Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 10 | قیمت لباسشویی درب از جلو خرید

درب از جلو

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 497 تا

  1. لباسشویی 9 کیلو بوش BOSCH WASHING MACHINE WAW286M9SN

    شستشوی لباس های خود را از این پس با لباس شویی اتوماتیک بوش با مدل نامبر دابلیو ای دابلیو286ام9اس ان، تجربه کنید و از عملکردهای ایمنی که برای شستشو با مقدار مصرف کمی از آب و مواد شوینده فراهم می کند لذت ببرید. این لباس شویی مجهز به درام بسیار قدرتمند و مناسبی است که از استیل ضد زنگ ساخته شده و عملکردی مناسب را در حین شستشو و آب گیری لباس ها ارائه می دهد. این لباس شویی حرفه ای با ظرفیت 9 کیلوگرم، امکان شستن لباس های جمع آوری شده در طول هفته را فراهم کرده و بار گذاری کاملی را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزیت های این لباس شویی می توان به کیفیت ساخت قطعات آن اشاره کرد که بسیار با دوام و بر اساس استاندارد های خاص صنعتی بوده و تمامی معیار های برتر کیفیت را به خود اختصاص داده است چرا که توسط کشور آلمان ساخته شده و در مقابل پاسخگوی نیاز مشتریان خواهد بود. کلاس مصرف انرژی در لباس شویی BOSCH WAW286M9SN، می باشد و با میزان صدای بسیار کمی که دارد می تواند گزینه ای بسیار ویژه برای تمامی خانواده ها به شمار بیاید. حداکثر سرعت چرخش در این ماشین لباس شویی برابر با 1400 دور در دقیقه است که امکان شستشو و خشک کردن لباس را سریع تر از زمان معمول انجام خواهد داد و همین به میزان قابل توجهی سبب صرفه جویی در انرژی خواهد شد. برنامه های متنوعی برای لباس شویی بوش WAW286M9SN ، تعیین شده که عبارتند از: شستشوی لباس های ورزشی/ شستشوی سوپر سریع 15 دقیقه/ شستشو مخلوط/ چرخش/ شستشوی خودکار/  آلرژی +/ لحاف/ تمیز کردن درام/ شستشوی پشم/ شستشوی پارچه های ظریف و لباس های ابریشم می باشد که به صورت انعطاف پذیری امکان شستشوی انواع لباس ها را فراهم خواهد کرد.  
     
    • لباس شویی بوش در ساختاری زیبا و ایمن
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • ظرفیت شستشو 9KG
    • سطح مصرف انرژی A+++
    • قابلیت آب گیری و خشک کردن لباس
    ‎ناموجود
  2. ماشین لباسشویی آلونسا ALONSA WASHING MACHINE 7KG AL-107

    شستشوی لباس ها کاری همیشگی و وقت گیر است، در صورتیکه با دست لباس ها را بشویید وقت و انرژی بسیاری لازم دارید. امروزه با تکنولوژی هایی پیشرفته شستشوی البسه بسیار راحت و آسان شده است و این به دلیل تولید ماشین لباسشویی می باشد. ماشین های لباسشویی رفته رفته به سمت تکامل تکنولوژی و مصرف بسیار پایین انرژی می روند. الونسا AL-107 FL یک ماشین لباسشویی درب از جلو با طراحی و کیفیت ساخت عالی و منحصر بفرد می باشد که از قابلیت ها و امکانات به روز بهره می برد. کار اصلی این لباسشویی را موتور دستگاه انجام می دهد که دارای توان 2100 وات و فرکانس 50 / 60HZ می باشد. موتور لباسشویی AL-107 FL با ولتاژ 240-220 ولت  از حداکثر قدرت و انرژی جهت شستشوی لباس ها برخوردار است. لباس ها داخل محفظه ای به نام درام قرار می گیرند که این محفظه بیشترین تماس را با لباس ها، آب و مواد شوینده دارد بنابراین نحوه ساخت آن باید به صورت خاص و ویژه صورت بگیرد. این درام با ظرفیت 7 کیلو گرمی که دارد امکان قرار گیری مقدار زیادی لباس را در خود فراهم می سازد. با توجه به اینکه تعداد اعضای خانواده ها رو به کم شدن می رود این لباسشویی برای خانواده های کم جمعیت و متوسط امروزی بسیار ایده آل است. درام در هر دقیقه 1400 دور در دقیقه می چرخد و با کمک آن هر گونه لک و چرک از روی لباس ها پاک می شود. کنترل پنل لباسشویی AL-107 FL آلونسا شامل تعدادی از کلید های تنظیم دمای آب ، تعداد دور ، کلید چرخان تعیین برنامه به همراه صفحه نمایش ال ای دی می باشد که رنگ پس زمینه آن قرمز می باشد. صفحه نمایش ال ای دی نحوه کارکرد لباسشویی و اطلاعات مربوط به شستشوی لباس ها را به صورت واضح و گویا با اعداد دیجیتالی به کاربران نمایش می دهد. رنگ درب و کل بدنه لباسشویی بجز قسمت کنترل پنل سفید است. لوازم خانگی به رنگ سفید مزایای زیادی دارد و فضا با استفاده از آن حس تمیزی ، روشنی و بزرگ بودن به خود می گیرد. این لباسشویی با ابعاد 595 X 523 X 850  میلیمتر و وزن 58 کیلوگرم فضای کمی از محیط را اشغال می کند.
    • طراحی زیبا و ایستاده با قابلیت درب از جلو
    • ظرفیت 7 کیلو گرمی
    • موتور قدرتمند با توان 2100W و فرکانس 50 / 60 هرتز
    • صفحه نمایش ال ای دی به همراه کنترل پنل
    • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • درام ضد زنگ ساخته شده از استیل
    ‎ناموجود
  3. ماشین لباس شویی دو قلو 7 کیلو گرم دوو DAEWOO ELECTRONICS 7KG DW-900C

    لباسشویی دو قلو DW-900C یکی از محصولات شرکت دوو الکتریک می باشد که به صورت عالی و موثر لباس های کثیف و آلوده را می شوید. این لباسشویی دارای دو وان شستشو می باشد که از یکی از آن ها برای شستشوی لباس ها و دیگری برای خشک کردن آن می توان استفاده کرد. ظرفیت این لباسشویی 7 کیلوگرم و بدنه آن از جنس پلاستیک با دوام و مرغوبی ساخته شده است که باعث جابجایی راحت لباسشویی می شود. این ماشین لباسشویی بدون اینکه به الیاف لباس ها آسیب برساند هر گونه آلودگی را از روی لباس ها برمی دارد . فیلتر پرز گیر کرک و پرز لباس ها را با استفاده از لباسشویی جذب می کند و مانع از ورود آن ها به داخل لباسشویی خواهد شد. دور موتور خشک کن 600 دور در دقیقه و مصرف آب 115 لیتر می باشد. لباسشویی دو قلوی DW-900C با قیمت بسیار مناسبی که دارد عملکرد شستشوی عالی را برای کاربران فراهم می سازد. با استفاده از پروانه حباب ساز کف بیشتری در هنگام شستشو ایجاد می شود و در نتیجه لباس ها بهتر تمیز می شوند.

    برای تنظیم عملکرد دستگاه می توان از دکمه های روی بدنه کمک گرفت و با استفاده از تایمر برحسب میزان کثیفی ، مدت زمان شستشو را به دلخواه تنظیم کنیم. در لباسشویی دی دبلیو 900 سی برای تخلیه آب باید از دکمه تخلیه آب استفاده کرد و بعد از شستشوی کامل لباس ها آب و کف را خالی و سپس با آبکشی آن ها ، لباس های شسته شده را برای خشک کردن وارد قسمت خشک کن کنید. با استفاده از تایمر خشک کن می توانید مدت زمان و میزان خشک کردن لباس ها را تعیین کنید. این دستگاه دارای مصرف پایین ، صدای کم و نحوه استفاده راحتی است، به صورتیکه هر فردی می تواند نحوه استفاده از لباسشویی را با یک بار استفاده از دستگاه یاد بگیرد.
    •  
    • ساخته شده از مواد با کیفیت و دارای طراحی جمع و جور
    • حداکثر سرعت چرخش خشک کن  600 دور در دقیقه
    • دارای دو وان برای شستشو و خشک کردن لباس ها
    • دارای دکمه هایی روی کنترل پنل جهت تنظیم کردن عملکرد لباسشویی
    • مجهز به فیلتر پرز گیر  جهت گرفتن پرز و کرک لباس ها در هنگام شستشو
    • دارای موتوری قدرتمند و کم مصرف با صدای پایین
    ‎ناموجود
  4. ماشین لباسشویی دو قلو ال جی LG WASHING MACHINE P1460RWP

    • برای دیدن محصولات بر روی لینک زیر کلیک کنید
    • دارای سه برنامه کاربردی
    • کمپرسور قدرتمند
    • طراحی با اخرین سبک مدرن
    • درب محکم و شفاف
    • وزن 25 کیلوگرم
    • بدنه محکم و ضد لرزش
    ‎ناموجود
  5. لباس شویی 15 کیلوگرمی ال جی LG WASHING MACHINE T1503TEF1

    در هر منزلی برای شستشوی لباس ها به دستگاهی به نام لباسشویی نیاز داریم. شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی علاوه بر کاهش مصرف برق و آب باعث می شود تا وقت بیشتری برای انجام بقیه کارها در اختیار داشته باشید. لباسشویی  های زیادی در انواع و طرح های مختلف تولید و روانه بازار شده اند. لباسشویی های درب از بالا یکی از لباسشویی های کارا و قدرتمند است که با استفاده از قابلیت ها و امکانات پیشرفته ای که دارد در مصرف برق ، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی می کند. کمپانی ال جی لباسشویی های درب از بالای T1503TEF3 ، T1503TEF1 ، T1503TEFO  را با امکانات مشابه، در سه رنگ (قرمز ، نقره ای و نسکافه ای ) وارد بازار کرده است. شما با توجه به ترکیب رنگ آشپزخانه خود و سلیقه فردی هر کدام از این رنگ ها را انتخاب کنید. با کمک سنسورهای هوشمند اندازه و وزن لباس ها تعیین خواهد شد و با توجه به آن میزان مواد شوینده ، آب و برنامه استفاده می شود. این لباسشویی هوشمند با اندازه گیری وزن لباس ها به صورت خودکار زمان شستشو را برای لباس ها انتخاب می کند و با صرفه جویی در انرژی هزینه های مصرفی را به حداقل می رساند. لباسشویی با توجه به 8 برنامه مختلفی که دارد ، شستشوی لباس ها را به صورت ایده آل انجام می دهد. برنامه ها را می توان از طریق کنترل پانلی که بر روی درب بالای لباسشویی قرار دارد به راحتی انتخاب کرد. با توجه به ظرفیت 15 کیلو گرم این لباسشویی می توان علاوه بر لباس ، مواردی مانند پتو و ملحفه های بزرگ را توسط لباسشویی شستشو داد. موتور استفاده شده در این لباسشویی از نوع DIRECT DRIVE می باشد و به کمک آن شستشوی لباس ها با ظرافت و کیفیت بالا انجام می گیرد. موتور بدون تسمه در لباسشویی ال جی مدل تی 1503 تی ایی اف 3 دارای کارایی و عملکرد بسیار بالا می باشد و با توجه به نبود هیچ اتصال زنجیری انرژی تلف نخواهد شد. با کمک موتور بی صدای این لباسشویی می توانید لباس ها را در هر زمانی (شب و یا سپیده دم ) شستشو دهید. با کمک قابلیت های پیشرفته ساخت موتور لباسشویی T1503TEFO  به صورت با دوام انجام گرفته است و با خیال راحت می توان از لباسشویی برای مدت زمان زیادی استفاده کرد. دیگ استفاده شده در لباسشویی T1503TEFO   در هنگام شستشو از الیاف پارچه بسیار محافظت می کند و در برابر رطوبت استحکام بالایی دارد. در هنگام آبکشی آب از 6 قسمت از بالا به پایین به صورت آبشار بر روی لباس ها ریخته می شود و مواد شوینده با کیفیت بالا از بین می رود. فیلتر هایی که در لباسشویی T1503TEF1 قرار داده شده است آشغال ها ، پرزها و کرک هایی که همراه با لباس ها وارد لباسشویی شده است را جذب می کنند و از ورود آن ها به داخل لباسشویی جلوگیری می شود. این فیلتر ها عملکرد و طول عمر دستگاه را افزایش می دهند و استفاده از دستگاه را برای مدت زمان طولانی فراهم می سازد.
    • دارای طراحی زیبا در رنگ قرمز با طرح های گلدار درب از بالا با
    • مجهز به 8 برنامه شستشوی مختلف جهت تسهیل در عملیات شستشو
    • راه اندازی مجدد خودکار
    • دارای سنسور هوشمند
    • 6 مرحله شستشوی مختلف جهت شستشوی با کیفیت لباس ها
    • ظرفیت شستشوی 15 کیلوگرم
    • مجهز به کنترل پانل جهت انتخاب سریع برنامه ها
    • دارای فیلتر پرزگیر جهت جلوگیری از ورود پرز لباس ها به داخل لباسشویی
    • قابلیت شستشوی سریع با مدت زمان 19 دقیقه
    • دارای برنامه شروع با تاخیر 3 الی 18 ساعته هوای خشک
    ‎ناموجود
  6. ماشین لباس‌شویی 9 کیلو سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WW80H7410EW

    لباس شویی ها از جمله لوازم کاربردی می‌باشند که در زندگی انسان نقش بسیار مهمی ایفا می ‌کنند. وجود هر نوع لباس شویی با توجه به اینکه هر شخص در طول روز به منظور انجام کارهای روزانه خود  نیاز به شستن لباس‌های خود می‌باشد بسیار لازم و ضروری است ، در این ‌میان با بهره گیری از نوعی لباس شویی که در عین کارایی فوق العاده مناسب از سری قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار باشد می توان کمک زیادی به کاربر بکند. لباس شویی ها با توجه به نوع و کارایی مؤثر انها از سری امکانات و قابلیت‌های برخوردار می‌باشند که زمینه برای شستن هر نوع لباسی فراهم  می‌آورند. لباس شویی 9 کیلوگرمی سامسونگ دبلیو دبلیو80اچ7410ایی دبلیو از سری لباس شویی هایی است که همراه با امکانات جدید و ویژه‌ای در اختیار کاربر قرار می گیرد. با ظرفیت 9 کیلوگرمی آن قابلیت قرار گیری حجم زیادی از لباس‌ها خواهید بود. کمپرسور قدرتمند لباس‌شویی سامسونگ با حداکثر قدرت باورنکردنی قادر به چرخش 1400 دور در دقیقه می باشد. قابلیت شروع با تاخیر  لباس شویی سامسونگ امکان تعیین زمان خاص جهت روشن نمودن آن را برای کاربر به وجود می‌آورد. سطح سر و صدای بسیار کم لباس‌شویی سامسونگ در حین عملکرد مناسب آن باعث حداکثر قدرت بالا با صدای بسیار کم می شود. همراه با تعداد 14 برنامه در نظر گرفته شده برای لباس‌شویی samsung ww80h7410ew امکان شستوشوی هر نوع لباس اعم از ظریف و نازک را به وجود خواهد آورد. سنسور سازگار با محیط در نظر گرفته شده برای لباس‌شویی سامسونگ به حداقل رساندن میزان انرژی اتلافی کمک خواهد.
    • طراحی مستقل
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • فن آوری ecobubble با تولید حجم انبوهی از حباب به منظور تداخل هرچه بهتر مواد به لباس
    • حداکثر سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه
    • دارای قابلیت شروع تاخیر
    • کمپرسور اینورتر دیجیتالی به منظور سطح سر و صدا کم
    • تعداد 14برنامه متنوع
    • رتبه انرژی: A +++
    • سنسور سازگار با محیط
    ‎ناموجود
  7. ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم سامسونگ SAMSUNG WASHING MACHINE WW70J3283KW

    ماشین لباسشویی سامسونگ WW70J3283KW یکی از محصولات پیشرفته و مدرن این کمپانی می باشد .تمیز بودن در هر مکانی که باشید یکی از اولویت ها است و هر فردی نیاز دارد تا روزانه لباس هایی تمیز به تن داشته باشد .با این حال ممکن است یک شستشوی دستی کار آسانی نباشد به همین دلیل بهتر است تا هماهنگ با نیاز و منزل خود بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب کنیم. این ماشین لباسشویی سامسونگ با ظرفیت 7 کیلوگرم مناسب برای خانواده هایی با جمعیت متوسط است که برنامه هایی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد تا دیگر نیازی نباشد هیچ نوع لباسش را با دست شستشو دهند. این دستگاه یک ماشین لباسشویی درب از جلو می باشد به همین دلیل یک گزینه بسیار مناسب برای صرفه جویی در انرژی و آب می باشد و با این دستگاه شما می توانید هزینه های مصرفی خود را در آشپزخانه کاهش دهید .قسمت پنل گزینه ها و دکمه ها در این ماشین لباسشویی شامل آپشن هایی است که به کمک ان ها شما می توانید به راحتی دستگاه را مدیریت کنید و لباس هایی مانند لباس کودک و یا لباس هار ورزشی را به راحتی در این دستگاه شستشو دهید . یک تابع بسیار مفید که در این ماشین لباسشویی برای شما قرار داده شده است تابع تاخیر آن می باشد که مدت زمان 19 ساعت را برای تاخیر در شروع در اختیار شما قرار می دهد . به علاوه شما در هنگامی که می خواهید لباس هایتان در مدت زمان کمی شستشو و شک شوند می توانید در این دستگاه از حالت شستشوی سریع استفاده نمایید که مدت زمان این تابع 15 دقیقه می باشد . درام این ماشین لباسشویی از استیل ضد زنگ ساخته شده که در داخل خود دارای گوی های الماس مانند است و این می تواند باعث شود تا در هنگام برخورد لباس ها به این قسمت ها شستشوی تمیز و سریعی در داخل دستگاه برای لباس ها انجام شود .
    • دارای ظرفیت 7 کیلوگرم (درام حجم 48 لیتر)
    • برچسب مصرف انرژی +++ A
    • سرعت چرخش 1200 دور / دقیقه
    • مراقبت درام کریستال / سیستم منطق فازی
    • برنامه فوق العاده سریع به همراه صفحه نمایش LED آبی
    • دارای کلید های حساس
    ‎ناموجود
  8. لباسشویی 6 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-M1051T

    • لباس شویی شیک با طراحی منحصر به فرد
    • قدرت موتور 1000 دور در دقیقه
    • مجهز به قابلیت نانو سیلور
    • ظرفیت 6 کیلوگرم لباس
    • 8 برنامه شستشو ویژه
    • موتور قدرتمند
    ‎ناموجود
  9. ماشین لباسشویی دوو 8 کیلوگرم DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1011T

    یکی از محصولاتی لوازم خانگی دوو لباس شویی با مدل دی دابلیو دی- اف 1011 تی است که یکی از بهترین برند ها در عرصه لوازم خارجی به شمار می آید. این لباس شویی از بهترین مواد اولیه و قطعاتی فوق العاده برای ساخت آن به کار رفته است که باعث می شود تا مدت های زیادی از آن استفاده نمایید بودن آنکه از کیفیت واقعی که برای آن تعریف شده است کاسته شود. لباس شویی دوو مجهز به 10 برنامه شستشو می باشد که با ظرفیت 8 کیلوگرم و 1000 دور در دقیقه باعث می شود تا در مدت زمان کمی بیشترین حجم از لباس ها را شستشو داده بدون آنکه محدودیتی را در اجرای عملکرد آن به وجود بیاورد. قابلیت حباب ساز در این لباس شویی باعث می شود تا میلیون ها حباب ایجاد شود و روند شستشو را با بهترین کیفیت ارائه دهد طوری که مواد شوینده به تمامی لایه های پارچه نفوذ کرده و 58% بیشتر از سایر مدل های معمولی لباس شویی در اثر بخشی میزان پاک کنندگی موثر واقع شود. یکی از شرایط بسیار ایده الی که توسط این ماشین لباس شویی در اختیار مشتریان قرار داده شده قابلیت فیلتر پرز است باعث می شود تا از تار پود اصلی بافت لباس محافظت کرده و از به وجود آمدن حالت اصطکاک هنگام پوشیدن لباس هایتان جلوگیری شود. سنسورهای هوشمند شستشو در لباسشویی F1011T دوو باعث می شود تا متناسب با نوع پارچه و لباسی که در داخل لباس شویی گذاشته اید عملیات مربوط به شستشو را آغاز کرده و بهترین روند را برای پاک کنندگی لباس ها در اختیار شما قرار دهد. با توجه به کنترل پنل لباس شویی که دارای صفحه نمایش دیجیتال مجهز به نور LED می باشد، از تعدادی دکمه پر کاربرد تشکیل شده و باعث می شود تا به راحتی و با فشار دادن یکی از دکمه ها برنامه مربوط به آن را فعال کرده و کیفیتی واقعی را با استفاده از آن تجربه نمایید. لباس شویی DAEWOO DWD-F1011T مجهز به قفل کودک است که با حالت ایمنی که دارد مانع از دستکاری کودکان شما در هنگام عملکرد خواهد شد. نوع موتور این لباس شویی UNIVERSAL می باشد که از استانداردهای ویژه صنعتی برخوردار می باشد و دوام بسیار بالایی را برای تمامی کاربران به ارمغان می آورد. علاوه بر این لباس شویی دوو همواره حالتی ضد چروک و بسیار ملایم را برای لباس های شما به وجود می آورد که باعث می شود بدون هیچ گونه حساسیت و التهابی لباس های خود را بپوشید و از میزان پاک کنندگی که ارائه می دهد لذت ببرید بدون آنکه جای لکه ها و یا کمترین میزان گرد و غبار بر روی ان باقی بماند. علاوه بر این می توان به قفل شدن درب اصلی لباس شویی در هنگام شستشو اشاره کرد که به میزان بسیار بالایی امنیت شستشو را افزایش می دهد.
     
