی اولترا سوراند «ULTRA Surround» می باشد، که این فناوری موجب می شود تا پخش صداهای بلند نیز گوش خراش نباشد. به لطف قابلیت اتصال به اینترنت می توانید با استفاده از WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA محتویات موجود بر روی تبلتها، گوشی های هوشمند و سایر دستگاههای سازگار را به سادگی بدون نیاز به کابل با تلویزیون هوشمند ال جی به اشتراک بگذارید. دیدن کلیپ ها و عکس های موجود در گوشی های هوشمند، بر روی نمایشگر 55 اینچی می توانید بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد. ال جی برای دسترسی سریع تر و آسانتر به برنامه ها، سیستم عامل  webOS 2.0 را برای این تلویزیونش در نظر گرفته است.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD K با قابلیت ارتقا کیفیت
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • اسکن تصویر  1600Hz/PMI
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری با WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون هوشمند ال جی LG SMART TV 4K 3D 55UH850

    55UH850 از سری تلویزیون های جدید شرکت ال جی است که در سال 2016 آن را تولید کرده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش IPS 4K با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K  می باشد که درخشندگی عالی، وضوح بالا و نمایان شدن جزئیات ریز از ویژگی های این پانل است. پنل IPS  علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه دید گسترده تر و مقاوت بالاتری در برابر ضربه را نسبت به پنل های معمولی ایجاد می کند. تصاویر و فیلم هایی که خود دارای کیفیت اولترا اچ دی هستند به صورت کاملا واضح و شفاف، بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند؛ علاوه بر این فیلم ها و برنامه هایی که دارای کیفیتی پایین تر هستند به کمک تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می توانند تقریبا نزدیک به 4K نمایش داده شوند. در کنار این کیفیت عالی تصویر، بلندگوهای 2.2 کاناله موجود است، که صدا را با توانی 40 واتی ارائه می دهند. به واسطه ی تکنولوژی ULTRA Surround و Clear Voice III صدا به صورت واضح و شفاف به گوش خواهید رسید. فراتر از نمایشگر! تکنولوژی سه بعدی PASSIVE در تلویزیون 55 اینچی یو اچ 850 ال جی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا هنگام مشاهده ی محتوا خود را درست وسط ماجرا احساس کنید. تنها با استفاده از 2 عدد عینک سه بعدی است که می توانید خود را کنار بازیگر و یا بازیکن مورد علاقه ی خود ببینید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون ال ای دی ال جی، قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که ویژگی هایی از جمله اشتراک گذاری هوشمند و قابلیت جست و جو در صفحات وب را برای تلویزیون ایجاد کرده است. این اتصال می تواند توسط شبکه ی Wi-Fi و یا پورت LAN صورت پذیرد. قلب این ال ای دی ال جی را می توان سیستم عامل آشنای WebOS دانست که کار با تلویزیون را بسیار ساده تر کرده است. با اضافه شدن طراحی شیک به واسطه ی ضخامت باریک، قاب فلزی فوق العاده باریک و پایه های زیبا به ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می توان این ال ای دی را تقریبا همه چیز تمام دانست.
     
    • صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD 4K
    • پنل IPS 4K
    • بلندگوهای 2.2 کاناله با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل WebOS 3.0
    • اشتراک گذاری هوشمند با DLNA، Miracast و WiDi
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون پاناسونیک فول اچ دی 58E330M Panasonic Full HD LED

    هر روزه با پیشرفت تکنولوژی ، بیشتر برندهای تولید کننده نیز برای عقب نماندن از قافله، هر ساله مجموعه ای از تولیدات خود را رونمایی می کنند و پاناسونیک نیز یکی از آنهاست. تلویزیون ال ای دی ( 58E330M Panasonic ) دارای یک سری ویژگی های مطلوب و کاملا متنوع برای نمایش با کیفیت تر برنامه ها بوده و توسط آن می توانید اوقات فراغت خود را به بهترین نحو سپری کنید. کیفیت تصویر FULL HD با وضوح 1080×1920 پیکسل همراه با فناوری اسکن تصویر عالی همگی به منظور دقت و نمایش جزئیات کامل در هر تصویر برای کاهش نویز و ارائه یک تصویر با کیفیت و شفاف می باشد. البته تمام ماجرا به اینجا ختم نمی شود چراکه تولید یک صدای فراگیر تنها با بلندگوهای 16 وات که در مجموع صدایی با توان 18W ارائه می دهد و در کنار آن نیز از انواع حالت های صدا نیز بهره می برد. گذشته از همگی موارد نام برده شده قابلیت اتصال دو پورت USB و دو کابل HDMI از دیگر امکانات برجسته در این تلویزیون هوشمند به شمار می آید. البته خوب است بدانید که وجود گیرنده های دیجیتال DVB-T / T2 نیز برای پخش متنوع تر کانال های تلویزیونی کاربرد داشته و نقش برجسته ای ایفا می کند. این تلویزیون ال ای دی ، 58 اینچ E330M را می توانید هم اکنون از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت با بهترین قیمت سفارش دهید.
    • پنل IPS LED با رزولوشن فول اچ دی
    • توان خروجی صوتی 20W
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T / T2
    • اتصال 2 پورت USB و 3 کابل HDMI
    • موتور پردازنده 2 هسته ای
    • اسکن تصویر 800 هرتز
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی 50 اینچ سامسونگ فورکیSamsung 50au7000

    سیستم عامل تایزن
    کیفیت تصویر 4K
    تکنولوژی HDR
    قابلیت وصل شدن به وای فای
    مجهز به 3 پورت HDMI
    دارای 1 پورت USB
    توان خروجی صوتی 20 وا
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED 3D 4k SMART 55ju6600

    امروزه تلویزیون یکی از وسایل های مهم و کاربردی در زندگی می باشد که کاربران روزانه از آن زیاد استفاده می کنند پس باید در انتخاب آن دقت شود. تلویزیون ju6600 یکی از تلویزیون های با کیفیت شرکت سامسونگ می باشد که دارای صفحه نمایش منحنی 55 اینچ می باشد. این منحنی زیبایی خاصی به تلویزیون داده است و علاوه براین دید عالی را در زاویه های مختلف برای کاربران فراهم می سازد. این تلویزیون هوشمند می باشد و با اتصال به اینترنت بدون سیم به راحتی می توانید محتوا را با کمک تلویزیون سرچ کنید. همچنین کیفیت 4k با رزولوشن 2160*3840  باعث می شود که تمام جزئیات با بهترین کیفیت نمایش داده شوند. کیفیت صفحه نمایش 4k چهار برابر بیشتر از صفحه نمایش های Full HD می باشد و رنگ ها به صورت واقعی و زنده نمایش داده می شوند.

    سامسونگ برای بالا بردن کیفیت در این تلویزیون از الگوریتم بهبود کیفیت تصویر پیشرفته،استفاده کرده است که با کمک آن رنگ ها به صورت پر جنب و جوش مشاهده می شوند. همچنین تکنولوژی blurClear با سرعت بالا تصاویر در حال حرکت را رفرش می کند و با استفاده از آن مشاهده فیلم هایی که دارای حرکات زیادی است بسیار واضح و دیدنی است و بدون هیچ تاری تمام جزئیات نشان داده می شود. همچنین پردازنده ای که در تلویزیون JU6600 استفاده شده است از نوع چهار هسته ای می باشد که با کمک آن تلویزیون ، عملکرد فوق العاده سریعی دارد. شما با یک بار استفاده از این تلویزیون متوجه کارکرد سریع و راحت آن خواهید شد و با استفاده از قابلیت چند وظیفه ای و سوئیچینگ بین محتوا و مرور وب تعامل نرم و راحتی دارد. با استفاده از رابط چند رسانه ای HDMI تلویزیون جی یو 6600 دنیای سرگرمی ها را با سرعت بالا به تلویزیون خود منتقل کنید. همچنین با استفاده از یو اس بی می توانید درایو حافظه یو اس بی یا دیسک سخت HDD را به تلویزیون متصل کرده و از مشاهده و آنی فیلم ها، عکس ها و یا موسیقی نهایت لذت را ببرید. این تلویزیون هوشمند دارای برنامه های متنوعی مانند ورزشی، تناسب اندام ، آشپزی و برنامه آموزش هنر برای بچه ها می باشد که با کمک آن ها می توانید مطالب سرگرم کننده و آموزنده ای را در اوقات بیکاری مشاهده کنید.
    • پردازنده چهار هسته ای با قابلیت چند وظیفه ای برای تسریع عملکرد تلویزیون
    • صفحه نمایش منحنی 55 اینچ
    • وضوح تصویر 4K با رزولوشن2160*3840 پیکسل
    • نمایش بدون نویز تصاویر با سرعت رفرش  Hz200 CMR
    • دارای قابلیت تقویت عمق خودکار
    • دارای قابلیت هوشمند اتصال اینترنت به صورت بی سیم
    • قابلیت اتصال HDMI، کامپوننت، AV، USB
    • دارای تکنولوژی Tizan برای دسترسی سریع به محتوا
    • فن آوری ConnectShare Movie برای مشاهده فیلم های روی یو اس بی یا دیسک HDD
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون سه بعدی اچ دی پلاسما سامسونگ SAMSUNG PLASMA 3D HD TV 50F4900

    سامسونگ تلویزیون های خود را برای افزایش تجربه کاربران در یک مسیر درست تولید و ارائه می دهد .شما می توانید تلویزیون را بسته به سلیقه خودتان انتخاب کنید اما هر تلویزیون های سامسونگ به دلیل اینکه به یک منبع سرگرمی در منزل شما تبدیل می شوند می توانند بهترین انتخاب باشند. مشاهده فیلم ها و بازی ها بدون هیچ هزینه ای و شنیدن یک صدای فوق العاده برای طرفداران موسیقی و آهنگ ها می تواند این دستگاه را به یک گزینه ایده آل تبدیل کند .تلویزیون سامسونگ 50F4900 به همراه یک صفحه نمایش بزرگ، موتور پیشرفته برای نشان دادن تصاویر واقعی و ویژگی های شفت انگیز اتاق نشیمن شما را به یک محیط سرگرمی تبدیل می کند و به شما این امکان را می دهد تا برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خودتان هیچ هزینه اضافی را صرف نکنید و در خانه خودتان بتوانید به تمامی منابع سرگرمی دسترسی داشته باشید .تلویزیون سامسونگ پلاسما +1 یک ساختار جدید را به خود اختصاص داده است که این ساختار جدید می تواند طراحی منحصر بفردی را برای آن به ارمغان بیاورد .پایه تخت و مستطیلی شکل این تلویزیون اگر چه در بسیاری از تلویزیون های سامسونگ مشاهده می شود اما زیبایی خاصی به این تلویزیون بخشیده .از آنجا که صفحه نمایش این تلویزیون با اندازه 50 اینچ تولید شده است پس می توان گفت که این صفحه فناوری هایی را نیز جهت ارائه بهتر تصویر به همراه دارد .بر خلاف سایر تلویزیون های دیگر که تصویر در ان ها به صورت لایه لایه نشان داده می شد این تلویزیون تصاویر را به صورت یکپارچه نمایش می دهد که این منجر به تولید تصویری واضح تر و کاملا روشن می شود. یکپارچه سازی فن آوری های نوین و ویژگی های این تلویزیون سامسونگ به شما این امکان را می دهد تا لوکس ترین و پیشرفته ترین تصاویر را در برنامه هایی مانند ورزش و یا بازی ها مشاهده کنید. با هر بار روشن کردن این تلویزیون شما می توانید جلوه های فوق العاده تصویر را در آن مشاهده کنید .همچنین این تلویزیون سامسونگ F4900 یک طیف گسترده ای از اتصالات را در اختیار شما قرار می دهد که به سادگی می توانید در هر لحظه فیلم ها ، عکس ها و مطالب سرگرم کننده را بر روی صفحه نمایش 50 اینچ آن مشاهده کنید .
    • مجهز به موتور قدرتمند برای پردازش تصاویر
    • تصاویر نرم و صاف برای وضوح بیشتر
    • پورت USB جهت انتقال اطلاعات
    • دارای پنل پاک کردن تصویر
    • مجهز به فناوری ConnectShare Movie
    • صفحه نمایش بزرگ 50 اینچی
    • نرخ تجدید 600 هرتز
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV 58J5200

    تلویزیون هوشمند 58J5200 سامسونگ از نوع تلویزیون های Full HD Smart LED TV است که اشتراک گذاری بی سیم محتوا را از طریق اتصال به اینترنت برای شما فراهم می کند . این مدل دارای صفحه نمایش 58 اینچ و ویژگی های یک رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل برای مشاهده محتوای 1080P می باشد. تکنولوژی فرکانس رفرش تصویر نیز در این تلویزیون باعث می شود اعوجاج تصاویر متحرک سریع مانند رویدادهای ورزشی کاهش پیدا کند.این تلویزیون سامسونگ جی 5200 دارای استاندارد وای فای 802.11n و اتصال اترنت برای دسترسی به رابط تلویزیون هوشمند سامسونگ می باشد. اسمارت هاب یک مرورگر وب کامل را ارائه می دهد و اجازه می دهد تا شما را به جست و جو محتوای چند رسانه ای مانند Netflix، یوتیوب، بازی ها و بیشتر بپردازید. با دو پورت HDMI و دو پورت USB، شما گزینه های متعدد برای اتصال های صوتی و تصویری با وضوح بالا در تلویزیون 58 اینچ J5200 سامسونگ در اختیار خواهید داشت. ورودی ویدیو کامپوننت نیز در این تلویزیون برای اتصال منابع اضافی قرار داه شده است. اتصال ویدیو کامپوننت با ورودی ویدئو کامپوزیت برای منابعی با رزولوشن پایین تر قرار داده شده است.
     
    • نمایشگر 58 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای دایرکت و اسکرین میرورینگ
    • مجهز به دو عدد بلندگو با توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای کنتراست Mega Contrast
    • موتور پردازش تصویر HyperReal
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون منحنی اندرویدی سونی SONY LED 3D TV KD-55S8505

    با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که امروزه در عرصه ساخت تلویزیون های متنوع ایجاد شده است می توانیم به صراحت بگوییم که در تمامی خانه ها نیاز به داشتن تلویزیون های هوشمند و حرفه ای بسیار افزایش یافته شده و سفارش آن نیز تا حد  بالایی می باشد. اما تلویزیون ال ای دی که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد ساخت شرکت سونی می باشد که بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان عرضه شده است. این تلویزیون 55 اینچی S8505 سونی دارای صفحه نمایش منحنی بسیار جذاب و خیره کننده ای است که تنها  مشاهده ظاهر آن لذت یک تلویزیون فوق العاده زیبا و پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می دهد. تلویزیون منحنی سونی مدل 55S8505 دسترسی شما را به سرگرمی های فراوانی از جمله گوگل و انواع برنامه های اندروید را برای شما فراهم می نماید. تمامی برنامه هایی که با استفاده از این تلویزیون پخش می شود با کنتراست بسیار بالایی ارائه داده می شود و این در حالی است که، کیفیت تصویر در رنگ های شگفت انگیز را با هیجان بالایی فراهم می کند. بنابراین می توانید هم اکنون این تلویزیون بسیار پیشرفته را سفارش داده و دکوراسیون اتاق نشیمن خود را جذاب تر نمایید. از جمله امکانات و قابلیت هایی که می توان در این تلویزیون سونی به آن اشاره کرد کیفیت صدا و صفحه نمایش گسترده آن است که بسیار حرفه ای در اختیار مشتریان قرار داده شده است. میزان کیفیت صدایی که با استفاده از این تلویزیون ارائه داده می شود بسیار واضح، شفاف و فراگیر می باشد که باعث می شود صدای برنامه های مورد علاقه خود را در تمامی اتاق بشنوید و از شنیدن کیفیت که برای شما ارائه می دهد لذت ببرید. فراموش نکنید که این تلویزیون مجهز به امکانات اتصال کابل HDMI است که به شما امکان می دهد برنامه ها را با کیفیت Blu-ray مشاهده کنید که وضوح تصویر بسیار برجسته ای را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت منحنی، امکان غوطه ور شدن در تمامی برنامه ها را برای شما فراهم می کند یعنی با زاویه دید بسیار بالایی که ارائه می دهد باعث بهبود اثر بخش در هنگام نمایش برنامه ها خواهد شد. سیستم عاملی که برای این تلویزیون هوشمند قرار داده شده آندروید 5.0 است که بسیار پیشرفته تر از سایر مدل های قدیمی می باشد.
     
    • تلویزیون 55 اینچی منحنی با نور پس زمینه LED
    • امکان پخش سه بعدی برنامه ها
    • تلویزیون کاملا هوشمند با کیفیت وضوح پانل 4K
    • موتور پردازنده 800hz
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل آندروید 5.0
    • اتصال 4 پورت HDMI و سه پورت USB 2.0
    • خروجی بلندگو با قدرت 20 وات
    • دارای رزولوشن  2160× 3840 پیکسل
    • رتبه انرژی A
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی 55MU7000 Samsung LED

    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای مستقیم
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری بلوتوث و DLNA
    • رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل 
    • صفحه نمایش LED با کیفیت فورکی
    • دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB
    • موتور پردازشگر UHD Up-Scaling
    • سیستم صوتی قدرتمند 20 واتی
    • دارای قابلیت Dimming و HDR
    • مجهز به فناوری Smart View
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV FULL HD 55PFK6500

    تلویزیون های بسیار زیادی در بازار عرضه شده اند اما نوع کارایی و ویژگی هایی مانند اندازه صفحه نمایش ، نوع نمایش ، کیفیت صدا و سایر اتصالات ارتباطی برای تمامی کاربران در اولویت قرار دارد. برای اینکه تا حدود زیادی نیازهای کاربران برطرف شود کمپانی فیلیپس قدم بسیار بزرگی برداشته است. این شرکت در قدم اول سعی در فراهم کردن محیطی کاملاً شاد و آرام برای خانواده ها کرده است. با ارائه نوعی تلویزیون هوشمند سه بعدی 55 اینچی توانسته بخش قابل توجهی از نیازهای آنها را برای بهره مند شدن از تمامی مزیت ها و قابلیت های آن به صورت چشمگیری برطرف کند. تلویزیون هوشمند سه بعدی PHILIPS  مدل PFK6500 در اندازه 55 اینچی تولید شده است. صفحه نمایش تلویزیون فیلیپس مسطح می باشد که 139 سانتی متری است. با وضوح 1080*1920 پیکسلی قادر به نمایش تمامی جزئیات بدون حذف و از دست دادن کیفیت می باشد. با صدای فوق العاده گیرا و باور نکردنی قادر به تولید صدا با قدرت انتقال 20 واتی است. فیلم ها را به صورت اچ دی کامل به صورت سه بعدی نمایش می دهد. با گیرنده های DVB-S ، DVB-S2 ، DVB-C و  DVB-T امکان در اختیار داشتن تمامی برنامه ها و کانال های جهانی و استانی هستید. با میزان بهره وری انرژی +A بدون هدر دادن انرژی مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. به وسله پورت های  HDMI و  USB قادر به انتقال اطلاعات از روی کامپیوتر و لپ تاپ خود بر روی تلویزیون خواهید بود. با بهره گیری از تمامی مزیت های بسیار خوب تلویزیون فیلیپس مدل پی اف کا 6500 همراه با خانواده خود لحظات شاد زندگی خود را بسازید.       
    • طراحی جمع و جور و کاملاً منحصر بفرد مناسب برای اتاق نشیمن
    • صفحه نمایش LED همراه با وضوح 108*1920 پیکسلی
    • طراحی شده در اندازه 55 اینچی با اندازه 139 سانتی متری
    • صدای باورنکردنی با قدرت انتقال 20 واتی
    • کیفیت فیلم HD کامل با قابلیت نمایش فیلم های به صورت سه بعدی
    • دارای نرخ حرکت 500 هرتزی با کاهش سرعت برنامه ها
    • گیرنده های DVB-S ، DVB-S2 ، DVB-C ، DVB-T
    • مصرف انرژی کم با کلاس بهره وری انرژی +A
    • پورت های HDMI و USB و ورودی صوتی DVI و کانکتور اسکارت
    • مصرف انرژی بسیار کم با قدرت برق 31 واتی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی توشیبا TOSHIBA LED TV 50L2450

    سری تلویزیون های توشیبا L24500 در میان تلویزیون های توشیبا یک گزینه مناسب هستند که می توانند با طراحی مدرن و شیک خود جلوه زیبایی به منزل شما ببخشند.این تلویزیون ها در اینچ های متفاوتی تهیه و تولید شده اند که تلویزیون 50L2450 یکی از ان ها است.این تلویزیون همانند سایر تلویزیون های این تولید کننده دارای امکانات و ویژگی های خاصی است که باعث می شود تا بیننده یک تصویر عالی و بدون اختلال را در ان مشاهده کند.به علاوه با این تلویزیون نیز شما می توانید با سایر دستگاه های دیگر در ارتباط باشید .تلویزیون توشیبا L2450 دارای یک صفحه نمایش 50 اینچ ،قاب باریک و پایه مدرن است.صفحه نمایش گسترده این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا به راحتی هر محتوایی را در ان مشاهده کنید .این تلویزیون ال 2450 توشیبا همچنین به همراه اتصالاتی مانند USB , HDMI طراحی شده است از طریق USB شما می توانید فایل ها را با پسوندهای مختلف بر روی صفحه نمایش تلویزیون پخش و اجرا کنید .نور صفحه نمایش این تلویزیون به شما این اجازه را می دهد تا هر فیلم و تصویری را با روشنایی و جزئیات کامل مشاهده کنید و باعث می شود تاری تصاویر از بین برود.یکی دیگر از فناوری هایی که این تلویزیون داراست ،گیرنده دیجیتال زمینی DVB-T2 می باشد که از این طریق شما می توانید به کانال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.
     
    • گیرنده دیجیتال زمینی DVB-T2
    • رزولوشن 1080×1920  و کیفیت فول اچ دی
    • دارای صفحه نمایش با اندازه 50 اینچ
    • مشاهده فیلم های مورد علاقه از طریق USB
    • دارای پورت HDMI جهت انتقال فایل های چند رسانه ای
    • موتور پردازشگر تصویر
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اولترا اچ دی سه بعدی شارپ SHARP LED 3D TV 4K 50UE1M

    شارپ یکی از تولید کننده های تلویزیون های هوشمند می باشد .این تولید کننده در تولید تلویزیون ها به کیفیت تصویر و طراحی ان ها اهمیت فراوانی داده است .تلویزیون 50UE1M یکی از محصولات شارپ می باشد که همانند سایر تلویزیون های این تولید کننده از طراحی زیبا و منحصر بفردی برخوردار است که با یک قاب باریک و پایه زیبا همراه است.با داشتن این تلویزیون شارپ شما می توانید از تمامی امکانات و قابلیت های یک دستگاه هوشمند بهره ببرید.تلویزیون شارپ 50UE1M کیفیت شگفت انگیز و نواورانه را ابداع کرده است که می تواند تصاویر با رنگ وضوح مناسب ارائه دهد.به علاوه با استفاده از سیستم عامل اندورید در این تلویزیون هوشمند شما می توانید تمامی برنامه های مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید .در این تلویزیون شارپ سریعترین و قدرتمندترین پردازنده چهار هسته ای برای پردازش تصاویر قرار داده شده است که با استفاده از این فناوری نیز شما می توانید تصاویر را با کیفیت عالی مشاهده کنید.یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون سه بعدی یو ای 1 ام شارپ کنترل با حرکت و لمس با استفاده از ریموت کنترل جادویی است .همچنین با استفاده از این ریموت کنترل شما می توانید با فرمان های صوتی نیز تلویزیون خود را کنترل کنید.این تلویزیون هوشمند را شما می توانید به اینترنت وصل کنید و از داده ها و محتوای موجود در اینترنت بهره ببرید .در این تلویزیون کاربر می تواند با استفاده از گزینه های اتصال مانند USB , HDMI به راحتی داده ها را انتقال دهد و بین شبکه های اجتماعی و یا سایر دستگاه ها محتوا را به اشتراک بگذارد.
     
    • صفحه نمایش LED  با اندازه 50 اینچ
    • دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش سریع
    • عملکرد کنترل صوتی
    • نمایش تصاویر سه بعدی
    • لینک MHL با قدرت انتقال بالا
    • قابلیت وای فای
    • سیستم عامل اندروید و فروشگاه برنامه
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی شارپ SHARP LED 3D TV 50LE762E

    شارپ با تولید محصولات الکترونیکی نسبتا بزرگ، به ویژه برای تلویزیون های خود مشهور است . یکی از مدل های جالب و بسیار زیبا در سال 2014 که توسط این تولید کننده تولید شده است LC-50LE762E  می باشد. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش FULLHD  گسترده به اندازه 50 اینچ، 3D  و توابع هوشمند مرتبط با عملکرد آن می باشد. از آنجا که این تلویزیون امکاناتی را بسته به سرگرمی های هر کاربر ارائه می دهد،قیمت بسیار مناسبی دارد و همراه با یک صفحه نمایش با کیفیت  FULL HD اندازه بالاتر از حد متوسط دارد که تصاویر را با کیفیت عالی می تواند نمایش دهد . تلویزیون ال ای 762 شارپ با ارائه فن آوری های مرتبط می تواند یک جایگاه ویژه ای در دستگاه های هوشمند داشته باشد .طراحی جذاب و اتصالات کامل در این تلویزیون شارپ مدل LE762E می تواند مجموعه ای از ارتباطات  ویژه را با سایر دستگاه ها برای شما فراهم آورد.به علاوه این امکانات این تلویزیون دارای یک طراحی ظریف و مینیمالیستی است و به همراه یک پایه نقره ای و سیاه تشکیل شده.این تلویزیون دارای یک قاب بسیار باریک است که با داشتن این قاب صفحه نمایش آن بزرگتر بنظر می رسد.ابعاد تلویزیون65× 1125 × 650  میلی متر است.
     
    • دارای صفحه نمایش با اندازه 126سانتی متر  
    • 3D FULL HD
    • دارای رزولوشن 1920×1080
    • دارای اسکن تصویر 300 هرتز برای نمایش بهتر صحنه های متحرک
    • وای فای با DLNA  داخلی
    • تلویزیون هوشمند با نرم افزار کنترل از راه دور NET AQUOS +
    • دستگاه پخش رسانه ای از طریق شبکه خانگی (DLNA)  و یا USB
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی سه بعدی اولترا اچ دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV 4K 55PUS8909C

    شرکت فیلیپس یکی از تولید کنندگان تلویزیون می باشد که با کیفیت عالی و پیشرفته تلویزیون های زیادی را وارد عرصه تکنولوژی کرده است و با تولید تلویزیون های خمیده تمام شرکت های تجاری را به چالش فرا خوانده است. با پیشرفت علم و فن آوری کمپانی فیلیپس تلویزیون های فوق العاده زیبا و با کیفیت را وارد بازار می کند. تلویزیون فیلیپس 55PUS8909C دارای قابلیت اولترا HD 4K می باشد که باعث می شود تا تصاویر ، فیلم ها و سرگرمی ها با کیفیت بالا و شفاف مشاهده شوند و تمام جزئیات با دقت بالا نمایان شوند. قابلیت 4K یکی از بهترین تکنولوژی های کیفیت تصویر است که دارای تعداد 3840 x 2160 پیکسل با کیفیت ULTRA HD 4K است. همچنین با اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی می توان بدون اتصال به سیم به دستگاه های هوشمند متصل شد و عکس ها و فیلم ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به اشتراک گذاشت. علاوه بر کیفیت تصویر 4K در تلویزیون 8809 فیلیپس امکان پخش تصاویر سه بعدی بلو ری را برای کاربران فراهم می سازد. تعداد پیکسل ها در این تلویزیون  4 برابر کیفیت FULL HD می باشد ، این افزایش و تراکم پیکسل ها باعث کیفیت فوق العاده تصاویر می شود. جهت کنترل از راه دور تلویزیون PUS8909C فیلیپس می توان از کنترل جادویی استفاده کرد . کار کردن با کنترل جادویی فیلیپس کاری راحت و آسان است و افراد با یک نگاه می توانند از تمام امکانات تلویزیون استفاده کنند.
     
    • مجهز به تکنولوژی آمبیلایت
    • مشاهده تصاویر با وضوح فوق العاده ULTRA HD 4K
    • قابلیت پخش فیلم های سه بعدی بلو ری با وضوح اولترا HD
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • مجهز به وای فای داخلی جهت دسترسی به سرگرمی ها و اطلاعات اینترنت
    • دارای تکنولوژی های اشتراک گذاری DLNA و Wi Di جهت اتصال بی سیم و تبادل اطلاعات
    • دارای کنترل از راه دور جادویی با کارکرد راحت و آسان
    • دارای تیونر های دیجیتالی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی شارپSHARP LED TV FULL HD 50LE460X

    تلویزیون های شارپ که در اندازه و اینچ های متفاوت تولید می شوند دارای کیفیت تصویر و صدای متفاوتی هستند.تلویزیون LE460 یک تلویزیون با صفحه نمایش 50 اینچ و سیستم نور پس زمینه LED است.این تلویزیون از انجا که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است می تواند مناسب برای هر خانه ای باشد .گزینه های تصویر و صدا در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این تلویزیون برای نمایش هر محتوایی که بخواهید استفاده کنید.این تلویزیون شارپ مدل 50LE460X  مانند سایر دستگاه های مدرن دارای گرینه های اتصالات می باشد .این اتصال ها می توانند امکان برقراری ارتباط بین این تلویزیون و سایر دستگاه ها مانند گوشی و کامپیوتر را برقرار سازند و به کمک این گزینه ها می توانید داده ها را دریافت و یا ارسال کنید.تلویزیون هایی که توسط شارپ تولید می شوند با پایه های مختلفی همراه هستند .این تلویزیون 50LE460 نیز دارای یک پایه زیبا و محکم است.از دیگر ویژگی های این تلویزیون شارپ می توان به صدای خروجی ان اشاره کردکه این تلویزیون ال ای 460 ایکس شارپ قادر است تا در هر محیطی صدا را با صدای محیط هماهنگ کند که این می تواند یک مزیت این تلویزیون نسبت به سایر تلویزیون ها باشد همچنین این تلویزیون دارای قابلیت از بین بردن نویز است . به علاوه در این تلویزیون شما می توانید تصاویر و فیلم ها را با رزولوشن 1080× 1920 پیکسل مشاهده کنید .
     
    • صفحه نمایش مورب 50 اینچ FULL HD LED  
    • دارای رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • مشاهده محتوا از طریق USB
    • اتصال HDMI با کیفیت چند رسانه ای بالا
    • لینک MHL با قدرت بالا
    • نور پس زمینه LED با روشنایی بالا
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 50J5200

    تلویزیون J5200 توسط  کمپانی سامسونگ در سال 2015 تولید و روانه شده است. این تلویزیون از کیفیت عالی برخودار می باشد یعنی دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد به علاوه تلویزیون جی 5200 دارای اندازه صفحه نمایش 50 اینچ می باشد درنتیجه با این کیفیت و اندازه صفحه نمایش عالی می توانید به تماشای فیلم و عکس خود بپردازید. به علاوه این تلویزیون از یک فرکانس 100 هرتز استفاده می کند که باعث می شود حرکت تصویر را برای شما به صورت واضح و طبیعی نمایش دهد. از دیگر ویژگی های تلویزیون سامسونگ J5200 این است که به وسیله وای داخلی آن می توانید به تمام برنامه ها و سرگرمی ها از اینترنت دسترسی داشته باشید و حتی قادر هستید فیلم ها و برنامه های اجتماعی خبری را به صورت آنلاین در این تلویزیون تماشا کنید. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت اشتراگ گذاری مختلف می باشد که می توان به وسیله پورت ها فیلم یا عکس و غیره را از گوشی تان به تلویزیون جی 5200 را منتقل نماید به علاوه می توانید از طریق Screen Mirroring عکس و فیلم را از گوشی تان اشتراک گذاری نمایید که این اشتراک گذاری به صورت بی سیم می باشد و باید به وای فای دسترسی داشته باشید تا تا بتوانید این اشتراک گذاری را انجام دهید.
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • اندازه صفحه نمایش 48 اینچ
    • دارای وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری Screen Mirroring
    • مجهز به سه حفاظت کننده سه گانه در مقابل محیط زیست
    • دارای یک تکنولوژی صوتی DTS
    • دارای یک دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی اولترا اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV 4K 55JU7000

    تلویزیون سامسونگ مدل JU7000 دارای صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ ال ای دی با رزولوشن الترا اچ دی می باشد. طراحی تلویزیون بسیار زیبا و مناسب دکوراسیون های مدرن و شیک می باشد. لبه های تیره و باریک صفحه نمایش این تلویزیون در برابر ضربه ها تلویزیون را محافظت می کند. از امکانات این تلویزیون 55JU7000 می توان به قابلیت سه بعدی آن اشاره کرد. کاربران با استفاده از قابلیت سه بعدی اکتیو با کیفیت FULL HD می توانند تصاویر و فیلم های مورد علاقشان را به صورت سه بعدی مشاهده کنند. همچنین با استفاده از قابلیت های به اشتراک گذاری می توانند فیلم ها و محتوای خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ به اشتراک بگذارند و از دیدن فیلم ها در جمع های دوستانه و خانوادگی لذت ببرند. تلویزیون JU7000 سامسونگ جزء تلویزیون های سری هفت می باشد که با استفاده از امکانات پیشرفته و عالی ساخته شده است. همچنین در این تلویزیون برنامه های سرگرم کننده جذاب و بسیار کاربردی وجود دارد و کاربران با کمک آن می توانند اوقات فراغت خود را با سرگرمی های جذاب پر کنند. با استفاده از پردازنده چهار هسته ای و رابط کاربری تایزن به راحتی می توان به منوها و برنامه های مختلف روی تلویزیون دسترسی داشت. کنترل این تلویزیون جی یو 7000 در مقایسه با کنترل های دیگر دارای اندازه کوچکتر و ضخامت کمتری است. این کنترل به راحتی در دست جا می شود و وزن سبکی دارد. کاربران با کمک آن می توانند برنامه های خود را از راه دور با سرعت بالا به صورت دقیق اجرا کنند.
     
    • دارای صفحه نمایش 55 اینچ
    • دارای قابلیت سه بعدی اکتیو
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت صفحه نمایش 4K
    • دارای سیستم عامل تایزن
    • دارای تکنولوژی های برتر برای افزایش کیفیت تصویر
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فورکی سه بعدی سونی SONY LED 3D ANDROID TV 4K 55X8505C

    کمپانی سونی سال 2015 خود را با ساخت محصولات بهتر با کارایی فوق العاده شروع کرده است. این کمپانی به تلویزیون های جدید خود یک سری ویژگی های هوشمند و خلاقانه را اضافه کرده است و این تلویزیون ها را با مدل نامبر پسوند C مشخص کرده است. تلویزیون X8505C با اندازه ی صفحه نمایشگر 55 اینچ یکی از این تلویزیون های هوشمند با قابلیت های منحصر به فرد می باشد. با گزینه هایی از کیفیت نمایش و تصویر مانند وضوح 3840x2160 پیکسل، نمایش اولترا اچ دی، تکنولوژی نور پس زمینه لبه روشن، تکنولوژی کاهنده نور اضافه و همچنین زاویه دید 178 درجه، شما می توانید از دیدن برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. با این کیفیت عالی و منحصر به فرد هنگامی که شما از یک زاویه ی 45 درجه به تلویزیون نگاه کنید، رنگ های سفید روشنایی خود را از دست نخواهند داد و همچنین رنگ های تیره نیز همچنان با همان عمق تیرگی خود باقی می مانند از این رو شما حتی در زوایای مختلف قادر به دیدن بهترین تصویر خواهید بود، به علاوه  این تلویزیون به صورت خودکار می تواند با کاهش نور خیره کننده از خستگی و اذیت چشم جلوگیری کند. ارتقای کیفیت تصویر فول اچ دی به اولترا اچ دی در این سری نیز دیده می شود. تلویزیون اکس 8505 سی از سری براویای سونی می باشد و برخی از خصوصیات این تلویزیون مشترک با سری آن است. ابعاد جمع و جور و طراحی شیک این تلویزیون مناسب برای افرادی است که به دکوراسیون خانه ی خود اهمیت می دهند و می خواهند فضای خانه ی خود را بسیار مدرن تر کنند. تلویزیون هوشمند سونی دارای برنامه های متنوع و جالبی مانند یوتیوب، فیس بوک و Netflix است و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت را با استفاده از وای فای دارد. بدون شک طراحی و کیفیت ساخت عالی این تلویزیون مورد پسند برای افراد مشکل پسند خواهد بود.
    • دارای کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن 3840x2160 پیکسل
    • کیفیت تصویر فوق العاده با تولید رنگ های طبیعی
    • توانایی رفرش تصویر 800Hz و زاویه دید 178 درجه
    • قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از Wi-Fi
    • مجهز به تکنولوژی3D  فعال
    • زبان فارسی ندارد
    • مجهز به سیستم عامل اندروید
    • دارای قابلیت هایی همچون سینما واقعی 24p، تصویر در تصویر، تایمر خواب و...
    • طراحی شیک و مدرن با صفحه نمایشگر 55 اینچی
    • سبک و کم حجم با وزن 21 کیلوگرم
    • موتور پردازشگر 4K X-Reality PRO™
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی سه بعدی فورکی سامسونگ SAMSUNG SMART TV 4K LED 3D 55JS8000

    در سال 2015 سامسونگ تلویزیون مدل  js8000 را با تکنولوژی SUHD به سری محصولات دیگر خود افزوده است. این کمپانی از این تلویزیون  در نمایشگاه IFA پرده برداری نموده است و در این نمایشگاه جی اس 8000 را به عنوان اولین تلویزیون SUHD تخت خود معرفی نمود. این تلویزیون همراه با آخرین ویژگی های تایزن تولید و عرضه شده است. همچنین کیفیت صفحه نمایش این تلویزیون 4k می باشد و به رزولوشن  Ultra HD و تکنولوژی UHD و فناوری CMR و میکرو Dimming و فرکانس 1200Hz مجهز می باشد که همه اینها باعث می شود تصویر را به کیفیت عالی و وضوح بالا مشاهده کنید. همچنین شما می توانید فیلم و عکس های خود را توسط Quick Connect به اشتراک بگذارید که این اشتراک گذاری توسط بلوتوث 4.0 صورت می گیرد.یکی از مهم ترین ویژگی های این تلویزیون بخش امنیت می باشد که شما می توانید به سه طریق تشخیص چهره و تشخیص صدا و دادن رمز به تلویزیون js8000 به راحتی امنیت دهید به علاوه این تلویزیون دارای وای فای می باشد و به کمک آن شما به راحتی می توانید تمام برنامه ها وسرگرمی های مورد علاقه خود را در اینترنت مشاهده نمایید. تلویزیون js8000 دارای Multi-Link Screen لینک چند صفحه ای می باشد که شما می توانید به صورت همزمان چند صفحه را مشاهده نمایید . همچنین این تلویزیون دارای Morning Brief می باشد که صبحگاه شما را به صورت دقیق برنامه ریزی می کند که باعث می شود شما احساس عالی داشته باشید و شما می توانید سرگرمی های مورد علاقه همراه دوستان تان را انتخاب کنید و همراه دوستان تان لذت ببرید. این تلویزیون دارای کنترل هوشمند می باشد که ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد.
    • کیفیت صفحه نمایش 4K
    • تکنولوژی پردازش تویر UHD
    • دارای میکرو Dimming
    • اشتراک گذاری Quick Connect
    • دارای امنیت تلویزیون
    • لینک چند صفحه ای Multi-Link Screen
    • دارای کنترل هوشمند
    • سیستم عامل Tizen
    • دارای 3 بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی SONY LED 3D FULL HD TV 50W800C

    در سال 2015 کمپانی سونی طیف وسیع تلویزیون های  Full HD فوق العاده را وارد بازار کرده است که تلویزیون مدل 50W800C جزء این تلویزیون های Full HD می باشد. این کمپانی برای اولین بار سیستم عامل اندروید را در تلویزیون ها خود وارد نموده است که تلویزیون W800C جزء اولین تلویزیون های دارای سیستم عامل اندروید می باشد همچنین کارایی این سیستم عامل همانند سیستم عامل گوشی های اندورید می باشد که به راحتی می توانید تمام سرگرمی ها و برنامه های مورد علاقه خود بر روی این تلویزیون اجرا کنید و لذت ببرید. کیفیت تصویر این تلویزیون Full HD وموتور پردازش  X-Reality Proو پانل 800Hz همگی باهم باعث می شوند تصویر را به صورت طبیعی یا واضح تر مشاهده نمایید به علاوه تلویزیون W800C دارای یک قاب باریک و یک پایه زیبا و سبک از جنس فلزی کروم می باشد که بر روی آن قرار گرفته است. بلند گوی این تلویزیون از جنس باس رفلکس است که دارای دو خصوصیات مهم می باشد که اولا فضای کمی اشتغال می کند دوما صدای های پایین را به صورت واضح می توانید تجربه کنید. از دیگر ویژگی های تلویزیون W800C خاصیت فوق العاده BRAVIA می باشد که به شما اجازه می دهد توسط صدای خود به جستجوی داخل تلویزیون بپردازید.
    • کیفیت تصویرFull HD  
    • سیستم عامل  اندروید نسخه 5.0.2
    •  موتور پردازش تصویر   X-Reality Pro
    • قابلیت اشتراگ گذاری اسکرین میرورینگ
    • وای فای داخلی
    • قابلیت 3D
    • جنس بلند گو باس رفلکس
    • طراحی قاب باریک
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی اولترا اچ دی فورکا سامسونگ SAMSUNG LED 3D TV 4K 50JU7000

    تلویزیون هوشمند سه بعدی سامسونگ مدل JU7000 از سری تلویزیون های سامسونگ سال 2015 است که شامل کیفیت تصویر UHD می باشد. این تلویزیون هوشمند به همراه تکنولوژی های به کار رفته برای ارتقا کیفیت تصویر ، یک تصویر عالی و ایده آل را برای شما نمایش می دهد. تلویزیون جی یو 7000 سامسونگ دارای بلندگو قدرتمند با توان خروجی 20 وات می باشد که یک صدای عالی را در اختیار شما قرار می دهد بنا براین با کیفیت عالی تصویر و صدا در این تلویزیون می توانید از سرگرمی های خود لذت ببرید. این تلویزیون سامسونگ دارای امکانات زیادی از قبیل استفاده از اینترنت می باشد که شما می توانید با استفاده از شبکه های وای فای موجود به اینترنت دسترسی داشته باشید. یکی دیگر از امکانات تلویزیون هوشمند 50JU7000 سامسونگ پخش سه بعدی تصاویر و فیلم ها می باشد که باعث می شود تا شما تصاویر و فیلم های سه بعدی را با کیفیت بالا مشاهده کنید . همچنین می توانید از پورتهای موجود در قسمت پشت تلویزیون برای ارسال و دریافت اطلاعات استفاده کنید.
     
    • دارای نمایشگر 50 اینچ با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • فرکانس رفرش تصویر 1000 هرتز برای نمایش عالی تصاویر متحرک
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • استفاده از MHL برای ارسال اطلاعات
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG SMART LED 3D TV 55JS9000

    تلویزیون سامسونگ 55JS9000  یک تلویزیون منحنی همراه با اخرین فناوری ها است که با داشتن این تلویزیون شما می توانید اخرین تکنولوژی ها را در منزل خود داشته باشید .با داشتن اتصال اینترنت و صفحه نمایش منحنی شما می توانید بهترین انتخاب را تجربه کنید . تلویزیون جی اس 9000 سامسونگ با صفحه نمایش 55 اینچ می تواند تصاویر و محتوا را در بهترین رزولوشن نمایش دهد.این مدل تلویزیون 55JS9000  در یک بدنه فلزی ،براق و شیک طراحی شده است که با دکور خانه شما هماهنگ و مناسب خواهد بود و با بدنه زیبا و محکم خود می تواند یک انتخاب برای استفاده های طولانی مدت باشد .صفحه نمایش منحنی این تلویزیون سامسونگ اجازه می دهد تا شما یک مشاهده همهجانبه را تجربه کنید، به این معنی که شما در حال مشاهده این تلویزیون تصویر و فیلم ها را کاملا واقعی احساس خواهید کرد. این تلویزیون  هوشمند JS9000 سامسونگ  با استفاده از فناوری نانو کریستال، که می تواند یک تصویر زیبا، غنی و درست را در اختیار شما قرار دهد می تواند رنگ تازه ای به زندگی شما ببخشد . کیفیت برتر تصویردر این تلویزیون  به شما تصاویری با درخشندگی فوق العاده را ارائه می دهد. این تلویزیون سه بعدی همراه با یک ریموت کنترل طراحی شده است که با استفاده از این ریموت کنترل می توانید تنظیمات دستگاه را در اختیار داشته باشید .با استفاده از این کنترل می توانید نوار منوی تلویزیون هوشمند  خود را فعال کنید که با فعال کردن این منو در پایین صفحه نمایش شما تمام برنامه های مورد علاقه خود و محتوای اینترنت را در دسترس خواهید داشت .
     
    • دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • قابلیت اتصال به کامپیوتر  4 ×HDMI و 3 × USB
    • صفحه نمایش 55 اینچی با پنل Ultra Clear Pro
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • بلندگوهای قدرتمند با توان خروجی صوتی 60 وات
    • دارای قالیت تصویر در تصویر
    • پایه زیبا و شکیل
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG SMART LED 3D TV 50LF650

    در میان تلویزیون هایfull HD  ال جی یک تلویزیون جدید 50 اینچ 650 تولید و طراحی کرده است .سبک طراحی شگفت انگیز این تلویزیون همراه با عمق خیره کننده تصاویر تکنولوژی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. با تکنولوژی3D شما می توانید با کیفیت سینمایی درخشان و خیره کننده از مشاهده تصاویرسه بعدی لذت ببرید و تصاویربا کیفیت بالا را در اختیار داشته باشید.  از تلویزیون ال اف 650 ال جی می توانید به عنوان یک دستگاه هوشمند برای اتصال به اینترنت استفاده کنید و برای دسترسی به برخی از منابع بزرگ مانند iPlayer  ، Netflix  و آمازون می توانید از این دستگاه استفاده کنید . با استفاده از Wi-Fi داخلی ، شما یک ارتباط اختصاصی به اینترنت را در اختیار داشته باشید، به طوری که شما می توانید دسترسی سریع و بدون وقفه به تمام خدمات و برنامه های مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید . با داشتن مولتی مدیاHD  داخلی در این تلویزیون ، شما می توانید بیش از 60 کانال  از بهترین کانال های جهان را مستقیما  دریافت کنید.همچنین در تلویزیون ال جی مدل 50LF650 شما می توانید با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تصاویر مانند موتور پردازش سه گانه محتوا را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • دارای سیستم عامل webOS 2.0
    • صفحه نمایش 50 اینچ
    • صفحه نمایش با کیفیت FULL HD
    • موتور پردازش تصویر
    ‎ناموجود
  • تلویزیون شارپ اندروید فورکی 50UE630X SHARP LED ANDROID TV 4K

    • دارای صفحه نمایش فورکی
    • مجهز به پردازنده ی X4 Master Engine Pro
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل اندروید
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی هوشمند ال ای دی فول اچ دیLG LED FULLHD IPS PANEL SMART TV 50LB582

    تلویزیون هوشمند 50LB582 یکی دیگر از محصولات  کمپانی ال جی می باشد. این تلویزیون یکی دیگر از ویژگی های مهم این تلویزیون بسیار هوشمند دارای اسپیکرهای بسیار قدرتمند می باشد که شما می توانید با استفاده از این اسپیکرهای قدرتمند  آهنگ مورد نظر خود را با کیفیت بسیار بالا  گوش دهید. تلویزیون دیجیتالی ال بی 582 دارای قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر با کیفیت بسیار بالا در تلویزیون دیجیتالی شما  میباشد که شما میتوانید تصاویر را به صورت واضح تر و به صورت بزرگتر مشاهده کنید. همچنینای تلویزیون ال جی ال بی582 دارای پردازش تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد که می تواند  تصاویری با کیفیت بسیار عالی برای شما ایجاد کند و در پایان این تلویزیون دیجیتالی دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد که شما می توانید با استفاده از این قیمت بسیار مناسب از قابلیت های به روزی  با امکانات بسیار بالایی استفاده کنید و از آن لذت ببرید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این تلویزیون دیجیتالی بسیار هوشمند جمع آوری کنید می توانید  با ما همراه باشید.
    • دارای قابلیت  رزولوشن  1080*1920  با وضوح صفحه نمایش فول اچ دی(FULL HD)
    • مجهز به پنل  IPS
    • قابلیت اسپیکرهای بسیار قدرتمند
    • مجهز به  Wi Fi داخلی با مرورگر وب برای اتصال بدون سیم و سریع به اینترنت
    • قابلیت گیرنده دیجیتال داخلی برای دریافت کانال های دیجیتال زمینی
    • دارای ماشین زمان با کیفیت بسیار بالا
    • مجهز به حالت صداهای بسیار مناسب
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فول اج دی فیلیپس PHILIPS LED 3D TV FULL HD 55PFK6589

    • نمایشگر 55 اینچ با رزولوشن فول اچ دی
    • طراحی زیبا و شیک با قاب فوق العاده باریک
    • دارای گیرنده دیجیتال
    • ارسال اطلاعات درون گوشی های هوشمند و تبلت از طریق وای فای میرا کاست
    • دارای موتور پردازشگر تصویر Pixel Precise HD
    • فرکانس رفرش تصویر 400 هرتز برای نمایش دقیقتر فیلم ها با صحنه هایی با سرعت بالا
    • برنامه MyRemote برای اشتراک گذاری ساده و استفاده از تبلت ها و گوشی های هوشمند به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون
    • قابلیت نمایش فیلم ها و تصاویر سه بعدی و تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند منحنی ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED CURVE TV FULL HD 55J6300

    به نظر می رسد سال 2015 سامسونگ دست به تولید تلویزیون هایی با تکنولوژی های  به روز و منحصر به فردی زده است، مدل های سری 6 این کمپانی  به دلیل ظرافت در طراحی و کیفیت عالی، زبانزد خاص و عام می باشد. یکی از تلویزیون های این سری با مدل UN55J6300 می باشد که با وجود نمایشگر و صفحه ی منحنی، طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است. این تلویزیون منحنی به قابلیت های هوشمندی همچون اتصال به اینترنت و وای فای مستقیم، نمایش زمان و تاریخ و همچنین وضعیت آب و هوایی منطقه، پردازنده ی چهار هسته ای و ... مجهز شده است. با وجود پردازنده ی 4 هسته ای آماده سازی برنامه هغا و حتی تصاویر برای نمایش بسیار سریع اتفاق می افتد. وجود برنامه های از قبل نصب شده در این تلویزیون شما را قادر می سازد که به راحتی در وب سایت های مورد علاقه ی خود سرچ و جستجو کنید، به بازی های انلاین و همچنین نگاه کردن فیلم های آنلاین بپردازید و یا حتی به راحتی ایمیل ها و پیام های خود را چک کنید. این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از نظر صوتی و تصویری نیز دارای تکنولوژی های پیشرفته ی مختص سامسونگ مانند تقویت گسترده ی رنگ (پلاس) و همچنین صدای فراگیر مجازی می باشد که با این امکانات شما می توانید از وضوح عالی صدا و تصویر در پخش فیلم ها و برنامه های مورد علاقه ی خود لذت ببرید.  بی تردید وجود پورت هایی در لبه ی کناری و قسمت پشتی اتصال راحت شما را برای نمایش فیلم ها از حافظه ی جانبی و حتی دیوایس های دیجیتالی فراهم می کند.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل
    • مجهز به قابلیت های اسمارت مانند اتصال به اینترنت و وای فای و...
    • دارای صفحه نمایشگر منحنی با انحنای 4200 R
    • اندازه صفحه نمایش 139 سانتی متر (55 اینچ)
    • دارای پردازشگر 4 هسته ای با موتور تصویر بیش از حد واقعی
    • دارای 2 بندگو با خروجی صوتی RMS 10 W X 2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون اندرویدی سه بعدی سونی LED 3D TV ULTRA HD 4K 55X8500C

    سونی براویا KD-55X8500C  یک تلویزیون هوشمند  3D LED TV می باشد که برای ارتقاء تجربه مشاهده شما طراحی شده است. این تلویزیون سونی کیفیت تصویر واضح و روشن را فراهم می کند  باعث می شود تا فیلم ها و محتوای نمایش داده شده طبیعی و زنده بنظر برسند . تلویزیون سونی ایکس 8500 سی همراه با یک صفحه نمایش 138.8 سانتی متر با زاویه دید گسترده طراحی شده است.تلویزیون سونی  با پلت فرم خارجی سیستم عامل آندروید و کیفیت تصویر 4K ارائه شده است تا جهان گسترده ای از سرگرمی ها رابرای شما نشان دهد و شما بتوانید برنامه های کاربردی را به دلخواه از اینترنت دانلود و نصب کنید . برای لذت بردن از هر ساعت مشاهده این تلویزیون شما می توانید برنامه های کاربردی مورد نیاز خود را در این دستگاه ذخیره کنید .شما همچنین می توانید به راحتی به طیف وسیعی از سرگرمی ها دسترسی داشته باشید و محتوای مورد علاقه خود را از سایر دستگاه های اندروید به این تلویزیون انتقال دهید.از قابلیت های تلویزیون 55X8500C سونی می توان به پردازشگر تصویر 4K اشاره کرد که باعث می شود تا تصویری واضح تر را مشاهده کنید . در این تلویزیون با استفاده از فناوری های صوتی و ویژگی باس رفلکس می تواند صدایی با کیفیت عالی را فراهم آورد و محتوایی مطابق با میل خود را در دسترس داشته باشید .همچنین با استفاده از تجزیه و تحلیل تصاویر شما می توانید تصاویر را به صورت زنده و واقعی دریافت کنید .
     
    • تلویزیون اندروید با سرگرمی های بی پایان
    • تصاویر روشن، رنگ های زنده با کنتراست بالا
    • تصویر4K  و پردازنده X1 قوی
    • وضوح تصویر  4K با  X-REALITY  PRO
    • تجربه صدای غنی با پاک کردن صوتی +
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • قابلیت ضبط برنامه ها
    • بدون عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی سونی SONY SMART LED 3D TV 55W828

    تلویزیون سونی 828 از وقت تولید همواره مانند یک منبع سرگرمی در خانه ها استفاده شده است . این تلویزیون هوشمند دارای طراحی ظریف و شیک با پایه بسیار زیبا است .این تلویزیون هر نوع سرگرمی و محتوایی را که شما بخواهید ،با کیفیت بالا در اختیار تان قرار می دهد . تلویزیون سونی 55W828 با تجزیه و تحلیل فن آوری هایی مانند، تصفیه و پالایش تصاویر برای تبدیل شدن آنها به تصویری واضح تر، و کنتراست روشن تر قادر است تا تمام منابع سرگرمی را در اختیار کاربران خود قرار دهد .باداشتن این تلویزیون سونی شما می توانید از مشاهده محتوای سه بعدی با هیجان بیشتری لذت ببرید. با استفاده از عینک های 3D تلویزیون دبلیو 828 سونی شما می توانید از مشاهده تصاویر سه بعدی لذت ببرید.مشاهده برنامه فوتبال به طور زنده و با تصاویر طبیعی از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند سونی می باشد. فهرست های تلویزیونی مانند فیلم، ویدئو اینترنت، تصاویر و برنامه های کاربردی از طریق یک رابط کاربری جدید بصری در اختیار شما قرار خواهد گرفت . از طریق تلویزیون سونی مدل 55W828 می توانید با دوستان خود محتوای گوشی های هوشمند را به صورت بی سیم بر روی صفحه نمایش انتقال دهید  و یا با سایر دستگاه های هوشمند دیگر انتقال دهید .
     
    • سازگاری با تصاویر سه بعدی
    • صفحه نمایش 55 اینچ با کیفیت تصویر FULL HD
    • قابلیت های تلویزیون هوشمند
    • دارای اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • پردازشگر تصویر X-Reality PRO
    • دارای دو بلندگو با توان خروجی 16 وات
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی سونی SONY SMART TV LED 3D 4K 55X9000

    تلویزیون جدید و ULTRAHD  یک سرگرمی قابل توجه درخانه شما به حساب می آید  این تلویزیون تصاویر را در قالب 4K برای شما نمایش می دهد .علاقه مندان به ورزش و فوتبال می توانند به راحتی برنامه های مورد علاقه خود را در این تلویزیون مشاهده کنند. این تلویزیون سونی همراه با یک صفحه نمایش 55 اینچی تولید و طراحی شده است و صدای تولید شده در سیستم صوتی این دستگاه با استفاده از فناوری های جدید ،فوق العاده است.در این تلویزیون سونی شما می توانید تصاویر سه بعدی را با استفاده از عینک های 3D مشاهده کنید که این تصاویر و فیلم ها بعد جدیدی به سرگرمی های شما می افزاید .این تلویزیون سونی همچنین دارای گزینه های اتصال برای انتقال و به اشتراک گذاری داده ها است .در این تلویزیون هوشمند سونی شما می توانید از طریق دسترسی به اینترنت به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و یا از شبکه های اجتماعی بهره ببرید.
    • تصاویر شارپنس  4K
    • Blu-ray بزرگ و ارتقاء یافته
    • تصاویر سه بعدی اکتیو
    • فرکانس رفرش تصویر 800 هرتز
    • دارای پخش  صدای عالی با بلندگوی های  2.2ch
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • صفحه نمایش با تکنولوژی TRILUMINOS
    • دارای ویژگی های اسکرین میرورینگ، MHL، Photo Share
    • حالت فوتبال و Social Viewing
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J6300

    سامسونگ در میان تلویزیون های سری 6 خود یک تلویزیون منحنی 6300 را ارائه داده است که این تلویزیون منحنی یک دنیای جدید از تجربه ها و سرگرمی های همه جانبه را در اختیار شما قرار می دهد .طراحی این تلویزیون به سبک منحنی جدید و هوشمند است وشکل ظاهری و بدنه فلزی این دستگاه می تواند یک انتخاب عالی را برای شما رقم بزند که شما می توانید به عنوان یک تلویزیون هوشمند قرن جدید از آن استفاده کنید . تلویزیون جی 6300 سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید پردازنده 4هسته ای و فرکانس تصویر 120 هرتز می تواند تصویر عالی و بدون نویز را بر روی صفحه نمایش نشان دهد.همچنین این تلویزیون منحنی سامسونگ میتواند طیف گسترده ای از دسترسی ها به اینترنت و سایر دستگاه ها را برای شما فراهم اورد .به علاوه کیفیت تصویر عالی در این تلویزیون شما همچنین میتوانید از کیفیت صدای مناسب نیز بهره ببرید . اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای و انتقال داده ها را در این تلویزیون سامسونگ مدل 50J6300 به راحتی می توان انجام داد.این تلویزیون سامسونگ J6300 همراه با ضخامت بسیار کم خود دارای اتصالاتی است که با استفاده از این گزینه ها شما می توانید با استفاده از کابل و یا به صورت بی سیم داده ها را از این تلویزیون انتقال دهید و یا محتویات سایر دستگاه ها را در این تلویزیون پخش کنید .همچنین در این تلویزیون شما به راحتی می توانید فیلم ها و اهنگ ها را با استفاده از پورت USB ضبط و ذخیره کنید .
     
    • دارای صفحه نمایش منحنی 50 اینچی با کیفیت تصویر  FULL HD 1080P
    • دارای تقویت گسترده رنگ
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • نرخ حرکت 120هرتز
    • مجهز به سنسور اکو
    • قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر کامل وب
    • اتصال و اشتراک گذاری فیلم
    ‎ناموجود
  • تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED ULTRA HD 55HU9000

    کمپانی سامسونگ سری تلویزیون های اولترا اچ دی9000 خود را به نام سری HU در سال 2014-2015 روانه بازار کرد. این تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر تقریبا مشابه اند اما امکانات و قابلیت، آنها را متفاوت ساخته است. سامسونگ معتقد است که این تلویزیون گل سر سبد سایر تلویزیون های این سری می باشد. سامسونگ HU9000 دارای صفحه نمایشگر 55 اینچی با رزولوشن فوق العاده ی 2160 × 3840 و داری تکنولوژی تقویت رنگ گسترده پلاس می باشد که مشا را قادر می سازد برنامه های مورد علاقه ی خود را در بهترین کیفیت تصویر همراه با رنگ های روشن و زندگی مانند، مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید. این تلویزیون منحنی دارای قابلیت سه بعدی نیز می باشد که شما را قادر می سازد با فیلمم های سه بعدی و عمق زیاد تجربه ی هیجان انگیزی را داشته باشید. علاوه بر کیفیت تصویر چه در حالت سه بعدی و چه در حالت فیلم های معمولی، این تلویزیون دارای طراحی منحصر به فردی همراه با پایه ی شیکی است که بی تردید در دکوراسیون خانه ی شما بدون تاثیر نمی ماند. با استفاده از این تلویزیون هوشمند و منحنی شما می توانید به اینترنت وصل شوید و به راحتی ایمیل های خود را چک کنید، در وب سایت های اجتماعی عضو شوید، به بازی آنلاین بپردازید و یا از دیدن فیلم های آنلاین لذت برید. این تلویزیون باریک دارای دو بلندگوی پر قدرت با سیستم صدای فوق العاده و توان خروجی 20 وات می باشد که می تواند صدای با کیفیت را برای شما تامین کند.
    • دارای کیفیت تصویر 4K UHD با رزولوشن 2160 × 3840
    • پاک کردن نرخ 1200 هرتز بر ثانیه
    • دارای تکنولوژی 3D فعال با 4 جفت عینک
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی صوتی 20 وات
    • تلویزیون هوشمند با پلت فرم Smart Hub
    • وای فای داخلی و اشتراک گذاری هوشمند و مرورگر وب
    • ریموت کنترل هوشمند و کنترل با صدا و اشاره گر
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 526 تا 560 از مجموع 802 تا


    راهنمای خرید هوشمندانه با تکنولوژی‌های روز و قیمت‌های مناسب در بانه

    قیمت تلویزیون 50 اینچ 55 تا 59 اینچ خرید تلویزیون های جدید از بانه مارکت فروش و بررسی مشخصات بهترین مدل ال ای دی . تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی به انواع مدل‌های متنوعی تبدیل شده‌اند که از تکنولوژی‌های نوین مانند نانوسل، کیوند، کیولد و اولد بهره می‌برند. همچنین، سیستم‌های عامل متنوعی مانند اندروید و webOS نیز این تلویزيون‌ها را به یک تجربه هوشمند تبدیل می‌کنند. تلويزیون‌ها در این دسته از اندازه‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشای بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند. این تلويزیون‌ها با وضوح بالا و رنگ‌های زنده، تماشای محتواهای مورد علاقه را به یک سطح جدید می‌برند.
    در دسته‌بندی صفحه‌نمایش‌ها تلويزیون‌های این اندازه با تکنولوژی‌های متنوعی عرضه می‌شوند. تکنولوژی‌هایی مانند نانوسل که بهبود در نمایش رنگ و کنتراست را ارائه می‌دهد، کیوند که به کاهش نور پس‌زمینه و افزایش تاریکی کمک می‌کند، کیولد که ترکیبی از نانوسل و کیوند است و اولد که تصاویر را با دقت بالا و رنگ‌های واقعی‌تر نمایش می‌دهد. همچنین تلويزیون ها با سیستم‌عامل های هوشمند مانند اندروید و webOS ارائه می‌شوند. این سیستم‌ها به کاربران امکان مرور وب، دسترسی به برنامه‌ها و نصب اپلیکیشن‌های مختلف را می‌دهند . قیمت تلویزیون 55 اینچ و قیمت تلویزیون 58 اینچ این دسته بسته به مدل، تکنولوژی صفحه‌نمایش و ویژگی‌های دیگر متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، لیست قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ را مشاهده کرده و با توجه به نیازها و بودجه‌ی خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
    تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ با صفحه‌نمایش‌های ال ای دی و تکنولوژی‌های متنوع، تجربه تماشایی منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. انتخاب مدل، تکنولوژی و سیستم عامل مناسب بر اساس نیازها و سلیقه‌ی شما، اهمیت بسیاری دارد. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید قیمت و خرید تلویزیون ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ را با قیمت‌های رقابتی مشاهده و انتخاب نمایید.

    انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

    انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ

    در دنیای پیشرفته امروز، تلويزیون‌های با اندازه‌ی صفحه نمایش بین 50 تا 59 اینچ به یک ابزار ضروری برای تفریح و اطلاعات تبدیل شده‌اند. این دسته از تلویزیون‌ها با ابعاد بزرگتر، تجربه تماشا و ورود به دنیای محتواهای دیجیتال را به یک سطح جدید ارتقا می‌بخشند.از تلویزیون 50 اینچ تا 59 اینچ، با تنوعی از اندازه‌ها و تکنولوژی‌های صفحه نمایش عرضه می‌شوند که به انتخاب شما اجازه می‌دهد تا با توجه به فضای موجود در منزل و ترجیح‌های خود، بهترین مدل را انتخاب کنید. با قیمت‌هایی که از 50 تا 59 اینچ متغیر است، می‌توانید با بودجه خود، به تماشای محتواهای دلخواه بپردازید.
    تلویزیون‌های 55 اینچی با ابعاد مناسب و وضوح بالا، تماشا را به یک تجربه بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. قابلیت‌های تصویری برجسته، رنگ‌های زنده و کنتراست عالی، تماشای فیلم‌ها، برنامه‌ها و مسابقات ورزشی را به یک سرگرمی پویا تبدیل می‌کند. تلویزیون‌های 59 اینچ با صفحه نمایش بزرگتر، تمام واقعیت را به خانه شما می‌آورند. تصاویر بزرگ و واضح با رزولوشن بالا، به شما امکان می‌دهند تا به تماشای محتواهای مورد علاقه‌تان با کیفیتی استثنایی بپردازید.
    تلویزیون‌های این دسته با ترکیب تکنولوژی‌های ال ای دی و هوشمند، به شما تجربه‌ای یکتا از تماشای محتواهای اینترنتی، برنامه‌های تلویزيونی و دسترسی به اپلیکیشن‌های مختلف را ارائه می‌کنند. این تلویزيون‌ها با قابلیت‌های پیشرفته مانند اتصال به شبکه‌های اجتماعی و پخش محتواهای آنلاین، به شما اجازه می‌دهند تا بهترین تجربه تماشا را داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، می‌توانید انواع تلویزیون‌های مدل 50 تا 59 اینچ با قیمت‌های رقابتی و ارزان را مشاهده و خریداری کنید. انتخاب مدل مناسب با توجه به نیازها و سلیقه‌ی شما، به یک تجربه تماشا خارق‌العاده تبدیل خواهد شد.

    پنل‌های متنوع تا تجربه تماشای هوشمندانه

    اگر به دنبال تلویزیونی در اندازه‌های 50، 55 یا 58 اینچ هستید، امروزه شما می‌توانید از پنل‌های متنوعی بهره ببرید. این تلويزیون‌ها با مجهز بودن به پنل‌های ال ای دی معمولی، اولد، کیولد و نانوسل در دو کیفیت تصویر 4k و 8k ساخته شده‌اند. اما لازم به ذکر است که تلویزیون‌های 8k به دلیل قیمت بالا و پذیرش کمتر از سوی بازار، تا به حال مورد توجه کمتری قرار گرفته‌اند.
    در خرید تلویزیون 55 اینچ ، مواردی مانند نوع صفحه‌نمایش، امکانات، طراحی و ساختار بدنه و دیگر جزئیات مهم محسوب می‌شوند. این عوامل به طور مستقیم بر تجربه تماشای شما تأثیر می‌گذارند. به‌یاد داشته باشید که امروزه، توانایی‌های هوشمند و اسمارت، قابلیت‌های بازی و گیم نیز از نیازهای اساسی کاربران حرفه‌ای محسوب می‌شوند. در انتخاب تلویزيون مناسب، این امکانات را در اولویت قرار دهید. در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت، شما قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ، 55 اینچ و 58 اینچ با پنل‌های نانوسل و اولد و کیولد را مشاهده و بررسی کنید. با انتخاب و خرید تلویزیون 59 اینچ و اینچ های دیگر، تجربه تماشا و سرگرمی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید.


    امکانات سایز(اندازه) تکنولوژی(فناوری بکار رفته) نوع استفاده مزایا معایب
    کیفیت تصویر 4K 50 اينچ LED خانگی وضوح بالا، هوشمندی عدم پشتیبانی از 8K
    کیفیت تصویر 8K 55 اينچ OLED خانگی واقع‌گرایی، رنگ‌های غنی قیمت بالا، مصرف بیشتر برق
    کیفیت تصویر 4K 58 اينچ QLED خانگی کنتراست بالا، روشنایی بالا اندازه بزرگ، وزن بیشتر
    کیفیت تصویر 8K 50 اينچ NanoCell خانگی وضوح بی‌نظیر، پشتیبانی از HDR قیمت بالا، نیاز به منبع محتوا
    کیفیت تصویر 4K 55 اينچ Android TV خانگی امکانات هوشمندی، تنوع اپلیکیشن‌ها مصرف بیشتر برق، پیچیدگی بعضی امکانات

    کیفیت تصویر و تجربه تماشای بی‌نظیر

    در مسیری از انتخاب تلویزیون از دسته 50 تا 59 اینچ، نیازمندی‌های شما به اهمیت زیادی می‌رسند. ابتدا به فضای خانه‌تان و محلی که تلویزيون قرار خواهد گرفت، توجه نمایید. مطمئن شوید که سایز تلویزيون با ابعاد اتاق هماهنگی دارد. به عنوان مثال، اگر در نظر دارید تلويزیون را در اتاق پذیرایی قرار دهید، فاصله مناسب از محل تماشا را به خوبی مشخص کنید.
    با وجود تنوع برندها و مدل‌های تلویزيون با طیف متنوعی از قیمت‌ها، انتخاب یک تلویزيون با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب می‌تواند چالشی باشد. در این مرحله، بهتر است تنوع مدل‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند یک گزینه جذاب باشد. اگر به دنبال تجربه تماشای واقعی و بی‌نظیر هستید، تلویزیون 58 اینچ با کیفیت تصویر Full HD می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این تلویزيون‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و امکانات متنوع، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را به شما هدیه می‌کنند. در انتخاب تلویزيون، مقایسه و بررسی مدل‌های مختلف از برندها و امکاناتشان بسیار مفید است. هر مدل ممکن است دارای ویژگی‌ها و امکاناتی منحصربه‌فرد باشد. به این منظور، بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ و 55 اینچ از برندها و مدل‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا تصمیمی هوشمندانه‌تر و با توجه به نیازهای خود اتخاذ کنید.
    در پایان، انتخاب تلویزيونی که با نیازها و اولویت‌های شما سازگار باشد، اهمیت بسیاری دارد. عواملی چون قیمت، ابعاد، کیفیت تصویر و امکانات تلویزیون، در تعیین نهایی تاثیرگذار می‌باشند. با مرور و مقایسه قیمت‌ها و مشخصات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ در این فروشگاه اینترنتی را می‌توانید تصمیمی منطبق بر نیازهایتان اتخاذ کنید.

    امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچی

    در یک جهان پراز انتخاب‌ها و پیشرو در فروش، امکانات بی‌نظیری ، نظیر کیفیت تصویر، صدا، هوشمندی و بسیاری دیگر، تعیین‌کننده تجربه ما از دنیای تلویزيون می‌شوند. اگر به دنبال یافتن اطلاعات جامع درباره امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ هستید، این متن بازنگری جذاب و کامل از ویژگی‌های این تولیدات را به ارمغان می‌آورد. تلویزیون‌های ال جی با صفحه‌نمایش‌های UHD، نرخ تازه‌سازی 50 هرتز، صدای Clear Voice III و DTS Virtual: X، به همراه امکانات هوشمندی نظیر جستجوی صوتی LG Voice Search و سیستم عامل webOS Smart TV، تجربه‌ی تماشایی را به ابعاد جدیدی می‌برند.محصولات سونی سال 2023 با نمایشگرهای OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، پردازنده Cognitive Processor XR و پشتیبانی از استانداردهای HDR10، HLG و Dolby Vision، همچنین تکنولوژی جستجوی صوتی و سیستم عامل Google TV™، صدای Dolby™ Audio و Dolby™ Atmos، تجربه‌ی تماشایی شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کنند.
    این مدل ها با امکانات هوشمندی که دارند . در مقایسه با مدل‌های ساده، در سطح بالاتری قرار دارند. برندهای مطرح چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس، هایسنس و پاناسونیک، مدل‌های تلویزیون متعددی با سایز‌های 50، 52، 55 و 59 اینچ عرضه می‌کنند. هر یک از این تلويزیون‌ها با ویژگی‌ها و طراحی منحصربه‌فردی ارائه می‌شوند. جهت دریافت اطلاعات دقیق تر و شناخت بهتر بازار، می‌توانید با مشاوران بانه مارکت در تماس باشید. این گام به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه‌تر داشته باشید که با نیازها و ترجیح‌های شما هماهنگ باشد.

    امکانات تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ

    راهنمای هوشمندانه برای انتخاب تلویزیون 50 تا 59 اینچ

    در دنیای گسترده تلويزیون‌ها با اندازه‌ها و امکانات متنوع، انتخاب یک تلویزيون مناسب از بین مدل‌های 50 تا 59 اینچ به یک وظیفه پیچیده تبدیل شده است. اینجا ما با ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی در مورد ویژگی‌ها و امکانات این دسته از تلويزیون‌ها، به شما در انتخاب مناسب کمک خواهیم کرد. اولین مرحله در انتخاب تلویزيون، تعیین نیازمندی‌ها و محیط محل قرارگیری آن است. مشخص کنید که تلویزيون در کدام اتاق قرار می‌گیرد و چه فاصله‌ای از محل تماشا دارید. با این اطلاعات می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را برای شرایط خود انتخاب کنید.
    هنگام انتخاب، به تنوع برندها و مدل‌ها دقت کنید. امکانات و قیمت تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ را با هم مقایسه کنید. برای انتخاب مدل با قیمت مناسب، به قیمت تلویزیون 59 اینچ و قیمت تلویزیون ال جی ۵۹ اینچ نگاه کنید. همچنین، تلویزیون 50 اینچ سامسونگ نیز با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند یک انتخاب جذاب باشد. اگر به تجربه تماشای واقعی و شگفت‌انگیز دست پیدا کردند، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات پیشرفته انتخاب مناسبی به نظر می‌رسند. همچنین، تلویزیون‌های 50-55-58 اینچ با توجه به نیازهای شما می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی باشند. برای انتخاب بهترین مدل، مطالعه و بررسی خرید و قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ از برندها و مدل‌ها توصیه می‌شود.
    در پایان، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های متنوع نیازمند مدیریت و بررسی دقیق است. قیمت تلویزیون 50 تا 59 اینچ ، سایز، کیفیت تصویر و امکانات از عوامل تاثیرگذار در این انتخاب هستند. با مشاهده قیمت تلویزیون های 50 اینچ تا 59 اینچ و خرید و قیمت تلویزیون 50 اینچ و 55 اینچ در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید تصمیم خود را با آگاهی بهتری اتخاذ کنید.

    جادوی تجربه تماشا در دنیای پویای ابعاد و فناوری‌های برتر

    در تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون با اندازه‌های 50 تا 59 اینچ، توجه به نکات اساسی می‌تواند تجربه تماشای شما را بهبود بخشد. برای شروع، لازم است نیازمندی‌ها و شرایط محیطی خود را دقیقاً شناسایی کنید. این شامل مکان قرارگیری تلويزیون و فاصله تماشا از آن است. با اطلاعات به دست آمده، می‌توانید سایز مناسب تلویزيون را انتخاب کنید.
    مرحله بعد، مقایسه برندها و مدل‌های مختلف است. امکانات، کیفیت تصویر و قیمت تلویزیون 50-55-58 اینچ را با دقت بررسی کنید. انتخاب مدل با توجه به بودجه و نیازهای خود انجام دهید. همچنین، تلویزیون‌های ال ای دی 50 ، 55 و 58 اینچ با کیفیت تصویر برتر و امکانات هوشمندانه می‌توانند انتخاب مناسبی برای تجربه تماشای واقعی را ارائه دهند. در نهایت، انتخاب تلويزیون از بین مدل‌های مختلف نیازمند توجه به عوامل چندگانه است. سایز، قیمت، کیفیت تصویر و امکانات هر یک از تلویزيون‌ها مواردی هستند که در تصمیم‌گیری تأثیرگذارند. با مطالعه قیمت تلویزیون‌های 50 اینچ تا 59 اینچ و قیمت تلویزیون 50 اینچ ال ای دی در فروشگاه اینترنتی بانه دات کام، می‌توانید انتخاب هوشمندانه‌تری انجام دهید و تجربه تماشایی بهتری را تجربه کنید. وبا بهترین قیمت تلویزیون ال ای دی و هوشمند را خریداری کنید.


    سوالات متداول در مورد تلویزیون 50 تا 59 اینچ


    تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ چه ویژگی‌هایی دارند؟

    تلويزیون‌های 50 تا 59 اينچ با اندازه مناسبی برای اکثر اتاق‌ها طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی از جمله کیفیت تصویر بالا، امکانات هوشمندانه، وضوح 4K یا 8K و نرخ تازه‌سازی بالا را ارائه می‌دهند.

    چه برندها و مدل‌هایی از تلویزيون‌های 50 تا 59 اینچ معتبر هستند؟

    برندهای مطرحی چون ال جی، سامسونگ، سونی، توشیبا، فیلیپس و هایسنس، مدل‌های متنوعی از تلویزیون‌های 50 تا 59 اینچ تولید می‌کنند.

    چه عواملی در انتخاب تلویزيون از میان تلویزیون‌های 50 تا 59 اينچ مهم است؟

    در انتخاب تلويزیون مناسب، سایز تلویزيون نسبت به ابعاد اتاق، کیفیت تصویر (4K یا 8K)، امکانات هوشمند، نوع پنل (مانند OLED، LED) و همچنین قابلیت‌های صدا مهم نقش دارند.