Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 46 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️

   

آیتم‌های 1576 تا 1610 از مجموع 3223 تا

  1. تلویزیون فیلیپس ال ای دی هوشمند فورکی 55PUS7502 PHILIPS LED 4K SMART TV

    سال 2017 میلادی فیلیپس سری جدید تلویزیون هایش را با امکانات متفاوت و در اندازه های مختلف وارد بازار کرد تا هر کاربر با هر سلیقه و نیازی بتواند مدل مورد نظر خود را خریداری کند. 55PUS7502 یکی از مدل های تولید شده این کمپانی است که با امکانات بی نظیری از قبیل کیفیت تصویر فورکی، توان صوتی بالا، گیرنده های داخلی کامل، پورتهای متنوع، اتصال به اینترنت، رابط کاربری جذاب و ... همراه شده تا تمامی نیازهای کاربران را برطرف سازد. تصاویر زیبا به واسطه‌ی تکنولوژی های تصویری از قبیل ، تکنولوژی HDR، حرکت طبیعی « Perfect Natural Motion »، میکرو دایمینگ پرو « Micro Dimming Pro » و همچنین موتور پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون 7502 تولید می شوند. این موتور پردازشگر تصویر جدید، 25 درصد قوی ار از سایر موتورهای قبلی، تصاویر را پردازش می کند. در کنار تصویر زیبا، شاهد صدایی پر قدرت و شفاف هستیم؛ صدا از طریق اسپیکر داخلی با حداکثر توان خروجی 45 وات به گوش می رسد که به واسطه‌ی تکنولوژی های صوتی از قبیل پاکسازی صدا « Clear Sound » و DTS-HD Premium Sound شفاف و واضح تولید می شود.
    یکی از جذاب ترین قسمت تلویزیون هوشمند PUS7502 فیلیپس، سیستم عامل پر کاربرد اندروید است که محیط کاربری ساده و جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با وجود فروشگاه گوگل پلی « Google Play  » به برنامه ها، بازی ها و فیلم ها دسترسی داشته باشید. با وجود حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت می توانید برنامه های متنوع زیادی را بر روی تلویزیون نصب کنید و یا محتوای زیادی را ذخیره کنید. از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون می توان به حضور گیرنده های DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2، قابلیت ضبط، پورتهای متنوع، اشتراک گذاری SimplyShare و ... اشاره کرد. وجود طراحی زیبا و ساده، تکمیل کننده این تلویزیون ال ای دی فیلیپس است که می تواند بسیار مناسب برای محیط کار و یا منزل شما باشد. وجود تکنولوژی Ambilight سه طرفه، فضایی زیبا و جذاب را فراهم می سازد. این تکنولوژی با حضور لامپ های LED، نور را مطابق با آنچه در صفحه نمایش در حال پخش است، بر روی دیوار منعکس می کنند.
    • کیفیت تصویر اولترا  اچ دی فورکی
    • پردازشگر تصویر جدید P5 Perfect Picture
    • مجهز به تکنولوژی HDR
    • توان خروجی صوتی 45 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • قابلیط ضبط
    • حافظه داخلی 16 گیگابایت
    • تیونرهای داخلی DVB-T/T2/T2-HD/C/S/S2
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون شارپ فول اچ دی ال ای دی SHARP LED FULL HD 60LE275X

    تلویزیون شارپ 60LE275 یک تلویزیون پایین رده با کیفیت تصویر مناسب است که در سال 2017 در اختیار مشتاقان این برند قرار گرفته است. این تلویزیون با رزولوشن 1920×1080 پیکسل که دارد کیفیت تصویر زیبایی را پیش روی کاربران قرار می دهد. متناسب با کیفیت در نظر گرفته شده برای این مدل، از یک سری ویژگی ها و تکنولوژی های کاربردی استفاده شده تا تصویری بهتر و با کیفیت تر را به نمایش بگذارد به طوری که نیاز مخاطبان را بر طرف سازد. همانطور که در جریان هستید در فیلم هایی که عناصر متحرک در آن زیاد وجود دارد امکان تاری تصاویر نیز بالا می رود به همین دلیل بایستی از قابلیت هایی برای صاف کردن تصویر استفاده شود؛ این تکنولوژی ها که مانع از تاری تصاویر در تلویزیون LE275 می شوند، اسکن تصویر 200/240 هرتز و فناوری Eagle View می باشند. در بحث صدا نیز باید گفت این تلویزیون به خوبی عمل می کند یعنی مجموع 20 وات خروجی صدای تولید شده توسط تلویزیون شارپ قادر است هر شنونده ای را راضی نگه دارد.
    درست است این تلویزیون از وای فای داخلی بی بهره است، اما طوری ساخته شده که می تواند از فرمت های صوتی و تصویری مختلف پشتیبانی کند تا به وسیله ی دو عدد پورت HDMI و یک عدد USB بتوان سایر دستگاه های خارجی مانند هارد، فلاش، گوشی موبایل و تبلت را به تلویزیون وصل نمود. این قابلیت که به آن mhl می گویند به کمک کابل HDMI محتویات پخش شده بر روی موبایل و یا تبلت را به صورت همزمان بر روی تلویزیون نشان می دهد. شرکت شارپ برای جلب نظر مشتریان نیز بر روی ظاهر این تلویزیون کار کرده تا کاربران بتوانند با قیمت پایین تلویزیونی 60 اینچی با طراحی زیبا و امروزی داشته باشند.
    • صفحه نمایش با رزولوشن 1920×1080 پیکسل
    • نرخ رفرش 240/200 هرتز
    • فناوری کاهش دهنده نویز تصویر
    • مجموع صدای 20 وات
    • قابلیت پخش فرمت های مختلف
    • دارای قابلیت MHL
    • گیرنده ی دیجیتال DVB-T2
    • دو عدد پورت HDMI
    • یک عدد پورت USB
    ‎ناموجود
  3. تلویزیون هوشمند فورکی شارپ SHARP 4K SMART LED TV 60UA440

    از تلویزیون های نسل جدید شارپ تا به امروز مدل 60UA440 می باشد که با کیفیت تصویر نسبتا بالا و امکانات مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است. شارپ بر روی بخش تصویر این تلویزیون به خوبی کار کرده تا همواره بتواند این مدل خود را به عنوان رقیبی برای تلویزیون های ال جی و سامسونگ معرفی نماید. این تلویزیون از رزولوشن فورکی بهره می برد که چهار برابر تلویزیون های فول اچ دی توانایی به نمایش گذاشتن جزئیات را دارد. همچنین دو فناوری Rich Color و 4K Master Engine Pro نیز برای ارائه ی تصاویر با وضوح و کیفیت عالی به کمک رزولوشن تلویزیون UA440 آمده اند. پس در این تلویزیون می توان حتی تصاویر بدون کیفیت را با وضوح و رنگ های زیبا مشاهده کرد.
    همچنین این تلویزیون 60 اینچی از خروجی صدای 20 وات و فناوری صدای فراگیر بهره می برد، در کل این میزان خروجی قابل قبول است، اما اگر از این تلویزیون برای نشیمن های بزرگ استفاده می کنید شاید برای مناطق دورتر چندان نتوان از وضوح بالایش بهره برد. از لحاظ طراحی نیز می توان گفت شارپ در این تلویزیون کم کاری نکرده و 60UA440 را با قاب باریک و پایه های نقره ای جدید روانه بازار کرده است. مجهز بودن این تلویزیون به وای فای داخلی نشان دهنده هوشمند بودن آن است؛ این بدین معنیست به کمک وای فای داخلی و مرورگر نصب شده در این تلویزیون می توانید در صفحات وب بچرخید. در واقع وجود پردازنده ی چهار هسته ای در کنار سیستم عامل  Easy Smart موجب شده بتوانید برنامه های مختلف نظیر یوتیوب و Netflix را اجرا نمایید و از طریق اینترنت به مشاهده فیلم های مختلف بپردازید.
    • نمایشگر فورکی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K Master Engine Pro
    • تکنولوژی RICH COLOR
    • مجهز به وای فای داخلی
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • سیستم عامل Easy Smart
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  4. تلویزیون شارپ هوشمند فورکی SHARP LED SMART 4K TV 50UA440

    اگر به دنبال تلویزیونی نه چندان گران و با قیمت مناسب هستید که از امکانات روز دنیا بهره می برد تلویزیون شارپ 50UA440 می تواند گزینه ای مناسب برایتان باشد. این تلویزیون که در سال 2017 به بازار عرضه شده، دست کمی از سایر مدل های ال جی ندارد و می تواند به خوبی جواب گوی نیازهایتان باشد. UA440 با دارا بودن رزولوشن فورکی امکان ارائه جزئیات بیشتری را به نسبت تلویزیون های Full HD فراهم می کند. همچنین شارپ برای این که تصاویری با رنگ های واقعی و واضح ارائه دهد از چندین تکنولوژی کاربردی در این تلویزیون بهره گرفته. یکی از این فناوری ها ریج کالر « RICH COLOR » می باشد که با تولید رنگ های غنی و زیبا موجب می شود تصاویر به صورت واقعی و شگفت انگیز تر ظاهر شوند. موتور پردازشگر تصویر مستر انجین پرو « 4K Master Engine Pro» نیز کار افزایش کیفیت تصاویر را بر عهده دارد. در واقع این موتور با تجزیه و تحلیل تمامی بخش های تصویر می تواند به ارتقاء تصاویر بی کیفیت بپردازد.
    برای این تلویزیون 50 اینچی از دو عدد بلندگوی 10 واتی که در مجموع خروجی 20 وات را تولید می کنند استفاده شده است. شارپ ادعا می کند طراحی انعکاسی به کار رفته در تلویزیون در کنار خروجی صدای 20 وات موجب افزایش کیفیت تصویر می شود. این تلویزیون در بخش سرگرمی هم خوب ظاهر شده و از وای فای داخلی و سیستم عامل ایزی اسمارت «  Easy Smart » و پردازنده ی چهار هسته ای بهره می برد. این پردازنده در کنار سیستم عامل به اجرای برنامه های مورد نظر کاربران می پردازند.
    • صفحه نمایش فورکی
    • پردازشگر تصویر 4K Master Engine Pro
    • فناوری RICH COLOR
    • 2 عدد بلندگو با خروجی صدای 20 وات
    • وای فای داخلی
    • پردازنده ی چهار هسته ای
    • سیستم عامل Easy Smart
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 32LJ571D LG LED SMART TV

    32LJ571D یکی از سری تلویزیون های کمپانی ال جی است که در سال 2017 میلادی در کنار سایر مدل‌ها تولید و روانه‌ی بازار شده. این تلویزیون 32 اینچی دارای رزولوشن تصویر 1366 × 768 پیکسل و اسکن تصویر 60 هرتز به همراه اسپیکر داخلی با حداکثر توان 6 وات می باشد که برای این تلویزیون کوچک، مناسب و معقول می باشد. این تلویزیون کوچک را می توانید در اتاق نشیمن و یا دفتر کار خود نصب کنید. از ویژگی های بسیار قبل توجه در این تلویزیون ال ای دی LJ571D ال جی می توان به قابلیت هوشمند بودن آن توجه کرد. شما می توانید با استفاده از شبکه وای فای به اینترنت متصل شوید و در صفحات وب جستجو کنید. اشتراک گذاری هوشمند از طریق WiDi و Miracast از دیگر ویژگی های دوست داشتنی این تلویزیون می باشد. شما می توانید تبلت، گوشی هوشمند و یا لپ تاپ خود را بدون نیاز به کابل برق به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن محتوای آن ها بر روی نمایشگری 32 اینچی لذت ببرید. جهت اتصال سایر دستگاهها همچون کنسول بازی، سینمای خانگی، دی وی دی پلیر، فلش USB و ... می توانید از پورت های موجود بهره بگیرید. به موجب حضور سیستم عامل WebOS 3.5 در تلویزیون ال جی 571 دی، دسترسی به منو و اپلیکیشن ها بسیار ساده خواهد بود.‌ ال جی از نسخه ی جدید سیستم عامل WebOS بهره برده که با توجه به نسخه قبل بهبود پیدا کرده و برخی از اشکالات آن رفع شده است.‌ این تلویزیون 32 اینچی بر روی پایه های دو شاخه‌ای بسیار زیبا قرار می گیرد. اگر برای مکان هایی با متراژ پایین به تلویزیونی کوچک و هوشمند نیاز دارید، خرید تلویزیون 32LJ571D ال جی هوشمندانه ترین انتخاب است.
    • اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق WiDi و Miracast
    • حضور سیستم عامل WebOS 3.5
    • رزولوشن تصویر 1366 × 768 پیکسل
    • توان خروجی صوتی 6 وات
    • وجود پورتهای HDMI، USB و LAN
    ‎ناموجود
  6. تلویزیون ال جی ال ای دی فورکی هوشمند 65SJ950V LG Smart 4k LED

