Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 56 | قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون بانه مارکت ⭐️

   

آیتم‌های 1926 تا 1960 از مجموع 3223 تا

  1. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی شارپ SHARP LED 3D TV FULL HD LC-40LE458X

    تلویزیون شارپ دارای بسیاری از امکانات ویژه و پیشرفته می باشد که می توانید ان را در اتاق نشیمن خود قرار دهید و از امکانات و ویژگی های برجسته ان لذت ببرید.این تلویزیون 40 اینچی با پنل  LEDو کیفیت وضوح تصویر 1920 x 1080 پیکسلی، کاملا فول اچ دی می باشد و برای برای نمایش برنامه های تلویزیونی و مورد علاقه شما می تواند طیفی گسترده از رنگ های متنوع را ارائه دهد طوری که جذابیت نمایش را در بالاترین سطح به شما ارائه می دهد. بنابراین شما می توانید از ان برای ایجاد سرگرمی های جدید در اتاق نشیمن خود بهره مند شوید.علاوه بر تمامی این موارد، تلویزیون شارپ شامل پورت های HDMI و یک پورت USB می باشد که نسبت به سایر تلویزیون ها از امکانات ویژه و قابل توجهی برخوردار می باشد.

    قدرت فرکانس 100مگاهرتزی این تلویزیون برای سرعت در اجرای برنامه ها بسیار موثر می باشد. از دیگر امکانات ویژه این تلویزیون قابلیت سه بعدی ان می باشد و به شما امکان می دهد تا هیجان بیشتری را در هنگام مشاهده برنامه های مورد علاقه خود به دست بیاورید.این تلویزیون مناسب و سازگار برای کانال های صوتی ARC است و کیفیت ویژه صوتی و تصویری را از طریق کابل های ویژه کامپوزینت و کامپوننت برای بازدهی بیشتر کیفیت رسانه های صوتی و تصویری امکان پذیر می باشد.در نتیجه می توانید هم اکنون با سفارش دادن این محصول ویژه از امکانات نامحدود ان بهره مند شوید و بدون پرداختن هزینه های اضافی سرگرمی های جذاب و منحصر به فردی را به خانه خود بیاورید. اندازه این صفحه نمایش 40 اینچ می باشد و دارای بهترین کیفیت اندازه برای مشاهده پخش برنامه هایی است که در حال نمایش هستند. بنابراین شما می توانید ان را تهیه کنید و از پخش برنامه های مورد علاقه خود بر روی ان لذت ببرید.
    • اندازه صفحه نمایش 40 اینچ با کیفیت وضوح تصویر 1920x 1080p
    • USBبرای پخش چند رسانه ای
    • امکانات اینترنت بی سیم wi-fi
    • دارای صفحه نمایش FULL HD
    • مناسب برای پخش 3D
    • دارای فرکانس 100 مگاهرتز
    ‎ناموجود
  2. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی شارپ SHARP LED TV FULL HD 40LD265

    تلویزیون یک فن آوری محبوب است که ما را قادر می سازد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه ی خود را بر روی صفحه ی نمایشگر مشاهده کنیم و یا به تماشای دیسک های DVD و Blu-ray بنشینیم و از بازی های ویدئویی از این طریق لذت ببریم، این قابلیت ها و امکانات را هر تلویزیونی می تواند ارائه دهد اما باید به این نکته دقت داشته باشیم کدام تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر و همچنین قدرت صدا و یا امکانات جانبی بهتر هستند. از سری تلویزیون های عرضه شده توسط کمانی شارپ LD265 می باشد که علاوه بر امکانات و قابلیت های ویژه ای که دارد می تواند تصاویر و فیلم های شما را با رزولوشون  1920 x 1080با فرمت فول اچ دی و اندازه صفحه ی 40 اینچ به نمایش بگذارد و نهایت هیجان و سرگرمی را برای شما فراهم آورد؛ همچنین با وجود گیرنده های متعددی که دارد می تواند کانالها و شبکه های مختلفی را دریافت کند. شما می توانید با استفاده از این تلویزیون شارپ با نرخ فریم 100 هرتز بر ثانیه حتی از دیدن فیلم هایی با حرکت سریع مانند فیلم های اکشن و یا برنامه های ورزشی مانند فوتبال لذت ببرید. این تلویزیون با وجود دو پورت HDMI و یک پورت USB شما را قادر می سازد به راحتی داده ها و تصاویر و فیلم های خود را انتقال دهید و یا صفحه ی موبایل، تبلت، کامپیوتر خانگی و یا لپ تاپ خود را بر روی تلویزیون 40 اینچی خود مشاهده کنید. اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت و عالی هستید، می توانید با سفارش و خرید تلویزیون ال دی 265 آن را در درب خانه ی خود تحویل بگیرید و از قابلیت ها و کیفیت تصاویر آن لذت ببرید.
    • دارای اندازه صفحه نمایش 40 اینچ
    • دارای پنل کامل FULL HD (1920 x 1080)
    • مجهز به تیونرهای HD (DVB-T / DVB-T2 / DVB-C)
    • دارای نرخ حرکت 100Hz  حرکت فعال برای تولید صاف مثل تصاویر متحرک
    • دارای پورت USB برای پخش چند رسانه ای
    • مجهز به دو عدد ورودی  HDMI

                         رنگ:

    ‎ناموجود
  3. تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG LED 3D FULL HD TV 49LB620

    انتخاب تلویزیون مناسب همیشه دشوار است به خصوص با توجه به اندازه و تجهیزات مختلفی که وجود دارد، باید دقیقا آنچه باشد که شما دنبال آن هستید؛ اما کمپانی ال جی تمام شک های شما را برطرف کرده است و یک دنیای رنگارنگ را برای شما و خانوادتان به ارمغان می آورد. ال جی ال بی 620 به طور عمده دارای یک صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب است، که انتخابی ایده آل برای افرادی است که به انتخاب های خود بسیار اهمیت می دهند. ال جی تی وی شامل تمام توابع اساسی لازم مانند یک پانل فول اچ دی، رادیو سه گانه (DVB-T)، نور پس زمینه ال ای دی مستقیم و فن آوری سینما سه بعدی و امکان تغییر فیلم های دو بعدی به سه بعدی است. با وجود سه تیونر در این تلویزیون شما می توانید از بین کانال های گیرنده، تلویزیون کابلی و یا DVB-T با اسلات CI + ، نوع نمایش برنامه های خود را انتخاب کنید. این تلویزیون دارای کارت خوان هوشمند است که شما می توانید کانال های رمزدار پولی را با آن باز کنید و از دیدن برنامه های فوق العاده ی آن لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای ماشین زمان است که با ضبط و ثبت ویدئو ها در حافظه ی USB، به شما امکان می دهد برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را از دست ندهید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را نگه دارید و مکث کنید و یا به عقب برگردانید و از اول آنها را ببینید.
    • دارای رزولوشن 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به فناوری سه بعدی با عینک های سه بعدی تکنولوژی پسیو
    • اندازه صفحه نمایش  49اینچ و 124 سانتی متر
    • دارای صفحه نمایش با چراغ  LEDمستقیم و پنل IPS
    • مجهز به سیستم فراگیر صوتی با قدرت بلندگوهای 20 واتی
    • دارای رفرش تصویر 50 هرتز

                      رنگ: 

    ‎ناموجود
  4. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 55LF650

    تلویزیون 55 اینچ LF650 که توسط شرکت LG  تولید شده از مزیت های بسیار خوبی برخوردار است. این شرکت با تولید و ارائه تلویزون LF 650 نه تنها توانسته نیازهای مردم را رفع کند بلکه توانسته اعتبار کمپانی خود را بالا ببرد چون این نوع تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون های تولید شده و موجود در بازار از سطح کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار است. تلویزیون LF 650 دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشد که می توان به آنها اشاره مختصری داشت. سیستم عامل این تلوزیون از نوع WEBOS می باشد. این تلویزیون 55 اینچی می باشد و دارای وضوح تصویر 1920*1080 است که به وسیله این میزان وضوح می توان تصاویر و برنامه های موجود در تلویزیون را با وضوح زیاد و شفافیت کامل مشاهده کرد. همچنین مجهز به کنترل از راه دور می باشد که به وسیله آن تا فاصله زیاد می توان برنامه هاتی مورد نظر را مشاهده و تغییر داد.

