Product was successfully added to your shopping cart.

صفحه 39 | قیمت لوازم خانگی خرید

اشتراک برای فید RSS

لوازم خانگی و آشپزخانه

   

آیتم‌های 1331 تا 1365 از مجموع 2003 تا

  1. ست چاقوی 6 عددی رویالتی لاین Royalty Line Knife Set RL-BLU5-W

    ست چاقوهای رویالتی لاین از پیشرفته ترین مجموعه چاقوهای موجود در بازار هستند که با تیغه هایی آلومینیومی و ضد زنگ طراحی شده اند و با کیفیت بسیار بالا همراه هستند . پوشش سرامیک ضد باکتری در بسیاری از چاقوها و لوازم آشپزخانه این کمپانی باعث شده است تا استفاده از آن ها راحت تر باشد. ست چاقوی RL-BLU5-W یکی از این محصولات با کیفیت است که دارای دسته ارگونومیک با رنگ آبی و تیغه هایی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است .هر کدام از این چاقوها می توانند به راحتی به وسیله دسته پلاستیکی در دست قرار گیرند و تا زمان که به ان نیاز داشته باشید در دست شما ثابت بمانند . این ست چاقو دارای 6 عدد چاقو و پوشت کن است که به ترتیب شامل چاقوی برش بزرگ با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی سر آشپز با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی برش نان با اندازه 20 سانتی متر، چاقوی همه کاره و سبزیجات با اندازه 13 سانتی متر، چاقوی لایه برداری با اندازه 9 سانتی متر و یک عدد پوست کن می باشند . هر کدام از این چاقوها با این اندازه های مختلف می توانند به شما کمک کنند تا راحت تر غذای مورد علاقه خود را آماده کنید . این چاقوها به علاوه لبه دارای نوک های بسیار تیز برای مخلوط کردن بسیاری از مواد و همچنین ایجاد حفره ها در میوه ها مناسب می باشند .با استفاده از این ست چاقو دیگر نیازی نیست تا برای برش دادن گوشت و میوه ها و یا پوست گرفتن ان ها در آشپزخانه وقت و انرژی زیادی را صرف کنید بلکه می توانید با کمترین زمان و بیشترین سرعت یک سر آشپز حرفه ای باشد .
    • دارای مجموعه ای از چاقوها برای برش
    • مجهز به چاقوی نان و شیرینی
    • دارای چاقوی لایه بردار
    • مجهز به پوست کن با تیغه فلزی
    • دسته با پوشش نرم و ارگونومیک
    • تیغه هایی ضد باکتری و بسیار تیز
    ‎ناموجود
  2. دستگاه چایی ساز آلونسا ALONSA TEA MAKER AL-350TT

    دستگاه چایی ساز  AL-350TT یکی دیگر از محصولات شرکت آلونسا می باشد. این دستگاه چایی ساز 350 تی تی  ا ال  آلونسا یک وسیله ی بسیار راحت برای اماده کردن  نوشیدنی های گرم مانند چایی و قهوه و ... می باشد  و یک وسیله  یبسیار راحت برای ریختن نوشیندنی گرم  می باشد.  شما با استفاده از این محصول با کیفیت می توانید  در هر زمان  که اراده  کنید  می توانید یک نوشیدنی بسیار گرم و خوش طعم  را آماده کنید.   شما با استفاده از این محصول دیگر نیازی به کتری و قوری های دیگر ندارید با خرید  این محصول از سایت بانه مارکت می توانید  صاحب یک دستگاه  برقی کم مصرف مخصوص  نوشیدنی های گرم شوید. این دستگاه برقی مجهز به 2 کتری و قوری می باشد که از کتری بزگتر  برای  جوشیدن آب  تصفیه شده از ان استفاده می شود.  و از قوری برای دم کشیدن چایی  و یا قهوه از آن  استفاده میشود.  شما با استفاده از این محصول می توانید در هر زمانی که بخواهید یک چایی  دم نوش لب سوز اماده ی خوردن کنید. برای اشنایی بیشتر این محصول برقی کم مصرف دارای  ظرفیت 1.7  لیتری می باشد که شما با استفاده از این محصول فوق العاده زیبا می توانید  به مقدار 1.7  لیتر آب در داخل آن  به جوش بیارید و از دیگر مزیت های دیگر این چایی ساز به راحتی  تمیز می شود و حتی شما می توانید ان را با استفاده از یک پارچه به راحتی تمیز کنید و  داخل  کتری  و یا قوری  با یک مقدار آب شهری شستشو دهید. این کتری آ ال 350  تی تی  دارای  قابلیت چرخش  360  در جه   می باد که شما می توانید به هر طرفی که بخواهید کتری و قوری را بچرخانید. این کتری آلونسا350 تی تی  مجهز به یک  چراغ نشانگر می باشد که شما از  طریق این  چراغ می توانید تشخصیص دهید که به بر متصل شده است یا خیر،این دستگاه  چایی ساز ALONSA TEA MAKER AL-350TT قابلیت گرم نگه داشتن  اب کتری را در زمان بسیار کوتاه  برای  شما نگه داری می کند و شما به راحتی می توانید در زهز زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید.   یکی از ویژگی های بسیار اساسی این کتری برقی  آ ال 350 تی تی  در هنگام  گرم شدن آب و دم کشیدن چایی به صورت اتوماتیک  قابلیت حخاموش شدن را برای شما ایجاد می کند و شما می توانید با استفاده از این  دستگاه نگران آب جوش و یا  چایتان نباشید.  
    • طراحی با تکنولوژی و فناوری بسیار مدرن
    • ظرفیت 7/1 لیتر  
    • بدنه فولادی ضد زنگ و مستحکم
    • چراغ  نشانگر
    • خاموش شدن  دستگاه به صورت اتوماتیک   
    •  گرم نگه داشتن کتری و قوری چای ساز350 تی تی آ ال
    ‎ناموجود
  3. کتری برقی 1.7 لیتر آلونسا ALONSA KETTLE AL-741 CK

    همان طور که می دانید استفاده از نوشیدنی های گرم مانند قهوه ، چای ، نسکافه و ... می تواند در طول روز بسیار دلچسب و عالی باشد . اما شاید شما وقت کافی برای درست کردن آن ها نداشته باشید . از این پس شما می توانید با استفاده از کتری های برقی آلونسا مدل AL-741 CK می توانید در سریع ترین زمان ممکن آب جوش مورد نیاز انواع نوشیدنی های گرم را آماده کنید. کتری برقی آلونسا AL741 یک وسیله زیبا و کاربردی می باشد که می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید . این وسیله بسیار مناسب و ایده آل برای محل ، قهوه خانه ها ، کافی شاپ ها ، شرکت ها ، ادارات و ... می باشد که باعث می شود در هر زمانی شما به یک لیوان چای یا قهوه دسترسی داشته باشید. این کتری را بر روی یک پایه با المنتهای حرارتی قرار می گیرد و باعث می شود تا آب جوش بیاید. این کتری بر روی پایه به صورت 360 درجه می چرخد و باعث می شود تا استفاده از دستگاه بسیار ساده تر از همیشه باشد . به دلیل این که سیم برق به قسمت پایه متصل می باشد شما می توانید بعد از اتمام کار دستگاه کتری را به سادگی بدون سیم جا به جا کنید.
     
    • قابلیت چرخش 360 درجه روی پایه
    • فیلتر قابل حمل و قابل شستشو
    • خاموش شدن خودکار بعد از جوش آمدن آب
    • طراحی زیبا و عالی
    • دارای قسمت شفاف مندرج برای مشاهده میزان آب باقی مانده
    • دارای حداکثر ظرفیت 1.7 لیتر
    • دارای توان 2200 وات
    ‎ناموجود
  4. پنکه رومیزی آلونسا ALONSA FAN AL-116 BF

    در تابستان هر کس برای فرار از گرما به سراغ وسایل خنک کننده می گردد. در برخی از مکان ها استفاده از دستگاه های خنک کننده ی پر مصرف و پر صدا، به دلیل ابعاد و اندازه ی بزرگتر مناسب نمی باشد. اما در اینجا برخی دیگر از سیستم های خنک کننده را به شما معرفی می کنیم که شما می توانید در هر مکانی چه اداری و چه مسکونی آن را مورد استفاده قرار دهد. پنکه ی رومیزی ALONSA AL116 به گونه ای طراحی شده است که اندازه ای جمع و جور و بیار فشرده دارد از این رو مناسب برای استفاده در مکانهای و اتاق ها کوچک نیز می باشد. اکنون دیگر می توانید خیالتان از بابت ایمنی این وسیله برای کودکان خود راحت کنید چرا که به وسیله ی یک صفحه ی مشبک با روزنه های بسیار ریز، امکان دسترسی به پره های در حال چرخش وجود نخواهد داشت. این پنکه ی رومیزی آلونسا ای ال 116 همچنین دارای قابلیت تنظیم سرعت در سه درجه می باشد. این انتخاب سرعت به وسیله ی دکمه ی مکانیکی چرخشی روی بدنه صورت خواهد گرفت. شما می توانید به وسیله ی این پنکه ی رومیزی حتی مدت زمان استفاده از آن را نیز تعیین کنید چرا که این پنکه ی رومیزی دارای تایمر می باشد و شما را قادر می سازد تا 2 ساعت آن را تنظیم کنید، بعد از مدت زمان تعیین شده پنکه به صورت خودکار خاموش خواهد شد. ابعاد و  وزن این پنکه ی رومیزی آلونسا ALONSA AL116 استاندارد، فشرده و جمع و جور است، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن نیز از دیگر ویژگی های این پنکه می باشد.
     
