Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 7 | قیمت لوازم خانگی خرید - Other, برند: Other

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه-Other

   

آیتم‌های 211 تا 245 از مجموع 402 تا

  1. چاقوی تیغه تاشو گربر Gerber Folding Sheath Pocket Knife

    گشت و گذار در دل طبیعت و مسافرت به مکان های دور شهری و مختلف قطعا نیازمند وسایل ایمنی و ضروری است .گربر با بیش از نیم قرن سابقه یکی از تولید کنندگان چاقوهای کوچک و کاربردی است . این کمپانی چاقوهای خود را با دسته های چوبی ، پلاستیکی و فلزی تولید کرده است. هنگامی که شما می خواهید به شکستن هیزم و یا قطع چوب و شاخه ها اقدام کنید این چاقو ها می توانند به شما کمک زیادی داشته باشند. به علاوه این استفاده ها ، برای دفاع شخصی در جنگل در مقابل حیوانات و خطرات احتمالی آن ها شما می توانید از این چاقو ها استفاده کنید . این چاقوی گربر با یک دسته با بافت پلاستیکی و تیغه ساخته شده از فلز ضد زنگ می تواند برای هر کاری از قبیل برش و یا قطع کردن مناسب باشد .ارگونومیک و شکل انحنایی این چاقو به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید ان را در دست بگیرید و با ان کار کنید . این چاقو به راحتی قابلیت تاشو دارد و می تواند در جیب یا کیف شما قرار گیرد بدون اینکه هیچ آسیبی شما را تهدید کند. یک ویژگی بسیار مهم در طراحی و ساخت این چاقو این است که تیغه ان در قسمت انتهایی دارای بریدگی هایی است که این در بعضی مواقع کمک می کند تا شما راحت تر جسم مورد نظر را برش دهید . در این چاقو امکانات منحصر بفردی طراحی شده اند که مطابق با نیازهای کاربران می باشند و یک وسیله بیش از یک تیغه برای برش را در اختیار شما قرار می دهد.
    • دارای طراحی یک تکه و تاشو
    • تیغه دندانه دارد و بسیار برنده
    • دسته با الیاف پلاستیکی
    • تیغه فولادی مقاوم در برابر زنگ زدگی
    • دارای محافظ پلاستیکی تیغه
    ‎ناموجود
  2. ست چاقوی آشپزخانه 6 تیکه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-MAG5R

    با توجه به نیاز بیشتر سر آشپز ها و کدبانو های حرفه ای به مصرف زیاد چاقو و انواع کار های تیز برای پیش بردن کار های آشپزی خود، شرکت رویالتی این بار با مجموعه ای از انواع چاقو های کارآمد به خانه های شما آمده و بالاترین سطح کیفیت را به آنها اختصاص داده است طوری که می توانید همواره از آنها استفاده کنید بدون آنکه از کارایی و سطح کیفیت برنده گی تیغه های آن کاسته شود. همگی چاقو های ROYALTY RL-MAG5R در یک بسته بندی فوق العاده عرضه شده و با پایه ویژه ای که دارد امکان قرار دادن هر کدام از چاقو ها را در جای مخصوص آن فراهم می کند. پوشش آنتی باکتریال مناسب در ست چاقو MAG5R رویالتی برای زمانی است که می خواهید در هنگام برش دادن مواد غذایی تمامی مواد معدنی و فیبر آنها حفظ شده بدون آنکه ماده های میکروبی و زیان آور به بافت آنها وارد شود. علاوه بر این دارای طراحی زیبا و مدرنی است که در رنگ بندی های زیبای قرمز/ مشکی و آبی تهیه شده که می توانید هر کدام از آنها را بر اساس سبک سلیقه خود سفارش داده و با دیگر وسایل آشپزخانه هماهنگ کنید. سرویس چاقوی رویالتی با مدل آر ال- ام لی جی 5 آر، از جمله وسایل ویژه ای است که نیاز به استفاده از آن در تمامی آشپزخانه ها ضروری است و می تواند به عنوان یک مدل حرفه ای جایگزین چاقو های قدیمی باشد.
     
    • ست چاقو همه در یک مجموعه با طراحی مدرن
    • پوشش نچسب
    • تیغه های تیز
    • آنتی باکتریال
    • ارگونومیک دستگیره نرم و ضد لغزش
    • پایه تاشو مغناطیسی
    • دسته سیلیکون
    ‎ناموجود
  3. قابلمه تکی رویالتی لاین Royalty Ceramic Coating Pot RL-GS24C

    با پیشرفت فن آوری های مدرن و ویژه در صنعت تکنولوژی های مربوط به وسایل کمک آشپزی می توان به قابلمه تکی 24 سانتی متری رویالتی GS24C اشاره کرد که دارای حجمی مناسب و عمیق جهت پخت انواع غذاهایی مانند آبگوشت/ سوپ و حتی برنج و دیگر غذاهای خوشمزه می باشد که می توانید به راحتی از طریق درپوش شیشه ای شفافی که دارد داخل آن را مشاهده کنید. این قابلمه سرامیکی با سطح مقاوم و ضد خراشی که دارد می توانید مدت های زیادی را از آن استفاده کنید بدون آنکه از کیفیت نچسب بودن آن کاسته شود. قابلمه سرامیکی Royalty  Rl-GS24C در وزن و ابعاد فشرده ای ایجاد شده که می تواند مناسب ترین گزینه برای یک خانواده با جمعیت متوسط به شمار بیاید. علاوه بر این دارای طراحی شیک و بسیار زیبایی است که در رنگ های متنوعی ساخته شده است. سطح سرامیکی این قابلمه به شما امکان می دهد تا در مدت زمان کمی مواد غذایی را پخته و یا گرم کند. با قطعات مقاوم و ایمنی که دارد می توانید آن را در داخل ماشین ظرفشویی شستشو داده و از پاک شدن راحت سطح آن لذت ببرید. بدنه بیرونی قابلمه GS24C رویالتی از آلیاژ آلومینیوم سبک و با دوام است که در برابر حرارت مستقیم دماهای بالا مقاوم زیادی را ایجاد می کند. همچنین سطح داخلی آن از دو لایه سرامیکی تشکیل شده است که استحکام فوق العاده ای را در برابر خراش و آسیب های احتمالی ایجاد خواهد کرد. درب شیشه ای این قابلمه دارای یک منفذ مناسب برای بیرون رفتن بخار داخل ظروف می باشد که به صورت بسیار کارآمدی ساخته شده است.
     
    • قابلمه سرامیکی با طراحی لوکس
    • کف سرامیکی با پوشش نچسب
    • دستگیره های مناسب
    • درپوش شیشه ای با یک منفذ کارآمد
    • ایمن و مناسب برای انواع اجاق گاز ها
    ‎ناموجود
  4. ست چاقوی 4 عددی با پایه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-C4S

    به منظور ارائه سطح زندگی ایده آل و ارتقای سبک آشپزی با تهیه سرویس چاقوی 4 تکه ای رویالتی با مدل نامبر آر ال- سی4 اس، می توان همواره از کارایی ویژه و منحصر به فردی که دارد به بهترین نحو بهره مند شوید و موادی سالم و بهداشتی را در وعده های غذایی خود بگنجانید. این مجموعه حرفه ای با تیغه های ٪ 100 سرامیکی مجهز به پوشش نچسب است که خرد و ریز کردن و حتی کار های برش دادن را در مدت زمان کوتاهی با کیفیت عالی توسط آن انجام دهید. از دیگر مزیت های این ست چاقو rl-c4s رویالتی لاین ویژه می توان به آنتی باکتری بودن آن اشاره کرد که از به وجود آمدن میکروب در داخل مواد غذایی جلوگیری کرده و سلامت جسمی شما را نیز افزایش می دهد. قطعه مخصوص پوست کندن با ساختار ویژه ای که دارد امکان از میان برداشتن پوست انواع میوه ها و سبزیجات مانند سیب زمینی/ پیاز/ هویج/ سیب و سایر اقلام خوراکی را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کرده و در نتیجه از هدر رفتن زمان و انرژی شما نیز صرفه جویی خواهد کرد. این ست حرفه ای آر ال سی 4 اس رویالتی در عین ظرافت ویژه ای که به تیغه و لبه های آن اختصاص داده شده بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. بنابراین می توانید آنها را در رنگ های متنوعی که دارد با قیمت بسیار مناسبی سفارش داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • سرویس چاقو 4 تکه ای با طراحی شیک
    • مجهز به تیغه های ٪ 100 سرامیکی
    • پوشش آنتی باکتری
    • دسته انعطاف پذیر و ضد لغزش
    • فوق العاده لبه های تیز و مستحکم تیغه
    ‎ناموجود
  5. سرویس چاقوی 7 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-7TM

    برند رویالتی لاین سرویس مدل RL-7TM را با 7 چاقو های اندازه های مختلف ارائه داده است که چاقو های این سرویس نامبرده به کاربران خود اجازه می دهد عملیات برش دادن انواع مواد غذایی را به صورت لیزری انجام دهند در نهایت این ویژگی باعث بالا رفتن عملکرد آنها در هنگام خرد و برش دادن مواد غذایی مورد نظر می شود. به علاوه  تیغه های چاقو های آن از یک جنس فولاد ضد زنگ و با طرح های سنگ مرمری با نقطه های سفید برخوردار می باشد که روکش این تیغه ها به مرور زمان زیادی می تواند ظرافت و زیبای خود را حفظ می کند. یکی از ویژگی های تیغه های این سرویس چاقو رویالتی لاین می توان به سطح  ضد چسبندگی ان اشاره نمود. همچنین طراحی و نمای سرویس چاقوی آر ال – 7 تی ام  دارای مجموعه رنگ های مختلف شیک و زیبا به صورت رنگارنگ می باشد در واقع این گونه طراحی باعث روشن و شاد بودن نما و طرح آشپزخانه ی شما می شود. دسته های ارگونومیک این سرویس نامبرده از یک پوشش سیلیکون و لمسی نرم ساخته شده است که امکان ضد لغزش را برای شما فراهم می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه ی این سرویس چاقو این است که مجهز به پوشش ضد باکتری فوق العاده می باشد.
    • مجهز به پوشش ضد باکتری و سطح  ضد چسبندگی
    • جنس دسته آن پوشش سیلیکون
    • دارای دسته ارگونومیک و لمسی نرم
    • طرح تیغه ها آن سنگ مرمر و رنگارنگ
    • جنس به کار رفته در تیغه ها فولاد ضد زنگ و تیز
    • دارای 7 عدد چاقو های با عملکرد و اندازه ی متفاوت
    ‎ناموجود
  6. ست چاقو 8 ست چاقوی 8 پارچه رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-YE16

    ست 8 دسته ی چاقوی آشپز خانه رویالتی با مدل نامبر آر ال- وای ای  16 ،  یکی از ست چاقو هایی می باشد که دارای  طراحی بسیار زیبا و با کیفیت می باد و در انواع رنگ ها و سایت طراحی شده است که  ساخت کشور سوئیس می باشد و از مواد کاملا استاندارد  طراحی و ساخته شده است.  از لحاظ طراحی دارای  ظاهری بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که شما می توانید  از ان برای دکوراسیون منزلتان  از آن استفاده کنید.  مشتریان اجازه می دهد تا مدت های زیادی از آن استفاده کنند و دوام و ایمنی را توسط عملکرد های فوق العاده ای که دارند تجربه نمایند. این مجموعه چاقو در رنگ های بسیار شاد و جیق  طراحی  و تولید شده است که  با هر سلیقه ای  می تواند  هم خوانی داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های  ویزه ای این ست 8  دسته ای این است که در اندازه های بزرگ و کوچک  طراحی شده است که شما می توانید در اندازه های مختلف یک جا  با هم خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت های این ست جاقو این است که شما با استفاده از آن می توانید  از هر کدام از این جاقو ها برای  یک کار مشخص  استفاده کنید. از جمله ویژگی های فوق العاده این مدل وای ای 16  اشاره کنیم می توانیم به تیغه های تیز و برنده این مجموعه چاقو اشاره ای مختصری داشته باشیم که شما با استفاده از این محصول می توانید با کیفیت بالا می توانید انواع گوشت های قرمز مرغ و  مواد غذایی دیگرو میوه و ...  را با استفاده از این ست خورد، ریز و کوچک کنید.  مجموعه ست  Royalty rl-YE16 دارای چاقوی  مخصوص سر آشپز، برش، نان و ...  می باشد.  
    • طراحی زیبا و شیک
    • ساخته شده در انواع رنگ های مختلف
    • قابلیت  نچسب ضد باکتری
    • تیغه هایی بسیار تیز و در  سایزهای مختلف برروی کاردک
    • دارای وزن  بسیار مناسب و بسیار خوش دست
    ‎ناموجود
  7. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-FM8

    آماده کردن یک غذای لذیذ و دلچسب نیاز به یک سرویس قابلمه عالی با کیفیت بالا دارد . شما می توانید از سرویس های قابلمه رویالتی مدل RL-FM8 برای پخت بهتر و سالمتر غذا استفاده کنید . این ظروف دارای سطح عالی و نچسب هستند و روکش مواد درون ظرفهای آن تا مدت زمان زیادی سالم باقی می ماند . این سرویس با طراحی زیبا و رنگ های متنوع در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این سرویس قابلمه و تابع به همراه سه عدد قابلمه در سایزهای 20 ، 26 و 28 سانتی متری ارائه می شود که هرکدام از آن ها دارای درب های مجزا شیشه ای با کیفیت عالی می باشد . همچنین دو ماهی تابه با اندازه های 24 و 28 سانتی متری نیز ارائه شده است که باعث می شود تا شما انواع مواد غذایی را به سادگی با آن ها سرخ کنید. سرویس قابلمه و ماهی تابه رویالتی RL-FM8 دارای یک روکش نچب می باشد که باعث می شود مواد غذایی و چربی ها به کف قابلمه ها و ماهی تابه ها نچسبد .
     
    • دارای پوشش نچسب
    • شامل 3 قابلمه با سازیهای 20 ، 26 و 28 سانتی متری
    • دارای دو عدد تابه 24 و 28 سانتی متری
    • درب های شیشه ای بسیار مقاوم در برابر ضربه و حرارت
    • طراحی بسیار زیبا و کاربردی
    • دستگیره های سلیکونی نسوز
    ‎ناموجود
  8. سرویس چاقو آشپزخانه رویالتی لاین Royalty Line Kitchen Knife RL-3MG

    شما روزانه وقت زیادی را صرف خورد کردن و ریز کردن مواد غذایی برای تهیه یک وعده غدایی می کنید . می توانید با استفاده از چاقو های آشپزی ساخت کمپانی رویالتی لاین که از کیفیت بالایی ساخته شده اند در سریع ترین زمان ممکن تمامی کارهای ریز کردن و خورد کردن مواد غذایی را انجام دهید. ست چاقوی آشپز خانه رویالتی  RL-3MG یک ست 4 تیکه شامل 3 عدد چاقو و یک تخته برش جهت خورد کردن مواد غذایی می باشد که شما می توانید از هر نوع از این چاقوها برای برش یک نوع مواد غذایی استفاده کنید. شما می توانید برای برش دادن سبزیجات ، میوه ها ، گوشت ، سیفی جات و ... از این ست چاقو و تخته برش استفاده کنید تا مدت زمان آماده شدن غذاها کمتر از همیشه شود. ست چاقوی  3MG رویالتی دارای دسته های کاملا خوش دست و ضد لغزش می باشد که باعث می شود تا در دست شما نلغزد و به سادگی بتوانید تمامی کارها را با آن ها انجام دهید . تیغه های این ست چاقو بسیار تیز و برنده می باشند که باعث می شود تا شما با کمترین فشار مواد غذایی را برش دهید. این ست در سه رنگ قهوه ای ، قرمز و سیاه ارائه می شود که شما می توانید هر کدام از آن ها را طبق نظر و سلیقه خود انتخاب کنید.
     
    • ست چاقو RL-3MG رویالیتی لاین با طراحی زیبا و کاربردی
    • دارای 3 عدد چاقو با اندازه های 5 ، 5 و 3.5 اینچی
    • شامل یک عدد تخته برش جهت سهلولت کار
    • موجود در رنگ های سیاه ، قهوه ای و قرمز
    • دارای پوشش آنتی باکتریال جهت ارائه یک غذای سالم
    ‎ناموجود
  9. سرویس قابلمه 10 پارچه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1014M

    امروزه توسعه و تکنولوژی تا جای پیشرفت کرده است که شما می توانید با استفاده از وسایلی ساده غذاها را به بهترین صورت ممکن پخت نمایید. همانطور که می دانید طعم غذا بسته به جنس قابلمه و حتی تسریع در پخت نیز به نوع ظروف بستگی و رابطه ی مستقیمی دارد. از این رو کمپانی رویالتی به دنبال معرفی سری جدید سرویس قابلمه های خود توانسته است پیشرفت چشمگیری در زمینه ی وسایل خانگی داشته باشد. این کمپانی تمام محصولات خود را به روش های تخصصی و نوین و همچنین ساخته شده با استفاده از مواد با کیفیت اخته است تا کاربران را از خود راضی نگه دارد. با توجه به کیفیت مرغوب سرویس 10 پارچه ی قابلمه ی گرانیتی رویالتی لاین  Royalty RL-HS1014Mباید گفت که این سرویس به گونه ای طراحی شده اند که پخت غذا در آنها سریعتر اعمال خواهد شد. همچنین به دلیل جنس مرغوب آنها، حتی بعد از سال ها استفاده همچنان رنگ آنها همانند اول باقی خواهد ماند. این سرویس قابلمه HS1014M  رویالتی یک ست کامل از قابلمه های مورد نیاز برای هر آشپزخانه ای می باشد که تماما در یک بسته بندی زیبا موجود هستند. به دلیل جنس داخلی ساخته شده از گرانیت، این قابلمه ها با قرار گرفتن روی اجاق گاز، زود داغ می شوند تا پخت غذا راحت تر شود، همچنین به قابلیت دیر سرد شدن نیز مجهز شده اند. همچنین به دلیل مواد با کیفیت آن، تمیز نمودن این قابلمه های اچ اس 1014 ام  نیز امری ساده به نظر می رسد. پخت و پز آسان و سریع، غذاهایی با بهترین طعم و بو و همچنین تمیز نمودن آسان را با استفاده از این سرویس رویالتی تجربه کنید.
     
    • منفذ عبور بخار روی درب
    • طراحی بسیار شیک  با کیفیت
    • دارای دیواره ی داخلی ظروف ساخته شده از گرانیت
    • کفه ی شعله پخش کن
    • درب شیشه ای پیرکس
    ‎ناموجود
  10. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1010M

    برای خانواده های بزرگ و یا پخت و پز برای مهمان هایتان وجود یک قابلمه با سایز 32 سانتی متری می تواند مفید باشد. اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که ملاک شما برای انتخاب یک سرویس قابلمه، داشتن قابلمه ی بزرگ است ما به شما سرویس قابلمه ی ساخت کمپانی رویالتی RL-HS1010M را پیشنهاد می کنیم که با وجود سه قابلمه در سایز های متنوع و 2 عدد ماهی تابه ی بزرگ، بدون شک نیاز شما را بر آورده خواهد کرد. بزرگترین قابلمه ی این سرویس دارای قطر 28 سانتی متری است که برای مهمانی و یا خانواده های پر جمعیت کافی به نظر می رسد. همچنین قابلمه های دیگر این سرویس در سایز های 24 و 20 و 16 موجود می باشند که برای پختن انواع غذاها و همچنین پختن غذاهای دو یا 4 نفره مناسب می باشند. این قابلمه ها ی رویالتی اچ اس 1010 دارای جنس بدنه ی ساخته شده از آلومینیوم می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که ضد ضربه و مقاوم در برابر فشار نیز باشند. همچنین جنس جداره ی داخلی این قابلمه ها و همچنین ماهی تابه از جنس با کیفیت گرانیت ساخته شده اند از این رو به دلیل داغ شدن سریع این دیواره ی داخل، غذاها نیز سریعتر پخته خواهند شد. برای درب این قابلمه ها استفاده از شیشه ی نشکن پیرکس در نظر گرفته شده است، به علاوه با وجود حالت زیبای دستگیره ی درب، زیبایی این قابلمه ها بیشتر به چشم می رسد. پخت و پز آسان و سریع، شستشوی و تمیز شدن آسان و طعم خوش غذاها را با استفاده از این سرویس 10 پارچه ی قابلمه گرانیتی رویالتی لاین مدل RL-HS1010 را تجربه کنید.
     