    مزیت این تلویزیون ال اف 650 این است که دارای سیستم RDUCTION که به وسیله آن به صورت خودکار صدای برنامه ها فعال است و صدای تلویزیون را بالا می برد. همچنین این تلویزیون دارای سیستم فراگیر مجازی PLUS  می باشد به وسیله این سیستم می توان صدایی با قدرت بسیار زیاد تولید و در اختیار داشت. یکی از بهترین ویژگی های این تلویزیون این است که دارای موتور پردازش گر از نوع XD سه گانه می باشد که می تواند داده های روی تلویزیون را مورد پردازش قرار دهد. این تلویزیون دارای پنل IPS  است که در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. به وسیله این تلویزیون این امکان به ما داده می شود تا با ابزارهای اتصالی داده ها و برنامه ها را به اشتراک گذاشت. علاوه بر این تلویزیون LF 650 دارای 3 پورت HDMI است که برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن می توان برنامه های مختلفی را مشاهده کرد. ویژگی دیگر این تلویزیون این است که به هنگامی داده هایی که روی تلویزیون نیستند و بخواهید آن ها را روی تلویزیون پیاده کنید و آنها را مشاهده کنید می توان به وسیله پورت  USB که در پشت تلویزیون قرار گرفته مشاهده کرد. با این ویژگی و مزیت های بسیار خوبی که از این تلویزیون گفته شد قابلیت سه بعدی دارد و  شما به وسیله این قابلیت می توانید همراه با خانواده خود از همه زاویه ها از مشاهده برنامه های خود لذت کافی را ببرید.
    • سیستم عامل از نوع WEB OS
    • سیستم فراگیر مجازی PLUS
    • اشتراک گذاری هوشمند
    • صرفه جویی در انرژی
    • موتور پردازشگر سه گانه XD برای پردازش سریع داده ها
    • امکان اشتراک گذاری هوشمند به وسیله ابزارهای اتصالی
    • 3 درگاه HDMI  برای اتصال لوازم جانبی به کابل آن و مشاهده برنامه های دلخواه
    • 3 پورت USB برای اتصال به تلویزیون و مشاهده محتویات USB
    ‎ناموجود
  5. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LX341

    امروزه تلویزیون شامل یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای برای تامین سرگرمی و تفریح خانواده ها است که با وجود مدل های مختلف تلویزیون ها، انتخاب یک تلویزیون خوب، امری بسیار دشوار می باشد. یک سینما خانگی گسترده در اتاق نشیمن می تواند تجربه ای باور نکردی را برای هر کدام از اعضای خانواده شما به ارمغان بیاورد که کمپانی ال جی با طرح مدل های مختلف خود توانسته است تلویزیون هایی مناسب با هر نوع سلیقه ای تولید کند. شرکت ال جی یکی از تلویزیون های خود را با مدل 49lx341 روانه بازار کرده است که پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران است. این تلویزیون با وضوح 1920x1080 پیکسل و با کیفیت فول اچ دی، قادر به تولید تصاویر باور نکردنی، واقعی و با کنتراست بالا می باشد. به علاوه این تلویزیون دارای حالت های مختلف پخش تصویر و فیلم است که شما می توانید بنا به حالات نور محیط و به دلخواه خود حالت هایی همانند استاندارد، اخبار، موسیقی، سینما، ورزش، بازی را انتخاب کنید. این تلویزیون مجهز به اسکن تصویر 60فریم بر ثانیه می باشد که به شما امکان می دهد به راحتی فیلم ها و صحنه های سریع و اکشن و همچنین برنامه های ورزشی را نگاه کنید و از دیدن انها لذت ببرید. همچنین این تلویزیون دارای بلندگوهای 20 واتی می باشد و می تواند با استفاده از قابلیت پاک کردن صدا، به صورت خودکار صدای پس زمینه را کاهش و صدای گوینده و اشخاص را بالا ببرد.
    • دارای صفحه نمایش 49 اینچی
    • دارای وضوح 1920x1080 با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • مجهز به رفرش تصویر 60 هرتز
    • قدرت بلنگوهای 20 واتی و 6 حالت صدا
    • مجهز به سیستم موتور تصویر XD Triple
    • دارای تقویت رنگ پویا تصاویر

                    رنگ: 

    ‎ناموجود
  6. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG FULL HD LED TV 50J5170

    تلویزیون سامسونگ 50J5170 دارای ویژگی های بسیار زیبا و منحصر به فرد است. مدل تخت این تلویزیون دارای کیفیت وضوح تصویر FULLHD  پیکسل 1920×1080 پیکسل است. با استفاده از تکنولوژی این صفحه نمایش، تصاویر را می توانید بیش از حد واقعی و طبیعی مشاهده کنید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون جذاب، قدرت صوتی و فراگیر ان است که دارای قدرت خروجی صوتی 2x10 W است و همچنین شامل سیستم صدای دالبی دیجیتال برای تجربه وضوح صدایی عالی می باشد.سامسونگ با داشتن نسبت کنتراست 200 هرتز و رزولوشن FULLHD به شما امکان می دهد تا مدت های زیادی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود بنشینید و از آنها با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید.

    آنها را با کیفیت منحصر به فردی مشاهده کنید.اندازه صفحه نمایش این تلویزیون 82 سانتی متر(50 اینچ) می باشد و دارای بدنه ای بلند و باریک است که می توانید با اتصال گیرنده های متنوع به آن از سایر امکانات ارتباطی آن بهره مند شوید.بنابراین می توانید هم اکنون این تلویزیون را با قیمت مناسبی سفارش دهید و از امکانات ویژه ان بهره مند شوید. سایر کاربردهای این تلویزیون عبارتند از کنترل از راه دور که می توانید تمامی کانال ها را در کوتاه ترین زمان، عوض کنید و نیز تایمر آن را برای خاموش کردن خودکار آن، به کار ببرید.امکانات تله تکست که همواره با دادن اطلاعات مفید می تواند به سرگرمی های این تلویزیون بیافزاید.
    • طراحی زیبا و فوق العاده شیک
    • دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسب
    • صفحه نمایش 50 اینچی LED  FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل
    • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB,DVB-T,DVB-C
    • دارای تنوع کیفیت با حالت های متفاوت
    • قابلیت ConnectShare با کیفیت مناسب
    ‎ناموجود
  7. تلویزیون نانو ال ای دی اسمارت تی وی ال جی LG SMART TV LED 55LW9500

    تلویزیون

    نانو ال ای دی

    اسمارت تی وی ال جی 

    LG SMART TV LED

    55LW9500

    ‎ناموجود
  8. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG FULL HD LED TV 40J5170

    تلویزیون فول اچ دی سامسونگ در اندازه صفحه نمایش 40 اینچ و در رنگ سیاه توسط شرکت سامسونگ اخیرا روانه بازار شده است که این تلویزیون سامسونگ 40J5170 یک تلویزیون ساده با امکانات متوسط است و میتواند نیازهای کاربران خود را به خوبی برآورده کند. فول اچ دی تی وی سامسونگ با کیفیت بالا و رزولوشن 1080×1920 نمایش تصاویر را واضح تر می کند. ارائه ی یک تصویر فوق العاده و و فول اچ دی شما را قادر می سازد که از نظاره ی تصاویر شفاف لذت ببرید و یک حالت سینمایی را در خانه خود تجربه کنید. با تلویزیون سامسونگ  J5170 شما خود را در یک دنیای سینمایی کاملا متفاوت احساس کرد. همچنین این تلویزیون امکانات خوبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با کمک ویژگی تصویر در تصویر به صورت همزمان 2 تصویر مختلف را بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید. همچنین با خروجی صدای 20 وات نیز از مشاهده فیلم های پخش شده لذت ببرید. از دیگر ویژگی های جی5170 برچسب انرژی +A و سنسور اکو می باشد. این دو ویژگی باعث بهره وری در مصرف انرژی می شوند.
    • دارای نمایشگر فول اچ دی LED
    • مجهز به موتور پردازش تصویر HyperReal
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 200 هرتز
    • دارای ویژگی تصویر در تصویر
    • برچسب انرژی +A و سنسور اکو
    • پخش فرمت های مختلف

                   رنگ: 