    در میانه معرفی تلویزیون های هوشمند ال جی در سال 2017، لازم دانستیم به بررسی و تجزیه و تحلیل امکانات تلویزیون « 65SJ950V » بپردازیم که یکی از جدیدترین های این شرکت به شمار می آید و در صفحه نمایش 165.1 سانتی متری خودش از فناوری نانو « Nano Cell » استفاده می کند. کیفیت تصویر در این اسمارت تی وی، فورکی است و رزولوشن نمایش در آن 2160 × 3840 پیکسل که این در کنار تصویری واضح و شفاف، میلیاردها رنگ را به نمایش می گذارد. از اصلی ترین فناوری های موجود در نمایشگر بزرگ ال ای دی 65SJ950V می توان به « Billion Rich Colours »، « HDR10 و Dolby Vision »، موتور تصویر رنگ Colour Master Engine، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر و چندین تکنولوژی دیگر اشاره کرد که همگی دست به دست هم داده اند تا شما در حین تماشای فیلم وسریال های مورد علاقه تان به کیفیت واقعی تصویر پی ببرید. یکی دیگر از پیشرفت هایی که ال جی به تلویزیون SJ950 هدیه داده ارتقای سیستم صوتی اش می باشد که با توان 40 وات تولید شده اند و از تکنولوژی « Harman Kardon » پشتیبانی می کنند. این قابلیت ها در کنار ویژگی های دیگر صوتی مانند ULTRA Surround و Dolby Digital صدایی واقعی و فراگیر را در سراسر منزل شما پخش می کنند.
    تلویزیونled  ال جی یک مدل هوشمند است و با پلت فرم webOS 3.5 مجهز شده که به گفته خود ال جی، ساده، سرگرم کننده و پر امکانات است. استفاده از نوار منوی لانچر و دسترسی به فیلم و برنامه های دلخواهتان از این طریق می تواند خبر خوشایندی برای کاربران این تلویزیون باشد؛ البته در کنار این نمی توان از گیرنده های فوق العاده غافل ماند چونکه تمامی کانال های جهانی و داخلی را در اختیار کاربر قرار می دهند. جالب است بدانید که اشتراک گذاری در تلویزیون هوشمند 65SJ950V از ساده ترین روش ها انجام می شود؛ Miracast و Simplink به راحتی اجازه می دهند فایل و داده ها را بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال به اشتراک بگذارید؛ همچنین جهت انتقال داده های چند رسانه ای و تصاویر به صورت سیمی، شما می توانید از 4 رابط HDMI و 3 ورودی USB استفاده کنید.
    • رزولوشن نمایشگر 2160 × 3840 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری Nano Cell در صفحه نمایش
    • تکنولوژی Billion Rich Colours برای رنگ های بیشتر
    • بهبود زاویه دید صفحه نمایش
    • پشتیبانی از HLG و Dolby Vision
    • سیستم صوتی 2.2 کاناله 40 وات
    • مجهز به سیستم عامل webOS 3.5
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2
    • دارای 4 درگاه HDMI
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 75UV341C LG SMART LED 4K TV

    ال جی یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون هاست که هر ساله سیل عظیمی از مدل های متنوع را وارد بازار می کند تا هر کاربر با توجه به نیاز و میزان بودجه ای که در اختیار دارد، بتواند مناسب ترین گزینه را خریداری کند. UV341C یکی از تلویزیون های این کمپانی است که در اندازه 75 اینچ تولید شده. با توجه به اندازه بزرگ و خصوصیاتی از قبیل حالت هتل، شبیه ساز USB، صفحه خوش آمدگویی و ... برای سالن ها، لابی ها و ... بسیار مناسب می باشد. از ویژگی های تصویری این تلویزیون می توان به کیفیت تصویر 4K و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر اشاره کرد. با این وجود هر آنچه که بر روی تلویزیون در حال پخش است، زیبا و با کیفیت نمایش داده می شود. صدا از طریق اسپیکرهای داخلی با حداکثر توان 20 وات ارائه می شود؛ اگر فکر می کنید به صدای پر قدرت تری نیاز دارید می توانید با وجود پورتهای متعدد، تلویزیون ال ای دی را به سیستم صوتی قدرتمند تری مانند سینمای خانگی متصل کنید.
    از ویژگی جذاب این تلویزیون LED می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد تا بتوانید هر آنچه نیاز دارید را سرچ کنید. ال جی جهت دسترسی ساده به منو و سایر اپلیکشن ها، رابط کاربری webOS 3.0 را بر روی این تلویزیون قرار داده تا بتوانید تنظیمات تلویزیون را به سادگی انجام دهید.‌ از دیگر ویژگی های خوب این تلویزیون می توان به قابلیت اشتراک گذاری بیسیم اشاره کرد. شما می توانید با استفاده از میراکاست و بلوتوث، دستگاههای سازگار را به تلویزیون متصل کنید تا از دیدن محتوا بر روی نمایشگری 75 اینچی لذت ببرید.‌ ال جی جهت اتصال هارد دیسک اکسترنال، فلش مموری، سینماخانگی، دی وی دی پلیر، کنسول بازی و سایر دستگاهها، این تلویزیون ال ای دی مدل UV341 را به پورتهای متعددی از قبیل HDMI، USB، خروجی صوتی دیجیتال و... مجهز کرده است. از ویژگی های خوب این تلویزیون 75 اینچی می توان به تیونر های داخلی DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه خارجی بی نیاز خواهد کرد.
    • کیفیت تصویر 4K بر روی نمایشگر 75 اینچی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • حداکثر توان خروجی صوتی 20 وات
    • اتصال به اینترنت با وجود وای فای داخلی
    • سیستم عامل webOS 3.0
    • اشتراک گذاری از طریق میراکاست و بلوتوث
    • تیونرهای داخلی  DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  8. تلویزیون توشیبا هوشمند فورکی 55U7750 TOSHIBA LED TV 4K

    یکی دیگر از سری تلویزیونهای توشیبا مدل U7750 است که در اندازه های 43، 49، 55 و 65 اینچ تولید و در اختیار شما قرار می گیرد تا با توجه به نیاز خود، مناسب ترین گزینه را خریداری کنید. این تلویزیون توشیبا با کیفیت تصویر اولترا اچ دی و موتور پردازشگر تصویر CEVO، تصاویر زیبا با رنگ های طبیعی و زنده را به نمایش می گذارد. صدا از طریق بلندگوهای داخلی با مجموع توان 16 وات (8W+8W) به گوش می رسد. صدا با وجود تکنولوژی های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال (DOLBY DIGITAL) و صدای فراگیر (SURROUND SOUND) شفاف و واضح پخش می شود. از ویژگی های قابل توجه این تلویزیون ال ای دی، می توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق شبکه وای فای اشاره کرد. با این وجود با استفاده از مرورگر اینترنت می توانید در صفحات وب جستجو کنید و هر آنچه دوست دارید را مشاهده کنید. البته اتصال به اینترنت با استفاده از پورت LAN نیز در دسترس می باشد. جهت اتصال سایر دستگاهها از قبیل دی وی دی پلیر، کنسول بازی و... می توانید از پورتهایی خروجی دیجیتال صوتی، HDMI و USB کمک بگیرید. با استفاده از قابلیت اتصال MHL می توانید گوشی های خود را به تلویزیون متصل کنید تا هر آنچه که بر روی صفحه گوشی شما پخش می شود، بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نشان داده شود. اندازه 55 اینچی این تلویزیون برای اتاق ها و سالن هایی با متراژ نسبتاً بزرگ و متوسط بسیار مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های تلویزیون می توان به تیونر داخلی DVB-T/ T2 اشاره کرد؛ با این وجود شما برای پخش شبکه های دیجیتالی، به خرید دستگاهی جداگانه نیاز نخواهید داشت. این تلویزیون اسمارت با شکل و شمایلی زیبا طراحی شده تا مناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. شما می توانید تلویزیون 55U7750 توشیبا را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینترنتی بانه مارکت خریداری کنید.
    • دارای کیفیت تصویر 4K
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • دو بلندگوی 8 واتی
    • فناوری صوتی دالبی دیجیتال
    • از قابلیت اتصال از طریق MHL
    • تیونر داخلی DVB-T/ T2
    ‎ناموجود
  9. تلویزیون ال جی ال ای دی 55LV340v LG LED FULL HD

    55LV340C از تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی خوش نام ال جی است که با طراحی ساده تولید شده. قاب باریک اطراف نمایشگر، بدنه‌ی نسبتاً کم ضخامت و پایه‌های دو شاخه‌ای زیبا از ویژگی‌های طراحی این مدل تلویزیون ال جی است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای منزل شما تبدیل کرده است. نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون دارای کیفیت تصویر FULL HD (رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل) است که نمایشی زیبا را همراه با وضوح و جزئیات ریز فراهم می‌سازد. موتور پردازشگر تصویر تریپل اچ دی «Triple XD Engine»،  تکنولوژی Dynamic Color Enhancer و اسکن تصویر 60 هرتز نیز در نمایش هر چه زیباتر تصاویر، بی تاثیر نخواهد بود. صدا در این تلویزیون ال ای دی توسط بلندگو دو کاناله با حداکثر توان خروجی 20 وات به گوش می رسد. توسط کاهش دهنده نویز صدا «Clear Voice» صدایی پر وضوح را دریافت خواهید کرد. تصویر و صدای شفاف در کنار هم باعث می شوند از چندرسانه ای با کیفیت لذت ببرید. ال جی جهت اتصال تلویزیون LV340 به سایر دستگاهها، از یک سری پورتها بهره گرفته؛ HDMI جهت اتصال صدا و تصویر با کیفیت و سرعت بالا و همچنین USB برای اتصال فلش مموری ها و هارد اکسترنال. از دیگر پورتها می توان به کامپوننت، خروجی صوتی، آنتن و ... اشاره کرد. با این وجود می توانید کنسول های بازی، دی وی دی پلیرها و یا اسپیکر های خارجی را به این تلویزیون ال جی متصل کنید. شما می توانید با توجه به نیاز، تلویزیون ال وی 340 را بر روی دیوار منزل خود نصب کنید و یا آن را با استفاده از پایه‌های دو شاخه ای زیبا بر روی میز قرار دهید. از دیگر ویژگی های تلویزیون LED ال جی می توان به خاموش شدن خودکار، تایمر خواب، صرفه جویی در انرژی و USB Cloning اشاره کرد. اگر قصد خرید تلویزیون LV340C ال جی را دارید می توانید با قیمت مناسب آن را از بانه مارکت خریداری کنید.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • دارای موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • تکنولوژی Dynamic Color Enhancer
    • توان خروجی 20 وات
    • کاهش دهنده نویز صدا «Clear Voice»
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون سامسونگ ال ای دی هوشمند فورکی 55MU8000 Samsung LED Tv

    سامسونگ در سال 2017 میلادی سری جدید تلویزیون هایش را با نام ام یو 8000 « 55MU8000 » معرفی کرد. این مدل تلویزیون با طراحی زیبا و ویژگی های خوب طراحی همراه شده. از جمله این ویژگی ها می توان به بدنه کم ضخامت، قاب باریک اطراف نمایشگر و قابلیت مسیر یابی توسط پایه ها اشاره کرد. این مدل تلویزیون با نمایشگر 55 اینچ تولید شده که دارای کیفیت نمایشی اولترا اچ دی فورکی است. از ویژگی های خوب تصویری می توان به قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، تکنولوژی HDR، مگا کنتراست « Mega Contrast »، داینامیک کریستال کالر « Dynamic Crystal Color »، یو اچ دی دایمینگ « UHD Dimming »، تقویت کنتراست و ... اشاره کرد.‌ با این وجود شما بدون توجه به منبع تصاویر، می توانید از نمایش زیبا لذت ببرید.‌
    یکی از ویژگی های خوب تلویزیون ها می توان به هوشمند بودن آن ها اشاره کرد. تلویزیون سامسونگ 55MU8000 با ویژگی های هوشمند تولید و طراحی شده است. با استفاده از قابلیت اتصال به اینترنت، می توانید به  صفحات وب مورد علاقه خود سر بزنید. رابط کاربری ساده و جذاب با وجود Tizen در اختیار شما قرار می گیرد. با این وجود دسترسی به برنامه ها و تنظیمات بسیار ساده تر انجام خواهد شد. از دیگر ویژگی های خوب می توان پردازنده 4 هسته ای، مجموعه کامل پورتها، توان صوتی 40 وات، گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و ... را نام برد. 
    • کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • سیستم عامل Tizen
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    • گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
    • مسیریابی کابل ها توسط پایه
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند 43LJ614V LG Smart Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ614V » از سری تلویزیون های هوشمند سال 2017 ال جی است که از یک صفحه نمایش تخت LED جهت نمایش محتوا بهره می برد و به وسیله سیستم عامل webOS 3.5 امکانات اسمارت را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. در این تلویزیون ال ای دی ال جی رزولوشن 1920  ×  1080پیکسل و نسبت تصویر 16:9 تصاویر و محتوای بصری را با کیفیت بالا و حداکثر شفافیت به نمایش می گذارند؛ همچنین جهت بهبود وضوح یک موتور پردازنده رنگ ها «  Color Master» تعبیه شده که به تجزیه و تحلیل الوان روی صفحه می پردازد. در کنار تصویر مورد پسند، ال جی این تلویزیون را به وسیله سیستم عامل انحصاری اش یعنی « webOS 3.5 » هوشمند ساخته تا محبوب ترین سرگرمی ها را در اختیار شما قرار دهد و به همراه Wi-Fi، به راحتی از محتویات سایت ها و شبکه های جهانی بهره ببرید. همراه با این سیستم عامل شما می توانید از امکانات دیگری مانند مرورگر وب، Miracast، WiDi، LG TV Plus و Mobile TV On نیز استفاده کنید که بهترین راه های اشتراک گذاری هستند اجازه می دهند تا محتوای چند رسانه ای مانند عکس و فیلم که در گوشی هایتان دارید را به تلویزیون انتقال داده و تماشا کنید. تلویزیون 43LJ614V دارای گیرنده های DVB-T2/C/S2 می باشد تا کانال ها و شبکه های مورد علاقه تان همواره آماده پخش باشند؛ از طرفی دیگر دو عدد بلندگوی استریوی 2.0 کاناله وظیفه تولید و پخش صدا را به عهده دارند که صدا را با تصویر هماهنگ می سازند و صدای فراگیر مجازی « Surround Plus » به طور قابل توجهی موجب پخش اصوات در محیط می شود و شما را در یک استودیوی فوق العاده و سرشار از صداها قرار می دهد. در قسمت دیگری از قابلیت های این تلویزیون بد نیست اشاره ای داشته باشیم به درگاه های ارتباطی و پورت ها که اصلی ترین آن ها 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB می باشند و اجازه می دهند به اشتراک و انتقال محتوای چند رسانه ای بپردازید.
     
