Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 19 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - lg - فلز, برند: lg , جنس پایه و بدنه: فلز

اشتراک برای فید RSS

تلویزیون-lg

   

آیتم‌های 631 تا 665 از مجموع 980 تا

  1. تلویزیون سه بعدی ال ای دی فول اچ دی ال جی LG SMART LED TV FULL HD 3D 42LF650

    اگر در بازار به دنبال تلویزیون اسمارت با امکانات فوق العاده از هر نظر می باشید، پیشنهاد ما به شما تلویزیون سه بعدی و هوشمند ال جی LF650 می باشد. کمپانی ال جی با تولید سری تلویزیون های LF یک بار دیگر اعتبار خود را در میان کاربران خود کسب کرده است، سری تلویزیون های LF علاوه بر طراحی منحصر به فرد در قسمت پایه ها و پنل، دارای کیفیت عالی و ویژه ای از نظر پخش تصاویر می باشد. از قابلیت های اسمارت در این تلویزیون می توان به پشتیبانی از وای فای و اتصال به اینترنت و همچنین برنامه ها کاربردی و سرگرم کننده ی آن اشاره کرد. شما قادر خواهید بود با استفاده از این تلویزیون به راحتی در صفحات وب به جستجو و سرچ بپردازید و یا از پخش ویدئوهای آنلاین و یا بازی های آنلاین لذت ببرید. تلویزیون ال اف 650 دارای سیستم عامل WEB OS 2.0 می باشد که این سیستم عاملِ آسان و کاربرپسند می تواند شما را در تنظیمات تلویزیون و همچنین اجرای برنامه ها یاری دهد. این تلویزیون دارای بلندگوهای پر قدرتی می باشد که می تواند به صورت همه جانبه ای صدا را در اتاق شما پخش کند. از جمله ی قابلیت های دیگر تلویزیون ال اف650 ، گیرنده های DVB-T2 و DVB-T ، نرخ رفرش تصویر 100 هرتز، صرفه جویی هوشمند در انرژی و ... می باشد. این تلویزیون 42 اینچی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با وضوح 1080 × 1920 پیکسل می باشد. همچنین شما می توانید با ال اف 650 در دنیای سه بعدی، هیجان فوق العاده ای را با کیفیت تصویر و عمق سه بعدی منحصر به فرد تجربه کنید.
    • امکان تبدیل تصاویر دو بعدی به سه بعدی
    • دارای سیستم عامل راحت و کاربر پسند WEB OS 2.0
    • توانایی ضبط فیلم و ویدئوها بر روی USB فلش
    • دارای حالت هوشمند صدا
    • دارای صفحه نمایش 42 اینچی با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل
    • مجهز به موتور پردازش تصویر Triple XD
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround Plus
    • دارای وای فای داخلی و پورت LAN

                          رنگ:

    ‎ناموجود
  2. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی ال جی LG TV LED FULL HD 42LF551

    برند ال جی یک نام معتبر و با کیفیت در ساخت انواع لوازم خانگی می باشد. تلویزیون ال جی 42LF551 یک تلویزیون با صفحه نمایش مورب و ضخامت نازک می باشد و مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصویر بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند. این شرکت دارای گارانتی 2 ساله ی بین المللی برای محصولات خود می باشد که با این گارانتی می توان در مورد بالا بودن کحصولات ال جی اطمینان حاصل کرد. با این تلویزیون می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید و هزینه های برق را کاهش دهید. طراحی زیبا و منحصر به فرد ال جی LF551 و همچنینصفحه ی ضد ضربه ی IPS این تلویزیون را کامل تر ساخته است. این تلویزیون  با مجهز بودن به تکنولوژی های مختلف صدا، مانند سستم صدای فراگیر صوتی، همگام سازی نوری سیستم صدا و وضوح صوت؛ صدایی مناسب را برای مشاهده فیلم های مورد علاقه شما فراهم می کند .از ویژگی های منحصر به فرد در ال اف 551 می توان به موتور پردازشگر XD Triple ، وجود چند گیرنده ، پورت ها و ورودی ها متعدد و .. اشاره کرد. این تلویزیون شما را قادر می سازد با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1920x1080 پیکسل، از دیدن فیلم ها و سریال های مورد علاقه ی خود لذت ببرید. پس با دوستان و خانواده خود در خانه بنشینید و با برنامه های عالی در کیفیت بالا هیجان زده شوید و اتاق نشیمن خود را به یک مرکز سرگرمی تبدیل کنید.
    • دارای کیفیت فول اچ دی با وضوح 1920x1080 پیکسل
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر XD Triple
    • دارای طراحی زیبا با لبه های بالا و پایینی فلزی
    • مجهز به گیرنده های DVB-S ,DVB-T2,DVB-T
    • بلندگوهای 10وات با تکنولوژی صدای مجازی
    • دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی
    • مجهز به بازی های جذاب

                        رنگ: 

    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG LED 3D FULL HD TV 49LB620

    انتخاب تلویزیون مناسب همیشه دشوار است به خصوص با توجه به اندازه و تجهیزات مختلفی که وجود دارد، باید دقیقا آنچه باشد که شما دنبال آن هستید؛ اما کمپانی ال جی تمام شک های شما را برطرف کرده است و یک دنیای رنگارنگ را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد. ال جی ال بی 620 به طور عمده دارای یک صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب است، که انتخابی ایده آل برای افرادی است که به انتخاب های خود بسیار اهمیت می دهند. ال جی تی وی شامل تمام توابع اساسی لازم مانند یک پانل فول اچ دی، رادیو سه گانه (DVB-T)، نور پس زمینه ال ای دی مستقیم و فن آوری سینما سه بعدی و امکان تغییر فیلم های دو بعدی به سه بعدی است. با وجود سه تیونر در این تلویزیون شما می توانید از بین کانال های گیرنده، تلویزیون کابلی و یا DVB-T با اسلات CI + ، نوع نمایش برنامه های خود را انتخاب کنید. این تلویزیون دارای کارت خوان هوشمند است که شما می توانید کانال های رمزدار پولی را با آن باز کنید و از دیدن برنامه های فوق العاده ی آن لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای ماشین زمان است که با ضبط و ثبت ویدئو ها در حافظه ی USB، به شما امکان می دهد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را از دست ندهید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نگه دارید و مکث کنید و یا به عقب برگردانید و از اول آنها را ببینید.
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به فناوری سه بعدی با عینک های سه بعدی تکنولوژی پسیو
    • اندازه صفحه نمایش  49اینچ و 124 سانتی متر
    • دارای صفحه نمایش با چراغ  LEDمستقیم و پنل IPS
    • مجهز به سیستم فراگیر صوتی با قدرت بلندگوهای 20 واتی
    • دارای رفرش تصویر 50 هرتز

                      رنگ: 

    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 55LF650

    تلویزیون 55 اینچ LF650 که توسط شرکت LG  تولید شده از مزیت های بسیار خوبی برخوردار است. این شرکت با تولید و ارائه تلویزون LF 650 نه تنها توانسته نیازهای مردم را رفع کند بلکه توانسته اعتبار کمپانی خود را بالا ببرد چون این نوع تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون های تولید شده و موجود در بازار از سطح کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است. تلویزیون LF 650 دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد که می توان به آنها اشاره مختصری داشت. سیستم عامل این تلوزیون از نوع WEBOS می باشد. این تلویزیون 55 اینچی می باشد و دارای وضوح تصویر 1920*1080 است که به وسیله این میزان وضوح می توان تصاویر و برنامه های موجود در تلویزیون را با وضوح زیاد و شفافیت کامل مشاهده کرد. همچنین مجهز به کنترل از راه دور می باشد که به وسیله آن تا فاصله زیاد می توان برنامه هاتی مورد نظر را مشاهده و تغییر داد.

    مزیت این تلویزیون ال اف 650 این است که دارای سیستم RDUCTION که به وسیله آن به صورت خودکار صدای برنامه ها فعال است و صدای تلویزیون را بالا می برد. همچنین این تلویزیون دارای سیستم فراگیر مجازی PLUS  می باشد به وسیله این سیستم می توان صدایی با قدرت بسیار زیاد تولید و در اختیار داشت. یکی از بهترین ویژگی های این تلویزیون این است که دارای موتور پردازش گر از نوع XD سه گانه می باشد که می تواند داده های روی تلویزیون را مورد پردازش قرار دهد. این تلویزیون دارای پنل IPS  است که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. به وسیله این تلویزیون این امکان به ما داده می شود تا با ابزارهای اتصالی داده ها و برنامه ها را به اشتراک گذاشت. علاوه بر این تلویزیون LF 650 دارای 3 پورت HDMI است که برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن می توان برنامه های مختلفی را مشاهده کرد. ویژگی دیگر این تلویزیون این است که به هنگامی داده هایی که روی تلویزیون نیستند و بخواهید آن ها را روی تلویزیون پیاده کنید و آنها را مشاهده کنید می توان به وسیله پورت  USB که در پشت تلویزیون قرار گرفته مشاهده کرد. با این ویژگی و مزیت های بسیار خوبی که از این تلویزیون گفته شد قابلیت سه بعدی دارد و  شما به وسیله این قابلیت می توانید همراه با خانواده خود از همه زاویه ها از مشاهده برنامه های خود لذت کافی را ببرید.
    • سیستم عامل از نوع WEB OS
    • سیستم فراگیر مجازی PLUS
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • صرفه جویی در انرژی
    • موتور پردازشگر سه گانه XD برای پردازش سریع داده ها
    • امکان اشتراک گذاری هوشمند به وسیله ابزارهای اتصالی
    • 3 درگاه HDMI  برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن و مشاهده برنامه های دلخواه
    • 3 پورت USB برای اتصال به تلویزیون و مشاهده محتویات USB
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LX341

    امروزه تلویزیون شامل یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای برای تامین سرگرمی و تفریح خانواده ها است که با وجود مدل های مختلف تلویزیون ها، انتخاب یک تلویزیون خوب، امری بسیار دشوار می باشد. یک سینما خانگی گسترده در اتاق نشیمن می تواند تجربه ای باور نکردی را برای هر کدام از اعضای خانواده شما به ارمغان بیاورد که کمپانی ال جی با طرح مدل های مختلف خود توانسته است تلویزیون هایی مناسب با هر نوع سلیقه ای تولید کند. شرکت ال جی یکی از تلویزیون های خود را با مدل 49lx341 روانه بازار کرده است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. این تلویزیون با وضوح 1920x1080 پیکسل و با کیفیت فول اچ دی، قادر به تولید تصاویر باور نکردنی، واقعی و با کنتراست بالا می باشد. به علاوه این تلویزیون دارای حالت های مختلف پخش تصویر و فیلم است که شما می توانید بنا به حالات نور محیط و به دلخواه خود حالت هایی همانند استاندارد، اخبار، موسیقی، سینما، ورزش، بازی را انتخاب کنید. این تلویزیون مجهز به اسکن تصویر 60فریم بر ثانیه می باشد که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و صحنه های سریع و اکشن و همچنین برنامه های ورزشی را نگاه کنید و از دیدن انها لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای بلندگوهای 20 واتی می باشد و می تواند با استفاده از قابلیت پاک کردن صدا، به صورت خودکار صدای پس زمینه را کاهش و صدای گوینده و اشخاص را بالا ببرد.
    • دارای صفحه نمایش 49 اینچی
    • دارای وضوح 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به رفرش تصویر 60 هرتز
    • قدرت بلنگوهای 20 واتی و 6 حالت صدا
    • مجهز به سیستم موتور تصویر XD Triple
    • دارای تقویت رنگ پویا تصاویر

                    رنگ: 

    ‎ناموجود
  6. تلویزیون نانو ال ای دی اسمارت تی وی ال جی LG SMART TV LED 55LW9500

    تلویزیون

    نانو ال ای دی

    اسمارت تی وی ال جی 

    LG SMART TV LED

    55LW9500

    ‎ناموجود
  7. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 75UF950

    اگر شما در بازار به دنبال یک تلویزیون جدید با طراحی قابل توجه هستید بهترین راه برای شما انتخاب تلویزیون ال جی 4K است.شرکت ال جی که هم اکنون پرچم دار قابلیت 4K است با صرفه جویی در مصرف انرژی برای مدل های فوق العاده گسترده طراحی شده است. LG UF950 دارای یک طراحی فوق العاده نازک و کاملأ مناسب برای اتاق شما و نیز سالن اجتماعات می باشد. پایه ی ایستاده آن دارای طراحی خاصی است که می تواند ارتعاش صدای واضح تری را فراهم کند. UF950  FULLHD  با وضوع فوق العاده تصویر که می تواند جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های اینتلویزیون، لطفا به چند سری موارد که در اینجا می خواهیم به آن اشاره ای مختصری داشته باشیم دقت فرمائید.1 رنگ های اصلی، وض.ح تصویر بالا، ارتقاء یافتن  به کیفیت  فورکی، پنل فور کی، قابلیت سه بعدی بودن آن ،زاویه دیدن گسترده، طراحی فوق العاده نازک، و ... که در ادامه بیشتر با این قابلیت های این تلویزیون دیجیتالی  آشنا میشویید.
    • طراحی زیبا و فوق العاده  
    • مجهز به رزولوشن  تصویر بالای 4K و از نوع  PASSIVE
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای قابلیت  وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • مجهز به اسپیکرهای بسیار قدرتمند
    • پنل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • نمایشگر 75 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی برای نمایش فوق العاده تصاویر
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • اشتراک گذاری هوشمند برای ارسال اطلاعات و داده ها
    • رابط کاربری WEBOS آسان برای استفاده
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 43LX310

    تلویزیون های ال جی با کیفیت تصویر بالا و مصرف توان انرژی کم وارد بازار شده اند تا رضایت تمام مصرف کنندگان را جلب کنند. تلویزیون 43LX310 از سری تلویزیون های جدید کمپانی ال جی می باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. ابن تلویزیون دارای صفحه نمایش FULL HD همراه با فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز می باشد. شما می توانید از وضوح و کیفیت تصویر ارائه شده توسط LX310 لذت ببرید و با موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine فیلم ها را به صورت واقعی تر مشاهده نمایید. در لذت بردن از کنتراست بالای تصاویر و کاهش صدای پس زمینه در فیلم ها و نمایش تصاویر با خانواده خود شریک شوید و به یک دنیای کاملا متفاوت سفر کنید. خروجی صدای 10 وات همراه با مد های مختلف در این سیستم نیز صدای عالی را برای شما تولید می نماید. علاوه با کمک پورت های تعبیه شده در ال ایکس 310 می توانید فایل های صوتی و تصویری را بر روی تلویزیون 43 اینچی خود پخش نمایید.
    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • کیفیت تصویر FUL HD با رزولوشن 1920*1080
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز
    • 2 بلندگو با خروجی صدای 10 وات
    • تابع هوشمند صرفه جویی در انرژی
    • پخش فرمت های مختلف
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فول اچ دی LG SMART LED TV FULL HD 55LF631

    LG631 تلویزیون رنگی با رنگ های طبیعی و همچنین زاویه دید گسترده  با استفاده از پانلIPS است که این پانل IPS باعث می شود تا رنگ هایی روشن تر و سازگار تر ارائه شوند .همچنین این پنل یک صفحه نمایش محکم و ضد ضربه را برای شما فراهم آورده است. این تلویزیون هوشمند ال جی دارای اشتراک گذاری ساده و اتصال به دستگاه های درون خانه را برای شما امکان پذیر می سازد. شما با ورود به سیستم می توانید اتصال ساده و اجازه دسترسی به سرگرمی های مودر علاقه خود را فراهم کنید. تلویزیون ال جی مدل ال اف 631 با یک قاب نازک و محکم طراحی شده است. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ برای ارائه محتوای مورد نظر مانند فیلم ها و برنامه های اینترنت قرار داده شده است . تلویزیون 55LF631 ال جی دارای یک رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0 است که دارای یک استفاده ساده و راحت است. این تلویزیون دارای وای فای داخلی و مرورگر وب را دارد که با استفاده از آن ها شما می توانید به سادگی به اینترنت دسترسی داشته باشید و در بین صفحات وب جست و جو کنید.
     
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای داخلی
    • دارای اشتراک گذاری هوشمند
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو دو کاناله با توان خروجی صوتی
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D ULTRA HD TV 4K 60UG870

    سری جدید تلویزیونهای ال جی یک مدل بی همتا با نام 60UG870 که یکی از تلویزیون های بسیار معروف در سطح جهان میباشد. این مدل دارای یک صفحه نمایش منحنی با رزولوشن تصویر3840×2160 پیکسل می باشد. این تلویزیون ال جی 60 اینچی یو جی870 می تواند کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما طرفدارن این تلویزیون هوشمند با کیفیت بالا قرار دهد.  با فن آوری های پیشرفته خود به کاربر این اجازه را می دهد تا از محتوای و امکانات در اینترنت و سایر دستگاه های هوشمند استفاده کنید. همچنین دراین تلویزیون یو جی 870 از قابلیت پلت فرم آسان و نسخه جدید webOS 2.0 استفاده شده است به طوری که شما می توانید به راحتی با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. کنترل و تنظیم تلویزیون یو جی 870 نیز به راحتی به کمک کنترل از راه دور جادویی قابل انجام است. 

    همچنین می توان با استفاده از این تلویزیون برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کرد. امکانات ان عبارت اند از پانل های IPS LCD LED EDGE با یک منطقه کنترل نور پس زمینه، به علاوه  تلویزیون یو جی 870 ال جی دارای قابلیت هایی مانند موتور پردازنده تصویر TRU ULTRA HD با یک فیلتر فوق العاده و همچنین دارای رزولوشن 4K (به منظور افزایش سطح زیادی از جزئیات) که یک شاخص فوق العاده برای وضوح عالی  و حرکت های روی صفحه نمایش است. . از دیگر ویژگی های این تلویزیون طراحی منحصر به فرد این تلویزیون است. به عبارت دیگر ال جی این تلویزیون را به صورت منحنی طراحی نموده است و زاویه دید فوق العاده همراه با ظاهری زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به دلیل بهره گیری از سیستم صوتی هارمن Kardon صدا با کیفیت مناسبی پخش می شود و می توانید از کیفیت صدای بالا لذت ببرید.

    تنظیمات در این تلویزیون به شما اجازه می دهد تا کنترل های CMS مانند سیستم مدیریت رنگ های کالیبراسیون و رنگ های اصلی را در دست داشته باشید همچنین می توانید در تنظیمات تلویزیون هوشمند 60 اینچی UG870 ال جی روشنایی،اشباع و همچنین تعادل رنگ سفید را با استفاده از روش ISP کنترل کنید. این تلویزیون از محتوای 3D نیز پشتیبانی می کند و به طور طبیعی با استفاده از عینک های  سه بعدی می توان تصاویر سه بعدی را با استفاده از این تلویزیون با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمود.مخاطبان عزیز اگر به دنبال یک تلویزیون دیجیتالی هوشمند با کیفیت فوق العاده بالا می باشید، تا آخر مطالب با ما  همراه باشید.
     
    • رزولوشن تصویر 3840 *2160 پیکسل
    • صفحه نمایش منحنی با زاویه ی دید عالی LED ULTRA HD 4K
    • سیستم عامل webOS 2.0 برای رابط کاربری سریعتر
    • ریموت کنترل منحصر بفرد همراه با  اشاره گر قدرتمند و دقیق
    • سیستم صوتی هارمن Kardon
    • موتور پردازشگر تصویر Tru-ULTRA HD
    • پردازشگر صدای ULTRA Surround
    • قابلیت کنترل با صدا و حرکت
    • عینک برای مشاهده تصاویر سه بعدی
    • اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون او ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG SMART TV OLED 3D FULL HD 55EC930

    با صفحه نمایش منحنی OLED تلویزیون ال جی EC930 فصل جدیدی در تاریخ تلویزیون ها آغاز می شود. صفحه نمایش OLED نازک و نرم و قابل انعطاف تر از انواع دیگر نمایشگر ها می باشد. این تلویزیون زاویه دید مطلوبی را برای شما فراهم می کند و شما در هر جای اتاق می توانید از کیفیت بالای تصویر این تلویزیون لذت ببرید. به علاوه کمپانی ال جی در تلویزیون ای سی 930 زیر پیکسل رنگ سفید را به سه رنگ دیگر پیکسل اضافه کرده است و همراه با تکنولوژی کاهنده پیکسل باعث تولید رنگ بهتر و افزایش روشنایی می شود. همچنین با قابلیت سینمای 3 بعدی این تلویزیون می توانید فیلم های سه بعدی را بصورت واقعی ببینید. شما با تلویزیون هوشمند EC930 می توانید به برنامه و بازی های مختلف دسترسی داشته باشید و گوشی هوشمند خود را به صورت بی سیم به تلویزیون خود وصل کنید. به علاوه شما می توانید با کنترل لمسی هوشمند به راحتی تلویزیون را خاموش و روشن کنید و یا کانال ها را عوض کنید.
    • دارای صفحه نمایش بزرگ منحنی با رزولوشن فول اچ دی
    • تکنولوژی کاهنده پیکسل و چهار رنگ پیکسل  
    • صفحه نمایش OLED نازک و قابل انعطاف
    • قابلیت سیاه کامل و رنگ پویا
    • سینمای سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی وای فای داخلی
    • دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • مجهز به سیستم عامل WebOS
    • دارای کنترل از راه دور جادویی
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال جی سه بعدی اولترا اچ دی فورکی LG LED 3D TV 4K 70UG870

    تجربه مشاهده شما زمانی افزایش می یابد که شما تلویزیون منحنی شکل ال ای دی هوشمند LG 70UG870V سه بعدی  Ultra HD 4K 70Curved را به خانه ببرید. این تلویزیون زیبا ومنحنی شکل تصویری با رزولوشن UHD، صفحه نمایش3 بعدی و فن آوری های پیشرفته، ارائه می دهد به طوری که شما می توانید از تمام برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید، و برنامه ها و محتوای وب را با کیفیت خیره کننده ای مشاهده کنید. تلویزیون ال جی مدل UG870 دارای پلتفرم WEBOS 2.0 که یک نسخه جدید و با عملکرد سریع در تلویزیون های ال جی است این تلویزیون ال جی یک مجموعه از خدمات و برنامه های کاربردی را برای کاربر ارائه می دهد برنامه هایی مانند اتصال به اینترنت سریع با استفاده از وای فای ،اتصال اترنت  ،وای فای میراکست و همگام سازی صدای بی سیم رادر اختیار کابران قرار می دهد.دستورات را می توان از طریق یک ریموت کنترل جادویی در تلویزیون یو جی 870 ال جی انتقال داد (همراه با کنترل از طریق اشاره گر و صدا) .
     
    • دیدن رنگ ها  به صورت زنده و واقعی و درخشندگی خارق العاده
    • صفحه نمایش منحنی
    • تلویزیون هوشمند با پلتفرم webOS
    • پخش جریانی ULTRA HD 4K با کیفیت فوق العاده زیبا و دیدنی
    • دارای قابلییت پخش فیلمهای سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • دارای دو بلندگو با توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • دارای قابلیت های اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 50LF6500

    نمایش تصاویر با وضوح بالا را با سری تلویزیون هایFULL HD LED TV  ال جی مدل LF6500 تجربه کنید. این تلویزیون دارای نمایشگر 50 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد که باعث می شود تا شما از محتوا با کیفیت 1080p بدون از دست دادن کیفیت لذت ببرید.تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل LF6500 دارای تکنولوژی اسکن تصویر 120 هرتز برای مبارزه با اعوجاج تصویر در صحنه های پرتحرک است. همچنین این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های موتور پردازش ویدئو برای ایجاد کیفیت بهتر تصویر می باشد. برای اتصال منابع متعدد با کیفیت بالا، این تلویزیون با 1 ورودی ویدئو کامپوننت و 3 ورودی HDMI مجهز شده است. ورودی ویدیو کامپوننت نیز می تواند به عنوان یک رابط استاندارد ویدئو کامپوزیت برای اتصال منابع رزولوشن پایین تر استفاده می شود. پورت USB 2.0 نیز در این تلویزیون برای اتصال منابع عکس و موسیقی است. تلویزیون ال اف 6500 ال جی دارای دو بلندگو داخلی برای ایجاد یک صدا با قدرت صوتی 20 وات می باشد و یک رابط نوری دیجیتال برای اتصال به سیستم های صوتی خارجی قرار داده شده است. به عنوان یک انرژی استار واجد شرایط تلویزیون، این مدل با مدیریت انرژی و توان کارآمد طراحی شده است.
     
    • رابط کاربری ساده و جذاب WebOS
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی ال ای دی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • قابلیت صرفه جویی هوشمند انرژی
    • دارای سیستم بلندگو 2Ch Speaker System
    • دارای تکنولوژی صوتی Virtual Surround Plus همراه با پاکسازی صدا
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 120 هرتز
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی LG LED TV FULL HD 43LF5400

    تلویزیون ال جی 5400 دستگاهی است  HDTV پیشرفته که شما می توانید صدای فوق العاده، تصویر شفاف، و اتصال در شبکه و یک طراحی شیک در  LG 43LF5400 43inch  را با آن تجربه کنید.این تلویزیون پیشرفته دارای یک صفحه نمایش 43 inch چراغ پانل ال سی دی براق است که می تواند تصاویری قابل توجه فول اچ دی را تولید کند. همچنین دارای ویژگی هایی همچون موتور XD سه گانه LG است که کمک می کند تصاویر عالی تولید شوند. شما می توانید تلویزیون ال جی را به حالت سینمای واقعی24P تغییر دهید و مشاهده فیلم ها را در معنای واقعی تجربه کنید.  این تصاویر خیره کننده تلویزیون توسط صدای باور نکردنی آن تکمیل می شود. تلویزیون 43 اینچ ال اف 5400 ال جی دارای یک سیستم مجتمع بلندگو های 2 کاناله  است که دارای ویژگی هایی همچون صدای دالبی دیجیتال و فن آوری پاک کردن صدای II است که برای بهبود سازی صدا و افزایش کیفیت استفاده می شوند. تلویزیون 43lf5400 ال جی صدایی تولید می کند که کاربر کاملا احساس کند که در آن محیط قرار گرفته است.تلویزیونLG  43inch  LED TVدارای گزینه های اتصال همچون HDMI و پورت USB است که برای انتقال داده ها با سرعت و کیفیت بالا از این گزینه های اتصال استفاده می شود. همچنین شما می توانید دراین تلویزیون صرفه جویی هوشمند در انرژی داشته باشید به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون دارای یک طراحی محکم و شیکی است.
     
    • نمایشگر 43 اینچی LED رزولوشن HD  FULL
    • دارای دو بلندگو به همراه تکنولوژی صوتی صدای فراگیر مجازی
    •   ENERGY STARمطلوب
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف از طریف پورت USB
    • استفاده از پورتهای HDMI و USB برای اتصال به سایر دستگاهها
    • سینمای واقعی 24p
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی ال جی LG TV 3D LED FULL HD 50LB692

     شرکت ال جی تلویزیون مدل 50LB692 خود را که مجهز به سیستم عامل کاربری آسان و پر طرفدار webOS است، روانه بازار کرده است. این تلویزیون با کیفیت عالی تصاویر سه بعدی را پخش می نماید و با دارا بودن عینک های سبک با تکنولوژی پسیو، راحتی را در هنگام تماشای تصاویر سه بعدی فراهم می کند. شما می توانید با تلویزیون ال جی LB692 سرگرم تماشای فیلم و یا تصاویر با وضوح عالی باشید و از زاویه ای عالی که پنل IPS برای شما فراهم می کند لذت ببرید. همچنین این تلویزیون ال جی هوشمند دارای گیرنده دیجیتال می باشد و شما نیازی به گیرنده ی اضافی نخواهید داشت. این مدل همچنین دارای یک فضای بزرگ برای جدا کردن رابط از دستگاه و پورت ، USB، LAN و اسلات CI است. علاوه بر این به کمک وای فای داخلی ال بی 692 می توانید به دنیایی از سرگرمی و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید و با کمک تکنولوژی dlna و mhl به اشتراک محتویات مورد نظرتان بپردازید.
    • دارای وای فای داخلی
    • مجهز به سیستم عامل WEBOS
    • دارای پانل IPS
    • دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 1920  1080
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • تبدیل تصاویر سه بعدی به دو بعدی
    • مجهز به پردازشگر XD سه گانه
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LF551

    در سال 2015 طیف گسترده ای از تلویزیون ها با ویژگی های مختلف توسط ال جی روانه بازار شد. تلویزیون 49LF551 نیز جزء تلویزیون های ارائه شده در این سال می باشد. در واقع ال جی با با نوآوری های بی نظیر خود در این تلویزیون سعی نموده محصولی را عرضه کند که هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و هم از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد. تلویزیون ال جی ال اف 551 یک تلویزیون با صفحه نمایش LED و رزولوشن FULL HD می باشد و مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصویر بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند. همچنین ال اف 551 دارای ضخامت نازک و طراحی زیبا و شیک می باشد. علاوه بر این مصرف انرژی کم این سیستم نیز از دیگر ویژگی های بازر این محصول است. LF551 با دارا بودن تکنولوژی های مختلف صدا، صدایی مناسب را برای مشاهده فیلم های مورد علاقه شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر XD Triple
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround
    • پاک سازی صدای 2
    • دارای بازی های از پیش نصب شده مختلف
    • توانایی پخش فیلم های DivX HD
    • دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 65UF950

    تلویزیون هوشمند 65UF950 تا به امروز گل سرسبد تلویزیون های Ultra HD 4K کمپانی ال جی می باشد و در سال 2015 روانه بازار شده است. این تلویزیون دارای یک طراحی قابل توجه با صفحه تخت فوق العاده باریک همراه با پایه زیبا با طراحی نو آورانه به منظور بهبود کیفیت صدا می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به پنل  با رزولوشن IPS HD 4K همراه با تکنولوژی ColourPrime می باشد که یک فضای رنگ و دید گسترده تر همراه با کیفیت بالای تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل به کار رفتن موتور پردازشگر تصویر Tru Ultra Engine Pro همراه با اسکن تصویر 2300 PMI ویدئو و فیلم ها نیز به صورت کاملا صاف نمایش داده می شوند. علاوه بر این برای لذت بردن از صدای تولید شده توسز این تلویزیون نیز یک سیستم بلندگوی 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon در این دستگاه طراحی شده است. همچنین استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل webOS، و کنترل از راه دور جادویی امکان دسترسی راحتر تر به محتوای مورد نظر را برای شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن بالای 4K
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • سه بعدی پسیو با رزولوشن 4K
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • سیستم صدای 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی 55UJ654V LG 4K SMART LED TV

    • رزولوشن فورکی
    • فناوری HDR10
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    • دارای وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • تکنولوژی Miracast
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی هوشمند ال جی LG SMART TV FULL HD 49LF631

    تلویزیون های هوشمند ال ای دی ال جی مدل 49LF631 دارای یک نمایشگر 49 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ دی می باشند که یک تصویر واضح و روشن را برای شما نمایش می دهند . این تلویزیون ها دارای پنل IPS هستند که مقاوم در مقابل ضربه ها می باشد . همچنین این پنل باعث نمایش هرچه بهتر تصاویر بر روی نمایشگر کمک می کند. تلویزیون ال اف 631 ال جی با قابلیت اشتراک گذاری هوشمند به سادگی می توانید به دستگاه های درون خانه متصل شوید و یا از طریق اتصال با حساب کاربری LG خود، با ورود به سیستم به سادگی می توانید به سرگرمی های خود، دور از خانه دسترسی داشته باشید. این تلویزیون هوشمند دارای وای فای داخلی می باشد که شما می توانید با استفاده از وای فای به اینترنت دسترسی پیدا کنید. تلویزیون هوشمند LF631 ال جی دارای رابط کاربری webOS 2.0 می باشد که استفاده از این رابط کاربری برای کاربر بسیار ساده و جذاب خواهد بود.
     
    • دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • دارای رابط کاربری ساده و جذاب webOS 2.0
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • پنل مستحکم و ضد ضربه IPS
    • صدای فراگیر مجازی با تکنولوژی پاک سازی صدا
    • صرفه جویی در مصرف انرژی
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ال ای دی اچ دی ال جی HD TV LG 42LN540 LED BACKLIGHTING

    • دارای صفحه نمایش LED Backlighting  با کیفیت تصویر hd
    • مجهزبه ورودی usb وhdmi برای اتصال سریع به دستگاههای جانبی
    • دارای سرعت حرکت تصویر 100هرتز برای جلوگیری از تاری تصویر
    • با قابلیت پشتیبانی از 1000 صفحه تله تکست و تایمر خواب
    • دارای 2 بلندگوی داخلی با قدرت خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال جی هوشمند ال ای دی LG 4K LED TV 65B6V

    هیجان واقعی را با تلویزیون های سری جدید ال جی تجربه کنید. تلویزیون اولد هوشمند « 65b6v » از سری محصولات جدید شرکت ال جی به شمار می آید که با مدل نامبر OLEDB6V در سایت اصلی ارائه و معرفی شد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4k بهره می برد و نوع صفحه نمایش آن نیز OLED می باشد که رنگ ها را در بهترین حالت خودشان به نمایش می گذارد. وضوح 3840 × 2160 پیکسلی این تلویزیون با فناوری هایی مانند Perfect Colour، Billion Rich Colours و موتور پردازشگر تصویر Perfect Mastering همراه است؛ از طرفی دیگر نیز تلویزیون B6V ال جی از HDR پشتیبانی می کند. برخلاف تلویزیون های سال 2016 که از سیستم صوتی معمولی بهره می بردند، تلویزیون نامبرده ال جی از این نظر فوق العاده است؛ سیستم صوتی 4.0 کاناله 40 وات پخش محتوای صوتی را هدایت می کند و با سیستم harman/kardon  نیز مجهز شده است که صدایی فوق العاده فراگیر و بدون نویز را همراه با فیلم های هیجان انگیز در اتاق نشیمن شما به اجرا می گذارد. گفتیم که 65B6V یک تلویزیون هوشمند است و از سیستم عامل webOS نسخه 3.0 پشتیبانی می کند؛ این سیستم عامل با امکانات جدید و محیط کاربری فوق العاده، کاربر را جذب خودش می کند. از جمله امکانات این سیستم عامل می توان به پشتیبانی از راه های انتقال بی سیم مانند WIDI و میراکست اشاره کرد؛ همچنین شما می توانید از طریق مرورگر وب پر سرعت به محتوای سایت های دلخواهتان دسترسی داشته باشید. پردازنده 4 هسته ای، ماشین زمان و گیرنده های DVB-T2/C/S2 از جمله امکانات کاربر پسند تلویزیون OLED65B6V به شمار می آیند. 
    • فناوری « OLED HDR »
    • فناوری « Clear Voice III »
    • فناوری تصویر « OLED HDR »
    • مجهز به گیرنده ها دیجیتال DVB-T2-C-S2
    • هوشمند و مبتنی بر سیستم عامل webOS 3.0
    • تکنولوژی « Dynamic Color Enhancer »
    • موتور پردازشگر تصویر « Perfect Mastering Engine »
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون ال ای دی سه بعدی اچ دی اسمارت ال جی LG LED FULL HD 3D SMART 49UB830

    • دارای صفحه نمایشگر 49اینچ ال ای دی 4K
    • نمایشگر IPS 4K با رزولیشن 3840 * 2160
    • نوع سه بعدی FPR وقابلیت تبدیل دوبعدی به سه بعدی
    • قابلیت ضبط صدا با کیفیت بسیار عالی
    • موتورپردازشگر تصویرTRIPLE XD ENGINE
    • دارای سیستم بهبود دهنده  Upscaler4K
    • مجهز به سیسیتم SmartHome
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED HDTV 32LF551

    تلویزیون LG TV 32LF551 یکی از تلویزیون های هوشمند می باشد که به نسبت خود دارای یک سری قابلیت ها می باشد که در این جا لازم است به چند تای آن اشاره کنیم. تی وی  32 اینچی ال اف 551 دارای یک صفحه نمایش 32 اینچی با کیفیت مناسب می باشد که دارای رزولوشن تصویر HD پیکسل می باشد. که می تواند تصاویر را با کیفیت مناسب برای شما به نمایش بگذارد. این تلویزیون هوشمندال اف 551 دارای  به صدای فراگیر مجازی است که بدون اینکه به اسپیکرهای داخلی نیاز داشته باشید می توانید از این صدای فراگیر استفاده کنید  و از تمام قابلیت های آن استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات این تلویزیون هوشمند این است  دارای صفحه نمایش از نوع LED  می باشد. همچنین در این جا لازم است به طراحی  و دیزاین آن اشاره کنیم، این تلویزیون ال اف551 دارای طراحی بی نظیری می باشد که شما می توانید با استفاده از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا  آن را در هر کجابی منزلتان که بخواهید می توانید قرار دهید همچنین در هر زاویه ای که بخواهید، می تانید  تصاویر را برروی صفحه نمایش ببنید و از آن لذت ببرید. به علاوه  این تلوی یون دارای پایه های دو شاخه ای می باشد که زیبایی خاصی را به تلویزیون دیجیتالی  شما می دهد.
    • مجهز به طراحی و دیزاین بسیار زیبا و بدون قاب
    • صفحه نمایش 32 اینچی با رزولوشن تصویر اچ دی
    • دارای قابلیت بازی های متنوع و بسیار هیجانی
    • تکنولوژی صدای فراگیر با کیفیت بالا virtual surround
    • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی
    • 2 ورودی HDMI برای انتقال اطلاعات و داده ها
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ال ای دی سه بعدی اولترا اچ دی فورکا ال جی LG LED 3D FULLHD TV 4K 65UC970

    تلویزیون ال ای دی سه بعدی 65UC970  یک تلویزیون فوق العاده شیک می باشد،که دارای طراحی بی نظیری می باشد.این تلویزیون  دارای ضخامت کم و بدون قاب می باشد این تلویزیون دارای صفحه ی  نمایش 65 اینچی با کیفیت تصویر4K ULTRA HD می باشد. که با استفاده از این قابلیت می توانید  از این تکنولوژی  برای ارتقاء کیفیت تصویر یک مشاهده عالی و فوق العاده  با کیفیت بالا لذت ببرید. از دیگر امکانات این تلویزیون  مجهز به وای فای داخلی می باشد که شما می توانید با استفاده از این تلوییون منحنی از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا برایی اطلاعات بیشتر از این  تکنولوژی بس نظیر استفاده کنید.این تلویزیون هوشمند یو سی 970 مجهز به  قابلیت های فرااوانی می باشد که یکی از این قابلیت ها دارای صفحه نمایش منحنی می باشد همچنین مجهز به  اسپیکرهای داخلی با کیفیت بالا می باشد که شما می توانید از این قابلیت برای کیفیت صدای بهتر از این اسپیکرهای داخلی از آن استفاده کنید.  این تلویزیون هوشمند LG 65UC970 با استفاده از تکنولوژی سه بعدی  می تواند با کیفیت بالا برای شما فیلم های از جنس سه بعدی  همراه با عینک سه بعدی برای شما ایجاد کند و شما در هر زمان بخواهید می توانید از این قابلیت استفاده کنید و از آن لذت ببرید.
    • صفحه نمایش منحنی 65 اینچی اولترا اچ دی فورکی با رزولوشن تصویر 3840 * 2160
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر ULTRA HD Engine Upscaler
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای ماشین زمان
    • طراحی زیبا و شیک با ضخامت فوق العاده باریک و سبک وزن
    • پنل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • اتصال به اینترنت از طریق وای فای و دارای مرورگر وب
    • اشتراک گذاری هوشمند برای ارسال اطلاعات و داده ها
    • نمایش تصاویر و فیلم های سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • رابط کاربری WEBOS آسان برای استفاده
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی هوشمند فول اچ دی ال جی LG LED SMART TV FULL HD 55LB582

    تلویزیون هوشمند 55LB582 ال جی دارای عمق باریک و قاب های باریک که فاصله بین صفحه نمایش و قاب را حذف می کند. همچنین یک پایه شیک برای این تلویزیون طراحی شده است که زیبایی خاصی را به کل تلویزیون شما اضافه می کند. این تلویزیون هوشمند دارای نمایشگر بزرگ 55 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد که نمایش عالی را برای شما فراهم می کند. تلویزیون ال ای دی ال بی 582 ال جی پخش زنده بازی ها  را هر زمان که شما می خواهید به لطف برخی از ویژگی های دستگاه LG فراهم می کند. با قابلیت وای فای این تلویزیون هوشمند شما می توانید با استفاده از اتصال به شبکه های وای فای موجود به اینترنت متصل شوید و از خدمات هوشمند تلویزیون خود استفاده کنید. شما به راحتی می توانید فهرست فایل ها در یک دستگاه خارجی را به صورت بی سیم در این صفحه نمایش تلویزیون با استفاده از قابلیت اسمارت شیر نمایش دهید.
     
    • طراحی زیبا و شیک با بدنه باریک و قاب فوق العاده نازک
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل
    • دارای موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
    • ایجاد یک صدای واضح و شفاف با بلندگوهای داخلی با توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و استفاده از مرورگر وب
    • قابلیت اشتراک گذاری فایل ها با دستگاههای خارجی با استفاده از Smart share
    • ویژگی صرفه جویی در انرژی برای کاهش مصرف برق
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون اسمارت ال ای دی سه بعدی اولترا اچ دی فورکا ال جی LG LED 3D TV 4K 55UF950

    در اولین نگاه به تلویزیون هوشمند سه بعدی 55UF950 ال جی شما متوجه خواهید شد که این تلویزیون دارای یک طراحی شیک و مدرن با پایه های فوق العاده می باشد. این تلویزیون هوشمند دارای ضخامت کم با پنل IPS می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. تلویزیون هوشمند ال ای دی یو اف 950 ال جی دارای یک نمایشگر اولترا اچ دی فورکا می باشد که باعث می شود یک نمایش فوق العاده را (4 برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی ) تجربه کنید . شما می توانید تصاویر و فیلم های سه بعدی را با استفاده از عینک های سه بعدی پسیو با کیفیت فوق العاده بالا مشاهده کنید . تلویزیون UF950 ال جی مانند سایر تلویزیون های هوشمند دارای قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای می باشد که شما می توانید با اتصال به اینترنت به تمامی برنامه های هوشمند این تلویزیون دسترسی داشته یاشید و از مرورگر اینترنت این تلویزیون شما می توانید به وب سایت های مورد علاق ه خود سر بزنید.
     
    • طراحی زیبا و شیک با ضخامت فوق العاده باریک و سبک وزن
    • درای پنل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • نمایشگر 55 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی برای نمایش فوق العاده تصاویر
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و دارای مرورگر وب
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند برای ارسال اطلاعات و داده ها
    • قابلیت نمایش تصاویر و فیلم های سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • رابط کاربری WEBOS آسان برای استفاده
    • دارای موتور پردازشگر Tru ULTRA HD Engine Pro
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی سه بعدی اولترا اچ دی ال فورکی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 49UF850

    تلویزیون ال ای دی سه بعدی 49UF850t ال جی دارای یک طراحی فوق العاده زیبا با ضخامت کم و بدون قاب می باشد که مناسب برای دکوراسیون منزل شماست . شما می توانید از این تلویزیون های هوشمند در هر جای منزل خود استفاده کنید . این تلویزیون دارای نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی می باشد که با استفاده از تکنولوژی های ارتقا کیفیت تصویر یک مشاهده عالی و فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد . این تلویزیون هوشمند ال اف 850 همچنین با بلندگوهای داخلی خود یک صدای عالی را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید از چند رسانه ای های عالی لذت ببرید. این تلویزیون هوشمند با استفاده از تکنولوژی سه بعدی قادر به پخش فیلم ها و تصاویر سه بعدی می باشد که شما می توانید با مشاهده ی آن ها با کیفیت بالا یک سرگرمی عالی را دریافت کنید . همچنین تلویزیون UF850 ال جی دارای قابلیت های هوشمند می باشد که با استاده از اتصال به شبکه های وای می تواندید از این قابلیت های تلویزیون استفاده کنید.
     
    • طراحی زیبا با ضخامت فوق العاده کم و سبک وزن با قاب فوق العاده باریک
    • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • دارای اتصال به اینترنت از طریق شبکه های بی سیم وای فای موجود
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • دارای بلندگوهای داخلی با قدرت خروجی صوتی 20 وات و تکنولوژ پاکسازی صدا
    • اشتراک گذاری هوشمند بین تلویزیون و سایر دستگاههای سازگار
    • موتور پردازش تصویر Tru ULTRA HD Engine
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی پنل آی پی اس ال جی LG LED FULLHD IPS DVB-T TV 55LB551

    این تلویزیون ال جی همراه با بهبود دادن ویژگی های تلویزیون های گذشته ساخته شده است  و دارای یک طراحی کلی مدرن و قاب محکم است.این تلویزیون دارای قابلیت هایی به منظور بهبود ساختن کیفیت صدا و تصویر ساخته شده است.همچنین این تلویزیون دارای ویژگی صرفه جویی در هزینه است. کیفیت تصویر باور نکردنی از تلویزیون های ال جی مدل 55 اینچی ال بی551 را می توانید مشاهده کنید. این تلویزیون که در سال 2014 از سوی شرکت ال جی وارد بازار جهانی شده است دارای پنل IPS با مقاومت بالا و کیفیت بالای تصویر از نظر وضوح و رنگ می باشد.وضوح صفحه نمایش آن FULLHD  با 1080*1920 پیکسل می باشد.به علاوه مجهز به ورودی و خروجی های متعدد جهت برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر می باشد. تلویزیون ال ای دی ال بی 551 یک تلویزیون با سایز 55 اینچ است که دارای سرعت 100 MCI است که میزان وضوح کنتراست تصویر را افزایش می دهد. این تلویزیون دارای دارای چندین ورودی و خروجی جهت اتصال دستگاه های دیگر به 551 می باشد.
    • دارای صفحه نمایش 55 اینچی با کیفیت تصویر FULLHD
    • گیرنده دیجیتال داخلی برای دریافت کانال های دیجیتال زمینی
    • رزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل با کیفیت نمایشگر HD
    • سیستم کاهش نویز و صدا برای کیفیت بهتر صدا
    • ماشین زمان برای ضبط برنامه
    • قابلیت MHL برای ارتباط با گوشی هوشمند
    • موتور سه گانه XD برای بهبود هرچه بهتر تصویر
    • مجهز به پنل IPS
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG LED FULLHD TV 300HZ TROPLE XD 49LF540V

    این تلویزیون هوشمندLF540  دارای صفحه نمایش 49 اینچی می باشد.شما می توانید با استفاده  از این تلویزیون ال اف540 مجهز به رزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد که  می تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا برای شما ایجاد کند.یکی از قابلیت های این تلویزیون هوشمند این است که شما منی توانید با کیفیت بسیار بالا  به تماشای  فیلم ها بنشینید. ال اف540 به کابر اجازه می دهد تا از محتوای HD با بالاترین کیفیت لذت ببرد.این تلویزیون دارای یک قاب نازک در اطراف ان است و باعث می شود تا صفحه نمایش بزرگتر و گسترده تر بنظربرسد.این تلویزیون برای منزل بهترین استفاده را دارد و یک تجربه همه جانبه را برای افراد فراهم می آورد و شما می توانید حتی از فاصله دور نیز به راحتی این تلویزیون و محتویات انرا مشاهده کنیداین تلویزیون 540 تصاویر ار به روشنی و واضحی نمایش می دهد و همچنین دارای کیفیتFULLHD برای نمایش تصاویر است.تلویزیوزن ال اف540 مجهز قابلیت FULLHD می باشد که این قابلیت را برای شما ایجاد می کند که شما بتو.انید  تصاویر را با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.این تلویزیون دارای ظاهری زیبا و طراحی بی نظیر است همچنین میتوان این تلویزیون ار بر روی دیوار نیز نصب کرد و وزن این تلویزیون تنها 5.1کیلوگرم است که می تواند در رده سبک ترین و کم وزن ترین تلویزیون های جهان قرار گیرد.
    • صفحه نمایش 49 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل با کیفیت FULL HD
    • گیرنده دیجیتال برای نمایش دیجیتالی تلویزیون
    • پورتهای HDMI و پورت USB برای ارسال اطلاعات
    • پردازشگر تصویر Triple XD Engine برای نمایش بهتر تصاویر
    • فرکانس رفرش تصویر 300 هرتز برای نمایش با تاری کمتر
    • تکنولوژی صوتی Virtual Surround برای کیفیت نویز کمتر
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی سه بعدی هوشمند فول اچ دی ال جی LG SMART LED 3D TV 50LF651

    تلویزیون ال جی 50LF651 دارای یک صفحه نمایش تخت  50اینچی  و یک بدنه بسیار محکم و قاب نازک است که بر روی یک پایه دو شاخه ای قرار گرفته شده است . این تلویزیون هوشمند دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد که کیفیتی دو برابر بیشتر از تلویزیون های اچ دی را فراهم می کند . این تلویزیون هوشمند با بلندگوهای داخلی خود یک صدای قدرتمند و واضح را با استفاده از تکنولوژی پاکسازی صدا ایجاد می کند . کیفیت تصویر فول اچ دی و صدای قدرتمند و واضح تلویزیون ال اف 651 یک چند رسانه ای همه جانبه را برای شما فراهم می کند و باعث می شود تا شما از مشاهده فیلم ها و گوش دادن به موسیقی ها لذت ببرید . این تلویزیون هوشمند دارای یک رابط کاربری WEB OS است که استفاده از آن بسیار راحت است . تلویزیون هوشمند سه بعدی ال جی مدل LF651 دارای یک ریموت کنترل جادویی می باشد که باعث می شود کنترل تلویزیون شما از راه دور با استفاده از دستورات صوتی و دکمه های کنترل به سادگس انجام پذیرد.
     
    • نمایشگر بزرگ 50 اینچ با کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD برای بهیود کیفیت
    • دارای قابلیت هوشمند تلویزیون و اشتراک گذاری هوشمند
    • رابط کاربری WEB OS با امکانات فراوان
    • دارای ریموت کنترل جادویی با قابلیت تشخیص صدا برای کنترل تلویزیون
    • دارای بلندگوهای داخلی با توان خروجی صدا 20 وات
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون هوشمند فورکی ال ای دی ال جی LG SMART TV 4K 900UCI LED 49UB700

    یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند و فورکی ال جی تلویزیون هوشمند 49UB700 می باشد. این تلویزیون از سری تلویزیون های زیبا و با کیفیت ال جی می باشد که ظاهر زیبا و مدرن به خانه شما می بخشد و با بدنه باریکی که دارد به راحتی می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. به علاوه تلویزیون یو بی 700 از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار است و مجهز به پانل IPS همراه با موتور پردازشگر 4K می باشد. این تکنولوژی ها باعث افزایش زاویه دید و کنتراست بیشتر همراه با رنگ های درخشان می شود. همچنین بلندگو های دو کاناله این تلویزیون همراه با  تکنولوژی Virtual Surround Plus صدایی همه جانبه و فراگیر برای شما فراهم می کند و باعث می شود تا از صدایی واقعی و قدرتمند لذت ببرید. از دیگر خصوصیات برجسته تلویزیون UB700 مجهز بودن به وای فای داخلی و دسترسی به برنامه ها و بازی های متنوع می باشد. با این ویژگی شما می توانید حتی به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک دسترسی داشته باشید و اکانت های خود را به راحتی چک نمایید. شما می توانید به سادگی به انتقال فایل های رسانه ای بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند بپردازید.
    • موتور پردازشگر تصویر 4K
    • صفحه نمایش LED با رزولوشن 3840 x 2160
    • مجهز به پنل IPS
    • دارای وای فای داخلی و رابط کاربری ساده
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround Plus
    • اشتراک گذاری با MHL و MIRACAST
    • فرکانس اسکن UCI 900
    • ضبط برنامه ها و فیلم های تلویزیون
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی ال جی LG SAMRT TV LED FULL HD 55LB633

    با تلویزیون هوشمند ال جی 55LB633 می توانید تصاویر و فیلم های مورد علاقه تان را با کیفیت بالا و همراه با رنگ های واقعی و زاویه دید فوق العاده مشاهده نمایید. در واقع پنل ای پی اس به کار رفته در این تلویزیون همراه با موتور پردازشگر تصویر TRIPLE XD موجب افزایش کیفیت، وضوح و دقت رنگ بالا تری می شود. به علاوه تلویزیون ال بی 633 یک سیستم صوتی کیفیت را با برای شما به ارمغان می آورد و با داشتن تکنولوژی Virtual Surround Plus و پاک سازی صدا شما می توانید از گوشی دادن به صدا ها و موسیقی با این تلویزیون لذت ببرید. علاوه بر این شما می توانید با تهیه یک دیسک خارجی و یا دیگر دستگاه های ذخیره سازی و اتصال ان به پورت USB تلویزیون LB633 برنامه های مورد علاقه خود را به ضبط کنید. به علاوه این تلویزیون از فرمت های DIVIX نیز پشتیبانی می نماید و آن ها را با کیفیت بالا نمایش می دهد.
    • دارای صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت FULL HD
    • مجهز پانل IPS
    • دارای بلندگو های با خروجی صدای 20 وات
    • تکنولوژی Virtual Surround Plus
    • توانایی پخش فرمت های DIVIX
    • امکان ضبط برنامه های تلویزیون بر روی USB
    • موتور پردازش تصویر TRIPLE XD
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی ال سی دی اچ دی ال جی LG LED LCD TV HD 1080P TROPLE XD 42LF560

    تلویزیون هوشمند 42LF560 یکی از مدل های شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2015 ساخته و روانه ی دنیای بازار دیجیتال شد. در اینجا لازم است به قابلیت های این تلویزیون هوشمند560 برای شما کاربران علاقه مند به این  دستگاه دیجیتالی توضیحاتی مختصری را به عرض شما برسانیم.این تلویزیون هوشمند دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می باشد. این تلویزیون می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به دنبال مدل های شیک که دارای  ظاهر زیبا و قیمت مناسب می باشد می تواند انتخاب بسیار به جا و درستی باشد.از لحاظ ظاهری دارای  پایه های فلزی و قاب تلوییزون از فلز براق ساخته و تولید شده است که نمای بسیار زیبایی به تلویزیون دیجیتال شما می دهد. تلویزیون LG TV 42LF560  دارای صفحه نمایش از نوع LCD LED می باشد که قابلیت این را دارد که بتواند تصاویری با کیفیت بسیار مناسب برای شما ایجاد کند. این تلویزیون دیجیتالی ال اف560 مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 می باشد.، که می تواند با کیفیت بالا  تصاویر آنالوگ را به دیجیتال با کیفیت بسار بالا برای شما ایجاد کند. شما با استفاده از این قابلیت می توانید از تمام کانال های موجود برروی تلویزیون دیجیتالی LF560 خود با کیفیت بالا  مشاهده کنید و از آن لذت ببرید، و در نهایت اگر به دنبال یک تلویزیون دیجیتالی هوشمند  با کیفیت بالا  و قیمت مناسب می باشید می توانید بدون اینکه درنگ کنید این تلویزیون ال جی 42 اینچی LF560 مدرن را خریداری کنید  و از قابلیت های ان با کیفیت بالا استفاده کنید و از آن نهایت لذت راببرید.
    • صفحه نمایش LED LCD 42 اینچی با کیفیت HD ورزولوشن تصویر 1080*1920 پیکسل
    • دریافت جدیدترین استاندارد تلویزیون های دیجیتال با استفاده از گیرنده دیجیتال (DVB-T2)
    • 2 ورودی HDMI  برای انتقال داده ها و اطلاعات شخصی
    • پخش و ذخیره سازی  ویدئو خارجی به وسیله ی USB-C
    • پشتیبانی کامل  کانال هایHD  با سرعت 1080P
    • مشاهده ویدئو و تصاویر بر روی درایوهای USB
    • موتور پردازش تصاویر TRIPLE XD
    • فرکانس رفرش تصویر 300 PMI
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی اچ دی 100 هرتز ال جی LG LED TV HD DVT-T2 32LF560

    یکی دیگر از سری تلویزیون های LF تولید شده توسط کمپانی ال جی تلویزیون 32LF560 می باشد که در سال 2015 تولید شده است. این تلویزیون دارای اندازه جمع و جور می باشد و با وزن پایینی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش از نوع LED است و از رزولوشن 1366 *768 برخوردار است. به علاوه موتور پردازشگر تصویری با نام TRIPLE XD در این تلویزیون نصب شده است که موجب افزایش کیفیت تصویر و جزئیات می شود، به علاوه به دلیل وجود اسکن تصویر 300PMI تصاویر به صورت صاف و بدون تاری برای شما پخش می شوند. همچنین این تلویزیون از کیفیت صدای خوبی در حد خود برخوردار است و دارای بلندگو های با خروجی صدای 20 وات و تکنولوژی Virtual Surround می باشد که منجز به تولید کیفیت صدای مناسبی می شود. از دیگر ویژگی های تلویزیون ال اف 560 مجهز بودن به گیرنده دیجیتال DVB-T2 می باشد. این تیونر این امکان را برای شما فراهم می کند تا بدون استفاده از دستگاه های اضافی کانال های دیجیتالی را نیز دریافت نمایید.
    • دارای موتور پردازشگر تصویر TRIPLE XD
    • اسکن تصویر 300PMI
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround
    • به گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • پخش فرمت های مختلف و ویژگی SIMPLINK
    • صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت HD
    • بلندگوی های دارای خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی 100 هرتز ال جی LG LED FULLHD TV DIVX HD 100HZ 42LF550

    تلویزیون 42LF550 یک  دیگر از تلویزیون های هوشمند می باشد که دارای قابلیت های زیادی می باشد که شما می توانبید با استفاده  از قابلیت های این تلویزیون دیجیتالی  دسترسی آسان به کل  برنامه های این دستگاه را داشته باشید. در این جا لازم است به چند تا از قابلیت های این تلویزیون هوشمند اشاره کنیم یکی از این امکانات دارای موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine  میباشد که می تواند تصاویر را با قابلیت بالا برای شما  به نمایش بگذارد. این تلویزیون هوشمند دارای  رزلوشن تصویر 1080*1920 پیکسل می باشد که شما می توانید با استفاده از این پیکسال ها تصاویر را با کیفیت فوق العاده بالا مشاهده کنید. این تلویزیون هوشمندال اف550آ  مجهز به صدای فراگیر مجازی است که بدون نیاز به نصب اسپیکرهای های اضافی می توانید یک کیفیت صدای عالی مانند یک سیستم بلندگو صدای فراگیر را تولید نمایید.علاوه بر این تلویزیون ال اف 550 دارای صفحه نمایش از نوع LED  است که دارای طراحی بی نظیری می باشد. این تلویزیون هوشمند LG 42LF550 دارای طراحی بی نظیری می باشد و دارای پایه های دو شاخه ای  می باشد که توانسته ظرافت خاصی را به تلویزیون 550 شما بدهد. این تلوییون هوشمند بدون قاب می باشد و و دارای وزن و ابعاد بسیار مناسبی می باشد که در هر کجای منزلتان  که بخواهید می توانید  قرار دهید.
    • صفحه نمایش 42 اینچی با رزولوشن تصویر 1920*1080 پیکسل با کیفیت تصویر FULLHD
    • مجهز به موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    •  طراحی زیبا و بدون قاب
    • بازی های متنوع  و هیجانی مناسب اوقات فراغت
    • تکنولوژی صدای فراگیر با کیفیت بالا virtual surround
    • حالت صرفه جویی در مصرف انرژی
    • قابلیت DIVX HD برای پخش فرمت های صوتی و تصویری
    • 2 ورودی HDMI برای انتقال اطلاعات و داده ها
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 631 تا 665 از مجموع 980 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