    • جنس دیواره ی داخلی گرانیت
    • سرویس کامل دارای 4 عدد قابلمه و 2 عدد ماهی تابه ی سایز بزرگ
    • درب شیشه ای نشکن از پیرکس
    • خواص آنتی باکتریال
    • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  11. سرویس قابلمه 12 پارچه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-1201

    قابلمه های با کیفیت که دارای ساختار از جنس مرغوب می باشند، آشپزی را بسیار راحت تر می سازند و باعث می شوند که به یک تجربه ی آشپزی راحت و سریع دست یابید. درست همانند سرویس قابلمه ی 12 پارچه با درب پیرکس قهوه ای Royalty Line RL-1201 که از ساختار با کیفیت و مرغوب برخوردار می باشند و شما را قادر می سازند تا پخت انواع مواد غذایی را سریعا اعمال کنید. این سرویس قابلمه 1201 رویالتی به همراه ماهی تابه ی سرامیکی به گونه ای طراحی شده اند که با مواد غذایی در حال پخت واکنش ندهد، از این رو سلامت غذا ها نیز تا حد زیادی حفظ خواهد شد. این سرویس زیبا همچنین دارای کفه ی 7 لایه ساخته شده از آلیاژ های استیل، کروم و تتانیوم می باشند که علاوه بر قابلیت نچسب بودن، همچنین می تواند به بهترین صورت ممکن، حرارت را به صورت یکنواخت به تمام کفه قابلمه انتقال دهد و باعث پخت راحت و یکسان تمام قسمت های غذاها شود. این سرویس زیبای ماهی تابه علاوه بر عملکرد عالی، از یک طراحی بسیار زیبا و لوکس نیز برخوردار می باشند، دسته ها و دستگیره ی درب این سرویس قابلمه رویالتی 1201 دارای طرح چوبی بسیار زیبایی می باشند که بدون شک می تواند با کابینت ها و یا وسایل دیگر شما هماهنگی زیبایی را برقرار نماید.  به دلیل دستگیره های عایق در برابر گرما، شما حتی می توانید در حالی که قابلمه داغ می باشد به راحتی ان را حمل کنید. درب های این سرویس قابلمه تماما از جنس شیشه ای نشکن پیرکس طراحی شده اند که به زیبایی سرویس قابلمه افزوده اند.
     
    • دستگیره های طرح چوبی و عایق حرارت
    • ساختار زیبا و مدرن
    • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی
    • کف 7 لایه از آلیاژهای استیل، کروم و تتانیوم
    ‎ناموجود
  12. ماهی تابه بخار پز رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-F24

    بخار پز کردن مواد غذایی، نسبت به سرخ کردن مواد، باعث می شود تا ارزش مواد غذایی بیشتر حفظ شود. این یک جمله ی کاملا آشناست که حتی بسیاری از پزشکان به بیماران خود خوردن غذاهای بخار پز را توصیه می کنند. اکنون کمپانی رویالتی لاین بار دیگر با یک طراحی بی نظیر از سری ماهی تابه های خود ، به منظور حفظ سلامتی افراد یک سری از این ماهی تابه ها را با نام ماهی تابه های بخار پز وارد بازار کرده است که علاوه بر خوشمزه گی غذاها، باعث سلامت بدنی شما نیز خواهد شد. ماهی تابه ی بخار پز ساخت کمپانی رویالتی Royalty line RL-24F به گونه ای طراحی شده است که شما بتوانید با مصرف حداقل روغن ، غذاهایی با عطر و طعم بی نظیری را تجربه کنید. این ماهی تابه ی بخار پز RL-F 24 همچنین دارای درب می باشد که بر روی درب یک دماسنج تعبیه شده است. با استفاده از این درب دماسنج دار شما می توانید کنترل کاملی بر حرارت درون ماهی تابه برای پخت بهتر غذاها و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی داشته باشید. این ماهی تابه دارای سایز بزرگ با قطر 24 سانتی متری می باشد. جنس این ماهی تابه آر ال اف 24 از استیل زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه دارد. همچنین دستگیره ی درب و دسته ی ماهی تابه نیز با جنس سیلیکونی خود ضد لغزش و به صورت عایق خوبی در برابر حرارت ساخته شده اند. پخت و پز سریع، آسان و بدون درد سر و از همه مهم تر پختن غذاهای سالم و بدون هیچ گونه روغنی را به این ماهی تابه ی بخار پز رژیمی بسپارید.
     
    • دارای اندازه ی 24 سانتی متری
    • مجهز به درب استیلی و دماسنج دار
    • ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • جنس دستگیره و دسته ی سیلیکون و عایق حرارتی
    ‎ناموجود
  13. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-16C

    غذاهای خوشمزه و خوش عطر و طعم، با تکنیک های حرفه ای پیشرفته به سادگی امکان پذیر است. با انتخاب سرویس قابلمه ی استیل سرامیکی ۱۶ پارچه رویالتی لاین مدل RL-16C دیگر نیازی به سایر قابلمه های دیگر نخواهید داشت. یک تجربه ی آشپزی حرفه ای، پخت سریع و غذاهای خوش طعم را با این سرویس قابلمه تجربه کنید. این سرویس قابلمه ی رویالتی 16C به گونه ای طراحی شده اند که لایه ی بیرونی آنها از استیل ضد زنگ باشد در حالی که لایه ی درونی انها را نیز لایه ای از سرامیک نچسب پوشش داده است. با استفاده از این ترکیب استیل و سرامیک، غذا پختن در این ظروف و همچنین شستن آنها به ساده ترین روش ممکن امکانپذیر می باشد. این سرویس قابلمه رویالتی همچنین دارای کفه های 7 لایه می باشند، این کفه ی 7 لایه در پخش نمودن حرارت به صورت یکنواخت ایفای نقش می کند و همین امر موجب پخت سریعتر و یکنواخت غذا ها و تمام مواد درون قابلمه ها می شود. یکی از دلایلی که این سرویس از محبوبیت خاص در میان افراد برخوردار است، وجود دماسنج برای کنترل حرارت قابلمه در دستگیره ی درب این قابلمه ها می باشد که امکان نظارت حرفه ای آشپز به غذاها را فراهم می آورد، به همین دلیل دیگر نگران سوختن و یا ته گرفتن مواد غذایی نباشید چرا که به راحتی با استفاده از این دماسنج می توانید فرایند پختن مواد غذایی را زیر نظر بگیرید. این  سرویس 16 پارچه ی رویالتی لاین مدل RL-16C ، یک سرویس کامل از تمامی ظروفی است که شما برای پختن غذا یک مهمانی به آن نیاز خواهید داشت.
     
    • 2 عدد شعله پخش کن در بسته بندی
    • دارای دیواره ی خارجی از جنس استیل ضد زنگ و مرغوب
    • دیواره ی داخلی از جنس سرامیک
    • دارای کف 7 لایه
    ‎ناموجود
  14. سرویس قابلمه 18 پارچه رویالتی لاین Cookware Set RL-1801BC

    رویالتی یکی از شرکت های معتبر در عرصه لوازم خانگی محسوب می شود که توانسته کیفیت فوق العاده ای را برای سرویس های قابلمه مهیا کند و آنها را با بهترین کارایی و کیفیت در اختیار کاربران قرار دهد. سرویس قابلمه 18 عددی Royalty rl-1801bC از جمله این محصولات تخصصی است که می تواند به عنوان یک محصول کمک آشپزی به شمار بیاید. این سرویس قابلمه 1801BC  رویالتی از جنس استیل ضد زنگ بوده و در برابر هر نوع حرارتی مقاومت بسیار زیادی را ایجاد می کند طوری که مدت های زیادی را می توانید از کیفیت عالی که دارد بهره مند شوید بدون آنکه از کارایی های آن کاسته شود. این سرویس مجهز به ماهی تابه ویژه ای با پوشش داخلی سرامیک می باشد که حالتی نچسب و فوق العاده را در هنگام سرخ کردن مواد غذایی گوشتی و سبزیجات فراهم می کند و با پوشش آنتی باکتریایی که دارد از به وجود آمدن مواد مضر و باکتری های خطرناک در داخل مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد. از این مجموعه رویالتی با مدل نامبر 1801BC  ایمن و مستحکم می توانید بر روی انواع اجاق های گازی و الکتریکی استفاده کنید و از بازتاب حرارتی فوق العاده ای که ایجاد می کند در مدت زمان کوتاهی غذایی لذیذ با طعم و بوی اصلی را سرو کنید. از ماهی تابه می توانید برای سرخ کردن انواع غذاهای گوشتی/ سبزیجات و بسیاری از مواد خوراکی استفاده کنید و با پوشش نچسبی که دارد می توانید کمترین میزان روغن را در داخل آن قرار دهید و در نهایت یک وعده غذای رژیمی را برای خود و اعضای خانواده تان فراهم کنید.
     
