Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - lg, فقط موجودها: ناموجود, برند: lg

اشتراک برای فید RSS

تلویزیون-lg

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 875 تا

  1. تلویزیون ال جی فورکی ال ای دی هوشمند LG LED 4K TV SMART 65SJ850V

    این روز ها کم تر کسی پیدا می شود که نام برند ال جی را نشنیده باشد؛ به دلیل تلاش و کوشش بی وقفه ی این شرکت، پای محصولاتش به بیشتر خانه ها باز شده. این برند خوش نام در ساخت تلویزیون ها هم به تبحر خاصی رسیده و یکی از قدرترین تولید کننده گان تلویزیون در دنیا به حساب می آید. از مدل های بالا رده ی این کمپانی که خیلی ها آرزوی داشتنش را دارند، 65SJ850V می باشد. این تلویزیون 65 اینچی برای نشیمن های با مساحت بزرگ بسیار جواب گوست. زمانی که برای اولین بار با این تلویزیون مواجه می شوید، سریعا تشخیص خواهید داد که یک تلویزیون بالا رده است. در واقع ال جی طوری بر روی این محصول کار کرده که شکل و نمایی مدرن و خواستنی به آن بخشیده است. پایه های کمانی نقره ای براق همراه با صفحه نمایش بدون قاب، استایل مدرنی به آن بخشیده است. ال جی با تعبیه ی امکانات و قابلیت های پیشرفته، سعی نموده مدلی ارائه دهد که گوی سبقت را از رقبا برباید. 
    تلویزیون ال ای دی SJ850 طبق انتظار از رزولوشن فورکی بهره می برد. ال جی برای اینکه تلویزیون 65SJ850V تصاویر با کیفیت عالی و واقعی را ارائه دهد، از یک سری تکنولوژی ها بهره گرفته. تکنولوژی نظیر Multi HDR با کمک چندین الگوریتم پیشرفته به بهینه سازی صحنه های موجود در تصاویر می پردازد. فناوری Billion Rich Colours نیز بیش از 1 میلیارد رنگ و سایه را در تصاویر ارائه می دهد تا تصاویری واقعی تر از قبل به تصویر کشیده شود. سایر فناوری های های ULTRA Luminance، Colour Master Engine و Active Depth Enhancer نیز در ارائه ی تصاویر با کیفیت خیره کننده بی تاثیر نیستند. ال جی این مدل خود را مجهز به سیستم عامل webOS 3.5 نموده، این سیستم عامل از رابط کاربری رنگارنگ برخوردار است که کار با آن بسیار راحت است. به کمک این سیستم عامل و وای فای داخلی می توانید از برنامه ها و سرگرمی های مختلف لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت های ال جی SJ850 بلندگو های 40 واتی و فناوری های صدای Harman Kardon و ULTRA Surround می باشد. 
    • کیفیت تصویر‌ UHD 4K 
    • فناوری تصاویر HDR
    • پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • توان خروجی صدا 40 وات
    • وای فای داخلی
    • صدای مجازی ULTRA Surround
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند 65SJ800V LG SUPER UHD LED SMART TV

    یکی از تلویزیون های خوش ساخت ال جی مدل اس جی 800 وی «SJ800V » است که در اندازه های متفاوت تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. اندازه‌ی 65 اینچ این تلویزیون، بسیار مناسب و ایده آل برای محیط ها و مکان هایی با متراژ بالاست. از ویژگی های خوب این تلویزیون ال ای دی می توان به کیفیت بالای تصویر اشاره کرد. تصاویر فورکی با وجود کیفیت SUPER UHD (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) زیبا و پر وضوح به نمایش گذاشته می شوند. قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 4K در تلویزیون LED ال جی موجب می شود تا تصاویر با منابعی پایین تر از فورکی نیز با وضوح و شفافیت بالا به تصویر کشیده شود. از دیگر ویژگی های تصویری بسیار خوب این تلویزیون می توان به حضور HDR اشاره کرد. ال جی برای این تلویزیون 65 اینچی بلندگو داخلی دو کاناله را در نظر گرفته؛ این بلندگو حداکثر توان خروجی 20 وات را ارائه می دهد. این میزان توان صوتی مناسب و معقول است، اما اگر باز هم فکر می کنید به صدای پر توان تر نیاز دارید می توانید با استفاده از پورتهای خروجی صوتی، تلویزیون را به سیستم صوتی پر قدرت تری از جمله سینمای خانگی و یا اسپیکر متصل کنید. با این وجود شما می توانید از تصویر و صدایی مناسب و با کیفیت لذت ببرید.‌
    ال جی تلویزیون SJ800V را با پنل IPS تولید کرده که دوام بالا، زاویه دید وسیعتر و همچنین کیفیت بهتر تصویر را ارائه می دهد. از ویژگی های خوب تلویزیون sj800v ال جی می توان به مجموع کامل گیرنده ها اشاره کرد؛ DVB-T2، DVB-C و DVB-S2. شما می توانید بدون نیاز به خرید دستگاه گیرنده خارجی، از تمامی شبکه های دیجیتالی لذت ببرید. ال جی برای این تلویزیون دوست داشتنی قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی (802.11ac) و همچنین پورت LAN را قرار داده تا بتوانید با استفاده از مرورگر اینترنت، در صفحات وب مورد علاقه خود جست و جو کنید. شما می توانید با وجود پورتهای متعدد از قبیل HDMI، USB، خروجی صوتی دیجیتال، هدفون، کامپوننت و ...، تلویزیون را به سایر دیوایس ها متصل کنید. البته جهت اتصال بی سیم نیز می توانید از میراکاست «Miracast» و WiDi بهره بگیرید تا بتوانید گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ های خود را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون متصل کنید و از دیدن محتوا بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید. قلب تپنده‌ی تلویزیون  SJ800C ال جی، سیستم عامل webOS 3.5 است که محیط کاربری ساده و جذابی را برای شما فراهم می سازد. ال جی تلویزیون SJ800V را با طراحی زیبا  پایه های شکیل تولید کرده تا مناسب دکوراسیون منزل شما باشد. البته شما می توانید با خرید براکت، تلویزیون را به دیوار نیز متصل کنید. 
    • کیفیت تصویر SUPER UHD
    • تکنولوژی HDR
    • پنل IPS 
    • ارتقا کیفیت تصویر 4K Upscaler
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • گیرنده های DVB-T2/C/S2
    • وای فای داخلی 
    • اتصال بیسیم از طریق  Miracast و WiDi
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی ال جی 49LJ510V LG Full HD LED

    یکی دیگر از تلویزیون های 49 اینچ صفحه تخت ال جی، مدل « 49LJ510V » می باشد که در صفحه نمایش خودش از رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند و با این اندازه 49 اینچ قابلیت استفاده در سالن های نسبتا بزرگ را نیز دارد. رزولوشن 1080P در تلویزیون ال جی 49LJ510V شفافیت تصویر و از همه مهمتر، امکان درک جزئیات را مهیا می سازد و به این ترتیب شما می توانید با وضوحی فوق العاده فیلم های مورد علاقه تان را تماشا کنید البته فراموش نکنید که ال ای دی نامبرده LG از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر که همان Resolution Upscaler است نیز پشتیبانی میکند تا به این صورت باعث افزایش کیفیت محتوا در فایل های قدیمی نیز بشود. در کنار تصویر فول اچ دی، سیستم صوتی تلویزیون 10 وات قدرت دارد و 2.0 کاناله است که صدایی مناسب به گوش شما خواهد رساند. از دیگر امکانات مهم این تلویزیون می توان به گیرنده های تعبیه شده در آن اشاره کرد که شامل DVB-T/T2/S2 می باشند و این شما را از خرید دستگاه گیرنده بی نیاز می سازد. تلویزیون 49LJ510V در مقایسه با سایر هم رده هایش و به نسبت قیمتی که دارد از نظر پورت ها کم و کسری ندارد و طیفی از رابط های HDMI و USB را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ این محصول ال جی از طراحی زیبایی برخوردار است؛ ساختار این دستگاه با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و به واسطه پایه های دوشاخه ای، قابلیت جایگذاری بر روی میزهای مختلف را خواهد داشت. این تلویزیون ال ای دی ال جی 49 اینچ با قیمت مناسب و ابعاد 1108 × 696 × 209 میلی متر در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است.
    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 2000
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-S/S2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند LG LED SMART TV 4K 49SJ800V

    اس جی 800 وی «49SJ800V» تلویزیونی بالا رده با امکانات مدرن است که در سال 2017 میلادی توسط کمپانی نام آشنای ال جی تولید و روانه بازار شده. اندازه 49 اینچ، این تلویزیون را برای سالن هایی با متراژ متوسط مناسب ساخته است.  نمایش تصاویر فراتر از تصور شما! با وجود کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی «ULTRA HD 4K» از نمایش بی نظیر شگفت انگیز خواهید شد. با وجود تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر «4K Upscaler» می توانید هر تصویری را جدا از منبع آن با کیفیت عالی و نزدیک به فورکی مشاهده کنید. این تلویزیون اس جی 800 ال جی مجهز به تکنولوژی HDR10  است که موجب می شوند رنگ ها با کیفیتی بهتر و شفاف تر نمایش داده شوند. با وجود این تکنولوژی از دیدن فیلم های قدیمی با کیفیتی بهتر لذت ببرید. صدا توسط بلندگوهای دو کاناله با توان کل 20 وات به گوش می رسد. با وجود تکنولوژی ULTRA Surround صدا به صورت فراگیر و واضح شنیده می شود.‌ از ویژگی های هوشمند این تلویزیون ال ای دی می توان به سیستم عامل webOS 3.5، پردازنده چهار هسته‌ای و مرورگر اینترنت اشاره کرد. سیستم عامل webOS رابط کاربری جذابی را ارائه می دهد که تنظیمات تلویزیون را بسیار ساده تر می کند. نسخه3.5 نسبت به 3.0 پیشرفته تر شده و برخی از اشکالات آن نیز بر طرف شده. تلویزیون 49SJ800V ال جی را می توانید با استفاده از وای فای داخلی و پورت LAN به اینترنت متصل کنید تا از خدمات آنلاین بهرمند شوید. در اینترنت جست و جو کنید و بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کنید. آیا دوست دارید لپ تاپ خود را بدون نیاز به کابل به تلویزیون ال جی متصل کنید؟ آیا مایلید بدون نیاز به کابل، هر آنچه بر روی گوشی و تبلت است را بر روی نمایشگر بزرگتر 49 اینچی مشاهده کنید؟ با قابلیت های اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast این امکان در دسترس شما قرار می گیرد. البته برای اتصال سایر دستگاهها می توانید از پورت های موجود بهره ببرید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به گیرنده های  DVB-T2/C/S2 اشاره کرد. پس اگر به تلویزیونی زیبا و پر امکانات نیاز دارید، SJ800V ال جی می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر 4K Upscaler
    • تکنولوژی HDR10
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast
    • گیرنده های  DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال جی ال ای دی 43LJ512V LG LED FULL HD TV

    کمپانی معروف و چندین ساله ال جی هر ساله با تولید انواع و اقسام محصولات فوق العاده با کیفیت و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه اعتماد طرفداران خود را جلب کرده است. ال جی از شرکت هایی است که در زمینه ی تولید تلویزیون های میان رده بسیار زبر دست است.تلویزیون ال جی ال ای دی 43LJ512V LG LED FULL HD TVبرخلاف بسیاری از مدل‌های دیگر یک نوع تلویزیون ساده همراه با امکانات و قابلیت‌های متوسطی روانه بازار شده است. هدف اصلی ال جی از طراحی این نوع تلویزیون را مورد پوشش قرار دادن نظرات و سلایق مختلف عنوان کرد.یکی از مزایای این محصول ، طراحی تلویزیون به صورت کاملا ساده صورت گرفته و با اندازه ی 43 اینچی اش مناسب برای محیط های با متراژ متوسط می باشد. این محصول ساده با کیفیت تصویر فول اچ دی روانه بازار شده که این میزان رزولوشن با توجه به قیمت، رده و حتی کیفیت محتویات پخش شده، کاملا مناسب به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت قابل توجهی  در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این شرکت برای عرضه ی کیفیت تصویر مناسب تنها به این رزولوشن اکتفا نکرده و از موتور پردازشگر تصویر « Color Master Engine » و اسکن تصویر 50 هرتز نیز بهره گرفته است.ال جی تلویزیون LJ512 مجهز به دو عدد بلندگو 5 واتی بوده  که در کنار هم خروجی صدای 10 وات را عرضه می نمایند. در این راستا نیز از فناوری های پاک سازی صدا و صدای فراگیر نیز استفاده کرده است.
    علاوه بر این ال جی یک سری امکانات اضافی را بر روی این محصول خود تعبیه نموده تا بساط سرگرمی را برای کاربران فراهم کند. یکی دیگر  از این امکانات قابلیت پخش فرمت های مختلف می باشد، این قابلیت بدین شکل  است که می توان به کمک پورت USB، محتویات ذخیره شده بر روی فلاش را در تلویزیون 43 اینچی پخش کرد. همچنین با این تلویزیون میتوان بازی کرد و اوقات فراغت خوبی را سپری کرد.به طور کلی میتوان این محصول را در چندین سطر به طور خلاصه توصیف کرد: صفحه نمایش تلویزیون ال جی 43LJ512V  با رزولوشن 1920×1080 پیکسل عرضه شده. این تلویزیون به واسطه ی موتور پردازشگر تصویر « Color Master Engine » و اسکن تصویر 50 هرتز تصاویری با کیفیت خوب و شفافی عرضه می کند. همچنین این تلویزیون که از اندازه 43 اینچ برخوردار است برای خانه هایی با مساحت کم بسیار ایده آل است. این مدل قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد تا در فضا به میزان بیشتری صرفه جویی شود.
    • کیفیت تصویر full HD
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • پخش فرمت های مختلف
    • خروجی صدای 10 وات
    • فناوری Virtual surround
    • قابلیت پاک سازی صدا
    • دارای بازی
    • 2 پورت HDMI
    • 1 پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فول اچ دی 43LK6100 LG LED Smart Full HD

    • کیفیت تصویر Full HD
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • دارای پردازنده 4 هسته ای تصویر
    • وجود سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • توان صوتی 20 وات
    • گیرنده های داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فول اچ دی 49LK6100 LG LED Smart Full HD TV

    ال جی در سال 2018 میلادی سری جدید تلویزیونهایش را با مدل نامبر 49LK6100 تولید و روانه بازار کرده است. این مدل با نمایشگر 49 اینچی تولید شده تا برای محیط هایی با اندازه کوچک و متوسط مناسب باشد. تلویزیون ال ای دی ال جی با کیفیت تصویر فول اچ دی تولید شده است؛ وجود تکنولوژی های تصویری از قبیل کاهش نویز، پردازنده 4 هسته ای و همچنین HDR، تصاویر زیبا و پر وضوح را بر روی صفحه به نمایش می گذارد. ال جی این تلویزیون هوشمندش را به سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات تولید کرده است. این میزان برای تلویزیون 49 اینچی مناسب و معقول است. 
    از ویژگی ها و امکانات خوب تلویزیون ال جی ال کی 6100 می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. با استفاده از وای فای داخلی و همچنین پورت LAN دسترسی به این مهم فراهم می شود. قلب تپنده تلویزیون ال جی، سیستم عامل اختصاصی webOS است که دسترسی به برنامه ها را بسیار ساده تر می کند. پردازنده 4 هسته ای، گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2 و مرورگر اینترنت از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی ال جی LK6100 است. 
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای تکنولوژی HDR
    • پردازنده 4 هسته ای تصویر
    • سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت LAN
    • توان صوتی 20 وات
    • گیرنده های داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ال جی فول اچ دی ال ای دی 43LH547 LG FULL HD LED

    ال جی یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون و سایر لوازم صوتی تصویری در سراسر دنیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل های تلویزیون را روانه بازار می کند. تلویزیون فول اچ دی 43LH547 LG با نمایشگر نه چندان بزرگ از کیفیت تصویر 1920× 1080 پیکسل برخوردار می باشد در کنار وضوح شفاف تصویر و کیفیت ایده آلی که برای آن در نظر گرفته شده می توان به موتور تصویر Triple XD Engine اشاره کرد که به منظور درخشندگی یک تصویر بدون نویز کمک خواهد کرد. پخش یک صدای فراگیر و از همه مهمتر با تکنولوژی دالبی دجیتال با توان صوتی 20 وات از دیگر مزیت های استاندارد این تلویزیون ال جی به شمار می آید که ال جی برای تلویزیون 43 اینچ LH547 تمامی این مزایا را در نظر گرفته. وجود گیرنده های دیجیتال DVB-T2 / S2 از دیگر خصوصیات برجسته در تلویزیون LED ال جی به شمار می آید. طراحی مدرن و با پایه های دوشاخه ای مستحکم و با دوام ، تلویزیون دیجیتال ال جی را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود در بازار تبدیل کرده است.
    • موتور تصویر Triple XD Engine
    • خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال یک پورت USB و یک HDMI
    • وضوح تصویر 1920× 1080 پیکسل
    • اسکن تصویر 240 هرتز
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C /
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال ای دی ال جی فول اچ دی 49LV340C LG FULL HD TV

    یکی از مدل های پایین رده تولید شده توسط کمپانی خوش نام ال جی تلویزیون ال وی 340 « 49LV340C » است. این تلویزیون با طراحی مناسب و کیفیت خوب تصویر تولید شده تا مناسب افرادی باشد که به هوشمند بودن تلویزیون خود اهمیت نمی دهند. تلویزیون ال جی LV340 با نمایشگر 49 اینچی تولید شده است که برای مکان هایی با متراژ متوسط، مناسب است. ال جی تلویزیونش را با نمایشگر تخت از نوع Edge LED تولید کرده است.
    کیفیت نمایشگر فول اچ دی است؛ با این وجود شاهد نمایش زیبایی تصاویر بر روی صفحه نمایش 49 اینچی خواهیم بود. از ویژگی های تصویری می توان به موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine،  تکنولوژی تقویت کننده رنگ Dynamic Color Enhancer و اسکن تصویر 60 هرتز اشاره کرد. سیستم صوتی دو کاناله این مدل تلویزیون ال ای دی ال جی، حداکثر توان 20 وات را فراهم می سازد. شما می توانید تلویزیون LV340 را با استفاده از پورتهای ورودی و خروجی از قبیل HBMI و USB به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • تکنولوژی Dynamic Color Enhancer
    • توان خروجی 20 وات
    • کاهش دهنده نویز صدا « Clear Voice »
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 49SK7900PVB LG Smart UHD LED

    • کیفیت سوپر اولترا اچ دی با رزولوشن 3840 × 2160
    • مجهز به پنل IPS
    • وجود تکنولوژی HDR
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • حضور تیونر داخلی DVB-T
    • سیستم عامل webOS
    • مرورگر اینترنت و پردازنده 4 هسته ای
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UK6100 LG LED 4K Smart Tv

    • دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • وجود سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال بیسیم از طریق میراکاست 
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی ال جی 43LJ510T LG Full HD LED

    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 50 هرتز
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 65UJ634V LG Smart 4K LED

    • پشتیبانی از فناوری Active HDR
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به 4K
    • صدای غنی در اسپیکرهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس 3.5
    • دارای 3 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال جی فورکی هوشمند LG Super UHD 4K Smart LED TV 55SJ850

    • صفحه‌نمایش 55 اینچ و از نوع LED
    • کیفیت تصویر‌ Super UHD 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • قابلیت نمایش تصاویر HDR
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر فورکی 4K Upscaler
    • نسخه‌ی سوم رابط‌کاربری webOS 3.5
    • سه عدد پورت USB و چهار عدد پورت HDMI
    • سیستم بلندگوهای 2.2 کاناله با توان خروجی صدا 40 وات
    ‎ناموجود
  15. مانیتور ال جی اچ دی LG MONITOR HD 19M38A

    مانیتور 19M38A ساخت کمپانی ال جی است که با صفحه‌ای تخت و پنل TN تولید شده که بسیار مناسب برای کاربرد اداری و خانگی است. این مانیتور از محصولات میان رده شرکت ال جی است که با نمایشگر LED، کیفیت تصویر HD و اندازه 18.5 اینچ در اختیار شما قرار می گیرد. کیفیت تصویر اچ دی دارای رزولوشنی معادل 1366 × 768 پیکسل است که برای این مانیتور در این رده، مناسب و معقول است. نمایشگر LED در مقایسه با LCD ها مصرف کمتری دارند و همچنین در برخی مواقع تصویر زیباتری را نیز به نمایش می گذارند. از ویژگی های تصویری مدل مانیتور  19M38A می توان به روشنایی 200cd/m2، کنتراست Mega، نسبت تصویر 16:9 و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ اشاره کرد. زاویه دید  مانیتور 19 ام 38 ای، 90/65 درجه است. زمان پاسخگویی این مانیتور 5 ثانیه است؛ به این معنی که تصویر روان و بدون سایه  را ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این مانیتور، تصاویر سریع مانند مسابقات ورزشی را بدون مکث مشاهده کنید. این مانیتور ال جی دارای پورت D-SUB است که می توانید با استفاده از آن مانیتور را به رایانه متصل کنید. با ویژگی هایی که گفته شد، می توان گفت که می توانید از این مانیتور برای اتصال به رایانه های منزل و یا اداره ها استفاده کنید.
    • دارای اندازه 18.5 اینچ
    • کیفیت تصویر اچ دی
    • نمایشگر LED
    •  روشنایی 200cd/m2 و کنتراست Mega
    • نسبت تصویر 16:9
    •  قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ
    • زمان پاسخگویی 5 ثانیه
    ‎ناموجود
  16. مانیتور ال جی اچ دی LG HD MONITOR 24MT48AF

    • دارای اندازه 23.6 اینچ
    • کیفیت تصویر اچ دی
    • توان خروجی 10 وات
    • دارای پورت های HDMI و USB
    • زاویه دید 178 درجه
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 55LJ550V LG Smart Full HD

    • رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل در پنل IPS
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل WEBOS 3.5
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با Resolution Upscaler
    • سیستم مجازی صوتی Virtual Surround Plus
    • قابلیت اتصال ضبط از طریق USB
    • نرخ رفرش تصاویر 50 هرتز
    • پردازشگر تصویر Color Master Engine
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال جی فورکی هوشمند LG SUPER UHD SMART TV 55UH950V

    • دارای رزولوشن فورکی
    • پنل IPS 4K Quantum Display
    • بلندگوهای 40 واتی
    • وای فای داخلی
    • پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • پردازشگر صوتی ULTRA Surround
    • قابلیت اشتراک گذاری Miracast، DLNA، WiDi
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی 43LV300V LG LED FULL HD TV

    یکی از مدل های میان رده که از قیمت مناسب تری به نسبت تلویزیون های دیگر بهره می برد تلویزیون LV300 می باشد. این تلویزیون جدا از قیمت مناسب امکانات و مشخصات خوب و راضی کننده ای دارد و از طراحی ساده بهره می برد. این مدل با دارا بودن اندازه ی 43 اینچی برای نشیمن های با مساحت نه چندان بزرگ مناسب است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی شده و کیفیتی مناسب و در خور رده اش از خود به نمایش می گذارد. در کنار این کیفیت تصویر، ال جی از دو عدد بلنگوی 5 واتی در این محصول بهره گرفته که با توجه به رده و اندازه ای که تلویزیون دارد مناسب به نظر می رسد. این مدل همچنین مجهز به قابلیت USB Cloning می باشد، به کمک این قابلیت می توانید از طریق حافظه USB تنظیمات سفارشی خود را به سایر تلویزیون های هم مدل منتقل نمایید. این حالت برای مکان هایی مانند هتل ها بسیار ایده آل است. 
    • کیفیت تصویر full HD
    • خروجی صدای 10 وات
    • قابلیت اتصال به دیوار
    • قابلیت USB Cloning
    • دارای ویژگی هتل مد
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون فول اچ دی هوشمند ال جی 49LJ610V LG FULL HD SMART TV

    تلویزیون 49LJ610v یکی از تلویزیون های میان رده ی کمپانی ال جی است که با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تلویزیون برای اشخاصی که به دنبال تلویزیون با قیمت کم و امکانات خوب هستند بسیار ایده آل است. ال جی به دلیل رده ای که این تلویزیون در آن قرار گرفته رزولوشن Full HD را برایش کافی دانسته است. این تلویزیون جواب گوی نیاز های امروزی می باشد و تصاویری با وضوح و کیفیت قابل قبول را عرضه می نماید. ال جی با به کار گیری فناوری Color Master Engine تمام سعی خود را به کار گرفته تصاویر را با حداقل نویز در اختیار کاربران قرار دهد. 
    بلندگویی هایی که بر روی این تلویزیون نیز نصب شده اند از توان خروجی صدای 20 وات بهره می برند، این میزان خروجی برای چنین تلویزیونی مناسب به نظر می رسد. فناوری هایی که این بلندگو ها را برای تولید صدای بهتر یاری می رسانند نیز شامل: تکنولوژی پردازش صوتی Virtual surround Plus و فناوری Clear Voice III می باشد. یکی از قابلیت هایی که احتمال جلب نظر کاربران را بالا می برد، قابلیت هوشمند بودن تلویزیون 49LJ610v می باشد. پس می توانید با اتصال این تلویزیون به اینترنت و به کمک سیستم عامل webOS 3.5 در شبکه ی اینترنت و سایت های مختلف به گشت و گذار بپردازید و از کار با این تلویزیون 49 اینچی لذت ببرید. 
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازشگر تصویر Color Master Engine
    • خروجی صدای 20 وات
    • فناوری Clear Voice III
    • تکنولوژی صدای Virtual surround Plus
    • مجهز به وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی 65UK6100 LG LED SMART 4K TV

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی ال جی، می توان یو کی 6100 « 65UK6100 » را نام برد این مدل تلویزیون با نمایشگر 65 اینچی تولید و روانه بازار شده تا برای اتاق های بزرگ و سالن ها بسیار مناسب و ایده آل باشد. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی در کنار تکنولوژی های تصویری از قبیل 4K Active HDR، ارتقای کیفیت تصویر فورکی، True Color و ... تصاویر را زیبا و پر وضوح نمایش خواهند داد. ال جی این تلویزیون را به پنل IPS مجهز کرده است؛ با این وجود زاویه دید گسترده تر بر روی تلویزیون فراهم می شود. صدا از طریق اسپیکر داخلی با حداکثر توان 20 وات به گوش می رسد.‌
    از جمله ویژگی های هوشمند تلویزیون ال ای دی ال جی UK6100 می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و حضور مرورگر اشاره کرد. با این وجود به سادگی می توانید از خدمات آنلاین بهره ببرید. قلب تپنده تلویزیون ال جی، سیستم عامل webOS 3.5 است. این سیستم عامل رابط کاربری جذاب و ساده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند ال جی می توان به گیرنده های داخلی DVB-T2، اشتراک گذاری از طریق Miracast، قابلیت ضبط و ... را نام برد. اگر مایل به خرید تلویزیون ال جی در اندازه کوچکتر هستید، مدل 55UK6100 را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید. 
    • کیفیت نمایشگر فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • دارای پنل IPS
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون هوشمند سه بعدی ال جی LG SMART SUHD LED TV 65UH850

    • صفحه نمایش ال ای دی با فن آوری IPS
    • کیفیت تصویر فورکا با رزولوشن 3840x 2160 پیکسل
    • اسکن تصویر200Hz
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2    
    • قابلیت پخش سه بعدی
    • پردازنده 4 هسته ای
    • مجهز به سیستم عامل webOS 3.0
     
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55SK7900PVB LG Smart UHD LED Tv

    یکی دیگر از تلویزیونهای ال جی موجود در بازار، مدل کی اس 7900 « 55SK7900 » است که با نمایشگر 55 اینچی طراحی شده. این مدل تلویزیون با ظرافت و بسیار زیبا طراحی شده تا مناسب منزل شما باشد. کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی « Super UHD » و همچنین حضور تکنولوژی های تصویری از قبیل نانو ذرات صفحه نمایش « Nano Cell Display »، اچ دی آر « Active HDR » و همچنین قابلیت ارتقا کیفیت تصویر و پردازنده تصویر 4 هسته ای، نمایشی بی نظیر را ارائه خواهند داد. صدا از طریق بلندگوی دو کاناله با حداکثر خروجی صوتی 20 وات به گوش می رسد. با وجود تکنولوژی های صوتی اولترا سوراند « Ultra Surround » و پاکسازی صدا « Clear Voice III »، صدا پر وضوح و شفاف شنیده خواهد شد. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی ال جی  SK7900 می توان به سیستم عامل webOS اشاره کرد. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN و همچنین وای فای داخلی در دسترس شما قرار می گیرد. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متنوع موجود بر روی بدنه تلویزیون انجام می شود. گفتنی است وجود قابلیت اشتراک گذاری میراکاست و همچنین بلوتوث، امکان اتصال به سایر دستگاههای سازگار را بدون نیاز به کابل فراهم می سازند. از دیگر ویژگی های خوب می توان به پنل IPS، تیونر داخلی DVB-T2، پردازنده 4 هسته ای و قابلیت ضبط اشاره کرد.‌
    • کیفیت تصویر سوپر اولترا اچ دی
    • دارای پنل IPS
    • تکنولوژی HDR
    • مجهز به وای فای داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • حضور تیونر داخلی DVB-T2
    • سیستم عامل webOS
    • مرورگر اینترنت و پردازنده 4 هسته ای
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون هوشمند فورکی ال جی LG ULTRA HD 4K Smart TV 55UH603

     
    • دارای نمایشگر 55 اینچ و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • دارای موتور پردازشگر تصویر UHD Mastering
    • مجهز به فناوری صوتی ULTRA Surround
    • دارای قابلیت Clear Voice III
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • دارای بلندگوهای دو کاناله و 20 واتی
    • دارای 3 عدد پورت HDMI و 1 عدد USB
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی اسمارت فورکی ال جی LG LED SMSRT 4K ULTRA HD TV 65UF680

    • مجهز به صفحه نمایش 65 اینچ ال ای دی
    • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • تلویزیون هوشمند با پلت فرم WEB OS 2.0
    • دارای پورت های ارتباطی HDMI، یو اس بی، اترنت (LAN)
    • مجهز به ریموت کنترل جادویی
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند

     
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون هوشمند ال ای دی ال جی LG SMART LED TV 55LH602V

    • کیفیت تصویر FULL HD
    • پردازشگر تصویر Triple XD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری هوشمند از طریق Miracast و WiDi
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • گیرنده دیجیتال
    • حداکثر توان خروجی 20 وات
    ‎ناموجود
  27. صفحه نمایش LED با کیفیت تصویر فول اچ دی
  28. اسکن تصویر 50 هرتز
  29. قدرت صوتی 20 وات
  30. مجهز به موتور تصویر Triple XD Engine
  31. همراه با گیرنده های دیجیتال DVB-T2 /C
  32. مجهز به یک پورت HDMI، یک کابل USB
‎ناموجود
  • نمایشگر 55 اینچی به همراه کیفیت تصویر FULL HD
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • حداکثر توان خروجی 20 وات
  • اشتراک گذاری هوشمند
  • گیرنده دیجیتال
  • سیستم عامل WebOS 2.0
  • ‎ناموجود
  • تلویزیون هوشمند سه بعدی فورکی ال جی LG LED 4K 3D TV 65UF850

    • استایل شیک و منحصربفرد
    • اندازه 65 اینچی به همراه وضوح 4k
    • سیستم عامل web os
    • قابلیت هوشمند با امکان اتصال به اینترنت
    • دارای صدای سیستم فوق العاده فراگیر
    • گیرنده های مختلف زمینی و تلویزیونی
    • تکنولوژی سه بعدی با امکان حالت های مختلف
    • پورت های hdmi  و  usb با جدیدترین نسخه ها
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 32LJ571 LG Smart LED

    در میان تلویزیون های جدید سال 2017 ال جی، این بار یک میان رده خوش ساخت با قیمت مناسب را برای  نقد و بررسی در سایت بانه مارکت انتخاب کردیم؛ تلویزیون « 32LJ571 » که از محصولات این شرکت نامبرده می باشد، یک اسمارت تی وی است و طراحی نسبتا کوچک و جمع و جوری دارد که استفاده از آن را در محیط های کار و منازل راحت ساخته است. اندازه صفحه نمایش LED تخت این تلویزیون 32 اینچ می باشد و از کیفیت تصویر WXGA بهره می برد. وضوح تصویر 1366 × 768 پیکسلی این تلویزیون هوشمند ال جی به همراه قابلیت « Resolution Upscaler » و موتور پردازشگر تصویر Color Master Engine طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد به طوری که شما احساس می کنید مقابل یک تلویزیون فول اچ دی نشسته اید و به تماشای فیلم مورد علاقه تان مشغول هستید. خروجی صوتی در این تلویزیون میان رده و خوش قیمت ال جی، 6 وات در نظر گرفته شده که اگرچه به قدرت تلویزیون های همین سال ال جی نمی رسد اما در مقایسه با اندازه صفحه نمایش، نمی توان از آن ایراد گرفت؛ در بخش دیگری از امکانات این تلویزیون، فناوری های « Surround Plus » و « Clear Voice III » را داریم که سطح وسیعی از اصوات و سیگنال های شنیدنی را با فیلم و موسیقی دوست داشتنی تان همراه می سازد. مهم ترین قابلیت تلویزیون 32LJ570 وجود سیستم عامل webOS 3.5 و فناوری Wi-Fi 802.11ac می باشد که این سیستم عامل با نوار منوی پیشرفته تمامی برنامه و نرم افزارهای مورد علاقه تان را گرد آوری ساخته و پیش روی شما قرار می دهد تا در هر لحظه به آن ها دسترسی داشته باشید؛ همراه با وب او اس، یک سری از قابلیت های جانبی نیز در تلویزیون پیش رو قرار گرفته اند که شامل اشتراک گذاری با WiDi و Miracast بوده و همچنین پخش کننده موسیقی و یا فروشگاه ال جی نیز از دیگر مزیت های این تلویزیون هوشمند به شمار می آیند. 2 پورت HDMI، 1 عدد USB 2.0 و بسیاری دیگر از درگاه های ارتباطی جهت اشتراک و انتقال محتوای تصویری و چند رسانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. 32LJ571 یک تلویزیون کم مصرف با قیمت مناسب است که در سالن ها و اتاق های کوچک قابل استفاده است و با کیفیت تصویر HD و پنل IPS گزینه ای بسیار ایده آل برای افرادی است که نمی خواهند برای خرید تلویزیون پول زیادی بدهند.
    • مجهز به سیستم عامل webOS 3.5
    • دارای فروشگاه آنلاین ال جی و مرورگر وب
    • پشتیبانی از وای فای و میراکست
    • طراحی شیک با قاب فلزی
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر
    • فناوری شفاف سازی صدا Clear Voice III
    • دارای پنل IPS
    • پشتیبانی از اشتراک گذاری بی سیم با موبایل
    • دارای پورت LAN و دو ورودی USB
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند 55UJ752V LG 4K Smart LED

    طراحی فوق العاده شیک
    کیفیت تصویر فورکی
    پشتیبانی از HDR و فناوری نانو در صفحه نمایش
    قابلیت ارتقای وضوح تصویر (4K Upscaler)
    دارای دو بلندگوی 10 وات
    پشتیبانی از سیستم عامل webOS 3.5
    مجهز به گیرنده DVB-T2/C/S2
    دارای 4 درگاه HDMI و Bluetooth

    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 49UJ630V LG LED 4K SMART TV

    • کیفیت تصویر 4K
    • تکنولوژی Active HDR
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • موتور کالر مستر Color Master Engine
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • قابلیت اشتراک گذاری WiDi، Miracast و بلوتوث
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • گیرنده‌های DVB-T2/C/S
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند 43UJ634V LG LED SMART 4K TV

    43UJ634V از تلویزیون‌های 2017 ساخت کمپانی خوش نام ال جی است که با رابط هوشمند WebOS 3.5 و کیفیت تصویر 4K تولید شده. این تلویزیون ال جی دارای نمایشگر 43 اینچی است که تصاویری بسیار زیبا با درخشانترین رنگ‌ها و بالاترین میزان کنتراست را به نمایش می‌گذارد. می‌خواهید اتاق نشیمنتان همانند یک تئاتر به نظر برسد؛ با خرید تلویزیون ال جی مدل UJ634، اتاق خود را به یک سالن تئاتر تبدیل کنید. این امکان به لطف رزولوشن 4K در دسترس است که وضوح فوق العاده و رنگ‌های زنده را به نمایش خواهد گذاشت. از دیگر ویژگی‌های تصویری می‌توان به HDR10 اشاره کرد که با تفکیک بیشتر رنگ تصاویر، شما را شگفت زده خواهد کرد. وجود قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler) و موتور پردازشگر تصویر Colour Master Engine موجب می‌شود تا تصاویری با منابع پایین نیز با کیفیتی زیباتر نمایش داده شوند. صدا در تلویزیون LED ال جی از طریق بلندگوی دو کاناله با تکنولوژی صوتی Ultra Surround به گوش می‌رسد. وجود این تکنولوژی در تلویزیون ال ای دی ال جی یو جی 634 موجب ارائه‌ی صدای شفاف و تاثیر گذار خواهد شد. حداکثر توان خروجی صوتی در این تلویزیون 20 وات می‌باشد که برای تلویزیونی 43 اینچی تقریباً مناسب و معقول است.‌ برای سرگرمی‌های نامحدود، ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 بهره برده تا رابط کاربری ساده و جذابی را برای شما فراهم سازد.‌ از دیگر ویژگی‌های هوشمند می‌توان به وای فای داخلی، مرورگر اینترنت، اشتراک گذاری WiDi و میراکاست (Miracast) اشاره کرد. با استفاده از میراکاست می‌توانید گوشی و تبلت‌های هوشمند خود را بدون نیاز به کابل به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن محتوای آن‌ها بر روی نمایشگری بزرگتر لذت ببرید. از WiDi نیز می‌توانید برای اتصال لپ تاپ به تلویزیون استفاده کنید. با وجود پورت‌های از قبیل HDMI، USB، LAN، خروجی صوتی دیجیتال و کامپوننت نیز می‌توانید برای اتصال سایر دستگاهها از جمله پخش کننده دی وی دی و بلوری، کنسول بازی، سینمای خانگی و ... بهره ببرید. این تلویزیون اسمارت مجهز به گیرنده‌های DVB-T2/C/S2 است تا شما را از خرید دستگاه گیرنده‌ی خارجی بی نیاز سازد. این تلویزیون LED با ظرافت و زیبای در یک طرح مینیمالیستی تولید شده که دارای بدنه‌ای کم ضخمات و قابی فوق العاده باریک است. بدنه‌ی سیاه این تلویزیون ال جی بسیار شیک است و به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ خواهد شد.
    • کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • موتور پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • فناوری HDR10
    • سیستم عامل WebOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت LAN
    • اشتراک گذاری WiDi و Miracast
    • گیرنده‌های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 65UJ651V LG Smart 4K LED

    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840 × 2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  • تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند LG LED SMART TV FULL HD 55LJ615V

    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • ارتقا کیفیت تصویر  Resolution Upscaler 2K
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast و WiDi
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • گیرنده های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  •    

    آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 875 تا

    قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