Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - سایر - مونتاژ مجارستان, میزان امتیاز: و بیشتر , کشور سازنده: سایر مونتاژ مجارستان

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1006 تا

  1. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 55MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    یکی از تلویزیون های سری 6 سامسونگ، مدل « 55M6000 » می باشد که محتوا را در صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن فول اچ دی به نمایش می گذارد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اسمارت سامسونگ 1080 × 1920 پیکسل رقم خورده که البته این با فناوری های زیادی همراه شده که تصویر را فراتر از فول اچ دی نشان می دهند. پردازشگر تصویر HyperReal، Mega Contrast و PQI 800 و از همه مهمتری فناوری PurColour از جمله قابلیت های تصویری این تلویزیون هستند. 55M6000 یک مدل هوشمند است که با پشتیبانی از Smart Hub تمام امکانات اینترنت و سایت های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. به واسطه این رابط کاربری و Smart View شما می توانید بین تلویزیون و سایر دستگاه های هوشمند دیگر در منزل مانند موبایل اشتراک گذاری اطلاعات را انجام دهید. همراه با تصویر Full HD در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 20 وات صدای دالبی دیجیتال از طریق بلندگوها به گوش شما می رسد. در بخش اتصالات و پورت ها، تلویزیون سامسونگ سری 6 از 3 رابط HDMI و 2 ورودی USB به همراه رابط های دیگر بهره می برد و به وسیله داشتن پردازنده چهار هسته ای « Quad-Core » می توانید اطمینان حاصل کنید که سرعت اجرای برنامه ها و کانال ها در آن به حداکثر خودش رسیده است.
    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون منحنی فورکی سامسونگ SAMSUNG LED SMART TV 4K QA65Q7CAMK

    تلویزیون QA65Q7CAMKXZN از تلویزیون های خمیده و اسمارت سری کوانتومی سامسونگ می باشد که برخورداری آن از امکانات بالا و تکنیک های نرم افزاری تصویر، نمایی از واقعیت و آنچه در دنیای اصلی روی می دهد را به نمایش در می آورد. اندازه صفحه نمایش منحنی این تلویزیون هوشمند، 65 اینچ بوده و از فناوری های Q Colour، Q Contrast، Q HDR 1500 و... بهره می برد که فناوری Q Colour محدوده رنگ وسیع و فراتر از تصوری را نمایش می دهد به طوری که هرگز در هیچ تلویزیون دیگری اینچنین کیفیت تصویری نخواهید دید؛ در سایر بخش های مربوط به کیفیت و نمایش تصویر این تلویزیون، زاویه دید گسترده، موتور پردازشگر Q Engine، شاخص کیفیت تصویر 3200، کنتراست مگا، فناوری Micro Dimming، بهبود خودکار عمق  تصاویر و Peak Illuminator Pro را داریم که باعث می شوند تا عمق بیشتری از محتوای اصلی را ببینید. در رزولوشن 2160  × 3860 پیکسل این صفحه نمایش LED، همچنین غلظت رنگ های مشکی به کمک فناوری Ultra Black به درستی قابل تشخیص و اندازه گیری است از همین رو نتیجه مطلوبی از آنچه در حال نمایش است را برای کاربرانش فراهم می آورد تا با خیال راحت به تماشای خاطرات خوش بنشینند. سیستم صوتی 4.2 کاناله با قدرت 40 وات در تلویزیون کوانتومی سامسونگ همراه و همگام شما برای لذت بردن از دل سپردن به فیلم و آهنگ های مورد علاقه تان خواهد بود؛ این سیستم صوتی به همراه یک ساب ووفر و فناوری دالبی دیجیتال پلاس، برای تلویزیونی در این اندازه نه تنها مناسب، بلکه فوق العاده است و صدایی واضح و رسا به گوشتان خواهد رساند. شبکه وایرلس داخلی در تلویزیون خمیده سامسونگ، به کمک ارتباط مستقیم wifi انجام می شود و در مهمترین بخش آن نیز تعامل و سرچ صوتی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی قابلیت دریافت دستورات شما و اجرای آن ها در مرورگر وب را دارد؛ همچنین Mirroring و WiFi Direct از گزینه های اشتراک و انتقال داده ها بین این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال می باشند. به لطف ورودی و خروجی های متنوع و گسترده ای مانند 4 رابط HDMI و 3 پورت USB، این امکان را خواهید داشت تا فایل های قدیمی و کم کیفیت خودتان را با کیفیتی واقعی و فوق العاده در صفحه نمایش به اجرا در بیاورید.
    • رزولوشن تصویر2160 × 3860 پیکسل
    • صفحه نمایش خمیده با انحنای 4200R
    • مجهز به پردازشگر تصویر Q Engine
    • بلندگوهای 4.2 کاناله 40 وات
    • دارای 4 پورت HDMI
    • مجهز به پردازنده چهار هسته ای
    • طراحی شیک و منحصر بفرد
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون سامسونگ فورکی Samsung 75NU7100 Smart LED

    تلویزیون سامسونگ « 75NU7100 » از تلویزیون های سری 7 این شرکت در سال 2018 می باشد که از کیفیت فورکی اولترا اچ دی یعنی رزولوشن 3,840 ×  2,160پیکسل  در صفحه نمایش خودش بهره می برد. این مدل یک تلویزیون هوشمند است که به کمک wifi و Smart Hub نه تنها دسترسی به محتوای سایت ها و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد؛ همچنین امکان اشتراک گذاری هوشمند بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال موجود در منزل را نیز امکان پذیر می سازد. تلویزیون 75 ان یو 7100 در صفحه نمایش بزرگ و گسترده خودش از فناوری هایی همچون PurColor و HDR10+ بهره می برد تا تصویری زیبا و روشن ساطع سازد؛ همچنین این محصول از بلندگوی 20 وات دو کاناله در کنار تصویر هیجان انگیز نیز برخوردار است. طراحی تلویزیون 75NU7100 سامسونگ بر پایه دیزاین جدید New Edge (Skinny Bezel) می باشد که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. بدنه مشکی رنگ و پایه های دوشاخه ای نقره ای، دیزاین اتاق نشمین شما را چندین برابر زیبا می سازند. دسترسی ها در تلویزیون نامبرده سامسونگ تنها به وای فای ختم نمی شود؛ وای فای دایرکت، فیلم و بازی آنلاین، برنامه های مختلف در شبکه های مورد علاقه تان وهمچنین اشتراک کذاری هوشمند و مدیریت دستگاه از طریق تلفن همراه از دیگر امکانات موجود در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ به شمار می آیند. فروشگاه اینترنتی بانه مارکت این تلویزیون هوشمند ال ای دی سامسونگ را با امکانات فوق العاده در اختیار کاربران این برند قرار داده است.
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • پشتیبانی از UHD Dimming
    • فناوری PurColor در نمایشگر
    • خروجی صدای 20 وات
    • مجهز به Smart Hub و اشتراک گذاری هوشمند
    • پردازنده چهار هسته ای 
    • دارای مرورگر وب و Wi-Fi Direct
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 85HU7000 Samsung Smart 4K 3D

    تلویزیون « 85HU7000 » یکی از ال ای دی های هوشمند سامسونگ است که از صفحه نمایش بزرگ 85 اینچ بهره می برد و در این صفحه گسترده، کیفیت تصویر فورکی را به نمایش می گذارد. این تلویزیون 85 اینچ مناسب سالن های خیلی بزرگ و تالارهایی است که فضای زیادی دارند و به واسطه همین صفحه نمایش بزرگش هر نمایی که برای شما به نمایش درمی آید بسیار با کیفیت و واقعی می سازد. رزولوشن تصویر در این تلویزیون اچ یو 7000 سامسونگ2160  × 3840 پیکسل است که کوچکترین جزئیات و رنگ ها را از چشم کاربر پنهان نمی سازد؛ ای صفحه نمایش همچنین با امکانات فوق العاده و فناوری های شگفت انگیزی از جمله فوق العاده روشن « Ultra Clear Panel »، موتور پردازشگر تصویر چهار گانه « Quadmatic »، نرخ رفرش سازی تصویر فوق العاده  1000 هرتز، فناوری  Precision Black و تقویت کننده رنگ در صفحه نمایش « Wide Colour Enhancer » مجهز شده تا راه های لذت بردن از تماشای تلویزیون را برای کاربر هموار سازد. از بحث صفحه نمایش که بگذریم در این تلویزیون 4K LED سامسونگ سیستم صوتی با قدرت 90 وات تعریف شده و این باب سلیقه کاربرانی است که به صدای تلویزیون اهمیت می دهند و به جرات می توان گفت کمتر تلویزیونی با این قدرت صوتی در بازار می توانید پیدا کنید؛ به علاوه، فناوری هایی مانند DTS و شفاف سازی صدا « Clear Voice » نیز با این بلندگوها و ساب ووفر همراه شده اند.

    تلویزیون 85HU7000 سامسونگ در رده تلویزیون های بالا رده این شرکت قرار چونکه در ابتدا صفحه نمایش بزرگ و فوق العاده شفافی دارد و سپس با سیستم صوتی قدرتمندش همه را شگفت زده کرد و اکنون به بررسی اسمارت یا هوشمند بودن این دستگاه می پردازیم که توسط Smart Hub امکانات اشتراک گذاری و دسترسی های نامحدودی را برای کاربر به ارمغان می آورد. از امکانات قابل توجه در این پلت فرم می توان به بازی ها « Games »، Fitness، Skype، قابلیت جستجوی صوتی، برنامه های مناسب برای کودکان و دسته بندی فیلم ها « Movies & TV Shows » اشاره کرد؛ همچنین گیرنده های DVB-T2 , S2 در کنار این امکانات اجازه می دهند کاربر به شبکه ها و کانال های مورد علاقه اش در سراسر جهان دسترسی داشته باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون HU7000 از سه بعدی نیز پشتیبانی می کند. شرکت Samsung در رابطه با پورت ها و درگاه های ارتباطی نیز کم کاری نکرده و برای این تلویزیون بزرگ فورکی، 4 رابط HDMI، 3 پورت USB، هدفون و ورودی و خروجی های کاربردی دیگری تعبیه ساخته؛ همچنین پشتیبانی از Wi-fi و مرورگر وب، جستجو در بین سایت ها و شبکه های اجتماعی را برای کاربر بسیار راحت ساخته اند. 
    • مجهز به کیفیت تصویر 4k UHD
    • هوشمند به واسطه اسمارت هاب
    • دارای پردازشگر تصویر Quadmatic
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای 4 بلندگو و دو ساب ووفر (90 وات)
    • مجهز به گیرنده DVB-T2 , S2
    • پشتیبانی از قابلیت Screen Mirroring
    • دارای 4 رابط HDMI و قابلیت ضبط
    • پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 32XT520 X.Vision HD LED

    تلویزیون « 32XT520 » از تلویزیون های معمولی و میان رده برند x.vision می باشد. این تلویزیون با پنل LED و کیفیت تصویر1366 × 768  پیکسل مجهز شده و این به نسبت قیمتش، می تواند قابلیت ایده آلی باشد. 32 ایکس تی 520 همراه با صفحه نمایش 32 اینچ خودش 2 بلندگوی 10 وات دارد و این یعنی 20 وات خروجی صدا برای موزیک و محتوای صوتی؛ این مقدار قدرت صوتی در بین تلویزیون های ایکس ویژن گزینه بسیار مناسبی است و می تواند یکی از بهترین امکانات این ال ای دی 32 اینچ باشد.
    یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون نامبرده Time shift است که به نوعی این امکان را به شما می دهد برنامه و فیلم های مورد علاقه تان را ضبط و ذخیره کنید، از طرفی دیگر شما می توانید از تماشای کانال ها و شبکه های داخلی نیز لذت ببرید چونکه 32XT520 از گیرنده دیجیتال DVB-T2 نیز بهره می برد. نسبت تصویر در تلویزیون نامبرده ایکس ویژن 16:9 می باشد. رابط ها و پورت ها بخش دیگری از این تلویزیون را تشکیل داده اند؛ دو ورودی HDMI و2 درگاه USB به همراه کامپوزیت از راه های ارتباطی این تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتال هستند؛ همچنین تلویزیون ایکس تی 520 از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. 
    • کیفیت تصویر  1366 × 768 پیکسل
    • دارای قابلیت Time shift
    • صفحه نمایش 32 اینچ
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • دارای رابط HDMI و پورت USB
    • توان خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت ضبط PVR
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی هوشمند فول اچ دی ایکس ویژن 55XT515 X.Vision Smart LED

    x ویژن یکی از تلویزیون های جدید با امکانات و قابلیت های ویژه ای است که انواع مدل های آن هر ساله کاربران زیادی را به طرف خود جذب می کند. تلویزیون LED فول اچ دی 55XT515 با صفحه نمایش تخت از رزولوشن 1920× 1080 پیکسل برخوردار بوده و با زاویه دید 178 درجه در اختیار کاربران قرار داده شده. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون با سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات برخوردار میباشد. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن مجهز به امکانات هوشمند به همراه سیستم عامل اندروید می باشد و از یک پردازنده 2 هسته ای بهره می برد. وجود گیرنده های دیجیتال از جمله DVB-T2 این 55XT515 را به یکی از تلویزیون های دیجیتال تبدیل کرده است. خوب حالا می رسیم به درگاه های ارتباطی که شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI بوده و در کنار آن نیز از خروجی صدای دیجیتال بهره می برد. این تلویزیون فول اچ دی هوشمند ایکس ویژن را می توانید با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی 1920× 1080 پیکسل
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • سیستم عامل اندروید
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • شامل دو درگاه USB به همراه دو کابل HDMI
    • پردازنده 2 هسته ای
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی 49XKU635 X.Vision Smart 4K LED

    ایکس ویژن همراه با تلویزیون های معمولی و ارزان قیمت خودش، از یک سری تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر بالا نیز رونمایی کرده است که فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به نقد و بررسی مدل « 49XKU635 » می پردازد. این تلویزیون از کیفیت تصویر فورکی یعنی رزولوش 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد و با پشتیبانی از فناوری HDR زیبایی نمایش را تکمیل ساخته است. خروجی صدا در تلویزیون 49 اینچ X ویژن 24 وات است و این توسط دو بلندگوی 12 وات و سیستم صوتی harman/kardon آماده بکار است که صدایی یکنواخت و وسیع را به گوش شما خواهند رساند.
    یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزیون 49XKU635 ایکس ویژن سیستم عامل اندروید نسخه 6.0 است که نه تنها امکانات فوق العاده و جدید Android را به همراه دارد همچنین اجازه نصب و دانلود برنامه های دیگر را نیز به کاربر خواهد داد. همراه با این سیستم عامل یک پردازنده دو هسته ای و پردازگشر گرافیکی Mali-400MP2 نیز برای تلویزیون تعبیه شده اند، اما بخش جالب و مورد توجه این تلویزیون حافظه داخلی آن است که 8 گیگابایت تعریف شده و شما می توانید به دلخواه محتوای مورد نظرتان را در آن ذخیره کنید. در کنار تمامی این ها شما می توانید به وسیله Wi-Fi Screen Mirror اشتراک گذاری هوشمند با سایر دستگاه ها را انجام دهید.

    • دارای رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل
    • مجهز به پردازنده دو هسته ای
    • هوشمند با سیستم عامل اندروید
    • پردازنده گرافیکی 2 هسته ای
    • حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • حافظه رم 1.5 گیگابایت
    • پشتیبانی از Wi-Fi Screen Mirror
    • قابلیت اتصال بی سیم به تلفن همراه و سایر دستگاه های دیجیتال

    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال ای دی هوشمند فورکی ایکس ویژن 55XTU815 X.Vision Smart 4K LED

    ایکس ویژن در تولید انواع تلویزیون و مانیتور با امکانات و قابلیت های متفاوت از توانایی بالایی برخوردار می باشد و یکی از این تلویزیون ها که به صورت بسیار پیشرفته تولید شده ، ال ای دی 55 اینچ 55XTU815  است که با وضوح تصویر اولترا اچ دی رزولوشن 3840× 2160 پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفته . البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات بوده و از فناوری دالبی دیجیتال نیز بهره می برد. خوب حالا می رسیم به امکانات هوشمند که تلویزیون 55XTU815  از سیستم عامل اندروید با پردازنده 2 هسته ای همراه شده و از همه مهمتر به گیرنده دیجیتال DVB-T2 مجهز شده است. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون ایکس ویژن 55XTU815  مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه کابل های ارتباطی از جمله 2 عدد USB و سه درگاه HDMI می باشد. طراحی شیک و شکیل با ابعاد جمع و جور این تلویزیون 55 اینچ را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود تبدیل کرده است.
    • رزولوشن تصویر 3840× 2160 پیکسل
    • توان صوتی 20 وات
    • مجهز به 8 گیگابایت حافظه داخلی
    • دارای 2 کابل USB و سه درگاه HDMI
    • سیستم عامل اندروید 5.1
    • پردازنده 2 هسته ای
    • گیرنده دیجیتالی DVB-T2
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون هوشمند شارپ فورکی 65CUG8052K Sharp 4K Smart LED tv


    تلویزیون 65 اینچی 65CUG8052K گزینه ای ایده آل برای نشیمن های با مساحت بزرگ می باشد. این تلویزیون از طراحی ساده بهره می برد و از لحاظ طراحی چیزی از بالا رده ها به ارث نبرده است. شارپ پایه های دو شاخه ای را برای این مدل در نظر گرفته و آن را از جنس آلومینیوم ساخته است. این صفحه نمایش 65 اینچی بزرگ مجهز به رزولوشن فورکی شده است تا تصاویر عرضه شده با کیفیت و وضوح خوبی نمایش داده شوند. همچنین شارپ برای تقویت این کیفیت تصویر از موتور پردازشگر ACE PRO و اسکن تصویر 400 هرتز بهره گرفته است. پس با این حساب می توانید شاهد تصاویری بدون نویز و صاف ببر روی صفحه نمایش 65 اینچی این تلویزیون باشید. بلندگوی های این تلویزیون به واسطه ی خروجی صدای 20 وات و فناوری صدای استریو DTS خوب ظاهر می شوند و کیفیت صدای خوبی را در اختیار شنوندگان قرار می دهند. شارپ به دلیل کارایی خوب بلندگو هایش، خود را مدیون شرکت هارمون کاردون می داند. این مدل همچنین به دلیل دارا بودن وای فای داخلی در دسته ی تلویزیون های هوشمند واقع شده است.
    • رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر ACE PRO
    • خروجی صدای 20 واتی
    • سیستم صوتی harman/kardon
    • فناوری DTS استودیو صدا
    • وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال جی فول اچ دی ال ای دی 43LH547 LG FULL HD LED

    ال جی یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون و سایر لوازم صوتی تصویری در سراسر دنیا می باشد که هر ساله تعداد زیادی از انواع مدل های تلویزیون را روانه بازار می کند. تلویزیون فول اچ دی 43LH547 LG با نمایشگر نه چندان بزرگ از کیفیت تصویر 1920× 1080 پیکسل برخوردار می باشد در کنار وضوح شفاف تصویر و کیفیت ایده آلی که برای آن در نظر گرفته شده می توان به موتور تصویر Triple XD Engine اشاره کرد که به منظور درخشندگی یک تصویر بدون نویز کمک خواهد کرد. پخش یک صدای فراگیر و از همه مهمتر با تکنولوژی دالبی دجیتال با توان صوتی 20 وات از دیگر مزیت های استاندارد این تلویزیون ال جی به شمار می آید که ال جی برای تلویزیون 43 اینچ LH547 تمامی این مزایا را در نظر گرفته. وجود گیرنده های دیجیتال DVB-T2 / S2 از دیگر خصوصیات برجسته در تلویزیون LED ال جی به شمار می آید. طراحی مدرن و با پایه های دوشاخه ای مستحکم و با دوام ، تلویزیون دیجیتال ال جی را به یکی از مناسب ترین مدل های موجود در بازار تبدیل کرده است.
    • موتور تصویر Triple XD Engine
    • خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال یک پورت USB و یک HDMI
    • وضوح تصویر 1920× 1080 پیکسل
    • اسکن تصویر 240 هرتز
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C /
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون شارپ ال ای دی فول اچ دی 50AD1X SHARP LED FULL HD

    یکی از تلویزیون های بسیار مناسب برای تمامی کسانی که از تلویزیون های ساده بیشتر خوششان می آید شارپ 50AD1X می تواند بهترین انتخاب باشد چراکه از امکانات مناسب و در مقابل با قیمت ارزان تری به نسبت سایر برندها در دسترس کاربران قرار گرفته. این تلویزیون از صفحه نمایش 50 اینچ با رزولوشن 1080× 1920 پیکسل و از همه مهمتر موتور تصویر X2 Master برخوردار می باشد. علاوه بر این مجهز به توان صوتی 20 وات بوده که در کنار پارامتر های تصویر و شفافیت آن، می توان از صدایی فراگیر بهره ببرید. البته این تمام ماجرا نیست چراکه این تلویزیون فول اچ دی با گیرنده دیجیتال DVBT / T2 همراه شده تا به راحتی به انواع کانال های تلویزیونی دسترسی داشته باشید. لازم است بدانید که این تلویزیون مجهز به 2 کابل HDMI و 1 پورت USB و حتی یک خروجی هدفون می باشد. تلویزیون دیجیتال شارپ را می توانید از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت سفارش دهید و اوقات فراغت سرگرم کننده ای را با خانواده و یا کنار دوستان تان تجربه کنید.
    • کیفیت نمایش 1080× 1920 پیکسل
    • موتور تصویر X2 Master
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • قدرت صدای 20 وات
    • گیرنده دیجیتال DVBT / T2
    • اتصال 2 کابل HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون سامسونگ هوشمند فول اچ دی Samsung 55M6000 Full HD LED

    • فناوری تصویر PurColour
    • طراحی شیک با فریم باریک
    • پشتیبانی از Smart Hub
    • کیفیت فول اچ دی در صفحه نمایش
    • خرید تلویزیون سامسونگ
    • اسپیکرهای دالبی دیجیتال 20 وات
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی سونی اندرویدی فورکی هوشمند 75X8500F Sony 4K LED Smart

    75X8500F یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند کمپانی سونی است که در سال 2018 میلادی همراه سایر مدل های متنوع دیگر وارد بازار شده. این تلویزیون ال ای دی با طراحی شیک، ضخامت کم بدنه، پایه های زیبا و قاب باریک تولید شده تا گزینه ای مناسب برای منزل شما باشد. سونی تلویزیونش را با ویژگی ها و امکانات هوشمند طراحی کرده است تا سیل گسترده ای از سرگرمی های متنوع را در دسترس شما قرار دهد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت LAN در دسترس شما قرار می گیرد. با وجود سیستم عامل اندروید و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایت، شما می توانید اپلیکیشن ها و بازی های متنوعی را بر روی تلویزیون X8500F سونی نصب کنید. با این وجود می توان گفت که این مدل تلویزیون گزینه ای مناسب برای گیمرهاست. 
    از ویژگی های خوب تلویزیون سونی ایکس 8500 اف می توان به کیفیت بی نظیر تصاویر اشاره کرد. تلویزیون ال ای دی سونی، کیفیت زیبای نمایش تصاویر را مدیون رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K، موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro، تکنولوژی HDR و ... است که موجب می شود هر تصویری فارغ از منبع تولید شده، زیبا و با کیفیت نمایش داده شود. تلویزیون سونی در اندازه 75 اینچی تولید شده است. این تلویزیون برای سالن های بزرگ بسیار مناسب و ایده آل است. اگر می خواهید تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی، ویژگی های هوشمند، اتصالات کامل و طراحی زیبا را خریداری کنید، مدل X8500F سونی گزینه ای مناسب می باشد. این تلویزیون در اندازه های 49 و 55 اینچ نیز موجود است تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • دارای موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید 
    •  16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی اندرویدی هوشمند 55X8500F Sony LED 4K Smart

    یکی از تلویزیون های سری جدید کمپانی سونی (سال 2018 میلادی) مدل ایکس 8500 اف « 55X8500F » است که با طراحی بسیار شیک و زیبا تولید شده است. قاب اطراف نمایشگر بسیار باریک طراحی شده تا تصاویر با حداقل حاشیه به نمایش گذاشته شوند. کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی سونی برابر فورکی است؛ با این وجود تصاویر 4k با کیفیتی عالی به نمایش گذاشته خواهند شد. برای سایر تصاویر از منابع دیگر، سونی تلویزیونش را به یک سری از تکنولوژی های تصویری مجهز کرده است. با وجود این تکنولوژی ها شما می توانید از دیدن تصاویر با کیفیت نزدیک به فورکی و با روشنایی خوب لذت ببرید. این تکنولوژی ها شامل موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro و تکنولوژی HDR می شوند. صدا از طریق سیستم صوتی دو کاناله 20 واتی به گوش می رسد.
    سونی برای تلوییزون X8500F یک سری کامل از پورتهای ورودی و خروجی را در نظر گرفته است تا بتوانید به سادگی سایر دستگاههای سازگار را متصل کنید. البته شما می توانید بدون نیاز به کابل و با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ، تلفن همراه و یا تبلت خود را به تلویزیون سونی متصل کنید. البته قابلیت اشتراک گذاری از طریق بلوتوث نیز در دسترس شما قرار می گیرد. قلب تپنده تلویزیون سونی X8500F، سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی است. 
    • رزولوشن تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون توشیبا ال ای دی فول اچ دی TOSHIBA LED TV FULL HD 43S2750


    با افزایش جمعیت هر روز شاهد کوچک تر شدن مساحت خانه ها هستیم، به همین دلیل برای این گونه محیط ها تلویزیون هایی با اندازه ی کوچک روانه ی بازار می شود. یکی از اندازه هایی که مناسب محیط های با متراژ متوسط به پایین می باشد، تلویزیون های 43 اینچی است که تقریبا تمامی برند های تولید کننده ی تلویزیون به تولید مدل هایی با این اندازه می پردازند. توشیبا نیز دست به تولید این سری از تلویزیون های کامپکت پرداخته است. از مدل های 43 اینچی این توشیبا می توان به 43S2750 اشاره کرد. این مدل همانطور که از نامش پیداست در رده ی تلویزیون های میان رده واقع شده است بنابراین این طبیعی است که فاقد برخی امکانات هوشمند و پیشرفته می باشد. البته توشیبا به کلی این تلویزیون را از یاد نبرده و آن را با رزولوشن فول اچ دی در اخیتار کاربران قرار داده است. همچنین برای این دستگاه سیستم صوتی با خروجی صدای 16 وات را در نظر گرفته که برای چنین تلویزیونی مناسب است. این مدل از قابلیت MHL نیز پشتیبانی می کند و مجهز به گیرنده های DVB-T/C/C2/T2 شده است.
    • صفحه نمایش LED
    • دارای کیفیت تصویر WXGA
    • مجهز به گیرنده دیجیتالی DVB-T/C/C2/T2
    • 3 عدد پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • بلنگوی 16 واتی
    • زاویه ی دید 178 درجه
    • دارای قابلیت MHL
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون توشیبا ال ای دی TOSHIBA WXGA LED TV 32S2750

    امروزه برخی اشخاص ترجیح می دهند برای اتاق خود به خرید تلویزیون بپردازند، به همین دلیل تلویزیون هایی با اندازه ی کوچک روانه ی بازار می شوند تا جواب گوی نیاز این گونه افراد باشند. تلویزیون های 32 اینچ موجود در بازار بهترین انتخاب برای اتاق ها هستند به همین دلیل حتی می توان از آن ها در مغازه ها و یا هتل و مسافرخانه ها بهره گرفت. از مدل های موجود در بازار که از قیمت مناسبی به نسبت سایر تلویزیون های 32 اینچ بهره می برد مدل 32S2750 می باشد که توسط کمپانی توشیبا روانه ی بازار شده است. این تلویزیون به دلیل اینکه در مکان های با متراژ کوچک مورد استفاده قرار می گیرد مجهز به رزولوشن WXGA شده است. توشیبا برای این تلویزیون 32 اینچی خود بلندگوی 16 واتی را در نظر گرفته که با توجه به اندازه ای که تلویزیون دارد کاملا جواب گو و مناسب است. جدا از این قابلیت ها، کاربران می توانند از 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد USB برای اتصال این تلویزیون به دستگاه های خارجی استفاده کنند. این مدل همچنین قابلیت پشتیبانی از گیرنده ی دیجیتال دارد و شما را از دستگاه های دیگر مانند دستگاه گیرنده ی دیجیتال بی نیاز می کند. 
    • دارای صفحه نمایش LED
    • کیفیت تصویر WXGA
    • گیرنده دیجیتالی DVB-T/C/C2/T2
    • 3 عدد پورت HDMI
    • 2 عدد پورت USB
    • مجهز به اسپیکر 16 واتی
    • زاویه ی دید 178 درجه
    • دارای قابلیت MHL
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 49X8500F Sony LED 4K Smart

    • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فول اچ دی SAMSUNG LED TV FULL HD 49M5000

    • کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بهره گیری از سیستم صوتی دوکاناله با توان 20 وات
    • صفحه نمایش تخت 49 اینچ با تکنولوژی led
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • مجهز به پورت های hdmi و usb
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون سامسونگ فول اچ دی SAMSUNG LED FULL HD TV 40M5000

    تلویزیون های سامسونگ در انواع مدل و رده در بازار یافت می شوند. معمولا مدل های مقرون به صرفه خواهان زیادی دارند چرا که اشخاص مجبور به پرداخت هزینه ی بالا برای خرید تلویزیون مد نظرشان نیستند. اگر جزء اشخاصی هستید که به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و ارزان هستید خرید تلویزیون سامسونگ 40M5000 به شما توصیه می شود. این تلویزیون برای مکان های با مساحت متوسط به پایین بسیار جواب گو است. از آنجایی که این مدل در رده ی تلویزیون های پایین رده قرار گرفته سامسونگ از رزولوشن فول اچ دی در صفحه نمایش آن بهره گرفته که بسیار جواب گو می باشد. برای افزایش کیفیت تصویر، این شرکت به تعبیه ی موتور پردازشگر تصویر HyperReal پرداخته است. همچنین برای کاهش تاری تصاویر اکشن، اسکن تصویر 50 هرتز در این صفحه نمایش تعبیه شده است. این مدل مجهز به دو عدد بلندگوی 10 واتی می باشد که در مجموع کیفیت صدای راضی کننده ای را عرضه می کنند. تلویزیون سامسونگ 40M5000 با بهره گیری از 2 عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB امکان اتصال به سایر دستگاه های خارجی را به کاربران می دهد
    • دارای رزولوشن فول اچ دی 
    • پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • بلندگوی 20 واتی 
    • دارای دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB 
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی 49MU7300 Samsung UHD 4K Smart LED

    • صفحه نمایش 49 اینچ 4K
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 40 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi
    • موتو تصویر UHD Upscaling
    • اتصال 4 کابل HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازشگر 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون سامسونگ هوشمند فورکی QLED 4K TV QA55Q7CAMK (ویترینی)

    • به مدت دو هفته در ویترین بوده
    • نمایشگر 55 اینچ با کیفیت تصویر فورکی
    • طراحی زیبا در کنار صفحه منحنی
    • تکنولوژی نقاط کوانتومی (QD)
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • توان خروجی 40 وات همراه با تکنولوژی دالبی دیجیتال پلاس
    • پردازنده 4 هسته‌ای
    •  گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • SMART HUB
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون سامسونگ فورکی هوشمند Samsung 4K Led Smart 65MU7000

    سامسونگ برای اینکه میزان فروش تلویزیون هایش را بیش از پیش افزایش دهد، هر ساله مدل هایش را به روز می کند و با گرد هم آوردن یک سری امکانات کاربردی شانس خرید تلویزیون هایش را بیشتر می کند. یکی از تلویزیون های سامسونگ که پا به پای تلویزیون های بالا رده به پیش می رود، مدل 65MU7000 می باشد. این تلویزیون از ظاهر آشنایی بهره می برد به همین دلیل ممکن است در یک نگاه سریعا دریابید که این مدل ساخته ی دست سامسونگ می باشد. به طور کلی سامسونگ برایش از قاب نسبتا کم با پایه های V شکل بهره گرفته. این شرکت برای این که بتواند مشتاقانش را راضی نگه دارد به ارائه ی رزولوشن فورکی در کنار یک سری تکنولوژی ها پرداخته. مثلا فناوری UHD Dimming با بلوک بندی تصاویر، موجب بهینه شدن رنگ، وضوح و سطوح سایه و سفید می شود. فناوری HDR که امروزه استفاده از ان در تلویزیون ها باب شده، با افزایش روشنایی تصاویری واقعی را پیش رویتان خواهد گذاشت. تکنولوژی PurColour هم جزئیات رنگ را به صورت طبیعی به تصویر می کشد. 
    یک خبر خوشحال کننده برای اشخاصی که به امکانات و هوشمند بودن تلویزیون اهمیت بالایی می دهند! سامسونگ این مدل خود را به پردازنده ی چهار هسته ای و وای فای داخلی مجهز نموده است. از این پس می توان همانند سیستم های کامپیوتری به گشت و گذار در اینترنت پرداخت. همچنین برای راحتی بیشتر کاربران، سامسونگ به ارائه ی تکنولوژی Mirroring پرداخته، پس به راحتی و به کمک وای فای می توانید گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل نمایید و محتویاتی مانند تصاویر و فیلم ها را بر روی تلویزیون MU7000 با صفحه نمایش بزرگ 65 اینچی پخش نمایید.
    • دارای رزولوشن فورکی
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • دارای فناوری HDR
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • مجهز به وای فای داخلی
    • خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت اشتراک گذاری
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 49SK7900PVB LG Smart UHD LED

    • کیفیت سوپر اولترا اچ دی با رزولوشن 3840 × 2160
    • مجهز به پنل IPS
    • وجود تکنولوژی HDR
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • حضور تیونر داخلی DVB-T
    • سیستم عامل webOS
    • مرورگر اینترنت و پردازنده 4 هسته ای
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون اندرویدی فول اچ دی فیلیپس PHILIPS ANDROID TV LED FULL HD 50PFT5500

    <
    • طراحی تخت و ایستاده
    • صفحه نمایش 50 اینچی با کیفیت تصویر full hd
    • سیستم عامل آندروید 5.1 (آبنبات چوبی)
    • دارای حافظه ذخیره سازی با ظرفیت 8 گیگابایت
    • قابلیت صدای باورنکردنی همراه با تقویت صدا
    • تلویزیون هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت
    • برچسب انرژی   A +
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون ال ای دی ال جی 43LJ510T LG Full HD LED

    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 50 هرتز
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون هوشمند فول اچ دی شارپ 40SA5500 Sharp Smart FULL HD LED

    • تلویزیون 40 اینچ LED
    • رزولوشن 1920 x 1080  پیکسل
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • اتصال دو کابل HDMI و یک پورت USB
    • صدای دالبی دیجیتال با توان 10W x 2 
    • اینترنت بی سیم Wi-Fi
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 65MU7350 SAMSUNG LED 4K SMART TV

    • قابلیت ارتقا تصویر 4K
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری Mobile to TV – Mirroring و DLNA
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت 100 هرتز (1400PQI)
    ‎ناموجود
  29. مانیتور ال جی اچ دی LG MONITOR HD 19M38A

    مانیتور 19M38A ساخت کمپانی ال جی است که با صفحه‌ای تخت و پنل TN تولید شده که بسیار مناسب برای کاربرد اداری و خانگی است. این مانیتور از محصولات میان رده شرکت ال جی است که با نمایشگر LED، کیفیت تصویر HD و اندازه 18.5 اینچ در اختیار شما قرار می گیرد. کیفیت تصویر اچ دی دارای رزولوشنی معادل 1366 × 768 پیکسل است که برای این مانیتور در این رده، مناسب و معقول است. نمایشگر LED در مقایسه با LCD ها مصرف کمتری دارند و همچنین در برخی مواقع تصویر زیباتری را نیز به نمایش می گذارند. از ویژگی های تصویری مدل مانیتور  19M38A می توان به روشنایی 200cd/m2، کنتراست Mega، نسبت تصویر 16:9 و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ اشاره کرد. زاویه دید  مانیتور 19 ام 38 ای، 90/65 درجه است. زمان پاسخگویی این مانیتور 5 ثانیه است؛ به این معنی که تصویر روان و بدون سایه  را ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از این مانیتور، تصاویر سریع مانند مسابقات ورزشی را بدون مکث مشاهده کنید. این مانیتور ال جی دارای پورت D-SUB است که می توانید با استفاده از آن مانیتور را به رایانه متصل کنید. با ویژگی هایی که گفته شد، می توان گفت که می توانید از این مانیتور برای اتصال به رایانه های منزل و یا اداره ها استفاده کنید.
    • دارای اندازه 18.5 اینچ
    • کیفیت تصویر اچ دی
    • نمایشگر LED
    •  روشنایی 200cd/m2 و کنتراست Mega
    • نسبت تصویر 16:9
    •  قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ
    • زمان پاسخگویی 5 ثانیه
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی فورکی اندرویدی شارپ SHARP ANDROID LED 4K 65UE630X

    • دارای رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل
    • مجهز به وای فای داخلی
    • تکنولوژی انحصاری AQUOS LED
    • سیستم عامل اندروید
    • پشتیبانی از قابلیت Google Cast
    • طراحی زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی 43LV300V LG LED FULL HD TV

    یکی از مدل های میان رده که از قیمت مناسب تری به نسبت تلویزیون های دیگر بهره می برد تلویزیون LV300 می باشد. این تلویزیون جدا از قیمت مناسب امکانات و مشخصات خوب و راضی کننده ای دارد و از طراحی ساده بهره می برد. این مدل با دارا بودن اندازه ی 43 اینچی برای نشیمن های با مساحت نه چندان بزرگ مناسب است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی شده و کیفیتی مناسب و در خور رده اش از خود به نمایش می گذارد. در کنار این کیفیت تصویر، ال جی از دو عدد بلنگوی 5 واتی در این محصول بهره گرفته که با توجه به رده و اندازه ای که تلویزیون دارد مناسب به نظر می رسد. این مدل همچنین مجهز به قابلیت USB Cloning می باشد، به کمک این قابلیت می توانید از طریق حافظه USB تنظیمات سفارشی خود را به سایر تلویزیون های هم مدل منتقل نمایید. این حالت برای مکان هایی مانند هتل ها بسیار ایده آل است. 
    • کیفیت تصویر full HD
    • خروجی صدای 10 وات
    • قابلیت اتصال به دیوار
    • قابلیت USB Cloning
    • دارای ویژگی هتل مد
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون فول اچ دی هوشمند ال جی 49LJ610V LG FULL HD SMART TV

    تلویزیون 49LJ610v یکی از تلویزیون های میان رده ی کمپانی ال جی است که با قیمت مقرون به صرفه و امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. این تلویزیون برای اشخاصی که به دنبال تلویزیون با قیمت کم و امکانات خوب هستند بسیار ایده آل است. ال جی به دلیل رده ای که این تلویزیون در آن قرار گرفته رزولوشن Full HD را برایش کافی دانسته است. این تلویزیون جواب گوی نیاز های امروزی می باشد و تصاویری با وضوح و کیفیت قابل قبول را عرضه می نماید. ال جی با به کار گیری فناوری Color Master Engine تمام سعی خود را به کار گرفته تصاویر را با حداقل نویز در اختیار کاربران قرار دهد. 
    بلندگویی هایی که بر روی این تلویزیون نیز نصب شده اند از توان خروجی صدای 20 وات بهره می برند، این میزان خروجی برای چنین تلویزیونی مناسب به نظر می رسد. فناوری هایی که این بلندگو ها را برای تولید صدای بهتر یاری می رسانند نیز شامل: تکنولوژی پردازش صوتی Virtual surround Plus و فناوری Clear Voice III می باشد. یکی از قابلیت هایی که احتمال جلب نظر کاربران را بالا می برد، قابلیت هوشمند بودن تلویزیون 49LJ610v می باشد. پس می توانید با اتصال این تلویزیون به اینترنت و به کمک سیستم عامل webOS 3.5 در شبکه ی اینترنت و سایت های مختلف به گشت و گذار بپردازید و از کار با این تلویزیون 49 اینچی لذت ببرید. 
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازشگر تصویر Color Master Engine
    • خروجی صدای 20 وات
    • فناوری Clear Voice III
    • تکنولوژی صدای Virtual surround Plus
    • مجهز به وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.5
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی 65UK6100 LG LED SMART 4K TV

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی ال جی، می توان یو کی 6100 « 65UK6100 » را نام برد این مدل تلویزیون با نمایشگر 65 اینچی تولید و روانه بازار شده تا برای اتاق های بزرگ و سالن ها بسیار مناسب و ایده آل باشد. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی در کنار تکنولوژی های تصویری از قبیل 4K Active HDR، ارتقای کیفیت تصویر فورکی، True Color و ... تصاویر را زیبا و پر وضوح نمایش خواهند داد. ال جی این تلویزیون را به پنل IPS مجهز کرده است؛ با این وجود زاویه دید گسترده تر بر روی تلویزیون فراهم می شود. صدا از طریق اسپیکر داخلی با حداکثر توان 20 وات به گوش می رسد.‌
    از جمله ویژگی های هوشمند تلویزیون ال ای دی ال جی UK6100 می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و حضور مرورگر اشاره کرد. با این وجود به سادگی می توانید از خدمات آنلاین بهره ببرید. قلب تپنده تلویزیون ال جی، سیستم عامل webOS 3.5 است. این سیستم عامل رابط کاربری جذاب و ساده ای را در اختیار شما قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی های تلویزیون هوشمند ال جی می توان به گیرنده های داخلی DVB-T2، اشتراک گذاری از طریق Miracast، قابلیت ضبط و ... را نام برد. اگر مایل به خرید تلویزیون ال جی در اندازه کوچکتر هستید، مدل 55UK6100 را از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید. 
    • کیفیت نمایشگر فورکی
    • وجود تکنولوژی تصویری HDR10
    • دارای پنل IPS
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی هوشمند 49X7000F Sony LED 4K Smart Tv

    سونی در سال 2018 میلادی سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند f وارد بازار کرده. این سری از تلویزیونها در اندازه های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیونهای تولید شده در این سال، ایکس 7000 اف « 49X7000F » است که در اندازه 49 اینچ تولید شده. این مدل تلویزیون با کیفیت بی نظیر تصویرش شما را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون سونی نمایش زیبای تصویر را مدیون کیفیت فورکی، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour، نرخ رفرش تصویر Motionflow™ XR 200 و تکنولوژی HDR10 می باشد تا شما بتوانید هر تصویری را با کیفیتی نزدیک به اولترا اچ دی مشاهده کنید. صدا را می توانید از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی مانند دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، تکنولوژی ClearAudio+، صدای فراگیر DTS Digital و در نهایت S-Force، صدا واضح و شفاف به گوش می رسد.
    تلویزیون سونی مدل X7000F با سیستم عامل لینوکس « Linux » تولید شده؛ با این وجود دسترسی به برنامه ها ساده تر از قبل خواهد بود. با استفاده از وای فای داخلی و همچنین پورت LAN می توانید به اینترنت متصل شوید و با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متعدد انجام خواهد شد؛ البته ناگفته نماند شما می توانید به صورت بی سیم، تبلت و یا گوشی هوشمند خود را با قابلیت میراکاست به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن کلیپ ها بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.‌ از دیگر ویژگی ها می توان به حضور تیونرهای داخلی DVB-T/T2 اشاره کرد. سونی تلویزیون X7000F را با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید کرده تا مناسب منزل شما باشد. به سادگی تمامی کابل ها در پایه های این مدل تلویزیون پنهان خواهند شد.‌ قاب اطراف نمایشگر از جنس آلومینیوم تولید شده که جلوه ای زیبا را به تلویزیون بخشیده است.‌
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون فول اچ دی فیلیپس PHILIPS ANDROID TV LED FULL HD 49PUS7909

    • دارای صفحه  نمایش LED با اندازه 49 اینچ
    • کیفیت تصویر ULTRA HD
    • مجهز به فناوری 3D از نوع منفعل
    • فناوری آمبیلایت دو طرفه
    • به اشتراک گذاری هوشمند یا Simply Share
    • مجهز به میراکست و ابر اکسپلورر
    • طراحی فریم لس فیلیپس
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 1006 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