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • پشتیبانی از فناوری وای فای Miracast
    • دارای سیستم صوتی 20 وات
    • مجهز به گیرنده DVB-T2/C/S2
    • نرخ رفرش پیکسل ها 100 هرتز
    • موتور پردازشگر رنگ Color Master
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند 55EG9A7V LG SMART FULL HD OLED TV

    تلویزیون هوشمند OLED ال جی مدل 55EG9A7V به شما امکان می دهد از محتوا در رزولوشن FHD (1920x1080) لذت ببرید. کیفیت تصویر هیجان انگیز را با تلویزیون ال جی 55 اینچی OLED هوشمند تجربه کنید. با وجود ویژگی های تصویر از جمله قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler)، موتور Color Master Engine و Pixel Diming تصاویر با وضوح و کیفیت هر چه بیشتر به نمایش گذاشته خواهند شد. منابعی با رزولوشنی کمتر از فول اچ دی، با وجود قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، بر روی تلویزیون نزدیک به FULL HD به نمایش گذاشته خواهند شد. این تلویزیون دارای طراحی فوق العاده نازک و زیبا است که با دکور خانه شما هماهنگ می شود. این تلویزیون بر روی پایه ای بسیار شکیل و زیبا قرار می گیرد. این تلویزیون کیفیت تصویری برتر و صدای شفاف را ارائه می دهد. توان بالقوه تلویزیون هوشمند با وجود اسپیکر دو کاناله به گوش می رسد؛ وجود تکنولوژی های صوتی صدای فراگیر (Ultra Surround) و کاهش دهنده نویز (Clear Voice II)، صدایی واضح و شفاف را ارائه می دهد. از ویژگی‌های قابل توجه در این تلویزیون هوشمند می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای و پورت lan اشاره کرد. با این وجود شما می‌توانید با استفاده از مرورگر اینترنت در صفحات وب جستجو کنید. همچنین این قابلیت، اشتراک کذاری هوشمند را نیز فراهم می سازد. ال جی جهت سهولت در کاربری از سیستم عامل اختصاصیش با نام webOS 2.0 بهره گرفته؛ این نسخه از سیستم عامل در تلویزیون‌های سال 2015 میلادی ال جی گنجانده شده اند و حضور آن در این تلویزیون کمی تعجب آور می باشد. ال جی یک سری کامل از پورت‌ها را در این تلویزیون جدیدش گنجانده است تا بتوانید تلویزیون را به کنسول های بازی، دی وی دی پلیرها، دستگاه پخش بلوری، سینماخانگی، بلندگوهای خارجی، لپ تاپ ها و ... به سادگی متصل کنید. این پورت‌ها شامل HDMI، USB، پورت LAN و خروجی صوتی است. از دیگر ویژگی‌ های خوب این تلویزیون ال ای دی ال جی می توان به تیونرهای DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه گیرنده‌های خارجی بی نیاز می کند.
    • کیفیت تصویر فول اچ دی
    • موتور Color Master Engine
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • کاهش دهنده نویز (Clear Voice II)
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • سیستم عامل webOS 2.0
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55UJ770 LG Smart 4K LED

    تلویزیون « 55UJ770 » از ال ای دی های شرکت ال جی در سال 2017 می باشد که با اندازه 55 اینچ و طراحی بسیار شیک در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است. کیفیت نمایش تصویر در این تلویزیون فورکی « 4K Ultra HD » است و این وضوح3840 × 2160 پیکسل را به همراه دارد که ال جی از آن جهت ارائه نمایشی فوق العاده استفاده می کند. یکی از ویژگی های اصلی این صفحه نمایش تخت LED، میزان تازه سازی پیکسل ها در آن است که 120 هرتز می باشد و در حرکت صاف و بدون نویز، به محتوای تصویری کمک می کند. تلویزیون هوشمند 55UJ770 ال جی در کنار کیفیت تصویر فوق العاده از فناوری هایی همچون « Active HDR with Dolby Vision »، « Wide Colour »، « Colour Master » و در کنارشان یک پنل IPS غافل نشده تا تماشای فیلم های قدیمی و جدید از لذت بخش ترین کارها برای کاربر باشد. . پا به پای تصویر، در تلویزیون 55UJ770 ال ای دی ال جی، یکی از دوست داشتنی ترین امکاناتش، سیستم عامل « webOS 3.5 » است؛ در این سیستم عامل می توان به راحتی اشتراک گذاری بی سیم انجام داد ( Screen Share ) و به شبکه های اجتماعی و فروشگاه های آنلاین نیز دسترسی داشت. علاوه بر این، ال جی در این تلویزیون بیش از 50 «IP» رایگان در اختیار کاربران قرار داده تا هر لحظه به تماشای شبکه های مورد علاقه اش بپردازند و یا از تماشای برنامه های ورزشی و سرگرمی های کودکانه لذت ببرند. فراموش نکنید که سیستم عامل وب او اس ال جی از ریموت کنترل جادویی و قابلیت تشخیص صدا نیز پشتیبانی می کند.
    تلویزیون UJ770 ال جی از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات پشتیبانی می کند که به لطف فناوری هایی مانند « Clear Voice III »، اصوات و سیگنال هایی بدون نویز و شفاف به گوش کاربر می رساند. پنل ورودی و خروجی های تلویزیون LED ال جی سال 2017، بسیار گسترده است؛ 4 درگاه HDMI، 2 عدد USB، اترنت و Optical از جمله راه های ارتباطی سیمی با این تلویزیون هستند و در کنارشان نیز Bluetooth و Wi-Fi 802.11ac را می توان جهت انتقال و جابجایی داده ها به صورت وایرلس نام برد. در نهایت تلویزیون ال جی 55UJ770 در اندازه 1236 × 232.9 × 777.9 میلی متر و وزن 15.5 کیلوگرم یکی از بهترین های سال جدید این شرکت به شمار می آید.
    • کیفیت تصویر 4K Ultra HD 3840 x 2160
    • پشتیبانی از فناوری Active HDR
    • طراحی شیک با بدنه فلزی
    • فناوری تصویر ULTRA Luminance
    • مجهز به سیستم عامل webOS 3.5
    • دارای 2 اسپیکر 10 وات
    • پشتیبانی از فناوری صوتی Clear Voice III
    • دارای 4 درگاه HDM
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 65UJ630V LG LED SMART 4K TV

    در کنار سایر مدل‌های تولید شده در سال 2017 میلادی توسط کمپانی نام آشنای ال جی، UJ630 به چشم می‌خورد که در اندازه‌های 43، 55، 60 و 65 اینچ تولید شده تا کاربران با توجه به نیاز خود، سایز مناسب را خریداری کنند. همان طور که می‌دانید امکانات، طراحی و سایز تلویزیون از جمله ویژگی‌هایی است که هنگام خرید تلویزیون بسیار پراهمیت است. ال جی هر ساله مدل‌های متنوعی را با امکانات مختلف و در اندازه‌های متفاوت تولید می‌کند تا هر کاربر با هر نیازی بتواند مدل مورد نظر خود را بخرد. 65UJ630 با نمایشگری 65 اینچی تولید شده که برای سالن‌های بزرگ مناسب می‌باشد. اگر دوست دارید تلویزیونی هوشمند با امکانات خوب را تهیه کنید UJ630 ال جی گزینه‌ای مناسب برای شماست. در حال حاضر کیفیت تصویر 4K (با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) بهترین و واضح‌ترین تصویر را در تلویزیون‌های خانگی به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون ال جی فایل‌هایی با کیفیت 4K را به زیبایی هر چه تمام‌تر نمایش می‌دهد تا از دیدن آن‌ها لذت ببرید. تصاویر با رزولوشن پایین‌تر نیز به لطف تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر، با کیفیتی نزدیک به فورکی به نمایش گذاشته می‌شوند. تضاد و کنتراست در کنار هم! از دیگر فناوری‌های تصویری می‌توان به HDR اشاره کرد که موجب نمایش واضح‌تر و با جزئیات بالاتر در نقاط بسیار تیره و بسیار روشن تصویر می‌شود. در تلویزیون یو جی 630 ال جی، صدا از طریق بلندگو دو کاناله با حداکثر توان صوتی 20 وات به گوش می‌رسد. از تکنولوژی‌های صوتی می توان به ULTRA Surround اشاره کرد که صدایی فراگیر و شفاف را ارائه می‌دهد.
    UJ630V ال جی، تلویزیونی هوشمند با سیستم عامل WebOS 3.5 می‌باشد که دسترسی به اپلیکیشن‌ها و منو اصلی را بسیار ساده‌تر کرده است. آیا دوست دارید هر آنچه بر روی تبلت و یا موبایلتان در حال پخش است را بر روی تلویزیون 65 اینچی مشاهده کنید؟ ال جی این تلویزیون LED را با قابلیت اشتراک گذاری هوشمند از طریق Miracast و WiDi تولید کرده تا بتوانید بدون نیاز به کابل، هر آنچه که دوست دارید را به تلویزیون منتقل کنید. ال جی همچنین یک سری از ورودی و خروجی‌های پر کاربرد را بر روی تلویزیونش گنجانده تا بتوانید دستگاههای سازگار را به آن متصل کنید. با وجود وای فای و پورت LAN شما می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و با استفاده از مرورگر، هر آنچه که نیاز دارید را در صفحات وب جستجو کنید. گیرنده های DVB-T2/C/S2، صرفه جویی در انرژی، قابلیت تشخیص صدا و ... از دیگر ویژگی‌های خوب این تلویزیون ال ای دی ال جی است.
    • دارای کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • Colour Master Engine
    • تکنولوژی HDR10
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • وجود سیستم عامل webOS 3.5
    • اشتراک گذاری هوشمند با Miracast و WiDi
    • گیرنده های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  15. تلویزیون ال ای دی ال جی هوشمند فورکی 60UJ630V LG LED SMART 4K TV

    یکی دیگر از تلویزیون‌های میان رده‌ی شرکت ال جی که در سال 2017 میلادی وارد بازار شده، 60UJ630 است که با امکانات و قابلیت‌های خوبی همچون طراحی زیبا، قابلیت‌های هوشمند، کیفیت تصویر زیبا، رابط کاربری ساده و جذاب، تیونرهای مختلف و ... همراه شده تا گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. ال جی این تلویزیونش را با طراحی زیبا، بدنه‌ای باریک و قابی مشکی رنگ تولید و روانه بازار کرده. این تلویزیون 60 اینچ را می‌توانید بر روی پایه‌های دو شاخه‌ای قرار دهید و یا آن را با استفاده از براکت به دیوار متصل کنید. تصاویری با کیفیت اولترا اچ دی فورکی به زیبایی هر چه تمامتر بر روی این تلویزیون هوشمند به نمایش گذاشته می‌شوند. تصاویری با رزولوشن‌های پایین تر نیز به لطف تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler 4K)  نزدیک به 4K نمایش داده می‌شوند. از فناوری‌های تصویر می‌توان به HDR10 اشاره کرد؛ HDR به معنی محدوده دینامیکی بالا است که رنگ و کنتراست را ارتقا می‌دهد. موتور کالر مستر (Colour Master Engine)، Active HDR، HDR Effect و HLG نیز در نمایش زیبای تصاویر بی تاثیر نخواهند بود. با این وجود شما در هر صورت، تصاویری زیبا، پروضوح، شفاف و با رنگ‌های زیبا و جزئیات بالا را دریافت خواهید کرد. وظیفه پخش صدا بر عهده اسپیکر دو کاناله است که حداکثر توان 20 وات را ارائه می‌دهد؛ این میزان اگر برای تلویزیون 60 اینچی شما کافی نیست، می‌توانید از پورت‌های موجود جهت اتصال تلویزیون به یک سیستم صوتی قدرتمندتر بهره ببرید.
    از ویژگی‌های قابل توجه در این تلویزیون ال ای دی ال جی می‌توان به حضور سیستم‌عامل webOS 3.5 اشاره کرد. این سیستم عامل رابط کاربری ساده  و جذابی را فراهم می‌سازد تا بتوانید تنظیمات دلخواه خود را به سادگی بر روی تلویزیون انجام دهید. برای اتصال تلویزیون به اینترنت می‌توانید از وای فای و پورت LAN استفاده کنید؛ با این وجود می‌توانید با استفاده از مرورگر اینترنت در صفحات وب جستجو کنید و هر آنچه که دوست دارید را سرچ کنید. جهت اتصال تلویزیون به سایر دستگاهها، می‌توانید از پورت‌های موجود بهره بگیرید؛ ال جی این تلویزیونش را به یک سری کامل از پورتها مجهز کرده. البته شما می‌توانید به صورت بی سیم نیز به سایر دستگاهها از جمله لپ تاپ، گوشی و تبلت متصل شوید؛ این امکان با استفاده از اشتراک گذاری Miracast و WiDi در دسترس شما قرار می‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون LED می‌توان به گیرنده‌های دیجیتال از قبیل DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که می‌توانید از دیدن کانال‌های دیجیتالی بدون نیاز به دستگاه دیگری لذت ببرید.
    • کیفیت تصویر 4K
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • Colour Master Engine
    • تکنولوژی HDR10
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری Miracast و WiDi
    • گیرنده های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فورکی 55UJ651V LG Smart 4K LED

    یکی از تلویزیون های هوشمند برند ال جی در سال 2017، تلویزیون هوشمند « 55UJ651V » می باشد که با یک صفحه نمایش تخت LED در اندازه 55 اینچ، مناسب سالن های پذیرایی و اتاق های بزرگ است. کیفیت تصویر این اسمارت تی وی ال جی، فورکی بوده و محتوای تصویری در آن با وضوح بالایی به نمایش در می آیند؛ در واقع رزولوشن تصویر 3840  ×  2160 پیکسل رقم زده شده است که البته فراموش نکنید از قابلیت « Active HDR » نیز پشتیبانی می کند که پردازش های انحصاری برای محتوای مورد علاقه بینندگان در زمینه کنتراست و رنگ را به همراه دارد. گفتنی است که قابلیت های صفحه نمایش تلویزیون 55UJ651V به همین جا ختم نمی شوند و می توان به « Resolution Upscaler » و پنل «ULTRA Luminance » نیز اشاره کرد. از پنل IPS 4K و کیفیت اولترا اچ دی تلویزیون ال ای دی ال جی UJ651V که بگذریم می رسیم به سیستم صوتی دستگاه که 20 وات قدرت خروجی دارد و با فناوری هایی نظیر « ULTRA Surround » صدایی واقعی و فراتر از تصور را به همراه محتوای تصویری در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که میدانید سیستم عامل در تلویزیون ها، از جالب ترین امکانات آن به شمار می آیند، در تلویزیون هوشمند 55UJ651V نیز webOS 3.5 به همراه برخی امکانات کاربر پسند گسترده شده تا به کمک نوار منوی لانچر، امکاناتی مانند برنامه های از پیش نصب شده و LG Content Store را در اختیارتان قرار دهد. برخورداری تلویزیون ال ای دی ال جی از گیرنده DVB- S2 خیال شما را از بابت دریافت کانال های جهانی راحت می سازد به طوری که نیازی به خرید گیرنده ندارید. در توضیح درگاه های ارتباطی می توان گفت که تلویزیون 55UJ651V کاملا غنی است! 4 رابط HDMI، دو ورودی USB، پشتیبانی از WiDi (PC به تلویزیون)، Simplink، Optical و ... طیف پورت های این دستگاه را تشکیل داده اند؛همچنین این ال ای دی LG، با قابلیت های صرفه جویی در انرژی نیز مجهز شده است.
    • دارای پنل ال ای دی IPS 4K
    • رزولوشن تصویر 3840  ×  2160 پیکسل
    • پشتیبانی از فناوری HLG و HDR10
    • صدای فراگیر مجازی در بلندگوهای 20 وات
    • مجهز به سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • دارای گیرنده DVB-T2/C/S2
    • مجهز به 4 درگاه HDMI
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی 43LJ510V LG Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ510V » از مدل های ال ای دی ال جی می باشد که با امکانات کاربر پسند و قابلیت های ویژه در اختیار کاربران و طرفداران این برند جهانی قرار گرفته است. کیفیت نمایش تصاویر و محتوا در این تلویزیون صفحه تخت LED، فول اچ دی در نظر گرفته شده که وضوح 1080 × 1920 پیکسل را به همراه دارد و جلوه ای شفاف و واضح را برای هر تصویر رقم می زند. نرخ رفرش یا تازه سازی تصاویر « Refresh Rate  » در این تلویزیون 43 اینچ ال جی 50 هرتز می باشد و از یک پردازشگر تصویر « Color Master » و قابلیت ارتقای کیفیت محتوای تصویری « Color Master » را نیز دارد. همراه با سیستم تصویری عالی در این تلویزیون، بلندگوهای 2.0 کاناله 10 وات با تکنولوژی صدای فراگیر « Virtual surround » و شفاف سازی صدا « Clear Voice III » لذت و هیجان فیلم های پخش شده در صفحه نمایش را چندین برابر می سازند؛ به علاوه تلویزیون ال جی شما از فرمت های دالبی نیز پشتیبانی می کند. برخلاف تلویزیون های دیگر مانند برخلاف تلویزیون های دیگر مانند 43LJ500T که از گیرنده های DVB-S2 و قابلیت ضبط بی بهره بود، این LED ال جی با قابلیت Time Machine از طریق USB امکان ضبط و ذخیره محتوای مورد علاقه تان را برای شما مهیا می سازد و همانطور که اشاره کردیم گیرنده دیجیتال جهانی نیز یکی دیگر از مزیت های این تلویزیون به نسبت هم رده هایش می باشد.

    در بحث درگاه های ارتباطی تلویزیون 43LJ510V دو رابط HDMI و 1 عدد USB2.0 داریم تا اشتراک گذاری بین این تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال به راحتی امکان پذیر باشد؛ البته فراموش نکنید که ورودی های دیگری نیز مانند اسلات CI، RF، کامپوزیت و کامپوننت و خروجی Headphone در پنل اتصالات این دستگاه جای گرفته اند. اضافه بر تمامی این امکانات، 43LJ510V در برنامه های پیش فرضش دارای چند بازی و سرگرمی برای کودک شما است تا در اوقات فراغت بازی های مورد علاقه اش را در صفحه نمایشی بزرگ پیاده سازد. با خرید تلویزیون Full HD شرکت ال جی امکانات سرگرم کننده ای را در اختیار اعضای خانواده تان قرار دهید و با قیمتی مناسب، در هر لحظه از آخرین خبرها و برنامه های شبکه های جهانی مطلع شوید بدون اینکه نیاز به خرید جداگانه گیرنده های اضافی باشد.
    • رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر Resolution Upscaler
    • پردازنده Clear Voice III در بلندگوهای 10 وات
    • قابلیت ضبط دیجیتال از طریق USB
    • دارای دو درگاه HDMI و یک پورت USB2.0
    • مجهز به گیرنده جهانی DVB-S/S2
    • پشتیبانی از Energy saving mode
    • دارای بازی و برنامه های سرگرمی پیش فرض
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون ال ای دی ال جی 43LJ500T LG Full HD LED

    تلویزیون « 43LJ500T » ال جی یکی از مدل های با کیفیت و پر طرفدار این شرکت است که با کیفیت تصویر Full HD مجهز شده و اکنون در فروشگاه اینترنتی بانه مارکت به نقد و بررسی تخصصی امکانات و ویژگی های آن می پردازیم. 43 ال جی 500 تی از گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت کانال و شبکه های مورد علاقه شما بهره می برد، همچنین این محصول LG با یک نمایشگر 43 اینچ تخت از نوع LED قادر به پخش عکس و فیلم ها می باشد. در رابطه با تصویر این تلویزیون می توان به موتور پردازشگر تصویر رنگ ها « Color Master » اشاره کرد و اینکه این تلویزیون ال ای دی ال جی با « Resolution Upscaler » قابلیت ارتقای کیفیت محتوای تصویری را دارد. از این ها که بگذریم بد نیست اشاره ای داشته باشیم به سیستم صوتی 43LJ500T که از قدرت 10W و اسپیکرهای 2.0 کاناله برخوردار است و به جرات می توان گفت این میزان خروجی برای یک تلویزیون 43 اینچ می تواند پاسخگو باشد. اگر بخواهیم یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون فول ا دی ال جی را نام ببریم می توانیم به قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB اشاره کنیم که به کمک ورودی USB اجازه می دهد فایل های چند رسانه ای قدیمی تان را با کیفیتی بالا پخش کنید؛ البته فراموش کنید که این تلویزیون LJ500T دارای دو درگاه HDMI است تا فایل های صوتی و تصویری با کیفیت بالا در صفحه نمایش قادر به پخش باشند. تلویزیون 43LJ500T ال جی با بدنه پلاستیکی و پایه های مشکی هم رنگ بدنه از طراحی زیبایی برخوردار است؛ ساختار این دستگاه با هر دکوراسیونی سازگاری دارد و به واسطه پایه های دوشاخه ای، قابلیت جایگذاری بر روی میزهای مختلف را خواهد داشت. این تلویزیون ال ای دی ال جی 43 اینچ با قیمت مناسب و ابعاد 1060 × 142 ×  662میلی متر در اختیار کاربران بانه دات کام قرار گرفته است.
    • قابلیت پخش محتوا از فلاش و درایو USB
    • دارای کیفیت تصویر Full HD
    • پشتیبانی از فناوری تصویر Color Master Engine
    • نرخ PMI تصویر 2000
    • قدرت خروجی صدای 10 وات
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    • پشتیبانی از زیر نویس و قابلیت ذخیره انرژی
    • دارای دو درگاه HDMI و 1 پورت USB
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون ال ای دی ال جی فورکی هوشمند 55UJ634V LG LED SMART 4K TV

    تلویزیون 55 اینچ 55UJ634V یکی از محصولات سال 2017 میلادی تولید شده توسط شرکت خوش نام ال جی (LG) است که با امکاناتی نظیر کیفیت تصویر بی‌نظیر، رابط کاربری ساده و جذاب، تنوع بالای درگاههای ارتباطی، ویژگی‌های هوشمند و طراحی زیبا و شیک همراه شده تا شما را مجذوب خود کند. نمایش بی نظیر تصاویر را در این تلویزیون ال ای دی ال جی مدیون کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل) همراه با فناوری‌های تصویری همچون HDR10، Colour Master Engine و قابلیت ارتقا کیفیت تصویر (Resolution Upscaler) هستیم که همواره شاهد تصاویر زیبا، با رنگهای طبیعی و زنده خواهیم بود. منابعی با رزولوشن 4K کاملاً زیبا و همراه با جزئیات باورنکردنی بر روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند؛ اما منابعی با رزولوشن پایین‌تر بر روی تلویزیون چگونه به تصویر کشیده خواهند شد؟ به لطف قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، فارغ از منابع تصویر، همچنان از دیدن تصاویر زیبا، شفاف و با کیفیت بر روی نمایشگر 55 اینچ این تلویزیون ال جی لذت ببرید.‌ ال جی جهت پخش صدا از بلندگوی دو کاناله با حداکثر توان خروجی 20 وات بهره برده، اگر این میزان قدرت صدا برای تلویزیون LED شما کافی نیست می توانید با وجود پورت‌های موجود در پشت تلویزیون، آن را به یک سیستم صوتی قدرتمند‌تر مانند سینمای خانگی متصل کنید.‌ رابط کاربری ساده و جذاب را سیستم عامل webOS 3.5 در تلویزیون یو جی 634 فراهم می‌سازد. در این نسخه از سیستم عامل برخی از اشکالات نسخه‌ی قبلی اصلاح شده. ال جی برای اتصال تلویزیونش به اینترنت از پورت LAN و وای فای داخلی بهره گرفته. بر این اساس شما می‌توانید با وجود مرورگر اینترنت، هر آنچه که دوست دارید را بر روی نمایشگر بزرگ 55 اینچی سرچ کنید. قابلیت اشتراک گذاری هوشمند در تلویزیون  55UJ634V ال جی با استفاده از میرا کاست (Miracast) و WiDi در دسترس می باشد؛ میراکاست جهت اتصال گوشی و تبلت هوشمند و WiDi برای اتصال لپ تاپ‌ها. البته ناگفته نماند ال جی یک سری کامل از پورت‌ها را نیز بر روی تلویزیون قرار داده تا دستگاههای مانند دی وی دی پلیر، پخش کننده بلوری، سسیتم‌های صوتی، فلش مموری‌ها و ... را به آن متصل کنیم. این ورودی و خروجی‌ها شامل 3 عدد HDMI، 2 عدد USB، خروجی صوتی دیجیتال، کامپوننت، کامپوزیت، ورودی RF و پورت LAN می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های خوب تلویزیون  ال جی مدل UJ634 می توان به وجود گیرنده‌هایی همچون DVB-T2/C/S2 اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه‌های دیگر بی نیاز خواهند کرد.
    • قابلیت کیفیت تصویر 4K
    • موتور Colour Master Engine
    • تکنولوژی HDR10
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق Miracast و WiDi
    • گیرنده‌های DVB-T2/C/S2
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون سامسونگ ال ای دی فورکی هوشمند 65KU7500 SAMSUNG LED 4K TV