    ‎ناموجود
  9. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 75UF950

    اگر شما در بازار به دنبال یک تلویزیون جدید با طراحی قابل توجه هستید بهترین راه برای شما انتخاب تلویزیون ال جی 4K است.شرکت ال جی که هم اکنون پرچم دار قابلیت 4K است با صرفه جویی در مصرف انرژی برای مدل های فوق العاده گسترده طراحی شده است. LG UF950 دارای یک طراحی فوق العاده نازک و کاملأ مناسب برای اتاق شما و نیز سالن اجتماعات می باشد. پایه ی ایستاده آن دارای طراحی خاصی است که می تواند ارتعاش صدای واضح تری را فراهم کند. UF950  FULLHD  با وضوع فوق العاده تصویر که می تواند جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های اینتلویزیون، لطفا به چند سری موارد که در اینجا می خواهیم به آن اشاره ای مختصری داشته باشیم دقت فرمائید.1 رنگ های اصلی، وض.ح تصویر بالا، ارتقاء یافتن  به کیفیت  فورکی، پنل فور کی، قابلیت سه بعدی بودن آن ،زاویه دیدن گسترده، طراحی فوق العاده نازک، و ... که در ادامه بیشتر با این قابلیت های این تلویزیون دیجیتالی  آشنا میشویید.
    • طراحی زیبا و فوق العاده  
    • مجهز به رزولوشن  تصویر بالای 4K و از نوع  PASSIVE
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای قابلیت  وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • مجهز به اسپیکرهای بسیار قدرتمند
    • پنل IPS مقاوم در برابر ضربه
    • نمایشگر 75 اینچی با کیفیت تصویر اولترا اچ دی فورکی برای نمایش فوق العاده تصاویر
    • دارای ریموت کنترل جادویی
    • اشتراک گذاری هوشمند برای ارسال اطلاعات و داده ها
    • رابط کاربری WEBOS آسان برای استفاده
    ‎ناموجود
  10. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی LG FULL HD LED TV 55LX341

    توانایی LG برای ارائه محصولات و تلویزیون ها منحصر به فرد قابل تحسین است، این شرکت توانسته است تلویزیون های هوشمند خود را در سراسر جهان در اختیار همگان قرار دهد به همین دلیل طرفداران خاصی و زیادی دارد. تسهیل ارتباطات و سرگرمی فوق العاده این شرکت را بیش از پیش محبوب ساخته است. تلویزیون ال اکس 341 ال جی دارای رزولوشن 1920 ×1080 همراه با برنامه های کمی است و مناسب برای افرادی است که در تلویزیون خود بیشتر به وضوح و کیفیت اهمیت می دهند و وجود برنامه های متعدد و هوشمند بودن تلویزیون را در نظر نمی گیرند. این تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبایی است که به شما امکان داشتن یک دکور زیبای برای اتاق نشیمن را خواهد داد. این تلویزیون با کیفیت فول اچ دی می تواند تصاویر را با کیفیت خوبی برای شما نمایش دهد و می توانید از وضوح تصاویر آن در دیدن فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید.
    • دارای صفحه نمایش  LEDبا وضوح 1920*1080
    • نرخ رفرش تصویر 60 هرتز
    • دارای 2 عدد بلندگو با خروجی صدای 20 وات
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
    • دارای ویژگی Dynamic Color Enhancer
    • پخش Divx HD و فرمت های مختلف
    ‎ناموجود
  11. تلویزیون هوشمند ال ای دی فول اچ دی سه بعدی فلیپسPHILIPS SMART TV FULLHD 55PFK7509

    تلویزیون فیلیپس  55PFK7509 یکی از موفق ترین مدل های اروپایی است که علاوه بر زیبایی کلاسیک آن، بسیار جذاب و با ضخامت بسیار کم و مدرن می باشد. رو پوش قابی منحصر به فرد rimless آن با طراحی فوق العاده باریک ،سطحی شفاف ، براق و بسیار پیشرفته که مختص به  تکنولوژی انحصاری شرکت فیلیپس می باشد. این تلویزیون با دارا بودن قابلیت ساب ووفر در جهت کیفیت افزایش صدایی فراگیر برای کاربران حرفه ای خود اختصاص یافته است. از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند پی اف کا 7509 ارتباطات کاملا گسترده است که توانسته بر رقیبان خود پیشی بگیرد.تلویزیون فیلیپس 55PFK7509  با قطر 140 سانتی متر و پانل نور پس زمینه LED با وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل می باشد. این فن آوری پیکسل فیلیپس با نرخ رفرش تصویر 800 هرتز یک تصویر روشن، بسیار شفاف و دقیق را به کاربران خود ارائه می دهد.فیلیپس با تمامی این امکانات توانسته در بازار عرصه و تقاضا شمار زیادی از کاربران را به طرف خود جلب کند و یک برند مشهور در میان سایر مدل ها به شمار بیاید.
    •  دارای موتور پرداطشگر تصویر  موتور  PIXEL PRECISEHD
    • دراای پردازنده ی دو هسته ای DUAL CORE
    • قابلیت پاکسازی صدا با کیفیت بالا
    • فرکانس رفرش تصویر 800 هرتز برای کاهش تاری در حرکات سریع تصویر
    • دارای4 پورت HDMI  و 2 پورت USB
    • نمایش تصاویر سه بعدی به  صورت Passive و دارای 4عینک سه بعدی با کیفیت بالا
    • قابلیت MY REMOTE برای کنترل از راه دور
    • پخش فرمت های مختلف با کیفیت بالا
    • MICRO DIMMING  برای تنظیم  نقطه ای نور با کیفیت بالا
    ‎ناموجود
  12. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 43LX310

    تلویزیون های ال جی با کیفیت تصویر بالا و مصرف توان انرژی کم وارد بازار شده اند تا رضایت تمام مصرف کنندگان را جلب کنند. تلویزیون 43LX310 از سری تلویزیون های جدید کمپانی ال جی می باشد و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. ابن تلویزیون دارای صفحه نمایش FULL HD همراه با فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز می باشد. شما می توانید از وضوح و کیفیت تصویر ارائه شده توسط LX310 لذت ببرید و با موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine فیلم ها را به صورت واقعی تر مشاهده نمایید. در لذت بردن از کنتراست بالای تصاویر و کاهش صدای پس زمینه در فیلم ها و نمایش تصاویر با خانواده خود شریک شوید و به یک دنیای کاملا متفاوت سفر کنید. خروجی صدای 10 وات همراه با مد های مختلف در این سیستم نیز صدای عالی را برای شما تولید می نماید. علاوه با کمک پورت های تعبیه شده در ال ایکس 310 می توانید فایل های صوتی و تصویری را بر روی تلویزیون 43 اینچی خود پخش نمایید.
    • دارای نمایشگر ال ای دی
    • کیفیت تصویر FUL HD با رزولوشن 1920*1080
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر Triple XD
    • فرکانس رفرش تصویر 60 هرتز
    • 2 بلندگو با خروجی صدای 10 وات
    • تابع هوشمند صرفه جویی در انرژی
    • پخش فرمت های مختلف
    ‎ناموجود
  13. تلویزیون هوشمند فول اچ دی ال ای دی پاناسونیک PANASONIC LED FULL HD 42AS600

    پاناسونیک توانسته است در سال 2014 یک مفهوم جدید سیستم نمایشی را ارائه دهد و به موفقیت ساخت تلویزیون TX-42AS600 برسد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی این تلویزیون، برای تمامی افراد قابل خریداری می باشد. این ال ای دی پاناسونیک فول اچ دی، دارای صفحه اصلی و و صفحه سرگرمی ناوبری فوق العاده اسان برای استفاده می باشد. همچنین وجود برنامه هایی در این تلویزیون هوشمند از جمله Netflix  وiPlayer بی بی سی، همراه با یک پردازنده دو هسته ای می تواند بسیار خاص و مفید باشد. تصویر فوق العاده و لذت دیدن فیلم هایتان را با کیفیت فول اچ دی تلویزیون پاناسونیک آر اس600 می توانید تجربه کنید. شما همچنین می توانید از بهترین نوآوری های تلویزیون هوشمند پاناسونیک مانند فضای ذخیره سازی آنلاین My Home Cloud استفاده نمایید؛ این نوآوری در تلویزیون as600 باعث می شود این تلویزیون هوشمند یک لیست از برنامه های کاربردی را برای ما نمایان کند و فضای ذخیره سازی بالایی را در اختیار شما قرار بدهد.
    • دارای صفحه نمایش LED با کیفیت FULL HD
    • دارای پردازنده دو هسته ای
    • مجهز به وای فای داخلی و برنامه های مختلف
    • اسکن تصویر با سرعت 100 هرتز
    • بلندگوهای استریوی 20W
    • امکان اشتراک گذاری با SWIPE & SHARE
    ‎ناموجود
  14. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سه بعدی شارپ SHARP SMART TV FULLHD LED 3D 60LE860

