Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 17 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - lg - فلز, برند: lg , جنس پایه و بدنه: فلز

اشتراک برای فید RSS

تلویزیون-lg

   

آیتم‌های 561 تا 595 از مجموع 980 تا

  1. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی ال جی LG SMART TV LED FULL HD 65LF630

    محصولات شرکت ال جی همگی همراه با بالاترین کیفیت ساخته روانه بازار شده اند. این کمپانی که بیشتر به رفاه حال کاربران خود توجه می کند در عین حال سعی در ارئه کالاهایی نماید که بالاترین کیفیت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. تلویزیون های ای شرکت همراه با جدیدترین و به روزترین امکانات عرضه شده اند. از جمله با کیفیت ترین این نوع تلویزیون ها می توان به تلویزیون 65 اینچی LF630T آن شاره نمود. این نوع تلویزیون از دسته پیشرفته ترین تلویزیون هایی می باشد که با قابلیت هوشمند بودن آن در اختیار کاربر قار خواهد گرفت. تلویزیون هوشمند ال جی همراه با وضوح فوق العاده بالای FULL HD به صورتی مناسب قادر به ارائه طیف وسیعی از رنگ های غنی و پر جنب و جوش را دارد. به وسیله سیستم عامل بسیار پیشرفته WEB OS تلویزیون ال جی علاوه بر سرعت بخشیدن به تمامی قسمت های تلویزین امکان در اختیار داشتن حجم انبوهی از برنامه های کاربردی را در اختیار قرار می دهد. قابلیت اشتراک گذاری داده ها از دیگر مزیت های تلویزیون ال جی به شمار می رود. با استفاده از اتصال به اینترنت امکان اشتراک گذاری داده ها به صورت مستقیم برای کاربر فراهم می شود. به وسیله هر کدام از پورت های USB و HDMI در نظر گرفته شده برای تلویزیون هوشمند ال جی امکان ذخیره نمودن اطلاعات روی کامپیوتر و لپ تاپ به وجود خواهد آمد. تیونر دیجیتالی تلویزیون  LG LF630T امکان بهره گیری از طیف گسترده برنا مه های ماهواره ای را به ارمغان خواهد آورد. سیستم صدای فراگیر تلویزیون ال جی با حداکثر قدرت 20 واتی بلندگوهای آن امکان لذت بردن از موسیقی های مورد علاقه برای شما را به وجود می آورد.
    • اندازه 65 اینچی
    • تلویزیون هوشمند
    • قابلیت اشتراک گذاری داده ها
    • سیستم عام کاربر پسند WEB OS
    • کیفیت تصویر FULL HD  با وضوح 1080×1920 پیکسلی
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون هوشمند ال ای دی فورکی ال جی LG SMART TV 4K LED 65UF770

    امروزه با روند رو به رشد بسیاری از تلویزیون ها گامی موثر در جهت رفع و ارتقای نیازهای کاربران برداشته شده است. عرضه بسیاری از محصولات با کیفیت و در عین حال بسیار پیشرفته باعث می شود تا کاربران جهت استفاده مناسب از آنها نوع بهتر آن را انتخاب نماید. فارغ از طراحی فوق العاده شیک تلویزیون ال جی یواف770وی همراه با قابلیت ها و تکنولوژی هایی که دارد کاربر را از تمامی خصوصیات بی نظیر آن بهره مند خواهد کرد. بهترین ویژگی تلویزیون ال جی قابلیت هوشمند بودن آن می باشد. با استفاده از این نوع قابلیت امکان بهره گیری از اینترنت برای کاربر به وجود می آید. همچنین اشتراک گذاری داده ها نیز از دیگر مزایای تلویزیون هوشمند سامسونگ به شمار می رود. تلویزیون ال جی uf770 با اندازه بزرگ 65 اینچی عرضه بازار شده است. میزان وضوح صفحه نمایش تلویزیون ال جی همراه با قابلیت بسیار خوب 4k امکان بهره گیری از طیف وسیع تر رنگ های زیبا را به ارمغان خواهد آورد. به وسیله سیستم عامل بسیار محبوب web os پایه ریزی شده برای تلویزیون ال جی امکان در اختیار داشتن برنامه ها زیادی فراهم خواهد شد. قدرت خروجی بلندگوهای تلویزیون ال جی امکان تولید حداکثر صدای واضح را فراهم می آورند. به وسیله هر کدام از پورت های در نظر گرفته شده usb و hdmi موجود بر روی تلویزیون ال جی تعداد زیادی از برنامه های بسیار کاربردی روی تلویزیون lg uf770 قرار داده می شوند. با مصرف بسیار کم انرژی تلویزیون ال جی در هر زمان که مایل باشید امکان بهره گیری از برنامه های آن فراهم خواهد شد.
    • طراحی زیبا همراه با قاب بسیار باریک
    • اندازه 65 اینچی صفحه نمایش
    • وضوح 3840×2160 پیکسلی
    • وضوح تصویر 4K
    • سیستم عاملWEB OS و کاربر پسند
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون فورکی ال ای دی ال جی LG LED 4K ULTRA HD TV 55UF680

    با پیشرفت تکنولوژی و به میدان آمدن کیفیت فوق العاده برای صفحه نمایش تلویزیون ها ، ال جی نیز تلویزیون های خود را به روز کرده است و ان ها را با ویژگی ها و فناوری هایی ساخته است که باعث می شود تا کاربران بیشتر از مشاهده تصاویر لذت ببرند. تلویزیون 55UF680 یک تلویزیون هوشمند با کیفیت ULTRA HD و رزولوشن خیره کننده می باشد که تمامی امکانات سرگرمی و دسترسی به اینترنت را با هم برای شما فراهم آورده است . رزولوشن بالا در این تلویزیون باعث شده است تا شما تصاویر را بر روی صفحه نمایش 55 اینچی و با وضوح بیشتر مشاهده کنید . این رزولوشن وضوحی  برابر بیشتر از یک کیفیت FULL HD را تولید خواهد کرد . به علاوه صفحه نمایش این تلویزیون IPS  می باشد که از هر گوشه اتاق قابلیت دید دارد و می توان محتوای آن را با بهترین وضوح مشاهده نمود . یک سیستم عامل و پلت فرم هوشمند در این تلویزیون به این معنی است که شما می توانید بهترین مطالب را از اینترنت ریافت کرده و سرگرمی های خود را در یک راه جدید پیاده سازی کنید . پلت فرم WEB OS بسیار راحت برای استفاده است و شما می توانید با استفاده از ساده ترین روش ها ، طیف وسیعی از سرگرمی ها مانند فیلم و بازی ها را در اختیار داشته باشید . در این تلویزیون به وسیله رابط HDMI  شما می توانید  اطمینان حاصل نمایید که راحت ترین و سریعترین روش را برای انتقال داده های خود در اختیار دارید و می توانید تصاویر و محتوا را به صورت بهبود یافته به تلویزیون انتقال دهید . همچنین گزینه های اتصال بی سیم نیز مانند وای فای و WIDI برای شما امکان برقراری ارتباط بدون نیاز به سیم را فراهم می آورد.
    • صفحه نمایش با نور LED و اندازه 55 سانتی متر
    • کیفیت تصویر ULTRA HD با رزولوشن 4K 3840 * 2160
    • دارای 1000 شاخص تصویر
    • مجهز به فناوری IPS
    • تلویزیون هوشمند با رابط کاربری WEB OS
    • مجهز به کابل HDMI
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • به اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون فورکی ال ای دی ال جی LG TV ULTRA HD LED 65UF670