    • لباس شویی با طراحی رنگ سفید شیک و خیره کننده
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • چرخش دارم  1000 دور در دقیقه
    • 10 برنامه شستشو
    • امکان قفل درب
    • موتور پر توان و کم مصرف
    • کم صدا و بدون لرزش
    ‎ناموجود
  10. لباسشویی 9 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-L1021

    لباس های پاکیزه و تمیز ظاهر افراد را بسیار مرتب و جذاب تر نشان می دهند از این رو توجه به تمیز بودن لباس علاوه بر حفظ بهداشت، برای هر فردی ضروری می باشد. با استفاده از لباسشویی daewoo dwc-l1021 که ساخت کمپانی دوو می باشد شما می توانید تمیزی و پاکیزگی را به خانه و کودکان خود هدیه کنید. این لباسشویی به یک موتور پر قدرت و بدون تسمه مجهز شده است که می تواند علاوه بر چرخاندن درام با سرعت 1٬000 دور در دقیقه است از لرزش لباس‌شویی در حین خشک کردن لباس‌ها نیز جلوگیری کند. این لباسشویی دوو دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی درام است که مناسبی برای خانواده‌های پرجمعیت می‌باشد بنابراین برای استفاده ی روزانه و برای تمیزکردن لباس های تمام افراد خانواده مناسب است. با وجود برنامه‌های مختلف در لباسشویی دی دبلیو سی ال 1021 شما می‌توانید برای انواع جنس البسه از این لباس‌شویی استفاده کنید؛ این برنامه‌ها شامل برنامه‌ای مخصوص لباس‌های کتانی، برنامه‌ای برای لباس‌های معمولی، برنامه برای شستشوی لباس‌های ظریف و غیره ...می‌باشند. به عنوان مثال شما می‌توانید از برنامه ی مختص به شست‌وشوی لباس‌های ورزشی برای شستن انواع لباس‌های ورزشی استفاده کنید که در این صورت لباسشویی با تنظیم زمان شستشو و دمای آب می تواند بهترین شستشوی را اعمال کند. از دیگر ویژگی‌های این لباسشویی دوو مدل L1021 می‌توان به طراحی و دیزاین زیبای آن اشاره کرد، بدنه ی ان از جنس فولاد ضد زنگ می باشد و همچنین بسیار مقاوم در برابر ضربه و خراش است. این طراحی زیبا بدون شک می تواند دکوراسیون خانه ی شما را دو برابر زیبا کند.
     
    • دارای برنامه‌های متعدد برای انواع جنس لباس
    • مجهز به شست‌وشوی سریع تنها در 20 دقیقه
    • دارای سرعت چرخش درام 1٬000 دور در دقیقه
    • شرکت دارای یک موتور پرقدرت بدون تسمه و دایرکت
    • دارای ظرفیت درام 9 کیلوگرمی
    • قابلیت تاخیر در شست‌وشو تا 12 ساعت
    • دارای قابلیت شستشوی اولیه برای پاک سازی هر چه بیشتر لباس های کثیف
    ‎ناموجود
  11. ماشین لباسشویی 8 کیلو گرم ال جی LG WASHING MACHINE 961436

    ال جی 961436یک ماشین لباسشویی با ظرفیت  8 کیلوگرم است که با ویژگی ها و فناوری های زیادی از جمله موتور دایرکت درایو تولید و طراحی شده است. این فناوری یک تکنولوژی منحصر بفرد ال جی است . بدان معنی می باشد که دستگاه علاوه بر چرخش معمولی و شستشوی لباس ها می تواند با توابع هوشمند خود حالت های صرفه جویی در زمان و هزینه را نیز در اختیار شما قرار دهد . این نوع موتور با لرزش کمتر و تولید سر و صدای بسیار کم بهترین گزینه برای استفاده در این دستگاه های مدرن است .در این دستگاه ال جی می تواند برنامه های متفاوت و منحصر بفردی را برای شستشو در اختیار شما قرار دهد . کارایی این دستگاه به علاوه اینکه شستشو است همچنین می تواند با تولید بخار کافی لباس ها را اتو و بدون چروک به کاربر تحویل دهد . خیساندن سریع و همچنین شستشوی عالی از وظایف اصلی این دستگاه ال جی می باشد .این دستگاه همچنین مجهز به یک تابع تشخیص هوشمند است که در صورت برزو اختلال در دستگاه شما می توانید با عوامل آن تماس گرفته و برای برطرف نمودن مشکل اقدام نمایید .تعداد برنامه های این دستگاه 13 برنامه می باشند که این برنامه ها از طریق صفحه نمایش LED و همچنین دکمه ان قابل اعمال و اجرا هستند .برنامه های این دستگاه شامل برنامه شستشوی انواع لباس ها مانند لباس های نخی و پشم ، لباس های کودک ،شستشوی سریع و همچنین ضد آلرژی هستند .مصرف هزینه و انرژی در این ماشین لباسشویی تقریبا می توان گفت که حدود 20 درصد نسبت به سایر لباسشویی ها کمتر است پس می توان با خیال راحت روزانه از آن استفاده کرد . ظرفیت خشک کردن این ماشین لباسشویی 4 کیلوگرم می باشد
    • دارای موتور Direct Drive
    • لرزش کم و بی سر و صدا
    • مجهز به اتو بخار با تولید بخار در درام
    • ساخته شده با آخرین فناوری ها
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • بهینه مصرف انرژی 20 %
    • مجهز به سیستم تشخیص هوشمند
    ‎ناموجود
  12. ماشین لباسشویی 9 کیلو هوور HOOVER WASHING MACHINE WDYN9646

    یکی از لباس شویی های جدید و منحصر به فرد که به تازگی در اختیار کاربران قرار داده شده است لباس شویی Hoover wdyn9646pg می باشد که ساخت کشور ایتالیا بوده و بیشترین کیفیت را به آن اختصاص داده اند و همین باعث شده تا مدت های زیادی را از آن استفاده نمایید بدون آنکه مانند سایر مدل های قدیمی و سنتی نیازی به تعویض قطعات اصلی آن باشد. از ویژگی های اصلی این لباس شویی ظرفیت بارگذاری آن است که برابر با  9KGبار کامل می باشد و با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی لباس های خود را در داخل آن قرار داده بدون آنکه محدودیتی در ارائه کیفیت آن به وجود بیاید. با توجه به فن آوری های ویژه ای که موتور اینورتر لباس شویی هوور دابلیو دی وای ان 9646 پی جی، دارد می توانید از میزان مصرف بسیار کم و ایده آل آن بیشترین کیفیت را تجربه کنید. تعداد تمامی برنامه هایی که برای شستشو قرار داده شده برابر با 9 برنامه ویژه و کاربردی است که مناسب برای تمامی جنس لباس هایی است که در داخل آن قرار داده اید. در نتیجه می توانید بیشترین میزان بازدهی را توسط آن تجربه نمایید. تنظیم سرعت درام در این لباس شویی اتوماتیک WDYN9646 هوور بین 0 تا 1400 دور در دقیقه می باشد که به شما امکان می دهد تا میزان ایده آلی را توسط آن تعیین کرده و در شستن لباس های خود مورد استفاده قرار دهید. یکی از فاکتور هایی که در تعیین قیمت لباس شویی می تواند تاثیر زیادی داشته باشد کم صدا بودن آن است که باعث می شود آن را در هر شرایطی روشن کرده و مورد استفاده قرار  دهید بدون آنکه صدایی اضافی را تولید کرده و یا مانع استراحت کردن شما و بچه هایتان شود.
     
    • لباس شویی اتوماتیک با طراحی درب شیشه ای مدرن
    • دارای 9 برنامه شستشوی ویژه
    • ظرفیت 9 کیلو گرم لباس   
    • سرعت درام از 0 تا 1400 دور در دقیقه
    • حداکثر بار خشک کردن 6KG
    ‎ناموجود
  13. لباس شویی 9 کیلوگرمی ویرپول WHIRLPOOL WASHING MACHINE AWOE9129

    زندگی مدرن امروزه با عدم استفاده از لوازم ضروری ممکن نمی باشد. استفاده از کالاهای برقی مخصوصاً کالاهایی که عملکرد افراد را در زمینه های تمیز نگه داشتن لباس ها یاری دهد بسیار ضروری می باشد. لباس شویی ها در زندگی انسان می توانند نقش مهمی داشته باشند چون به لطف لباس شویی می باشد که همیشه می توان لباس های تمیز و با طراوتی در اختیار داشت. استفاده از لباس شویی به منظور بهره وری از حداکثر انرژی و کارایی آن جهت شستن لباس ها از توجه ویژه ای برخوردار می باشد. لباس شویی وایرلپول ای دبلیو او ایی9129با ظرفیت 9 کیلوگرمی آن قادر به شستوشوی لباس ها و پارچه های مختلفی می باشد. لباس شویی وایرلپول دارای یک سری قابلیت و مزیت هایی می باشد که به صورت مختصر به شرح آنها می پردازیم. عملکرد قبل از شستوشوی لباس شویی وایرلپول امکان شستن لباس های روغنی و بسیار لکه دار را برای کاربر به وجود می آورد. قابلیت شروع با تاخیر لباس شویی وایرلپول امکان تنظیم ساعت مورد نظر جهت انجام عملیات را به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از لباس شویی whirlpool awoe9129  می توان لباس های بچه و نازک را به صورت جداگانه با چرخش و دقت مناسب مورد شستوشو قرار داد. سنسور سازگار با محیط موجود در لباس شویی وایرلپول به صورت جدی می تواند در کاهش هزینه های مصرفی نقش بسزایی داشته باشد. حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه ای لباس شویی وایرلپول چربی ترین و لکه دار ترین لباس ها را با سرعت فوق العاده بالا مورد شستوشو قرار می دهد.        
    • ظرفیت 9 کیلوگرمی
    • حداکثر سرعت چرخش1200 دور در دقیقه
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • عملکرد برنامه کودک
    • قابلیت قبل از شستوشو
    • سنسور سازگار با محیط
    ‎ناموجود
  14. ماشین لباس شویی آ ایی گ AEG WASHING MACHINE 8KG L76285