    • دارای وزن تنها 3.2 کیلوگرم
    • عملکرد آسان و قدرتمند
    • صفحه ی مشبک ایمنی
    • سه سطح سرعت
    ‎ناموجود
  5. ساندویچ ساز دو تکه آلونسا ALONSA SANDWICH MAKER AL-953 SM

    امروزه استفاده از ساندویچ ها و فست فود ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته شده است. شما می توانید برای اطمینان از بهداشتی بودن این غذاها از ساندویچ ساز های خانگی استفاده کنید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن یک ساندویچ عالی و خوشمزه را آماده کنید . ساندویچ ساز آلونسا مدلAL935SM  یک دستگاه بسیار زیبا و کاربردی جهت استفاده مصارف خانگی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن در کمترین زمان ممکن یک اسنک و یا ساندویچ خوشمزه را آماده کنید. همچنین می توانید با استفاده از این ساندویچ ساز انواع مواد غذایی را گریل کنید و یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ را با آن آماده کنید. طراحی زیبا و شیک با رنگ بدنه سفید رنگ این دستگاه باعث می شود تا مناسب برای منزل شما باشد. حداکثر توان ساندویچ ساز 953SM آلونسا 700 وات می باشد که یک توان عالی برای استفاده از ساندویچ ساز می باشد . محفظه داخلی این دستگاه ای ال 953 اس ام آلونسا دو تکه می باشد که مناسب برای تهیه 4 عدد ساندویچ می باشد . جنس محفظه داخلی این دستگاه نچسب است و باعث می شود تا غذاها به دستگاه نچسبد و به سادگی بعد از اتمام کار شما بتوانید چربی ها را از روی دستگاه تمیز کنید.
     
    • طراحی زیبا و شیک با رنگ بدنه سفید
    • دارای محفظه داخلی دو تکه برای تهیه 4 عدد ساندویچ
    • دارای چراغ های نشانگر بر روی دستگاه برای ایمنی بیشتر
    • حداکثر قدرت 700 وات
    • تمیز کردن آسان محفظه ها
    ‎ناموجود
  6. ماهیتابه رویالتی لاینRoyalty Line Pan RL-CC24DF

    ماهی تابه ها یکی از اساسی ترین محصولاتی هستند که در هر دوره زمانی به منظور بهره گیری از طعم مواد حرارت دیده مورد استفاده بودند. تاریخچه این نوع کالاها که به زمان های بسیار دور بر می گردد با شکل های مختلفی مردم از آن استفاده می کردند. هر کدام از ماهی تابه ها در اندازه های متنوع امکان بهره گیری از طعم مواد را فراهم می آوردند، اما بسیاری از آنها با قابلیت چسبندگی مواد و همچنین سوختگی آن باعث می شد تا کاربر از طعم واقعی را حس نکند. در هر نوع ماهی تابه مواردی از قبیل جنس ، نوع و کیفیت بالای آن مد نظر می باشد. در این میان شرکت های مختلفی از جمله رویالتی لاین سری ماهی تابه های مخصوصی را عرضه بازار نموده است. این نوع ماهی تابه ها هر کدام با امکانات ویژه ای در دسترس قرار می گیرند. ماهی تابه رویالتی لاین آر اسی سی24دی اف نمونه ای می باشد که با طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک خود در میان مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نوع ماهی  تابه در اصل در رده ماهی تابه های سلطنتی قرار می گیرد به همین دلیل در عصر کنونی نیز به ای نام می شناسند. از مهمترین مشخصه های ماهی تابه رویالتی لاین جنس بدنی بسیار قوی و محکم آن می باشد. قابلیت نچسبندگی از دیگر ویژگی های ماهی تابه رویالتی لاین به شمار می رود. قطر صفحه ماهی تاب رویالتی لاین 24 سانتی متر در نظر گرفته شده است که امکان جاگیری مقدار مواد را داراست. این نوع ماهی تابه صورتی طراحی شده است که به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شسته خواهد شد.     
    • جنس بدنه فولاد
    • قطر24 سانتی متر
    • جنس صفحه از سرامیک
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • پوشش شیشه ای مقاوم در برابر حرارت
    • متناسب برای هر نوع اجاق گاز
    • پوشش رنگ شفاف
    ‎ناموجود
  7. ماهیتابه رویالتی لاین Royalty Line Frying Pan RL-BWF32C

    ماهیتابه های تکی رویالتی لاین بهترین محصول برای انتخاب در هر خانه ای می باشند زیرا با رنگ های متنوعی تولید می شوند . این ماهیتابه ها بر خلاف ماهیتابه های جعلی که از یک لایه تشکیل شده اند و پوسته پوسته می شوند دارای 7 لایه آلومینیوم می باشند و حرارت و ضربه روی بدنه آن ها تاثیری نخواهد داشت. تمامی ماهیتابه های تکی این کمپانی مدرن با لایه سرامیکی ضد خش و باکتری همراه هستند . نکته حائز اهمیت در این محصولات رنگ بندی و سایز آن ها می باشد که در سایز های مختلفی ارائه می شوند و کاربر می تواند به راحتی محصول مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب نماید . ماهیتابه RL-BWF32C یک ماهیتابه با عمق زیاد و یک درب استیل است که با لایه های سرامیکی پوشانده شده است و امکان تهیه یک غذای سالم را برای شما فراهم می آورد . توزیع حرارت بالا در این ماهیتابه نه تنها موجب پخت و پزی سریع می شود بلکه باعث می شود تا در زمان و برق و گاز مصرفی نیز صرفه جویی شود . این ماهیتابه به همراه یک دسته بلند با طراحی ارگونومیک تولید شده است که این دسته در طول فرایند پخت و پز همچنان سرد باقی خواهد ماند و شما می توانید به راحتی آن را با دست بگیرید و جابجا کنید .این ماهیتابه را می توان بر روی هر نوع اجاق گازی مانند الکتریکی ، گازی و هالوژنی مورد استفاده قرار داد. تمیز کردن و شستن این ماهیتابه رویالتی لاین بسیار ساده است و به دلیل داشتن پوشش نچسب می تواند با کمترین آب و مواد شوینده کاملا تمیز شود. این ماهیتابه در رنگ های آبی ، قرمز و بنفش موجود می باشد .
    • دارای طول عمر و دوام بالا و درب براق
    • توزیع یکنواخت گرما و حرارت
    • مراقبت و تمیز کردن آسان
    • پوشش نچسب و ضد باکتری
    • دستگیره باکالیت و سیلیکون
    ‎ناموجود
  8. ماهی تابه 28 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Coating Deep Fry Pan RL-BDF28M

    تولیدات روز افزون هر کدام از وسایل کاربردی آشپزخانه همچون انواع ماهی تابه ها باعث می شود تا در هر خانه ای چند نوع از آنها یافت شود اما استفاده از چند نوع ماهی تابه علاوه بر جاگیری زیاد موجب عدم ارائه کیفیت مناسب از مواد غذایی خواهد شد. برای همین منظور کمپانی رویالتی هر نوع ماهی تابه های خود را به صورت تکی با قابلیت ویژه در اختیار مشتری قرار داده است. هر کدام از محصولات تولیدی این شرکت همراه با جدید ترین امکانات طراحی عرضه بازار شده اند. ما در این بخش می خواهیم به یک ماهی تابه حرفه ای و مناسب اشاره داشته باشیم که نسبت به سایر مدل های موجود یک نوع آشپزی سالم و بی دردسر را در اختیار قرار می دهد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال –بی دی اف28ام یک نمونه از با کیفیت ترین ماهی تابه هایی می باشد که حاصل تلاش و دسترنج چندین ساله این شرکت می باشد. در اصل این نوع ماهی تابه با اندازه های مختلفی طراحی شده اند که ما در این جا به نقد و بررسی اندازه 28 سانتی متری آن خواهیم پرداخت. آشپزی سالم به وسیله ماهی تابه رویالتی لاین تنها به لطف طراحی آن امکان پذیر می باشد. طراحی سطح داخلی ماهی تابه رویالتی لاین از سرامیک می باشد که با استفاده از قابلیت ضد نچسب مانع از سوختگی مواد سرخ شده خواهد شد. ماهی تابه رویالتی لاین ره پوشش ضد باکتری مجهز می باشد. این نوع پوشش مانع از ورود تداخل میکروب ها به سطح داخلی ماهی تابه خواهند شد. ماهی تابه royalty line rl-BDF28M  با طول عمر بالا امکان شستوشوی مناسب در ماشین ظرف شویی را به وجود می آورد.  
    • غیر چوب پوشش سنگ مرمر
    • طول عمر بالا
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • اندازه 28 سانتی متری
    • مناسب برای همه نوع از اجاق گازها
    ‎ناموجود
  9. ماهیتابه رویالتی لاین Royalty Line Marble Grill Pan RL-AG28M

    آشپزی به سبک مدرن و عالی امروزه با استفاده از ابزارهای جدید انجام می شود . برای راحتی کار کاربران و همچنین به صرفه بودن هزینه ها ، کمپانی رویالتی لاین این ابزارها را در بسته بندی مناسب و به سبک مدرن طراحی کرده و در اختیار شما قرار داده است . ابزارهای این کمپانی شامل قابلمه ، ماهیتابه، کارد و چنگال و همچنین دیگر وسایل و ابزارهای مورد نیاز شما در آشپزخانه می باشند. در هر کجایی که شما آشپزی کنید می توانید از این ابزارها بهترین استفاده را داشته باشید و به روش های راحت در مصرف انرژی صرفه جویی کنید . با این وسایل ROYALTY LINE شما یک سبک جدید در هنر آشپزی را به آشپزخانه خود دعوت خواهید کرد. ماهیتابه های این کمپانی در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و تمامی ان ها کاربردهای مشابهی را ارائه می دهند اما این ماهیتابه ها با ویژگی هایی مجهز شده اند که هم کار شما را راحت تر می کنند و هم یک غذای سالم و تمیز را در اختیارتان قرار می دهند . ماهی تابه RL-AG28M با پوشش گرانیت یک پخت و پز عالی را در اختیار شما قرار خواهد داد .با کمک این ماهیتابه شما می توانید گوشت و یا سبزیجات یک وعده غذایی خود را در کمترین زمان و با سالم ترین روش ها آماده کنید. این پوشش سنگ مرمر باعث می شود تا مواد غذایی به کف ماهیتابه نچسبند و کمترین مقدار روغن را برای آماده شدن نیاز داشته باشند . بر روی این پوشش مرمر یک لایه برای از بین بردن باکتری ها وجود دارد .هیچ گونه خش و یا ضربه بر روی این ماهیتابه و فضای داخلی ان تاثیر نخواهد داشت زیرا این پوشش گرانیت از ان محافظت می کند و باعث می شود تا همواره براق و سالم باقی بماند.
    • قابل استفاده بر روی انواع اجاق گازها
    • دارای پوشش گرانیت
    • مجهز به کف سرامیک
    • دسته بلند و راحت برای جابجایی
    ‎ناموجود
  10. چرخ گوشت 2500 وات آلونسا ALONSA MEAT GRINDER AL-337MG

    چرخ گوشت آلونسا مدل AL-337MG وسیله ای چند منظوره و بسیار کاربردی و مفید برای مصارف خانگی می باشد . این چرخ گوشت آلونسا با ظاهر بیسار شیک و عالی خود می تواند وسیله ای مناسب برای شما باشد. جنس بدنه و سایر قطعات این دستگاه از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده است تا شما بتوانید مدت های زیادی از این چرخ گوشت استفاده کنید. طراحی خاص بدنه این دستگاه چرخ گوشت باعث ثبات بیشتر در هنگام کارکرد دستگاه می شود . چرخ گوشت آلونسا ای ال 337 ام جی دارای موتور قدرتمند 2500 واتی می باشد که می توانید با استفاده از این قدرت بالای موتور میزان زیادی گوشت را در کمترین زمان ممکن چرخ کنید. عملکرد عالی این دستگاه همراه با میزان مصرف کم و صدای کم باعث می شود تا یک وسیله ایده آل و عالی برای شما باشد و شما بتوانید در هر زمانی از این چرخ گوشت استفاده کنید. لوله ناودانی ، سینی ، شبکه و تیغه های دستگاه چرخ گوشت AL337 آلونسا از جنس استیل ضد زنگ و خوردگی می باشد که عملکرد دستگاه را دوچندان می کند. با استفاده از این چرخ گوشت ها شما دیگر نیاز به گوشت چرخ کرده های بیرون نخواهید داشت و می توانید از گوشت چرخ کرده خانگی تمیز و بهداشتی برای تمامی غذاهای خود استفاده کنید.
     
    • دارای طراحی زیبا و شیک
    • حداکثر توان 2500 وات
    • دارای تابع معکوس
    • کم مصرف و کم صدا
    • لوله ناودانی ، سینی ، شبکه و تیغه های استیل ضد زنگ
    ‎ناموجود
  11. قابلمه تکی رویالتی لاین ROYALTY LINE COOKWARE RL-GS24M

    بدون شک می توان گفت پخت غذا و بهره گیری از طعم غذاهای پخته شده به لطف وسایلی همچون قابلمه ها و ماهی تابه ها انجام پذیر می باشد گرچه در عصر کنونی بسیاری از لوازم برقی همچون انواع بخارپزها و غذاساز ها موجود می باشند اما باز استفاده از این قابلمه ها در میان اکثر خانواده ها نادیده گرفته شده است. مطمئناً شخص برای لذت بردن از طعم واقعی مواد به روش بهداشتی روی به استفاده از کالاهای مخصوص می نماید. از سری محصولاتی که کمپانی رویالتی لاین تا به حال عرضه بازار کرده اند همگی با کیفیت و ساخت بالا سایر امکانات مناسب را در اختیار اشخاص جامعه قرار داده است. این شرکت در رابطه با ارائه محصولات آشپزخانه همواره گامی موثر نسبت به سایر شرکت ها برداشته است. این بار نیز با تولید یک نوع محصول کاملاً حرفه ای و کاربر پسند در خدمت جامعه بشری قرار گرفته است. محصولی که به وسیله آن دیگر نیازی به سایر وسایل جهت پخت و پز نخواهید بود. قابلمه رویالتی لاین آر ال-جی اس24ام کاری بی نظیر و استثنایی می باشد که از آن می توان بری پخت و پزهای روزانه خود استفاده نمایید. شرکت رویالتی لاین در اصل این نوع قابلمه را در اندازه ها 20 تا 28 سانتی تولید کرده است که ما در این جا می خواهیم به اندازه 24 سانتی آن اشاره داشته باشیم. قابلمه رویالتی لاین با سطح بسیار عمیقی که دارد امکان پخت و پز مواد حجیم را به وجود خواهد آورد. این نوع قابلمه همراه با جنس بدنی بسیار مقاومی که دارد از ضد زنگ آن جلوگیری به عمل خواهد آورد. قابلیت ضد باکتری از مهمترین ویژگی های قابلمه رویالتی لاین به شمار می رود.       
    • طول عمر بالا
    • پوشش داخلی غیر استیک
    • دستگیره لمسی نرم
    • جنس پوشش از سنگ مرمر
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    • جنس بیرونی نچسب
    ‎ناموجود
  12. ماهیتابه 26 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Marble Coating Cookware RL-BR26M

    محصولات رویالتی لاین جزو معدود محصولاتی هستند که می توان گفت کیفیت بی نظیر خود را در طولانی مدت حفظ خواهند کرد . بسیاری از محصولاتی که ما روزانه در آشپزخانه استفاده می کنیم ممکن است ه طور کامل بهداشتی نباشند و این باعث به وجود آمدن آسیب های زیانباری خواهد شد . یکی از ویژگی های ثابت این محصولات با کیفیت بالا در این کمپانی است که مجهز به قابلیت ضد باکتری هستند . این قابلیت از کثیف شدن و جمع شدن باکتری ها در اثر چربی و رطوبت جلوگیری می کند . به وسیله این ویژگی می توان گفت که محصولات رویالتی لاین با تمیزی فوق العاده ای طراحی شده اند . ماهیتابه RL-BR26M یکی دیگر از محصولات و شاهکارهای این کمپانی می باشد که در میان تولیدات ان می تواند یکی از بهترین ها باشد . این ماهیتابه با یک لایه سنگ مرمر پوشش داده است و دارای قابلیت سازگار با محیط زیست است . اندازه این ماهیتابه رویالتی لاین 26 سانتی متر است و به راحتی می توان ان را در ماشین ظرفشویی قرار داد . پوشش سنگ مرمر در این ماهیتابه و کف آن باعث می شود تا باکتری و میکروب ها جمع نشوند  که در نتیجه طعم و بوی واقعی غذا نیز تغییر نخواهد کرد . برای این ماهیتابه دو دستگیره از جنس باکالیت و سیلیکون قرار داده شده ان که این دستگیره ها کاملا نسوز بوده و در هنگام پخت غذا همواره سرد باقی خواهند ماند . این ماهیتابه به دلیل اندازه مناسبش می تواند در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار گیرد و کارایی بالا را برای تفت دادن و سرخ کردن انواع مواد غذایی ارائه دهد.
    • دارای دو دسته محکم و نسوز
    • ساخته شده از پوشش سنگ مرمر
    • دارای قابلیت ضد باکتری
    • حمل و نگهداری بسیار آسان
    • ماهیتابه مجهز به درب شیشه ای بسیار زیبا
    ‎ناموجود
  13. قابلمه 10 بخار پز لیتری رویالتی لاین Royalty line Steamed Pot RL-CP10

    پخت و پز گیاهان و مواد غذایی مشابه نیاز به یک سری ابزارها و قابلمه های ویژه دارند که رویالتی لاین برای پخت این نوع غذاها نیز قابلمه هایی را تولید کرده است تا هم کیفیت اصلی غذا حفظ شود و هم مدت زمان کمتری برای پخت این نوع مواد نیاز داشته باشید . این قابلمه ها شامل انواع بخار پز و زود پزها هستند .این قابلمه ها با کارایی و عملکرد بالایی که دارند می تواند پختی سریع و با کمترین هزینه را در اختیار سر آشپز ها و کاربران قرار دهند . استفاده از این اجزای مختلف و کاربردی موجب می شود تا شما با فن و فنون آشپزی بیشتر آشنا شوید .ظروف نوع کوسکوس یک نوع از ظروف آشپزخانه هستند که طعم و عطر کامل را برای غذایی که می خواهید تهیه کنید به ارمغان خواهند آورد رویالتی لاین برای غذاهای مختلف جهانی شیوه هایی را به شما معرفی خواهد کرد تا دیگر مدت زمان زیادی را در آشپزخانه منتظر پخت غذا نباشید که یکی از آن ها این ظروف کوسکوس است . کوسکوس یکی از معتبرترین خورشت های آفریقا و کشورهای عربی است که با مواد بسیار با پروتئین و معدنی تولید و آماده می شود . این غذا نسبت به بسیاری از غذاهایی مانند پاستا و برنج پروتئین بیشتر دارد و افراد زیادی نیز در سراسر جهان طرفدار این غذا هستند. از آنجا که این غذا برای آماده سازی نیاز به زمان زیادی دارد و معمولا بخارپز می شود این کمپانی نیز این ظرف را جهت تهیه این نوع غذا ارائه داده است .
    • دارای بدنه استیل ضد زنگ
    • دسته برای نگهداری و حمل راحت
    • صافی برای انتقال بخار
    • مجهز به ظرفیت 10 لیتر
    • درب استیل و بدون درز
    ‎ناموجود
  14. ماهی تابه 24 سانتی متر رویالتی لاین Royalty Line Fry Pan RL-2403

    تمامی وسایل آشپزخانه که تا به حال توسط شرکت ها تولید شده اند همگی به نوعی به رفع نیازهای کاربران می پردازد. لوازمی همچون ماهی تابه می توان گفت که در طول عمر همراه اشخاص خواهند ماند. ماهی تابه ها یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشند که به منظور مصارف مختلف در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند. به صورتی که بهره گیری از هر وعده غذایی در گرو کارایی ماهی تابه می باشد. ماهی تابه ها در انواع و اقسام مختلف با کارایی های گوناگونی در بازار وجود می باشند نوع ماهی تابه در رابطه با نوع پخت و پز نکته ای می باشد که بیشتر خانم های خانه دار آن را مد نظر قرار می دهند. بسیاری از ماهی تابه ها با اندازه زیادی از روغن قادر به سرخ شدن مواد می باشند. اگر یک نوع از ماهی تابه مناسب را انتخاب نمایید تنها با استفاده از یک ماهی تابه تمامی مواد غذایی خود را سرخ نمایید. به منظور بهره گیری از نوع بسیار مناسب و خوب ماهی تابه کار خود را به ما بسپارید. با معرفی یک نوع ماهی تابه کار شما را بسیار راحت خواهیم کرد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال-2403 که به دسته ماهی تابه های سلطنتی مشهور می باشند همراه با سری امکانات منحصر بفرد خود لذت یک نوع آشپزی ساده و بی دغدغه را در اختیار قرار می دهد. ماهی تابه رویالتی لاین در اندازه 24 سانتی تولید شده است. طراحی هر کدام از قسمت های بیرونی و داخلی ماهی تابه رویالتی لاین این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد تا با اطمینان از طول عمر بالا سالیان زیادی کارایی مناسبی از خود ارائه دهد.    
    • طراحی و ساخت کیفیت بالا
    • جنس پوشش فولاد ضد زنگ
    • جنس پوشش داخلی از تفلون نچسب
    • اندازه سرخ کن 24 سانتی متر
    • قابلیت درب شیشه ای به منظور نظارت بر کار
    ‎ناموجود
  15. سرویس قابلمه استیل رویالتی لاین Royalty Line 18 Pcs Cookware Set RL-1802C

    کمپانی رویالتی لاین با تولید ظروف استیل ضد زنگ و ماهیتابه های با پوشش سرامیکی یک دستیار بسیار عالی برای شما در آشپزخانه خواهد بود. سرویس قابلمه و ماهی تابه RL-1802C دارای 18 تکه وسایل آشپزی بسیار مدرن است که تمامی این اجزا با خاصیت ضد خوردگی و زنگ زدگی همراه هستند. در این سرویس قابلمه رویالتی لاین نه تنها دوام و طول عمر بالایی را ارائه می دهند بلکه با تکنولوژی های منحصر بفردی که دارند مانند پخت و پز القایی می توانند مقدار قابل توجهی از انرژی و پول شما را نگه دارند و در ان صرفه جویی کنند . به دلیل داشتن بدنه استیل و لایه های آلومینیومی ، تمیز کردن و شستن این ست قابلمه بسیار راحت است حتی در صورت مشاهده کوچکترین لکه بر روی این قابلمه ها شما می توانید با پارچه مرطوب ان را پاک کنید . لایه های به کار رفته در ساخت این قابلمه ها بسیار سبک وزن و رسانای گرما هستند که در نتیجه این قابلیت ها ظرف زودتر گرم شده و توزیع گرما به طور یکنواخت انجام می شود . این قابلمه ها با این امکانات موجب افزایش بهره وری انرژی و کاهش زمان پخت و پز می شوند . این ست قابلمه شامل 4 عدد قابلمه، یک ماهیتابه عمیق، دو عدد دمکش، یک ظرف صافی ، یک ماهیتابه سرامیکی و کف گیر های مورد نیاز هستند. در تمامی این ظروف یک دماسنج برای نمایش دمای پخت و پز غذا در داخل ظرف و دسته هایی استیل وجود دارند که اندازه هر کدام از این ظروف متفاوت است و در نتیجه کارایی های متفاوتی نیز دارند .
    • دارای سه عدد کف گیر مقاوم در برابر حرارت
    • مجهز به قابلمه بزرگ
    • دارای یک ظرف صافی
    • فناوری پخت القایی برای صرفه جویی
    • بدنه فولاد ضد زنگ
    ‎ناموجود
  16. ماهی تابه تکی رویالتی لاین Royalty Line Stainless Steel Fry PaN RL-24FC

    تاریخچه استفاده از ماهی تابه ها به زمان های بسیار دور بر می گردد. در هر زمان که انسان زندگی کرده ماهی تابه ا نقش بسیار پر رنگی را ایفا نموده اند. مواد غذایی در دسترس همگی به لطف وجود لوازمی همچون قابلمه و ماهی تابه ها در دسترس قرار می گیرند. این نوع وسایل جزو اصلی ترین محصولاتی هستند که همگی ما در طول شبانه روز با آن سر و کار داریم. همزمان با سایر تغییرات نوع این محصولات نیز تغییر یافت. اندازه و تنوع رنگ در ماهی تابه ها در بازار انسان را وادار به استفاده از یک و بسیار خوب آن می نماید. پخت و پز مواد غذایی بستگی به نوع ماهی تابه دارد. ما در این بخش می خواهیم مروری بر یک نوع ماهی تابه داشته باشیم که با خصوصیات بسیار خوب خود کاری مناسبی به ارمغان خواهد آورد. ماهی تابه رویالتی لاین آر ال-24 اف سی نمونه ای از با کیفیت ترین ماهی تابه ها می باشد که امروزه در بسیاری از خانه ها یافت می شود. ماهی تابه رویالتی لاین با طراحی با دوام خود بو خوردگی تا سالیان طولانی حداکثر عملکرد مناسب را از خود به ارمغان می آورد. دستگیره این نوع ماهی تابه در برابر حرارت بالا به خوبی از خود مقاومت به عمل خواهد آورد. این نوع ماهی تابه دارای پوشش نچسبی می باشد که با حرارت بسیار بالا از سوختن مواد جلوگیری به عمل خواهد آورد. از بهترین ویژگی های ماهی تابه رویالتی لاین قابلیت تنظیم کنترل حرارت آن می باشد. ماهی تابه royality line rl-24fc بدون هیچ گونه محدودیتی قادر به سرخ کردن مواد غذایی خواهد بود.     
    • طرحی بادوم و جمع و جور
    • جنس نچسب پوشش داخلی
    • جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
    • قابلیت سرخ کردن مواد
    • قابلیت دکمه کنترل حرارت
    • دستگیره باکالیت
    ‎ناموجود
  17. دستگاه آبمیوه گیر آلونسا ALONSA JUICER AL-171JE

     از جمله محصولاتی که می توان از آن به عنوان یکی از ابزار های کارآمد و فوق العاده برای گرفتن آب انواع میوه های خوشمزه و پر فیبر مورد استفاده قرار داد آبمیوه گیری آلونسا با شماره مدل ای آل-171 جی ایی، است که دارای ظرف تفاله گیر با ظرفیت 1.5 لیتر و با فنجان 500 میلی لیتری که می توانید از آن برای گرفتن آب سیب و هویج و بسیاری از میوه هایی که دارای تفاله هستند به راحتی مورد استفاده قرار دهید. سادگی و نحوه طراحی منحصر به فرد در این محصول سهولت عملکرد را برای مصرف کننده گان به ارمغان می آورد و باعث می شود تا آن را در منزل و یا در کافی شاپ های سنتی و مدرن به کار ببرند. با توجه به میزان قدرت و توانایی موتور 400 واتی این دستگاه آبمیوه گیر 171JE  آلونسا می توان آن را جایگزین مدل های پر مصرف قرار داد و از قابلیت صرفه جویی در این محصول بهره مند شوید. این محصول مجهز به قفل ایمنی می باشد که امکان استفاده راحت و بی درد سری را فراهم خواهد کرد. تیغه ای که برای دستگاه آبمیوه گیری Alonsa AL-171JE تهیه شده از فولاد ضد زنگ می باشد که با گذشت زمان نیز حالت سایش و خوردگی بر روی آن به وجود نخواهد آمد و با طول عمر بالایی که دارد مدت های زیادی می تواند یار آشپزخانه شما باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به دو سطح کنترل سرعت آن اشاره کرد که به شما امکان می دهد در مدت زمان کمی انواع آب میوه های خوشمزه ای را تهیه کنید. علاوه بر این دارای میزان نویز و سر و صدای بسیار کمتری در مقایسه با بیشتر محصولات مشابه می باشد.
     
    • طراحی ساده و برازنده
    • با ظرف تفاله 1.5 لیتری
    • فنجان آبمیوه 500ML
    • بدنه فولادی ضد زنگ  
    • قدرت 400W
    ‎ناموجود
  18. سرویس قابلمه 16 تکه ای رویالتی لاین Royalty line Cookware Set 16 Pcs RL-16CG

    رویالتی لاین در حال حاضر در تلاش است تا با تولید ظروف با کیفیت بالا و مطابق با خواسته های کاربران بهترین وسایل و لوازم آشپزخانه را ارائه دهد و ان ها را در اختیار عموم افراد قرار دهد. استفاده از سرویس های قابلمه مزیت هایی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم . ظروف RL-16CG از جنس استیل و با بالاترین کیفیت تولید شده اند . در ساخت این ظروف مواد قوی و با دوام استفاده شده اند که در هر شرایطی ارزش خود را حفظ خواهند کرد . این ظروف رویالتی لاین شامل 16 تکه می باشند و از قابلمه ها و ماهیتابه های متعدد تشکیل شده اند .قابلمه های این ست رویالتی لاین از 9 لایه با هسته آلومینیوم تشکیل شده اند که این لایه ها بسیار رسانا هستند و سرعت بیش از حدی را به پخت و پز می بخشند. این لایه ها با توزیع مناسب حرارت کمک می کنند تا شما در پول و گاز مصرفی صرفه جویی کرده باشید .تمامی این ظروف با یک درب شیشه ای و دماسنج بر روی ان تولید شده اند . این درب های شفاف که کاملا در مقابل گرما مقاوم هستند امکان پخت و پزی راحت تر را در قابلمه برای شما فراهم می آورند. درب این قابلمه ها و ماهی تابه ها به گونه ای ساخته شده است که بخار غذا را در هنگام پخت نگه داشته و آن را افزایش می دهد این بخار افزایش داده شده متراکم شده و سپس به سمت پایین هدایت می شود. در این سرویس قابلمه یک ظرف برای پخت و پز دوگانه با درپوش پلاستیکی تولید شده است که می توان همزمان دو غذا را با ان بپزید . این اجزا های کاربردی در این سرویس قابلمه یک پخت و پز حرفه ای و مدرن را برای شما به ارمغان خواهد آورد . شستن و تمیز کردن این قابلمه ها به راحتی و از طریق ماشین ظرفشویی امکان پذیر است و شما می توانید تمامی اجزا را به غیر از قسمت دماسنج ان در داخل ظرفشویی تمیز کنید.
    • دارای دیگ بزرگ برای پخت سریع
    • مجهز به دماسنج بر روی درب قابلمه ها
    • گردش مناسب بخار در طول پخت و پز
    • درب شیشه ای و مقاوم در برابر حرارت
    • دارای دو دمکش با اندازه استاندارد
    • امکان پخت دوگانه با دیگ مخصوص
    ‎ناموجود
  19. سرویس قابلمه 16 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE COOKWARE SET RL-16BC

    بسیاری از شرکت ها امروزه سرویس های مختلفی از کالاهای آشپزخانه را وارد بازار کرده اند. از کوچک ترین آنها گرفته تا بزرگ ترین که شامل سرویس های قابلمه در اختیار قرار می گیرند. قابلمه در اصل به شکل معمول در هر دوره ای از زندگی مورد استفاده قرار گرفته اند اما نوع و شکل آن ها طی فرایندهای مختلفی که بر سر تکنولوژی آمده است فرق کرده اند. مزیت سرویس های قابلمه نسبت به سایر قابلمه های جداگانه قابلیت استفاده همزمان از چند قابلمه به صورت ست جهت پخت و پز می باشد. سرویس های امروزی در انواع و اقسام مختلفی در دسترس مشتری قرار می گیرند اما توجه به این نکته که از چه نوع موادی ساخته شده اند بسیار حائز اهمیت است. سرویس قابلمه 16 تکه رویالتی لاین آر ال-16 بی سی سرویسی کاملاً جمع و جور و مناسب برای هر نوع سلیقه می باشد. این سرویس همان طور که از نامش پیداست قابلیت 16 تکه مجزا را دارد. اجزای تشکیل دهنده آن را در بخش های دیگر توضیح خواهیم داد.  طراحی بادوم و شیک این سرویس باعث هم خوانی آن با دیگر لوازم کاربردی آشپزخانه خواهد شد. جنس بدنی هر کدام از تک تک سرویس قابلمه رویالتی لاین از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. همچنین کف سرامیکی این سرویس به راحتی بر روی اجاق گاز قرار گرفته خواهد شد. قابلیت دکمه کنترل حرارت از بهترین ویژگی های دیگ بخار پز این سرویس 16 تکه می باشد. تابه موجود در سرویس قابلمه 16 تکه  ROYALTY  line rl-16bcبا پوشش ضد باکتری مانع از ورود باکتری به سطح ان خواهد شد.     
    • طراحی بادوم و شیک
    • جنس بدنه از فولاد ضد زنگ
    • جنس کف سرامیک
    • قابلیت دکمه کنترل حرارت
    • تابه را با پوشش سرامیکی ضد باکتری زیستی
    ‎ناموجود
  20. پنکه ایستاده آلونسا ALONSA FAN AL-123SF

    با توجه به فن آور های مدرن و توسعه یافته ای که برای تمامی لوازم خانگی در نظر گرفته شده می توان از مقاومت و ایمنی بالایی که دارند به نفع خود استفاده کنید بدون آنکه نگران قیمت آن باشید چرا که آن را با مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کننده گان قرار داده اند. پنکه 16 اینچی آلونسا با شماره مدل ای ال-123اس اف، دارای استحکام بسیار زیادی در برابر آسیب های احتمالی بوده و با مقاومت زیادی که برای پره های آن در نظر گرفته شده باعث می شود با جریان فوق العاده ای هوای متبوعی را برای تمامی اتاق ها به ارمغان بیاورد. موتور این پنکه با سیم پیچی فوق العاده ای که دارد توان بسیار زیادی را در هنگام عملکرد به وجود آورده و باعث می شود تا بدون نیاز به صرف انرژی زیادی فضای اتاق را خنک کند. پنکه ایستاده ALONSA AL-123SF دارای سه سطح سرعت آرام/ تند و متوسط است و با داشتن 5 پره کارآمد امکان سریع تر خنک کردن هوای داخل اتاق را فراهم خواهد کرد. طول پایه این پنکه با اندازه استانداردی ساخته شده و دارای پایه ای گردی و پهن و مناسب است که با ثبات بیشتری می توانید آن را بر روی کف زمین قرار داده و از قابلیت های ویژه ای که دارد بهره مند شوید. این پنکه آلونسا 123SF را نه تنها در خانه بلکه تمامی ادارات و سایر مکان های مختلف می توان به کار برد و با میزان صدای بسیار کمی که دارد بسیار متفاوت تر از تمامی پنکه های معمولی به شمار می آید. بنابراین می توانید این محصول منحصر به فرد را سفارش داده و از آن به آسانی در فصول گرم سال مورد استفاده قرار دهید.   
     
    • پنکه ایستاده با طراحی ایمن و مقاوم
    • دارای پایه فوق العاده ثابت
    • با سه سطح سرعت
    • پره های مناسب و مستحکم
    • قدرت موتور فوق العاده
    ‎ناموجود
  21. ست قابلمه 12 تکه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Set 12pcs RL-1231

    خرید یک سرویس قابلمه می تواند با توجه به نیازهای روزانه شما برای پخت و پز صورت گیرد از این رو سرویس قابلمه های رویالتی لاین با توجه به نیاز کاربران و در اندازه های مختلف تولید و ارائه شده است . این تنوع انتخاب به شما کمک می کند تا برای پخت غذا چه به صورت حرفه ای و یا غیر حرفه ای بتوانید مواد مورد نیاز خود را در آشپزخانه تهیه کنید . سرویس قابلمه RL-1231 با 4 عدد قابلمه بزرگ با اندازه های مختلف، یک ظرف آبکش و همچنین یک ماهیتابه عمیق تولید شده است. از آنجا که این سرویس یک ست کامل است و شامل تمامی قابلمه های آشپزخانه می شود ، داشتن آن بسیار مورد نیاز است. قابلمه ها و اجزای این سرویس از استیل براق و درب ان ها از شیشه شفاف ساخته شده است که این ترکیب مواد و رنگ جلوه زیبایی به این سرویس قابلمه بخشیده است. قابلمه های این سرویس بر خلاف مدل های قبلی از استیل ساخته شده اند و این باعث می شود تا حرارت و گرمای اجاق گاز سریعتر به داخل غذا انتقال یابد . با این قابلیت ها شما می توانید در هزینه مصرفی و مدت زمان پخت و پز صرفه جویی کنید. اندازه قابلمه های این سرویس RL-1231 به ترتیب 7 -4-3 و 2.2 لیتر است . با داشتن این ست دیگر شما برای پخت و پز و سرخ کردن به هیچ ابزار دیگری نیاز نخواهید داشت.  این ست قابلمه دارای قابلیت پخت و پز القایی و سازگاری با محیط زیست است که این باعث می شود تا غذا با کمترین صرف هزینه و گاز و در سریعترین زمان پخته و آماده شود.
    • دارای ظرف آبکشی کردن
    • مجهز به ماهیتابه برای سرخ کردن
    • دارای 4 قابلمه با درب شیشه ای
    • کیفیت برتر با فولاد ضد زنگ
    • پخت و پز القایی
    • تابع سازگاری با محیط زیست
    • قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  22. سرویس قابلمه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Set RL-BS1005C

    همگام با تولید سری جدید محصولات رویالتی لاین ، سری قابلمه ها و ماهی تابه ها نیز در اختیار کاربران قرار گرفته اند . این ست های قابلمه و ماهی تابه برای پخت و پز و سرخ کردنی مورد استفاده قرار می گیرند . این سرویس قابلمه و ماهی تابه RL-BS1005C  از دو عدد قابلمه 20 و 24 سانتی متری برای پخت و پز و یک ماهیتابه 24 سانتی متری برای سرخ کردن تشکیل شده است . اندازه متناسب و فضای گسترده در این ظروف شما را برای آشپزی حرفه ای تشویق می کند. در این سرویس قابلمه و ماهیتابه یک سری ویژگی های کلیدی قرار داده شده است مانند حالت های سازگار با محیط زیست و پوشش سرامیکی نچسب. قابلمه ها و ماهی تابه این سرویس به همراه دستگیره هایی ضد حرارت و کف نسوز طراحی شده اند که این کمک می کند شما بتوانید از ان ها بر روی انواع گازهای صفحه ای و یا الکتریکی استفاده کنید .پوشش سرامیکی در این قابلمه ها و ماهی تابه باعث شده تا یک حالت ضد باکتری در ان ها فعال شود و این با جلوگیری از رشد میکروب ها باعث می شود تا مزه و طعم واقعی غذا حفظ شود. در مورد شستن و تمیز کردن این وسیله ها نیز اصلا نگران نباشید زیرا می توانید با ماشین ظرفشویی و یا با دست در کمترین زمان و با مقدار مواد شوینده کم ان ها را تمیز کنید. بدنه این قابلمه و ماهیتابه از مواد با کیفیت بالا به همراه روکش ضد خش و زنگ ساخته شده است و این دوام این ابزارها را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا سال ها بتوانید از ان ها برای پخت و پز استفاده کنید
    • دارای قابلمه 20سانتی متری
    • دارای قابلمه 24 سانتی متری برای تهیه سوپ
    • مجهز به ماهیتابه 24 سانتی متری
    • دسته سیلیکون و ضد لغزش
    • کف سرامیک و ضد باکتری
    ‎ناموجود
  23. آب میوه گیری و مخلوط کن 4 کاره برقی آلونسا ALONSA JUICER AND MIXER AL-169

    یکی از مفید ترین و سالم ترین نوشیدنی های امروزه آبمیوه ها می باشد زیرا می توانند ویتامین های زیادی را وارد بدن شما کند در واقع درست کردن آبمیوه ها به صورت دستی اولا زمان زیادی لازم دارد دوما منجر به خستگی کاربران می شود اما کمپانی الونسا برای این دسته علاقه مند یک دستگاه ی آبمیوه گیری و مخلوط کن AL-169 را به صورت چهار کاره عرضه کرده است در نهایت کاربران هر روز برای کودکان و خانواده شان می توانند آب انواع میوه ها و سبزیجات را بگیرد. علاوه بر این که، این دستگاه نامبرده می تواند آب انواع میوه های مورد نیاز را بگیرد بلکه می تواند شیر موز و طالبی بستی ، توت فرنگی ، انگور را برای شما ارائه دهد. از سوی دیگر شما به لطف مخلوط کن آن می توانید انواع میوه ها را با هم ترکیب کنید و حتی از آن می توانید در جهت درست کردن شیر خرما با یک طعم خوشمزه و انواع سوپ و سس، انواع پوره و غذای کودک استفاده نمایید. همچنین این آبمیوه گیری و مخلوط کن مجهز به دو کنترل سرعت با پالس می باشد که شما به صورت اختیاری و بسته به میزان سفت و نرم بودن میوه های خود می توانید این سرعت با پالس را انتخاب کنید.
    • دارای قدرت 600 وات
    • چهار کاره به صورت حرفه ای
    • مجهز به دو کنترل سرعت با پالس و قفل ایمنی
    • لوله تغذیه وسیع برای استفاده راحت تمام میوه ها و سبزیجات
    • ظرفیت ظرف بزرگ آن 2.5 لیتر و ظرفیت درپوش آب آن 1100ml
    • جنس بدنه ی به کار رفته فولاد ضد زنگ
    • کاسه ی مخلوط کن از نوع شیشه ی شفاف
    ‎ناموجود
  24. زودپز 9 لیتری فوما FUMA PRESSURE COOKER 8 LITER FU1019

    شرکت سازنده ی فوما نیز در زمنیه ی زود پز فعالیت خود را به نمایش داده است در واقع دیگ زود پز FU1019 را به صورت 3 کاره تولید و روانه کرده است که این زود پز دارای یک طراحی جمع و جور می باشد. همچنین این زود پز فوما از یک مواد ضد زنگ و با کیفیت بالا ساخته شده است در واقع زود پز اف یو 1019 در برابر حرارت زیاد و زنگ زدگی مقاوم بالای می باشد. ظرفیتی که برای این دیگ زود پز در نظر گرفته است 9 لیتر می باشد که شما به راحتی می توانید انواع غذا ها را به کمک آن برای مهمان های خود در کمترین زمان آماده کنید و از خوردن غذاهای آماده شده به وسیله ی دیگ زود پز FU1019 لذت ببرید. یکی از ویژگی های این دیگ زود پز فوما این است که طعم و مواد مغذی و ویتامین غذاهای شما را حفظ می کند به طور کلی این زود پز برای افرادی مناسب می باشد که به سلامت خود بسیار اهمیت زیادی می دهند. همچنین این دیگ پز بر خلاف دیگ پز های دیگر برای درست کردن غذاهای مورد علاقه گاز کمی را صرف می کند در نتیجه منجر به صرفه جویی در مصرف گاز می شود. علاوه بر این که بدنه ی آن از یک مواد مرغوبی و با کیفیت بالا ساخته شده است بلکه سر زود پز FU1019 از یک مواد مرغوبی به همراه یک پوشش پلاستیکی تشکیل شده است که این پوشش پلاستیکی باعث می شود درب شما به صورت کامل بسته شود. از دیگر ویژگی های این دیگ زود پز فوما می توان به سوپاپ اشاره کنیم در واقع سوپاپ زمانی کاربرد دارد که درجه شعله ی شما زیاد می باشد و یا درجه ای که شما تعیین کرده اید به آن رسیده است این سوپاپ به صدا در می آید و با بالا بردن ایمنی سوپاپ، بخاری داخل آن به صورت کامل خارج می شود تا درب شما باز شود.
    • دارای درجه حرارت قابل تنظیم
    • میزان ظرفیت آن 9 لیتر
    • قادر به 3 کاره
    • دیگ زود پز با کیفیت بالا
    • فوق العاده ایمن
    • ساخته شده از مواد ضد زنگ با کیفیت بالا
    • پخت و پز مواد غذایی در زمان نسبتا کم
    ‎ناموجود
  25. پنکه رومیزی آلونسا ALONSA FAN AL-115

    وجود پنکه ها در فصل های گرم از سال بسیار پر کاربرد می باشد . شما می توانید با استفاده از پنکه ها حتی در فصل های گرم سال نیز از هوای مطبوع لذت ببرید. پنکه AL115 آلونسا از نوع پنکه های رویزی می باشد که دارای طراحی زیبا و جمع و جور می باشد . اندازه کوچک و وزن کم این دستگاه باعث می شود تا فضای کمتری از اتاق شما اشغال شود و شما بتوانید به سادگی آن را جا به جا کنید. این پنکه علاوه بر طراحی زیبا دارای عملکرد بسیار مناسب و کاربردی می باشد که باعث می شود تا شما بتوانید از هوایی مطبوع لذت ببرید . پنکه آلونسا مدل AL115 دارای یک ولوم چرخشی تنظیم سرعت می باشد که شما می توانید با استفاده از آن سرعت پنکه را در سه حالت کم ، متوسط و زیاد با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. این دستگاه دارای عملکرد کاملا کم صدا می باشد که شما می توانید از آن حتی برای اتاق کودکان خود نیز استفاده کنید. طراحی ریز شبکه موجود در این پنکه باعث جلوگیری از وارد شدن دست افراد بخصوص کودکان به داخل پنکه می شود که این طراحی ایمنی دستگاه را افزایش می دهد.
     
    • طراحی زیبا و شیک
    • دارای قابلیت تنظیم سرعت در سه حالت مختلف
    • دارای عملکرد کم صدا
    • پنکه رومیزی با بدنه بسیار با دوام
    ‎ناموجود
  26. سرویس 6 تکه قابلمه رویالتی لاین Royalty Line Cookware Sets RL-BS1010C

    محصولاتی همچون قابلمه در همه زمان ها جزو محصولاتی بودند که بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند. گرچه با پیشرفت تکنولوژی محصولاتی برقی به صورت خودکار عرضه بازار شده اند اما باز نقش این نوع کالاها در میان خانواده های ایرانی کم رنگ نشده است. باتوجه به رشد رو افزون هر کدام از قابلمه ها در طرح ها و رنگ های مختلف توسط شرکت ها انتخاب یک نوع بسیار خوب از بین آنها کاری سخت می باشد. برای اینکه یک نوع بسیار خوب را در دسترس داشته باشید ما برای شما یک پیشنهاد فوق العاده خوب داریم. سرویس های چند تکه علاوه بر کیفیت یک آنها قابلیت استفاده هر کدام را به نحو مناسبی فراهم می اورد. سرویس 6 تکه رویالتی لاین آر ال-بی اس1010سی برگرفته از خانواده ای سلطنتی می باشد اما با گذشت زمان نوع آنها دچار تغییر و تحولاتی عظیم شد. این نوع سرویس 6 تکه شامل چهار نوع قابلمه به همراه با دو نوع ماهی تابه می باشد. تعداد زیاد هر کدام م از اجزای این سرویس امکان بهره گیری همزمان از چند نوع طعم متفاوت را فراهم خواهد آورد. در این نوع سرویس مواردی از قبیل کیفیت و پوشش آنها بسیار مهم می باشد. سرویس 6 تکه رویالتی لاین با سطح پوششی سرامیکی آن مانع از سوخت و چسبندگی مواد خواهد شد. قابلیت ضد باکتری ا دیگ ویژگی های این سرویس 6 تکه به شمار می روند. هر کدام از اجزای سرویس 6 تکه Royalty line rl-bs1010c از بادوام ترین قطعات ساخته شده اند به صورتی که به راحتی در داخل ماشین ظرف شویی شته خواهند شد.
    • پوشش نچسب سرامیک
    • قابلیت ضد باکتری
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی  
    • طول عمر بالا
    ‎ناموجود
  27. دستگاه آبمیوه گیر 4 کاره آلونسا ALONSA JUICER AL-167A

    خرد کردن ، ریزکردن ، مخلوط کردن و آسیاب کردن مواد غذایی در هنگام آشپزی کار مهم و طاقت فرسا می اشد . شما می توانید با استفاده از دستگاه آبمیوه گیر آلونسا مدل AL-167A به سادگی در کمترین زمان ممکن این کارها را بدون احساس خستگی انجام دهید. دستگاه آبمیوه گیر آلونسا یک دستگاه 4 کاره برای مخلوط کردن ، خرد کردن ، آسیاب کردن و آبمیوه گرفت می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از محفظه ها را بر روی دستگاه اصلی قرار دهید و از کارایی فوق العاده دستگاه استفاده کنید. با این دستگاه می توانید آب انواع میوه ها را با استفاده از محفظه آبمیوه گیر و ظرف همراه آن به سادگی بگیرید و از نوشیدن یک لیوان آبمیوه سالم و خوش طعم لذت ببرید. همچنین می توانید برای آماده کردن مواد کیک و شیرینی و همچنین درست کردن انواع سس و پوره از محفظه مخلوط کن دستگاه ای ال 167 ای آلونسا استفاده کنید تا مواد به طور کامل و سریع با هم مخلوط شوند. همچنین می توانید دانه ها را با استفاده از محفظه آسیاب کن دستگاه آسیاب کنید. کار خرد کردن مواد غذایی مانند پیاز نیز با استفاده از دستگاه خرد کن انجام خواهد پذیرفت . با استفاده از این آبمیوه گیری 4 کاره AL-167A آلونساهمانند یک آشپز حرفه ای آشپزی کنید و از یک آشپزی عالی لذت ببرید .
     
    • دستگاه آبمیوه گیری 4 کاره با نور LED
    • قابلیت خرد کردن ، آسیاب کردن و مخلوط کردن
    • دارای جنس محفظه های پلاستیکی شفاف
    • قابلیت تنظیم سرعت
    • همراه با ظرف آب میوه گیر ضد چکه
    ‎ناموجود
  28. ماهیتابه عمیق رویالتی لاین Royalty Line Deep Frying RL-BF24

    حتی اگر شما یک آشپز حرفه ای و ماهر هم نباشید با این حال از ابزاری به نام ماهیتابه استفاده کرده اید .ماهیتابه یکی از ضروری ترین و همچنین کاربردی ترین ابزارهای آشپزخانه است .تمام افرادی که برای خود و افراد خانواده آشپزی می کنند قطعا بارها از ماهی تابه استفاده کرده اند . ماهی تابه انواع مختلف دارد که بسته به نوع غذا و افرادی که با آن آشپزی می کنند مورد استفاده قرار می گیرد . رویالتی لاین خطوط تولیدات خود را به سمت یکی دیگر از محصولات به نام ماهیتابه کشانده است . ماهیتابه های این کمپانی با ظرفیت و رنگ های مختلف تولید و در اختیار کاربران قرار گرفته اند . ماهیتابه RL-BF24cc با اندازه 28 و 24 سانتی متری تولید شده است و ویژگی های ظاهری و پخت و پز فوق العاده ای دارد . این ماهیتابه دارای یک درب شیشه ای ، بدنه آلومینیوم و کف سرامیکی و همچنین یک دسته بلند است . درب شیشه ای این ماهیتابه به شما امکان مشاهده مراحل پخت را می دهد همچنین دسته بلند این ماهیتابه نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آن را نگه دارید و حمل کنید. کف سرامیکی در این ماهیتابه از سوختن غذا جلوگیری می کند و باعث انتقال گرما در سریعترین زمان ممکن می شود. سطح نچسب این ماهیتابه به شما اجازه می دهد تا با کمترین روغن و آب بتوانید موادی مانند گوشت و سبزیجات را سرخ کنید . با داشتن این ماهیتابه سرامیک شما می توانید طیفی از غذاهای سالم و خوشمزه را در آشپزخانه خود و بدون هیچ زحمت و هزینه اضافی تهیه کنید .
    • دارای کف نسوز
    • بدنه آلومینیوم و درب شیشه ای
    • فضای داخلی سرامیک و نچسب
    • دسته بلند و راحت
    • موجود در اندازه 28 و 24 سانتی متری
    • مناسب برای انواع اجاق گازها
    ‎ناموجود
  29. ماهی تابه تکی رویالتی لاین Royalty Line Coating Grill Pan RL-AG24C

    جم انبوهی از تولیدات مختلف کمپانی رویالتی لاین باعث احیای کالاهای سلطنتی شده است. شرکت رویالتی لاین در زمینه ساخت و تولید محصولات بسیار کاربردی اشپزخانه این باز نیز پیش گام بوده است. هر نوع محصولی که به آن نگاه کنید در خواهید یافت که همگی آنها بسیار ضروری و لازمه هر نوع آشپزخانه ای هستند. پخت و پز مواد غذایی که به وسیله انوع قابلمه و ماهی تابه ها انجام می گیرد در درجه اول کیفیت بسیار بالا مورد توجه قرار می گیرد. کیفیت ساخت تمامی سطح در مقابله با خطراتی همچون حرارت بالا باعث می شود تا کاربر به صورت کاملاً هوشمندانه نو بسیار خاص آن را انتخاب نماید. بدون شک تمامی محصولات تولید شده شرکت رویالتی لاین همراه با جدید ترین امکانات روز دنیا مجهز شده اند. ماهی تابه ای که این نوع شرکت ارائه داده است نوعی بسیار منحصر بفرد می باشد که لذت آشپزی شیرین و ساده را به ارمغان خواهد آورد. ماهی تابه رویالتی لاین آرای-ای جی24سی همراه با جنس سرامیکی و نچسب آن قادر به سرخ نمودن مواد غذایی خواهد بود. طول عمر بسیار بالای ماهی تابه رویالیتی لاین تا سالیان زاید با حداکثر کارایی مناسب عمل خواهد کرد. از بهترین مزیت های طراحی ماهی تابه رویالتی لاین قابلیت ضد باکتری آن می باشد. با وجود ایکه این نوع ماهی تابه بدون درب طراحی شده است اما با قابلیت ضد باکتری در هنگام حرارت از سطح کیفیت بالای مواد غذایی به خوبی محافظ خواهد کرد. ماهی تابه royality line rl-w24c به بدو آسیب در ماشین ظرف شویی شسته خواهد شد.
    • جنس کف پوشش سرامیک
    • اندازه کف 24 و 28 سانتی متر
    • طول عمر بالا
    • قابلیت ضد باکتری
    • جنس دستگیره  باکالیت و سیلیکون
    • مناسب برای ماشین ظرفشویی
    ‎ناموجود
  30. دستگاه آبمیوه گیر 4 کاره آلونسا ALONSA JUICER AL-172JE

    آبمیوه های سالم، انواع معجون و شیر موز، شیر خرما .... چه برای کودکان بلکه برای افراد دیگر به خصوص سالمندان توصیه می شود. اما همانطور که می دانید خرید این گونه مواد به صورت اماده از سوپر مارکت ها به دلیل داشتن مواد افزودنی بسیار مضر و خطرناک اند. اما نگران نباشید شما می توانید خود در خانه در مدت بسیار کمی انواع نوشیدنی های محبوب خود و خانواده ی خود را تهیه نمایید. کافی از آبمیوه گیر 4 کاره ی ALONSA AL172 کمک بگیرید تا در مدت محدود بتوانید آنچه را که می خواهید تهیه کنید. این آبمیوه گیر در واقع می توان گفت که 4 دستگاه در 1 دستگاه می باشد چرا که به گونه ای طراحی شده است که مخلوط کردن، آسیاب مردن، آبمیوه گیری و خرد کردن را در مدت محدود برای شما انجام دهد. بلندر ALONSA AL172 دارای قدرت بالای 600 وات می باشد . شما حتی می توانید بسته به مواد و یا میوه هایی که می خواهید خرد و ریز نمایید سرعت این بلندر را تنظیم نمایید. این بلندر دارای تنظیم در 2 سرعت می باشد. شما همچنین می توانید به صورت حرکت پالس نیز سرعت آن را کنترل نمایید، کافی است برای خرد کردن مواد تنها چند بار بر روی آن فشار دهید تا مواد به دلخواه شما خرد و یا مخلوط شوند. این آبمیوه گیری 4 کاره ی آلونسا AL172 همچنین دارای سه عدد ظرف شیشه ای نشکن و بسیار محکم در برابر ضربه و خراش می باشند و همچنین یک عدد ظرف دیگر مخصوص قرار گرفتن آبمیوه در این مجموعه ی بلندر و آبمیوه گیری آلونسا AL172 ALONSA قرار گرفته است.
     
    • دارای موتور پر قدرت با توان 600 وات
    • قابلیت 4 کاره مخلوط کردن، آسیاب کردن، آبمیوه گیری و خرد کردن
    • دارای قابلیت انتخاب سرعت پالس
    • دارای کنترل مکانیکی و دو سرعته
    ‎ناموجود
  31. آبمیوه گیر آلونسا ALONSA JUICE EXTRACTOR AL-170 JE

    یکی از ابزار های کمک آشپزی که می توان آن را برای گرفتن آب انواع میوه های خوشمزه به کار برد دستگاه آبمیوه گیری دوکاره آلونسا با شماره مدل ای ال-170 جی ایی است. این محصول بر اساس آخرین فن آوری های مدرن روز ساخته شده که به عنوان یک جایگزین فوق العاده برای مدل های قدیمی و سنتی به شمار می آید. این آب میوه گیری دوکاره سادگی و سهولت عملکرد را برای کاربران به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های قابل ذکر در این محصول مقاومت و استحکام بدنه آن است و دارای تیغه هایی فولادی برای عملکرد بهتر بدون سایش و کاهش کیفیت در کارایی می باشد. با توجه به ظرفیت تفاله گیر 1.5 لیتری و ظرف آبمیوه 500 میلی لیتر در آبمیوه گیر 170JE  آلونسا می توان لذت داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر را در آشپزخانه خود تجربه کرد. قدرت موتور در این محصول برابر با 400W است که بسیار قدرتمند و پر توان عرضه شده است و در عین حال میزان مصرف را به پایین ترین سطح ممکن خواهد رساند. دستگاه آبمیوه گیری ALONSA AL-170JE مجهز به ظرف مخصوص مخلوط کن می باشد که می توانید انواع متنوعی از میوه ها را در داخل آن قرار داده تا آنها را مخلوط کرده و یک آبمیوه سالم و پر انرژی را برای شما تهیه کند. از این دستگاه می توان برای انواع شیر موز/ شیر خرما و دیگر آبمیوه های ترکیبی بهره مند شد. قیمت مناسب این محصول به شما امکان می دهد تا آن را هم اکنون سفارش دهید.
     
    • طراحی منحصر به فرد
    • قدرت 400W
    • کاسه مخلوط کن با ظرفیت 1.5L
    • مجهز به دو سطح کنترل سرعت
    • داری کاسه تفاله گیر
    ‎ناموجود
  32. قابلمه تکی رویالتی لاین Royalty Cookware RL-GS20

    رویالتی لاین این بار با تولید قابلمه ها و ماهیتابه های نچسب دنیای جدیدی از دسترسی ها را در آشپزخانه برای شما به ارمغان آورده است .اگر تاکنون به این فکر افتاده این که چگونه می توانید همزمان با اینکه در هزینه های گاز و آب مصرفی بتوانید یک غذای ایده آل و فوق العاده را بر رو میز غذای خانواده خود بگذارید، اکنون رویالتی لاین این مشکل شما را برطرف کرده است .پس از اینکه ست ها و سری کارد و چنگال را معرفی کردیم اکنون می خواهیم یک سری از قابلمه های این کمپانی را در اختیار شما قرار بدهیم . قابلمه های RL-GS در اندازه های 20/24/26/28 سانتی متر ابزارهایی ایده آل برای پخت غذایی سالم و بدون مواد سرب هستند. این قابلمه ها پوشش داخلی با رنگ سفید ، مواد بدنه آلومینیوم و صفحه ضد حرارت را با خود به همراه دارند. مواد بدنه این قابلمه ها به صورت نسوز طراحی شده است به این معنی که شما لازم نیست نگران سوختن غذای داخل ان باشید اما با این وجود می توانند حرارت را به صورت چند برابر به غذا منتقل کنند . این ویژگی منحصر بفرد در قابلمه های رویالتی باعث شده است تا استفاده از این وسایل جنبه صرفه جویی نیز برای شما داشته باشد .قابلمه های رویالتی RL-GS 20/24/26/28 با حداقل روغن و آب می توانند غذا را به طور کامل بپزند . تمامی این قابلمه ها با درب شیشه ای و ضد حرارت همراه هستند و دسته های آن ها نیز دارای عایق برای حرارت می باشند . این قابلمه های رویالتی لاین در رنگ های قهوه ای ،کرمی و قرمز  ارائه شده اند و با ظرفیت های متعددی که دارند برای غذای مهمانی و جشن تولد ها مناسب هستند.
    • امکان پخت و پز با حداقل روغن
    • دارای ظرفیت های 20/24/26/28 سانتی متر
    • دارای درب شیشه ای شفاف
    • صفحه و کف القایی برای انتقال حرارت
    • بدنه آلومینیومی و فولادی
    • دارای کف نچسب
    ‎ناموجود
  33. آب سرد کن آلونسا ALONSA WATER DISPENSER AL-507

    تجاری الونسا آب سرد کن های خود را با یک سبک و طرح نوآورانه و ایده آل برای کاربران تولید و روانه کرده است که یکی از مدل های با کیفیت و پیشرفته این کمپانی نامبرده آب سرد کن مدل AL-507 می باشد. همچنین این آب سرد از یک جنس با استحکام بالا و فولاد ضد زنگ ساخته شده است به همین دلیل می توان گفت این آب سرد کن برای مصارف خانگی، اداری، شرکت های شخصی، فروشگاه بسیار مناسب می باشد. این آب سرد کن به لطف یک کمپرسور قدرتمند و با دوام بالا می تواند میزان آب مورد نیاز شما را گرم و سرد کند و قدرت گرمایش این کمپرسور 550 وات می باشد که در هر ساعت می تواند  31 گرم آب را گرم کند. به علاوه این آب سرد کن الونسا دو دکمه آبریز سرد و گرم به صورت جداگانه تعبیه کرده است که شما با زدن این دکمه ها می توانید از آب مورد لازم برخوردار باشید و در قسمت پایین این دکمه ها یک محفظه ی با سینی خانه، خانه ای قرار گرفته است در واقع این سینی از ریختن آب ها بر روی سطح زمین جلو گیری می کند. یکی از ویژگی های شگفت انگیز و قابل توجه ی آب سرد کن ای ال – 507 این است که مجهز به یک محفظه ی ذخیره سازی انواع نوشیدنی ها، غذاهای سرد مانند : ساندویچ ها، میوه های تازه می باشد.
    • مقدار آب آن  31 گرم و نوع مبرد آن R134a
    • دارای فن خنک کننده ی کمپرسور
    • رتبه فعلی خنک کننده آن 0.7a
    • مجهز به محفظه ی ذخیره سازی
    • جنس بدنه به کار رفته از نوع فولاد ضد زنگ
    • قدرت گرمایش آن 550 وات
    • دارای دو دکمه ی آبریز سرد و گرم
    ‎ناموجود
  34. سرویس چاقوی 3 تکه رویالتی لاین ROYALTY LINE KNIFE SET RL-T3

    بدون شک می توان گفت آشپزخانه با استفاده از وسایل بسیار ضروری پایه ریزی شده است. چاقوها یکی از اصلی ترین کالاهایی می باشند که لازمه هر آشپزخانه ای است. پختن و بهره گیری از هر نوع ماده غذایی مستلزم استفاده از چاقوها می باشد. استفاده از لوازم آشپزخانه و وسایل بسیار کاربردی همچون چاقوها در طرح و رنگ های مختلف به زمان های بسیار دور بر می گردد، اما طرح های بسیار زیبا در آن زمان تنها مختص به شاهزادگان و افراد بسیار برجسته بودند. امروزه آنقدر امکانات زیاد می باشد که بدون هیچ گونه محدودیتی در هر خانه ای موجود می باشند. انواع و اقسام مختلفی از این نوع چاقوها سبب شده تا هر شخص به نوبه خود از آنها استقبال به عمل بیاورد. در عصر کنونی نوعی چاقو طرح ریزی شده اند که انسان با مشاهده هر کدام بدون شک به خرید آنها سوق پیدا خواهند کرد. نوعی فوق العاده متفاوت تر از قبل که شرکت رویالیتی لاین آن را وارد بازار کرده است. سرویس 3 تکه چاقوی رویالتی لاین آرال-تی3 نمونه ای از این نوع چاقوها هستند که با رنگ خاص خود با دیگر مدل ها قابل مقایسه نمی باشند. این گروه از چاقوها با دیزاین خاصی که دارند در رده چاقوهای سلطنتی قرار گرفته اند. هر کدام از این سه نوع چاقو در مواقع مورد نیاز قابل استفاده هستند. طرحی بدون لغزش و راحتی ین ست سه تکه کار با کیفیتی ارائه خواهد داد. تیغه های فوق العاده تیز ست 3 تکه چاقوی royality line rl-t3 با حداکثر دقت فوق العاده قادر به برش صفت ترین مواد می باشند.   
    • طراحی فوق العاده شیک و زیبا
    • قابلیت سه نوع چاقوی مجزا
    • دسته های بدون لغزش و ارگونومیک
    • جنس فولاد ضد زنگ با پوشش تیتانیوم
    • تیغه های فوق العاده تیز
    ‎ناموجود
  35. آب میوه گیری برقی آلونسا ALONSA JUICER AL-206

    آب میوه یکی از مفید ترین نوشیدنی هاست که نوشیدن آن خواص زیادی برای بدن دارد. آب میوه علاوه بر رفع تشنگی دارای املاح و ویتامین های زیادی است که نوشیدن آن در طول روز مجموعه ویتامین های مفیدی را برای کاربران تامین می کند. به جز آب میوه تمامی مواد غذایی دارای کالری هستند، مصرف آب میوه در هر ساعت بجز سلامتی ، هیچ ضرری برای افراد ندارد. برای تهیه آب میوه های طبیعی می توان از دستگاه آب میوه گیر استفاده کرد و آب میوه های خوشمزه و خوش طعمی را با میوه های سالم و تازه را آماده کرد. آبمیوه گیری یکی از محصولات پر کاربرد آشپزخانه می باشد که در مدت زمان کمی آب گیری میوه های خوشمزه و متنوع را برای کاربران امکان پذیر می کند. تهیه آب میوه با هر آب میوه گیری به سادگی نیست اما با دستگاه آب میوه گیری برقی تک کاره آلونسا مدل AL-206 بسیار راحت و آسان انجام می گیرد. این آب میوه گیر دارای موتوری قدرتمند و کم مصرف با توان 800 وات می باشد که با استفاده از آن دستگاه کار می کند. به لطف محافظ گرمای بیش از حد که در این دستگاه وجود دارد داغ شدن موتور صورت نمی گیرد و از آب میوه گیری با خیال راحت می توان استفاده کرد. آب میوه گیری ای ال 206 آلونسا کیفیت ساخت بسیار بالا بهره می برد و بدنه آن از استیل یا همان فولاد ضد زنگ با الگوی زیبا ساخته شده است. تیغه این آب میوه گیر تک کاره با استفاده از جنس مرغوب تیتانیوم که در ساخت آن استفاده شده است طول عمر بالایی دارد و به راحتی آب هر گونه میوه و سبزی را می گیرد. قطعات دیگر این آب میوه گیری به صورت عالی، با اندازه استاندارد ساخته شده اند به طوری که کار کردن با آن راحت و آسان باشد. لوله تغذیه این آب میوه گیری دهانه ای گسترده و وسیع با اندازه 75 میلی متر دارد و بدون نیاز به تکه کردن انواع میوه ها و سبزیجات بزرگ در آن قرار می گیرد. با کمک ظرف بزرگی که به صورت جداگانه در این آبمیوه گیری وجود دارد می توان میزان 1.6 لیتر آبمیوه را در آن قرار داد. این ظرف دارای دسته ای زیبا و ارگونومیک و درپوشی با ظرفیت 900 میلی لیتر می باشد. با چرخاندن دکمه روی بدنه به طرف راست و چپ می توان از دو سرعت متفاوت دستگاه برای آب گیری انواع میوه ها استفاده کرد.
    • قدرت موتور800 وات
    • لوله تغذیه گسترده 75 mm برای تمام میوه ها و سبزیجات
    • ظرف بزرگ اضافی 1.6 لیتر و درپوش آب 900 میلی لیتر
    • بدنه فولادی ضد زنگ با الگوی زیبا
    • تیغه تیتانیوم با طول عمر بالا
    • محافظ گرمای بیش از حد در موتور و قفل ایمنی دستگاه قدرتمند
    ‎ناموجود

   

آیتم‌های 1331 تا 1365 از مجموع 2003 تا

قیمت لوازم خانگی خرید بهترین انواع وسایل آشپزخانه و پخت و پز از بانه مارکت مشخصات فروش لوازم خانگی برقی