    کمپانی ال جی الکترونیک اکثر تلویزیون های سال 2015 خود را به صورت 4K تولید و ارائه داده است و آن ها را در دسترس کاربران و فروشندگان قرار  داده . تلویزیون UF670  با صفحه نمایش 65 اینچ یکی از بزرگترین تلویزیون های این کمپانی در سال 2015 می باشد که با کیفیت تصویر UHD 4K طراحی شده است . رزولوشن این صفحه نمایش 3840x2160p که معادل رزولوشنی چهار برابر بیشتر از یک کیفیت FULL HD می باشد به همین دلیل تصاویر و محتوای داخل آن نیز روشن و شفاف تر نمایش داده می شوند. از امکانات بارز در این تلویزیون ال جی می توان به موتور واقعی 4K  و همچنین پردازشگر تصویر اشاره کرد که این امکانات در تلویزیون های ال جی باعث می شوند تا نویز و تیرگی را که در تصاویر با سایر تلویزیون ها مشاهده می کنید ، در این تلویزیون ها از بین بروند همچنین صدای با کیفیت بالا نیز از طریق بلندگو های 2 کاناله در این تلویزیون تجربه های شگفت انگیز آن را تکمیل می کند . فناوری هایی که در سیستم فوق العاده این تلویزیون وجود دارد باعث می شوند تا در هر محیطی بتوانید صدای موزیک و فیلم ها را بشنوید .از امکانات و قابلیت های این تلویزیون که بگذریم می توان گفت که ال جی همانطور که تمامی تلویزیون های خود را به صورت مدرن تولید کرده ، این تلویزیون را نیز با طراحی بسیار شیک ، پایه زیبا و همچنین قاب فلزی دو لایه طراحی کرده  طراحی این تلویزیون امکان سازگاری با هر دکوراسیونی را فراهم می آورد . این دستگاه در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد .
    • دارای کیفیت تصویر فور کا UHD
    • ارتقای رزولوشن 4K
    • نمایش رنگ های واقعی بر روی صفحه
    • کنترل رنگ های سیاه و تیره
    • تولید صدای مجازی و فراگیر
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر
    • مجهز به رابط HDMI
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون آلترا اچ دی ال ای دی ال جی LG TV LED ULTRA HD 55UF670

    تلویزیون ها در جامعه امروزی بسیار لازم می باشند به صورتی که با استفاده از آن می توان محیطی کاملاً شاد و آرام را در میان خانواده ها به وجود آورد. انتخاب نوعی تلویزیون به صورت هوشمندانه علاوه بر ارائه بهترین کیفیت می توان سایر امکانات مفید را در اختیار قرار دهد. کمپانی ها نیز در این رابطه بی هدف نبوده اند و با تولیدات حجم کثیری از انواع انها به صورت چشمگیری توانسته اند بخش قال توجهی ار نیاز کاربران را رفع نمایند. از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی ال جی می توان به سری تلویزیون های آن اشاره نمود. تمامی محصولات این شرکت کاملاً تضمین ده می باشند به صورتی که با ورود آنها به بازار تغییر و تحولی وسیع به وجود آمد. میزان سطح بهره گیری از تلویزیون بسته به نوع تلویزیونی دارد که آن را انتخاب کرده اید. با استفاده از تلویزیون های پیشرفته امکان بهره گیری از سطح بالای امکانات آن فراهم خواهد شد. تلویزیون 55 اینچی ال جی یو اف670 به گزینه ای بسیار مناسب برای بهره گیری از خصوصیات ان در هر خانه ای می باشد. با استفاده از قاب باریک آن زیبایی خاصی به محیط ببخشید. قابلیت 4k ان امکان را برای کاربر فراهم می آورد ت به وسیله آن از سطح چند برابری وضوح فوق العاده بالای تصاویر و برنامه های بهره مند گردید. سیستم صوتی فراگیر تلویزیون ال جی این امکان را فراهم می اورد تا به وسیله دو عدد بلندگوی آن به صورت بسیار مناسبی از صدایی فوق العاده واضح و گیرا بهره مند شوید. به وسیله تیونر دیجیتالی DVB-T2 امکان بهره گیری از برنامه های ماهواره برای شما به وجود می آید.       
    • قاب باریک همراه با طراحی منحصر بفرد
    • قابلیت 4k همراه با وضوح چهار برابری نمایش تصاویر
    • سیستم صوتی صدای فراگیر
    • موتور پردازشگر تصویرTru ULTRA HD
    • نرخ حرکت 200  هرتز
    • تیونر دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون سه بعدی فول اچ دی ال ای دی ال جی LG SMART TV LED FULL HD 3D 55LF651

    همگام با پیشرفت تکنولوژی و رغبت بشر به سرگرمی ها و برنامه های متنوع ،ال جی تلویزیون های جدید در سال 2015 تولید و روانه بازار کرده است . این سری تلویزیون متناسب با هر بودجه و سلیقه ای طراحی شدهاند زیرا با فناوری های پیشرفته و همچنین ویژگی های جدید ارائه شده اند . بسیاری از تلویزیون های تازه تولید شده توسط ال جی هوشمند هستند و این امکان دسترسی های نامحدودی را به کاربران در انتخاب و برگزیدن برنامه ها می دهد. یکی از این تلویزیون های جدید ال جی تلویزیون LF651 با صفحه نمایش 55 اینچ است . همه ما میدانیم که صفحه نمایش بزرگ در یک تلویزیون به معنای جزئیات بیشتر و محتوای عمیق تر است پس این تلویزیون بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند محتوای دنیای مدرن را در منزل خود به صورت طبیعی و زنده مشاهده کنند. ویژگی هایی که در این تلویزیون در اختیار کاربران قرار می گیرد شامل قابلیت هوشمند و سه بعدی می باشند . سه بعدی این تلویزیون از نوع PASSIVE و همچنین هوشمند بودن ان نیز به واسطه وای فای می باشد . صفحه نمایش این تلویزیون LED و با رزولوشن 1080×1920 پیکسل قادر به نمایش تصاویر است به علاوه فناوری هایی مانند پاک سازی دینامیک تصویر و از بین بردن نویز شگفتی فوق العاده ای به تصویر این تلویزیون بخشیده است . سیستم صوتی این تلویزیون دارای دو بلند گوی 20 وات با فناوری پاک سازی صدا و همچنین همگام سازی صدا همراه است . این تلویزیون هوشمند به علاوه اینکه اتصال با اینترنت را برای شما فراهم می آورد همچنین می تواند با سایر دستگاه های خانگی هوشمند نیز اشتراک داده ها را انجام دهد. این تلویزیون دارای ریموت کنترل جادویی برای بهره برداری از امکانات مدرن می باشد .
    • دارای وای فای و قابلیت هوشمند
    • صفحه نمایش فول اچ دی
    • موتور پردازش تصویر سه گانه
    • مجهز به فناوری سه بعدی پسیو
    • بلندگو های 20 وات با فناوری پاک سازی صدا
    • قابلیت به اشتراک گذاری هوشمند
    • اجرای انواع سرگرمی ها و لانچر
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 3D 55LF6500

    شرکت با سابقه ال جی یکی از آن دسته شرکت هایی می باشد که با ورود محصولات مرغوب خود دید تمامی اشخاص جامعه را نسبت به سایر کالاهای خود تغییر داد. تلویزیون ها از جمله کالاهایی می باشند که وجود آنها درخانه تکمیل بخش نیازهای افراد جامعه می باشد. با تغییر و تحولاتی که در عصر کنونی به وجود آمد دیگر تلویزیون های همانند قبل از امکانات بسیار ساده برخودار نمی باشند. قابلیت هوشمند بودن آنها و همچنین سایر اتصالات باعث می شود تا کاربر به سوی نوع بسیار پیشرفته آنها گرایش پیدا کند. تلویزیون ال جی ال اف6500 از آن دسته تلویزیون هایی می باشد که با ورود به بازار تنوعی جدید در دهه اخیر رخ داده است. تلویزیون ال جی همراه با اندازه بسیار بزرگ 55 اینچی طراحی شده است. میزان وضوح صفحه نمایش تلویزیون ال جی با تکنولوژی فول اچ دی امکان ارائه شدت واضح کامل را فراهم می آورد. قدرت صدای فوق العاده واضح بلندگوهای تلویزیون ال جی همراه با تکنولوژی 2 کاناله آن امکان ارائه صدایی بیش از حد واقعی را برای کاربر به ارمغان می آورد. قابلیت سه بعدی از دیگر مزیت های تلویزیون ال جی به شمار می رود که دیدی کاملاً واقعی از مشاهدات را در اختیار قرار می دهد. به وسیله ه کدام از پورت های usb و hdmi  موجود بر روی تلویزیون lg lf6500 از طیف وسیع برنامه ها کاربردی بهره مند شوید. به وسیله تکنولوژی بسیار خوب هوشمند گنجانده شده در تلویزیون ال جی با کیفیت بسیار بالا امکان اتصال به اینترنت برای شما فراهم می شود.        
    • طراحی شکیل با قاب بسیار باریک
    • تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای سیستم عامل کاربر پسند WEB OS 2.0
    • صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی با کیفیت full hd
    • قدرت صدای فوق العاده گیرای تلویزیون با قابلیت 2 کاناله بودن آن
    • قابلیت سه بعدی از نوع PASSIVE
    • دارای چند نوع پورت مجزای usb  و hdmi
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG LED SMART TV FULL HD 47LY760