    • سرویس قابلمه 18 عددی با طراحی با دوام
    • درپوش های شیشه ای آبی
    • ماهی تابه با پوشش سرامیکی و نچسب
    • دستگیره های فوق العاده
    • شستشوی آسان
    • مناسب برای پخت و پز بر روی انواع گاز
    • مجهز دکمه کنترل حرارت
    • دارای ست کفگیر و ملاقه
    ‎ناموجود
  15. ست قابلمه 16 تکه ای رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-16B

    یکی از محصولاتی که برای تمامی آشپزخانه ها به عنوان یک نیاز ضروری به شمار می آید، سرویس قابلمه 16 عددی رویالتی با شماره مدل آر ال- 16 بی است که استحکام فوق العاده ای را جهت پخت و پز انواع مواد غذایی فراهم می کند و با سطح ویژه ای که دارد انعکاس حرارت را به داخل ظروف ایجاد کرده و در مدت زمان کمی باعث می شود تا یک وعده غذایی سالم و خوشمزه را تهیه کنید. با توجه به این حالت می توان گفت که به طور شگفت آوری از مصرف انرژی گاز و حتی وقت شما نیز صرفه جویی می کند و سطحی بهبود یافته را در هنگام آشپزی برای شما به ارمغان می آورد. بدنه فولادی ضد زنگ در این سرویس قابلمه 16B رویالتی بسیار با دوام است و دارای یک دکمه ترمو کنترل حرارت است که درجه حرارت مناسبی را برای پخت مواد غذایی فراهم می کند همچنین دارای پوشش بسیار ویژه است که از ته گرفتن مواد غذایی بر روی کف قابلمه جلوگیری می کند. طعم و مزه اصلی مواد غذایی را تنها با استفاده از این ظروف تخصصی تجربه کنید و فضای آشپزخانه خود را به مکانی زیبا و جذاب تبدیل نمایید. سرویس قابلمه Royalty RL-16B با درپوش های فلزی که دارد امکان پخت و پز راحتی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا از این فرایند منحصر به فرد لذت ببرید. این ست ویژه را می توانید با قیمت مناسبی سفارش داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • سرویس قابلمه 16B رو یالتی با طراحی شگفت آور
    • ظرفیت مناسب
    • مجهز به دکمه کنترل حرارت
    • دستگیره های خوش دست
    • براق و با دوام
    ‎ناموجود
  16. ماهی تابه رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-CP26M

    آیا از ماهی تابه های بی کیفیت با روکش های خراش دار که در برابر درجه دمای بالا ساختار اصلی خود را از دست می دهند خسته شده اید و به دنبال جدیدترین نوع با دوام ماهی تابه هستید!؟ما به شما ماهی تابه تکی رویالتی با مدل نامبر آر ال- سی پی 26 ام را پیشنهاد می کنیم چرا که بر اساس ساختار فوق العاده ساخته شده و از مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد. این ماهی تابه دارای سطح مرمری ضد خراشیدگی و سایش می باشد و از پوششی نچسب و فوق العاده برای کف آن به کار برده اند و همین مانع ته گرفتن مواد غذایی داخل آن خواهد شد. ماهی تابه Royalty  RL-CP26M از موادی ایمن و مقاوم ساخته شده که به راحتی می توانید آن را در داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و از شستشوی راحت آن لذت ببرید بدون آنکه آسیبی به بدنه آن وارد شود. این ماهی تابه رویالتی RL-CP26M دارای قابلیت پشتیبانی از انواع اجاق گاز های برقی/ هالوژن است که در مدت زمان کمی امکان گرم کردن مواد غذایی و سرخ کردن آنها در مدت زمان کم و با حداقل میزان روغن فراهم می کند در نتیجه باعث می شود غذایی کاملا رژیمی و سالم را برای وعده های غذایی اصلی روزانه خود تهیه کنید.
     
    • ماهی تابه با طراحی شیک و مدرن
    • سطح مرمری
    • پوشش آنتی باکتری
    • نچسب
    • شستشوی راحت
    • مناسب برای اجاق گاز های الکتریکی/ هالوژنی و القایی
    ‎ناموجود
  17. ماهی تابه استیل رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-2804

    ماهی تابه 28 سانتی متری رویالتی در مدل نامبر آر ال- 2804 یکی از محصولات کمک آشپزی به شمار می آید که ممکن است در هر آشپز خانه ای به آن نیاز باشد. این محصول در اندازه 24 سانتی متری نیز تولید شد که می توانید بر اساس نیاز های خود هر کدام از آنها را سفارش دهید و از ظرفیت کامل پخت و پز آن لذت ببرید. تجربه کامل آشپزی در ظروف پخت و پز سالم و بهداشتی را تنها توسط رویالتی احساس کنید و از جنس مقاوم و با دوامی که دارد برای مدت های زیادی با همان کارایی و سطح کیفیت بهره مند شوید. یکی از مزیت های ویژه در این ماهی تابه 2804 رویالتی سطح نچسب و پوشش آنتی باکتری آن است که از به وجود آمدن میکروب های مضر داخل مواد غذایی جلوگیری می کند. این ماهی تابه ضد زنگ را می توانید با کیفیت عالی و بسیار توانمند تر از هر زمانی به کار ببرید و انواع غذا های سرخ کردنی و خوشمزه را به صورت رژیمی و سالم برای اعضای خانواده خود تهیه کنید. ماهی تابه استیل Royalty  RL-2804 مناسب برای سر آشپز های حرفه ای است و با ایمنی کاملی که دارد می توانید آن را به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و از پاک شدن ساده آن لذت ببرید.
     
    • ماهی تابه استیل با طراحی مقاوم
    • سطح ضد زنگ
    • با دستگیره مناسب و در پوش ویژه
    • پوشش آنتی باکتری
    • مناسب برای انواع اجاق گاز های برقی/ گازی/ هالوژن
    ‎ناموجود
  18. سرویس قابلمه 18 پارچه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-1802

    اگر به دنبال مجموعه ای ایده ال و با دوام از لوازم آشپزخانه هستید می توانید از همین الان با سفارش دادن سرویس قابلمه Royalty  RL-1802 از تمامی امکانات و ویژگی های بارزی که برای آن در نظر گرفته شده لذت ببرید و غذا های متنوع و خواستنی را تنها با استفاده از آنها بپزید. این سرویس دارای پوشش آنتی باکتری با کف نچسب است که به طور ویژه ای از ته گرفتن مواد غذایی در هنگام پخت و پز جلوگیری می کند و باعث می شود تا طعم و مزه اصلی غذا های تهیه شده را توسط آن تجربه کنید. این سرویس قابلمه رویالتی RL-1802 دارای ماهی تابه بخار پز است که می توانید توسط آن غذا های سالم و رژیمی را برای خود و اعضای خانواده تان به ارمغان آورید. سرویس قابلمه رویالتی با شماره مدل آر ال- 1802،سازگار با محیط زیست بوده و دارای یک ست کفگیر ویژه و با دوام است که مختص این قابلمه ها می باشد و با دو قطعه شعله پخش کنی که به همراه آن است می توانید به صورت یکدست و هماهنگ مواد غذایی را گرم کرده و یا بپزید. از دیگر امکانات این مجموعه کمک آشپزی شیر جوش  مخصوص آن است که برای جوشاندن شیر/ آب/ روغن و سایر مایعات می باشد. با توجه به وزن سبک و دستگیره های مناسب و خوشدستی که برای این مجموعه حرفه ای در نظر گرفته شده می توان از جا به جایی راحت آن لذت ببرید. بنابراین می توانید آن را در بسته بندی ویژه ای که دارد سفارش داده و بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید.
     
    • سرویس قابلمه 18 عددی با طراحی براق و با دوام
    • مجهز به کنترل THERMO  
    • دارای دستگیره های خوشدست
    • کف نچسب با پوشش آنتی باکتریال
    • دارای ماهی تابه ویژه سرخ کردن
    ‎ناموجود
  19. ماهی تابه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-2404F

    تولید کننده رویالیتی لاین برای خانواده های تک فرزند و تازه عروس تعدادی از ماهی تابه ی با مدل های مختلف عرضه کرده است که آنها به صورت اختیاری می توانند یکی از این ماهی تابه های با طراحی و ساخت منحصر به فرد تهیه نمایند. به علاوه ماهی تابه ی این دو مدل RL-2404F و RL-2804F از یک خاصیت و طرح برخوردار می باشند اما فقط در اندازه ی آنها متفاوت است که اندازه ی ماهی تابه ی مدل RL-2404F ، 24 سانتی متر می باشد و ماهی تابه ی مدل RL-2804F دارای قطر 28 سانتی متر است. همچنین این کمپانی نامبرده برای این دو ماهی تابه یک رنگ نقره ای میکسر و براق به کار برده است  که این رنگ نقره ای میکسر می تواند با همه ی طرح و نمای آشپزخانه ها یکسان شود. کف این ماهی تابه از یک پوشش تفلون  و با روکش نچسب ساخته شده است که این پوشش تفلون به کاربران اجازه می دهد به راحتی بتوانند آن را شستشو نمایند و حتی این پوشش تفلون در خراشیدگی و ساییدگی یک مقاومت بالایی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماهی تابه ی تفلون این است که با یک روغن بسیار کمی می تواند غذاهای شما را سرخ کند در نهایت این ویژگی موجب به بالا رفتن سلامتی شما می شود.
    • دارای دستگیره های ارگونومیک و بدون لغزش
    • جنس بدنه ی آن از نوع فولاد ضد زنگ
    •  قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • سرخ کردن غذاها با روغن نسبتا کم
    • قابل استفاده در گاز های هالوژن، برق
    • دارای یک درب محکم و از نوع فولاد
    • پوشش کف از نوع تفلون نچسب
    ‎ناموجود
  20. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1007M

    از جمله وسایل آشپزی که در تمامی آشپز خانه ها نیاز به مورد استفاده قرار دادن آنها بسیار ضروری می باشد سرویس 7 عددی قابلمه تفلون است که می توانید انواع مواد غذایی آبکی و حتی سرخ کردنی را در داخل آن بپزید و از کیفیت مناسبی که در هنگام پخت و پز ارائه می دهد لذت ببرید. همانطور که می دانید بسیاری از بیماری های زجر آور از نحوه تغذیه و مصرف غذا های ناسالم به وجود می آیند که اگر در نحوه و روش تهیه وعده های غذایی از ظروفی سالم و بهداشتی استفاده کنید امکان دچار شدن به این بیماری ها کاهش می یابد و در عین حال سطح سلامت زندگی شما افزایش می یابد. سرویس قابلمه RL-HS1007M Royalty را می توانید بر روی انواع اجاق های گازی/ برقی و هالوژن مورد استفاده قرار دهید و از تنوع کاربردهایی که دارد لذت ببرید. قابلیت آنتی باکتریایی این ظروف HS1007M رویالتی به شما امکان می دهد تا مواد غذایی سالم و پر کالری را برای اعضای خانواده خود تهیه کرده و یک وعده غذایی سالم و بهداشتی را سرو کنید. با توجه به منفذ کارآمدی که بر روی هر کدام از درپوش ها قرار دارد امکان بخار شدن آب اضافی داخل مواد غذایی به راحتی فراهم شده و تا حد زیادی از سر ریز شدن نیز جلوگیری خواهد کرد.
     
    • سرویس قابلمه HS1007M رویالتی با طراحی با دوام
    • پوشش تفلون نچسب
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • پشتیبانی گاز های برقی/ هالوژن/ القایی  
    • در رنگ های متنوع
    ‎ناموجود
  21. سرویس چاقوی 6 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-DM6ST

    با توجه به رشد فن آوری های نوین در زمینه تهیه ابزار ها و لوازم کمک آشپزی می توان هر روزه شاهد ابداع مدل های جدیدی از وسایل بود. ست شش عددی چاقوی آشپزخانه رویالتی با مدل نامبر آر ال- دی ام 6 اس تی، از جمله یک این لوازم است که به تازگی در اختیار کدبانو های گرامی و سر آشپز های حرفه ای قرار گرفته است و با پوشش نچسبی که دارد امکان استفاده راحت را برای برش دادن هر گونه مواد غذایی فراهم می کند. این چاقو های رویالتی RL-DM6ST دارای تیغه های برنده مجهز به پوشش آنتی باکتریال است و با ارگونومی دستگیره نرمی که دارد امکان قرار گرفتن راحت در میان دستان شما را فراهم کرده و باعث می شود تا به آسانی جهت برش دادن از آن بهره مند شوید. این ست در اندازه های متفاوت با کارایی های متنوع ساخته شده اند و با داشتن پایه نگه دارنده ای که به همراه آن تولید شده می توانید هر کدام را در جای مخصوص خود قرار داده تا از ریخت و پاش و گم شدن آنها جلوگیری شود. بنابراین با تهیه این محصول فوق العاده می توانید مواد غذایی را در آشپزخانه خود با اطمینان از بهداشتی بودن این چاقو ها تهیه کرده و لذت داشتن یک زندگی راحت را توسط آن تجربه کنید. ست شش عددی کارد آشپزخانه royaly rl-dm6st با قیمت ارزان و مناسبی هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است که تنها با سفارش دادن آن می توانید در مدت زمان کمی جلو درب منزل خود تحویل بگیرید.
     
    • ست شش عددی با پوشش نچسب
    • دسته بدون لغزش
    • طراحی خواستنی و مدرن
    • آنتی باکتریال
    • دستگیره لمسی نرم
    ‎ناموجود
  22. ماهی تابه سرامیکی رویالتی Royalty Frying Pan RL-BDF24GL

    کمپانی رویالیتی لاین در ساخت محصولات خود از مواد با کیفیت و مرغوب همراه با طراحی زیبا و ایده آل استفاده می کند. این شرکت با تولید محصولات و لوازم خانگی با کیفیت نام نیکی در بازار و بین مردم کسب کرده است. ماهی تابه RL-BDF24GL محصولی از کمپانی رویالیتی لاین بوده که در سایز 24 سانتیمتر در رنگ های سفید ، زرشکی و مسی تولید شده است و کاربران با سلایق خود و بسته به دکوراسیون آشپزخانه می توانند هر کدام از آن ها را خریداری کنند. این ماهی تابه دارای اندازه های دیگر 26 و 28 سانتی متر نیز می باشد و افراد با توجه به تعداد خانوار خود می توانند مناسب ترین سایز را جهت پخت و پز انتخاب کنند. عمق تمام سایز های این ماهی تابه 6 سانتیمتر است تنها اختلاف آن ها در اندازه قطر می باشد. بدنه تابه RL-BDF24GL از آلومینیوم آب کاری شده و روکش نچسب گرانیت به همراه پوشش کف سرامیک ساخته شده است. کف سرامیکی در برابر حرارت های زیاد مقاومت بالایی دارد و مانع از چسبیده شدن مواد غذایی به داخل ظروف می شود. در ساخت این تابه از هیچ گونه مواد مضری که سلامت محیط زیست را به خطر بیاندازد استفاده نشده است، بنابراین این محصول از قابلیت سازگاری با محیط زیست نیز بهره مند است. کف سرامیک این تابه بر روی انواع اجاق های پخت و پز گازی ، برقی ، القائی و هالوژنی قرار می گیرد بدون آنکه به آن هیچ آسیبی وارد شود. از این تابه می توان برای درست کردن نیمرو ، سرخ کردن و تفت دادن موادی غذایی با روغن کم استفاده کرد. همچنین به دلیل عمق 6 سانتی متر تابه RL-BDF24GL علاوه بر سرخ کردن برای پختن مواد غذایی می توان از آن استفاده کرد. قابلیت آنتی باکتریال در این ماهی تابه امکان پخت و پز سالم و بهداشتی را برای کاربران و آشپز های مبتدی و حرفه ای فراهم می سازد. پوشش نچسب گرانیتی این تابه در پختن غذاها با روغن کم و شستشوی راحت تاثیر بسزایی دارد و برای سلامتی انسان هیچ خطری ندارد.
    • ساخته شده در اندازه قطر 24 سانتی متر و عمق 6 سانتی متر
    • دارای دستگیره بلند از نوع باکالیت و سیلیکون ضد حرارت و ضد لغزش
    • پوشش نچسب سطح گرانیت به همراه کفی از نوع سرامیک
    • قابلیت طبخ غذا و سرخ کردم مواد غذایی با روغن کم  
    • طراحی زیبا و عمیق در رنگ های سفید ، زرتشتی، مسی  
    • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
    • مجهز به درب شیشه ای شفاف جهت نظارت بر پخت و پز
    • قابل استفاده بر روی انواع اجاق های برقی، القاء، گازی و هالوژنی
    • پوشش ضد باکتری جهت طبخ سالم و بهداشتی غذا ها
    ‎ناموجود
  23. سرویس قابلمه ی رویالتی Royalty Cookware RL-16T

    این تولید کننده ی رویالیتی لاین طیف گسترده ای از محصولات آشپزخانه با پوشش سرامیک نچسب ارائه داده است بنابراین این کمپانی نامبرده در سال 2013 یک سرویس قابلمه با مدل RL-16T برای استفاده راحت و با دوام بالا برای کاربران خانگی تولید و وارد باز کرده است که اکثر برند ها موجود در بازار به شدت با این سرویس قابلمه ی نامبرده رقابت می کنند. از سوی دیگر این سرویس قابلمه از یک طراحی ایده آل و نوآورانه برای نمای ظاهر خود استفاده کرده است تا جلب توجه و رضایت کامل همه ی کاربران خانگی را به خود جذب کند. یکی از ویژگی های قابل توجه ی این سرویس رویالیتی لاین این است که با محیط زیست کاملا سازگار بوده است در واقع پوشش کف این سرویس قابلمه ها ضد سرطان زا می باشد که این ویژگی باعث می شود سلامت  کامل شما را حفظ کند و کسانی که  به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند به لطف این قابلمه های سرامیکی می توانند غذاهای سالم و با مزه ی باور نکردنی آماده کنند. همچنین سرویس آر ال – 16 تی دارای سه قابلمه با اندازه ی های مختلف، دو ماهی تابه با اندازه ی های متنوع، یک بخار پز و ظروف درب دار ، یک دستگیره ی مکش و دو قطعه ی از جنس باکالیت مات می باشد که شما بسته به نیاز خود می توانید از هر یک آنها استفاده کنید.
    • کف آن از نوع پوشش سرامیک نچسب
    • دارای بدنه ی از جنس فولاد ضد زنگ
    • پوشش سرامیک آن سازگاری با محیط زیست
    • جنس دستگیره آنها از مواد باکالیت
    • دارای 3 قابلمه و 2 ماهی تابه با اندازه های مختلف
    • مجهز به یک بخار پز و ظروف
    ‎ناموجود
  24. ماهی تابه رویالتی Royalty Frying Pan RL-BDF24M

    انتخاب ظروف آشپزی مناسب می تواند پختن غذاها را برای کاربران لذت بخش و خوشایند کند. آشپزی یکی از کارهای است که روزانه توسط افراد انجام می گیرد و بنابراین با انتخاب ظروف پخت و پز مناسب آشپزی را می توان به روش ساده و با سرعت و کیفیت بالا انجام داد. امروزه ظروف پخت و پز فراوانی در بازار وجود دارد که هر کدام از موادی خاص ساخته شده اند. کمپانی رویالتی لاین ماهی تابه RL-BDF24M را با کیفیت بالا در اندازه 24 سانتیمتر تولید و روانه بازار کرده است. سایز دیگر این نوع ماهی تابه 28 سانتی متر با نام RL-BDF28M می باشد، که کاربران بسته به تعداد اعضای خانواده می توانند هر کدام از این ماهی تابه های نامبرده را برای طبخ غذاها تهیه کنند. این ماهی تابه از جنس ماربل (مرمر) می باشد و حرارت اجاق گاز را به خوبی منتقل می کند. ماهی تابه RL-BDF24M رویالتی لاین قابل استفاده بر روی تمامی اجاق گازهای گازی ، برقی ، سرامیکی و القاء می باشد و به آسانی تمیز خواهد شد. سر آشپزها برای شستشوی این ماهی تابه می توانند با خیال راحت از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. درب شیشه ای این ماهی تابه از شیشه ای با دوام و محکم ساخته شده است که در برابر حرارت بسیار مقاومت دارد. با گذاشتن این درب شیشه ای بر روی ماهی تابه ماربل RL-BDF24M می توان مراحل پخت و پز را به راحتی مشاهده کرد و با جلوگیری از اتلاف گرما در مصرف انرژی و وقت صرفه جویی کرد. دسته ی این ماهی تابه از جنس ترکیبی سیلیکون و باکالیت می باشد و گرفتن ماهی تابه را به صورت محکم و امن برای کاربران فراهم می سازد. این دسته ضد حرارت می باشد و در هنگام پخت و پز، بوی ناشی از سوختن را در هوا منتشر نمی کند. برای گرفتن و جابجایی ماهی تابه با کمک این دسته راحت و ارگونومیک دیگر نیازی به دستکش و دستگیره نیست ، شما در هر زمانی می توانید با دست ماهی تابه را از روی اجاق گاز جابجا کنید. کف ماهی تابه به صورت یکنواخت و مساوی گرما را منتشر می کند و موجب جلوگیری از سوختن مواد غذایی و طبخ کاملا یکنواخت مواد خواهد شد. با کمک عمق و اندازه ی بسیار مناسب ، از این ماهی تابه چند منظوره می توان برای طبخ انواع غذا و سرخ کردن استفاده کرد. سرخ کردن ، آب پز کردن و پختن مواد غذایی در این ماهی تابه با کیفیت و سرعت بالا قابل انجام است. همچنین با توجه به کیفیت بالای مواد سازنده ای که در ساخت این ماهی تابه استفاده شده است این ظرف دارای عمر و کارایی بالایی می باشد و با برخورد قاشق به آن پوشش روی آن از بین نمی رود.
    • آلیاژ آلومینیوم همراه با پوشش ماربل نچسب
    • پخت و پز سریع و قابلیت طول عمر بالا
    • مجهز به قابلیت آنتی باکتریال جهت تهیه غذاهای سالم و بهداشتی
    • قابل شستشو با ماشین ظرفشویی
    • مجهز به دستگیره ای بلند و ارگونومیک از جنس ترکیبی باکالیت و سیلیکون
    • دارای درب مخصوص شیشه ای با دستگیره درب فلزی  
    • دارای دو اندازه 24 و 28 سانتی متر
    • مناسب برای انواع اجاق گازهای آشپزخانه گازی، برقی، سرامیکی و القاء
    ‎ناموجود
  25. سرویس قابلمه استیلی رویالتی لاین Royalty line Cookware RL-16S

    ظروفی که برای پخت و پز مواد غذایی بکار می رود باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مشکلی در سلامتی بدن صورت نگیرد. با انتخاب سرویس قابلمه با کیفیت و جنس عالی می توان غذاهای سالم و ارگونومیکی را تهیه کرد و سلامتی بدن را افزایش داد. سرویس قابلمه RL-16S رویالتی لاین از جنس استیل ساخته شده است و در برابر رطوبت و حرارت های بالا مقاوم می باشد. این سرویس قابلمه با تمام مواد غذایی سازگار است و آماده کردن غذاها با کمک آن موجب ایجاد هیچ واکنشی نخواهد شد. این سرویس دارای 16 پارچه ابزار مفید و کاربردی می باشد که طبخ غذاها با استفاده از آن بسیار راحت و بهداشتی است. با استفاده از قابلمه هایی با اندازه های مختلف می توان برای افراد کم و متوسط هر نوع غذایی را در کمترین زمان آماده کرد. سه قابلمه با اندازه های بزرگ ، متوسط و کوچک امکان پختن غذا برای خانواده های کم جمعیت و متوسط را فراهم می سازد. با استفاده از روغن داغ کن می توان انواع مایعات مانند روغن ، شیر و آب را با امنیت بالا جوشید و یا داغ کرد. وجود ماهی تابه ای در اندازه 16 * 8 سانتی متر همراه با درب فلزی این مجموعه را کامل می کند. این ماهی تابه دارای اندازه و عمق بسیار مناسب می باشد و برای سرخ کردن و تفت دادن مواد غذایی بسیار کاربرد دارد. هر کدام از قابلمه ها نامبرده نیز دارای درب مخصوص فلزی همراه با دستگیره ای محکم و ارگونومیک می باشند که با کمک آن می توان به آسانی درب قابلمه ها را برداشت. این درب های فلزی دارای کنترل THERMO (دماسنج ) می باشند که با استفاده از آن می توان درجه حرارت داخل قابلمه و تابه را از روی دستگیره به راحتی خواند و در صورت لزوم حرارت شعله را جهت پخت کامل ، کم یا زیاد کرد. دستگیره های ظروف سرویس قابلمه RL-16S از مواد باکالیت ساخته شده است و در دو طرف قابلمه ها وجود دارد که توسط آن بدون هیچ زحمتی می توان قابلمه ه را با امنیت بالا جابجا کرد. ظرف صافی را جهت آبکش کردن برنج ، سبزی و هر نوع مواد غذایی می توان استفاده کرد. در ست قابلمه ROYALTY LINE مدل RL-16S ظرفی همراه با درب پلاستیکی وجود دارد که از آن می توان برای قرار دادن مواد غذایی و یا موقع آب کش کردن مواد در زیر صافی استفاده کرد، تا آب مواد غذایی داخل آن قرار گیرد. علاوه بر این ظروف دو قطعه باکالیت مات و یک عدد دستگیره مکش در این سرویس گنجانده شده است.
    • مجهز به 16 پارچه ابزار مفید و کارآمد
    • قابل شستشو با ماشین ظرفشویی
    • ساخته شده از مواد با دوام و مستحکم فولاد ضد زنگ
    • مجهز به کنترل THERMO بر روی دستگیره جهت بررسی درجه حرارت داخل قابلمه و تابه
    • استفاده راحت و آسان بر روی انواع اجاق گازها
    • دارای سه قابلمه با اندازه های بزرگ ، متوسط ، کوچک همراه با درب فلزی
    • مجهز به یک ماهی تابه و روغن داغ کن با درب فلزی
    • دارای صافی و کاسه ای فلزی با درب پلاستیکی
    • مجهز به دستگیره مکش و دو قطعه باکالیت مات
    ‎ناموجود
  26. سرویس تابه و قابلمه سرمیکی رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-HS1012C

    شما می توانید با انتخاب سرویس قابلمه رویالتی مدل RL-HS1012C یک سری کامل از قابلمه ها و تابه ها را به خانه خود ببرید . این سرویس رویالتی برای خانم های خانه دار بسیار لازم و ضروری است که آن ها می تواند همزمان با هم چند نوع غذا را آماده کنند . این سرویس قابلمه دارای رنگ بدنه کرمی با اندازه های مختلف از تابه ها و قابلمه ها می باشد که هر کدام از آن ها را می توانید برای یک نوع مواد غذایی انتخاب کنید و غذا را در آن بپزید . سرویس قابلمه HS1012C رویالتی دارای جنس بسیار محکم و با دوام است و شما می توانید مدت های زیادی را بدون آسیب دیدگی و خراب شدن از آن ها استفاده کنید . این سرویس دارای روکش سرامیکی می باشد که باعث می شود تا غذاها با کیفیت بهتری پخته شود و همچنین باعث می شود تا غذا هنگام پخت به ته ظروف نچسبد و شما بتوانید به سادگی آن ها را تمیز کنید . البته شما می توانید برای شستشو راحتتر این روف را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. هرکدام از این قابله ها و تابه ها در این سرویس RL-HS1012C رویالتی دارای یک درب شیشه ای جداگانه می باشند که شیشه ای بودن درب ها باعث می شود تا شما به تمام مراحل پخت و پز بدون بلند کردن درب نظارت داشته باشید.
     
    • دارای سه عدد قابلمه در سایزهای 28 ، 24 ، 20 سانتی متری
    • دارای دو تابه دسته دار 24 و 28 سانتی متری
    • دارای یک عدد شیر جوش 16 سانتی متری
    • دارای پوشش سرامیکی
    • درب های شیشه ای مجزا
    ‎ناموجود
  27. قابلمه ی سرامیکی رویالتی ROYALTY CERAMIC COATING RL-GS24G

    آشپزی، با ابزار و وسایل مدرن و مجهز یکی از نعمت هایی بزرگ در انجام  پخت و پز با آن می باشد. اگر به دنبال  یک قابلمه ی سرامیکی  تکی می باشید  ما شما را با مدل RL-GS24G  که یکی از قابلمه های  بسیار مناسب شرکت رویالتی  لاین می باشد.  این محصول  آر ال جی اس 24 جی دارای یک سری  مزیت های  بسیار ویژه ای می باشد که ما در این جا به چند تای آنها اشاره ای مختصری  خواهیم داشت. شما  با استفاده ی از این  قابلمه ی  آر ال جی اس 24  جی می توانید از آن برای انواع  غذاهای مورد علاقه ی خود و خانواده از این قابلمه ی  چند نفره  استفاده کنید. با آشپزی با این ابزار می توانید به راحتی انواع غذاها را  با  ان آماده کنید. شما با خرید  قابلمه ی رویالتی با مدل آر ال جی اس 24  جی  می توانید  انواع  غذاهای مقوی و سالم و بسیار خوشمزه را  با آن تهیه کنید. در این جا لازم است  به چند تای  ویژگی های بسیار مهم این محصول خانگی آر ال 24   اشاره ای مختصری داشته باشیم. یکی از ویژگی های این محصول این امکان را برای  شما ایجاد می کند که شما با استفاده  از این محصول می توانید در آشپزخانه ی خود آشپزی کنید بدون اینکه نگران بخار و زوطوبت داخل آشپزخانه ی خود باشید با استفاده از این  قابلمه ی خانگی و مخصوص 24 جی شما می توانید با ریختن مواد غذایی و یا برنج و یا حبوبات در داخل آن درب  قابلمه  را ببندید  و به راحتی به کارهای دیگر منزلتان رسیدگی کنید. اکثر قابلمه های دیگر با برندهای مختلف درب ان را طوری طراحی  می کنند که با یک بار استفاده از آن  تمام بخار داخل غذای  در حال اماده شروع به پخش  در هوا می کند، که این یکی از معضلات بسیار بزرگ در هنگام آشپزی می باشد.

     شما با خرید این محصول می توانید به راحتی از ان استفاده کنید چون دارای یک درب کاملا استاندارد و دارای  3  دریچه ی کوچک به صورت دایره ای  طراحی شده است که به مقدار بسیار کم بخار از داخل آن به بیرون جریان پیدا می کند. شما با استفاده از ین قابلیت می توانید با کیفیت بسیار بالا از تمام ویزگی های این قابلمه ی رویالتی لاین از آن استفاده کنید و از داشتن ان برای سالیان دراز از ان استفاده .  آر ال  جی اس 24  جی از لحاظ  طراحی یکی از قابلمه های بسیار شیک و  بسیار مدرن می باشد که شما با استفاده از ان می توانید به صورنت تک نفره از آن استفاده کنید این  قابلمه ی سرامیکی رویالتی آر اس جی  اس24 جی  دارای  کف سرامیکی می باشد که به هیچ عنوان در هنگام آشپزی هیچ مواد غذایی  برروی آن باقی نمی ماند  و به راحتی  قابل شستشو می باشد. و یکی دیگر از ویژگی های این قابلمه  RLGS24G  دارای بدنه ی کاملا  گرانیتی  می باشد  که از جنس بسیار  مقاوم  و  با کیفیت بسیار بالا  و مقاوم  طراحی شده است که شما با استفاده از ان می توانید بهخ راحتی از ان برروی  اجاق گازتان از آن استفاده کنید. و در آخر  به یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم این قابلمه ی 24 جی  آرال  در سایزهای مختلف  تولید و عرضه می شود که  دارای  سایز های 20cm – RL-GS20G،24cm – RL-GS24G،26cm – RL-GS26G،28cm – RL-GS28G، تولید و روانه ی بازار شده است گه شما با استنفاده از این محصول می توانید از آن در اندازه ی مختلف استفاده  کنید.
    • طراحی زیبا و مدرن
    • قابلمه تکی در سایز های 20،24،26،28
    • دارای  دسته های کاملا خوش دست
    • سبک و قابل حمل
    • درب شیشه ای مقاوم
    ‎ناموجود
  28. سرویس قابلمه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-BS1007C

    هر آشپزخانه ای بدون شک به قابلمه نیاز دارد، قابلمه های قدیمی خود را کنار بگذارید و با خرید این سرویس زیبای رویالتی لاین Royalty RL-BS1007C طریقه ی آشپزی خود را تغییر دهید. این سرویس زیبا که دارای 4 نوع ظرف برای پخت و پز می باشد به گونه ای طراحی شده است که عملکرد و سرعت شما را در آشپزی افزایش می دهد. با استفاده از این سرویس قابلمه رویالتی که دارای پوشش سرامیکی می باشد، شما می توانید به یک آشپز حرفه ای تبدیل شوید چرا که این پوشش نچسب می باشد و همچنین با انتقال حرارت به صورت یکنواخت، می تواند باعث پخت و پز بهتر مواد غذایی شود. این سرویس قابلمه BS1007C رویالتی دارای دو عدد قابلمه در سایز های 20 سانتی متر و 24 سانتی متر می باشد، همچنین یک عدد شیر جوش با اندازه ی 16 سانتی متری نیز در این سرویس قرار گرفته است. این دو قابلمه و شیر جوش دارای در زیبای شیشه ای نشکن نیز می باشند. همچنین این سرویس دارای یک ماهی تابه ی عمیق برای غذاهایی که نیاز به سرخ شدن دارند، می باشد. با این ماهی تابه ی نچسب نیز درست کردن و سرخ کردن انواع غذاها به سادگی انجام می پذیرد. یکی از قابلیت های برجسته ی این سرویس خواص آنتی باکتریال می باشد، این قابلیت از واکنش مواد غذایی در حال پخت با پوشش سرامیکی جلوگیری می کند که باعث افزایش کارایی آن می شود. شما می توانید برای حفظ سلامت غذاهای خود ار این مجموعه ظروف استفاده کنید، آشپزی راحت و سریع با استفاده از این سرویس Royalty RL-BS1007C را تجربه کنید.
     
    • پوشش داخلی نچسب سرامیک
    • طول عمر بالا بدنه ی آلومینیومی
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • دستگیره متحرک برای ماهی تابه
    • سیلیکون اضافی توانایی برای دستگیره ی قابلمه
    ‎ناموجود
  29. سرویس قابلمه 10 تکه ای رویالتی لاین Royalty Cookware Set RL-ES1010C

    یکی از محصولات فوق العاده کمک آشپزی که در تمامی آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سرویس قابلمه 10 عددی رویالتی با شماره مدل آر ال- ایی اس 1010 سی است که از دوام و کیفیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد چرا که از قطعاتی ایمن ساخته شده است و مواد اولیه عالی در ساخت آن به کار رفته است. این سرویس 10 تکه ای ES1010C رویالتی مجهز به دو عدد ماهی تابه کوچک و بزرگ/ شیر جوش و سه نوع قابلمه در اندازه های مختلف است که هر کدام از آنها را می توانید بر اساس قابلیت های ویژه ای که دارد مورد استفاده قرار داد. این ست دارای در پوش های مستحکم و شیشه ای است که در برابر هر گونه ضربه و آسیب های احتمالی مقاومت بسیار زیادی را داشته و با ساختار ایمنی که دارد می توانید آنها را در داخل ماشین ظرف شویی قرار داده تا به آسانی شستشو دهد. این مجموعه سرویس قابلمه رویالتی ES1010C در رنگ های متنوعی تولید شده که به شما اجازه می دهد بر اساس سلیقه و نحوه چیدمان آشپزخانه خود آن را سفارش داده و در کنار سایر لوازم آشپزخانه بچینید. این محصولات ویژه بر اساس استاندارد های صنعتی تولید شده اند که در تمامی طول عمر خود می توانید از آنها استفاده کنید بدون آنکه نیازی به ظرف های پخت و پز مشابه وجود داشته باشد.
     
    • ست قابلمه 10 عددی با طراحی خیره کننده در رنگ های متنوع
    • با دوام و نچسب
    • دستگیره های خوشدست سیلیکونی
    • در پوش شیشه ای مقاوم
    • مناسب برای پخت و پز بر روی انواع اجاق گاز
    ‎ناموجود
  30. ماهی تابه رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-CP22

    پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی در ماهی تابه های نچسب و با پوشش عادی، طاقت فرسا و خسته کننده می باشد زیرا حتی درست کردن نیمرو در این ماهی تابه ها با مشکل همراه است و به کف آنها خواهد چسبید. اما کمپانی رویالتی با تکنولوژی های نوین قادر به ساخت انواع ماهی تابه ها می باشد که یکی از آنها، ماهی تابه ی نچسب با پوشش سه لایه ی سرامیکی Royalty rl-CP22 می باشد. این ماهی تابه سرعت  آشپزی را افزایش می دهد طوری که شما از آشپزی کردن لذت خواهید برد. این ماهی تابه در سایز های مختلف 22 سانتی متر، 26 و 28 سانتی متر نیز موجود می باشد که شما می توانید بنا به خواست و نیاز خود هر کدام از آنها را تهیه نماید. همچنین این ماهی تابه ی رویالتی سی پی 26 دارای مقاومت بالایی می باشد چرا که بدنه ی آن از فولاد ضد زنگ با آلیاژ آلومینیوم طراحی شده است که می تواند در برابر حرارت بیش از حد و یا ضربه و فشار نیز مقاومت بالایی داشته باشد. از دیگر قابلیت های آن، قابلیت آنتی باکتریال با جلوگیری از واکنش مواد غذایی با روکش می باشد، این قابلیت می تواند سلامت غذاهای شما را تضمین کند که در نتیجه باعث سلامت بدنی شما نیز خواهد شد. علاوه بر کارایی فوق العاده ی ماهی تابه رویالتی CP22 ، همچنین این ماهی تابه دارای طراحی فوق العاده ای می باشد چرا که از یک دسته ی ساخته شده از سیلیکون طراحی شده است، این دسته نیز به صورتی طراحی شده است که در دست گرفتن آن راحت می باشد به علاوه روی دست شما نخواهد لغزید که این می تواند باعث حفظ امنیت شما در حین آشپزی شود.
     