    کمپانی کهن کار ژاپنی شارپ؛ این بار با عرضه ی مدل های دیگری از تلویزیون ها توانسته است هیجان و سرگرمی را بار دیگر به خانه های کاربران خود بیاورد. تلویزیون سه بعدی شارپ 60LE860 یکی از تلویزیون های بی نظیر این کمپانی می باشد که علاوه بر قابلیت های هوشمندی که دارد می تواند دنیایی پر از سرگرمی و هیجان را همراه با ترکیب رنگ های عالی برای شما به ارمغان بیاورد. شما با استفاده از این تلویزیون همراه با تصاویر سه بعدی و نیز با ارائه ی صدای سه بعدی و همه جانبه خود را در یک دنیای متفاوت و پر از هیچان احساس خواهید کرد. نگاه کردن به تصاویر عالی و با کیفیت فول اچ دی و وضوح تصویر1920*1080 در صفحه نمایشگر 60 اینچیِ این تلویزیون می تواند یک تجربه ی عالی برای شما باشد. از قابلیت های هوشمند تلویزیون شارپ LE860 می توان به قابلیت اتصال به وای فای اشاره کرد که شما را قادر می سازد به راحتی و با سرعت خوبی در صفحات وب به جستجو بپردازید، به تمشای ویدئوهای جذاب آنلاین بنشینید و یا از بازی های آنلاین لذت ببرید. با استفاده از نرخ فریم 100 هرتز بر ثانیه، حتی در هنگام دیدن تصاویر سریع شما با تاری تصاویر و فیلم ها که در نهایت موجب پایین آمدن کیفیت فیلم می شود، روبه رو نخواهید شد. شارپ ال ای860 با طراحی زیبایی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که علاوه بر عملکرد عالی به زیبایی و کیفیت ساخت تلویزیون نیز اهمیت می دهند. شما می توانید هم اکنون با سفارش تلویزیون ال ای 860 از سایت بانه مارکت با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، از قابلیت ها و امکانات زیاد آن بهره مند شوید.
    • دارای صفحه نمایشگر 60 اینچی با قابلیت های اسمارت
    • مجهز به تکنولوژی نور پس زمینه ال ای دی LED backlight
    • دارای وضوح تصویر1920*1080 با کیفیت Full HD
    • مجهز به اتصال وای فای Wi-Fi
    • طراحی شده توسط آندروید TM 4.2.2 * 2
    • مجهز به اسلات کارت حافظه SD / SDHC برای فضای ذخیره سازی بیشتر
    • دارای ورودی سازگار USB 2.0 و USB 3.0 برای پخش چند رسانه ای از جمله فیلم، موسیقی و عکس و...
    • دارای سرعت رفرش تصویر 100 هرتز بر ثانیه

                        رنگ:

    ‎ناموجود
  15. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی LG SMART TV LED FULL HD 50LB582

    ال جی با ارائه یک تلویزیون هوشمند دیگر با مدل نامبر LB582 توانسته است خو را در بین همگان محبوب سازد. تلویزیون هوشمند ال جی با کیفیت فول اچ دی، می تواند شما را به یک تجربه ی استثنایی سرگرمی و تماشای فیلم برساند. این تلویزیون با دارا بودن موتور پردازشگر تصویر Triple XD تصاویر واضح با رنگ واقعی را تولید می نماید تا شما از برنامه های سرگرمی در تلویزیون خود لذت ببرید. همچنین شما به کمک وای فای داخلی این سیستم قادر خواهید بود به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشید و برنامه های مورد نظر خود را از اینترنت دانلود کنید و به جستجوی هر گونه محتوا از این صفحه نمایش بزرگ بپردازید. این تلویزیون دارای عملکرد صرفه جویی در انرژی است که به میزان قابل توجهی میزان مصرف برق شما را پایین می آورد. با گیرنده تلویزیون شما به راحتی می توانید محتوا و برنامه های مورد علاقه ی خود در هر زمان که بخواهید به بهترین وجه دریافت کنید و آن ها را بر روی صفحه ی 50 اینچ ال جی به نمایش در بیاورید.
    • دارای نمایشگر FULL HD با رزولوشن 1920*1080
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • مجهز به موتور پردازش تصویر Triple XD
    • دارای وای فای داخلی و پورت LAN
    • دارای حالت هوشمند صدا
    • توانایی ضبط محتوا بر روی USB
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround Plus
    ‎ناموجود
  16. تلویزیون ال جی ال ای دی هوشمند فول اچ دی LG SMART LED TV FULL HD 55LF631

    LG631 تلویزیون رنگی با رنگ های طبیعی و همچنین زاویه دید گسترده  با استفاده از پانلIPS است که این پانل IPS باعث می شود تا رنگ هایی روشن تر و سازگار تر ارائه شوند .همچنین این پنل یک صفحه نمایش محکم و ضد ضربه را برای شما فراهم آورده است. این تلویزیون هوشمند ال جی دارای اشتراک گذاری ساده و اتصال به دستگاه های درون خانه را برای شما امکان پذیر می سازد. شما با ورود به سیستم می توانید اتصال ساده و اجازه دسترسی به سرگرمی های مودر علاقه خود را فراهم کنید. تلویزیون ال جی مدل ال اف 631 با یک قاب نازک و محکم طراحی شده است. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ برای ارائه محتوای مورد نظر مانند فیلم ها و برنامه های اینترنت قرار داده شده است . تلویزیون 55LF631 ال جی دارای یک رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0 است که دارای یک استفاده ساده و راحت است. این تلویزیون دارای وای فای داخلی و مرورگر وب را دارد که با استفاده از آن ها شما می توانید به سادگی به اینترنت دسترسی داشته باشید و در بین صفحات وب جست و جو کنید.
     
    • دارای قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای داخلی
    • دارای اشتراک گذاری هوشمند
    • قابلیت ضبط برنامه ها و ماشین زمان
    • نمایشگر LED با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • رابط کاربری ساده و جذاب WEBOS2.0
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو دو کاناله با توان خروجی صوتی
    ‎ناموجود
  17. تلویزیون پلاسما پاناسونیک PLASMA TV PANASONIC 42X30

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • کنتراست دینامیک 1:2/000/000
    • درایو دامنه-فرعی 600هرتز
    • نمایش دهنده تصویرVIERA (عکس وفیلم)
    • VIERA LINK
    • حالت بازی 
    • ورودی PC
    • صدای فراگیر V-AUDIO
    ‎ناموجود
  18. تلویزیون منحنی ال ای دی سه بعدی فورکی ال جی LG LED 3D ULTRA HD TV 4K 60UG870

    سری جدید تلویزیونهای ال جی یک مدل بی همتا با نام 60UG870 که یکی از تلویزیون های بسیار معروف در سطح جهان میباشد. این مدل دارای یک صفحه نمایش منحنی با رزولوشن تصویر3840×2160 پیکسل می باشد. این تلویزیون ال جی 60 اینچی یو جی870 می تواند کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما طرفدارن این تلویزیون هوشمند با کیفیت بالا قرار دهد.  با فن آوری های پیشرفته خود به کاربر این اجازه را می دهد تا از محتوای و امکانات در اینترنت و سایر دستگاه های هوشمند استفاده کنید. همچنین دراین تلویزیون یو جی 870 از قابلیت پلت فرم آسان و نسخه جدید webOS 2.0 استفاده شده است به طوری که شما می توانید به راحتی با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. کنترل و تنظیم تلویزیون یو جی 870 نیز به راحتی به کمک کنترل از راه دور جادویی قابل انجام است. 

    همچنین می توان با استفاده از این تلویزیون برنامه های مورد علاقه خود را ذخیره کرد. امکانات ان عبارت اند از پانل های IPS LCD LED EDGE با یک منطقه کنترل نور پس زمینه، به علاوه  تلویزیون یو جی 870 ال جی دارای قابلیت هایی مانند موتور پردازنده تصویر TRU ULTRA HD با یک فیلتر فوق العاده و همچنین دارای رزولوشن 4K (به منظور افزایش سطح زیادی از جزئیات) که یک شاخص فوق العاده برای وضوح عالی  و حرکت های روی صفحه نمایش است. . از دیگر ویژگی های این تلویزیون طراحی منحصر به فرد این تلویزیون است. به عبارت دیگر ال جی این تلویزیون را به صورت منحنی طراحی نموده است و زاویه دید فوق العاده همراه با ظاهری زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به دلیل بهره گیری از سیستم صوتی هارمن Kardon صدا با کیفیت مناسبی پخش می شود و می توانید از کیفیت صدای بالا لذت ببرید.

    تنظیمات در این تلویزیون به شما اجازه می دهد تا کنترل های CMS مانند سیستم مدیریت رنگ های کالیبراسیون و رنگ های اصلی را در دست داشته باشید همچنین می توانید در تنظیمات تلویزیون هوشمند 60 اینچی UG870 ال جی روشنایی،اشباع و همچنین تعادل رنگ سفید را با استفاده از روش ISP کنترل کنید. این تلویزیون از محتوای 3D نیز پشتیبانی می کند و به طور طبیعی با استفاده از عینک های  سه بعدی می توان تصاویر سه بعدی را با استفاده از این تلویزیون با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمود.مخاطبان عزیز اگر به دنبال یک تلویزیون دیجیتالی هوشمند با کیفیت فوق العاده بالا می باشید، تا آخر مطالب با ما  همراه باشید.
     
    • رزولوشن تصویر 3840 *2160 پیکسل
    • صفحه نمایش منحنی با زاویه ی دید عالی LED ULTRA HD 4K
    • سیستم عامل webOS 2.0 برای رابط کاربری سریعتر
    • ریموت کنترل منحصر بفرد همراه با  اشاره گر قدرتمند و دقیق
    • سیستم صوتی هارمن Kardon
    • موتور پردازشگر تصویر Tru-ULTRA HD
    • پردازشگر صدای ULTRA Surround
    • قابلیت کنترل با صدا و حرکت
    • عینک برای مشاهده تصاویر سه بعدی
    • اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    ‎ناموجود
  19. تلویزیون او ال ای دی سه بعدی فول اچ دی ال جی LG SMART TV OLED 3D FULL HD 55EC930

    با صفحه نمایش منحنی OLED تلویزیون ال جی EC930 فصل جدیدی در تاریخ تلویزیون ها آغاز می شود. صفحه نمایش OLED نازک و نرم و قابل انعطاف تر از انواع دیگر نمایشگر ها می باشد. این تلویزیون زاویه دید مطلوبی را برای شما فراهم می کند و شما در هر جای اتاق می توانید از کیفیت بالای تصویر این تلویزیون لذت ببرید. به علاوه کمپانی ال جی در تلویزیون ای سی 930 زیر پیکسل رنگ سفید را به سه رنگ دیگر پیکسل اضافه کرده است و همراه با تکنولوژی کاهنده پیکسل باعث تولید رنگ بهتر و افزایش روشنایی می شود. همچنین با قابلیت سینمای 3 بعدی این تلویزیون می توانید فیلم های سه بعدی را بصورت واقعی ببینید. شما با تلویزیون هوشمند EC930 می توانید به برنامه و بازی های مختلف دسترسی داشته باشید و گوشی هوشمند خود را به صورت بی سیم به تلویزیون خود وصل کنید. به علاوه شما می توانید با کنترل لمسی هوشمند به راحتی تلویزیون را خاموش و روشن کنید و یا کانال ها را عوض کنید.
    • دارای صفحه نمایش بزرگ منحنی با رزولوشن فول اچ دی
    • تکنولوژی کاهنده پیکسل و چهار رنگ پیکسل  
    • صفحه نمایش OLED نازک و قابل انعطاف
    • قابلیت سیاه کامل و رنگ پویا
    • سینمای سه بعدی
    • مجهز به تکنولوژی وای فای داخلی
    • دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • مجهز به سیستم عامل WebOS
    • دارای کنترل از راه دور جادویی
    ‎ناموجود
  20. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 50J5100

    شرکت سامسونگ در سال 2015 ، محصولی با نام j5100  را در اندازه صفحه نمایش 50 اینچی تولید کرد، ما در حال حاضر به شرح کلی از قابلیت ها و امکانات j5100  به طور خلاصه می پردازیم.تلویزیون سامسونگ J5100  دارای کیفیت تصویر فول اچ دی برای درخشش کامل تصاویر را ارائه می دهد که باعث می شود فیلم ها، برنامه ها و بازی ها بیشتر هیجان انگیزباشند. دو بلندگو  20 W برای ارائه  صدا وجود دارند که یک بعد جدید به سرگرمی های شما اضافه می کنند.این تلویزیون سامسونگ به طور قابل ملاحظه ای  باعث بهبود و گستردش رنگها می شود و با استفاده از فناوری های جدید کیفیت تصویر را بالا می برد، با استفاده از الگوریتم های پیشرفته باعث نمایش جزئیات و ارائه  رنگ در حقیقی ترین شکل ممکن می شود. منابعی مانند فیلم ها و بازی های از طریق دو پورت HDMI  با کیفیت بالا در تلویزیون جی 5100 سامسونگ پخش می شوند تماشای فیلم و بازی های ویدئویی با کیفیت HD در بهترین شکل ممکن امکان پذیر می باشد. همچنین تلویزیون سامسونگ مدل 50J5100 دارای قابلیت اشتراک گذاری فیلم ها است که به شما اجازه می دهد تا محتوایی مانند بازی ،فیلم، موسیقی و عکس) ذخیره شده در یک دستگاه USB، پس از اتصال مستقیم آن به تلویزیون) را پخش کنید. هم اکنون  به سرعت و به راحتی شما می توانید عکس هایی از دوستان و یا فیلم های تعطیلات خود را  به اشتراک بگذارید.
     
    • نمایشگر 50 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD
    • موتور پردازش تصویر HyperReal براتی نمایش تصاویر با کیفیت بالاتر
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • دارای مگا کنتراست
    • بلندگوهای 2 کاناله 20 واتی با فن آوری دالبی دیجیتال
    • قابلیط ضبط برنامه ها بر روی فلاش USB
    • دارای حالت های سینما و ورزشی برای نمایش بهتر
    ‎ناموجود
  21. تلویزیون ال جی سه بعدی اولترا اچ دی فورکی LG LED 3D TV 4K 70UG870

    تجربه مشاهده شما زمانی افزایش می یابد که شما تلویزیون منحنی شکل ال ای دی هوشمند LG 70UG870V سه بعدی  Ultra HD 4K 70Curved را به خانه ببرید. این تلویزیون زیبا ومنحنی شکل تصویری با رزولوشن UHD، صفحه نمایش3 بعدی و فن آوری های پیشرفته، ارائه می دهد به طوری که شما می توانید از تمام برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید، و برنامه ها و محتوای وب را با کیفیت خیره کننده ای مشاهده کنید. تلویزیون ال جی مدل UG870 دارای پلتفرم WEBOS 2.0 که یک نسخه جدید و با عملکرد سریع در تلویزیون های ال جی است این تلویزیون ال جی یک مجموعه از خدمات و برنامه های کاربردی را برای کاربر ارائه می دهد برنامه هایی مانند اتصال به اینترنت سریع با استفاده از وای فای ،اتصال اترنت  ،وای فای میراکست و همگام سازی صدای بی سیم رادر اختیار کابران قرار می دهد.دستورات را می توان از طریق یک ریموت کنترل جادویی در تلویزیون یو جی 870 ال جی انتقال داد (همراه با کنترل از طریق اشاره گر و صدا) .
     
    • دیدن رنگ ها  به صورت زنده و واقعی و درخشندگی خارق العاده
    • صفحه نمایش منحنی
    • تلویزیون هوشمند با پلتفرم webOS
    • پخش جریانی ULTRA HD 4K با کیفیت فوق العاده زیبا و دیدنی
    • دارای قابلییت پخش فیلمهای سه بعدی و تکنولوژی تبدیل دو بعدی به سه بعدی
    • دارای دو بلندگو با توان خروجی صوتی 20 وات
    • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای داخلی
    • دارای قابلیت های اشتراک گذاری هوشمند
    ‎ناموجود
  22. تلویزیون فول اچ دی ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD TV 32J5100

    اعتماد بین المللی نام تجاری SAMSUNG باعث شده است که این شرکت به یک واحد تولید کننده تلویزیون های استثنایی تبدیل شود. سری 5 تلویزیون های 2015 سامسونگ ترکیب کاملی از امکانات کاربردی و طراحی شیک می باشند. تلویزیون 32J5100 سامسونگ با دارا بودن صفحه نمایش LED FULL HD و موتور پردازشگر Hyper Real یک سطح کاملا جدید از تجربه را در هنگام تماشای فیلم برای شما فراهم می کند. این تلویزیون دارای قابلیت ضبط تصویر نمایش داده در صفحه نمایش است و می توانید به راحتی با فشار تنها یک دکمه لحظات تلویزیونی مورد علاقه خود را ضبط و دوباره بر روی صفحه نمایش پخش نمایید. شما حتی می توانید با کیفیت بالا، صدا و موسیقی برنامه ی مورد علاقه ی تلویزیون را ضبط کنید و هرگاه بخواهید دوباره پخش کنید. همچنین این تلویزیون شامل برخی از گزینه های مفید مانند حالت سینمایی و حالت کریکت است و با ویژگی تصویر در تصویر نیز قادر خواهید بود دو منبع مختلف را به طور همزمان بر روی تلویزیون مشاهده نمایید.
    • نمایشگر ال ای دی فول اچ دی 1920 *1080
    • نرخ تجدید - پاک کردن نرخ حرکت 100 هرتز
    • امکان ضبط تصاویر و صدا
    • موتور پردازشگر Hyper Real
    • دارای حالت کریکت و مد بازی
    • خروجی صدای 20 وات
    ‎ناموجود
  23. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG TV LED FULL HD 40J5000

    از سری تلویزیون های میان رده سال 2015 سامسونگ، 40J5000 است که با امکانات اولیه و قیمت ارزان عرضه شده. به نظر می رسد هدف سامسونگ از ساخت تلویزیون های رده متوسط به پایین، در دست گرفتن سهم بیشتری از بازار باشد تا حتی در میدان رقابتی تلویزیون های رده متوسط جا نماند. به عقیده ی ما، قیمت وسوسه انگیزی که 40J5000 دارد جای خالی بسیاری از امکانات را پر کرده و بر همین اساس کنار آمدن با نبودن وای فای، رزولوشن فورکی و بسیاری قابلیت های دیگر در این تلویزیون آسانتر خواهد بود. سبک طراحی این تلویزیون هم برای کسانی که دوستار تلویزیون های سامسونگ هستند، کاملا آشناست، تلویزیونی با ضخامت نه چندان زیاد بر روی پایه های پرانتزی.
    همانطور که انتظار می رود رزولوشن به کار رفته برای این مدل Full HD است. سامسونگ در کنار این رزولوشن از موتور HyperReal بهره گرفته تا خروجی مناسبتری را در بخش کیفیت تصویر ارائه دهد. قابلیت های دیگر نظیر Wide Colour Enhancer Plus هم بهبود کیفیت تصویر را برای این تلویزیون به همراه دارد. آیا برایتان پیش امده در هنگام مشاهده فوتبال و یا صحنه های اکشن با تاری تصویر مواجه شده اید؟ سامسونگ برای رفع این مشکل از اسکن تصویر 100 هرتز بهره گرفته است. خوشبختانه باید گفت، در هنگام مشاهده مسابقات ورزشی با این تلویزیون، با تاری مواجه نخواهید بود؛ به همین دلیل می توان گفت سامسونگ J5000 انتخاب خوبی برای تماشای مسابقات فوتبال و ... است. لازم به ذکر است خروجی صدای در نظر گرفته شده برای این تلویزیون 20 وات می باشد که این هم در رده آن چشمگیر است. با تمام تفاسیر بالا می توان گفت: اگر به دنبال تلویزیونی با قیمت مناسب هستید تنها این تلویزیون 40 اینچی پاسخگوی نیاز شماست.
    • دارای رزولوشن صفحه نمایش 1920 ×  1080پیکسل
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر HyperReal
    • اسکن تصویر 100 هرتز
    • خروجی صدای 20 وات
    • قابلیت پخش فرمت های مختلف
    • 2 عدد HDMI و 1 عدد USB
    ‎ناموجود
  24. تلویزیون منحنی ال ای دی فور کی سه بعدی LG TV ULTRA HD 3D LED 65UG870

    این بار شرکت ال جی سوپر UHDهای خود را در مجموعه ای جدید شامل UF950،  UF940،  UF860، UF850، UG870 ارائه می دهد. تلویزیون 65UG870 نیز همراه با این تلویزیون ها در سال 2015 عرضه شده است. این تلویزیون از صفحه نمایش با وضوح HD (3840 x 2160) پیکسل، با فن آوری ColorPrime  بهره می برد و کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین در این تلویزیون از پلت فرم آسان و نسخه جدید webOS 2.0 استفاده شده است به طوری که شما می تواندی به راحتی با تلویزیون هوشمند خود ارتباط برقرار کنید و در میان اینترنت به راحتی بگردید. کنترل و تنظیم تلویزیون یو جی 870 نیز به راحتی به کمک کنترل از راه دور جادویی قابل انجام است. از دیگر ویژگی های این تلویزیون طراحی منحصر به فرد این تلویزیون است. به عبارت دیگر ال جی این تلویزیون را به صورت منحنی طراحی نموده است و زاویه دید فوق العاده همراه با ظاهری زیبا را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به دلیل بهره گیری از سیستم صوتی هارمن Kardon صدا با کیفیت مناسبی پخش می شود و می توانید از کیفیت صدای بالا لذت ببرید.
    • دارای رزولوشن تصویر 3840 *2160
    • صفحه نمایش LED ULTRA HD 4K
    • دارای وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • سیستم صوتی هارمن Kardon
    • صفحه نمایش منحنی با زاویه دید عالی
    • موتور پردازشگر تصویر Tru-ULTRA HD
    • تکنولوژی پردازشگر صدای ULTRA Surround
    • دارای ریموت کنترل جادویی و کنترل با صدا و حرکت
    ‎ناموجود
  25. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سونی SONY SMART TV LED FULL HD 40R472B

    سونی ال ای دی براویا مدل 40R472b یکی از تلویزیون های خوش ساخت سونی است. این تلویزیون دارای نکات برجسته ای مانند Clear Resolution Enhancer، رزولوشن فول اچ دی، ماژول نور پس زمینه و زاویه دید 178 درجه (یعنی حتی اگر از بالا یا پایین و چپ و راست به آن نگاه کنید روشنایی تصاویر و رنگ های آن تغییر نخواهند کرد) است. تمامی این ویژگی کیفیت تصویر عالی را برای شما فراهم می کنند. علاوه بر این، طراحی شیک این تلویزیون LED نمایی زیبا به فضای زندگی شما می افزاید. این مدل جذاب سونی با دارا بودن بلندگو های Bass Reflex ، صدایی غنی با برد کامل را در هنگام مشاهده فیلم ها برای شما تولید می نماید. با سونی آر 472 تصاویر متفاوت و شفاف و بافت مناسب حتی در نقطه های مسطح تصویر را تجربه کنید. این تلویزیون با سرعت حرکت XR 100؛ تار بودن تصاویر را بسیار کمتر می کند. شما همچنین می توانید گوشی های هوشمند خود را به تلویزیون سونی R472b وصل کنید و رسانه های ذخیره شده بر روی گوشی تان را بر روی صفحه نمایش بزرگ سونی آر 472 فول اچ دی ببینید.
    • مجهز به نمایشگر LED با کیفیت FULL HD
    • تکنولوژی Clear Resolution Enhancer
    • 2 عدد بلندگو های Bass Reflex
    • دارای وای فای داخلی
    • اشتراک تصاویر و اسکرین میرورینگ
    • پشتیبانی از ویژگی MHL
    • رادیو اف ام
    ‎ناموجود
  26. تلویزیون هوشمند فول اچ دی سه بعدی ال جی LG LED 3D SMART TV 50LF6500

    نمایش تصاویر با وضوح بالا را با سری تلویزیون هایFULL HD LED TV  ال جی مدل LF6500 تجربه کنید. این تلویزیون دارای نمایشگر 50 اینچی با رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل می باشد که باعث می شود تا شما از محتوا با کیفیت 1080p بدون از دست دادن کیفیت لذت ببرید.تلویزیون 50 اینچ ال جی مدل LF6500 دارای تکنولوژی اسکن تصویر 120 هرتز برای مبارزه با اعوجاج تصویر در صحنه های پرتحرک است. همچنین این تلویزیون ال جی دارای ویژگی های موتور پردازش ویدئو برای ایجاد کیفیت بهتر تصویر می باشد. برای اتصال منابع متعدد با کیفیت بالا، این تلویزیون با 1 ورودی ویدئو کامپوننت و 3 ورودی HDMI مجهز شده است. ورودی ویدیو کامپوننت نیز می تواند به عنوان یک رابط استاندارد ویدئو کامپوزیت برای اتصال منابع رزولوشن پایین تر استفاده می شود. پورت USB 2.0 نیز در این تلویزیون برای اتصال منابع عکس و موسیقی است. تلویزیون ال اف 6500 ال جی دارای دو بلندگو داخلی برای ایجاد یک صدا با قدرت صوتی 20 وات می باشد و یک رابط نوری دیجیتال برای اتصال به سیستم های صوتی خارجی قرار داده شده است. به عنوان یک انرژی استار واجد شرایط تلویزیون، این مدل با مدیریت انرژی و توان کارآمد طراحی شده است.
     
    • رابط کاربری ساده و جذاب WebOS
    • دارای قابلیت اشتراک گذاری هوشمند
    • نمایشگر 50 اینچی ال ای دی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • قابلیت صرفه جویی هوشمند انرژی
    • دارای سیستم بلندگو 2Ch Speaker System
    • دارای تکنولوژی صوتی Virtual Surround Plus همراه با پاکسازی صدا
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 120 هرتز
    ‎ناموجود
  27. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED FULL HD 43J5100

    شرکت سامسونگ تا کنون تلویزیون های زیادی را تولید و روانه بازار کرده است. افرادی که از تلویزیون سامسونگ استفاده کرده اند همیشه شاهد کیفیت این دستگاه شده اند و رضایت و خرسندی خود را در رابطه با کارایی آن اعلام کرده اند. سامسونگ تلویزیون 43 اینچ مدل J5100 را با ویژگی های کنتراست پویا و تجربه های سرگرم کننده با کیفیت FULL HD تولید و روانه بازار کرد. از ویژگی های دیدنی و جذاب این تلویزیون چراغ پانل آن است که به تولید یک طیف وسیعی از رنگ ها در مقایسه با تلویزیون های LCD معمولی می پردازد. کاربران با استفاده از تلویزیون سامسونگ مدل جی 51000 می توانند فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت Full HD مشاهده کنند. همچنین دو پورت HDMI گنجانده شده روی بدنه تلویزیون امکان اتصال منابع و دستگاه های جانبی را برای کاربران به طور هم زمان فراهم می سازد. علاوه براین با کمک دو پورت USB فیلم ها و تصاویر روی دیسک سخت خارجی با کیفیت بالا ارائه می شوند. وجود اسپیکر های دوکاناله و صدای دالبی دیجیتال در این تلویزیون 43J5100 صدایی با کیفیت واضح و رسا را در اختیار بینندگان قرار می دهد و هیجان فیلم ، برنامه و بازی ها را دوچندان می کند.
     
    • تلویزیون ال ای دی با کیفیت FULL HD
    •  Multi-System سازگار
    • صفحه نمایش FULL HD 43 اینچی با رزولوشن  x 10801920 پیکسل
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • تقویت گسترده رنگ پلاس
    • دارای قابلیت ConnectShare Movie
    • دارای 1 عدد پورت ویدیو کامپوننت و 2 عدد USB و دو عدد پورت HDMI
    • دارای بلندگوهای دوکاناله 10 واتی مجهز به تکنولوژی دالبی دیجیتال
    ‎ناموجود
  28. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سونی SONY LED FULL HD TV 40R470B

    امروزه با رشد کمپانی های مختلف و ارائه تلویزیون ها با امکانات ، اندازه و کیفیت تصویر متفاوت انتخاب یک تلویزیون مناسب به مراتب کاری سخت شده است. سونی نیز با وارد کردن انواع مدل های تلویزیون با امکانات مختلف، سلیقه کاربران را مد نظر قرار داده است تا حتی کسانی که به قیمت مناسب تلویزیون ها اهمیت می دهند بتوانند دستگاهی با کیفیت را تهیه نمایند. تلویزیون 40R470B که جزء سری آر سونی می باشد از تلویزیون های مقرون به صرفه این کمپانی می باشد که با وجود قیمت مناسبی که دارد از ظاهر ساده و شیک ، کیفیت تصویر مناسب و امکانات مختلف برخوردار است. این تلویزیون به رزولوشن 1920 *1080 مجهز شده است و با دارا بودن موتور پردازش تصویر Clear Resolution Enhancer و فرکانس رفرش 100Hz کیفیت تصویر ایده آلی را برای شما فراهم می کند. همچنین سونی آر 470 مجهز به وای فای داخلی می باشد. به کمک این تکنولوژی شما می توانید به امکانات مختلف در این تلویزیون دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر علاوه بر این که می توانید در اینترنت به جستجو و وب گردی بپردازید می توانید به صورت بی سیم محتویات مورد نظرتان را به اشتراک بگذارید.
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 100Hz
    • موتور پردازش تصویر Clear Resolution Enhancer
    • صفحه نمایش ال ای دی با رزولوشن 1920 *1080
    • بلندگوهای باس رفلکس با قدرت 16 وات
    • مجهز به Wi-Fi مستقیم
    • اشتراک گذاری اسکرین میرورینگ و MHL و photo share
    • پخش فرمت های مختلف و زبان فارسی
    ‎ناموجود
  29. تلویزیون ال جی ال ای دی فول اچ دی LG LED TV FULL HD 43LF5400

    تلویزیون ال جی 5400 دستگاهی است  HDTV پیشرفته که شما می توانید صدای فوق العاده، تصویر شفاف، و اتصال در شبکه و یک طراحی شیک در  LG 43LF5400 43inch  را با آن تجربه کنید.این تلویزیون پیشرفته دارای یک صفحه نمایش 43 inch چراغ پانل ال سی دی براق است که می تواند تصاویری قابل توجه فول اچ دی را تولید کند. همچنین دارای ویژگی هایی همچون موتور XD سه گانه LG است که کمک می کند تصاویر عالی تولید شوند. شما می توانید تلویزیون ال جی را به حالت سینمای واقعی24P تغییر دهید و مشاهده فیلم ها را در معنای واقعی تجربه کنید.  این تصاویر خیره کننده تلویزیون توسط صدای باور نکردنی آن تکمیل می شود. تلویزیون 43 اینچ ال اف 5400 ال جی دارای یک سیستم مجتمع بلندگو های 2 کاناله  است که دارای ویژگی هایی همچون صدای دالبی دیجیتال و فن آوری پاک کردن صدای II است که برای بهبود سازی صدا و افزایش کیفیت استفاده می شوند. تلویزیون 43lf5400 ال جی صدایی تولید می کند که کاربر کاملا احساس کند که در آن محیط قرار گرفته است.تلویزیونLG  43inch  LED TVدارای گزینه های اتصال همچون HDMI و پورت USB است که برای انتقال داده ها با سرعت و کیفیت بالا از این گزینه های اتصال استفاده می شود. همچنین شما می توانید دراین تلویزیون صرفه جویی هوشمند در انرژی داشته باشید به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون خود را کنترل کنید. این تلویزیون دارای یک طراحی محکم و شیکی است.
     
    • نمایشگر 43 اینچی LED رزولوشن HD  FULL
    • دارای دو بلندگو به همراه تکنولوژی صوتی صدای فراگیر مجازی
    •   ENERGY STARمطلوب
    • دارای موتور پردازش تصویر Triple XD Engine
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف از طریف پورت USB
    • استفاده از پورتهای HDMI و USB برای اتصال به سایر دستگاهها
    • سینمای واقعی 24p
    ‎ناموجود
  30. تلویزیون هوشمند ال ای دی سه بعدی ال جی LG TV 3D LED FULL HD 50LB692

     شرکت ال جی تلویزیون مدل 50LB692 خود را که مجهز به سیستم عامل کاربری آسان و پر طرفدار webOS است، روانه بازار کرده است. این تلویزیون با کیفیت عالی تصاویر سه بعدی را پخش می نماید و با دارا بودن عینک های سبک با تکنولوژی پسیو، راحتی را در هنگام تماشای تصاویر سه بعدی فراهم می کند. شما می توانید با تلویزیون ال جی LB692 سرگرم تماشای فیلم و یا تصاویر با وضوح عالی باشید و از زاویه ای عالی که پنل IPS برای شما فراهم می کند لذت ببرید. همچنین این تلویزیون ال جی هوشمند دارای گیرنده دیجیتال می باشد و شما نیازی به گیرنده ی اضافی نخواهید داشت. این مدل همچنین دارای یک فضای بزرگ برای جدا کردن رابط از دستگاه و پورت ، USB، LAN و اسلات CI است. علاوه بر این به کمک وای فای داخلی ال بی 692 می توانید به دنیایی از سرگرمی و برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید و با کمک تکنولوژی dlna و mhl به اشتراک محتویات مورد نظرتان بپردازید.
    • دارای وای فای داخلی
    • مجهز به سیستم عامل WEBOS
    • دارای پانل IPS
    • دارای صفحه نمایش LED با رزولوشن 1920  1080
    • دارای تکنولوژی سه بعدی پسیو
    • تبدیل تصاویر سه بعدی به دو بعدی
    • مجهز به پردازشگر XD سه گانه
    ‎ناموجود
  31. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 32J5170

    تلویزیون سامسونگ مدل 32 اینچی جی 5170 یک تجربه نفس گیر ارائه می دهد که اجازه می دهد تا شما خود را در یک دنیای کاملا متفاوت احساس کنید. همچنین رنگ های غنی، تصاویر شفاف و با کیفیت FULL HD تجربه عالی را برایتان به نمایش می گذارد . این تلویزیون دارای فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز می باشد که صحنه های پر جنب و جوش را با کیفیت تصویر بهتر نمایش می دهد. با تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مدل J5170 فیلم های مورد علاقه خود را با دید دیگری تماشا می کنید.  شما می توانید با تلویزیون 32J5170 سامسونگ فیلمها ، موسیقی ها و عکسهای خود را که بر روی فلاش USB است به سادگی پخش کنید و از دیدن و شنیدن آن ها بر روی نمایشگر بزرگتر لذت ببرید. شما می توانید بر روی این تلویزیون با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر دو تصویر همزمان را مشاهده کنید. با قابلیت صرفه جویی در انری با این تلویزیون ها میزان هزینه ها را کاهش دهید.
     
    • نمایشگر 32 اینچی با کیفیت فول اچ دی
    • دارای فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • موتور تصویر HyperReal
    • دارای کنتراست Mega Contrast
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    • دارای قابلیت تصویر در تصویر
    ‎ناموجود
  32. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG TV LED FULL HD 49LF551

    در سال 2015 طیف گسترده ای از تلویزیون ها با ویژگی های مختلف توسط ال جی روانه بازار شد. تلویزیون 49LF551 نیز جزء تلویزیون های ارائه شده در این سال می باشد. در واقع ال جی با با نوآوری های بی نظیر خود در این تلویزیون سعی نموده محصولی را عرضه کند که هم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و هم از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار باشد. تلویزیون ال جی ال اف 551 یک تلویزیون با صفحه نمایش LED و رزولوشن FULL HD می باشد و مناسب برای افرادی است که به کیفیت تصویر بیشتر از امکانات جانبی تلویزیون اهمیت می دهند. همچنین ال اف 551 دارای ضخامت نازک و طراحی زیبا و شیک می باشد. علاوه بر این مصرف انرژی کم این سیستم نیز از دیگر ویژگی های بازر این محصول است. LF551 با دارا بودن تکنولوژی های مختلف صدا، صدایی مناسب را برای مشاهده فیلم های مورد علاقه شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن FULL HD
    • مجهز به موتور پردازشگر تصویر XD Triple
    • تکنولوژی صدای Virtual Surround
    • پاک سازی صدای 2
    • دارای بازی های از پیش نصب شده مختلف
    • توانایی پخش فیلم های DivX HD
    • دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی
    ‎ناموجود
  33. تلویزیون ال ای دی سه بعدی ال جی LG LED 3D TV ULTRA HD 65UF950

    تلویزیون هوشمند 65UF950 تا به امروز گل سرسبد تلویزیون های Ultra HD 4K کمپانی ال جی می باشد و در سال 2015 روانه بازار شده است. این تلویزیون دارای یک طراحی قابل توجه با صفحه تخت فوق العاده باریک همراه با پایه زیبا با طراحی نو آورانه به منظور بهبود کیفیت صدا می باشد. همچنین این دستگاه مجهز به پنل  با رزولوشن IPS HD 4K همراه با تکنولوژی ColourPrime می باشد که یک فضای رنگ و دید گسترده تر همراه با کیفیت بالای تصاویر را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین به دلیل به کار رفتن موتور پردازشگر تصویر Tru Ultra Engine Pro همراه با اسکن تصویر 2300 PMI ویدئو و فیلم ها نیز به صورت کاملا صاف نمایش داده می شوند. علاوه بر این برای لذت بردن از صدای تولید شده توسز این تلویزیون نیز یک سیستم بلندگوی 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon در این دستگاه طراحی شده است. همچنین استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل webOS، و کنترل از راه دور جادویی امکان دسترسی راحتر تر به محتوای مورد نظر را برای شما فراهم می کند.
    • دارای رزولوشن بالای 4K
    • موتور پردازش تصویر Tru Ultra Engine Pro
    • سه بعدی پسیو با رزولوشن 4K
    • اسکن تصویر 2300 PMI
    • دارای وای فای داخلی و سیستم عامل webOS 2.0
    • امکان کنترل با صدا و حرکت
    • دارای حافظه داخلی 8 گیگابایت
    • سیستم صدای 4.2 کاناله طراحی شده توسط هارمن Kardon
    ‎ناموجود
  34. تلویزیون اندرویدی هوشمند ال ای دی سه بعدی سونی SONY LED 3D TV FULL HD 70W850C

    کیفیت تصویر دقیق  را با تلویزیون های W850C سونی تجربه کنید.همچنین  می توان با داشتن این تلویزیون سونی 70W850C به اینترنت متصل شد. تلویزیون سونیW850 یک تلویزیون کاملا هوشمند است .صفحه نمایش  LED این تلویزیون با کیفیت 1080p  یک صفحه نمایش بزرگ 70 اینچی است ، و دارای نرخ حرکت XR 960 است.این تلویزیون سونی با استفاده از فن آوری هایی که دارد ، باعث کاهش ارتعاش در تصاویر سریع و فیلم ها می شود همچنین این تلویزیون FULL HD دارای تکنولوژی 3D فعال است که قادر است با استفاده از عینک  تصاویر را به صورت سه بعدی برای شما نشان دهد. به عنوان یک تلویزیون هوشمند، این مدل سونی می تواند محتوای جریان اینترنت را برای شما به ارمغان بیاورد، و همچننین می تواند انواع فایل های صوتی و موسیقی را بر روی صفحه نمایش برای شما پخش و اجرا کند. این تلویزیون هوشمند سونی دارای یک  وای فای داخلی و اتصال اترنت است  که  اترنت برای اتصال به اینترنت از طریق کابل استفاده می شود. همچنین این تلویزیون دارای فن آوری وای فای  Direct مجتمع و وای فای Miracast  است که وای فای با استفاده از این قابلیت ها به شما اجازه می دهد تا شما را به صورت بی سیم داده های خود را با دیگر دستگاه های مجهز به وای فای  مانند تلفن های هوشمند و یا تبلت به اشتراک بگذارید.
     
    • وضوح فوق العاده ای و افزایش کیفیت با موتور پردازش تصویر  X-Reality ™ PRO
    • تصاویر روشن با رنگ های زنده و یک قاب آلومینیوم باریک  LED
    • تلویزیون اندروید با Google Cast ، جستجوی صوتی برای بازی و برنامه های فروشگاه
    • بازی های PS3®  و پخش ان ها به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش تلویزیون
    • وضوح حرکت دقیق با نرخ حرکت  ™ XR 960
    • دارای نمایشگر 70 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی
    • قابلیت اتصال گوشی ها و تبلت ها با استفاده از SCREEN MIRRORING
    ‎ناموجود
  35. تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ SAMSUNG LED TV FULL HD 40J5100

    تلویزیون سامسونگ 40J5100 نسل جدیدی از تلویزیون های FULLHD LED  می باشد که به تازگی وارد عرصه تقاضا شده است.این تلویزیون یکی ازتلویزیون های فوق العاده شیک است که دارای طراحی جدید و زیبا نسبت به سال گذشته می باشد و قابلیت های برجسته ای نسبت به  سایر تلویزیون ها دارد، که با الگوی جدید خود امکانات پیشرفته ای مانند حالت سینما و نیز حالت کریکت را در اختیار کاربران قرار داده است.برای مثال  وقتی شما مشغول تماشای تلویزیون هستید، با فشار یک دکمه می توانید تصاویر صحنه ها و یا موسیقی مورد علاقه خود را بر روی دستگاه تلویزیون یا هر گیرنده ای که به آن متصل است ذخیره کنید و آنها را به فایل دیگری انتقال دهید. این تلویزیون مجهز به قطعه هایی از خازن است که مانع از خطرات اتصال ناشی ازصوانح رعد و برق تا 15KV می شود. از ویژگی های بارز تلویزیون سامسونگ J5100 فول اچ دی قابلیت ConnectShare Movie دارد،که شما می توانید با اتصال به این قابلیت که دارای نرخ رفرش تصویر 100 هرتزی می باشد، برای افزایش کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون می باشد و همچنین می تواند از طریق USB  داده ها را بر روی تلویزیون پخش کند.تلویزیون 42 اینچی جی5100 در رنگ های سیاه و سفید وارد بازار شده است.
    • طراحی زیبا و بی نظیر
    • نمایشگر 40 اینچی با کیفیت فول اچ دی
    • فرکانس رفرش تصویر 100 هرتز
    • موتور تصویر HyperReal
    • دارای کنتراست Mega Contrast
    • قابلیت پخش فرمتهای مختلف
    • دارای دو بلندگو داخلی با توان خروجی 20 وات
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1926 تا 1960 از مجموع 3223 تا

قیمت تلویزیون خرید از بانه مارکت فروش تلویزیون ال جی سامسونگ سونی و شیائومی مدل 27تا100 اینچ