    کمپانی ال جی یکی از شرکت های قدیمی در ساخت انواع تلویزیون  و سایر لوازم خانگی می باشد ، بنابراین دست کم هر کس در خانه خود می تواند یک وسیله ی ساخت این کمپانی را بیابد. تلویزیون ال جی LG 47LY760 یکی از مدل های قدیمی تر تلویزیون های ال جی می باشد. با وجود اینکه سری LY نسبت به سری های دیگر قدمت بیشتری دارند، اما هنوز هم از طرفداران این تلویزیون کم نشده است و در میان بسیاری افراد محبوبیت خاص خود را دارد. این تلویزیون اسمارت بوده و از قابلیت های زیادی برخوردار است ، به علاوه قیمت ان به نسبت سایر تلویزیون ها مناسب تر و مقرون به صرفه می باشد.  شما می توانید با استفاده از اتصال به وای فای و یا با استفاده از ورودی LAN  در این تلویزیون به اینترنت دسترسی پیدا کنید و از محتوای دلپذیر و نامحدود ان لذت ببرید. این تلویزیون هوشمند ال وای 760 ال جی همچنین مجهز به گیرنده های انالوگ و دیجیتال است که شما را قادر می سازد بدون نیاز به خرید گیرنده های اضافی، از محتوای کانال های بیشماری که در دسترسی شما قرار می دهد لذت ببرید، این خود می تواند صرفه جویی در هزینه نیز باشد. بر روی قاب و لبه ی پشتی این تلویزیون شما می توانید 3 عدد ورودی HDMI را مشاهده کنید، با استفاده از این ورودی ها، اتصال همزمان لپ تاپ، تبلت و یا هر وسیله ی دیگر که کابل HDMI را پشتیبانی کند، فراهم می باشد. همچنین شما می توانید از طریق ورودی USB 2.0، هر نوع کابل یو اس بی و یا حتی فلش یو اس بی را به این تلویزیون اتصال دهید، به علاوه شما قادر خواهید بود، محتوای ذخیره شده بر روی هر دستگاه و یا حافظه ی خارجی را بر روی منوی تلویزیون LY760 ال جی مشاهده کنید و از دیدن محتوای مورد علاقه ی خود نیز لذت ببرید.
     
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای 1920x1080 HDTV پیکسل
    • دارای دو عدد بلندگو با قدرت 20 وات
    • دارای 3 عدد پورت HDMI
    • دارای 1 عدد پورت USB
    • مجهز به اتصالات بدون سیم وای فای مستقیم و وای دای
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG LED TV 3D FULL HD 49LF620

    کمپانی ال جی همواره یکی از پیشگامان محصولات الکتریکی خانگی بوده است و با کیفیتی که برای محصولات خود ارائه می دهد توانسته پیشرفت خود را حتمی نماید . این کمپانی این بار تلویزیون های جدید سه بعدی تولید کرده است که تصویر عالی و سرگرمی را به صورت یکجا در اختیار کاربران قرار می دهد . تلویزیون ال جی 49LF620 یک دستگاه سه بعدی و با امکانات و سرگرمی های پیشرفته می باشد که با صفحه نمایش گسترده خود می تواند تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد .صفحه نمایش این تلویزیون با رنگ های باور نکردنی و یک تصویر واقع گرایانه به پیشواز محتوا می رود می تواند تکمیل کننده ویژگی های پیشرفته این تلویزیون باشد . کاربران امروزه اکثرا به دنبال تلویزیون های سه بعدی هستند تا از این طریق یک منبع سرگرمی نیز در منزل خود داشته باشند. این تلویزیون یک تلویزیون سه بعدی است که تصاویر را به صورت  بدون نویز و هیچ گونه تاری بر روی صفحه نشان می دهد . تصاویر سه بعدی نمایش داده شده با این فناوری سه بعدی در این تلویزیون هیچ گونه ضرر و یا حساسیتی برای چشم شما ایجاد نمی کنند و عینک های ان نیز به نیازی به شارژ ندارند پس بدن هیچ درد سری شما می توانید تصاویر و فیلم ها را به صورت سه بعدی در اختیار داشته باشید. در این تلویزیون پورت های اتصال مانندHDMI  و  USB گزینه های ارتباطی هستند و قادرند داده ها را از دیگر دستگاه ها دریافت و پخش کنند. این تلویزیون برای ارائه تصویر بهتر در ویدیو ها نیز دارای امکاناتی همچون موتور پردازشگر تصویر و همچنین  سینما 24P می باشد .سیستم صوتی این تلویزیون ال جی از دو بلند گوی 20 وات دو کاناله تشکیل شده است که با فناوری هایی نظیر پاک سازی و همگام سازی صدا همراه است.
    • دارای بلندگو های دو کاناله با قدرت 20 وات
    • تلویزیون سه بعدی و تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • صفحه نمایش 49 اینچ
    • دارای دو رابط HDMI  و 1 پورت USB
    • موتور پردازشگر تصویر
    • حالت صرفه جویی در انرژی
    • بدنه و قاب فلزی بسیار زیبا
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 43LF630

    تلویزیون های ال جی امروزه تماما با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مدرن ساخته می شوند. این تلویزیون های سری جدید کمپانی ال جی از طراحی های بی نظیری برخوردارند که می توانند نما و دکوراسیون هر خانه ای را زیبا سازند. تلویزیون اسمارت الجی 43LF630 با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل هم اکنون در اختیار تمامی مشتریان قرار گرفته است که می توان با استفاده از آن، از وضوح سینمایی و فوق العاده در تماشای فیلم های خود لذت ببرید. یکی از گزینه هایی که این تلویزیون را از سایر تلویزیون های معمولی مجزا می سازد، وجود یک پانل IPS با دید گسترده تر می باشد. این پنل که علاوه بر دید گسترده تر ، مقاوم در برابر ضربه می باشد و به علاوه می تواند کیفیت تصویر را تا حد زیادی افزایش دهد. این پنل فوق پیشرفته مختص به کمپانی ال جی می باشد و تلویزیون های معمولی فاقد ان هستند. به علاوه این تلویزیون هوشمند LF630 می باشد که شما را از قابلیت های جدید و اتصال به اینترنت برخوردار می سازد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای و یا پورت و اتصال اترنت، امری اسان است؛ شما می توانید در کمترین زمان ممکن و همچنین بدون نیاز به تخصص خاصی با استفاده از ال اف 630 به اینترنت وصل شده و از این دنیای نامحدود لذت ببرید. این در حالی است که اشتراک گذاری میدیا، چت و گفتگو با دوستان با استفاده از این تلویزیون الجی ال اف 630 امری اسان است. این تلویزیون از نظر صوتی نیز همچنین از یک کیفیت ما فوق برخوردار می باشد و به فناوری صوتی Virtual Surround Plus مجهز شده است. این فناوری می تواند با تولید صدای فوق العاده از تمامی جهات شما را در خود غرق کند و کیفیت صدای اچ را همراه با فیلم ها تولید نماید که در این صورت زمینه ی یک تجربه ی سینمایی فوق العاده برای شما مهیا خواهد شد.
     
    • نمایشگر فول HD همراه با کیفیت بسیار بالا
    • رزولوشن تصویر1080×1920 پیکسل
    • دارای پنل ضد ضربه ی IPS
    • طراحی زیبا با بدنه ای مقاوم
    • دارای گیرنده های دیجیتال  جهانی، کابلی و استانی
    • نمایشگر 43 اینچی
    • قابلیت صرفه جویی هوشمند انرژی با کلاس انرژی A+
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED FULL HD 43LF5100

    امروز می خواهیم شما را با غول بزرگ فن آوری در ارائه کیفیت صوت و تصویر آشنا کنیم. تلویزیون 43 اینجی ال جی، ال اف 5100 یکی از آیتم های فوق العاده در عرصه فن آوری های نوین و پیشرفته می باشد که به تازگی در اختیار کاربران حرفه ای خود قرار گرفته است. این تلویزیون دارای انواع و اقسام از امکانات ویژه ای است که به طور گسترده ای بیشترین تعداد مشتریان را به خود جذب کرده و تمامی شاخص های غیر حرفه ای که در سری های قبل بوده را در این سری به طور قابل توجهی برطرف کرده اند. پیکربندی طراحی پیشرفته در تلویزیون 43LF5100 یکی از معیار های ایده آل و مورد توجه صاحبان تولید بوده که در این تلویزیون به سطح بالایی ارتقا یافته است. این تلویزیون مجهز به پانل نمایش 43 اینچی از نوع  LED TV می باشد و یک تلویزیون Full HD  به شمار می آید. علاوه بر این مجهز به موتور پردازشگر تصویرTriple XD Engine است که تصاویر را با درخشش فوق العاده و ارائه جزئیات بی نظیری نمایش داده و همین باعث می شود تا از دقت منحصر به فردی برای کیفیت تصویر آن ایجاد می شود لذت یک زندگی ایده آل را در اتاق نشیمن خود تجربه کنید. تلویزیون LG 43LF5100 مجهز به دو پورت USB است که با اتصال آن به تلویزیون می توانید همواره تمامی فایل و رسانه هایی که بر روی آن ذخیره شده را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کرده و در مدت زمان کمی از تمامی این قابلیت ها بهره مند شوید. بنابراین می توانید هم اکنون آن را تهیه کرده و متناسب با نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید، بدون آنکه نگران بالا رفتن هزینه های مصرفی توسط آن باشید.
     
