Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 38 | قیمت لوازم خانگی خرید

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه

   

آیتم‌های 1296 تا 1330 از مجموع 2003 تا

  1. توستر 50 لیتر آلونسا Alonsa Oven Toaster 50 Liter AL-714

    توستر یا فر برقی یکی دیگر از محصولات خانگی است که کاربران زیادی دارد از این رو این محصول را در ظرفیت ها و اندازه های مختلفی تولید می کنند.  این دستگاه برای پخت و پز ، سرخ کردن و گرم کردن مواد غذایی استفاده می شود و شما بدون اینکه هزینه و وقت زیادی را برای پخت یک غذا صرف کنید می توانید با داشتن یک توستر که به نسبت دیگر دستگاه ها قیمت ارزان تری نیز دارند ، هر نوع ماده غذایی را برای سفره خود آماده کنید. آلونسا که یکی از تولید کنندگان محصولات خانگی است از این قافله عقب نمانده و به تولید دستگاه های پخت و پز مانند زود پز و توسترها پرداخته است. این دستگاه توستر AL-714 یک کوره برقی است با موتور دو گانه سوز و چرخ دوار جهت کباب کردن . حرارت لامپ های داخل این توستر 50 لیتری باعث شده است تا پخت و پز با شیوه ای سریع و مدرن انجام شود. در این دستگاه شما 3 راه برای پخت و یک تایمر 60 دقیقه ای را در اختیار دارید .با کمک این توابع شما می توانید غذا و شیرینی های مورد علاقه خود را در کمترین مدت زمان تهیه کنید. اندازه و بدنه این فر برقی بسیار مناسب است با این وجود که ظرفیت 50 لیتری را دارا است اما می تواند یک انتخاب عالی باشد .بدنه این توستر آلونسا از فلز ساخته شده و داخل ان نیز به دلیل پوشش سرامیکی به راحتی قابل تمیز کردن است از این رو شما لازم نیست نگران خواب شدن و یا زنگ زدگی دستگاه خود باشید . در سمت راست این توستر 4 دکمه بزرگ چرخشی وجود دارند . این دکمه ها توابعی مانند تایمر ، مدت زمان پخت و پز و انتخاب حرارت برای غذای مورد نظر را در بر دارند .
    • اجاق الکتریکی با ظرفیت 50 لیتر
    • دارای جوجه گردان موتوری
    • فناوری گرمایش همرفت
    • چراغ نشانگر و کنترل پنل
    • 60 دقیقه تایمر
    • بدنه فولاد ضد زنگ و محفظه رسانا
    • عملکرد توقف خودکار
    ‎ناموجود
  2. توستر و اجاق گاز آلونسا Alonsa Oven Toaster AL-705

    اجاق گاز یا توسترها امروزه می توانند جایگزین یک سر آشپز در منازل و رستوران ها باشند از این رو امروزه بیشتر افراد برای آشپزی سریعتر و با کیفیت تر از دستگاه های برقی پخت و پز استفاده می کنند . این دستگاه ها باعث می شوند تا آشپزی در سطحی پیشرفته تر انجام شود همچنین انرژی کمتری برای پخت و پز در مکان های مختلف هدر برود. اجاق های توستر این بار با سطحی کاربردی و پیشرفته تر توسط آلونسا تولید شده اند. در گذشته افرادی که آشپزی می کردند وقت و انرژی زیادی را در آشپزخانه صرف و هدر می دادند اما امروزه طیف گسترده ای از اطلاعات و پخت و پز را تنها در یک دستگاه می توانید در اختیار داشته باشید .از این دستگاه های کاربردی کاربر می تواند برای پختن ، کباب کردن ، گرم کردن و یا یخ زدایی مواد غذایی استفاده کند که تمام این کارها تنها در چند دقیقه کوتاه انجام می پذیرد. اما اینکه چگونه یک توستر مناسب برای آشپزخانه خود را انتخاب کنید کمی مشکل خواهد بود. برای این کار باید ابتدا نیازهای خود را در پخت و پز در نظر بگیرید سپس مدلی را که می خواهید با توجه به این نیازها انتخاب نمایید . دستگاه توستر AL-705 یک آون توستر 38 لیتری با رنگ سیاه و سفید است و از نوع مایکروفر OTG تشکیل شده .این مایکروفر بسیار راحت برای استفاده است همچنین تمیز کردن آن نیز کار آسانی است زیرا از بهترین و مقاوم ترین مواد ساخته شده است . اگر بخواهیم ویژگی های کلی این مایکروفر را در یک سطر بیان کنیم می توانیم به اجاق گاز اضافی با سینی پخت، دوگانه سوز ایده آل برای کباب کردن، تایمر 60 دقیقه ای برای خاموش شدن، جوجه گردان و دمای متغیر اشاره کنیم که این امکانات کمک می کنند تا بتوانیم از دستگاه برای پخت هر نوع غذایی استفاده کنیم.
    • قابلیت تنظیم دما در 4 مرحله
    • ظرفیت 38 لیتری
    • سینی برای پخت و پز و گریل کردن
    • قابلیت پخت با استفاده از سینی های اجاق گاز
    • 3 راه انتخاب دمای حرارت
    • قابلیت خاموش شدن خودکار
    • مجهز به جوجه گردان
    ‎ناموجود
  3. آون توستر 38 لیتر آلونسا ALONSA OVEN TOASTER AL-705 OTG

    اگر برای به دنبال اجاق فر های مناسب پخت و پز هستید و از مدل های قدیمی و کم ظرفیت خسته شده اید می توانید هم اکنون با سفارش دادن آون توستر آلونسو ای ال- 705 او تی جی، با ظرفیت حفره 38 لیتری از مواد غذایی کباب شده و خوشمزه ای که فراهم می کند لذت ببرید. این توستر برقی دارای قابلیت گریل و جوجه گردان است که غذاهای گوشتی و کباب شده بسیار خوشمزه ای را تهیه خواهد کرد و طعم و مزه اصلی آنها را نیز حفظ خواهد کرد. قدرت و توان بالایی که برای این توستر ایجاد شده برابر با استاندارد های صنعتی می باشد و از سطح ایده آلی نیز برخوردار می باشد که باعث می شود تا هزینه های مصرف انرژی به میزان بسیار زیادی کاهش یابد. بنابراین می توانید از این آوان توستر AL-705 OTG آلونسا کم مصرف بر اساس نیاز های روزانه خود مورد استفاده قرار دهید. طراحی شیک با بدنه ای یکدست و ولوم های تنظیماتی مناسبی که بر روی آن قرار دارد سهولت استفاده را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین دارای 4 مرحله جهت تغییر دما و حرارت می باشد و همین باعث شده تا در مدت زمان کمی حجم کافی از مواد غذایی را برای شما تهیه کند. توستر برقی  ALONSA AL-705OTG یک دستگاه ایده آل برای کباب کردن/ پخت انواع نان و شیرینی های خوشمزه و پیتزا است و دارای یک سینی مناسب جهت راحت تر قرار دادن مواد غذایی بر روی آن می باشد. این محصول را می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ما سفارش داده و از کارایی های ویژه ای که دارد به طور روزانه و مناسبی استفاده کنید.
     
    • آون توستر حرفه ای با طراحی خواستنی
    • ظرفیت کلی 38 لیتر
    • 4 مرحله کنترل حرارت
    • مناسب برای تهیه غذاهای گوشتی/ کیک/ پیتزا و...
    • قابلیت تایمر
    • خاموش شدن خودکار
    ‎ناموجود
  4. توستر 50 لیتری آلونسا ALONSA OVEN TOASTER AL-716 OTG

    یکی از ابزار های فوق العاده کم آشپزی که در هر آشپزخانه ای ممکن است به آن نیاز باشد دستگاه توستر آلونسا با مدل ای ال- 716 او تی جی است که از امکانات فوق العاده ای برخوردار می باشد و به شما امکان می دهد تا غذا های خوشمزه و کباب شده ای را توسط آن تهیه نمایید و سبک آشپزی خود را به صورت دلپذیری تغییر دهید. یک تجربه کامل و دوست داشتنی را با این توستر فوق العاده می توانید تجربه کنید و از داشتن آن در آشپزخانه تان لذت ببرید. این توستر 50 لیتری، مناسب برای پخت و پز و کباب کردن می باشد و با درجه حرارت متغیری که دارد در مدت زمان کمی امکان تهیه غذا های خوشمزه را بدون افزایش دادن سطح انرژی فراهم می کند. این دستگاه مخصوص طبخ انواع مواد غذایی از جمله نان توست/ استیک/ کیک و شیرینی/ پیتزا و انواع غذا های گوشتی مثل مرغ و ماهی است که با قدرت 1800W-2100W در توستر 716 OTG آلونسا امکان پخت سریع تر آنها را فراهم کرده و با لذتی باور نکردنی در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه دارای سه عدد ولوم تنظیم دما/ تایمر و حرارت بالا و پایین آن است که می توانید با چرخاندن هر کدام از آنها به راحتی تمامی تنظیمات آن را معین نمایید. درب شیشه ای آون توستر  ALONSA AL-716OTG  با شفافیت مناسبی که دارد به شما امکان می دهد تا به راحتی از طریق آن فرایند پخت و پز را مشاهده کرده و از نحوه عملکرد این دستگاه منحصر به فرد لذت ببرید.  این دستگاه بدون هیچ گونه اشعه و امواج زیان آوری به پخت مواد غذایی می پردازد و مناسب با استاندارد های بهینه سلامت می باشد. بنابراین اگر به سلامت و ارزش غذایی وعده های اصلی خود اهمیت می دهید این فر برقی می تواند مناسب ترین گزینه برای شما به شمار بیاید.
     
    • آون توستر با طراحی همه پسند
    • ظرفیت داخلی 50 لیتر
    • حداکثر قدرت 1800W-2100W
    • قابلیت گریل
    • قابلیت تایمر تا 60 دقیقه
    ‎ناموجود
  5. آون توستر 120 لیتری آلونسا ALONSA OVEN TOASTER AL-713 OTG

    آوان توستر آلونسا مدل AL713 دارای یک محفظه با ظرفیت 120 لیتر می باشد که یک وسیله مناسب برای مصارف خانگی می باشد. با کمک این آون توستر شما می توانید انواع مواد غذایی مانند گوشت ، همبرگر ، استیک ، کیک ، سوسیس و پیتزا را در سریع ترین زمان ممکن آماده کنید . همچنین می توانید با استفاده از این توستر غذاها را به سادگی گرم کنید . گرم کردن غذاها با استفاده از آوان توستر ها باعث می شود که طعم و مزه آن ها از بین نرود و شما با همان طعم اولیه غذا را میل کنید. این دستگاه 2800 واتی AL713 آلونسا دارای ظاهر زیبا و شیک و النمت های جنس فولاد ضد زنگ می باشد . این دستگاه دارای درب شیشه ای می باشد که باعث می شود تا شما بتوانید بر تمامی مراحل پخت نظارت داشته باشید . المنت های حرارتی موجود در دستگاه آوان توستر ای ال 713 آلونسا طوری قرار داده شده اند که باعث می شود که مواد غذایی به طور کامل و یکنواخت پخته شود . این دستگاه توستر دارای قابلیت تنظیم دما از 25 درجه سانتی گراد تا 100 درجه سانتی گراد می باشد . شما می توانید با استفاده از ولوم چرخش دما را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. همچنین شما می توانید برای سهولت در استفاده از دستگاه از تایمر 60 دقیقه ای آن استفاده کنید.
     
    • دارای ظرفیت 120 لیتر
    • توان گریل 2800 وات
    • دما رگولاتور 100-250 درجه سانتیگراد
    • دارای تایمر 60 دقیقه ای
    • ظاهر زیبا و بادوام
    • درب شیشه ای محکم و مقاوم در برابر ضربه و حرارت
    ‎ناموجود
  6. سرویس چاقوی 3 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-TG3

    همان طور که می دانید چاقوها و کاردها از دسته اقلامی به شمار می روند که در هر دهه ای مورد استفاده قرار گرفته اند ولی با گذشت زمان و با تغییر و تحولات گوناگون زمینه برای تغییر این نوع کالاها فراهم شده است. با افزایش سطح توقعات افراد نسبت به این نوع کالاها شرکت ها نیز هر کدام به نوبه ای در صدد ارائه انواع مختلفی از این چاقوها برآمده اند. رشد روز افزون هر کدام از این چاقوها این امکان را فراهم می آورد تا در هر خانه ای از آنها استفاده شود. باتوجه به اینکه این نوع کالاها به صورت عمده یافت می شوند اما نوع و کیفیت ساخت آنها با هم متفاوت هستند. بسیاری از چاقوها با رنگ و لعاب های مختلف عرضه شده اند اما چندان کیفیت قابل قبولی از خود ارائه نمی دهند. شرکت رویالتی این بار با تولید و ساخت نوعی ست چاقوی منحصر بفرد سعی نموده تا بهترین امکانات و ویژگی های خاص را در آن ها بگنجاند. ست 3 تکه سرویس چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال-تی جی3 یک نوع ست کاملاً حرفه ای می باشد  به دلیل تنوع بالای این سرویس تمامی نیازهای اشخاص به صورت کلی رفع خواهند شد. جنس ست 3 تکه چاقوی رویالیتی از فولاد ضد زنگ تولید شده است. هر کدام از این نوع چاقوها خود به تنهایی امکان برش و پوست کندن مواد غذایی را فراهم خواهند آورد. به وسیله دستگیره بسیار نرم و انعطاف پذیر ست چاقوی 3 تکه رویالتی کار برش مواد و آشپزی کردن بسیار راحت خواهد شد. هر چند این ست چاقو بدون اشغال فضای زیاد طراحی شده اند اما به وسیله پای مغناطیسی به راحتی بر روی آن قرار خواهند گرفت.     
    •  جنس پوشش تیتانیوم
    • فولاد ضد زنگ با پوشش تیتانیوم
    • شامل 3 نوع چاقوی متنوع
    • چاقوی سر آشپز
    • چاقو لایه برداری
    • چاقوی همه کاره
    • پایه های مغناطیسی
    ‎ناموجود
  7. پنکه آلونسا ALONSA FAN AL-125

    هوای گرم در هر دوره از زندگی یکی از مهمترین مشکلات اشخاص می باشد که هر کدام از ما در فصل گرم با آن دست و پنجه نرم می کنیم. برای اینکه از شر این گونه مشکلات خلاص شویم شرکت هایی همچون آلونسا در طی دهه های اخیر با تولید انواع وسایل سرمایشی مشکل ما  به خوبی رفع کرده است. هر کدام از این وسایل با توجه به اینکه از کارایی مناسبی برخوردار می باشند با عملکرد های گوناگونی که از خود ارائه می دهند کار ما را بسیار راحت می کنند. این نوع وسایل سرمایشی شامل انواع کولر ها و پنکه ها می باشند اما ما در این جا می خواهیم به طراحی یک نوع پنکه حرفه ای برای شما بپردازیم. پنکه آلونسا ای ال125نمونه ای از با کیفیت ترین پنکه ها می باشد که فارغ از سایر امکاناتی که بسیاری از پنکه ها از آن برخودار می باشند همراه با یک سری قابلیت خاص و ویژه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پنکه آلونسا دارای کنترل از راه دور می باشد که به وسیله آن امکان سایر تنظیمات دستگاه فراهم می شود. با تنظیم هر کدام از سه نوع سرعت موجود بر روی پنکه آلونسا می توان هوای موجود را به صورت باتوجه به نیاز خود تبدیل کرد. تایمر ی ساعتی موجود بر روی پنکه آلونسا این امکان را در اختیار قرار می دهد تا بوسیله آن بتوان ساعت خاموشی دستگاه را تنظیم نمود. پنکه ALONSA AL-125 دارای 12 عدد نور چراغ نشانگر LED می باشد. پنکه آلونسا با قابلیت تولید حداکثر هوای خنک تابستان شما را همانند بهار به یک هوای شرجی تبدیل خواهد کرد و برای همیشه شما را از هوای گرم و آزار دهنده خلاص خواهد کرد.  
    • دارای فن قابل شارژ
    • مجهز به کف 16 اینچی فن
    • با 3 سرعت نوسان
    • دارای 12 عدد نور چراغ نشانگرLED با نور قوی و نور ضعیف
    • ارتفاع پایه قابل تنظیم
    • دارای تایمر نیم ساعتی
    • مجهز به کنترل از راه دور
    ‎ناموجود
  8. پنکه آلونسا FAN ALONSA AL-122

    بیشتر محصولاتی که تا به حال عرضه بازار شده اند همگی به نوعی در برطرف کردن نیازهای افراد نقش مهمی را ایفا کرده اند. این نیازها می توانند مربوط به سری لوازم آشپزخانه باشند، یا اینکه مربوط به سایر امکانات ویژه باشند برای همین منظور شرکت آلونسا این بار بسیار متفاوت تر از قبل دست به طراحی نوعی وسیله کمکی برای افراد زده است. این بار با ارائه پنکه به صورت بسیار مناسبی نیازهای اقشار جامعه را به خوبی رفع نموده است. پنکه یکی از مهمترین محصولاتی می باشد که با انتخاب یک نوع مناسب آن در مواقع بسیار گرم سال به خوبی کارایی خود را نمایش می هد. پنکه آلونسا ای ال-122 همراه با سری امکانات ویژه ای که دارد در هوای بسیار گرم به نحو مناسبی عمل خواهد کرد. یکی از مهمترین نکاتی که در بحث پنکه آلونسا مورد توجه قرار می گیرد نوسانات باد آن می باشد. پنکه الونسا دارای نوسانات 90 درجه ای پرتاب باد است. با استفاده از تنظیم هر کدام از سرعت های خواسته شده بر روی پنکه الونسا امکان تنظیم درجه آن به وجود خواهد آمد. جهت بهره برداری هر چه مناسب تر از پنکه و به صرفه بودن انرژی آن در مواقع خاص خود به صورت خودکار با تنظیم تایمر خاموش خواهد شد. به وسیله طراحی بسیار ایمن و مطمئن پنکه الونسا در هر شرایطی می توانید از این نوع پنکه استفاده نمایید. شما هم اگر می خواهید ا سر گرمای تابستان خلاص شوید و به جای هوای گرم یک نوع هوای خنک را در اختیار داشته باشید پنکهSF  ALONSA AL-122 گزینه ای بسیار مناسب برای این کار می باشد.            
    • طراحی باریک و مقاوم
    • نوسانات کامل 90 درجه پرتاب باد
    • داری سه نوع سرعت
    • دارای تایمر جهت خاموشی
    • قابلیت نور
    • مجهز به پوشش توری مانند برای ایمنی بهتر
    ‎ناموجود
  9. دستگاه مخلوط کن و آسیاب برقی الونسا ALONSA BLENDER AL-506

    طبق معمول تجاری الونسا دستگاه های لوازم خانگی را با یک کیفیت عالی و دوام بالا عرضه کرده است که یکی از دستگاه های لوازم خانگی این کمپانی نامبرده می توان به دستگاه مخلوط کن و آسیاب مدل AL-506 اشاره نمود در واقع این دستگاه مخلوط کن و آسیاب نامبرده یکی از رایج ترین و ساده ترین روش خرد و مخلوط کردن انواع میوه ها می باشد. این دستگاه مخلوط کن به شما اجازه می دهد انواع میوه های مورد علاقه را با هم ترکیب نمایید و از خوردن آبمیوه ها با مزه ی متفاوت تر و پر از ویتامین لذت ببرید و کاربر با استفاده از این مخلوط  کن می تواند انواع آبمیوه ها شامل : شیر موز و طالبی بستی ، توت فرنگی ، انگور و غیره در منزل خود به صورت کاملا طبیعی و تازه برای اعضای خانواده خود درست کند. از سوی دیگر شما به لطف این مخلوط کن می توانید انواع خوراکی ها مانند : شیر خرما، سوپ و سس، انواع پوره و غذای کودک آماده کنید. همچنین شما به وسیله ی آسیاب آن می توانید انواع مواد مغزی و مواد غذایی خشکبار را به صورت دقیق خرد نمایید و شما از این مواد غذایی و مغزی خرد شده می توانید یک غذا و کیک خوشمزه و با خاصیت بسیار بالا درست کنید. جنسی که برای کاسه ی مخلوط کن و مخزن آسیاب در نظر گرفته شده است از نوع شیشه ی محکم و شفاف می باشد که کاربران فقط با یک نگاه می توانند از محتوای داخل آنها آگاه داشته باشند. به علاوه بدنه ی و تیغه های مخلوط کن الونسا ای ال – 502 از یک جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که این جنس استیل ضد زنگ می تواند از یک دوام بالایی برخوردار باشد.
    • مجهز به دو سرعت با پالس و تابع خرد کن یخ
    • دارای 6  تیغه ی از نوع فولاد ضد زنگ
    • درب آن قادر به یک دهانه ی مواد افزودنی
    • جنس بدنه ی آن از نوع استیل ضد زنگ
    • جنس کاسه و مخزن آسیاب شیشه ی شفاف
    • تمیز کردن آن راحت و آسان
    ‎ناموجود
  10. فلاسک وکیوم فوما Fuma Vacuum Flask FU-459

    • دارای بدنه استیل با کیفیت عالی
    • فضای داخلی شیشه ای با روکش استیل
    • ظرفیت 1 لیتر
    • مناسب برای نوشیدنی های داغ و سرد
    • دسته راحت و خوش دست
    ‎ناموجود
  11. آب مرکبات گیر فوما FUMA CITRUS JUICER FU-841

    آیا از مدل های قدیمی آب میوه گیری های سنتی خسته شده اید و به دنبال بهترین نوع با بالاترین کیفیت می باشید؟ می توانید هم اکنون با سفارش دادن آب مرکبات گیر فوما اف یو- 841 خودتان بدون نیاز به خریداری آب میوه های صنعتی آب میوه های تازه و سالم را در خانه خود تهیه کرده و از انواع آب میوه های پر فیبر با پالپ مخصوص لذت ببرید. این آب میوه گیری با قدرت موتور 40 وات، توان بسیار بالایی را در هنگام عملکرد ایجاد کرده و میزان مصرف را نیز به حدأقل می رساند بنابراین می توانید به طور مداوم در هر ساعت از شبانه روز متناسب با نیاز های خود دستگاه FU841 فوما را مورد استفاده قرار داده بدون آنکه نگران افزایش یافتن هزینه های مصرفی برق در فیش ماهانه خود باشید. این محصول دارای طراحی شیک و جمع و جور است که می توانید با وزن سبکی که دارد آن را حمل کرده و در هر قسمت از آشپزخانه که خواستید مورد استفاده قرار دهید. این آب مرکبات گیر فوما FU-841 امکان چرخش در دو جهت برای باز و بسته شدن راحت را ایجاد کرده و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و استیل می باشد که باعث شده تا مقاوم تر از سایر مدل های قدیمی در اختیار کاربران قرار بگیرد. بنابراین می توانید هم اکنون آن را سفارش داده و از آن متناسب با نیاز های خود در منزل و یا حتی انواع کافی شاپ های مدرن مورد استفاده قرار دهید.
     
    • آب مرکبات گیر با طراحی با دوام
    • قدرت40W  
    • پایه امن و ضد لغزش
    • قابلیت جمع شدن کابل برق
    • کم صدا
    ‎ناموجود
  12. آب میوه گیری آلونسا ALONSA JUICER AL-329

    هر نو آب میوه گیری باتوجه به ویژگی های خود از سری قابلیت های مخصوصی برخودار می باشد. گاهی این قابلیت ها می توانند فراتر از یک نوع ویژگی باشند. بسیاری از آب میوه گیری ها باتوجه به نحوه کارایی مناسبی که از خود به ارمغان می آورند علاوه بر ارائه یک نوع قابلیت امکان بهره گیری از طیف وسیعی تری از ویژگی های خود را در اختیار کاربر قرار می دهد. آب میوه گیری آلونسا ای ال-329 با کارایی فوق العاده مناسبی که از خود ارائه می دهد قابلیت آب میوه را در دسترس قرار می دهد. آب میوه گیری آلونسا متشکل از پکیج کاملی می باشد به گونه ای که علاوه ببر کار آب میوه گیری قابلیت های دیگری همچون مخلوط کن ، خرد کن و آسیاب کن را در اختیار مشتری قرار می دهد. قدرت فوق العاده بالای آب میوه گیری آلونسا 400 می باشد که به وسیله تنظیم میزان سرعت مناسب امکان بهره گیری از هر کدام از قابلیت های آن به وجود خواهد آمد. طراحی بدون لغزش آب میوه گیری آلونسا حتی در قدرت بسیار بالا نیز کار را به آرامی انجام خواهد داد. هر کدام از سری های این پکیج کامل همراه با تیغه های تیز و برنده ای طراحی شده اند که امکان برش مواد را به خوبی در اختیار قرار خواهند داد. به وسیله دکمه تنظیم سرعت امکان تنظیم میزان سرعت آب میوه گیری آلونسا فراهم می شود. با تهیه آب میوه گیری ALONSA AL-329 FD بسیار حرفه ای علاوه بر اینکه از مزیت آب میوه گیری بهره مند خواهید شد بلکه می توان به سه نوع کارایی مناسب آن به خوبی دسترسی داشت.     
    • طراحی مستقل و بدون لغزش
    • ظرفیت 1 لیتری آب میوه گیری
    • توان 400 واتی
    • قابلیت مخلوط کن
    • قابلیت خرد کن
    • جنس تیغه فلز ضد زنگ
    • ویژگی دکمه کنترل سرعت
    • مخلوط کن دارای ظرفیت 1000 میلی لیتر
    ‎ناموجود
  13. آبمیوه گیری 1200 وات آلونسا ALONSA JUICER AL-209

    برای بسیاری از مردم کار سختی است که یک بشقاب میوه را در یک زمان بخورند و یا به همراه غذا یک بشقاب کامل سبزی را میل کنند . این افراد می توانند در هر وعده غذایی یک دستگاه آبمیوه گیری را جایگزین کنند تا هم خوردن میوه ها و سبزی ها راحت تر باشد و هم یک نوشیدنی عالی و طبیعی را در اختیار داشته باشند .نوشیدنی ها و آبمیوه ها به طور کلی اشتها آور و مفید هستند که برای تهیه این مواد چند راه وجود دارد. تحقیقات نشان داده است که خوردن یک لیوان آبمیوه طبیعی در روز می تواند تمام مواد فیبر و اصلی یک میوه را به بدن شما برساند . اگر شما به خوردن سبزیجات و برخی از میوه ها علاقه چندانی ندارید لازم نیست ان ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید بلکه می توانید آن ها را به صورت آبمیوه میل کنید. آبمیوه های طبیعی که در آشپزخانه خود تهیه می کنید به مراتب بهتر و مفید تر از آبمیوه هایی هستند که در فروشگاه ها تهیه می کنید زیرا این نوع ابمیوه ها با مواد نگهدارنده و شکر اضافی همراه هستند همچنین طعم یک آبمیوه طبیعی و تازه بسیار خوشمزه تر از آبمیوه های سوپر مارکت است .دستگاه های آبمیوه گیری انواع مختلفی دارند که برخی از ان ها دستگاه های بزرگی هستند و برای استفاده های خانگی توصیه نمی شوند اما برخی از دستگاه ها با اندازه استاندارد و مناسب می توانند در آشپزخانه شما یک دستگاه پر کاربرد باشند .دستگاه آبمیوه گیری آلونسا AL-209 یک آبمیوه گیری با بدنه فلزی ، صفحه نمایش و قدرت آبمیوه گیری بسیار بالا است .قدرت موتور در این دستگاه آبمیوه گیری 1200 وات است و دارای 5 حالت تنظیم برای سرعت می باشد . به وسیله این آبمیوه گیری شما می توانید بهترین و تازه ترین آبمیوه ها را در منزل خود تهیه کنید . این آبمیوه گیری همچنین با یک پارچ برای نگهداری آبمیوه همراه است
    • دارای صفحه نمایش LCD
    • مجهز به لوله 85 میلی متری
    • دارای 5 حالت تنظیم سرعت
    • قدرت موتور 1200 وات
    • بدنه فلزی ضد زنگ
    ‎ناموجود
  14. آبمیوه گیری و مخلوط کن آلونسا ALONSA JUICER AND BLENDER AL-326FP

    شاید شما هم تا بحال نام برند تجاری آلونسا را شنیده اید و با محصولات تولید شده در این کمپانی آشنایی دارید . آلونسا مانند بسیاری دیگر از برندها به تولید لوازم خانگی پرداخته است. این کمپانی این بار دستگاه هایی مانند آبسردکن و آبمیوه گیری را برای آشپزخانه شما تولید کرده که تمامی این وسایل و ابزارها منجر به استفاده راحت کاربران از وسایل خانگی می شود . آبمیوه گیری آلونسا AL-326 FP یک دستگاه به همراه توابعی مانند خرد کن ، آسیاب و مخلوط کن است که تمامی این اجزا توسط یک پایه بسیار محکم میتوانند یک غذاساز کامل برای شما باشند .استفاده از این دستگاه برقی در آشپزخانه به شما کمک می کند تا راحت تر و سریعتر هر غذا و سالاد را که می خواهید تهیه کنید .با داشتن این دستگاه مخلوط کردن و خمیر کردن مواد غذایی بسیار راحت خواهد شد و شما دیگر مجبور نخواهید بود تا برای خرد کردن پیاز و یا آسیاب کردن دانه ها با دست این کار را انجام بدهید . در این سرویس کاربردی برقی ظرفیت ظرف آبمیوه گیری 1.65 لیتر و اندازه مخلوط کن ان 1.5 لیتر است که با این ظرفیت مناسب شما همیشه آبمیوه طبیعی مورد نیاز برای خود و خانواده تان را در اختیار خواهید داشت . بدنه اجزای این سرویس AL-326 از پلاستیکی مرغوب و با دوام ساخته شده و تیغه های آن امنیت کامل را برای دست کاربر فراهم می آورند . در این دستگاه بر خلاف دستگاه های قدیمی شما می توانید با خیال راحت میوه ها و مواد غذایی را خرد کرده و رنده کنید و نگران آسیب دیدن دست خود نباشید .همچنین پایه های این دستگاه آبمیوه گیری از لرزش دستگاه در هنگام کار جلوگیری می کند .مصرف برق کم و بهینه این آبمیوه گیری آن را به یک دستگاه کاربردی برای شما تبدیل کرده است.
    • دارای ظرف آبمیوه گیری با ظرفیت 1.65 لیتر
    • مجهز به مخلوط کن و خرد کن
    • دارای ظرف برای آسیاب و هم زدن مواد خشک
    • بافت ایمنی و پلاستیک مرغوب
    • محفظه برای نگهداری کابل برق
    • قدرت 300 وات و مصرف بهینه
    ‎ناموجود
  15. گوشت کوب برقی آلونسا ALONSA HAND MIXERAL-961 HM

    امروزه وسایل بیشماری برای تهیه ی انواع مواد غذایی به صورت خانگی عرضه شده است که همین تنوع باعث سردرگمی افراد شده اند که نمی دانند چه ابزاری را نیاز دارند. از این رو باید اطلاعات کافی در مورد کالاها داشته باشند. یکی از بهترین کالاهایی که توسط کمپانی آلونسا تولید شده است و در ضمن کارایی بالا طراحی بسیار ساده ای دارد، گوشت کوب و بلندر دستی ALONSA AL-961 HM می باشد که در مورد کیفیت ساخت آن نیز می تواند اطمینان حاصل نمود. این میکسر دستی آلونسا به گونه ای طراحی شده است تا شما بتوانید حتی برای هم زدن و له کردن مواد غذایی در حال پختن نیز از این گوشت کوب استفاده کنید. کارایی آسان آن بدون نیاز به کاسه ی مخصوص، در واقع باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است که شما در کوتاه مدت استفاده از این گوشت کوب را به دیگر وسایل له و مخلوط کردن آشپزخانه ترجیح خواهید داد. این بلندر به یک موتور پر قدرت با توان 180 وات مجهز شده است که علاوه بر کم صدا بودن، می تواند سریع و تند تیغه ی ان را بچرخاند و موجب مخلوط و له کردن مواد غذایی شود. تیغه ی این مخلوط کن دستی آلونسا ای ال 961 با استفاده از فولاد ضد زنگ برش داده شده با لیزر ساخته شده ست که بسیار تیز است، همین موجب شده است تا حتی مواد سفت و سخت نیز به سادگی له و پوره شوند. پوشش روی موتور این گوشت کوب دستی ALONSA AL-961 HM از پلاستیک با دوام و فشرده ساخته شده است که می تواند محافظ خوبی برای موتور و دیگر قطعات باشد.
        
    • دارای توان موتور برابر با 180 وات
    • تیغه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ برش داده شده با لیزر
    • طراحی کم صدا
    • قابلیت له و مخلوط کردن مواد غذایی
    ‎ناموجود
  16. آب میوه گیری آلونسا ALONSA JUICER AL-207

    محصولات آشپزخانه یکی از مهمترین محصولاتی هستند که در شرکت های مختلفی هر کدام به نوبه خو در تولید آنها نقش مهمی را ایفا می کنند. این نوع محصولات می توانند از سری غذا سازها گرفته تا وسایل بسیار کاربردی دیگر همانند انواع آب میوه گیری ها که هر کدام در زندگی انسان مهمی را ایفا می کنند. مطمئناً گرفتن آب میوه به وسیله دست یکی از سالم ترین روش های می باشد که هر شخص خود به تنهایی می توان آب میوه را به وسیله دستگاه هایی همچون آب میوه گیری در اختیار داشته باشد. خوشبختانه امروزه در تمامی خانه دستگاهی به نام آب میوه گیری موجود می باشد که به وسیله آن امکان استفاده از طعم میوه ها را فراهم خواهد آورد. اما باید به این نکته توجه  نمود که بسیاری از آب میوه گیری ها تنها به روش بسیار ساده ای کار گرفتن آب میوه را انجام خواهند داد. بیشتر آب میوه گیری ها به روش کاملاً صاف و بهداشتی قادر گرفتن آب میوه ها نمی باشد. ما در این بخش می خواهیم نوعی آب میوه گیری به شما معرفی نماییم که علاوه بر گرفتن آب میوه قادر به جدا سازی باقی مانده های حاصل از میوه می باشد. آب میوه گیری آلونسا ای ال-207 یک نوع آب میوه گیری کاملاً حرفه ای می باشد که با حداکثر قدرت فوق العاده موتور آن امکان ارائه آب میوه در مدت زمان بسیار کمی را داراست. به وسیله هر کدام از سرعت های آب میوه گیری آلونسا مکان تنظیم شدت سرعت زیاد یا کم به وجود می آید. طراحی شیک و بی نظیر آب میوه گیری alonsa al-207  محیطی کاملاً ایده ال و زیبا را در اختیار خود داشته باشید.      
    • طراحی شیک و حرفه ای
    • جنس بدنه از SUS
    • قابلیت گرفتن آب میوه
    • قابلیت تمیز شدن آسان
    • قابلیت تنظیم سرعت ها
    ‎ناموجود
  17. گوشت کوب برقی آلونسا ALONSA MIXER AL-960 HM

    یکی از محصولات فوق العاده که می توانید از آن به عنوان ابزار های کمک آشپزی مورد استفاده قرار داد همزن دستی استیل آلونسا مدل نامبر ای ال-960اچ ام، است که از پایه ای فولادی با استحکام ویژه ساخته و شده است. قدرت و توانی که برای این محصول در نظر گرفته شده برابر با 180 وات است که بسیار کم مصرف و در عین حال قدرت کافی و لازم را برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی فراهم می کند. از این گوشت کوب 960HM آلونسا می توان برای انواع کار های آشپزی مانند تهیه سس/ انواع چاشنی و حتی مخلوط کردن خمیر کیک استفاده کرد و بهترین کیفیت را توسط آن تجربه کنید این در حالی است که تنها با فشار دادن یک دکمه تمامی این کار ها را به راحتی می توانید انجام دهید بدون آنکه فشار زیادی را بر روی مچ دست شما به وجود بیاورد. علاوه بر این با داشتن سرعت عمل فوق العاده در مدت زمان کمی به مخلوط کردن و هم زدن مواد خواهد پرداخت. با داشتن این محصول می توانید نه تنها در وقت و زمان خود بلکه در مصرف انرژی نیز به میزان بسیار زیادی صرفه جویی کرده و به راحتی آن را در هر زمانی از شبانه روز بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار دهید. میزان صدای این محصول در مقایسه با انواع همزن های معمولی کمتر می باشد و با آرامش بیشتری به شما امکان می دهد تا از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های با اهمیت در همزن دستی ALONSA AL-960HM کیفیت مخلوط کردن مواد غذایی است که به صورت یکدست و یکنواخت خمیر شما را آماده خواهد کرد.
     
    • همزن دستی با دیزاین خیره کننده
    • قدرت 180W
    • پایه فولادی ضد زنگ
    • کم صدا
    • پر توان و کارآمد
    ‎ناموجود
  18. اجاق گاز رومیزی آلونسا ALONSA GAS BURNER AL-843 GB

    با توجه به پیشرفت تکنولوژی های جدید و فن آوری های مدرنی که هر روزه در زمینه ابداع انواع وسایل خانگی صورت گرفته است می توان از جدید ترین این ابزار ها رو نمایی کرد و آنها را بر اساس نیاز های خود مورد استفاده قرار داد. محصولی که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای امکاناتی فوق العاده می باشد گاز رومیزی آلونسا با مدل ای ال-843 جی بی، است که از مقاوم ترین جنس ساخته شده و بدنه ای فولادی که ضد زنگ می باشد را به آن اختصاص داده اند. این اجاق گاز رومیزی AL843GB دارای مشعل های چدنی با کیفیت فوق العاده است که در برابر هر گونه ضربه و آسیب های احتمالی مقاومت بسیار زیادی را ایجاد خواهد کرد. این محصول را می توانید توسط گاز مایع مورد استفاده قرار دهید و از امکانات ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده لذت ببرید که از جمله آنها می توان به میزان مصرف انرژی پایین سیستم جرقه زنی اتوماتیک اشاره کرد که امکان استفاده راحت و آسانی را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین اگر می خواهید یک اجاق گاز رومیزی با راندمان بالا و شعله های کاملا استاندارد و آبی را در آشپزخانه خود مورد استفاده قرار دهید می توانید با سفارش دادن این محصول از تمامی کارایی های ویژه و منحصر به فرد آن لذت ببرید. اجاق گاز رومیزی ALONSA  AL-843GB دارای سه شعله کارآمد با شعله پخش کن های ویژه است که بسیار مستحکم و فوق العاده طراحی شده است. بنابراین می توانید آن را سفارش داده و برای تهیه و پخت انواع مواد غذایی استفاده نمایید.
     
    • اجاق گاز رومیزی با طراحی ایمن و منحصر به فرد
    • مجهز به سیستم جرقه زنی اتوماتیک
    • با راندمان بالا
    • صرفه جویی در مصرف انرژی تا 30%
    • دارای سه شعله کارآمد
    ‎ناموجود
  19. همزن کاسه دار آلونسا ALONSA HAND MIXER AL-965 MHB

    محصولاتی که توسط برند ALONSA تهیه شده دارای امکاناتی منحصر به فرد با استحکام و ایمنی کامل بدنه است که بر اساس سفارش مداوم مشتریان عرضه شده است. یکی از این محصولات کارآمد که تهیه آن برای تمامی آشپزخانه ها ضروری می باشد دستگاه همزن کاسه دار آلونسا با مدل ای ال-965 ام اچ بی، است که با قدرت موتور 250W توانایی فوق العاده را برای مخلوط کردن و هم زدن انواع مواد غذایی فراهم کرده و باعث می شود به میزان زیادی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل بیاید. این همزن AL-935 MHB مجهز به دو قلاب برای مخلوط کردن انواع خمیر کیک و نان می باشد و همچنین دارای دو محور فلزی فوق العاده برای هم زدن تخم مرغ است که تمامی این کار ها را در کاسه فولادی که به همراه آن است می توان انجام داد. این کاسه را می توانید به راحتی در هنگام عملکرد بچرخانید که این حالت چرخش به یکدست شدن مواد داخل کاسه بسیار کمک خواهد کرد. همزن کاسه دار ALONSA AL-965MHB دارای 5 سطح کنترل سرعت است که به تناسب نیاز های خود می توانید هر کدام از این سطوح را مورد استفاده قرار دهید و با عملکرد خاص توربو قدرت فراوانی را برای افزایش دادن سطح بهبود عملکرد فراهم می کند. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول بی نظیر را سفارش داده و در آشپزخانه برای مصارف خانگی به کار ببرید.
     
    • همزن کاسه دار با طراحی لوکس و با دوام
    • مجهز به پنج سطح سرعت
    • کاسه فولادی ضد زنگ
    • عملکرد توربو با قدرت   250W
    ‎ناموجود
  20. ماهیتابه رویالتی لاینRoyalty Line Pan RL-BWF28C

    با وجود این که انتخاب کردن جنس ظروف های در آشپزخانه بسیار مهم می باشد زیرا وعده های غذایی توسط آنها آماده می شوند بنابراین درست کردن غذاها سالم به وسیله ی ظروف ها باعث بالا رفتن طول عمر کاربران در زندگی روزمره می شود بنابراین تجاری رویالتی لاین در ساخت ماهی تابه های خود با کیفیت بالا تلاش زیادی کرده است تا به صورت کامل بتواند سلامتی و بهداشت انسان ها را حفظ کند. به علاوه یکی از ماهی تابه های با کیفیت این کمپانی نامبرده مدل RL-BWF28C می باشد که از رنگ بندی های مختلف از جمله  آبی،  قرمز،  بنفش برای نمای و جلوه شیک خود استفاده کرده است. همچین کف این ماهی تابه ی نامبرده دارای یک پوشش سرامیک محکم و به رنگ سفید می باشد که این پوشش سرامیک می تواند یک توزیع حرارت بالا از خود نشان دهد که این خاصیت موجب به سرخ کردن غذاها با سرعت بالا می شود. از سوی دیگر این پوشش سرامیک می تواند با یک روغن بسیار کمی غذاهای شما را نسبت به سایر ماهی تابه ها سرخ کند در نهایت این ماهی تابه ی سرامیکی برای دسته ی افرادی که در حال رژیم هستند بسیار مناسب می باشد. یکی از ویژگی های این ماهی تابه ی می توان به پوشش ضد باکتری آن اشاره نمود.
    • دارای دو دستگیره ی ارگونومیک و ضد لغزش
    • جنس دستگیره های آن از نوع  باکالیت و سیلیکون
    • قابل شستشو در ماشین ظرف شویی
    • سرخ کردن غذاها با روغن کم
    • پوشش کف آن سرامیک نچسب
    • مجهز به پوشش ضد باکتری و توزیع حرارت بالا  
    • قابل استفاده در گاز های القائی ، برق، سرامیک، هالوژن
    ‎ناموجود
  21. ماهیتابه رویالتی لاینRoyalty Line Pan RL-BF4J

    تابه یکی از ظروف آشپزی است که افراد در طول روز برای پختن و سرخ کردن غذاها از آن استفاده می کنند. تابه RL-BF4J رویالتی لاین در شکل دایره ای و اندازه قطر 24 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است. بدنه این تابه با استفاده از آلیاژ آلومینیوم سبک و بادوام ساخته شده است و به لطف آن در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و جابجایی آن به صورت راحت و آسان انجام می گیرد. داخل این تابه با روکش سرامیکی پوشیده شده است که این پوشش از قابلیت ضد باکتری BIO بهره می برد. این پوشش سرامیکی از مواد ضد باکتری ساخته شده است که از جذب باکتری و انتشار آن در غذا جلوگیری می کند. از ویژگی های دیگر این تابه می توان به عدم واکنش پذیری مواد غذایی نسبت به مواد غذایی اشاره کرد. بدون آنکه طعم و مزه مواد غذایی تغییر کند می توان انواع خوراکی های خوشمزه و لذیذ را با استفاده از این ظرف پخت و پز تهیه کرد. رنگ بندی آبی و قرمز ماهیتابه RL-BF4J رویالتی لاین باعث می شود تا کاربران با توجه به سلیقه فردی هر رنگ را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنند. از قابلیت های بارز این تابه به نسبت به تابه های معمولی می توان به دسته ارگونومیک و محکم از جنس باکالیت و سیلیکون اشاره کرد که به لطف آن جابجایی تابه به آسانی انجام می گیرد و بوی نامطبوعی در هوا منتشر نمی شود. این دسته به راحتی در دست قرار می گیرد و با کمک قابلیت ضد لغزش، جابجایی با اطمینان و امنیت بالا انجام خواهد گرفت. به لطف آلیاژ آلومینیوم سبک وزن و با دوام بهره وری از این تابه باعث صرفه جویی در مصرف روغن و زمان پخت و پز خواهد شد. حرارت به صورت سریع در کل تابه توزیع می شود و در مدت زمان کم هر روز می توان مواد غذایی سالم و خوشمزه را آماده کرد. درب شیشه ای از ریخت و پاش مواد غذایی به بیرون جلوگیری می کند و سطح اجاق گاز شما با کمک این درب شیشه ای همیشه تمیز می ماند. به لطف درب شفاف شیشه ای نظارت بر پخت و پز بدون برداشتن درب انجام می گیرد. این تابه بر روی انواع اجاق های گازی ، برقی ، هالوژنی و القائی قابل استفاده می باشد و از قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی نیز بهره می برد.  
    • بدنه آلومینیومی با دوام و سبک
    • مجهز به دو دستگیره محکم و ارگونومیک از جنس باکالیت و سیلیکون
    • دارای درب شیشه ای زیبا و کارآمد
    • طراحی زیبا و براق در دو رنگ قرمز و آبی
    • قابل استفاده بر روی انواع اجاق های گازی ، برقی ، هالوژنی و القائی
    • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی
    • پوشش ضد باکتری BIO
    • انتقال حرارت به صورت یکنواخت
    • پخت سریع و راحت با کف سرامیکی
    ‎ناموجود
  22. ساندویچ ساز آلونسا ALONSA SANDWICH MAKER AL-961

    معمولا درست کردن انواع ساندویچ ها در منزل سخت می باشد و ممکن است با یک مزه عالی و به صورت کامل پخته نشود و با تهیه نمودن دستگاه ساندویچ ساز AL-961 ساخت شرکت سازنده ی الونسا شما می توانید انواع ساندویچ ها برای کودکان و نوجوانان که اکثر آنها علاقه ی زیادی به خوردن ساندویچ های دارند با یک مزه ی باور نکردی و به صورت کامل پخته شده آماده کنید و از خوردن انواع ساندویچ های آماده شده به لطف آن همراه با خانواده تان لذت ببرید. این ساندویچ ساز نامبرده با یک قدرت عالی 1500 وات می تواند انواع ساندویچ های خوشمزه  از جمله : ساندویچ مرغ، ساندویچ ماکارونی، ساندویچ همبرگر، ساندویچ سیب زمینی و غیره در مدت زمان کمی بپزد. علاوه بر این که، این دستگاه ساندویچ ساز الونسا می تواند انواع ساندویچ ها با شکل و اندازه ی متفاوت برای شما درست نماید بلکه ساندویچ ساز ای ال – 961 به کاربران خانگی اجازه می دهد انواع نان، وافل های، ساندویچ های ایتالیای خوشمزه را آماده کنند. همچنین این ساندویچ ساز نامبرده دارای دو صفحه ی از نوع  تفلون با قابلیت گریل می باشد که این قابلیت موجب به گرم و پخته شدن هر دو طرف ساندویچ موجود در مدت زمان بسیار کمی می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد صفحه ی گریل این ساندویچ ساز حرفه ای این است که یک خاصیت نچسب از خود نشان می دهد. در قسمت جلوی این ساندویچ ساز چند منظوره دو چراغ نشانگر به رنگ قرمز و سبز وجود دارد.
    • دارای قدرت 1500 وات
    • قادر به حفاظت گرمای بیش از حد
    • جنس پوشش کف آن از نوع تفلون نچسب
    • مجهز به مکانیسم قفل آسان و ترموستات کنترل
    • پایه های آن از نوع پلاستیک ضد لغزش
    • دارای دو چراغ نشانگر حالت روشن و آماده به کار
    • مناسب برای بخت و پز انواع ساندویچ ها
    ‎ناموجود
  23. همزن کاسه دار آلونسا ALONSA HAND MIXER & HAND BLENDER AL-963 HMB

    همزدن ، ورز دادن و مخلوط کردن مواد هنگام آشپزی و شیرینی پزی می تواند یکی از کارهای وقت گیر و خسته کننده باشد . با همزن های برقی شما می توانید در سریعترین زمان ممکن این کارها را انجام دهید . همزن برقی AL-963 HMB یک همزن کاسه دار می باشد که با سری های خود کار همزدن و مخلوط کردن مواد را بسیار ساده تر از همیشه می کند. همزن برقی آلونسا AL963 دارای یک موتور قدرتمند و عالی با حداکثر توان 250 وات می باشد که کار همزدن را برای شما بسیار ساده می کند . همزن کاسه دار آلونسا ای ال 963 علاوه بر کارایی فوق العاده دارای ظاهر زیبا و شیک نیز می باشد که آن را مناسب برای آشپزخانه ی شما می کند . این همزن همراه با یک کاسه درب دار ارائه می شود که دارای یک پنچره شفاف برای مشاهده مواد داخل کاسه می باشد تا شما بتواید بر بر روند انجام کار نظارت داشته باشید. سرعت این دستگاه  را می توانید در 5 سطح مختلف تنظیم کنید . شما می توانید با توجه به حجم ، نرمی وسفتی مواد موجود در کاسه میزان سرعت بهینه را برای دستگاه انتخاب کنید. همچنین برای تسلط بیشتر در هنگام همزدن مواد شما می توانید از عملکرد توربو استفاده کنید که این قابلیت باعث می شود تا سرعت دستگاه افزایش یابد و دستگاه کار را بهتر و سریع تر از قبل برای شما انجام دهد.
     
    • همزن برقی آلونسا با کاسه درپوش دار
    • دارای موتور قدرتمند 250 واتی
    • قابلیت موتور قدرتمند 250 واتی
    • دارای عملکرد توربو
    • قابلیت چرخش کاسه
    ‎ناموجود
  24. سرویس قابلمه رویالتی لاین ROYALTY LINE COOKWARE SET RL-16BL

    ست قابلمه رویالتی لاین RL-16BL یکی از بهترین ست هایی است که توسط کمپانی سوئیسی رویالتی لاین ساخته شده است.  رویالتی لاین برای آسان کردن کار پخت و پز و دستیابی به نتایج عالی مواد و ویژگی های مختلفی را در این ست به کار گرفته است.  این ست دارای مجموعه کامل از قابلمه و ماهی تابه های ضروری برای آشپزی و پخت و پز می باشد به طوری که شما را برای خرید هر محصول و ست دیگری بی نیاز می کند. در ساخت بدنه این ست از ترکیب  آلیاژهای استیل ، کروم و تیتانیوم بهره گرفته شده است که دوام و کارایی بالا را در هر زمان برای شما فراهم می کند. این بدنه فلزی موجب شده است ست نمایی زیبایی به خود بگیرد و همچنین درب شیشه به کار رفته در این ست نیز موجب می شود به راحتی بتوانید محتویات داخل قالبمه و ماهیتابه را رویت نمایید. دستگیره تعبیه شده بر روی درب نیز مجهز به دماسنج می باشد تا به کمک آن بتوایند دمای داخل را به راحتی تشخیص دهید و از ته گرفتن و سوختن غذا به دلیل تنظیم درجه حرارت بالا جلوگیری نمایید. از دیگر ویژگی های مهم در ست قابلمه رویالتی لاین 16 بی ال 7 لایه در قسمت کف قابلمه ها می باشد. این ویژگی موجب می شود گرما و درجه حرارت به طور یکنواخت در تمامی قسمت های قابلمه پخش شوند و همه بخش های مواد غذایی به صورت یک دست پخته شود و بتوانید غذایی خوش طعم و بو را طبخ نمایید.
    • دارای کف 7 لایه جهت تقسیم بهتر گرما
    • مجهز به دماسنج برای اطلاع یافتن از دمای داخلی
    • دارای بدنه ساخته شده از ترکیب  آلیاژهای استیل ، کروم و تیتانیوم
    • دستگیره ارگونومیک و خنک
    • قابل شستشو با ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  25. اجاق گاز رومیزی 2 شعله آلونسا ALONSA GAS BURNER AL-842 GB

    گاهی اوقات برای شما پیش خواهد آمد که نیاز به یک اجاق گاز کوچک و جمع و جور دارید و می خواهید فضای کمتری از آشپز خانه خود را با اجاق گاز اشغال کنید . در این مواقع استفاده از اجاق گازهای رومیزی می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد. زیرا می توانید به سادگی آن را بروی کابینت های آشپزخانه خود قرار داده و از آن استفاده کنید. اجاق گاز رومیزی آلونسا مدل AL-842 از نوع اجاق گازهای رومیزی دو شعله می باشد که بسیار جمع و جور و مناسب برای فضاهای کوچک می باشد . این اجاق گاز دارای بدنه ای از جنس فولاد ضد زنگ و خوردگی می باشد که باعث می شود تا در برابر حرارت های بالا و فشار بسیار با دوام و عالی باشد . این اجاق گاز ای ال 842 آلونسا دارای دو ولوم چرخشی تنظیم درجه حرارت می باشند که شما می توانید به سادگی با چرخاندن آن ها درجه حرارت شعله ها را تنظیم کنید. یکی از ویژگی های این گاز وجود فندک می باشد که باعث می شود تا شما به سادگی بتوانید این شعله ها را روشن کنید. اجاق گاز آلونسا AL842 بسیار کم مصرف و سازگار با محیط زیست می باشد که در کاهش هزینه های شما نقش بسزایی دارد .
     
    • اجاق گاز رومیزی با پایه های ضد لغزش
    • دو ولوم کنترلی برای دو شعله موجود
    • دارای فندک
    • صفحه فولاد ضد زنگ و خوردگی
    • بسیار کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    • استفاده با گاز مایع
    ‎ناموجود
  26. اجاق گاز صفحه ای 3 شعله آلونسا ALONSA GAS BURNER AL-743 GB

    اجاق گاز ها در انواع مختلف اجاق گاز مبله ، صفحه ای و رومیزی تولید و روانه بازار شده اند . شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید . اجاق گاز آلونسا مدل AL-743GB از نوع اجاق گاز های صفحه ای می باشد . این اجاق گاز ای ال 743 جی بی دارای یک ظاهر زیبا و شیک با صفحه ای ای شیشه نشکن می باشد که جلوه ای خاص به آشپزخانه شما می بخشد. اجاق گاز آلونسا دارای سه عدد شعله با اندازه های متفاوت می باشد که شما می توانید از هر سه شعله آن به طور همزمان استفاده کنید . هر کدام از شعله ها دارای ولوم های چرخشی مجزا می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها میزان گاز خروجی و شعله ها را تنظیم کنید. شبکه های چدنی روی صفحه این گاز آلونسا AL743 نیز از استحکام بالایی برخوردار هستند و می توانند وزن و حرارت بالا را نیز تحمل کنند. همچنین این گاز دارای فندک می باشد که باعث می شود تا استفاده از آن بسیار ساده تر از قبل باشد.
     
    • دارای صفحه شیشه ای نشکن
    • بدنه ای با ضخامت بسیار کم 8 میلیمتر
    • دارای فندک
    • 3 شعله با اندازه های مختلف
    • دارای ولوم های چرخشی مجزا مخصوص هر شعله
    • استفاده با گاز مایع
    ‎ناموجود
  27. ساندویچ ساز آلونسا ALONSA SANDWICH MAKER AL-960 SMG

    همه ی ما به خوردن ساندویچ گرم و خوشمزه علاقه داریم و کمتر کسی پیدا می شود که این گونه غذاهای سریع و خوشمزه را دوست نداشته باشد. راه کاری آسان برای آماده نمودن ساندویچ استفاده از ساندویچ ساز حرفه ای ALONSA AL960 می باشد که با مکانیزمی ساده در اختیار شما قرار می گیرد. این ساندویچ ساز در کمتر از 10 دقیقه می تواند انواع ساندویچ های خوشمزه را برای نهار، میان وعده و یا یک شام سبک برای شما آماده کند. تنها کافی است مواد مورد نیاز را در درون ساندویچ ساز قرار دهید تا در مدت کوتاهی برای مهمانان خود ساندویچ تهیه کنید. اگر فرزندانتان به ساندویچ علاقه دارند ، با تهیه ی این ساندویچ ساز در خانه برای آنها و دوستانشان ساندویچ بسازید تا دیگر خوردن ساندویچ های آماده را فراموش کنند. این ساندویچ ساز کوچک بسیار فشرده و جمع و جور طراحی شده است که بدون شک در آشپزخانه ی شما به اندازه ی یک ماهی تابه ی کوچک جای خواهد گرفت. این ساندویچ ساز آلونسا ای ال 960 به گونه ای طراحی شده است که کارایی آن راحت باشد. بدنه ی این ساندویچ ساز با استفاده از پلاستیک بسیار مقاوم و عایق حرارت استفاده شده است تا بدن ی آن داغ نشود. همچنین سینی پخت این ساندویچ ساز نیز به گونه ای ساخته شده است که هیچ موادی به آن نچسبد. شما می توانید برای برشته شدن نان ساندویچ از کمی کره و یا روغن استفاده کنید و بسته به ذائقه ی خود ساندویچ بسازید. طعم متفاوت ساندویچ را با استفاده از این ساندویچ ساز حرفه ای و کوچک ALONSA AL960 تجربه کنید.
     
    • اندازه ای کوچک و جمع و جور
    • حفاظت در دمای بالا با بدنه ی پلاستیک فشرده
    • دارای توان حرارتی برابر با 1300-1500W
    • نشانگر کنترل حرارت با چراغ سبز رنگ
    ‎ناموجود
  28. پلوپز 900 واتی آلونسا ALONSA RICE COOKER AL-810 RC

    پلوپز ها برای ما ایرانی ها به دلیل نوع غذایمان از جایگاه بالایی برخوردار می باشد و امروزه می توان آن را در بیشتر خانه های ایرانی یافت. یکی از تولیدات اخیر کمپانی آلونسا، پلوپز حرفه ای طرح دار ALONSA AL810 می باشد که زیبایی و کیفیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. این  پلوپز می تواند غذاها را آرام و با طعم واقعی تهیه نماید. همانطور که می دانید برای غذاهای ما جا افتادن غذا از دیرباز حائز اهمیت بوده است که این پلوپز می تواند بدون صدا وارد عمل شده و به آسانی بهترین غذا را طبخ نماید. این پلوپز  آلونسا ای ال 810 آر سی یاری دهنده ای حرفه ای برای تهیه ی انواع برنج می باشد و در درست کردن غذای مهمانی ها می توان روی آن حساب باز کرد. این پلوپز دارای یک دیگ داخلی از جنس تفلون نچسب می باشد که از گنجایش 1.8 لیتری برخوردار است. این ظرفیت بالای آن به راحتی می تواند غذای 8 تا 10 نفر را اماده سازد. اگر غذاهایی با طعم متفاوت می خواهید بهتر است بدانید این پلوپز به صورت حرفه ای و با قدرت حرارتی 900 وات می تواند طعم عالی غذاها را به شما هدیه دهد. از نظر طراحی در مورد این پلوپز ALONSA AL810 باید افزود که طراحی آن به دلیل طرح دار بودن بدنه ، بسیار شیک و مدرن به نظر می آید که می تواند به راحتی در کنار دیگر وسایل مدرن شما جای باز کند. بدنه ای ساخته شده از فولاد ضد زنگ به همراه ترکیب در پلاستیک فشرده ی درب، علاوه بر کیفیت بالا، باعث شده است تا مقاومت آن در برابر ضربه نیز حفظ شود، همچنین وزن این پلوپز آلونسا ای ال 810 را تا حد چشمگیری کاهش داده است.
     
    • دارای توان حرارتی برابر با 900 وات
    • دیگ داخلی ساخته شده از تفلون نچسب
    • عمل گرم نگه داشتن غذا دارد
    • پخت و پز به صورت خودکار و اتومات
    ‎ناموجود
  29. چرخ گوشت 3500 وات آلونسا ALONSA MEAT GRINDER AL-345 MG

    کدبانو های ایرانی همیشه در تهیه ی انواع غذا ها زبر دست بوده اند ، بسیاری از خانم ها تهیه ی گوشت چرخ کرده برای بهتر شدن غذا، به صورت خانگی را بر گوشت چرخ کرده ی آماده ترجیح می دهند. اما این امر نیاز به یک چرخ گوشت با قدرت موتور بالا دارد که هم اکنون ما چرخ گوشت ALONSA AL345 را معرفی می کنیم که برای مصارف خانگی طراحی شده است. این چرخ گوشت از یک عملکرد حرفه ای برخوردار می باشد و به گونه ای طراحی شده است که به صورت حرفه ای گوشت را چرخ کرده و حتی تا سالیان طولانی می تواند در کنار شما بر روی میز آشپزخانه باشد. همچنین این چرخ گوشت آلونسا AL-345 MG با قدرت موتور 3500 وات ساخته شده است که تک سرعته می باشد. همچنین به منظور کارایی بهتر جالب است بدانید که این چرخ گوشت آلونسا به حرکت برگشتی نیز مجهز شده است که در صورت گیر گردن گوشت و پیله در میله ی حلزونی، با این دکمه می توان به راحتی آن را آزاد نمود تا دوباره چرخ گوشت کار کند. طراحی فشرده و جمع و جور در این چرخ گوشت موجب شده است تا فضای کمی را در آشپزخانه ی شما اشغال کند. این چرخ گوشت آلونسا ای ال 345 همچنین دارای ساختار بسیار مستحکم می باشد، بدنه ی آن با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که بر مقاوم بودن آن افزوده است. همچنین قسمت های دیگر همانند سینی، تیغه ها و شبکه های مشبک نیز با استفاده از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند، به دلیل قسمت های دیگر که از پلاستیک فشرده ساخته شده است، این چرخ گوشت از وزن کمی برخوردار است.
     
    • دارای توان موتور برابر با 3500 وات
    • بدنه ی ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    • مجهز به قابلیت برگشتی
    • تیغه های ساخته شده از فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  30. سرویس 6 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-MG6C

    از سری محصولاتی که در هر دوره زمانی بهترین کارایی را از خود به ارمغان آورده اند چاقوهای اشپزخانه می باشند. گرچه نوع این چاقوهای آشپزخانه ممکن است تغییر یافته باشند اما استفاده از آنها غیر قابل انکار است. چاقوهای آشپزخانه جز اصلی ترین محصولاتی هستند که بدون شک هر کام از ما در طول شبانه روز با آن سر و کار داریم. خانم های خانه دار نیز که باید از چند نوع چاقو به منظور خرد کردن انواع مواد غذایی مختلف بهره بگیرند. سرویس های چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین بسیار معرف می باشند به صورتی که هر شخص با یک بار استفاده آنها هرگز پشیمان نخواهد شد. این شرکت در طی چند سال اخیر همواره انواع مختلفی از سرویس های چاقو ارائه داده است. نکته جالب توجه این است که در هر سری کیفیت بالا را گنجانده است. به صورتی که تمامی سرویس های این شرکت بهترین کارایی را از خود به ارمغان خواهند آورد. ما در این بخش می خواهیم نمونه بارزی از کیفی ساخت بالای این سرویس ها را به شما معرفی نماییم. سرویس 6 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال- ام جی 6 سی با طراحی حرفه ای و استاندارد خود قابلیت بهره گیری هر چه مناسب تر از حداکثر تیزی را به وجود خواهد آورد. این پکیج شامل 5 عدد چاقو می باشد که به وسیله پایه مخصوص آن 6 تکه سرویس را تشکیل خواهند داد. قابلیت طول عمر بالا از مهمترین مشخصه های این سرویس 6 تکه می باشند. قابلیت ارگونومیک هر کدام از دسته های این پکیج در هنگام کار بسیار نرم و بدون لرزش کار را انجام خواهند داد. 
    • طراحی و ساخت استاندارد
    • تیغه های بسیار تیز و مقاوم
    • قابلیت طول عمر بالا
    • دسته ارگونومیک و ضد لغزش
    • قابلیت 5 تکه چاقو به همراه پایه
    ‎ناموجود
  31. چرخ گوشت 2000 وات آلونسا ALONSA MEAT GRINDER AL-339 MG

    یکی از ابزار های کمک آشپزی که می توانید آن را برای چرخ کردن و ریز ریز کردن بافت های گوشتی مورد استفاده قرار دهید چرخ گوشت آلونسا با شماره مدل ای ال- 339 ام جی، است که از بدنه ای مقاوم و ایمن ساخته شده است و با خریداری آن می توانید تمامی مدت عمر خود از آن استفاده کنید. این محصول ایده آل مناسب برای تمامی آشپزخانه ها بوده و روندی سریع و کارآمد را در هنگام آشپزی به ارمغان خواهد آورد. از مزیت های چرخ گوشت آلونسا AL339MG تابع معکوس آن است که عملکردی فوق العاده را در هنگام متوقف شدن دستگاه ایجاد خواهد کرد. نکته مهم در مورد خرید یک چرخ گوشت فوق العاده این است که بتوان با آن انواع مواد غذایی گوشتی و سبزیجات را به راحتی چرخ کرد و با توانی که دارد بدون محدودیت عملکردی ایده آل را در اختیار شما قرار دهد. این در حالی است که تمامی امکانات ویژه را بدون افزایش دادن هزینه های مصرف و حتی با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار می دهد. بنابراین با قرار دادن مواد گوشتی و سبزیجات در داخل نازل ورودی چرخ گوشت آلونسا 339MG ، بلافاصله شروع به پردازش مواد خواهد کرد و سبکی مدرن را در هنگام آشپزی برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاه کارآمد با داشتن دو نوع تیغه فولاد ضد زنگ در اندازه های مختلف به شما امکان می دهد تا بافت های گوشتی را نیز با تنوع بیشتری توسط آن چرخ کنید و غذا های خوشمزه ای را برای اعضای خانواده و مهمان هایتان تهیه نمایید.     
     
    • چرخ گوشت با طراحی ایمن
    • قدرت 2000 وات
    • تابع معکوس
    • کم مصرف و سازگار با محیط زیست
    ‎ناموجود
  32. پلوپز4 کاره آلونسا ALONSA RICE COOKER AL-817 MC

    از جمله ابزار های کمک آشپزی که امکان پخت انواع پلو های خوشمزه و حتی کیک و شیرینی های لذیذ و دلچسب را در اختیار کدبانو و سر آشپزهای حرفه ای قرار می دهد دستگاه پلو پز چهار کاره آلونسا مدل، ای ال-817 ام سی است که در مدت زمان معینی امکان تهیه انواع غذا های خوشمزه را ایجاد کرده و باعث می شود تا در وقت و زمان مربوط به آشپزی نیز به میزان بسیار زیادی صرفه جویی شود. این پلوپز 817 MC آلونسا دارای قابلیت نمایشگر LED برای پخت و پزی راحت تر است که بسیار ایمن و کارآمد می باشد، علاوه بر این توسط کنترل پانل ویژه ای که در قسمت جلوی این پلوپز قرار دارد می توانید هر کدام از تنظیماتی که لازم بود را بر روی آن انجام داده و به صورت بسیار حرفه ای و پیشرفته ای به تهیه غذاهای خود بپردازید. یکی از امکانات ویژه ای که برای این پلوپز آلونسا 817 MC فراهم شده قدرت و توان آن است که با ولتاژ استانداردی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید و با انرژی بسیار زیادی که دارد امکان تهیه مواد غذایی را در مدت زمان کمی فراهم می کند بدون آنکه سبب افزایش یافتن هزینه های مصرفی شود. این محصول دارای طراحی حرفه ای با بدنه ای مقاوم و آلیاژ فوق العاده ای است که در برابر درجه دمای بالا و رطوبت نیز ساختار ویژه خود را از دست نخواهد داد. بنابراین می توانید هم اکنون این محصول منحصر به فرد را با مناسب ترین قیمت سفارش داده و انواع وعده های غذایی سالم و پر انرژی را توسط آن تهیه کنید.
     
    • پلوپز 4 کاره با طراحی زیبا
    • قابلیت تایمر
    • دیگ داخلی با پوشش نچسب
    • دارای 4 نوع برنامه پخت و پز
    ‎ناموجود
  33. ست چاقوی رویالتی لاین 6 تکه Royalty Line Knife Set RL-MG6R

    در آشپزخانه های بزرگ و آشپزهای حرفه ای از چاقوهای بسیار تیز و با تیغه های فولادی استفاده می کنند زیرا این نوع چاقوها علاوه بر اینکه استحکام بالایی دارند همچنین بسیار تمیز و بدون میکروب هستند و کاربران می توانند از بابت بهداشت و بدون باکتری بودن این چاقوهای فولادی اطمینان داشته باشند . رویالتی لاین نیز به دلیل استقبال بی سابقه از محصولاتش ست چاقوها و کارهای آشپزخانه را در رنگ ها و اندازه های متفاوت تولید کرده است. به عبارتی از این چاقوهای رویالتی هر کاربری می تواند استفاده کند . حتی شما که هر روز در آشپزخانه منزل خود با پخت و تهیه انواع غذاها و سالاد ها سر و کار دارید می توانید این چاقوها را از اصلی ترین ابزارهای در دسترس خود قرار دهید . ست کار آشپزخانه RL-MG6R یک مجموعه چاقوی با کیفیت بالا و محصول کمپانی رویالتی لاین سوئیس می باشند .این ست از 5 عدد  چاقو و یک پایه بسیار زیبا و شیک تشکیل شده است و بسیار سبک وزن است. به دلیل دسته ضد لغزش این چاقوها ، می توان با آن ها هر نوع ماده سفت و یا نرم را برش داد و اطمینان حاصل کرد که آشپزی حرفه ای و امن خواهید داشت. برش با این چاقوها به دلیل داشتن تیغه تیز آن ها کاملا صاف و یکدست است و برخلاف چاقوهای دیگر مواد را له و خراب نمی کنند. این تیغه ها همچنین به همراه قابلیت آنتی باکتریال خود دارای خاصیت ضد چسبندگی هستند و این از فاسد شدن و خراب شدن مواد غذایی در زیر تیغه جلوگیری می کند. چاقوهای این ست رویالتی لاین شامل یک چاقوی آشپزی بزرگ، یک عدد چاقوی نان ، چاقوی برش و آشپزخانه، چاقوی سبزیجات و همه کاره و چاقوی لایه برداری برای میوه ها می باشند .
    • دارای دسته ضد لغزش
    • مجهز به تیغه ضد چسبندگی
    • قابلیت آنتی باکتریال
    • تیغه های آلومینیومی با تیزی فوق العاده
    • برش صاف و یکدست
    ‎ناموجود
  34. زودپز 4 کاره دیجیتالی آلونسا ALONSA PRESSURE COOKER AL-815 EP

    تهیه مواد غذایی به صورت حرفه ای و بهبود یافته مستلزم به کار گیری محصولات کمک آشپزی حرفه ای مانند انواع فر/ زودپز/ بخار پز و سایر وسایل می باشد و هر اندازه کیفیت این محصولات بیشتر باشد باعث می شود تعداد بیشتری از افراد آن را سفارش دهند. محصولی که امروزه می خواهیم به شما معرفی کنیم زودپز چهار کاره دیجیتالی آلونسو مدل ای ال- 815 ای پی، است که مجهز به قابلیت های فراوان با کارایی های ویژه ای می باشد و باعث می شود تا در روند آشپزی شما تاثیر بسیار زیادی را ایجاد کند. ظرفیت این زودپز 8 لیتر است و مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی مدرن بوده و با طراحی شیک و همه پسندی که دارد می تواند یکی از گزینه های ایده آل برای هر نوع آشپزخانه ای باشد. پختن مواد غذایی در این زودپز آلونسا 815EP  امکان نگه داری طعم و مزه اصلی را به راحتی فراهم کرده و باعث می شود تا راز و لذت آشپزی را یک بار دیگر در سبک آشپزی کردن خود تجربه کنید. بدنه این زودپز بسیار مقاوم می باشد که در برابر حرارت و یا رطوبت نیز استحکام زیادی را به خود اختصاص داده است و با این وجود در وزن سبک و ابعاد فشرده ای برای استفاده راحت تر کاربران قرار داده شده است.  بنابراین اگر به دنبال یک محصول فوق العاده برای پخت سریع تر مواد غذایی در وعده های اصلی هستید می توانید با سفارش دادن این زودپز چهار کاره ALONSA AL-815EP به تمامی خواسته های خود دست پیدا کنید. این محصول بسیار کم مصرف و کم صدا است طوری که با آرامش بیشتری می توانید هر زمان از شبانه روز آن را مورد استفاده قرار دهید بدون آنکه نگران افزایش یافتن سطح مصرف انرژی در آن شوید.
     
    • زودپز 4 کاره با طراحی لوکس
    • ظرفیت 8 لیتر
    • حداکثر قدرت 1000W
    • قابلمه نچسب با پوشش نسوز
    • صفحه نمایش دیجیتال
    ‎ناموجود
  35. سرویس چاقوی 7 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-7TM

    شرک رویالتی لاین با تولی محصولات خانگی کمک بسیار زیادی به اشخاص جامعه و نیازهای آن ها کرده است. این شرکت در طی چند دهه اخیر با تولیدات کثیری که داشت است عنوان سلطنتی را در آنها گنجانده است. محصولات ارائه شده این شرکت بیشتر از قبیل محصولات کابینت هستند. محصولاتی همچون انواع قاشق چنگال ها ، چاقوها و کاردهای آشپزخانه این شرکت همگی با کیفیت ساخت بالا در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت. محصولی که ما در این جا می خواهیم معرفی نماییم سرویس های چاقو هستند. به جای استفاده از چند نوع چاقوی متفاوت در اندازه و اشکال مختلف تنها با استفاده از سرویس های ارائه شده این شرکت تمامی کارهای برش مواد غذایی خود را انجام دهید. سرویس 7 تکه چاقوی آشپزخانه رویالتی لاین آر ال-7 تی ام نمونه از سرویس های عرضه شده می باشد که با جنس بدنی مقام آنها تا سالیان طولانی کارایی مناسبی از خود راه خواهند داد. طراحی حرفه ای هر کدام از چاقوهای این ست برای کار مخصوص به خو د نظر گرفته شده اند. جنس بدنه سرویس چاقوی رویالتی لاین از بدنه غیر استیک همراه با پوشش سنگ مرمر در نظر گرفته شده اند. قابلیت حداکثر تیزی هر کدام از چاقوهای این سرویس بدون آسیب به دست کار را انجام خواهند داد. از دیگر ویژگی های سرویس 7 تکه چاقوی رویالتی لاین  قابلیت آنتی باکتریال دسته های آن می باشند. به وسیله ست حرفه ای و مناسب چاقوی royalty line rl-7tm دیگر نیازی به استفاده از دیگر چاقوها خواهید بود چون این ست با حداکثر کارایی مناسب شما را هرگز پشیمان نخواهد کرد.
    • طراحی حرفه ای و بادوام
    • جنس بدنه غیر استیک با پوشش سنگ مرمر
    • تیغه های فوق العاده تیز
    • دستگیره ارگونومیک و آنتی باکتریال
    • قابلیت 7 نوع چاقوی متنوع
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1296 تا 1330 از مجموع 2003 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی