Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 6 | قیمت لوازم خانگی خرید - Other, برند: Other

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه-Other

   

آیتم‌های 176 تا 210 از مجموع 402 تا

  1. سرویس 6 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-MG6C

    از سری محصولاتی که در هر دوره زمانی بهترین کارایی را از خود به ارمغان آورده اند چاقوهای اشپزخانه می باشند. گرچه نوع این چاقوهای آشپزخانه ممکن است تغییر یافته باشند اما استفاده از آنها غیر قابل انکار است. چاقوهای آشپزخانه جز اصلی ترین محصولاتی هستند که بدون شک هر کام از ما در طول شبانه روز با آن سر و کار داریم. خانم های خانه دار نیز که باید از چند نوع چاقو به منظور خرد کردن انواع مواد غذایی مختلف بهره بگیرند. سرویس های چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین بسیار معرف می باشند به صورتی که هر شخص با یک بار استفاده آنها هرگز پشیمان نخواهد شد. این شرکت در طی چند سال اخیر همواره انواع مختلفی از سرویس های چاقو ارائه داده است. نکته جالب توجه این است که در هر سری کیفیت بالا را گنجانده است. به صورتی که تمامی سرویس های این شرکت بهترین کارایی را از خود به ارمغان خواهند آورد. ما در این بخش می خواهیم نمونه بارزی از کیفی ساخت بالای این سرویس ها را به شما معرفی نماییم. سرویس 6 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال- ام جی 6 سی با طراحی حرفه ای و استاندارد خود قابلیت بهره گیری هر چه مناسب تر از حداکثر تیزی را به وجود خواهد آورد. این پکیج شامل 5 عدد چاقو می باشد که به وسیله پایه مخصوص آن 6 تکه سرویس را تشکیل خواهند داد. قابلیت طول عمر بالا از مهمترین مشخصه های این سرویس 6 تکه می باشند. قابلیت ارگونومیک هر کدام از دسته های این پکیج در هنگام کار بسیار نرم و بدون لرزش کار را انجام خواهند داد. 
    • طراحی و ساخت استاندارد
    • تیغه های بسیار تیز و مقاوم
    • قابلیت طول عمر بالا
    • دسته ارگونومیک و ضد لغزش
    • قابلیت 5 تکه چاقو به همراه پایه
    ‎ناموجود
  2. ست چاقوی رویالتی لاین 6 تکه Royalty Line Knife Set RL-MG6R

    در آشپزخانه های بزرگ و آشپزهای حرفه ای از چاقوهای بسیار تیز و با تیغه های فولادی استفاده می کنند زیرا این نوع چاقوها علاوه بر اینکه استحکام بالایی دارند همچنین بسیار تمیز و بدون میکروب هستند و کاربران می توانند از بابت بهداشت و بدون باکتری بودن این چاقوهای فولادی اطمینان داشته باشند . رویالتی لاین نیز به دلیل استقبال بی سابقه از محصولاتش ست چاقوها و کارهای آشپزخانه را در رنگ ها و اندازه های متفاوت تولید کرده است. به عبارتی از این چاقوهای رویالتی هر کاربری می تواند استفاده کند . حتی شما که هر روز در آشپزخانه منزل خود با پخت و تهیه انواع غذاها و سالاد ها سر و کار دارید می توانید این چاقوها را از اصلی ترین ابزارهای در دسترس خود قرار دهید . ست کار آشپزخانه RL-MG6R یک مجموعه چاقوی با کیفیت بالا و محصول کمپانی رویالتی لاین سوئیس می باشند .این ست از 5 عدد  چاقو و یک پایه بسیار زیبا و شیک تشکیل شده است و بسیار سبک وزن است. به دلیل دسته ضد لغزش این چاقوها ، می توان با آن ها هر نوع ماده سفت و یا نرم را برش داد و اطمینان حاصل کرد که آشپزی حرفه ای و امن خواهید داشت. برش با این چاقوها به دلیل داشتن تیغه تیز آن ها کاملا صاف و یکدست است و برخلاف چاقوهای دیگر مواد را له و خراب نمی کنند. این تیغه ها همچنین به همراه قابلیت آنتی باکتریال خود دارای خاصیت ضد چسبندگی هستند و این از فاسد شدن و خراب شدن مواد غذایی در زیر تیغه جلوگیری می کند. چاقوهای این ست رویالتی لاین شامل یک چاقوی آشپزی بزرگ، یک عدد چاقوی نان ، چاقوی برش و آشپزخانه، چاقوی سبزیجات و همه کاره و چاقوی لایه برداری برای میوه ها می باشند .
    • دارای دسته ضد لغزش
    • مجهز به تیغه ضد چسبندگی
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • تیغه های آلومینیومی با تیزی فوق العاده
    • برش صاف و یکدست
    ‎ناموجود
  3. سرویس چاقوی 7 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-7TM

    شرک رویالتی لاین با تولی محصولات خانگی کمک بسیار زیادی به اشخاص جامعه و نیازهای آن ها کرده است. این شرکت در طی چند دهه اخیر با تولیدات کثیری که داشت است عنوان سلطنتی را در آنها گنجانده است. محصولات ارائه شده این شرکت بیشتر از قبیل محصولات کابینت هستند. محصولاتی همچون انواع قاشق چنگال ها ، چاقوها و کاردهای آشپزخانه این شرکت همگی با کیفیت ساخت بالا در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت. محصولی که ما در این جا می خواهیم معرفی نماییم سرویس های چاقو هستند. به جای استفاده از چند نوع چاقوی متفاوت در اندازه و اشکال مختلف تنها با استفاده از سرویس های ارائه شده این شرکت تمامی کارهای برش مواد غذایی خود را انجام دهید. سرویس 7 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال-7 تی ام نمونه از سرویس های عرضه شده می باشد که با جنس بدنی مقام آنها تا سالیان طولانی کارایی مناسبی از خود راه خواهند داد. طراحی حرفه ای هر کدام از چاقوهای این ست برای کار مخصوص به خو د نظر گرفته شده اند. جنس بدنه سرویس چاقوی رویالتی لاین از بدنه غیر استیک همراه با پوشش سنگ مرمر در نظر گرفته شده اند. قابلیت حداکثر تیزی هر کدام از چاقوهای این سرویس بدون آسیب به دست کار را انجام خواهند داد. از دیگر ویژگی های سرویس 7 تکه چاقوی رویالتی لاین  قابلیت آنتی باکتریال دسته های آن می باشند. به وسیله ست حرفه ای و مناسب چاقوی royalty line rl-7tm دیگر نیازی به استفاده از دیگر چاقوها خواهید بود چون این ست با حداکثر کارایی مناسب شما را هرگز پشیمان نخواهد کرد.
    • طراحی حرفه ای و بادوام
    • جنس بدنه غیر استیک با پوشش سنگ مرمر
    • تیغه های فوق العاده تیز
    • دستگیره ارگونومیک و آنتی باکتریال
    • قابلیت 7 نوع چاقوی متنوع
    ‎ناموجود
  4. ست چاقوی 6 عددی رویالتی لاین Royalty Line Knife Set RL-BLU5-W

    ست چاقوهای رویالتی لاین از پیشرفته ترین مجموعه چاقوهای موجود در بازار هستند که با تیغه هایی آلومینیومی و ضد زنگ طراحی شده اند و با کیفیت بسیار بالا همراه هستند . پوشش سرامیک ضد باکتری در بسیاری از چاقوها و لوازم آشپزخانه این کمپانی باعث شده است تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. ست چاقوی RL-BLU5-W یکی از این محصولات با کیفیت است که دارای دسته ارگونومیک با رنگ آبی و تیغه هایی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است .هر کدام از این چاقوها می توانند به راحتی به وسیله دسته پلاستیکی در دست قرار گیرند و تا زمان که به ان نیاز داشته باشید در دست شما ثابت بمانند . این ست چاقو دارای 6 عدد چاقو و پوشت کن است که به ترتیب شامل چاقوی برش بزرگ با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی سر آشپز با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی برش نان با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی همه کاره و سبزیجات با اندازه 13 سانتی متر، چاقوی لایه برداری با اندازه 9 سانتی متر و یک عدد پوست کن می باشند . هر کدام از این چاقوها با این اندازه های مختلف می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر غذای مورد علاقه خود را آماده کنید . این چاقوها به علاوه لبه دارای نوک های بسیار تیز برای مخلوط کردن بسیاری از مواد و همچنین ایجاد حفره ها در میوه ها مناسب می باشند .با استفاده از این ست چاقو دیگر نیازی نیست تا برای برش دادن گوشت و میوه ها و یا پوست گرفتن ان ها در آشپزخانه وقت و انرژی زیادی را صرف کنید بلکه می توانید با کمترین زمان و بیشترین سرعت یک سر آشپز حرفه ای باشد .
    • دارای مجموعه ای از چاقوها برای برش
    • مجهز به چاقوی نان و شیرینی
    • دارای چاقوی لایه بردار
    • مجهز به پوست کن با تیغه فلزی
    • دسته با پوشش نرم و ارگونومیک
    • تیغه هایی ضد باکتری و بسیار تیز
    ‎ناموجود
  5. ماهیتابه رویالتی لاینRoyalty Line Pan RL-CC24DF