    65KU7500 از تلویزیون سامسونگ تولید شده در سال 2016 میلادی است که با امکاناتی نظیر طراحی زیبا و نمایشگر منحنی، کیفیت تصویر بسیار زیبا، امکانات هوشمند و پورت‌های متنوع تولید و در اختیار شما قرار می‌گیرد. کیفیت تصویر این تلویزیون، فورکی (4K UHD TV) است؛ به این معنی که تصاویر تولید شده از منابعی با رزولوشن 4K، زیبا و شفاف به نمایش گذاشته خواهند شد. در کنار کیفیت تصویر 4K، امکاناتی نظیر محدوده دینامیکی بالا (HDR Premium)، ارتقا کیفیت تصویر (UHD Upscaling)، Active Crystal Color، اسکن تصویر MR 120 و تقویت اتوماتیک عمق تصویر در به وجود آمدن و نمایش تصاویر زیبا و شفاف بی تاثیر نخواهند بود. منابعی با رزولوشن کمتر از فورکی با وجود قابلیت ارتقا کیفیت تصویر، با کیفیتی نزدیک به 4K نمایش داده خواهند شد؛ پس در هر صورت شما با وجود تلویزیون سامسونگ مدل KU7500 از دیدن تصاویر زیبا، شفاف و بدون نویز لذت خواهید برد. بلندگوهای دو کاناله Down Firing w/Bass Reflex عهده دار تولید صدا در این تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل کی یو 7500 می‌باشند که حداکثر توان 20 وات را ارائه می دهند. با وجود فناوری‌های صوتی دالبی دیجیتال پلاس (Dolby Digital Plus) و DTS Premium Sound 5.1 از شنیدن صدایی شفاف لذت ببرید.
    از ویژگی‌های هوشمند این تلویزیون LED می‌توان به اسمارت هاب، پردازنده چهار هسته‌ای و قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد. با وجود مرورگر اینترنت، شما می‌توانید هر آنچه که دوست دارید را جستجو کنید. برای اشتراک گذاری می‌توانید از طریق بیسیم با استفاده از Mobile to TV – Mirroring  و  DLNAو بلوتوث بدون نیاز به کابل، هر آنچه دوست دارید را از دستگاههای سازگار به تلویزیون منتقل کنید. البته یک سری کامل از پورت‌ها شامل 3 عدد HDMI، 2 عدد USB، پورت LAN، کامپوننت، کامپوزیت، RF و خروجی صوتی دیجیتال در این تلویزیون موجود است؛ با این وجود به سادگی می‌توانید تلویزیون را با استفاده از پورت‌ها به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات تلویزیون 65KU7500 می‌توان به تعامل صوتی، ConnectShare، سنسور سازگار با محیط زیست (Eco Sensor) و Anynet+ اشاره کرد. این تلویزیون سامسونگ با بدنه‌ای بسیار زیبا و طراحی شیک منحنی شکل تولید شده که از هر زاویه‌ای زیبا به نظر می‌رسد. این تلویزیون دارای نمایشگری 65 اینچی است که برای سالن‌های نسبتاً بزرگ بسیار مناسب و ایده‌آل است.
    • کیفیت تصویر فورکی
    • قابلیت ارتقا کیفیت تصویر فورکی
    • اسکن تصویر MR 120
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای
    • اشتراک گذاری از طریق میرورینگ و بلوتوث
    • پردازنده‌ی چهار هسته‌ای
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون سامسونگ فورکی منحنی 65MU9500 Samsung 4k Smart Curved

    سامسونگ در سال 2017 یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند منحنی خودش را روانه بازار کرد. این تلویزیون از نوع صفحه خمیده و فورکی می باشد و با مدل نامبر « 65mu9500 » در اختیار طرفداران این برند جهانی قرار گرفت. تلویزیون 4k سامسونگ با نمایش محتوا در صفحه ای منحنی عمق تصاویر را برای شما نشان می دهد و باعث می شود تا کاربر زاویه دید گسترده تری داشته باشد. رزولوشن در این صفحه 65 اینچی، 3840 x 2160p است یعنی نمایش حدود 8 میلیون پیکسل و این خودش به تنهایی جهانی از شگفتی ها را جلوی چشمان شما مهیا می سازد. از دیگر زیبایی های صفحه نمایش در ال ای دی 65mu9500 سامسونگ می توان به موتور پردازشگر تصویر « UHD Upscaling Engine »، نرخ رفرش 200 هرتز، PQI2700، HDR 1000، فناوری Precision Black و Peak Illuminator اشاره کرد. سامسونگ mu9500 یک تلویزیون هوشمند است و از Smart Hub پشتیبانی می کند که این طیفی از برنامه ها و کانال های سرگرمی را در اختیار شما قرار می دهد همچنین گیرنده دیجیتال DVB-T2 نیز در این میان به پخش و دریافت شبکه های داخلی کمک شایانی می کند. در تلویزیون منحنی سامسونگ شما می توانید با استفاده از WiFi Direct و Smart View به راحتی اشتراکی امن بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال موجود در منزل مانند گوشی موبایل و لپ تاپ برقرار سازید و از این طریق هر محتوایی را در صفحه نمایشی بزرگتر تماشا کنید و با قدرت صوتی بالاتری گوش دهید. صحبت از جنبه صوتی تلویزیون شد بد نیست بدانید که تلویزیون mu9500 هوشمند سامسونگ دارای بلندگوها و ساب ووفر با قدرت 40 وات است که شما را از خرید سیستم صوتی جداگانه بی نیاز می سازد. در تلویزیون نامبرده سامسونگ یک جعبه One Connect به همراه 4 رابط  HDMIو 3 پورت USB جهت ارتباط سیمی در دسترس کاربر قرار گرفته اند.
    • صفحه نمایش منحنی و طراحی شگفت انگیز
    • پشتیبانی از فناوری HDR 1000
    • قابلیت UHD Up-Scaling
    • سیستم صوتی 40 وات
    • نرخ رفرش تصاویر 200 هرتز
    • طراحی 360 درجه و انحنای صفحه 4200R
    • پشتیبانی از وای فای و Smart View
    • دارای 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به پردازنده قدرتمند 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 75XE8596 Sony Smart 4K LED

    سونی در سال 2017 تلویزیونی دیگر از سری اسمارت تی وی های XE با مدل « KD-75XE8596 » را روانه بازار جهانی کرد که از یک نمایشگر Edge LED در اندازه 75 اینچ و رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل بهره می برد. تصویر در این تلویزیون فورکی سونی بسیار شفاف و چشم نواز است و زمینه لذت بردن از تماشای فیلم و محتوای تصویری را برای علاقمندان و طرفدارانش مهیا ساخته است. پشتیبانی این تلویزیون 4K از قابلیت های تصویری همچون HDR ( محدوده دینامیکی بالا ) و نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز، آن را به صحنه ای ایده آل برای خودنمایی محتوای تصویری تبدیل ساخته؛ همچنین پردازنده تصویری 4K HDR Processor X1 یکی از مزیت های اصلی این تلویزیون به شمار می آید چونکه این پردازنده، الگو و بافت های جدید را برای نمایشی واقعی ایجاد می کند و تصویری با کیفیت باور نکردنی بر روی صفحه نمایش پدید می آید. سونی برای بهبود رنگ های در حال نمایش هم به چند فناوری دیگر پناه برده که می توان به TRILUMINOS، Display, Super bit mapping و Live Colour اشاره کرد. اسپیکرها در تلویزیون XE8596 به دو واحد 10 واتی تقسیم شده اند که در مجموع 20W خروجی خواهند داشت و البته با فناوری هایی مانند شفاف سازی صدا و فرمت های DTS و دالبی نیز مجهز شده اند که سونی امتیاز بسیار خوب را به این سیستم صوتی اعطا کرده؛ بد نیست بدانید که بلندگوهای این تلویزیون 75 اینچ ال ای دی هوشمند سونی از نوع Bass Reflex  می باشند.
     
    در بخش دیگری از امکانات بهترین تلویزیون فورکی سونی می توانیم اشاره ای داشته باشیم به سیستم عامل Android و فروشگاه Google Play که دریایی از نرم افزار و برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهند؛ همچنین 16 گیگابایت حافظه نیز به طور پیش فرض در تلویزیون برای ذخیره این اقلام تعریف شده است. یکی از نکاتی که در این تلویزیون توجه ما را جلب کرد این است که اشتراک گذاری به روش های بسیار ساده ای در آن انجام می شود به عنوان مثال کافی است قابلیت Miracast را در گوشی و تلویزیون فعال کنید و به این ترتیب محتوا را انتقال دهید و یا ازPhoto Sharing Plus برای انتقال عکس استفاده کنید. با تمام این اوصاف، تلویزیون هوشمند سونی 75XE8596 از نظر ارتباطات سیمی نیز بسیار ثروتمند است؛ 4 درگاه HDMI و 3 ورودی USB از کاربردی ترین گزینه های انتقال این اسمارت تی وی هستند. ال ای دی سونی XE85 دارای گیرنده DVB-S/S2 می باشد تا تماشای کانال های مورد علاقه تان در سراسر جهان نیاز به خرید جداگانه گیرنده نداشته باشد. در نهایت جالب است بدانید که این تلویزیون Sony از بلوتوث نسخه 4.1 بهره می برد که قابلیت اتصال موس و کیبورد را به دستگاه ممکن می سازد تا از این طریق مرور صفحات وب و سایر تنظیمات راحت تر باشد.
    • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
    • دارای 16گیگابایت حافظه داخلی
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality PRO
    • رزولوشن صفحه نمایش 3840 × 2160 پیکسل
    • سرعت تعویض فریم « Motionflow XR 1000Hz »
    • دارای 4 رابط HDMI و 3 ورودی USB
    • بلندگوهای باس رفلکس 20 وات
    • پشتیبانی از فناوری TRILUMINOS
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون سونی هوشمند سه بعدی فورکی 75XD9405 Sony Android 3D LED