    لباسشویی های AEG دستگاه هایی هستند که با خیال راحت هر فردی می تواند از آن ها در منزل خود استفاده کند و بهترین و تمیزترین پارچه ها را از آن ها دریافت کنند. با داشتن لباسشویی AEG l76285 لباس های شما از هر نوعی که باشند به راحتی تمیز می شوند زیرا که برنامه ها و تابع های مختلفی در این دستگاه تعریف شده اند. با این ماشین لباسشویی شما حتی می توانید ظریف ترین پارچه ها را نیز شستشو دهید. از ویژگی های بارز در این ماشین لباسشویی درام با اندازه XXL و سیستم هوشمند برای وزن زیادی می باشند که این فناوری هر گز اجازه نمی دهد تا لباس هایی بیشتر زا ظرفیت در داخل ماشین قرار گیرند. ظرفیت کلی این ماشین لباسشویی 8 کیلوگرم می باشد که به همراه این قابلیت قادر است تا لباس ها را نیز در کمترین زمان خشک کند. در قسمت صفحه نمایش بزرگ این ماشین لباسشویی شما می توانید ساعت جاری و مدت زمان باقی مانده از شستن لباس ها را به راحتی مشاهده کنید به علاوه به همراه این صفحه نمایش برنامه های متعددی نیز تعریف شده اند که توسط یک دکمه بزرگ فعال خواهند شد . درب این لباسشویی یک محافظ بزرگ می باشد و دارای قابلیت قفل پس از شروع کار است. طراحی و دیزاین این ماشین لباسشویی به همراه درام استیل آن یکی از نکات برجسته آن به شمار می آید . رنگ این دستگاه سفید می باشد که دارای قابلیت ضد خش و زنگ زدگی است. به طور کلی این ماشین لباسشویی یک دستگاه کاملا مناسب برای هر آشپزخانه ای است زیرا هم رنگ مناسبی دارد و هم با اندازه و ظرفیت کافی طراحی شده است.
    • دارای ظرفیت 8 کیلوگرم
    • مجهز به درام قوی با 1200دور در دقیقه
    • دارای موتور قدرتمند اینورتر
    • صفحه نمایش بزرگ LCD
    • تابع تاخیر و برنامه های کاربردی دیگر
    • دارای قفل کودک
    • برچسب انرژی A+++
    ‎ناموجود
  15. لباسشویی درب از جلو 9 کیلو گرم بکو BEKO WASHING MACHINE WMB91241

    امروزه شستشوی لباس ها کاری خسته کننده است که وقت و انرژی زیادی را تلف می کند. یکی از وسایل های ضروری و کاربردی برای شستشوی لباس ها ماشین لباسشویی می باشد که در انواع مختلف تولید می شود. به دلیل استفاده زیاد از لباسشویی باید در انتخاب این دستگاه به پارامترهای ویژه توجه کنیم. لباسشویی WMB 91241 بکو از نوع درب از بالا می باشد و دارای 16 برنامه الکترونیک مختلف شستشو می باشد که با استفاده از دکمه های روی کنترل پنل به راحتی می توان آن ها انتخاب کرد. این ماشین لباسشویی با امکانات پیشرفته ای که دارد یکی از محصولات با کیفیت شرکت بکو با کارایی و عملکرد بالا می باشد. مخزن درام این لباسشویی دارای حجم 64 لیتر و ظرفیت 9 کیلوگرم می باشد که با گنجایش بالایی که دارد برای خانواده های متوسط و پرجمعیت بسیار ایده آل می باشد. لباسشویی درب از جلوی 91241  بکو دارای مصرف انرژی A+ می باشد و نسبت به لباسشویی های دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند. برنامه شروع تاخیر در این لباسشویی 24 ساعته می باشد و شما می توانید با استفاده از آن شستشوی لباس ها را به تاخیر بیندازید. در لباسشویی WMB91241 حالت شستشوی سریع یکی از برنامه های مفید و کاربردی است که مدت زمان شستشوی آن بسیار کم می باشد. دیگ درام این لباسشویی از مواد با کیفیت و ضد زنگ ساخته شده است که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم است و بدون آسیب رساندن به لباس ها آن ها را به خوبی می شوید. صفحه نمایش روی لباسشویی مدت زمان باقی مانده و عملکرد لباسشویی را به صورت واضح به کاربران نمایش می دهد. میزان سطح سرو صدا در لباسشویی دبلیو ام بی 91241 بکو در حالت شستشو 55 دسی بل و در حالت خشک کن 71 دسی بل می باشد.
    • دارای قابلیت درب از جلو
    • ظرفیت 9 کیلوگرم
    • حداکثر سرعت چرخش 1600 دور / دقیقه
    • برنامه شروع با تاخیر 24 ساعته
    • دارای برچسب مصرف انرژی A +
    • دارای 16 برنامه مختلف جهت شستشوی بهتر لباس ها
    ‎ناموجود
  16. لباسشویی درب از جلو شارپ SHARP WASHING MACHINE FE810AZ

    شرکت های زیادی تلاش زیادی کرده اند تا بهترین ماشین لباس شویی و با امکانات منحصر به فرد ارائه دهند و در میان این شرکت ها، کمپانی شارپ نیز در این زمنیه تلاش زیادی کرده است که ماشین لباس شویی با مدل FE810AZ را به صورت درب از جلو طراحی کرده است. همچنین این ماشین لباس شویی همانند ماشین لباس شویی درب از جلو میزان سطح آب مورد نظر را به کمک دو لوله ی ورودی و به صورت خودکار تامین می کند با حداکثر سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه می توانید تمام البسه ها و اقلام های کثیف موجود در آن را برای شما به صورت دقیق و در کمترین زمان تمیز کند و از تجربه کردن لباس های تمیز به وسیله ماشین لباس شویی درب از جلو شارپ اف ایی 810 ای زد لذت ببرید. یکی از ویژگی های این ماشین لباس شویی درب از جلو می توان به 15 برنامه های متفاوت اشاره نمود در واقع این برنامه های بر اساس نوع جنس پارچه ها و لباس های موجود میزان آب و مصرف برق برای آنها تعیین می کند که این برنامه ها منجر به صرفه جویی در مصرف برق آب می شود. از دیگر برنامه ی این ماشین لباس شویی نامبرده برنامه انتخاب سریع 15 دقیقه می باشد.
    • دارای یک درب شیشه ای شفاف و محکم
    • میزان ظرفیت آن 8 کیلوگرم
    • سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
    • مجهز به 15 برنامه ی مختلف
    • قادر به برنامه انتخاب سریع 15 دقیقه
    • میزان انرژی بهره وری آن A ++
    ‎ناموجود
  17. ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوشBOSCH WASHING MACHINE WAW32540

    اگر از شستن لباس ها با استفاده از دست و یا کهنه شویی های قدیمی خسته شده اید و به دنبال راه حلی اساسی برای رهایی از این مشکلات می باشید می توانید با سفارش دادن لباس شویی بوش با مدل نامبر دابلیو ای وای 32540 ای یو برای همیشه از این مشکلات جزئی راحت شده  و بازدهی بالایی را در هنگام شستن لباس های کثیف و آلوده خود توسط آن تجربه نمایید. لباس شویی Bosch WAW32540 دارای ظرفیت 8 کیلوگرم می باشد که متناسب با یک خانواده پر جمعیت طراحی شده است. بنابراین می توانید به راحتی حجم وسیعی از لباس های نشسته را که در طول هفته جمع آوری شده اند را در داخل آن قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهی آنها را برای شما شستشو دهد. این ماشین لباسشویی 32540 بوش همه نیازهای شما را برای نتیجه یک شستشوی ایده آل فراهم می کند و سهولت استفاده از آن را نیز می توانید تجربه کنید بدون آنکه در حین عملکرد از میزان بازدهی بالای آن کاسته شود. ماشین لباسشویی بوش WAW32540 مجهز به شیلنگ ضد نشت و بسیار مقاومی می باشد که به شما امکان می دهد تا مدت های زیادی از آن  استفاده نمایید بدون آنکه از کیفیت و دوام اصلی آن کاسته شود. بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که در تهیه و تولید این لباس شویی تنها به جلب رضایت مشتریان توجه شده و جز این هدف دیگری را مورد نظر قرار نداده ایم. سرعت چرخش در این ماشین لباس شویی برابر با 1600 دور در دقیقه می باشد که میزان بسیار بالایی را نسبت به سایر مدل های قدیمی به خود اختصاص داده است. علاوه بر این توسط 14 برنامه شستشو می تواند انواع لباس های ظریف/ پشمی و پارچه های حریر را با بیشترین بازدهی در اختیار کاربران قرار دهد.
     
    • ماشین لباس شویی با طراحی رنگ سفید
    • سرعت درام 1600 دور در دقیقه  
    • مجهز به 14 برنامه شستشو
    • ظرفیت 8 کیلو گرم
    • قابلیت  Anti-flood  
    • بی صدا و کم مصرف
    ‎ناموجود
  18. لباس شویی 8 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHER DWD-F1041T

    شرکت سازنده ی دوو در زمنیه ی ماشین لباس شویی بهترین محصول و با مدل های فراوان تولید و روانه کرده است در نتیجه ماشین لباس شویی DWD-F1041T خود را به صورت درب به جلو طراحی کرده است که درب آن از یک شیشه ی بسیار محکم و با دور لایه های کروم از نوع پلاستیکی ساخته شده است که دکمه ی درب باز کن آن بر روی خود درب قرار گرفته است تا شما به راحتی بتوانید آن را باز کنید در واقع این درب تا زاویه 180 درجه می تواند باز شود. همچنین این ماشین لباس شویی همانند ماشین لباس شویی های دیگر کمپانی دوو دارای یک صفحه ی کنترل و یک نمایشگر فوق العاده از نوع دیجیتال می باشد بنابراین این صفحه ی کنترل قادر به 9 برنامه های مختلف و دکمه ی ON/OFF و دکمه ی درجه حرارت آب و دکمه ی میزان چرخش آن و غیره می باشد و با انتخاب کردن هر یک از آنها شما می توانید آن را بر روی نمایشگر دیجیتال مشاهده نمایید به طور کلی شما می توانید این ماشین لباس شویی را به صورت الکترونیکی هوشمند کنترل کنید. به عبارت دیگر از میان این برنامه ها ماشین لباس شویی اف 1041 تی برنامه ی سازگاری با محیط زیست باعث می شود میزان مصرف برق آن صرفه جویی شود. به علاوه حداکثر سرعت چرخش ماشین لباس شویی دوو دی دبلیو دی اف 1041 اف 1000 دور در دقیقه می باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه ی ماشین لباس شویی F1041T می توان به قفل کودک آن اشاره نمود و با زدن این دکمه تنظیمات آن تغییر نمی کند. همچنین میزان آبی که این ماشین لباس شویی برای شستن لباس های خود صرف می کند 59 لیتر می باشد و ظرفیتی که ماشین لباس شویی DWD-F1041T می تواند در خود حمل کند 8 کیلو گرم می باشد.
    • ظرفیت بارها 8 کیلو گرم
    • قادر به 9 برنامه ی مختلف
    • میزان مصرف آب 59 لیتر
    • کنترل کردن آن به صورت الکترونیکی هوشمند
    • حداکثر سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
    • دارای دکمه ی تنظیم درجه ی حرارت آب
    • مجهز به دکمه ی قفل کودک و برنامه شستشو پشم
    • از بین بردن کف صابون به صورت خودکار
    • نوع موتور آن universal و جنس بدنه و درب آن پلاستیک محکم
    • دارای صفحه ی کنترل و یک نمایشگر دیجیتال
    • باز کردن درب در زاویه ی 180 درجه
    ‎ناموجود
  19. ماشین لباس شویی 13 کیلوگرمی دوو Daewoo Washing Machine DWF-260P

    لباسشویی ها دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت های متنوع با امکانات و طراحی های منحصربفرد تولید و روانه بازار شده اند. از لحاظ طراحی لباسشویی ها به انواع مختلف درب از بالا ، درب از جلو و نیمه اتوماتیک همراه با ظرفیت بار مختلف تقسیم بندی می شوند. هر کدام از طرح ها بسته به امکاناتی که دارد پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از سازندگان معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی کمپانی Daewoo می باشد. این کمپانی مدت زمان زیادی شروع به کار کرده و محصولات متنوع و با کیفیتی را برای کاربران وارد بازار می کند. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی DWF-200P می باشد که در مدل های DWF-260P و DWF-240P نیز تولید شده است. این لباسشویی با قابلیت درب از بالا شستشوی انواع پارچه ها را به صورت اتوماتیک برای کاربران انجام می دهد و خدمات شایانی در زمینه نظافت ارائه می کند. طراحی این لباسشویی با کیفیت بالا و به صورت جمع و جور انجام گرفته و انجام عملیات دارای پایینی می باشد. بدنه این لباسشویی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و در برابر هر گونه زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد.

    درب این لباسشویی از دو قسمت لبه های محکم و قسمت شفاف تشکیل شده است که به راحتی از طریق آن می توان مراحل شستشو را مشاهده کرد. تکنولوژی های زیادی در این دستگاه استفاده شده است که باعث تمیز تر شدن لباس ها می شود. 6 برنامه شستشو در لباسشویی دی دبلیو اف 200 پی شامل برنامه ی فازی، پتو، سازگار با محیط زیست.، پشم، خیس کردن و تمیز کردن می باشد که آن ها را می توان با دکمه های روی کنترل پنل به راحتی انتخاب کرد و میزان آب در 4 سطح تنظیم کرد. در هنگام شستشو لباسشویی به صورت خودکار ورودی آب را چک می کند و در صورت نیاز آب بیشتری را وارد دستگاه خواهد کرد. همچنین این دستگاه به هشدار صوتی مجهز شده است که از طریق سیگنالی هشدارهای لازم را به کاربران ابلاغ می کند. ظرفیت این لباسشویی 13 کیلوگرم است و به راحتی لباس های ضخیم ، نازک ، پشم ، پتو و غیره را بدون آسیب رساندن به الیاف پارچه تمیز می کند.
    • دارای 6 برنامه شستشو لباس ها
    • دارای ظرفیت 13 کیلو گرم
    • مجهز به فیلتر هوشمند و فیلتر پرزگیر
    • خاموش شدن خودکار لباسشویی
    • قابلیت شستشوی پتو و پشم و پارچه های نازک
    • تکنولوژی شستشوی حباب ساز 
    ‎ناموجود
  20. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE 8KG DWD-F1071T

    به پیشرفت هرچه بهتر در روند کارهای خانه برای خانم ها نیاز به نوعی راهکار مناسب می باشد تا علاوه بر صرفه جوی در وقت انرژی بسیار کمی مصرف کنند. مثلاً لباس در خانواده های پر جمعیت ممکن است هر روز نیاز به شستشو باشند. برای این کار شستشو با دست گزینه ای مناسب نمی باشد چون هم وقت هدر می رود و هم اینکه پوست دست زخمی خواهد شد. برای مواجه شدن با این مشکل همزمان با پیشرفت جمعیت شرکت های مختلف در سراسر دنیا قدم های بزرگی برداشته اند. به عنوان نمونه شرکت با سابقه دوو همواره با ارائه محصولات مختلفی از کوچکترین وسایل خانواده گرفته تا بزرگترین آنها مانند لباس شویی سعی در رفاه حال کاربران می باشد. با ساخت انواع ماشین لباس شویی های با کیفیت خود باعث شده تا افراد زیادی به خرید آن گرایش پیدا کنند. لباس شویی DAEWOO DWD-F1071T یک نوع ماشین لباس شویی درب از جلو می باشد که همراه با ویژگی های بسیار خوب آن مناسب برای هر خانه ای می باشد. با ظرفیت بزرگ 8 کیلویی آن دیگر نگران شستن لباس ها خود نباشید چون لباس شویی دوو قادر به شستن تمامی لباس های شما می باشد. با حداکثر چرخش درام لباس شویی دوو در هر دقیقه قادر به 1000 دور می باشد که با این میزان چرخش حتی ضخیم ترین و وقت گیر ترین لباس ها را برایتان مورد شستوشو قرار می دهد. با استفاده برنامه های متنوع لباس شوی دوو دی دبلیو دی- اف1071تی لباس های تمامی اعضای خانواده خود را با نهایت دقت و کیفیت بالا تحویل بگیرید.  
    • ظرفیت بزرگ 8 کیلو گرمی
    • حداکثر چرخش 1000 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش و کنترل الکتریکی برای اطلاع از روند کار
    • برنامه های مختلف شستشو
    ‎ناموجود
  21. ماشین لباسشویی 6 کیلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-M8031T

    ماشین لباسشویی DAEWOO DWD-M8031 یک لباسشویی درب از جلو می باشد که حداکثر بار یا ظرفیت آن 6 کیلوگرم است و می تواند با درام خود 800 دور در دقیقه چرخش داشته باشد. برچسب انرژی مصرفی در این دستگاه برای شستن A می باشد و شامل 24 برنامه برای شستشو  است .از جمله برنامه های این ماشین لباسشویی می توان به شستشوی لباس های پشمی ، پنبه ای ، لباس های کودک ، پارچه های حساس، لباس های ورزشی و یا شستشوی سریع می باشد . ماشین لباسشویی ام 8031 با ظرفیت مناسب خود می تواند برای خانواده های کم جمعیت و یا متوسط مناسب باشد .با توجه به قدرت موتور این دستگاه می توان گفت که قادر است یک عملکرد عالی را ارائه دهد و شستشوی لباس ها را طبق برنامه هایی که برای آن تعین می کنید انجام دهد . اندازه مناسب و کوچک در این ماشین لباسشویی امکان جایگذاری آن را در هر نقطه ای از آشپزخانه برای شما فراهم می آورد .رنگ این ماشین لباسشویی سفید است که به همراه یک صفحه نمایش با نور پس زمینه ، دکمه بزرگ چرخان و کنترل پنل گسترده همراه است.  این دستگاه همچنین دارای یک درب با دسته بزرگ است که به دلیل زاویه و اندازه مناسب شما می توانید به راحتی این درب را با یک دست باز کنید .
    • دارای ظرفیت شش کیلوگرم
    • مجهز به 24 برنامه برای شستشو
    • مجهز به تابع شروع با تاخیر
    • طراحی منحصر به فرد و اندازه ی استاندارد
    • صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل
    ‎ناموجود
  22. لباسشویی 9 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-LD1412

    افراد برای خرید لوازم خانگی بیشتر به دنبال محصولاتی می گردند که دارای کیفیت بالایی باشند. زیرا اکثر محصولات خانگی قیمت بالایی دارند و در صورت اشتباه ،باید دوباره هزینه ای بابت تعمیر آن پرداخت کنند. لباسشویی DWC-LD1412 دوو علاوه بر طراحی بسیار شیک و زیبا، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و برای مدت زمان زیادی قابل استفاده است. این لباسشویی دارای برنامه های زیادی می باشد که با استفاده از آن ها می توان هر نوع پارچه با هر میزانی را شستشو دهد. برای انتخاب این برنامه ها می توان از دکمه های روی کنترل پنل استفاده کرد. ظرفیت شستشوی این لباسشویی 9 کیلو گرم و ظرفیت خشک کن آن 5 کیلوگرم می باشد. لباسشویی دی دبلیو سی ال دی 1412 دوو به موتور کم صدا و کم لرزش Direct Drive مجهز شده است. این موتور بدون تسمه می باشد و هیچ اتصالی در بین قطعات آن صورت نگرفته است. موتور های بدون تسمه تمام قدرت را برای چرخاندن درام استفاده می کنند و هیچ نیروی تلف کننده و اصطکاک در آن وجود ندارد که این نیرو را کم کند. سطح سرو صدای این لباسشویی در هنگام شستشو 44 دسی بل و برای خشک کن 66 دسی بل می باشد. قابلیت دیگری در این لباسشویی وجود دارد که با کمک آن می توان مدت زمان شروع به کار لباسشویی را به مدت 12 ساعت به تاخیر انداخت. افراد شاغل با استفاده از این برنامه می توانند در مواقعی که در خانه حضور ندارند شروع کار لباسشویی را به صورت اتوماتیک به تاخیر بیندازند.

    درام این لباسشویی از مواد با مرغوب و در اندازه بزرگی  ساخته شده است که به راحتی پتو و ملحفه را در خود جای می کند و آن را به خوبی شستشو می دهد. این مخزن الماسه به لباس ها هیچ آسیبی وارد نمی کند و فرآیند شستشو را به صوت موثر و عالی انجام می دهد. تکنولوژی حباب ساز با ایجاد میلیونها حباب هوا مواد شوینده را به راحتی در آب حل می کند و عملیات شستشو را به صورت ایده آل انجام می دهد. در این لباسشویی تکنولوژی دیگری وجود دارد که جهت از بین بردن باکتری و میکروب لباس ها استفاده می شود. این تکنولوژی نانو سیلور نام دارد که با آزاد کردن میلیاردها یون نقره 99/99% از باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد. با استفاده از این قابلیت می توان لباس ها را با آب سرد شستشو داد و تمام میکروب های لباس ها را برطرف کرد.
    • ظرفیت شستشو 9 کیلو گرم و ظرفیت خشک کن 5 کیلوگرم
    • دیگ شستشو بزرگ برای شستشوی پتو و ملحفه
    • حداکثر سرعت چرخش / دور 1400 دور در دقیقه
    • موتور بدون تسمه (دایرکت درایو) جهت شستشوی کم لرزش و بدون صدا
    • مجهز به تکنولوژی نانو سیلور جهت از بین بردن باکتریها و میکروب های لباس ها
    • برنامه شستشوی سریع برای شستن لباس های نسبتا کثیف
    ‎ناموجود
  23. ماشین لباسشویی 6 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-M8041T

    لباسشویی ها در طول چند دهه ی اخیر به یکی از اساسی ترین لوازم آشپزخانه تبدیل شده اند. یکی از دلایل مهم شدن آنها در آشپزخانه می توان به کمبود وقت افراد برای لباس شستن اشاره کرد چرا که با وجود مشغله ی کاری تمام افراد می خواهند در مدت زمان کمتر و بدون نیاز به حضور آنها، کارهایی مانند شستشوی لباس و آشپزی در خانه صورت گیرد. لباسشویی دوو Daewoo DWD-M8041T یکی از بهترین لباسشویی های موجود در بازار با قیمت مناسب می باشد که قادر به شستشوی لباس ها به صورت تمام اتوماتیک می باشد. این لباسشویی دوو قادر به شستن انواع جنس لباس می باشد که با تنظیم روی دماهای مختلف می تواند بهترین شستشوی را اعمال سازد. تنظیمات آب را در لباسشویی ام 8041 تی دوو می توانید در دماهای بین 95 درجه ی سانتی گراد تا 30 درجه تنظیم نمایید، همچنین شستشوی با استفاده از آب سرد ممکن می باشد که این دمای پایین آب مناسب برای لباس هایی می باشد که با آب گرم رنگ آنها تغییر خواهد کرد. شما می توانید همچنین با استفاده از تعداد برنامه های تعبیه شده در آن به عنوان مثال لباس های کتانی و یا ظریف را به صورت جداگانه شستشو دهید و یا همچنین از برنامه ی میکس و مخلوط برای شستن لباس ها به صورت یکجا استفاده کنید. لباسشویی DWD-M8041T دارای تکنولوژی های پیشرفته ای مانند حباب ساز است. این تکنولوژی با تولید میلیون ها حباب می تواند نهایت تمیزی را به لباس ها بدهد و همچنین از اصطکاک بین لباس ها و بدنه ی درام جلوگیری کند. با این لباس شویی تمام اتوماتیک شما می توانید در مدت بسیار کمتری شاهد تمیزی فوق العاده ی البسه باشید.
    • دارای حداکثر ظرفیت بار 6 کیلوگرم
    • دارای صفحه نمایشگر ال ای دی
    • حداکثر سرعت 800  دور بر دقیقه
    • دارای درام و بدنه ی فلز ضد زنگ
    • دارای 10 عدد برنامه برای انواع جنس البسه
    • دارای تنظیمات دمای آب از 95 درجه تا 30 درجه ی سانتی گراد
    • مجهز به تکنولوژی مدرن حباب ساز
    ‎ناموجود
  24. لباسشویی 8 کیلوگرمی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1031T

    اگر از آن دسته افرادی هستید که اهمیت بسیار زیادی به تمیزی لباس های خود می دهید و دوست دارید همیشه در امکان عمومی با ظاهری زیبا و لباس هایی آراسته و پاکیزه حضور داشته باشید می توانید هم اکنون با سفارش دادن ماشین لباس شویی DAEWOO DWD-F1031T برای همیشه به این آرزوهای خود دست یابید. لباس شویی دوو مجهز به امکانات و قابلیت های بسیار زیادی است که به شما امکانی می دهد تا انواع لباس های ضخیم و نازک خود را در داخل آن قرار دهید و با برنامه های ویژه ای که برای آن فراهم شده از تنوع شستشوی آن لذت ببرید. این لباس شویی با ظرفیت 8 کیلوگرم لباس دارای قدرت چرخش 1000 دور در دقیقه است که به شما امکان می دهد تا در مدت زمان کمی تمامی لباس ها را شستشو داده و در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این دارای 10 برنامه شستشو بسیار ویژه ای است که متناسب با سلیقه و نیاز کاربران ایجاد شده است و در جهت بهبود عملکرد شستشو در اختیار تمامی مشتریان قرار داده شده است. بنابراین می توانید با خیال راحت تمامی لباس های کتانی، ظریف و ضخیم خود را در داخل آن قرار دهید و لذت شستشو را با استفاده از آن تجربه نمایید. با توجه به سنسور و فیلتر های ویژه ای که برای لباس شویی دوو مدل F1031T فراهم شده است می توانید از در اختیار داشتن لباس هایی ضد پرز و بدون اصطکاک بهره مند شوید. لباس شویی دی دابلیو دی- اف 1031 تی دارای موتوری پرقدرت می باشد که به سبب سیستم مجهزی که برای آن قرار داده شده بسیار کم مصرف می باشد . قابلیت حباب ساز در این لباس شویی باعث می شود تا با ایجاد کف زیاد به لایه های پارچه نفوذ کرده و سطح آلودگی ها را به میزان زیادی کاهش دهد. همچنین در مدت زمان کمی لباس ها را آب کشی کرده و آنها را خشک می کند بدون آنکه در هنگام سرعت چرخش، لرزش و یا سر و صدای اضافی را به وجود بیاورد.
     
    • لباس شویی دوو با طراحی و دیزاین چشم نواز
    • ظرفیت 8 کیلوگرم
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    • چرخش 1000 دور در دقیقه
    • مجهز به 10 برنامه شستشو
    • مناسب برای انواع لباس ها
    • قابلیت شستشوی سریع در 30 دقیقه
    • موتور قدرتمند
    ‎ناموجود
  25. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-F1081

    در دنیای امروز راحت طلبی در زندگی اشخاص بسیار بیشتر شده است. مخصوصاً برای جوانان نسل امروز شستن لباس ها کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. برای حل این مشکل و مواجه نشدن با حجم انبوهی از لباس ها شرکت دوو قدم مهمی در این راستا برداشته است. تمامی محصولات تولیدی این شرکت همراه با کیفیت ترین اجزا و قطعات ساخته شده اند. لباس شویی ها علاوه بر این که در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کنند بلکه آشپزخانه را نیز به شیوه ای زیبا تبدیل خواهد کرد. لباس شویی دوو دی دبلیو دی-اف1081 نمونه ای این نوع لباس شویی ها می باشد که با ظرفیت بزرگ آن مناسب برای هر نوع خانه ای می باشد. با استفاده از ظرفیت 8 کیلویی آن می توان هر نوع لباسی با میزان لکه و چربی را در کمترین مدت زمان برای شما بشوید. لباس شویی دوو درب از جلو می باشد که به راحتی امکان جای دادن لباس در داخل آن فراهم خواهد شد. مهمترین ویژگی لباس شویی دوو موتور قدرتمند آن می باشد که میزان بهره وری انرژی مناسب را انتقال می دهد. با حداکثر چرخش فوق العاده 1000 دور در دقیقه ای آن آب و مواد شوینده به تمام جهت های لباس شویی و لباس ها برخورد خواهد کرد که می زان درخشندگی فوق العاده از لباس ها را به ارمغان خواهد آورد.  
    • ظرفیت 8 کیلوگرمی
    • صفحه نمایش و کنترل الکتریکی
    • برنامه های مختلف شست و شو با حداکثر مصرف انرژی
    • موتور مناسب و قدرتمند لباس شویی جهت کارایی فوق العاده
    • حداکثر چرخش فوق العاده به منظور تمیز شدن هر چه بهتر لباس
    ‎ناموجود
  26. ماشین لباسشویی 10 کیلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-ED1232

    لباس شویی ها در زندگی انسان نقش مهمی را ایفا می کنند. اغلب به دلایلی مانند شاغل بودن و یا سایر کارها روزانه ممکن است حجم انبوهی از لباس ها روی هم جمع شوند که شستن آنها با دست هم طاقت فرسا می باشد و هم اینکه باعث آسیب به دست خواهد شد. شستن لباس ها در دنیای امروزی و برای جوانان نسل امروزی کاری بسیار دشوار می باشد. برای رفاه حال تمامی کاربران در سراسر دنیا شرکت دوو دست به ساخت انواعی از لباس شویی های با کیفیت زده است. لباس شویی هایی که با کیفیت زیادی ساخته شده اند لباس شویی درب از جلویی دوو دی دبلیو سی-ایی دی1232 نمونه بازی می باشد که به وضوح می توان کیفیت را در ساختار و نوع آن تشخیص داد. لباس شویی دوو از بالاترین امکانات روز دنیا برخوردار می باشد. امکاناتی که فرد با استفاده قرار دادن آن اصلاً تصور نمی کند که همچین لباس شویی این چنین کارایی خوبی را به ارمغان بیاورد. با استفاده از سیستم هوشمند به صورت خود میزان آب و درجه حرارت را تنظیم می کند. ظرفیت لباس شویی دوو 10 کیلو گرم می باشد که به میزان 6 کیلوگرم از لباس را خشک خواهد کرد. میزان انرژی هدر رفته توسط لباس شویی دوو در مقایسه با کارایی خوب آن به چشم نمی آید. موتور قدرتمند لباس شویی DAEWOO DWC-ED1232 از نوع BLDC  می باشد. با میزان قدرت چرخش فوق العاده لباس شویی دوو کثیف ترین لباس ها را برایتان تمیز و پاکیزه خواهد کرد.      
    • طراحی شیک و مناسب
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • میزان بهره وری انرژی مناسب
    • نمایشگر led
    • عملکرد شروع با تاخیر
    • سیستم شست و شوی هوشمند
    • اندازه درب 376 میلی متر
    • موتور قدرتمند bldc
    • حداکثر چرخش فوق العاده 1200 دور در دقیقه
    • ظرفیت خشک کنندگی 6 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  27. ماشین لباس شویی دوو Daewoo Washing Machine DWF-240P

    لباسشویی ها دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت های متنوع با امکانات و طراحی های منحصربفرد تولید و روانه بازار شده اند. از لحاظ طراحی لباسشویی ها به انواع مختلف درب از بالا ، درب از جلو و نیمه اتوماتیک همراه با ظرفیت بار مختلف تقسیم بندی می شوند. هر کدام از طرح ها بسته به امکاناتی که دارد پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از سازندگان معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی کمپانی Daewoo می باشد. این کمپانی مدت زمان زیادی شروع به کار کرده و محصولات متنوع و با کیفیتی را برای کاربران وارد بازار می کند. یکی از این محصولات ماشین لباسشویی DWF-200P می باشد که در مدل های DWF-260P و DWF-240P نیز تولید شده است. این لباسشویی با قابلیت درب از بالا شستشوی انواع پارچه ها را به صورت اتوماتیک برای کاربران انجام می دهد و خدمات شایانی در زمینه نظافت ارائه می کند. طراحی این لباسشویی با کیفیت بالا و به صورت جمع و جور انجام گرفته و انجام عملیات دارای پایینی می باشد. بدنه این لباسشویی از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و در برابر هر گونه زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. درب این لباسشویی از دو قسمت لبه های محکم و قسمت شفاف تشکیل شده است که به راحتی از طریق آن می توان مراحل شستشو را مشاهده کرد. تکنولوژی های زیادی در این دستگاه استفاده شده است که باعث تمیز تر شدن لباس ها می شود. 6 برنامه شستشو در لباسشویی دی دبلیو اف 200 پی شامل برنامه ی فازی، پتو، سازگار با محیط زیست.، پشم، خیس کردن و تمیز کردن می باشد که آن ها را می توان با دکمه های روی کنترل پنل به راحتی انتخاب کرد و میزان آب در 4 سطح تنظیم کرد. در هنگام شستشو لباسشویی به صورت خودکار ورودی آب را چک می کند و در صورت نیاز آب بیشتری را وارد دستگاه خواهد کرد. همچنین این دستگاه به هشدار صوتی مجهز شده است که از طریق سیگنالی هشدارهای لازم را به کاربران ابلاغ می کند. ظرفیت این لباسشویی 13 کیلوگرم است و به راحتی لباس های ضخیم ، نازک ، پشم ، پتو و غیره را بدون آسیب رساندن به الیاف پارچه تمیز می کند. لباسشویی DWF-200P به صفحه نمایشی مجهز شده است که به صورت واضح مدت زمان باقی مانده را به نمایش می گذارد.  
    • دارای 6 برنامه شستشو لباس ها
    • مجهز به فیلتر هوشمند و فیلتر پرزگیر
    • تغذیه خودکار دوباره آب
    • سیگنال هشدار
    • قابلیت شستشوی پتو و پشم و پارچه های نازک
    • تکنولوژی شستشوی حباب ساز 
    ‎ناموجود
  28. ماشین لباسشویی دوو Daewoo Washing Machine DWC-UD1212

    یکی از بهترین محصولاتی که به تازگی وارد بازار لوازم خانگی شده است و مجهز به تکنولوژی های بسیار مدرن و پیشرفته می باشد، لباس شویی تمام اتوماتیک دوو با شماره مدل دی دابلیو سی- یو دی 1212 است که بر اساس نیاز و سفارش زیاد مشتریان تولید شده است و در اختیار مصرف کننده گان گرامی قرار داده شده است. این لباس شویی مجهز دارای موتور قدرتمند و بسیار کم مصرفی است که به طور متناوب می توانید از آن استفاده نمایید بدون آنکه نیازی به تعویض آن باشد و یا در کاربردهای آن محدودیتی به وجود بیاید. این لباس شویی با داشتن مخزن مواد شوینده بسیار ویژه ای که دارد به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار تمامی مواد را برای شستشویی ایده آل با آب مخلوط کرده حباب های زیادی را برای از بین بردن لکه ها و مواد روغنی که بر روی لباس قرار دارد را از بین ببرد. ویژگی های اضافی که برای این لباس شویی UD1212 دوو معین شده است انتخاب درجه حرارت و سرعت چرخش می باشد که باعث می شود لباس ها را با کیفیت پاک کننده گی بسیار ایده آلی در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این می توان به قابلیت شستشوی اضافی و شروع با تاخیر آن اشاره کرد که مناسب برای کسانی است که بر میزان تمیز شدن لباس های خود بسیار حساس می باشند. حداکثر بارگیری لباس شویی 10 کیلوگرم است که با سرعت 1200 دور در دقیقه می تواند در مدت زمان کوتاهی تمامی لباس ها را شستشو داده و در مقابل به میزان زیادی در مصرف انرژی برق و آب را نیز صرفه جویی می نماید. با توجه به داشتن قابلیت قفل کودک می توانید تنظیمات مربوط به برنامه های شستشو را در حالتی ایمن در برابر دستکاری کودکان قرار دهید. شستشو برای انواع لباس های ظریف در این لباس شویی باعث می شود تا پارچه های گران قیمت و نازک خود را با خیال راحت در داخل آن قرار داده بدون آنکه آسیبی به تار و پود آن برساند. از جمله فن آوری های این لباس شویی دوو UD1212 می توان به نانو نقره آن اشاره کرد و همچنین دارای قابلیت حباب ساز پیشرفته برای لباس ها بسیار آلوده می باشد. موتور این لباس شویی از نوع direct drive بوده که از توانایی و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. علاوه بر تمامی این موارد می توان به ساختار داخل لباس شویی و درام آن اشاره کرد یعنی طوری ساخته شده که ضد نشت بوده و متفاوت تر از سایر مدل های معمولی لباس شویی عرضه شده است.
     
    • ماشین لباسشویی مستقل
    • بارگذاری از طرف جلو
    • ظرفیت لباس 10 کیلوگرم
    • کنترل الکترونیکی
    • چرخش 1200 دو در دقیقه
    • حفاظت در مقابل نشت
    • انتخاب درجه حرارت  سرد / 30/40/60/95
    • انتخاب سرعت چرخش  400/800/1000/1200 دور در دقیقه
    • صفحه نمایش با نور LED
    • 11 برنامه شستشو
    ‎ناموجود
  29. ماشین لباسشویی 10 کیلویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWD-UD1222

    صرفه جویی در وقت و انرژی با داشتن یک ماشین لباسشویی می تواند بهترین گزینه برای هر خانم خانه دار باشد .به ویژه ماشین لباسشویی های دوو که از بالاترین امکانات برخوردارند و می توانند طول عمر بسیار بالایی داشته باشند. با استفاده از توابع مفید در این دستگاه و زمانبندی مناسب شما می توانید به بهترین نحو از امکانات آن استفاده کنید . ماشین لباسشویی DWD-UD1222 با ظرفیت 10 کیلوگرم می تواند برای یک خانواده پر جمعیت مناسب باشد علاوه بر این دستگاه با ظرفیت 6 کیلوگرم می تواند تمامی این لباس های شسته شده را خشک کند. برچسب انرژی A ،صفحه نمایش دیجیتال و کنترل پنل، این دستگاه را کاملا قدرتمند ساخته اند. یک درام 1200 دور در این دستگاه به علاوه تمیزی بالا ، سرعت زیادی را برای شستن لباس ها در اختیار لباسشویی قرار می دهد . این درام با قرار گیری در موقعیت مناسب و چرخش درست قادر است هر نوع لباسی مانند لباس های پشم و یا لباس های ورزشی را تمیز کند. برنامه ها و توابع زیادی در این ماشین لباسشویی در اختیار شما قرار می گیرند که به کمک این برنامه ها شما سطح پیشرفته تری از دسترسی ها را برای لباسهای خود در اختیار خواهید داشت . پنل کنترل و دکمه های این دستگاه لباسشویی شامل تنظیماتی برای درجه حرارت ، چرخش درام، و یا برنامه های تمیز کردن است. درب این ماشین لباسشویی که در قسمت جلوی آن قرار گرفته است با اندازه 376 میلی متر می تواند به راحتی باز شود و همچنین دارای قفل خودکار است . یک قابلیت دیگر که در این ماشین لباسشویی اضافه شده است تولید بخار است که این بخار در داخل درام دستگاه تشکیل شده و باعث می شود تا لباس ها حالت سفیدی و درخشانی به خود بگیرند.
    • دارای فناوری بخار
    • درام باقدرت 1200دور در دقیقه
    • قابلیت انتخاب دماهای مختلف برای حرارت آب
    •  امکان شستشوی سرد
    • صفحه نمایش LED
    • ظرفیت 10 کیلوگرم
    • سیستم شستشوی هوشمند
    • دارای موتور BLDC
    ‎ناموجود
  30. ماشین لباسشویی 10 کیلو دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWC-ED1212

    یکی از تولیدات اخیر کمپانی دوو، لباسشویی مدل Daewoo DWC-ED1212 می باشد. این لباسشویی دارای قابلیت‌هایی است که عملکرد آن را افزایش داده است. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌های زیادی که برای آن در نظر گرفته شده است بسته به نوع و جنس لباس، بهترین شست‌وشوی را اعمال سازید. به عنوان مثال با فعال سازی برنامه‌ای لباس‌هایی ظریف و نازک، لباس‌شویی به صورت خودکار با تنظیم مدت زمان شستشوی و دمای آب، هیچ تغییری در رنگ و فرم لباس‌ها و ایجاد نخواهد کرد . اکنون این لباسشویی ED1212 دوو در اختیار همگان قرار گرفته است تا با برنامه‌های تعبیه شده در آن بتوان کارایی را بالا برد. این لباسشویی مجهز به تکنولوژی‌های مدرن و بروز می باشد که از این تکنولوژی ها می توان به تکنولوژی حباب ساز اشاره کرد. این سیستم با استفاده از حداکثر میزان مواد شوینده علاوه بر سازگار بودن با محیط زیست می تواند مانع اصطکاک لباس ها کشور گردیده و باعث تمیزی بیشتر شود. موتور پرقدرت لباسشویی درب از جلوی دوو DWC-ED1212 بدون تسمه می‌باشد که قدرت قابل ملاحظه‌ای در چرخاندن درام دارد، و همچنین علاوه بر مصرف کمتر انرژی به نسبت لباسشویی های معمولی ، دارای عملکرد کم صدا نیز است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به دیزاین زیبا و طراحی منحصر به فرد آن نیز اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از پنل الکترونیکی و نمایشگر ال ای دی راحت‌تر به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید. با شفارش این لباسشویی راهی جدید برای برنامه ریزی شستشوی لباس ها تجربه خواهید کرد.
     
    • طراحی زیبا و منحصر به فرد
    • دارای موتور پرقدرت و بدون تسمه
    • مجهز به سرعت چرخش درام 1٬200 دور در دقیقه
    • دارای تکنولوژی مدرن حباب ساز
    • قابلیت تنظیم تایمر و زمانبندی
    • دارای برنامه های مختلف و کاربری
    • ابعاد استاندارد و وزن سبک
    • دارای ظرفیت درام 10 کیلوگرم
    ‎ناموجود
  31. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260YW

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به پاکیزگی لباس های خود بسیار اهمیت می دهید و دوست دارید تا سبک جدیدی را در شستشو پارچه های خود تجربه کنید، شرکت انحصاری DAEWOO به تمامی نیاز های شما توجه کرده و محصولاتی بی نظیر مانند لباس شویی را برای مشتریان خود تولید کرده است. یکی از این مدل های منحصر به فرد لباس شویی درب از بالای DWF-260yw است که مجهز به پیشرفته ترین امکانات می باشد و بر اساس ساختاری مهندسی شده در اختیار مشتریان قرار داده شده است. این لباس شویی با ظرفیت 13 کیلوگرم دارای 6 برنامه ویژه برای شستشو است که می توانید با استفاده از آن در مدت زمان کمی تمامی لباس های خود را به راحتی شستشو دهید و از کیفیت فوق العاده ای که در اختیار شما قرار می دهد لذت ببرید. شرایط ویژه شستشو در این لباس شویی بر اساس ساختاری مدرن بوده و دارای فیلتر های متعدد و سنسور های مناسبی است که جهت افزایش ضریب کیفیت یکی از بهترین گزینه ها برای سفارش دادن می باشد که می توانید آن را در آشپزخانه و در کنار سایر لوازم قرار داده و بر اساس نیاز های خود از آن استفاده نمایید. میزان دما و درجه حرارت آب در لباس شویی دوو مدل، دی دابلیو اف- 260 وای دابلیو در 7 سطح مختلف قرار دارد که متناسب با رنگ و ضخامت پارچه هایی که در داخل آن قرار دارد می تواند مورد استفاده واقع شود و نتیجه ای مطلوب را در اختیار شما قرار دهد. لباس شویی دوو دارای مدل های مشابهی است که می توانید هر کدام از این نوع های مشابه را سفارش دهید از امکاناتی که ارائه می دهید لذت ببرید. این مدل ها عبارتند از:  DWF-200Y/ DWF-240YW است که تمامی آنها از بهترین قابلیت ها برخوردار می باشد. با توجه به کنترل پنل ویژه ای که در این لباس شویی حرفه ای وجود دارد می توانید تنظیماتی کامل از دما و درجه حرارت آب و حتی زمان شستشو را نیز تعیین نمایید. این لباس شویی دارای قابلیت آبگیری می باشد که در مدت زمان کوتاهی تمامی شرایط مربوط به شستشو را در اختیار شما قرار می دهد.
     
    • دارای 6 برنامه شستشو
    • ظرفیت 13 کیلوگرم
    • مجهز به 7 سطح آب
    • سیستم فیلتر هوشمند
    • فیلتر ضد پرز
    • نمایشگر تایمر
    ‎ناموجود
  32. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-800M

    اگر قصد یک لباسشویی جدید را دارید تا مدت زمان طولانی عمر داشته باشد و با همان کیفیت اولیه لباس های شما را شستشو دهد کافی است لباسشویی دوو DAEWOO DWF-800M را امتحان کنید تا کارایی و عملکرد فوق العاده ی ان شما را حیرت زده کند. این لباسشویی مناسب برای تمام افرادی است که می خواهند هر روز خود را با لباس های مرتب و تمیز آغاز کنند تا انرژی فوق العاده ای را به دست آورید. با استفاده از عملکرد فوق العاده ی لباسشویی دوو دی دبلیو اف- 800 حتی کوچک ترین لکه نیز بر روی لباس های شما از بین خواهند رفت تا تمیزی فوق العاده شما را حیرت زده نمایند. لباسشویی دوو DWF-800M همچنین دارای قابلیت های بسیار ویژه ای نیز می باشد که می توان به سیستم حباب ساز آن اشاره کرد و با استفاده از این سیستم تمام مواد شوینده در آب حل خواهند شد و برای تمیز شدن بیشتر لباس ها حباب هایی تولید می شوند که در نتیجه لباس ها بویی مطبوع و خوش آیند به خود خواهند گرفت. شما می توانید همچنین با استفاده از برنامه های تعبیه شده در تنظیمات لباسشویی بسته به نوع لباس ، برنامه ی مختص به آن را انتخاب نمود. این لباسشویی مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار می باشد که می تواند با اتمام عملیات شستشو، خاموش شود. علاوه بر این قابلیت های بسیار منحصر به فرد، این لباسشویی از طراحی زیبایی نیز برخوردار است که حالتی مدرن را به دستگاه بخشیده است. وجود نمایشگر و پنل الکترونیکی شما را قادر می سازد تا بتوانید تنها با فشردن دکمه ی مدنظر ، عملیاتی مانند زمانبندی، انتخاب سطح آب و یا برنامه ی مورد نظر را فعال کنید.
     
    • مجهز به نمایشگر ال ای دی و پنل الکترونیکی پهن
    • قابلیت تنظیم سطح آب شامل بالا، متوسط، پایین
    • مجهز به سیستم حباب ساز
    • قابلیت خاموش شدن خودکار  و شروع با تاخیر
    • دارای برنامه های پشم (کت و شلوار). خیس خوردن
    • دارای قابلیت تامین آب به صورت خودکار
    • مجهز به سیستم Auto re-feed water
    • طراحی بسیار زیبا و درب باز شدن از بالا
    ‎ناموجود
  33. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-260AS

    اگر می خواهید متناسب با تکنولوژی های پیشرفته ای که هر روزه شاهد پیشرفت آن هستید در زندگی خود بهره مند شوید می توانید هم اکنون لباس شویی دوو مدل DWF-260AS را سفارش داده و از آن برای شستشوی انواع لباس های کثیف خانواده خود استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار جذابی که این لباس شویی برای کاربران به ارمغان می آورد ظرفیت بسیار بالای آن برای تمامی لباس هایی است که در داخل آن قرار می دهید. برنامه های ویژه ای که برای شستشوی لباس ها قرار داده که باعث می شود حجم بالایی از لباس ها را بدون هیچ گونه محدودیتی شستشو داده و در مدت زمان کمی در اختیار شما قرار دهد. این لباسشویی DWF-260AS دوو دارای 6 برنامه شستشو با سطح آب آن که برابر با 4 می باشد را برای تنوع در شستن لباس ها فراهم می نماید. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول ویژه را سفارش داده و از آن برای نیازهای روزانه خود استفاده نمایید. یکی از قابلیت های ویژه ای که می توان به آن اشاره کرد تجهیزات و امکانات ویژه ای است که برای لباسشویی دوو فراهم شده که دارای قابلیت هایی مانند شروع با تاخیر برای شستشوی لباس است که تمیز ترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با قرار دادن مواد شوینده به میزان مناسب شیوه ای جدید و سبکی نوین را در کیفیت و پاک کنندگی لباس های خود تجربه کنید طوری که دیگر هیچ گاه نیاز به تغییر دادن و تعویض این محصول نخواهید داشت. درب شیشه ای بسیار ایمن و مستحکمی که برای ماشین لباس شویی DAEWOO دی دابلیو اف- 260 ای اس، تهیه شده از بهترین جنس بوده که در برابر خراشیدگی و ضربه های احتمالی بیشترین مقاومت را از خود نشان داده و می تواند گزینه ای بسیار ویژه به شمار بیاید. این لباس شویی اتوماتیک قابلیت این را دارد که شستشوی لباس ها را با تاخیر شروع کرده و شرایطی ایده آل را برای استفاده را در اختیار مشتریان قرار دهد بدون آنکه نیازی به مصرف زیاد آب باشد. با توجه به چرخه بسیار ویژه شستشویی که برای این مدل تعریف شده است می توانید سرعت عمل آن را بدون لرزش های ناگهانی تجربه کرده و از کیفیت خارق العاده موتور قدرتمند آن لذت ببرید.
     
    • ماشین لباس شویی با طراحی شیک و متفاوت
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • نمایش زمان باقیمانده شستشو
    • درب شیشه ای ایمنی
    • ظرفیت بالا و کم مصرف
    • کم صدا و کم لرزش
    ‎ناموجود
  34. ماشین لباسشویی دوو DAEWOO WASHING MACHINE DWF-8000W

    امروزه با تولید لباسشویی های مختلف از تمامی برند ها و با تکنولوژی های پیشرفته ی تعبیه شده در ان ها، مسلما انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب و کارا که بتواند عمر زیادی برای شما کار کند، دشوار خواهد بود. اما شما می توانید با روش هایی همانند خواندن مطالبی در مورد لباسشویی های گوناگون به راحتی دستگاه مورد نیاز خود را بسنجید و آن را انتخاب کنید. لباسشویی دوو DWF-8000w یکی از لباسشویی هایی است که با توجه به عملکرد منحصر به فردی که دارد از مصرف برق بهینه سازی شده ای برخوردار است و می تواند هزینه های گزاف ناشی از مصرف برق را تا حد چشمگیری کاهش نماید. همچنین این لباسشویی دارای 5 عدد برنامه ی شستشو برای تمیز کردن انواع لباس های با هر جنسی می باشد، به عنوان مثال برنامه ی لباس های ظریف و نازک که به همین عنوان نیز بر روی صفحه پنل موجود می باشد در نتیجه می توان راحت تر شستشو را اعمال کرد. شما می توانید تنها با فشردن دکمه ی مورد نظر بر روی صفحه پنل لباسشویی دوو مدل DWF8000W، از شستشوی خودکار و راحت بهرمند خواهید شد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد که در این لباسشویی دوو DWF-8000w تعبیه شده است، سیستم حباب ساز حرفه ای می باشد که به منظور تمیز شدن هر چه بیشتر لباس ها قرار نهاده شده است. این سیستم می تواند لکه های موجود بر روی بافت های البسه را تمیز کند و بوی خوبی را به لباس ها ببخشد. استفاده از این لباسشویی بسیار راحت می باشد بنابراین شما شستشو با دوو دی دبلیو اف-8000 دبلیو را به هر ماشین شستشوی دیگری ترجیح خواهید داد.
     
    • دارای عملکرد شستشو ، Rinse، چرخش
    • قابلیت تنظیم سطح آب شامل بالا، متوسط، پایین
    • تامین آب به صورت خودکار
    • مجهز به قابلیت شروع با تاخیر تا 48 ساعت
    • مجهز به سیستم خاموش شدن خودکار
    • دارای تکنولوژی مدرن حباب ساز
    • مجهز به 5 عدد برنامه ی شستشو
    • طراحی بسیار زیبا و دارای درب بارگذاری البسه از بالا
    ‎ناموجود
  35. ماشین لباس شویی 17 کیلو گرم ال جی LG Washing Machine WD551276RCS

    • طراحی استاندارد و بدون لغزش
    • ظرفیت 17 کیلوگرم
    • قابلیت شستوشوی اولیه
    • قابلیت شروع با تاخیر
    • کنترل پنل و صفحه نمایش پیشرفته
    • قفل کودک
    • مراقبت از چین و چروک لباس
    • سرعت چرخش1200 دور در دقیقه ای
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 316 تا 350 از مجموع 497 تا

قیمت لباسشویی درب از جلو خرید ماشین لباسشویی 8 و 9 کیلویی مدل جدید از بانه مارکت مشخصات فروش لباسشویی گیربکسی ال جی سامسونگ بوش بکو و هیتاچی سفید و نقره ای