    ماهی تابه ها یکی از اساسی ترین محصولاتی هستند که در هر دوره زمانی به منظور بهره گیری از طعم مواد حرارت دیده مورد استفاده بودند. تاریخچه این نوع کالاها که به زمان های بسیار دور بر می گردد با شکل های مختلفی مردم از آن استفاده می کردند. هر کدام از ماهی تابه ها در اندازه های متنوع امکان بهره گیری از طعم مواد را فراهم می آوردند، اما بسیاری از آنها با قابلیت چسبندگی مواد و همچنین سوختگی آن باعث می شد تا کاربر از طعم واقعی را حس نکند. در هر نوع ماهی تابه مواردی از قبیل جنس ، نوع و کیفیت بالای آن مد نظر می باشد. در این میان شرکت های مختلفی از جمله رویالتی لاین سری ماهی تابه های مخصوصی را عرضه بازار نموده است. این نوع ماهی تابه ها هر کدام با امکانات ویژه ای در دسترس قرار می گیرند. ماهی تابه رویالتی لاین آر اسی سی24دی اف نمونه ای می باشد که با طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک خود در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نوع ماهی  تابه در اصل در رده ماهی تابه های سلطنتی قرار می گیرد به همین دلیل در عصر کنونی نیز به ای نام می شناسند. از مهمترین مشخصه های ماهی تابه رویالتی لاین جنس بدنی بسیار قوی و محکم آن می باشد. قابلیت نچسبندگی از دیگر ویژگی های ماهی تابه رویالتی لاین به شمار می رود. قطر صفحه ماهی تاب رویالتی لاین 24 سانتی متر در نظر گرفته شده است که امکان جاگیری مقدار مواد را داراست. این نوع ماهی تابه صورتی طراحی شده است که به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شسته خواهد شد.     
    • جنس بدنه فولاد
    • قطر24 سانتی متر
    • جنس صفحه از سرامیک
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • پوشش شیشه ای مقاوم در برابر حرارت
    • متناسب برای هر نوع اجاق گاز
    • پوشش رنگ شفاف
    ‎ناموجود
  6. ماهیتابه رویالتی لاین Royalty Line Frying Pan RL-BWF32C

    ماهیتابه های تکی رویالتی لاین بهترین محصول برای انتخاب در هر خانه ای می باشند زیرا با رنگ های متنوعی تولید می شوند . این ماهیتابه ها بر خلاف ماهیتابه های جعلی که از یک لایه تشکیل شده اند و پوسته پوسته می شوند دارای 7 لایه آلومینیوم می باشند و حرارت و ضربه روی بدنه آن ها تاثیری نخواهد داشت. تمامی ماهیتابه های تکی این کمپانی مدرن با لایه سرامیکی ضد خش و باکتری همراه هستند . نکته حائز اهمیت در این محصولات رنگ بندی و سایز آن ها می باشد که در سایز های مختلفی ارائه می شوند و کاربر می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب نماید . ماهیتابه RL-BWF32C یک ماهیتابه با عمق زیاد و یک درب استیل است که با لایه های سرامیکی پوشانده شده است و امکان تهیه یک غذای سالم را برای شما فراهم می آورد . توزیع حرارت بالا در این ماهیتابه نه تنها موجب پخت و پزی سریع می شود بلکه باعث می شود تا در زمان و برق و گاز مصرفی نیز صرفه جویی شود . این ماهیتابه به همراه یک دسته بلند با طراحی ارگونومیک تولید شده است که این دسته در طول فرایند پخت و پز همچنان سرد باقی خواهد ماند و شما می توانید به راحتی آن را با دست بگیرید و جابجا کنید .این ماهیتابه را می توان بر روی هر نوع اجاق گازی مانند الکتریکی ، گازی و هالوژنی مورد استفاده قرار داد. تمیز کردن و شستن این ماهیتابه رویالتی لاین بسیار ساده است و به دلیل داشتن پوشش نچسب می تواند با کمترین آب و مواد شوینده کاملا تمیز شود. این ماهیتابه در رنگ های آبی ، قرمز و بنفش موجود می باشد .
    • دارای طول عمر و دوام بالا و درب براق
    • توزیع یکنواخت گرما و حرارت
    • مراقبت و تمیز کردن آسان
    • پوشش نچسب و ضد باکتری
    • دستگیره باکالیت و سیلیکون
    ‎ناموجود
  7. ماهی تابه 28 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Coating Deep Fry Pan RL-BDF28M

    تولیدات روز افزون هر کدام از وسایل کاربردی آشپزخانه همچون انواع ماهی تابه ها باعث می شود تا در هر خانه ای چند نوع از آنها یافت شود اما استفاده از چند نوع ماهی تابه علاوه بر جاگیری زیاد موجب عدم ارائه کیفیت مناسب از مواد غذایی خواهد شد. برای همین منظور کمپانی رویالتی هر نوع ماهی تابه های خود را به صورت تکی با قابلیت ویژه در اختیار مشتری قرار داده است. هر کدام از محصولات تولیدی این شرکت همراه با جدید ترین امکانات طراحی عرضه بازار شده اند. ما در این بخش می خواهیم به یک ماهی تابه حرفه ای و مناسب اشاره داشته باشیم که نسبت به سایر مدل های موجود یک نوع آشپزی سالم و بی دردسر را در اختیار قرار می دهد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال –بی دی اف28ام یک نمونه از با کیفیت ترین ماهی تابه هایی می باشد که حاصل تلاش و دسترنج چندین ساله این شرکت می باشد. در اصل این نوع ماهی تابه با اندازه های مختلفی طراحی شده اند که ما در این جا به نقد و بررسی اندازه 28 سانتی متری آن خواهیم پرداخت. آشپزی سالم به وسیله ماهی تابه رویالتی لاین تنها به لطف طراحی آن امکان پذیر می باشد. طراحی سطح داخلی ماهی تابه رویالتی لاین از سرامیک می باشد که با استفاده از قابلیت ضد نچسب مانع از سوختگی مواد سرخ شده خواهد شد. ماهی تابه رویالتی لاین ره پوشش ضد باکتری مجهز می باشد. این نوع پوشش مانع از ورود تداخل میکروب ها به سطح داخلی ماهی تابه خواهند شد. ماهی تابه royalty line rl-BDF28M  با طول عمر بالا امکان شستوشوی مناسب در ماشین ظرف شویی را به وجود می آورد.  
    • غیر چوب پوشش سنگ مرمر
    • طول عمر بالا
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • اندازه 28 سانتی متری
    • مناسب برای همه نوع از اجاق گازها
    ‎ناموجود
  8. ماهیتابه رویالتی لاین Royalty Line Marble Grill Pan RL-AG28M

    آشپزی به سبک مدرن و عالی امروزه با استفاده از ابزارهای جدید انجام می شود . برای راحتی کار کاربران و همچنین به صرفه بودن هزینه ها ، کمپانی رویالتی لاین این ابزارها را در بسته بندی مناسب و به سبک مدرن طراحی کرده و در اختیار شما قرار داده است . ابزارهای این کمپانی شامل قابلمه ، ماهیتابه، کارد و چنگال و همچنین دیگر وسایل و ابزارهای مورد نیاز شما در آشپزخانه می باشند. در هر کجایی که شما آشپزی کنید می توانید از این ابزارها بهترین استفاده را داشته باشید و به روش های راحت در مصرف انرژی صرفه جویی کنید . با این وسایل ROYALTY LINE شما یک سبک جدید در هنر آشپزی را به آشپزخانه خود دعوت خواهید کرد. ماهیتابه های این کمپانی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و تمامی ان ها کاربردهای مشابهی را ارائه می دهند اما این ماهیتابه ها با ویژگی هایی مجهز شده اند که هم کار شما را راحت تر می کنند و هم یک غذای سالم و تمیز را در اختیارتان قرار می دهند . ماهی تابه RL-AG28M با پوشش گرانیت یک پخت و پز عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد .با کمک این ماهیتابه شما می توانید گوشت و یا سبزیجات یک وعده غذایی خود را در کمترین زمان و با سالم ترین روش ها آماده کنید. این پوشش سنگ مرمر باعث می شود تا مواد غذایی به کف ماهیتابه نچسبند و کمترین مقدار روغن را برای آماده شدن نیاز داشته باشند . بر روی این پوشش مرمر یک لایه برای از بین بردن باکتری ها وجود دارد .هیچ گونه خش و یا ضربه بر روی این ماهیتابه و فضای داخلی ان تاثیر نخواهد داشت زیرا این پوشش گرانیت از ان محافظت می کند و باعث می شود تا همواره براق و سالم باقی بماند.
    • قابل استفاده بر روی انواع اجاق گازها
    • دارای پوشش گرانیت
    • مجهز به کف سرامیک
    • دسته بلند و راحت برای جابجایی
    ‎ناموجود
  9. قابلمه تکی رویالتی لاین ROYALTY LINE COOKWARE RL-GS24M

    بدون شک می توان گفت پخت غذا و بهره گیری از طعم غذاهای پخته شده به لطف وسایلی همچون قابلمه ها و ماهی تابه ها انجام پذیر می باشد گرچه در عصر کنونی بسیاری از لوازم برقی همچون انواع بخارپزها و غذاساز ها موجود می باشند اما باز استفاده از این قابلمه ها در میان اکثر خانواده ها نادیده گرفته شده است. مطمئناً شخص برای لذت بردن از طعم واقعی مواد به روش بهداشتی روی به استفاده از کالاهای مخصوص می نماید. از سری محصولاتی که کمپانی رویالتی لاین تا به حال عرضه بازار کرده اند همگی با کیفیت و ساخت بالا سایر امکانات مناسب را در اختیار اشخاص جامعه قرار داده است. این شرکت در رابطه با ارائه محصولات آشپزخانه همواره گامی موثر نسبت به سایر شرکت ها برداشته است. این بار نیز با تولید یک نوع محصول کاملاً حرفه ای و کاربر پسند در خدمت جامعه بشری قرار گرفته است. محصولی که به وسیله آن دیگر نیازی به سایر وسایل جهت پخت و پز نخواهید بود. قابلمه رویالتی لاین آر ال-جی اس24ام کاری بی نظیر و استثنایی می باشد که از آن می توان بری پخت و پزهای روزانه خود استفاده نمایید. شرکت رویالتی لاین در اصل این نوع قابلمه را در اندازه ها 20 تا 28 سانتی تولید کرده است که ما در این جا می خواهیم به اندازه 24 سانتی آن اشاره داشته باشیم. قابلمه رویالتی لاین با سطح بسیار عمیقی که دارد امکان پخت و پز مواد حجیم را به وجود خواهد آورد. این نوع قابلمه همراه با جنس بدنی بسیار مقاومی که دارد از ضد زنگ آن جلوگیری به عمل خواهد آورد. قابلیت ضد باکتری از مهمترین ویژگی های قابلمه رویالتی لاین به شمار می رود.       
    • طول عمر بالا
    • پوشش داخلی غیر استیک
    • دستگیره لمسی نرم
    • جنس پوشش از سنگ مرمر
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • جنس بیرونی نچسب
    ‎ناموجود
  10. ماهیتابه 26 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Marble Coating Cookware RL-BR26M