    • تلویزیون مدرن با طراحی ظریف
    • صفحه نمایش 43 اینچی از نوع LED TV
    • کیفیت نمایش Full HD با رزولوشن  1920 × 1080پیکسل
    • نرخ رفرش تصویر 60 هرتز
    • قابلیت اتصال دو پورت HDMI و دو پورتUSB
    • مجهز به موتور تصویر Triple XD Engine   
    • صرفه جویی در مصرف انرژی به طور هوشمند
    • قدرت صدای 10 وات
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG LED TV 4K 43UF680

    یکی از مناسب ترین تلویزیون هایی که به تازگی در اختیار مشتریان علاقه مند به فن آوری های مدرن روز قرار داده شده، تلویزیون 43 اینچی  ال جی با شماره مدل یو اف 680 است که دارای امکانات فوق العاده پیشرفته ای می باشد که دارای امکانات مربوط به اینترنت Wifi است. تلویزیون هوشمند ال جی مجهز به رابط کاربری webOS است که توسط شرکت توسعه یافته ال جی برای این نوع از تلویزیون فراهم شده است. صفحه نمایش فوق العاده تلویزیون LG 43UF680 در رزولوشن3840 × 2160پیکسل بوده که کیفیت وضوح 4K را در اختیار بیننده گان قرار می دهد و باعث شده تا چهار برابر بیشتر از هر تلویزیون عادی به نمایش برنامه ها بپردازد. تلویزیون 43 اینچی ال جی مجهز به پنل  IPS 4Kمی باشد که به شما امکان می دهد تا رنگ های واقعی را توسط آن مشاهده کرده و با کیفیتی استثنایی از ضد ضربه بودن این پانل فوق العاده لذت ببرید. این در حالی است که شما می توانید به راحتی هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید از هر زاویه ای وضوح کاملی از نمایش برنامه های پخش شده را در اختیار داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال یک تلویزیون فوق العاده با کیفیت صدای ایده آل هستید می توانید با سفارش دادن LG 43UF680 از صدایی با قدرت خروجی 20W بهره مند شوید و بدون نویز از فراگیر بودن صوت فوق العاده آن لذت ببرید. از آنجا که این تلویزیون وضوح فوق العاده ای در نمایش برنامه ها دارد دارای تکنولوژی نرخ رفرش تصویر باشد و همین سبب شده تا تصاویر متحرک را با جزئیات بیشتری نمایش داده و از تاری دید در هنگام مشاهده جلوگیری می نماید.
     
    • تلویزیون هوشمند با طراحی فوق العاده
    • مجهز به رابط کاربری webOS 2.0  
    • استاندارد کیفیت نمایش 4K با رزولوشن3840 × 2160پیکسل
    • مجهز به  پنل IPS
    • تلویزیون 43 اینچی از نوع LED
    • مرورگر اینترنت وای فای
    • قابلیت DLNA
    • قدرت صوتی 20W
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV FULL HD 42LF651

    تلویزیون هایی با نمایشگر 40 الی 50 اینچ امروزه طرفداران زیادی به خود اختصاص داده اند، علت هم از اینجاست که این تلویزیون ها به راحتی نیاز هر خانواده را بر طرف می سازد و همچنین قیمت این تلویزیون ها با سایز های متوسط بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشند. تلویزیون هوشمند ال جی LF651 نیز همچنین از اندازه ای ایده ال برای تمام خانه ها برخوردار می باشد که برابر با 42 اینچ است. این تلویزیون ال جی 42LF651 دارای کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد همچنین به یک موتور پردازشگر تصویر Triple XD به منظور بهبود کیفیت نیز مجهز شده است که در واقع می توان گفت در مورد کیفیت تصویر فوق العاده ی آن چیزی برای گفتن باقی نماند. همچنین این تلویزیون هوشمند مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت می باشد، در کنار اینکه نمایش محتوا را به خوبی انجام می دهد، همچنین شما می توانید این تلویزیون را با استفاده از وای فای و یا پورت اترنت، به فضای نامحدود اینترنت وصل کنید و از سرچ و جستجو در یک نمایشگر 42 اینچی لذت ببرید، بدون شک این می تواند یک تجربه ی فوق العاده باشد. در کنار این همه امکانات، کمپانی ال جی برای این سری از تلویزیون های خود از یک رابط کاربری بسیار ساده و منحصر به فرد استفاده نموده است که حتی کاربر مهمان نیز قادر خواهد بود به راحتی با آن کار کند. به علاوه این تلویزیون ال اف 651 از یک ریموت کنترل جادویی نیز پشتیبانی می کند که کار با تلویزیون را تا چند برابر راحت تر و سریعتر می سازد. تنها کافی است که کنترل را در هوا بچرخانید و همانند ماوس کامپیوتر با آن کار کنید، در واقع این یک راه ساده برای کار با تلویزیون می باشد.
     
    • کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل
    • تلویزیون هوشمند ال ای دی ال جی
    • دارای نمایشگربا اندازه ی 42 اینچی
    • مجهز به موتور پردازشگر Triple XD
    • بلندگوهای داخلی با توان خروجی صدا 20 وات
    • قابلیت پشتیبانی از ریموت کنترل جادویی ال جی
    • دارای رابط کاربری WEB OS
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی LG SMART 4K LED 55UH654V

    سال 2016 ال جی طبق روال طیف عظیمی از تلویزیون های میان رده و بالا رده خود را روانه بازار کرد تا همواره بتواند حضورش را در بازار رقابتی به صورت پر رنگ نشان دهد و به خوبی به نیاز کاربران از هر لحاظ پاسخ دهد. تلویزیون 55uh654 جز تلویزیون های عرضه شده در سال 2016 می باشند که همانند دیگر تلویزیون ها، این تلویزیون هم با طراحی جدیدی روانه بازار شده است. در واقع ال جی امسال طراحی متفاوتی را در تلویزیون هایش به کار گرفته و آن هم باریک تر کردن قاب اطراف صفحه نمایش و همچنین تغییر در طراحی پایه ها می باشد. بهبود در طراحی موجب شده شکل و شمایل تلویزیون های امسال دلنشین تر از قبل باشند. به علاوه ال جی در بخش صفحه نمایش این تلویزیون هم سنگ تمام گذاشته به طوری که یو اچ 654 با رزولوشن عالی فورکی و همچنین تکنولوژی هایی نظیر: HDR PRO، ColorPrime Pro، ULTRA Luminance، 3D color Mapping، Local Dimming ارائه شده است. تمامی این تکنولوژی ها در کنار هم موجب ارائه کیفیت تصویری عالی می شوند و می توان گفت فراتر از رده ای که تلویزیون در آن قرار دارد روی بخش صفحه نمایشش کار شده. به علاوه این تلویزیون ال ای دی از وای فای داخلی پشتیبانی می کند، این بدین معنیست که تلویزیون uh654 هوشمند است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. ال جی با نصب سیستم عامل webOS 3.0 کار با تلویزیون را راحت تر نموده و دسترسی آسان به برنامه ها و بازی های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده. همچنین به موجب وجود وای فای داخلی در این تلویزیون ال جی، می توان از سایر امکانات اشتراک گذاری نظیر: WiDi، Miracast و DLNA استفاده نمود.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • قابلیت های WiDi، Miracast و DLNA
    • تکنولوژی HDR PRO
    • قابلیت ضبط بر روی هارد خارجی
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV ULTRA HD 4K 49UH750

    در طی چند سال اخیر ال جی سعی کرده است نوآورانه ترین تلویزیون ها را تولید و روانه بازار کند. 49UH750 یکی از محصولات این کمپانی است که با ویژگی هایی از قبیل صفحه IPS، کیفیت تصویرULTRA HD ، سیستم عامل WebOS، قابلیت اتصال به اینترنت، گیرنده دیجیتال و اشتراک گذاری هوشمند تولید شده که در کنار طراحی زیبا و شیک، یک تلویزیون همه چیز تمام است. ضخامت کم بدنه، قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر و پایه های دو شاخه ای از ویژگی های طراحی زیبای این تلویزیون است. ال جی تلویزیون UH750 را با صفحه نمایشی 49 اینچی تولید کرده که دارای رزولوشن ULTRA HD 4K به همراه تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می باشد که چهار برابر وضوح بیشتر را ارائه می دهد. وجود این تکنولوژی ها موجب می شود تا تصاویر بر روی تلویزیون LED زیباتر و با کیفیت تر از همیشه خودنمایی کند. وظیفه ی پخش صدا در این تلویزیون هوشمند بر عهده ی اسپیکر های 10 واتی (جمعا 20 وات) می باشد. صفحه نمایش IPS علاوه بر ارائه ی محدوده دید گسترده تر، سبب مقاومت بیشتر پانل در برابر ضربه و فشار  خواهد شد. سیستم عامل webOS 3.0 را می توان قلب تپنده ی این تلویزیون دانست که استفاده از آن را برای شما بسیار جذابتر و ساده تر می کند. نگران نباشید، همه چیز در دسترس شماست! با قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند می توانید به محتوای اینترنت دسترسی داشته باشید و از دنیای مجازی بر روی صفحه نمایش بزرگ 49 اینچی لذت ببرید. این اتصال از طریق اترنت و Wi-Fi صورت خواهد پذیرفت. با اشتراک گذاری از طریق DLNA و Miracast می توانید محتوای موجود بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های خود را بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون یو اچ 750 ال جی نمایش دهید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال اشاره کرد که موجب می شود تا شبکه های دیجیتال بدون نیاز به دستگاه پخش خارجی بر روی تلویزیون شما پخش شود.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • صفحه نمایش IPS
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق DLNA و Miracast
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    • سیستم عامل WebOS
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH548

    تلویزیون ال جی 49LH548 که در سال 2016 از آن پرده برداری شده به بازی مختلفی مجهز شده، این استراتژی مربوط به ال جی است که بر روی تلویزیون های بدون وای فای هم بازی های مختلفی نصب می کند تا کماکان بخش سرگرمی تلویزیون هایش پابرجا باشد. شاید در سر زبان ها در مورد استراتژی ال جی در ساخت تلویزیون هایش شنیده باشید که بیشتر بر روی امکانات آن ها کار می کند تا دیگر موارد. می توان اذعان داشت این گفته تا حدی صحت دارد اما به هیچ وجه ال جی در بخش کیفیت صفحه نمایش و صدا کم کاری نکرده و هر ساله با ارائه تکنولوژی های جدید در بخش صفحه نمایش، کیفیت را نیز سر لوحه کار خود قرار داده است. صفحه نمایش Full HD در کنار تکنولوژیTriple XD Engine  و اسکن تصویر 50 هرتز و Picture Wizard III موجب تولید تصاویر با کیفیت مناسب می شود. بلندگو ها نیز خروجی صدای 20W را ارائه می دهد که این میزان به نسبت بعضی از تلویزیون های موجود در همین رده ال جی مانند LH590، LH541 و LW310 10 وات بیشتر است؛ تکنولوژی هایی نظیر Virtual surround، Dolby Digital Decoder و Clear Voice هم برای تولید صدایی واقعی تر و واضح تر، این بلندگو ها را یاری می کنند.
    • کیفیت تصویر Full HD
    • پردازنده تصویر Triple XD
    • فرکانس رفرش تصویر 50 هرتز
    • دو بلندگو 20 وات
    • تکنولوژی Virtual surround، Clear Voice
    • ویژگی Picture Wizard III
    • دارای بازی های پیش فرض
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 49LF510

    49lf510 تلویزیونی 49 اینچی است که توسط کمپانی ال جی در سال 2015 میلادی تولید شده است. این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های از قبیل تکنولوژی صفحه نمایش LED، بلندگوهای دو کاناله 10 واتی، رزولوشن 1920×1080 پیکسل و صرفه جویی در انرژی است. رزولوشن 1080p  بسیار مناسب و عالی برای مشاهده ی فیلم های فول اچ دی است که بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند. همچنین این تلویزیون مشاهده تصویری روشن با کیفیت و وضوح بالا و نمایش رنگ های طبیعی را تضمین می کند. می توانید جزئیاتی را که تا کنون قابل به مشاهده ی آن ها نبوده اید بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید. این تلویزیون ال جی دارای ضخامت باریک می باشد که تکنولوژی LED مسبب این امر است. تلویزیون های LED ال جی مدل LF510 با ارائه کیفیت بهتر و صدای بهتر برای انواع سرگرمی در خانه ی شما مناسب است. صدا از طریق بلندگوهای دو کاناله شنیده می شود که دارای توان خروجی 10 وات است. شما می توانید با اتصال تلویزیون به سیستم صوتی مانند سینمای خانگی، مشاهده ای لذت بخش را در خانه ی خود تجربه کنید. این تلویزیون LED ال جی دارای ویژگی های صرفه جویی در مصرف انرژی است که شامل کنترل نور پس زمینه برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش، خاموش شدن صفحه نمایش برای پخش صدا و مصرف صفر انرژی در حالت آماده به کار می باشد. با توضیحات بالا شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب تلویزیونی با طراحی باریک و شیک همراه با ویژگی های نسبتا خوب را دریافت کنید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • حالت صرفه جویی در انرژی
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • صدای مجازی  Virtual Surround
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH541

    تنوع بالای محصولات ال جی موجب شده تا هر کاربری را با هر نوع سلیقه و نیازی راضی نگه دارد. در سال 2016 میلادی این کمپانی سری جدید تلویزیونهایش را همانند قبل با تنوع بالا وارد بازار کرد. 49LH541 یکی از مدل های تولید شده در این سال است که دارای کیفیت تصویر FULL HD، موتور پردازش Triple XD، بلندگوی دو کاناله 10 واتی، گیرنده دیجیتال و حالت ذخیره سازی انرژی می باشد. کیفیت نمایشی فول اچ دی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل به همراه بلندگوهای دو کاناله با تکنولوژی Virtual surround چند رسانه ای عالی را برای شما به نمایش خواهند گذاشت. کیفیت فول اچ دی با ارائه وضوح تصویر و رنگ های درخشان کمک خواهد کرد تا شما از فیلم های Blu-ray و کانال های HD بیشتر لذت ببرید. محتوایی با کیفیت پایین نیز بر روی تلویزیون 49 اینچی LH541 ال جی می تواند به کمک موتور پردازش تصویر تا حدی زیباتر و با کیفیت تر نمایش داده شود. برای مشاهده ی محتوای موجود بر روی سایر دستگاهها می توانید از طریق پورتها اقدام کنید؛ یعنی تنها با استفاده از کابل می توانید به سایر دستگاهها متصل شوید و از محتوای آن ها بر روی نمایشگر بزرگ لذت ببرید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می توان به گیرنده دیجیتال داخلی آن اشاره کرد که موجب می شود تا بتوانید شبکه های دیجیتال را بدون دستگاههای خارجی مشاهده کنید.
     
    • کیفیت تصویر FULL HD  با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 10 وات
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • دارای گیرنده دیجیتال
    • قابلیت ذخیره سازی در انرژی
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال ای دی ال جی LG 49LF550

    تلویزیون 49 اینچی LF550 که تنها یک اینچ با تلویزیون های 50 اینچی فرق دارد از اندازه ای کاملا مناسب برخوردار است، به طوری که می توان هم در محیط های نسبتا بزرگ، متوسط و کوچک به خوبی از آن بهره برد. این تلویزیون در رده تلویزیون های رده پایین شرکت ال جی قرار دارد و در سال 2015 وارد عرضه تکنولوژی شده است. ال جی برای تسخیر بازار و رقابت با دیگر برنده های موجود به تولید انواع تلویزیون ها با امکانات و کیفیت تصویر مختلف می پردازد و تنوع بالای محصولات خود را برای کاربران فراهم آورده است. همانطور که حدس می زدیم رزولوشن به کار رفته در این مدل 1920x1080 پیکسل یعنی FULL HD می باشد؛ برای این که این تلویزیون در رده خود کیفیت مناسبی ارائه دهد از چندین تکنولوژی مختلف مانند: موتور پردازشگر Triple XD Engine، کاهنده نویز تصویر و Dynamic Clear White استفاده شده است. یکی دیگر از مزیت های این تلویزیون بازی های از پیش نصب شده روی آن می باشد که بدون نیاز به کنسول بازی می توان به بازی بر روی تلویزیون 49 اینچی با کیفیت فول اچ دی پرداخت. بلندگو های به کار رفته در تلویزیون ال جی ال اف 550 هم خروجی صدای 10 وات را تولید می کنند اما در کنار آن تکنولوژی Virtual Surround و Clear Voice II این بلندگو ها را همراهی می کنند تا صدای تولید شده مورد قبول واقع شود.
    • رزولوشن فول اچ دی
    • موتور پردازشگر Triple XD Engine
    • کاهنده نویز تصویر و Dynamic Clear White
    • خروجی صدای 10 وات
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround و Clear Voice II
    • دارای بازی های پیش فرض
       
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون هوشمند ال جی LG LED SMART TV 49LX761

    اولین چیزی که هنگام خرید تلویزیون ها نقض پر رنگی دارد میزان کیفیت نمایش داده شده است. تلویزیون LX761H ال جی دارای نمایشگر بزرگ 49 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشن تصویر 080×1920 پیکسل می باشد که کیفیتی دو برابر بیشتر از تلویزیون های HD را فراهم می کند. زاویه دید این تلویزیون به صورت عمودی و افقی 178 درجه است؛ یعنی شما می توانید در این محدوده برنامه ها و فیلم ها را بدون افت کیفیت و تار شدگی مشاهده کنید. صدا از طریق دو بلندگوی داخلی تلویزیون به گوش می رسد. توان خروجی هر یک از این بلندگوها 10 وات که جمعا شما می توانید حداکثر قدرت 20 وات را دریافت کنید. از امکانات تلویزیون هوشمند می توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi و اشتراک گذاری با WiFi Direct، Smart Mirroring و WiDi اشاره کرد. علاوه بر پورتها می توان به اتصالاتی از قبیل DIAL و بلوتوث اشاره کرد که با استفاده از DIAL می توانید محتویات موجود بر روی گوش و تبلت خود را بدون هیچ اتصال فیزیکی به تلویزیون انتقال دهید. همچنین با استفاده از بلوتوث می توانید گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و از شنیدن آهنگ ها توسط بلندگوهای داخلی تلویزیون لذت ببرید. بدنه ی ساده و شیک تلویزیون بر روی پایه ای مستطیلی شکل قرار داده می شود. قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر به هر چه زیباتر شدن دیزاین کمک می کند. اگر می خواهید تلویزیون LED خود را به دیوار متصل کنید می توانید با استفاده از براکت دیواری این کار را انجام دهید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت FULL HD
    • موتور پردازش تصویر XD Engine
    • بلندگوهای دو کاناله با توان 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WiFi
    • اشتراک گذاری هوشمند با WiFi Direct، Miracast و WiDi
    • قابلیت انتقال فایل های صوتی از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون هوشمند ال جی LG UHD LED TV 60UH654

    شرکت ال جی در کنار این که به امکانات و کیفیت ساخت تلویزیون هایش اهمیت بالایی می دهد، توجه خاصی هم به طراحی آن ها دارد به طوری که علاوه بر تلویزیون های بالا رده بر روی طراحی و دیزاین تلویزیون های متوسط و پایین رده هم کار می کند. یکی از تلویزیون های میان رده که در سال 2016 تولید شده 60UH654 می باشد که از شکل و شمایل چشمگیری برخوردار است، پایه ها با قاب اطراف از نظر رنگ یکسان هستند و قاب باریک و پایه های زیبا، هارمونی خاصی با هم ایجاد کرده اند. مورد دیگری که ال جی به خوبی و تقریبا در حد پرچمدار ها روی آن کار کرده کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ ال جی در صفحه نمایش این تلویزیون ال ای دی در کنار رزولوشن بالای UHD از تکنولوژی هایی نظیر HDR Pro،  ColorPrime Pro، ULTRA Luminance،  3D color Mappingو Local Dimming بهره گرفته است که موجب ایجاد تصاویری واقع بینانه، رنگی و شفاف می شود. وای فای داخلی هم بخش سرگرمی تلویزیون ال جی UH654 را برای کاربران راه انداخته به طوری که می توان با اتصال به اینترنت به بسیاری از برنامه ها دسترسی داشت و یا این که در میان صفحات دنیای اینترنت به گشت و گذار در داخل تلویزیون بزرگ 60 اینچی پرداخت. همچنین ال جی از سال 2014 به بعد بر روی تلویزیون های هوشمندش از سیستم عامل اختصاصی خود یعنی webOS بهره گرفته و امسال نیز همین سیستم عامل اما با ورژن بالا تر یعنی webOS 3.0 را برای تلویزیون جدیدش یعنی یو اچ 654 در نظر گرفته است که نسبت به ورژن های قدیمی تا حدی با تغییر و بهبود مواجه بوده است.
    • مجهز به دای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • رزولوشن بالای UHD
    • مجهز به تکنولوژی HDR Pro
    • طراحی زیبا و باریک
    • تکنولوژی پردازش صوتی ULTRA Surround 
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون سه بعدی ال جی LG 3D LED FULL HD 55LF653

    یک تلویزیون میان رده با تمام امکانات! در حقیقت می توان این شعار را برای تلویزیون 55LF653 سر داد و به کسانی که به دنبال تلویزیون با تمامی امکانات موجود ولی در محدوده قیمت مناسب هستند مژده داد. این تلویزیون در اندازه 55 اینچی بسیار بزرگ به نظر می رسد و برای اتاق های نشیمن با مساحت بزرگ، بسیار ایده آل است. در کنار این تلویزیون lg 55LF653 که در سال 2015 توسط ال جی تولید شده بسیاری از امکانات روز را پشتیبانی می کند. این تلویزیون ال ای دی به وای فای داخلی مجهز شده و در گروه تلویزیون های اسمارت قرار دارد، این ویژگی بدنه نیاز به اتصال سیمی امکان دسترسی به اینترنت را فراهم می کند و سرگرمی بی نهایتی را برای کاربران فراهم می آورد؛ سیستم عامل webOS 2.0 هم موجب می شود به راحتی بتوان با تلویزیون ارتباط برقرار کرد و به برنامه های مورد دلخواه دسترسی داشت. همچنین مجهز بودن این تلویزیون به سه بعدی پسیو نیز از دیگر مزیت های LG LF653 به شمار می آید. بیشتر اشخاص به دنبال چنین تلویزیونی هستند که از تمامی امکانات بهره مند باشد ولی در کنار آن نیز قیمتش به صرفه باشد. همچنین کیفیت تصویر تلویزیون ال اف 653 هم در حد ایده آل است و شرکت ال جی برای آن رزولوشن 1920*1080 پیکسل همراه با فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز را در نظر گرفته است.  
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • سه بعدی پسیو
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی اولترا اچ دی ال جی LG LED 4K 55UF840

    ال جی تلویزیون 55UH840 را علاوه بر زیبایی ظاهری با امکانات و ویژگی های فراوان تولید کرده است. ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب فوق العاده باریک اطراف نمایشگر از جمله ویژگی های این تلویزیون است که ظاهری شیک را به آن بخشیده است. کیفیت ULTRA HD 4K، پنل IPS، اسکن تصویر 1600Hz/PMI و موتور پردازش تصویر Triple XD همگی با هم کمک می کنند تا شما تصویری زیبا و با جزئیات کامل را مشاهده کنید. شاید فیلم و برنامه ی مورد علاقه ی شما با کیفیت اولترا اچ دی تولید نشده باشد؛ برای این منظور ال جی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر را برای تلویزیون های خود در نظر گرفته تا شما بتوانید از مشاهده ی فیلم های قدیمی با کیفیت بالاتر از آن چه که ضبط شده اند لذت ببرید. از دیگر ویژگی های تلویزیون که هنگام مشاهده برنامه ها و فیلم ها بسیار پر اهمیت است، وجود صدای شفاف می باشد. این ال ای دی ال جی دارای بلندگوهای دو کاناله با تکنولوژی صوتی اولترا سوراند «ULTRA Surround» می باشد، که این فناوری موجب می شود تا پخش صداهای بلند نیز گوش خراش نباشد. به لطف قابلیت اتصال به اینترنت می توانید با استفاده از WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA محتویات موجود بر روی تبلتها، گوشی های هوشمند و سایر دستگاههای سازگار را به سادگی بدون نیاز به کابل با تلویزیون هوشمند ال جی به اشتراک بگذارید. دیدن کلیپ ها و عکس های موجود در گوشی های هوشمند، بر روی نمایشگر 55 اینچی می توانید بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد. ال جی برای دسترسی سریع تر و آسانتر به برنامه ها، سیستم عامل  webOS 2.0 را برای این تلویزیونش در نظر گرفته است.
     
    • کیفیت تصویر ULTRA HD K با قابلیت ارتقا کیفیت
    • موتور پردازش تصویر Triple XD
    • اسکن تصویر  1600Hz/PMI
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری با WiDi، Miracast، WiFi Direct و DLNA
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون هوشمند ال جی LG SMART TV 4K 3D 55UH850

    55UH850 از سری تلویزیون های جدید شرکت ال جی است که در سال 2016 آن را تولید کرده است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش IPS 4K با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K  می باشد که درخشندگی عالی، وضوح بالا و نمایان شدن جزئیات ریز از ویژگی های این پانل است. پنل IPS  علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه دید گسترده تر و مقاوت بالاتری در برابر ضربه را نسبت به پنل های معمولی ایجاد می کند. تصاویر و فیلم هایی که خود دارای کیفیت اولترا اچ دی هستند به صورت کاملا واضح و شفاف، بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند؛ علاوه بر این فیلم ها و برنامه هایی که دارای کیفیتی پایین تر هستند به کمک تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر می توانند تقریبا نزدیک به 4K نمایش داده شوند. در کنار این کیفیت عالی تصویر، بلندگوهای 2.2 کاناله موجود است، که صدا را با توانی 40 واتی ارائه می دهند. به واسطه ی تکنولوژی ULTRA Surround و Clear Voice III صدا به صورت واضح و شفاف به گوش خواهید رسید. فراتر از نمایشگر! تکنولوژی سه بعدی PASSIVE در تلویزیون 55 اینچی یو اچ 850 ال جی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا هنگام مشاهده ی محتوا خود را درست وسط ماجرا احساس کنید. تنها با استفاده از 2 عدد عینک سه بعدی است که می توانید خود را کنار بازیگر و یا بازیکن مورد علاقه ی خود ببینید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون ال ای دی ال جی، قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که ویژگی هایی از جمله اشتراک گذاری هوشمند و قابلیت جست و جو در صفحات وب را برای تلویزیون ایجاد کرده است. این اتصال می تواند توسط شبکه ی Wi-Fi و یا پورت LAN صورت پذیرد. قلب این ال ای دی ال جی را می توان سیستم عامل آشنای WebOS دانست که کار با تلویزیون را بسیار ساده تر کرده است. با اضافه شدن طراحی شیک به واسطه ی ضخامت باریک، قاب فلزی فوق العاده باریک و پایه های زیبا به ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می توان این ال ای دی را تقریبا همه چیز تمام دانست.
     
    • صفحه نمایش با کیفیت ULTRA HD 4K
    • پنل IPS 4K
    • بلندگوهای 2.2 کاناله با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل WebOS 3.0
    • اشتراک گذاری هوشمند با DLNA، Miracast و WiDi
    • گیرنده دیجیتال داخلی
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی LG 4K 3D TV 49UH850

    ال ای دی ال جی 49UH850 یک تلویزیون 4K از سری تلویزیون های ساخته شده در سال 2016می باشد که با امکانات و تکنولوژی های متفاوت به عرضه تکنولوژی پا گذاشته است. این تلویزیون 49 اینچی فورکی از صفحه نمایش با کوانتومی IPS 4K ،فناوری سوپر HDR، تکنولوژی ColorPrime Plus ULTRA Luminance  بهره می برند که در کنار هم موجب کیفیت بالا و هرچه بیشتر صفحه نمایش می شوند، در واقع وجود برخی از ویژگی های اضافی در این نسل به نسبت نسل قبلی یعنی LG UH850 موجب تولید تصاویر روشن تر، واضح تر با رنگ دقیق و جزئیات بیشتر می شود به طوری که شما بدون استفاده از تکنولوژی سه بعدی نیز احساس می کنید در داخل صحنه پخش شده از تلویزیون ال ای دی ال جی قرار دارید. همچنین ال جی در بخش طراحی تلویزیون هم خوب ظاهر شده و آن را با قابی فلزی براق، همراه با ضخامت کم و پایه های منحنی فلزی ساخته است. از آن جایی که این تلویزیون در جایگاه بالاتر از بیشتر تلویزیون های ال جی نشسته، انتظار می رود که شرکت ال جی در بخش صدا نیز کم کاری نکند؛ به همین دلیل طبق عادت از کمپانی harman/kardon برای ارائه صدایی عالی کمک گرفته و طراحی این بخش را به دست متخصصین این کمپانی گذاشته است، پس بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله تلویزیون یو اچ 850 در کنار سیستم صوتی طراحی شده توسط هارمن کاردن، صدایی عالی را تولید می نمایند. علاوه بر بهبود بخش صفحه نمایش و صدا با بهبود بخش نرم افزاری یعنی سیستم عامل هم مواجه هستیم، در واقع تلویزیون جدید ال جی در بخش نرم افزاری یک گام پیشرفت داشته و سیستم عامل آن به webOS 3.0 ارتقاء پیدا کرده است. تکنولوژی سه بعدی پسیو در این تلویزیون سرگرمی دیگریست که با عمق دید مناسب و بدون تداخل فیلم های سه بعدی را پخش می نماید و از عینک سه بعدی بدون باتری بسیار سبک و ارزان بهره می برد.
    • دارای صفحه نمایش UHD با کوانتومی IPS 4K
    • مجهز به تکنولوژی سوپر HDR
    • سیستم صدای طراحی شده توسط harman/kardon
    • بلندگو های 40 واتی 2.2 کاناله
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • طراحی زیبا با پایه های فلزی
    • 2 عدد عینک سه بعدی
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 49LH511

    طراحی زیبا و مجلل، صفحه نمایش بزرگ با قاب نازک، کیفیت FULL HD، رزولوشن 1920 ×  1080 پیکسل و ارائه بازی جالب و هیجان انگیز همگی از ویژگی های تلویزیون 49LH511T ال جی است. همان طور که می دانید FULL HD با رزولوشن 1080 ×1920یکسل کیفیتی دو برابر بیشتر از تلویزیون های HD را برای شما فراهم می کند تا از دیدن تصاویر به صورت زنده تر و طبیعی تر با نمایش رنگ های روشن تر لذت ببرید. این تلویزیون علاوه بر بهره گیری از تصویر با کیفیت، صوتی شفاف و واضح را به واسطه ی تکنولوژی Clear Voice با کاهش صداهای پس زمینه دریافت کنید. اتصالات این تلویزیون ال جی توسط پورتهای موجود در قسمت پشت دستگاه انجام خواهد پذیرفت. با استفاده از HDMI و USB دستگاههای سازگار را می توانید توسط کابل به تلویزیون متصل کنید و از دیدن محتویات آن ها بر روی نمایشگر بزرگ 49 اینچی لذت ببرید. این تلویزیون LED دارای یک سری بازی از قبل نصب شده می باشد که می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده باشد. Picture Wizard III  برای شما این امکان را فراهم می کند تا بتوانید به راحتی سطح سیاه، رنگ، وضوح و یا سطح نور پس زمینه را تنظیم کنید.
     