    سونی در لابلای تلویزیون های فول اچ دی و فورکی خودش در سال 2017، از تلویزیون « 75XD9405 » رونمایی کرد که محصولی مناسب برای کاربران حرفه ای می باشد. این مدل ال ای دی سونی، یک تلویزیون فورکی با وضوح تصویر 3840 × 2160 پیکسل همراه با نمایشگری بزرگ در اندازه 189.3 سانتی متر می باشد که مناسب سالن های بسیار بزرگ است و با زاویه دید گسترده ای که دارد هیجانی لذت بخش را از فیلم و محتوای تصویری به علاقمندان و تماشاگران هدیه می دهد. گفتیم که تصاویر پخش شده در این تلویزیون با کیفیت 4K به نمایش در می آیند و این با یک پردازند ه تصویر 4K Processor X1 نیز همراه است؛ در نتیجه می توان گفت که تصویری شفاف و فارغ از هر گونه نویز و تیرگی در صفحه نمایان خواهد شد. جالب است بدانید که سونی نرخ تازه سازی فریم ها را نیز برای این تلویزیون 75 اینچ ارتقا داده یعنی اگر در تلویزیون های سری 5 این میزان تنها 400 هرتز بود، اکنون در 75XD9405 به 1200 هرتز افزایش پیدا کرده و این را در حین حرکت اشیا بر روی صفحه و پخش فیلم های اکشن نمی توان نادیده گرفت چون حرکتی صاف و بدون نویز را برایشان رقم خواهد زد. خارج از اینکه در قسمت تنظیمات می توانید 13 حالت تصویر را برای پخش محتوا انتخاب کنید؛ همچنین سونی به طور پیش فرض از فناوری هایی مانند بهبود دهنده کنتراست، فناوری TRILUMINOS، Live Colour، 4K X-Reality PRO و X-tended Dynamic Range PRO استفاده کرده تا تمامی نقص های تصویر برطرف شوند و طیف رنگ وسیع تری از آنچه می خواهید روی صفحه ظاهر شود. قابلیتی که سونی هنوز هم در تلویزیون هایش فراموش نکرده، سه بعدی است؛ تلویزیون اندرویدی KD-75XD9405 با پخش محتوای 3D سازگار است و سه بعدی آن نیز از نوع Active می باشد تا به این ترتیب، بساط سرگرمی شما را تکمیل سازد.
    در توضیح صدای این تلویزیون هوشمند led سونی که از فناوری Direct LED بهره می برد، می توان گفت که 4 بلندگوی 7.5 وات دست به کار شده اند تا اصوات با کیفیت هرچه بالاتر به گوش شما برسند. بنظر می رسد 30 وات صدا برای این تلویزیون 75 اینچ کافی است و سونی هم با هدف تکمیل این سیستم صوتی از فناوری هایی همچون ClearAudio+ ، S-Force Front Surround و فرمت های دالبی و dts استفاده کرده است. تلویزیون اسمارت XD سونی با سیستم عامل اندروید مجهز شده و 16 گیگابایت حافظه داخلی جهت ذخیره نرم افزار و برنامه های دانلود شده را در اختیار کاربران قرار می دهد؛ همچنین این تلویزیون فورکی به واسطه DVB-T/T2 لیست کانال های جهانی را برای پخش آماده می کند تا در هر لحظه به تماشای برنامه مورد علاقه تان بنشینید. در رابطه با درگاه های ارتباطی می توان به مهمترین آنها یعنی 4رابط HDMI و 3 پورت  USB اشاره کرد که اجازه می دهند همزمان چندین دستگاه را به تلویزیون وصل کرده و از فایل های موجود در آن ها استفاده کرد. خرید تلویزیون 75XD9405 به دلیل بزرگی صفحه نمایش و سایز دستگاه، برای سالن های پذیرایی تقریبا با مساحت بزرگ پیشنهاد می شود؛ بانه مارکت این محصول را که یکی از بهترین های سونی است با امکانات فوق العاده در اختیار کاربران قرار داده تا نیازهای آنان را در زمینه تماشای فیلم و تجربه مشاهده ای هیجان انگیز برطرف سازد.
    • پشتیبانی از Wifi و سیستم عامل اندروید
    • پشتیبانی از محتوای سه بعدی ( اکتیو )
    • سازگار با میراکست و دستگاه های IOS
    • دارای 4 درگاه HDMI و 3 پورت USB
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • مجهز به پردازشگر تصویر 4K Processor X1
    • میزان رفرش تصاویر 1200 هرتز
    • دارای بلندگوهای 30 وات
    • دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی 65XE7005 SONY LED 4K SMART TV

    یکی دیگر از محصولات کمپانی سونی در سال جدید (2017 میلادی)، تلویزیون میان رده‌ی 65XE7005 است که با ویژگی‌هایی از قبیل طراحی زیبا، کیفیت ساخت عالی، تصویر فوق العاده زیبا و طیف وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها تولید شده. سونی این تلویزیون میان رده‌اش را با طراحی شیک تولید کرده که دارای بدنه‌ای کم ضخامت می‌باشد. قاب اطراف نمایشگر از جنس فلز است که بسیار نازک طراحی شده، طوری که در هنگام مشاهده تصاویر بر روی تلویزیون، اصلاً دیده نمی‌شود. کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی به همراه تکنولوژی‌هایی از قبیل Live Colour، تقویت کننده کنتراست دینامیک، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، اسکن تصویر Motionflow™ XR 200Hz (Native 50Hz) و تکنولوژی HDR تصاویر زیبا، روشن، شفاف و بدون تاری را به نمایش خواهد گذاشت تا از مشاهده فیلم و سریال‌ها و انجام بازی‌ها با کیفیت عالی لذت ببرید. بلندگوهای Bass Reflex Speaker عهده دار تولید صدا در تلویزیون سونی XE7005 می‌باشند. صدا با حداکثر توان 20 وات از این بلندگوها به گوش می‌رسد؛ پس اگر فکر می‌کنید به توان صوتی بالاتری نیاز دارید، از طریق پورت‌ها، تلویزیون ال ای دی سونی را به سیستم صوتی قدرتمندتری متصل کنید. ناگفته نماند تکنولوژی‌هایی صوتی از قبیل دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس،  دالبی پالس، DTS Digital Surround، ClearAudio+ و S-Force Front Surround صدای واضح و شفاف را تضمین می‌کند. وجود سیستم عامل لینوکس (Linux)، رابط کاربری ساده و جذابی را جهت انجام تنظیمات برای شما فراهم خواهد ساخت. با استفاده از مرورگر اینترنت Opera شما می توانید هر آنچه که دوست دارید را سرچ کنید. از ویژگی های خوب این تلویزیون سونی می توان به قابلیت اتصال به اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند اشاره کرد. اتصال به اینترنت از طریق وای فای (Wi-Fi Certified 802.11b/g/n) و پورت LAN در دسترس می‌باشد. با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری میراکاست (Miracast)، هر آنچه بر روی گوشی های هوشمند و تبلت‌های شما در حال نمایش است را بر روی نمایشگر بزرگ 65 اینچی تلویزیون مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های تلویزیون سونی قابلیت ضبط برنامه‌های در حال پخش است؛ از این پس شما می‌توانید برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود را چندین بار مشاهده کنید. از دیگر ویژگی‌های خوب این تلویزیون وجود تیونر DVB-T2 است که تمامی شبکه‌های دیجیتالی را برای شما به نمایش می‌گذارد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • اسکن تصویر Motionflow™ XR 200Hz
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • تکنولوژی HDR
    • سیستم عامل Linux
    • مرورگر اینترنت اوپرا
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • اشتراک گذاری از طریق میراکاست
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند فورکی KD-55XE8596 Sony 4K Android LED

    یکی از تلویزیون های متفاوت سری براویا سونی در سال 2017، تلویزیون « KD-55XE8596 » می باشد که از امکانات کاربر پسندی برخوردار است و ویژگی های آن در زمینه کیفیت تصویر و اسمارت بودن، شانس خریدش را به طور قابل توجهی افزایش داده است. 55XE8596 یک تلویزیون با صفحه نمایش 138.8 سانتی متری بوده که با ابعاد 123.2 cm × 77.2 × 25.2  و وزن 19.5 کیلوگرم در دسترس کاربران بانه مارکت قرار گرفته و اکنون ما می خواهیم با هم به بررسی و تجزیه و تحلیل ویژگی های این محصول سونی بپردازیم. ال ای دی جدید سونی یک تلویزیون هوشمند می باشد که با پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi و سیستم عامل Android دسترسی های کاربران را در زمینه اینترنت و سایت های جهانی گسترده می سازد؛ همچنین این تلویزیون هوشمند؛ از فروشگاه Google Play Store بهره می برد که امکان سرچ و دانلود انواع نرم افزار و برنامه ها را برای کاربر مهیا می سازد و کاربر می تواند این محتوای دانلود شده را در حافظه 16 گیگابایتی آن ذخیره نماید. از دیگر امکانات هوشمند در تلویزیون XE8596 می توان به سازگاری آن با دستگاه های اندروید و iOS ( از طریق نرم افزار Video & TV SideView ) و اشتراک گذاری از طریق Miracast و Photo Sharing Plus اشاره کرد.
    رزولوشن تصویر3840  ×  2160پیکسل یا به عبارتی دیگر کیفیت تصویر فورکی، تصویری شفاف و شارپ را در اختیار شما قرار می دهد و در کنار این، پردازنده محتوای تصویری 4K HDR Processor X1 که به گفته خود سونی در یک ثانیه، هزاران پردازش انجام می دهد، کمک می کند تا دقت و روشنایی تصویر بهبود یابد و رنگ ها را به صورت زنده تر بر روی صفحه نمایش LED نشان می دهد. دیگر مشخصات تصویری تلویزیون 4k سونی شامل فناوری رنگ TRILUMINOS، سازگاری با HDR، تکنولوژی رنگ های زنده « Live Colour »، حالت های مختلف تصویر، رفرش تصویر 1000Hz و فناوری بهبود دهنده تصویر 4K X-Reality™ PRO می باشند.
    در رابطه با درگاه های ارتباطی، بد نیست بدانید که تمامی تلویزیون های سری X85 سونی با 3 پورت USB و 4 درگاه HDMI مجهز شده اند که این خیال کاربر را از بابت پنل پورت ها راحت می سازد. خارج از بحث تصویر و ارتباطات، بد نیست سری هم بزنیم به کیفیت صدا که سونی در 55XE8596 که یکی از بهترین تلویزیون های 4K خودش است از دو بلندگوی 10 واتی استفاده کرده و فناوری های متعددی را با آن ها همراه ساخته به عنوان مثال پشتیبانی از فرمت های دالبی، ClearAudio+، صدای فراگیر مجازی، فرمت DTS و حالت های مختلف صدا، همه کمک می کنند تا در حین تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی، از کیفیت بالای صدا لذت ببرید. با خرید تلویزیون سونی 55XE8596 و برخورداری از گیرنده های DVB-S/S2 و DVB-T/T2 دیگر نیازی به خرید جداگانه این دستگاه نخواهید داشت بلکه در هر لحظه می توانید تلویزیون را روشن کنید و به تماشای کانال مورد علاقه تان بنشینید.
    • دارای 16GB حافظه داخلی و پشتیبانی از Android
    • پشتیبانی از فروشگاه Google Play Store
    • کیفیت تصویر فورکی اولترا اچ دی
    • دارای 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB
    • مجهز به قابلیت 4K HDR در نمایشگر Edge LED
    • نرخ رفرش تصاویر 1000 هرتز
    • دارای دو بلندگوی 10 وات و فناوری ClearAudio+
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2/T/T2
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون هوشمند ال ای دی فیلیپس سه بعدی 55PUS8809 PHILIPS LED SMART 3D TV 4K

    یکی از مدل تلویزیون های تولید شده توسط کمپانی فیلیپس، 55PUS8809 است که با امکانات خوبی همراه شده. از ویژگی های خوبی که هنگام خرید تلویزیون بسیار حائز اهمیت است، کیفیت نمایش تصاویر است. از این رو کمپانی های مختلف تولید کننده همواره سعی می کنند تلویزیون هایشان را با تکنولوژی های تصویری متنوع تولید کنند تا شما از دیدن فیلم ها و برنامه ها لذت ببرید. فیلیپس تلویزیون 8809 را با کیفیت تصویر ULTRA HD 4K تولید کرده که موجب نمایش عالی تصاویر از منابع فورکی می شود. برای نمایش بی نظیر تصاویر از منابعی پایین تر از 4K، از تکنولوژی های تصویری از قبیل موتور پردازشگر تصویر Perfect Pixel Ultra HD، اسکن تصویر 1000 هرتز، تکنولوژی Micro Dimming Pro و ... بهره گرفته. حداکثر توان صوتی در تلویزیون PUS8809 فیلیپس 30 وات است که مناسب و معقول است. 
    فیلیپس تلویزیونش را به سیستم عامل اندروید 4.2.2 (Jelly Bean) مجهز کرده تا رابط کاربری جذاب و ساده ای در اختیار داشته باشید. این تلویزیون با 1.6 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده تا بتوانید برنامه ها را بر روی آن ذخیره کنید. با قابلیت اشتراک گذاری از طریق میراکاست « Miracast » می توانید تبلت ها و گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید. آمبی لایت « Ambilight » از تکنولوژی های مختص فیلیپس است که با قرار گیری LED ها در قسمت پشت پنل تلویزیون، نور را مطابق با آن چه در حال پخش است، بر روی دیوار منعکس می کند. این مدل تلویزیون دارای تکنولوژی آمبی لایت سه طرفه است تا از سه جهت نور انعکاس پیدا کند. فیلیپس یک سری کامل از ورودی و خروجی های متنوع را بر روی این تلویزیون ال ای دی هوشمند گنجانده تا بتوانید آن را به سایر دستگاههای سازگار متصل کنید. پردازنده 6 هسته ای، گیرنده های داخلی DVB-T/T2/C/S/S2، قابلیت اتصال به اینترنت و قابلیت ضبط از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون هوشمند 8809 فیلیپس است. 
    • کیفیت تصویر نمایشی فورکی
    • پردازشگر تصویر Perfect Pixel Ultra HD
    • اسکن تصویر 1000 هرتز
    • سیستم عامل محبوب و کاربردی اندروید
    • قابلیت اتصال به اینترنت
    • پردازنده 6 هسته ای
    • گیرنده های داخلی DVB-T/T2/C/S/S2
    • وجود تکنولوژی آمبی لایت 3 طرفه
    • وجود تکنولوزی سه بعدی Active 3D
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون سونی ال ای دی فورکی 49XE8096 SONY LED 4K SMART

    یکی دیگر از تلویزیون‌های جدید سال 2017 میلادی، 49XE8096 است که توسط کمپانی سونی تولید و روانه‌ی بازار شده. این تلویزیون همانند دیگر محصولات شرکت سونی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشد. سونی این تلویزیون بالا رده را با کیفیت تصویر بی نظیر، رابط کاربری ساده، قابلیت هوشمند و گیرنده دیجیتال تولید کرده. تلویزیون XE8096 نمایش بی نظیر تصویر را مدیون کیفیت اولترا اچ دی فورکی  (رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل)، تکنولوژی HDR، نمایشگر تخت Edge LED، اسکن تصویر XR 400Hz (Native 50Hz)، موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO، تکنولوژی Live Colour و تقویت کنتراست دینامیک است که قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. وظیفه پخش صدا در این تلویزیون سونی بر عهده‌ی اسپیکرهای داخلی با مجموع توان خروجی 20 وات می‌باشد؛ اگر فکر می‌کنید این میزان توان صوتی کافی نیست، می‌توانید تلویزیون را به سیستم‌های صوتی قدرتمند‌تری متصل کنید. تکنولوژی‌های صوتی از قبیل دالبی دیجیتال، دالبی دیجیتال پلاس، دالبی پالس و ClearAudio+، صدای شفاف و واضحی را تضمین می‌کنند.
    سونی در این تلویزیونش از سیستم عامل اندروید بهره گرفته تا رابط کاربردی ساده و جذابی را در اختیار شما قرار دهد. با استفاده از فروشگاه Google Play می‌توانید به برنامه‌ها و بازی‌های متعددی دسترسی داشته باشید. قابلیت اتصال به اینترنت همانند اکثر مدل تلویزیون اسمارت سونی، از طریق وای فای داخلی و پورت LAN امکان پذیر می‌باشد. با استفاده از مرورگر Opera می‌توانید هر آنچه دوست دارید را سرچ کنید. با استفاده از جستجوی صوتی «Voice Search» می‌توانید به جای تایپ، از صدا برای سرچ بهره بگیرید. سونی جهت اتصال تلویزیونش به سایر دستگاههای سازگار از قابلیت اتصال بیسیم و با سیم بهره گرفته؛ اتصال با استفاده از سیم با وجود پورت‌های متنوع موجود در قسمت پشت تلویزیون مانند HDMI، USB، کامپوننت، کامپوزیت، خروجی صوتی دیجیتال، خروجی هدفون و ... امکان پذیر خواهد بود. اتصال بیسیم با وجود میراکاست، بلوتوث و Chromecast در دسترس شما قرار می‌گیرد. قطعاً دیدن محتوای موجود در موبایل و تبلت‌ بر روی نمایشگری بزرگتر بسیار جذاب‌تر و هیجان انگیزتر است. سونی این تلویزیونش را به گیرنده داخلی DVB-T2 مجهز کرده تا بتوانید از دیدن شبکه‌های دیجیتالی بدون نیاز به دستگاهی خارجی لذت ببرید.‌ قابلیت ضبط از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است که موجب می‌شود تا شما بتوانید برنامه‌های در حال پخش را بر روی فلش USB ذخیره کنید. سونی این تلویزیونش را با طراحی زیبا، قاب باریک و بدنه‌ای کم ضخامت تولید کرده تا مناسب و ایده‌آل برای منزل شما باشد.
    • کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی
    • اسکن تصویر 400 هرتز
    • موتور پردازشگر تصویر 4K X-Reality™ PRO
    • سیستم عامل اندروید
    • اشتراک گذاری از طریق بلوتوث و میراکاست
    • گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2
    • توان خروجی صوتی 20 وات
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند KDL-49WE665 Sony Smart Full HD

    تلویزیون های سونی سری جدید در سال 2017 همگی با رابط هوشمند و برخی از آن ها با کیفیت تصویر فورکی مجهز شده اند؛ مدل « 49WE665 » یکی از تلویزیون هایی است که ویژگی کاربر پسند اسمارت بودن را به همراهش دارد به این معنی که با خرید تلویزیون WE665 می توانید محتوای تصویری را با کیفیتی عالی ممکن تماشا کنید و یا به سایت های جهانی به راحتی دسترسی داشته باشید. رزولوشن تصویر در این تلویزیون ال ای دی سونی 49 اینچ، 1920 × 1080 پیکسل است و فناوری HDR، X-Reality™ PRO و رنگ های زنده از ویژگی هایی هستند که کیفیت محتوای تصویری به ویژه فیلم ها را به طور قابل توجهی ارتقا می دهند؛ البته فراموش نکنید که نرخ رفرش تصویر در این نمایشگر، 400 هرتز رقم زده شده است تا در هر لحظه با تازه سازی پیکسل ها، نویز و تیرگی های تصویر از بین بروند.
     
    طراحی تلویزیون هوشمند سونی 49WE665 با قابی نازک و ظریف و پایه ای از نوع پیوسته همراه است که صفحه نمایشی بزرگ در اندازه 123.2 سانتی متر را در خودش جا داده است. تلویزیون سونی فول اچ دی WE665 سازگار با استاندارد وای فای است و بسته به منطقه استفاده، از مرورگر Opera بهره می برد تا به این صورت دسترسی شما را به محتوای سایت های جهانی راحت سازد؛ همچنین این دستگاه پیشرفته و جدید سونی در کنار گیرنده های داخلی، از DVB-S/S2 نیز جهت دریافت کانال های جهانی پشتیبانی می کند؛ پس به علاوه اینکه نیازی ندارید گیرنده جداگانه بخرید؛ همچنین میز تلویزیونتان نیز خلوت می شود. سیستم عامل به کار رفته برای تلویزیون we665 سونی، مبتنی بر لینوکس است که این یک فروشگاه ویژه Opera Store را در اختیار کاربران قرار می دهد تا نرم افزار و برنامه های مورد نیازشان را در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت، دانلود نمایند. بخش صوتی و سیستم صدا، تنها جایی است که سونی حساسیت بالایی در آن به خرج نداده! دو بلندگوی 5 وات از نوع Open Baffle که در مجموع 10وات خروجی دارند، وظیفه تولید صدای این تلویزیون را به عهده دارند اما با وجود امکاناتی همچون فرمت های دالبی، فناوری پردازش و شفاف سازی صدا « ClearAudio+ »، صدای فراگیر « S-Force Front Surround » و DTS Digital Surround می توان تا حد زیادی به خروجی صوتی اش امیدوار شد. در کنار این ها بد نیست اشاره ای داشته باشیم به در گاه های ارتباطی تلویزیون سری دبلیو ای سونی که شامل 2 درگاه HDMI، 2 ورودی USB و سایر ورودی و خروجی های دیگر که در پنل پشت و کنار دستگاه جایگذاری شده اند و امکان اشتراک گذاری محتوای چند رسانه ای را بین تلویزیون و سایر دستگاه های دیجیتال فراهم می سازند.
    • صفحه نمایش LED Full HD
    • پشتیبانی از وای فای و سیستم عامل Linux
    • مجهز به قابلیت HDR در صفحه نمایش
    • طراحی شیک و کاربر پسند
    • دارای دو ورودی HDMI
    • پشتیبانی از Screen mirroring
    • فناوری ClearAudio+ در سیستم صوتی
    • مجهز به گیرنده DVB-S/S2
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون سونی ال ای دی هوشمند 40WE663 Sony Smart LED Full HD

    نیاز افراد به دستگاه های هوشمند و زندگی مدرن امروزی، ضرورت خرید تلویزیون را به طور قابل توجهی افزایش داده و تلویزیون های سونی جزو پر طرفدارترین محصولات در این زمینه هستند. تلویزیون « 40WE663 » محصول 2017 این شرکت است که با امکانات هوشمند و Wifi در اختیار کاربران بانه مارکت قرار گرفته است. تلویزیون 40 اینچ نامبرده سونی یک پنل LED دارد که از کیفیت تصویر Full HD بهره می برد و با فناوری HDR ( محدوده دینامیکی بالا ) مجهز شده که این تکنولوژی در تاریک ترین صحنه ها، نهایت جزئیات را به نمایش می گذارد و درخشان ترین نقاط را به رخ می کشد تا محتوای تصویری پویا تر بنظر برسند. سونی می گوید که با رزولوشن تصویر 1080 × 1920 پیکسل در این تلویزیون، وضوحی 5 برابر یک تصویر استاندارد معمولی را ببینید که این حداقل میزان نویز را نیز برای فیلم ها و تصاویر به همراه می آورد؛ وقتی برای اولین بار با تصویر در این تلویزیون سونی روبرو می شویم باور نمی کنیم که این همان تصویر معمولی نمایش داده شده در تلویزیون های قدیمی است چونکه 40WE663 از پردازشگر تصویر X-Reality PRO جهت ارتقای کیفیت محتوا استفاده می کند و این پردازشگر، وضوح هر پیکسل را برای کیفیتی استثنایی بالا می برد و در همان حال که فریم ها را تجزیه و تحلیل می کند؛ نویز موجود را نیز کاهش می دهد تا صحنه ای باور نکردنی و شگفت انگیز جلوی چشمان شما ظاهر شود.
    تلویزیون هوشمند سونی دبلیو ای 663 جهت اتصال به اینترنت و گسترده ساختن دسترسی های شما در شبکه های جهانی از Wi-Fi Certified 802.11b/g/n استفاده کرده و با قابلیت هایی مانند Screen mirroring امکان اشتراک گذاری هوشمند را برایتان فراهم ساخته است؛ با این امکان شما می توانید اتصالی امن بین اسمارت فون و این تلویزیون برقرار سازید. د رکنار این اتصال های وایرلس، تلویزیون WE663 سونی از درگاه های ارتباطی HDMI و  USB ( هر کدام دو ورودی ) بهره می برد تا در صورت دسترسی نداشتن به وای فای، بتوانید محتوای چند رسانه را انتقال دهید. در مورد صدای این تلویزیون می توان گفت که دو فناوری DSEE و S-Force Front Surround باعث ایجاد اصواتی فراگیر در اتاق شما می شوند تا به طور طبیعی صدایی یکنواخت و غنی از بلندگوهای 10 وات به گوش شما برسد؛ همچنین این تلویزیون دارای فناوری شفاف سازی صدا برای محیط های پر سر و صدا است که موجب حذف نویز خواهد شد. با خرید تلویزیون سونی نامبرده و بهره گیری از گیرنده های DVB-T/T2 در هر لحظه می توانید کانال های مورد علاقه تان را تماشا کنید و از مشاهده برنامه های مستند و فیلم های اکشن نهایت لذت را ببرید.
    • پشتیبانی از سیستم عامل لینوکس
    • پشتیبانی از فناوری Miracast
    • کیفیت صفحه نمایش Full HD
    • نرخ رفرش تصویر 400 هرتز
    • مجهز به فناوری ClearAudio+
    • دارای مرورگر اینترنت اپرا
    • مجهز به درگاه های HDMI و USB
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T/T2
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 55PUT6801 Philips Smart 4k

    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون ال ای دی اندروید فیلیپس 49PUT6801 Philips Smart 4k

    تلویزیون « 49PUT6801 » یکی از مدل های 4K سال 2016 شرکت فیلیپس است که از صفحه نمایشی 123 سانتی متری بهره می برد و با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل در پنل LED خودش مجهز شده است؛ گفتنی است که فیلیپس برای ارتقا و تقویت کیفیت تصویر از فناوری های « Pixel Plus Ultra HD »، حرکت طبیعی « Natural Motion »، « Micro Dimming Pro » و رزولوشن فوق العاده « Ultra Resolution » استفاده کرده است که باعث می شوند تا در فیلم و تصویر متصور شوید و هیجان بسیاری را همراه با مشاهداتتان تجربه نمایید؛ به علاوه این محصول از گیرنده داخلی DVB-T/T2/C برای دریافت کانال های مورد نیاز کاربر استفاده می کند. فیلیپس این تلویزیون را به واسطه سیستم عامل اندروید، در رده اسمارت تی وی ها جای داده و اکنون شما می توانید از تمامی امکانات Android Lollipop بهترین استفاده را داشته باشید به طور مثال Google Play Movies و Google Play Music و یا مرورگر اینترنت Opera از امکانات فوق العاده اندروید 5.1 هستند. در میان امکانات تلویزیون 49PUT6801 می توان به پردازنده 4 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه داخلی اش اشاره کرد که البته تنها 4GB از این مقدار به ضبط و ذخیره برنامه و نرم افزارها اختصاص یافته است. در بخش سیستم صوتی، این تلویزیون 20 وات قدرت خروجی دارد که به وسیله بلندگوهایی معمولی و البته فناوری هایی همچون صدای فراگیر و شفاف سازی صدا « Clear Sound » به گوش کاربر می رسد. در تلویزیون 49 اینچ نامبرده فیلیپس 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB مهمترین درگاه های ارتباطی اش را تشکیل داده اند که اجازه اتصال همزمان چندین سیستم دیگر را می دهد و شما می توانید از این طریق اشتراک گذاری را انجام دهید.
    در رابطه با طراحی تلویزیون 49 پی یو تی 6801 فیلیپس از سری 6000 میتوان گفت که هیچ ایرادی به آن وارد نیست؛ یک پنل تخت LED در اندازه 49 اینچ، پایه های مرکزی دوشاخه ای نقره ای و بسیار زیبا و قاب باریک از اجزای تشکیل دهنده این دستگاه هستند که جلوه ای فوق العاده در منزل شما پدید می آورند؛ البته ناگفته نماند که تلویزیون 49PUT6801 با ابعاد 259 × 697 × 1099 میلی متر و وزن 11.1 کیلوگرم قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که برای این کار می توانید از یک براکت یا پایه دیواری کمک بگیرید و با اتصال آن به دیوار، زاویه دیدتان را گسترش دهید. خرید تلویزیون Philips 49PUT6801 با قیمت مناسب، شما را با دنیایی جدید آشنا می سازد که هر آنچه را بخواهید می توانید در آن بیابید و امکانات فوق العاده ای در اختیارتان قرار میدهد تا بساط سرگرمی شما و خانواده تان فراهم شود.
    • صفحه نمایش 4K Ultra HD LED
    • پشتیبانی از فناوری رزولوشن فوق العاده
    • دارای پردازنده چهار هسته ای
    • سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 و قابلیت ارتقا
    • 4 گیگابایت حافظه داخلی
    • قابلیت ضبط از طریق USB
    • دارای دو بلندگوی 10 وات
    • مجهز به 4 رابط HDMI
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی 55UJ752V LG Smart 4k

    یکی از محصولات با کیفیت و پر طرفدار شرکت ال جی که در سال 2017 روانه بازار شده، تلویزیون 55 یو جی 752 وی « 55UJ752V » می باشد که از کیفیت فورکی در صفحه نمایشش استفاده کرده و با پنل IPS توانسته در رده بهترین های این شرکت قرار بگیرد. تلویزیون 55 اینچ ال جی از فناوری هایی از جمله، HDR « محدوده دینامیکی بالا » و Dolby Vision، پنل فوق العاده روشن Ultra Luminance و دقت رنگ های واقعی در نمایشگرش پشتیبانی می کند تا به این صورت تصویری که نمایش می دهد، بسیار با کیفیت تر از حالت عادی باشد و این یعنی پیشرفتی چشمگیر به نسبت فول اچ دی های همین شرکت در سال های گذشته. در رابطه با HDR این تلویزیون می توان گفت که تلویزیون خوش ساخت ال جی با مدل یو جی 752 از HDR اکتیو به همراه فناوری Dolby vision پشتیبانی می کند و محتوای تصویری اش با این فناوری پردازش خواهند شد تا شفافیت و وضوح فوق العاده در صفحه به نمایش دربیاید. ال جی در این تلویزیون فناوری نامبرده را با Active HDR ارتقا داده تا تصاویر، واقعی تر از آنچه که هست خودنمایی کنند. Dolby Vision هم که نسخه ای اختصاصی از HDR است، تصاویر در آن به گونه ای بهینه سازی می شوند که احساس می کنید در دل فاجعه قرار گرفته اید و به راحتی صحنه های زنده را تجربه خواهید کرد. در قسمت سیستم صوتی، این تلویزیون هوشمند ال جی 20 وات صدا به همراه شفاف سازی و دالبی دیجیتال دارد؛ اگرچه گفته می شود که سیستم صوتی این تلویزیون در مقایسه با امکانات تصویری و طراحی اش در رده پایین تری جای گرفته، اما این شرکت با فناوری های پیشرفته و سیستم harman / kardon صدا را با تصویر در حال نمایش هماهنگ ساخته است.
    تلویزیون هوشمند ال جی از سیستم عامل webOS 3.5 و یک پردازنده چهار هسته ای در قسمت نرم افزاری اش بهره می برد که این پلت فرم، یکی از جالب ترین امکاناتش به شمار می آید و قابلیت هایی از جمله بازی های متعدد یا فروشگاه آنلاین ال جی « LG Content Store » را در اختیار کاربر قرار می دهد؛ در واقع می توان گفت که وب او اس نسخه 3.5 به نسبت ورژن قبلی اش یعنی 3.0 پیشرفت های چشمگیری داشته و در ادامه به بررسی تمامی این ویژگی ها می پردازیم. در بخش دیگری از قابلیت های این تلویزیون، اتصالاتی از جمله 4 رابط HDMI و 3 پورت USB را داریم که جزو اصلی ترین گزینه های اشتراک گذاری به حساب می آیند و امکان انتقال محتوا بین تلویزیون با سایر دستگاه های هوشمند را برای کاربر فراهم می سازند. بلوتوث، Wifi، مرورگر و Miracast از جمله رابط های وایرلس تلویزیون 55UJ752V هستند؛ همچنین این دستگاه از گیرنده های DVB-T2/C/S2 نیز بهره می برد.
    • صفحه نمایش بزرگ 3840 × 2160 پیکسلی
    • دارای پنل IPS و زاویه دید گسترده
    • مجهز به HDR Dolby Vision
    • خروجی صوتی 2.0 کاناله 20 وات
    • هوشمند به واسطه webOS 3.5
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    • دارای گیرنده دیجیتال DVB-S2
    • 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال جی منحنی هوشمند سه بعدی 65C6V LG OLED Curved Smart 4K 3D

    تلویزیون 65 سی 6 وی « 65C6V » از مدل های رده بالای شرکت ال جی است که در سال 2017 از آن رونمایی شد. 65c6v یک تلویزیون OLED با اندازه 65 اینچ می باشد که به واسطه ابعاد بزرگش، برای سالن ها و خانه های بزرگ مناسب است؛ همچنین به دلیل منحنی بودن، این اطمینان را به کاربر می دهد که زاویه دید ایده آلی برای محتوا فراهم است و بیننده از هر طرف که بنشیند، فیلم و سایر محتوای تصویری را با وضوح فورکی می بیند. کیفیت تصویر 4KUHD در این تلویزیون با رزولوشن 3840  ×  2160پیکسل و پنل OLED طیف رنگی شگفت انگیزی ایجاد می کند که باعث می شود تصاویر را با جزئیات دقیق تری مشاهده نمایید. سازگاری تلویزیون65C6V  با فناوری HDR هر تصویری را به واقعیت نزدیک تر می کند؛ همچنین این فناوری، کنتراست محتوای در حال نمایش را افزایش می دهد و مقدار نوردهی آن ها را تنظیم می کند تا تصویری ایده آل بر روی نمایشگر 65 اینچی پدید بیاید. در کنار ویژگی های شگفت انگیز تلویزیون OLED65C6V ال جی، سیستم صوتی آن نیز 4.0 کاناله است؛ یعنی قدرت 40 وات و سیستم Harman/kardon که صدا را بسیار واقعی جلوه میدهند و اجازه می دهند همراه با فیلم های 4K صدایی فراتر از تصورتان را تجربه کنید؛ گفتنی است که این سیستم صوتی با فناوری هایی مانند حالت هوشمند صدا « Smart Sound »، شفاف سازی صدا « Clear Voice III »، همگام سازی نوری و حالت OLED Surround همراه است. یکی از دوست داشتنی ترین ویژگی ها در تلویزیون اولد ال جی، سیستم عامل webOS3.0 با پیشرفته ترین امکانات است؛ نوار منوی لانچر و Freeview Play در این پلت فرم بیشترین سرگرمی ها را در اختیار کاربر قرار می دهند؛ همچنین سازگاری با Wifi و گزینه های اشتراک گذاری Miracast و Smart Share WiDi تلویزیون شما را به منبع پخش سرگرمی سایر دستگاه ها مانند گوشی هوشمند تبدیل می سازد. تلویزیون هوشمند 65C6V  یک مدل سه بعدی است و از فیلم های 3D پشتیبانی می کند تا به این صورت کاربر بتواند تجربه ای هیجان انگیز از تماشای فیلم های مورد علاقه اش داشته باشد. در پایان این بحث بد نیست بدانید که تلویزیون OLED ال جی 3 پورت HDMI و 3 ورودی USB دارد و با تمامی این امکانات و یک صفحه نمایش منحنی، امکان اتصال به دیوار برایش فراهم شده است.
    • صفحه نمایش منحنی 65 اینچ
    • پشتیبانی از کنترل با حرکت  صدا
    • سیستم عامل WEBOS نسخه 3.0
    • کیفیت صفحه نمایش 4K Ultra HD
    • قابلیت نمایش محتوای سه بعدی
    • مجهز به قابلیت HDR و موتور پردازشگر تصویر
    • بلندگوهای 4.0 کاناله 40 وات
    • دارای پردازنده 4 هسته ای
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون اولد هوشمند ال جی OLED55C7V LG Smart 4K

    ال جی در سال 2017 از سری جدید تلویزیون هایش رونمایی کرد که ما در این بخش از بانه مارکت به بررسی مدل « 55C7V » از این سری می پردازیم. تلویزیون 55 سی 7 وی، یک تلویزیون OLED است که با صفحه نمایشی در اندازه 55 اینچ و کیفیت تصویر 4K UHD مجهز شده ؛ این تلویزیون به دلیل اندازه بزرگ صفحه نمایش مناسب برای سالن های پذیرایی با مساحت گسترده می باشد و به بهانه طراحی زیبایی که دارد، نظر هر کاربری را به خودش جلب می کند. مهمترین مزیت oled در این تلویزیون، نمایش رنگ های سیاه با دقت بالاتر از حد معمولی است و این نیز به وسیله خاموش شدن پیکسل ها در حین نمایش رنگ مشکی جهت نوردهی بهتر است. بهره مندی تلویزیون 55C7V از امکانات تصویری دیگری مانند HDR-10 و سنسور روشنایی، باعث شده تا بیننده درک این نکته که کیفیت تصویر واقعا خوب است، برایش آسان شود. سیستم صوتی تلویزیون OLED ال جی قدرتی معادل 40 وات دارد که صدایی فراتر از انتظار و درخور دیگر قابلیت های تصویری تلویزیون در فضا پخش می کند به این ترتیب شما یک سیستم صوتی تصویری عالی و بی نقص در اختیار خواهید داشت. از دیگر ویژگی های صدای این تلویزیون می توان به فناوری تقویت صدای Clear Voice III، ساب ووفر 2.2hp و بلندگوهایی از نوع Dolby Atmos اشاره کرد؛ و حالا در بخش دیگری از امکانات این تلویزیون که مربوط به سیستم عامل و اتصالات است بد نیست بدانید که تلویزیون 55C7V از سیستم عامل webos 3.0 بهره می برد و این پلت فرم گسترده به کمک یک نوار منوی لانچر پیشرفته، از نسل های قبلی خودش پیشی گرفته؛ به واسطه این سیستم عامل شما می توانید به راحتی اپلیکیشن های مربوط به تلویزیون را دانلود و نصب کنید و یا توسط مرورگر، به صفحات اینترنتی و سایت ها دسترسی داشته باشید.
    سازگاری این تلویزیون 55 اینچ جدید ال جی با تیونر DVB - S2 امکان مشاهده کانال های جهانی را برایتان فراهم می سازد و به این ترتیب دیگر نیازی به خرید گیرنده مجزا نخواهید داشت. اتصالات در تلویزیون 55C7V ال جی به دو بخش سیمی و وایرلس دسته بندی می شوند که از مهمترین آن ها می توان به 4 ورودی HDMI، 3 پورت USB، پورت اترنت (RJ45 ) و خروجی صوتی دیجیتال نوری اشاره کرد؛ همچنین Wifi از نوع 802.11ac در تلویزیون هوشمند ال جی تعبیه شده تا دسترسی به سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاین راحت تر باشد.
    • پشتیبانی از رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل
    • تکنولوژی صفحه نمایش OLED
    • سازگاری با HDR-10 در نمایشگر
    • سیستم عامل وب او اس نسخه 3.5
    • سازگاری با صفحه کلید و موس از طریق USB
    • قدرت خروجی صدای40 وات
    • دارای 4 رابط HDMI و 3 پورت USB
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C / S2
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون ال جی اولد فورکی هوشمند 55B7V LG 4K OLED SMART

    • رزولوشن تصویر3840 × 2160 پیکسل
    • صفحه نمایش OLED
    • بلندگوهای 2.2 کاناله با توان خروجی 40 وات
    • موتور تصویر Perfect Mastering Engine
    • سیستم عامل webOS 3.5
    • پردازنده 4 هسته ای
    • گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C / S2
    • قابلیت اتصال 3 پورت USB و 4 کابل HDMI
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1576 تا 1610 از مجموع 3223 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