    محصولات رویالتی لاین جزو معدود محصولاتی هستند که می توان گفت کیفیت بی نظیر خود را در طولانی مدت حفظ خواهند کرد . بسیاری از محصولاتی که ما روزانه در آشپزخانه استفاده می کنیم ممکن است ه طور کامل بهداشتی نباشند و این باعث به وجود آمدن آسیب های زیانباری خواهد شد . یکی از ویژگی های ثابت این محصولات با کیفیت بالا در این کمپانی است که مجهز به قابلیت ضد باکتری هستند . این قابلیت از کثیف شدن و جمع شدن باکتری ها در اثر چربی و رطوبت جلوگیری می کند . به وسیله این ویژگی می توان گفت که محصولات رویالتی لاین با تمیزی فوق العاده ای طراحی شده اند . ماهیتابه RL-BR26M یکی دیگر از محصولات و شاهکارهای این کمپانی می باشد که در میان تولیدات ان می تواند یکی از بهترین ها باشد . این ماهیتابه با یک لایه سنگ مرمر پوشش داده است و دارای قابلیت سازگار با محیط زیست است . اندازه این ماهیتابه رویالتی لاین 26 سانتی متر است و به راحتی می توان ان را در ماشین ظرفشویی قرار داد . پوشش سنگ مرمر در این ماهیتابه و کف آن باعث می شود تا باکتری و میکروب ها جمع نشوند  که در نتیجه طعم و بوی واقعی غذا نیز تغییر نخواهد کرد . برای این ماهیتابه دو دستگیره از جنس باکالیت و سیلیکون قرار داده شده ان که این دستگیره ها کاملا نسوز بوده و در هنگام پخت غذا همواره سرد باقی خواهند ماند . این ماهیتابه به دلیل اندازه مناسبش می تواند در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار گیرد و کارایی بالا را برای تفت دادن و سرخ کردن انواع مواد غذایی ارائه دهد.
    • دارای دو دسته محکم و نسوز
    • ساخته شده از پوشش سنگ مرمر
    • دارای قابلیت ضد باکتری
    • حمل و نگهداری بسیار آسان
    • ماهیتابه مجهز به درب شیشه ای بسیار زیبا
    ‎ناموجود
  11. قابلمه 10 بخار پز لیتری رویالتی لاین Royalty line Steamed Pot RL-CP10

    پخت و پز گیاهان و مواد غذایی مشابه نیاز به یک سری ابزارها و قابلمه های ویژه دارند که رویالتی لاین برای پخت این نوع غذاها نیز قابلمه هایی را تولید کرده است تا هم کیفیت اصلی غذا حفظ شود و هم مدت زمان کمتری برای پخت این نوع مواد نیاز داشته باشید . این قابلمه ها شامل انواع بخار پز و زود پزها هستند .این قابلمه ها با کارایی و عملکرد بالایی که دارند می تواند پختی سریع و با کمترین هزینه را در اختیار سر آشپز ها و کاربران قرار دهند . استفاده از این اجزای مختلف و کاربردی موجب می شود تا شما با فن و فنون آشپزی بیشتر آشنا شوید .ظروف نوع کوسکوس یک نوع از ظروف آشپزخانه هستند که طعم و عطر کامل را برای غذایی که می خواهید تهیه کنید به ارمغان خواهند آورد رویالتی لاین برای غذاهای مختلف جهانی شیوه هایی را به شما معرفی خواهد کرد تا دیگر مدت زمان زیادی را در آشپزخانه منتظر پخت غذا نباشید که یکی از آن ها این ظروف کوسکوس است . کوسکوس یکی از معتبرترین خورشت های آفریقا و کشورهای عربی است که با مواد بسیار با پروتئین و معدنی تولید و آماده می شود . این غذا نسبت به بسیاری از غذاهایی مانند پاستا و برنج پروتئین بیشتر دارد و افراد زیادی نیز در سراسر جهان طرفدار این غذا هستند. از آنجا که این غذا برای آماده سازی نیاز به زمان زیادی دارد و معمولا بخارپز می شود این کمپانی نیز این ظرف را جهت تهیه این نوع غذا ارائه داده است .
    • دارای بدنه استیل ضد زنگ
    • دسته برای نگهداری و حمل راحت
    • صافی برای انتقال بخار
    • مجهز به ظرفیت 10 لیتر
    • درب استیل و بدون درز
    ‎ناموجود
  12. ماهی تابه 24 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Fry Pan RL-2403

    تمامی وسایل آشپزخانه که تا به حال توسط شرکت ها تولید شده اند همگی به نوعی به رفع نیازهای کاربران می پردازد. لوازمی همچون ماهی تابه می توان گفت که در طول عمر همراه اشخاص خواهند ماند. ماهی تابه ها یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشند که به منظور مصارف مختلف در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. به صورتی که بهره گیری از هر وعده غذایی در گرو کارایی ماهی تابه می باشد. ماهی تابه ها در انواع و اقسام مختلف با کارایی های گوناگونی در بازار وجود می باشند نوع ماهی تابه در رابطه با نوع پخت و پز نکته ای می باشد که بیشتر خانم های خانه دار آن را مد نظر قرار می دهند. بسیاری از ماهی تابه ها با اندازه زیادی از روغن قادر به سرخ شدن مواد می باشند. اگر یک نوع از ماهی تابه مناسب را انتخاب نمایید تنها با استفاده از یک ماهی تابه تمامی مواد غذایی خود را سرخ نمایید. به منظور بهره گیری از نوع بسیار مناسب و خوب ماهی تابه کار خود را به ما بسپارید. با معرفی یک نوع ماهی تابه کار شما را بسیار راحت خواهیم کرد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال-2403 که به دسته ماهی تابه های سلطنتی مشهور می باشند همراه با سری امکانات منحصر بفرد خود لذت یک نوع آشپزی ساده و بی دغدغه را در اختیار قرار می دهد. ماهی تابه رویالتی لاین در اندازه 24 سانتی تولید شده است. طراحی هر کدام از قسمت های بیرونی و داخلی ماهی تابه رویالتی لاین این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا با اطمینان از طول عمر بالا سالیان زیادی کارایی مناسبی از خود ارائه دهد.    
    • طراحی و ساخت کیفیت بالا
    • جنس پوشش فولاد ضد زنگ
    • جنس پوشش داخلی از تفلون نچسب
    • اندازه سرخ کن 24 سانتی متر
    • قابلیت درب شیشه ای به منظور نظارت بر کار
    ‎ناموجود
  13. سرویس قابلمه استیل رویالتی لاین Royalty Line 18 Pcs Cookware Set RL-1802C

    کمپانی رویالتی لاین با تولید ظروف استیل ضد زنگ و ماهیتابه های با پوشش سرامیکی یک دستیار بسیار عالی برای شما در آشپزخانه خواهد بود. سرویس قابلمه و ماهی تابه RL-1802C دارای 18 تکه وسایل آشپزی بسیار مدرن است که تمامی این اجزا با خاصیت ضد خوردگی و زنگ زدگی همراه هستند. در این سرویس قابلمه رویالتی لاین نه تنها دوام و طول عمر بالایی را ارائه می دهند بلکه با تکنولوژی های منحصر بفردی که دارند مانند پخت و پز القایی می توانند مقدار قابل توجهی از انرژی و پول شما را نگه دارند و در ان صرفه جویی کنند . به دلیل داشتن بدنه استیل و لایه های آلومینیومی ، تمیز کردن و شستن این ست قابلمه بسیار راحت است حتی در صورت مشاهده کوچکترین لکه بر روی این قابلمه ها شما می توانید با پارچه مرطوب ان را پاک کنید . لایه های به کار رفته در ساخت این قابلمه ها بسیار سبک وزن و رسانای گرما هستند که در نتیجه این قابلیت ها ظرف زودتر گرم شده و توزیع گرما به طور یکنواخت انجام می شود . این قابلمه ها با این امکانات موجب افزایش بهره وری انرژی و کاهش زمان پخت و پز می شوند . این ست قابلمه شامل 4 عدد قابلمه، یک ماهیتابه عمیق، دو عدد دمکش، یک ظرف صافی ، یک ماهیتابه سرامیکی و کف گیر های مورد نیاز هستند. در تمامی این ظروف یک دماسنج برای نمایش دمای پخت و پز غذا در داخل ظرف و دسته هایی استیل وجود دارند که اندازه هر کدام از این ظروف متفاوت است و در نتیجه کارایی های متفاوتی نیز دارند .
    • دارای سه عدد کف گیر مقاوم در برابر حرارت
    • مجهز به قابلمه بزرگ
    • دارای یک ظرف صافی
    • فناوری پخت القایی برای صرفه جویی
    • بدنه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  14. ماهی تابه تکی رویالتی لاین Royalty Line Stainless Steel Fry PaN RL-24FC