    • دارای سایز های 22، 26، 28 سانتی متر
    • پوشش درونی نچسب سرامیک
    • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی
    • پوشش 3 لایه و مقاوم در برابر حرارت بالا
    • قابلیت استفاده برای اجاق های برقی، گازی، نفتی
    ‎ناموجود
  31. قابلمه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Ceramic Coating RL-AD24C

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به آشپزی، ابزار ها و وسایلی که شما را در این زمینه یاری می دهد علاقه دارید و مایل به استفاده از محصولات مدرن در آشپزخانه خود هستید می توانید با سفارش دادن قابلمه تکی رویالتی با مدل آر ال- ای دی 24، از این به بعد غذا های خوشمزه خود را در داخل آن بپزید و از پوشش عالی آنتی باکتری و کف سرامیکی آن نیز بهره مند شوید. ارتقا دادن سطح سلامت زندگی از جمله معیار هایی است که هر فردی آن را برای یک زندگی سالم در نظر می گیرد و این شاخص تنها توسط استفاده از ظروف پخت پز امکان پذیر است. این قابلمه رویالتی مدل RL-AD24C به صورت تکی عرضه شده و دارای سطح سرامیکی نچسب می باشد که از ته گرفتن مواد غذایی در حال پخت جلوگیری می کند و باعث می شود تا طعم و مزه اصلی غذا از بین نرود و یک وعده غذایی سالم و بهداشتی را برای اعضای خانواده تان تهیه کنید. قابلمه Royalty RL-AD24C مجهز به درپوش شیشه ای مستحکم و ایمن می باشد که در برابر درجه دمای بسیار سرد و گرم مقاوم بوده و از شیشه مقاوم و نشکن ساخته شده است که به راحتی با سطح قابلمه کیپ شده و از بیرون پاشیده شدن مواد غذایی آبکی جلوگیری خواهد کرد. این محصول را می توانید با قیمت مناسبی از شرکت اینترنتی ما به صورت آنلاین سفارش داده و با بسته بندی مناسب، جلو درب منزل تحویل بگیرید بدون آنکه هزینه حمل و نقل به آن افزوده شود.  
     
    • قابلمه تکی با طراحی شیک و براق
    • با دستگیره های مناسب
    • سبک و قابل حمل و جا به جایی
    • درب شیشه ای پیرکس
    • ظرفیت مناسب
    ‎ناموجود
  32. ماهی تابه سرامیکی رویالتی لاین Royalty Frying Pan RL-BF24CC

    ماهی تابه سرامیکی رویالتی با مدل نامبر بی اف24 یکی از محصولات فوق العاده مناسب در جهت ابزار های کمک آشپزی به شمار می آید. این تابه دارای سطح کیفیت بالا با توانایی پخت و پز مناسب است که در برابر درجه حرارت مستقیم نیز همان ساختار اولیه خود را حفظ می کند. این تابه با دسته ای مناسب و در پوشی فوق العاده است که امکان پخت و طبخ انواع مواد غذایی را به صورت سرخ کرده و خوشمزه ای فراهم می کند و باعث می شود طعم و مزه اصلی مواد نیز حفظ شود. این ماهی تابه BF24CC رویالتی از جمله اقلامی است که طول عمر بالایی را می توان توسط آن تجربه کرده و با پوشش القایی که دارد می توانید به راحتی آن را جهت شستشو در داخل ماشین ظرف شویی قرار داده بدون آنکه آسیبی به بدنه و یا ساختار اصلی آن وارد شود. ماهی تابه Royalty bf24CC دارای پوشش داخل نچسب با جنس سرامیکی فوق العاده ای است که از ته گرفتن مواد غذایی بر روی سطح داخلی آن جلوگیری کرده و مواد غذایی را با طعم و مزه ای دلچسب و لذیذ را فراهم می کند. طراحی لوکس و زیبایی که برای این محصول در نظر گرفته شده باعث می شود تا تعداد بیشتری از مشتریان آن را سفارش داده و بر اساس قابلیت های فوق العاده ای که دارد در آشپز خانه خود مورد استفاده قرار دهند.
     
    • ماهی تابه طراحی شیک و دستگیره متناسب
    • روکش نچسب
    • دارای پوشش آنتی باکتریال
    • مناسب برای پخت و پز انواع مواد غذایی
    • پوشش داخلی سرامیکی
    ‎ناموجود
  33. سرویس چاقو سرامیکی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife Set RL-CW5B

    خرد و ریز نمودن مواد غذایی با استفاده از چاقو های ساییده شده، امری بسیار طاقت فرسا و خسته کننده است. بسیاری از چاقو ها در مدت زمان کمی و بعد از چند بار استفاده ساییده می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند. اما این بار کمپانی رویالتی با تولید یک سری جدید از چاقوهای سرامیکی خود این مشکل را حل نموده است. سرویس چاقوی 5 تکه ی رویالتی لاین Royalty Line Switzerland RL-CW5B یکی از این سرویس چاقوهای با کیفیت می باشد که به گونه ی طراحی شده اند که حتی با استفاده ی طولانی مدت به صورت روزمره نیز ساییده و یا غیر قابل استفاده نخواهند شد. این سرویس چاقو CW5B رویالتی زیبا با تنوع چاقوهایی که دارد به گونه ای طراحی شده است که می توان برای انواع مواد غذایی و انواع برش مناسب باشد. چاقو ها در سایز و اندازه های متفاوتی طراحی شده اند، به عنوان مثال چاقو سر آشپز با طول 20 سانتی متر ساخته شده است که خرد و ریز نمودن انواع مواد به صورت حرفه ای در مدت زمان کمی صورت گیرد. دسته های این چاقو ها به صورت ارگونومیکی طراحی شده اند که بسیار مقاوم می باشند و به علاوه به گونه ای ساخته شده اند که در دست گرفتن آنها راحت باشد و همچنین در دست شما نخواهند لغزید. تیغه ی سرامیکی این سرویس چاقو از یک ساخت حرفه ای بهره گرفته است به همین دلیل تمیز نمودن، انها بسیار راحت می باشد. آشپزی راحت و آسان، خرد و ریز نمودن مواد غذایی، سبزیجات، سیفی جات و میوه جات به بهترین صورت باعث می شود که شما با این سرویس چاقوی رویالتی CW5B از آشپزی لذت ببرید.
     
    • وزن سبک و بسیار خوش دست
    • مقاومت بالا در برابر خوردگی
    • دسته ی ارگونومیکی و ضد لغزش
    • دارای تیغه های فولاد کربن با پوشش سرامیکی
    • طراحی بسیار زیبا و مدرن
    ‎ناموجود
  34. سرویس چاقو آشپزخانه 5 عددی رویالتی لاین Royalty Kitchen Knife RL-DM5G

    اگر خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی، میوه و یا سبزیجات برای شما سخت و دشوار است، این به دلیل کار با چاقوهای قدیمی و فرسوده است. یک بار برای همیشه با انتخاب این سرویس چاقوی 5 تکه ی Royalty line RL-DM5G ، خیال خود را آسوده کنید. این سرویس چاقوی زیبا بدون شک سرعت شما را در خرد و ریز نمودن مواد چند برابر می کنند چرا که تیغه ی آنها تماما از جنس فولاد بسیار مقاوم و ضد زنگ می باشد که به وسیله ی یک روکش از تتانیوم نیز استحکام آن دو برابر شده است. با استفاده از این چاقو های رویالیتی مدل DM5G برش های صاف و هم اندازه ی را در کمترین زمان ممکن اعمال کنید، لذت آشپزی را تجربه خواهید کرد. این سرویس چاقو همچنین دارای یک دسته ی ارگونومیکی نیز می باشند و به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر اینکه بسیار مقاوم هستند، مقاومت بالایی در برابر هر گونه فرسودگی و ضربه می توانند ارائه دهد. دسته های آن در دست به سادگی جای خواهند گرفت و همچنین به گونه ای تنظیم شده اند که در دست شما در حین کار نلغزند که این خود کمک بزرگی برای کار با آنها است همچنین امنیت دستان شما نیز حفظ خواهد شد. این سرویس 5 تکه دی ام 5 جی رویالیتی همچنین دارای طراحی فوق العاده ای نیز می باشند ، در یکی از مدل ها این سرویس چاقو تیغه ها به رنگ نقره ای موجود می باشند و همچنین در مدل دیگری تیغه های طلایی رنگ، با طرح زیبا قرار گرفته اند.
     
    • دسته ی ساخته شده از سیلیکون
    • دسته ضد لغزش با طراحی ارگونومیکی
    • تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ با روکش تتانیوم
    • تمیز کردن سریع و آسان تیغه
    • سبک و خوش دست
    ‎ناموجود
  35. چای ساز ماشین مسافرتی TEA MAKER CP230

    وجود چای سازهای در هر جایی برای صرف نوشیدنی های گرم محصولی کاملاً ضروری می باشند در ابتدا تهیه چای تنها به وسیله کتری و قوری ها به روش های سنتی در منازل صرف می شد اما با گسترش جامعه امروزی در سایر بخش ها به ویژه تسهیل در امور افراد بهره گیری از این نوع وسایل به روش سنتی تغییر یافت. روشی فوق العاده جدید و کاربردی که به وسیله آن امکان استفاده از فنجان های چای در کوه برای اشخاص فراهم خواهد شد. چای سازها در انواع و اقسام مختلفی تولید شده اند که با یک انتخاب هوشمندانه می توان سفری کاملاً شاد و لذت بخش را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. چای ساز فندکی مدل سی پی230 نمونه ای از دستاوردهای پیشرفته جامعه بشری بوده است. به وسیله این نوع کالا شما بدون استفاده از روش های قدیمی همچون تولید بو و دود نا سالم تنها با اتصال آن به فندک ماشین خود از هر نوع نوشیدنی گرم بهره مند شوید. ساخت مقاوم با جنس ضد ضربه از مهمترین ویژگی های چای ساز فندکی به شمار می رود. این نوع چای ساز باتوجه به اینکه از ظرفیت بالای جهت تهیه چای برخودار می باشد اما با وزن و ابعاد استاندارد متناسب با هر نوع ماشین و فندک مخصوصی طراحی شده است. منبع تغذیه این نوع چای ساز از باتری ماشین صرف خواهد شد. به وسیله قدرت مناسب در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر از انواع نوشیدنی های کرم بهره مند گردید. چای ساز فندکی  cp230 پیشنهادی فوق العاده عالی می باشد که از کارایی بالای آن بدون دردسر بهره مند شوید.  
    • ساخت مقاوم با قطعات کیفیت بالا
    • مناسب برای فندک هر نوع ماشین
    • قابلیت تولید چای در ماشین
    • منبع تغذیه برگرفته از باتری ماشین
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 211 تا 245 از مجموع 402 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی