Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 15 | قیمت تلویزیون ال جی خرید, فقط موجودها: ناموجود

تلویزیون ال جی

   

آیتم‌های 491 تا 525 از مجموع 846 تا

  1. تلویزیون ال جی LG LED TV 49LF5100

    تلویزیون ال اف 5100 ساخت شرکت ال جی در سال 2015 تولید و روانه ی بازار شده اند. این تلویزیون ها با امکاناتی نظیر کیفیت تصویر فول اچ دی، موتور پردازش تصویر Triple XD، بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی 10 وات و گیرنده دیجیتال ساخته شده اند. اندازه این تلویزیون ال جی 49 اینچ است که دارای بدنه ای زیبا و با ضخامت کم می باشد. شما می توانید این تلویزیونها را بر روی پایه های دو شاخه ای قرار دهید و یا آن را به دیوار متصل کنید. تصاویر توسط صفحه نمایش 49 اینچی با کیفیت فول اچ دی و موتور پردازش تصویر با وضوح و جزئیات خوب نمایش داده خواهند شد. کیفیت فول اچ دی رزولوشنی دو برابر بیشتر از تلویزیون های HD را برای شما فراهم خواهد کرد. شما می توانید صدا را از طریق بلندگوهای دو کاناله ی این تلویزیون با قدرت 10 وات دریافت کنید. برای اشتراک گذاری مطالب می توانید از پورتهای ورودی کامپوننت، کامپوزیت، HDMIو USB موجود در پشت تلویزیون استفاده کنید. با استفاده از گیرنده دیجیتال داخلی تلویزیون LF5100 ال جی می توانید از شبکه های دیجیتال بدون نیاز به دستگاههای خارجی لذت ببرید.
     
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای موتور تصویر Triple XD
    • بلندگوهای دو کاناله
    • گیرنده دیجیتال
    • اسکن تصویر 60 هرتز
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 43LH549

    هر ساله ما شاهد تنوع بالای تلویزیون های ال جی هستیم، امسال هم یعنی در سال 2016 این شرکت طیف عظیمی از مدل های خود را امکانات و مشخصات متفاوت روانه بازار نموده تا قدرت انتخاب بالایی را در اختیار طرفدارانش قرار دهد. مدل 43LH549 هم با قیمت مناسب ارائه شده تا اشخاصی که میل به پرداخت هزینه بالا برای تلویزیون ندارند بتوانند به تهیه تلویزیون های ال ای دی با طراحی مناسب بپردازند. بر همین اساس این تلویزیون با رزولوشن مناسب FULL HD ارائه شده و می توان گفت با توجه به رده ای که در آن قرار دارد این میزان رزولوشن کافی است. برای اینکه تصاویر با کیفیت بهتر و بدون نویز ارائه شوند شرکت ال جی در تلویزیون ال اچ 549 از موتور پردازشگر تصویرTriple XD Engine بهره می گیرد؛ همچنین فرکانس رفرش تصویر در نظر گرفته شده برای این مدل 50 هرتز است که موجب می شود تاری تصاویر تا حدی کاهش یابد مخصوصا در فیلم های با سرعت بالا. بر خلاف دیگر تلویزیون های رده بالا تر، تلویزیون ال جی LH549 فاقد وای فای داخلی است به همین دلیل جرء تلویزیون های رده هوشمند تلقی نمی شود. درست است که این تلویزیون هوشمند نیست و از سیستم عامل بی بهره است اما ال جی با نصب بازی های پیش فرض بخش سرگرمی را برای کاربران همچنان زنده نگه داشته و با این کار تا حدی موجب شده که فقدان وای فای و ویژگی های هوشمند در این تلویزیون کم تر حس شود. همچنین این شرکت فراتر از انتظار روی طراحی تلویزیون ال ای دی اش کار کرده و آن را با قاب باریک فلزی دیزاین کرده، پایه ها نیز هارمونی خوبی با قاب ایجاد کرده و به بهترین نحو شاسی را بر روی خود نگه داشته است.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
    • فرکانس رفرش تصویر 50 هرتز
    • دارای بازی های سرگرم کننده
    • قاب باریک فلزی
    • خروجی صدای 20 وات
    • تکنولوژی پردازش صوتی Virtual surround
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED 4K TV 43UH651

    تلویزیون ال جی 43UH651 از سری تلویزیون های ال ای دی ال جی در سال 2016 می باشد که همراه با مدل های بسیاری که از لحاظ  قیمت، کیفیت تصویر و امکانات با هم تفاوت دارند، روانه بازار شده است. این تلویزیون در رده متوسط به بالا جای دارد و می توان گفت ال جی به خوبی بر روی این تلویزیون در این رده کار کرده است. همچنین توجه شرکت ال جی به بخش کیفیت تصویر در تلویزیون 43UH651 هم غیر قابل انکار است به طوری که در صفحه نمایش آن از ویژگی های جدیدی برای بهبود کیفیت تصویر استفاده شده است. در این تلویزیون از رزولوشن بالای فورکی (3840*2160) بهره گرفته شده و تکنولوژی هایی مانند HDR PRO (برای تنظیم روشنایی و وضوح ایده آل)، ColorPrime Pro( برای ارائه تصاویر با طیف وسیعی از رنگ ها)، ULTRA Luminance (برای افزایش کنتراست) موجب ایجاد کیفیت تصویر عالی می شوند. زاویه دید هم در این تلویزیون ال ای دی ال جی چشم گیر است به طوری که حتی با مشاهده از زوایای تند تر رنگ ها همچنان واقعی به نظر می رسند. در کنار این ها، شرکت ال جی همچنان سعی در ارائه تلویزیون هایش با شکل و شمایل خواستنی دارد به این ترتیب تلویزیون یو اچ 651 را با قاب براق فلزی نقره ای و بسیار نازک عرضه کرده تا بتواند دکوری زیباتر به اتاق نشیمن طرفدارانش ببخشد. مجهز بودن این تلویزیون به وای فای داخلی هم، مزیت دیگر این تلویزیون است که برای کاربران به همراه دارد، سیستم عامل webOS 3.0 هم تعامل کاربران با تلویزیون هوشمند را راحت تر می نماید.
    • دارای رزولوشن فورکا 3840*2160 پیکسل
    • مجهز به وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • مجهز به تکنولوژی ColorPrime Pro ، HDR PRO
    • زاویه دید مناسب
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  4. مانیتور تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی SAMSUNG LED FULLHD TV MONITOR 22M35A

    مانیتور تلویزیون 22M35A  ال جی  با صفحه نمایش 22 اینچی یکی از مانیتور تی وی هایی می باشد که  قابل استفاده در هر مکان و موقعیت می باشد. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون مانیتور که مناسب برای اتاق خواب و دفاتر می باشد. باعث میشود یک تجربه بصری روشن در انجام کار و بازی های شما  بتوانیدارائه دهید.این مانیتور  با رزولوشن 1920* 1080 پیکسل می باشد که شما می توانید تصاویر را با کیفیت بسیار بالا ببینید. به لطف کنتراست 5000000:1 که مجهز به کنتراست بالا می باشد می توانید با استفاده از این کنتراست کیفیت تصاویر را چند برابر کنید. شما می توانید با استفاده از این کنتراست مانیتور 22 ام 35 آ ال جی که دارای  ظاهر بسیار زیبا می باشد، تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید. شما می توانید  از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا از این مانیتور تلویزیون استفاده کنید. این مانیتور تلویزیون مجهز به نور پس زمینه LED  که انرژی کارآمدتر و کیفیت بهتری را برای شما ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از تنظیمات رنگ،اشباع روشنایی حالت های تصویر را در قسمت تنظیمات تغییر دهید.
    • دارای صفحه نمایش 22 اینچ با کیفیت تصویر FULLHD با رزولوشن تصویر1080*1920 پیکسل
    • مجهز به صفحه نمایش LED  با کیفیت بسیار بالا
    • حالت خوانReader Mode
    • مجهز به نسبت کنتراست بالا 5000000:1
    • دارای قابلیت قفل کلیدی
    • راه حل دوگانه هوشمند (وب دوگانه، نمایش دوگانه، رزولوشن هوشمند)
    • موجود در رنگ مشکی
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 43LF570

    تلویزیون های ارائه شده از جانب ال جی به دلیل کیفیت تصویر عالی و طراحی و امکانات منحصر به فرد بسیار مورد توجه قرار گرفته اند به طوری که این شرکت در سراسر جهان معروف شده است. راز معروفیت کمپانی ال جی کیفیت عالی محصولات و رضایت همگان از کالاهایش می باشد. یکی از تلویزیون های با کیفیت ال جی الکترونیک به نام 43LF570 نیز تولید سال 2015 می باشد که از قابلیت های بالایی برخوردار است.  این تلویزیون 43 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی می تواند فیلم ها و برنامه های مورد علاقه ی شما را با رنگ های درخشان و بسیار شبیه به واقعیت پخش کند. شما با این تلویزیون قادر خواهید بود از بازی های جذاب و هیجان اور ان در یک صفحه ی نمایشگر با وضوح 1920 *1080 پیکسل لذت ببرید. همچنین وجود موتور پردازشگر سه گانه که در این تلویزیون تعبیه شده است می تواند کیفیت و وضوح تصاویر و همچنین میزان کنتراست را تا حد بالایی ارتقا دهد. از امکانات صوتی در این تلویزیون می توان به پاک کردن صدای II، صدای فراگیر همه جانبه، همگام سازی نوری صدا، دو بلندگوی پر قدرت و... اشاره کرد. با ال جی ال اف 570 شما دیگر نیاز به گیرنده ندارید! این تلویزیون دارای دو عدد گیرنده ی دیجیتالی استانی می باشد که می تواند با کیفیت خوبی فرکانس ها و برنامه ها را دریافت کند. وجود درگاه هایی در این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا از فیلم های ذخیره ی شده خود بر روی حافظه ی جانبی و یا حتی موبایل و لپ تاپ و سایر دیوایس های دیجیتالی، لذت ببرید.
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • طراحی شیک و زیبا
    • دارای گیرنده های دیجیتال DVB-T2/T
    • پخش فیلم از حافظه ی خارجی USB و یا لپ تاپ و...
    • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920 *1080 پیکسل
    • مجهز به تکنولوژی پاک کردن صدا II
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 42LX330

    انتخاب یک تلویزیون خوب با تنوعی که امروزه شاهد آن هستیم، همچنین امکانات و قابلیت های زیادی که تلویزیون ها دارند؛ بی شک امری دشوار است. اگر شما به دنبال تلویزیونی با امکانات محدود اما کیفیت تصویر و نمایش عالی و قیمت مناسب هستید این مدل می تواند ایده آل باشد. کمپانی ال جی الکترونیک تلویزیون 42LX330 را در کیفیت و وضوح عالی با امکانات کمتر و قیمت مقرون به صرفه ای ارائه داده است، این تلویزیون با رزولوشن 1920 *1080  پیکسل، نرخ تجدید 60 هرتز بر ثانیه، نسبت ابعاد 16: 9 و همچنین نور پس زمینه ی ال ای دی مستقیم می باشد که می تواند حداکثر کیفیت تصویر را برای شما تولید کند. با این تلویزیون ال جی شما می توانید حتی از فاصله ای دور تمام جزئیات تصاویر را ببینید و از فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. این تلویزیون با صفحه نمایشگر تخت، دارای زاویه ی دید گسترده ای می باشد که شما را قادر می سازد از تمام جهات تصاویر را ببینید. همچنین وجود قابلیت هایی مانند قابلیت شبیه سازی با یو اس بی، پورت های یو اس بی و HDMI، قابلیت خوش آمدگویی خودکار و ... این تلویزیون را در جایگاه بالایی قرار داده است. تلویزیون lx330 همچنین با موتور پردازشگر تصویر XD سه گانه می تواند تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را تولید کند. این تلویزیون دارای بلندگوهای پر قدرت 20 واتی در سمت راست و چپ تلویزیون می باشد ککه شما می توانید به راحتی حالت صدا و میزان صوت را انتخاب کنید.
    • دارای اندازه ی نمایشگر 42 اینچ با کیفیت فول اچ دی
    • دارای رزولوشن1920 *1080  پیکسل با نور پس زمینه ی مستقیم ال ای دی
    • شکل ها صفحه تخت با زاویه ی دید عمودی 178 درجه
    • دو عدد بلندگو پر قدرت با میزان صوت خروجی 20 وات
    • دارای قابلیت هایی همچون: شبیه سازی با USB ، خوش امدگویی خودکار، تقویت رنگ پویا، اسکن پیشرفته ی تصویر و ...
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV FULL HD 49LF6200

    تلویزیون LF6200 با آرم شرکت ال جی دارای یک صفحه نمایش 49 اینچ تخت است و بر روی دو پایه زیبا و محکم قرار گرفته .این تلویزیون بر روی صفحه نمایش 49 اینچی خود دارای پنل ضد ضربه IPS  است و اتصالاتی همچون USB  و HDMI که باعث می شوند تا اطلاعات را به این دستگاه انتقال داد و یا ضبط و ذخیره کرد.با داشتن تلویزیون ال جی مدل ال اف 6200 شما می توانید فضای مدرنی را برای خانه خود ایجاد کنید و یک دستگاه متناسب با دکوراسیون منزل خود داشته باشید در این تلویزیون ال جی شما می توانید با استفاده  از تابع 3D تصاویر سه بعدی را با جزئیات کامل مشاهده کنید و از مشاهده ان ها لذت ببرید .همچنین این دستگاه LED دارای گزینه هایی مانند توابع صرفه جویی در انرژی است که باعث می شود تا شما بتوانید با خیال راحت مدت ها از ان استفاده کنید .سنسور حرکتی ECO یکی دیگر از گزینه های قابل توجه تلویزیون 49LF6200 می باشد که با استفاده از این تابع شما می توانید تصاویر در حال حرکت را با دقت و وضوح بیشتری مشاهده کنید .به علاوه ارائه تصویری شفاف و عالی این تلویزیون قادر است تا صدایی فراگیر و همه جانبه را همراه با محتوا برای شما تولید کند.
     
    • سینما 3D
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • تولید صدای فراگیر و همه جانبه
    • تکنولوژی دالبی دیجیتال
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    • تابع انرژی SAVING
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 4K 65UF851

    تلویزیون UF851 ال جی دارای صفحه نمایش بزرگ 65 اینچ می باشد که برای منازل بزرگ با دکوراسیون شیک و مدرن بسیار هماهنگی دارد. این تلویزیون با طراحی زیبا و منحصربفرد و پایه های دوشاخه ای توجه کاربران را به خود جلب می کند. با استفاده از قابلیت سه بعدی تلویزیون یو اف 851 ال جی می توانیم از مشاهده فیلم های سه بعدی با استفاده از عینک های آن نهایت لذت را ببریم. همچنین تصاویر با وضوح 3840 x2160 پیکسل و نسبت 16:9 به صورت شفاف و روشن با کیفیت عالی نمایش داده می شوند. بلندگوی داخلی در تلویزیون 65UF851 ال جی صدا را با قدرت 20 وات به صورت همه جانبه پخش می کند. از قابلیت های دیگر تلویزیون UF851 می توان به قابلیت های اتصال IC / کامپوننت / HDMI، اتصال شبکه بی سیم، تیونرهای دیجیتالی  اشاره کرد. با اتصال به اینترنت توسط این تلویزیون شما می توانید از خدمات اینترنتی بر روی یک نمایشگر بزرگ 65 اینچی لذت ببرید.
     
    • دارای صفحه نمایش گسترده در اندازه 65 اینچ
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی پنل IPS
    • دارای وضوح فوق العاده  4Kبرای مشاهده تصاویر با کنتراست بالا و دقیق
    • مجهز به پلت فرم webOS 2.0
    • طراحی فوق العاده باریک و زیبا
    • دارای کنترل جادویی برای کنترل کردن تلویزیون از راه دور
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال جی اولترا اچ دی فورکی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UF671

    تلویزیون ال جی  UF671دارای طراحی زیبا و مدرنی دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح در اندازه 49 اینچ همراه با نور پس زمینه ال ای دی می باشد. بلندگوی 2 کاناله آن صدا را به صورت همه جانبه پخش می کند. با استفاده از تکنولوژی مسترینگ تصویر 850 PMI می توان کیفیت تصویر قابل مشاهده را بهبود و بالا برد. با تلویزیون یو اف 671 ال جی از مشاهده فیلم ها و سرگرمی های خود با کیفیت 4K Ultra HD و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچ لذت ببرید. با استفاده از تکنولوزی های ارتقا کیفیت تصویر در این تلویزیون ال جی شما می توانید از کیفیت عالی تصاویر لذت ببرید. با استفاده از تکنولوژی تغییر رزولوشن کیفیت تصویر به صورت چشمگیری بالا می رود. تلویزیون 49UF671 ال جی با وجود طراحی زیبا در مقایسه با تلویزیون های قیمت مناسبی دارد.
     
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی مسطح  49 اینچ با رزولوشن 4K ULTRA HD
    • سازگار با انرژی استار برای حفاظت از محیط زیست
    • ارای موتور پردازش تصویر Tru- ULTRA HD
    • دارای بلندگوهایی با توان صوتی 20 وات
    • دارای شاخص  مسترینگ تصویر 850 PMI
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی فورکی ال جی LG LED TV 4K 49UF690

    تلویزیون LG LED 49 UF690T سرگرمی را برای خانه های شما به ارمغان می آورد و با داشتن صفحه نمایش49 اینچ خود قادر است تا تصاویر و فیلم ها را با بالاترین کیفیت نمایش دهد.بنابراین این تلویزیون شما رابا کیفیت عالی صفحه نمایش آشنا می کند همچنین با کیفیت 4K ULTRA HD بر روی صفحه نمایش باعث می شود تا شما جزئیات بیشتری را در تصویر مشاهده کنید و وضوح بیشتری را دریافت کنید . این تلویزیون یو اف 690  ال جی دارای طراحی مدرن همراه با گوشه های گرد است که حداکثر زیبایی را به ان بخشیده است.با داشتن این تلویزیون در اتاق نشیمن خود شما می توانید سینمای واقعی را تجربه کنید . این تلویزیون هوشمند UF690 ال جی دارای قابلیت هایی از جمله WEBOS ،4K60P ،ریموت کنترل جادویی و اشتراک گذاری هوشمند است که با تمام این امکانات شما می توانید بهترین استفاده را از این تلویزیون ببرید .در این تلویزیون با استفاده از امکاناتی همچون وای فای مستقیم به راحتی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه های مورد نظر خود را از این طریق دریافت کنید .همچنین این تلویزیون هوشمند با استفاده از بلندگو های قدرتمند خود قادر است تا صدایی فوق العاده و شگفت انگیز را تولید کند .
     
    • دارای پنل IPS 4K
    • سیستم عامل WEBOS 2.0
    • ریموت کنترل جادویی
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق وای فای میراکست و MHL
    • موتور پردازش تصویر سه گانه
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکا
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فوکی ال جی LG SMART TV 4K LED 3D 55UF851

    تلویزیون ال جی 55UF851  در سال 2014-2015 تولید و طراحی شده است و به عنوان پر فروش ترین مدل سال طراحی شده است. این تلویزیون با داشتن کیفیت تصویر خیره کننده خود باعث شده است تا به یک تلویزیون مورد علاقه همه تبدیل شود .این تلویزیون 55 اینچ دارای تمامی امکاناتی است که یک دستگاه هوشمند نیاز دارد و مناسب سلیقه هر خانواده ای می باشد .تلویزیون ال جی مدل UF851 مناسب هر فردی می باشد که خواهان یک تصویر خیره کننده 4K و یک کیفیت صدای عالی است.طراحی شیک و پلت فرم این تلویزیون هوشمند امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد بنابراین این تلویزیون می تواند به یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما تبدیل شود.تلویزیون ال جی یو اف 851 دارای قابلیت هایی همچون تصاویر 3D 4K و وای فای  می باشد که با استفاده از این امکانات می توانید به تمامی برنامه ها و محتوای مورد نظر خود در هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید .سیستم صوتی این تلویزیون با استفاده از بلندگو های قدرتمند خود قادر است تا صدایی فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد .در این تلویزیون با استفاده از ریموت کنترل جادویی و قابلیت به اشتراک گذاری هوشمند می توانید به کانال ها و محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و یا این محتوا را در اینترنت به اشتراک بگذارید .همچنین تابع لانچر و گزینه های متعدد اتصالات به صورت پیشرفته در این تلویزیون باعث می شوند تا شما به راحتی داده ها را به تلویزیون انتقال دهید و به طور کاملا سریع به ان ها دسترسی داشته باشید .
    • رزولوشن فوق العاده (4K ULTRA HD (3840 x 2160
    • طراحی صدا هارمن Kardon
    • سیستم صوتی2.0 کاناله  20 وات
    • صفحه نمایش سینما
    • ریموت کنترل جادویی جدید
    • سیستم عامل WEBOS2.0
    • دارای وای فای داخلی

                            رنگ:

    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سه بعدی هوشمند ال جی LG SMART LED 4K 3D TV 55UF850

    تجربه مشاهده های فوق العاده خود را با آوردن این تلویزیون به خانه خود افزایش دهید .با داشتن این تلویزیون 55UF850t می توانید از مشاهده تصاویر سه بعدی لذت ببرید و می توانید برنامه ها و محتوای وب را با کیفیت خیره کننده و منحصر بفرد مشاهده کنید .در این تلویزیون با استفاده از صفحه نمایش 55 اینچ و رزولوشن 4K می توانید تمامی برنامه ها و محتوای مورد علاقه خود را با کیفیت عالی مشاهده کنید . این تلویزیون هوشمند سه بعدی یو اف 850 الجی دارای وضوح چهار برابر یک تلویزیون عادی است  و قابلیت نمایش 8.3 میلیون پیکسل را دارد به این معنی که شما می توانید از سرگرمی های متنوع با جزئیات باور نکردنی لذت ببرید .تکنولوژی IPS  در این تلویزیون دارای قابلیت ضد ضربه و افزایش کیفیت است  و باعث می شود تا با استفاده از رزولوشن 4K شما محتوا و فیلم های روشن تری را تجربه کنید بنابراین شما می توانید مطمئن شوید که از مشاهده بهترین تصاویر می توانید لذت کافی را ببرید.از دیگر قابلیت های این تلویزیون تکنولوژی سه بعدی است که این تکنولوژی به شما اجازه می دهد تا به راحتی تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را به صورت سه بعدی مشاهده کنید و یا در هنگام پخش  بلوری از تصاویر سه بعدی لذت ببرید.برنامه ها و توابع این تلویزیون 55UF850 الجی توسط یک سیستم عامل پلت WEBOS اجرا می شوند که این سیستم عامل در این تلویزیون هوشمند به شما اجازه می دهد تا از محتوای وب به راحتی درست ترین استفاده را ببرید و یک رابط کاربری ساده را برای شما فراهم می کند .با داشتن این سیستم عامل شما می توانید از امکاناتی همچون یوتیوب و شبکه های اجتماعی بهره ببرید.در این تلویزیون می توان با استفاده از دو پورت HDMI  به راحتی به منظور تصویری بهبود یافته به سایر دستگاه ها وصل شد.از سایر اتصالات این تلویزیون می توان وای فای ،وای فای میراکست ،MIRRORING ،ورودی های کامپوزیت و کامپوننت را نام برد .همچنین این تلویزیون با استفاده از بلندگوهای قدرتمند خود قادراست تا صدایی فوق العاده و فراگیر را برای شما تولید کند.
     
    • تصویرفوق العاده با رزولوشن HD 4K
    • تلویزیون هوشمند سیستم عامل WEBOS
    • دارای پنل ضد ضربه   IPS 4K
    • صدا توسط هارمن   KARDON
    • دارای قابلیت پخش فیلم ها و عکس های سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 4K Upscaler
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال ای دی ال جی LG SMART LED TV 55LF630

    تلویزیون LF630 ال جی دارای صفحه نمایش LED با اندازه صفحه نمایش 55 اینچ است. صفحه نمایش این تلویزیون با تکنولوژی IPS در برابر ضربات مقاوم است. طراحی زیبا و مدرن این صفحه نمایش برای استفاده در منازل شیک بسیار مناسب است. دستگاه تلویزیون هوشمند ال اف 630 الجی به قابلیت وای فای مجهز شده است. با اتصال به اینترنت می توانید به بسیاری از برنامه های مفید دسترسی داشته باشید و آن را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. این تلویزیون ال جی دارای قابلیت نصب به دیوار و قرار گرفتن بر روی پایه ها را دارد. همچنین این تلویزیون دارای برچسب انرژی A+ می باشد و مصرف انرژی را به حداقل می رساند. تلویزیون ال جی مدل 55LF630 دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت اطلاعات را با سایر دستگاههای سازگار به اشتراک بگذارید.
     
    • تلویزیون های هوشمند دارای پلت فرم webOS
    • دارای برچسب انرژی A+
    •  دارای وضوح تصویر    FULL HD 1920 x 1080
    • مولتی مدیا HD
    • مجهز به وای فای داخلی
    • مجهز به تکنولوژی پنل IPS
    • دارای اسکن تصویر 100 هرتز
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LF5500

    کمپانی ال جی الکترونیک یکی از معتبر ترین و معروف ترین شرکت ها در سراسر جهان می باشد که هر کدام از ما حداقل یکی از محصولات ال جی را در خانه ی خود داریم، این کمپانی معروف با عرضه ی کالاهای با کیفیت که دارای تکنولوژی های بروز نیز می باشند، سعی بر این دارد تا زندگی انسان ها را زیباتر و راحت تر کند؛ از این رو هر روزه شاهد محصولات جدید ال جی خواهیم بود. سری تلویزیون های ال جی ال اف نیز به همین منظور با کیفیت عالی و قیمت مناسب وارد بازار شده اند. تلویزیون ال جی LF5500 اگر چه جزو تلویزیون های هوشمند این کمپانی نمی باشد اما دست کمی هم از دیگر تلویزیون ها ندارد و در رده ی خود، علاوه بر طراحی زیبا ، از کیفیت تصویر عالی نیز برخوردار است. این تلویزیون دارای موتور پردازشگر تصویر سه گانه ی XD می باشد به همین جهت نسبت به سایر تلویزیون ها از رنگ، کنتراست و وضوح تصویر بهتری بر خوردار می باشد. همچنین از قابلیت های صوتی در این تلویزیون می توان به بلندگوهای پر قدرت با قدرت خروجی 20 وات، همراه با تکنولوژی پاک کردن صدا اشاده کرد.  این تکنولوژی پیشرفته با کاهش صدای پس زمینه و افزایش صدای انسان به صورت کاملا خودکار، یک کیفیت صوتی عالی را ارائه می دهد. با پورت های متعدد ال جی ال اف 5500 شما قادر خواهید بود به راحتی صفحه نمایشگر موبایل، لپ تاپ، تبلت و سایر دستگاه های دیجیتالی را بر روی این تلویزیون به اجرا دربیاورید و از بازی کردن و فیلم دیدن در یک صفحه ی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.
    • مجهز به موتور XD سه گانه
    • دارای کیفیت تصویر FHD در اندازه 49 اینچی با وضوح تصویر 1920 x 1080
    • دارای پورت USB 2.0 و قابلیت پشتیبانی از فیلم ها و سایر محتوا
    • نرخ رفرش 60 هرتز
    • مجهز به تکنولوژی پاک سازی صدای 2
    • دارای بلندگوهای پر قدرت با خروجی 10 وات

                             رنگ:

    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 42LX320

    یکی از محصولات جدید ال جی الکترونیک تلویزیون 42lx320 می باشد که اخیرا توسط این شرکت کهن کار روانه بازار شده است. سری تلویزیون های lx دارای کیفیت تصویر بالا می باشند و مناسب برای افرادی می باشد که امکانات جانبی تلویزیون را مدنظر ندارند و فقط به کیفیت تصاویر و ویژگی های مربوط به فیلم توجه دارند. از جمله ی ویژگی های فوق العاده در این تلویزیون می توان به ویژگی های تصویری آن اشاره کنیم، تلویزیون LX320 با سطح وضوح تصویر 1080 *1920 پیکسلی با کیفیت فول اچ دی در یک صفحه نمایشگر 42 اینچی می تواند به شما امکانات فوق العاده ای را عرضه کند. از ویژگی های دیگر تصویری می توان از نرخ فریم 60 هرتز بر ثانیه و نسبت ابعاد 16: 9، می توان نام برد؛ به علاوه این تلویزیون دارای زاویه ی دید 178 درجه می باشد که شما را قادر می سازد از هر زاویه ای تصاویر را با بهترین کیفیت تماشا کنید. شما می توانید با نصب ال ایکس 320 در محیط هایی مانند هتل ها و سالن ها، به مهمانان خود خوش آمد بگویید. با تلویزیون ال اکس 320 شما دیگر قادر نخواهید بود گیرنده ای جداگانه بخرید، این تلویزیون دارای گیرنده ی زمینی DVB-T و همچنین گیرنده ی دیجیتالی DVB-C می باشد. با ال اکس 320 می توانید در خانه ی خود بنشینید و دنیایی پر از هیجان را تجربه کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.
    • دارای پانل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • دارای تکنولوژی نور پس زمینه LED مستقیم
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • عملکرد هوشمند صرفه جویی در انرژی با کلاس بهره وری انرژی A +
    • دارای حالت هتل پیشرفته
    • دارای شبیه سازی با USB
    • اندازه صفحه نمایش 42 اینچ و 106 سانتی متر
    • دارای گیرنده دیجیتال سه گانه

                           رنگ:

    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی فورکی ال جی LG LED TV 49UF670

    شرکت ال جی تجربه بهترین تصویرو صدا را در یک تلویزیون HD 4K  با کیفیت تصویر فوق العاده گردآوری کرده است.ال جی UF670 یک تلویزیون 49 اینچ همراه با تصویر شگفت انگیز و امکانات ویژه برای کاربران خود است . این تلویزیون هوشمند  49 اینچ از صفحه نمایش گسترده ای با وضوح ULTRAHD  ورزولوشن 3840 x 2160  پیکسل بهره می برد.طراحی بیرونی این تلویزیون بسیار شیک است و بر روی یک پایه محکم و زیبا قرار گرفته است.  این تلویزیون ال جی مجهز به پنل IPS LED  که در این فن آوری دقت رنگ واقعی و زاویه دید گسترده ای برای رنگ و کنتراست دقیق از تمام زاویه ها ارائه می شود. از ویژگی های دیگر این تلویزیون  موتور4K  ، موتور  XD سه گانه، upscalar 4K، PMI 850، ضدای فراگیر مجازی، ریموت کنترل، حالت بالیوود، حالت کریکت، لینک هوشمند تلفن همراه، صرفه جویی در انرژی هوشمند، سنسور سازگار با محیط زیست ، ضبط فیلم  USB و تمامی گزینه های دیگری است که شما در یک تلویزیون نیاز دارید .
     
    • پنل IPS HD 4KUltra
    • موتور حقیقی  4K و PMI 900
    • پنل حفاظتی
    • حالت کریکت و حالت بالیوود
    • صدای مجازی با دو بلندگو 20 واتب
    • رزولوشن 4K
    • بایگانی ژنراتور رنگ
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون سه بعدی ال ای دی فول اچ دی ال جی LG SMART LED TV FULL HD 3D 42LF650

    اگر در بازار به دنبال تلویزیون اسمارت با امکانات فوق العاده از هر نظر می باشید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سه بعدی و هوشمند ال جی LF650 می باشد. کمپانی ال جی با تولید سری تلویزیون های LF یک بار دیگر اعتبار خود را در میان کاربران خود کسب کرده است، سری تلویزیون های LF علاوه بر طراحی منحصر به فرد در قسمت پایه ها و پنل، دارای کیفیت عالی و ویژه ای از نظر پخش تصاویر می باشد. از قابلیت های اسمارت در این تلویزیون می توان به پشتیبانی از وای فای و اتصال به اینترنت و همچنین برنامه ها کاربردی و سرگرم کننده ی آن اشاره کرد. شما قادر خواهید بود با استفاده از این تلویزیون به راحتی در صفحات وب به جستجو و سرچ بپردازید و یا از پخش ویدئوهای آنلاین و یا بازی های آنلاین لذت ببرید. تلویزیون ال اف 650 دارای سیستم عامل WEB OS 2.0 می باشد که این سیستم عاملِ آسان و کاربرپسند می تواند شما را در تنظیمات تلویزیون و همچنین اجرای برنامه ها یاری دهد. این تلویزیون دارای بلندگوهای پر قدرتی می باشد که می تواند به صورت همه جانبه ای صدا را در اتاق شما پخش کند. از جمله ی قابلیت های دیگر تلویزیون ال اف650 ، گیرنده های DVB-T2 و DVB-T ، نرخ رفرش تصویر 100 هرتز، صرفه جویی هوشمند در انرژی و ... می باشد. این تلویزیون 42 اینچی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با وضوح 1080 × 1920 پیکسل می باشد. همچنین شما می توانید با ال اف 650 در دنیای سه بعدی، هیجان فوق العاده ای را با کیفیت تصویر و عمق سه بعدی منحصر به فرد تجربه کنید.
    • امکان تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    • دارای سیستم عامل راحت و کاربر پسند WEB OS 2.0
    • توانایی ضبط فیلم و ویدئوها بر روی USB فلش
    • دارای حالت هوشمند صدا
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچی با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • مجهز به موتور پردازش تصویر Triple XD
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround Plus
    • دارای وای فای داخلی و پورت LAN

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  18. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی ال جی LG TV LED FULL HD 42LF551

    برند ال جی یک نام معتبر و با کیفیت در ساخت انواع لوازم خانگی می باشد. تلویزیون ال جی 42LF551 یک تلویزیون با صفحه نمایش مورب و ضخامت نازک می باشد و مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصویر بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند. این شرکت دارای گارانتی 2 ساله ی بین المللی برای محصولات خود می باشد که با این گارانتی می توان در مورد بالا بودن کحصولات ال جی اطمینان حاصل کرد. با این تلویزیون می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید و هزینه های برق را کاهش دهید. طراحی زیبا و منحصر به فرد ال جی LF551 و همچنینصفحه ی ضد ضربه ی IPS این تلویزیون را کامل تر ساخته است. این تلویزیون  با مجهز بودن به تکنولوژی های مختلف صدا، مانند سستم صدای فراگیر صوتی، همگام سازی نوری سیستم صدا و وضوح صوت؛ صدایی مناسب را برای مشاهده فیلم های مورد علاقه شما فراهم می کند .از ویژگی های منحصر به فرد در ال اف 551 می توان به موتور پردازشگر XD Triple ، وجود چند گیرنده ، پورت ها و ورودی ها متعدد و .. اشاره کرد. این تلویزیون شما را قادر می سازد با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1920x1080 پیکسل، از دیدن فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. پس با دوستان و خانواده خود در خانه بنشینید و با برنامه های عالی در کیفیت بالا هیجان زده شوید و اتاق نشیمن خود را به یک مرکز سرگرمی تبدیل کنید.
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920x1080 پیکسل
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر XD Triple
    • دارای طراحی زیبا با لبه های بالا و پایینی فلزی
    • مجهز به گیرنده های DVB-S ,DVB-T2,DVB-T
    • بلندگوهای 10وات با تکنولوژی صدای مجازی
    • دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی
    • مجهز به بازی های جذاب

                        رنگ: 

    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG LED 3D FULL HD TV 49LB620

    انتخاب تلویزیون مناسب همیشه دشوار است به خصوص با توجه به اندازه و تجهیزات مختلفی که وجود دارد، باید دقیقا آنچه باشد که شما دنبال آن هستید؛ اما کمپانی ال جی تمام شک های شما را برطرف کرده است و یک دنیای رنگارنگ را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد. ال جی ال بی 620 به طور عمده دارای یک صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب است، که انتخابی ایده آل برای افرادی است که به انتخاب های خود بسیار اهمیت می دهند. ال جی تی وی شامل تمام توابع اساسی لازم مانند یک پانل فول اچ دی، رادیو سه گانه (DVB-T)، نور پس زمینه ال ای دی مستقیم و فن آوری سینما سه بعدی و امکان تغییر فیلم های دو بعدی به سه بعدی است. با وجود سه تیونر در این تلویزیون شما می توانید از بین کانال های گیرنده، تلویزیون کابلی و یا DVB-T با اسلات CI + ، نوع نمایش برنامه های خود را انتخاب کنید. این تلویزیون دارای کارت خوان هوشمند است که شما می توانید کانال های رمزدار پولی را با آن باز کنید و از دیدن برنامه های فوق العاده ی آن لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای ماشین زمان است که با ضبط و ثبت ویدئو ها در حافظه ی USB، به شما امکان می دهد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را از دست ندهید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نگه دارید و مکث کنید و یا به عقب برگردانید و از اول آنها را ببینید.
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به فناوری سه بعدی با عینک های سه بعدی تکنولوژی پسیو
    • اندازه صفحه نمایش  49اینچ و 124 سانتی متر
    • دارای صفحه نمایش با چراغ  LEDمستقیم و پنل IPS
    • مجهز به سیستم فراگیر صوتی با قدرت بلندگوهای 20 واتی
    • دارای رفرش تصویر 50 هرتز

                      رنگ: 

    ‎ناموجود
  20. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 55LF650

    تلویزیون 55 اینچ LF650 که توسط شرکت LG  تولید شده از مزیت های بسیار خوبی برخوردار است. این شرکت با تولید و ارائه تلویزون LF 650 نه تنها توانسته نیازهای مردم را رفع کند بلکه توانسته اعتبار کمپانی خود را بالا ببرد چون این نوع تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون های تولید شده و موجود در بازار از سطح کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است. تلویزیون LF 650 دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد که می توان به آنها اشاره مختصری داشت. سیستم عامل این تلوزیون از نوع WEBOS می باشد. این تلویزیون 55 اینچی می باشد و دارای وضوح تصویر 1920*1080 است که به وسیله این میزان وضوح می توان تصاویر و برنامه های موجود در تلویزیون را با وضوح زیاد و شفافیت کامل مشاهده کرد. همچنین مجهز به کنترل از راه دور می باشد که به وسیله آن تا فاصله زیاد می توان برنامه هاتی مورد نظر را مشاهده و تغییر داد.

    مزیت این تلویزیون ال اف 650 این است که دارای سیستم RDUCTION که به وسیله آن به صورت خودکار صدای برنامه ها فعال است و صدای تلویزیون را بالا می برد. همچنین این تلویزیون دارای سیستم فراگیر مجازی PLUS  می باشد به وسیله این سیستم می توان صدایی با قدرت بسیار زیاد تولید و در اختیار داشت. یکی از بهترین ویژگی های این تلویزیون این است که دارای موتور پردازش گر از نوع XD سه گانه می باشد که می تواند داده های روی تلویزیون را مورد پردازش قرار دهد. این تلویزیون دارای پنل IPS  است که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. به وسیله این تلویزیون این امکان به ما داده می شود تا با ابزارهای اتصالی داده ها و برنامه ها را به اشتراک گذاشت. علاوه بر این تلویزیون LF 650 دارای 3 پورت HDMI است که برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن می توان برنامه های مختلفی را مشاهده کرد. ویژگی دیگر این تلویزیون این است که به هنگامی داده هایی که روی تلویزیون نیستند و بخواهید آن ها را روی تلویزیون پیاده کنید و آنها را مشاهده کنید می توان به وسیله پورت  USB که در پشت تلویزیون قرار گرفته مشاهده کرد. با این ویژگی و مزیت های بسیار خوبی که از این تلویزیون گفته شد قابلیت سه بعدی دارد و  شما به وسیله این قابلیت می توانید همراه با خانواده خود از همه زاویه ها از مشاهده برنامه های خود لذت کافی را ببرید.
    • سیستم عامل از نوع WEB OS
    • سیستم فراگیر مجازی PLUS
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • صرفه جویی در انرژی
    • موتور پردازشگر سه گانه XD برای پردازش سریع داده ها
    • امکان اشتراک گذاری هوشمند به وسیله ابزارهای اتصالی
    • 3 درگاه HDMI  برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن و مشاهده برنامه های دلخواه
    • 3 پورت USB برای اتصال به تلویزیون و مشاهده محتویات USB
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LX341

    امروزه تلویزیون شامل یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای برای تامین سرگرمی و تفریح خانواده ها است که با وجود مدل های مختلف تلویزیون ها، انتخاب یک تلویزیون خوب، امری بسیار دشوار می باشد. یک سینما خانگی گسترده در اتاق نشیمن می تواند تجربه ای باور نکردی را برای هر کدام از اعضای خانواده شما به ارمغان بیاورد که کمپانی ال جی با طرح مدل های مختلف خود توانسته است تلویزیون هایی مناسب با هر نوع سلیقه ای تولید کند. شرکت ال جی یکی از تلویزیون های خود را با مدل 49lx341 روانه بازار کرده است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. این تلویزیون با وضوح 1920x1080 پیکسل و با کیفیت فول اچ دی، قادر به تولید تصاویر باور نکردنی، واقعی و با کنتراست بالا می باشد. به علاوه این تلویزیون دارای حالت های مختلف پخش تصویر و فیلم است که شما می توانید بنا به حالات نور محیط و به دلخواه خود حالت هایی همانند استاندارد، اخبار، موسیقی، سینما، ورزش، بازی را انتخاب کنید. این تلویزیون مجهز به اسکن تصویر 60فریم بر ثانیه می باشد که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و صحنه های سریع و اکشن و همچنین برنامه های ورزشی را نگاه کنید و از دیدن انها لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای بلندگوهای 20 واتی می باشد و می تواند با استفاده از قابلیت پاک کردن صدا، به صورت خودکار صدای پس زمینه را کاهش و صدای گوینده و اشخاص را بالا ببرد.
    • دارای صفحه نمایش 49 اینچی
    • دارای وضوح 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به رفرش تصویر 60 هرتز
    • قدرت بلنگوهای 20 واتی و 6 حالت صدا
    • مجهز به سیستم موتور تصویر XD Triple
    • دارای تقویت رنگ پویا تصاویر

                    رنگ: 

    ‎ناموجود
  22. تلویزیون نانو ال ای دی اسمارت تی وی ال جی LG SMART TV LED 55LW9500

    تلویزیون

    نانو ال ای دی

    اسمارت تی وی ال جی 

    LG SMART TV LED

    55LW9500

    ‎ناموجود
  23. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 75UF950

    اگر شما در بازار به دنبال یک تلویزیون جدید با طراحی قابل توجه هستید بهترین راه برای شما انتخاب تلویزیون ال جی 4K است.شرکت ال جی که هم اکنون پرچم دار قابلیت 4K است با صرفه جویی در مصرف انرژی برای مدل های فوق العاده گسترده طراحی شده است. LG UF950 دارای یک طراحی فوق العاده نازک و کاملأ مناسب برای اتاق شما و نیز سالن اجتماعات می باشد. پایه ی ایستاده آن دارای طراحی خاصی است که می تواند ارتعاش صدای واضح تری را فراهم کند. UF950  FULLHD  با وضوع فوق العاده تصویر که می تواند جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های اینتلویزیون، لطفا به چند سری موارد که در اینجا می خواهیم به آن اشاره ای مختصری داشته باشیم دقت فرمائید.1 رنگ های اصلی، وض.ح تصویر بالا، ارتقاء یافتن  به کیفیت  فورکی، پنل فور کی، قابلیت سه بعدی بودن آن ،زاویه دیدن گسترده، طراحی فوق العاده نازک، و ... که در ادامه بیشتر با این قابلیت های این تلویزیون دیجیتالی  آشنا میشویید.
    • طراحی زیبا و فوق العاده  
    • مجهز به رزولوشن  تصویر بالای 4K و از نوع  PASSIVE
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای قابلیت  وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • مجهز به اسپیکرهای بسیار قدرتمند
    • پنل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • نمایشگر 75 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی برای نمایش فوق العاده تصاویر
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • اشتراک گذاری هوشمند برای ارسال اطلاعات و داده ها
    • رابط کاربری WEBOS آسان برای استفاده
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 43LX310

    تلویزیون های ال جی با کیفیت تصویر بالا و مصرف توان انرژی کم وارد بازار شده اند تا رضایت تمام مصرف کنندگان را جلب کنند. تلویزیون 43LX310 از سری تلویزیون های جدید کمپانی ال جی می باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. ابن تلویزیون دارای صفحه نمایش FULL HD همراه با فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز می باشد. شما می توانید از وضوح و کیفیت تصویر ارائه شده توسط LX310 لذت ببرید و با موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine فیلم ها را به صورت واقعی تر مشاهده نمایید. در لذت بردن از کنتراست بالای تصاویر و کاهش صدای پس زمینه در فیلم ها و نمایش تصاویر با خانواده خود شریک شوید و به یک دنیای کاملا متفاوت سفر کنید. خروجی صدای 10 وات همراه با مد های مختلف در این سیستم نیز صدای عالی را برای شما تولید می نماید. علاوه با کمک پورت های تعبیه شده در ال ایکس 310 می توانید فایل های صوتی و تصویری را بر روی تلویزیون 43 اینچی خود پخش نمایید.
    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • کیفیت تصویر FUL HD با رزولوشن 1920*1080
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز
    • 2 بلندگو با خروجی صدای 10 وات
    • تابع هوشمند صرفه جویی در انرژی
    • پخش فرمت های مختلف
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فول اچ دی LG SMART LED TV FULL HD 55LF631

    LG631 تلویزیون رنگی با رنگ های طبیعی و همچنین زاویه دید گسترده  با استفاده از پانلIPS است که این پانل IPS باعث می شود تا رنگ هایی روشن تر و سازگار تر ارائه شوند .همچنین این پنل یک صفحه نمایش محکم و ضد ضربه را برای شما فراهم آورده است. این تلویزیون هوشمند ال جی دارای اشتراک گذاری ساده و اتصال به دستگاه های درون خانه را برای شما امکان پذیر می سازد. شما با ورود به سیستم می توانید اتصال ساده و اجازه دسترسی به سرگرمی های مودر علاقه خود را فراهم کنید. تلویزیون ال جی مدل ال اف 631 با یک قاب نازک و محکم طراحی شده است. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ برای ارائه محتوای مورد نظر مانند فیلم ها و برنامه های اینترنت قرار داده شده است . تلویزیون 55LF631 ال جی دارای یک رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0 است که دارای یک استفاده ساده و راحت است. این تلویزیون دارای وای فای داخلی و مرورگر وب را دارد که با استفاده از آن ها شما می توانید به سادگی به اینترنت دسترسی داشته باشید و در بین صفحات وب جست و جو کنید.
     
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای داخلی
    • دارای اشتراک گذاری هوشمند
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو دو کاناله با توان خروجی صوتی
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D ULTRA HD TV 4K 60UG870

    سری جدید تلویزیونهای ال جی یک مدل بی همتا با نام 60UG870 که یکی از تلویزیون های بسیار معروف در سطح جهان میباشد. این مدل دارای یک صفحه نمایش منحنی با رزولوشن تصویر3840×2160 پیکسل می باشد. این تلویزیون ال جی 60 اینچی یو جی870 می تواند کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما طرفدارن این تلویزیون هوشمند با کیفیت بالا قرار دهد.  با فن آوری های پیشرفته خود به کاربر این اجازه را می دهد تا از محتوای و امکانات در اینترنت و سایر دستگاه های هوشمند استفاده کنید. همچنین دراین تلویزیون یو جی 870 از قابلیت پلت فرم آسان و نسخه جدید webOS 2.0 استفاده شده است به طوری که شما می توانید به راحتی با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. کنترل و تنظیم تلویزیون یو جی 870 نیز به راحتی به کمک کنترل از راه دور جادویی قابل انجام است. 

    همچنین می توان با استفاده از این تلویزیون برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کرد. امکانات ان عبارت اند از پانل های IPS LCD LED EDGE با یک منطقه کنترل نور پس زمینه، به علاوه  تلویزیون یو جی 870 ال جی دارای قابلیت هایی مانند موتور پردازنده تصویر TRU ULTRA HD با یک فیلتر فوق العاده و همچنین دارای رزولوشن 4K (به منظور افزایش سطح زیادی از جزئیات) که یک شاخص فوق العاده برای وضوح عالی  و حرکت های روی صفحه نمایش است. . از دیگر ویژگی های این تلویزیون طراحی منحصر به فرد این تلویزیون است. به عبارت دیگر ال جی این تلویزیون را به صورت منحنی طراحی نموده است و زاویه دید فوق العاده همراه با ظاهری زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به دلیل بهره گیری از سیستم صوتی هارمن Kardon صدا با کیفیت مناسبی پخش می شود و می توانید از کیفیت صدای بالا لذت ببرید.

    تنظیمات در این تلویزیون به شما اجازه می دهد تا کنترل های CMS مانند سیستم مدیریت رنگ های کالیبراسیون و رنگ های اصلی را در دست داشته باشید همچنین می توانید در تنظیمات تلویزیون هوشمند 60 اینچی UG870 ال جی روشنایی،اشباع و همچنین تعادل رنگ سفید را با استفاده از روش ISP کنترل کنید. این تلویزیون از محتوای 3D نیز پشتیبانی می کند و به طور طبیعی با استفاده از عینک های  سه بعدی می توان تصاویر سه بعدی را با استفاده از این تلویزیون با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمود.مخاطبان عزیز اگر به دنبال یک تلویزیون دیجیتالی هوشمند با کیفیت فوق العاده بالا می باشید، تا آخر مطالب با ما  همراه باشید.
     
    • رزولوشن تصویر 3840 *2160 پیکسل
    • صفحه نمایش منحنی با زاویه ی دید عالی LED ULTRA HD 4K
    • سیستم عامل webOS 2.0 برای رابط کاربری سریعتر
    • ریموت کنترل منحصر بفرد همراه با  اشاره گر قدرتمند و دقیق
    • سیستم صوتی هارمن Kardon
    • موتور پردازشگر تصویر Tru-ULTRA HD
    • پردازشگر صدای ULTRA Surround
    • قابلیت کنترل با صدا و حرکت
    • عینک برای مشاهده تصاویر سه بعدی
    • اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون او ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG SMART TV OLED 3D FULL HD 55EC930

    با صفحه نمایش منحنی OLED تلویزیون ال جی EC930 فصل جدیدی در تاریخ تلویزیون ها آغاز می شود. صفحه نمایش OLED نازک و نرم و قابل انعطاف تر از انواع دیگر نمایشگر ها می باشد. این تلویزیون زاویه دید مطلوبی را برای شما فراهم می کند و شما در هر جای اتاق می توانید از کیفیت بالای تصویر این تلویزیون لذت ببرید. به علاوه کمپانی ال جی در تلویزیون ای سی 930 زیر پیکسل رنگ سفید را به سه رنگ دیگر پیکسل اضافه کرده است و همراه با تکنولوژی کاهنده پیکسل باعث تولید رنگ بهتر و افزایش روشنایی می شود. همچنین با قابلیت سینمای 3 بعدی این تلویزیون می توانید فیلم های سه بعدی را بصورت واقعی ببینید. شما با تلویزیون هوشمند EC930 می توانید به برنامه و بازی های مختلف دسترسی داشته باشید و گوشی هوشمند خود را به صورت بی سیم به تلویزیون خود وصل کنید. به علاوه شما می توانید با کنترل لمسی هوشمند به راحتی تلویزیون را خاموش و روشن کنید و یا کانال ها را عوض کنید.
    • دارای صفحه نمایش بزرگ منحنی با رزولوشن فول اچ دی
    • تکنولوژی کاهنده پیکسل و چهار رنگ پیکسل  
    • صفحه نمایش OLED نازک و قابل انعطاف
    • قابلیت سیاه کامل و رنگ پویا
    • سینمای سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی وای فای داخلی
    • دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • مجهز به سیستم عامل WebOS
    • دارای کنترل از راه دور جادویی
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال جی سه بعدی اولترا اچ دی فورکی LG LED 3D TV 4K 70UG870

    تجربه مشاهده شما زمانی افزایش می یابد که شما تلویزیون منحنی شکل ال ای دی هوشمند LG 70UG870V سه بعدی  Ultra HD 4K 70Curved را به خانه ببرید. این تلویزیون زیبا ومنحنی شکل تصویری با رزولوشن UHD، صفحه نمایش3 بعدی و فن آوری های پیشرفته، ارائه می دهد به طوری که شما می توانید از تمام برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید، و برنامه ها و محتوای وب را با کیفیت خیره کننده ای مشاهده کنید. تلویزیون ال جی مدل UG870 دارای پلتفرم WEBOS 2.0 که یک نسخه جدید و با عملکرد سریع در تلویزیون های ال جی است این تلویزیون ال جی یک مجموعه از خدمات و برنامه های کاربردی را برای کاربر ارائه می دهد برنامه هایی مانند اتصال به اینترنت سریع با استفاده از وای فای ،اتصال اترنت  ،وای فای میراکست و همگام سازی صدای بی سیم رادر اختیار کابران قرار می دهد.دستورات را می توان از طریق یک ریموت کنترل جادویی در تلویزیون یو جی 870 ال جی انتقال داد (همراه با کنترل از طریق اشاره گر و صدا) .
     
    • دیدن رنگ ها  به صورت زنده و واقعی و درخشندگی خارق العاده
    • صفحه نمایش منحنی
    • تلویزیون هوشمند با پلتفرم webOS
    • پخش جریانی ULTRA HD 4K با کیفیت فوق العاده زیبا و دیدنی
    • دارای قابلییت پخش فیلمهای سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • دارای دو بلندگو با توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • دارای قابلیت های اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 50LF6500

    نمایش تصاویر با وضوح بالا را با سری تلویزیون هایFULL HD LED TV  ال جی مدل LF6500 تجربه کنید. این تلویزیون دارای نمایشگر 50 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد که باعث می شود تا شما از محتوا با کیفیت 1080p بدون از دست دادن کیفیت لذت ببرید.تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل LF6500 دارای تکنولوژی اسکن تصویر 120 هرتز برای مبارزه با اعوجاج تصویر در صحنه های پرتحرک است. همچنین این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های موتور پردازش ویدئو برای ایجاد کیفیت بهتر تصویر می باشد. برای اتصال منابع متعدد با کیفیت بالا، این تلویزیون با 1 ورودی ویدئو کامپوننت و 3 ورودی HDMI مجهز شده است. ورودی ویدیو کامپوننت نیز می تواند به عنوان یک رابط استاندارد ویدئو کامپوزیت برای اتصال منابع رزولوشن پایین تر استفاده می شود. پورت USB 2.0 نیز در این تلویزیون برای اتصال منابع عکس و موسیقی است. تلویزیون ال اف 6500 ال جی دارای دو بلندگو داخلی برای ایجاد یک صدا با قدرت صوتی 20 وات می باشد و یک رابط نوری دیجیتال برای اتصال به سیستم های صوتی خارجی قرار داده شده است. به عنوان یک انرژی استار واجد شرایط تلویزیون، این مدل با مدیریت انرژی و توان کارآمد طراحی شده است.
     
    • رابط کاربری ساده و جذاب WebOS
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی ال ای دی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • قابلیت صرفه جویی هوشمند انرژی
    • دارای سیستم بلندگو 2Ch Speaker System
    • دارای تکنولوژی صوتی Virtual Surround Plus همراه با پاکسازی صدا
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 120 هرتز
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی LG LED TV FULL HD 43LF5400

    تلویزیون ال جی 5400 دستگاهی است  HDTV پیشرفته که شما می توانید صدای فوق العاده، تصویر شفاف، و اتصال در شبکه و یک طراحی شیک در  LG 43LF5400 43inch  را با آن تجربه کنید.این تلویزیون پیشرفته دارای یک صفحه نمایش 43 inch چراغ پانل ال سی دی براق است که می تواند تصاویری قابل توجه فول اچ دی را تولید کند. همچنین دارای ویژگی هایی همچون موتور XD سه گانه LG است که کمک می کند تصاویر عالی تولید شوند. شما می توانید تلویزیون ال جی را به حالت سینمای واقعی24P تغییر دهید و مشاهده فیلم ها را در معنای واقعی تجربه کنید.  این تصاویر خیره کننده تلویزیون توسط صدای باور نکردنی آن تکمیل می شود. تلویزیون 43 اینچ ال اف 5400 ال جی دارای یک سیستم مجتمع بلندگو های 2 کاناله  است که دارای ویژگی هایی همچون صدای دالبی دیجیتال و فن آوری پاک کردن صدای II است که برای بهبود سازی صدا و افزایش کیفیت استفاده می شوند. تلویزیون 43lf5400 ال جی صدایی تولید می کند که کاربر کاملا احساس کند که در آن محیط قرار گرفته است.تلویزیونLG  43inch  LED TVدارای گزینه های اتصال همچون HDMI و پورت USB است که برای انتقال داده ها با سرعت و کیفیت بالا از این گزینه های اتصال استفاده می شود. همچنین شما می توانید دراین تلویزیون صرفه جویی هوشمند در انرژی داشته باشید به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون دارای یک طراحی محکم و شیکی است.
     
    • نمایشگر 43 اینچی LED رزولوشن HD  FULL
    • دارای دو بلندگو به همراه تکنولوژی صوتی صدای فراگیر مجازی
    •   ENERGY STARمطلوب
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف از طریف پورت USB
    • استفاده از پورتهای HDMI و USB برای اتصال به سایر دستگاهها
    • سینمای واقعی 24p
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی ال جی LG TV 3D LED FULL HD 50LB692

     شرکت ال جی تلویزیون مدل 50LB692 خود را که مجهز به سیستم عامل کاربری آسان و پر طرفدار webOS است، روانه بازار کرده است. این تلویزیون با کیفیت عالی تصاویر سه بعدی را پخش می نماید و با دارا بودن عینک های سبک با تکنولوژی پسیو، راحتی را در هنگام تماشای تصاویر سه بعدی فراهم می کند. شما می توانید با تلویزیون ال جی LB692 سرگرم تماشای فیلم و یا تصاویر با وضوح عالی باشید و از زاویه ای عالی که پنل IPS برای شما فراهم می کند لذت ببرید. همچنین این تلویزیون ال جی هوشمند دارای گیرنده دیجیتال می باشد و شما نیازی به گیرنده ی اضافی نخواهید داشت. این مدل همچنین دارای یک فضای بزرگ برای جدا کردن رابط از دستگاه و پورت ، USB، LAN و اسلات CI است. علاوه بر این به کمک وای فای داخلی ال بی 692 می توانید به دنیایی از سرگرمی و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید و با کمک تکنولوژی dlna و mhl به اشتراک محتویات مورد نظرتان بپردازید.
    • دارای وای فای داخلی
    • مجهز به سیستم عامل WEBOS
    • دارای پانل IPS
    • دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 1920  1080
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • تبدیل تصاویر سه بعدی به دو بعدی
    • مجهز به پردازشگر XD سه گانه
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LF551

    در سال 2015 طیف گسترده ای از تلویزیون ها با ویژگی های مختلف توسط ال جی روانه بازار شد. تلویزیون 49LF551 نیز جزء تلویزیون های ارائه شده در این سال می باشد. در واقع ال جی با با نوآوری های بی نظیر خود در این تلویزیون سعی نموده محصولی را عرضه کند که هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و هم از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد. تلویزیون ال جی ال اف 551 یک تلویزیون با صفحه نمایش LED و رزولوشن FULL HD می باشد و مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصویر بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند. همچنین ال اف 551 دارای ضخامت نازک و طراحی زیبا و شیک می باشد. علاوه بر این مصرف انرژی کم این سیستم نیز از دیگر ویژگی های بازر این محصول است. LF551 با دارا بودن تکنولوژی های مختلف صدا، صدایی مناسب را برای مشاهده فیلم های مورد علاقه شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر XD Triple
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround
    • پاک سازی صدای 2
    • دارای بازی های از پیش نصب شده مختلف
    • توانایی پخش فیلم های DivX HD
    • دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 65UF950

    تلویزیون هوشمند 65UF950 تا به امروز گل سرسبد تلویزیون های Ultra HD 4K کمپانی ال جی می باشد و در سال 2015 روانه بازار شده است. این تلویزیون دارای یک طراحی قابل توجه با صفحه تخت فوق العاده باریک همراه با پایه زیبا با طراحی نو آورانه به منظور بهبود کیفیت صدا می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به پنل  با رزولوشن IPS HD 4K همراه با تکنولوژی ColourPrime می باشد که یک فضای رنگ و دید گسترده تر همراه با کیفیت بالای تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل به کار رفتن موتور پردازشگر تصویر Tru Ultra Engine Pro همراه با اسکن تصویر 2300 PMI ویدئو و فیلم ها نیز به صورت کاملا صاف نمایش داده می شوند. علاوه بر این برای لذت بردن از صدای تولید شده توسز این تلویزیون نیز یک سیستم بلندگوی 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon در این دستگاه طراحی شده است. همچنین استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل webOS، و کنترل از راه دور جادویی امکان دسترسی راحتر تر به محتوای مورد نظر را برای شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن بالای 4K
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • سه بعدی پسیو با رزولوشن 4K
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • سیستم صدای 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی 55UJ654V LG 4K SMART LED TV

    • رزولوشن فورکی
    • فناوری HDR10
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • تکنولوژی Miracast
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی هوشمند ال جی LG SMART TV FULL HD 49LF631

    تلویزیون های هوشمند ال ای دی ال جی مدل 49LF631 دارای یک نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی می باشند که یک تصویر واضح و روشن را برای شما نمایش می دهند . این تلویزیون ها دارای پنل IPS هستند که مقاوم در مقابل ضربه ها می باشد . همچنین این پنل باعث نمایش هرچه بهتر تصاویر بر روی نمایشگر کمک می کند. تلویزیون ال اف 631 ال جی با قابلیت اشتراک گذاری هوشمند به سادگی می توانید به دستگاه های درون خانه متصل شوید و یا از طریق اتصال با حساب کاربری LG خود، با ورود به سیستم به سادگی می توانید به سرگرمی های خود، دور از خانه دسترسی داشته باشید. این تلویزیون هوشمند دارای وای فای داخلی می باشد که شما می توانید با استفاده از وای فای به اینترنت دسترسی پیدا کنید. تلویزیون هوشمند LF631 ال جی دارای رابط کاربری webOS 2.0 می باشد که استفاده از این رابط کاربری برای کاربر بسیار ساده و جذاب خواهد بود.
     
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • دارای رابط کاربری ساده و جذاب webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • پنل مستحکم و ضد ضربه IPS
    • صدای فراگیر مجازی با تکنولوژی پاک سازی صدا
    • صرفه جویی در مصرف انرژی
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 491 تا 525 از مجموع 846 تا

قیمت تلویزیون ال جی و خرید تلویزیون الجی اصل کره از بانه مارکت فروش جدیدترین مدل 2023 ، 2024 و 2025

قیمت خرید تلویزیون ال جی از بانه

تلویزیون ال جی هر آنچه همه خوبان دارند را دارد. یعنی در طول زمان ال جی پرچم دار بهترین و با کیفیت تلویزیون ها بوده است. قیمت تلویزیون ال جی خرید با توجه به مدل های مختلف و سری هایی که تولید می شود مناسب است . این برند کره ای همواره اولین و بهترین تکنولوژی های تی وی را در صنعت خود به کار برده است. بخش بزرگی از سهام فروش تلویزیون ال جی را به خود اختصاص داده است. فروش ال ای دی های الجی در مقایسه با رقبای خود همواره مدل های مطلوبی داشته و در سایت بانه مارکت از قیمت های مناسبی برخوردار است.
در زمینه کیفیت تصویر، کیفیت صوت، طراحی و ویژگی های و دسترسی های هوشمند ال جی، همیشه عملکردی کامل و مطلوب را در تلويزيون های خود ارائه می دهد. که استفاده از این تلويزيونها را برای هر کسی لذت بخش می سازد.

کیفیت طراحی تلويزيون هاي ال جي

شرکت ال جی به طراحی تلویزيون‌های متنوعی متمرکز است . که به ویژگی‌های مختلفی برای ارائه تجربه بینظیر مشاهده تلویزيون برای کاربران مجهز شده‌اند. تلویزیون ال ای دی ال جی با طراحی فوق باریک بسیار پر طرفدار است . ال جی به طراحی تلويزيون‌های باریک و نازکی که به راحتی در هر فضایی قرار می‌گیرند، مشغول است. تلویزیون اولد ال جی OLED و تلویزیون نانوسل ال جی NanoCell از این طراحی ها بهره می‌برند و با ابعاد صفحه نمایش بزرگ، تماشای تلويزيون را با تجربه‌ای بینظیر ترکیب می‌کنند. طراحی منحنی: ال جي تلویزيون‌های منحنی خود را به عنوان گزینه‌ای برای بهبود تجربه تماشای تلويزيون در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تلويزيون های منحنی علاوه بر زیبایی، تجربه تماشای بینظیری را ارائه می‌دهند.
طراحی جدید و نوآورانه: الجی در طراحی تلویزيون‌های خود از طرح‌های نوآورانه استفاده می‌کند. به عنوان مثال، خرید تلویزیون ال جی OLED رول شونده که به Signature معروف است . با این ویژگی ساخته شده که می‌توان آن‌ها را به راحتی پیچیده و جمع کرد. و به عنوان یک طرح جدید و نوآورانه مطرح شده است. همچنین، ال جی در طراحی تلويزيون های خود به موضوعات مانند نسبت صفحه نمایش به بدنه، ضخامت و وزن، طراحی پایه و نصب آسان، قابلیت نصب دیواری، میزان شفافیت و شیب صفحه نمایش و ایجاد احساس عمق در تصاویر توجه دارد. در کل، ال جی در طراحی تلويزيونهای خود تلاش می کند تا زیبایی و جذابیت را هم به همراه کارایی و قابلیت های منحصر به فرد به مخاطبان خود ارائه کند. این کمپانی با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها ، خرید تلویزیون ال جی 4k را برای سلیقه هر کاربری راحت تر ساخته .

کیفیت طراحی تلويزيون هاي ال جي

امکانات تلویزيون های رول شونده LG Signature

ال جي همواره در طراحی محصولات خود بخصوص تلویزيون، ظرافت و زیبایی خاصی را به کار برده است. اما این بار فرق می کند. تلویزیون های رول شونده، طراحی بسیار منحصر به فرد و بی سابقه و چشم نواز طراحان ال جي است که چیزی فراتر از تصور است. قطعاً می توان گفت تلویزیون رول شونده ال جی LG Signature زیباترین، شیک ترین و خاص ترین تلويزیون طراحی شده تا به امروز است که جلوه ای متفاوت را ایجاد می کند.
ویژگی متفاوت و خارق العاده این نوع تلويزيون این است وقتی بخواهید ظاهر و نخواهید ناپدید می شود. پنل چرخشی تلویزیون رول شونده، این قابلیت را به تلويزیون می دهد که زمانی که می خواهیم موزیک پخش کنیم. می توان صفحه نمایش را پایین نگه داریم و فقط از بلندگوی تلويزيون که حالت پایه آن را دارد استفاده کنیم. نمایشگر تلويزيون را می توان در سه حالت مختلف حالت نمای کامل، حالت نمای خطی و حالت مشاهده صفر قرار داد.

فناوری صفحه نمایش تلویزیون ال جی

ال جی در نمایشگر تلویزیون هایش از فناوری های متفاوت بهره می برد که هر کدام ویژگی های عالی را دارا هستند. از این میان می توان به فناوری اولد OLED ، کیوند QNED ، نانوسل NanoCell اشاره کرد. در مورد مدلهای OLED باید بدانید که این تلويزيونها از خود نور ساطع می کند. و از نور پس زمینه استفاده نمی کند که سبب می شود تصاویر غنی تر و واقعی تر باشند. و یکی از بهترین انواع صفحه نمایش ها است. اولین تلویزیون اولد در سال 2007 رونمایی شد که تولید کننده آن کمپانی سونی بود. تلویزیون های اولد ال جی بهترین نوع اولد در میان رقبای خود یعنی اولد سونی و سامسونگ است. و کیفیت بسیار بالایی را ارائه می دهند و تجربه رضایت بخش تری ایجاد می کنند.
در مورد تلویزیونهای کیوند QNED خوب است بدانید که الجی در حال حاضر تنها سازنده مدلهای کیوند می باشد و این عنوان فقط مختص به ال جي است. فناوری کیوند را می توان زیر مجموعه فناوری اولد دانست که تا حدی به آن شبیه است. QNED شامل دیود های نور گسیل نانو کوانتومی است که تصاویری با نمایش رنگی غنی و روشنایی بالا ارائه می دهد و کیفیت بالایی دارد. تلويزيون های نانوسل دارای یک لایه نانو ذرات بسیار ریز هستند که این ذرات سبب بوجود آمدن تصویر بسیار زیبا می شوند. نانو ذرات همچون فیلتر هایی هستند که امواج رنگی ناخواسته را حذف می کند و رنگ های خالص تر و غنی تری ایجاد می کنند.

بهترین مدل تلویزیون ال جی با کیفیت تصویر

وضوح تصویر یا Resolution یکی از مهم ترین فاکتور های کیفیت تصویر است که با پیکسل اندازگیری می شود. وقتی سخن از رزولوشن یک تلويزيون به میان می آید منظور از کل پیکسل های افقی و عمودی موجود در یک صفحه نمایش است. اما این یک روی سکه است و روی دیگر این سکه PPI یا تراکم پیکسلی است. PPI به تعداد پیکسل در هر اینچ از یک تصویر اشاره می کند. وضوح بالاتر به این معنی است که پیکسل های بیشتری در هر اینچ وجود دارد و در نتیجه اطلاعات پیکسلی بیشتر و تصویری با کیفیت بالا و واضح ایجاد می شود.
تلویزیون های ال جی دارای وضوح تصویر های متفاوتی شامل Full HD ، وضوح 4K و  8K هستند .که هر کدام میلیون ها پیکسل را در بر می گیرند و کیفیت فوق العاده عالی را ارائه می دهند. همچنین تراکم پیکسلی تلویزيون های ال جی استاندارد و عالی است که با افزایش اینچ ها و سایز تلویزیون ها، تغییر کیفیت محسوسی ایجاد نمی شود. می توان گفت تلويزیون های الجی در هر دو فاکتور رزولوشن و تراکم پیکسلی کیفیت بسیار عالی دارند. البته در گذشته ال جی دارای تلویزیون های HD هم بود که امروزه از خط تولید ال جي خارج شده اند.



امکانات سایز (اندازه) تکنولوژی (فناوری) نوع استفاده مزایا معایب
LG OLED CX 55 اینچ OLED تماشای عمومی - کنتراست بسیار بالا - نیاز به مراقبت بیشتر در مورد نمایشگر OLED
LG NanoCell NANO91 65 اینچ NanoCell بازی‌های ویدئویی - کیفیت تصویر واقعی با رنگ‌های بازیگرانه - زاویه دید محدودتر در مقایسه با OLED
LG NanoCell NANO91 65 اینچ NanoCell بازی‌های ویدئویی - مجهز به فناوری HDR با کنتراست بالا - کمی تیرگی در زمینه نمایشگر
LG 4K UHD 43 اینچ LED تماشای عمومی - کیفیت تصویر با وضوح 4K - کمترین کیفیت در مقایسه با OLED و NanoCell
LG 4K UHD 43 اینچ LED تماشای عمومی - قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر از طریق HDMI - کنتراست متوسط
LG Smart TV 55 اینچ LED تماشای هوشمند - امکان دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوب - کیفیت تصویر کمتر از مدل‌های بالاتر
LG Smart TV 55 اینچ LED LED - قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا از دستگاه‌های مختلف - معمولاً تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری ندارد


توجه تلویزیون ال جی به رفرش ریت و سرعت پخش تصاویر

Refresh Rate یا نرخ بازسازی تلويزيون ، تعداد تصاویری است که تی وی در هر ثانیه نمایش می‌دهد و هرتز یا Hz نامیده می‌شود. این نرخ بازسازی برای تلويزيونها بسیار حیاتی است زیرا باعث بهبود شفافیت تصاویر و حرکت بیشتری در تصاویر می‌شود. بیشتر تلويزيون‌های امروزی دارای Refresh Rate 60Hz هستند، با این حال تلویزيون‌های بازار به نام تلویزیون‌های با Refresh Rate 120Hz و 240Hz نیز وجود دارند . که در برخی موارد برای تصاویر با حرکت بالا و روان‌تر مفید هستند، به عنوان مثال برای تماشای ورزش‌های سریع یا بازی‌های ویدئویی مناسب هستند. قیمت خرید تلویزیون LED ال جی از بانه با مشخصاتی که ذکر شد مناسب و به صرفه است خصوصا مدل هایی که می توان از آنها برای گیمینگ استفاده کرد .
هر چه نرخ رفرش یا سرعت رفرش بالاتر باشد حرکت نرم و روان تر مهیا می شود. تلويزيونهای میان رده الجی عمدتاً رفرش ریت 60-50 هرتز دارند که حرکتی نسبتاً روان و استاندارد را ایجاد می کند. همچنین در تلويزيون های الجی رده بالاتر نرخ رفرش 100 هرتز، 120 هرتز و 240 هرتز دیده می شود که بسیار عالی است و حرکت بسیار نرم و روان را ارائه می دهد. سرعت رفرش بالا مهم ترین ویژگی برای گیمینگ با تلويزیون است.

قابلیت گیمینگ در تلويزیون های ال جي

تلویزيون های الجی در سال های اخیر برای بازی کردن بهینه شده اند و قابلیت های خاصی برای گیمینگ دارند. تلویزیون LG با قابلیت NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync می توانند با کارت های گرافیک NVIDIA و AMD هماهنگ شوند و باعث کاهش تیرگی و نویز تصویر در بازی می شوند. همچنین با استفاده از فناوری HDMI 2.1، تلویزیون های الجی تأخیر ورودی را به حداقل می رسانند و زمان واکنش بسیار کمی دارند. همچنین، با فعال‌سازی "حالت بازی"، تنظیمات تصویر برای بازی بهینه می شود.
بیشتر تلویزيون های الجی با پشتیبانی از فناوری HDR، تصاویر با رنگ ها و وضوح بالاتر و با جزئیات بیشتر را به نمایش می گذارند که این ویژگی در بازی ها به مخاطبان کمک می کند تا تجربه بازی بهتری داشته باشند. افزایش سرعت تصویر با فناوری Motion Rate و TruMotion تصاویری با حرکت صاف و بدون وقفه را ارائه می دهد . که این ویژگی در بازی های با سرعت بالا مانند بازی های اکشن و ورزشی بسیار مهم است.
تلويزيونهای OLED ، QLED ، NanoCell الجی از این ویژگی مهم پشتیبانی می کنند. به طور کلی علاوه بر کیفیت تصویر و کیفیت صدا در حالت بازی، حالت گیمینگ تلویزیون بر اساس 2 عامل ALLM و VRR بررسی می شود. قیمت تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی خصوصا مدل های گیمینگ در مقابل فناوری هایی که برای آن در نظر گرفته شده مناسب تر از برندهایی همچون سونی و فیلیپس است .

نکاتی در مورد خرید آنلاین تلویزیون ال جی

سایز تلویزيون مناسب برای هر سالنی بسیار مهم است و باید فاصله معینی برای چیدن دیگر وسائل خانه نسبت به تلویزيون رعایت کنیم. تلويزیون های ال جي در اینچ های مختلفی طراحی و تولید می شوند که در میان این سایز های متنوع تلويزيون مناسب هر سالنی پیدا می شود. هر کدام از سری تلویزیون های ال جی در اینچ های متفاوتی طراحی می شوند که از 32 اینچ تا 98 اینچ را در بر می گیرند. سایز تلویزيون 65 اینچ پرفروش ترین سایز تلويزیون در سراسر جهان است.
تلویزيون‌های ال جی به صورت گسترده در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. برخی از معمول‌ترین اندازه‌های تلويزيون‌های الجی عبارتند از: 32 اینچ: این اندازه برای اتاق‌های کوچک و اتاق خواب مناسب است. 43 اینچ: این اندازه مناسب برای اتاق پذیرایی است. 55 اینچ: این اندازه برای اتاق پذیرایی بزرگ و اتاق نشیمن مناسب است. 65 اینچ: این اندازه مناسب برای فضای بزرگتری مانند سالن های بزرگ و اتاق تئاتر است. 77 اینچ: این اندازه برای فضای بزرگ و مجلل مانند سالن های بزرگ و اتاق تئاتر مناسب است.
به علاوه، الجی تلويزيونهای خود را با انواع فناوری‌های صفحه نمایش مختلف از جمله OLED، QNED، NanoCell و LED تولید می‌کند. هر کدام از این فناوری‌ها مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نیاز و ترجیحات شما و نیز میزان هزینه ای که برای قیمت تلویزیون ال جی در بانه ، می‌توانید انتخاب کرده و بخرید .

قدرت صدای تلویزیون ال جی

برای یک تماشای کامل و بی نقص علاوه بر کیفیت تصویر بالا، کیفیت صوتی نیز بسیار مهم و اساسی است. ال جی فکر همه جا را کرده است. کیفیت تصویر تلویزيون ال جی که می دانیم زبان زد است که افزون بر این کیفیت صوتی عالی هم دارند که نمایش لذت بخش را برای ما رقم می زنند. بلندگو تلويزیون ال جی دارای فناوری صدای واضح هستند که صدایی واضح و رسا را به کاربر ارائه می دهد. Virtual Surround یا صدای فراگیر مجازی یکی از عالی ترین فناوری های صوتی است که در تلویزیون های الجی به کار می رود. این تکنولوژی به گونه ای است که این تصور را ایجاد می کند که منابع صدا بسیار بیشتر از آنچه که وجود دارد شنیده شود.
تلويزيون ال جی از ویژگی عالی همگام سازی صدا با دیگر دستگاه ها برخوردار است که به وسیله فناوری LG Sound Sync انجام می شود. این فناوری همگام سازی صدا را آسان و بی سیم می کند و در عین حال کیفیت صدا را کاهش نمی دهد. همچنین دارای فناوری معروف Dolby Atmos است که سیستم‌های صدای فراگیر را گسترش می‌دهد. و صداها را به حالت سه ‌بعدی بدون محدودیت افقی و عمودی در می آورد. قیمت تلویزیون الجی با در نظر گرفتن تمامی این فناوری هایی که برای صدا و تصویر مهیا شده از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

فروش تلویزیون ال جی

شرکت الجی یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده TV در جهان است و محصولات آن در بیشتر کشورهای جهان عرضه می‌شود. این شرکت معمولاً تلویزيون‌های خود را در رده‌های مختلف قیمتی ارائه می‌کند، از تلویزيون‌های بسیار ارزان قیمت تا تلویزيون‌های بسیار پیشرفته و گران قیمت. در کل، می‌توان گفت که قیمت تلویزیون الجی به دلیل کیفیت بالای تصویر، قابلیت‌های پیشرفته، طراحی زیبا در بازار جهانی محبوبیت زیادی دارند و در نتیجه فروش تلویزیون ال جی نیز روند خوبی را طی می کند . همچنین، شرکت LG تلاش دارد با ارائه قابلیت‌های متنوع و نوآورانه در تلویزيون‌های خود، نسبت به رقبای خود مانند سامسونگ و سونی رقابت کند.

مشخصات سیستم عامل webOS

تلویزیون هوشمند برای عملکرد خود نیازمند پلت فرم هستند که برنامه های هوشمند تلویزيون در آن اجرا شود که به آن سیستم عامل یا OS گفته می شود. کمپانی ال جي در تلویزيون های خود از سیستم عامل اختصاصی الجی یعنی سیستم عامل webOS استفاده می کند. این سیستم عامل در سال 2013 وارد طراحی تلويزیون هوشمند ال جی شده. webOS تاکنون چند بار توسط کارشناسان این حوزه به عنوان روان ترین و سازگار ترین سیستم عامل تلویزيون هوشمند معرفی شده است. این سیستم عامل یکی از بهترین ها در دنیای تلویزیون است که دسترسی ها و ویژگی های عالی را در اختیار تلویزيون قرار می دهد.
یکی از عالی ترین ویژگی های هوشمند تلویزيون، پیشنهاد سرگرمی های شخصی‌ شده است که اوقات فراغت ما را لذت بخش تر می کنند. تلویزيون ال جی از پلتفرم های پر کاربرد Amazon ، YouTube ، Prime ، Netflix پشتیبانی می کند. و بهترین محتوا ها را بر اساس سلیقه ی شما در اختیارتان قرار می دهد. علاوه بر این، تلويزیون ‌های هوشمند ال جی می ‌توانند بهترین تنظیمات تصویر و صدا را برای ارائه بهتر هر چیزی که در حال تماشای آن هستید فراهم کند.

تکنولوژی جدید در تلويزيون های ال جی

دستیار صوتی یا Voice assistantیکی از عالی ترین ویژگی های تلویزيون هوشمند است که به شما امکان می دهد تا از تلویزيون خود به راحت ترین روش استفاده کنید. با دستیار صوتی می توانید از طریق صدای تان به تلويزیون خود دستور بدهید و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنید و دستگاه های هوشمند دیگر را نیز کنترل کنید. در تلویزیون اسمارت الجی دستیارهای صوتی ای که توسط webOS پشتیبانی می شوند الکسا Alexa و Google Assistant هستند. بعد از گفتن Hey Google می توانید درخواست مورد نظر خود برای مثال پخش موزیک، بررسی آب و هوا، کنترل روشنایی آباژور هوشمند، دستگاه تنظیم حرارت، سیستم امنیتی و کنترل دیگر دستگاه های هوشمند خانگی را از دستیار صوتی بخواهید.
قابلیت LG ThinQ® AI یکی از ویژگی‌های تلويزیون‌های الجی است که به کاربر اجازه می‌دهد با استفاده از صدای خود، تلويزیون را کنترل کند. با استفاده از این ویژگی، کاربر می‌تواند اقداماتی مانند تغییر کانال، ولوم، باز کردن برنامه‌ها، جستجوی محتوا و غیره را با استفاده از دستورات صوتی انجام دهد. از طریق ترکیب هوش مصنوعی با صدا، LG ThinQ® AI به کاربر این امکان را می‌دهد تا با صدای خود، درخواست‌های خود را ارسال کند و به دستورات صوتی کاربر، به صورت خودکار پاسخ دهد. همچنین، این ویژگی می‌تواند با دستگاه‌های دیگر هماهنگ شود و به کاربر امکان کنترل هوشمند خانه را ارائه دهد.
به عنوان مثال، با استفاده از LG ThinQ® AI، کاربر می‌تواند چراغ‌های خانه را روشن یا خاموش کند یا دمای ترموستات را تغییر دهد. قابلیت LG ThinQ® AI در تلويزیون‌های ال جی از سرعت و دقت بالایی برخوردار است و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به راحتی و با سرعت بیشتری با تلويزیون خود تعامل داشته باشند.

تکنولوژی جدید در تلويزيون های ال جی

ریموت کنترل تلويزيون های ال جي

ریموت کنترل های ال جي یکی از بهترین ها هستند که استفاده بسیار آسان و دلچسب را مهیا می کنند. اکثر تلويزیون های ال جي دارای کنترل جادویی و تلويزیون های دیگر دارای کنترل استاندارد هستند که هر دو کیفیت عالی در نوع خود دارند. حدود ده سال است که ریموت های جادویی به تلویزیون های ال جی اضافه شده اند که عملکردی هوشمند و لذت بخش دارند.
ریموت های هوشمند می توانند با صدای و دستورات صوتی شما نیز کار کنند که عملکرد خاص و متفاوتی است همچنین آسان تر نیز است. و قابلیت دیگر ریموت هوشمند که بسیار لذت بخش است زوم کردن در حالت نمایش و همچنین سکرین شات گرفتن است که به وسیله دکمه های فیزیکی کنترل انجام می شود. همچنین عملکرد دیگر این نوع کنترل، نشانه گرفتن یا جهت گیری است که حالتی شبیه ماوس دارد. کنترل جادویی علاوه بر این عملکرد های بسیار عالی و متفاوت، از عملکرد عادی با دکمه های فیزیکی نیز پشتیبانی می کند. فروش تلویزیون ال جی با وجود ریموت های جادویی ، استفاده از آن را برای کاربران راحت تر ساخته است .

قیمت خرید تلویزیون های ال جی

قیمت تلویزیون الجی در بازار با نرخ های مختلفی در دسترس هستند و قیمت خرید تلویزیون های ال جی به طور مستقیم به ویژگی‌ها و سایز صفحه نمایش مربوط می‌شود. به طور کلی، تلويزیون‌های بزرگتر و با ویژگی‌های پیشرفته‌تر هزینه بیشتری دارند. همچنین، نوع فناوری صفحه نمایش نیز بر روی قیمت تلویزیون تأثیر می‌گذارد. برای مثال، تلویزيون‌های OLED قیمت بالاتری نسبت به تلویزيون‌های LED دارند. قیمت تلویزیون‌های الجی در بازار با توجه به مدل و ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است و می‌توان برای خرید آن‌ها به فروشگاه اینترنتی بانه مارکت مراجعه کنید.
تلویزيون های ال جي علاوه بر سایت اصلی، در فروشگاه و سایت های زیادی عرضه می شوند. یکی از بهترین این فروشگاه ها، فروشگاه اینترنتی بانه است که بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی را با بهترین شرایط عرضه می کند. سایت بانه مارکت انواع تلویزیون های OLED ، QLED ، NANOCELL ، LED ال جی، همه اینچ های تلويزیون ال جي و همه مدل های تلویزیون های الجی را در لیست قیمت تلویزیون های خود دارد. فروشگاه banehmarkt تلویزیون های ال جي را با شرایط عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند. که با سابقه 17 ساله خود در این زمینه اعتباری عالی میان مشتریان و بازار دارد. شما می توانید با خیالی راحت و مطمئن تلویزیون الجی خود را از سایت بانه انتخاب و خریداری کنید.

کشور های سازنده تلویزیون ال جی

شرکت LG یک شرکت چندملیتی کره‌ای است که در سال ۱۹۵۸ تأسیس شد. هدف اصلی این شرکت تولید محصولات الکترونیکی مصرفی بوده است. در حال حاضر ال جي در بیش از ۱۵۰ کشور حضور دارد و دفاتر فروش و خدمات پس از فروش در بسیاری از این کشورها را دارد. کره جنوبی: ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزيون در کره جنوبی است و دفتر مرکزی اصلی شرکت در سئول قرار دارد.
برخی از کشورهایی که LG در آنها تلویزيون تولید می کند عبارتند از: چین ، مصر ، لهستان ، مجارستان ، اندونزی و ... یکی از بزرگترین مونتاژ کنندگان تلویزیونهای الجی هستند. قیمت تلویزیون الجی در سایت بانه مارکت به نسبت دیگر سایت ها ارزان تر و با امکان ضمانت اصل  بودن کالا و امکان برگشت محصول همراه است .


سوالات متداول در مورد تلویزیون ال جی


تلویزیون‌های ال جی با چه فناوری‌هایی ارائه می‌شوند؟

تلویزیون‌های ال جی با فناوری‌های متنوعی از جمله OLED، QLED، NanoCell و LED عرضه می‌شوند. هر کدام از این فناوری‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که به کیفیت تصویر و تجربه تماشا اضافه‌ای می‌دهند.

چرا تلویزیون‌های OLED ال جی جلب توجه هستند؟

تلویزیون‌های OLED ال جی به دلیل قابلیت نمایش رنگ‌های عمیق، تصاویر تاریک با کنتراست بالا، و زمان پاسخگویی سریع، جلب توجه هستند. همچنین، این تلویزیون‌ها نازک و شیک هستند.

چگونه می‌توانم با ریموت جادویی ال جی تلویزیون را کنترل صوتی کنم؟

ریموت جادویی ال جی، می‌توانید دستورات صوتی را با استفاده از دکمه میکروفن روی ریموت ارائه دهید. به عنوان مثال، بگویید "به کانال 5 منتقل شو" یا "صدا را بلندتر کن" و تلویزیون به دستور شما پاسخ خواهد داد.