    تاریخچه استفاده از ماهی تابه ها به زمان های بسیار دور بر می گردد. در هر زمان که انسان زندگی کرده ماهی تابه ا نقش بسیار پر رنگی را ایفا نموده اند. مواد غذایی در دسترس همگی به لطف وجود لوازمی همچون قابلمه و ماهی تابه ها در دسترس قرار می گیرند. این نوع وسایل جزو اصلی ترین محصولاتی هستند که همگی ما در طول شبانه روز با آن سر و کار داریم. همزمان با سایر تغییرات نوع این محصولات نیز تغییر یافت. اندازه و تنوع رنگ در ماهی تابه ها در بازار انسان را وادار به استفاده از یک و بسیار خوب آن می نماید. پخت و پز مواد غذایی بستگی به نوع ماهی تابه دارد. ما در این بخش می خواهیم مروری بر یک نوع ماهی تابه داشته باشیم که با خصوصیات بسیار خوب خود کاری مناسبی به ارمغان خواهد آورد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال-24 اف سی نمونه ای از با کیفیت ترین ماهی تابه ها می باشد که امروزه در بسیاری از خانه ها یافت می شود. ماهی تابه رویالتی لاین با طراحی با دوام خود بو خوردگی تا سالیان طولانی حداکثر عملکرد مناسب را از خود به ارمغان می آورد. دستگیره این نوع ماهی تابه در برابر حرارت بالا به خوبی از خود مقاومت به عمل خواهد آورد. این نوع ماهی تابه دارای پوشش نچسبی می باشد که با حرارت بسیار بالا از سوختن مواد جلوگیری به عمل خواهد آورد. از بهترین ویژگی های ماهی تابه رویالتی لاین قابلیت تنظیم کنترل حرارت آن می باشد. ماهی تابه royality line rl-24fc بدون هیچ گونه محدودیتی قادر به سرخ کردن مواد غذایی خواهد بود.     
    • طرحی بادوم و جمع و جور
    • جنس نچسب پوشش داخلی
    • جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
    • قابلیت سرخ کردن مواد
    • قابلیت دکمه کنترل حرارت
    • دستگیره باکالیت
    ‎ناموجود
  15. سرویس قابلمه 16 تکه ای رویالتی لاین Royalty line Cookware Set 16 Pcs RL-16CG

    رویالتی لاین در حال حاضر در تلاش است تا با تولید ظروف با کیفیت بالا و مطابق با خواسته های کاربران بهترین وسایل و لوازم آشپزخانه را ارائه دهد و ان ها را در اختیار عموم افراد قرار دهد. استفاده از سرویس های قابلمه مزیت هایی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم . ظروف RL-16CG از جنس استیل و با بالاترین کیفیت تولید شده اند . در ساخت این ظروف مواد قوی و با دوام استفاده شده اند که در هر شرایطی ارزش خود را حفظ خواهند کرد . این ظروف رویالتی لاین شامل 16 تکه می باشند و از قابلمه ها و ماهیتابه های متعدد تشکیل شده اند .قابلمه های این ست رویالتی لاین از 9 لایه با هسته آلومینیوم تشکیل شده اند که این لایه ها بسیار رسانا هستند و سرعت بیش از حدی را به پخت و پز می بخشند. این لایه ها با توزیع مناسب حرارت کمک می کنند تا شما در پول و گاز مصرفی صرفه جویی کرده باشید .تمامی این ظروف با یک درب شیشه ای و دماسنج بر روی ان تولید شده اند . این درب های شفاف که کاملا در مقابل گرما مقاوم هستند امکان پخت و پزی راحت تر را در قابلمه برای شما فراهم می آورند. درب این قابلمه ها و ماهی تابه ها به گونه ای ساخته شده است که بخار غذا را در هنگام پخت نگه داشته و آن را افزایش می دهد این بخار افزایش داده شده متراکم شده و سپس به سمت پایین هدایت می شود. در این سرویس قابلمه یک ظرف برای پخت و پز دوگانه با درپوش پلاستیکی تولید شده است که می توان همزمان دو غذا را با ان بپزید . این اجزا های کاربردی در این سرویس قابلمه یک پخت و پز حرفه ای و مدرن را برای شما به ارمغان خواهد آورد . شستن و تمیز کردن این قابلمه ها به راحتی و از طریق ماشین ظرفشویی امکان پذیر است و شما می توانید تمامی اجزا را به غیر از قسمت دماسنج ان در داخل ظرفشویی تمیز کنید.
    • دارای دیگ بزرگ برای پخت سریع
    • مجهز به دماسنج بر روی درب قابلمه ها
    • گردش مناسب بخار در طول پخت و پز
    • درب شیشه ای و مقاوم در برابر حرارت
    • دارای دو دمکش با اندازه استاندارد
    • امکان پخت دوگانه با دیگ مخصوص
    ‎ناموجود
  16. سرویس قابلمه 16 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE COOKWARE SET RL-16BC

    بسیاری از شرکت ها امروزه سرویس های مختلفی از کالاهای آشپزخانه را وارد بازار کرده اند. از کوچک ترین آنها گرفته تا بزرگ ترین که شامل سرویس های قابلمه در اختیار قرار می گیرند. قابلمه در اصل به شکل معمول در هر دوره ای از زندگی مورد استفاده قرار گرفته اند اما نوع و شکل آن ها طی فرایندهای مختلفی که بر سر تکنولوژی آمده است فرق کرده اند. مزیت سرویس های قابلمه نسبت به سایر قابلمه های جداگانه قابلیت استفاده همزمان از چند قابلمه به صورت ست جهت پخت و پز می باشد. سرویس های امروزی در انواع و اقسام مختلفی در دسترس مشتری قرار می گیرند اما توجه به این نکته که از چه نوع موادی ساخته شده اند بسیار حائز اهمیت است. سرویس قابلمه 16 تکه رویالتی لاین آر ال-16 بی سی سرویسی کاملاً جمع و جور و مناسب برای هر نوع سلیقه می باشد. این سرویس همان طور که از نامش پیداست قابلیت 16 تکه مجزا را دارد. اجزای تشکیل دهنده آن را در بخش های دیگر توضیح خواهیم داد.  طراحی بادوم و شیک این سرویس باعث هم خوانی آن با دیگر لوازم کاربردی آشپزخانه خواهد شد. جنس بدنی هر کدام از تک تک سرویس قابلمه رویالتی لاین از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. همچنین کف سرامیکی این سرویس به راحتی بر روی اجاق گاز قرار گرفته خواهد شد. قابلیت دکمه کنترل حرارت از بهترین ویژگی های دیگ بخار پز این سرویس 16 تکه می باشد. تابه موجود در سرویس قابلمه 16 تکه  ROYALTY  line rl-16bcبا پوشش ضد باکتری مانع از ورود باکتری به سطح ان خواهد شد.     
    • طراحی بادوم و شیک
    • جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
    • جنس کف سرامیک
    • قابلیت دکمه کنترل حرارت
    • تابه را با پوشش سرامیکی ضد باکتری زیستی
    ‎ناموجود
  17. ست قابلمه 12 تکه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Set 12pcs RL-1231

    خرید یک سرویس قابلمه می تواند با توجه به نیازهای روزانه شما برای پخت و پز صورت گیرد از این رو سرویس قابلمه های رویالتی لاین با توجه به نیاز کاربران و در اندازه های مختلف تولید و ارائه شده است . این تنوع انتخاب به شما کمک می کند تا برای پخت غذا چه به صورت حرفه ای و یا غیر حرفه ای بتوانید مواد مورد نیاز خود را در آشپزخانه تهیه کنید . سرویس قابلمه RL-1231 با 4 عدد قابلمه بزرگ با اندازه های مختلف، یک ظرف آبکش و همچنین یک ماهیتابه عمیق تولید شده است. از آنجا که این سرویس یک ست کامل است و شامل تمامی قابلمه های آشپزخانه می شود ، داشتن آن بسیار مورد نیاز است. قابلمه ها و اجزای این سرویس از استیل براق و درب ان ها از شیشه شفاف ساخته شده است که این ترکیب مواد و رنگ جلوه زیبایی به این سرویس قابلمه بخشیده است. قابلمه های این سرویس بر خلاف مدل های قبلی از استیل ساخته شده اند و این باعث می شود تا حرارت و گرمای اجاق گاز سریعتر به داخل غذا انتقال یابد . با این قابلیت ها شما می توانید در هزینه مصرفی و مدت زمان پخت و پز صرفه جویی کنید. اندازه قابلمه های این سرویس RL-1231 به ترتیب 7 -4-3 و 2.2 لیتر است . با داشتن این ست دیگر شما برای پخت و پز و سرخ کردن به هیچ ابزار دیگری نیاز نخواهید داشت.  این ست قابلمه دارای قابلیت پخت و پز القایی و سازگاری با محیط زیست است که این باعث می شود تا غذا با کمترین صرف هزینه و گاز و در سریعترین زمان پخته و آماده شود.
    • دارای ظرف آبکشی کردن
    • مجهز به ماهیتابه برای سرخ کردن
    • دارای 4 قابلمه با درب شیشه ای
    • کیفیت برتر با فولاد ضد زنگ
    • پخت و پز القایی
    • تابع سازگاری با محیط زیست
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  18. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Set RL-BS1005C

    همگام با تولید سری جدید محصولات رویالتی لاین ، سری قابلمه ها و ماهی تابه ها نیز در اختیار کاربران قرار گرفته اند . این ست های قابلمه و ماهی تابه برای پخت و پز و سرخ کردنی مورد استفاده قرار می گیرند . این سرویس قابلمه و ماهی تابه RL-BS1005C  از دو عدد قابلمه 20 و 24 سانتی متری برای پخت و پز و یک ماهیتابه 24 سانتی متری برای سرخ کردن تشکیل شده است . اندازه متناسب و فضای گسترده در این ظروف شما را برای آشپزی حرفه ای تشویق می کند. در این سرویس قابلمه و ماهیتابه یک سری ویژگی های کلیدی قرار داده شده است مانند حالت های سازگار با محیط زیست و پوشش سرامیکی نچسب. قابلمه ها و ماهی تابه این سرویس به همراه دستگیره هایی ضد حرارت و کف نسوز طراحی شده اند که این کمک می کند شما بتوانید از ان ها بر روی انواع گازهای صفحه ای و یا الکتریکی استفاده کنید .پوشش سرامیکی در این قابلمه ها و ماهی تابه باعث شده تا یک حالت ضد باکتری در ان ها فعال شود و این با جلوگیری از رشد میکروب ها باعث می شود تا مزه و طعم واقعی غذا حفظ شود. در مورد شستن و تمیز کردن این وسیله ها نیز اصلا نگران نباشید زیرا می توانید با ماشین ظرفشویی و یا با دست در کمترین زمان و با مقدار مواد شوینده کم ان ها را تمیز کنید. بدنه این قابلمه و ماهیتابه از مواد با کیفیت بالا به همراه روکش ضد خش و زنگ ساخته شده است و این دوام این ابزارها را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا سال ها بتوانید از ان ها برای پخت و پز استفاده کنید
    • دارای قابلمه 20سانتی متری
    • دارای قابلمه 24 سانتی متری برای تهیه سوپ
    • مجهز به ماهیتابه 24 سانتی متری
    • دسته سیلیکون و ضد لغزش
    • کف سرامیک و ضد باکتری
    ‎ناموجود
  19. سرویس 6 تکه قابلمه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Sets RL-BS1010C

    محصولاتی همچون قابلمه در همه زمان ها جزو محصولاتی بودند که بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. گرچه با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی برقی به صورت خودکار عرضه بازار شده اند اما باز نقش این نوع کالاها در میان خانواده های ایرانی کم رنگ نشده است. باتوجه به رشد رو افزون هر کدام از قابلمه ها در طرح ها و رنگ های مختلف توسط شرکت ها انتخاب یک نوع بسیار خوب از بین آنها کاری سخت می باشد. برای اینکه یک نوع بسیار خوب را در دسترس داشته باشید ما برای شما یک پیشنهاد فوق العاده خوب داریم. سرویس های چند تکه علاوه بر کیفیت یک آنها قابلیت استفاده هر کدام را به نحو مناسبی فراهم می اورد. سرویس 6 تکه رویالتی لاین آر ال-بی اس1010سی برگرفته از خانواده ای سلطنتی می باشد اما با گذشت زمان نوع آنها دچار تغییر و تحولاتی عظیم شد. این نوع سرویس 6 تکه شامل چهار نوع قابلمه به همراه با دو نوع ماهی تابه می باشد. تعداد زیاد هر کدام م از اجزای این سرویس امکان بهره گیری همزمان از چند نوع طعم متفاوت را فراهم خواهد آورد. در این نوع سرویس مواردی از قبیل کیفیت و پوشش آنها بسیار مهم می باشد. سرویس 6 تکه رویالتی لاین با سطح پوششی سرامیکی آن مانع از سوخت و چسبندگی مواد خواهد شد. قابلیت ضد باکتری ا دیگ ویژگی های این سرویس 6 تکه به شمار می روند. هر کدام از اجزای سرویس 6 تکه Royalty line rl-bs1010c از بادوام ترین قطعات ساخته شده اند به صورتی که به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شته خواهند شد.
    • پوشش نچسب سرامیک
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی  
    • طول عمر بالا
    ‎ناموجود
  20. ماهیتابه عمیق رویالتی لاین Royalty Line Deep Frying RL-BF24

    حتی اگر شما یک آشپز حرفه ای و ماهر هم نباشید با این حال از ابزاری به نام ماهیتابه استفاده کرده اید .ماهیتابه یکی از ضروری ترین و همچنین کاربردی ترین ابزارهای آشپزخانه است .تمام افرادی که برای خود و افراد خانواده آشپزی می کنند قطعا بارها از ماهی تابه استفاده کرده اند . ماهی تابه انواع مختلف دارد که بسته به نوع غذا و افرادی که با آن آشپزی می کنند مورد استفاده قرار می گیرد . رویالتی لاین خطوط تولیدات خود را به سمت یکی دیگر از محصولات به نام ماهیتابه کشانده است . ماهیتابه های این کمپانی با ظرفیت و رنگ های مختلف تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته اند . ماهیتابه RL-BF24cc با اندازه 28 و 24 سانتی متری تولید شده است و ویژگی های ظاهری و پخت و پز فوق العاده ای دارد . این ماهیتابه دارای یک درب شیشه ای ، بدنه آلومینیوم و کف سرامیکی و همچنین یک دسته بلند است . درب شیشه ای این ماهیتابه به شما امکان مشاهده مراحل پخت را می دهد همچنین دسته بلند این ماهیتابه نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آن را نگه دارید و حمل کنید. کف سرامیکی در این ماهیتابه از سوختن غذا جلوگیری می کند و باعث انتقال گرما در سریعترین زمان ممکن می شود. سطح نچسب این ماهیتابه به شما اجازه می دهد تا با کمترین روغن و آب بتوانید موادی مانند گوشت و سبزیجات را سرخ کنید . با داشتن این ماهیتابه سرامیک شما می توانید طیفی از غذاهای سالم و خوشمزه را در آشپزخانه خود و بدون هیچ زحمت و هزینه اضافی تهیه کنید .
    • دارای کف نسوز
    • بدنه آلومینیوم و درب شیشه ای
    • فضای داخلی سرامیک و نچسب
    • دسته بلند و راحت
    • موجود در اندازه 28 و 24 سانتی متری
    • مناسب برای انواع اجاق گازها
    ‎ناموجود
  21. ماهی تابه تکی رویالتی لاین Royalty Line Coating Grill Pan RL-AG24C

    جم انبوهی از تولیدات مختلف کمپانی رویالتی لاین باعث احیای کالاهای سلطنتی شده است. شرکت رویالتی لاین در زمینه ساخت و تولید محصولات بسیار کاربردی اشپزخانه این باز نیز پیش گام بوده است. هر نوع محصولی که به آن نگاه کنید در خواهید یافت که همگی آنها بسیار ضروری و لازمه هر نوع آشپزخانه ای هستند. پخت و پز مواد غذایی که به وسیله انوع قابلمه و ماهی تابه ها انجام می گیرد در درجه اول کیفیت بسیار بالا مورد توجه قرار می گیرد. کیفیت ساخت تمامی سطح در مقابله با خطراتی همچون حرارت بالا باعث می شود تا کاربر به صورت کاملاً هوشمندانه نو بسیار خاص آن را انتخاب نماید. بدون شک تمامی محصولات تولید شده شرکت رویالتی لاین همراه با جدید ترین امکانات روز دنیا مجهز شده اند. ماهی تابه ای که این نوع شرکت ارائه داده است نوعی بسیار منحصر بفرد می باشد که لذت آشپزی شیرین و ساده را به ارمغان خواهد آورد. ماهی تابه رویالتی لاین آرای-ای جی24سی همراه با جنس سرامیکی و نچسب آن قادر به سرخ نمودن مواد غذایی خواهد بود. طول عمر بسیار بالای ماهی تابه رویالیتی لاین تا سالیان زاید با حداکثر کارایی مناسب عمل خواهد کرد. از بهترین مزیت های طراحی ماهی تابه رویالتی لاین قابلیت ضد باکتری آن می باشد. با وجود ایکه این نوع ماهی تابه بدون درب طراحی شده است اما با قابلیت ضد باکتری در هنگام حرارت از سطح کیفیت بالای مواد غذایی به خوبی محافظ خواهد کرد. ماهی تابه royality line rl-w24c به بدو آسیب در ماشین ظرف شویی شسته خواهد شد.
    • جنس کف پوشش سرامیک
    • اندازه کف 24 و 28 سانتی متر
    • طول عمر بالا
    • قابلیت ضد باکتری
    • جنس دستگیره  باکالیت و سیلیکون
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  22. قابلمه تکی رویالتی لاین Royalty Cookware RL-GS20

    رویالتی لاین این بار با تولید قابلمه ها و ماهیتابه های نچسب دنیای جدیدی از دسترسی ها را در آشپزخانه برای شما به ارمغان آورده است .اگر تاکنون به این فکر افتاده این که چگونه می توانید همزمان با اینکه در هزینه های گاز و آب مصرفی بتوانید یک غذای ایده آل و فوق العاده را بر رو میز غذای خانواده خود بگذارید، اکنون رویالتی لاین این مشکل شما را برطرف کرده است .پس از اینکه ست ها و سری کارد و چنگال را معرفی کردیم اکنون می خواهیم یک سری از قابلمه های این کمپانی را در اختیار شما قرار بدهیم . قابلمه های RL-GS در اندازه های 20/24/26/28 سانتی متر ابزارهایی ایده آل برای پخت غذایی سالم و بدون مواد سرب هستند. این قابلمه ها پوشش داخلی با رنگ سفید ، مواد بدنه آلومینیوم و صفحه ضد حرارت را با خود به همراه دارند. مواد بدنه این قابلمه ها به صورت نسوز طراحی شده است به این معنی که شما لازم نیست نگران سوختن غذای داخل ان باشید اما با این وجود می توانند حرارت را به صورت چند برابر به غذا منتقل کنند . این ویژگی منحصر بفرد در قابلمه های رویالتی باعث شده است تا استفاده از این وسایل جنبه صرفه جویی نیز برای شما داشته باشد .قابلمه های رویالتی RL-GS 20/24/26/28 با حداقل روغن و آب می توانند غذا را به طور کامل بپزند . تمامی این قابلمه ها با درب شیشه ای و ضد حرارت همراه هستند و دسته های آن ها نیز دارای عایق برای حرارت می باشند . این قابلمه های رویالتی لاین در رنگ های قهوه ای ،کرمی و قرمز  ارائه شده اند و با ظرفیت های متعددی که دارند برای غذای مهمانی و جشن تولد ها مناسب هستند.
    • امکان پخت و پز با حداقل روغن
    • دارای ظرفیت های 20/24/26/28 سانتی متر
    • دارای درب شیشه ای شفاف
    • صفحه و کف القایی برای انتقال حرارت
    • بدنه آلومینیومی و فولادی
    • دارای کف نچسب
    ‎ناموجود
  23. سرویس چاقوی 3 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-T3

    بدون شک می توان گفت آشپزخانه با استفاده از وسایل بسیار ضروری پایه ریزی شده است. چاقوها یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشند که لازمه هر آشپزخانه ای است. پختن و بهره گیری از هر نوع ماده غذایی مستلزم استفاده از چاقوها می باشد. استفاده از لوازم آشپزخانه و وسایل بسیار کاربردی همچون چاقوها در طرح و رنگ های مختلف به زمان های بسیار دور بر می گردد، اما طرح های بسیار زیبا در آن زمان تنها مختص به شاهزادگان و افراد بسیار برجسته بودند. امروزه آنقدر امکانات زیاد می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی در هر خانه ای موجود می باشند. انواع و اقسام مختلفی از این نوع چاقوها سبب شده تا هر شخص به نوبه خود از آنها استقبال به عمل بیاورد. در عصر کنونی نوعی چاقو طرح ریزی شده اند که انسان با مشاهده هر کدام بدون شک به خرید آنها سوق پیدا خواهند کرد. نوعی فوق العاده متفاوت تر از قبل که شرکت رویالیتی لاین آن را وارد بازار کرده است. سرویس 3 تکه چاقوی رویالتی لاین آرال-تی3 نمونه ای از این نوع چاقوها هستند که با رنگ خاص خود با دیگر مدل ها قابل مقایسه نمی باشند. این گروه از چاقوها با دیزاین خاصی که دارند در رده چاقوهای سلطنتی قرار گرفته اند. هر کدام از این سه نوع چاقو در مواقع مورد نیاز قابل استفاده هستند. طرحی بدون لغزش و راحتی ین ست سه تکه کار با کیفیتی ارائه خواهد داد. تیغه های فوق العاده تیز ست 3 تکه چاقوی royality line rl-t3 با حداکثر دقت فوق العاده قادر به برش صفت ترین مواد می باشند.   
    • طراحی فوق العاده شیک و زیبا
    • قابلیت سه نوع چاقوی مجزا
    • دسته های بدون لغزش و ارگونومیک
    • جنس فولاد ضد زنگ با پوشش تیتانیوم
    • تیغه های فوق العاده تیز
    ‎ناموجود
  24. ست چاقوی 4 تکه تیتانیوم رویالتی لاین Royalty Line Knife Set RL-T4

    در میان ابزارها و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه ، چاقوها از ضروری ترین ابزارهایی هستند که هر فرد آشپز به ان ها نیاز دارد . یک چاقوی تیز می تواند به شما کمک کند تا سریعتر و با کیفیت بالاتر بتوانید آشپزی کنید که نتیجه ان تهیه غذایی خوشمزه است . اگر ما بخواهیم انواع چاقوها را به صورت تکی تهیه کنیم هر هزینه زیادی را از دست می دهیم و هم شاید به آنچه که مد نظرتان است دست نیابید. اما این ست های چاقو با فناوری های جدید برش تهیه شده اند . به عنوان مثال برخی از ست های چاقوی رویالتی لاین دارای قابلیت ضد باکتری هستند و برخی نیز دسته آن ها با پوشش های مناسب می تواند به طور کاملا راحت در دست شما قرار گیرد. ست چاقوی رویالتی لاین RL-T4 از 4 عدد چاقو و پوست کن تشکیل شده است که از ویژگی های کلی این ست می توان انعطاف پذیری ، وزن سبک و مقاومت بالا در برابر حرارت و خوردگی را نام برد . این ست می توانند مواد غذایی ، سبزیجات و همچین میوه ها را با دقتی بالا برش دهند. به علاوه دسته پلاستیکی این چاقوها با روکش ضد خوردگی این امکان را به شما می دهد تا حتی با دست مرطوب نیز بتوانید ان را در دست بگیرید. تیغه های این چاقوها با پوشش تیتانیوم همراه هستند که این پوشش از زنگ زدگی و همچنین تغییر مزه و بوی غذا در هنگام آشپزی جلوگیری می کند در نتیجه چاقوهایی با دوام و غذایی سالم و خوشمزه را برای شما آماده می کنند. این ست از یک چاقوی سر آشپز، یک عدد چاقوی همه کاره ، یک عدد لایه بردار و همچنین پوست کن تشکیل شده است .
    • دارای پوشش تیتانیوم برای تیغه ها
    • مجهز به دسته سیلیکونی و ضد لغزش
    • دارای پوست کن و چاقوی همه کاره
    • مجهز به چاقوی سر آشپز
    ‎ناموجود
  25. ست چاقوی 5 تکه ای رویالتی لاین Royalty Line knife set RL-SS402

    چاقوی 5 تکه ای رویالتی لاین با نام RL-SS402 با دسته براق و زیبا و تیغه های فلزی ضد زنگ در اختیار کاربران قرار گرفته است . این چاقوهای با کیفیت در داخل یک پایه قرار گرفته اند و می توانند بهترین کارایی را در هنگام پخت و پرز در آشپزخانه ارائه دهند . با داشتن این چاقوهای بسیار زیبا شما دیگر نیازی نخواهید داشت تا برای برش هر نوع ماده غذایی یک چاقوی جداگانه را خریداری کنید . بلکه می توانید تنها یک ست کاربر دی داشته باشید تا تمامی نیازهای شما را در هنگام آماده کردن غذا برطرف نماید .ست های چاقو در اندازه و تعداد مختلفی تولید می شوند اما این سری های جدید رویالتی لاین را می توان تنها در چند چاقوی کاربردی خلاصه کرد . چاقوهای همه کاره و چاقوهایی برای برش نان و میوه از پر کاربرد ترین ابزارهایی هستند که ما هر روز با ان ها سر و کار داریم بنابراین داشتن یک ست می تواند هم در هزینه خرید چاقوها صرفه جویی کند و هم باعث شود تا شما انواع ابزارهای مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشیم .ست چاقوی RL-SS402 رویالتی لاین از 5 عدد ابزار پوست کن، چاقوی برش نان و چاقوی سر آشپز، چاقوی همه کاره و چاقوی لایه برداری تشکیل شده است . تمامی این چاقوها دارای تیغه فلزی ضد زنگ با پوشش ضد خوردگی هستند که دوام بسیار بالایی دارند .اگر چه این چاقوهای رویالتی لاین به صورت ضد زنگ تهیه و آماده شده اند اما بهتر است شما هر بار پس از استفاده ان ها را خشک کرده سپس در جای خود قرار دهید تا میکروب و باکتری از طریق رطوبت در ان ها جمع نشود. با داشتن این ست چاقوی رویالتی لاین می توانید در هر لحظه که بخواهید با کمترین مدت زمان و بیشترین سرعت میوه ها را پوست بگیرید و یا گوشت را تکه تکه کنید.
    • دارای 4 عدد چاقوی فولاد ضد زنگ
    • مجهز به یک پوست کن کاربردی
    • دسته استاندارد با پوشش سیلیکونی و ضد لغزش
    • لبه هایی فوق العاده تیز
    • دارای چاقوی همه کاره
    ‎ناموجود
  26. ست چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین Royalty line knife set RL-CWR5

    رویالتی لاین که خط تولید را در سوئیس راه اندازی کرده است، مجموعه ای از چاقوهای آشپزخانه با کیفیت بسیار بالا و پوشش داده شده با پوشش سرامیکی و تیتانیوم را ارائه داده . سری چاقوهای RL-CW5R از 5 عدد چاقوی سر آشپز ، چاقوی لایه برداری ، چاقوی همه کاره، چاقوی سبزیجات و پوست کن تشکیل شده است .این چاقوها بسیار سبک وزن هستند و یک عملکردی تضمینی برای برشی حرفه ای را ارائه می دهند. ست های چاقو و کارد در آشپزخانه به علاوه این که کاربردهای بسیار متنوعی دارند همچنین می توانند یک طراحی و دکور زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورند بنابراین داشتن این سری چاقو هم می تواند زیبا باشد و هم شما را در آشپزخانه برای تهیه انواع غذاها یاری دهد . به کمک این چاقوها می توان انواع میوه ها را برش داد و یا پوست کند همچنین امکان برش گوشت و انواع مواد غذایی را با این ست چاقوی رویالتی لاین در اختیار خواهید داشت . طراحی حرفه ای . لایه پوشش داده شده  در تیغه های این چاقوی سرامیکی ، امکان شکستگی و یا سایش زود رس را تقریبا به صفر رسانده است همچنین این تیغه ها بسیار تیز هستند و به راحتی و به طور کاملا صاف می توانند مواد را برش دهند .بر روی تیغه های این چاقوها و پوشت کن رویالیتی لاین یک سطح ضد چسبندگی وجود دارد که این از ماندن مواد غذایی بر روی چاقو تیغه ها جلوگیری می کند و در نتیجه از فاسد شدن مواد غذایی و آسیب های جبران ناپذیر آن ها جلوگیری می نماید .این ست ROYALTY LINE در یک بسته بندی بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما می توانید پس از هر بار استفاده به راحتی آن ها را تمیز و خشک کنید.
    • دارای دسته ارگونومیک و ضد لغزش
    • تیغه با پوشش سرامیک
    • مجهز به چاقوی لایه برداری و پوست کن
    • دارای چاقوی سر آشپز
    • دارای چاقوی سبزیجات
    ‎ناموجود
  27. ست چاقوی 5 عددی تیتانیوم رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-TB5

    از آنجا که پایه و اساس یک آشپزی با کیفیت ، محصولات آشپزخانه می باشند از این رو کمپانی رویالتی لاین محصولات جهانی خود را به بازار عرضه داده و در اختیار کاربران قرار داده است . هدف این کمپانی ارائه محصولات با کیفیت به کاربران می باشد تا افراد بتوانند از راحت ترین روش ها برای آشپزی در منزل خود استفاده کنند .محصولات جدید این کمپانی یک نوآوری را در بازار و محصولات خانگی پیاده کرده اند و همچنین در حال حاضر با بسیاری از برندهای مشهور جهانی در رقابت هستند. رویالتی لاین طیف گسترده ای از محصولات را با پوشش عالی در آشپزخانه و بر روی میزهای غذاخوری شما قرار داده است . کیفیت و دقت دو نیروی محرکه در تولیدات این کمپانی می باشند که باور دارد با افزایش این دو روند می تواند رضایت کاربران را جلب نماید .ست های چاقو که این کمپانی تولید کرده است در تعداد و رنگ های متفاوتی ارائه شده اند که این بار یک ست چاقوی تیتانیوم 5 عددی با تیغه های فولادی و بسیار مقاوم را برای شما تولید کرده است . این چاقوهای RL-TB5 در رنگ های متفاوتی ساخته شده اند که انعطاف پذیری فوق العاده و تنوع رنگ را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد . به دلیل داشتن این تیغه های با پوشش تیتانیوم نگهداری و تمیز کردن این چاقوها بسیار کار راحتی است و شما می توانید با کمترین مواد شوینده و آب ان ها را تمیز کنید .یکی از ویژگی های بارز در ساخت این چاقوها این است که بسیار وزن سبکی دارند و هیچ گونه یون فلزی در ساخت ان ها به کار نرفته است .
    • دارای چاقوی برش نان
    • دارای چاقوی آشپزی
    • دارای چاقوی برش و چند کاره
    • چاقو برای برش سبزیجات و میوه ها
    • تیغه تیتانیوم و دسته خوش دست
    ‎ناموجود
  28. سرویس چاقوی 25 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-K25LB

    خوشبختانه امروزه آنقدر وسایل آسایش افراد فراهم شده است که به وسیله هر کدام از آنها می توان زندگی آرام و راحتی را در پیش داشت. بحث کلی ما در رابطه با وسایل و کالاهای آشپزخانه می باشد. این نوع وسایل همگی در راحت نمودن کار کاربران نقش دارند. هر چند بسیاری از اقلامی که هم اکنون مورد استفاده قرار می دهیم همانند انواع چاقوها در زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفتند اما پیشرفت های امروزی به حدی در این نوع کالاها ریشه دوانده است که در تنها به وسیله یک نوع پکیج حرفه ای به صورت کامل نیازهایتان رفع خواهند شد. شرکت رویالتی این بار کاملاً تفاوت تر از قبل به سراغ شما آمده است تا به وسیله طراحی بسیار منحصر بفرد سری چاقوهای خود شما را غافل گیر نماید. ست 25 تکه چاقوی رویالیتی آر ال-کی25ال بی یک سرویس کاملاً استثنایی می باشد که با استفاده از کیف مخصوصی در اختیار بازار و مشتری قرار خواهد گرفت. هر کام از اجزای این ست را در بخش های بعدی به صورت مفصل توضیح خواهیم داد. کیفیت و ساخت متفاوت این ست باعث می شود که اشخاص از استفاده یک بار آن استقبال به عمل بیاورند. هر کدام از این ست حرفه ای با حداکثر تیزی قادر به برش مواد خوراکی خواهند بود. جنس و دسته ست 25 تکه چاقوی ROYALITY RL-K25LB هر کدام یک به صورتی می باشد که به راحتی در کف دست قرار گرفته خواهند شد.       
    • طراحی راحت و ارگونومیک
    • قابلیت 25 تکه مختلف و مجزا
    •  دسته های نرم و راحت
    • لبه های فوق العاده تیز با ارائه بهترین کیفیت
    ‎ناموجود
  29. ست چاقوی رویالتی لاین Royalty Professional Knife RL-K10L

    رویالتی لاین یکی از تولید کنندگان محصولات و ابزارهای آشپزخانه است که در طول چندین سال تولیدات خود توانسته است بهترین و مرغوب ترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . این کمپانی با تولید ست های چاقوی آشپزخانه کمک بزرگی به کاربران کرده است  و اجازه داده تا کاربر در آشپزخانه وقت کمتری را صرف برش و جدا کردن مواد از هم بکند .  یکی از این محصولات جدید این کمپانی ست چاقوی 10 تکه RL-K10L می باشد . این ست همانطور که گفتیم از 10 عدد چاقو ، ساطور، چاقوی سبزیجات ، چاقوی برش نان، چنگال و ... تشکیل شده است . با داشتن این ست در آشپزخانه خود شما می توانید مانند حرفه ای ها آشپزی کنید و کمترین وقت را برای این کار صرف نمایید . دسته این چاقو ها چوبی و تیغه ی آن ها فولادی می باشد که به صورت کاملا سبک و با دوام ساخته شده اند . تیغه این چاقوها بدون اینکه حاوی هیچ گونه اسید سمی و یا زیانبار باشد می تواند یک غذای خوش طعم و با اندازه استاندارد را در اختیار شما قرار دهد. با داشتن این ست شما می توانید هر نوع مواد غذایی مانند نان ، گوشت و یا سبزیجات را با تیغه مخصوص از هم جدا کنید که در این صورت هیچ آسیبی به بافت مواد غذایی وارد نمی شود . یکی از ویژگی های بسیار مهم در ساخت این چاقو ها این است که تیغه های آن به صورت ضد باکتری تولید شده اند و این می تواند یک غذای سالم و آماده را در کمترین زمان در اختیار شما قراردهد. این تیغه ها اگر برای مدت زمان طولانی نیز مورد استفاده قرار گیرند هیچ گونه باکتری و میکروب را به خود جذب نمی کنند . این ست چاقوی 10 تکه در یک کیف چرمی بسیار زیبا و محکم نگه داری می شوند که این به علاوه اینکه می تواند تمیزی را بر ای چاقوها فراهم می کند همچنین باعث می شود تا حمل ان ها به صورت یکپارچه راحت تر باشد .
    • دارای ساطور با تیغه ضد زنگ
    • مجهز به سوهان
    • دارای چاقو برای برش گوشت و مرغ
    • چاقو برای تکه تکه کردن
    • چاقوی نان و سبزیجات
    • مجهز به یک چنگال
    • دارای کیف چرمی
    ‎ناموجود
  30. ست چاقوی 8 تکه رویالتی لاین ROYALITY LINE KNIFE SET RL-KSS700

    بدون شک از میان تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی های مختلف لوازم آشپزخانه کاربردی ترین محصولاتی هستند که زندگی روزانه ما در گرو آنها می باشد. از کوچکترین محصولات گرفته تا بزرگ ترین آنها همگی به نوعی در زندگی ما نقش پر رنگی را ایفا خواهند کرد. کمپانی رویالتی از آن دسته کمپانی های معروفی می باشد که با تولید و روانه بسیاری از لوازم آشپزخانه کمک بسیار زیادی به افراد جامعه کرده است. مخصوصاً خانم ها که مدام از سر و کار زدن ا سایر محصولات آشپزخانه بسیار رنج می برند. ما این بار به سراغ شما آمده ایم تا با ارائه یک سری محصول بسیار کاربردی مشکل شما را رفع نماییم. چاقو ها و کاردها در اشپزخانه جزء ضروری ترین کالاهایی می باشند که هر کدام از ما به نوبه خود در طول شبانه روز با آنها سر و کار خواهیم داشت. از پوست کندن میوه  گرفته تا قاچ نمودن انواع میوه ها و مواد غذایی از چاقوها استفاده خواهد شد. محصول معرفی شده شامل سرویس چند تکه چاقوی آشپزخانه می باشد. سرویس 8 تکه چاقوی اشپزخانه رویالتی آر ال-کی اس اس700 نمونه ای می باشد که هم اکنون در اختیار بازار و مشتری قرار خواهد گرفت. ما در بخش های بعدی به قابلیت تک تک هر کدام اشاره خواهیم داشت. این سرویس 8 تکه همراه با طراحی تخته ای مخصوص به خود در هر جایی قرار خواهند گرفت. طراحی تیز و برنده هر کدام از این چاقوها به حدی می باشد که حتی ضخیم ترین مواد را به راحتی مورد برش قرا می دهد.   
    • قابلیت 7 تکه حرفه ای و با کیفیت
    • دسته ارگونومیک و بدون لغزش
    • طراحی و تیز برنده هر کدام از این ست
    • جنس فولاد ضد زنگ
    • قابلیت تمیز شدن آسان
    • مناسب برای خرد کردن هر نوع ماده غذایی
    • قابلیت پایه به منظور افزایش چند برابری زیبایی آنها
    ‎ناموجود
  31. ست هشت عددی چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Line Steel Knife Set RL-KSS800

    ابزارها و وسایلی که ما هر روز در آشپزخانه با ان ها سر و کار داریم نیازمند استحکام و بهداشت کافی هستند . اگر این ابزار ها فلزی ای فولادی باشند بهتر است زیرا در این صورت میکروب و باکتری در آن ها جمع نمی شود و دوام بیشتری نیز خواهند داشت . خرید لوازم آشپزخانه و وسایل ان شاید کمی هزینه بردار باشد اما اگر این وسایل را به صورت ست و یکجا تهیه کنیم این مشکل نیز برطرف خواهد شد . در این صورت شما تمامی وسایل مورد نیاز خود را در یک بسته و با قیمتی مناسب در اختیار خواهید داشت . یکی از این سری وسایل ست های کارد و چاقو در آشپزخانه هستند . کارد و چاقوهای مورد نیاز خودمان را اگر چه می توانیم به صورت تکی نیز تهیه کنیم اما کمپانی های تولید کننده با تولید و ارائه این ست ها یک روش بهینه و صرفه جویی در هزینه را پیش روی ما قرار داده اند . به علاوه داشتن یک ست همرنگ و هم شکل در آشپزخانه دکور و زیبایی بیشتری به کابینت و فضای آشپزخانه شما می بخشد. ست چاقوی RL-KSS800 که توسط کمپانی Royalty Line تولید و ارائه شده اند از 8 تکه تشکیل شده و تمامی این اجزا فولادی می باشند .این ست از 3 عدد چاقوی آشپزی ،ساطور،  یک قیچی و سوهان تشکیل شده است. مقاومت در برابر خوردگی و درجه حرارت بالا از ویژگی های بارز  این ست می باشند و همین باعث می شود تا دوام بیشتری در آشپزخانه شما داشته باشند . این ست تمیز و براق را می توانید هر روز در آشپز خانه خود برای بریدن گوشت، تهیه سالاد ها و همچنین قطعه کردن انواع مواد غذایی سفت که با چاقوی معمولی نمی توان ان ها را برید استفاده کنید .
    • مجهز به یک ساطور با تیغه فولادی
    • دارای چاقوی پوست گیر و چاقوی نان
    • دارای 1 عدد قیچی
    • مجهز به تیغه های فولادی و ضد زنگ
    • دارای پایه استیل
    ‎ناموجود
  32. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-5TCOL

    در هر آشپزخانه ای وجود چاقو برای برش مواد غذایی جهت تهیه غذا بسیار حیاتی است. برای خرد کردن و تهیه غذا حتما به چاقو نیاز می باشد بنابراین چاقو را می توان جزء وسایل های ضروری موجود در هر آشپزخانه ای به حساب آورد. اقلام متفاوتی از چاقو های آشپزی در بازار وجود دارد که هر یک ساخت یک شرکت تولید کننده و دارای درجه کیفیت متفاوتی هستند. به دلیل استفاده زیاد از چاقو در طول روز باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید تا در هنگام خرد و ریز کردن مواد غذایی دچار ناراحتی و دردسر نشوید. چاقوی RL-5TCOL شامل 5 عدد چاقوی رنگی با اندازه ها و کاربردهای مختلف می باشد که با کمک آن ها می توان برش های متفاوت انجام داد. این سرویس چاقو دارای تیغه هایی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در برابر خوردگی ، سائیدگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند. بزرگترین چاقوی این مجموعه چاقوی نان است که در رنگ زرد و اندازه 20 سانتی متر سانتی متر با طراحی تیغه کاملا متفاوت ساخته است که جهت برش نان به تکه های کوچک و متوسط کاربرد دارد. چاقوی قرمز رنگ سرویس چاقوی RL-5TCOL چاقوی سر آشپز نام دارد و در اندازه 18 سانتی متر برای برش گوشت ، خرد کردن سبزیجات ، خرد کردن سیر و آماده سازی انواع مواد غذایی سفت و سخت استفاده می شود. طول چاقوی گوجه فرنگی 13 سانتی متر و رنگ آن سرخابی می باشد که با استفاده از آن برش گوجه فرنگی به راحتی و بدون له شدن انجام می گیرد. چاقوی کاربردی از دیگر چاقوی های دیگر این مجموعه می باشد که با اندازه 13 سانتیمتر به راحتی در دست قرار می گیرد. چاقوی نامبرده در رنگ بنفش تولید شده و برای برش سبزیجات ، انواع گوشت و بسیاری از کارهای دیگر استفاده می شود. پوست کندن و لایه برداری میوه ها و مواد غذایی با استفاده از چاقوی آبی رنگ لایه بردار 13 سانتی متری موجود در این سرویس به راحتی و بدون له شدن انجام می گیرد. شرکت سازنده رویالتی لاین در تهیه دسته این چاقو ها از مواد با کیفیت استفاده کرده اند تا هم لغزش را به حداقل برسانند و هم امکان استفاده برای مدت زمان طولانی برای کاربران فراهم باشد . قابلیت آنتی باکتریال از ویژگی ها و قابلیت های مهم چاقو می باشد که به لطف آن مواد غذایی به صورت سالم و بهداشتی برش داده می شوند.  
    • طراحی زیبا و رنگ بندی منحصربفرد
    • دارای تیغه های تیز و بران از جنس استنلس استیل
    • دارای قابلیت آنتی باکتریال جهت برش مواد غذایی سالم و بهداشتی  
    • دستگیره نرم ارگونومیک با قابلیت ضد لغزش
    • مجهز به 5 نوع چاقو با کارایی های متفاوت جهت برش سریع و راحت
    ‎ناموجود
  33. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-K10LC

    کمپانی رویالتی لاین قصد دارد تا با تولید محصولات نو و با کیفیت خود، تجربه ای از آشپزی مدرن و راحت را برای کاربران و مخاطبان خود فراهم اورد. عملکرد آسان و راحت را با استفاده از سرویس چاقوی 10 پارچه ی رویالتی لاین Royalty RL-K10LC تجربه کنید. این سرویس با کیفیت و به زیبایی تمام درون یک کیف چرمی طراحی شده است که شما علاوه بر استفاده در خانه می توانید آن را در پیک نیک و یا موارد ضروری خارج از خانه نیز می توانید به کار ببرید. در واقع این سرویس زیبای چاقو به گونه ای طراحی شده اند که برای برش مواد غذایی، گوشت ها خام و یا پخته و یا هر مورد دیگر مناسب باشد. این چاقو های رویالتی مدل K10LC مجهز به تیغه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشند که این فولاد به وسیله ی لیزر برش داده و به صورت دستی صیقل داده شده اند، این بدین معنی است که شما می توانید از تیزی و قابلیت برش فوق العاده ی آن ها بدون ساییدگی و فرسودگی تا سالیان طولانی استفاده کنید. همچنین این 9 عدد چاقو در سایز و اندازه های متفاوت مناسب برای برش انواع مواد ساخته شده اند که شما می توانید بر حسب نیاز خود از هر کدام از این چاقو های خوش دست استفاده کنید. تمامی این چاقو های رویالتی K10LC دارای دسته های ارگونومیکی می بشد و به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در دست مشت شده جای گیرند. از این رو کار با آنها بسیار آسان و حتی لذت بخش می باشد. کارایی راحت و سریع، با استفاده از این سرویس چاقوی ده پارچه ی رویالتی لاین Royalty ار ال-کی 10 ال سی را تجربه کنید.
     
    • ده عدد چاقو با سایز و اندازه های مختلف برای انواع مواد غذایی
    • بسته بندی در یک کیف زیبای چرمی
    • دارای تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • دسته های ارگونومیکی
    ‎ناموجود
  34. سرویس چاقو رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-COL8-W

    یک سرویس چاقو که نیاز های روزمره ی شما را بر آورده کند می تواند ضروری برای هر آشپزخانه ای باشد. کمپانی رویالتی به همین منظور سرویس چاقوهای بی نظیر خود را وارد بازار کرده است تا مورد استفاده ی همگان قرار دهد. سرویس زیبای چاقو 8 پارچه رویالتی لاین Royalty RL-COL8-W به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای برش هر نوع موادی باشد. این سرویس چاقو دارای تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ می باشد ، این تیغه های می توانند کارایی بسیار بالایی را ارائه نمایند زیرا با استفاده از لیزر برش داده شده اند. حتی با استفاده ی طولانی مدت نیز این تیغه های تیزی و برنده گی خود را از دست نخواهند داد اما شما می توانید در صورت یکه احساس کردید بر اثر برش مواد سفت و سخت تیغه ها کند شده اند می توانید به وسیله ی چاقو تیز کن همراه این مجموعه به راحتی دوباره ان ها را تیز نمایید. همچنین دسته ی این چاقوهای رویالتی COL8 تماما به صورتی ساخته شده اند که در دست لیز نخورند و راحت باشند، در واقع از استاندارد های ارگونومیک پیروی می کنند به همین دلیل کار کردن با این چاقو ها بسیار آسان است. کیفیت ساخت این مجموعه بسیار بالا می باشد و به راحتی تا سالیان طولانی می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین به دلیل وجود یک پایه ی گردان، قرار دادن ان درون کابینت و یا حتی در آشپزخانه می تواند دکور آشپزخانه را بسیار زیباتر کند. کارایی راحت تر، استفاده طولانی مدت، خرد و ریز نمودن سریع مواد غذایی را با استفاده از این سرویس چاقوی رویالتی Royalty RL-COL8-W تجربه کنید.
     
    • دسته های چاقو ها دارای طراحی ارگونومیک
    • خواص انتی باکتریال
    • دارای پایه ی نگهدارنده ی گردان
    • تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  35. ماهیتابه رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-CC24F

    یک طرح انقلابی محصولات رویالتی باعث شده است که این محصولات محبوبیت خاصی در میان مردم داشته باشند. یکی از ماهی تابه هایی که به تکنولوژی های نوین مجهز شده است، ماهی تابه ی رویالتی لاین Royalty RL-CC24F می باشد که دارای طراحی و ساختار حرفه ای با ویژگی های منحصر به فرد است. این ماهی تابه به گونه ای طراحی شده است که در دماهای بالا تغییر رنگ می دهد. در واقع به تکنولوژی تغییر رنگ مجهز شده است. با توجه به اینکه شما می توانید تا دماهای بسیار بالایی از این ماهی تابه برای طبخ و یا سرخ نمودن غذا استفاده کنید، با تغییر پوشش داخلی به رنگ سفید متوجه ی داغ بودن ماهی تابه خواهید شد. همچنین به دلیل وجود پوشش استاندارد BIO با قابلیت آنتی باکتریالی در ماهیتابه رویالتی CC24F دیگر نگران غذا پختن در ظروف سرامیکی نباشید، چرا که با این خاصیت ضد باکتری، غذاهای پخت شده با پوشش درونی این ماهی تابه واکنش نمی دهند ، از این رو کیفیت و طعم غذا بالا می رود در حالی که سلامت غذا و ارزش ان نیز تضمین شده می باشد. کیفیت در ساخت و طراحی استاندارد و مناسب ، با کارایی این ماهی تابه رابطه ی مستقیم دارد، از این رو شما می توانید تا سالیان طولانی از این ماهی تابه استفاده کنید. این ماهی تابه دارای دسته ی ضد گرمایشی و عایق حرارت ساخته شده از سیلیکون می باشد و راحتی حمل ماهی تابه حتی در هنگامی که ماهی تابه داغ می باشد را برای شما فراهم می آورد. راحتی و یک آشپزی بدون درد سر را با استفاده از ماهی تابه ی زیبا و خوش دست CC24F رویالتی تجربه کنید.
     
    • دارای تکنولوژی تغییر رنگ ترمو Thermo-color Technology
    • تکنولوژی BIO ضد باکتری
    • پوشش نچسب سرامیک
    • جداره ی خارجی و بدنه از آلومینیوم
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 176 تا 210 از مجموع 402 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی