Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 9 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️ - سایر - هلند - مونتاژ مجارستان, کشور سازنده: سایر هلند مونتاژ مجارستان

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 1161 تا

  1. تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند 55UJ752V LG 4K Smart LED

    تلویزیون « 55UJ752V » از سری اسمارت تی وی های جدید ال جی است که محصول سال 2017 بوده و با صفحه نمایش تخت LED و قابلیت های هوشمند، همواره شما را از اخرین خبرهای جهان و بیشترین میزان سرگرمی ها مطلع می سازد. کیفیت تصویر در این تلویزیون هوشمند ال جی 3840 × 2160 پیکسل است و این وضوح با فناوری های منحصر بفرد این شرکت مانند « Nano Cell Display »، پنل IPS، زاویه دید گسترده « Wide Viewing Angle »، HDR (HLG )، پردازش رنگ ها « Color Master »، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر به فورکی و نرخ تازه سازی پیکسل هل 50 هرتز همراه می باشد. تمامی این قابلیت ها که در صفحه به پخش گذاشته می شوند، باعث می شوند که کیفیت تصویر و رنگ به طور چشمگیری افزایش پیدا کند و از طرفی دیگر نیز رنگها که به تفکیک و جداسازی نیاز دارند، به راحتی بدون نویز و هر کدام در جای خود نمایش داده شوند. با خرید تلویزیون 55UJ752V دیگر مشکل زاویه دید نخواهید داشت و می توانید از تمامی زوایا، تصویر را به درستی تماشا کنید. در کنار تمامی امکانات تصویری تلویزیون 60 یو جی 752 وی، دو بلندگوی 10 وات به تولید و پخش صدا می پردازند که با فناوری ها و فرمت هایی همچون ULTRA Surround و Clear Voice III تجربه فوق العاده ای از گوش دادن به موسیقی و فیلم را در اختیارتان قرار می دهد. سیستم صوتی 20 وات و 2 کاناله این تلویزیون همچنین از صدای دالبی دیجیتال و Hi-Fi پشتیبانی می کند. تلویزیون UJ752V یک مدل هوشمند است که در اندازه 60 اینچ، هم اکنون در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است؛ سیستم عاملی که توسط آن برنامه های این تلویزیون اداره می شوند، webOS 3.5 می باشد و این را می توان جزو جدید ترین و بروزترین های ال جی نامید. این پلت فرم پیشرفته با یک پردازنده چهار هسته ای « Quad » تولید شده است که سرعت اجرا و پردازش برنامه ها را افزایش داده و در دانلود و آپلود محتوا نیز بی تاثیر نیست. به گفته ال جی، قابلیت های تشخیص صدا، نوار منوی پیشرفته، فروشگاه آنلاین (LG Content Store )، مرورگر وب و لیست کانال ها از ویژگی های اصلی این سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5 به شمار می آیند. اشتراک گذاری در تلویزیون 55UJ752V به طور گسترده ای انجام می شود؛ LG TV Plus،WiDi ، Miracast  و ... از امکانات انتقال و دریافت انواع فایل ها می باشند که کاربر می تواند بسته به نیاز خود از آن ها استفاده کند همچنین در تلویزیون ال ای دی نامبرده ال جی قابلیت ضبط دیجیتال به راحتی امکان پذیر است.

    با داشتن LED ال جی 60 اینچ نیازی به خرید گیرنده نداری؛ این اسمارت تی وی دارای DVB-T/T2 برای دریافت شبکه های داخلی و DVB-T2/C/S2 جهت پخش کانال های جهانی است. در رابطه با درگاه های ارتباطی، تلویزیون 55UJ752 از 4 ورودی HDMI و 2 عدد USB بهره می برد و در کنار این ها از Bluetooth و Wifi پشتیبانی می کند.

    طراحی فوق العاده شیک
    کیفیت تصویر فورکی
    پشتیبانی از HDR و فناوری نانو در صفحه نمایش
    قابلیت ارتقای وضوح تصویر (4K Upscaler)
    دارای دو بلندگوی 10 وات
    پشتیبانی از سیستم عامل webOS 3.5
    مجهز به گیرنده DVB-T2/C/S2
    دارای 4 درگاه HDMI و Bluetooth
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال جی فورکی ال ای دی هوشمند LG LED 4K TV SMART 65SJ850V

    این روز ها کم تر کسی پیدا می شود که نام برند ال جی را نشنیده باشد؛ به دلیل تلاش و کوشش بی وقفه ی این شرکت، پای محصولاتش به بیشتر خانه ها باز شده. این برند خوش نام در ساخت تلویزیون ها هم به تبحر خاصی رسیده و یکی از قدرترین تولید کننده گان تلویزیون در دنیا به حساب می آید. از مدل های بالا رده ی این کمپانی که خیلی ها آرزوی داشتنش را دارند، 65SJ850V می باشد. این تلویزیون 65 اینچی برای نشیمن های با مساحت بزرگ بسیار جواب گوست. زمانی که برای اولین بار با این تلویزیون مواجه می شوید، سریعا تشخیص خواهید داد که یک تلویزیون بالا رده است. در واقع ال جی طوری بر روی این محصول کار کرده که شکل و نمایی مدرن و خواستنی به آن بخشیده است. پایه های کمانی نقره ای براق همراه با صفحه نمایش بدون قاب، استایل مدرنی به آن بخشیده است. ال جی با تعبیه ی امکانات و قابلیت های پیشرفته، سعی نموده مدلی ارائه دهد که گوی سبقت را از رقبا برباید. 
    تلویزیون ال ای دی SJ850 طبق انتظار از رزولوشن فورکی بهره می برد. ال جی برای اینکه تلویزیون 65SJ850V تصاویر با کیفیت عالی و واقعی را ارائه دهد، از یک سری تکنولوژی ها بهره گرفته. تکنولوژی نظیر Multi HDR با کمک چندین الگوریتم پیشرفته به بهینه سازی صحنه های موجود در تصاویر می پردازد. فناوری Billion Rich Colours نیز بیش از 1 میلیارد رنگ و سایه را در تصاویر ارائه می دهد تا تصاویری واقعی تر از قبل به تصویر کشیده شود. سایر فناوری های های ULTRA Luminance، Colour Master Engine و Active Depth Enhancer نیز در ارائه ی تصاویر با کیفیت خیره کننده بی تاثیر نیستند. ال جی این مدل خود را مجهز به سیستم عامل webOS 3.5 نموده، این سیستم عامل از رابط کاربری رنگارنگ برخوردار است که کار با آن بسیار راحت است. به کمک این سیستم عامل و وای فای داخلی می توانید از برنامه ها و سرگرمی های مختلف لذت ببرید. یکی دیگر از مزیت های ال جی SJ850 بلندگو های 40 واتی و فناوری های صدای Harman Kardon و ULTRA Surround می باشد. 
    • کیفیت تصویر‌ UHD 4K 
    • فناوری تصاویر HDR
    • پردازشگر تصویر Colour Master Engine
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • توان خروجی صدا 40 وات
    • وای فای داخلی
    • صدای مجازی ULTRA Surround
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون شارپ ال ای دی هوشمند فورکی اندرویدی 50UA6800X Sharp 4K Smart Tv

    • دارای کیفیت تصویر 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X4 Master Engine Pro II
    • سیستم عامل اندروید نسخه 7
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سرچ صوتی
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون شارپ هوشمند فول اچ دی 2TC50AE1X Sharp Smart TV

    • کیفیت فول اچ دی
    • قابلیت هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی
    • توان 20 وات
    • Mirroring Screen
    • کاهش نویز تصاویر
    • X2 Master Engine Pro
    • اشتراک گذاری DLNA
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند فورکی 43PUT6002 Philips LED 4K TV

    تلویزیون فیلیپس مدل پی یو تی 6002 «43PUT6002» از سری تلویزیون های تولید شده در سال 2017 میلادی است. این تلویزیون جدید فیلیپس با طراحی ساده و پایه های دو شاخه‌ای تولید و در اختیار شما قرار می گیرد. این تلویزیون ال ای دی در اندازه های 43، 50 و 55 اینچ موجود است تا بتوانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین اندازه را انتخاب کنید. نمایش تصاویر اولترا اچ دی فورکی «ULTRA HD 4K» از ویژگی های بسیار خوب تلویزیون فیلیپس است. با این وجود شما می توانید تصاویر 4K را شفاف و واضح با جزئیات باورنکردنی مشاهده کنید. یکی از تکنولوژی هایی که در ارائه تصویر زیبا و پر وضوح تاثیر گذار است، می توان به موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD اشاره کرد. از ویژگی های اشتراک گذاری می توان به وجود پورتهای متعددی از قبیل HDMI، USB، خروجی صوتی کواکسیال، خروجی صوتی دیجیتال و ... اشاره کرد. در تلویزیون فیلیپس مدل 43PUT6002 می توانید با استفاده از پورت LAN به اینترنت متصل شوید. از ویژگی های خوب تلویزیون فیلیپس می توان به قابلیت ضبط بر روی فلش USB اشاره کرد. توان خروجی صوتی 16 وات است. با وجود تکنولوژی های صوتی Virtual Surround و Clear Sound می توانید از شنیدن صدای واضح و شفاف لذت ببرید. برای دیدن شبکه های دیجیتالی دیگر نیاز به خرید دستگاه گیرنده نیست؛ فیلیپس این مدل تلویزیون را به گیرنده های داخلی  DVB-T/T2 مجهز کرده تا بتوانید تنها با استفاده از یک آنتن از دیدن شبکه های دیجیتالی با کیفیت بالا لذت ببرید.‌
    • شناسه کالا : 2901260200064 
    • گارانتی : شکوفا الکتریک سرویس
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر Pixel Plus Ultra HD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • گیرنده های داخلی DVB-T/T2
    • قابلیت ضبط بر روی فلش USB
    • خروجی صوتی 16 وات 
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 55PUT6801 Philips Smart 4k

    فیلیپس در راستای تولید تلویزیون PUT6801 از نسخه 55 اینچ آن هم رونمایی کرد که این دستگاه اینچ بزرگ تلویزیون های 49 و 43 اینچ از این سری می باشد. تلویزیون 55PUT6801 محصولی جدید و پیشرفته از این شرکت است که همانند رقبایش از کیفیت تصویر فورکی « 4K Ultra HD » بهره می برد که با وجود محدود بودن منابع این رزولوشن بالا، باز هم توانسته طرفداران زیادی در کشور ما پیدا کند. پنل LED این تلویزیون با وضوح تصویر 3840 × 2160 پیکسل از فناوری هایی مانند Natural Motion، Pixel Plus Ultra HD و Micro Dimming Pro بهره می برد تا کیفیت را به مقدار لازم افزایش و ارتقا دهد؛ علاوه بر این، با HDR Plus در این نمایشگر بزرگ 55 اینچی شما می توانید کنتراست و شفافیت بالاتری را تجربه کنید. اگر از افرادی هستید که به برنامه های تلویزیونی و مستند ها علاقه دارید، این مژده را بدهیم که تلویزیون 49PUT6801 دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2/C می باشد تا به این وسیله هم فضای میز تلویزیونتان را خلوت کند و هم امکان تماشای کانال های مورد علاقه را برایتان مهیا سازد. اگر مایلید که در رابطه با امکانات صوتی این تلویزیون بدانید باید بگوییم که فیلیپس سعی چندانی در راضی نگه داشتن کاربر نداشته و 2 عدد بلندگوی 10 واتی که در مجموع 20 وات قدرت خروجی دارند را برای این اندروید تی وی 55 اینچی تعبیه کرده اما در عوض فناوری هایی همچون پاک سازی صدا « Clear Sound »، صدا فراگیر فوق العاده « Incredible Surround »، DTS Premium و حالت صدای هوشمند را نمی توان نادیده گرفت چون به واسطه این ها، صدایی قابل قبول و هماهنگ با کیفیت فورکی و صفحه نمایش 55 اینچ ارائه خواهد شد.

    مدل 55PUT6801 فیلیپس یک تلویزیون هوشمند است و سیستم عامل تعریف شده در آن اندروید لالی پاپ (5.1) می باشد که از EasyLink پشتیبانی می کند و به راحتی اتصال آن با سایر دستگاه ها مانند گوشی از طریق SimplyShare امکان پذیر خواهد بود؛ همچنین این محصول، 4 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره نرم افزارهایی که از فروشگاه Google Play دانلود می کنید، در اختیارتان می گذارد البته امکان ارتقای این ظرفیت از طریق USB و دیگر حافظه های خارجی نیز برایتان فراهم است. 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB از درگاه های ارتباطی این تلویزیون 55 اینچ فیلیپس می باشند.
    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس PHILIPS LED FULL HD 43PFT6110

    در دنیای پر رقابت امروز، تولید کننده ها سعی در ارائه ی خدمات متنوع و پیشرفته ای برای محصولات خود دارند تا بتوانند با سایرین رقابت کنند. فیلیپس هم برای این که از این رقابت جا نماند، محصولات خود را به کیفیت بالا در ساخت و امکانات پیشرفته مجهز کرده است. تلویزیون 43PFT6110 نیز یکی از محصولات این کمپانی است که با طراحی ساده و زیبا تولید شده. از جمله امکانات تصویری می توان به کیفیت تصویر FULL HD، روشنایی 260cd/m² ، موتور تصویر Pixel Plus HD و اسکن تصویر 200 هرتز اشاره کرد که همکاری آن ها، موجب ارائه ی تصویری خوب بر روی نمایشگر 43 اینچی این تلویزیون خواهد شد. دنیایی فراتر از مشاهده برنامه ها و سریال های تلویزیونی! از ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون 6110 فیلیپس می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. استفاده از خدمات اینترنتی بر روی نمایشگر 43 اینچی می تواند لذت بخش تر از نمایشگرهای کوچک تلفن همراه و تبلت های شما باشد. پردازنده ی چهار هسته ای، گیرنده دیجیتال، وای فای دایرکت، ضبط بر روی USB، صرفه جویی در انرژی و حداکثر توان خروجی 16 وات از ویژگی های خوب این تلویزیون ال ای دی است. در نهایت این پورت های تلویزیون است که دسترسی شما به دستگاههای سازگار را با استفاده از کابل فراهم می سازد. البته نا گفته نماند در این تلویزیون با وجود اینترنت، اتصال بی سیم هم قابل دسترسی است. هنگام خرید تلویزیون از جمله فاکتور های مهم می توان به اندازه تلویزیون اشاره کرد. تلویزیون 43 اینچی برای اتاق های نسبتاً کوچک بسیار مناسب است. با چشم پوشی از قابلیت سه بعدی، این تلویزیون در این رده بسیار مناسب برای افرادی است که با قیمت مناسب می خواهند تلویزیونی هوشمند را تهیه کنند.
    • کیفیت تصویر FULL HD
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • موتور پردازش تصویر Pixel Plus HD
    • قابلیت ضبط بر روی USB
    • گیرنده دیجیتال
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون اولترا اچ دی هوشمند سامسونگ SAMSUNG 4K SMART TV 50KU7000

    سامسونگ هم مانند بسیاری از شرکت های دیگر در گوشه و کنار جهان با رونمایی از مدل تلویزیون های بالارده دست کاربر را جهت انتخاب راحت باز کرده است. این شرکت کره ای سال 2016 هم مانند دیگر سال های گذشته سنت همیشگی اش را در خصوص تولید تلویزیون هایش اتخاذ کرد، که تلویزیون 50 اینچ مدل کی یو7000 «SAMSUNG KU7000» نمونه بارزی از بهترین دست آوردهای آن به شمار می رود. طراحی فوق العاده شکیل و خاص این تلویزیون خصوصاً با نگاه از نیمه جذابیتش را به رخ می کشاند. به علاوه در نظر گرفتن پایه های v شکل آن امکان تحمل وزن 13.2 کیلوگرمی تلویزیون را به راحتی فراهم می آورد. از طرفی صفحه نمایش تخت 50 اینچ این led samsung با کیفیت اولترا اچ دی «ULTRA HD» کیفیت فوق العاده بالا را به هنگام مشاهده برنامه به وجود می آورد. همچنین به منظور پردازش هرچه بهتر و نبود تاری در برنامه ها واحد اسکن 100 برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. بستر نرم افزاری این تلویزیون سامسونگ مجهز شده با سیستم عامل تایزن می باشد. از طرفی وجود پردازنده چهار هسته ای برای این مدل تلویزیون می تواند برنامه های مختلف آن را پردازش کند. قدرت خروجی تلویزیون سامسونگ 20 وات است. قابلیت هوشمند بودن که مدت زمان زیادیست جایش را در میان تلویزیون های بالارده باز کرده است، این تلویزیون هم از آن بهره مند بوده، که همراه با ویژگی های اشتراک گذاری Screen Mirroring، DLNA، WiFi Direct آمده است. در این جا با بیان سنسور اکو این تلویزیون دیگر نگران صرف انرژی بالای آن نباشید چون از مصرف بالای انرژی جلوگیری به عمل می آورد. برجسته ترین مشخصات تلویزیون 50 اینچ سامسونگ را در متن بالا بیان کردیم؛ حال در این جا اگر به دنبال چنین مشخصاتی برای تلویزیون هستید توجه به رنج قیمت تلویزیون سامسونگ هم می تواند یکی از دلایل خوب جهت تهیه آن باشد.
    • صفحه نمایش اولترا اچ دی 50 اینچ  
    • مجهز به سیستم عامل تایزن
    • واحد اسکن تصویر 100 هرتز
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • قدرت صوتی 20 وات
    • قابلیت های Screen Mirroring، DLNA، WiFi Direct
    • صرفه جویی در مصرف انرژی با سنسور اکو
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال جی ال ای دی 43LJ512V LG LED FULL HD TV

    • کیفیت تصویر full HD
    • اسکن تصویر 50 هرتز
    • پخش فرمت های مختلف
    • خروجی صدای 10 وات
    • فناوری Virtual surround
    • قابلیت پاک سازی صدا
    • دارای بازی
    • 2 پورت HDMI
    • 1 پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند 49UK6100 LG LED 4K Smart WebOS Tv

    تلویزیون یو کی 6100 « 49UK6100 » یکی از مدل های کمپانی ال جی است که در سال 2018 میلادی تولید و روانه بازار شده است. ال جی یکی از کمپانی های تولید کننده انواع تلویزیون ها و سایر لوازم صوتی و تصویری است که هر ساله محصولاتش را با تنوع بالای تولید می کند تا سهم گسترده ای از بازار را به خود اختصاص دهد. ال جی تلویزیونهایش را با امکانات متنوع تولید می کند تا هر کاربر با هر سلیقه و نیازی بتواند مناسب ترین گزینه را خریداری کند. 49UK6100 با نمایشگر 49 اینچی تولید شده که با ویژگی های خوبی از قبیل کیفیت تصویر زیبا، سیستم عامل webOS، قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری بیسیم همراه شده است. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی است؛ با این وجود تصاویر فورکی با وضوح و زیبایی کامل بر روی صفحه نمایش داده خواهد شد. ال جی نمایش زیبای تصویر را با تکنولوژی هایی از قبیل  HDR10 تضمین می کند.
    از ویژگی های خوب تلویزیون ال جی می توان به  وجود سیستم عامل webOS اشاره کرد. با این وجود رابط کاربری ساده و جذابی در اختیار شما قرار می گیرد تا به سادگی به برنامه ها و تنظیمات دسترسی داشته باشید. شما می توانید تلویزیون ال ای دی ال جی را به اینترنت متصل کنید. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متنوع و همچنین میراکاست در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های خبو تلویزیون می توان به گیرنده داخلی DVB-T2 اشاره کرد. 
    • رزولوشن تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • تکنولوژی تصویری HDR10
    • مجهز به سیستم عامل webOS
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • اتصال بیسیم از طریق میراکاست 
    • توان صوتی 20 وات
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال ای دی هوشمند هایسنس مدل Hisense 65A6100 Smart LED TV 55 Inch

    اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به تماتشای تصاویری با وضوح بالا و هزینه معقول دارید ما تلویزیون Hisense 65A6100 Smart LED TV 55 Inch به شما معرفی می کنیم.این تلویزیون دارای توان خروجی صدای 10 وات می باشد و برای افزایش آن می توانید از یک ساندبار استفاده کنید. کیفیت تصویر این محصول 3840×2160 پیکسل بر روی نمایشگر این تلویزیون 65 اینچ صحنه‌هایی را خلق می‌کند که ریزترین جزئیات را در بر دارند. علاوه به موارد ذکر شده این تلویزیون دارای فناوری Total Volume نیز بخش دیگری از قابلیت DBX-TV می‌باشد، این فناوری پیشرفته مسئولیت تنظیم اسپیکرها را بر عهده دارد. بخش دیگر این قابلیت، فناوری Total Surround است که از نوسانات ناخواسته‌ی صدا جلوگیری خواهد کرد و امکان استفاده از هر دو اسپیکر را به صورت همزمان و متعادل فراهم می‌کند تا صدا را به صورت همه‌جانبه و کامل در تمامی بخش‌های اتاق بشنوید.این تلویزیون دارای تیونر DVB-T2می باشد که این به این معنا است که دیگر شما نیاز به تهیه رسیور ندارید.این محصول دارای تعداد متعددی از یو اس پی و اچ تی ام ای می باشد.قابلیت اشتراک گذاری ANYVIEW CAST که نوعی دیگر از قابلیت‌های خاص تلویزیون هایسنس است در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است.
    • کیفیت فول اچ دی
    • قابلیت هوشمند
    • نمایشگر 55 اینچی
    • توان 20 وات
    • Mirroring Screen
    • کاهش نویز تصاویر
    • X2 Master Engine Pro
    • اشتراک گذاری ANYVIEW CAS
     
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون سامسونگ منحنی فورکی Samsung 4K Curved Smart TV 49MU7350

    یکی از تلویزیون‌های خمیده و اسمارت برند سامسونگ، تلویزیون خوش ساخت و زیبای 55MU7350 می‌باشد. این صفحه‌نمایش خمیده اندازه‌ای برابر با 55 اینچ دارد که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سالن های متوسط باشد. تلویزیون سامسونگ 55MU7350 دارای یک پایه ی مرکزی V شکل به رنگ نقره ای است که جلوه ی زیبایی به آن بخشیده است. در صورت دلخواه می‌توان پایه را جدا کرده و به وسیله ی براکت دیواری مناسب تلویزیون را به دیوار نصب کرد. کیفیت فورکی این تلویزیون تصویر را واضح و شفاف پخش می‌کند که البته به وسیله ی موتور پردازشگر ارتقا دهنده ی تصویر « UHD Up-Scaling » حتی اگر تصاویر فورکی نباشد، به وسیله ی الگوریتم های پیچیده کیفیت محتوای در حال پخش تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید بگوییم به کمک فناوری تصویری رنگ واقعی (PurColor) شاهد نمایش رنگ‌های زیبا و نزدیک به واقعیت خواهیم بود. به دلیل پشتیبانی از فناوری افزایش خودکار عمق تصویر (Auto Depth Enhancer) این تلویزیون می‌تواند عمق بیشتری از تصاویر را نمایش دهد. بهتر است بدانید این فناوری می‌تواند تصویر اصلی را از پس زمینه تفکیک دهد یا به عبارتی کنتراست به صورت خودکار تغییر کند که نتیجه ی آن شفاف تر شدن تصاویر است.
    برای اینکه از این کیفیت بالای تصویری لذت ببریم، بدون شک کیفیت صوتی خوبی هم نیاز داریم. به همین منظور سامسونگ از بلندگوهای قدرتمند دو کاناله ی 10 واتی که روی هم رفته 20 وات توان تولید صدا دارند، استفاده کرده است. سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی سامسونگ 55MU7350 از فرمت های صوتی دالبی دیجیتال پلاس ( Dolby Digital Plus ) و دی تی اس ( DTS Codec ) پشتیبانی می‌کند که بی‌شک این فناوری ها با تفکیک کردن صدا ها، استفاده از سینما خانگی و یا بلندگو های خارجی را بسیار لذت بخش تر می‌کند و باعث می‌شوند صدا همه جانبه پخش شود.  از بهترین ویژگی‌های این تلویزیون منحنی باید به قابلیت اسمارت بودن و داشتن رابط‌کاربری Smart Hub اشاره داشته باشیم. این رابط‌کاربری دسترسی به منو های مختلف و برنامه‌های نصب شده بر روی تلویزیون را راحت تر می‌کند. با اتصال تلویزیون به اینترنت همچنین می‌توانید به وب گردی بپردازید و هیجان آن را در نمایشگر 55 اینچی تجربه کنید! در اخر باید به وجود دو عدد پورت USB و سه عدد پورت HDMI هم اشاره کنیم که این درگاه ها اتصال سامسونگ ام یو 7350 را به دیوایس های مختلف و به صورت همزمان میسر می سازند.
    • دارای نمایشگر 49 اینچ
    • کیفیت 4K؛ رزولوشن 2160×3840 پیکسل
    • قابلیت پخش محتوای HDR
    • دارای موتور تصویر UHD Up-Scaling
    • دارای فناوری تصویری PurColor
    • رابط‌ کاربری جذاب اسمارت هاب
    • دارای دو عدد بلندگوی؛ خروجی صدا 20 وات
    • اتصال به اینترنت و قابلیت Wi-Fi
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 65MU7350 SAMSUNG LED 4K SMART TV

    65MU7350 تلویزیونی با طراحی زیبا و جذاب است که در سال 2017 میلادی توسط شرکت نام آشنای سامسونگ تولید و روانه‌ی بازار شد. این تلویزیون با نمایشگر 65 اینچیش، برای محیط‌ها و سالن‌هایی با متراژ نسبتاً بالا بسیار مناسب و عالی است. بدنه‌ی منحنی این تلویزیون علاوه بر زیبایی، زاویه‌ی دید گسترده‌ای را برای تلویزیون به وجود می‌آورد. از ویژگی‌های تصویری تلویزیون ام یو 7350 می توان به کیفیت تصویر 4k، HDR ، مگا کنتراست، UHD دایمینگ (UHD Dimming)، PurColor و تقویت خودکار عمق (Auto Depth Enhancer) اشاره کرد که همگی در کنار هم تصاویری زیبا، شفاف و با رنگ‌های واقعی را به نمایش می‌گذارند. تصاویر با منابع 4k با وضوح و زیبایی هر چه تمام‌تر نمایش  داده می‌شوند؛ حال سوال این است، تصاویری با وضوح کمتر از 4k بر روی تلویزیون ال ای دی mu7350 سامسونگ چگونه نمایش داده می‌شوند؟ با وجود تکنولوژی قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (UHD Up-Scaling)، منابعی با کیفیت کمتر نیز  زیباتر از آنچه هستند نمایش داده می‌شوند. با وجود نرخ حرکت 100 هرتز (1400PQI)، نگران تاری تصاویر پر تحرک نباشید. با وجود تکنولوژی و ویژگی‌های تصویری موجود بر روی این تلویزیون، شما همواره از دیدن تصاویری زیبا و شفاف لذت خواهید برد. صدا در تلویزیون ال ای دی سامسونگ 65MU7350 از طریق بلندگو دو کاناله Down Firing w / Bass Reflex به گوش می‌رسد. با وجود فناوری‌های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال پلاس (Dolby Digital Plus) از شنیدن صدایی شفاف و پر وضوح لذت ببرید. حداکثر توان خروجی صوتی این تلویزیون 20 وات است؛ اگر فکر می‌کنید این میزان قدرت صوتی برای تلویزیونی 65 اینچی کم است، می‌توانید با وجود پورت‌های موجود بر روی تلویزیون، آن را به یک سیستم صوتی قدرتمند مانند سینمای خانگی و یا ساندبار متصل کنید.
    از ویژگی های خوب این تلویزیون LED سامسونگ می‌توان به اینترنت بیسیم اشاره کرد. البته با استفاده از کابل و پورت LAN نیز این امکان در دسترس می‌باشد. با وجود مرورگر اینترنت، می توانید در صفحات وب جستجو کنید و هر آنچه که دوست دارید را بیابید. از ویژگی‌های اشتراک گذاری علاوه بر پورت‌ها می توان به Mobile to TV – Mirroring و  DLNAاشاره کرد که اتصال بیسیم را فراهم می‌سازند. این تلویزیون هوشمند سامسونگ دارای تیونر DVB-T2 است تا بتوانید شبکه‌های دیجیتالی را بدون نیاز به گیرنده‌ای خارجی مشاهده کنید. خرید تلویزیون ال ای دی سامسونگ 65 اینچ، مناسب افرادی است که دوست دارند تلویزیونی زیبا و با امکانات خوب را خریداری کنند.
    • کیفیت تصویر 4K
    • قابلیت ارتقا تصویر 4K
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری Mobile to TV – Mirroring و DLNA
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • فناوری HDR
    • نرخ حرکت 100 هرتز (1400PQI)
    ‎ناموجود
  14. ریموت کنترل تلویزیون ال جی LG TV Remote Control

    هر تلویزیونی که طراحی و ساخته خواهد شد ..قطعا به یک ریموت کنترل جهت عوض کردن تلویزیون،ضبط و خاموش و روشن کردن و... نیاز خواهد داشت.اما در این بین افرادی هستند که این ریموت کنترال ها گم می شود و یا خراب و غیر قابل استفاده می شوند به همین منظور در صدد تهیه ریموت کنترل سالم و بی نقص هستند که باتوجه به وجود اجناس تقلبی در بازار به دنبال جنسی مرغوب با کارایی بالا هستند .بنابراین شرکت ال جی با ساخت این نوع از ریموت ها خیال اینگونه افراد را راحت کرده است. اگر تلویزیون سه بعدی و هوشمند این کمپانی را خریده اید و می‌خواهید بجز ریموت جادویی، یک ریموت دیگر هم داشته باشید، ما خرید ریموت کنترل تلویزیون ال جی « LG TV Remote Control » را پیشنهاد می کنیم که در دسته ی ریموت کنترل های استاندارد این کمپانی قرار دارد.این ریموت با داشتن دکمه‌ی اختصاصی سه بعدی « 3D » برای تلویزیون‌های سه بعدی ال جی هم مناسب است.کلیدهای موجود بر روی بدنه‌ی ریموت کنترل ال جی تماما نرم و پاسخگو طراحی شده‌اند به‌علاوه طرز قرار گرفتنشان هم بر اساس کارایی شان است.
    • قابلیت دکمه‌ی سه بعدی
    • مناسب تلویزیون الجی
    • دکمه‌های نرم و پاسخگو
    • فناوری مادون قرمز
    • اندازه‌ای استاندارد و مناسب
    • دارای دکمه‌ی صرفه جویی
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون هایسنس هوشمند فول اچ دی 49A5700 Hisense FHD Smart LED

    یکی از با کیفیت ترین  محصصولاتی که شرکت هایسنس روانه بازار کرد تلویزیون 49A5700 می باشد .که با وضوح بالا و کیفیت فوق العاده خود دل خیلی از طرفداران خود را برد.منبع تغذیه این محصول 100V-240V-50/60HZ می باشد که دارای قدرت خوبی می باشد.کمپانی هایسنس با طراحی تلویزیون 49A5700 با وجود وضوح بالا و کیفیت فوق اعاده در نمایش تصاویر پا با پای رقبا در حال پیشرفت است.تلویزیون هایسنس از کیفیت 4k  در صفحه نمایش تلویزیون 49A5700 خداحافظی کرد  و باعث شد این شرکت که کیفیت تلویزیون خود را چند برابر بالاتر ببرد در واقع هایسنس توانست این تصمیم را با کیفیت تصویر فورکی به عمل برساند. و از این مسثل گذشته خیلی از افراد در زمان خود از این کیفیت شگفت زده شده بودند. وضوح صفحه نمایش در این تلویزیون 1920 × 1080 | FULL HD پیکسل است همانی است که در بردارش شاهدش بودیم.این تلویزیون  با توان خروجی صدا 20 وات و به صورت دو کاناله با استفاده از دو اسپیکر های داخلی موقع پخش موسیقی مورد علاقه دریافت می کنید. به علاوه قدرت بالا تنها نکته ی مثبت و خوب صدای آن به حساب نمی آید بلکه صدای فراگیر مجازی، پاک کردن صوت  و همه ی آنها تلاش می کنند تا صدا این تلویزیون هایسنس با فرکانس های مختلف بدون نویز و با کیفیت عالی پخش شود. همچنین در این تلویزیون امکان اتصال پورت های متعدد USB و HDMI نیز وجود دارد.
    • خروجی صوتی 20 وات
    • وضوح تصویر 1920× 1080
    • اسکن تصویر 60 هرتز
    • پردازنده 4 هسته ای
    • اتصال دو پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • کیفیت تصویر « Full HD »
    • اتصال سه کابل HDMI
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون هایسنس هوشمند فورکی 55A6100 Hisense 4K Smart LED

    امروزه افرادی زیادی بدنبال همگام سازی خود با تکنولوژی روز دنیا هستند .لذا به دنبال با کیفیت ترین محصولات برای منزل خود می باشند.در همین راستا شرکت خوش نام هایسنس با طراحی تلویزیون 55A6100 پا به منازل شما گذاشت.اقلام همراه این تلویزیون که در زمان تحویل تلویزیون به شما تقدیم خواهد شد شامل :پایه, پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل , دفترچه راهنمااستکمپانی هایسنس با طراحی تلویزیون 55A6100 با وجود وضوح بالا و کیفیت فوق اعاده در نمایش تصاویر پا با پای رقبا در حال پیشرفت است.تلویزیون هایسنس از کیفیت 4k  در صفحه نمایش تلویزیون 55A6100 خداحافظی کرد  و باعث شد این شرکت که کیفیت تلویزیون خود را چند برابر بالاتر ببرد در واقع هایسنس توانست این تصمیم را با کیفیت تصویر فورکی به عمل برساند. و از این مسثل گذشته خیلی از افراد در زمان خود از این کیفیت شگفت زده شده بودند. وضوح صفحه نمایش در این تلویزیون  2160×3840 پیکسل است همانی است که در بردارش شاهدش بودیم.این تلویزیون  با توان خروجی صدا 20 وات و به صورت دو کاناله با استفاده از دو اسپیکر های داخلی موقع پخش موسیقی مورد علاقه دریافت می کنید. به علاوه قدرت بالا تنها نکته ی مثبت و خوب صدای آن به حساب نمی آید بلکه صدای فراگیر مجازی، پاک کردن صوت  و همه ی آنها تلاش می کنند تا صدا این تلویزیون هایسنس با فرکانس های مختلف بدون نویز و با کیفیت عالی پخش شود. همچنین در این تلویزیون امکان اتصال پورت های متعدد USB و HDMI نیز وجود دارد.
    • پردازنده 4 هسته ای
    • وضوح تصویر 3840× 2160
    • اسکن تصویر 1000 PCI
    • کیفیت تصویر « 4K »
    • اتصال سه کابل HDMI
    • اتصال دو پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون هایسنس هوشمند فورکی 55A6103 Hisense 4K Smart LED

    با توجه به پیشرفت فناوری و تکنولوژی و ورود آن به زندگی روزمره ما خیلی از شرکت ها در این زمینه با هم در حال رقابت هستند که شرکا هایسنس نیز از این قضیه مستثنی نیست..کمپانی هایسنس با طراحی تلویزیون 55A6103 با وجود وضوح بالا و کیفیت فوق اعاده در نمایش تصاویر پا با پای رقبا در حال پیشرفت است.تلویزیون هایسنس از کیفیت 4k  در صفحه نمایش تلویزیون 55A6103 خداحافظی کرد  و باعث شد این شرکت که کیفیت تلویزیون خود را چند برابر بالاتر ببرد در واقع هایسنس توانست این تصمیم را با کیفیت تصویر فورکی به عمل برساند. و از این مسثل گذشته خیلی از افراد در زمان خود از این کیفیت شگفت زده شده بودند. وضوح صفحه نمایش در این تلویزیون  2160×3840 پیکسل است همانی است که در بردارش شاهدش بودیم.این تلویزیون  با توان خروجی صدا 20 وات و به صورت دو کاناله با استفاده از دو اسپیکر های داخلی موقع پخش موسیقی مورد علاقه دریافت می کنید. به علاوه قدرت بالا تنها نکته ی مثبت و خوب صدای آن به حساب نمی آید بلکه صدای فراگیر مجازی، پاک کردن صوت  و همه ی آنها تلاش می کنند تا صدا این تلویزیون هایسنس با فرکانس های مختلف بدون نویز و با کیفیت عالی پخش شود. همچنین در این تلویزیون امکان اتصال پورت های متعدد USB و HDMI نیز وجود دارد.
    • پردازنده 4 هسته ای
    • وضوح تصویر 3840× 2160
    • اسکن تصویر 1000 PCI
    • کیفیت تصویر 4K
    • اتصال دو پورت USB
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2
    • خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال سه کابل HDMI
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فول اچ دی 50LK6100 LG LED

    در این روزها که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است ..و سازندگان در حال رقابت شدید برای به رخ کشیدن محصولات خود هستند.کمپانی معروف ال جی که سابقه عالی در ساخت محصولات تلویزیون در اینج های متفاوت است.به معرفی محصول خود با نام 50LK6100 LG LED کرده که برای افرادی که دنبال تللویزیون با وضوح عالی هستند به شدت پیشنهاد می شود.سیستم صوتی تلویزیون LK6100 ال جی، دو کاناله است. حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات می باشد.این محصول با دارا بودن تکنولو›ی نویز گیر کلیر ویس 3 باعث می شود که نویزهای اضافه حذف شود. وضوع تصویر درتلویزیون ال جی LK6100 با کیفیت تصویر فول اچ دی (رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل) ساخته شده است.از دیگر ویژگی های تصویری می توان به پردازنده 4 هسته ای، تقویت رنگ و کاهش نویز اشاره کرد.ویژگی های خوب این تلویزیون پایان ندارد این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T می باشد. با این وجود شما از خرید دستگاه گیرنده بی نیاز خواهید بود. این محصول دارای پورت HDMIوusb به تعداد متعدد می باشد که عالی هست.لوازم همراه تلویزیون پایه, پیچ های اتصال دهنده پایه, ریموت کنترل , 2 عدد باتری, دفترچه راهنما, کابل های اتصال می باشد.
    • دارای تکنولوژی« HDR »
    • پردازنده 4 هسته ای تصویر
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • گیرنده داخلی DVB-T/T2
    • صفحه نمایش تخت
    • رزولوشن 1080 × 1920
    • کیفیت تصویر « Full HD »
    • سیستم عامل webOS
    • توان صوتی 20 وات
    • فناوری «Virtual Surround Plus»
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال جی هوشمند 50UK6300 LG LED 4K Full Ultra HD SMART TV

    در این روزها که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است ..و سازندگان در حال رقابت شدید برای به رخ کشیدن محصولات خود هستند.کمپانی معروف ال جی که سابقه عالی در ساخت محصولات تلویزیون در اینج های متفاوت است.به معرفی محصول خود با نام 50UK6300 LG LED کرده که برای افرادی که دنبال تللویزیون با وضوح عالی هستند به شدت پیشنهاد می شود.این تلویزیون کیفیت تصویر UHD 4K می باشد و از رزولوشن 2160*3840 پیکسل پشتیبانی می کند.قدرت صوتی این سیستم صوتی 20 وات است وهر کدام از اسپیکرها توانایی تولید صدایی به قدرت 10 وات را دارند. این تلویزیون دا ویژگی سیستم کاهنده ی نویز کلیر ویس 3 که با نام لاتین Clear Voice III شناخته می شود از دیگر فناوری های اپدیت دهنده ی کیفیت صدا است، این تکنولوژی می تواند صدای اصلی را از صدای پس زمینه شناسایی می کند و با ازبین بردن نویز و صدای اضافی صدایی با کیفیت و واضح را به گوش شنوندگان برساند. این تلویزیون از پلاستیک ساخته شده اما پلاستیکی که فلزی به نظر می رسد دارد و به آسانی نمی توان پلاستیک به کار رفته در آن را از فلز تشخیص داد. همین موضوع باعث شده برای این تلویزیون 50 اینچی وزن 10.8 کیلوگرم شود که وزن آن به شدت سبک بنظر بیاد.
    • کیفیت 4K Full Ultra HD
    • دارای وای فای داخلی
    • فناوری HDR
    • خروجی صدای 20 وات
    • سیستم عامل webOS 4.0
    • اشتراک با Miracast
    • صفحه نمایش LED
    • فناوری Colour Master Engine
    • فناوری ULTRA Surround
    • Colour Master Engine
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون 4K اسمارت 55 اینچ ال جی مدل LG 4K SMART LED TV 55UK7500

    اگه جزو افرادی هستید که دنبال تلویزیون با کیفیت بالا و عملکردی عالی هستید. قطعا انتخاب شما مدل LG 4K SMART LED TV 55UK7500 از شرکت خوش آوازه ی ال جی خواهد بود.صفحه نمایش تلویزیون ال جی بر دارای کیفیت تصویر فور کی می باشد که همراه با میزان کیفیت 2160×3840 پیکسلی آن می توانید دقت و وضوح عالی بالای تصاویر را مشاهده کنید.استاندارد 4k HDR همراه با پشتیبانی از فرمت های مختلفی همچون HDR10 و HLG در بین دیگر مشخصات تلویزیون ال جی نهاده شده اند.این قابلیت به شما تصاویر بسیار زنده و خارق العاده می دهد و آنچه را نمایش می دهد بسیار واقعی و به دور از تصنع در تصویر می بینید، در این مدل یک تجربه جدید از تماشای فیلم ها را تجربه خواهید کرد.در این تلویزیون صدا با توان 20 وات باعث می شود که صدا که از تلویزیون دریافت می کنید لذت بخش حس عالی می دهد.تلویزیون 55 اینچ ال جی UK7500 تصاویری که وضوح خوبی نداردرا با کیفیت بالا بروی نمایشگر خود نشان میدهد.. قابلیت 4K Upscaler در این تلویزیون کمک خواهد کرد که صحنه هایی که دارای کیفیت فورکی نیستند با وضوح بالا و قابل رقابت با 4K به نمایش درآیند.این محصول با مدل 55UK7500 از راه مرورگر اینترنت این ویژگی را را برایتان فراهم می کند تا به وب گردی در فضای وسیغع سایت ها بپردازید. موارد مورد نظرتان بپردازید.
    • کیفیت تصویر 4K
    • توان صوتی 20 وات
    • بهره گیری از فناوری تقویت کننده ی کنتراست Active HDR
    • فناوری صفحه نمایش Nano Cell™ Display
    • مجهز به گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-T2/C
    • اسمارت و مجهز به هوش مصنوعی meets AI
    • فناوری اتصال هوشمند Miracast
    • فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III
    •  
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون فول اچ دی 32 اینچ سونی مدل32R324E

    محصول جدید شرکت خوش نام سونی با مدل 32R324E از سری R324E از محصولات فوق العاده شرکت سونی در رده ی تلویزیون است. این تلویزیون با سایز 32 اینچ و با کیفیت عالی full hd، مناسب مکان های کوچک مانند اتاق کار و اتاق خواب است. سونی R324E بارزولوشن 1366×768 pixsel کیفیت واضح و دیدنی ارائه می کند. این محصول دارای محافظ ضد گرد و غبار و رطوبت X-Protection PRO از مزایای های اصلی این محصول به حساب میاد می شود. همچنین می توانید توسط پورت ورودی USB، و با اتصال فلش، به پخش محتوای دلخواه خود از جمله فیلم و موسیقی بپردازد.بخش صدای تلویزیون سونی با توان کلی 10 وات و طراحی بلندگوهای Open Baffle Speaker همراه شده است. همچنین به کمک هر کدام از پورت های USB و HDMI امکان ذخیره سازی فایل های مختلف بر روی تلویزیون سونی فراهم می آید.صفحه نمایش تلویزیون سونی دارای سایز 32 اینچ می باشد، از همین رو می توان گفت بهترین گزینه برای محیط هایی با متراژ متوسط مناسب است. همراه با فناوری Clear Enhancer جزئیات را بدون هیچ گونه حواس پرتی مشاهده کنید. به عبارتی این قابلیت موجب می‌شود تا میزان نویز و اشتباه تصویر به حداقل برسد و در عوض شاهد تصاویری روشن با جزئیات دقیق باشید. در این میان قابلیت Clear Definition Enhancer کیفیت تصاویر پایین را بالا می‌برد و کاری می کند تا برنامه ها در حد کیفیت تصویر فول اچ دی به اجرا در بیایند.
    • اندازه صفحه نمایش 32 اینچ با قطر 80 سانتیمتر
    • دارای 1 پورت USB و 2 پورت HDMI
    • پنل قدرتمند IPS
    • مشاهده جزئیات جدید با Clear Resolution Enhancer
    • با قابلیت ارتقا کیفیت تصویر با رزولیشن 768*1366
    • دارای تیونر DVB-T2
    • خالص، صدای طبیعی با Clear Phase
    • پشتیبانی از فرمت های گسترده
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 55NU7100

    تلویزیون سامسونگ 55NU7100 جدیدترین دست ساخته کمپانی معروف کره‌ای سامسونگ می‌باشد. این مدل سری 7 در راس تلویزیون‌های تازه عرضه شده قرار گرفته، که به تازگی از آن رونمایی شده است. از دلایلی که برندهای مختلف خاص بودن را بر روی مدل تلویزیون‌هایشان اعمال کردند، این بود که سلایق کاربران را مد نظر قرار داده‌اند. به عنوان مثال این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ به دلیل وجود برخی فناوری‌ها و همچنین الگو گرفتن از سری‌های قبلی راه آنها را با موفقیت ادامه داده است. با دقت به ظاهر این تلویزیون سامسونگ متوجه طراحی شیک آن خواهید شد، که به راحتی به دل هر بیننده‌ای می‌نشیند. جای داشتن کیفیت تصویر 4K همراه با نور پس زمینه نمایشگر Edge-lit که تاثیر زیادی بر روی طراحی باریک و وزن کم تلویزیون دارند، از برجسته ترین خصیصه های تلویزیون سامسونگ 55NU7100 به شمار می آیند. در این میان سامسونگ نمایشگر تلویزیونش فقط به این فناوری مجهز نکرده و با جای دادن فناوری‌هایی همچون تکنولوژی رنگ PurColor جنب و جوش فوق‌العاده بالایی به رنگ‌های موجود بخشید و آن روی واقع‌گرایی نمایشگر را به معنای واقعی کلمه پیش چشم کاربر نمایان ساخت.
    کیفیت تصویر 4K
    • پشتیبانی از HDR
    • توان خروجی 20 وات
    • پردازنده چهار هسته ای
    • اتصال به اینترنت با وای فای
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی FULL HD سامسونگ مدل 49M5000

    تلویزیون سامسونگ 49M5000 یکی از این مدل تلویزیون هاست که به واسطه ی نمایشگر ال ای دی اش از روشنایی مناسبی برخوردار می باشد و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون FULL HD است و صحنه ها با جزئیات کامل به نمایش در خواهند آمد. سرعت رفرش در این تلویزیون 50 هرتز می باشد که در مدت بسیار کمی تصاویر را با کیفیت بالا پردازش می کند و حسی متفاوت از دیدن برنامه ها را به شما می دهد. تلویزیون 49M5000 سامسونگ به فناوری های جهت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده است تا شاهد برترین و واضح ترین رنگ ها باشید. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در این تلویزیون پیکسل های تشکیل دهنده ی تصویر را تا حد مطلوب ارتقاء می دهد و صحنه های عالی و واضح را به نمایش می گذارد. صدا نیز در این تلویزیون با ریزه کاری ها و فناوری هایی ادغام شده است تا برترین و واضح ترین صدا را بشنوید. سیستم صوتی که برای این تلویزیون 49 اینچ تعیین شده از دو بلندگوی 10 وات Down Firing + Base Reflex تشکیل شده که محل قرار گیری آن ها در سمت راست و چپ تلویزیون می باشد. فناوری Dolby Digital Plus مسئولیت ایجاد صدا را بر عهده گرفته است و صدایی روان و غنی ایجاد خواهد کرد؛ سپس این صدا را در بین کانال های صوتی توزیع می کند تا صدا به صورت همه جانبه در محیط شنیده شود.
    درست است که در این تلویزیون خبری از اتصال به اینترنت نیست. عدم داشتن این ویژگی باعث شده تا کاربران برای دسترسی به سرگرمی‌ها و رسانه‌های مورد علاقه خود از درگاه‌های ارتباطی کمک بگیرند و تماشای فیلم، تصاویر و پخش موسیقی را به راحتی انجام دهند. پایه‌های پلاستیکی و کم ارتفاع این تلویزیون 49 اینچ سامسونگ باعث می‌شود تا در صورت قرار گیری تلویزیون بر روی میز تلویزیون، فاصله زیادی بین نمایش و سطح میز احساس نشود. با کمک دو اسپیکر 10 واتی و مجموعه‌ی گسترده‌ای از فناوری‌های ارتقاء دهنده، صدای واضح و دلنشینی سرتاسر اتاقی که تلویزیون در آن قرار گرفته را فرا می‌گیرد. چنین وضوح و توان صوتی مناسب در تلویزیون 49 اینچ سامسونگ مدل 49M5000 تجربه خوشایندی را به هنگام دیدن محتویات مورد علاقه برایتان فراهم می‌سازد. تیونرهای آنالوگ و دیجیتال DVB-T2 نیز خبر خوشحال کننده‌ای در رابطه با دریافت محتویات به صورت بی‌سیم می‌باشند.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • بهره گیری از سیستم صوتی دوکاناله با توان 20 وات
    • صفحه نمایش تخت 49 اینچ با تکنولوژی led
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • مجهز به پورت های hdmi و usb
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون ال ای دی Full HD سامسونگ مدل 40N5000

    تلویزیون سامسونگ 40N5000 یکی از این مدل تلویزیون هاست که به واسطه نمایشگر ال ای دی از روشنایی مناسبی برخوردار می باشد و تصاویر را با وضوح بالا به نمایش می گذارد. کیفیت تصویر در این تلویزیون FULL HD است و صحنه های با جزئیات کامل به نمایش درخواهند آمد. سرعت رفرش در این تلویزیون 60 هرتز می باشد که در مدت بسیار کم تصاویر را با کیفیت بالا پردازش می کند و حسی متفاوت از دیدن برنامه ها را به شما می دهد. تلویزیون 40N5000 سامسونگ به فناوری های جهت ارتقاء کیفیت تصویر مجهز شده است تا شاهد برترین و واضح ترین رنگ ها باشید. موتور پردازشگر تصویر HyperReal در این تلویزیون پیکسل های تشکیل دهنده ی تصویر را تا حد مطلوب ارتقاء می دهد و صحنه های عالی و واضح را به نمایش می گذارد. صدا نیز در این تلویزیون با ریزه کاری ها و فناوری هایی ادغام شده است تا برترین و واضح ترین صدا را بشنوید. سیستم صوتی که برای این تلویزیون 49 اینچ تعیین شده از دو بلندگوی 10 وات Down Firing + Base Reflex تشکیل شده که محل قرار گیری آن ها در سمت راست و چپ تلویزیون می باشد. فناوری Dolby Digital Plus مسئولیت ایجاد صدا را بر عهده گرفته است و صدایی روان و غنی ایجاد خواهد کرد؛ سپس این صدا را در بین کانال های صوتی توزیع می کند تا صدا به صورت همه جانبه در محیط شنیده شود. با توجه به چنین امکاناتی قیمت تلویزیون سامسونگ 40N5000 بسیار به صرفه و مناسب است.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات 
    • دارای موتور پردازشگر تصویر  Hyper Real
    • مجهز به درگاه های کامپوننت و کامپوزیت
    • بهره گیری از پردازنده ی دو هسته ای
    • دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB
    • موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی HD سامسونگ مدل Samsung LED HD TV 32N5000

    تلویزیون سامسونگ 32N5000 یکی از محصولات قیمت مناسب و جدید این شرکت است که با یک سری از قابلیت‌ها و امکانات کاربردی روانه بازار شد. این تلویزیون 32 اینچ برای محیط‌ها کوچک و جمع و جور که افراد از تلویزیون فاصله‌ای حدود 1.2 متر تا 2.1 متر  را دارند بسیار مناسب است. همچنین کسانی که می‌خواهند برای فروشگاه، محیط کار و یا فرزندانشان یک تلویزیون مناسب برای بازی بگیرند این تلویزیون 32 اینچ سامسونگ گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید. کیفیت تصویر این تلویزیون سامسونگ HD است که با استفاده از آن می‌توان به کیفیت تصویر مطلوبی رسید و به مشاهده جزئیات به صورت واضح پرداخت.در تلویزیون سامسونگ N5000 از تکنولوژی Clean View استفاده شده که با تحلیل و بهینه سازی محتوا، تصاویری با کیفیت بالا و واضح را به نمایش می گذارد و شما از دیدن این تصاویر لذت خواهید برد. تلویزیون 2018 سامسونگ N5000 دارای طراحی زیبا و با کیفیت است.تلویزیون اچ دی سامسونگ N5000 تصویری بسیار واضح و طبیعی را به نمایش می گذارد. دو پورت HDMI در تلویزیون سامسونگ 40N5000 تعبیه شده است. این محصول دارای دو بلندگو هر کدام با توان خروجی 10 وات است که صدایی مطلوب را ارائه می دهد.تلویزیون سامسونگ N5000 رنگ های روشن و غنی تولید می کند. تکنولوژی Wide Colour Enhancer در این تلویزیون کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد و جزئیات تصاویر را با رنگ های واقعی به نمایش می گذارد و شما شاهد تصاویر واقعی خواهید بود.از تلویزیون HD سامسونگ N5000 در عصر دیجیتال لذت ببرید. کافیست یک بار به تماشای تلویزیون N5000 با جزئیات تصویر بالا و رنگ های زنده آن بپردازید، دیگر هرگز به تماشای تلویزیون های آنالوک رقبت پیدا نمی کنید.
    • دارای صفحه نمایش ال ای ادی با ابعاد 32 اینچ
    • صفحه نمایش HD با رزولیشن 1،366x768
    • رفرش ریت یا نرخ تازه سازی 60 قریم بر ثانیه
    • تقویت کننده رنگ ، مگا کنتراست
    • 2 عدد بلندگو با خروجی صوتی 10 وات
    • دارای کیفیت صوتی Dolby Digital Plus با اسپیکر های دو کاناله
    • دارای گیرنده دیجیتال شبکه های داخلی
    • دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB و ورودی های کامپوزیت , LAN , اپتیکال ,RF In-Ethernet
    • مرورگر وب - حالت فیلم - تله تکست -بازی - قفل کودک 
    • لوازم جانبی شامل کنترل , دفترچه راهنما , کابل برق و باطری ریموت می باشد
    • ابعاد : 737.4*465.4* 150.5 میلی متر
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون اولد 55 اینچ و 4k ال جی مدل OLED55B7V

    تلویزیون ال جی 55B7V یکی از پرچم‌داران این شرکت کره‌ایست که از تکنولوژی پیشرفته نمایشگر OLED سود می‌برد. ال جی پس از کسب موفقیت این نوع تکنولوژی در برخی از مدل‌هایش با جای دادن فناوری OLED در بسیاری از مدل‌ها خواست تا با یکه تاز میان یعنی QLED سامسونگ به رقابت بپردازد. اوج هیجان بازار گرم رقابتی این دو برند کره‌ای زمانی هیجان‌انگیزتر شد، که ال جی با تکنولوژی اولدش پیروز میدان شد. نمایشگر 55 اینچ تلویزیون ال جی بعد از تکنولوژی OLED کیفیت تصویر 4K را به رخ کاربرانش می‌کشاند تا با بدین وسیله سطح بالای مشاهدات را به معنای واقعی کلمه به کاربر نشان دهد. در رأس استانداردهای صفحه‌نمایش HDR با عنوان Active HDR همراه شده، که نهایی‌ترین تصویر خیره‌کننده را می‌توانید از آن بجویید. به عبارتی این تکنولوژی پیشرفته نه تنها هر صحنه از فیلم را به صورت کاملاً واقعی از چشم کاربر می گذارند؛ بلکه در عین حال نیز از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. همچنین فرمت Dolby Vision که در کنار تکنولوژی ®Dolby Atmos صدای تلویزیون ال جی بیشتر معنا پیدا می‌کند و هر کدام با ترکیبی از محیطی سینمایی و دراماتیک کاربر را به دنیایی کاملاً متفاوت و سرشار از کیفیت تصویر بالا و صدا عالی دعوت می‌کنند.امکان افزایش وضوح تصویر به لطف Resolution Upscaler، موتور رنگ Colour Master و نیز نمایش صحنه‌های فوق‌العاده درخشان به کمک ULTRA Luminance دیگر مشخصات صفحه‌نمایش تلویزیون 55B7V بالارده را به خود اختصاص داده‌اند. توان بالای 40 وات که 20 وات آن برای ساب‌ووفر و 20 وات دیگر نیز برای بلندگوهای 2.2 کاناله تلویزیون ال جی در نظر گرفته شده‌اند و از همه مهمتر در کنار تکنولوژی ®Dolby Atmos فضا را از آنچه که هست متفاوت‌تر و صد البته شبیه به محیطی کاملاً سینمایی در نظر کاربر جلوه می‌دهد. دیزاین خیره‌کننده تلویزیون ال جی به کمک فریم فوق‌العاده باریک آن در کنار پایه کمانی شکلش تلویزیون را از آنچه که هست خواستنی‌تر کرده است. بخش هوشمند تلویزیون ال جی نیز مربوط به قابلیت اتصال به اینترنت و جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل webOS 3.5 می‌باشد، که در بخش‌های بعدی به صورت مفصل مزایا و بخش‌های کاربر پسندش را بازگو می‌کنیم. گیرنده‌های DVB-T2، DVB-C، DVB-S2، چهار پورت HDMI، سه پورت USB، امکانات اشتراک گذاری همچون WiDi، Miracast، Moblie to TV Mirroring و حالت صرفه جویی در انرژی طرف دیگر امکانات تلویزیون 55B7V هستند.
    • کیفیت تصویر ULTRA HD 4K
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • توان خروجی صدای 40 وات
    • قابلیت High Dynamic Range
    • پورت های متعدد USB و HDMI
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی 4K ال جی مدل 49UK6300

    تلویزیون ال جی UK6300 با پنل ال ای دی، کیفیت تصویر 4K و سایز 65 اینچ جزو محصولات 2018 شرکت LG می باشد. تلویزیون UK6300 طوری طراحی شده است که شما بتوانید از هر زاویه ای به تماشای تلویزیون بپردازید و از کیفیت و دقت تصاویر کاسته نمی شود. تلویزیون UK6300 ال جی از تکنولوژی های مختلف ویدئویی و تصویری مانند HDR، HDR10 Pro، HLG، HEVC، VP9 در کنار ویژگی های بزرگ نمایی تصویر، کاهش نویز و پردازشگر چهار هسته ای تصاویر پشتیبانی می کند. صدا ها در تلویزیون الجی UK6300 به صورت فراگیر و با کیفیت فوق العاده پخش می شوند و از تکنولوژی های مختلفی در آن استفاده شده است. بلندگو های تلویزیون UK6300PVB دو کاناله بوده و در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار دارند. ال جی از سیستم عامل اختصاصی خود در تلویزیون 65UK6300 استفاده می کند. سیستم عامل WebOS 4.0 به همراه کنترل جادویی ال جی تجربه فوق العاده ای در اختیار شما قرار می دهد. البته در این تلویزیون کنترل جادویی به صورت پیش فرض در جعبه وجود ندارد و باید آن را جداگانه تهیه فرمایید. برای اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس های مختلف نیز ال جی از وایفای در کنار کارت شبکه LAN استفاده نموده است. همچنین این تلویزیون از بلوتوث نسخه 4.2 برخوردار هست.
    • مجهز به فناوری تقویت کننده ی رنگ Dynamic Color
    • دارای گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-T2/C
    • درای پردازنده ی 4 هسته ای Quad Core
    • قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر 4K Upscaler
    • فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III
    • تولید کننده ی صدای دیجیتال DTS
    • کیفیت نمایشگر 4K
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی FULL HD ال جی مدل 49LK5100

    ال جی با تولید تلویزیون های مقرون به صرفه توانسته است طیف وسیعی از خریداران را به خرید تلویزیون ال جی ترغیب کند. مهمترین نکته در خرید تلویزیون مربوط به کیفیت تصاویر می باشد چرا که وظیفه اصلی و کاربرد اصلی تلویزیون نمایش تصاویر با کیفیت می باشد. تلویزیون ال جی 49LK5100 یکی از بهترین تلویزیون های ال جی 2018 است، که با تصویر بی نظیر و ظاهر آراسته، در دل طرفداران خود جا باز کرده است. قیمت تلویزیون ال جی 49LK5100 بسیار به صرفه است و می توانید با پرداخت مبلغی مناسب آن را خریداریی کنید. تلویزیون 49LK5100 ال جی دارای کیفیت تصویر FULL HD می باشد و تصاویر را با وضوح بالا بر روی این تلویزیون 49 اینچ ال جی ایجاد خواهد کرد. موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine می تواند با استفاده از الگوریتم خاص خود تصاویر را پردازش کند و کیفیت هر نوع تصویر دریافتی را ارتقا دهد و نزدیک به کیفیت فول اچ دی پخش نماید. با این موتور پردازشگر می توانید تصاویر و فایل های تصویری قدیمی بی کیفیت را با کیفیت بالای فول اچ دی ببینید. فناوری Dynamic Color در تلویزیون ال جی LK5100 با تقویت کامل رنگ ها، صحنه هایی کاملا واقعی را ایجاد خواهد کرد و از این رو صحنه هایی که ایجاد می شوند دارای کیفیت بالا و نزدیک به واقعی خواهند بود. سرعت رفرش تصویر در این تلویزیون ال جی 49LK5100 برابر 60 هرتز می باشد، این سبب می شود تصاویر با سرعت بالا و بدون افت کیفیت تصویر به نمایش در آیند. با این سرعت رفرش اطمینان داشته باشید که با تلویزیون ال جی مدل 49LK5100 صحنه های اکشن و هیجان انگیز را با کیفیت عالی مشاهده خواهید کرد و حس آن ها را کاملا دریافت خواهید کرد. فناوری تقویت کننده ی کنتراست HDR در تلویزیون ال جی 49 اینچ 49LK5100 این امکان را فراهم خواهد کرد که صحنه هایی با رنگ های واقعی را مشاهده نمایید و میزان روشنایی و رنگ ها را با توجه به صحنه های اصلی تنظیم خواهد کرد. به تازگی تقریباً اکثر سازندگان به پنل های ips روی آورده اند؛ چرا که این پنل ها دارای زاویه ی دید گسترده تری نسبت به پنل های دیگر هستند و همین دلیل باعث شده است که دیگر نیازی نباشد حتماً روبروی تلویزیون بنشینید تا کیفیت واقعی تصویر را ببینید.
    • دارای کیفیت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • برخورداری از صدای فراگیر مجازی Virtual Surround
    • برخورداری از فناوری تقویت رنگ Dynamic Color
    • سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 10 وات
    • دارای گیرنده ی دیجیتال داخلی DVB-T2
    • فناوری پاک سازی صدا Clear Voice III
    • دارای 2 پورت HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی 43LV300V LG LED FULL HD TV

    یکی از مدل های میان رده که از قیمت مناسب تری به نسبت تلویزیون های دیگر بهره می برد تلویزیون LV300 می باشد. این تلویزیون جدا از قیمت مناسب امکانات و مشخصات خوب و راضی کننده ای دارد و از طراحی ساده بهره می برد. این مدل با دارا بودن اندازه ی 43 اینچی برای نشیمن های با مساحت نه چندان بزرگ مناسب است. این تلویزیون مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن فول اچ دی شده و کیفیتی مناسب و در خور رده اش از خود به نمایش می گذارد. در کنار این کیفیت تصویر، ال جی از دو عدد بلنگوی 5 واتی در این محصول بهره گرفته که با توجه به رده و اندازه ای که تلویزیون دارد مناسب به نظر می رسد. این مدل همچنین مجهز به قابلیت USB Cloning می باشد، به کمک این قابلیت می توانید از طریق حافظه USB تنظیمات سفارشی خود را به سایر تلویزیون های هم مدل منتقل نمایید. این حالت برای مکان هایی مانند هتل ها بسیار ایده آل است. 
    • کیفیت تصویر full HD
    • خروجی صدای 10 وات
    • قابلیت اتصال به دیوار
    • قابلیت USB Cloning
    • دارای ویژگی هتل مد
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون سونی ال ای دی فور کی مدل 55X8577F

    تلویزیون X8577F یکی از تلویزیون های سال 2018 شرکت سونی  میباشد . نمایشگر این تلویزیون از نوع LED است. رزولوشن تلویزیون X8577F فور کا است و کیفیت تصویر فوقالعاده ای دارد. تلویزیون X8577F از سیستم عامل اندروید بهره میبرد که یکی از سیستم عامل های محبوب بین انواع دستگاه های هوشمند است. به‌ واسطه‌ی این سیستم‌عامل می‌توانید از امکانات هوشمندی ازجمله SHARE تصاویر با سایر دستگاه‌های دیجیتالی، کنترل تلویزیون از طریق گوشی همراه و نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های اسمارت بهره‌مند شوید. . با ایجاد حساب کاربری گوگل ، می‌توانید از فروشگاه مخصوص و قدرتمند گوگل پلی ، اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی خود را تهیه کنید ؛ همچنین میتوانید برنامه های APK گوشی خود همانند اینستاگرام , آپارات و حتی مسنجر ها را روی تلویزیون نصب نمایید. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی این تلویزیون باعث می‌شود که کاربران نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه گیرنده ی جداگانه نداشته باشند.یک تلویزیون عادی فول اچ دی که امروزه در هر خانه ای رویت میشود,  کیفیت تصویر 1080 پیکسلی دارد یا به بیانی دیگر از تعداد پیکسل 1080 * 1920 تشکیل شده است . یعنی 1920 پیکسل در جهت افقی و 1080 پیکسل در جهت عمودی دست به دست هم میدهند تا یک تصویر با وضوح بالا یا همان HD تولید نمایند، این مسئله ی تعداد پیکسل ها در صفحه نمایش های 4K افزایش میایبد در بیشتر جاها به جای عبارت 4K از UHD یا P2160 استفاده میشود که همان 4K است، 3840 پیکسل در جهت افقی و 2160 پیکسل در جهت عمودی یک نمایشگر Ultra High Definition را تشکیل میدهد. بیشتر به دلیل چهار برابر بودن کیفیت تصویر این نمایشگر ها آن ها را 4K گذاشته اند.
    • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
    • دارای پنل قدرتمند و مقاوم IPS
    • قابلیت اسمارت با سیستم عامل Android 7
    • کیفیت تصویر فورکا با رزولیشن 3840*2160 
    • دارای تیونر DVB-T2
    • کیفیت صدای فوق العاده با توان خروجی 20 وات 
    • دارای 3 پورت USB و 4 پورت HDMI
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    •  رفریش ریت واقعی (Motionflow™ XR 800 (native 120 Hz
    • کنتراست شگفت انگیز  توسط  X-tended Dynamic Range PRO
    • بهبود کیفیت تصویر و رئالیسم قابل توجه  با   4K HDR Processor X1™
    • وسعت رنگ گسترده  با استفاده از TRILUMINOS
    • مخصوص بازی و فیلم و اتصالات
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون سونی هوشمند فول اچ دی SONY SMART TV FULL HD 40W660E

    اگر قصد خرید تلویزیونی با کیفیت تصویر خوب، امکانات و قیمت مناسب دارید که بتواند نیاز های روزانه ی شما به خوبی برطرف سازد، تلویزیون سونی دبلیو 660 « 40W660E » می تواند پیشنهاد خوبی باشد. از آنجایی که کیفیت تصویر به عنوان یکی از اصلی ترین ملاک های خرید تلقی می شود ما در اینجا از مشخصات مربوط به تصویر شروع می کنیم. از آنجایی که این تلویزیون در دسته ی تلویزیون های رده متوسط قرار دارد، سونی رزولوشن FULL HD را برای این تلویزیون مناسب دانسته. به نظر می رسد در عصری که رزولوشن فورکی پا به میدان گذاشته، این رزولوشن به تنهایی نمی تواند جواب گوی نیاز کاربران باشد. سونی نیز به این مسئله پی برده و با به کار گیری تکنولوژی های مختلف در کنار وضوح 1920×1080 پیکسل توانسته کیفیت تصویر خوبی را پیش روی خریداران تلویزیون W660 بگذارد. این فناوری ها شامل HDR، موتور پردازش تصویر ایکس ریلتی پرو « X-Reality™ PRO » و اسکن تصویر 200 هرتز می باشد. تکنولوژی HDR که از سال 2016 به بعد در تلویزیون ها به کار گرفته شده، موجب می شود رنگ ها به صورت غنی تر و سایه ها با شفافیت بهتری نمایان شوند. موتور پردازش تصویر  X-Reality™ PRO هم کار کاهش نویز و افزایش کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. تلویزیون 40W660E که ساخته سونی در سال 2017 می باشد نیز لقب هوشمند بودن را با خود به همراه دارد، در واقع سونی با مجهز ساختن این تلویزیون ال ای دی به وای فای داخلی، کاری کرده بتوان با آن اعمال مختلفی مانند وب گردی را انجام داد. به کمک قابلیت اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ « Screen mirroring » هم می توان فیلم، عکس و یا هر چیز دیگری را بدون نیاز به کابل، به تلویزیون 40 اینچی انتقال داد. شایان ذکر است این تلویزیون از دو بلندگوی 10 واتی، فناوری S-Force Front Surround و Clear audio +  بهره می برد که کیفیت صدایش با توجه به رده ای که تلویزیون در آن قرار دارد مناسب و راضی کننده به نظر می رسد.
    • مجهز به رزولوشن  FULL HD
    • موتور پردازش تصویر X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر 200 هرتز
    • مجهز به فناوری HDR
    • دارای دو بلندگوی 10 واتی
    • فناوری پاک سازی صدای Clear audio +
    • وای فای داخلی
    • قابلیت اشتراک گذاری Screen mirroring
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-49X7500F

    تلویزیون 49 اینچ 49X7500F ،سری جدید از محصولات سونی است که با کیفیت تصویر 4K و امکانات هوشمندی که دارد انتخاب و خرید آن به کاربران حرفه ای پیشنهاد می‌شود. رزولوشن تصویر 2160 × 3840 پیکسل این تلویزیون که با عنوان Ultra HD شناخته شده است، کیفیت تصویر چهار برابر بیشتر از چیزی که قبلاً مشاهده می کرده‌اید را در تحویل‌تان می‌دهد. جدا از کیفیت تصویر 4K ، سونی با جای دادن فناوری‌های کیفیت تصویر مانند تکنولوژی افزایش دهنده دینامیکی کنتراست ( Dynamic Contrast Enhancer )، فناوری رنگ‌های زنده ( Live Colour ) ، ارتقاء دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO و Motionflow™ XR 200 در این تلویزیون هوشمند سونی، تصاویر طبیعی و واقعی رابرایتان به نمایش می‌گذارد. توسط HDR این تلویزیون، مجموعه‌ای از تکنیک های خاص برای ایجاد بازه رنگی گسترده به خدمت گرفته می‌شوند تا جدا سازی رنگ‌ها به صورت دقیق صورت گیرد. لازم به ذکر است که فرمت‌های رایج HDR10 و HLG نیز راه نمایش محتویات با فرمت‌های مختلف را هموار ساخته‌اند.کنسول های خانگی با کیفیت تصویر 4K HDR به راحتی به تلویزیون 49X7500F سونی متصل خواهند شد و بعد سرگرمی این تلویزیون را چند پله ارتقاء می‌دهند. سایز 49 اینچ نمایشگر، این تلویزیون را برای محیط های نسبتاً کوچک مناسب می دارد. برای انتقال اطلاعات از حافظه های جانبی به تلویزیون سونی 49X7500F سه درگاه USB بر روی کناره‌های تلویزیون دیده می‌شود که کاربر از طریق آن‌ها می‌تواند به راحتی به تماشای فایل های چند رسانه‌ای بر روی تلویزیون بپردازد. تعداد درگاه‌های HDMI نیز در این تلویزیون 4K سونی به 4 عدد می‌رسد. این درگاه‌ها با کیفیت و سرعت بالا ، هر آنچه را که بر روی نمایشگرهای کوچک در حال پخش است را بر روی نمایشگر تلویزیون می‌آورد و همچنین اتصال همزمان چندین پخش کننده و گیرنده را به تلویزیون مهیا می‌سازد. سونی با سیستم عامل اندروید در ارائه خدمات اینترنت و کلیه قابلیت‌های هوشمند به خوبی عمل می‌کند و اجرای کلیه برنامه‌های مختلف اندرویدی را به راحتی بر روی تلویزیون ممکن می‌کند.
    از دیگر قابلیت‌های خوب این تلویزیون می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد که حافظه مناسبی برای ذخیره سازی داده ها بر روی تلویزیون می‌باشد. قابلیت جستجوی صوتی به خوبی بر روی این سیستم عامل کار می‌کند و با استفاده از گفتار، تمامی محتویات را برایتان به نمایش در می‌آورد. دو عدد بلندگوی 10 واتی، سیستم صوتی این تلویزیون را تشکیل داده‌اند. صدای تولید شده توسط این بلندگوها، برای چنین تلویزیونی مناسب و در حد انتظار است. هر چند که با خروجی صوتی نوری نیز می توانید نسبت به افزایش صدای تلویزیون اقدام کنید. این صدا با فناوری‌هایی نظیر +DTS Digital Surround ، ClearAudio  و S-Force Front Surround به کیفیت و وضوح بالا می‌رسد و بازه ی گسترده‌ای از نیازهای کاربران را پوشش می‌دهد.
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی سونی فورکی هوشمند 49X7000F Sony LED 4K Smart Tv

    سونی در سال 2018 میلادی سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند f وارد بازار کرده. این سری از تلویزیونها در اندازه های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت تولید شده اند تا بتوانید با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیونهای تولید شده در این سال، ایکس 7000 اف « 49X7000F » است که در اندازه 49 اینچ تولید شده. این مدل تلویزیون با کیفیت بی نظیر تصویرش شما را شگفت زده خواهد کرد. تلویزیون سونی نمایش زیبای تصویر را مدیون کیفیت فورکی، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour، نرخ رفرش تصویر Motionflow™ XR 200 و تکنولوژی HDR10 می باشد تا شما بتوانید هر تصویری را با کیفیتی نزدیک به اولترا اچ دی مشاهده کنید. صدا را می توانید از طریق بلندگوهای داخلی با حداکثر توان 20 وات بشنوید. با وجود تکنولوژی های صوتی مانند دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس، تکنولوژی ClearAudio+، صدای فراگیر DTS Digital و در نهایت S-Force، صدا واضح و شفاف به گوش می رسد.
    تلویزیون سونی مدل X7000F با سیستم عامل لینوکس « Linux » تولید شده؛ با این وجود دسترسی به برنامه ها ساده تر از قبل خواهد بود. با استفاده از وای فای داخلی و همچنین پورت LAN می توانید به اینترنت متصل شوید و با وجود مرورگر اینترنت، به صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. اشتراک گذاری از طریق پورتهای متعدد انجام خواهد شد؛ البته ناگفته نماند شما می توانید به صورت بی سیم، تبلت و یا گوشی هوشمند خود را با قابلیت میراکاست به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن کلیپ ها بر روی نمایشگر 49 اینچی لذت ببرید.‌ از دیگر ویژگی ها می توان به حضور تیونرهای داخلی DVB-T/T2 اشاره کرد. سونی تلویزیون X7000F را با طراحی بسیار زیبا و شیک تولید کرده تا مناسب منزل شما باشد. به سادگی تمامی کابل ها در پایه های این مدل تلویزیون پنهان خواهند شد.‌ قاب اطراف نمایشگر از جنس آلومینیوم تولید شده که جلوه ای زیبا را به تلویزیون بخشیده است.‌
    • کیفیت تصویر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200
    • تکنولوژی تصویر HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • سیستم عامل Linux  
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2
    • توان صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی هوشمند 49X7077F Sony LED Tv

    یکی دیگر از سری تلویزیونهای جدید کمپانی سونی که در سال 2018 میلادی وارد بازار شده، ایکس 7077 « 49X7077F » است. از ویژگی های خوب تلویزیون می توان به نمایش زیبا و بی نظیر تصاویر اشاره کرد. با وجود کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) شما می توانید از محتوای فورکی با کیفیت زیبا و طبیعی لذت ببرید.‌ با وجود موتور پر دازشگر تصویر ایکس ریلتی پرو « 4K X-Reality™ PRO »، هر تصویری را فارغ از منبع تولید کننده، نزدیک به فورکی مشاهده کنید. با وجود این پردازشگر، جزئیات بیشتری نمایان خواهد شد. از ویژگی های خوب تصویری می توان به HDR اشاره کرد. با این وجود شما می توانید تصاویر را با کنتراست غنی، رنگ های طبیعی، روشنایی خوب و کیفیت عالی بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون سونی مشاهده کنید.‌ از ویژگی های صوتی می توان به حضور اسپیکرهای داخلی با حداکثر توان 20 وات اشاره کرد. از تکنولوژی های صوتی می توان به حضور دالبی دیجیتال « Dolby Digital »، دالبی دیجیتال پلاس « Dolby Digital Plus »، دالبی پالس « Dolby Pulse »، دالبی ای سی 4 « Dolby AC-4 » و S-Force اشاره کرد. 
    تلویزیون سونی x7077 همانند دیگر مدل های این کمپانی با طراحی شیک و زیبا تولید شده. از ویژگی های خوب طراحی می توان به مدیریت کابل ها « Cable management » اشاره کرد. با این وجود کابل های متصل شده به تلویزیون سونی به سادگی در پایه ها مخفی می شوند. سونی این تلویزیون شیک و زیبا را بدنه ای مشکی رنگ تولید کرده. تلویزیون بر روی پایه های دو شاخه ای قرار می گیرد که به سادگی وزن تلویزیون را تحمل می کند. سونی پورتهای متنوعی را بر روی این تلویزیون قرار داده است؛ با این وجود شما می توانید دستگاههای سازگار را به تلویزیون متصل کنید.‌ به سادگی می توانید با وجود وای فای داخلی، تلویزیون x7077f سونی را به اینترنت متصل کنید و از خدمات آنلاین بهره ببرید. سونی بر روی تلویزیون هوشمند، از سیستم عامل لینوکس « Linux » بهره گرفته. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده خواهد بود.‌
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • تکنولوژی تصویری HDR
    • اتصال گوشی هوشمند و تبلت از طریق میراکاست 
    • سیستم عامل Linux
    • توان صوتی 20 وات 
    • تیونر داخلی DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 49X8500F Sony LED 4K Smart

    سونی در سال 2018 میلادی، سری جدید تلویزیونهایش را با پسوند F وارد بازار کرد. سونی این تلویزیون ها را با مدل نامبرهای متنوع و ویژگی ها و امکانات مختلف تولید کرده تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین را خریداری کنید. یکی از مدل تلویزیون های سال 2018 میلادی که توسط کمپانی سونی تولید شده، مدل ایکس 8500 اف « 49X8500F » است. این تلویزیون با نمایشگر 49 اینچیش، برای سالنهایی با متراژ کوچک و متوسط بسیار مناسب می باشد. کیفیت تصویر فورکی است. با وجود تکنولوژی های تصویری از قبیل به موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro، پردازشگر X1، تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer و تکنولوژی Motionflow XR شاهد نمایش بی نظیر تصاویر بر روی صفحه نمایش خواهیم بود. سیستم صوتی حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهد. با وجود تکنولوژی های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال و دالبی دیجیتال پلاس، صدا به صورت واضح و شفاف به گوش می رسد.
    از ویژگی های خوب تلویزیون X8500F سونی می توان به سیستم عامل اندروید اشاره کرد. با وجود این سیستم عامل دسترسی به برنامه ها بسیار ساده خواهد بود. با وجود حافظه داخلی 16 گیگابایت، می توانید اپلیکیشن ها و برنامه های متنوعی را بر روی تلویزیون نصب کنید. با استفاده از وای فای می توانید به اینترنت متصل شوید و از خدمات آنلاین بهره ببرید. از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون ال ای دی سونی 49X8500F می توان به قابلیت اشترا گذاری از طریق میراکاست اشاره کرد.
    • کیفیت تصویر Ultra HD - 4K
    • موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل اندروید با 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • اشتراک گذاری از طریق اسکرین میرورینگ
    • توان صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 281 تا 315 از مجموع 1161 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