    • نمایشگر 49 اینچی
    • کیفیت تصویر FULL HD
    • دارای تکنولوژی صوتی
    • بازی های از قبل نصب شده
    • دارای Picture Wizard III
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی وای فای دار ال جی LG LED TV FULL WIFI HD 47LY750

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • صفحه نمایش 47 اینچ با رزولوشن 1080 * 1920 و کیفیت FULL HD
    • اتصال از طریق وای فای و DLNA
    • دارای مرورگر اینترنت
    • موتور پردازش تصویر Triple XD Engine برای نمایش تصاویر با کیفیت بهتر
    • فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز
    • یک سیستم صدای فراگیر مجازی Virtural و بلندگوه 2CH
    • دارای گیرنده دیجیتال
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV FULL HD 44LF570

    تلویزیون های ال جی یکی از سری تلویزیون هایی هستند که با داشتن کیفیت تصویر و صدا معروف هستند.این تلویزیون های ال جی با استفاده از امکانات خود می توانند یک تجربه و مشاهده فوق العاده را برای کاربر فراهم اورند.تلویزیون 44LF570 یکی از تلویزیون هایی است که این کمپانی تولید کرده است .این تلویزیون با صفحه نمایش 44 اینچ و کیفیت FULL HD می تواند یک انتخاب و گزیه ایده ال باشد .تصاویر نمایش داده شده بر روی این صفحه نمایش از کیفیت بالایی برخوردارند به طوری که شما می توانید حتی تصاویر بی کیفیت را بر روی این صفحه نمایش با کیفیت مناسب در اختیار داشته باشید .طرحی تلویزیون ال اف 570 ال جی همانند سایر تلویزیون های ال جی از سبک مدرن و شیکی برخوردار است به طوری که هر فردی می تواند این تلویزیون را در منزل خود داشته باشد و از مشاهده تصاویر و محتوای مورد علاقه اش لذت ببرد.با استفاده از این تلویزیون ال جی شما می توانید کانال های زیادی را با گیرنده DVB-T در اختیار داشته باشید .اتصالاتی که در این تلویزیون ال جی مدل 44LF570 تعریف شده اند مانند USB , HDMI  به شما این امکان را می دهند تا محتوا را از گوشی و یا سایر دستگاه ها به این تلویزیون انتقال دهید .تلویزیون های ال جی با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند باعث می شوند تا هر فردی بتواند از مشاهده محتوا با این تلویزیون لذت ببرد.به علاوه نمایش عالی در این تلویزیون همچنین شما می توانید از داشتن صدایی مناسب به همراه این محتوا لذت ببرید  و فیلم ها و اهنگ های مورد علاقه خود را با صدای فراگیر و همه جانبه بشنوید.
     
    • دارای گیرنده DVB-T
    • اتصال  USB  برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا
    • دارای پورت HDMI  جهت انتقال فایل های چند رسانه ای
    • صفحه نمایش LED با اندازه 44 اینچ
    • بدنه و پایه محکم
    •  دارای موتور پردازشگر تصویر
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون هوشمند فورکی ال جی LG LED 4K TV 43UF690

    نهایت لذت در مشاهده ی فیلم و برنامه های مورد علاقه ی شما بر روی نمایشگری 43 اینچی! تلویزیون های ال جی مدل 43UF690 با کیفیت نمایشی ULTRA HD 4K موجب مشاهده ی عالی تصاویر و فیلم های 4K می شود. تصاویر با منابعی پایین تر از 4K، به کمک قابلیت های ارتقا کیفیت تصویر به صورت زیباتر و با کیفیت تر از قبل نمایش داده می شوند. این تلویزیون با تکنولوژی IPS علاوه بر کیفیت بالای نمایش، زاویه ی دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد؛ یعنی شما می توانید هر کجا که دوست دارید بنشینید و به مشاهده ی فیلم ها و برنامه های خود بدون از دست دادن کیفیت بپردازید. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون ال جی، تصاویری با حرکت های سریع مانند صحنه های اکشن و یا رویدادهای ورزشی را به صورت صاف و روان، بدون هیچ گونه تاری مشاهده کنید. از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون LED می توان به قابلیت اتصال به اینترنت، سیستم عامل webOS 2.0 و اشتراک گذاری هوشمند اشاره کرد. اتصال به اینترنت و جست و جو در صفحات وب بر روی نمایشگر 43 اینچی می تواند بسیار جذاب باشد. شما می توانید با استفاده از شبکه های وای فای موجود و پورت LAN به اینترنت متصل شوید تا از خدمات اینترنتی بهرمند شوید. همان طور که می دانید از ویژگی های که هنگام خرید تلویزیون مورد توجه قرار می گیرد، طراحی و شکل ظاهری است. این تلویزیون دارای نمایشگر 43 اینچی با قابی فوق العاده باریک به رنگ طلایی می باشد که بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد. صدا از طریق بلندگوهای دو کاناله به گوش خواهید رسید. سیستم صوتی تلویزیون UF690 ال جی دارای توانی برابر با 10 وات است که شاید برای شما کافی نباشد. شما می توانید با استفاده از پورت های صوتی آن را به دستگاه پخش کننده صوتی با توان خروجی بالاتر متصل کنید.
     
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • صفحه نمایش IPS
    • سیستم عامل webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • موتور True 4K
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای بلندگوهای دو کاناله با توان خروجی 10 وات
    ‎ناموجود
  30. عینک های سه بعدی پسیو ال جی LG PASSIVE 3D GLASSES AG-F315

    • وزن بسیار کم حجم در مقایسه با عینک های اکتیو
    • بدون نیاز به سیم، باتری و شارژ
    • قابل انعطاف و راحت
    • طراحی بسیار شیک و زیبا
    • دارای تکنولوژی پسیو
    • مناسب برای تمام تلویزیون های سه بعدی پسیو ال جی
    • مناسب برای استفاده تمام سنین حتی کودکان بالای 6 سال
    ‎ناموجود
  • ریموت کنترل جادویی ال جی LG Magic Remote Control

    • دارای دکمه مکان نما
    • طراحی استاندارد در تمامی ریموت کنترل های ال جی
    • دارای قابلیت وایرلس
    • عملکرد هوشمند از طریق میکروفون
    • امکان جستجوی صوتی در اینترنت
    • استفاده به عنوان دکمه اسکرول
    ‎ناموجود
  • کنترل معمولی ال جی LG REMOTE CONTROL RM-L999 RM-930

    • ساخته شده با ابعاد کوچک و جمع و جور
    • جنس کنترل از بالاترین کیفیت پلاستیک ABS
    • قابلیت ارسال فرکانس به فواصل طولانی
    • مناسب تلویزیون های سری سال 2014 و 2015
    ‎ناموجود
  • تلویزیون سه بعدی ال جی LG LED 3D TV 42LF620

    • تلویزیون 42 اینچ سه بعدی با طراحی شیک
    • با نور پس زمینه LED
    • رزولوشن 1920x 1080 پیکسل
    • موتور تصویر : Triple XD    
    • قدرت صدای 20 وات
    • مجهز به دو پورت HDMI و یک پورت USB
    • تلویزیون کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV FULLHD LED 42LB5600

    تلویزیون یکی از لوازم خانگی ای است که به طور گسترده روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، همه ی ما به دیدن فیلم های سینمایی و سریال و یا برنامه های ورزشی همانند فوتبال و والیبال، اخبار و برنامه ها سرگرم کننده ی دیگر علاقه مندیم؛ شرکت ال جی توانسته است این سرگرمی را به خانه های تمامی کاربران وارد کند. در این راه ال جی یک تلویزیون 42 اینچ با مدل LB5600 عرضه کرده است که تصاویر آن بسیار به واقعیت نزدیک است و کیفیت فول اچ دی دارد. تلویزیون  LG LB5600 با کیفیت 1080 p FULL HD ، می تواند یک تصویر باور نکردنی با نزدیک به دو برابر پیکسل نسبت بهHD  ، زیبا ، روشن و واضح را نمایش دهد. این ال جی تی وی با چراغ های ال ای دی و ویژگی های هوشمند صرفه جویی در انرژی، همانند یک استار تی وی در میان تلویزیون ها می درخشد. به علاوه این تلویزیون با شاخص وضوح حرکت به میزان 120 هرتز،میزان تاری در تصاویر را کم می کند.
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچ با تکنولوژی نور ال ای دی پس زمینه LED backlight
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای شتاب نرخ تجدید 120 MCI  
    • دارای گواهینامه انرژی استار و صرفه جویی در انرژی به میزان 25 درصد
    • مجهز به نوع پنل صفحه نمایش IPS ضد ضربه

                     رنگ: 

    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی نانو ال جی LG LED nano 47LW9500

    تلویزیون
    ال ای دی
    نانو  ال جی 
    LG LED nano
    47LW9500
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 561 تا 595 از مجموع 980 تا

    قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